Hét grote motortopic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 132 Laatste
Acties:
  • 370.111 views

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

kazzzdafke schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:46:
[...]

Wel...nog geen idee van eigenlijk. Deze staat op de zaak en de financiering loopt af. Ik dacht em niet weg te doen maar financieel is het beter van wel.
Ik weet echt niet wat ik ga kopen in de plaats want ben van deze echt super tevreden.
Maar eens vanaf januari naar autosalon piepen etc.. en eens zitten en testritjes maken.

Maar een RR? neen, geen racer enkel naked.
Helaas is er nog geen nieuw model S1000R geïntroduceerd, dat duurt waarschijnlijk nog wel een jaartje.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Wel handig om erbij te melden dat die R ook nog geïmporteerd moet worden :P

VRO bochten heb ik dit jaar gedaan, daar zaten ook bermvlucht en diverse rem- en ontwijkoefeningen bij, was een leuke dag

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:18
Het word nu toch best fris. Tijd om de wintervoering in mijn broek te ritsen.
En de accu's van mijn camera worden hier ook niet blij van, die gaan toch minder lang mee in dit weer :+.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Maegrim schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:57:
Wel handig om erbij te melden dat die R ook nog geïmporteerd moet worden :P

VRO bochten heb ik dit jaar gedaan, daar zaten ook bermvlucht en diverse rem- en ontwijkoefeningen bij, was een leuke dag
Da's alleen maar als iemand in NL die fiets graag wil kopen en importeren, hé 8) Komt nog ongeveer €1000,- bij als je 'm naar Nederland gaat halen... https://www.roadracing.nl/bpm.php

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Maegrim
Gezien de verhouding Belgen/Nederlanders hier... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 16:17
noes schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:35:
@kazzzdafke foto's en vraagprijs helpen. En, wat komt er voor in de plaats? een RR?

Rond die tijd komen mijn brommers in de verwarmde garage te staan :*) maar bij die garage hoort ook een huis, dus tegen die tijd is mn geld helemaal op :P
Hier staat de motor onder een dekentje in de garage :+ ook ter bescherming van de fietsen vanwege het hout wat er nog allemaal ligt. Dit gaat ook pas in het voorjaar weg dus moet nog even moeilijk doen met de motor binnen zetten 8)7

Maar ik heb niks te klagen. Van m'n ouders moest die koste wat het kost binnen staan :Y _O-

Gamertag: timmie271

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

* Rubman moet zijn vriendin overtuigen om de nieuwe motor bij een particulier te bekijken.

Geen fan van aangezien je niet weet wat voor staat de motor in is, is haar letterlijke bewoording.

Echter wijst alles in de advertentie erop (via VFROC) dat de motor gewoon goed en liefdevol onderhouden is, maarja hoe overtuig je iemand hiervan.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• f2ride2001
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:16
Met een stuk hout? :+

[ Voor 10% gewijzigd door f2ride2001 op 22-11-2018 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:55
@Rubman Door uit te leggen dat jijzelf er vertrouwen in hebt, ondanks dat je er bovenop gaat zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:16

Destruction

(ex-)Automonteur

nino_070 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:07:
Iemand tips voor een winkel in Den Haag/Rotterdam e.o. waar ik een goed assortiment motorhelmen kan uitproberen?

Ik ben op zoek naar een goedkope systeemhelm, liefst onder de 100€. Veiligheid maakt me niks uit, wil wel graag dat hij comfortabel is en makkelijk open en dicht gaat. Dus enige degelijkheid van de scharnieren.
Koop je die helm voor de sier?

Zo niet: Waarom zou je bezuinigen op je veiligheid?

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 22:48

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

lolgast schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:47:
@Rubman Door uit te leggen dat jijzelf er vertrouwen in hebt, ondanks dat je er bovenop gaat zitten
@Rubman Of het verhaal van @Bommes vertellen, dealers kun je ook niet altijd vertrouwen.
En via het VFROC weet je meer over de achtergrond van de motor dan vaak bij een dealer.

@Destruction Als je iets verder door leest gaat het om gebruik op een brommer/scooter, met 50 km/u voldoet een goedkope helm zeker. Ook windruis is eens stuk minder bij die snelheid.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Grubeater schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:59:

@Destruction Als je iets verder door leest gaat het om gebruik op een brommer/scooter, met 50 km/u voldoet een goedkope helm zeker. Ook windruis is eens stuk minder bij die snelheid.
Zelfs op een brommer wil je toch gewoon een goede, veilige helm?

* Destruction kocht in het brommer tijdperk zijn helm ook gewoon bij een motorzaak.

[ Voor 16% gewijzigd door Destruction op 22-11-2018 12:01 ]

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

• HTT-Thalan
Destruction schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:55:
[...]

Koop je die helm voor de sier?

Zo niet: Waarom zou je bezuinigen op je veiligheid?
Misschien is hij een van die mensen die niet gelooft dat een helm zin heeft en koopt hij hem alleen om geen boetes te krijgen?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rubman schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:44:
* Rubman moet zijn vriendin overtuigen om de nieuwe motor bij een particulier te bekijken.

Geen fan van aangezien je niet weet wat voor staat de motor in is, is haar letterlijke bewoording.

Echter wijst alles in de advertentie erop (via VFROC) dat de motor gewoon goed en liefdevol onderhouden is, maarja hoe overtuig je iemand hiervan.
Naar welk type ben je op zoek? Mijn RC36-II uit 1995 staat ook te koop 8)
Doe maar een DM als je interesse hebt of zoek even terug in dit topic naar mijn posts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
Bommes schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:28:
[...]

Ik ben er vast te autistisch voor maar is het aantal een setje (2 stuks dus) of is het 1 handle als je daar een bestelling doet?
Bijvoorbeeld deze:
https://www.the2wheels.co...ble-levers-set-for-suzuki
Het is een setje inderdaad, maar volgens mij heb je ze al besteld inmiddels :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

gwystyl schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:00:
[...]

Naar welk type ben je op zoek? Mijn RC36-II uit 1995 staat ook te koop 8)
Doe maar een DM als je interesse hebt of zoek even terug in dit topic naar mijn posts.
Ik had zelf een RC36-II uit 95 die nu dos total loss is door een aanrijding.

Heb een 800 Fi uit 2001 op het oog met wat leuke extra's

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 09:59
Ik ben goed bezig geweest al zeg ik het zelf:

- Afspraak gemaakt bij de monteur voor een grote beurt.
- De valbeugels met mistlampen zelf al verwijderd + de loctite opgelost en verwijderd
- wat beschadigingen/roestpuntjes op het frame bijgekleurd met een lakstift.
- Het zelfgemaakte dashboardje met schakelaars tijdelijk verwijderd. (Schakelaars tbv abs en mistlampen)
- De bekabeling daar naar toe met witte krimpkous eindelijk beschreven zodat terugsteken voor iedereen duidelijk is en niet alleen voor mij.

Nu verder met de offline projectjes, zoals het inkorten van mijn zomerruitje en het uitwerken van een gpx-logger op basis van Arduino. :)

Ik heb even gekeken, ik heb nu 8.500 km gereden met de Metzeler Roadtec 01, en de achterband heeft nog 2 mm. 9000 km zou dus net te halen zijn. Dat is weliswaar iets meer dan de Pilot Road 4, maar niet zo veel om de meerprijs te verantwoorden.

[ Voor 15% gewijzigd door DrivinUCrazy op 22-11-2018 14:15 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HTT-Thalan schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:08:
[...]

Misschien is hij een van die mensen die niet gelooft dat een helm zin heeft en koopt hij hem alleen om geen boetes te krijgen?
Wat zijn de gezegde's ook alweer?
Got a $5 head? Get a $5 helmet.

If you think you don't need a helmet, you probably don't.

What do you call a cyclist who doesn't wear a helmet? An organ donor. ~David Perry

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 22:38
Destruction schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:00:
[...]

Zelfs op een brommer wil je toch gewoon een goede, veilige helm?

* Destruction kocht in het brommer tijdperk zijn helm ook gewoon bij een motorzaak.
Ik meld me dan toch ook in het motortopic? Alleen ik gebruik hem ten eerste niet vaak en ten tweede vertrouw ik er gewoon op dat een gecertificeerde helm voor de NL markt genoeg bescherming biedt voor op de brommer.

Het was een wat boude uitspraak. Maar ik vind veiligheid wel degelijk belangrijk, echter maakt iedereen afentoe dit soort keuzes.

Nu zal ik opnieuw best wat kwaad bloed zetten met deze opmerking, maar ik vind het bijzonder dat nota bene in het motortopic mensen mij onverantwoordelijk noemen omdat ik een goedkope helm wil kopen en comfort een belangrijker criterium vind dan veiligheid. Jullie verkiezen het “motorgevoel” boven de veiligheid van een personenauto met een mooie kreukelzone, terwijl ik mij dagelijks wel in een auto vervoer. Hebben jullie enig idee hoeveel onveiliger een motor is tov een auto :+

En nog even ten overvloede: ik kende die helmtests van veiligheid niet, die vind ik wel zeer nuttig. De reden van mijn opmerking in dit topic was, dat comfort makkelijk beoordeeld kan worden door jullie en dat ik wat aan jullie ervaringen heb op dat gebied. Als jullie een goedkope helm als minder veilig zien, is dat informatie die toch wat minder betrouwbaar is. Tenzij jullie een uitgebreide test hebben gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@ToolkiT Zoiets?

Paar weken geleden was er ook nog zoiets bij "Wegmisbruikers" waarbij een bejaarde Solex rijder aan de kant gezet werd met zo'n soort helmpje.... Ook die mocht daarna gewoon doorrijden.

• Maegrim
Rubman schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:49:
[...]

Ik had zelf een RC36-II uit 95 die nu dos total loss is door een aanrijding.

Heb een 800 Fi uit 2001 op het oog met wat leuke extra's
Beste jaartal *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
nino_070 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:26:
[...]

Ik meld me dan toch ook in het motortopic? Alleen ik gebruik hem ten eerste niet vaak en ten tweede vertrouw ik er gewoon op dat een gecertificeerde helm voor de NL markt genoeg bescherming biedt voor op de brommer.

Het was een wat boude uitspraak. Maar ik vind veiligheid wel degelijk belangrijk, echter maakt iedereen afentoe dit soort keuzes.

Nu zal ik opnieuw best wat kwaad bloed zetten met deze opmerking, maar ik vind het bijzonder dat nota bene in het motortopic mensen mij onverantwoordelijk noemen omdat ik een goedkope helm wil kopen en comfort een belangrijker criterium vind dan veiligheid. Jullie verkiezen het “motorgevoel” boven de veiligheid van een personenauto met een mooie kreukelzone, terwijl ik mij dagelijks wel in een auto vervoer. Hebben jullie enig idee hoeveel onveiliger een motor is tov een auto :+

En nog even ten overvloede: ik kende die helmtests van veiligheid niet, die vind ik wel zeer nuttig. De reden van mijn opmerking in dit topic was, dat comfort makkelijk beoordeeld kan worden door jullie en dat ik wat aan jullie ervaringen heb op dat gebied. Als jullie een goedkope helm als minder veilig zien, is dat informatie die toch wat minder betrouwbaar is. Tenzij jullie een uitgebreide test hebben gedaan.
Je schetst met deze tekst en nu al zo'n ander beeld van jezelf (positief) dan voorheen. Misschien had je zelf ook wat meer dingen moeten toelichten dan voorheen.

• Rubman

Rubman

Laat mij raden, de jouwe is ook uit 2001 of je komt uit 2001 al lijkt die laatste mij onwaarschijnlijk want dan mag jij helegaar nog niet op de motor rijden :+

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:34
DrivinUCrazy schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:13:

Ik heb even gekeken, ik heb nu 8.500 km gereden met de Metzeler Roadtec 01, en de achterband heeft nog 2 mm. 9000 km zou dus net te halen zijn. Dat is weliswaar iets meer dan de Pilot Road 4, maar niet zo veel om de meerprijs te verantwoorden.
Is de Roadtec 01 wel een aanrader? Ik rij nog met de voorganger van deze band, de Metzeler Roadtec Z8 Interact. Daar ben ik best tevreden mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maegrim
Rubman schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:39:
[...]

Laat mij raden, de jouwe is ook uit 2001 of je komt uit 2001 al lijkt die laatste mij onwaarschijnlijk want dan mag jij helegaar nog niet op de motor rijden :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EoCNazf.jpg

M'n 2001 toen ie laatst op 150.000km stond 8)

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Mijn Heidenau K60 scout voorband heeft nu ongeveer 15.000km en kan nog zeker 8-9.000 km mee. Echt bizar. Achterband haalt makkelijk 15.000.

Wel benieuwd om vlg keer eens wat anders te proberen....

• Chakotay
2001 is ook mijn favoriete jaartal, mijn laatste 3 (incl de huidige) motoren zijn uit dat jaar :P

• Maegrim
Nou ja het gaat er bij de VFR vooral om dat dan de gen5 het verst doorontwikkeld is, vanaf 2002 is het een gen6 met vtec

• DrivinUCrazy
@Willem30 Hetzelfde rijgedrag als de pilot Road 4 wat mij betreft; valt op dezelfde manier de bochten in. Heel goede grip op droog wegdek, goede grip in de regen hoewel ik maar twee keer serieus nat ben geworden met deze band. En cupt veel minder.
Het fijnste is nog dat deze iets later merkbaar vierkant wordt.

Alsnog, in de allroad maten (150 breed achter) is deze relatief duur, en die meerprijs ten opzichte van de PR4 niet waard.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

@Maegrim de VTEC mijd ik ook maar met alle onderhoud- en andere perikelen die ik erover lees.

Plus dat ik denk dat het een mooie stap is na verplicht afscheid van de gen4.
Ken het motortype.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JelleHerpen
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-02-2021
nino_070 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:26:
[...]

De enige die ik in de omgeving Rotterdam ken is "Martijns Motorkleding" die zit aan de Admiraliteitskade. Daar hebben ze diverse merken zoals Shoei en Shark. Het merk Shark zit zo rond de 100 euro. Je zou altijd kunnen kijken of ze nog overjarige modellen hebben. Dat kan ook weleens schelen, overigens hebben scooter/motorzaken ook vaak helmen staan in verschillende merken. Scorpion zit ook in die prijsklasse, maar daar weet ik in die omgeving niet echt een zaak voor.

Ik heb in Nijmegen laatst tich helmen opgehad, en voor iedereen zit iets anders fijn. Je kan wel voor zo goedkoop mogelijk gaan, maar ik zou toch gaan voor iets wat fijn zit en zeker niet te ruim.

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
ToolkiT schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:21:
[...]

What do you call a cyclist who doesn't wear a helmet? An organ donor. ~David Perry
Or Dutch.

Ik heb nog nooit van m'n leven met een helm op gefietst. Ken ook niemand die dat wel deed. Tegenwoordig zie ik wel eens een oudere of kinderen ermee fietsen.... maar dat is zeker geen gemeengoed in NL.

I have stability. The ability to stab.

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
SmurfLink schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:51:
[...]

Ik heb nog nooit van m'n leven met een helm op gefietst. Ken ook niemand die dat wel deed. Tegenwoordig zie ik wel eens een oudere of kinderen ermee fietsen.... maar dat is zeker geen gemeengoed in NL.
Dan doen onze zuiderburen het een stuk beter. Ik zie daar best veel mensen met een helm en reflecterend vest rondfietsen. Zal ook wel komen omdat op de 70 wegen het fietspad direct naast de weg lig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:43

Youk

Volvo For Life

Rubman schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:39:
[...]

Maegrim schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:51:
[...]

[Afbeelding]

M'n 2001 toen ie laatst op 150.000km stond 8)
2001 for the win!!!

Hier mijn 2001:
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/bjorn.blommaert/Youk-VFR.jpg

@Maegrim let maar op, ik kom eraan, bijna aan de 138.000km

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psnepvangers
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-08 20:05
Wordt gewoon jaloers van die VFR800s die hier gepost worden!

Hopelijk weet ik binnen een maandje ook een 5e gen te bemachtigen... ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Eindelijk weer eens een stukje rijden...
Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/46520255_10161210522525088_2585188060102656000_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_ht=scontent-lhr3-1.xx&oh=8e051cf7a2a25d7adb5f7f250cf6f4a3&oe=5C72A5F8

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/46516776_10161210522630088_3566974896288301056_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent-lhr3-1.xx&oh=d3563b6fc0860edb4438f7c6f4daceda&oe=5C67DD02

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 20:26

epic_gram

undercover moderator

Rubman schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:44:

gewoon alleen kopen, vrouwen letten toch alleen maar op de kleur. Het is jouw motor toch? :>

Ik heb mijn vfr via een verkoopgroep op facebook gekocht bij een particulier, en na een halfjaar durfde ze pas achterop. :O

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• timmie271
Ik denk dat ik al weet waar ik 1 of 2 december ben :+
https://www.kawasaki.nl/n...lcCgoKWl1fCQxdX1gLUFteWg0

Nieuwe kawa's kijken :)
Is ook redelijk om de hoek hier met een klein halfuurtje rijden naar Soest :D

Zie overigens pas het bericht vandaag dus kan ook vast zijn dat iemand hem tussen 28 september en vandaag al een keer gedeeld heeft :)

@SmurfLink hier kan je alvast kijken naar je nieuwe versys :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Al dat geleuter over de Honda VFR...

Dit was de mijne:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hpHKIVaL4k4N4zsPblhIMqX5/full.jpg
Een RC-24 uit 1986 :) Ik kon er vanwege rugklachten niet echt lekker op toeren, dus hij stond vooral stil en toen de tank begon te lekken was ik er klaar mee. Heb 'm toen verkocht aan iemand die 'm op zou gaan knappen, maar volgens de laatste berichten staat 't ding nu bij een handelaar in Hoogeveen te verpieteren...

Iets recentere foto's, van vlak voor ik 'm weg deed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2JJkTlGbhvP1nyZwHCWZKBxK/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5dxM0fp2STAKiE6L1eZkgOnX/full.jpg

Tegenwoordig heb ik de motoren graag zoals ik mooie vrouwen ook 't liefst zie: Naked.

[ Voor 25% gewijzigd door Destruction op 22-11-2018 19:12 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• lolgast
Destruction schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:06:
...

Tegenwoordig heb ik de motoren graag zoals ik mooie vrouwen ook 't liefst zie: Naked.
Ik dacht nu komt er iets origineels zoals ‘vol met vloeistof(stapje te ver?) of ‘klaar om met mijn leer op los te gaan’ maar daar was het cliché antwoord weer :+

@timmie271 Ik en mijn vrouw wilde eigenlijk ook gaan, maar zijn dat weekend ergens anders helaas ;( Was wel geinig vorig jaar en zeker als je nog nooit in het museum bent geweest in mijn ogen gewoon de moeite waard

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Ik heb de motea V-trec hendels besteld, zijn nu in de aanbieding, tevens krijg je 15% korting ivm Black Friday. Dus de goedkoopste hendels kon ik al voor 75 euro kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maegrim
timmie271 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:32:

Zie overigens pas het bericht vandaag dus kan ook vast zijn dat iemand hem tussen 28 september en vandaag al een keer gedeeld heeft :)

Ben vorig jaar al geweest, ik sla over :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Destruction schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:06:
Royaal in het vet en met een flinke koffer dan, denk ik :?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
timmie271 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:32:

Ja dat was ook zeker de planning. Helaas heeft Smurfin op het moment even wat gas terug moeten nemen ivm burn out, dus die weet nog niet of ze er de energie voor gaat hebben. Hoop het wel.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SmurfLink schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:48:
[...]

Ja dat was ook zeker de planning. Helaas heeft Smurfin op het moment even wat gas terug moeten nemen ivm burn out, dus die weet nog niet of ze er de energie voor gaat hebben. Hoop het wel.
Ai ai die burn-out is wat minder...

Maar wie weet treffen we mekaar nog al ga ik er niet vanuit dat je er blauw uit zal zien :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

1 december bij een nieuwe motor kijken oOo
Dan als het een beetje lekker loopt snel weer op eigen vervoer pruttelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:55
Leuke black friday deal: voor €1 kun je het hele pre-season bij MotoGP live volgen. http://www.motogp.com/en/...-season-for-only-1/280056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Heeft er iemand anders geen andere leuke black friday deals gezien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Budget maar wat naar beneden bijgesteld en heb nu de volgende modellen op het oog die ik ga proefrijden in januari, De Suzuki GSF/GSX 650 SA en de Vstrom 650, Honda CBF600 en de Yamaha FZ 6S. Nu weet ik dat de GSF vanaf circa 2008 geleverd werd met een Vloeistofgekoeld blok waar het voorheen luchtgekoeld was. Zitten er voordelen/nadelen aan een luchtgekoeld blok tegenover een vloeistofgekoelde?
Rubman schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:32:
1 december bij een nieuwe motor kijken oOo
Dan als het een beetje lekker loopt snel weer op eigen vervoer pruttelen
voor welk model ga je kijken :D ?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

MT03

ik volg jullie al een poosje van een afstand, maar ik ben inmiddels al een week de trotse eigenaar van een prachtige Yamaha MT03. zou ik ook toegevoegd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Nadeel van luchtgekoeld is dat je wind nodig hebt om het blok koel te houden(logisch natuurlijk) maar dat kan een nadeel zijn hartje zomer met 30graden+ en je rijd door een drukke stad. Met waterkoeling worden ze dan ook wel warm maar bijna elke motor heeft wel een ventilator

Voordeel is dat je motor niet aan de kook kan raken _O-

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Pagman schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:47:
Budget maar wat naar beneden bijgesteld en heb nu de volgende modellen op het oog die ik ga proefrijden in januari, De Suzuki GSF/GSX 650 SA en de Vstrom 650, Honda CBF600 en de Yamaha FZ 6S. Nu weet ik dat de GSF vanaf circa 2008 geleverd werd met een Vloeistofgekoeld blok waar het voorheen luchtgekoeld was. Zitten er voordelen/nadelen aan een luchtgekoeld blok tegenover een vloeistofgekoelde?

[...]

voor welk model ga je kijken :D ?
Een VFR 800 Fi uit 2001
tweedehands van een particulier met zo op het eerste gezicht goede onderhoudshistorie en leuke extra's.

Onder andere
Hyperpro achterveer en voorvorkveren
Conisch balhoofd lager
Krauser kofferset (zijkoffers);
Verzwaarde stuuruiteinden
Safetylight module, waarmee de knipperlichten achter meebranden bij gebruik van de rem en tevens 6 verschillende knipperpatronen (knipperlichten) gebruikt kunnen worden;
Donkere bubble ruit van F.Fabbri;
Spiegels met geïntegreerde led knipperlichten;
Stebel Nautilus tweetonige hoorn (oorspronkelijke claxon wordt meegeleverd);
Duoseat cover (los bijgeleverd).

en hij is rood O+

Alleen de koffers wil ik dan nog rood (laten) spuiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Rubman schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:52:
[...]

Een VFR 800 Fi uit 2001
tweedehands van een particulier met zo op het eerste gezicht goede onderhoudshistorie en leuke extra's.

Onder andere
Hyperpro achterveer en voorvorkveren
Conisch balhoofd lager
Krauser kofferset (zijkoffers);
Verzwaarde stuuruiteinden
Safetylight module, waarmee de knipperlichten achter meebranden bij gebruik van de rem en tevens 6 verschillende knipperpatronen (knipperlichten) gebruikt kunnen worden;
Donkere bubble ruit van F.Fabbri;
Spiegels met geïntegreerde led knipperlichten;
Stebel Nautilus tweetonige hoorn (oorspronkelijke claxon wordt meegeleverd);
Duoseat cover (los bijgeleverd).

en hij is rood O+

Alleen de koffers wil ik dan nog rood (laten) spuiten
Das geen safetylight, das onkunde :+

* lolgast snapt dit soort dingen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 16:14
Stel iemand is op zoek naar een Street triple en komt deze tegen, niet kopen en lekker laten staan: http://www.fransmotoren.n...treet-triple-675-bj-2008/

Is een ex-schademotor van @DragonSlayer666 die total loss verklaard was.. :')

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Leviathius schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:47:
Stel iemand is op zoek naar een Street triple en komt deze tegen, niet kopen en lekker laten staan: http://www.fransmotoren.n...treet-triple-675-bj-2008/

Ik vind het wel duidelijk op de site aangegeven dat het een schademotor betreft hoor.

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter

Staat ook netjes bij dat 't apparaat schade heeft en als je de te vervangen onderdelen, welke dáár al met schade vermeld staan qua nieuwprijs, bij elkaar gaat optellen dan kom je al snel aan een gevalletje "TL".

Met wat zoekwerk kun je die onderdelen ook wel tweedehands vinden voor véél minder (al zou ik dat met de remschijven niet snel doen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
Dat klopt allemaal wel, maar er is meer aan de hand met die motor dan vermeld is op die site. De velg zat namelijk echt een flinke deuk in, die hebben ze terug proberen te slaan. De ECU is kaduuk, voorvork staat krom en zo zijn er nog wel wat zaken. Hij is niet voor niets total loss verklaard toen. Er is een schuiver mee gemaakt over klinkers van redelijk wat meters.

Maar hee, het is gewoon een waarschuwing voor hier. Net als die Fazer van Bommes een rood vlaggetje kreeg van lekker laten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans92
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Ik kan me ook nog wel een connector herinneren die niet helemaal functioneerde bij de motor van @DragonSlayer666 :P

XBL: DonFrans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
Frans92 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:07:
Ik kan me ook nog wel een connector herinneren die niet helemaal functioneerde bij de motor van @DragonSlayer666 :P
De connector tussen het zadel en het stuur? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Mijn Triumph komt ook bij Frans vandaan, hij is gewoon eerlijk over wat een schademotor is (of was). Mijn Triumph is in ieder geval probleemloos en Frans is zelf ook gewoon een aardige gozer. (Proefrijden op meerdere motoren was allemaal geen probleem) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
FiXeR.nl schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:37:
[...]

Mijn Triumph komt ook bij Frans vandaan, hij is gewoon eerlijk over wat een schademotor is (of was). Mijn Triumph is in ieder geval probleemloos en Frans is zelf ook gewoon een aardige gozer. (Proefrijden op meerdere motoren was allemaal geen probleem) :)
Oh dat valt dan nog best mee eigenlijk. Goed om te horen van iemand met ervaring hoe het zit. Ik kreeg de info van DragonSlayer666 hemzelf, en die is natuurlijk nogal salty dat zijn motor kaduuk is en zei dat ik mensen moest waarschuwen :9

[ Voor 3% gewijzigd door Leviathius op 23-11-2018 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

lolgast schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:36:
[...]

Ik ook niet, dus dat zal er waarschijnlijk gewoon uit gesloopt worden, of in ieder geval aangepast dat ik enkel een dubbele knipper aan kan doen als ik dat wens.

Ik ga denk ik ook de spiegels met geïntegreerd knipperlicht terug brengen naar normaal, hoeft van mij niet zo en twijfel aan de extra zichtbaarheid ervan.

Maar eerst maar even kijken hoe de fiets rijd en pas na daadwerkelijke aanschaf gaan nadenken wat eraan te doen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
*yawn* @Vrijdag & geen puf meer om te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Dryhte schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:34:
*yawn* @Vrijdag & geen puf meer om te werken.
Ik zat/zit in een team van 3 specialisten (voor het hele land).

De oudste (langste in dienst) nam (voor iedereen plotseling) ontslag.
De tweede zit nu 2 weken met zijn ballen in het zand (vakantie dus).
De derde (ik) zit zich nu drie slagen in de rondte te werken om de case load van 4 sales mensen af te handelen.

Je kent het spreekwoord "één gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden"?

Dat gaat dubbel op voor salesmensen :').

Ik moet mijn weekend zometeen maar gaan afdwingen door de telefoon op stil te zetten want zolang ik blijf opnemen, blijven zij bellen :X.

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 23-11-2018 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Same hier, soort van.. Ik + 3 anderen zijn vorige week erbij geroepen voor een project dat deze week live gaat en vanaf volgende week echt gaat worden gebruikt en 24/7 up moet zijn... Meeste bugfixes zijn echter gelukkig done inmiddels. :)

Iemand nog tips waar ik goedkoop een goede ketting etc voor mijn Speed Four kan vinden? Wil deze winter proberen deze zelf te vervangen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@darkkingll ik haal mijn kettingsets meestal bij Jos Smit Motoren.

[ Voor 12% gewijzigd door Chakotay op 23-11-2018 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Inderdaad @darkkingll Jos Smit 9/10 keer de goedkoopste en gewoon kwalitatief goede sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Streepje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:52:
Nadeel van luchtgekoeld is dat je wind nodig hebt om het blok koel te houden(logisch natuurlijk) maar dat kan een nadeel zijn hartje zomer met 30graden+ en je rijd door een drukke stad. Met waterkoeling worden ze dan ook wel warm maar bijna elke motor heeft wel een ventilator

Voordeel is dat je motor niet aan de kook kan raken _O-
Grootste reden voor watercooled is dat je beter/verder kan tunen.. en zo dus betere prestaties kan krijgen.. qua power, verbruik, betrouwbaarheid etc.

https://www.youmotorcycle...d-motorcycle-engines.html
https://www.revzilla.com/...a-farewell-to-air-cooling

Nadeel is dat het meer complex word, lelijke radiator geeft etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@darkkingll zelf doen is goed te doen overigens, bestel dan ook meteen een passende kettingpons mee als je die nog niet hebt. Losmaken doe ik zelf altijd simpelweg met een slijptol/dremel, gaat veel sneller en de boel gaat daarna toch bij het oud ijzer.

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Mijn Duke staat ondertussen al bij me thuis!
Nu nog wachten op het rijexamen!

Duke 790

Duke 790

Ik kan niet wachten om legaal de straat op te kunnen! :-)

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Crimsoon
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-09 08:19

Crimsoon

Lurker / Bricoleur

Gisteravond ook mijn eerste motor naar huis gereden, een Yamaha XJ600S Diversion.

Crimsoon's Yamaha XJ600S Diversion

T minus whenever it feels right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
BobbyDgtl schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:15:

[Afbeelding: Duke 790]

Ligt het aan de hoek waar die foto's onder genomen zijn of is die 790 best klein?

Wel gruwelijke motor :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Booyaa schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:31:
[...]

Ligt het aan de hoek waar die foto's onder genomen zijn of is die 790 best klein?

Wel gruwelijke motor :9~
Is inderdaad niet de grootste! Maar zeker niet te klein voor mijn 1m85!
Als ik me niet vergis, 169 kg droog. Speelgoed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:27

Secsytime

Automagisch

BobbyDgtl schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:15:

&
Crimsoon schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:24:
Gisteravond ook mijn eerste motor naar huis gereden, een Yamaha XJ600S Diversion.

[Afbeelding: Crimsoon's Yamaha XJ600S Diversion]
Wat een contrast :X

Door de huidige berging kan ik mijn handkappen niet meer gebruiken, want dan past die niet meer door de opening.. En afgelopen week had ik aan het einde van mijn commute zulke koude handen dat ik nooit meer op tijd een noodstop had kunnen maken (mocht dit nodig geweest zijn). Dus maar even Oxford handvatverwarming besteld. Hopelijk helpt dat de kou een beetje uit te stellen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Kijk, daarom vroeg ik dus. Die was ik anders nooit tegengekomen, en zo te zien een 10tje goedkoper dan andere toko's.. Thanks! Direct ook zo'n kettingtool meebesteld. Die van de mtb zal wel niet krachtig genoeg zijn..

[ Voor 9% gewijzigd door darkkingll op 23-11-2018 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
BobbyDgtl schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:37:
[...]

Is inderdaad niet de grootste! Maar zeker niet te klein voor mijn 1m85!
Als ik me niet vergis, 169 kg droog. Speelgoed :-)
Gave fiets!
Maar ik ben 182cm en vond hem behoorlijk klein :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
darkkingll schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:49:
[...]

Kijk, daarom vroeg ik dus. Die was ik anders nooit tegengekomen, en zo te zien een 10tje goedkoper dan andere toko's.. Thanks! Direct ook zo'n kettingtool meebesteld. Die van de mtb zal wel niet krachtig genoeg zijn..
De kettingtool die je daar krijgt is inderdaad een flink zware klont staal, waar je ook aardig wat kracht (en een flinke ringsleutel) voor nodig hebt om de schroef aan te draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij motoport Dane Basic 3 winterhandschoenen gekocht met een mooie 23 euro Black Friday korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:45
lolgast schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:36:
[...]

Over safetylights enzo gesproken...
Op mijn vorige motor (GSX-650FA uit 2009) zat een module voor grootlicht-modulatie; voor die spaarzame keer dat ik met de tweewieler van/naar het werk ging werkte dat best goed als je tussen de auto's door wilde in de file. In combinatie met de alarmlichten viel dat goed op; al zal die Pilot Xenon ook wel iets gedaan hebben. >:)

Vorig jaar overgestapt naar een FJR1300 van 2008; deze is door de vorige eigenaar ook voorzien van een safetylights en duplo-headlights module. Leuk speelgoed en 1 grote knipper kermis, maar t moet wel fatsoenlijk werken. Instellingen worden niet altijd onthouden en ik hoorde van mijn mede motorrijders dat het er allemaal niet duidelijker op werd gezien er bij het remmen van alles begint te knipperen.
Daarom heb ik ook vrij snel het merendeel van de functionaliteiten uitgeschakeld; ben voornemens om beide modules er deze winter (of voorjaar) uit te halen. :)

Gezien ik ook nog een keer per jaar voorrijder ben in een Truckrun-stoet, denk ik er nog wel over om een Arduino oid te pakken en ergens wat led-knippers te monteren, mss middels magneten. Die kan ik dan alleen voor die dag even aan de stroom hangen en minder kans op andere knipperende ongein tijdens gewone tripjes/vakanties/etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rij dagelijks zonder zo'n licht kermis. Heb nu niet het idee dat ik over het hoofd wordt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:45
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:40:
Ik rij dagelijks zonder zo'n licht kermis. Heb nu niet het idee dat ik over het hoofd wordt gezien.
Die mening deel ik zelf ook hoor; wilde alleen even mijn 'ervaringen' droppen omtrent dergelijke modules ;)

Als het gewoon conform specificaties had gewerkt en de instellingen blijven onthouden dan had ik het laten zitten (gezien alles behalve het 'automatisch richtingaanwijzer uitgaan' al sinds de eerste rit na aankoop uit staat). Nu is het toch een keer wat kappen loshalen en wat draden nalopen om het er in zijn geheel uit te krijgen gezien er nou niet echt een zee aan ruimte is om te werken in het vooronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
Kleus schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:36:
[...]

Over safetylights enzo gesproken...
Op mijn vorige motor (GSX-650FA uit 2009) zat een module voor grootlicht-modulatie; voor die spaarzame keer dat ik met de tweewieler van/naar het werk ging werkte dat best goed als je tussen de auto's door wilde in de file. In combinatie met de alarmlichten viel dat goed op; al zal die Pilot Xenon ook wel iets gedaan hebben. >:)

Vorig jaar overgestapt naar een FJR1300 van 2008; deze is door de vorige eigenaar ook voorzien van een safetylights en duplo-headlights module. Leuk speelgoed en 1 grote knipper kermis, maar t moet wel fatsoenlijk werken. Instellingen worden niet altijd onthouden en ik hoorde van mijn mede motorrijders dat het er allemaal niet duidelijker op werd gezien er bij het remmen van alles begint te knipperen.
Daarom heb ik ook vrij snel het merendeel van de functionaliteiten uitgeschakeld; ben voornemens om beide modules er deze winter (of voorjaar) uit te halen. :)

Gezien ik ook nog een keer per jaar voorrijder ben in een Truckrun-stoet, denk ik er nog wel over om een Arduino oid te pakken en ergens wat led-knippers te monteren, mss middels magneten. Die kan ik dan alleen voor die dag even aan de stroom hangen en minder kans op andere knipperende ongein tijdens gewone tripjes/vakanties/etc.
Kun je dan niet beter zo'n rood/oranje schijf op je motor bevestigen die ze tegenwoordig ook als alarmlichten verkopen? LED Road flare schijnt het trefwoord te zijn voor wat ik bedoel.
Zelf heb ik er ook een onder in mijn koffer liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Zo jammer dat het motorseizoen nu voorbij is. -O- Zou bijna een brik gaan halen om met de mooie zonnige middagen nog even te kunnen rijden. :+

Anyway, stoflaagje ligt al op de Gixxer en hij stond er zo zielig bij dat ik dadelijk maar even een lapje erover ga halen. _O-

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
@Joopieboy Wie of wat houdt je tegen? Gewoon warm induffelen en gaan met die banaan.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Joopieboy schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 07:53:
Zo jammer dat het motorseizoen nu voorbij is. -O- Zou bijna een brik gaan halen om met de mooie zonnige middagen nog even te kunnen rijden. :+

Anyway, stoflaagje licht al op de Gixxer en hij stond er zo zielig bij dat ik dadelijk maar even een lapje erover ga halen. _O-
Post je dit nu speciaal omdat je aanmoediging wil?

*O* GO JOOPIE GO *O*

JOOPIE JOOPIE IS DE MAN
DIE BIJ NUL GRAAD RIJDEN KAN
BEVRIEST ZIJN NEUSJE DAN TOCH WEL
PAKT HIJ EEN WARME CHOCOMEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dryhte schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 08:05:
@Joopieboy Wie of wat houdt je tegen? Gewoon warm induffelen en gaan met die banaan.
Uh, pekel? :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTi6g_zql47SpqO0J-yFw11I5IqXepXQyx8CVh25V7Fh6Ecqpwm

Afbeeldingslocatie: https://ijustwant2ride.files.wordpress.com/2016/02/win-10.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door HTT-Thalan op 24-11-2018 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:27

Secsytime

Automagisch

Dat kun je er weer afspoelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
https://www.anwb.nl/wegen...s/doorrijden-in-de-winter

Hier, en nou niet meer piepen :P.

Ik ga die van mij maar weer eens in het vet zetten voordat de pekel begint. En mijn voorraad kettingspray aanvullen, want die gaat er harder doorheen in de winter. Ik ben benieuwd wanneer we de eerste (if any) sneeuw hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:38

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ga denk ik ook ff rondje door de straat doen in de loop van de dag. 😍

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
https://nos.nl/artikel/22...n-dieven-op-scooters.html

Toch een beetje gerelateerd, want het gaat over tweewielers :P.

Wat vinden we hiervan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:38

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

HTT-Thalan schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:08:

Wat vinden we hiervan?
Lekker bezig.

Wat ik hiervan vind? Goeie actie moet altijd kunnen/mogen in ieder land ;).

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Wat vinden we hiervan?
Prima, geen medelijden mee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden we hiervan?
Goede zaak mogen ze in Nederland zo overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Weer lekker veel nieuwe brommers hier! Gefeliciteerd allemaal :)

Wat vinden we hiervan?
Die dieven op scooters jatten ook vaak motoren, zat filmpjes van te zien op youtube. Lekker platrijden, in de achteruit en opnieuw platrijden. Dat is gewoon tuig.

Nog even af te maken waarom ik donderdagochtend bij de BMW dealer was: accu is vervangen inderdaad. En ze hebben m even nagekeken, 2 bougies vervangen. Allemaal binnen garantie, dus weer top service :Y en kon gelukkig een uurtje later weer op pad.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yozgoesdigital
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 15:03

Wat vinden we hiervan?
In het artikel zeggen dat ze hetzelfde doen met dieven op motoren. Nu moet ik zeggen dat ik het op de beelden er heftig uit ziet.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Ik heb gisteren een pekelfiets opgehaald
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/I1qeSvXsenA8Gebgtye7l0Yp/full.jpg

Een Honda nvt650 revere

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Streepje schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:22:
Ik heb gisteren een pekelfiets opgehaald
[Afbeelding]

Een Honda nvt650 revere
Kostda,?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 22:48

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Ik heb er 600 voor betaald, heeft het oerdegelijke transalp 650 blok met een cardanas. Kortom een prima pekelfiets

Pagina: 1 ... 102 ... 132 Laatste

Dit topic is gesloten.