Dat was het idee inderdaadnoes schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:10:
[...]
Datzelfde weekend is in Bodegraven de Goedhart beurs. Kan je mooi rondje van maken

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat was het idee inderdaadnoes schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:10:
[...]
Datzelfde weekend is in Bodegraven de Goedhart beurs. Kan je mooi rondje van maken
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
I have stability. The ability to stab.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Gaat snel zat danChakotay schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:45:
@Tylen dat is wel onhandig, permanent geactiveerde pitlimiter
Daar dacht ik ook aan inderdaad...Secsytime schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:57:
[...]
Zou de S 1000 R volgend jaar niet een update krijgen met het nieuwe blok uit de RR? Beetje zonde om die dan dit jaar te kopen?
Interesting times...
Wat doet dat precies? Snelheid beperken in éérste versnelling tot 60km/h?
Zit knopje op mijn linker hendel (genaamd pit) en als je die indrukt gaat de motor idd rond de 60km/h. knopje los is weer gassen.Dryhte schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:54:
[...]
Wat doet dat precies? Snelheid beperken in éérste versnelling tot 60km/h?
Moet je dan gewoon snel genoeg opschakelen om daar omheen te werken?
Ik dacht dat je bedoelde dat dat knopje permanent geactiveerd was.Tylen schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:55:
[...]
Zit knopje op mijn linker hendel (genaamd pit) en als je die indrukt gaat de motor idd rond de 60km/h. knopje los is weer gassen.
Dat was wel wat ik bedoeldeDryhte schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:56:
[...]
Ik dacht dat je bedoelde dat dat knopje permanent geactiveerd was.
DátLeviathius schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:12:
Over die motorbeurs leegloop.. het klinkt erger dan het is. (tijdje terug ook al gezegd door iemand). Want 4 van die 9 merken zijn van 1 importeur.
Ik ga in ieder geval lekker rijden op nieuwe motoren. Want de merken die er nog wel zijn krijgen hoogstwaarschijnlijk meer ruimte om te shinen. Indian Scout, here I come!
Welke merken zijn er allemaal te bewonderen straks?Leviathius schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:12:
Over die motorbeurs leegloop.. het klinkt erger dan het is. (tijdje terug ook al gezegd door iemand). Want 4 van die 9 merken zijn van 1 importeur.
Ik ga in ieder geval lekker rijden op nieuwe motoren. Want de merken die er nog wel zijn krijgen hoogstwaarschijnlijk meer ruimte om te shinen. Indian Scout, here I come!
In BE werd er voor dinsdag sneeuw aangekondigd dus heb een lift gevraagd aan een collega, vandaag dagje verlof, morgen weer met collega mee, vrijdag werk ik niet. Maar ik voel me ook geremd omdat ik niet op de tweewieler benPatrock schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 18:57:
Afgelopen 2 dagen met de auto naar werk gegaan. Kan niet anders zeggen dan dat ik de motor mis. Hoop dat de sneeuwperiode snel voorbij is!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dan heb ik triest nieuws voor je, KTM staat er dit jaar, voor zo ver ik weet, niet bij helaas.. Net zoals de merken: Honda, Triumph, Kawasaki, Suzuki, Moto Guzzi, Aprilia, Vespa en Piaggio.Requiem19 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 19:14:
[...]
Welke merken zijn er allemaal te bewonderen straks?
Ik keek/kijk er wel naar uit om de KTM 790 Adv te zien in het echt..
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.
Bij mij is alleen de stoep een ijsbaan, maar ook daarop kan je schade maken bij een val.Chakotay schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 20:48:
Ik hoop het morgen wel weer op de motor te kunnen doen, ik moet ongeveer een meter of 100 door sneeuwresten e.d. voordat ik bij schone weg kom
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Strenger gaat controleren ?Grubeater schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:12:
Vorige week goedkoop een originele uitlaat op de kop kunnen tikken, altijd handig als men strenger gaat controleren.
[Afbeelding: Orginele uitlaat]
Gefeliciteerd @Patrock!
Dan kan je beter naar KTM dealer days gaan, dan kan je er ook meteen een ritje op makenRequiem19 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 19:14:
[...]
Welke merken zijn er allemaal te bewonderen straks?
Ik keek/kijk er wel naar uit om de KTM 790 Adv te zien in het echt..
Jup, risicovrij is het nooit natuurlijk. Het is hier echter gelukt zonder schadenoes schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 07:27:
[...]
Bij mij is alleen de stoep een ijsbaan, maar ook daarop kan je schade maken bij een val.
Er zijn nieuwe geluidsregels aangekondigt vanuit Den Haag.
max 70 db ? mijn cb500 heeft standaard 86 db. wat dan ?Pagman schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:25:
[...]
https://knmv.nl/2018/dece...aag-nieuwe-geluidsregels/
[ Voor 9% gewijzigd door SmokingSig op 24-01-2019 09:54 ]
Wordt daar bij auto's eigenlijk ook naar gekeken bij de APK? Vraag mij altijd af hoe die aso brul pijpen door de keuring komenPagman schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:25:
[...]
@Vrijdag wat vind je van deze?Vrijdag schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:22:
Ik ben stiekum een beetje aan het kijken voor een nieuwe helm. Omdat ik er zo één ben die motoren en accessoires eerst beoordeelt op hoe het er uit ziet () ben ik aan het kijken voor cross en adventure helmen. Die vind ik er gaaf uitzien met zo'n groot vizier.
Wat ik dan weer minder vind, is die zonneklep. Lijkt me ook niet echt lekker rijden, zo vol in de wind. Een model zonder zo'n klep is bijvoorbeeld de Caberg Jackal Nu heb ik dat ding nog niet kunnen passen maar het gaat me vooral om het model.
Ik heb nu de HJC Sy-Max 3. Wil na vier jaar wel eens wat anders. Ik heb niet echt voorkeur voor systeem of integraal. Systeem is wel praktisch maar integraal is wellicht wat stiller? Draag altijd oordoppen, dat wel.
Er zijn hier een aantal rijders met zo'n zonneklephelm, volgens mij in elk geval @Tankiej . Hoe is dat nou met zo'n klep, heb je daar last van of merk je het niet?
Denk dat dat iets anders zit, 50db ga ik nooit halen, zelfs met de standaard uitlaat zit mijn motor op de 95db bij 5k rpmPagman schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:25:
[...]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Het gaat hier om de gemiddelde geluidbelasting in een gebied. Dus het totaal over bv een hele avond, waarbij het periodes stiller is dan dat en periodes luider. Maar gemiddeld mag dat dan niet meer zijn dan wat er in die tabel staat.Streepje schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:26:
[...]
Denk dat dat iets anders zit, 50db ga ik nooit halen, zelfs met de standaard uitlaat zit mijn motor op de 95db bij 5k rpm
[ Voor 18% gewijzigd door A13X op 24-01-2019 11:40 ]
Awesome
[ Voor 22% gewijzigd door CodeCaster op 24-01-2019 11:36 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Ik hoor ook goede dingen van de Bridgestone T31 / A41 banden.CodeCaster schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:34:
Binnenkort ga ik m'n Yamaha FZ1, die ik nu anderhalf jaar heb, na een kilometer of 6-7000 eens wegbrengen voor onderhoud.
Het ding rijdt nog steeds prima, maar de banden, waarover ik al meer dan eens heb gezeurd (Bridgestone Battlax BT021), doen het voor geen meter in nat weer. M'n achterwiel is bij een nat wegdek meer aan het spinnen dan voortstuwing aan het leveren, hoe zuinig ik ook op het gas hang, en na twintig minuten snelweg zijn de banden nog ijskoud (hoewel ik echt m'n best doe om ze op te warmen op weg daarnaartoe), dus daar ga ik er nieuwe van laten omleggen.
Ik rij voornamelijk woon-werk, van lente tot herfst, maar ook weekendjes weg naar Duitsland of de Ardennen.
Nu lees ik dat de Michelin Pilot Road 5 het nog beter doet in nat weer, dus wellicht neem ik die in plaats van de 4.
Conti SportAttack 3 vind ik erg fijn op een literbike, doen het ook heel goed in nattigheid. Slijten niet te hard ook.CodeCaster schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:34:
Binnenkort ga ik m'n Yamaha FZ1, die ik nu anderhalf jaar heb, na een kilometer of 6-7000 eens wegbrengen voor onderhoud.
Het ding rijdt nog steeds prima, maar de banden, waarover ik al meer dan eens heb gezeurd (Bridgestone Battlax BT021), doen het voor geen meter in nat weer. M'n achterwiel is bij een nat wegdek meer aan het spinnen dan voortstuwing aan het leveren, hoe zuinig ik ook op het gas hang, en na twintig minuten snelweg zijn de banden nog ijskoud (hoewel ik echt m'n best doe om ze op te warmen op weg daarnaartoe), dus daar ga ik er nieuwe van laten omleggen.
Ik rij voornamelijk woon-werk, van lente tot herfst, maar ook weekendjes weg naar Duitsland of de Ardennen.
Nu lees ik dat de Michelin Pilot Road 5 het nog beter doet in nat weer, dus wellicht neem ik die in plaats van de 4.
Dat je nog niet op je bek bent gegaan met die banden, die zijn nog uit het tijdperk voordat er silica in zat...CodeCaster schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:34:
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Klopt! Ik heb de Shoei Hornet ADV. Bevalt erg goed, heb geen last van de zonneklep.Vrijdag schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:22:
Ik ben stiekum een beetje aan het kijken voor een nieuwe helm. Omdat ik er zo één ben die motoren en accessoires eerst beoordeelt op hoe het er uit ziet () ben ik aan het kijken voor cross en adventure helmen. Die vind ik er gaaf uitzien met zo'n groot vizier.
Wat ik dan weer minder vind, is die zonneklep. Lijkt me ook niet echt lekker rijden, zo vol in de wind. Een model zonder zo'n klep is bijvoorbeeld de Caberg Jackal Nu heb ik dat ding nog niet kunnen passen maar het gaat me vooral om het model.
Ik heb nu de HJC Sy-Max 3. Wil na vier jaar wel eens wat anders. Ik heb niet echt voorkeur voor systeem of integraal. Systeem is wel praktisch maar integraal is wellicht wat stiller? Draag altijd oordoppen, dat wel.
Er zijn hier een aantal rijders met zo'n zonneklephelm, volgens mij in elk geval @Tankiej . Hoe is dat nou met zo'n klep, heb je daar last van of merk je het niet?
@Vrijdag voor die ex-zero is er ook een klep:Dryhte schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:22:
[...]
@Vrijdag wat vind je van deze?
https://www.rad.eu/nl/c/p...-ex-zero-basalt-grijs.htm
[Afbeelding]
Om de paar dagen een nachtje, de kabel is niet lang genoeg om hem de hele tijd te laten zittenSniffels schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:19:
Laten jullie de hele winter de druppellader erop? of een paar weken ervoor?
Hij staat lekker warm in de schuur sinds december, en in het voorjaar haal ik hem uit het vet.. dus paar weken ervoor op de druppel. check.Chakotay schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:20:
[...]
Om de paar dagen een nachtje, de kabel is niet lang genoeg om hem de hele tijd te laten zitten
Hier staat de motorfiets ook lekker warm in de garage en heeft een eigen stopcontact ter beschikking voor de druppellader direct lángs 'm. Druppellader (Optimate SPIII) hangt vast aan de muur en zit 24/7 aangesloten om het optimalisatieprogramma te kunnen draaien.Sniffels schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:23:
[...]
Hij staat lekker warm in de schuur sinds december, en in het voorjaar haal ik hem uit het vet.. dus paar weken ervoor op de druppel. check.
[ Voor 19% gewijzigd door Will_M op 24-01-2019 20:45 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Paar minuten per maand is wel voldoende, als de accu verder op kamertemperatuur bewaard is.Sniffels schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:19:
Dat hou ik nu ook aan. Omdat het niet zeker was of mijn accu nog goed was heb ik nu braaf om de dag gemeten, maar nu dat vrij constant rond de 12.5 blijft hang ik 'm elk weekend nog even kort aan de lader. Dan geeft ie zelf wel aan wanneer ie weer vol zit en gaat de lader er weer af.noes schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:28:
[...]
Paar minuten per maand is wel voldoende, als de accu verder op kamertemperatuur bewaard is.
Mijn S1000RR staat op werk gestald, dus die accu eruitgehaald en staat in de kast. Eens per zoveel weken even aan de lader. Lampje springt bijna meteen op 'FULL'. Ik zie dan geen nut van druppelen
I have stability. The ability to stab.
[ Voor 33% gewijzigd door DrivinUCrazy op 25-01-2019 07:50 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
De druppellader is er om je accu levend te houden gedurende de winterperiode. Als je hem alleen de laatste weken aansluit, ben je mogelijk te laat...Sniffels schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:19:
Ik heb de icon variant en moet zeggend at het op de twin prima is en amper last.Vrijdag schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:22:
Heb je zelf al gezocht ? Google kan je helpen... Wat is het budget ? ...Booyaa schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:36:
Collega van mij zoekt een drone om zichzelf mee te filmen als hij aan het motorrijden is. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben en mij aanraders kunnen geven?
[ Voor 5% gewijzigd door SmokingSig op 25-01-2019 09:45 ]
Goed om te horen dat je eigenlijk nauwelijks last hebt van de klep. Over het algemeen rij ik toch niet zo hard. Snelweg is zo'n beetje de max met 140km/u. Daarboven is het niet comfortabel meer. Zonnebescherming is eigenlijk wel fijn, want dat zonnevizier helpt ook lang niet altijd om die laaghangende zon tegen te houden.
Wel heel erg tof, ook met die zonneklepDryhte schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:22:
[...]
@Vrijdag wat vind je van deze?
https://www.rad.eu/nl/c/p...-ex-zero-basalt-grijs.htm
[Afbeelding]
Thnx, tof ding! Ziet er best gaaf uit: https://www.louis.de/arti...41aebd6a6907acbee9f93130eRaym09 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:33:
[...]
@Vrijdag check zijn ^ helm eens, allroad met klep. Gebruikt hem op een naked en niet duur geloof ik.
Yup.Vrijdag schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:47:
[...]
Wel heel erg tof, ook met die zonneklepAlleen heeft dit model niet een volledig vizier. Zou wel een toffe helm voor "erbij zijn". Alleen heb ik daar het budget niet voor
[...]
@caesar1000 heeft een drone. Misschien kan hij wat vertellen?Booyaa schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:36:
Collega van mij zoekt een drone om zichzelf mee te filmen als hij aan het motorrijden is. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben en mij aanraders kunnen geven?
XBL: DonFrans
Ben zelf natuurlijk ook al bezig. Het is altijd fijn om een lijntje uit te gooien als mensen hier al informatie over hebben. Budget zit zo rond de 600 euro en de collega heeft al een go pro in zijn bezit.SmokingSig schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:44:
[...]
Heb je zelf al gezocht ? Google kan je helpen... Wat is het budget ? ...
Typ in youtube: drone following motorbike
Frans92 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:02:
[...]
@caesar1000 heeft een drone. Misschien kan hij wat vertellen?
Met een DJI Spark Fly More Combo (die extra accu's zijn handig als je op een dag meerdere keren wilt filmen) kun je de Active Track optie van DJI gebruiken om gevolgd te worden door de drone. Het werkt ook als je op de motor zit, maar om goed te blijven tracken zit je aan een maximum snelheid van ongeveer 30 km/h en moet je continue goed in het zichtsveld van de drone blijven, zonder obstakels tussen de drone en motorrijder. Het is dus mogelijk om door een drone gevolgd te worden tijdens het rijden, maar verwacht er geen wonderen van. De DJI Mavic Pro 2 kan met Active Track 2.0 op hogere snelheid filmen, maar heeft een veel hogere prijs.Booyaa schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:02:
[...]
Ben zelf natuurlijk ook al bezig. Het is altijd fijn om een lijntje uit te gooien als mensen hier al informatie over hebben. Budget zit zo rond de 600 euro en de collega heeft al een go pro in zijn bezit.
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Ik zag hem inderdaad al een paar keer voorbij komen maar had deze informatie nog niet. Bedanktcaesar1000 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:25:
[...]
[...]
Met een DJI Spark Fly More Combo (die extra accu's zijn handig als je op een dag meerdere keren wilt filmen) kun je de Active Track optie van DJI gebruiken om gevolgd te worden door de drone. Het werkt ook als je op de motor zit, maar om goed te blijven tracken zit je aan een maximum snelheid van ongeveer 30 km/h en moet je continue goed in het zichtsveld van de drone blijven, zonder obstakels tussen de drone en motorrijder. Het is dus mogelijk om door een drone gevolgd te worden tijdens het rijden, maar verwacht er geen wonderen van. De DJI Mavic Pro 2 kan met Active Track 2.0 op hogere snelheid filmen, maar heeft een veel hogere prijs.![]()
[YouTube: MOTORCYCLE TRACKING | DJI SPARK ACTIVE TRACKING]
[ Voor 3% gewijzigd door Chakotay op 25-01-2019 11:02 ]
Heb toevallig vanochtend bij de Mediamarkt (breda) een Mavic Air Fly More combo gehaald met 20% korting voor 680€. Dat is het iets grotere broertje van de DJI spark en kan net als de Spark objecten volgen. Dus ook op de motor.Booyaa schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:02:
[...]
Ben zelf natuurlijk ook al bezig. Het is altijd fijn om een lijntje uit te gooien als mensen hier al informatie over hebben. Budget zit zo rond de 600 euro en de collega heeft al een go pro in zijn bezit.
Ik heb er ook een zone vizier in, maar dat is nu meer voor looks want snachts zie je geen hol en tegen de zon is de klep afdoende. Moet wel zeggen dat ik de klep al keer gemold heb door een tak te raken in het bos en een nieuwe klep was 80 euro, best aan de prijs. De pasvorm van die icon variant is voor mij persoonlijk de hemel op aarde, beter dan mijn andere helmen! ( shark en shoei) maar dat ligt meer aan mijn hoofd dan aan de andere merken ben ik bang.Vrijdag schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:47:
[...]
[...]
[...]
Goed om te horen dat je eigenlijk nauwelijks last hebt van de klep. Over het algemeen rij ik toch niet zo hard. Snelweg is zo'n beetje de max met 140km/u. Daarboven is het niet comfortabel meer. Zonnebescherming is eigenlijk wel fijn, want dat zonnevizier helpt ook lang niet altijd om die laaghangende zon tegen te houden.
[...]
Wel heel erg tof, ook met die zonneklepAlleen heeft dit model niet een volledig vizier. Zou wel een toffe helm voor "erbij zijn". Alleen heb ik daar het budget niet voor
[...]
Thnx, tof ding! Ziet er best gaaf uit: https://www.louis.de/arti...41aebd6a6907acbee9f93130e
Ik ga eens kijken bij MKC naar dergelijke helmenDat grote vizier lijkt me erg fijn, je hebt een groter zichtveld denk ik.
Heb je er al zoveel centen mee verdiend dat je zo'n aanschaf kunt doen dan?Leviathius schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:24:
[...]
Heb toevallig vanochtend bij de Mediamarkt (breda) een Mavic Air Fly More combo gehaald met 20% korting voor 680€. Dat is het iets grotere broertje van de DJI spark en kan net als de Spark objecten volgen. Dus ook op de motor.
Tenminste, dat is wat ik dolgraag zou willen doen voor mijn YouTube kanaal
I wish, heb pas net de 50 subscribers bereiktHTT-Thalan schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:46:
[...]
Heb je er al zoveel centen mee verdiend dat je zo'n aanschaf kunt doen dan?.
Heb je al noppen voor die MSX geregeld? Dat zouden mooie beelden wordenLeviathius schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:48:
I wish, heb pas net de 50 subscribers bereikt. Nee ik heb andere leuke bijverdiensten die ik hieraan spendeer. En ben geen échte geek als ik geen drone zou willen natuurlijk
.
Helaas.. dat nog niet gedaan. Eerst maar wachten tot het weer wat beter wordt en op de huidige bandjes beetje proberen te raggen haha. Noppenbanden zijn ook niet gratis natuurlijkHTT-Thalan schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:49:
[...]
Heb je al noppen voor die MSX geregeld? Dat zouden mooie beelden worden.
Ongeveer een zesde van wat een drone kostLeviathius schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:51:
[...]
Helaas.. dat nog niet gedaan. Eerst maar wachten tot het weer wat beter wordt en op de huidige bandjes beetje proberen te raggen haha. Noppenbanden zijn ook niet gratis natuurlijk
En waar is bij een lid van TCN thuis? Als het qua afstand te doen is lijkt het me wel leuk om een dag mee te gaan.HTT-Thalan schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:55:
Hmmm.... 9 en 10 februari 'bikkelweekend' bij een lid van de TCN thuis, zelfde kerel van de "Dutch Dakar". Deze keer routes van 100 kilometer per dag, maar wel door modder en/of sneeuw heen. Iemand interesse? Ik check even of ik een motoraanhanger en een tweede set velgen kan regelen voor de nopjes.
De parkeer/kampeer/overnachtplaats is Leveroy.Thoit schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:19:
[...]
En waar is bij een lid van TCN thuis? Als het qua afstand te doen is lijkt het me wel leuk om een dag mee te gaan.
Dat is lekker dichtbijHTT-Thalan schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:54:
[...]
De parkeer/kampeer/overnachtplaats is Leveroy.
Zolang je jouw tempo naar beneden aanpast (want het meerendeel rijdt een mastodont met noppen) en het terrein heel houdt heeft niemand daar moeite mee denk ikThoit schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:56:
Dat is lekker dichtbijMag ik ook meedoen met een Enduro motor?
En heb je wat meer info over hoe en wat? Wil namelijk gewoon legaal offroad rijden en dat is de laatste tijd steeds lastiger aan het worden
Ik heb hier zo'n DJI Spark FM Combo met een 5-tal accu's en dat ding kan je best wel goed volgen tijdens het (rustig) rijden. Best wel leuk "speelgoed" maar ik doe er eigenlijk veel te weinig meeLeviathius schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:24:
[...]
Heb toevallig vanochtend bij de Mediamarkt (breda) een Mavic Air Fly More combo gehaald met 20% korting voor 680€. Dat is het iets grotere broertje van de DJI spark en kan net als de Spark objecten volgen. Dus ook op de motor.
Tenminste, dat is wat ik dolgraag zou willen doen voor mijn YouTube kanaal
Maar de 3 dubbele (675/800) van MV zit onder de zijkant, dat is toch anders dan direct onder het kontje.Chakotay schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:22:
3dubbele uitlaat kan heel mooi zijn, MV Agusta is er goed in... Dit is een andere categorie
Ah goed om te weten dat het je gelukt is en het goed werkt! Geeft mij alvast een beetje vertrouwen dat het wel moet lukken. Ik ben er ook iets enthousiaster voor denk ik doordat 2 collega's bij mij in de ruimte hele gave video's maken met hun dronewimmel_1 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:27:
[...]
Ik heb hier zo'n DJI Spark FM Combo met een 5-tal accu's en dat ding kan je best wel goed volgen tijdens het (rustig) rijden. Best wel leuk "speelgoed" maar ik doe er eigenlijk veel te weinig mee![]()
Zal het apparaatje weer eens aan gaan sluiten en alle firmware weer even bij gaan werken… Da's met 5 accu's wel een dingetje doordat dat alleen maar kan als de accu op de spark zit én minimaal 50% capaciteit moet hebben. Als je het spul niet gebruikt dan ontladen de LiPo accu's zichzelf naar 30%.
Twee vrienden van mij hebben een kleine motor verkoop onderneming. Die hebben deze (Ducati 749 Biposto - Slechts 13.997 km - Incl. onderhoud!Chakotay schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:29:
Ha, ik kan dit jaar definitief zo'n 3-3.5k gebruiken voor extra speelgoedHet word waarschijnlijk een sportfiets uit 2001-2005, heeft iemand toevallig nog iets leuks waar hij vanaf wil?
Ik heb een aanhanger voor twee motoren die je kunt huren. PM maar als je geïnteresseerd bent. Staat in Nijkerk, maar kan ook in Overijssel opgehaald worden.HTT-Thalan schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:55:
Hmmm.... 9 en 10 februari 'bikkelweekend' bij een lid van de TCN thuis, zelfde kerel van de "Dutch Dakar". Deze keer routes van 100 kilometer per dag, maar wel door modder en/of sneeuw heen. Iemand interesse? Ik check even of ik een motoraanhanger en een tweede set velgen kan regelen voor de nopjes.
Dat is echt zwaar uit de buurtBvZwolle schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:49:
[...]
Ik heb een aanhanger voor twee motoren die je kunt huren. PM maar als je geïnteresseerd bent. Staat in Nijkerk, maar kan ook in Overijssel opgehaald worden.
Kijk je ook in .be?Chakotay schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:05:
@TheBrut3 Hm, je hebt gelijkIk dat dat de F4's ook 3 pijpen onder het zitje hadden, maar dat zijn er natuurlijk 4....
@BvZwolle dat is zeker een mooie! Wel net wat boven budget helaas.
2005/2006 ZX-6R is misschien ook wel interessant om naar te kijken, daar is met een beetje zoeken wel wat in te vinden voor die prijs.
ja, ik had het inmiddels gezien. Maar ik dacht wel dat je 'm voor circuit wou, if not, dan was dat een misverstand.Chakotay schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:42:
@Dryhte je kunt het herkennen aan dat deze heeft geen orgineel kuipwerk & kleurstelling heeft, geen verlichting, geen kentekenplaat, geen standaard en de opmerking "circuit moto" in de textExtra velgen is iets dat je ook bijna alleen maar bij circuitmotoren hebt, voor makkelijk wisselen van regenbanden.
[ Voor 52% gewijzigd door Dryhte op 25-01-2019 14:47 ]
In de Active Track mode kun je tot 50 km/h met Speed Priority geselecteerd. Daarna verliest de drone vaak het volg-object. Zelf heb ik ook geprobeerd een andere motorrijder te volgen zonder Active Track. Dan kun je tot 70 km/h bij de motorrijder blijven; dat is wel zonder Obstacle Avoidance en met de Sport mode aan.Leviathius schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:41:
[...]
Ah goed om te weten dat het je gelukt is en het goed werkt! Geeft mij alvast een beetje vertrouwen dat het wel moet lukken. Ik ben er ook iets enthousiaster voor denk ik doordat 2 collega's bij mij in de ruimte hele gave video's maken met hun drone.
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Ooh, 50km/u is echt meer dan zat. Ik zal er toch vooral B-roll mee schieten en dat is veelal in een soort van slomo beelden. Maar goeie tip. Heb ook al een vriend die heel graag mee wilt helpen.caesar1000 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:57:
[...]
In de Active Track mode kun je tot 50 km/h met Speed Priority geselecteerd. Daarna verliest de drone vaak het volg-object. Zelf heb ik ook geprobeerd een andere motorrijder te volgen zonder Active Track. Dan kun je tot 70 km/h bij de motorrijder blijven; dat is wel zonder Obstacle Avoidance en met de Sport mode aan.
Ik had de Mavic Air mee op mijn reis.Leviathius schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:22:
[...]
Ooh, 50km/u is echt meer dan zat. Ik zal er toch vooral B-roll mee schieten en dat is veelal in een soort van slomo beelden. Maar goeie tip. Heb ook al een vriend die heel graag mee wilt helpen.
Staat ie anders in Zwolle? Vanaf deze zomer woon ik in Breecamp en is dat best een optie voor een motorweekend. Die 200 km autobahn staan me altijd tegen, vooral terugBvZwolle schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:49:
[...]
Ik heb een aanhanger voor twee motoren die je kunt huren. PM maar als je geïnteresseerd bent. Staat in Nijkerk, maar kan ook in Overijssel opgehaald worden.
XXXVI
Stuur me maar een PM. Over een paar maanden heb ik hem waarschijnlijk permanent in Zwolle staan.ephymerous schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:25:
[...]
Staat ie anders in Zwolle? Vanaf deze zomer woon ik in Breecamp en is dat best een optie voor een motorweekend. Die 200 km autobahn staan me altijd tegen, vooral terug
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq