Kom op zeg, die jongen is net 20(?). Ik vind het altijd zo vreemd dat op basis van hoe goed iemand kan praten wordt beoordeeld wat de kwaliteiten van die persoon zijn. Idem in het bedrijfsleven.RobertMe schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 23:47:
YouTube: True or False | Lance Stroll | GP Duitsland | 20/07/2018
En toch vind ik hem maar een verwend nestOp mij maakt hij in ieder geval geen positieve(re) indruk. Vragen die herhaald moeten worden, vragen nog hardop analyseren, .... De meesten die aan true/false meedoen hebben meteen in de gaten hoe de vork in de steel zit en zijn meteen scherp en gooien zo een antwoord eruit. Stroll lijkt bij wijze van hierbij al een mate van scherpte (misschien wel 'reflex'?) te missen.
Edit:
En intussen het interview met Verstappen is er nu ook:
YouTube: Max Verstappen: 'In regen is pole zeker mogelijk'
Vaak is het best een aardige indicator.AequitasII schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 08:12:
[...]
Kom op zeg, die jongen is net 20(?). Ik vind het altijd zo vreemd dat op basis van hoe goed iemand kan praten wordt beoordeeld wat de kwaliteiten van die persoon zijn. Idem in het bedrijfsleven.
Klopt ik verwacht ook dat de ferrarris dit jaar kampioen worden, en dan vettel. Raikkonen zal wel weer 4x genaaid worden.MikeyMan schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 08:10:
[...]
Ware het niet dat Ferrari op punt 1 ook aardig voor begint te raken.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Vond dat Olaf en Jack best wel lief voor hem waren. Paar highlights: houdt van Magnums en kende StrollieBollie nog niet. Volgens mij knipt ie z'n haar met een heggeschaar.AequitasII schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 08:12:
[...]
Kom op zeg, die jongen is net 20(?). Ik vind het altijd zo vreemd dat op basis van hoe goed iemand kan praten wordt beoordeeld wat de kwaliteiten van die persoon zijn. Idem in het bedrijfsleven.
Ziggo F1 cafe is tenenkromend, krijg altijd jeuk. Max aan de andere kant was in een erg goeie bui, schept vertrouwen voor vanmiddag.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Het is grijs, bewolkt en lichtelijk nat (denk dauw)
https://twitter.com/renau.../1020570569132191744?s=21
[ Voor 54% gewijzigd door Jasphur op 21-07-2018 09:36 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
#weareracing? Met wie dan?
sorry, kon het niet laten..
Rijdt Verstappen nog met de 2016 MGU-K? Ik las ergens dat Ricciardo wel de nieuwe MGU-K erin heeft liggen vanaf dit weekend.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
De nieuwe is in Oostenrijk geïntroduceerd, Verstappen heeft in Monaco nog een 'nieuwe' gepakt terwijl hij nog een goede had, dus ja, Verstappen rijdt sowieso nog met de oude.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 09:37:
Rijdt Verstappen nog met de 2016 MGU-K? Ik las ergens dat Ricciardo wel de nieuwe MGU-K erin heeft liggen vanaf dit weekend.
McLaren heeft doormogrn werken vannacht
Wat had ik gemist dat ze moesten doen dan?Jasphur schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 09:51:
[afbeelding]
Een paar jaar achterstand inhalen ?mark-k schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:05:
Wat had ik gemist dat ze moesten doen dan?
Nee, ik kon het ook niet laten.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Volgens de weer app zou het nu droog moeten zijn hier. In de hairpin is het echter echt nat. F4 moest met regenbanden rijden. Voor vanmiddag staat er 0.2mm regen dus laten we hopen dat dat ook niet klopt.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
"Geen probleem. Enkel de wagen anders afstellen."
Nou ja, als je al moeite hebt met "I do not like magnum ice-cream" terwijl je Canadees bent en dan toch wel een beetje Engels moet kunnen kom je niet enorm snugger over.AequitasII schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 08:12:
[...]
Volgens Google weer nu weinig kans op regen zaterdag, maar wel kans op onweersbuien zondag
Op zondag worden de punten verdeeld, dus wat mij betreft prima.miekol schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:48:
Volgens Google weer nu weinig kans op regen zaterdag, maar wel kans op onweersbuien zondag
Wij zijn nu onderweg naar het circuit. Als het op deze manier blijft doorregenen dan gok ik dat een quali op intermediates gaat worden.miekol schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:48:
Laatste uur regent het eigenlijk continue, maar niet super hard.
Fingers crossed!
Gokje: hele auto van Vandoorne omgebouwd/vervangen?Jasphur schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 09:51:
[afbeelding]
Die klaagde dat ie gewoon echt niet kon doen wat ie ermee wilde. Zelfde probleem als een tijd geleden en dat reed gewoon niet goed.
Dus ik verwacht dat ie een nieuwe vloer en andere onderdelen heeft om te kijken of het dan is opgelost. Was ook mede de reden dat ie bv in Silverstone er niet bij zat.
Gok reactie op dit: https://www.gpupdate.net/...rijdag-van-mijn-carriere/
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 21-07-2018 11:00 ]
Dat denk ik ook. Want voor het afstellen van de wagen laat de FIA echt geen mensen de curfew negeren.Martinspire schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:00:
[...]
Gokje: hele auto van Vandoorne omgebouwd/vervangen?
Die klaagde dat ie gewoon echt niet kon doen wat ie ermee wilde. Zelfde probleem als een tijd geleden en dat reed gewoon niet goed.
Dus ik verwacht dat ie een nieuwe vloer en andere onderdelen heeft om te kijken of het dan is opgelost. Was ook mede de reden dat ie bv in Silverstone er niet bij zat.
Gok reactie op dit: https://www.gpupdate.net/...rijdag-van-mijn-carriere/
Het zou wel terecht zijn ook. Kan al 2 of meer races niet veel doen omdat zijn auto gewoon niet meewerkt.Jasphur schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:06:
[...]
Dat denk ik ook. Want voor het afstellen van de wagen laat de FIA echt geen mensen de curfew negeren.
En nu komt het echt met bakken uit de hemel vallen. Hopelijk blijft er nog wel wat regen over voor de kwalificatie!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En FP3 kunnen we dus wel vaarwel zeggen. Niemand gaat natuurlijk rijden als het nat is.CFC-Mathijs schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:09:
En nu komt het echt met bakken uit de hemel vallen. Hopelijk blijft er nog wel wat regen over voor de kwalificatie!

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als er kans op regen bij de Q is zou ik als team zijnde in ieder geval twee rondes op inters en/of wets gereden willen hebben.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:29:
[...]
En FP3 kunnen we dus wel vaarwel zeggen. Niemand gaat natuurlijk rijden als het nat is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat hebben we vaker gezien, en niemand doet dit. Ze zijn allemaal bang om van de baan te vliegen. Die paar die wel goed in de regen kunnen rijden, hebben het ook niet nodig om naar buiten te komen.Jasphur schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:31:
[...]
Als er kans op regen bij de Q is zou ik als team zijnde in ieder geval twee rondes op inters en/of wets gereden willen hebben.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De laatste keren dat dit is voorgekomen worden er idd wel wat rondjes gereden, maar wel enorm trage rondjes en niemand doet een poging om zelfs maar close to the limit te rijden (tenzij de baan alweer vrij droog is). Dat is ook niet echt geweldig om te zien. Vrees dat Daniel gelijk gaat krijgenJasphur schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:31:
[...]
Als er kans op regen bij de Q is zou ik als team zijnde in ieder geval twee rondes op inters en/of wets gereden willen hebben.
Kan. Maar is het kampioenschap nu niey zo close dat het toch handig is regendata te verzamelen voor in ieder geval de top teams?
Het is nu alweer 20 min droog. Dus FP3 zullen ze sowieso wel gaan rijden.
Toch wil je wel op zijn minst wat data hebben over je regensetup lijkt me? Zeker als de kans voor nat kwalificeren aanwezig is?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:32:
[...]
Dat hebben we vaker gezien, en niemand doet dit. Ze zijn allemaal bang om van de baan te vliegen. Die paar die wel goed in de regen kunnen rijden, hebben het ook niet nodig om naar buiten te komen.
Wordt F1 niet meer op kanaal 14 uitgezonden tijdens trainingen?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Dat is bij trainingen nooit zo geweest, voor zover ik weet. Alleen qualifying en de race.Mel33 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:47:
Trainingen zijn wel te bekijken op de extra Ziggo sport kanalen.
[ Voor 11% gewijzigd door Hompu op 21-07-2018 11:48 ]
Is nooit gebeurd voor zover ik weet. Voor de volgende keer: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?Mel33 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:47:
Geweldig, zo'n lokale Jan Pelleboer!CFC-Mathijs schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:42:
Het is nu alweer 20 min droog. Dus FP3 zullen ze sowieso wel gaan rijden.
Veel plezier daar (zal ten overvloede zijn!).
Nou, met Mclaren. Weliswaar een "race to the bottom" maar toch
[ Voor 10% gewijzigd door Ome Ernst op 21-07-2018 11:52 ]
Ik hoor nu voor de 2e keer dit weekend dat het huidige circuit in 'the opposite direction' loopt dan de originele.
Maar dat is helemaal niet zo..?
Of wat mis ik hier weer?
Maar dat is helemaal niet zo..?

het regent nu behoorlijk als ik de beelden bij Ziggo zie nu en lijkt volgens de radar ook nog wel wat te komen
Zal een rustige FP3 worden. Q verwacht men een opdrogende baan, geen regen.
Mogelijk nu her en der een natte run voor het gevoel.
Mogelijk nu her en der een natte run voor het gevoel.
- DaniëlWW2
- Niet online
Zeg dat maar tegen de teams die systematisch weigeren om te gaan rijden in de regen, als ze niet hoeven.Martinspire schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:47:
[...]
Toch wil je wel op zijn minst wat data hebben over je regensetup lijkt me? Zeker als de kans voor nat kwalificeren aanwezig is?
Maar FP3 gaat beginnen, en het regent weer...
Zit Sky te kijken en hun melden dat Hamilton "zich niet lekker voelt" en FP3 mist en mischien de kwalificatie....
Geen goed genoeg contract --> staking 
Misschien zetten ze Russel in de auto?
Misschien zetten ze Russel in de auto?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Heb je ook een voorspelling voor de race ? Deze is uitgekomen nl.Bart-Willem schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 23:16:
[...]
Als het zelfs hier in Eindhoven regent (was niet voorspeld), dan regent het morgen in Hockenheim zeker!
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou, Ericsson durft dus wel.
Zal 'm wel in de muur prakken dan zometeen...

- DaniëlWW2
- Niet online
Doe nou niet. Hij gaat tenminste. Moedig dat nou aan.AzzKickah schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:01:
[...]
Zal 'm wel in de muur prakken dan zometeen...
ERI brave man

het allereerste circuit ging andersom. De vorige (exit 2002) ging inderdaad dezelfde kant op. Zoek maar de wiki over het circuit.AzzKickah schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:58:
Ik hoor nu voor de 2e keer dit weekend dat het huidige circuit in 'the opposite direction' loopt dan de originele.
Maar dat is helemaal niet zo..?Of wat mis ik hier weer?
- DaniëlWW2
- Niet online
Magnussen rijdt ook.
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:02:
[...]
Doe nou niet. Hij gaat tenminste, moedig dat nou aan.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Volgens mij heb je gelijk als je het vergelijkt met het circuit dat 'wij' kennen, maar als ik op wiki kijk lijkt het alsof ze tot 1965 wel in tegengestelde richting reden.AzzKickah schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:58:
Maar dat is helemaal niet zo..?Of wat mis ik hier weer?
Wikipedia: Hockenheimring
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
- DaniëlWW2
- Niet online
Max op de baan.
Moet er geen nickchange aangevraagd worden voor @CFC-Mathijs naar onsitereporter?
Op de Duitse wiki zie je idd dat ze tot aan de jaren '60 tegen de klok in raceten.
Wikipedia: Hockenheimring Baden-Württemberg – Wikipedia
Wikipedia: Hockenheimring Baden-Württemberg – Wikipedia
Hopelijk morgen dan een onweersbui als de Q niet nat is zoals nu. Zelfs een FP3 is nu leuk om naar te kijken.
Of zie http://www.circuitsofthepast.nl/nl-NL/hockenheim. Sowieso wel een leuke site om te zien hoe circuits er in het verleden uit hebben gezien.Jelte schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:02:
[...]
het allereerste circuit ging andersom. De vorige (exit 2002) ging inderdaad dezelfde kant op. Zoek maar de wiki over het circuit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze gaan allemaal snel in S1, langzamer in S2 en gewoon langzaam in S3 en dan meteen de pitsstraat in. Het lijkt net te nat te zijn voor full wets.

Hoe zit het ook al weer met aantal regenbanden die je hebt? ik meen toen in frankrijk in VT3 ook reed echt helemaal niemand omdat ze banden wilden sparen omdat het tijdens de race misschien ook ging regenen toen.
Det weekend hebben ze 4 sets inters en 3 sets full wet.
- DaniëlWW2
- Niet online
En de eerste spin is voor Sainz.
Volgens Sky (bericht van Merc) is Ham niet ziek. Hij is goed genoeg om te rijden tijdens FP3 indien het moet.
Sainz laat overigens even zien dat het nog aardig nat is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja dat was ook een leuke. McLaren laat Alonso uit zijn pitsstraat rijden en dan gaat Alonso vrijwel stilstaan en knalde Max er bijna op...
[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-07-2018 12:20 ]
Natuurlijk zal Merc niet zomaar bekennen dat HAM ziek is.AlxRoelofs schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:15:
Volgens Sky (bericht van Merc) is Ham niet ziek. Hij is goed genoeg om te rijden tijdens FP3 indien het moet.
Maar ik verwacht dat ze ook niet zullen zeggen dat hij 'gewoon' kan rijden tijdens FP en Q. Zeker niet in een auto die met 250+ door de regen moet.alex3305 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:19:
[...]
Natuurlijk zal Merc niet zomaar bekennen dat HAM ziek is.
Heeft iemand het even opgeschreven, de speculaties over de rijders wie wat en waar volgend jaar van Winkelman
Wat was het ook alweer? Stel dat de huidige rijders erin blijven, is het 20 mensen voor 20 stoeltjes; 20!Marc3l schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:21:
Heeft iemand het even opgeschreven, de speculaties over de rijders wie wat en waar volgend jaar van Winkelman
Stel dat je 25 rijders hebt voor 20 stoeltjes, 25!/5! oid?
[ Voor 3% gewijzigd door iichel op 21-07-2018 12:24 ]
Stroll naar FIMarc3l schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:21:
Kubica naar FI
Ocon naar Renault
Grosjean weg
Magnussen blijft
Sainz naar McLaren
Vandoorne weg
Raikonnen naar Sauber
Leclerc naar Ferrari
Russel naar Williams
Zoiets was t geloof ik?
Ik ben inmiddels verzopen.albino71 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:05:
Moet er geen nickchange aangevraagd worden voor @CFC-Mathijs naar onsitereporter?
Gisteren nog wel wat tips aan Jack Plooij gevraagd
https://twitter.com/jacko.../1020311177396654081?s=19
Hahaha
Wie gaat er dan naar Haas? Gio? En waar gaat Perez heen?kevlar01 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:25:
[...]
Stroll naar FI
Kubica naar FI
Ocon naar Renault
Grosjean weg
Magnussen blijft
Sainz naar McLaren
Vandoorne weg
Raikonnen naar Sauber
Leclerc naar Ferrari
Russel naar Williams
Zoiets was t geloof ik?
(adding to the speculation

Gio heeft volgens Rick geen punten gescored ivm een crash vorig jaar tijdens een FP.
Wie gaat er een bootje vouwen?
Wie gaat er een bootje vouwen?
Perez naar Haas. Rijdt hij eindelijk in een Ferrari!iichel schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:28:
Wie gaat er dan naar Haas? Gio? En waar gaat Perez heen?
(adding to the speculation)
De enige die ene rondetijd heeft genoteerd in VT3:
|
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Nu moet Max even lekker klagen tegen Alonso. "I never saw something like this in my life".DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:19:
[...]
Ja dat was ook een leuke. McLaren laat Alonso uit zijn pitsstraat rijden en dan gaat Alonso vrijwel stilstaan en knalde Max er bijna op...
[html] <div style="width: 100%; height: 0px; position: relative; padding-bottom: 56.426%;"><iframe src="https://streamable.com/s/ioglq/jrgyqb" frameborder="0" width="100%" height="100%" allowfullscreen style="width: 100%; height: 100%; position: absolute;"></iframe></div>[/html]
GP2 driver. GP2 driverAri Gold schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:34:
[...]
Nu moet Max even lekker klagen tegen Alonso. "I never saw something like this in my life".
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Wat een dom volk weer die vragen stelt op Twitter
"Is het FE circuit van NY niet geschikt voor F1?" 
Achja, dan maar wat leedvermaak wanneer er niets te doen is op de baan.
Achja, dan maar wat leedvermaak wanneer er niets te doen is op de baan.
Beetje meer respect tegenover Max mag wel hoor
Wat een watjes zeg. Kunnen toch wel ff een paar rondjes rijden in de regen...
Zo, lekker momentje van die Renault!CFC-Mathijs schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:41:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ik hoop voor je dat je iig een lekkere versnapering hebt. Hier thuis moeten we het vooral doen met een replay-loop van de spin van Sainz.CFC-Mathijs schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:41:

5 seconds is a joke, a yokeAri Gold schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:34:
[...]
Nu moet Max even lekker klagen tegen Alonso. "I never saw something like this in my life".
Waarom zouden ze? Race wordt droog, dus weinig toegevoegde waarde om nu een auto op het spel te zetten.CFC-Mathijs schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:41:
Lullig voor de toeschouwers, dat zeker. Maar vanuit de teams logisch.
Haha ja wij ook en met het geluid van wat motoren die opwarmen. Ach biertje erbij en samen met wat maten. Dus dat beetje regen zal de pret niet drukken.DJTimo schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:43:
[...]
Ik hoop voor je dat je iig een lekkere versnapering hebt. Hier thuis moeten we het vooral doen met een replay-loop van de spin van Sainz.
Weersverwachting is nogal wisselend hier in de buurt. Zeker voor de quali vanmiddag.lijkt me toch handig om dan wat rondjes ervaring te hebben..TheBrut3 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:44:
[...]
Waarom zouden ze? Race wordt droog, dus weinig toegevoegde waarde om nu een auto op het spel te zetten.
Lullig voor de toeschouwers, dat zeker. Maar vanuit de teams logisch.
Hahaha, ik schop net mijn bezoek de deur uit zodat ik nog wat fp3 kan zien.... ohhnee, regenArcticWolf schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:46:
Lol, kom net thuis... Wtf geen tijden @ F1, regen![]()

Wellicht dat ze zo nog één of twee rondjes doen voor het gevoel.Hippocampus schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:47:
[...]
Hahaha, ik schop net mijn bezoek de deur uit zodat ik nog wat fp3 kan zien.... ohhnee, regen
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Gezien de activiteit in de pitboxes gaan er toch nog een paar van de teams in de achterhoede naar buiten voor een rondje.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 21-07-2018 12:49 ]
"When you grow up your heart dies"
Iedereen is gewoon solidair met Lewis. Hij niet in de auto, wij ook niet. We stand as one. Formula One.
Liberty Global en de FIA hebben opdracht gegeven. Naar buiten of je krijgt een miljoen minder dit jaar.
Jawel, HUL heeft een tijd.ArcticWolf schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:46:
Lol, kom net thuis... Wtf geen tijden @ F1, regen![]()
Eensch. Veel mensen zeggen altijd; hoop op een natte Q/race etc. Waarom? Tegenwoordig wordt alles zo snel stilgelegd.CFC-Mathijs schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:41:

Okay, Ferrari dus ook nog naar buiten.
- DaniëlWW2
- Niet online
Leuk dit Ferrari en Mercedes, laatste vijf minuten komen we even...
Als zelfs HAM nog naar buiten gaat dan verwacht ik Red Bull ook nog wel op de baan.
HAM stapt net in zijn wagen.
HAM stapt net in zijn wagen.
Neem die race in Brazilië, ondanks het meermaals stilleggen was dat echt een prachtige race.Ari Gold schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:54:
[...]
Eensch. Veel mensen zeggen altijd; hoop op een natte Q/race etc. Waarom? Tegenwoordig wordt alles zo snel stilgelegd.
In FP is het anders. Daar is het mantra toch vooral "geen overbodige risico's nemen". Zo'n actie als die van Verstappen in Monaco wil een team echt niet zien.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
- DaniëlWW2
- Niet online
Echt Mercedes, laatste minuut van FP3 komt Hamilton pas...
Het is ook hardstikke dom want de baan heeft nu mooi een halfuur extra nat kunnen worden, omdat niemand reed. Nu zie je meteen iedereen glibberen en glijden...
Het is ook hardstikke dom want de baan heeft nu mooi een halfuur extra nat kunnen worden, omdat niemand reed. Nu zie je meteen iedereen glibberen en glijden...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
- Naamverbasteringen: Doe maar niet.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1