Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
SinergyX schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:28:
[...]

Daarboven zit ik toch nooit, buiten volgens mij 2x zo'n capture point op heroic gedaan waar ik ook prima mee kon.

Voor de loot doe ik het inmiddels ook niet meer, nu maar gewoon on call voor hogere shephard rank en season exp (die loot is maxed stats) ,leukste vind ik nog de lagere calls om mensen van lvl10-30 door een story missie te halen, heerlijk hoe OP je dan moment dan bent :D
Ik ben pas level 8 :D

Floksor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat lief, een Div2-kleutertje. :>

Anyhow, ik ben vanavond waarschijnlijk enige tijd online. Dus mocht @BlueFoxOne of iemand anders wat hulp nodig hebben in-game, stuur me even een berichtje / chat-verzoek op XBL; dan weet ik tenminste wat de bedoeling is.

GT: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:53
MAX3400 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:19:
[...]

Wat lief, een Div2-kleutertje. :>

Anyhow, ik ben vanavond waarschijnlijk enige tijd online. Dus mocht @BlueFoxOne of iemand anders wat hulp nodig hebben in-game, stuur me even een berichtje / chat-verzoek op XBL; dan weet ik tenminste wat de bedoeling is.

GT: OctagonQontrol
Thanks voor het aanbod!
Maar gisteren ff een match geprobeerd en kwam gelijk in een groepje die bezig was met t laatste deel.
Na 2 rondes hebben we de boel kunnen afsluiten.

Nu met seasons begonnen.

Valt wel op dat er steeds meer info/opties bij komen om te doen.. t word wel erg veel haha

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Ze hadden toch iets duidelijker moeten aangeven dat je manhunt op challenging moet afmaken, had ik alles gedaan en kon de bounty alleen op challenging activeren.. hoppa, heel je manhunt reset :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
SinergyX schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 00:56:
Ze hadden toch iets duidelijker moeten aangeven dat je manhunt op challenging moet afmaken, had ik alles gedaan en kon de bounty alleen op challenging activeren.. hoppa, heel je manhunt reset :/
Dat hebben ze niet zo fraai gedaan idd. Zie het probleem niet zo van wisselen van difficulty eerlijk gezegd, als je begint op challenging en dan achterkomt dat je 1 of 2 tandjes terug moet: what's the problem? (of andersom: als je begint op normal en het te makkelijk vindt) Zeker aangezien die game op dit moment niet zo heel erg lekker is gebalanceerd qua difficulty/scaling. Laat mensen gewoon lekker heen en weer switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:20

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Aaahhhwwww :(:)

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Moet enkel de holster nog hebben van de hardwire set maar er is niet aan HW Tech te komen. Op mijn map is alles Outcast en Hyena’s en als ik een stronghold doe waar de Black Tusk zit valt er ook niets te halen. Ondertussen wordt ik doodgegooid met andere set items.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Woot level 11, maar wat zijn de voordelen van een clan? Buiten samen spelen? Ben zoiezo te laag level voor jullie gasten.

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Zowaar gisteren in 1 run (roosevelt challenging) een exotic shotgun, mask en backpack.. RNG goden waren lief voor mij :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Floks schreef op zondag 15 maart 2020 @ 11:48:
Woot level 11, maar wat zijn de voordelen van een clan? Buiten samen spelen? Ben zoiezo te laag level voor jullie gasten.
Clan Vendor. Wekelijkse clan reward. En je hoeft niet altijd per sé samen te spelen. Sowieso is er level-scaling dus als jij met een hoger level speler speelt wordt je gebufft.

[ Voor 12% gewijzigd door NLxAROSA op 15-03-2020 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spellingerror
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06-2021
Inmiddels 40 en al wat aan het rondtesten met builds. Ik heb een kleintje van 8 maanden dus kan niet zoveel spelen als vroeger :) Clan is lekker actief en bij call for backups is er snel zat hulp! Ik heb een glass cannon build met een heerlijke rifle, 1.3m hits 2.9m crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:55
Gave updates en nieuwe DLC.. Maar ik erger me wel een beetje aan het nogal overdreven gedoe als je de wereld op challenging of hoger zet dat de game je dan maar blijft overspoelen met vijanden van andere activiteiten zoals patrols en convoys als je een level 4 control point wil innemen.. Is in je eentje gewoon bijna niet te doen..

[ Voor 3% gewijzigd door Inflatable op 15-03-2020 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:42
Ok, ik heb toch maar de uitbreiding voor New York gekocht. Ik had nog willen wachten maar dat is niet gelukt...

PSN: PcDCch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15-09 14:52
Mozart schreef op zondag 15 maart 2020 @ 18:17:
Ok, ik heb toch maar de uitbreiding voor New York gekocht. Ik had nog willen wachten maar dat is niet gelukt...
T'is een goede keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Dit weekend even borderlands 3 bekeken, vind het maar redelijk gaar, met allemaal retarded guns die voor geen meter schieten imo ...

Zal me dus waarschijnlijk wat meer focusen op division 2, maar is wel een "groot" spel is geworden zeg, met die seasons en zo :o

Als ik het goed begrijp worden alle missies (nadat je de DLC uit hebt) eigenlijk weer recycled met hier en daar kleine variaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

SideShow schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:32:
Dit weekend even borderlands 3 bekeken, vind het maar redelijk gaar, met allemaal retarded guns die voor geen meter schieten imo ...

Zal me dus waarschijnlijk wat meer focusen op division 2, maar is wel een "groot" spel is geworden zeg, met die seasons en zo :o

Als ik het goed begrijp worden alle missies (nadat je de DLC uit hebt) eigenlijk weer recycled met hier en daar kleine variaties?
yup, cartoon-shooter he :)

ik heb hem nog op de plank want hij lijkt me leuk, Fallout 4 is ook niet echt realistisch maar vond ik top d:)b

Misschien is de Wildlands-serie iets voor je? Of heb je The Division 1 al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54

Ja daar komt het wel op neer inderdaad. Je moet wat control points overnemen, bounties en enkele missies opnieuw spelen.

De season manhunt is eigenlijk niet meer dan upvulling tot er weer een nieuwe DLC uitkomt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Bedoel je dit ->

https://www.9lives.be/video/12-minuten-gameplay-van-de-nieuwe-campaign-add-van-borderlands-3

of het spel in zijn geheel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

pssst, dit is het division 2 topic ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
TepelStreeltje schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:06:
pssst, dit is het division 2 topic ;)
right - doe ik de post weg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Derbiss schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:39:
[...]

right - doe ik de post weg? :)
Bluf :+

Lekker interessant ook; beetje vergelijking soms is toch niet erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Leagues zijn actief, 14 minuten voor Federal bunker? 25 minuten roosevelt heroic? :?

edit, leaderboards met 7 minuten roosevelt, hoe legit is dat?

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 17-03-2020 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SinergyX schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:50:
Leagues zijn actief, 14 minuten voor Federal bunker? 25 minuten roosevelt heroic? :?
Had er iets over gelezen. /Care; tis een soort speedrun tegen "de beste spelers" terwijl het niet duidelijk is wat je eraan hebt, zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:52:
[...]

Had er iets over gelezen. /Care; tis een soort speedrun tegen "de beste spelers" terwijl het niet duidelijk is wat je eraan hebt, zeg maar.
En ik kom er zojuist achter dat dit dus ook werkt voor matchmaking missies.. dus je kan random weer zo'n gast tegenkomen die accuut overal in rent, dood gaat en quit. Eerste missie meteen iemand vol door z'n headset "SPEEDRUN GUYS LETS GO'.

Edit, dit is gewoon niet leuk. Backup request voor Bunker, we zijn 2 man en werkelijk _elke_ persoon die joined via backup is binnen 5 seconde weer pleite. Vervolgens laatste kamer gaat er eentje helemaal los op de voicechat.. die heeft nu een fijne report op XBL te pakken :D

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 17-03-2020 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror

Ik deed 20 minuten over federal bunker.
Volgens mij unlock je gewoon shit afhankelijk van hoe snel je bent, ik kreeg iig een behoorlijke spam na completion.

Ach, we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Wat ik hoorde is dat die 7 minuten door een bug komt waarbij de timer opnieuw start tijdens de stronghold.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
Gamebreaking glitch gevonden en inmiddels gereport. Als je dit doet, krijg je 2x zoveel dmg en het stacked. Enige wat je moet doen is in je eigen wereld blijven. Ik zat op een gegeven moment op 48m dmg per shot... Ik ga het niet vertellen, maar heb de twitter account van massive een video gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik ben inmiddels begonnen met Warlords of New York. Qua gameplay erg gaaf maar wat de setting betreft vind ik Washington toch wel heel veel leuker.

Twee jaar geleden ben ik in beide steden geweest en met Washington had ik veel meer het idee dat ik op echt herkenbare plaatsen kwam. Mijn vrouw wees ook regelmatig naar de tv met de opmerking he grappig daar zijn we geweest of daar hebben we dat gedaan. Dat mis ik toch wel een beetje bij New York. Hoop dat dit nog verandert naarmate ik verder kom maar nu heb ik nog niet echt het idee in die stad te zijn. ik mis de referentiepunten / landmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draecko
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-03 21:33

Draecko

Ouwe

Rogue agents kunnen ook je missie invaden, als dit gebeurt wordt je timer gereset. Vandaar dat sommigen een top tijd hebben.
Overigens zijn de tijden best goed te doen. Mijn beste tijd op Federal Bunker is 12:12, solo zonder al te veel effort, ik denk dat ik die nog naar 11-10 minuten kan pushen als ik er echt voor ga zitten, maar zoveel kan het me eigenlijk niet schelen :p

[edit] Mijn build: Sharpshooter spec, Baker's Dozen rifle met goeie rolls, 3 piece Providence, 1 piece Overlord, Ceska Vyroba, Grupo Sombra. Crit hit chance richting cap van 60% en verder zoveel mogelijk damage stacken.

[ Voor 14% gewijzigd door Draecko op 20-03-2020 12:03 ]

Ryzen 5950X | Aorus Ultra X570 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | 32GB 3600mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Draecko schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:54:
[...]

Rogue agents kunnen ook je missie invaden, als dit gebeurt wordt je timer gereset. Vandaar dat sommigen een top tijd hebben.
Overigens zijn de tijden best goed te doen. Mijn beste tijd op Federal Bunker is 12:12, solo zonder al te veel effort, ik denk dat ik die nog naar 11-10 minuten kan pushen als ik er echt voor ga zitten, maar zoveel kan het me eigenlijk niet schelen :p
Oh tuurlijk, bugs bestaan, slimme trucjes (DC voor laatste boss, rest quit en rejoin via Xbox invite) werken best, maar ik snap niet dat ze dit niet gewoon tijdelijk stopzetten. Natuurlijk is het maar voor 1 of andere leaderboards, maar secondaire punt is dat die gasten ook factor 10 kunnen farmen.

Als straks droprates omlaag gaan omdat ze zien dat er al teveel geloot zijn (zag een screenshot met iemand met 25 LMG exotics in 1 avond), of exp-per-rank omhoog omdat er al teveel 250's zijn, damage control bij exploits is echt hun sterke eigenschap niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draecko
  • Laatst online: 16-03 21:33

Draecko

Ouwe

Ja true, maar mijn punt is dat die top tijden best mogelijk zijn zonder exploits. Die rogue invasion is gewoon een game mechanic en met een beetje goeie builds zijn de tijden die de game aangeeft voor de rewards ook goed te doen.

Ryzen 5950X | Aorus Ultra X570 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | 32GB 3600mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Draecko schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:10:
[...]

Ja true, maar mijn punt is dat die top tijden best mogelijk zijn zonder exploits. Die rogue invasion is gewoon een game mechanic en met een beetje goeie builds zijn de tijden die de game aangeeft voor de rewards ook goed te doen.
Oooh zo'n manier, zag gisteren nog een mixer stream waar ze inderdaad bizar rap ging, red is the new black :P

Ik vermaak me prima met backups voor de lowbies, je voelt je toch ergens een beetje Op ondanks je nog steeds flut gear hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Wat ik een beetje jammer aan Massive vind is dat ze erkennen dat er dingen anders zijn dan bedoeld maar er verder niet echt haast mee maken om het op te lossen. Of dat ze eerst testen voor ze content uitbrengen. Kwam gisteren in een groep terecht die op heroic een level 4 controlpoint aan het veroveren waren. Ik speel zelf op hard en was dus al verbaasd op heroic uit te komen. Enfin, met vier man het punt veroverd en vervolgens looten we paars spul... Jammer dat ze geen haast hebben om dat soort fouten op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
alarma2nd schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:47:
Ik ben inmiddels begonnen met Warlords of New York. Qua gameplay erg gaaf maar wat de setting betreft vind ik Washington toch wel heel veel leuker.

Twee jaar geleden ben ik in beide steden geweest en met Washington had ik veel meer het idee dat ik op echt herkenbare plaatsen kwam. Mijn vrouw wees ook regelmatig naar de tv met de opmerking he grappig daar zijn we geweest of daar hebben we dat gedaan. Dat mis ik toch wel een beetje bij New York. Hoop dat dit nog verandert naarmate ik verder kom maar nu heb ik nog niet echt het idee in die stad te zijn. ik mis de referentiepunten / landmarks.
Serieus?
Ik vind NY heel goed gedaan; het is net de bedoeling dat de landschappen er zo 'verdwaasd' uitzien e - er is een orkaan gepasseerd,...
Je kan toch verschillende dingen herkennen zoals Wall Street ed?
Naar mijn gevoel hebben ze er echt hun huiswerk van gemaakt; die eindlevel van Javier Kajika.. wat was die fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Hi all,

Ik speel (nu nog) zonder de WONY dlc en ben nog niet zeker of ik de dlc koop. Dat is dan ook de aanleiding voor mijn vraag..

Pre-DLC is er de mogelijkheid om allerlei soorten exotic gear bij elkaar te spelen. Lijkt me dat dit dan op een level 30 niveau zit.
Stel ik heb eindelijk "Dodge City Gunslinger's Holster" te pakken. Vervolgens besluit ik dan alsnog de dlc aan te schaffen. Schaalt het item dan mee richting level 40? Of is het op een hoger level nog een keer vrij te spelen?

Of zijn dit overbodige vragen en is het item sowieso level gebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Nee, je gear is gesplitst tussen 1-30 en level 40. Als je later dus de DLC bijkoopt, zul je alle gear opnieuw moeten verzamelen. Ook je calibration library moet je dan opnieuw gaan vullen, want deze is dus seperaat van de Level 30 library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Was gisteravond met een team was berg aan het clearen en raakte beetje aan de praat over sets, chest/back bonus etc, ik liep alleen met die Hard Wired die amper werkte, maar blijkt veel meer te zijn.

Hard Wired bv werkt heel die back niet (20 naar 10sec interval), de chest doet 25% base dmg increase, terwijl bv de overdrive via grenade of 25% bij kill backs aanzienlijk meer damage bonus geven, even buiten dat die proc zelf niet werkt bij clickies die een duration hebben (sticky, firefly, etc).

Blijkbaar zijn er aardig wat talents die helemaal niets doen, niet zichtbaar zijn in je stats, veel effect lijken te hebben maar per saldo helemaal niets (zoals die 40% stability), snap nu wel waarom gros gewoon red-red-red lijkt te draaien omdat dat puur raw damage is waar weinig fout kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Zaterdagavond WT4, Capitol building gecleared, leuke missie weer.

Gaaf om in het begin je daar een weg omhoog te knokken, het gebouw in.

Na WT4 nog wat rondgelopen, maar zo onoverwinnelijk als ik was aan net na de laatste TU, zo snel lag ik nu in mijn bodybag, niet te filmen zeg.

Even terug naar de tekentafel met mijn gear en stats en weetikwatallemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59
Hoe kom je aan die Baker's Dozen rifle?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Angeloonie schreef op maandag 23 maart 2020 @ 12:50:
Hoe kom je aan die Baker's Dozen rifle?
Season rewards dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:43

Mach

[END]Avengers

Hij kan ook droppen in missies en open world

Ik heb er nu 2 en geef ze iedere avond een symbolisch kusje :+

Heerlijke rifle.

Heb nu een crit build rondom de bakers dozen en de coyote mask en 3 x Providence. 50% chc en 110% chd voordat coyote proct

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geen idee waar ik de mijne vandaag hebt, gebruik hem enkel om m'n skillbuild, dus niet zo vaak :+

Nu al 3 dagen achter elkaar die LMG's op verkeerde plekken, volgens mij ga ik nooit 1 van de 2 exotic LMG's krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:21
LordKnox schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:02:
Nee, je gear is gesplitst tussen 1-30 en level 40. Als je later dus de DLC bijkoopt, zul je alle gear opnieuw moeten verzamelen. Ook je calibration library moet je dan opnieuw gaan vullen, want deze is dus seperaat van de Level 30 library.
Recent begonnen met spelen, maar hoe zit dat dan precies met gear-score wapens en items? Toevallig nét in world tier 1 terecht gekomen. Maar is het zo dat als ik later de DLC bijkoop alle gear-score items dus instantly obsolete zijn of iets dergelijks?

Zelf The Division 1 veel gespeeld, recentelijk deel 2 gaan spelen, maar ze hebben het er niet duidelijker op gemaakt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Inverted_World schreef op maandag 23 maart 2020 @ 17:13:
[...]

Recent begonnen met spelen, maar hoe zit dat dan precies met gear-score wapens en items? Toevallig nét in world tier 1 terecht gekomen. Maar is het zo dat als ik later de DLC bijkoop alle gear-score items dus instantly obsolete zijn of iets dergelijks?

Zelf The Division 1 veel gespeeld, recentelijk deel 2 gaan spelen, maar ze hebben het er niet duidelijker op gemaakt haha.
Correct. Ik zou dus tot aan New York geen zorgen maken over je gearscore en het resultaat hiervan. Gewoon lekker spelen en alles afronden. Dan naar New York, in de nieuwe gear score limiet komen en dan pas grinden voor de goede loot. Als je de DLC niet hebt, dan zou ik gewoon direct in WT5 gaan beginnen met grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:21
LordKnox schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:08:
[...]

Correct. Ik zou dus tot aan New York geen zorgen maken over je gearscore en het resultaat hiervan. Gewoon lekker spelen en alles afronden. Dan naar New York, in de nieuwe gear score limiet komen en dan pas grinden voor de goede loot. Als je de DLC niet hebt, dan zou ik gewoon direct in WT5 gaan beginnen met grinden.
Er is dus wel een nieuwe gearscore? Las in mijn zoektocht via google, op Reddit, dat gearscore verdwijnt vanaf de NY expansion?
Huidige limiet zonder expansion is 515 geloof ik?

Haha sorry voor de vragen, het is opvallend lastig hier goede info over te vinden. :P Schijnt dat er ook nog flink wat dingen zijn veranderd tijdens patches etc. :P Dus oude zoekresultaten zijn niet meer relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Inverted_World schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:15:
[...]

Er is dus wel een nieuwe gearscore? Las in mijn zoektocht via google, op Reddit, dat gearscore verdwijnt vanaf de NY expansion?
Huidige limiet zonder expansion is 515 geloof ik?

Haha sorry voor de vragen, het is opvallend lastig hier goede info over te vinden. :P Schijnt dat er ook nog flink wat dingen zijn veranderd tijdens patches etc. :P Dus oude zoekresultaten zijn niet meer relevant.
Gear werkt nu zo:

1. Leveling (base game): Level 1 -> Level 29
2. Endgame (base game): L30: GS 0 -> 515
3. Leveling + endgame (WONY): Level 31 -> 40

Is ergens een mooi plaatje van, maar kon ik niet meer vinden. Met de character boost van de expansion kun je gelijk bij 3. beginnen ipv bij 1.

[ Voor 5% gewijzigd door NLxAROSA op 24-03-2020 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik ben nu level 18, zitten een paar toffe verhaallijntjes tussen! Verder vermaak ik me wel met die game.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kent iemand nog de missie waar je een 'fellow agent' moet helpen, wat een semi val was?

Was in een shephard sessie, dus toch even helpen, was toch benieuwd wat er zou gebeuren als je die gast neer zou krijgen. Dus op afstand alle tech er op los gelaten, hij healed 2x, tot hij gewoon 'nowallhack' style die tazer op je los laat (ik zit werkelijk verdieping lager).

Beetje jammer toch weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:39
Weet iemand of het mogelijk is of dat je progressie gesaved wordt tussen verschillende platformen? Bijvoorbeeld tussen stadia en Xbox?

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DGP84 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:16:
Weet iemand of het mogelijk is of dat je progressie gesaved wordt tussen verschillende platformen? Bijvoorbeeld tussen stadia en Xbox?
Waar was ook alweer de standaard inzet alvorens een vraag te stellen? ;)

https://support.ubisoft.c...ion-in-The-Division-2-TD2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DGP84
Vandaar mijn vraag ook. Op de site van Ubisoft staat het niet heel duidelijk. Heb alleen op internet gevonden dat het tussen stadia en pc werkt. Had gehoopt dat hier iemand was die er zelf gebruik van maakt.

[ Voor 85% gewijzigd door DGP84 op 24-03-2020 19:44 ]

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DGP84 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:34:
Een simpel ja was voldoende geweest.
Ik kan de overige antwoorden niet vinden; weet niet of het ook bijvoorbeeld tussen PS4 en Xbox werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
De enige cross saving die er is, is PC en Stadia, omdat technisch gezien die 2 hetzelfde zijn.. soort van. Maar XBO-PC, PC-PS4, etc.. dat werkt dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
Jammer dan. Vind het niet erg om het spel 2x aan te schaffen. Maar geen zin om weer opnieuw te moeten beginnen.

[ Voor 81% gewijzigd door DGP84 op 24-03-2020 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

SinergyX schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:34:
Kent iemand nog de missie waar je een 'fellow agent' moet helpen, wat een semi val was?

Was in een shephard sessie, dus toch even helpen, was toch benieuwd wat er zou gebeuren als je die gast neer zou krijgen. Dus op afstand alle tech er op los gelaten, hij healed 2x, tot hij gewoon 'nowallhack' style die tazer op je los laat (ik zit werkelijk verdieping lager).

Beetje jammer toch weer :P
Ja, die ga je ook niet neer krijgen. Dat is een introductie voor de Hunters. Division agents die rogue zijn gegaan en dezelfde tech als jou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
DGP84 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:39:
Jammer dan. Vind het niet erg om het spel 2x aan te schaffen. Maar geen zin om weer opnieuw te moeten beginnen.
Als je WONY hebt dan kun je in ieder geval nieuwe karakters gelijk boosten tot WT5 en gelijk aan WONY beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 16:37
NLxAROSA schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:50:
[...]

Als je WONY hebt dan kun je in ieder geval nieuwe karakters gelijk boosten tot WT5 en gelijk aan WONY beginnen.
nieuwe karakters toch? volgens mij kan je maar 1 karakter boosten, of heb ik dat verkeerd begrepen?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Update :)
Belangrijkste:

Reduced Base Health of Support Station.
Adjusted health scaling of Support Station with Veterancies.
Increased likelihood of Support Stations being deployed in the open (away from cover).
EMP effects will now damage the Support Station.

Klote dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Melantrix schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:03:
[...]

nieuwe karakters toch? volgens mij kan je maar 1 karakter boosten, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Heb ff nagekeken. Die boost wordt inderdaad geconsumeerd. Wat betekent dat je het waarschijnlijk wel voor meerdere karakters kan doen, maar alleen de eerste keer gratis (heb zelf niet geprobeerd overigens).

https://support.ubisoft.c...-30-in-The-Division-2-TD2

[ Voor 11% gewijzigd door NLxAROSA op 25-03-2020 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
NLxAROSA schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:41:
[...]

Heb ff nagekeken. Die boost wordt inderdaad geconsumeerd. Wat betekent dat je het waarschijnlijk wel voor meerdere karakters kan doen, maar alleen de eerste keer gratis (heb zelf niet geprobeerd overigens).

https://support.ubisoft.c...-30-in-The-Division-2-TD2
hmm. in dezelfde link die je stuurt:
Owners of the Warlords of New York EXPANSION will receive a reusable boost.
Dat zou betekenen dat je dus wel meerdere characters kan boosten.. miscchien ga ik eens extra character maken en boosten, kijken of ik dan nog 1 kan boosten of niet. Heb ik gelijk een tweede character op hoge level, wat ik niet erg zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Merk nog weinig van minder armor van de elite mobs op Challenge. Eerste beste gelegenheid dat ik twee burgers wil helpen wordt ik langs alle kanten belaagd door eliten en worden mijn turret en healing drone meteen aan gort geknald. Zo heeft het weinig zin om de armor van de elite mobs te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Laatst online: 12-09 21:36
vraagje: ik speel tot nu toe alles solo, heb bijna warlords af, ben op level 40 en tier 4. Als skills meestal de turret en drone, dan kun je het meeste alleen af. Specialisatie sniper en crossbow.
Maar ik merk dat het wel steeds moeilijker wordt, zeker outposts on alert lukte me niet dus ik heb nauwelijks blueprints. Ik heb nog nooit in een team gespeeld maar lijkt me toch wel leuk.

Kan ik meedoen met iemand of een team van tweakers? Hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

tw_gotcha schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:30:
vraagje: ik speel tot nu toe alles solo, heb bijna warlords af, ben op level 40 en tier 4. Als skills meestal de turret en drone, dan kun je het meeste alleen af. Specialisatie sniper en crossbow.
Maar ik merk dat het wel steeds moeilijker wordt, zeker outposts on alert lukte me niet dus ik heb nauwelijks blueprints. Ik heb nog nooit in een team gespeeld maar lijkt me toch wel leuk.

Je kunt me toevoegen op Uplay (Fifteen.) <-- niet de punt vergeten na Fifteen.
Ik ben elke avond wel even online, kan ik je wel helpen en meer uitleg geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
tw_gotcha schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:30:

Merk ik ook.
De moeilijkheid is gevoelig hoger dan het gewone spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJans
  • Laatst online: 09-08 16:21
Gister sinds tijden weer eens opgestart (ooit gestopt rond de tijd dat de raid uit kwam). Lijkt een boel veranderd in de tussentijd. Merk ook dat de mensen waarmee ik speelde niet meer online zijn. Zijn er hier mensen die open staan om zo nu en dan eens samen te spelen of te helpen waar ik vastloop? Ben nu lvl30 met GS504 maar dat is niet echt op een bepaalde build gebaseerd, boel bij elkaar geraapte drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59
JJans schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 19:15:
Gister sinds tijden weer eens opgestart (ooit gestopt rond de tijd dat de raid uit kwam). Lijkt een boel veranderd in de tussentijd. Merk ook dat de mensen waarmee ik speelde niet meer online zijn. Zijn er hier mensen die open staan om zo nu en dan eens samen te spelen of te helpen waar ik vastloop? Ben nu lvl30 met GS504 maar dat is niet echt op een bepaalde build gebaseerd, boel bij elkaar geraapte drops.
Speel het nog af en toe maar ben altijd bereid te helpen. id: elaidari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik zie nu dat er een hardcore mode is! dat vind ik super vet in games altijd dus ga dat nu ook spelen.

Maar kan iemand mij vertellen of the darkzone ook gewoon in hardcore aanwezig is en met pvp battles de dood dus ook gewoon dood is?

En is je HC character echt dood als je dood bent of gaat die dan naar Softcore?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:02
Ricmaniac schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 20:26:
Ik zie nu dat er een hardcore mode is! dat vind ik super vet in games altijd dus ga dat nu ook spelen.

Maar kan iemand mij vertellen of the darkzone ook gewoon in hardcore aanwezig is en met pvp battles de dood dus ook gewoon dood is?

En is je HC character echt dood als je dood bent of gaat die dan naar Softcore?
https://www.windowscentra...dcore-mode-division-2?amp

Wat ik hier lees is dood echt dood. En zit je op een andere server. Klinkt wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

loki504 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 21:25:
[...]

https://www.windowscentra...dcore-mode-division-2?amp

Wat ik hier lees is dood echt dood. En zit je op een andere server. Klinkt wel leuk
Yup geniaal vind ik dat :) laten we het proberen :P Zoo zuur alleen als je bijvoorbeeld op level 29 ofzo dood gaat XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:40
Heb het spel sinds kort ook, ben nu level 12 ofzo geloof ik. vind het een erg leuk spel , de setting spreekt mij ook erg aan en de gunplay en het geluid vind ik ook erg sterk. heb net mijn eerste introductie met een dark zone gehad, maar snapte daar nog niet heel veel van.

Ik hoor ook meerdere mensen over het selecteren van mission difficulty, hoe doe ik dat en wat zijn de voordelen daarvan?

[ Voor 18% gewijzigd door Visgek82 op 30-03-2020 08:40 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Visgek82 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 08:37:
Heb het spel sinds kort ook, ben nu level 12 ofzo geloof ik. vind het een erg leuk spel , de setting spreekt mij ook erg aan en de gunplay en het geluid vind ik ook erg sterk. heb net mijn eerste introductie met een dark zone gehad, maar snapte daar nog niet heel veel van.

Ik hoor ook meerdere mensen over het selecteren van mission difficulty, hoe doe ik dat en wat zijn de voordelen daarvan?
Dat kan volgens mij pas als je max level bent (lvl30 of 40 als je de expansion hebt), voordeel is betere gear, nadeel is lastig om te clearen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Derbiss schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:05:
[...]

Serieus?
Ik vind NY heel goed gedaan; het is net de bedoeling dat de landschappen er zo 'verdwaasd' uitzien e - er is een orkaan gepasseerd,...
Je kan toch verschillende dingen herkennen zoals Wall Street ed?
Naar mijn gevoel hebben ze er echt hun huiswerk van gemaakt; die eindlevel van Javier Kajika.. wat was die fantastisch :)
Ik moet er deels van terugkomen en was misschien iets te voorbarig. Gisteren de campagne afgerond en bij in Battery park en bij de missie met Keener waren er veel momentjes en locaties die me echt aan New York deden denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
alarma2nd schreef op maandag 30 maart 2020 @ 09:09:
[...]

Ik moet er deels van terugkomen en was misschien iets te voorbarig. Gisteren de campagne afgerond en bij in Battery park en bij de missie met Keener waren er veel momentjes en locaties die me echt aan New York deden denken.
Imo blijft het het zijn geld waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Ik ben van plan om Division 2 te kopen (PS4)maar vroeg me af welke edition ik het beste kan halen gezien New York DLC ..

Edit
Kwam deze net tegen:
https://store.playstation...000000?emcid=pa-st-233073
Ik neem aan dat dit spel inclusief NY DLC is

[ Voor 44% gewijzigd door Karish op 30-03-2020 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 09:07

dread

Sluwe vlaming

Altijd weer die downtime 3 uur lang om te patchen. Komt mijn strot uit. Kunnen ze dat niet s’nachts doen op europese servers?

Voor de rest supercoole game 😄

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

dread schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:08:
Altijd weer die downtime 3 uur lang om te patchen. Komt mijn strot uit. Kunnen ze dat niet s’nachts doen op europese servers?

Voor de rest supercoole game 😄
Nou..hele ochtend thuis gewerkt. Denk even te gaan gamen.... kak....

Maar goed... heerlijke game !

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Ik ben een €3 agent, dat was ik in in deel 1 trouwens ook al (toen wel incl. alle DLC :D ). Ik moet zeggen dat de game wel heerlijk speelt. Ik lees op Reddit ontzettend veel klachten over de endgame, maar tot nu toe heb ik daar gelukkig geen last van.

Ben op dit moment level 20, het gaat lekker hard. Straks op level 30 hoop ik alle content een beetje te kunnen doen, wellicht ook op een iets moeilijker niveau. Met alle klachten die ik lees zal ik de DLC echter niet kopen en mij ook niet gaan inzetten voor de moeilijkste niveau's. Ik lees ook veel dat de ontwikkelaar van het ene uiterste naar het andere gaat, of jarenlang niet naar klachten luistert. De PVP is zoals vanouds net als in deel 1 ook alweer helemaal verkracht door 2-3 builds die speelbaar zijn, de rest is nutteloos.

Nog even snel doorspelen tot level 30, misschien dat ik daarna deel 1 weer installeer om de endgame te gaan spelen (en survival, underground, leuke gamemodes), alleen via Steam zijn daar ook nog wel +/- 2500 spelers te vinden.

Wat is hier de ervaring met de echte endgame van Division 2? Is het echt zo erg gesteld met de moeilijkheid (vooral RNG en pech hebben, of bepaalde zaken gewoon niet kúnnen voorkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Divak schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 12:12:
Wat is hier de ervaring met de echte endgame van Division 2? Is het echt zo erg gesteld met de moeilijkheid (vooral RNG en pech hebben, of bepaalde zaken gewoon niet kúnnen voorkomen).
Nja. Het is een grind soms en je moet wat geluk hebben met drops. Maar mij stoort dat niet. Soms doe ik 1 missie 4 keer achter elkaar, doe ik een control point, dan weer wat bounties en tussendoor even grinden voor de league. Ik vind dat wel interessant. Er is altijd wel wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 12:58
Ik zou nog steeds zo graag Survival terug willen zien in TD2, maar ik ben bang dat dit niet gaat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 09:27
Ik heb het spel net gekocht,snapte er geen bal van in het begin.
Nu ben ik aan het kijken hoe je je wapen upgrade moet doen.
Vind het zo wie zo een lastig spel als je het nog nooit gespeeld hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Virtua schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:04:
Niet te druk maken wat je gear betreft joh, kijk naar damage/DPS pas op lvl 30 (of 40) wordt het beetje interessant. En zelfs dan pas als je naar hogere world tiers gaat.

De mods kan je er altijd op zetten (en afhalen). Uit mijn hoofd, druk F als je een wapen geselecteerd hebt.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Virtua schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:04:
Welkom bij The Division :+

ik had, als herintredende gamer, ook zwaar moeite om dit te doorgronden.

Ik vind het hele calibreren-gedoe erg omslachtig en veel te ver doorgeslagen. Had wat mij betreft ook wel allemaal wat simpeler gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Thanks voor de info,ga gewoon game dan want het verhaal vind ik wel kicken,dan zie ik wel van hoe en wat,als je een oproep krijgt is dat van een andere agent,dan speel je ff met hem mee.
Maar als je een een soort online met andere wilt spelen hoe gaat dat dan?
Bij Cod of BFV is dat duidelijk maar hier ben ik alleen maar tegen gekomen om een clan te maken.
Komt dit nog verder op of mis. ik iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Virtua schreef op woensdag 1 april 2020 @ 13:11:
Thanks voor de info,ga gewoon game dan want het verhaal vind ik wel kicken,dan zie ik wel van hoe en wat,als je een oproep krijgt is dat van een andere agent,dan speel je ff met hem mee.
Maar als je een een soort online met andere wilt spelen hoe gaat dat dan?
Bij Cod of BFV is dat duidelijk maar hier ben ik alleen maar tegen gekomen om een clan te maken.
Komt dit nog verder op of mis. ik iets
Als je een oproept krijgt van een andere agent is dat ook al online :)
Verder kan je redelijk makkelijk matchmaken als je een bepaalde missie moet doen iod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Kan ik dan iemand die uplay ook heeft uitnodigingen?
Hoorde ook dat je de verhaallijn samen kan spelen.
Hoe moet je dat doen dan?
Thanks voor de info btw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
Virtua schreef op woensdag 1 april 2020 @ 13:49:
Kan ik dan iemand die uplay ook heeft uitnodigingen?
Hoorde ook dat je de verhaallijn samen kan spelen.
Hoe moet je dat doen dan?
Thanks voor de info btw
Via Uplay kan inderdaad, maar je kan ook alvast de Tweakers clan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MeNTaL_TO schreef op maandag 30 maart 2020 @ 08:54:
[...]

Dat kan volgens mij pas als je max level bent (lvl30 of 40 als je de expansion hebt), voordeel is betere gear, nadeel is lastig om te clearen.
Moet dat niet zijn dat je een grotere kans op betere gear hebt? De meeste van mijn exotics heb ik op Hard gehaald en nu ik op Challenge speel is de gewone loot niets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lekker Ventje schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:46:
[...]

Moet dat niet zijn dat je een grotere kans op betere gear hebt? De meeste van mijn exotics heb ik op Hard gehaald en nu ik op Challenge speel is de gewone loot niets beter.
Exotics hebben ook vrij hoge kans op betere stats, de difficulty is meer het aantal dat dropt en de scope waarin de stats zitten. Heroic en legendary geven bv niet meer loot, maar veelal wel drops met veel attributes bijna maxed out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

SinergyX schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:30:
[...]

Exotics hebben ook vrij hoge kans op betere stats, de difficulty is meer het aantal dat dropt en de scope waarin de stats zitten. Heroic en legendary geven bv niet meer loot, maar veelal wel drops met veel attributes bijna maxed out.
Dat houdt dus ook in dat het wel loont om met meerdere samen te spelen ?

en weer niet kunnen inloggen... pffff wat een gezuer....

[ Voor 6% gewijzigd door Gri77ie op 03-04-2020 19:25 . Reden: aanvulling ]

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Fucking Tidal Basin - Secure the Antiviral Bug Fest......fuckingfuckfuck 8)7 |:(

Eerste keer al die klote turret bug, alles stuk geschoten maar die dingen blijven schieten, en nu net die Wandeldrone met dat bierfust op zijn rug, die clipte door het hek en nu zit ik vast.

Crap! -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Laatst online: 12-09 21:36
heeft warlords NY iemand die blueprints verkoopt? niks gezien maar misschien heb ik het gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

tw_gotcha schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 18:20:
heeft warlords NY iemand die blueprints verkoopt? niks gezien maar misschien heb ik het gemist
Blueprints krijg je door het overnemen van LV3 of LV4 control points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Je kan tegenwoordig bij de crafting table ook zien welke blueprints je nog moet en waar je elke individuele blueprint kan vinden (sommigen droppen alleen bij L4 CP bijvoorbeeld of alleen in de raid). Dus je kan gericht spelen als je iets specifieks zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
NLxAROSA schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:48:
Je kan tegenwoordig bij de crafting table ook zien welke blueprints je nog moet en waar je elke individuele blueprint kan vinden (sommigen droppen alleen bij L4 CP bijvoorbeeld of alleen in de raid). Dus je kan gericht spelen als je iets specifieks zoekt.
Niveau van RNG is echter zo jammer, dat zeker aan het begin (bijna elke branded craft valt daaronder) behoooooooorlijk wat level4's moet gaan doen.

Vrouwtje bij craftstation in White House verkoopt ook dacht 1x per week een blueprint voor meestal weapon-mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Laatst online: 13-09 13:07
NLxAROSA schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:48:
Is die raid al een beetje te spelen? Lijkt me echt moeilijk als ik zo op YouTube zag en nog niet eens aan begonnen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:54:
[...]

Niveau van RNG is echter zo jammer, dat zeker aan het begin (bijna elke branded craft valt daaronder) behoooooooorlijk wat level4's moet gaan doen.
Voorheen kreeg je ze ook met projects, maar dat is niet meer inderdaad.

CP4s zijn ook redelijk pittig tegenwoordig als je niet een redelijke weapon DPS build hebt. Kies de CP en de faction ook zorgvuldig; sommigen zijn makkelijker dan anderen. ;)
Dundave1909 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:51:
[...]

Is die raid al een beetje te spelen? Lijkt me echt moeilijk als ik zo op YouTube zag en nog niet eens aan begonnen....
Is goed te doen met een groep die samenspeelt en communiceert. Vond er zelf geen raid aan overigens. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-03 12:28
Mochten mensen willen spelen/roamen: voeg mij maar toe op uplay: pedrodh070

Ben nu flink aan het testen met mijn hard wired set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dundave1909 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:51:

Die exploration mode waar je met randoms gaat, 99% failrate :P Vind er zelf ook geen 'raid' aan, cheasy goedkope manier om dingen moeilijk te maken, het is alleen dat 2 sets chest/back enkel daar dus droppen, je moet er wel een keer doorheen.
NLxAROSA schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:15:

CP4s zijn ook redelijk pittig tegenwoordig als je niet een redelijke weapon DPS build hebt. Kies de CP en de faction ook zorgvuldig; sommigen zijn makkelijker dan anderen. ;)
Vind ze ook zeker niet moeilijk (ik speel skill build), het is alleen dom dat het 'eens kans op' is, je kan rustig 4-5 CP's doorgaan en geen enkele blueprint krijgen. En je moet goed in de gaten houden welke je al hebt gedaan, omdat er ook nog een cooldown op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
SinergyX schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:00:
[...]

Vind ze ook zeker niet moeilijk (ik speel skill build), het is alleen dom dat het 'eens kans op' is, je kan rustig 4-5 CP's doorgaan en geen enkele blueprint krijgen. En je moet goed in de gaten houden welke je al hebt gedaan, omdat er ook nog een cooldown op zit.
heb je toevallig wat tips&tricks voor een skill build? Denk dat ik dat maar ga proberen aangezien ik redelijk veel moeite met enemies heb op challenging..

Pagina: 1 ... 43 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)