Hét grote motortopic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 132 Laatste
Acties:
  • 370.110 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Streepje schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:49:
[...]

Ik heb er 600 voor betaald, heeft het oerdegelijke transalp 650 blok met een cardanas. Kortom een prima pekelfiets
En al mooi wit, dan zie je de pekel er niet op... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:16

Destruction

(ex-)Automonteur

Speelt bij oudere motoren wat meer een rol dan bij recentere fietsen gok ik, al zou ik ook niet enthousiast worden van een glijpartij. Zelfs niet met mijn (bijna) 24 jaar oude Diversion, die nu ook - afgezien van een verdwaalde pekel loze mooie dag - niet meer buiten zal komen tot 't niet meer rond het vriespunt is.

Tenzij iemand er ineens een mooie prijs voor wil geven, om er vervolgens mee te gaan pekelen :P Koop ik na de winter wel een andere fiets :)

[ Voor 13% gewijzigd door Destruction op 24-11-2018 15:59 ]

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Mwow ook dat het overal gaat zitten, in de naden en randen van je frame en brug, de remmen, uitlaatbochten, alle boutjes en moertjes, alles gaat naar de vernieling. En al helemaal als je hem plat legt idd. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Mwa heb vorig jaar gewoon door gereden met mijn mt09 en die zag er nog prima uit, spoelde hem na elke rit even af met koud water

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
Twee jaar gewoon doorgereden met mijn cb500x en niks aan te zien ;) dus ik waag dat weer met de Strom. We zien wel. Ik heb die moto niet gekocht om 'm weer te verkopen maar om er zoveel mogelijk op te rijden...

Acties:
  • +39 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Omdat 200pk zo 2018 is werd het tijd voor iets nieuws :).

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/gQKa0V/Panigale-V4-R-Red-MY19-11-Gallery-1920x1080.jpg

Uiteraard de akra pijp erbij besteld om de volledige 234pk te hebben. Vanuit de eeste serie komen er maar een paar naar Nederland en het is niet precies duidelijk wanneer dat gebeurd, waarschijnljk maart/april. Hopelijk voor eind maart dan kan hij direct mee naar Portimao om het nieuwe race seizoen af te trappen.

@wimmel_1/@lolgast dus 2019 panigale V4R kan toegevoegd worden in de eerste post :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:38

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Jezus echt? Wat vet. Gefeliciteerd 👍🏻👍🏻

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:56
@xos HO-LY shit! Gefeliciteerd met de aanschaf! :o

Maar welke had er nou plaats gemaakt? De RSV4 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos

xos

lolgast schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:05:
@xos HO-LY shit! Gefeliciteerd met de aanschaf! :o

Maar welke had er nou plaats gemaakt? De RSV4 toch?
Geen vervanging maar toevoeging :).

Ik moet iets achter de hand hebben als de olie eruit komt en de onderdelen overal en nergens liggen ©Tylen.

[ Voor 17% gewijzigd door xos op 24-11-2018 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
d:)b
Staat erbij in de lijst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

xos schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:32:
[...]

Ik moet iets achter de hand hebben als de olie eruit komt en de onderdelen overal en nergens liggen ©Tylen.
Hahaha. Ik zal voorzichtig doen als ik je op een rondje zet 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos

xos

Als je even toetert maak ik plaats voor je. Met die geluidsnorm op Assen hoor ik dat wel.

Maar ik heb momenteel niet het plan om volgend jaar owcup te gaan rijden. Zou dan in de procup moeten rijden en die klasse trekt me om meerdere reden niet. Ook op Assen ben ik een beetje uitgekeken. Dit jaar maar een paar keer geweest. Binnenkort over nadenken, misschien dat de Ducati challenge wel een interessant alternatief is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-09 20:27
Vandaag voor het eerst motocross gedaan. Met een KTM Freeride, dus elektrisch.

Supervet :D Als een kleuter zo blij. Nu wil ik er eentje, samen met een crossbaan. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Nero22 op 24-11-2018 20:17 ]

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 16:17
xos schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:32:
[...]

Hoe groot is je garage wel niet dan met 3 motoren en dacht 2 auto's (RS4 en Porsche GT3?)

Maar wel een gave motor :9~

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:39
yozgoesdigital schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:20:
[...]

In het artikel zeggen dat ze hetzelfde doen met dieven op motoren. Nu moet ik zeggen dat ik het op de beelden er heftig uit ziet.
Mooi. Dit tuig gebruikt knuppels, bijlen, en zoutzuur als wapens om mensen van hun zuurverdiende spullen te beroven. Eindelijk gebruikt de politie daar een lik op stuk aanpak tegen. Mijn zegen hebben ze!

In another note. De voorband van mijn setje Metzeler was toch niet meer zo geweldig. Niet echt op, maar ook niet meer geschikt om nog een hele achterband mee op te rijden. Dus terug naar Michelin. Nu blijkt de pilot Road 4 trail al niet meer gemaakt te worden, en wat je op de bandensites ziet zijn nog restpartijen. :? Blijkbaar schijnt er wel een pilot Road 4 in de benodigde maten te zijn, maar dat is niet de trail versie. Die durf ik er niet zomaar onder te leggen. Waarschijnlijk komt er dus een setje Road 5 Trail onder, dat ging hij even kijken ivm prijs en levertijd.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DrivinUCrazy schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:56:
[...]

Mooi. Dit tuig gebruikt knuppels, bijlen, en zoutzuur als wapens om mensen van hun zuurverdiende spullen te beroven. Eindelijk gebruikt de politie daar een lik op stuk aanpak tegen. Mijn zegen hebben ze!
Precies :)

Voorbeeld van hoe zulke gasten te werk gaan: YouTube: Thieves attempting to steal €40.000 1199 Panigale with angle grinder

Verder mensen van motoren af gooien en wapens gebruiken als iemand er iets tegen wil doen. Wat daar gebeurt is wel even iets anders dan een motor uit een garage jatten. Het is al jaren een enorm probleem daar waar die gasten alles maar lijken te kunnen maken en ze steeds verder zijn gegaan. Vind het ook prima dat de politie er nu zo mee om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nero22 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:15:
Vandaag voor het eerst motocross gedaan. Met een KTM Freeride, dus elektrisch.

Supervet :D Als een kleuter zo blij. Nu wil ik er eentje, samen met een crossbaan. :+
Is een elektrische motor niet veel te zwaar om fatsoenlijk mee te crossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
gwystyl schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:31:
[...]

Die weegt 111kg...

https://www.ktm.com/en/e-ride/freeride-e-xc/

[ Voor 3% gewijzigd door Dryhte op 25-11-2018 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik ben bezig met het reviseren van de Cardan van mijn Ural, er zitten van binnen uit bouten ingedraaid echter lekken deze. Ik heb al als tip gekregen Loctite 577 echter is deze vrij prijzig voor 4 boutjes vast te zetten. Toevallig iemand een idee of er nog alternatief spul is?

Het moet dus eigenlijk borg middel en dicht middel tegelijk zijn. De bouten zijn er namelijk al eens uit getrild bij de vorige eigenaar. Ik heb wel gewoon borgmiddel van loctite staan, maar ik ben bang dat dit gaat lekken.

Plaatje er bij;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KD4Hqe9.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Racer89 schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:32:
Ik ben bezig met het reviseren van de Cardan van mijn Ural, er zitten van binnen uit bouten ingedraaid echter lekken deze. Ik heb al als tip gekregen Loctite 577 echter is deze vrij prijzig voor 4 boutjes vast te zetten. Toevallig iemand een idee of er nog alternatief spul is?

Het moet dus eigenlijk borg middel en dicht middel tegelijk zijn. De bouten zijn er namelijk al eens uit getrild bij de vorige eigenaar. Ik heb wel gewoon borgmiddel van loctite staan, maar ik ben bang dat dit gaat lekken.

Plaatje er bij;

[Afbeelding]
heb ik wel maar pas vanaf volgende week donderdag (dan kom ik weer terug van het werk op de zaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
Ik denk dat de 577 wel de meest geschikte is. Is ook een heel specifieke toepassing natuurlijk. Niet veel aan te doen.
Om de oude schroefdraad goed schoon te maken kun je pakkingsoplosser gebruiken. Uit mijn hoofd is dat de loctite 7200.

De rest van mijn motor zit geborgd met 243, die is tenminste ook zonder geweld of verhitten weer los te krijgen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-09 20:27
gwystyl schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:31:
[...]

Voorop gesteld: ik heb er geen andere ervaringen met crossers. Echter viel het me ontzettend mee hoe zwaar hij was. Het leuke van elektromotor is dat hij niet af kan slaan en in feite altijd klaar is om kracht af te geven (42 nM en 18 kW).

We mochten de verschillende rij-modi niet gebruiken, maar dit was wel voldoende voor de eerste keer. :9

spoiler:
Electro cross Amsterdam/Wanroij voor de geïnteresseerden.

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
DrivinUCrazy schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:37:
Ik denk dat de 577 wel de meest geschikte is. Is ook een heel specifieke toepassing natuurlijk. Niet veel aan te doen.
Om de oude schroefdraad goed schoon te maken kun je pakkingsoplosser gebruiken. Uit mijn hoofd is dat de loctite 7200.

De rest van mijn motor zit geborgd met 243, die is tenminste ook zonder geweld of verhitten weer los te krijgen.
Net mijn vader even gebeld, hij heeft wel nog 572 liggen. Kwa specificatie is deze ook voor schroefdraad en geschikt voor hydraulische systemen. Zou deze voldoende zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
@Racer89 geen idee. Voor een aantal toepassingen heb ik contact opgenomen met Henkel. Ze reageren vrij snel met advies.

Zo kwam ik ook bij die 7200 (oplosser) terecht. Direct een waarschuwing bij dat spul: verf week je daarmee ook los!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• timmie271
@wimmel_1 speciaal voor jou nog even een niet verticale foto gemaakt gisteravond op de terugweg naar huis :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3rvolXbl.jpg
Wel een bijna vierkante door het 4:3 formaat waarop mijn telefoon staat ingesteld :9

Mis alleen nog thermokleding en dan is het verder prima uit te houden met dit weer. De koude wind van gisteren blies dwars door m'n pak heen 8)7 verder was ie wel warm en de wind hoop ik dan tegen te houden door de thermokleding :)

Moet er alleen even aan wennen die ik na iedere 225km weer even 8 litertjes brandstof moet tanken :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Ik wou dat ik überhaupt die 225km kon halen met mijn mt10 _O- na 170km kan ik er weer 14L in gooien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

225km is best haalbaar, door 16,8 ltr van de 17 eruit te rijden en max 100km/u woon-werk te rijden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Zodra ik de stad in rijd is het gebeurd en gaat het verbruik enorm omhoog met de CC aan op 90 kan ik 1:18 halen maar in de stad is het eerder 1:13 en dat is zelfs lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja mijn woon werk was ook altijd de snelweg op en relatief lange stukken, binnendoor en met wat spelen is 1 op 13 al een illusie idd :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pfff, amateurs :P 1:11 hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Streepje schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:07:
Ik wou dat ik überhaupt die 225km kon halen met mijn mt10 _O- na 170km kan ik er weer 14L in gooien
Joopieboy schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:24:
225km is best haalbaar, door 16,8 ltr van de 17 eruit te rijden en max 100km/u woon-werk te rijden. :+
Dan heb ik ook maar een 250cc 1 pitter :+ kan een gemiddelde van 1 op 25/30 halen volgens verschillende mensen met deze motor. Al word ik op een snelweg waar men 130 mag wel door zowat iedereen in gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

timmie271 schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:01:
[...]

[...]

Dan heb ik ook maar een 250cc 1 pitter :+ kan een gemiddelde van 1 op 25/30 halen volgens verschillende mensen met deze motor. Al word ik op een snelweg waar men 130 mag wel door zowat iedereen in gehaald :P
Das altijd mooi met @caesar1000, zo van moet jij alweer tanken?! :+ Dan gaat hij bij de 3e eens tanken en gaan er een paar lullige liters in. 8)7 Laatste Tweakers rit ook, bij mij ging er bijna 200 euro aan peut doorheen dat weekend, en bij hem een paar tientjes. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Joopieboy schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:06:
[...]

Das altijd mooi met @caesar1000, zo van moet jij alweer tanken?! :+ Dan gaat hij bij de 3e eens tanken en gaan er een paar lullige liters in. 8)7 Laatste Tweakers rit ook, bij mij ging er bijna 200 euro aan peut doorheen dat weekend, en bi hem een paar tientjes. _O-
Kost mij nog geen 15 euro voor 300km _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Joopieboy schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:06:
[...]

Das altijd mooi met @caesar1000, zo van moet jij alweer tanken?! :+ Dan gaat hij bij de 3e eens tanken en gaan er een paar lullige liters in. 8)7 Laatste Tweakers rit ook, bij mij ging er bijna 200 euro aan peut doorheen dat weekend, en bij hem een paar tientjes. _O-
En bij @Vrijdag ? :p

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat scheelde mij wel in het verbruik als die voor mij reed :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Joopieboy schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:26:
[...]

Dat scheelde mij wel in het verbruik als die voor mij reed :+
Omdat jouw motor reed op de uitlaatgassen die uit zijn dinosaurusverbrander kwamen? :9

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46

Fuelke

Forza Ferrari

[...]

[...]

Ik haalde meestal 285-290 km uit één tank brandstof op de CBR-250R (ik reed tot de benzinemeter begon te knipperen)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Fuelke schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:02:
[...]

Ik haalde meestal 285-290 km uit één tank brandstof op de CBR-250R (ik reed tot de benzinemeter begon te knipperen)
Ik tank op dit moment gewoon wanneer het mij uitkomt. Anders moet ik halverwege de rit alweer tanken.. En daar heb ik nooit zoveel trek in :+ Tank tot nu toe als het laatste lampje is gaan branden en dan wil er rond de 8 liter in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Geef eens gas joh. 800cc op 4,5Km hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tylen schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:54:
[...]

Ik wil wel meer gas geven hoor, maar ben ook gehecht aan mijn rijbewijs en niet dood gaan lijkt mij ook wel een goed plan :P

Die 1:11 is met een standaard rondje rijden waarvan een groot deel met 50 of 80km/u. Met wat sportiever rijden kom ik zo rond de 1:10 uit. Lelystad haal ik maar net de 4 sessies van 15 minuten, laat staan op een echt circuit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Tylen schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:54:
[...]
@Joopieboy

Ik rijd dagelijks met het gas volledig open, maar kan met 800cc brandstof wel ongeveer 30 km afleggen. :+
Zelfs met een rijke afstelling is het verbruik van een 125cc erg laag. :)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
timmie271 schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:32:
@wimmel_1 speciaal voor jou nog even een niet verticale foto gemaakt gisteravond op de terugweg naar huis :)

[Afbeelding]
Wel een bijna vierkante door het 4:3 formaat waarop mijn telefoon staat ingesteld :9

>>knip<<
Is aangepast voor je :9

@spinnenman Zag terloops dat jij een paar pagina's geleden ook nog verzocht had om jou met de MT03 op te nemen. Heb je er ook een Provincie en bouwjaar bij zodat ik óf @lolgast 'm op de juiste locatie in 't rijtje kunnen "prutsen"? O-)

Voor alle andere mensen welke ook wel eens iets aangepast willen hebben: Geef even een notificatie middels een simpel "@"symbool vóór de naam van één of alle namen van de TS'en. Als ik alleen voor mezelf spreek dan moet ik bekennen dat ik wel eens wat wil missen óf vergeet als ik 't op een mobiel device gelezen heb. Aanpassingen aan de OP uitvoeren vanop een mobiel device is (vaak) impliciet vragen om lay-out ellende..... Helaas.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:26
caesar1000 schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:17:
[...]

@Joopieboy

Ik rijd dagelijks met het gas volledig open, maar kan met 800cc brandstof wel ongeveer 30 km afleggen. :+
Zelfs met een rijke afstelling is het verbruik van een 125cc erg laag. :)
"Rijke" afstelling. Jouw hoofdsproeier zou moeite hebben de mijne stationair te laten draaien _O-.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
HTT-Thalan schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:41:
[...]

"Rijke" afstelling. Jouw hoofdsproeier zou moeite hebben de mijne stationair te laten draaien _O-.
Denk niet dat er in de KTM van @caesar1000 nog van dat soort simpele obsolete techniek gebruik gemaakt wordt :+

>:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
wimmel_1 schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:43:
[...]

Denk niet dat er in de KTM van @caesar1000 nog van dat soort simpele obsolete techniek gebruik gemaakt wordt :+

>:)
Nee er word vast elke minuut een druppel uit het benzinekraantje op een warmhoudplaatje gedruppeld en dan rijd hij op de dampen daarvan, da's de enige manier om zo'n verbruik te halen :Y).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:55
De range van 300km is wel heel erg fijn ja op een Duke 125.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Woask schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:09:
De range van 300km is wel heel erg fijn ja op een Duke 125.
Ik haal het ook wel, maar niet met die paar liter die hij bij heeft :P. En bij woon werk kom ik niet boven de snelheden die hij kan rijden. Wat meer bijzonder is, is dat hij mij nog zoek kon rijden c.q. bij kon houden in de eifel :9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
HTT-Thalan schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:11:
[...]

Ik haal het ook wel, maar niet met die paar liter die hij bij heeft :P. En bij woon werk kom ik niet boven de snelheden die hij kan rijden. Wat meer bijzonder is, is dat hij mij nog zoek kon rijden c.q. bij kon houden in de eifel :9.
En TOEN had je je ideale "Woon-Werk" fiets ineens gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
wimmel_1 schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:15:
[...]

En TOEN had je je ideale "Woon-Werk" fiets ineens gevonden?
Ik was best onder de indruk inderdaad, de voornaamste factor die me tegenhield was het feit dat de A1 klasse heel beperkt is in diversiteit en dat dreef de prijs flink op. Die GPz 400 was naar het schijnt de minst populaire uitvoering van de serie en was dus lekker cheap, maar ik zou nog steeds graag een 125 willen, desnoods een crossertje :7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Een crosser is alles behalve zuinig. Heb een enduro gehad welke omgebouwd was naar supermoto en dat ding zoop nog meer dan mij(na de carb upgrade zelfs nog meer)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qrSpROncWRseyszh9H1lwbff/full.jpg

Was wel super leuk rijden maar werd mij gewoon te duur in onderhoud helemaal toen de cilinder kapot scheurde. 700€ voor de cilinder exclusief zuiger van 300 en zuigerveren setje van 80€. Dus het ding toen maar in onderdelen verkocht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Nou de BMWtjes doen het dan toch een stuk beter:
S1000RR: 1 op 15
R1200RT: 1 op 18

:Y

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Het “gemiddelde” van mijn mt10 is ook 1:14, maar zodra in de stadt in kom gaat het verbruik snel omhoog door het elke keer optrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

charrel

Cortisol4life..

noes schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:46:

R1200R lc uit 2016 doet ongeveer 4.3 op 100km gemiddeld. Valt me echt alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
charrel schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:09:
[...]

R1200R lc uit 2016 doet ongeveer 4.3 op 100km gemiddeld. Valt me echt alles mee.
Echt? Da's een pak beter dan mijn Wee (dl650)... 4,8 a 5,1 afhankelijk van percentage snelweg zonder file (130km/h doet het verbruik serieus stijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Nu online

charrel

Cortisol4life..

Dryhte schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:21:
[...]

Echt? Da's een pak beter dan mijn Wee (dl650)... 4,8 a 5,1 afhankelijk van percentage snelweg zonder file (130km/h doet het verbruik serieus stijgen)
Vooral stukken snelweg, 1 weekendje weg met een beetje gas geven( en stukken snelweg) en een gematigd rondje rondom de kerk omdat ik de motor nog wat beter moet leren kennen. ;)
Daarna gaan we weer met steppies over de grond en op het achterwiel :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

charrel schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:42:
[...]

Vooral stukken snelweg, 1 weekendje weg met een beetje gas geven( en stukken snelweg) en een gematigd rondje rondom de kerk omdat ik de motor nog wat beter moet leren kennen. ;)
Daarna gaan we weer met steppies over de grond en op het achterwiel :7
Ik ben wel van het gasgeven :9 dus met beide brommers is echt wel zuiniger te rijden, but where's the fun in that?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
noes schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:45:
[...]

Ik ben wel van het gasgeven :9 dus met beide brommers is echt wel zuiniger te rijden, but where's the fun in that?
Weet je wat het is? Als ik een motorrit voor werk maak, is dat eigenlijk altijd in druk verkeer. Dat betekent dat ik de hele tijd door het verkeer aan het tetrissen ben. Ja, je kunt bij het in/uitvoegen en inhalen even stevig gasgeven als je wil, maar je schiet er tijdsgewijs geen zak mee op en in mijn geval is de alp sowieso niet gek op toeren draaien natuurlijk. Dan kies ik eerder voor het relaxte en hobbel gewoon een beetje mee, dan heb ik los van de enorme tijdswinst ook nog een laag verbruik.

Rijd ik de alp offroad rijd ik heel anders en kijk ik totaal niet naar verbruik. Vooral in lastige stukken gaat het gas gewoon open. Zelfde met de Kawa, rijd ik voor het plezier gaat hij in de toerenbegrenzer als het even kan, plat door de bocht, maar rij ik naar een klant staat hij bijna continue in de zesde versnelling en kom ik niet boven de 120.

Het zou wel prettig zijn om uiteindelijk een woon/werk motor te rijden die minder high maintenance is dan de alp. Het kan prima uit qua kosten, maar om de dag een slok olie erbij en altijd rekening houden met de toeren maakt dat ik het zonde vind om er altijd maar mee te raggen. Zo'n ex politie motor zou misschien ook prima zijn, maar dan moet eerst de Kawa eruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corewillem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:03
[...]

[...]

Meer gas geven dan 8) , zou nog een pakje harder moeten lopen :9

Zelf haalde ik meestal een verbruik van 3l/100km.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

HTT-Thalan schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:07:
[...]

[...]

Het zou wel prettig zijn om uiteindelijk een woon/werk motor te rijden die minder high maintenance is dan de alp. Het kan prima uit qua kosten, maar om de dag een slok olie erbij en altijd rekening houden met de toeren maakt dat ik het zonde vind om er altijd maar mee te raggen. Zo'n ex politie motor zou misschien ook prima zijn, maar dan moet eerst de Kawa eruit.
Ik denk dat jij je fantastisch vermaken kan op een RT: lage toeren (wat je gewend bent), bak koppel, comfortabel en toch, als je er zin in hebt, een vlot apparaat. En een enorme actieradius: 400km uit een tank. Verbruik vind ik meevallen: 1:18 met mijn rijstijl, maar dat kan zuiniger - het gemiddelde op spritmonitor is ongeveer 1:19,3.

Je kan ook voor een ouder model gaan, een 1150RT of RS. De R1200ST is er ook nog, vaak vergeten. Iets goedkoper dan de RT, want van het uiterlijk moet je houden.

Bij de luchtgekoelde boxers moet er ook iedere 2 à 3 duizend km een half litertje olie, maar dat is een aspect van de luchtkoeling.

Wat betreft hard rijden: ik rijd ook vooral spits, en dan geniet ik juist van de korte stukken dat ik wél 130 kan rijden :Y

[ Voor 12% gewijzigd door noes op 25-11-2018 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

[...]

Da's zuinig vergeleken met mijn RS uit 2017, ik zit toch echt op 5.8 liter per 100 km (1 op 17) :9 met weinig stadverkeer, maar relatief veel heuvels en bergen op en af jakkeren… ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:42
Afgelopen 28.000km rijden beide AT750’s zo rond de 4,8 liter per 100km.

Cruisen doen we rond 90-100. Dat is ook meestal wel de max in dit verkeer. Als we sporadisch 120 moeten stijgt het verbruik dramatisch. Als we echt rustig dagje binnendoor hebben daalt het verbruik naar 4.0l / 100km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

wimmel_1 schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:22:
[...]

@spinnenman Zag terloops dat jij een paar pagina's geleden ook nog verzocht had om jou met de MT03 op te nemen. Heb je er ook een Provincie en bouwjaar bij zodat ik óf @lolgast 'm op de juiste locatie in 't rijtje kunnen "prutsen"? O-)
@wimmel_1 hij is van 2008 en ik bevindt me in de provincie Flevoland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
@spinnenman Ik zit toch achter de knoppen, je staat er bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

lolgast schreef op maandag 26 november 2018 @ 07:56:
@spinnenman Ik zit toch achter de knoppen, je staat er bij :D
Op de mobiele versie van de startpost zit toch echt alleen wimmel aan de knoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
@Tylen Ik kan ook alleen editten via een pc of laptop :+

geintje natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
noes schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:25:
[...]

Ik denk dat jij je fantastisch vermaken kan op een RT: lage toeren (wat je gewend bent), bak koppel, comfortabel en toch, als je er zin in hebt, een vlot apparaat. En een enorme actieradius: 400km uit een tank. Verbruik vind ik meevallen: 1:18 met mijn rijstijl, maar dat kan zuiniger - het gemiddelde op spritmonitor is ongeveer 1:19,3.

Je kan ook voor een ouder model gaan, een 1150RT of RS. De R1200ST is er ook nog, vaak vergeten. Iets goedkoper dan de RT, want van het uiterlijk moet je houden.

Bij de luchtgekoelde boxers moet er ook iedere 2 à 3 duizend km een half litertje olie, maar dat is een aspect van de luchtkoeling.

Wat betreft hard rijden: ik rijd ook vooral spits, en dan geniet ik juist van de korte stukken dat ik wél 130 kan rijden :Y
De voornaamste 'maar' zou voor mij zijn het geluid en de 'loop' van de boxers. Dat ik ze niet mooi vind is één, maar ze klinken ook kut en voor hogere snelheden vind ik een 4-in-lijn een stuk rustiger aan de oren en handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:34
De winter mag nog wel even weg blijven van me. Ook deze week ziet het er prima uit qua weersverwachting. :9
[...]

Mijn R1100RS verbruikt bij woon-werk met vooral snelweg 1:16. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Willem30 op 26-11-2018 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 22:41
Gisteren met de KTM op pad geweest, in totaal rond de 120 KM gereden. Helaas was het einde voor degene waarmee ik samen reed wat minder, zijn motor hield er mee op. Vermoedelijk de versnellingsbak kapot. Reed achter hem en ineens smeet hij enorm veel stenen op. We kregen de motor ook niet meer geduwd, dus maar achter gelaten en hij bij mij achterop.

Op de terugweg viel mijn motor nog 2x stil, benzine op. Gelukkig zat er aan de andere zijde nog wat benzine, dus motor op de grond gelegd en zodoende toch nog thuis gekomen.

De motor haalt dus ongeveer 120 KM op een tank, maar verbruik boeit bij deze motor niks. Ding moet fun geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
noes schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:46:

Mijn Guzzi gaat het winnen denk ik.. met gemak 1:20... en een 21liter tank betekend miles and miles of range :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
Mijn Caponord doet ongeveer 1 tank op 3 werkdagen :+ Veel preciezer dan dat weet ik niet echt op het moment, zal zo'n 1:16 zijn. Het dashboard doet het nog steeds niet onder de 15°C buiten... Toch eens repareren...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

HTT-Thalan schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:03:
[...]

De voornaamste 'maar' zou voor mij zijn het geluid en de 'loop' van de boxers. Dat ik ze niet mooi vind is één, maar ze klinken ook kut en voor hogere snelheden vind ik een 4-in-lijn een stuk rustiger aan de oren en handen.
Trillingen heb je maar weinig last van, vind ik. Alleen bij koude start en koud stationair draaien staat ie best te schudden. Voor mij was het ook even wennen na alleen maar 4-in-lijn te hebben gereden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
Nieuws van een paar weken geleden alweer, maar was dit nieuwe concept van Aprilia hier al langsgekomen? Een sportmotor met een half RSV4-blok, maar dan de voorste helft zodat er een paraleltwin in plaats van een V-Twin overblijft. Daarnaast zit er ook actieve aero op 8)7. Gaat waarschijnlijk nooit in productie, maar wel een erg interessant ding :)

Afbeeldingslocatie: https://mcn-images.bauersecure.com/PageFiles/664455/1000x750/aprilia-rs-660-6-.jpg

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

xos schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:35:
Omdat 200pk zo 2018 is werd het tijd voor iets nieuws :).

[Afbeelding]

Uiteraard de akra pijp erbij besteld om de volledige 234pk te hebben. Vanuit de eeste serie komen er maar een paar naar Nederland en het is niet precies duidelijk wanneer dat gebeurd, waarschijnljk maart/april. Hopelijk voor eind maart dan kan hij direct mee naar Portimao om het nieuwe race seizoen af te trappen.

@wimmel_1/@lolgast dus 2019 panigale V4R kan toegevoegd worden in de eerste post :).
Hallo, NSFW tag graag :( !

Fokking geile porno fietsen :9~

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Volgens mij lezen ze van Fortnine hier óók mee, hier is de visie van F9 al 😜

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 22:48

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

De nabeschouwing van de BBB Italia.

Je kunt de MV Augusta F4 en Ducati 999s nu ook kopen, nooit te hard mee gereden. :*)

Het bieden gaat goed. :+
Ducati 999s

[ Voor 15% gewijzigd door Grubeater op 26-11-2018 21:29 ]

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
3700 nu voor de Duc, gaat lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grubeater schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:06:
De nabeschouwing van de BBB Italia.
[YouTube: JUDGEMENT DAY | 999 V F4 | EP06]

Je kunt de MV Augusta F4 en Ducati 999s nu ook kopen, nooit te hard mee gereden. :*)

Het bieden gaat goed. :+
[Afbeelding: Ducati 999s]
1098 leuk bod voor die Ducati.. (Wikipedia: Ducati 1098) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 22:48

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Urq5XhDFIYfAQcXrWajAFnA5/full.jpg
Koffie op @ToolkiT? :+ :(:)

Zo te zien krijgen ze de aankoopprijs er wel uit.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
:$ Ik ben niet helemaal lekker vandaag, valt het op? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 13:12
kazzzdafke schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:27:
Gewoon al eens een klein berichtje hier plaatsen moest er interesse zijn:

April 2019 gaat mijn huidige S1000R van 2016 in verkoop. Heeft 15k km, perfect bij BMW onderhouden, geen enkel mankement ooit aangeweest en rijdt heeeeel soepel.

Dus moest er iemand interesse hebben om het voorjaar 2019 op een zo goed als nieuwe S1000R te stappen, laat maar horen :)

PS. heeft nog 1 jaar garantie dan, zit Akra uitlaat op en rizoma spiegels + onderhoudshistoriek.

EDIT:

Vraagprijs ligt rond de 10k € (nieuwprijs +17k -> factuur beschikbaar alsook alle info die je wil hebben)

foto's:

[Afbeelding: Me]

[Afbeelding: Lux]

[Afbeelding]
Heb je hem nog staan? ziet er namelijk prima uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 22:41
Sniffels schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:49:
[...]

Hij geeft aan dat de motor in april 2019 de verkoop in gaat, dus het lijkt mij wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:12
Sniffels schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:49:
[...]

Ja tuurlijk.. Mag pas weg in April, tenzij de interesse heel erg groot is...

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 13:12
Was even alle posts aan het nakijken, en hij staat in Belgie.. is toch wel een puntje mits de prijs ok is (zuinige hollanders ook altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Sniffels schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:56:
Was even alle posts aan het nakijken, en hij staat in Belgie.. is toch wel een puntje mits de prijs ok is (zuinige hollanders ook altijd ;)
Klopt ben van België.. Je ziet maar :)
Altijd vrij om langs te komen. Er nu zelf mee rijden doe ik niet, te koud en is nog nooit in de regen buiten geweest :) Staat lekker warm weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 20:50
kazzzdafke schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:58:
[...]

Klopt ben van België.. Je ziet maar :)
Altijd vrij om langs te komen. Er nu zelf mee rijden doe ik niet, te koud en is nog nooit in de regen buiten geweest :) Staat lekker warm weg..
Waarom dan tot april wachten voor de verkoop??

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Bommes schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:41:
[...]

Waarom dan tot april wachten voor de verkoop??
Dan is de financiering helemaal rond...
Staat mee op mijn zaak.

[ Voor 5% gewijzigd door kazzzdafke op 27-11-2018 19:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• charrel
  • Nu online

charrel

Cortisol4life..

HTT-Thalan schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:03:
[...]

De meeste viercilinders hebben juiste trillingen, zeker bij snelweg snelheden. Boxers zijn de meest gebalanceerde motoren die er zijn.
De motorloop is rustiger dan 4 cilinders, loopt de helft van de toeren.

[ Voor 6% gewijzigd door charrel op 27-11-2018 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 20:50
charrel schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:12:
[...]

De meeste viercilinders hebben juiste trillingen, zeker bij snelweg snelheden. Boxers zijn de meest gebalanceerde motoren die er zijn.
De motorloop is rustiger dan 4 cilinders, loopt de helft van de toeren.
Niet helemaal de helft maar vaak wel een pak inderdaad.
Overigens vind ik mijn V-strom (1000 cc v-twin) harder trillen dan mijn (oude) Fazer (600cc 4cil).

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:04

A13X

Dude

Ten Kate Racing failliet

Dat is jammer en een k-streek van Honda....

Awesome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bommes schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:21:
[...]

Niet helemaal de helft maar vaak wel een pak inderdaad.
Overigens vind ik mijn V-strom (1000 cc v-twin) harder trillen dan mijn (oude) Fazer (600cc 4cil).
Een V-Twin is dan ook geen Boxer, ook al hebben ze beide 2 cilinders. Een boxer loopt compleet anders dan een V-Twin, L-Twin of Paralleltwin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Fijne kerst voor die gasten -O- En na 25 jaar zo een doodsteek... Dan zie je weer wat je waard bent als een van de grotere :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 18:32
Ik schrok even. Vandaag nog wat besteld bij Ten Kate. Gelukkig is de online shop niet getroffen en heb ik per creditcard betaald.

Lekker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
Als ik het goed begrijp gaat dit alleen over de aparte BV van het raceteam. NIET over de winkel of webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:41:
Als ik het goed begrijp gaat dit alleen over de aparte BV van het raceteam. NIET over de winkel of webshop.
Ik weet niet of je in het verleden wel eens bij Ten Kate in Nieuwleusen bent gaan kijken tijdens de Honda dagen welke er georganiseerd werden? Als 't WSBK wegvalt voor ze dan blijft er waarschijnlijk niet véél meer over van de "toko" welke er daar nú nog staat.

HE-LAAS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Wat nieuw prul voor mn MT-07 besteld, heb ik gelijk spools zodat ik een bokje onder mn achterbrug kan zetten. https://www.t-rex-racing....mbo-p/n74-15alumcombo.htm
Iemand nog aanbevelers voor paddoc stands die betrouwbaar zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

wimmel_1 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:31:
[...]

Ik weet niet of je in het verleden wel eens bij Ten Kate in Nieuwleusen bent gaan kijken tijdens de Honda dagen welke er georganiseerd werden? Als 't WSBK wegvalt voor ze dan blijft er waarschijnlijk niet véél meer over van de "toko" welke er daar nú nog staat.

HE-LAAS!!!
Het zou erg jammer zijn als het gevolg van het truucje van Honda betekend dat ook Ten Kate Motoren omvalt, Nieuwleusen is vanaf hier (Zwolle) redelijk om de hoek en de ervaring leert dat zij eigenlijk alles wel op voorraad hebben.

Of het verdwijnen van de Pitstop dagen (die bedoel je waarschijnlijk) zo'n grote invloed zal hebben op de omzet van de motorzaak, zou ik zo niet durven beweren.

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Destruction schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 23:49:
[...]

Het zou erg jammer zijn als het gevolg van het truucje van Honda betekend dat ook Ten Kate Motoren omvalt, Nieuwleusen is vanaf hier (Zwolle) redelijk om de hoek en de ervaring leert dat zij eigenlijk alles wel op voorraad hebben.

Of het verdwijnen van de Pitstop dagen (die bedoel je waarschijnlijk) zo'n grote invloed zal hebben op de omzet van de motorzaak, zou ik zo niet durven beweren.
Je kent de locatie en de dealer dus? Dan denk ik dat je ook wel in kunt zien dat 't huidige complex niet echt past bij een standaard Honda (only) dealer welke alléén maar motoren verkoopt aan particulieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

wimmel_1 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 23:59:
[...]

Je kent de locatie en de dealer dus? Dan denk ik dat je ook wel in kunt zien dat 't huidige complex niet echt past bij een standaard Honda (only) dealer welke alléén maar motoren verkoopt aan particulieren?
Het pand zal ook zijn omvang hebben om alles dat bij het race team hoort te huisvesten, zeker. Ik neem aan dat ze wel gaan kijken of zie die ruimte nu nog nodig hebben en of ze daar andere dingen mee kunnen doen (verhuren? opsplitsen en verkopen?) om zo de motorzaak overeind te kunnen houden. Desnoods een kleiner pand zoeken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Ik vrees dat daar hetzelfde gaat gebeuren als dat wat er helaas al op zoveel plaatsen gebeurd is.: Dealerschap gaat over naar een partij welke meerdere zaken heeft middels een franchise en .....

Ik hoop écht niet dat dat daar ook gaat gebeuren, maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Zoals ik het begreep valt alleen het raceteam weg, maar waren er anderw partijen wel geïnteresseerd maar waren die al bezet voor 2019. De ten Kate shop en het ten Kate tuning blijven gewoon bestaan,

Gelukkig maar want kom daar best vaak aangezien het voor mij maar 10 minuten rijden is en ze hebben de meeste keuze in kleding in mijn regio

Pagina: 1 ... 103 ... 132 Laatste

Dit topic is gesloten.