Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Hier nu iets meer dan 60 uur in de game zitten. Ben level 45 en nog niet klaar. Hoofdverhaal wel uitgespeeld, maar de cultists en nog wat andere dingen moet ik nog afronden.

Zelf haal ik veel plezier uit Odyssey, meer dan uit Origins. De afsluiting van het hoofdverhaal vind ik alleen wel een beetje heel erg meh (spoiler over het einde van het verhaal).
spoiler:
Ik speelde met Alexios en tot op het einde deed Kassandra erg vijandig, tot 1 moment en daarna sloeg alles om en kwam ze terug bij de familie en was het verhaal ineens voorbij. Ze staat wel leuk tussen de Female Athletes op je schip :)

Ik denk dat ik deze week nog nodig heb om de rest te spelen en dan kan ik eindelijk beginnen aan RDR2. Die game is wel waar ik erg naar uitkijk, maar ik vind het ook geen straf om nu nog AC:Odyssey verder te spelen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 16:42
Ik zit volgens de statistieken op 45%. Speel nog met veel plezier en probeer alle officiele side quest en vraagtekens weg te werken voor de main story me naar een ander gebied stuurt. Dat kost soms een avond speeltijd voor ik weer verder kan. Maar zo haal ik wel het maximale eruit.

Als Odessey afgelopen is ga ik ook heerlijk door naar RDR2. Maar wil eerst deze game uitspelen voor ik hem aan de kant gooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Dubrillion schreef op maandag 5 november 2018 @ 07:56:
Als Odessey afgelopen is ga ik ook heerlijk door naar RDR2. Maar wil eerst deze game uitspelen voor ik hem aan de kant gooi!
Dat idee had ik ook, ik wilde ook niet schakelen in de tussentijd. Ik wil me compleet kunnen focussen op het verhaal en de besturing en daarna doorgaan met de volgende game. Na RDR2 keer ik nog wel terug om de DLC door te spelen, die heb ik in de Season Pass zitten bij mijn gold edition.

Ik wild de game snel doorspelen en heb me daarom wat minder op de side quests gefocust, die had ik achteraf beter wel direct mee kunnen nemen, sommige heb je nodig om verder te kunnen op je Odyssee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik maak nog een tussenstation tussen AC: Od en RDR 2: Shadown of the Tomb Raider :9. Even een 'genre' swap tussen de 2 grotere 'open wereld' games. :Y

34 uur en 27% (25% van de regio's ontdekt) btw :9

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 05-11-2018 08:19 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 10:51
Die mercenaries blijven steeds terugkomen lijkt het. Ik was in de vooronderstelling dat wanneer je er eentje had gekilled, deze ook voorgoed weg bleef en je deze kon 'afvinken'. Zo heb ik een hele tijd met bounties op mezelf mercenaries lopen slachten, tot ik er achter kwam dat het geen nut heeft.

Voor zover ik nu begrijp heeft het alleen nut om de hogere mercenaries te killen, dus die in je eigen tier of hoger staan. In mijn geval nu tier 7 laatste rang..

Die conquest battles kun je ook steeds over en weer doen voor een zelfde gebied. Zo heb ik eens voor Athene en voor Sparta gevochten in hetzelfde gebied, puur voor wat loot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

remzor schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:55:
Die mercenaries blijven steeds terugkomen lijkt het. Ik was in de vooronderstelling dat wanneer je er eentje had gekilled, deze ook voorgoed weg bleef en je deze kon 'afvinken'. Zo heb ik een hele tijd met bounties op mezelf mercenaries lopen slachten, tot ik er achter kwam dat het geen nut heeft.

Voor zover ik nu begrijp heeft het alleen nut om de hogere mercenaries te killen, dus die in je eigen tier of hoger staan. In mijn geval nu tier 7 laatste rang..

Die conquest battles kun je ook steeds over en weer doen voor een zelfde gebied. Zo heb ik eens voor Athene en voor Sparta gevochten in hetzelfde gebied, puur voor wat loot.
Alleen voor de allerlaatste heeft het nut; dan ben je top-dog mercenary namelijk.

En die conquests zijn handig voor bepaalde side quests en het binnenharken van gear en achievements. Verder; meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Conquests zijn vooral goed om XP binnen te harken, vooral in het begin levert je dit veel XP op.

Mercenaries keren inderdaad continue terug, als je er één gedood hebt wil een ander die plek graag opvullen. Ik ben nu einde Tier3, moet nog een beetje levellen en dan ga ik zorgen dat ik bovenaan terecht kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Ik loop eigenlijk altijd met een bounty op. Beetje uitdaging om een Fort te clearen vind ik wel leuk.
Echter sinds ik die poison daggers heb van een mercenarie, gaat alles wel heel simpel. Misschien tijd voor 2 mercenaries :+

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 21:08
YdieresiS schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 07:23:
Conquests zijn vooral goed om XP binnen te harken, vooral in het begin levert je dit veel XP op.

Mercenaries keren inderdaad continue terug, als je er één gedood hebt wil een ander die plek graag opvullen. Ik ben nu einde Tier3, moet nog een beetje levellen en dan ga ik zorgen dat ik bovenaan terecht kom.
Je kan ook, net zoals ik, per ongeluk de nummer 1 killen als hij een bounty op jouw hoofd heeft.
Was zelf level 45 en hij 50, maar met een beetje rammen (Poison daggers) had ik hem dood en bleek ik ineens de nieuwe nummer 1 te zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Tijntjuh.eu schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:18:
[...]

Je kan ook, net zoals ik, per ongeluk de nummer 1 killen als hij een bounty op jouw hoofd heeft.
Was zelf level 45 en hij 50, maar met een beetje rammen (Poison daggers) had ik hem dood en bleek ik ineens de nieuwe nummer 1 te zijn :X
Dat is nog wel een idee inderdaad. Ik dacht dat je altijd maar 1 rang opschoof als je er 1 vermoordde, maar als je die killed sta je in 1 keer bovenaan? Bij de wat sterkere tegenstanders probeer ik ze afgezonderd te houden, dan veel hitten, en ontwijken en een aantal keer je overpower attack erin gooien. Zo haal je ze nog regelmatig vrij snel neer, dus kan dat ook wel met die mercenary proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
Stond zelf rang 3 en dan de 1st place zeg maar. Dus denk wel dat het zo werkt (beloof je alleen niets :-P), anders zou ik rang 2 moeten worden op de laatste plek.. Wil verder geen spoiler doen, maar de nummer 1 killen heeft ook invloed op je verhaallijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Is wel echt een giga game qua omvang zeg. Ik heb er nu 65 uur inzitten, level 35 en kom net in Sparta aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:38
Level cap gaat omhoog, en er komen nieuwe missies en mythical creatures + meer customizatie

https://www.pcgamer.com/u...monsters-quests-and-more/

Als je al level 50 was, wordt je overtollige xp die je al hebt verdiend in ability points omgegoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
Ik heb gisteren AC:Odyssey aangeschaft. Twijfelde eerst voor mijn XBox One, maar eigenlijk zoek ik juist een nieuw spel om op mijn PC te spelen dus de keuze is gevallen op de PC versie. Kreeg 20% korting bij Ubisoft dus was prima te doen.

Mijn i7 en 1080 draaien dit volledig maxed out met prima performance.

En damn, wat ziet het er mooi uit zeg. Geweldig. Nu rustig bezig alles in de beginzone te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

AntiChrist7 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:47:
Level cap gaat omhoog, en er komen nieuwe missies en mythical creatures + meer customizatie

Als je al level 50 was, wordt je overtollige xp die je al hebt verdiend in ability points omgegoten
Ik vraag me af of ze ability points bedoelen of dat je er ook levels bij krijgt.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

AntiChrist7 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:47:

Crap, ben pas net Level 30 en nu gaat de cap al omhoog :+

Achja; better late than never :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Met veel moeite op level 45, moet ik nog 25 levels erbij straks. Zo kom ik nooit aan RDR2 toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik moest nooit grinden voor levels (tenzij je puur voor de main quest gaat), want je krijgt voor alles xp: plaatsen ontdekken, kill maken, camps clearen, zijmissies,..

Als er een functie was dat je character om de zoveel tijd moet schijten, kreeg je daar wss ook xp voor.

heb domweg all mijn epic gear verkocht, die soms betere stats had dan de legendary, gewoon omdat ik alles goud wou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik heb ook niet moeite om te levellen als in grinden, maar wel om door alle content heen te komen. Ik zit nu op level 45 in een level 41 gebied. Maar ik moet nog zo veel locaties en side quests afhandelen en dan gaan ze nog nieuwe content toevoegen.

Ik vind het allemaal super tof dat Ubisoft de game zo ondersteund, maar met RDR2 in huis komt me dat nu niet zo best uit. Zonder een andere game in huis had ik het echt wel veel meer gewaardeerd :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

DigitalError schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 06:45:
Maak daar lekker een eigen topic voor aan in plaats van in een single player game topic te komen recruiten.
Rapporteren en negeren. Dit is de 4e keer dat hij dit doet binnen 1 week tijd en alle keren zijn z'n posts gedecimeerd door mods. Ik vermoed dat ie strakjes een GoT pauze krijgt.

Ontopic, gisteren geen AC willen spelen sinds duidelijk is dat de XP die je hebt behaald na level 50 te zijn geworden niet naar nieuwe levels telt. Eigenlijk wil ik dus wachten tot de level cap verhoogd wordt. Maar misschien duurt dat nog veel te lang... :X

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Gisteren heb ik terwijl ik op plek 4 in de mercenary ranglijst stond, de nummer 1 aangepakt met succes. Hoewel andere hier zeiden dat ik dan op plek 1 terecht zou komen gebeurde dit dus bij mij niet. De nummer 1 kwam op plek 4 terecht en de rest schoof mooi een plekje op. Ik heb er toen mijn missie van gemaakt om bovenaan te komen, en ben inmiddels 1 plekje opgeschoven, daarna werd ik afgeleid door van alles en kwam ik er niet aan toe om op plek 1 te belanden.

Ik heb nog een missie voor vanavond dus. Op zich is het best te doen als level 45 om een level 50 mercenary aan te pakken, maar je moet wel goed weten te dodgen.

De Cult weet ik ook al aardig in te perken, dus voor mij komt het einde van de game steeds verder binnen bereik. Als er sidequests zijn die ik niet hoef te doen, dan sla ik die momenteel over. Ik ben nu net level 46 en heb het idee dat ik het zonder verder te levellen wel moet gaan redden.

Atlantis questlijn vraagje (ik denk een level 50 gerelateerd vraagje, want gaat om de laatste boss)
spoiler:
Van alle gevechten die je uitvoert, Pheniks, Cyclops, Minotour, Medusa. Lijkt Medusa me het meest uitdagend. Ik heb in filmpjes voor de release hier wat van gezien en dit lijkt de enige boss waarbij ook andere characters in je gevecht worden betrokken. Voor de mensen die deze questlijn hebben gedaan, valt Medusa te verslaan als je zelf 4 levels lager bent (volgens mij is zij level 50) en is het goed te doen om de andere tegenstanders te dodgen op dat niveau?

Ik ben benieuwd.

Ik hoop dus binnen niet al te lange tijd over te kunnen stappen op RDR2, die ga ik dan compleet mijn aandacht geven en na het uitspelen van die kom ik weer terug bij AC Odyssey voor de DLC (want ik heb de season pass) en dan beleven we daar ook vast nog wat leuke uren aan. Tegen die tijd zal ik de kaart ook wel leegspelen om de laatste trophy's ook te halen.
Blaat schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 07:24:
Ontopic, gisteren geen AC willen spelen sinds duidelijk is dat de XP die je hebt behaald na level 50 te zijn geworden niet naar nieuwe levels telt. Eigenlijk wil ik dus wachten tot de level cap verhoogd wordt. Maar misschien duurt dat nog veel te lang... :X
Dat is wel zuur dat die niet meetellen voor nieuwe levels. In het nieuws staat dat het een november update betreft, dus het zou niet zo lang moeten duren voordat die uitkomt. Ik hoop dat dit niet te veel nieuwe content oplevert die ik dan ook nog wil afronden. Zelf wil ik hem het liefst oppakken na RDR2 (waar ik nog niet eens aan begonnen ben).

[ Voor 16% gewijzigd door YdieresiS op 09-11-2018 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
YdieresiS schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 07:41:

Atlantis questlijn vraagje (ik denk een level 50 gerelateerd vraagje, want gaat om de laatste boss)
spoiler:
Van alle gevechten die je uitvoert, Pheniks, Cyclops, Minotour, Medusa. Lijkt Medusa me het meest uitdagend. Ik heb in filmpjes voor de release hier wat van gezien en dit lijkt de enige boss waarbij ook andere characters in je gevecht worden betrokken. Voor de mensen die deze questlijn hebben gedaan, valt Medusa te verslaan als je zelf 4 levels lager bent (volgens mij is zij level 50) en is het goed te doen om de andere tegenstanders te dodgen op dat niveau?

Ik ben benieuwd.
Heb je de tweede (ruftende) legendary boar kunnen killen terwijl je zelf levels lager was? zoja, geen probleem.

Ik dacht trouwens dat de vergaarde xp wel ging meetellen na level 50? Niet dat ik het erg vind, ik moet nog flink veel van de map doen, en wat conquest battles leveren je ook een hele lading op

[ Voor 10% gewijzigd door AntiChrist7 op 09-11-2018 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Laatst online: 15-09 10:51
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:28:
Is wel echt een giga game qua omvang zeg. Ik heb er nu 65 uur inzitten, level 35 en kom net in Sparta aan.
Klopt idd, dat besef kwam bij mij ook steeds meer binnen. Ik vind het oprecht een geweldige game! Heeft mijn verwachtingen van AC overtroffen na jaren niet meer te hebben gespeeld. Mooi, vloeiend, uitgebreid, toffe omgeving en mooie features ingame.

Ben nu lvl 27 en bezig met allerlei quests en om de cultists om te leggen. Leuk bedacht met doe hints zoeken en zo steeds verder komen. Mercenaries van 3-4 levels hoger leg ik wel om dus kom ook daarbij steeds hoger op de ladder.
Tijdens het gamen is het ‘ineens’ 3 uur later, dan zit je er zo lekker in.. heerlijk na jaren nauwelijks gegamed te hebben :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
remzor schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 20:15:
[...]

Tijdens het gamen is het ‘ineens’ 3 uur later, dan zit je er zo lekker in.. heerlijk na jaren nauwelijks gegamed te hebben :D
Ja klopt. Heb ik niet vaak, maar deze de AC is echt verslavend. Ene quest klaar, krijg je weer een x aantal sub-quests en ben je inderdaad paar uur verder.

Inmiddels denk ik ook dat ik te begin te snappen waar het verhaal om draait, was toch even lastig aangezien het zich voor Assassins Creed Origins afspeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
AntiChrist7 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:09:
[...]

Heb je de tweede (ruftende) legendary boar kunnen killen terwijl je zelf levels lager was? zoja, geen probleem.

Ik dacht trouwens dat de vergaarde xp wel ging meetellen na level 50? Niet dat ik het erg vind, ik moet nog flink veel van de map doen, en wat conquest battles leveren je ook een hele lading op
Die Boar heb ik gedaan toen ik een paar levels hoger was, dat was ook een rotding om te verslaan. Van het weekend eerst de Cultists maar afgemaakt, toen was ik level 48, toen lukte het me ook net niet ik kom tot driekwart van de levensbalk en daarna
spoiler:
gooit Medusa er nog een lading stenen soldaten tegenaan, ik probeer ze te ontwijken, maar wordt dan door de straal van Medusa geraakt.

Daarna nog geleveld naar level 49 en mijn Demigod set ook naar dat level gebracht, maar nog steeds hetzelfde issue. Wat een rotding om te verslaan zeg. Ik zal met wat conquest battles mezelf nog wel boosten naar level 50 en het dan nog eens proberen. De meeste van die legendary animals heb ik gedaan terwijl ik een paar levels hoger was, dus misschien moet ik hiervoor nog wachten totdat de level cap omhoog gaat.

Het heeft me gisteren in ieder geval heel wat frustratie gekost, na 10 keer proberen was ik er wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik deed het in twee keer (speel wel op normal omdat sneaky zijn erg moeilijk is als bijna iedereen zoveel helath heeft dat een assassination hen niet kilt), met veel dodgen en de juiste skills is het best te doen.

Die boar daarentegen... minstens 15 keer moeten herstarten, dat was een echte nachtmerrie

Ik wou echt dat ze pre-sets toevoegden, zodat je makkelijk van outfit kan veranderen als je gaat jagen, tegenover als je gaat sneaken, of een conquest battle gaat doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
AntiChrist7 schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:34:
Ik wou echt dat ze pre-sets toevoegden, zodat je makkelijk van outfit kan veranderen als je gaat jagen, tegenover als je gaat sneaken, of een conquest battle gaat doen
Dit zou wel handig zijn ja, dan kun je ook makkelijk wisselen. Zo zou ik bij de boss fights ook snel een andere armorset en speelstijl kunnen proberen om te zien of het dan wel lukt.

---edit---
Gisteren dan toch het vervelende gevecht gehaald in de Atlantis questlijn.
Ik had mijn abilities opnieuw ingedeeld en toen werkte het wel. Ik had in het begin verkeerde keuzes gemaakt in mijn build en punten toegekend aan abilities die wel handig leken maar dat toch niet echt waren. Nu een Warrior Build opgebouwd:
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bea726176615/5bea726139a67-IMG_20181112_195029.thumb.jpg
Daarna:
spoiler:
Het gevecht met Medusa aangegaan. In een filmpje gezien dat met pijlen die stenen soldaten van haar werden afgemaakt en mijn pijlen leken minder damage te doen dan in dat filmpje. Blijkt dat ik de bijzondere pijlen gebruikte, terwijl de normale pijlen op headshot hoogte meer damage doen. De ability om je levensbalk bij te vullen was voor dit gevecht ook heel handig (deze had ik eerst niet aangezien me deze niet heel nuttig leek, maar dat was hij dus wel. Met deze ability en het gebruik van een aantal anderen was het gevecht ineens appeltje eitje. Ik heb hem gisteren in 1 keer gehaald en ging er vrij relaxed doorheen, geen idee waarom ik hem eerder niet kon halen, maar ik denk dus dat gewoon aan een verkeerde opbouw van de abilities lag. Ik ben in ieder geval blij.

Gisteren dus het einde gezien van de verschillende questlijnen en voor mij is de game nu eerst klaar. Ik ben level 49 en ga nog wel de trophy's halen, maar ik wacht eerst op de update waar de levelcap wordt verhoogd, zodat ook alles direct meetelt voor het verder levellen.

Ik ben nu eerst toe aan Red Dead Redemption 2, als ik die uit heb keer ik weer terug naar AC Odyssey voor de DLC's.

[ Voor 65% gewijzigd door YdieresiS op 13-11-2018 07:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 15:58
Ik dacht dat per vandaag een nieuwe cyclops toegevoegd werd in AC: Odyssey genaamd the Lightning Bringer? Geen idee hoe ik de questline start..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Volgens deze lijst zou deze wel moeten komen vandaag ja.

https://assassinscreed.ub...eed-odyssey-november-2018

Er staat alleen niet duidelijk bij op welk tijdstip dit gelanceerd wordt.

Deze is 21 uur geleden toegevoegd, dus het kan ook nog een paar uur duren voordat hij live is (als je ervanuitgaat dat ze dit precies 24 uur voor release hebben gepost):

[ Voor 8% gewijzigd door YdieresiS op 13-11-2018 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-01 22:39
YdieresiS schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:03:
Volgens deze lijst zou deze wel moeten komen vandaag ja.

https://assassinscreed.ub...eed-odyssey-november-2018

Er staat alleen niet duidelijk bij op welk tijdstip dit gelanceerd wordt.

Deze is 21 uur geleden toegevoegd, dus het kan ook nog een paar uur duren voordat hij live is (als je ervanuitgaat dat ze dit precies 24 uur voor release hebben gepost):
[Twitter]
Wel echt super tof dat ze de content blijven updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

The new Cyclops boss:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://images.pushsquare.com/c719e2d0ee4db/assassins-creed-odyssey-new-boss.original.jpg

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ha, die heb ik deze middag een pak slaag verkocht. 8)
Vroeg me al af waar die missie opeens vandaan kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Na het uitspelen van RDRII weer terug gegaan naar AC en wat een verademing qua controls! dan pas waardeer je echt de soepelheid ervan.
Zat er gelijk weer helemaal in ( en stiekem toch ook wel spijt dat ik RDR II aan de kant heb gelegd voor AC)

Inmiddels level 44 en volgens mij wel in het laatste chapter, ook even een blik geworpen op de trophylist en die valt reuze mee, ik denk dat ik gelijk de platinum mee pak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Origins schreef op woensdag 14 november 2018 @ 07:18:
Na het uitspelen van RDRII weer terug gegaan naar AC en wat een verademing qua controls! dan pas waardeer je echt de soepelheid ervan.
Zat er gelijk weer helemaal in ( en stiekem toch ook wel spijt dat ik RDR II aan de kant heb gelegd voor AC)

Inmiddels level 44 en volgens mij wel in het laatste chapter, ook even een blik geworpen op de trophylist en die valt reuze mee, ik denk dat ik gelijk de platinum mee pak.
Precies, alleen heb ik RDR2 nog niet eens uitgespeeld. Ik ergerde me een beetje aan een aantal zaken zoals de controls en de super mega rigide missie regels inclusief instafail, waardoor ik dacht, laat ik nog even wachten en eerst maar AC:O uitspelen.

Teruggaan naar AC vanuit RDR deed me inderdaad de vloeiende controls weer waarderen, en een heel aantal QoL improvements die misschien wel niet uber mega realistisch zijn, maar wel de vaart erin houden. Ongetwijfeld ga ik RDR2 nog wel uitspelen, maar nu is blijkbaar niet de tijd voor RDR2 voor mij.

Stiekem vind ik deze AC misschien wel TE groot. Maar aan de andere kant vermaak ik me nog steeds als een malle, er is zo veel te doen. Nu level 46, bezig met het laatste stukje van de family quest, maar nog steeds zat te doen _/-\o_

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik heb me ook onverwacht goed vermaakt met AC Odyssey. Vond het zelf ook aan de grote kant en baalde dat RDR2 en AC Odyssey nu zo vlak bij elkaar uitkwamen. Ik ben net begonnen met RDR2 en kan daar nog niet echt wennen aan de controls. Zo wil ik de map openen met de touchpad op de PS4 controller, terwijl je hier de camera mee bedient in RDR2 en je dus weer een ander camera standpunt krijgt. Gelukkig werken de schiet mechanics wel net zoals met pijl en boog schieten in AC Odyssey, anders had ik nog wel heel wat fouten gemaakt. Het is wel even wennen en RDR2 pakt me nu nog niet zo als AC Odyssey deed, maar volgens mij had ik daar in het begin ook wat moeite om in te komen. Ik ga RDR2 in ieder geval wel eerst uitspelen voordat ik weer terug keer naar de extra content in AC Odyssey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Wanneer komt de update van november eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

• Dubrillion
Zo dat is dik. Dan kan ik mijn favoriete pakje dragen terwijl de stats van andere erop zitten.

Ik vind Kassandra in volledig armor namelijk helemaal niet cool. Doe mijn maar beetje ''Medium'' armor om het toch nog enigszins op een Assassin te laten lijken!

• RubenSaurus
Dubrillion schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:30:
[...]

Zo dat is dik. Dan kan ik mijn favoriete pakje dragen terwijl de stats van andere erop zitten.

Ik vind Kassandra in volledig armor namelijk helemaal niet cool. Doe mijn maar beetje ''Medium'' armor om het toch nog enigszins op een Assassin te laten lijken!
Ja precies, ik vind een helm namelijk helemaal niks en nu is er dus een mooie oplossing om daar van af te komen zonder iets in te hoeven leveren

• Dubrillion
DigitalError schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:40:
[...]

Ja precies, ik vind een helm namelijk helemaal niks en nu is er dus een mooie oplossing om daar van af te komen zonder iets in te hoeven leveren
Je kan de helm/kap ook uit zetten he! Op de PC/Xbox is het volgens mij R3.
Ik vind Kassandra zelf namelijk erg mooi gedaan! :+ 8)

En ik cutscenes is de kap automatisch af en vind het in de buitenwereld alleen leuk om hem op te hebben als het een kap is en geen helm. Nu kan dat dus altijd! _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

De grote 1.0.7 update is er, inclusief level cap verhoging!
Summary
# Increased Level Cap from 50 to 70.
# Improved Photo Mode functionality (more details below).
# Added Detailed Mercenary Benefits page to the game.
# Improved Smart Loot System – it will now reward more gear of preferred playstyle.
# Added an option to the game to toggle XP and drachmae boosts on/off in the inventory.
# Addressed an issue that could prevent Mercenary Live Events from appearing.
# Addressed various issues that prevented quests from completing – including Home Sweet Home, Perikles’ Symposium, and Mother’s Prayers.
# Clothes Physics are not capped to 30FPS anymore but scale with selected graphics settings.

New content
# Added support for the second Lost Tale of Greece – A Divine Intervention.
# The quest “Test of Judgment” will be available in-game upon installing version 1.0.7.
Available from Episode 5.
# Located in Korinth, the quest will be added to the quest log once the quest giver was found.

Features & improvements
# NEW! Visual Customization System

# Added a Visual Customization System page to the inventory.
This lets you change the visual appearance of gear items while keeping their original stats.
# Check out our latest article for more details on Transmog.
# NEW! Detailed Mercenary Benefits page

You can now access the Detailed Mercenary Benefits page from the Mercenary menu.
The Detailed Mercenary Benefits page will showcase all Tier Benefits and their statuses (unlocked/not unlocked).

# NEW! Level Cap Increase to 70

If you were Level 50 already, XP gained prior to this increase will automatically be transferred into ability points. XP gained prior the patch will not increase the Level.

Photo Mode Improvements

# Added a Contrast option, more grid types, and an option to hide headgear to the game.
# Added Fog and Bloom options
# Tilt angle increased from 45° to 90°.
# Improved auto-focus functionality.
# Improved display of liked photos on the world map.
# Added a Preview button to immediately hide the UI.
# Pressing any button when the UI is hidden will now bring the UI back automatically.

Miscellaneous:

# Discounts from Mercenary Tier benefits will now be displayed at the Blacksmith.
# Added support for future Live encounters.
# Added an option to the game to toggle XP and drachmae boosts on/off in the inventory.
# Improved hitboxes of legendary animals.
# Added some more NPCs to various NPC stations (marketplaces, tanning spots, etc.).
# Added achievement/trophy for Divine Intervention to the game.

Balancing
# Improved Smart Loot System – It will now reward more gear of the preferred playstyle.

Fixes
Gameplay

# Addressed several issues that prevented players who are meditating from calling Phobos or summoning the Adrestia.
# Players will no longer receive kill rewards when an animal is untamed due to environmental influences.
# Addressed an issue with Horse Follow Road that could send players to an active quest marker rather than to the selected custom marker destination.
# Addressed an issue with the Call to Arms ability that led an unexpected lieutenant to come for help.
# Addressed various issues that caused the player to get stuck in objects or fall through the map.
World

# Addressed various issues with the placement of multiple objects, including Orichalcum across Greece.
# Addressed an issue where Sargon – Oikos of the Olympians – could sometimes be MIA.
# In Nisyros and on Melos Island, players will now incur damage from black lava, as intended.

Quest

# Addressed various issues that prevented the following quests from completing:
-And The Streets Run Red
-Minotour De Force
-Home Sweet Home
-Mother’s Prayers
-Perikles’ Symposium
-Clothes Make The Daughter
-We Will Rise
-Sparring with Roxana
-A Venomous Encounter (didn’t appear on the map)
# Addressed an issue in Stairway to Olympus that could cause the game to freeze temporarily when opening the door.
# Addressed an issue in Witness Him that caused Alkibiades to moonwalk in the background of a cutscene. Beat it, Alki!
# The Family Ties quest will now appear properly when conditions are met.
# The carpet will no longer be magically floating in Sharp Tongue.
# Addressed an issue in Ashes to Ashes that caused the player to be teleported to Andros unintentionally.
# Players will no longer be able to equip gear during the fight in Pankration.
# Addressed an issue in Escort Service that could cause the quest to skip the boarding scenario.
# Addressed an issue that caused players to desynchronize when using Falx of Olympos in the Battle of Pylos.
# Addressed an issue that allowed “Destroy War Supplies for Faction X in Region Y” type of quests to be completed in any nation of the required faction, rather than in the quest-specific nation.
# Addressed an issue in We’re Treasure Hunters that could lead Obelia’s ship to leave the action area.
# [SPOILER] Elpenor’s gear will now be looted automatically after killing him.
# [SPOILER] Addressed an issue in Consulting a Ghost that caused the quest objective “Find and interrogate the Oracle” to disappear from the quest log after being desynchronized.
# [SPOILER] Addressed an issue in A Life’s Dedication that prevented the player from talking to Eppie after investigating the tomb.
# [SPOILER] During Sacred Favors, the Trojan Horse will now be visible.
# [SPOILER] The Plague will now cover all of Kephallonia when conditions are met.
# [SPOILER] After completing Atlantis Destroyed, Pythagoras will no longer be found with the Staff in Atlantis.

Graphics and Animations, Audio

# Addressed various weather, lighting, and terrain texture issues.
# Addressed various animation issues with the character, NPCs, Mythical Creatures, and animals.
# Addressed various gear clipping or texture issues for character and NPCs.
# Addressed an issue that caused silo explosions not to be heard when not in the field of view of the player.

User Interface, Menu, and Subtitles

# Addressed a variety of general UI/HUD display issues.
# Addressed various subtitle sync and localization errors.
# Corrected some bounty display inconsistencies between sponsors vs. bounty display on the map.
# The “-1 Adrenaline Cost for Overpower Abilities” engraving will now remain active after loading screens.
# Addressed an issue where Damage weapon–type engravings are not multiplied when applied to multiple items.
# Removed a spoiler from the description of the Cult crew theme.

Character and AI

# Addressed an issue causing abilities to be ignored by NPCs lighting braziers.
# NPCs or animals will no longer set the player on fire. Man’s not hot.
# NPCs will no longer attack when players fight animals with a bow.
# Leader and their bodyguards will no longer attack the player when they’re in the quest board or blacksmith menu.
# Addressed an issue that caused mercenary pets to be spawned very far away from their owner.
# Addressed an issue after meditation that prevented players from being able to pet tamed animals.
# Addressed an issue with two rogue Council chamber guards who didn’t bother guarding the location they were supposed to.
# Addressed an issue with the Olourous Fortress location where the location wouldn’t be marked as completed when conditions are met.
# Addressed an issue that caused NPCs not to ignite the brazier after investigating a dead body.

Photo Mode

# Addressed an issue that could cause headgear to disappear after exiting Photo Mode.
# Addressed an issue that sometimes could make the Reset text disappear in composition and edit mode of Photo Mode.
# Naval aiming curve will no longer be visible in Photo Mode.
# Blood effects will no longer fade away in Photo Mode.
# Addressed an issue in Photo Mode where the D-Pad could lose its functionality, making it impossible to modify photos.

Naval

# Addressed an issue with occasionally inconsistent shield colors on the Adrestia.
# Addressed an issue during boarding that caused enemy NPCs not to react to range attacks.
# Addressed an issue that caused ships to be the same level as the player rather than the region’s level.
# Addressed an issue during boarding where enemies would sometimes not engage in fights.

Performance and Stability

# Improved stability and performance of the game application.
Enjoy! :)

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

-SaveMe- schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:48:
De grote 1.0.7 update is er, inclusief level cap verhoging!

[...]

Enjoy! :)
Op de XBO is het maar een schamele 2.6 Gb ongeveer. Valt mij enorm mee voor al die fixes die er in zitten :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

@Notna De 'grote' was ook meer van toepassing op het aantal fixes, nieuwe dingen en features :)
Wel goede support. Bij RDR is het wachten op een patch ...

• AntiChrist7
Improved Smart Loot System – it will now reward more gear of preferred playstyle

Komt goed uit daar ik superveel epic gear heb verkocht/dismantled zonder te beseffen dat het soms beter is dan legendary :p

Die nieuwe mythical en mercenary was wel niet veel speciaals aan

[ Voor 14% gewijzigd door AntiChrist7 op 15-11-2018 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Gisteren de main story afgerond. Vond het persoonlijk een beetje een anti-climax.

Toffe game. Maar het Assassins Creed gevoel? Neu, niet echt. Weinig connectie met de AC franchise, al heb ik de Atlantis quest nog af te ronden en wellicht dat dingen dat duidelijker worden.

Idem dito voor de Qult of Kosmos; Moet er nog een paar afmaken.

Achteraf gezien snap ik ook niet zo goed waarom dit deel, chronologisch gezien, voor Origins plaats moet vinden. Origins vond ik het heel duidelijk namelijk een connectie met de Assassins hebbn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Gisteren ook na 91 uur het spel afgerond. Ik begon me na 10 gebieden wel te irriteren, weinig nieuwe dingen. Toch platinum gehaald, laatste stuk ook flink gerushed om er door heen te gaan.
Voor de dlc wacht ik nog even. Even een andere game op pakken, tot dlc uit zijn..

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:51:
Gisteren de main story afgerond. Vond het persoonlijk een beetje een anti-climax.

Toffe game. Maar het Assassins Creed gevoel? Neu, niet echt. Weinig connectie met de AC franchise, al heb ik de Atlantis quest nog af te ronden en wellicht dat dingen dat duidelijker worden.

Idem dito voor de Qult of Kosmos; Moet er nog een paar afmaken.

Achteraf gezien snap ik ook niet zo goed waarom dit deel, chronologisch gezien, voor Origins plaats moet vinden. Origins vond ik het heel duidelijk namelijk een connectie met de Assassins hebbn
De Atlantis quest maakt wel wat dingen duidelijker, aanrader om die uit te spelen. Voor mij werd het daar ook duidelijker waarom hij nu voor Origins plaats vindt. Als je je Odyssey hebt uitgespeeld (dus alles wat in je Odyssey lijst valt), vallen er wel wat puzzelstukjes op de juiste plek. Het verhaal rondom de familie vond ik zelf ook het minst aansprekend.

Mijn tip zou zijn om die andere twee Odyssey questlijnen ook nog af te ronden, voor mij gevoel was de game daarna ook redelijk af, na het stuk waar jij het over had waren er voor mij nog te veel open einden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
YdieresiS schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:53:
[...]

De Atlantis quest maakt wel wat dingen duidelijker, aanrader om die uit te spelen. Voor mij werd het daar ook duidelijker waarom hij nu voor Origins plaats vindt. Als je je Odyssey hebt uitgespeeld (dus alles wat in je Odyssey lijst valt), vallen er wel wat puzzelstukjes op de juiste plek. Het verhaal rondom de familie vond ik zelf ook het minst aansprekend.

Mijn tip zou zijn om die andere twee Odyssey questlijnen ook nog af te ronden, voor mij gevoel was de game daarna ook redelijk af, na het stuk waar jij het over had waren er voor mij nog te veel open einden.
Thanks. Die Pheniks quest heb ik al gedaan, alleen zonder te hoeven matten :D

Maar goed om te horen. Zat echt te twijfelen of die ik 10 resterende Cult dudes nog wel wil opsporen of dat ik aan RDR2 ga beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:53:
[...]

Thanks. Die Pheniks quest heb ik al gedaan, alleen zonder te hoeven matten :D

Maar goed om te horen. Zat echt te twijfelen of die ik 10 resterende Cult dudes nog wel wil opsporen of dat ik aan RDR2 ga beginnen.
Ik heb alles afgerond voordat ik aan RDR2 ben begonnen en het geeft toch een veel beter afsluiting als je dat doet. Het voelt nu voor mij niet alsof er nog open einden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Dit spel zat helemaal niet in mijn lijstje, omdat origins niet mijn ding was. Na tegenvallende RDR2 ga ik het vanavond toch een kans geven. ik heb gehoord over de prachtige graphics+HDR en kon het niet weerstaan. ben benieuwd, hoop dat ik het leuk ga vinden, want ik heb letterlijk geen spel meer om naar uit te kijken op lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Net voor 32,46 besteld bij Wehkamp! Goede prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
YdieresiS schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:08:
[...]

Ik heb alles afgerond voordat ik aan RDR2 ben begonnen en het geeft toch een veel beter afsluiting als je dat doet. Het voelt nu voor mij niet alsof er nog open einden zijn.
Same here, al moet ik deze eerst nog afronden voordat ik met rdr2 kan beginnen. Hopelijk zo rond de kerst...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ben ik de enige die niet weet waar zijn extra skill points aan moet spenderen met maar 8 melee slots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
AntiChrist7 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 14:25:
Ben ik de enige die niet weet waar zijn extra skill points aan moet spenderen met maar 8 melee slots?
Aan andere passieve vaardigheden of skills voor je boog aanschaffen.

Maar ik gebruikte er zelf eigenlijk ook maar een viertal regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Dan nog heb je er over (ok, ik gebruik wel niet poison of flames, maar ben ook nog maar level 55 en heb er al 6 over...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
Wel een snelle prijsdaling zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Zal puur om black friday zijn gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03
Heb 'm ook nog even goedkoop binnengehengeld. Had RDR2 binnen anderhalve week uitgespeeld (Storyline) en in de tussentijd eigenlijk alleen nog een beetje BO4 gedaan. Voor zover als ik me van Origins kan herinneren ben je zo een paar maanden bezig 'm volledig uit te spelen, dus ben benieuwd. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:35
Sinds gisteren ook (legaal) in bezit (heb hem een paar dagen illegaal getest). Maar kan het kloppen dat je pas het uiterlijk van je items op een later level kan aanpassen of kan dat alleen bij blauwe/paarse/oranje items?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Het nieuwe AC jasje ligt mij niet zo merk ik. deze ook weer doorverkocht na een aantal uur spelen (net als origins). de laatste die ik leuk vond was syndicate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Gisteren de verhaallijnen uitgespeeld; level 52 op zo ongeveer 75 uur met een Hunter/Assassin build. Enige wat ik heb gedaan met de Warrior tree is de extra armor perk. Erg goed spel, hoewel het niet meer zoveel met de échte Assassin's Creed te maken heeft...

spoiler:
...op het einde van de Cult of Kosmos quest na dan, daar zie je in feite de geboorte van de tweestrijd Orde/Chaos en dus Templars/Assassins. Ergens vind ik het wel jammer dat ze dat pas aan het einde van de Cult quest doen, aangezien ik me goed kan voorstellen dat veel mensen stoppen na het uitspelen van de main main quest, de familie- of Oddysey quest. Dan krijg je eigenlijk het echte AC gevoel amper mee.

Nu nog even wat achievements oogsten (ik moet er nog 8 of zo:)) en dan maar eens kijken of RDR2 me nu beter kan bekoren :)

En dan wachten op de DLC! Ik heb best wel zin in de AC3 Remaster, juist omdat dat weer wat terug gaat naar de oude stijl.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Hamazaki schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:33:
Het nieuwe AC jasje ligt mij niet zo merk ik. deze ook weer doorverkocht na een aantal uur spelen (net als origins). de laatste die ik leuk vond was syndicate.
Het zijn inderdaad compleet andere games dan de rest van de serie.
Waar 2, 3, Black Flag enz allemaal elke keer aanpassingen waren op het huidige concept. Is dit totaal anders. Het is een RPG met een Assassins sausje i.p.v. een Assassins met een RPG sausje. En daar moet je van houden of niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dubrillion schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:40:
[...]

Het zijn inderdaad compleet andere games dan de rest van de serie.
Waar 2, 3, Black Flag enz allemaal elke keer aanpassingen waren op het huidige concept. Is dit totaal anders. Het is een RPG met een Assassins sausje i.p.v. een Assassins met een RPG sausje. En daar moet je van houden of niet!
Ik vind dit juist een verademing. Was dat hele Assassin/Templar gebeuren wel zat inmiddels. Ook dat eeuwige gedoe buiten de Animus vond ik echt waardeloos. In Origins zat dit er nog best flink in, maar ik ben in Odyssey volgens mij maar 2x buiten de Animus geweest en dat was beide keren binnen de eerste 2 uur spelen volgens mij. Daarna ben ik niet meer uit mijn beleving gehaald, heerlijk!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:44:
[...]

Ik vind dit juist een verademing. Was dat hele Assassin/Templar gebeuren wel zat inmiddels. Ook dat eeuwige gedoe buiten de Animus vond ik echt waardeloos. In Origins zat dit er nog best flink in, maar ik ben in Odyssey volgens mij maar 2x buiten de Animus geweest en dat was beide keren binnen de eerste 2 uur spelen volgens mij. Daarna ben ik niet meer uit mijn beleving gehaald, heerlijk!
Het einde al gehaald?

Bij het doorspelen en voltooien van de Atlantis quest
spoiler:
Wordt je een aantal keer uit de Animus gehaald om af te dalen in de grot waar Alexios/Kassandra de toegang naar Atlantis vindt. Layla gaat hier ook heen en dan ben je dus ook buiten de Animus, maar wel weer in de omgeving waar je in het spel ook in zit.

Zelf vond ik het wel jammer dat er weer niet zo veel tijd aan buiten de Animus is besteed. Zelf gaf Ubisoft aan dat dat in dit deel meer aandacht kreeg, maar buiten de eerder genoemde stukken (in de spoiler in in dit topic), vond ik het tegenvallen. De connectie tussen heden en verleden was hier wel beter dan in Origins, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:44:
[...]

Ja iedereen ze ding natuurlijk. Ik vind de gameplay en de wereld heerlijk. Ik mag vanzelf niet naar het volgende gebied voordat alle vraagtekens weg zijn _/-\o_ . Van mij mag er wel iets meer verhaal Assassins/Templar in. Dat begon steeds meer weg te vallen heb ik het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

YdieresiS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:55:
[...]

Het einde al gehaald?

Bij het doorspelen en voltooien van de Atlantis quest
spoiler:
Wordt je een aantal keer uit de Animus gehaald om af te dalen in de grot waar Alexios/Kassandra de toegang naar Atlantis vindt. Layla gaat hier ook heen en dan ben je dus ook buiten de Animus, maar wel weer in de omgeving waar je in het spel ook in zit.

Zelf vond ik het wel jammer dat er weer niet zo veel tijd aan buiten de Animus is besteed. Zelf gaf Ubisoft aan dat dat in dit deel meer aandacht kreeg, maar buiten de eerder genoemde stukken (in de spoiler in in dit topic), vond ik het tegenvallen. De connectie tussen heden en verleden was hier wel beter dan in Origins, dat dan weer wel.
Einde nog niet nee, zit nu op 50 uur en heb denk ik 50% gedaan. Ben vooral bezig met alles behalve de mainquests (tenzij het niet anders kan). Zo veel mogelijk locaties 100% clearen etc. Dus lekker slow play alles ontdekken en daarna eens het verhaal afronden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:56:
[...]

Einde nog niet nee, zit nu op 50 uur en heb denk ik 50% gedaan. Ben vooral bezig met alles behalve de mainquests (tenzij het niet anders kan). Zo veel mogelijk locaties 100% clearen etc. Dus lekker slow play alles ontdekken en daarna eens het verhaal afronden. :P
Dat is wel een lekkere manier van spelen en dan gaan er nog wel wat puzzelstukjes op hun plaats vallen. Succes met alles verder clearen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Gisteren Medusa tegengekomen. Wat een bitch is dat zeg om af te maken. Lukte me ook niet.

Moet nog 4 Cultisten afmaken, en 2 Atlantis quests.

Merk dat ik er wel klaar mee ben; Game was voor mij te groot.

Die Cultisten afmaken raus ik ook zakelijk doorheen en skip de cutscenes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:56:
[...]

Zo doe ik het ook tot nu toe: steeds een eiland per keer en die dan 100% voor dat ik door ga met de volgende etc.

Vanavond weer eens lekker voor gaan zitten; laatste tijd te druk gehad met van alles en nog wat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Notna schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:49:
[...]

Zo doe ik het ook tot nu toe: steeds een eiland per keer en die dan 100% voor dat ik door ga met de volgende etc.

Vanavond weer eens lekker voor gaan zitten; laatste tijd te druk gehad met van alles en nog wat :X
De eilanden zijn zo heerlijk te clearen (want: een eiland, dus beperkt), maar de landmassa van Attika etc. kost mij meer moeite om doorheen te komen, lastig om daar een grens te trekken tot waar je door gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 15:58
Ik heb veel meer lol beleefd aan AC: Odyssey dan aan Red Dead Redemption 2 :X kijk echt uit naar de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Helaas heb ik net het einde van Odyssey gezien. :'( Het waren 136 heerlijke uurtjes in het oude Griekenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Angeloonie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:43:
[...]

De eilanden zijn zo heerlijk te clearen (want: een eiland, dus beperkt), maar de landmassa van Attika etc. kost mij meer moeite om doorheen te komen, lastig om daar een grens te trekken tot waar je door gaat :P
Ik ben net weg uit Arcadie en onderweg naar het volgende deel. Zit er inderdaad aan te denken om eerste wat eiland te clearen. Nadeel is dat je misschien met de quests dan dubbel werk zit te doen |:(

Wordt er (zonder spoilers te vermelden) nog een beetje duidelijk aangegeven dat het einde eraan komt? Voor die laatste main quest missie wil ik het liefst zoveel mogelijk gecleared hebben!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Odessa schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:25:
Helaas heb ik net het einde van Odyssey gezien. :'( Het waren 136 heerlijke uurtjes in het oude Griekenland.
Volgende maand komt de eerste DLC al uit joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Dubrillion schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:26:
[...]

Wordt er (zonder spoilers te vermelden) nog een beetje duidelijk aangegeven dat het einde eraan komt? Voor die laatste main quest missie wil ik het liefst zoveel mogelijk gecleared hebben!?
Je kan goed aanvoelen wanneer je tegen het einde aanloopt..
DigitalError schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:13:
[...]

Volgende maand komt de eerste DLC al uit joh ;)
*O* ... ( even een maandje afkicken is wel goed :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizard91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-12-2023
Na een flinke dip te hebben gehad tussen level 25/35. Vind ik het nu gelukkig weer een hele leuke game worden. Verhaal pakt me ook steeds beter en sommige side quests zijn ook heel goed uitgewerkt!

Blij dat ik heb doorgezet en niet met RDR2 ben begonnen :)
Heb hier nog wel een paar uurtjes plezier van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Voor wie nog twijfelt over AC:O; leuke aanbieding bij Bol.com vandaag :Y

https://www.bol.com/nl/p/...box-one/9200000095170724/

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Notna schreef op donderdag 22 november 2018 @ 07:58:
Voor wie nog twijfelt over AC:O; leuke aanbieding bij Bol.com vandaag :Y

https://www.bol.com/nl/p/...box-one/9200000095170724/
Mooi! _/-\o_

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Heb regelmatig dat het beeld hapert en soms zelf vastloopt.
speel op een ps4 Pro.

Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
Mr-Music schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:58:
Heb regelmatig dat het beeld hapert en soms zelf vastloopt.
speel op een ps4 Pro.

Hebben jullie hier ook last van?
Heb dit een enkele keer en dan moet ik het spel opnieuw opstarten.
Heel irritant is het als je een half fort hebt uitgekamd, maar het spel nog geen auto save heeft gedaan.. Anders is het gewoon vervelend om die handeling uit te moeten voeren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:55
Ook hier hetzelfde probleem, één keer tweemaal achter elkaar op hetzelfde punt....dacht aan een bug ofzo.....

Gewoon vaker quicksave gebruiken.....ik ga soms zelfs even een fort of kamp uit naar geel gebied of te saven.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 18:54
Ik had deze game gekocht nav een videoserie die ik op youtube voorbij zag komen (van TheMightyJingles). Het is lang geleden dat ik echt dagen achter elkaar, meerdere uren per dag heb zitten gamen (ik denk zelfs Fallout 3 als in lang geleden), maar deze game heeft het voor elkaar gekregen. :o

Echt een tof spel, heb hiervoor nooit Assassin's Creed gespeeld en ik begreep dat je dus vaker 'uit het verhaal' gehaald wordt in eerdere delen? Ik vond dat ook meteen een van de minpunten van de game dus ik ben wel blij dat het bij 3? keer is gebleven. Heb er zon 80 uur over gedaan om de game zo goed als uit te spelen.

Ik ga hem binnenkort nog een keer van voor af aan spelen en dan wat rustiger overal doorheen want ik geloof dat ik toch behoorlijk wat heb gemist (dialoog skippen etc. die verdomde cultists moesten gewoon dood! :P ). Heb wel redelijk wat side quests gedaan maar ook genoeg overgeslagen dus ik zal met een nieuwe start alsnog genoeg te doen hebben.

Het spel ziet er ook goed uit en ik vindt de setting mooi en goed uitgevoerd. Persoonlijk vind ik het ook knap dat ze zon grote map/wereld hebben gemaakt maar je toch overal snel kan komen. Je bent niet 10 minuten aan het lopen/rijden/varen voor je bent waar je wou zijn. Oke oke je bent meestal 2 uur verder omdat er vanalles 'tussendoor' kwam maar that's beside the point :+

spoiler:
Wat ik wel jammer vindt is dat je een groot gedeelte bezig bent met het zoeken van je moeder en het vechten / overhalen van - in mijn geval - je broertje. Maar als je dan alle andere cultists hun verdiende bloederig einde hebt gegeven is er totaal geen interactie meer met je familie. Beide zijn lieutenants op mn schip maar ik kan iig niet met ze praten ofzo.

Echt een top game waar ik al vele uren plezier aan heb gehad en waar 100% zeker die uren verdubbeld gaan worden (y)

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:10
Sinds de deals in de Xbox store deze aangeschaft. Erg leuke game.
Heb vooraf wel beetje gekeken op youtube of het wat is en zag daar ook filmpjes voorbijkomen waarbij de grafische pracht van deze game geroemd wordt boven die van RDR2. Uuuh ik game op een XBOX one X op een OLED scherm en ook al geniet ik erg van deze game (van beide geniet ik heel erg) kan ik toch nergens zien dat deze game er grafisch beter uitziet als RDR2.

Dat gezegd hebbende, het is wel een erg lekkere game. Het rpg gehalte in deze game vind ik juist erg prettig. Het enige wat ik beetje jammer vind is dat je echt overal geld vind. elke rieten mand, tafeltje, doosje of whatever heeft geld in zich. Ik ben net met het schip naar het volgende eiland gegaan en zit al boven de 5000 centjes. Maar verder een heerlijke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seoinage8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 11:35
Ik ben nu level 35 en vindt de main quests erg leuk om te doen, maar ben steeds "bang" dat ik het verhaal dan opeens uitspeel, terwijl ik nog geen level 50 (of hoger) ben, waardoor ik allerlei dingen zou missen. Bijvoorbeeld het uitspelen van de Arena, uitroeien van de Cultists en de nummer 1 Mercenary zijn. Heb nu mijn focus dus maar even van de main story gehaald en ben nu op jacht naar cultists via de clues en probeer ondertussen een hoger level te bereiken.
Maar hoe dan ook vind ik het een heerlijke game :)

[ Voor 5% gewijzigd door seoinage8 op 26-11-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

KipCurreh

Nightcrawler

Via de aanschaf van een MSI monitor deze game er gratis bijgekregen..
Gisteren maar eens geregistered, en deze ochtend viel de key al in de mailbox _/-\o_

Vanavond maar eens men eerste stappen in het oude Griekenland zetten.. Ik moet zeggen dat ik wel grote verwachtingen heb sinds enkele vergelijkingen met the Witcher 3 die ik hier heb zien passeren..
Heb enkel de eerste assassin's creed maar eens vluchtig gespeeld, dus op dat gebied heb ik niets te verliezen (of winnen)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
Ik vermaak me prima in de game.
Enige wat ik me een beetje afvraag, ik moord elk kamp uit. Spartanen, Atheners het maakt me niet uit. Heeft dat consequenties? Ik verzwak dus beide kanten en kies dan soms voor vechten met Sparta en soms met Athene tijdens de veldslagen.
Ik zie op dit moment geen enkele voordeel om voor een van de twee kanten te kiezen. Is dat verderop in de game wel zo? Ik ben trouwens level 17 en zit net in Athene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
seoinage8 schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:19:
Ik ben nu level 35 en vindt de main quests erg leuk om te doen, maar ben steeds "bang" dat ik het verhaal dan opeens uitspeel, terwijl ik nog geen level 50 (of hoger) ben, waardoor ik allerlei dingen zou missen. Bijvoorbeeld het uitspelen van de Arena, uitroeien van de Cultists en de nummer 1 Mercenary zijn. Heb nu mijn focus dus maar even van de main story gehaald en ben nu op jacht naar cultists via de clues en probeer ondertussen een hoger level te bereiken.
Maar hoe dan ook vind ik het een heerlijke game :)
De Story van de game bestaat eigenlijk uit meerdere verhaallijnen waarvan de Cultists er één is. Pas als je die verschillende verhaallijnen (Odyssey's) hebt uitgespeeld ben je eigenlijk door het verhalende heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

mike0001 schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:37:
Ik vermaak me prima in de game.
Enige wat ik me een beetje afvraag, ik moord elk kamp uit. Spartanen, Atheners het maakt me niet uit. Heeft dat consequenties? Ik verzwak dus beide kanten en kies dan soms voor vechten met Sparta en soms met Athene tijdens de veldslagen.
Ik zie op dit moment geen enkele voordeel om voor een van de twee kanten te kiezen. Is dat verderop in de game wel zo? Ik ben trouwens level 17 en zit net in Athene
Maakt (helaas) geen zak uit wie je steunt.. Dat vind ik ook wel meteen het grootste minpunt aan het spel. Het veranderd uiteindelijk helemaal _niets_ aan het spel, ja de kleurtjes worden anders, maar that's it. Dus doe lekker wat je wilt, heeft geen consequenties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
Angeloonie schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:55:
[...]

Maakt (helaas) geen zak uit wie je steunt.. Dat vind ik ook wel meteen het grootste minpunt aan het spel. Het veranderd uiteindelijk helemaal _niets_ aan het spel, ja de kleurtjes worden anders, maar that's it. Dus doe lekker wat je wilt, heeft geen consequenties.
Goed om te weten :)
Een van de leukere dingen in het spel blijft toch om een compleet kamp uit te moorden zonder gesnapt te worden. Dus het scheelt ook wel weer dat het niet uitmaakt.
Al vind ik het wel jammer. Win je net een veldslag met de Spartanen, loop je een Spartaans kamp binnen op nog geen 200m vallen ze je meteen aan. Lekker dankbaar volkje haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Voor mij was het even lastig om in het spel te komen. De stem van Alexios was even wennen en moest even feeling met de omgeving krijgen.

Maar heb er nu 40 uur opzitten en ben level 26 en zit er helemaal in. Prima spel en goed vervolg op Origins, wel net een maatje moeilijker.

Het enige wat mij echt tegenstaat zijn de sidequests. In Origins had je die in elk dorp heel erg veel en ik vond die vrij afwisselend. Nu heb je vooral de quests op de borden en die zijn allemaal hetzelfde. Haal dit, breng dit, vermoord die en de dialogen met die personen zijn ook allemaal ongeveer hetzelfde. Ik sla de quests op het bord inmiddels ook allemaal over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seoinage8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 11:35
rens-br schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:24:
Het enige wat mij echt tegenstaat zijn de sidequests. In Origins had je die in elk dorp heel erg veel en ik vond die vrij afwisselend. Nu heb je vooral de quests op de borden en die zijn allemaal hetzelfde. Haal dit, breng dit, vermoord die en de dialogen met die personen zijn ook allemaal ongeveer hetzelfde. Ik sla de quests op het bord inmiddels ook allemaal over.
Klopt, dat vind ik ook. Eigenlijk beperk ik me qua quests vooral tot de gouden diamantjes op de map en laat ik de witte zoveel mogelijk links liggen. Ik heb daarmee niet het gevoel dat ik niet snel genoeg omhoog ga om de quests qua niveau bij te benen en je houdt wel veel meer afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

seoinage8 schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:53:
Klopt, dat vind ik ook. Eigenlijk beperk ik me qua quests vooral tot de gouden diamantjes op de map en laat ik de witte zoveel mogelijk links liggen. Ik heb daarmee niet het gevoel dat ik niet snel genoeg omhoog ga om de quests qua niveau bij te benen en je houdt wel veel meer afwisseling.
Ja, dat geldt voor mij ook zeker. De quests bij de gouden diamanten zijn op Origins niveau en dus prima, maar tot nu toe zijn dat er niet echt heel veel en dat is wel jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
rens-br schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:54:
[...]

Ja, dat geldt voor mij ook zeker. De quests bij de gouden diamanten zijn op Origins niveau en dus prima, maar tot nu toe zijn dat er niet echt heel veel en dat is wel jammer.
Die op de borden zijn inderdaad vrij generiek. Die je in de wereld kunt vinden en niet bij de Odyssey horen (geen idee of dat die gouden zijn), die zijn naar mijn idee wel redelijk uniek en veelal ook leuk om te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike0001
Het levelling systeem is ook slecht vind ik. Weet ook niet of dat bij Origins beter was (te lang geleden)
Maar in dit spel heeft levellen totaal geen enkele nut. Iedereen gaat met je mee dus een instant kill is bijna onmogelijk. Maakt ook dat wapens upgraden geen echte nut heeft. Dat graveren al helemaal niet want binnen 5 minuten heb ik weer een sterker wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

mike0001 schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:08:
Het levelling systeem is ook slecht vind ik. Weet ook niet of dat bij Origins beter was (te lang geleden)
Maar in dit spel heeft levellen totaal geen enkele nut. Iedereen gaat met je mee dus een instant kill is bijna onmogelijk. Maakt ook dat wapens upgraden geen echte nut heeft. Dat graveren al helemaal niet want binnen 5 minuten heb ik weer een sterker wapen
Levelen bij Origins ging op dezelfde manier, echter gingen de vijanden niet mee. Dus op gegeven moment was ik in Origins zwaar overpowered en was het erg eenvoudig. Bij Odyssey gaan ze dus wel mee (tot op bepaalde hoogte) en wordt het daardoor wat moeilijker. Valt van beide wat te zeggen.

Het graferen zie ik overigens het nut ook niet echt van in inderdaad, maar dat vond ik bij Origins ook niet heel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Met de juiste outfits en combo's zijn insta takedowns (assassinations) niet moeilijk hoor, ook al zijn ze hetzelfde level. Het graveren heeft nut als je je ideale combinatie van armour en skills gevonden hebt en het wilt enhancen. Het is niet omdat een nieuw wapen een hoger level heeft, dat het beter is overall.

Ik stoor me er meer aan dat ik op level 60 al skilpoints te over heb, en geen Melee of Ranged ability slots meer.

[ Voor 30% gewijzigd door AntiChrist7 op 26-11-2018 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
rens-br schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:12:
[...]

Levelen bij Origins ging op dezelfde manier, echter gingen de vijanden niet mee. Dus op gegeven moment was ik in Origins zwaar overpowered en was het erg eenvoudig. Bij Odyssey gaan ze dus wel mee (tot op bepaalde hoogte) en wordt het daardoor wat moeilijker. Valt van beide wat te zeggen.

Het graferen zie ik overigens het nut ook niet echt van in inderdaad, maar dat vond ik bij Origins ook niet heel nuttig.
Ik vind het jammer dat je niet meer echt kan sneaken. Een instant kill van een luitenant is zowat onmogelijk (zeker in de lagere levels omdat je dan nog geen perks hebt vrijgespeeld)
Ik heb nu de sneak skills wel hoger staan en dan zijn ze bijna te killen met een sneak, maar nog is het verrekte lastig. Ik bedoel dus niet dat het spel niet lastig mag zijn, maar een sneak kill mag wat mij betreft wel iets beter uitgewerkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

mike0001 schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:16:
Ik vind het jammer dat je niet meer echt kan sneaken. Een instant kill van een luitenant is zowat onmogelijk (zeker in de lagere levels omdat je dan nog geen perks hebt vrijgespeeld)
Ik heb nu de sneak skills wel hoger staan en dan zijn ze bijna te killen met een sneak, maar nog is het verrekte lastig. Ik bedoel dus niet dat het spel niet lastig mag zijn, maar een sneak kill mag wat mij betreft wel iets beter uitgewerkt zijn.
Dat ben ik met je eens, met eerdere AC games werkte de 'sneakkill' eigenlijk altijd wel en bij Origins alleen niet bij vijanden boven je niveau.

Het maakt het leegmaken van een kamp zonder gezien te worden wel een stuk lastiger, zeker ook gezien het feit je progress van het kamp niet wordt bijgehouden wanneer je dood gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
AntiChrist7 schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:15:
Met de juiste outfits en combo's zijn insta takedowns (assassinations) niet moeilijk hoor, ook al zijn ze hetzelfde level. Het graveren heeft nut als je je ideale combinatie van armour en skills gevonden hebt en het wilt enhancen. Het is niet omdat een nieuw wapen een hoger level heeft, dat het beter is overall.

Ik stoor me er meer aan dat ik op level 60 al skilpoints te over heb, en geen Melee of Ranged ability slots meer.
Dat is precies wat ik bedoel. Je moet wel al die perks vrijgepeeld hebben om het voor elkaar te krijgen. Zonder dat is het niet te doen. Ik heb liever dat het spel op level 60 meer uitdagend is kwa sneaken en instant kill dan op level 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

mike0001 schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:18:
Dat is precies wat ik bedoel. Je moet wel al die perks vrijgepeeld hebben om het voor elkaar te krijgen. Zonder dat is het niet te doen. Ik heb liever dat het spel op level 60 meer uitdagend is kwa sneaken en instant kill dan op level 9.
Ja, helemaal met jouw eens. Hierdoor vind ik Odyssey ook de minst 'AC'-achtige game, niet dat het heel erg is, want het blijft een goed spel.
Pagina: 1 ... 10 ... 22 Laatste