Ik ben een €3 agent, dat was ik in in deel 1 trouwens ook al (toen wel incl. alle DLC

). Ik moet zeggen dat de game wel heerlijk speelt. Ik lees op Reddit ontzettend veel klachten over de endgame, maar tot nu toe heb ik daar gelukkig geen last van.
Ben op dit moment level 20, het gaat lekker hard. Straks op level 30 hoop ik alle content een beetje te kunnen doen, wellicht ook op een iets moeilijker niveau. Met alle klachten die ik lees zal ik de DLC echter niet kopen en mij ook niet gaan inzetten voor de moeilijkste niveau's. Ik lees ook veel dat de ontwikkelaar van het ene uiterste naar het andere gaat, of jarenlang niet naar klachten luistert. De PVP is zoals vanouds net als in deel 1 ook alweer helemaal verkracht door 2-3 builds die speelbaar zijn, de rest is nutteloos.
Nog even snel doorspelen tot level 30, misschien dat ik daarna deel 1 weer installeer om de endgame te gaan spelen (en survival, underground, leuke gamemodes), alleen via Steam zijn daar ook nog wel +/- 2500 spelers te vinden.
Wat is hier de ervaring met de echte endgame van Division 2? Is het echt zo erg gesteld met de moeilijkheid (vooral RNG en pech hebben, of bepaalde zaken gewoon niet kúnnen voorkomen).