Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +4Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 07-12 09:01
Mede-auteurs:
  • Razorbite
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 05-12 12:02

Razorbite

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:31

DigitalError

Platform & Release
5 oktober 2018 voor PC, PS4 en Xbox One
https://store.ubi.com/nl/assassins-creed-odyssey.html
Korte Introductie
De nieuwe Assassin's Creed Odyssey zal zich af spelen in het oude Griekenland. De game speelt zich af rond het jaartal 431 BCE waarmee deze titel zich voor de gebeurtenissen van de voorloper, Assassin's Creed Origins, af speelt. Als nazaat van de bekende Spartaanse koning Leonidas zal de speler bij het begin van de game de optie krijgen om te kiezen voor een personage. Odyssey kan namelijk met Alexios of Kassandra gespeeld worden. Daarmee is dit de eerste Assassin's Creed met deze optie.

Tijdens het verhaal kan er in de dialogen gekozen worden voor verschillende opties en maken de gevechten met een eigen schip een terugkeer. De speler kan met zijn of haar eigen schip de Egeïsche Zee verkennen en aan land gaan op de velen eilanden die de kaart kent. Hiermee lijkt ook deze titel zich net als Origins meer te focussen op RPG-elementen.
Hands On
http://www.ign.com/articl...y-is-a-massive-action-rpg
Edities

Video's

Screenshots
Links
Fan Kit: https://assassinscreed.ub...s/detail.aspx?news=327808

Cosplay Guides: https://assassinscreed.ub...s/detail.aspx?news=327807

Playstation Store: https://store.playstation...09303_00-PREORDERSTANDARD

Xbox Store: https://www.microsoft.com...shfxs4?cid=msft_web_chart

Steam: https://store.steampowere.../Assassins_Creed_Odyssey/

Razorbite wijzigde deze reactie 13-06-2018 12:43 (117%)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03:15

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Ik weet niet meer precies wat ik voor de één na hoogste/duurste versie van Assassin's Creed Origins heb betaald (de duurste was tegen de 800 euro met een beeld van 73 cm hoog), maar het was zeker geen €239,99 zoals je die nu voor de Pantheon Edition neer mag leggen.

Assassin's Creed: Odyssey - Pantheon Edition

Dikgedrukt de dingen die je meer krijgt ten opzichte van de vorige editie.
  • Speel Eerder vanaf 2 Oktober (PC Digital only)
  • Het Nemesis Diorama
  • De Assassin’s Creed Odyssey Game
  • Het Assassin’s Creed Odyssey Steelbook
  • Het Art Book van de game met 64 pagina’s
  • Een exclusieve Lithografie
  • De wereldkaart
  • De Soundtrack van de game
  • De Season Pass
  • Een extra missie: De blinde koning
  • Het Digital Deluxe pack
  • Voor de eerste 10.000 pre-orders: een Alexios Medaille
Zo te zien is het qua inhoud gelijk aan de Spartan Edition, alleen heeft de Pantheon Edition een ander (groter) beeld (en dus grotere doos).

Mogelijk dat ik nu dan maar een stapje minder doe en €159,99 uitgeef voor de Assassin's Creed: Odyssey - Spartan Edition.

Dikgedrukt de dingen die je meer krijgt ten opzichte van de vorige editie.
  • Speel Eerder vanaf 2 Oktober (PC Digital only)
  • Het Spartan Leap standbeeld
  • Het Assassin’s Creed Odyssey Steelbook
  • Een exclusieve Lithografie
  • De wereldkaart
  • De Season Pass
  • Het Digital Deluxe pack

Al is de Assassin's Creed: Odyssey - Medusa Edition van €109,99 mogelijk ook voldoende.

• Het Fallen Gorgon standbeeld
  • De wereldkaart
  • Het Kronos-pakket

Het gaat er mij nu voornamelijk om het compleet houden van de reeks van de versies met een beeldje. Origins heb ik nog niet eens uitgespeeld. De game zit zeker goed in elkaar maar het is mij wat te veel RPG met craften, jagen, levellen van character/gear en dergelijke. Al hangt het ook zeker van de hoeveelheid af. Far Cry 5 speel ik met veel plezier, Horizon Zero Dawn was dan weer way too much RPG. Wellicht hang ik nog te veel in de hele Assassin's Creed II vibe, dat was toch wel de beste uit de serie naar mijn mening. Maar als ik dan nieuws: Assassin's Creed: Odyssey krijgt meer rpg-elementen en komt op 5 okto... zie dan moet ik misschien Assassin's Creed: Odyssey maar laten liggen...

FeaR wijzigde deze reactie 12-06-2018 02:26 (71%)

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:48
quote:
YdieresiS schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:08:
Ja en daarbij dat je eigenlijk nog een beetje "genaaid" werd omdat er ook content uitkwam die je niet in de season pass had zitten en dus moest gaan aanschaffen als je deze wilde hebben. Vorige keer met statue was de keuze voor mij vrij simpel. Deze keer moet ik er toch nog wat langer over nadenken omdat ik de statues niet zo aansprekend vind, als het er dan één wordt dan zou het de Medusa versie worden. Keuzes inderdaad |:(
Ik ben gezwicht :$

#zwak

Aan de andere kant; ik rook niet, ik drink niet; ik vind het wel goed zo :+

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 12-12 15:48
@Notna Ik ben gezwicht voor de Gold Edition :9

De figurines spraken me toch niet genoeg aan, het enige waar ik dan nog voor zou gaan is de extra missie die je erbij krijgt, maar dit was me het verschil niet waard. Wel wil ik graag de grote DLC spelen, dus maar de Gold Edition gekozen.

Nu wachten tot de game komt.

"Waar een wil is, ben ik weg!"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12-12 16:35

FlipFluitketel

Frontpage Admin
:$

RPG's zijn normaal niet mijn type spel maar Origins beviel me wel, hopelijk Odyssey dan ook :+.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• caesar1000
quote:
Razorbite schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:04:
[...]
Dank! Ik had nog niet echt de tijd gevonden om de startpost op te leuken.
@DigitalError en ik hebben de TS een grondige update gegeven. Extra materiaal kun je altijd toevoegen. ;)
quote:
gamerboy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:02:
[...]
zou ik erg jammer vinden want ik krijg dus het gevoel dat ze de game misschien niet afraffelen maar wel zeker de story en de levensduur van deze games. laten we eerlijk zijn er waren genoeg mensen volop bezig met orgins toen het update en toevoegen van nieuwe features ineens weg viel.

het lijkt er gewoon op dat ubisoft zijn normale streken weer uit de kast weet te halen en een game introduceert 2 DLC's toevoegt en op het moment dat deze DLC's een maand actief zijn al weer teasen naar de volgende game.

mijn wens; een AC-game die het zelfde support en actieve spelers opwekt (OMG IK WIL CO-OP) zoals Rockstar doet met GTA V _/-\o_
Misschien dat ze in de volgende Assassin's Creed wel co-op toevoegen om de trilogie af te maken? :)

Wat vinden we van de nieuwe map? :D

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

• YdieresiS
Kotaku heeft een mooi overzicht gegeven van de dingen die nu al bekend zijn. Zo wordt er inderdaad meer tijd gestopt in Modern Day en is er toch veel mogelijkheid tot stealth. Leuk om eens door te lezen:
https://kotaku.com/everyt...eed-odyssey-af-1826721186

Dit artikel maakte dat ik meer duidelijk kreeg over Odyssey en dat ik er meer zin in krijg om te spelen.

En ik heb een statue op de Ubisoft store gevonden die ik wel mooi vond:

(Op het werk kan ik niet naar de Ubisoft store, dus ik heb een ander plaatje gepakt maar statue is wel hetzelfde. Bron.)
Ik ben voor de Alexios versie gegaan. Op deze manier heb ik mijn eigen editie samen gesteld, qua kosten kom je op hetzelfde uit als de Spartan versie. Het enige dat je dat mist is de kaart en het artwork boekje, maar daar doe ik zelf toch nooit wat mee.

YdieresiS wijzigde deze reactie 14-06-2018 08:27 (8%)

• caesar1000
quote:
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:55:
Zouden er wezens uit de Griekse mythologie in voor gaan komen? Hope so
Het einde van deze video lijkt daar wel naar te verwijzen. ;)

In AC: Origins waren er de gevechten met de goden in de Trails of the Gods en de Curse of the Pharaohs DLC, dus er is een grote kans dat we ook de Griekse mythologie in Odyssey gaan meemaken.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 12-12 16:30
Ben groot fan van AC en ook hier de gold editie gekocht, maar kon toch lachen om dit plaatje :')

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:31

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• Piet_Piraat7
Ik heb er alle vertrouwen in dat het een toffe game wordt, ze hangt in ieder geval alvast boven mn pc :D

• YdieresiS
Mijn statue van Alexios is bezorgd, erg blij met deze keuze, ik vond die statues met helm op niet mooi:

Past ook mooi naast Bayek:

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12-12 16:35

FlipFluitketel

Frontpage Admin

Zat zojuist in de brievenbus :P

Als het goed is zou ie vandaag al gedownload moeten kunnen worden, ben benieuwd hoe laat het dan zal zijn.

FlipFluitketel wijzigde deze reactie 28-09-2018 11:59 (32%)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Notna
*O*

https://static2.cdn.ubi.com/FLAPS/SHOP/REFONTE_SERVICE/CONFIRMATION/SHIPPING/NL_02.jpg
Hallo Notna
Je pakketje is zojuist overgedragen aan de bezorgdienst.
Nog even geduld, dan heb je je langverwachte bestelling in handen en kan het feest beginnen!

Maar tot dat moment kun je neerploffen op je zitzak en de voortgang van je pakketje nauwlettend in de gaten houden:

• Notna
UPS kwam net langs :9

Doos is subtiel groot :')

Tip voor de speer: de duim kan los c.q gedraaid worden . Ik zat echt enorm te vechten om dat ding erin te krijgen, totdat de duim gewoon opzij draaide :+

Bij nader inzien heb ik denk ik de duim los geduwd ipv dat hij los hoort te zitten. Let er dus op!

Notna wijzigde deze reactie 02-10-2018 12:46 (38%)

• YdieresiS
Who Am I? schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:27:
Die van mij komt morgen binnen. Ben erg benieuwd na de enthousiaste verhalen hier! Zit er ook weer een photomode in? Dat vond ik erg tof in Origins!
Zijn er mensen ook al grove bugs tegen gekomen of valt het erg mee?
Er zit inderdaad weer een photomodus in, gisteren ook al even gebruik van gemaakt. In de eerste 4 uur die ik heb gespeeld ben ik geen bugs tegengekomen. Enige wat ik zelf irritant vind is dat het openen van de map af en toe redelijk lang duurt en daarna niet direct alle detail wordt ingeladen, die zie je ingeladen worden als je de map open hebt staan. Maar dat is tot nu toe het enige dat ik ben tegen gekomen, misschien dat anderen nog iets anders kunnen melden, maar voor mij draait het verder stabiel.

Fotomodus foto (komt vanaf Facebook, kwam nu niet bij de PS4 gallerij en is dus een beetje gedownsized):
Voor zo ver ik weet niet. De meesten die nu spelen hebben de game (één van de speciale edities) via de Ubisoft Store besteld en konden vanaf 2 oktober aan de slag. Misschien dat in de loop van vandaag, maar zeker morgen de game in de winkel ligt.

• Edwins1984
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11-12 15:21
Wat een fantastische game! :D
Op het laatste moment na de vele goede reviews toch overstag gegaan om hem te halen, ik vind dit persoonlijk echt zo veel beter dan Origin. Het vorige deel had een fantastische setting maar wel al erg snel erg middelmatig op story en gameplay gebied.

Het verhaal van Odyssey pakt mij persoonlijk veel meer, en tot zover is de pacing van het verhaal (slechts 7 uurtjes onderweg) echt veel beter en met de HUD op minimaal is de immersie best goed te noemen. De side quests hebben dit keer ook leukere uitkomsten, damn.... niet verwacht maar ik geniet zowaar vollop van een Assasins Creed game.

Ook fijne plaatjes komen langs :)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

• Edwins1984
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11-12 15:21
Lekker exploren en shots vastleggen is toch wel een aangename bezigheid :)
Ik moet daarnaast Ubisoft wel credits geven (net als bij Origin) voor het customizen van je HUD, waar je nog steeds bij veel titels een halfe kermis op je scherm ziet, kun je het hier zo lekker rustig houden als je zelf wilt.

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

• jorank
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11-12 17:07

Hehe.. :D

II R5 3600X, 16GB, ROG B450-F, GTX 1080Ti II

• Piet_Piraat7
Leuk dat de boom van Hippocrates in de game zit, maar wel jammer dat die op de verkeerde plek staat :p

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:02
Dat is ook wel logisch natuurlijk. Als er een leider wordt vermoord wordt ie vervangen, of de conquest battle vindt plaats zonder jou :)

Exploren is echt een feestje in deze game.

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:02

Photomode is echt ge-nie-ten. Jammer dat je geen eigen presets kan maken, maar het is echt genieten. Vind t al mooi om de natuur te schieten, liefst zonder Alexios in beeld :P

• Piet_Piraat7
Deze game heeft al mijn verwachtingen waar gemaakt :D man, ik vind het zo'n ontzettend tof spel. Even twijfelde ik of ik er wel goed aan heb gedaan de Gold Edition te kopen maar daar maak ik me geen zorgen meer over. Ontzettend veel te doen en het gaat gewoon niet vervelen. Er hing op mijn game-room al een metalen poster van AC: Odyssey naast The Witcher en Zelda. Heeft zijn plek absoluut verdiend. _/-\o_

Edit: zo'n "This is Sparta"-momentje is toch wel fantastisch

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 19-10-2018 09:45 (29%)

• Piet_Piraat7
Kippenvel moment :D wel een flinke spoiler warning!

spoiler:

• YdieresiS
AntiChrist7 schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:34:
Ik wou echt dat ze pre-sets toevoegden, zodat je makkelijk van outfit kan veranderen als je gaat jagen, tegenover als je gaat sneaken, of een conquest battle gaat doen
Dit zou wel handig zijn ja, dan kun je ook makkelijk wisselen. Zo zou ik bij de boss fights ook snel een andere armorset en speelstijl kunnen proberen om te zien of het dan wel lukt.

---edit---
Gisteren dan toch het vervelende gevecht gehaald in de Atlantis questlijn.
Ik had mijn abilities opnieuw ingedeeld en toen werkte het wel. Ik had in het begin verkeerde keuzes gemaakt in mijn build en punten toegekend aan abilities die wel handig leken maar dat toch niet echt waren. Nu een Warrior Build opgebouwd:

Daarna:
spoiler:
Het gevecht met Medusa aangegaan. In een filmpje gezien dat met pijlen die stenen soldaten van haar werden afgemaakt en mijn pijlen leken minder damage te doen dan in dat filmpje. Blijkt dat ik de bijzondere pijlen gebruikte, terwijl de normale pijlen op headshot hoogte meer damage doen. De ability om je levensbalk bij te vullen was voor dit gevecht ook heel handig (deze had ik eerst niet aangezien me deze niet heel nuttig leek, maar dat was hij dus wel. Met deze ability en het gebruik van een aantal anderen was het gevecht ineens appeltje eitje. Ik heb hem gisteren in 1 keer gehaald en ging er vrij relaxed doorheen, geen idee waarom ik hem eerder niet kon halen, maar ik denk dus dat gewoon aan een verkeerde opbouw van de abilities lag. Ik ben in ieder geval blij.

Gisteren dus het einde gezien van de verschillende questlijnen en voor mij is de game nu eerst klaar. Ik ben level 49 en ga nog wel de trophy's halen, maar ik wacht eerst op de update waar de levelcap wordt verhoogd, zodat ook alles direct meetelt voor het verder levellen.

Ik ben nu eerst toe aan Red Dead Redemption 2, als ik die uit heb keer ik weer terug naar AC Odyssey voor de DLC's.

YdieresiS wijzigde deze reactie 13-11-2018 07:46 (65%)

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01:06

-SaveMe-

-klik-

The new Cyclops boss:

spoiler:

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

daar twijfel ik sterk aan. Elke dinsdag komt er een nieuwe weekly challenge

• Westland1940
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 08-12 20:26
Om terug te komen op de grafische krachten van de huidige AC. Vergelijk even deze pc 4K in-game screenshots. Voor de duidelijkheid, een spel uit 2014 die bijna even mooi, misschien zelfs mooier, is dan de meest recente AC game. Daarom stoort het mij een beetje, dat de serie is soort van is blijven hangen. De positie van de camera vind ik ook fijner in Unity, die staat te ver af van de character in Odyssey. Gebouwen ogen ook minder groot in Odyssey, in Unity was bijvoorbeeld de Notre-Dame echt gigantische. In Odyssey hebben grote tempels dit effect helaas niet.

Dit komt allemaal zeikerig over misschien, maar ik had graag gezien dat ze de lijn Unity aanhielden. En nogmaals, Odyssey ziet er prima uit.

• erik91
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 21:20
Dubrillion schreef op donderdag 20 december 2018 @ 07:21:
Nu je het toch over skills heb. Gewoon even een simpel testje onder de gamers.

Welke skills worden er gebruikt in Odessey?

Toen de dlc uitkwam ben ik helemaal opnieuw begonnen, heb het nu helemaal uitgespeeld en ben level 63. Buiten die mini / timed quests om kan ik alleen nog de Polemarch Seals quests doen.

• ghstly
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 12-12 09:42
Niet onbelangrijk. De level scaling vanaf dag 1 om zat te zeuren. Denk eigenlijk dat ik 'm gewoon op standaard laat staan. Ben er nu wel aan gewend:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 21:20
Kwam gister een avontuurlijke hond tegen :P

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 10-12 13:39
G_Dragon schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:39:
[...]

Dat vind ik wel onwijs gaaf uitgewerkt van Ubisoft, zulke kleine details zijn altijd goed.
Ik zal goed oppassen onder water, want je hebt natuurlijk ook nog die gemene haaien die denken oeh ik zie eten..
In diepe zee zijn ze snel weg en hoef je er niet veel zorgen om te maken.

toevallig had ik net wat screenshots gemaakt toen ik die kist op m'n dek zag liggen en had ik, heel toevallig, ook een screenshot van die kist die door de lucht vloog:

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 21:13
@Wailing_Banshee

Ik wil mijn trident upgraden maar helaas gaat het me teveel kosten, nog tips?

• G_Dragon
Wailing_Banshee schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:47:
[...]

Op de PC zie je de stats in de Uplay client.

Ik moet ook nog een aantal staatjes compleet maken. Ik denk dat ik alle eilanden wel gehad heb, maar heb nog wat vraagtekens op het vasteland staan (bij Lakonia, Elis, Arkadia, en mogelijk nog meer in die omgeving). En ik heb nog een questline in Elis die ik wil doen voordat ik aan de eerste DLC ga beginnen.
Ah ik heb me dood lopen zoeken in het main menu naar enige stats, dit word dus heel omslagtig aangegeven in uplay hmm.. thanks voor de tip trouwens :)

Je bent een stuk verder dan mij dat is zeker, ik zal op de xbox uplay installeren en kijken of ik mijn stats kan zien en je dan doorgeven :)

Gisteren weer 1 level omhoog gegaan en de 100 uur aangetikt :)

• G_Dragon
Wailing_Banshee schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 17:48:
[...]

Qua levels: Mastery level 687!?!?!?

Sommige stats zijn wel leuk:

Total kills: 13.116
Mercenaries defeated: 739
Total assassinations: 4784

En blijkbaar heb ik nog niet alle regio's ontdekt: 99%...
Veel mensen reageren hetzelfde als jou, ik heb niks bijzonders gedaan in mijn playtrough ; story,side quests en lopen looten en locations gecompleted.
Zo die stats wil ik ook wel is naar voren halen :)

U heeft veel op uw naam staan,

hier mijn overzicht:

affbeeldingen

G_Dragon wijzigde deze reactie 09-05-2019 18:38 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22:50

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

@AntiChrist7 volgens mij kloppen de stats in de Ubisoft Club uberhaupt niet.

Ik heb m'n schip aardig geupgrade en zit op lvl 55.

Toch staan regio's op 1%, schip upgrades op 1% en heb ik 0 ability points gekregen 8)7

Al moet ik zeggen dat ik een paar maanden geleden voor het laatst heb gespeeld, misschien dat die pagina daar wat moeite mee heeft.
Zal Odyssey vanavond weer eens opstarten, kijken of het dan wel klopt.

EDIT: en volgens de app heb ik 100% schip upgrades, wat niet kan want toen de nieuwe tiers voor het schip kwamen heb ik die niet geupgrade 8)7

Bas170 wijzigde deze reactie 10-05-2019 13:25 (11%)

PSN | Hier had wat nuttigs kunnen staan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01:58

sjaool

Every life should have 9 cats

AntiChrist7 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:16:
Ok, ik geef geen zier voor cosmetics, maar als je een paar duizend orichalcum hebt probeer je de slotmachine wel eens. En deze was wel grappig:

https://imgur.com/a/82rZyyr

(ik weet nog altijd niet hoe deftig afbeeldingen te plaatsen)
Gewoon de IMG tags gebruiken of het icoontje boven in de editor.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:32
AntiChrist7 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:29:
Had ik nochtans gedaan, maar hij kwam niet te voorschijn in de post.

Wel balen dat de volgende dlc pas in juni is. De game is wel nog leuk om in rond te lopen en wat random missies te doen met YT op de achtergrond als je alles hebt gedaan
Dat komt omdat je niet linkt naar de afbeelding (url eindigt op *.png of jpg etc.), maar naar de pagina zelf.

Het adres van de afbeelding is in dit geval https://i.imgur.com/qzE2j15.jpg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19:01

SideShow

Administrator

Even wat zitten experimenteren met de nvidia freestyle experimental feature, beschikbaar via geforce experience.

Niet alleen zit er een mooie sharpening filter in (voor in die gevallen dat Reshade lumasharpen niet zou werken in een bepaalde game), ook heb je wat extra speelgoed *O*

De painterly filter ziet er ingame, met de juiste settings, echt ongelofelijk uit. :9~

http://users.telenet.be/dropbox/ac.jpg

http://users.telenet.be/dropbox/specs.html

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12-12 16:03

westergas

rikkie_pc

Hier iemand die zijn 6700K heeft vervangen door een 3700X. In AC:O levert dat onderstaand resultaat op. Scheelt wat iets maar voor mij niet echt genoeg om zo veel geld tegenaan te gooien. En dit is op 1080P, op 3440x1440 zal het verschil veel kleiner zijn.

westergas wijzigde deze reactie 29-07-2019 13:08 (7%)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• G_Dragon
Donstil schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:59:
Ja lvl27, dan kom je ook pas net kijken :P .
Graveren en upgraden heb ik ook tot lvl 55. Toen vond ik het laatste stuk van een set en die upgrade ik nu elke 5 levels even omhoog.
Hier de beloofde screenshots :)

• G_Dragon
Donstil schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:36:
[...]

Lekker :)

Ik ben door de vanilla game heen nu, eerste AC op Platinum.
127 uur uiteindelijk en geëindigd met level 78.

Heb nu al die DLC pakketten gedownload en de eerste missies van Legacy of the first blade gedaan.
Jou reis is dus net begonnen :), heel veel plezier met de uitbreidingen!
De enige tip die ik je kan geven is volg bij Atlantis wel een guide, want je wil de dlcs niet afsluiten met een bad ending want dat beinvloed best veel namelijk.

Ben trouwens wel benieuwd hoe zwaar je het gaat krijgen met leven 78 in de dlcs, ik had zelfs af en toe nog moeite :D ..

EDIT:

@Donstil done with the dlc

G_Dragon wijzigde deze reactie 13-08-2019 20:37 (13%)

• G_Dragon
Ike. schreef op maandag 2 september 2019 @ 00:04:
[...]

Welke wapens en armor set heb jij in die screenshot?

Draag het volledige Demigod's Armor en gebruik de Arachne's Stingers ( van een mercendary ) / Hade's Bow

G_Dragon wijzigde deze reactie 02-09-2019 09:09 (4%)

• G_Dragon
Ike. schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:43:
[...]

Hoe heb jij al die mastery levels gehaald? Dan ben je toch ongeveer 99 + 600 keer in level gestegen, minus de 'extra' ability points die je in game kan halen.
Dan ben je toch honderden uren bezig?
Ik wou dat ik een antwoord voor je had, het enige wat ik gedaan heb is vroeg ingame levelen en voor de rest story/season pas spelen. Die Masterylevels gingen vanzelf omhoog door quests te behalen , ik ben nu bezig met alle locaties te voltooien op de orginele map en ben in 2 uur spelen bijna weer 1 mastery level omhoog ( 2.491000 xp ).

Edit;

Hier mijn stats

G_Dragon wijzigde deze reactie 04-09-2019 16:07 (8%)

• G_Dragon
Het completen van de orginele map schiet al lekker op, gisteren de 150 uur aangetikt.

G_Dragon wijzigde deze reactie 13-09-2019 10:39 (7%)

• ByteMe_
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
Ik liep wat te zoeken op OC odyssey plaatjes en zag opeens iets wat ik nog niet eerder zag:

http://www.gamersheroes.com/wp-content/uploads/2018/10/Kalydonian-Boar-Level-20.jpg

Dat symbool naast het geld, wat is het?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Samsung 50ru7170

• G_Dragon

Oeps.. :p

EDIT: Na een paar missies doen heb ik wel alles 100%

G_Dragon wijzigde deze reactie 20-09-2019 09:01 (85%)

• G_Dragon
rens-br schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:22:
[...]

Hetzelfde is natuurlijk ook prima, ieder zo zijn ding. Vind het in ieder geval al stukken beter dan in Origins. Daar gingen de vijanden niet mee omhoog, waardoor ik in sommige gebieden echt totaal overpowered was.
Nee precies, vond het anders te makkelijk.
Ja dit is wel een betere manier dan Origins had, nu levelt de wereld tenminste mee tot level 99.
Alleen word je daarna helaas ook overpowered wanneer de Mastery Levels beginnen ( ben momenteel mastery 703 volgens mij )

Correctie :

G_Dragon wijzigde deze reactie 07-11-2019 14:33 (8%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True