@Tribits Om welk model gaat het?
En hoeveel heb je nog betaald voor die defecte ps4? (Als ik dat mag vragen
)
En hoeveel heb je nog betaald voor die defecte ps4? (Als ik dat mag vragen
Is denk ik één van de eerste modellen, oude grote moederbord, glanzende linker bovenkant en oude systeem voor eject/power knoppen. Heb er 65 euro voor betaald. Is op zich niet veel, maar ik heb een vermoeden dat het systeem wel vrij makkelijk oververhit zou raken als ik het stof er niet uit had gehaald. Achteraf verbaas ik mij dan ook een beetje over de prijzen van tweedehands PS4 consoles op marktplaats en zo. Je loopt toch het risico dat je een console koopt die aan een kleine revisie toe is die de gemiddelde gebruiker niet zelf uit kan voeren.Anton.net schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:46:
@Tribits Om welk model gaat het?
En hoeveel heb je nog betaald voor die defecte ps4? (Als ik dat mag vragen)
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
GamiQ, de game notes app met game maps!
Huh!? Hij meet toch echt dat de "blauwe" een stuk stiller is, aan de achterkant scheelt het zo'n 6 decibel, da's een behoorlijk stuk stiller. Hij zegt ook dat de originele pro hoger "pitch noise" produceert, en de limited edition prettiger klinkt. Maar het klopt dat de blauwe iets warmer wordt.Hawk86 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:52:
[...]
Exact hetzelfde als de reguliere. alleen dan in nieuw blauw plastic
Volgens Digital Foundry wordt hij zelfs warmer dan de reguliere PS4 Pro...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Allemaal de €130-€150 euro meerprijs niet waardOMX2000 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 03:38:
[...]
Huh!? Hij meet toch echt dat de "blauwe" een stuk stiller is, aan de achterkant scheelt het zo'n 6 decibel, da's een behoorlijk stuk stiller. Hij zegt ook dat de originele pro hoger "pitch noise" produceert, en de limited edition prettiger klinkt. Maar het klopt dat de blauwe iets warmer wordt.
Ik denk dat veel mensen hem ook kopen hopende dat het over een X aantal jaren een stuk meer waard is.Hawk86 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 07:10:
[...]
Allemaal de €130-€150 euro meerprijs niet waard
Ja maar dan moet je hem vooral niet gebruiken. En heb je dus voor 500€ aan dood geld. Moet je maar net kunnen lijdenkoentje3 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 09:39:
[...]
Ik denk dat veel mensen hem ook kopen hopende dat het over een X aantal jaren een stuk meer waard is.
Over een paar jaar? Nu al.koentje3 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 09:39:
[...]
Ik denk dat veel mensen hem ook kopen hopende dat het over een X aantal jaren een stuk meer waard is.
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 19-08-2018 23:38 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Sefaex op 19-08-2018 13:54 ]
Ik ga er vanuit dat mensen die dat soort bedragen neerleggen gewoon genoeg disposable income hebben en het erg leuk vinden om zo'n beperkt model te hebben. Daar hoef je toch niet desperate voor te zijn?Sefaex schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:39:
Bij Ebay wordt een bod wel beschouwd als een bindende overeenkomst. En ik heb al mensen die console zien verkopen voor +--€900
Gekkenhuis! Hoe vet ik die console ook vind. Als ik geen pre-order kon plaatsen, zou het ook niet zoveel uitmaken. Snap niet dat mensen zo desperate zijn.
Je bent toch niet gek!
In dit filmpje ziet hij er wel fucking sexy uit
[video]
Jammer dat het een fingerprints magnet is. Eigenlijk moet je hem in een vitrinekastje zetten en nooit aanraken. Zeker als je er bijna €1000 voor betaald.
Gamertag: FinrazielNL
10 second ninja DONE
Ik heb het design van de Pro ook altijd afschuwelijk gevonden. En snap ook totaal de hype rondom die 'special edition' niet. Dat is hetzelfde afschuwelijke uiterlijk met een blauwe plastic doorzichtige behuizing. 3x niks vind ik het... En daar dan 900 plus voor betalen via EBayAnton.net schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:00:
En toch blijf ik de Pro maar een log en lelijk ding vinden.
Ik heb een Fat, Slim en Pro gehad. De Slim is gewoon het mooiste en fijnste apparaat om te gebruiken.
Compact, muisstil en een aangename plaatsing van de knoppen en verlichting.
Het zou een gemiste kans zijn als die ps4 Pro Slim er niet komt
[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 19-08-2018 23:51 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 19-08-2018 23:52 ]
Gamertag: FinrazielNL
Verwijderd
Tot die tijd wanneer ze de pro slim willen uitbrengen staat de ps5 al om de hoek.Anton.net schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:00:
En toch blijf ik de Pro maar een log en lelijk ding vinden.
Ik heb een Fat, Slim en Pro gehad. De Slim is gewoon het mooiste en fijnste apparaat om te gebruiken.
Compact, muisstil en een aangename plaatsing van de knoppen en verlichting.
Het zou een gemiste kans zijn als die ps4 Pro Slim er niet komt
[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 19-08-2018 23:40 ]
Ik sluit me hier wel bij aan. Iedereen snapt dat je een limited edition niet koopt op basis van ratio, en als je enorme PS4 fan bent is het iets waarmee je het verschil kunt maken. Zelfs als ie misschien minder mooi is, wat ik persoonlijk wel vind meevallen.DigitalError schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 17:31:
[...]
nouja, na 25 reacties die het design afkraken denk ik dat we wel bergijpen dat niet iedereen hem mooi vind en er zoveel geld aan uit wil geven. dan lees ik liever nieuws over nieuwe ps4 titels ofzo.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Er zijn ook minstens 25 posts van mensen die zeggen dat ze de special edition geweldig mooi vinden en er één of meerdere hebben ge-pre-ordered (2 posts hierboven nog). Dat voegt net zoveel toe aan dit forum als zeggen dat je het niks vindt. Het is een mening en die mag je hier volgens mij gewoon ventileren. Om dan meteen te zeggen dat dat janken is, is best een beetje sneu.OMX2000 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 17:49:
[...]
Ik sluit me hier wel bij aan. Iedereen snapt dat je een limited edition niet koopt op basis van ratio, en als je enorme PS4 fan bent is het iets waarmee je het verschil kunt maken. Zelfs als ie misschien minder mooi is, wat ik persoonlijk wel vind meevallen.
Dus ja, iemand vind hem minder mooi. Ok, cool. Let's talk gaming
En dan ook iemand die 1400(!) euro heeft gebodenRaem schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 09:54:
[...]
Over een paar jaar? Nu al.
http://link.marktplaats.nl/m1313312500
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Dat is nou net het probleem. Er valt zo weinig over games te vertellen dat we het maar over een LE hebbenDigitalError schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 17:31:
[...]
dan lees ik liever nieuws over nieuwe ps4 titels ofzo.
En dat terwijl we wekenlang letterlijk een gortdroge en hete zomer hadden. Go figureAnton.net schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 18:41:
[...]
Alles komt later uit, waardoor het een droge zomer is
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 19-08-2018 23:41 ]
10 second ninja DONE
[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]
Een 2d indie platformer? Natúúrlijk komt die naar de PS4 als onderdeel van PS Plus. Net als élke andere 2d indie (pixelart) roguelike platformer. Ever.Sagat schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 00:17:
Nou over gamen dan maar, hollow knight! Wat een fijne game. Alleen niet op ps4 lijkt het![]()
Ik geloof dat de dev wel wil, maar ‘klein team’ etc etc.
Ook is het voor de verandering weer is een 2d actie platformer... hij is ontzettend goed maar ik kan me voorstellen dat sommigen er niet warm voor draaien.
Ik heb hem voor de switch maar gezien EN het success van andere indies EN de afzetmarkt lijkt me het een no brainer dat hij sooner or later ook naar ps4 komt.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zeker over (na)gedacht en was er nog niet uit toen het al overal uitverkocht was. Maar vind het prijzig voor een apparaat wat ik niet ga gebruiken, ondanks de potentiële investering.Sagat schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:54:
Er zijn genoeg mensen die gevoelig zijn voor limited editions. En vanuit het half miljard gebeuren snap ik het ook.
Maar nee, voor mij hoeft deze ook niet. Sowieso heb ik al direct een 2tb schijf in mijn ps4 gedaan. Die case...leuk dat je de binnenkant kan zien. En lampjes op de voorkant vind ik ook leuk. Maar het blauwe plastic komt op mij over als goedkope dhz mod.
@Exorcist al besteld? Vind het wel iets voor jou als hardware spaardert.
"Marvel wanted to work with one of the big studios and specifically mentioned us. Sony said 'Hey are you guys interested in working with Marvel?' and we said 'Of course, but what character do they want us to do?' And they were like, 'Oh no, they want you to pick. You guys can have all the choice of which one you want.' It was like 'Oh wow. So huh, ok, that's an overwhelming decision,'" Stevenson recalls, laughing with the kind of childish glee someone has when they're given the keys to the candy store.
Spider-Man was the easy choice ("the one that matched up very well with Insomniac and made most sense with the DNA of the games we've made, the types of games we make, the kinds of stories we tell, the character we felt closest to") and work began in earnest, with the teams looking at all manner of games and mechanics past and present as inspiration and to see what worked, and what fell flat.
MeerStevenson won't be drawn on whether there'll be a sequel to this game ("we're just focussing on that extra DLC right now," he adds coyly) but says the studio's been stunned by the high level of pre-orders, insisting it's all "very flattering people would put their money and faith in us already."
[ Voor 12% gewijzigd door JSTPS op 20-08-2018 12:04 ]
Gamemania krijgt er slechts 1 per filiaal. Dat heeft een medewerker zelf aan mij verteldJSTPS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:53:
Ik ben erachter gekomen dat 50 landen elk 1000 exemplaren krijgen van de limited edition ps4, en elke keten krijgt er 10. Ik zou niet eens 100 verschillende winkels kunnen opnoemen die de ps4 verkopen, dus misschien is het wel zo dat elke mm vestiging er 10 krijgt, en het dus iets anders werkt. Amsterdam Arena krijgt er iig een aantal.
Edit: Intertoys zegt er waarschijnlijk 30 te krijgen, dus het eerste klopt niet volledig.
[ Voor 4% gewijzigd door Sefaex op 20-08-2018 12:17 ]
Uit interesse: heb je dit ergens gelezen of denk je dat? In mijn beleving betalen de meeste mensen toch gewoon direct via iDeal.Sefaex schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:16:
[...]
De meeste mensen kiezen bij bol.com toch voor betalen op acceptgiro.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
De Intertoys medewerker wist het niet zeker, maar had gehoord van 30. Als Coolblue zegt er 10 te krijgen, klopt idd 1 van te 2 verhalen niet.Sefaex schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:16:
[...]
Gamemania krijgt er slechts 1 per filiaal. Dat heeft een medewerker zelf aan mij verteld
En Mediamarkt België heeft er 10-20 gekregen (iemand op een Belgische forum, heeft het hoofdkantoor gebeld).
De waren dan ook binnen no-time uitverkocht.
Dus ik kan me niet voorstellen dat Intertoys er 30 per filiaal krijgt. Mijn plaatselijke intertoys verkoopt nauwelijks nog game artikelen.![]()
Iemand op Resetera heeft trouwens een pre-order in een Mediamarkt filiaal gedaan. En moest een aanbetaling doen van €50.
Dus als je er nog 1 wil, zou ik even naar je plaatselijke Mediamarkt gaan en even vragen.
Ook Coolblue gaat hem nog verkopen (maar wanneer kunnen/willen ze niet zeggen via twitter).
Maar ik verwacht dat het allemaal om erg kleine oplages gaat.
Bol.com is de enige retailer waarbij hij best lang online bleef staan; 2-3 uurtjes. Maar dat kan ook komen omdat je meteen vooraf moest betalen. De meeste mensen kiezen bij bol.com toch voor betalen op acceptgiro.
Bij elke andere retailer was hij binnen-no-time uitverkocht.
[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 20-08-2018 12:28 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Kan idd niet voor andere praten. Maar ik kies meestal wel voor betalen op acceptgiro. Zeker bij zo'n groot bedrag. Al vaak meegemaakt dat bol.com een Collector's Edition in een te grote doos verstuurd zonder bescherm materiaal. En dat ik weer iets kan retouneren.g0tanks schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:23:
[...]
Uit interesse: heb je dit ergens gelezen of denk je dat? In mijn beleving betalen de meeste mensen toch gewoon direct via iDeal.
Het lijkt mij heel erg sterk dat de consoles op een dergelijke manier verdeeld worden en een kleine markt als Nederland eenzelfde oplage ontvangt als gigantische markten zoals het VK, de VS, Duitsland of Frankrijk.JSTPS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:53:
Ik ben erachter gekomen dat 50 landen elk 1000 exemplaren krijgen van de limited edition ps4, en elke keten krijgt er 10. Ik zou niet eens 100 verschillende winkels kunnen opnoemen die de ps4 verkopen, dus misschien is het wel zo dat elke mm vestiging er 10 krijgt, en het dus iets anders werkt. Amsterdam Arena krijgt er iig een aantal.
Edit: Intertoys zegt er waarschijnlijk 30 te krijgen, dus het eerste klopt niet volledig.
De bron was een medewerker van Coolblue die hier blijkbaar meer vanaf wist dan de gemiddelde medewerker, want ik werd in de wacht gezet zodat mevrouw de vraag aan hem kon stellen. Verder natuurlijk geen idee of dit de waarheid is, elke winkel zegt namelijk wat andersVulpX schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:48:
[...]
Het lijkt mij heel erg sterk dat de consoles op een dergelijke manier verdeeld worden en een kleine markt als Nederland eenzelfde oplage ontvangt als gigantische markten zoals het VK, de VS, Duitsland of Frankrijk.
En dan ook nog eens 10 per keten? Dat is zwaar ongeloofwaardig.
Heb je iets van een bron?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ok, dan ga ik ervan uit dat het een broodje aap is en die medewerker ook maar wat uit zijn duim zoog. Want het is echt compleet ongeloofwaardig.JSTPS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:51:
[...]
De bron was een medewerker van Coolblue die hier blijkbaar meer vanaf wist dan de gemiddelde medewerker, want ik werd in de wacht gezet zodat mevrouw de vraag aan hem kon stellen. Verder natuurlijk geen idee of dit de waarheid is, elke winkel zegt namelijk wat anders.
Vrijdag de 24e.Chaoss schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:53:
Vanaf wanneer zou die SE in de winkel moeten liggen? kan hier altijd eens in de lokale winkels kijken, tzal in Friesland wel niet zo'n storm lopen
[ Voor 20% gewijzigd door VulpX op 20-08-2018 12:55 ]
Als jij nu met wat nieuwe informatie komt dan kan ik dat beoordelen.VulpX schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:54:
[...]
Ok, dan ga ik ervan uit dat het een broodje aap is en die medewerker ook maar wat uit zijn duim zoog. Want het is echt compleet ongeloofwaardig.
Ow dat klopt hoor, het was ook geen aanval op jou persoonlijk.JSTPS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:03:
[...]
Als jij nu met wat nieuwe informatie komt dan kan ik dat beoordelen.
Niks staat vast op dit punt omdat het zelfs nog gissen is voor winkels hoeveel ze er binnen krijgen. Dat wisten we dus al.
[ Voor 7% gewijzigd door VulpX op 20-08-2018 13:09 ]
Ik heb 3 winkels gebeld om te checken of ik 'm ergens kon reserveren. Blijkbaar niet mogelijk, maar omdat ik ze toch aan de lijn had besloot ik ze wat vragen te stellen over de levering etcVulpX schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:08:
[...]
Ow dat klopt hoor, het was ook geen aanval op jou persoonlijk.
Ik heb geen andere credible informatie, en zie het nut er niet van in om nu winkels of hoofdkantoren te gaan bellen voor informatie. De mensen die je aan de lijn krijgt weten het zelf idd ook niet. Waarbij ik me afvraag of ze het wel kunnen/willen melden aangezien zij ook weten dat die info per direct op het internet komt te staan.
Ik probeer echter wel mijn BS detector actief te houden bij dit soort berichten, en "1000 stuks voor 50 landen" gemeld door een random Coolblue medewerker doen die detector heel hard in het rood uitslaan.
Ik denk dat het nu een kwestie is van geluk hebben en het vrijdagochtend een aantal MM filialen afrijden wordt. Coolblue en Intertoys zijn nog niet online geweest voor reservering (dacht ik?), dus dat goed in de gaten houden.JSTPS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:16:
[...]
Ik heb 3 winkels gebeld om te checken of ik 'm ergens kon reserveren. Blijkbaar niet mogelijk, maar omdat ik ze toch aan de lijn had besloot ik ze wat vragen te stellen over de levering etc. We zien wel!
Intertoys weet nog niet hoe ze ze gaan verkopen. Verdelen over filialen, via de webshop of allebei. Coolblue zegt ze gewoon de 24e op de site te gooien en bij de mm zegt iedereen wat anders. Jij ook succes met je bestellingVulpX schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:19:
[...]
Ik denk dat het nu een kwestie is van geluk hebben en het vrijdagochtend een aantal MM filialen afrijden wordt. Coolblue en Intertoys zijn nog niet online geweest voor reservering (dacht ik?), dus dat goed in de gaten houden.
Ik hoop dat het je lukt!![]()
Ik heb een bestelling bij Bol staan en ga ervan uit dat ze gewoon gaan leveren.
Verwijderd
Wil niet zeggen dat ze er ook voor verkocht worden, ik kan mijn Pro ook wel voor dat geld te koop aanbieden maar ik zal hem nooit verkopen. Wees eerlijk, echt zeldzaam zijn ze niet en zullen ze ook niet worden.Formula one schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:34:
Op ebay staan ze te koop voor 2000 dollar makkelijk geld verdienen
Idem, ja als ik nu een nieuw Pro zou willen kopen en ik kon voor hetzelfde geld of een kleine meerprijs een leuke CE / LE kopen prima. maar ik zou er nooit veel extra voor betalen. Idem voor CE's van games, leuk dat ik een boek, poppetje en wat ingame zooi krijg maar noway dat het een game (voor mij!) 1,5-2x zoveel waard maakt.-SaveMe- schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:47:
Eerlijk gezegd snap ik de hele hype rond die LE Pro niet. En al helemaal niet waarom je die voor belachelijke prijzen op een veiling site zou kopen
[ Voor 43% gewijzigd door Chaoss op 20-08-2018 15:37 ]
Verwijderd
39
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Waren we net aan het proberen de laatste 4 forumberichten en dan kom jij zelf(!) weer om de hoek kijken om oude koeien uit de sloot te halengnauw schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:32:
Kunnen we het weer gaan hebben over de ps4 en wat erop uitkomt ipv haast alleen nog maar over de nut van het kopen van de le pro of de beschikbaarheid daarvan.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Als je dat niet op je rekening hebt staan moet je er zeker geen spelcomputer van kopen..Sefaex schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:31:
[...]
Kan idd niet voor andere praten. Maar ik kies meestal wel voor betalen op acceptgiro. Zeker bij zo'n groot bedrag. Al vaak meegemaakt dat bol.com een Collector's Edition in een te grote doos verstuurd zonder bescherm materiaal. En dat ik weer iets kan retouneren.
Dan is achter betalen toch wel fijn. Hoef je ook niet 14 dagen op je geld te wachten.
Sommige mensen hebben ook niet meteen €500 op hun bank staan. En moeten op hun salaris wachten oid. Dus ja, achteraf betalen is in veel gevallen een stuk handiger.
Maar ik kan ook begrijpen dat sommige mensen gewoon meteen betalen, zodat er ze vanaf zijn.
Heb je ook nog bronnen of gewoon alleen wilde aannames van een coolblue medewerker?JSTPS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:53:
De enige bronnen zijn de medewerkers van Intertoys, Coolblue en de Mediamarkt.Hawk86 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:51:
[...]
Heb je ook nog bronnen of gewoon alleen wilde aannames van een coolblue medewerker?
Ja, die het zelf ook maar verzinnen..ok! Afwachten dusJSTPS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:59:
[...]
De enige bronnen zijn de medewerkers van Intertoys, Coolblue en de Mediamarkt.
[ Voor 41% gewijzigd door -SaveMe- op 20-08-2018 17:57 ]
Dat hoop/denk ik dus ookAnton.net schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:06:
@-SaveMe- Heel leuk om te horen over Cyberpunk. Het feit dat ze nu al weer wat te vertellen hebben, geeft me toch hoop dat de release al een klein beetje in zicht is.
Sagat schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 00:17:
Nou over gamen dan maar, hollow knight! Wat een fijne game. Alleen niet op ps4 lijkt het![]()
Ik geloof dat de dev wel wil, maar ‘klein team’ etc etc.
Ook is het voor de verandering weer is een 2d actie platformer... hij is ontzettend goed maar ik kan me voorstellen dat sommigen er niet warm voor draaien.
Ik heb hem voor de switch maar gezien EN het success van andere indies EN de afzetmarkt lijkt me het een no brainer dat hij sooner or later ook naar ps4 komt.
Goed nieuws, Hollow Knight komt in de lente van 2019 uit op PS4:Vrijdag schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:24:
Een 2d indie platformer? Natúúrlijk komt die naar de PS4 als onderdeel van PS Plus. Net als élke andere 2d indie (pixelart) roguelike platformer. Ever.
Laat die E3 demo maar zien inderdaad. Al het andere boeit me niet.Anton.net schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:06:
@-SaveMe- Heel leuk om te horen over Cyberpunk. Het feit dat ze nu al weer wat te vertellen hebben, geeft me toch hoop dat de release al een klein beetje in zicht is.
Hopelijk krijgen we wel effectief nieuws te zien, en niet wat nutteloos gepraat zonder echte inhoud
Yes! JC gaat ook op mijn lijstje!
[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 20-08-2018 21:11 ]
Ja die nieuwe grappling tricks zijn echt wreed. Sowieso is het aankloten in de sandbox van JC echt genieten en ze doen er met deel 4 nog een flinke schep bovenopJasphur schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:59:
[...]
Yes! JC gaat ook op mijn lijstje!
edit: Net dat filmpje gekeken en ik moet zeggen dat die nieuwe tricks die je kunt uitvoeren met je grappling hook erg tof vind. Van die tornado ben ik wat minder fan… Hopen dat dat maar een paar keer gebeurd als missie.
offtopic, intertoys valt niet meer onder blokkerholdingJasphur schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:27:
Vergeet niet dat Intertoys misschien nog gebruik kan maken van Bart Smit en ToysXL of andere Blokker inkoopbronnen. Zal wel niet, maar het zou het getal 30 kunnen verklaren.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Damn lis2 al? Ik moet 1, be4 the storm en die prequel met die koter nog uitspelenTweakmans schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:16:
Voorproefje van Life is Strange 2, waarvan de eerste van vijf episodes verschijnt op 27 september 2018.
[video]
10 second ninja DONE
Hell yeah! Heb deel 1 en 2 een uurtje gespeeld, maar niet verder. (Geen PC gamer)-SaveMe- schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:37:
Ik zeg leuk!
[video]
Heb me prima vermaakt met deeltje 2, dus...
PSN: Redrafted
Goeie games, heb 1 en 2 op pc gespeeld: heb hier zin in!-SaveMe- schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:37:
Ik zeg leuk!
[video]
Heb me prima vermaakt met deeltje 2, dus...
Waar heb je deze informatie vandaan? Ik heb namelijk het idee, dat Duitsland bijvoorbeeld veel meer PS4 Pro 500M Limited Edition's te verdelen krijgt als bijvoorbeeld Nederland. Op Duitse forums zijn er al veel mensen voorzien en ze staan ook redelijk lang te koop.JSTPS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:53:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik lees alleen maar berichten dat Saturn/Mediamarkt gisteren best veel bestellingen heeft geannuleerd. Omdat ze de gelimiteerde headset in de bundel hebben geplaatst, en die komt pas in okt uit.Jumpman schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:41:
[...]
Waar heb je deze informatie vandaan? Ik heb namelijk het idee, dat Duitsland bijvoorbeeld veel meer PS4 Pro 500M Limited Edition's te verdelen krijgt als bijvoorbeeld Nederland. Op Duitse forums zijn er al veel mensen voorzien en ze staan ook redelijk lang te koop.
Zag een nieuwe JC4, Metro en Tomb Raider trailer voorbij komen, zo uit mijn hoofd.Chaoss schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:06:
Verwachten we nog wat van de Gamescom? Er zal geen nieuwe tripel-A bekend gemaakt worden maar misschien nog wat nieuwe trailers?
Er is weer een behind closed doors speelsessie van Cyberpunk 2077, schijnt hetzelfde stuk te zijn als op de E3 maar dan op een iets andere manier gespeeld. Ik verwacht niet dat er gameplay beelden worden vrij gegeven.
Misschien dat Rockstar nog de gameplay trailer #2 vrijgeeft ook al staan zelf niet op de beurs?
Voor de rest heb ik eigenlijk niets bijzonders op de radar staan
Herken dit heel erg!The Inquisitor schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:13:
Ik krijg weer geen 2FA sms van Sony als ik wil inloggen bij PSN... Irritant.
Ja dit dus, echt bloedirritant. Net 8x op nieuw verzenden gedrukt en er gebeurde niets. Daarna ingelogd op web, maar bracht ook geen soelaas. Uurtje erna geprobeerd en krijg ineens een SMS.xaliton schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:37:
[...]
Herken dit heel erg!
Dan krijg ik ineenkeer de volgende dag 5 op rij. Waarschijnlijk omdat ik de dag ervoor 4x op "opnieuw verzenden" heb gedrukt..
Werkt de code uberhaupt dan nog?The Inquisitor schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:01:
[...]
Ja dit dus, echt bloedirritant. Net 8x op nieuw verzenden gedrukt en er gebeurde niets. Daarna ingelogd op web, maar bracht ook geen soelaas. Uurtje erna geprobeerd en krijg ineens een SMS.
Waarom kunnen we niet kiezen voor een 2FA app, want dit werkt voor. geen meter
Gek genoeg wel, de eerste die ik kreeg werkte voor mijn laatste inlogpoging... De andere zijn dus totaal genegeerdxaliton schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:04:
[...]
Werkt de code uberhaupt dan nog?
Of raak je zo in een nieuwe cirkel van aanvragen/afwachten?
Ikzelf en bijna iedereen die ik ken kiezen echter voor achteraf betalen. Betaal liever pas als ik het ook daadwerkelijk binnen heb en het product werkt/niet beschadigd is.g0tanks schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:23:
[...]
Uit interesse: heb je dit ergens gelezen of denk je dat? In mijn beleving betalen de meeste mensen toch gewoon direct via iDeal.
[ Voor 57% gewijzigd door bram1984 op 21-08-2018 17:53 ]
Ik houd totaal niet van strips, maar dit filmpje wekt wel mijn interesse, thanks!Tweakmans schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:41:
En voor de stripliefhebbers is er nog een andere game om in de gaten te houden: Blacksad: Under the Skin, gebaseerd op de populaire graphic novels over een detective in een duistere dierenwereld.
[video]
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq