Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:20
@Tribits Om welk model gaat het?
En hoeveel heb je nog betaald voor die defecte ps4? (Als ik dat mag vragen :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:18

Tribits

Onkruid vergaat niet

Anton.net schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:46:
@Tribits Om welk model gaat het?
En hoeveel heb je nog betaald voor die defecte ps4? (Als ik dat mag vragen :9 )
Is denk ik één van de eerste modellen, oude grote moederbord, glanzende linker bovenkant en oude systeem voor eject/power knoppen. Heb er 65 euro voor betaald. Is op zich niet veel, maar ik heb een vermoeden dat het systeem wel vrij makkelijk oververhit zou raken als ik het stof er niet uit had gehaald. Achteraf verbaas ik mij dan ook een beetje over de prijzen van tweedehands PS4 consoles op marktplaats en zo. Je loopt toch het risico dat je een console koopt die aan een kleine revisie toe is die de gemiddelde gebruiker niet zelf uit kan voeren.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Tribits Dat is inderdaad het eerste model. CUH-10 of CUH-11.
Gemaakt tot midden 2015 als ik het me goed herinner

Gezien de leeftijd van die ps4 zal je niet veel bespaard hebben met dit projectje, maar ik veronderstel dat je ook plezier hebt beleefd aan de reparatie zelf. Daar kan je natuurlijk geen bedrag op kleven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

@Anton.net Besparing is relatief, defecte consoles brengen in het algemeen weinig meer op, het blijft natuurlijk een gok. Viel me aan de andere kant dan wel weer mee dat het niet het moederbord of de optical drive was. Al met al nu een console met 2TB voor onder 150 euro, en aangezien dat veelal ook de prijs is waarvoor de 500GB versies op marktplaats gaan is dat niet verkeerd.Een en ander natuurlijk afgezien van de uren en de hartverzakkingen/frustraties. Al met al inderdaad meer tijdverdrijf dan lucratief.Enfin, electronica reparatie zal altijd wel haat/liefde blijven voor me. Plus karma as het lukte en een aardige deuk in het zelfvertrouwen als ik het verpruts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmmm, dit ziet er interessant uit...

Wel ff wat meer nieuws afwachten, hun laatste game Technomancer vond ik echt niks....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

OMX2000

By any means necessary...

Hawk86 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:52:
[...]

Exact hetzelfde als de reguliere. alleen dan in nieuw blauw plastic ;)
Volgens Digital Foundry wordt hij zelfs warmer dan de reguliere PS4 Pro... :F
Huh!? Hij meet toch echt dat de "blauwe" een stuk stiller is, aan de achterkant scheelt het zo'n 6 decibel, da's een behoorlijk stuk stiller. Hij zegt ook dat de originele pro hoger "pitch noise" produceert, en de limited edition prettiger klinkt. Maar het klopt dat de blauwe iets warmer wordt.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 20:00
OMX2000 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 03:38:
[...]

Huh!? Hij meet toch echt dat de "blauwe" een stuk stiller is, aan de achterkant scheelt het zo'n 6 decibel, da's een behoorlijk stuk stiller. Hij zegt ook dat de originele pro hoger "pitch noise" produceert, en de limited edition prettiger klinkt. Maar het klopt dat de blauwe iets warmer wordt.
Allemaal de €130-€150 euro meerprijs niet waard 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 14:40
Hawk86 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 07:10:
[...]

Allemaal de €130-€150 euro meerprijs niet waard 8)7
Ik denk dat veel mensen hem ook kopen hopende dat het over een X aantal jaren een stuk meer waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:05
koentje3 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 09:39:
[...]

Ik denk dat veel mensen hem ook kopen hopende dat het over een X aantal jaren een stuk meer waard is.
Ja maar dan moet je hem vooral niet gebruiken. En heb je dus voor 500€ aan dood geld. Moet je maar net kunnen lijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
koentje3 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 09:39:
[...]

Over een paar jaar? Nu al.

http://link.marktplaats.nl/m1313312500

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 14:10
*snip* de discussie over handelen op schaarste is al vaak genoeg gevoerd

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 19-08-2018 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 20:10
Bij Ebay wordt een bod wel beschouwd als een bindende overeenkomst. En ik heb al mensen die console zien verkopen voor +--€900

Gekkenhuis! Hoe vet ik die console ook vind. Als ik geen pre-order kon plaatsen, zou het ook niet zoveel uitmaken. Snap niet dat mensen zo desperate zijn.

Je bent toch niet gek! :+

In dit filmpje ziet hij er wel fucking sexy uit

Jammer dat het een fingerprints magnet is. Eigenlijk moet je hem in een vitrinekastje zetten en nooit aanraken. Zeker als je er bijna €1000 voor betaald. :D

[ Voor 36% gewijzigd door Sefaex op 19-08-2018 13:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
En toch blijf ik de Pro maar een log en lelijk ding vinden.
Ik heb een Fat, Slim en Pro gehad. De Slim is gewoon het mooiste en fijnste apparaat om te gebruiken.
Compact, muisstil en een aangename plaatsing van de knoppen en verlichting.

Het zou een gemiste kans zijn als die ps4 Pro Slim er niet komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:34
Sefaex schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:39:
Bij Ebay wordt een bod wel beschouwd als een bindende overeenkomst. En ik heb al mensen die console zien verkopen voor +--€900

Gekkenhuis! Hoe vet ik die console ook vind. Als ik geen pre-order kon plaatsen, zou het ook niet zoveel uitmaken. Snap niet dat mensen zo desperate zijn.

Je bent toch niet gek! :+

In dit filmpje ziet hij er wel fucking sexy uit
[video]

Jammer dat het een fingerprints magnet is. Eigenlijk moet je hem in een vitrinekastje zetten en nooit aanraken. Zeker als je er bijna €1000 voor betaald. :D
Ik ga er vanuit dat mensen die dat soort bedragen neerleggen gewoon genoeg disposable income hebben en het erg leuk vinden om zo'n beperkt model te hebben. Daar hoef je toch niet desperate voor te zijn?
Zou het zelf ook niet doen hoor, maar ik heb dan ook niet zoveel disposable income :P Heb ook geen pro, enige reden dat ik een PS4 heb is dat ik er een voor 100 euro van een collega over mocht nemen.
Ik raak mijn consoles eigenlijk ook zo goed als nooit aan eigenlijk (hooguit de eject knop), waarom zou je? Er komt stof op, maar vingerafdrukken niet volgens mij. Misschien als je kinderen hebt, die zitten overal aan...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn genoeg mensen die gevoelig zijn voor limited editions. En vanuit het half miljard gebeuren snap ik het ook.

Maar nee, voor mij hoeft deze ook niet. Sowieso heb ik al direct een 2tb schijf in mijn ps4 gedaan. Die case...leuk dat je de binnenkant kan zien. En lampjes op de voorkant vind ik ook leuk. Maar het blauwe plastic komt op mij over als goedkope dhz mod.

@Exorcist al besteld? Vind het wel iets voor jou als hardware spaardert.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-10 23:43
Anton.net schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:00:
Ik heb een Fat, Slim en Pro gehad. De Slim is gewoon het mooiste en fijnste apparaat om te gebruiken.

Ik heb het design van de Pro ook altijd afschuwelijk gevonden. En snap ook totaal de hype rondom die 'special edition' niet. Dat is hetzelfde afschuwelijke uiterlijk met een blauwe plastic doorzichtige behuizing. 3x niks vind ik het... En daar dan 900 plus voor betalen via EBay 8)7

Heb zelf 2 Slims (woonkamer en zolder) en ben daar zeer tevreden mee. Lekker klein en lekker stil. Mocht er ooit eens een Slim Pro komen met deze zelfde eigenschappen, dan ga ik ook voor de Pro, maar eerder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
ik snap niet dat iedereen loopt te klagen *over die LE, als je hem niet mooi vind hoef je hem toch niet te kopen? doe kalm aan zeg 8)7 smaken verschillen gelukkig.

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 19-08-2018 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:34
een TR was behulpzamer geweest...

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 19-08-2018 23:52 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:00:

Tot die tijd wanneer ze de pro slim willen uitbrengen staat de ps5 al om de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:21
*snip* Het is ongewenst met dit soort info te pochen. Het ontspoort altijd met dezelfde discussie over handel.

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 19-08-2018 23:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

OMX2000

By any means necessary...

DigitalError schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 17:31:
[...]

nouja, na 25 reacties die het design afkraken denk ik dat we wel bergijpen dat niet iedereen hem mooi vind en er zoveel geld aan uit wil geven. dan lees ik liever nieuws over nieuwe ps4 titels ofzo.
Ik sluit me hier wel bij aan. Iedereen snapt dat je een limited edition niet koopt op basis van ratio, en als je enorme PS4 fan bent is het iets waarmee je het verschil kunt maken. Zelfs als ie misschien minder mooi is, wat ik persoonlijk wel vind meevallen.

Dus ja, iemand vind hem minder mooi. Ok, cool. Let's talk gaming ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-10 23:43
OMX2000 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 17:49:
[...]

Ik sluit me hier wel bij aan. Iedereen snapt dat je een limited edition niet koopt op basis van ratio, en als je enorme PS4 fan bent is het iets waarmee je het verschil kunt maken. Zelfs als ie misschien minder mooi is, wat ik persoonlijk wel vind meevallen.

Dus ja, iemand vind hem minder mooi. Ok, cool. Let's talk gaming ;)
Er zijn ook minstens 25 posts van mensen die zeggen dat ze de special edition geweldig mooi vinden en er één of meerdere hebben ge-pre-ordered (2 posts hierboven nog). Dat voegt net zoveel toe aan dit forum als zeggen dat je het niks vindt. Het is een mening en die mag je hier volgens mij gewoon ventileren. Om dan meteen te zeggen dat dat janken is, is best een beetje sneu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:56

BlackEyedAngel

Just a decent guy

En dan ook iemand die 1400(!) euro heeft geboden 7(8)7

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Toch nog even mijn kijk op de limited edition.

De 2TB drive is eigenlijk het enige echte voordeel ten opzichte van de gewone Pro. Aangezien console opslag nu eenmaal altijd wat meer geld kost dan een standaard drive kan ik die 500 euro nog wel een beetje begrijpen, hoewel het prijsverschil tussen een 1TB en een 2TB laptop drive slechts zo'n 30 euro is, dus feitelijk alsnog een dure update. En iedere drive uiteindelijk wel vol en is het doorgaans niet zo moeilijk wat oud spul te vinden dat je toch niet meer speelt en makkelijk kunt verwijderen.

Wat betreft andere verschillen (geluid/warmte) krijg ik een beetje het idee dat dit ontwerp ook standaard gaat worden voor de PS4 Pro vanaf nu. Kan me eigenlijk ook moeilijk indenken dat ze speciaal voor die limited edition een nieuw moederbord of koeling hebben gemaakt.

Verzamelwaarde betwijfel ik een beetje. Er worden toch iets van 50.000 van die dingen op de markt gezet en daar zal best een aanzienlijk deel van op marktplaats, eBay en Amazon belanden. De hype is op dit moment wel erg groot en het zou zomaar kunnen dat die over een paar weken weer wat over is gewaaid en de prijs zich stabiliseert op een wat redelijker niveau. En dan gaan we er nog maar van uit dat Sony niet voor de feestdagen nog een normale 2TB editie op de markt zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
DigitalError schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 17:31:
[...]

dan lees ik liever nieuws over nieuwe ps4 titels ofzo.
Dat is nou net het probleem. Er valt zo weinig over games te vertellen dat we het maar over een LE hebben :P
Voor de zomer had ik mijn hoop gezet op games als Days Gone, Spiderman, Tomb Raider, Spyro of Dreams.
Alles komt later uit, waardoor het een droge zomer is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Anton.net schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 18:41:
[...]
Alles komt later uit, waardoor het een droge zomer is
En dat terwijl we wekenlang letterlijk een gortdroge en hete zomer hadden. Go figure :+

Overigens blijf ik de LE wel een slick design vinden, maar ik heb het prijsverschil er niet voor over. Zie weinig nut in een 2TB interne hdd als ik al een 3TB externe hdd heb rondslingeren. En om nu alleen designwise mijn reguliere pro in te wisselen voor een le? Dat vind ik het prijsverschil niet waard. En ja, je krijgt er nog een camera bij ook (kan je los verkopen) maar dan nog... Het biedt mij te weinig features.

Wel jammer dat veel games doorgeschoven worden. Maar ach... *checkt backlog misschien maar goed ook. Kan ik de stapel aan games rustig aan doen verminderen tot het september/oktober is. Het is nu niet alsof ik helemaal geen topgames nog uit te spelen heb. Ook een nadeel aan zo'n zonovergoten en warme zomer. Bedoel nu het grijs en grauw bewolkt is en met 20 graden zelfs koud aanvoelt wil ik weer wel mijn pro aanslingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Dat soort taalgebruik is ongewenst

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 19-08-2018 23:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:14
Modbreak:Het gaat weer de verkeerde kant op... de discussie over handel in schaarse consoles is al te vaak gevoerd en leidt altijd tot ontsporing van het topic.

Eveneens een boel offtopic reactie opgeruimd over het bieden, etc.

Nu weer on-topic en beschaafd...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou over gamen dan maar, hollow knight! Wat een fijne game. Alleen niet op ps4 lijkt het :?

Ik geloof dat de dev wel wil, maar ‘klein team’ etc etc.
Ook is het voor de verandering weer is een 2d actie platformer... hij is ontzettend goed maar ik kan me voorstellen dat sommigen er niet warm voor draaien.

Ik heb hem voor de switch maar gezien EN het success van andere indies EN de afzetmarkt lijkt me het een no brainer dat hij sooner or later ook naar ps4 komt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:52
Ik heb ooit zo een seagate (enige 2TB 7,5mm) schijf gehad in mijn oude playstation. Na een tijdje maakte die schijf een krakend geluid. Op een later moment een andere PS4, andere HDD geprobeerd. Zelfde verhaal.

Mijn witte Pro is van de week verkocht en aankomende vrijdag komt die limited edition binnen.
Ik ga hem natuurlijk gewoon gebruiken en niet verkopen, dus voor mij is het puur persoonlijke waarde dat ik zo een model heb. Persoonlijk vond ik de witte Pro het mooiste (tussen de zwarte of witte) maar ik vind deze limited edition wel erg nice.

Ik gebruik zelf ook de camera om met mijn maten te party chatten en ook zo een vertical stand nog nooit gebruikt. Nu maar eens een keer rechtop zetten naast mijn TV. Heb daarnet ook zo een officiele charging dock besteld voor twee controllers en zal van de week nog een extra limited edition controller kopen.

Ben er helemaal klaar voor :O

(trouwens: als je een oude ps4 pro verkoopt hoef je maar 150 euro in te leggen ongeveer, dat valt reuze mee voor een upgrade naar 2TB (60 euro eigen schijf, maar mogelijk met piepjes, en officieel 110 euro), vertical stand (20 euro) en camera (60 euro) erbij... daarnaast natuurlijk nog de kleur, of als een gelimiteerde editie je meer doet, heb je dat ook.)

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:32
Sagat schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 00:17:
Nou over gamen dan maar, hollow knight! Wat een fijne game. Alleen niet op ps4 lijkt het :?

Ook is het voor de verandering weer is een 2d actie platformer... hij is ontzettend goed maar ik kan me voorstellen dat sommigen er niet warm voor draaien.

Ik heb hem voor de switch maar gezien EN het success van andere indies EN de afzetmarkt lijkt me het een no brainer dat hij sooner or later ook naar ps4 komt.
Een 2d indie platformer? Natúúrlijk komt die naar de PS4 als onderdeel van PS Plus. Net als élke andere 2d indie (pixelart) roguelike platformer. Ever.

:+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sagat schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:54:
Er zijn genoeg mensen die gevoelig zijn voor limited editions. En vanuit het half miljard gebeuren snap ik het ook.

Maar nee, voor mij hoeft deze ook niet. Sowieso heb ik al direct een 2tb schijf in mijn ps4 gedaan. Die case...leuk dat je de binnenkant kan zien. En lampjes op de voorkant vind ik ook leuk. Maar het blauwe plastic komt op mij over als goedkope dhz mod.

@Exorcist al besteld? Vind het wel iets voor jou als hardware spaardert.
Zeker over (na)gedacht en was er nog niet uit toen het al overal uitverkocht was. Maar vind het prijzig voor een apparaat wat ik niet ga gebruiken, ondanks de potentiële investering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
Insomniac has been stunned by the high level of pre-orders for Spider-Man PS4
"Marvel wanted to work with one of the big studios and specifically mentioned us. Sony said 'Hey are you guys interested in working with Marvel?' and we said 'Of course, but what character do they want us to do?' And they were like, 'Oh no, they want you to pick. You guys can have all the choice of which one you want.' It was like 'Oh wow. So huh, ok, that's an overwhelming decision,'" Stevenson recalls, laughing with the kind of childish glee someone has when they're given the keys to the candy store.
Spider-Man was the easy choice ("the one that matched up very well with Insomniac and made most sense with the DNA of the games we've made, the types of games we make, the kinds of stories we tell, the character we felt closest to") and work began in earnest, with the teams looking at all manner of games and mechanics past and present as inspiration and to see what worked, and what fell flat.
Stevenson won't be drawn on whether there'll be a sequel to this game ("we're just focussing on that extra DLC right now," he adds coyly) but says the studio's been stunned by the high level of pre-orders, insisting it's all "very flattering people would put their money and faith in us already."
Meer
https://i.stuff.co.nz/ent...aking-a-spidey-video-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:31
Ik ben erachter gekomen dat 50 landen elk 1000 exemplaren krijgen van de limited edition ps4, en elke keten krijgt er 10. Ik zou niet eens 100 verschillende winkels kunnen opnoemen die de ps4 verkopen, dus misschien is het wel zo dat elke mm vestiging er 10 krijgt, en het dus iets anders werkt. Amsterdam Arena krijgt er iig een aantal.

Edit: Intertoys zegt er waarschijnlijk 30 te krijgen, dus het eerste klopt niet volledig.

[ Voor 12% gewijzigd door JSTPS op 20-08-2018 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
JSTPS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:53:
Ik ben erachter gekomen dat 50 landen elk 1000 exemplaren krijgen van de limited edition ps4, en elke keten krijgt er 10. Ik zou niet eens 100 verschillende winkels kunnen opnoemen die de ps4 verkopen, dus misschien is het wel zo dat elke mm vestiging er 10 krijgt, en het dus iets anders werkt. Amsterdam Arena krijgt er iig een aantal.

Edit: Intertoys zegt er waarschijnlijk 30 te krijgen, dus het eerste klopt niet volledig.
Gamemania krijgt er slechts 1 per filiaal. Dat heeft een medewerker zelf aan mij verteld
En Mediamarkt België heeft er 10-20 gekregen (iemand op een Belgische forum, heeft het hoofdkantoor gebeld).
De waren dan ook binnen no-time uitverkocht.

Dus ik kan me niet voorstellen dat Intertoys er 30 per filiaal krijgt. Mijn plaatselijke intertoys verkoopt nauwelijks nog game artikelen. 8)7

Iemand op Resetera heeft trouwens een pre-order in een Mediamarkt filiaal gedaan. En moest een aanbetaling doen van €50.

Dus als je er nog 1 wil, zou ik even naar je plaatselijke Mediamarkt gaan en even vragen.
Ook Coolblue gaat hem nog verkopen (maar wanneer kunnen/willen ze niet zeggen via twitter).

Maar ik verwacht dat het allemaal om erg kleine oplages gaat.

Bol.com is de enige retailer waarbij hij best lang online bleef staan; 2-3 uurtjes. Maar dat kan ook komen omdat je meteen vooraf moest betalen. De meeste mensen kiezen bij bol.com toch voor betalen op acceptgiro.

Bij elke andere retailer was hij binnen-no-time uitverkocht.

[ Voor 4% gewijzigd door Sefaex op 20-08-2018 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:04

g0tanks

Moderator CSA
Sefaex schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:16:
[...]
De meeste mensen kiezen bij bol.com toch voor betalen op acceptgiro.
Uit interesse: heb je dit ergens gelezen of denk je dat? In mijn beleving betalen de meeste mensen toch gewoon direct via iDeal.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Sefaex schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:16:
[...]

Gamemania krijgt er slechts 1 per filiaal. Dat heeft een medewerker zelf aan mij verteld
En Mediamarkt België heeft er 10-20 gekregen (iemand op een Belgische forum, heeft het hoofdkantoor gebeld).
De waren dan ook binnen no-time uitverkocht.

Dus ik kan me niet voorstellen dat Intertoys er 30 per filiaal krijgt. Mijn plaatselijke intertoys verkoopt nauwelijks nog game artikelen. 8)7

Iemand op Resetera heeft trouwens een pre-order in een Mediamarkt filiaal gedaan. En moest een aanbetaling doen van €50.

Dus als je er nog 1 wil, zou ik even naar je plaatselijke Mediamarkt gaan en even vragen.
Ook Coolblue gaat hem nog verkopen (maar wanneer kunnen/willen ze niet zeggen via twitter).

Maar ik verwacht dat het allemaal om erg kleine oplages gaat.

Bol.com is de enige retailer waarbij hij best lang online bleef staan; 2-3 uurtjes. Maar dat kan ook komen omdat je meteen vooraf moest betalen. De meeste mensen kiezen bij bol.com toch voor betalen op acceptgiro.

Bij elke andere retailer was hij binnen-no-time uitverkocht.
De Intertoys medewerker wist het niet zeker, maar had gehoord van 30. Als Coolblue zegt er 10 te krijgen, klopt idd 1 van te 2 verhalen niet.

Ik heb ook bij de mm proberen te reserveren, maar dit kon niet. Zal per mm verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:33
Vergeet niet dat Intertoys misschien nog gebruik kan maken van Bart Smit en ToysXL of andere Blokker inkoopbronnen. Zal wel niet, maar het zou het getal 30 kunnen verklaren.

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 20-08-2018 12:28 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
g0tanks schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:23:
[...]

Uit interesse: heb je dit ergens gelezen of denk je dat? In mijn beleving betalen de meeste mensen toch gewoon direct via iDeal.
Kan idd niet voor andere praten. Maar ik kies meestal wel voor betalen op acceptgiro. Zeker bij zo'n groot bedrag. Al vaak meegemaakt dat bol.com een Collector's Edition in een te grote doos verstuurd zonder bescherm materiaal. En dat ik weer iets kan retouneren.

Dan is achter betalen toch wel fijn. Hoef je ook niet 14 dagen op je geld te wachten.

Sommige mensen hebben ook niet meteen €500 op hun bank staan. En moeten op hun salaris wachten oid. Dus ja, achteraf betalen is in veel gevallen een stuk handiger.

Maar ik kan ook begrijpen dat sommige mensen gewoon meteen betalen, zodat er ze vanaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulpX
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-02-2021

Het lijkt mij heel erg sterk dat de consoles op een dergelijke manier verdeeld worden en een kleine markt als Nederland eenzelfde oplage ontvangt als gigantische markten zoals het VK, de VS, Duitsland of Frankrijk.
En dan ook nog eens 10 per keten? Dat is zwaar ongeloofwaardig.
Heb je iets van een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
VulpX schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:48:
[...]

Het lijkt mij heel erg sterk dat de consoles op een dergelijke manier verdeeld worden en een kleine markt als Nederland eenzelfde oplage ontvangt als gigantische markten zoals het VK, de VS, Duitsland of Frankrijk.
En dan ook nog eens 10 per keten? Dat is zwaar ongeloofwaardig.
Heb je iets van een bron?
De bron was een medewerker van Coolblue die hier blijkbaar meer vanaf wist dan de gemiddelde medewerker, want ik werd in de wacht gezet zodat mevrouw de vraag aan hem kon stellen. Verder natuurlijk geen idee of dit de waarheid is, elke winkel zegt namelijk wat anders ;).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Vanaf wanneer zou die SE in de winkel moeten liggen? kan hier altijd eens in de lokale winkels kijken, tzal in Friesland wel niet zo'n storm lopen :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulpX
JSTPS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:51:
[...]

De bron was een medewerker van Coolblue die hier blijkbaar meer vanaf wist dan de gemiddelde medewerker, want ik werd in de wacht gezet zodat mevrouw de vraag aan hem kon stellen. Verder natuurlijk geen idee of dit de waarheid is, elke winkel zegt namelijk wat anders ;).
Ok, dan ga ik ervan uit dat het een broodje aap is en die medewerker ook maar wat uit zijn duim zoog. Want het is echt compleet ongeloofwaardig.
Chaoss schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:53:
Vanaf wanneer zou die SE in de winkel moeten liggen? kan hier altijd eens in de lokale winkels kijken, tzal in Friesland wel niet zo'n storm lopen :+
Vrijdag de 24e.

[ Voor 20% gewijzigd door VulpX op 20-08-2018 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
VulpX schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:54:
[...]

Ok, dan ga ik ervan uit dat het een broodje aap is en die medewerker ook maar wat uit zijn duim zoog. Want het is echt compleet ongeloofwaardig.
Als jij nu met wat nieuwe informatie komt dan kan ik dat beoordelen.

Niks staat vast op dit punt omdat het zelfs nog gissen is voor winkels hoeveel ze er binnen krijgen. Dat wisten we dus al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulpX
JSTPS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:03:
[...]

Als jij nu met wat nieuwe informatie komt dan kan ik dat beoordelen.

Niks staat vast op dit punt omdat het zelfs nog gissen is voor winkels hoeveel ze er binnen krijgen. Dat wisten we dus al.
Ow dat klopt hoor, het was ook geen aanval op jou persoonlijk.
Ik heb geen andere credible informatie, en zie het nut er niet van in om nu winkels of hoofdkantoren te gaan bellen voor informatie. De mensen die je aan de lijn krijgt weten het zelf idd ook niet. Waarbij ik me afvraag of ze het wel kunnen/willen melden aangezien zij ook weten dat die info per direct op het internet komt te staan.

Ik probeer echter wel mijn BS detector actief te houden bij dit soort berichten, en "1000 stuks voor 50 landen" gemeld door een random Coolblue medewerker doen die detector heel hard in het rood uitslaan. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door VulpX op 20-08-2018 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
VulpX schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:08:
[...]

Ow dat klopt hoor, het was ook geen aanval op jou persoonlijk.
Ik heb geen andere credible informatie, en zie het nut er niet van in om nu winkels of hoofdkantoren te gaan bellen voor informatie. De mensen die je aan de lijn krijgt weten het zelf idd ook niet. Waarbij ik me afvraag of ze het wel kunnen/willen melden aangezien zij ook weten dat die info per direct op het internet komt te staan.

Ik probeer echter wel mijn BS detector actief te houden bij dit soort berichten, en "1000 stuks voor 50 landen" gemeld door een random Coolblue medewerker doen die detector heel hard in het rood uitslaan. ;)
Ik heb 3 winkels gebeld om te checken of ik 'm ergens kon reserveren. Blijkbaar niet mogelijk, maar omdat ik ze toch aan de lijn had besloot ik ze wat vragen te stellen over de levering etc ;). We zien wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VulpX
JSTPS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:16:
[...]

Ik heb 3 winkels gebeld om te checken of ik 'm ergens kon reserveren. Blijkbaar niet mogelijk, maar omdat ik ze toch aan de lijn had besloot ik ze wat vragen te stellen over de levering etc ;). We zien wel!
Ik denk dat het nu een kwestie is van geluk hebben en het vrijdagochtend een aantal MM filialen afrijden wordt. Coolblue en Intertoys zijn nog niet online geweest voor reservering (dacht ik?), dus dat goed in de gaten houden.
Ik hoop dat het je lukt! :)
Ik heb een bestelling bij Bol staan en ga ervan uit dat ze gewoon gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-10 14:23
Op ebay staan ze te koop voor 2000 dollar makkelijk geld verdienen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
VulpX schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:19:
[...]

Ik denk dat het nu een kwestie is van geluk hebben en het vrijdagochtend een aantal MM filialen afrijden wordt. Coolblue en Intertoys zijn nog niet online geweest voor reservering (dacht ik?), dus dat goed in de gaten houden.
Ik hoop dat het je lukt! :)
Ik heb een bestelling bij Bol staan en ga ervan uit dat ze gewoon gaan leveren.
Intertoys weet nog niet hoe ze ze gaan verkopen. Verdelen over filialen, via de webshop of allebei. Coolblue zegt ze gewoon de 24e op de site te gooien en bij de mm zegt iedereen wat anders. Jij ook succes met je bestelling :7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nu al 12 miljoen spelers voor H1Z1 op de PS4:

[PS4] THANK YOU to all 12 million+ of you who have joined us in Pleasant Valley on PS4 so far! To celebrate launch, we're giving you the first ever Marauder skin - log in and play a match between now and August 26 to unlock your FREE Wildstyle Marauder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerlijk gezegd snap ik de hele hype rond die LE Pro niet. En al helemaal niet waarom je die voor belachelijke prijzen op een veiling site zou kopen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Tsjah, limited he...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Formula one schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:34:
Op ebay staan ze te koop voor 2000 dollar makkelijk geld verdienen
Wil niet zeggen dat ze er ook voor verkocht worden, ik kan mijn Pro ook wel voor dat geld te koop aanbieden maar ik zal hem nooit verkopen. Wees eerlijk, echt zeldzaam zijn ze niet en zullen ze ook niet worden.
-SaveMe- schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:47:
Eerlijk gezegd snap ik de hele hype rond die LE Pro niet. En al helemaal niet waarom je die voor belachelijke prijzen op een veiling site zou kopen 8)7
Idem, ja als ik nu een nieuw Pro zou willen kopen en ik kon voor hetzelfde geld of een kleine meerprijs een leuke CE / LE kopen prima. maar ik zou er nooit veel extra voor betalen. Idem voor CE's van games, leuk dat ik een boek, poppetje en wat ingame zooi krijg maar noway dat het een game (voor mij!) 1,5-2x zoveel waard maakt.

[ Voor 43% gewijzigd door Chaoss op 20-08-2018 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Mwah, afhankelijk van je definitie van zeldzaam natuurlijk. Aangezien het overal verkocht is en genoeg mensen hm willen kun je echt wel een behoorlijk bedrag vangen van een liefhebber. 2k lijkt me te gek, maar er valt ongetwijfeld winst te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Hollow Knight Coming to PS4 and XBOX One & Physical Edition Announced

"Skybound Games announced two new partnerships which will result in “Hollow Knight” and “Death’s Gambit” publishing as physical editions. Both titles are coming to PlayStation 4, Xbox One, and Nintendo Switch under Skybound’s new partnerships with Team Cherry, Adult Swim, and White Rabbit."

https://variety.com/2018/...ical-editions-1202909029/

Goed nieuws dit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

New Blue Camouflage, Copper and Berry Blue DUALSHOCK 4 colours arrive later this year, alongside the return of a few older favourites:

https://blog.eu.playstati...ers-revealed/#sf195875243

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DlCtYgaXsAA0B1Y.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Oohhhh die Berry Blue DUALSHOCK 4 is erg mooi! die ga ik wel kopen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Ik vind mijn Steelblack DS4 nog steeds het mooiste. Als ze nou een Steelblack Playstation Pro uitbrengen dan annuleer ik meteen mijn 500 mil edition.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 19:38

Oekol

waka waka hey hey

Leuke dingen! Ik ben helemaal weg van mijn midnight blue controller. Wil ik ook wel een hele console van :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kunnen we het weer gaan hebben over de ps4 en wat erop uitkomt ipv haast alleen nog maar over de nut van het kopen van de le pro of de beschikbaarheid daarvan.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 19:38

Oekol

waka waka hey hey

gnauw schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:32:
Kunnen we het weer gaan hebben over de ps4 en wat erop uitkomt ipv haast alleen nog maar over de nut van het kopen van de le pro of de beschikbaarheid daarvan.
Waren we net aan het proberen de laatste 4 forumberichten en dan kom jij zelf(!) weer om de hoek kijken om oude koeien uit de sloot te halen :F

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik zou iets kunnen zeggen over "proberen" en over "weer" maar ik houd maar wijselijk mijn mond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
Sefaex schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:31:
[...]

Kan idd niet voor andere praten. Maar ik kies meestal wel voor betalen op acceptgiro. Zeker bij zo'n groot bedrag. Al vaak meegemaakt dat bol.com een Collector's Edition in een te grote doos verstuurd zonder bescherm materiaal. En dat ik weer iets kan retouneren.

Dan is achter betalen toch wel fijn. Hoef je ook niet 14 dagen op je geld te wachten.

Sommige mensen hebben ook niet meteen €500 op hun bank staan. En moeten op hun salaris wachten oid. Dus ja, achteraf betalen is in veel gevallen een stuk handiger.

Maar ik kan ook begrijpen dat sommige mensen gewoon meteen betalen, zodat er ze vanaf zijn.
Als je dat niet op je rekening hebt staan moet je er zeker geen spelcomputer van kopen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86

Heb je ook nog bronnen of gewoon alleen wilde aannames van een coolblue medewerker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Hawk86 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:51:
[...]

Heb je ook nog bronnen of gewoon alleen wilde aannames van een coolblue medewerker?
De enige bronnen zijn de medewerkers van Intertoys, Coolblue en de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
JSTPS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:59:
[...]

De enige bronnen zijn de medewerkers van Intertoys, Coolblue en de Mediamarkt.
Ja, die het zelf ook maar verzinnen..ok! Afwachten dus :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@-SaveMe- Heel leuk om te horen over Cyberpunk. Het feit dat ze nu al weer wat te vertellen hebben, geeft me toch hoop dat de release al een klein beetje in zicht is.

Hopelijk krijgen we wel effectief nieuws te zien, en niet wat nutteloos gepraat zonder echte inhoud

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:06:
@-SaveMe- Heel leuk om te horen over Cyberpunk. Het feit dat ze nu al weer wat te vertellen hebben, geeft me toch hoop dat de release al een klein beetje in zicht is.
Dat hoop/denk ik dus ook :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Sagat schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 00:17:

Vrijdag schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:24:
Een 2d indie platformer? Natúúrlijk komt die naar de PS4 als onderdeel van PS Plus. Net als élke andere 2d indie (pixelart) roguelike platformer. Ever.

:+
Goed nieuws, Hollow Knight komt in de lente van 2019 uit op PS4:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:06:

Hopelijk krijgen we wel effectief nieuws te zien, en niet wat nutteloos gepraat zonder echte inhoud
Laat die E3 demo maar zien inderdaad. Al het andere boeit me niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Metro Exodus kreeg ook wat vers promotiemateriaal voor Gamescom:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Yes! JC gaat ook op mijn lijstje!

edit: Net dat filmpje gekeken en ik moet zeggen dat die nieuwe tricks die je kunt uitvoeren met je grappling hook erg tof vind. Van die tornado ben ik wat minder fan… Hopen dat dat maar een paar keer gebeurd als missie.

[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 20-08-2018 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:59:
[...]

Yes! JC gaat ook op mijn lijstje!

edit: Net dat filmpje gekeken en ik moet zeggen dat die nieuwe tricks die je kunt uitvoeren met je grappling hook erg tof vind. Van die tornado ben ik wat minder fan… Hopen dat dat maar een paar keer gebeurd als missie.
Ja die nieuwe grappling tricks zijn echt wreed. Sowieso is het aankloten in de sandbox van JC echt genieten en ze doen er met deel 4 nog een flinke schep bovenop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@-SaveMe- Hopen op een koude winter met veelte veel sneeuw :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 11:08

Mud.Starrr

I shoot people for money

Jasphur schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:27:
Vergeet niet dat Intertoys misschien nog gebruik kan maken van Bart Smit en ToysXL of andere Blokker inkoopbronnen. Zal wel niet, maar het zou het getal 30 kunnen verklaren.
offtopic, intertoys valt niet meer onder blokkerholding

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Voorproefje van Life is Strange 2, waarvan de eerste van vijf episodes verschijnt op 27 september 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Verwachten we nog wat van de Gamescom? Er zal geen nieuwe tripel-A bekend gemaakt worden maar misschien nog wat nieuwe trailers?

Er is weer een behind closed doors speelsessie van Cyberpunk 2077, schijnt hetzelfde stuk te zijn als op de E3 maar dan op een iets andere manier gespeeld. Ik verwacht niet dat er gameplay beelden worden vrij gegeven.

Misschien dat Rockstar nog de gameplay trailer #2 vrijgeeft ook al staan zelf niet op de beurs?

Voor de rest heb ik eigenlijk niets bijzonders op de radar staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakmans schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:16:
Voorproefje van Life is Strange 2, waarvan de eerste van vijf episodes verschijnt op 27 september 2018.

[video]
Damn lis2 al? Ik moet 1, be4 the storm en die prequel met die koter nog uitspelen :+

Over hollow knight, goed nieuws! Afhankelijk van of ik die switch versie uitkrijg misschien wel kopen. Zou het wel leuk vinden in mijn trophy lijst.
Aan de andere kant...zie lis... denk dat ik de game niet ga double dippen. Maar mocht ie idd in ps+ komen :*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zeg leuk!

Heb me prima vermaakt met deeltje 2, dus... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:17
-SaveMe- schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:37:
Ik zeg leuk!

[video]

Hell yeah! Heb deel 1 en 2 een uurtje gespeeld, maar niet verder. (Geen PC gamer)
Daarnaast hoop ik dat deze nieuwe couch co-op/split screen gaat krijgen!

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:05
-SaveMe- schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:37:
Ik zeg leuk!

[video]

Goeie games, heb 1 en 2 op pc gespeeld: heb hier zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18

Waar heb je deze informatie vandaan? Ik heb namelijk het idee, dat Duitsland bijvoorbeeld veel meer PS4 Pro 500M Limited Edition's te verdelen krijgt als bijvoorbeeld Nederland. Op Duitse forums zijn er al veel mensen voorzien en ze staan ook redelijk lang te koop.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Jumpman schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:41:
[...]

Waar heb je deze informatie vandaan? Ik heb namelijk het idee, dat Duitsland bijvoorbeeld veel meer PS4 Pro 500M Limited Edition's te verdelen krijgt als bijvoorbeeld Nederland. Op Duitse forums zijn er al veel mensen voorzien en ze staan ook redelijk lang te koop.
Ik lees alleen maar berichten dat Saturn/Mediamarkt gisteren best veel bestellingen heeft geannuleerd. Omdat ze de gelimiteerde headset in de bundel hebben geplaatst, en die komt pas in okt uit.

https://www.saturn.de/de/...ited-edition-2464389.html

Maar goed, sowieso krijgen hun er meer. Kijk alleen al naar de inwonersaantallen. 80 mil vs 17 mil

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:06:
Verwachten we nog wat van de Gamescom? Er zal geen nieuwe tripel-A bekend gemaakt worden maar misschien nog wat nieuwe trailers?

Er is weer een behind closed doors speelsessie van Cyberpunk 2077, schijnt hetzelfde stuk te zijn als op de E3 maar dan op een iets andere manier gespeeld. Ik verwacht niet dat er gameplay beelden worden vrij gegeven.

Misschien dat Rockstar nog de gameplay trailer #2 vrijgeeft ook al staan zelf niet op de beurs?

Voor de rest heb ik eigenlijk niets bijzonders op de radar staan :+
Zag een nieuwe JC4, Metro en Tomb Raider trailer voorbij komen, zo uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik krijg weer geen 2FA sms van Sony als ik wil inloggen bij PSN... Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace Combat 7 komt januari. Deze gaat sowieso geheel in VR gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
The Inquisitor schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:13:
Ik krijg weer geen 2FA sms van Sony als ik wil inloggen bij PSN... Irritant.
Herken dit heel erg!
Dan krijg ik ineenkeer de volgende dag 5 op rij. Waarschijnlijk omdat ik de dag ervoor 4x op "opnieuw verzenden" heb gedrukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

xaliton schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:37:
[...]

Herken dit heel erg!
Dan krijg ik ineenkeer de volgende dag 5 op rij. Waarschijnlijk omdat ik de dag ervoor 4x op "opnieuw verzenden" heb gedrukt..
Ja dit dus, echt bloedirritant. Net 8x op nieuw verzenden gedrukt en er gebeurde niets. Daarna ingelogd op web, maar bracht ook geen soelaas. Uurtje erna geprobeerd en krijg ineens een SMS.

Waarom kunnen we niet kiezen voor een 2FA app, want dit werkt voor. geen meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
The Inquisitor schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:01:
[...]

Ja dit dus, echt bloedirritant. Net 8x op nieuw verzenden gedrukt en er gebeurde niets. Daarna ingelogd op web, maar bracht ook geen soelaas. Uurtje erna geprobeerd en krijg ineens een SMS.

Waarom kunnen we niet kiezen voor een 2FA app, want dit werkt voor. geen meter
Werkt de code uberhaupt dan nog?
Of raak je zo in een nieuwe cirkel van aanvragen/afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

xaliton schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:04:
[...]

Werkt de code uberhaupt dan nog?
Of raak je zo in een nieuwe cirkel van aanvragen/afwachten?
Gek genoeg wel, de eerste die ik kreeg werkte voor mijn laatste inlogpoging... De andere zijn dus totaal genegeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nieuwe gameplay van DMC5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
g0tanks schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:23:
[...]

Ikzelf en bijna iedereen die ik ken kiezen echter voor achteraf betalen. Betaal liever pas als ik het ook daadwerkelijk binnen heb en het product werkt/niet beschadigd is.

Daarnaast zijn er volgens mij erg weinig mensen die pre-orders direct betalen als dat niet speciaal nodig is. Dat lees je anders vaak genoeg her en der moet ik zeggen.

Achteraf betalen kan ook per iDeal nml. door gebruik te maken van het emailtje wat je op dag van ontvangst krijgt of via hun website.

Het idee van 'acceptgiro' is wat achterhaald ja, maar zo heet de optie nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mjammie!

En, snik, slechts 4 screenshots van Cyberpunk 2077 als enige nieuws mbt de game

Afbeeldingslocatie: https://cdn4.dualshockers.com/wp-content/uploads/2018/08/Cyberpunk_Gamescom_1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn4.dualshockers.com/wp-content/uploads/2018/08/Cyberpunk_Gamescom_2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn4.dualshockers.com/wp-content/uploads/2018/08/Cyberpunk_Gamescom_3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn4.dualshockers.com/wp-content/uploads/2018/08/Cyberpunk_Gamescom_4.jpg

En.... Mutant Year zero, release in December 4th!

[ Voor 89% gewijzigd door -SaveMe- op 21-08-2018 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@-SaveMe- Lijkt me nu wel duidelijk dat Cyberpunk sowieso een next gen titel wordt.

Edit: in afwachting van Spider-Man heb ik Just Cause 3 eens een slinger gegeven. Wat een bijzonder vermakelijke game. Lekkere traversal en gewoon de hele tijd shit opblazen. Verstand op nul en het verhaal boeit me helemaal niks.

[ Voor 57% gewijzigd door bram1984 op 21-08-2018 17:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
Nog wat promo's voor Planet Alpha (voor wie graag een exotische planeet ontdekt), The Dark Pictures: Man of Medan (voor wie van griezelen houdt) en Brawlout (voor wie graag een potje wil knokken):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 02:33
Meh serieus alleen maar wat screenshots :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Meh, ik had al een vermoeden dat ze niets gingen laten zien van Cyberpunk.

Die screenshots en de vorige trailer zien er wel goed uit, maar toch trekt het me nog niet helemaal.
De sfeer in die oude concept trailer vond ik veel beter, geen idee waarom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
En voor de stripliefhebbers is er nog een andere game om in de gaten te houden: Blacksad: Under the Skin, gebaseerd op de populaire graphic novels over een detective in een duistere dierenwereld.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=f1ijmhJg9SM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Tweakmans schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:41:
En voor de stripliefhebbers is er nog een andere game om in de gaten te houden: Blacksad: Under the Skin, gebaseerd op de populaire graphic novels over een detective in een duistere dierenwereld.

[video]
Ik houd totaal niet van strips, maar dit filmpje wekt wel mijn interesse, thanks!

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Pagina: 1 ... 20 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.