Gisteren heb ik terwijl ik op plek 4 in de mercenary ranglijst stond, de nummer 1 aangepakt met succes. Hoewel andere hier zeiden dat ik dan op plek 1 terecht zou komen gebeurde dit dus bij mij niet. De nummer 1 kwam op plek 4 terecht en de rest schoof mooi een plekje op. Ik heb er toen mijn missie van gemaakt om bovenaan te komen, en ben inmiddels 1 plekje opgeschoven, daarna werd ik afgeleid door van alles en kwam ik er niet aan toe om op plek 1 te belanden.
Ik heb nog een missie voor vanavond dus. Op zich is het best te doen als level 45 om een level 50 mercenary aan te pakken, maar je moet wel goed weten te dodgen.
De Cult weet ik ook al aardig in te perken, dus voor mij komt het einde van de game steeds verder binnen bereik. Als er sidequests zijn die ik niet hoef te doen, dan sla ik die momenteel over. Ik ben nu net level 46 en heb het idee dat ik het zonder verder te levellen wel moet gaan redden.
Atlantis questlijn vraagje (ik denk een level 50 gerelateerd vraagje, want gaat om de laatste boss)
spoiler:Van alle gevechten die je uitvoert, Pheniks, Cyclops, Minotour, Medusa. Lijkt Medusa me het meest uitdagend. Ik heb in filmpjes voor de release hier wat van gezien en dit lijkt de enige boss waarbij ook andere characters in je gevecht worden betrokken. Voor de mensen die deze questlijn hebben gedaan, valt Medusa te verslaan als je zelf 4 levels lager bent (volgens mij is zij level 50) en is het goed te doen om de andere tegenstanders te dodgen op dat niveau?
Ik ben benieuwd.
Ik hoop dus binnen niet al te lange tijd over te kunnen stappen op RDR2, die ga ik dan compleet mijn aandacht geven en na het uitspelen van die kom ik weer terug bij AC Odyssey voor de DLC (want ik heb de season pass) en dan beleven we daar ook vast nog wat leuke uren aan. Tegen die tijd zal ik de kaart ook wel leegspelen om de laatste trophy's ook te halen.
Blaat schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 07:24:
Ontopic, gisteren geen AC willen spelen sinds duidelijk is dat de XP die je hebt behaald na level 50 te zijn geworden niet naar nieuwe levels telt. Eigenlijk wil ik dus wachten tot de level cap verhoogd wordt. Maar misschien duurt dat nog veel te lang...

Dat is wel zuur dat die niet meetellen voor nieuwe levels. In het nieuws staat dat het een november update betreft, dus het zou niet zo lang moeten duren voordat die uitkomt. Ik hoop dat dit niet te veel nieuwe content oplevert die ik dan ook nog wil afronden. Zelf wil ik hem het liefst oppakken na RDR2 (waar ik nog niet eens aan begonnen ben).
[
Voor 16% gewijzigd door
YdieresiS op 09-11-2018 07:43
]