Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20-02 21:52

Bommes

Capo del formaggio

Net bij bol.com in de sale een tentje besteld voor achterop de motor.
Coleman Darwin 3 plus, drie persoons koepeltent met klein voortentje voor de rommel die ik niet naast mijn bed wil.
Schoenen, kookpit, enz.

De datum is ook al gepland: weekje van de Hemelvaart..
Nu de route nog verzinnen...

life is what happens to you while you're busy making other plans ~ Lennon

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Serieus goed én fijn spul, dat "ColeMan"!!!

Maareh: Je gaat met je nieuwe vriendin op pad mét de motor en tent?

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Nycrea
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 09:35
Destruction schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:04:
@hierboven: Ik heb in de auto ook een dashcam, voor de motor zoek ik nog een goede oplossing. Ik heb ooit een systeem gespot met 2 camera's op 1 recorder, maar dat kan ik nu niet meer vinden. Ik wil wel iets dat aan de motor bevestigd kan worden, en liefst op contact in/uitgeschakeld wordt. Zo'n gopro aan m'n helm lijkt me niet wat, om dezelfde reden dat ik een topkoffer heb en geen spullen in een rugtas vervoer. Geen idee waar dat soort items terecht kunnen komen tijdens/na een ongelukkige val.
Misschien deze? https://www.innovv.com/innovv-k2

Ik zit er nog steeds over te twijfelen zoiets aan te schaffen, maar ben ook bang dat zoiets misschien eraf gejat wordt of dergelijken.

Nycrea wijzigde deze reactie 07-01-2019 09:24 (14%)

• DrivinUCrazy
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Destruction schreef op zondag 6 januari 2019 @ 15:10:
[...]

Zijn er mensen die de motor schorsen voor de winter :? 't ding 3 maanden schorsen bespaart je op wegenbelasting precies 0,- en in verzekering misschien 20 euro... 8)7

* Destruction betaald gewoon het hele jaar door verzekering en belasting voor de fiets, kan ik er ook op weg wanneer ik maar wil 8)
Niet schorsen, maar wel winterstop in de verzekering. De reden daarvoor is heel simpel: dat duurt van 15 december tot 15 februari. In die tijd ligt er pekel, kans op gladheid (tot nu toe nog niet maar ok) vallen de feestdagen, nog 3 weekenden met verjaardagen, een deel van het wedstrijdseizoen (handboogschieten), en carnaval. Die 2 ritjes die ik daardoor zou willen rijden en 'noodgedwongen' moet missen, leveren me wel 10% korting op de verzekering op. En dat tikt toch nog steeds flink aan.

Kou is dus zoals je ziet géén issue!

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• lolgast
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 08:26
Ik gebruik die korting voor niet rijden in de wintermaanden ook, maar of je er nou echt wat mee opschiet. Mijn verzekering kost €14 p/m dus ik bespaar in een jaar €16. Eigenlijk best kansloos voor 3 maanden niet rijden :/

• HTT-Thalan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 11:17

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Iemand nog hele recente ervaring met motorparkeren op schiphol? Ik kan me nog herinneren dat ik er een bende van zag staan onder dat enorme billboard bij de terminals, en wat oudere google hits zeggen dat het gratis en toegestaan is, maar als ik officiele info op schiphol zeggen ze alleen maar dat er 'aanbieders' zijn en dat er ook valet parking voor motoren is.

Ik kan gewoon met de auto gaan (parkeerkosten worden toch betaald) maar ben toch benieuwd hoe het nu zit.

"Four wheels will move the body. Only 2 wheels will move the soul".

• ProfaNe
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
flowiej schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 17:40:
Met groot trots presenteer ik jullie nu ook eindelijk mijn eigen eerste motor 8)

Een Suzuki GSR600 uit 2006 met 18.000 km op de teller! Zaterdag opgehaald en inmiddels 200km gereden. Heerlijk apparaat!

[Afbeelding: Suzuki GSR600_1]

[Afbeelding: Suzuki GSR600_2]

Provincie Noord Holland ('t Gooi)

@wimmel_1 @lolgast Kunnen jullie deze toevoegen?
Heuj nog een GSR600. Volgens mij zijn we al met z'n drieën :) Mooie kleuren combi, zie je niet veel. Al plannen om er aan te sleutelen? Heb zelf bijv. de kentekenplaathouder aangepakt die naar mijn smaak veel te groot is. Binnenkort andere spiegeltjes en een radiator cover. Moet ook nog steeds een andere uitlaat, maar die krengen zijn aardig prijzig helaas.

• SniperGuy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09:51
Destruction schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:04:
@hierboven: Ik heb in de auto ook een dashcam, voor de motor zoek ik nog een goede oplossing. Ik heb ooit een systeem gespot met 2 camera's op 1 recorder, maar dat kan ik nu niet meer vinden. Ik wil wel iets dat aan de motor bevestigd kan worden, en liefst op contact in/uitgeschakeld wordt. Zo'n gopro aan m'n helm lijkt me niet wat, om dezelfde reden dat ik een topkoffer heb en geen spullen in een rugtas vervoer. Geen idee waar dat soort items terecht kunnen komen tijdens/na een ongelukkige val.

[...]

Dat heb ik destijds ook gedaan, waarvan ook een aantal foto's van de situatie direct na de aanrijding (mijn auto stond op de eerste foto's nog tegen de auto van tegenpartij aan). Daarna de auto's van de rijbaan gehaald en van beide auto's foto's gemaakt. Toenmalige verzekeraar maakte het allemaal niets uit kennelijk, ik ga hier geen namen noemen, maar het is een verzekeraar die adverteert met een naam volledig in hoofdletters. Die verzekeraar, die dus.. Ik zou ze van harte afraden.

[...]

De laatste keer (jaar of 8 geleden) dat ik ze heb gebeld ging het om een roemeen in een auto uit Bulgarije (of andersom, dat weet ik niet meer precies) die tegen mijn auto aangereden was. De man had geen papieren bij zich, leek geen engels of duits te verstaan en wilde weg rijden. Toen waren ze er vrij snel, en meneer bleek ook ineens toch wél papieren bij zich te hebben ;)

[...]

Het garage bedrijf waar die auto stond en waar de expert op bezoek is geweest, bleek achteraf een bekende te zijn. Niet de moeite genomen om 'm erop aan te spreken, wel weet ik dat desbetreffende garage niet meer bestaat.
Toevallig laatst ook naar zitten kijken bij de vrienden van Ali. Dan zou je op zioets uitkomen:
https://nl.aliexpress.com/item/SYS-M6L-WiFi-2CH-Motorfiets-DVR-Dash-Cam-Full-HD-1080-p-720-p-Front-Achteruitrijcamera/32852578601.html

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:47
HTT-Thalan schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:00:
Iemand nog hele recente ervaring met motorparkeren op schiphol? Ik kan me nog herinneren dat ik er een bende van zag staan onder dat enorme billboard bij de terminals, en wat oudere google hits zeggen dat het gratis en toegestaan is, maar als ik officiele info op schiphol zeggen ze alleen maar dat er 'aanbieders' zijn en dat er ook valet parking voor motoren is.

Ik kan gewoon met de auto gaan (parkeerkosten worden toch betaald) maar ben toch benieuwd hoe het nu zit.
https://www.google.nl/map...624193,142m/data=!3m1!1e3

Hier kun je hem gewoon tussen zetten.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Dat het kan geloof ik wel, maar hebben we ook iets van een officieel schrijven van Schiphol van hoe zij willen dat het geregeld word? Zodat ik niet achteraf voor verrassingen kom te staan?

• gauchov6
  • Registratie: juni 2010
  • Nu online

gauchov6

BMW K44 & K54

HTT-Thalan schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:42:
[...]

Dat het kan geloof ik wel, maar hebben we ook iets van een officieel schrijven van Schiphol van hoe zij willen dat het geregeld word? Zodat ik niet achteraf voor verrassingen kom te staan?
Volgens Streetview is het een officiele parkeerplaats voor motoren:

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

wimmel_1 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:58:
Serieus goed én fijn spul, dat "ColeMan"!!!

Maareh: Je gaat met je nieuwe vriendin op pad mét de motor en tent?
Over 2 weken is het al weer 1 jaar mijn vriendin.. dat nieuwe is er wel een beetje van af ondertussen... :P >:)

Nee zonder dollen, ik ga weer op solo trip. Zij gaat met haar moeder elk jaar een weekje op vakantie. Dus ik dan tegelijk alleen met de motor.

• Aikon
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Bommes schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:55:
De datum is ook al gepland: weekje van de Hemelvaart..
Nu de route nog verzinnen...
Schotland? Weekje is wellicht iets krap om echt in het noorden te komen, maar kan wel. De single lane stukken zijn echt geweldig om te rijden.
Nycrea schreef op maandag 7 januari 2019 @ 07:36:
[...]

Misschien deze? https://www.innovv.com/innovv-k2

[Afbeelding]

Ik zit er nog steeds over te twijfelen zoiets aan te schaffen, maar ben ook bang dat zoiets misschien eraf gejat wordt of dergelijken.
Prachtig ding, maar $340 ;) Jatten hoef je denk ik niet bang voor te zijn, je ziet het amper.
Ja, deze heb ik.

• SniperGuy
En is het wat? bijgesloten afbeeldingen/filmpjes bekijk ik altijd met argusogen. Een onafhankelijk review daarin tegen niet :)

• corewillem
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 10:52
Vorige week donderdag een nieuwe "motor" gaan kopen :9 Honda C90 in goede staat gevonden voor een mooi prijsje. De motor komt uit de UK, deze moest dus ingevoerd worden, na een dagje de Belgische bureaucratie te doorlopen deze gelukkig als oldtimer ingeschreven gekregen _/-\o_ . Nu is het wachten op de nummerplaat en verzekering en dan kunnen we rondrijden >:) .

• UTwizard
  • Laatst online: 09:07
Afgelopen zaterdag was ik samen met m'n broer in de auto onderweg naar Zandvoort. Toen wij langs deze rotonde kwamen was er kort daarvoor echter een motorrijder aangereden. Wat ik er van kon zien heeft een auto hem over het hoofd gezien en daardoor de motor aangetikt, de auto had linksvoor namelijk schade en de motor lag een paar meter verderop aan de linkerkant.

Als het een bekende is van hier, sterkte!

• gauchov6
  • Nu online

gauchov6

BMW K44 & K54

SniperGuy schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:28:
[...]

En is het wat? bijgesloten afbeeldingen/filmpjes bekijk ik altijd met argusogen. Een onafhankelijk review daarin tegen niet :)
Lees ook mee, ben benieuwd naar ervaringen.

Zelf nog wat info gevonden op ADV Rider: https://advrider.com/f/th...rproof-gps-track.1275463/

En https://www.bestreviews.guide/dash-cam-for-motorcycle met link naar reviews op Amazon.

• Batsgeit
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09:59
Afgelopen zomer heb ik voor het eerst motor gereden (proefles op een afgesloten terrein) en sindsdien is het aan het kriebelen. Ik zou graag willen beginnen met lessen in de regio Utrecht, heeft iemand tips voor een goede rijschool? Via Google kom ik vooral bij Bruinsma uit, maar daar lees ik erg wisselende verhalen over.

• Booyaa
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10:07
Batsgeit schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:54:
Afgelopen zomer heb ik voor het eerst motor gereden (proefles op een afgesloten terrein) en sindsdien is het aan het kriebelen. Ik zou graag willen beginnen met lessen in de regio Utrecht, heeft iemand tips voor een goede rijschool? Via Google kom ik vooral bij Bruinsma uit, maar daar lees ik erg wisselende verhalen over.
Je kan ook proeflessen nemen bij verschillende rijscholen.

• flowiej
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 17-02 20:52
ProfaNe schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:03:
[...]

Heuj nog een GSR600. Volgens mij zijn we al met z'n drieën :) Mooie kleuren combi, zie je niet veel. Al plannen om er aan te sleutelen? Heb zelf bijv. de kentekenplaathouder aangepakt die naar mijn smaak veel te groot is. Binnenkort andere spiegeltjes en een radiator cover. Moet ook nog steeds een andere uitlaat, maar die krengen zijn aardig prijzig helaas.
Thnx! ik ben ook blij met de kleur. Wat voor kleur GSR heb jij?

Ik zou graag andere spiegels willen en er komt nog een usb lader en telefoonhouder op het stuur te zitten. Ook handvatverwarming staat nog op het wensenlijstje , Wat dit betreft heb ik wel twee linkerhanden en ben ik dus grotendeels afhankelijk van bekenden.

flowiej wijzigde deze reactie 07-01-2019 12:09 (4%)

• Furbz4300
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 09:30
Batsgeit schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:54:
Ik ken 2 goede rijscholen:
Hier heb ik zelf gelest. Edo is rustig, maar goed en kritisch. Hij heeft zo'n 25 jaar ervaring in het lesgeven
http://www.rijschoolvanderheijden.nl/

Ik heb daarnaast 3 vrienden/vriendinnen die lessen bij onderstaande.. Ik ben zelf bij een aantal lessen geweest en ook hij is goed. goede tips en adviezen en neemt de tijd voor je.
Dimitri van wilgenburg:
https://www.wilgenburg-rijopleidingen.nl/

Kleine toevoeging: Dit is in Amersfoort.

Furbz4300 wijzigde deze reactie 07-01-2019 12:28 (6%)

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

• Aikon
  • Niet online
gauchov6 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:42:
[...]

Lees ook mee, ben benieuwd naar ervaringen.

Zelf nog wat info gevonden op ADV Rider: https://advrider.com/f/th...rproof-gps-track.1275463/

En https://www.bestreviews.guide/dash-cam-for-motorcycle met link naar reviews op Amazon.
Die draad had ik idd ook gebruikt om te oriënteren. Daar staan denk ik ook voorbeeldfilmpjes, wel goed kijken want er zijn veel verschillende types.

Als het lukt wil ik weleens wat ruwe beelden hier delen. Maar zoals hierboven gezegd ben ik dik tevreden. Goede, bruikbare kwaliteit voor niet teveel geld.

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Aikon schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:10:
[...]

Schotland? Weekje is wellicht iets krap om echt in het noorden te komen, maar kan wel. De single lane stukken zijn echt geweldig om te rijden.
Lijkt me ook gaaf, maar dan wel wat meer in het zomer seizoen.. het is al gokken met het weer daar dus elke kans op beter weer zou ik meenemen.

Ik heb nu een v-strom, niet echt een offroad ding maar goed dat is/was mijn Vespa ook niet.
Dus ik wil eigenlijk richting de Alpen (ja alweer) en wat meer off-road passen mee pakken, alhoewel dat ook zo vroeg in het seizoen een risico is met sneeuw en zo.

Nu ik er over nadenk kan ik ook weer op zoek naar een goed route maak programma.
Ik gebruikte altijd Tyre maar dat werkt niet meer.

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20-02 19:14

ToolkiT

brit-tweaker

Cafe racer? ;)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

corewillem schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:31:
Vorige week donderdag een nieuwe "motor" gaan kopen :9 Honda C90 in goede staat gevonden voor een mooi prijsje. De motor komt uit de UK, deze moest dus ingevoerd worden, na een dagje de Belgische bureaucratie te doorlopen deze gelukkig als oldtimer ingeschreven gekregen _/-\o_ . Nu is het wachten op de nummerplaat en verzekering en dan kunnen we rondrijden >:) .
[Afbeelding]
Cool ding, in goede staat zo te zien!

Waar heb je die gevonden? wat koste deze (als ik vragen mag)
* ToolkiT wil er ook wel eentje..

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Tylen schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 11:24:
[...]

Nu niet meer want hij zit er al op. De eerste is een traditionele. Die ken je wel. De tweede zit tussen de linkpijp en de demper. Een soort pion die in de demper gaat. Ze kunnen er beiden uit. Ik heb die interne db killer nog gepast op mijn huidige demper en dat past ook. Dus wil eigenlijk ook eens testen wat dat doet met het geluid.

Nummer 22 in dit plaatje.

[Afbeelding]
Ik zou voor deze oplossing gaan:
https://www.facebook.com/TDAYRIDERS/videos/571232400014591/

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Bommes schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:44:
[...]

Lijkt me ook gaaf, maar dan wel wat meer in het zomer seizoen.. het is al gokken met het weer daar dus elke kans op beter weer zou ik meenemen.
Waneer is hemelsvaart ook alweer?
Soms is vroeg in het seizoen droger dan in de zomer..

En je kan met de Ferry van Ijmuiden naar Newcaste.. scheelt een hoop rijden..

Maar misschien een beter alernatief is Wales..
Afhangelijk van de timing kan ik misschien wel een paar dagen aanhaken dan :)

Volgende keer graag alles in 1 post zetten ipv meerdere posts achter elkaar :) Gebruik dan de "Wijzig" knop

janvanduschoten wijzigde deze reactie 07-01-2019 16:27 (9%)

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

gauchov6 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:46:
[...]

Volgens Streetview is het een officiele parkeerplaats voor motoren:

[Afbeelding]
Vlucht geannuleerd ivm weersomstandigheden :( als ik kan rijden, verwacht ik dat zij ook kunnen vliegen gvd!

• XLord
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-02 15:20
HTT-Thalan schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:15:
[...]

Vlucht geannuleerd ivm weersomstandigheden :( als ik kan rijden, verwacht ik dat zij ook kunnen vliegen gvd!
Is hij niet geannuleerd voor de weersomstandigheden in het land van bestemming? :9

• Aikon
  • Niet online
@Bommes @ToolkiT Het weer in Schotland laat zich nooit echt voorspellen. Ben er 2x geweest en echt heel goed weer gehad telkens, tuurlijk, ook buien, maar bijna altijd droog en zelfs heel zonnig. En idd het fijne is die ferry, geen lange stukken snelweg naar je bestemming. Wel jammer dat het ding steeds duurder lijkt te worden...

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

XLord schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:20:
[...]

Is hij niet geannuleerd voor de weersomstandigheden in het land van bestemming? :9
Dat voorspelt 14 graden en zon, dus nee!

• XLord
HTT-Thalan schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:22:
[...]

Hmm nee. Was dat het maar hier :)

• aidanl
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 11:44
HTT-Thalan schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:22:
[...]

Waren er dan misschien drones voorspeld? :+

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

aidanl schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:25:
[...]

Waren er dan misschien drones voorspeld? :+
Ik ga naar Madrid, daar doen ze nog niet aan zulke moderne techniek joh :7.

• XLord
HTT-Thalan schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:26:
[...]

Ik ga naar Madrid, daar doen ze nog niet aan zulke moderne techniek joh :7.
De siesta van de feestdagen aan het inhalen?

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11:45
[Afbeelding]
Da's een Honda Cub toch? Ik heb mijn eerste (illegale, want ik had geen rijbewijs :P ) motorkilometers daarmee gemaakt in Thailand 20 jaar geleden 8)

ja, ik ben al oud ja :P

• warlock1984
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 18-02 14:18
Hi All,

Ik ben Niels, woon in de noordrand van Antwerpen en ik volg dit topic al een tijdje mee langs de zijlijn.

Ik rij nu sinds een jaar met mijn eerste motor, een Suzuki GSX650F van 2012. voornamelijk voor het woon-werkverkeer.

Heerlijke motor (al heb ik niet veel vergelijk natuurlijk), die ik ondertussen al voorzien heb van de nodige gadgets.

1 daarvan is volgende dashcam:

https://nl.aliexpress.com...-4b12-b255-c04917564d8e-0

Prima tevreden hierover. De kwaliteit was beter dan verwacht en heeft me bij een klein ongevalletje al goed geholpen.
In principe zou je deze cam rechtstreeks aan je batterij kunnen koppelen, maar ik heb een nette nieuwe kabelboom gemaakt met een relais die aangetrokken wordt door af te takken op het achterlicht.

groeten,

Niels

• corewillem
Vrijdag schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:07:
[...]

Da's een Honda Cub toch? Ik heb mijn eerste (illegale, want ik had geen rijbewijs :P ) motorkilometers daarmee gemaakt in Thailand 20 jaar geleden 8)

ja, ik ben al oud ja :P
Helemaal correct, daar rijden ze heel veel rond! Super tof om mee te rijden, al moet het blokje nog wel wat gekieteld worden voor beter mee te komen met het verkeer. Desnoods vervangen we het gewoon.

• Vrijdag
corewillem schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:07:
[...]

Helemaal correct, daar rijden ze heel veel rond! Super tof om mee te rijden, al moet het blokje nog wel wat gekieteld worden voor beter mee te komen met het verkeer. Desnoods vervangen we het gewoon.
Ha gaaf! Je ziet ze in dat deel van de wereld echt overal rijden inderdaad. Echt het "werkpaard" van de bevolking. Hele gezinnen kunnen ze er op kwijt, of een volledige inboedel :9

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Wat in sommige delen van de wereld niet meer is dan wat je in een zakdoek kwijt kan, natuurlijk :P.

• corewillem
Vrijdag schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:14:
[...]

Ha gaaf! Je ziet ze in dat deel van de wereld echt overal rijden inderdaad. Echt het "werkpaard" van de bevolking. Hele gezinnen kunnen ze er op kwijt, of een volledige inboedel :9
Ja heerlijk gewoon! Het is men droom om daar ooit eens rond te rijden, natuurlijk op een Cub 8)

De blokjes die er in zitten zijn ook echt onverwoestbaar Ed March ( YouTube: c90adventures ) heeft met een van zijn eerste reizen ook 100'en km's zonder olie gereden en nog bleef dat maar gaan 8)7 . Eerlijkgezegd zijn de blokjes standaard iets te traag voor deftig mee te komen met het verkeer, maar dat valt uiteraard op te lossen door er gewoon een 140cc pitbike blok onder te steken >:) of het originele blokje wat meer pit te geven met een big bore kit en wat andere aanpassingen :9

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

[...]

Geen wonder dat je ze veel ziet:
"the Super Cub is the most produced motor vehicle in history" Wikipedia: Honda Super Cub
2008: 60miljoen https://www.wired.com/2008/05/honda-sells-its/
2017: 100 miljoen https://autoweek.com/arti...0-million-units-worldwide

• Stoney3K
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-02 20:51

Stoney3K

Flatsehats!

[...]

Die kleine motortjes kom je in Australië bijvoorbeeld ook veel tegen als de "postie bikes" waarmee ze ooit de post rond brachten.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• corewillem
Leuk filmpje over de Cub.
https://www.youtube.com/watch?v=T_bsRsQNgEY

corewillem wijzigde deze reactie 07-01-2019 16:22 (156%)

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

corewillem schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:17:
[...]

Ja heerlijk gewoon! Het is men droom om daar ooit eens rond te rijden, natuurlijk op een Cub 8)

De blokjes die er in zitten zijn ook echt onverwoestbaar Ed March ( YouTube: c90adventures ) heeft met een van zijn eerste reizen ook 100'en km's zonder olie gereden en nog bleef dat maar gaan 8)7 . Eerlijkgezegd zijn de blokjes standaard iets te traag voor deftig mee te komen met het verkeer, maar dat valt uiteraard op te lossen door er gewoon een 140cc pitbike blok onder te steken >:) of het originele blokje wat meer pit te geven met een big bore kit en wat andere aanpassingen :9
Vergeet Nathan Millward (https://www.amazon.co.uk/...dbs_p_ebk_r00_abau_000000 ) niet.. zijn boek over zijn trip van Sydney naar London is geniaal:
https://www.amazon.co.uk/...ondon-ebook/dp/B006Y9B2QW

http://www.makeyourbones.com/5-lessons-with-nathan/
https://www.nathanmillward.com/

ToolkiT wijzigde deze reactie 07-01-2019 16:25 (5%)

• Wux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11:50
[Afbeelding]
Mag ik vragen hoeveel je het betaald hebt (PB mag ook) ? Als ik wat opzoek BE/NL dan gaan die wel in prijs.

Honda CB500 '99 | i5-3570k | GTX 1070

• corewillem
Wux schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:26:
[...]

Mag ik vragen hoeveel je het betaald hebt (PM mag ook) ? Als ik wat opzoek BE/NL dan gaan die wel in prijs.
Dat deel ik liever publiek niet mee, maar zal je een PM sturen ;) Eentje in deze staat gaat zeker wel goed kwa prijs ;)

• Vrijdag

8)

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

ToolkiT schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:02:
[...]

[mbr] Volgende keer graag alles in 1 post zetten ipv meerdere posts achter elkaar :) Gebruik dan de "Wijzig" knop [/]
Ja, op die manier winnen we het nooit in de top10 tegen dat bitcoin geneuzel natuurlijk :+

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Voor de liefhebbers:
https://www.adventurebike...540297e&mc_eid=aacf75a1c7

ABR Festival 2019 early bird special..

"Here’s more detailed information

The move to Ragley Hall and Estate means we’ve a huge amount of space available to make the ABR Festival a unique experience and a celebration of all things to do with motorcycles, adventure and just having a great weekend with likeminded company.

There’ll be lots of exciting on-site attractions, extensive facilities and feel good events at the 2019 Festival and we’ve already started early negotiations to make sure the weather is as good as it was in 2018. Overnight options include camping, 'glamping' in pre-assembled tents and there are a huge number of hotels in nearby Stratford upon Avon.

To keep you entertained on-site we’ll be mapping out an adventure trail through the extensive estate grounds and woodlands, where you can find out what you and your bike are capable of – it’ll be big bike and novice friendly. For the more advanced riders there’ll be a more challenging on-site adventure park.

We’ve also spoken to every major motorcycle manufacturer and all have confirmed they will be attending the festival with a fleet of the latest bikes for test rides both on and off-site.

The move to Ragley Hall and Estate also means we’ve the space needed to make the festival the best experience we can. There’ll be a full bar, plenty of tasty food options, comfortable and extensive camping areas with room for campervans and trailers, plus there’ll be live music on the main stage for the Friday and Saturday nights.

There’ll be green lane ride outs led by the TRF taking on the local Warwickshire and Cotswolds trails and there’ll be road ride-outs to check out local attractions and places of interest.

We’ve also teamed up with Little London Enduro Circuit (4 miles from Ragley Hall) to offer exclusive and free access for all ABR Festival goers, which means you can ride your bike around this challenging enduro circuit in a non-competitive and non-threatening environment.

There’ll be lots more attractions and events than I’ve mentioned above and we’ll be posting up details throughout the year on the ABR website. Right now, you can find more information plus videos of the new Ragley Hall venue and of last years ABR Festival here.

All the ABR staff and I look forward to welcoming you to Ragley Hall in 2019."

ToolkiT wijzigde deze reactie 07-01-2019 17:59 (255%)

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

@ToolkiT heb je werst iedereen gequote en toen iedereen weer weggehaald? Sneaky hoor.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Tylen schreef op maandag 7 januari 2019 @ 18:07:
@ToolkiT heb je werst iedereen gequote en toen iedereen weer weggehaald? Sneaky hoor.
Nee ik dacht dat mijn uitlaat post weg was.. had hem herpost met jou in de link.. en toen weggehaald en edit naaar nieuw topic :)

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

😂

A wise man once said: 'Work is not a place."

• maximiliaan_nl
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 20-02 20:54
Je bent denk ik niet de enige die dit een geinige motor vindt, want de prijs is eigenlijk buiten proportie voor het betreffende goed.

• spinnenman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 09:53

spinnenman

Ik doe het morgen wel

@corewillem Gefeliciteerd! *O*

• Rubman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:51

Rubman

Just as clear as a foggy night

Lekker windje vanochtend, gelukkig had ik hem 90% van de rit vol voorop ipv aan de zijkant >:)

Was zeker niet de enige op de tweewieler vanochtend, zeker 3 mede motorrijders tegen gekomen.

Het valt mij ook alleszins mee hoe heftig de motor op de wind reageert

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

@Rubman Als je de wind op de zijkant hebt kun je je knie aan die kant uitsteken (als of je een kneedown maakt zeg maar).
Dat scheelt echt heel veel en je zult merken dat je motor dan nog minder reageert op de wind.

• Rubman

Rubman

Bommes schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:40:
@Rubman Als je de wind op de zijkant hebt kun je je knie aan die kant uitsteken (als of je een kneedown maakt zeg maar).
Dat scheelt echt heel veel en je zult merken dat je motor dan nog minder reageert op de wind.
Dat doe ik al O-), eerder al aangeleerd en maakt idd een flinke bak verschil

Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• SniperGuy
Rubman schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:37:
Lekker windje vanochtend, gelukkig had ik hem 90% van de rit vol voorop ipv aan de zijkant >:)

Was zeker niet de enige op de tweewieler vanochtend, zeker 3 mede motorrijders tegen gekomen.

Het valt mij ook alleszins mee hoe heftig de motor op de wind reageert
Vanochtend 1 motorrijder (op een BMW) gezien tijdens de forenzenrit.
Ik heb 14 jaar geleden met dergelijk weer afgereden (toen was het nog 1 examen). Bij het CBR keken ze verbaasd dat er toch nog 2 waren die af kwamen rijden :D 8)

• Pagman
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 11:34
https://www.ad.nl/utrecht...ren-van-lekdijk~ab5bcf67/

En van de auto bestuurders die er met volle vaart overheen knallen hebbende bewoners natuurlijk geen last van 8)7

• Vrijdag
Pagman schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:15:

En van de auto bestuurders die er met volle vaart overheen knallen hebbende bewoners natuurlijk geen last van 8)7
Nee. Want dat zijn locals. En dan mag dat. Want cultuur.

:+

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:47
Pagman schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:15:

Het is zelfs schitterend onderbouwd:
Die pilot hield in dat er in de weekenden een motorrijverbod gold. Uit het evaluatierapport blijkt dat de overlast van motorrijders toen is afgenomen. Dat de gemeente ervoor heeft gekozen om geen onderzoek te doen naar de andere weggebruikers maakt niet dat deze resultaten niet bruikbaar zijn. Het ging immers juist om overlast die door motorrijders werd veroorzaakt. De rechtbank oordeelt dat de gemeente dit rapport mag gebruiken als onderbouwing van het besluit.
8)7

• Rubman

Rubman

Dan zeg ik direct een nieuw onderzoek naar automobilisten en wielrenners die eroverheen rijden.

Tuurlijk neemt de overlast van motorrijders af als ze er niet meer mogen rijden, die kan elke peuter zo inkoppen 8)7

• XLord
dat is een beetje het zelfde als dit onderzoek:
https://www.at5.nl/artike...drukker_bij_zon_dan_regen

9 maanden lang onderzoeken naar iets dat zo logisch is dat je er voor zou moeten schamen als je er aan hebt meegewerkt... |:(

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

SemperFidelis schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:21:
[...]

[...]

8)7
Idd: "Die pilot hield in dat er in de weekenden een motorrijverbod gold. Uit het evaluatierapport blijkt dat de overlast van motorrijders toen is afgenomen. "
No shit sherlock.. als ik niet drink heb ik ook veel minder een kater.. goh..

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 20-02 18:38
Blijft grappig dat je er zelfs met een elektrische motor niet overheen mag. Daar komt toch echt niet zoveel geluid van af.

• Wootlock
  • Registratie: december 2007
  • Nu online

Wootlock

Evilution

Wat een brol ding.
En daar nog 850 euro voor vragen 8)7

"Don't let your dreams be memes"

• gauchov6
  • Nu online

gauchov6

BMW K44 & K54

JK schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:43:
Blijft grappig dat je er zelfs met een elektrische motor niet overheen mag. Daar komt toch echt niet zoveel geluid van af.
En wel met een Piaggio MP3 met open Akrapovic uitlaat… :r
(want die heeft een auto kenteken, maar je hebt er wel een A rijbewijs voor nodig tegenwoordig 8)7)

Ik hoop dat de KNMV in beroep gaat, want het blijft pure discriminatie van motoren door die gemeente! :(

• Aikon
  • Niet online
SemperFidelis schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:21:
[...]

[...]

8)7
Het blijft een beetje voor de hand liggend, aan de andere kant kan het ook zo zijn dat er veel overlast doordeweeks komt bij afsluiting in het weekend en je er niks mee opschiet. Hoe jammer ook, ik kan me de sluiting wel voorstellen. Die dijk is gewoon te druk om er fatsoenlijk met vele motors bij te kunnen, ook voor de motorrijder zelf is er weinig lol aan. Gelukkig alleen in het weekend dicht :)

• ocdaan
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Laten we eerlijk zijn, als je ziet hoe er gereden wordt... :P moet je voorstellen hoe het is om daar te fietsen :X

• noes
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

SniperGuy schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:49:
[...]

Vanochtend 1 motorrijder (op een BMW) gezien tijdens de forenzenrit.
Ik heb 14 jaar geleden met dergelijk weer afgereden (toen was het nog 1 examen). Bij het CBR keken ze verbaasd dat er toch nog 2 waren die af kwamen rijden :D 8)
Och beetje wind, viel mee :9

K46, K26, E46

• Raym09
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 11:41

Raym09

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

ocdaan schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:07:
Laten we eerlijk zijn, als je ziet hoe er gereden wordt... :P moet je voorstellen hoe het is om daar te fietsen :X
Hoewel ik het volledig met je eens bent, kijk eens hoe de gemiddelde fietser rijd en waar ze mee bezig zijn, vaak drukker met rondkijken dan met fietsen. Al kom je ze met 30 voorbij, dan nog schrikken ze zich vaak lam.

Het is zeker niet zo dat de "rest" zich wel gedraagt. Rij in mijn omgeving ook geregeld op een dijk en 80% van de auto's rijden ook te hard.

The first 40 years of childhood are the hardest.

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 09:16
Dank voor de tip @Bommes. Dat gaan we de volgende keer maar gebruiken :)

En gefeliciteerd @corewillem :)B

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• corewillem
timmie271 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:27:
Dank voor de tip @Bommes. Dat gaan we de volgende keer maar gebruiken :)

En gefeliciteerd @corewillem :)B
Merci, vandaag is het mijn verjaardag. Wat doen we als we geen cadautjes krijgen door op kot te zitten ? Parts bestellen >:)

• wilco1985
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20-02 12:55
ToolkiT schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:40:
[...]

Idd: "Die pilot hield in dat er in de weekenden een motorrijverbod gold. Uit het evaluatierapport blijkt dat de overlast van motorrijders toen is afgenomen. "
Als er een verbod komt op autorijden is het fileprobleem opgelost :+

Lekker windje vanmorgen. Knietje naar buiten en ontspannen blijven sturen en je hebt er geen last van.
Zet met dit weer ook altijd 2 voeten aan de grond, het staat zo knullig als je omwaaid
Wel wat overstekende takken :)

• JK
gauchov6 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:52:
[...]

En wel met een Piaggio MP3 met open Akrapovic uitlaat… :r
(want die heeft een auto kenteken, maar je hebt er wel een A rijbewijs voor nodig tegenwoordig 8)7)

Ik hoop dat de KNMV in beroep gaat, want het blijft pure discriminatie van motoren door die gemeente! :(
Had ik niet eens over nagedacht. Met een MP3 LT er lekker overheen scheuren. Tegenwoordig A, maar heb al langer je rijbewijs B, dan mag je gewoon met B opstappen.
Ik snap best dat open uitlaten irritant zijn als je daar woont, als ze daar dan tegenop treden. Nu is iedereen het haasje.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik zat in mijn toyota naar Schiphol en zelfs die had de hele rijstrook nodig, stevig windje idd.

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:10:
Ik zat in mijn toyota naar Schiphol en zelfs die had de hele rijstrook nodig, stevig windje idd.
Vliegtuig gaat vandaag wel? :p

• Vrijdag
JK schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:05:
[...]

Had ik niet eens over nagedacht. Met een MP3 LT er lekker overheen scheuren. Tegenwoordig A, maar heb al langer je rijbewijs B, dan mag je gewoon met B opstappen.
Ik snap best dat open uitlaten irritant zijn als je daar woont, als ze daar dan tegenop treden. Nu is iedereen het haasje.
Wheelietime er laten rijden op die quads :P

• SniperGuy
noes schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:20:
[...]

Och beetje wind, viel mee :9

De bijbehorende wind kaart van toe :P

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

SmurfLink schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:12:
[...]

Vliegtuig gaat vandaag wel? :p
Omgeboekt, zou 09:40 vliegen is nu 13:30 geworden. Zit nu bij de gate, die ook alweer gewijzigd is. Straks 14 graden en zonnetje. Jammer dat de motor niet mee kan!

- edit -

En nu vertraagd naar 13:45 :'). Gaat goed hier!

HTT-Thalan wijzigde deze reactie 08-01-2019 12:31 (13%)

• Booyaa
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10:07
HTT-Thalan schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:24:
[...]

Omgeboekt, zou 09:40 vliegen is nu 13:30 geworden. Zit nu bij de gate, die ook alweer gewijzigd is. Straks 14 graden en zonnetje. Jammer dat de motor niet mee kan!

- edit -

Daar huren :P

• Rubman

Rubman

@HTT-Thalan jij mag zo direct onverrichter zaken weer naar huis :+

• JK
Vrijdag schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:17:
[...]

Ook een prima optie. Bij Wie Rijdt? op FB vast ook zat MP3 LT rijders om een rondje te doen.

Ben vandaag op mijn motorscootertje (Suz UK110) naar het werk en dan is die wind best pittig in combinatie met de kleine wieltjes. 14 inch, 80 voor, 90 achter ofzo. Gelukkig zit ik om de hoek en fiets ik vaak of pak ik af en toe de auto naar het werk, maar vanmorgen stond er een dikke file vanwege een ongeval op de snelweg en dan gaat iedereen binnendoor, precies op mijn route. Op de fiets geen zin (veel wind, regen en weilanden tussendoor dus maximale windsterkte), dus uitgelezen kans voor het kleine motorscootertje om langs de files te komen. Maar moet ik verder weg en harder rijden, dan pak ik gewoon de motor wel (of auto). :o
Achteraf toen ik ter plekke was, geen file te bekennen. Maar een beetje scooteren is altijd wel geinig. Het is geen motorrijden, maar je komt vlot en goedkoop van A naar B.

• Aikon
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:17:
[...]

Dat soort gasten zijn juist de oorzaak van de sluiting...

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Rubman schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:39:
@HTT-Thalan jij mag zo direct onverrichter zaken weer naar huis :+
Dan moet het wel gek lopen, ik zit reeds ingesnoerd in mijn economy comfort stoel nu :P.

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
[...]

- edit -

En? hopelijk zit je nu in het vliegtuig dan. :p

• Rubman

Rubman

Zie ^^ O-)

• Vrijdag
Aikon schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:50:
[...]

Dat soort gasten zijn juist de oorzaak van de sluiting...
Ik was dan ook sarcastisch ;) Maar een quad is geen motor en kan nog steeds een enorm aso pleurislawaai maken. Meer om aan te geven dat niet alleen motoren overlast (kunnen) veroorzaken.

Let wel, ik ben niet vóór het veroorzaken van geluidsoverlast hè, vind dat zelf ook vreselijk ;)
[...]

- edit -

Sinds wanneer kan je ook vliegen met de NS?

Al gaat de dag nog zo snel, de NS vertraagt 'm wel :P

Vrijdag wijzigde deze reactie 08-01-2019 14:21 (44%)

• Dryhte
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:41
De paar posts over de Honda SH110 ofte Cub die eerder passeerden hebben me doen overwegen om mijn vrouwtje ipv achterop, misschien naast mij te krijgen ;)

Is hier iemand die ervaring heeft met de SH110 of de SH125i? Kan je daarmee veilig binnendoorverkeer (max 80km/h lijkt me) trotseren?

Een brommertje waar ze geen nieuw examen voor moet doen (want rijbewijs B ) én dat toch op gewestwegen toegelaten is lijkt me haalbaarder voor haar dan achterop bij mij, én leuk voor mezelf als ik even snel iets moet gaan halen in de stad.

Zou de SH110 echt zoveel onderdoen voor de 125? Of wachten we beter op het electrische broertje, de EV-Cub?

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online

steveman

"Be curious"

steveman schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:40:
Luxemburg be like:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Jep, da's de 25 Kautenbach - Wiltz

Fantastische resize app btw :+
Stukje tekst over die strepen:
https://www.motoplus.nl/n...otorrijders-te-vergroten/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• JK
@Dryhte ik heb een Suzuki Address 110. Luchtgekoeld blokje, SH110 is een Vision, toch? Dan zijn ze vrijwel gelijk, hoewel ik meen dat mijn Suzuki iets minder weegt en ietsje (niet veel) vlotter optrekt.

Een SH125 weegt bijna 40kg meer dan mijn 113cc motorscootertje, maar heeft wat meer vermogen dus zal iets harder rijden. 80km/u is op mijn Address 110 zonder storm gewoon makkelijk te halen, met wat tegenwind is 80km/u ook nog wel te halen. Nu stormt het een beetje in NL en dan haal ik maar 70km/u en dit soort dagen zijn geen aanrader. Maar normale dagen kan je best goed binnendoor en haal ik de 80km/u altijd. Met wind mee en beetje mazzel zelfs 100km/u. Heb een demo een keer op de snelweg gereden en kwam op 108km/u uit met een licht dalende weg. Een SH125 zal 110km/u halen en met aardige wind tegen 95-100km/u.

Maar het voelt aan als een brommer die legaal harder mag rijden. BIj een gevaarlijke situatie kan je niet even gas bijgeven en ergens voorbij. Je hebt twee opties: uitwijken of remmen (of allebei). Die remmen zijn in orde op mijn Suzuki, maar persoonlijk mag het allemaal steviger remmen.

Ik had 'm gekocht ivm een nieuwe baan, om dan goedkoop binnendoor te rijden op max 80km/u wegen. Uiteindelijk die baan niet genomen na een proefperiode van 3 maanden, dus nu gewoon in gebruik als snelle brommer, naast mijn normale 650cc motor. Toevallig binnenkort wel een andere baan in toevallig dezelfde stad als de baan waar ik 'm voor had gekocht. Dus ik kan 'm daar weer voor inzetten... maar als je een vlotte motor bent gewend is het echt relaxt aan doen, je moet geen haast hebben. Het voelt voor mij echt aan als een brommer die 100km/u kan rijden. Voordeeltje; qua uiterlijk lijkt het op een bromfiets, dus ik pak er dan ook wel eens een stukje fietspad mee.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

SmurfLink schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:09:
[...]

En? hopelijk zit je nu in het vliegtuig dan. :p
Ik zit nu in de bar van het hotel met een cocktail kaart op mijn schoot op een collega te wachten :P.

Da's het voordeel van reizen, dan kan ik eens een drankje doen...

HTT-Thalan wijzigde deze reactie 08-01-2019 17:30 (11%)

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 09:49

Destruction

(ex-)Automonteur

ToolkiT schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:40:
[...]

Te achterlijk voor woorden.. En ze komen er nog mee weg ook :/ |:(
XLord schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:28:
dat is een beetje het zelfde als dit onderzoek:
https://www.at5.nl/artike...drukker_bij_zon_dan_regen

9 maanden lang onderzoeken naar iets dat zo logisch is dat je er voor zou moeten schamen als je er aan hebt meegewerkt... |:(
.... :/ 8)7

Volgend onderzoek: "Warmer in Juli dan in December"?

Destruction wijzigde deze reactie 08-01-2019 18:31 (34%)

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Yamaha XJ900S '95 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Grubeater
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 20-02 22:31

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Ik snap niet dat dit nu pas nieuws is, zelf ben ik er in september over (of omheen) gereden. Werkt wel goed.

@Destruction In Nijmegen Lent is er een stukje van de Waalbandijk dat je tussen 1 april en 1 oktober niet mag berijden met de motor èn de auto. De gemeente Nijmegen snapt wel hoe je wegen afsluit.

Grubeater wijzigde deze reactie 08-01-2019 18:33 (22%)

| Mijn fotomeuk |

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 09:49

Destruction

(ex-)Automonteur

Vrijdag schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:13:
[...]

Sinds wanneer kan je ook vliegen met de NS?

Al gaat de dag nog zo snel, de NS vertraagt 'm wel :P
NS als airliner... Worden er dan vluchten gecanceld vanwege blaadjes op de startbaan?

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Yamaha XJ900S '95 | Gravity is a myth, earth sucks.

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Destruction schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 18:34:
[...]

NS als airliner... Worden er dan vluchten gecanceld vanwege blaadjes op de startbaan?
Nee, ze laten de treinen gewoon óók niet meer rijden als 't waait 8)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Maegrim
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 07:17

Maegrim

Lokführer

Zag gisteren zo'n geweldig driewielding met autokenteken, open uitlaat en onverzekerd :')

(ノಠ益ಠ)ノ彡 ┻━┻

• maximiliaan_nl
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 20-02 20:54
Maegrim schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 21:48:
Zag gisteren zo'n geweldig driewielding met autokenteken, open uitlaat en onverzekerd :')
Hoe wist je dat 'ie niet verzekerd was?
Pagina: 1 ... 117 ... 132 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True