Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Een andere reden voor het niet geven van die kaart heb ik niet.
Protip : zet een groot (pul) glas thee voor de wedstrijd begint blijft de hele eerste helft warm genoegTyphone schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:09:
[...]
Geprobeerd: #naamvriendin#, zou je mij kopje thee willen geven?
Middelvinger: pak het zelf lamme hond.
Failed ^^
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
En dan halverwege nog weg moeten omdat je moet pissen.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:19:
[...]
Protip : zet een groot (pul) glas thee voor de wedstrijd begint blijft de hele eerste helft warm genoeg, heb je de hele rust voor een tweede pul als je wil
Inderdaad, voor de zekerheid 2 grote pullen neerzetten.DoeEensGek schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:22:
[...]
En dan halverwege nog weg moeten omdat je moet pissen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wel zo makkelijk dan, eentje met ClubNaam erop en de andere met AndereClubNaam erop o waitOPSLAGHOND schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:23:
[...]
Inderdaad, voor de zekerheid 2 grote pullen neerzetten.
Wedstrijd kan wel wat peper gebruiken overigens.
Tadic mist weer eens een pingel (hoe duidelijk wil je ze hebben
[ Voor 10% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 20-01-2019 17:35 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
hij speelt idd ongelukkig, maar om nou te zegge dat we met 10 spelen gaat me te ver. hij verzet toch bergen nuttig werk... desniettemin verwacht ik meer van hemtoolkist schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:28:
We spelen weer met 10. Echt alles mislukt bij Dolberg, als ie überhaupt al aan de bal komt.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Mijn favoriete ploeg om te zien afgaan jaHan schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:17:
[...]
Jouw favoriete ploeg speelt, kom op, geniet er van, kan je toch nog juichen dit weekend
Kun je voorbeelden geven van wat ie goed doet of wat dat nuttige werk is? Ik zie het echt niet.P.O. Box schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:32:
[...]
hij speelt idd ongelukkig, maar om nou te zegge dat we met 10 spelen gaat me te ver. hij verzet toch bergen nuttig werk... desniettemin verwacht ik meer van hem
Misschien mag je volgende week één van je favoriete clubs zien afgaan?Leon Zwiers schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:35:
[...]
Mijn favoriete ploeg om te zien afgaan ja. Wil helaas maar niet gebeuren de laatste tijd
Weinig gevaar van Heerenveen inderdaad.DoeEensGek schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:35:
Ajax speelt slapjes... Maar staat 3-1. Weinig kansen van Heerenveen.
Als dit zo doorzet in de tweede helft is het een leuk voetbalweekend geweest
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
TouchéOPSLAGHOND schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:36:
[...]
Misschien mag je volgende week één van je favoriete clubs zien afgaan?
deze wedstrijd helaas alleen zjin draverij... hij loopt zich het schompes om gaten dicht te lopen en verdedigers onder druk te zetten.... daardoor moet Heerenveen sneller vooruit spelen, en dan wordt al gauw bij Donny, Frenkie, Lasse of Daley ingeleverd...toolkist schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:35:
[...]
Kun je voorbeelden geven van wat ie goed doet of wat dat nuttige werk is? Ik zie het echt niet.
Ik hoop echt dat (na volgende week) de knop omgaat in Rotterdam (Nee, niet het licht uit daar zijn jullie al eens mee weggekomen), als Nederland kunnen we wel weer een sterke top 3 gebruiken!
Ik heb weinig hoop. Een TD met een contract voor onbepaalde tijd die eigenlijk niet kan ingrijpen omdat ie dan meteen mee mag opbokken. De hele top bij Feyenoord is verrot. Dat fix je niet in 2 jaar.OPSLAGHOND schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:40:
[...]
Ik hoop echt dat (na volgende week) de knop omgaat in Rotterdam (Nee, niet het licht uit daar zijn jullie al eens mee weggekomen), als Nederland kunnen we wel weer een sterke top 3 gebruiken!
Ze zijn incompetent of te zwak, dat is zo ongeveer iedereen met macht bij Feyenoord.Leon Zwiers schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:45:
[...]
Ik heb weinig hoop. Een TD met een contract voor onbepaalde tijd die eigenlijk niet kan ingrijpen omdat ie dan meteen mee mag opbokken. De hele top bij Feyenoord is verrot. Dat fix je niet in 2 jaar.
Ze hadden v Geel al jaren geleden moeten dumpen, want hij voegt gewoon zo bizar weinig toe.
Begrijp niet wat de reden is dat hij er nog is
Dat ze de afgelopen jaren ondanks v Geel toch prijzen hebben gewonnen. Hij was neem ik aan al lang weggeweest als dat kampioenschap en die bekers niet gewonnen waren.Deadsy schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:50:
[...]
Ze zijn incompetent of te zwak, dat is zo ongeveer iedereen met macht bij Feyenoord.
Ze hadden v Geel al jaren geleden moeten dumpen, want hij voegt gewoon zo bizar weinig toe.
Begrijp niet wat de reden is dat hij er nog is
Klopt, maar wat heeft hij met die prijzen te maken?Leon Zwiers schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:52:
[...]
Dat ze de afgelopen jaren ondanks v Geel toch prijzen hebben gewonnen. Hij was neem ik aan al lang weggeweest als dat kampioenschap en die bekers niet gewonnen waren.
Wat heeft hij weten toe te voegen aan Feyenoord de afgelopen jaren? Heeft hij slimme constructies bedacht waarmee top spelers gehaald zijn? Heeft hij voor weinig geld talenten weten te halen dank zijn top netwerk?
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 20-01-2019 17:57 ]
Zodra er prijzen worden gepakt is de meute tevreden he.Deadsy schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:54:
[...]
Klopt, maar wat heeft hij met die prijzen te maken?
Wat heeft hij weten toe te voegen aan Feyenoord de afgelopen jaren? Heeft hij slimme constructies bedacht waarmee top spelers gehaald zijn? Heeft hij voor weinig geld talenten weten te halen dank zijn top netwerk?
W00p w00p. 3-2
Allemaal waar, maar wellicht toch niet erg genoeg om een afkoopsom voor te willen betalen.
Heeft hij een contract van bepaalde tijd?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heb je nou geen onrealistische verwachtingen? De begroting is beperkt, daarmee ook de TD. Hij heeft Berghuis, Van Persie gehaald. Of was dat niet zijn verdienste? Onder zijn bewind is Feijenoord ooit weer opgekrabbeld. Of is dat te lang geleden?Deadsy schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:54:
[...]
Klopt, maar wat heeft hij met die prijzen te maken?
Lamprou vs Onana is ook een wereld van verschil ... scheelt een straatlengte zeg maar ...Typhone schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:57:
Sjonge jonge wat een verdediging opeens. 2 goals tegen op een totaal van 8... (nu dus 10)
Echt elke Ajacied weet dat Sinkgraven helemaal niks te zoeken heeft bij Ajax en dat ie dat al keer op keer bewezen heeft (als ie eens niet geblesseerd is)... Wakker worden Ten Hag, we spelen met 9.5 man en wel 1 verdediger
Ben ik wel benieuwd hoe jij het nieuwe stadion plan dan bekijkt.Leon Zwiers schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:45:
[...]
Ik heb weinig hoop. Een TD met een contract voor onbepaalde tijd die eigenlijk niet kan ingrijpen omdat ie dan meteen mee mag opbokken. De hele top bij Feyenoord is verrot. Dat fix je niet in 2 jaar.
Ik ben van mening dat Feyenoord er eerder een blok bij heeft aan het been, dan profijt. Dit bedoel ik niet vanwege de kuip, die voor sommige heilig is. Maar met een nieuw, groter stadion komen ook hogere vaste lasten. Als de sfeer mee gaat heb je geluk maar is de druk om te presteren (europees) toch echt hoog. Daar hebben ze absoluut geen kwaliteiten voor op het moment.
Weer Sinkgraventoolkist schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:00:
Wober verkopen en Sinkgraven opstellen![]()
Echt elke Ajacied weet dat Sinkgraven helemaal niks te zoeken heeft bij Ajax en dat ie dat al keer op keer bewezen heeft (als ie eens niet geblesseerd is)... Wakker worden Ten Hag, we spelen met 9.5 man en wel 1 verdediger

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
We krijgen even een lesje effectiviteit

Wanneer de begroting beperkt is moet je creatief zijn of gebruik maken van je netwerk.DeKever schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:00:
[...]
Heb je nou geen onrealistische verwachtingen? De begroting is beperkt, daarmee ook de TD. Hij heeft Berghuis, Van Persie gehaald. Of was dat niet zijn verdienste? Onder zijn bewind is Feijenoord ooit weer opgekrabbeld. Of is dat te lang geleden?
En is Feyenoord echt onder zijn bewind weer opgekrabbeld of was het ondanks zijn aanwezigheid en was dit dankzij Koeman?
En heeft hij echt zoveel te maken gehad met de komst van v Persie?
Nee hoor, met een normale keeper stond je nog ‘gewoon’ 3:1 voor nu.dvdkiwi schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:03:
Wat gebeurt hier??

XXXVI
En een lesje hoe help ik de tegenstander in het zadel.dvdkiwi schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:03:
Wat gebeurt hier??
Kutspits mag er ook nog wel bij.ephymerous schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:03:
Kut keeper en kut linksbackDat middenveld geeft ook geen druk op de bal.
Sinkgraven en Lamprou zagen er niet goed uit, dit gaat wel heel makkelijk.
Daar kopen we nu niks voor, we moeten het doen met wat er op het veld staatTyphone schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:03:
[...]
Nee hoor, met een normale keeper stond je nog ‘gewoon’ 3:1 voor nu.
Ik zie met het kleine bedrag wat Feyenoord extra zou krijgen bovenop wat er nu is dat stadion niet zitten. Het is dat de gemeente ook voor een groot deel de bietenbrug op gaat. Maar anders kan dit wel eens alsnog het failliet betekenen.DoeEensGek schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:01:
[...]
Ben ik wel benieuwd hoe jij het nieuwe stadion plan dan bekijkt.
Ik ben van mening dat Feyenoord er eerder een blok bij heeft aan het been, dan profijt. Dit bedoel ik niet vanwege de kuip, die voor sommige heilig is. Maar met een nieuw, groter stadion komen ook hogere vaste lasten. Als de sfeer mee gaat heb je geluk maar is de druk om te presteren (europees) toch echt hoog. Daar hebben ze absoluut geen kwaliteiten voor op het moment.
we krijgen vooral een lesje "als je denkt dat jer er al bent, dan ben je er nog niet"...ik zie de 2e helft alleen maar spelers die verkeerde passes geven, nonchalant spelen en spelers die ingespeeld worden pas reageren als ze echt zeker zijn dat de bal hun kant op komt. dan ben je gewoon niet zoveel sterker alseen effectief heerenveen om het naar huis te spelen.dvdkiwi schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:03:
Wat gebeurt hier??
Ik zeg ook weer watMartinusz schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:34:
Gelukkig mist ie een keer in zo’n wedstrijd dan wanneer het echt nodig is.

Was er maar wat van gekocht, dan stond er nu een betere keeper op doel.dvdkiwi schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:05:
[...]
Daar kopen we nu niks voor, we moeten het doen met wat er op het veld staat
Snap ook niet dat Ajax hem (terug)gehaald heeft. Die jongen is 176cm en bij Feyenoord was hij ook geen 1e keeper. Er zal toch wel iets beters in de jeugd rondlopen?Typhone schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:05:
Lamprou ziet er nooit goed uit.
De jeugd die gisteren met 1-7 op de toekomst van Feyenoord verloren heeft?danslo schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:07:
[...]
Snap ook niet dat Ajax hem (terug)gehaald heeft. Die jongen is 176cm en bij Feyenoord was hij ook geen 1e keeper. Er zal toch wel iets beters in de jeugd rondlopen?
Hoe kom je met 1.76 in hemelsnaam op doel terecht vraag je je af ja. In het profvoetbal...danslo schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:07:
[...]
Snap ook niet dat Ajax hem (terug)gehaald heeft. Die jongen is 176cm en bij Feyenoord was hij ook geen 1e keeper. Er zal toch wel iets beters in de jeugd rondlopen?
Ik riep al een half seizoen dat Ten Hag meer geluk dan wijsheid heeft. In mijn ogen dan...Crysania schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:08:
Gewoon tactisch falen van Ten Hag weer. Waarom niet Neres rechtsbuiten. Ziyech naar het middenveld en blind links achter??
Wat veel erger is: PSV laat voor het eerst sidns tijden punten liggen en Ajax speelt slap en ongemotiveerd. Totaal niet passend zeg maar.
Het erge is dat ik v. Geel er nog wel voor aan ziedutchgio schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:08:
Ze zoeken bij Feyenoord nog een keeper voor op de bank...
[ Voor 62% gewijzigd door danslo op 20-01-2019 18:10 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoop ik wel dat ie vanavond de bord-op-schoot scouting even overslaat.danslo schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:10:
[...]
Het erge is dat ik v. Geel er nog wel voor aan zie
Dekselse hahn
Niet de allermoeilijkste maar toch.
Aan creativiteit geen gebrek.
In Rotterdam wel, wij stellen daarentegen wat meer eisen.Lekkerboeie86 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:17:
Ten hag weer aan de beurt? Die man zou een standbeeld verdienen op basis van zijn champions League prestaties.
Verwijderd
Gelukkig wel want dit is toch echt niet om aan te zien. Teveel blunders deze wedstrijd vooral de tweede helft. Dit mag en kan Ajax zichzelf alleen maar aanrekenen.OPSLAGHOND schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:18:
[...]
In Rotterdam wel, wij stellen daarentegen wat meer eisen.
Een speler van "43 miljoen" op de bank en dan Lamprou en Sinkgraven wel in de basis ...Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:19:
[...]
Gelukkig wel want dit is toch echt niet om aan te zien. Teveel blunders deze wedstrijd vooral de tweede helft. Dit mag en kan Ajax zichzelf alleen maar aanrekenen.
Wie is verantwoordelijk voor de opstelling? Juist!
Inderdaad, Neres had prima linksback of als keeper kunnen spelen!OPSLAGHOND schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:21:
[...]
Een speler van "43 miljoen" op de bank en dan Lamprou en Sinkgraven wel in de basis ...
Nou kun je Neres wat lastig in de goal zetten...OPSLAGHOND schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:21:
[...]
Een speler van "43 miljoen" op de bank en dan Lamprou en Sinkgraven wel in de basis ...
Waarom Sinkgraven op linksback door trainer na trainer maar als een optie wordt gezien is mij echt een raadsel. Die heb ik nou al in zo achterlijk veel wedstrijden fouten zien maken met puntverlies tot gevolg, dat moeten professionals toch ook zien?Lekkerboeie86 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:17:
Ten hag weer aan de beurt? Die man zou een standbeeld verdienen op basis van zijn champions League prestaties.
Ik snap dat je denkt dat je zo'n wedstrijd alsnog gewoon moet winnen, maar juist aanvallend is Heerenveen nog wel aardig.
Lamprou op doel helpt ook niet, wat lever je daar in ten opzichte van Onana zeg.
Overigens is het ook wel bijna een wonder dat de vierde voor Ajax er nog niet in ligt.
En nu natuurlijk een penalty voor Heerenveen zeker.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dit topic is gesloten.