"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Knap hoe je 2-0 achter in de schoenen van Blind probeert te schuiven... Die kon er in beide gevallen echt helemaal niks aan doen.Terranova schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:14:
[...]
Gewoon totaal niet relevant of het buitenspel is of niet. Maar dit is gewoon super dom van Ten Hag. Blind is toch ook veeeeeeeeeeeeeeel te langzaam voor Lozano
Die jankbal uit die vrije trap van Eiting seconden ervoor was een stuk slechter.toolkist schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:17:
[...]
Knap hoe je 2-0 achter in de schoenen van Blind probeert te schuiven... Die kon er in beide gevallen echt helemaal niks aan doen.
Blind ging wel fiks de fout in bij het duel met De Jong. Hij liet hem wegdraaien ipv voor zich te houden.toolkist schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:17:
[...]
Knap hoe je 2-0 achter in de schoenen van Blind probeert te schuiven... Die kon er in beide gevallen echt helemaal niks aan doen.
Of was dat nou de 1-0? Ging ook zo snel
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 23-09-2018 17:19 ]
Hij wordt echt elke keer door Lozano compleet weggelopen. Ik heb het ook nergens over Blind bij de 2-0 gehad? Ik weet niet hoor je daar aan komt. Gewoon een algemene opmerking. Omdat Blind het niet trekt moet De Jong ook opschuiven en dan blijft er ruimte komentoolkist schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:17:
[...]
Blind is veel te traag idd.Terranova schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:18:
[...]
Hij wordt echt elke keer door Lozano compleet weggelopen. Ik heb het ook nergens over Blind bij de 2-0 gehad? Ik weet niet hoor je daar aan komt. Gewoon een algemene opmerking. Omdat Blind het niet trekt moet De Jong ook opschuiven en dan blijft er ruimte komen
Waarom dan zitten zeiken op Blind? Die doet echt heel wat minder fout dan Eiting, Frenkie, Schone, Onana, etcetera. Maar nee Blind bashen is veel leuker nu Veltman er niet is.Terranova schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:18:
[...]
Hij wordt echt elke keer door Lozano compleet weggelopen. Ik heb het ook nergens over Blind bij de 2-0 gehad? Ik weet niet hoor je daar aan komt. Gewoon een algemene opmerking. Omdat Blind het niet trekt moet De Jong ook opschuiven en dan blijft er ruimte komen
[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-09-2018 17:21 ]
Omdat daar de problemen beginnen.toolkist schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:20:
[...]
Waarom dan zitten zeiken op Blind? Die doet echt heel wat minder fout dan Eiting, Frenkie, Schone, Onana, etcetera. Maar nee Blind bashen is veel leuker nu Veltman er niet is.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
nggyu nglyd
Zo lang er niet tegen opgereden wordt mag het gewoon.OPSLAGHOND schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:21:
Van Bommel blijft gewoon een irritante zuiger ... en slijmbal.
Ajax kan beter de tweede helft binnen blijven
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ajax is geen Feyenoord hé.
nggyu nglyd
6 punten wedstrijdQuad schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:23:
Zou dit de kampioenswedstrijd zijn?
In ieder geval een voorschot erop.Quad schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:23:
Zou dit de kampioenswedstrijd zijn?
Ajax laat het compleet afweten
PSV is wel bijzonder effectief met de kansen die ze krijgen of worden weggegeven door die verdediging van Ajax
[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 27-09-2018 21:45 . Reden: Nacorrectie van bewuste naamsverbastering ]
Geflatteerde 4 - 0?carpebios schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:23:
Ja, inderdaad, dit is geluk hahahaha. Droom verder, zand in jullie ogen door die geflatteerde 4-0 tegen Barcelona.
*knip* Don't feed the troll.
[ Voor 32% gewijzigd door naitsoezn op 23-09-2018 17:44 ]
Schitterend, beide goed fanatiek tijden de wedstrijd. Waarschijnlijk na de wedstrijd gewoon weer goede collega's zoals het hoortQuad schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:21:
Nou nou, van Bommel en Ten Hag kunnen elkaars bloed wel drinken zo onderhand.
nggyu nglyd
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Liever met 7-0 ten onder dan in de 93e minuut de 2-1 om je oren krijgen.m0nk schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:25:
ADo flashbacks, 7-0 straks!
nggyu nglyd
Die 3-0 is geflatteerder dan die 4-0 (as we speak).carpebios schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:23:
Ja, inderdaad, dit is geluk hahahaha. Droom verder, zand in jullie ogen door die geflatteerde 4-0 tegen Barcelona.
En Mazroui en Blind ook niet. En daar speel je mee tegen razende snelle buitenspelers...Outerspace schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:26:
Poe. Dit had ik dan niet verwacht van PSV en dan helemaal niet van Ajax. Het gemis van de Ligt laat zien dat de Jong geen verdediger is. En Obama, bedroevend.
Steam ID = Ackerfiets
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
1e op punten
Smiling as the shit comes down...
Precies dit. Tel daar een keeper bij op die zijn slechtste wedstrijd sinds maanden speelt. Met alle goede wil wil ik PSV de complimenten geven. Echter Ajax geeft het hier gewoon zelf weg. Dat begint bij ten Hag.Han schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:28:
Ajax speelt ook gewoon maar met één echte verdediger, de rest zijn middenvelders. Hoe verzin je het tegen zo’n aanval.
XXXVI
Verwijderd
Enige moment dat ze trots op hun clubje mogen en kunnen zijn heExocet schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:28:
Normaal is het hier rustig als psv speelt
Nu is het tactisch nogal zwak om gewoon dezelfde 11 weer het veld in te sturen.
Eerste helft niet gekeken tegen AEK? Daar was weinig lamlendig aan.dutchgio schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:30:
Tegen een lamlendig AEK dat niet kan voetballen kom je ermee weg.
Nu is het tactisch nogal zwak om gewoon dezelfde 11 weer het beetje in te sturen.
Wat een moment om weer een k*twedstrijd te spelen ...Qu3st schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:30:
Ziyech sta niet zo te draaien, speel die bal eens af!
Verwijderd
De voorspelde 3-2 kan nog steeds
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Radio Eindhoven?aicaramba schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:32:
En hier maar klagen over geluk.. Maar op de radio zeggen ze dat psv veel en veel beter is.
Ligt er maar net aan wie er spreekt.aicaramba schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:32:
En hier maar klagen over geluk.. Maar op de radio zeggen ze dat psv veel en veel beter is.
Met kansen creëren en afmaken zeker!aicaramba schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:32:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
De meesten kijken hier de wedstrijd en luisteren geen radio dus wat objectiever als sommige hun (roze) bril afzettenaicaramba schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:32:
Zijn ze ook. Wij maken fouten, PSV straft ze genadeloos af (en dwingt de fouten af en toe ook af, zoal bij de 2-0)aicaramba schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:32:
LOL!St@m schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:33:
Geflatteerd, Ajax heeft het aan zichzelf te danken.. bla bla.. eerste schotje op doel van Ajax toen het al 3-0 was? Helemaal van de mat gespeeld man.
Die man van de radio heeft er dan ook geen beeld bijaicaramba schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:32:
Maar PSV is inderdaad gewoon heer en meester. Zodra Ajax rond de 16 komt dan staat PSV erg goed. En in de omschakeling zijn ze ijzersterk. Dat Luuk de Jong de bepalende speler is vandaag zegt genoeg; Ajax is achterin ontzettend zwak.
PSV. 2 klasses te groot voor dit povere Ajax
Nah dit heeft niks met wegspelen te maken. Gewoon heel effectief (op de positieve manier, dus zonder negatieve lading van mijn kant). 3 kansen 3 goals, 't is nou niet dat PSV heel veel meer kansen kreeg en we blij mochten zijn dat het maar 3-0 stond.St@m schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:33:
Geflatteerd, Ajax heeft het aan zichzelf te danken.. bla bla.. eerste schotje op doel van Ajax toen het al 3-0 was? Helemaal van de mat gespeeld man.
4 klasses te groot voor deze Ajax-trainer ...fevo-1190 schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:35:
Word nog wel 5/6-0 als dit zo blijf ! Had het overigens al kunnen staan.
PSV. 2 klasses te groot voor dit povere Ajax
PSV voetbalt zeker niet beter maar hebben snelheid en diepte voorin. Eerste goal is gewoon geluk, 2e goal staat Ajax te slapen, 3e goal is een normale (met een k*tkeeper).aicaramba schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:32:
Dus geen idee waarom je Omroep Brabant luistert maar Ajax loopt weer in dezelfde val als in april alleen toen was PSV wel veel sterker.
Die kale kees van ons die mag van mij per direct opbokken. Nog nooit een topduel naar z’n hand gezet.
*knip*
[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 27-09-2018 21:47 ]
Nouja, met al die ruimte aan de linkerkant en sowieso het spelbeeld mag Ajax het zichzelf wel kwalijk nemen dat ze niet eens een fatsoenlijke kans hebben gecreeerd. Dat is wel een verschil natuurlijk.toolkist schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:36:
[...]
Nah dit heeft niks met wegspelen te maken. Gewoon heel effectief (op de positieve manier, dus zonder negatieve lading van mijn kant). 3 kansen 3 goals, 't is nou niet dat PSV heel veel meer kansen kreeg en we blij mochten zijn dat het maar 3-0 stond.
Omdat hij natuurlijk eerst moet rijpen in Jong Ajax....Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:37:
Per Schuurs is toch meer een type de Ligt? Waarom die niet erbij halen?
Identiek schot als Pereiro.. Zoet was wel wakker
Hopelijk scoort Ajax er nog 1 en PSV nog 1 dan heb ik hem
Wat een sneue reacties hier.
“Omroep brabant zeker”.
Nee, ik woon in Amsterdam.
Radio 1. Iedereen daar eigenlijk.
Sowieso, als ajax blundert en psv niet is psv dus veel beter.
Maar volgens de mensen bij radio 1 is psv op alle fronten sterker, sneller aan de bal, feller in duel, stabieler in verdediging.
[ Voor 45% gewijzigd door aicaramba op 23-09-2018 17:40 ]
Dat is nog steeds geen wegspelen.Snowdog schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:37:
[...]
Nouja, met al die ruimte aan de linkerkant en sowieso het spelbeeld mag Ajax het zichzelf wel kwalijk nemen dat ze niet eens een fatsoenlijke kans hebben gecreeerd. Dat is wel een verschil natuurlijk.
Type De Ligt?Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:37:
Per Schuurs is toch meer een type de Ligt? Waarom die niet erbij halen?
Talentvol en een voetballende verdediger ja.
Maar die is ook nog niet klaar voor dit niveau.
Slecht ingekocht, zodra De Ligt wegvalt heb je geen echte centrale verdediger meer.
Luister je ook wel even naar Kenneth? Dat wordt hier ook al gezegd....carpebios schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:38:
Op tv zeggen ze ook dat PSV veel beter is, wat een bril!
Mwah, denk dat de kracht van dit PSV ook wel is dat ze gewoon lange ballen kunnen spelen. Dan kan je de Jong beperkt noemen, maar hij speelt wel gewoon een enorm belangrijk rol. Je zou zeggen dat dat met Huntelaar ook moet kunnen, maar Ajax kiest daar niet voor. Da's in principe prima, maar als je niks creeert over de grond, tsjah.Typhone schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:37:
[...]
PSV voetbalt zeker niet beter maar hebben snelheid en diepte voorin. Eerste goal is gewoon geluk, 2e goal staat Ajax te slapen, 3e goal is een normale (met een k*tkeeper).
Dus geen idee waarom je Omroep Brabant luistert maar Ajax loopt weer in dezelfde val als in april alleen toen was PSV wel veel sterker.
Die kale kees van ons die mag van mij (dat zei ik eerder al zoek op het woord ‘Erich’ per direct opbokken. Nog nooit een topduel naar z’n hand gezet.
PSV is vaak genoeg gevaarlijk puur door een lange bal die de jong aflegt op Bergwijn of Lozano. Dat is toch wel een voordeel, zeker omdat Ajax het betere veldspel lijkt te hebben (maar da's moeilijk te zeggen aangezien PSV sowieso vaker voor de lange of semi lange bal kiest).
PSV is ook vele malen beter dan Ajax .carpebios schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:38:
Op tv zeggen ze ook dat PSV veel beter is, wat een bril!
AJAX speel met 5 middenvelders.
PSN: Finally_Chris
Dat heb ik dan ook niet gezegd en daar ben ik het niet mee eens, zou zomaar nog 3-3 kunnen worden in de 2e helft. You never know en in potentie is de verdediging van PSV ook gewoon kwetsbaar.
[ Voor 12% gewijzigd door fevo-1190 op 23-09-2018 17:42 ]
Verwijderd
Ben je aan het trollen of kijk je de wedstrijd van vorig seizoen terug?St@m schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:33:
XXXVI
Dit topic is gesloten.
![]()