Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +4Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 07-12 09:01
Mede-auteurs:
  • Razorbite
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 05-12 12:02

Razorbite

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12:34

DigitalError

Platform & Release
5 oktober 2018 voor PC, PS4 en Xbox One
https://store.ubi.com/nl/assassins-creed-odyssey.html
Korte Introductie
De nieuwe Assassin's Creed Odyssey zal zich af spelen in het oude Griekenland. De game speelt zich af rond het jaartal 431 BCE waarmee deze titel zich voor de gebeurtenissen van de voorloper, Assassin's Creed Origins, af speelt. Als nazaat van de bekende Spartaanse koning Leonidas zal de speler bij het begin van de game de optie krijgen om te kiezen voor een personage. Odyssey kan namelijk met Alexios of Kassandra gespeeld worden. Daarmee is dit de eerste Assassin's Creed met deze optie.

Tijdens het verhaal kan er in de dialogen gekozen worden voor verschillende opties en maken de gevechten met een eigen schip een terugkeer. De speler kan met zijn of haar eigen schip de Egeïsche Zee verkennen en aan land gaan op de velen eilanden die de kaart kent. Hiermee lijkt ook deze titel zich net als Origins meer te focussen op RPG-elementen.
Hands On
http://www.ign.com/articl...y-is-a-massive-action-rpg
Edities

Video's

Screenshots
Links
Fan Kit: https://assassinscreed.ub...s/detail.aspx?news=327808

Cosplay Guides: https://assassinscreed.ub...s/detail.aspx?news=327807

Playstation Store: https://store.playstation...09303_00-PREORDERSTANDARD

Xbox Store: https://www.microsoft.com...shfxs4?cid=msft_web_chart

Steam: https://store.steampowere.../Assassins_Creed_Odyssey/

Razorbite wijzigde deze reactie 13-06-2018 12:43 (117%)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razorbite
quote:
L1nt schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:11:
Ik zit even te kijken maar kans is volgens mij best groot dat deze voor AC: Origins af speelt. Tenzij ze de laatste periode pakken maar dan zit het land al onder Romeins bestuur.
Wikipedia: Oude Griekenland

Benieuwd hoe ze het dan doen want AC:Origins leert ons eigenlijk dat Brotherhood daar word opgericht. Hoewel er natuurlijk ook wel andere varianten waren volgens mij.
We weten van 'leaks' al dat het 100 jaar na Origins speelt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Razorbite

Dit is een massive leak. M'n interesse is in ieder geval meer gewekt dan hoe het er eerst uit zou zien. Neem deze 'source' wel met een flinke korrel zout.

Razorbite wijzigde deze reactie 03-06-2018 19:44 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razorbite
Op reddit wordt er toch aardig getwijfeld aan die informatie.

Ik denk dat we wel met zekerheid kunnen zeggen dat er een stevige link met Sparta zal zijn. Het logo van de assassins is omgezet in het logo van Sparta ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DigitalError
Egypte spreekt me niet heel erg aan en heb origins niet gespeeld, maar toen ik deze teaser zag had ik er meteen helemaal zin in. Ben benieuwd wat we volgende week te zien krijgen.

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• caesar1000
quote:
carpebios schreef op zondag 10 juni 2018 @ 14:49:
Die screenns lijken wel heel erg veel op Origins. Die boten, die vuurschalen, de havik, etc.
Maar het lijkt er ook op dat ze de gameplay/experience hebben veranderd zodat het niet te veel lijkt op zijn voorloper (Origins). Zo lijkt Odyssey zich meer te focussen op de gameplay met een schip (en vloot) en eigen crew zoals in AC IV: Black Flag, meer keuzes tijdens de verhaallijn/quests en wordt er misschien nog meer nadruk gelegd op de mytische gedeeltes en vaardigheden. De kaart speelt daarin ook een grotere rol vanwege de hoeveelheid eilanden en water. ;)

caesar1000 wijzigde deze reactie 10-06-2018 15:09 (6%)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

• Razorbite
Het schijnt een cross-over tussen BF en Origins te worden. Het enteren uit BF is er uit gehaald.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Razorbite
https://www.facebook.com/.../videos/2167072269983305/

OOPS, grote leak. Eerste interview had vast nog niet geplaatst mogen worden.

Release date 5 oktober 2018

Razorbite wijzigde deze reactie 11-06-2018 14:04 (9%)

• Razorbite
quote:
bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:19:
Staat gewoon op YT. Zie E3 topic. Niks spannends te zien overigens. Origins met een andere skin.
Dan heb je toch het echte punt gemist |:(

• Razorbite
quote:
bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:40:
[...]

Ik denk het.

Het echte punt waarvan eigenlijk?
Het punt van het filmpje. We gaan veel meer focus op modern day en de overarching story zien. De hoofdpersoon (wie je ook kiest) zijn directe afstammelingen van de first civ. _/-\o_

• DigitalError
quote:
bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:09:
[...]

Ik lees vooral dat er juist teveel mee gedaan wordt en dat deze meeste mensen het prima vinden als het er helemaal uit gesloopt wordt.
Ja ik vind daar echt geen reet aan, heb ze allemaal gespeeld en wat mij betreft mag het er uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DigitalError
quote:
Hulleman schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:46:
[...]

Gameplay technisch is origins echt een leuke game om te spelen. Ik zou em een kans geven voor een mooi prijsje. Ik vond alle voorgaande AC’s maar een beetje meh. Vaak behoorlijk eentonige missies waar je jezelf door moest sleuren. De hoofdmissies/assassis missies waren leuk, maar alles erom heen vond ik altijd zo cheap. Origins is echt verfrissend en een leuke open wereld game met veel content en heeft voor mij nooit eentonig aangevoeld.

Odyssey laat ik denk ik voor wat het is. Dat lijkt mij gewoon een AC Origins 2.0 te worden.
Heb hem 3 dagen geleden in de sale opgepikt en het is inderdaad erg leuk ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Razorbite

Razorbite wijzigde deze reactie 11-06-2018 23:25 (34%)

• DigitalError
Ja echt holy shit, Day one is dit!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• caesar1000
Een aantal interessante video's! Heel veel content tegelijk! :)

Nu nog het juiste eiland met de Collectors Edition vinden... :+ :D

caesar1000 wijzigde deze reactie 11-06-2018 23:41 (4%)

• Razorbite
quote:
sjekneck schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:08:
[...]

En waarom niet?
spoiler:
In de eigen Lore van Origins zou Xerxes 1 omgelegd zijn met een hidden blade. En die gebeurtenis dateert netjes tientallen jaren voor deze game
spoiler:
485 BCE was dat, door Darius. dus de game begint 41 jaar later, 432 BCE. Grote kans dat dit een onderdeel van het spel gaat zijn ja. Ik vermoed zelfs dat we Darius te zien gaan krijgen. De tijd waarin de game speelt zijn er ook nog steeds veel links tussen Persië en de Grieken.

• DigitalError
Heb punten zat, maar je kunt helaas geen voucher krijgen voor de PS Store aangezien ik graag alles digitaal heb. Als ze dat nou eens toevoegen bij ubi :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DigitalError
@caesar1000 en @Razorbite misschien tijd om de startpost aan te passen met nieuwe info?
zou eventueel wel toegevoegd kunnen worden als mede TS, dan help ik een handje ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Razorbite
quote:
DigitalError schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:28:
@caesar1000 en @Razorbite misschien tijd om de startpost aan te passen met nieuwe info?
zou eventueel wel toegevoegd kunnen worden als mede TS, dan help ik een handje ;)
Dank! Ik had nog niet echt de tijd gevonden om de startpost op te leuken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Razorbite
quote:
gamerboy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:43:
Persoonlijk ben ik totaal geen fan van deze "AC" game. hoe ik het zie is dat dit een hele goeie game is die er goed en netjes uit ziet (zover als dat de gameplay me heeft laten inzien) maar het is niet een echte AC-game.

origins is het ontstaan van de Creed en dit spel komt hiervoor. het gaat hier over mercenaries welke als huurmoordenaars gezien kunnen worden maar er in de geschiedenis niet echt om bekend stonden als mensen welke in de schaduw handelden. persoonlijk dus geen fan. ik vindt deze https://www.youtube.com/watch?v=03IdZOad0mU het goed beschrijven (6 minuten aanrader om een perspectief te zien van iemand die de serie al vanaf het begin volgt)

ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden? wat denken jullie van het feit dat ubisoft weer terug lijkt te gaan naar jaarlijkse releases?

ik ben erg benieuwd :)
Mooi kan ik je AC karma afpakken :9

Ik denk dat we even moeten wachten met wat wél en wat níet een AC game is.

Kijk naar BF. Voor mij hét hoogtepunt uit de serie qua vermaak. Wat heb ik me geweldig vermaakt met die game zeg!! Is het classic AC? Nee zeker niet. Het begin is té cringe hoe hij aan z'n pak en z'n messen komt en vanuit het niets alle Assassin skills heeft (echt superslecht gedaan). Maar past het binnen de serie? Zeker wel! De strijd tussen "order" en "freedom"
is wat mij betreft de basis voor de game.

Het klopt dat in deze game geen Creed en geen Assassins zitten, maar verdiep je in de lore van de game en je zult merken dat dit wel echt AC is.

Ik heb het vermoeden dat ze 3 goals hebben met deze game:

1 - full blown RPG van maken voor volgende titles
2 - Lore uitdiepen, Juno verhaal in MD afronden
3 - Herdefiniëren van de core principals van de Animus, DNA sequenties etc. om zo meer ruimte te creëren voor volgende games in de serie.

Persoonlijk vind ik sinds Origins het stealth aspect té afwezig (ook niet echt in BF aanwezig natuurlijk). Alleen het gemis van hidden blades vraag ik me af of ik over heen ga komen. Alleen denk ik dat (zoals eerder in dit topic door mij aangegeven) er wel ruimte is om de hidden blade te introduceren, maar dat ze dat achter houden om niet te spoileren.

Razorbite wijzigde deze reactie 13-06-2018 13:55 (9%)

• Razorbite
Ik denk dat een jaarlijkse release prima kan. De game is dik 3 jaar in ontwikkeling, dus afraffelen doen ze niet. Zolang ze maar blijven vernieuwen in verhaal en gameplay. Volgens mij krijgen we volgend jaar een game in Rome, en daarna is deze trilogie klaar en komt er weer even pauze.

• DigitalError
quote:
Nightspark schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:14:
[...]

Thanks!

Ik ben het overigens wel eens met de stelling dat deze té snel achter Origins aan komt. Ubi heeft volgens mij gezegd dat ze er niet opnieuw een anual-release schema aan gingen hangen... "Oepsie, sorry toch wel" moeten ze daar nu denken.

De aankoop is voor mij echter al gedaan. Spartan edition. Griekse mythologie, Spartanen, allemaal interesse gebieden. Tel daar de verwachting van een stukje info over 1st Civilization bij op en dan ben ik al aan boord.

Oh ja, had iemand al naval combat geroepen?! ik ben teleurgesteld dat het in Origins zo weinig was.
helemaal mee eens, het is dat er nu deze speciefieke setting is (grieken, spartanen enz.) anders had ik waarschijnlijk ook gewacht tot ie in de budgetbak ligt :P

oja, en Kassandra natuurlijk *O*

• caesar1000
quote:
Razorbite schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:04:
[...]
Dank! Ik had nog niet echt de tijd gevonden om de startpost op te leuken.
@DigitalError en ik hebben de TS een grondige update gegeven. Extra materiaal kun je altijd toevoegen. ;)
quote:
gamerboy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:02:
[...]
zou ik erg jammer vinden want ik krijg dus het gevoel dat ze de game misschien niet afraffelen maar wel zeker de story en de levensduur van deze games. laten we eerlijk zijn er waren genoeg mensen volop bezig met orgins toen het update en toevoegen van nieuwe features ineens weg viel.

het lijkt er gewoon op dat ubisoft zijn normale streken weer uit de kast weet te halen en een game introduceert 2 DLC's toevoegt en op het moment dat deze DLC's een maand actief zijn al weer teasen naar de volgende game.

mijn wens; een AC-game die het zelfde support en actieve spelers opwekt (OMG IK WIL CO-OP) zoals Rockstar doet met GTA V _/-\o_
Misschien dat ze in de volgende Assassin's Creed wel co-op toevoegen om de trilogie af te maken? :)

Wat vinden we van de nieuwe map? :D

• DigitalError
ik had alleen echt super graag co-op gehad, mijn vriendin is namelijk ook super enthousiast en dan hadden we het leuk samen kunnen doen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Razorbite
quote:
caesar1000 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:17:
[...]

@DigitalError en ik hebben de TS een grondige update gegeven. Extra materiaal kun je altijd toevoegen. ;)

[...]

Misschien dat ze in de volgende Assassin's Creed wel co-op toevoegen om de trilogie af te maken? :)

Wat vinden we van de nieuwe map? :D

[afbeelding]
Ja ik heb een overzicht van de verschillende editites toegevoegd!

De map is HUUUUUGE! 1,6 keer die van origins.... Wel met veel zee, maar dan nog _/-\o_

• DigitalError
quote:
Razorbite schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:26:
[...]

Ja ik heb een overzicht van de verschillende editites toegevoegd!
ohja die was ik ff vergeten :P is makkelijker in 1 oogopslag

• DigitalError
quote:
YdieresiS schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:31:
Ik ben nog een beetje huiverig voor de zee combat, ik vond dat in Origins niet zo goed uitgewerkt, ben benieuwd hoe dat hier gaat bevallen. Verder ben ik het met @Nightspark eens dat ik wel heel benieuwd ben naar het verhaal en het ontstaan van de 1st Civilization en meer verhaal erachter wie het zijn. En ik ben ook pro-modern day en dus ook heel benieuwd of hier een connectie tussen komt.

Verder heb ik alleen gehoor dat ze voor Origins AC een jaartje wilden overslaan, ik heb nergens gelezen dat ze dat na Origins ook weer zouden doen. Ik ben wel klaar voor een nieuwe AC, al ben ik bang dat de omgeving me iets te veel doet denken aan Origins.

Ongeacht of ik het vind passen in de reeks, of dat het fijn speelt, wil ik hem toch wel spelen en dat ga ik dan dus ook zeker doen.
die omgeving zal me jeuken, zolang ik in dat rood/goud rond loop vind ik alles best :P

• DigitalError

wat ze hier zeggen voel ik ook wel, dat het niet het misschien wel lijkt op origins maar dat je duidelijk kunt merken dat ze stappen hebben genomen om er echt een ander spel van te maken en steeds meer richting die open rpg setting gaan.

• Razorbite
quote:
gamerboy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:44:
[...]

True! maar ja ik heb me mening gegeven en mijn angsten voor de toekomst van de serie en die blijft er nog wel inzitten ben ik bang :X
Ze hebben in ieder geval een giga PR misser gemaakt door zo te communiceren. Dit moet je zien aan komen als uitgever.

• caesar1000
quote:
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:55:
Zouden er wezens uit de Griekse mythologie in voor gaan komen? Hope so
Het einde van deze video lijkt daar wel naar te verwijzen. ;)

In AC: Origins waren er de gevechten met de goden in de Trails of the Gods en de Curse of the Pharaohs DLC, dus er is een grote kans dat we ook de Griekse mythologie in Odyssey gaan meemaken.

• DigitalError
Iemand die het gelukt is die zooi hier te claimen?

https://assassinscreed.ub...lusive-gift-from-the-gods

• DigitalError
inmiddels gelukt, maar het werkt niet helemaal zoals het hoort volgens mij :P maargoed de buit is alvast binnen :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DigitalError
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

21 Juni is er een AMA op reddit met de creative director van Odyssey. Ben benieuwd wat voor antwoorden we daar krijgen op vragen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DigitalError
quote:
vosss schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 00:41:
[...]

Dat zal denk ik voornamelijk van de vragen afhangen; niet waar? :P
dat is zo, maar gelukkig zie ik in de suggesties al zat goede vragen voorbijkomen over de First Civ, customization en meer.

https://www.reddit.com/r/...sassins_creed_odyssey_in/

Hier iemand die bij ubisoft al 8 uur heeft gespeeld als onderdeel van een Mentors Guide Program, geeft al een redelijk beeld van wat we kunnen verwachten.

DigitalError wijzigde deze reactie 16-06-2018 00:55 (30%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DigitalError
quote:
Dubrillion schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:43:
YouTube: Assassin's Creed Odyssey Stealth Gameplay, Legacy Outfit Info &a...

Goed filmpje, wat me nog meer hyped !!!

We zijn allemaal fan van Assassins, maar uiteindelijk was Black Flag ook 1 van mijn favoriete. Terwijl je daar niet een full-time Assassin was!
Na het zien van het filmpje ook hier nog meer zin in dit nieuwe deel van de serie.
Ziet er toch allemaal wel veelbelovend uit, en al die droeftoeters maar schreeuwen dat het geen echte AC is want je hebt geen hidden blade :P

DigitalError wijzigde deze reactie 20-06-2018 15:12 (5%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DigitalError
quote:
bram1984 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:30:
[...]

Ben er even doorheen geskipped, maar dit is toch bijna exact Origins? Wat is er precies veelbelovend volgens jou? Ik word na ca. 120 uur Origins al moe als ik naar dit filmpje kijk.
Ja het zal wel iets persoonlijks zijn, maar ik had echt helemaal niks met die Bayek :P Waar ik dan wel weer veel meer mee heb is de Griekse oudheid en daarom spreekt me dit sowieso al meer aan. Verder zag ik een paar mooie outfits voorbijkomen (altijd fijn :+ ) en ben ik blij dat je ook met een vrouwelijk character kunt spelen als hoofdpersonage. Misschien niet veelbelovend voor anderen, maar voor mij genoeg ;)
Veelbelovend is hier dus: veel speelplezier voor mijzelf ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DigitalError
voor iedereen met een US PSN account, er is een gratis thema beschikbaar in de store, alleen weer niet in de EU 8)7

https://www.reddit.com/r/..._creed_odyssey_ps4_theme/

Edit: https://twitter.com/Acces...tatus/1009422709170819072
''As you can see it seems to depict a First Civilization temple that might appear in the game.''

DigitalError wijzigde deze reactie 20-06-2018 21:05 (57%)

• DigitalError
quote:
gamerboy schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:31:
@Piet_Piraat7 geweldig en correct (vind ik althans haha)

voor mensen die toch nog twijfelen over pre-orderen check deze even en denk er eerst goed over na ;)
[video]
waarom zou iemand uberhaupt twijfelen? :+ ziet er gewoon allemaal retestrak uit :P

• DigitalError
Om 19.00 uur begint de AMA op reddit met de Creative Director van AC

ow wacht, 7PM GMT is 20.00 uur hier :P

en dan nog even iets anders.. https://twinfinite.net/20...ore-heres-what-they-said/

hier de AMA: https://www.reddit.com/r/...ive_director_of/?sort=new

Even een greep uit de antwoorden voor de mensen die geen zin hebben om alles te lezen:

- You can Pet and tame many animals. But there are no cats (Only big cats :))

- Modern day is not optional, everyone will experience modern day in their playthroughs and because of the narrative choices players can make in the game, there will be opportunities to experience more present day for players who want to.

- We have a fully dynamic weather system to fit perfectly with our dynamic world, and the weather we have in game is spectacular. Sailing can really be a challenge in a storm!

- What you saw at E3 was still early footage of the game. We are working hard to ensure that Odyssey is the best it can be by release.

- There will be many different opportunities for romancing characters throughout your journey, which you can opt out of at any time. Romancing plays just as much of a part in the choices during your odyssey as other decisions.

- Q: Many people are asking for reversible covers, can this be done to PS4 game icons as well? and will there be avatars of Alexios and Kassandra availble at or after the launch of the game?
A: It's like you read our minds! We were hoping to have it ready to show it today, but it still needs a little fine tuning. So we will share it soon! All physical copies of Assassin's Creed Odyssey will have reversible covers, featuring Alexios on one side and Kassandra on the other.

- We visited Greece to see the country first-hand, understand the topography and get a feel for the culture. We studied up on archaeological research and read ancient and contemporary authors of the classical period. We also hired on a historical specialist of Ancient Greece, Stephanie-Anne Ruatta, who has been instrumental in helping us recreate Ancient Greece and who we run our decisions past to make sure they are as historically accurate as possible.

- you will have a full quest log. Also many of our systems have individual progress trackers like our mercenary system (and other systems we want to keep as surprises).

- Spartans did use shields, but our Hero is a mercenary, not a Spartan soldier. Our gameplay is much more versatile than that of Origins and a shield was not suited to it, so we replaced shields with dodging, rolling and parrying mechanics. The parry mechanics gives a bit more of feel of old school AC Fight of counter attack, while still retaining fight mechanics of Origins. I can't speak for the future of the franchise for social stealth and parkour.

- Since you select the abilities you want to use, you can adapt your playstyle to suit your level of realism. You can be a pretty epic over the top warrior or a down to earth Assassin if you wish. We have showcased in our material so far more spectacular abilities, but there are some more subtle ones too.

- We are absolutely an AC game. AC games are about experiencing a key moment in history, a place and time that were host to major historical events. In AC Odyssey players will visit Ancient Greece during the Peloponnesian War, meeting historical characters like Socrates and Hippocrates. With our new dialogue system, players will be able to truly interact with history, which is something we’re really excited about. So get ready to debate with Socrates!

From a lore perspective, we wanted to tell the story of how First Civ artifacts created what would become the Templars vs Assassins story, which took place long before the Brotherhood.

Also, AC Odyssey is a continuation of the modern day story from Layla, so players will pick-up right after Origins.

- you cannot customize the features of your character, but you can customise the clothing - Not with dyes, but you can mix and match gear sets with five different gear slots, and your hood will match the colour of your chest piece.

- You will acquire a certain amount of ability points as you play, but you will need to choose where you spend your points. But you can Re-Spec at any time and unlock the ones you want to try them out.

- Ships and naval have a strong place in our game, but they're less the core element of the experience than in Black Flag. Gameplay is also different from BF as we have a more accessible and arcade approach, focusing on the immediate fun. We are true to the era, so no cannon but we have arrows, javelins and more emphasis on cleaving and ramming. Nothing better than cleave a ship in half to see her crew devoured by sharks! But of course there is also a progression and recruitable crew for players that want to go deeper.

- You can climb most environments in the game :) we also made some tweaks and polish to parkour.

- over je schip: You can upgrade your weapons, hull and ramming device through progression. Crew can recruited through the world to bring specific perks to your ship and cosmetic elements can also be applied to your ship and crew.

DigitalError wijzigde deze reactie 21-06-2018 22:24 (176%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DigitalError

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DigitalError
Wat mij irriteert is dat de gold editie niet langer de inhoud van de deluxe editie bevat en je dan meteen de ultimate editie zou moeten nemen om alles te hebben.

Maargoed wie houd ik voor de gek? Die ultimate edition ging er natuurlijk sowieso al komen :P
Novel inmiddels ook in de pre-order bij Amazon, nu die andere 2 nog vinden.

DigitalError wijzigde deze reactie 25-06-2018 08:42 (35%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DigitalError
quote:
Piet_Piraat7 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:42:
[...]

Echt? Online zie ik staan bij de Gold Edition: "This version will include the title's deluxe content, season pass, and three days early access. Early access will begin October 2, 2018. There is a digital version and a physical version with a steelbook case."

Nevermind, op de website van Ubisoft zie ik inderdaad niks over Deluxe content bij de Gold editie. Maakt mij in ieder geval ook niet zoveel uit, zo'n Deluxe content pack is leuk maar geen must.
ja maar je wilt toch gewoon ALLES hebben :P

• DigitalError
Had mij wel tof geleken als je co-op kon spelen (m'n vriendin kijkt ook ontzettend uit naar deze game) een met Alexios en een met Kassandra :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DigitalError
Interview met het team van AC Odyssey

DigitalError wijzigde deze reactie 27-07-2018 10:08 (18%)

• DigitalError
quote:
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 09:32:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het een toffe game wordt, ze hangt in ieder geval alvast boven mn pc :D

[afbeelding]
die van Geralt is ook erg vet zeg, waar laat je die maken of koop je die? :P

• DigitalError
quote:
YdieresiS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:37:
Nog een video die vorige week is vrijgegeven, hierin wordt meer ingezoomd op de zeeslagen en andere gameplay die met water te maken heeft:

[video]

Een functie uit het filmpje wat ook met de zeeslagen (bemanning) te maken heeft vond ik wel leuk om te zien (op 3:53):
spoiler:
Er wordt daar een vijand neergehaald, maar in plaats van hem te doden kun je hem recruiten. Blijkbaar kun je deze dan toevoegen aan de crew van je schip.

Zal wel weer wat uurtjes kosten om alles te ontdekken en te maximaliseren wat betreft je boot en je gear.
even over dat stukje in je spoiler tags, dat was al bekend sinds de E3 ;)

• DigitalError
nog een nieuwe cinematic trailer van Alexios

• Razorbite
quote:
YdieresiS schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:27:
[...]

Het borduurt verder op de basis van Origins, dit is ook duidelijk te zien in de verschillende gameplay filmpjes en demo's. Het zal dus op vlakken anders zijn dan Origins, maar het overgrote deel zal eenzelfde gevoel geven als dit eerdere deel.
Helaas is het geen AC game. Dit is hakken tot je neervalt in griekenland.

• Razorbite
quote:
YdieresiS schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:04:
[...]

Ik ben nog in dubio met welk karakter ik de game ga spelen. Als ze qua stats en moves hetzelfde zijn (nog niet echt gevonden of dat 100% zo is), zal ik misschien ook de vrouwelijke variant kiezen. Ik vond zelf de stukken met het vrouwelijke karakter in Origins echt minder, maar dat komt ook omdat je ineens speelde met een karakter dat je niet zelf hebt kunnen opbouwen qua moves en stats en die toch echt anders speelde dat Bayek die ik had opgebouwd.
Ze zijn exact hetzelfde qua stats.

spoiler:
Voor mij zal de doorslag geven dat Kassandra de canonieke versie is in de AC lore.

• Razorbite
quote:
YdieresiS schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:30:
Dat in de spoilertags is wel goed om te weten.

spoiler:
Dat geeft toch net weer een andere dimensie als je meer voor het overkoepelende verhaal speelt en de canon goed wil volgen, al zal Ubisoft er wel wat aan hebben gedaan om het overal goed aan te laten sluiten ongeacht welk personage je kiest.

Is daar ook ergens meer informatie over te vinden? Ik wil me er nog iets verder op proberen in te lezen voor de release. Hoop daar wat tijd voor te hebben, want ik wil ook nog Horizon Zero Dawn door hebben gespeeld voor ik begin (daar zit ik nu bijna op 14 uur, dus ik heb nog wel even te gaan volgens mij).

Ik denk dat ik dan ook voor Kassandra ga kiezen.
Zie PM. Let op spoilers.

• Razorbite
Dat is de versie die in het AC universum zal worden aangehouden.

• DigitalError
quote:
Omdat Ubisoft dat bepaald heeft :P

• Razorbite
Zielig, hidden blade in dlc gaan stoppen

• DigitalError

• DigitalError
AntiChrist7 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:04:
Je kan toch niet klikken op register here? of ligt dat aan firefox?
zal wel aan firefox liggen dan :P

• DigitalError
ruim 2 weken? :P 12 dagen gekkie dat is minder dan 2 weken :+

• DigitalError
Ambition88 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:30:
[...]

5 Oktober toch? dat is morgen over precies 2 weken(console:p)

Zin in!
niet als je de Ultimate Edition hebt besteld, dan 2 Oktober ;)

• DigitalError
janvanmil schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:59:
[...]

Alleen is die voor de pc en niet de consoles :)
Dat is gek, heb gewoon de ultimate edition op PS4 hier

• DigitalError
R.G schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 14:30:
Heey net de ultimate xbox one version digital gekocht, alleen niet via microsoft zelf, krijg ik dan de blind king misson? Er staat bij oct 2 te spelen maar nog geen key ontvangen er staat bij soon viewable here
hoe moeten wij dat nou weten als we niet weten waar je het besteld hebt? :P

• DigitalError
ReddishRat schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 16:10:
Ik heb dit nog niet voorbij zien komen in dit topic. Via je UBI account kun je je registreren voor "The Gift of the Gods" items. Check deze link:

https://assassinscreed.ubisoft.com/game/en-us/home#subscribe
Dan heb je niet goed gekeken want het is zeker al een keer of 3/4 voorbijgekomen :P

• DigitalError
Regedit schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:49:
Wie is voor Team Kassandra of Team Alexios?

Gisteren ook voor het eerst AC Odyssey gespeeld en als Kassandra begonnen. Na het eerste gevecht de game herstart en toch als Alexios opnieuw begonnen. Bevalt me een stuk beter, want ik wil vechten zoals een echte Spartaan zoals in "The 300". Hoe gaaf was die film! Ik ben nu level 8 en net op zee, wat ook wel echt heel erg gaaf is, maar ik heb nog zoveel combat tegoed :-)

Heeft iemand misschien al die 50% XP en/of drachme boost gekocht? Ik vraag me af of dat de moeite is als je de game op hogere difficulty speelt.

De Ultimate Edition voor +/- 90 euro gekocht. En als een game zo goed bevalt ben ik toch wel heel erg blij me alle DLC en bonus content.
Team kassandra, en vechten als in de film 300 kan toch niet want je hebt geen shield :+

• DigitalError
Ambition88 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:24:
net mn track&trace gekregen van bol.com :) Ik neem aan dat je de moeilijkheidsgraag gewoon kan aanpassen gedurende je playthrough? als het echt pittig en wennen is, begin ik denk ik de eerste paar levels op normal en schroef ik hem daarna alsnog omhoog.

dagje vrij, vriendin de deur uit lets go :D
Ja dat kan

• DigitalError
bram1984 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:22:
[...]

Ik denk niet dat je mijn post goed gelezen hebt. Ja uiteraard is er verschil, maar ik vind het verwaarloosbaar. Als ik beide had, zou ik uiteraard voor de X versie kiezen (hoewel, ik vind de Xbox controller waardeloos), maar ik vind het persoonlijk geen "ik leg er even € 500,- bij voor multiplats die er iets beter uitzien" verschil. Misschien als ik 2.5 meter dichterbij zou zitten dan nu, maar ik denk het dan alsnog niet.

De beste performance? DF zegt letterlijk (vanaf 10:20) dat beide versies nagenoeg identiek zijn qua performance. :+

Edit: en er is weer een microtransactie discussie gaande.

https://www.resetera.com/...sin’s-creed-odyssey’s-best-feature-costs-an-extra-10-bucks.72948/
je link werkt niet :+

• DigitalError
swoutr schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 15:25:
Ik ben eigenlijk op zoek naar Odyssey voor een leuk prijsje, met rdr2 in het verschiet en afgelopen maand al tomb raider aangeschaft wil ik eigenlijk niet teveel uitgeven maar ben ik wel enorm benieuwd. Iemand ergens een goedkopere versie dan 60 dollar via de US xbox store kunnen spotten?
misschien moet je (als je toch zoveel moeite moet doen om geld bij elkaar te krijgen voor een game) je prioriteiten anders stellen? en wachten tot ie in de aanbieding is?

• DigitalError
taker1987 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:19:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hoe zit het trouwens met de Grieken en de Romeinen ? Maakt het nog uit voor welk land je vecht met de grote battles ? T is me namelijk niet helemaal duidelijk wat het nu uit maakt in een later stadium ...
Romeinen? _O- rare jongens

• DigitalError
Vanaf welk level kun je een companion nemen dan ? Heb het zelf nog niet gezien (lvl 17)

• DigitalError
boemmie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:35:
[...]

Het is een skill in de hunter tree die je vanaf lvl 10 kan pakken
er zitten 3 levels in. op 3de lvl kan je beer pakken
Dan heb ik daar ff overheen gekeken :+

• DigitalError
SparksNL schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 06:44:
Ben ik de enige die het bizar vind dat je geen schilden kunt gebruiken in de game? In die periode was een schild een ontzettend belangrijk onderdeel van de oorlogvoering. Je bent een krijger van spartaanse afkomst... en dan mag je geen schild gebruiken. Rare keuze van Ubisoft...
Dit was al sinds de trailer op de E3 bekend en Ubisoft heeft ook netjes uitgelegd waarom ze hiervoor gekozen hebben, het had iets met die speer te maken ofzo (is ongetwijfeld terug te vinden met Google).

Ik vind het persoonlijk ook jammer maar ik heb er niet minder plezier van in de game moet ik eerlijk zeggen.

DigitalError wijzigde deze reactie 10-10-2018 07:24 (8%)

• DigitalError
AntiChrist7 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:06:
Aangezien je spear tot level 5 moet hebben voor enkele tier 3 abilities, ben ik wat op sekteleden an het jagen. iemand die weet hoe je Crysis terugziet?
ja dat vroeg ik me ook net af :P

• DigitalError
AntiChrist7 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:52:
[...]

Ze is nog steeds in Argolis volgens de tooltip, maar geen idee waar, want heb het meeste van die regio al gezien
Ja er is ook geen 'track' optie meer helaas :P

• DigitalError
Redinox schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:00:
Hebben meer mensen last van 'freezes/stutters' op de PS4 (Pro)? Heb er inmiddels een uurtje of 12 inzitten en al twee keer gehad. Geluid loopt gewoon door maar beeld veranderd in een diashow of blijft helemaal stilstaan. Uiteraard net als je een leuke locatie gevonden hebt, en net bezig bent met een leuke battle (grrrr).

Enige wat werkt is de game afsluiten en opnieuw starten en dan gaat het gewoon weer goed. Ik kan er online wel wat meldingen over vinden, maar kon er hier nog geen melding over vinden. (Of ik heb niet goed genoeg gezocht :) )

Wel nieuwsgierig of dit nu specifiek een issue op de PS4 is, of ook voor Xbox/PC.

Anyway, verder wel een prima spel, alleen de gevechten op zee kunnen me (nog) niet zo boeien. Maar goed, met al die eilanden in Griekenland hoort het er wel bij.
Wel gehad dat ie bevroor inderdaad op de PS4 maar na een paar seconden kan ik gewoon verder, dus ik hoef niet heel de game af te sluiten.

• DigitalError
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:38:
Ik heb met Uplay punten wat lvl 5 gear gekocht. Al snel niet meer nodig natuurlijk maar ze blijven in mn inventory zitten :') niet te verkopen en niet te dismantelen
Je kunt ze upgraden, en er is nu een chest op je schip waar je ze in kunt bewaren ;)

• Razorbite
gamerboy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:53:
[...]

Haha snap ik ben de game nu ook een kans aan het geven. Heb een gratis key van Ubisoft gehad om hem te kunnen spelen. Maar zelfs na 20 uur erin gestoken te hebben op het moment voelt het voor mij nog niet als een echte assassins creed game (kwa story) kwa game is het echt prachtig en veel beter in dialogen dan origins was.
Waarom zou Ubisoft gratis key's uitdelen?

• DigitalError
Dubrillion schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:30:
Gisteren weer lekker zitten gamen. De eerste huurling afgemaakt en nu het mooie pakje! Ik mis alleen wel de goede intro die je in het verhaal van Kassandra zuigt. Nu wordt je wakker als huurling en doe je ding
Komt nog wel ;)

• DigitalError

• DigitalError
prutser001 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:59:
Even een spoiler en mogelijke bug? Heeft te maken met Nikolaos

spoiler:
Toen ik Nikolaos (Stief pa) tegenkwam heb ik hem niet dood gemaakt, hij liep weg en liet z'n helm liggen. Ik had in ieder geval niet begrepen dat hij dood was/zou gaan?. Nu kom ik dus Stentor weer tegen en die valt me gelijk aan dat Nikolaos dood is? Bij mijn weten was hij niet dood? Mis ik iets?

Net weer een paar leuke quests gehad, Testikles :P is grappig, ik mis alleen biggus dickus nog :P
wat betreft je spoiler: ja ik had dat ook en begreep er ook al geen reet van :P

• DigitalError
Ja precies :P

Level 31 nu, maar eerst even slapen voor we verder gaan :+

DigitalError wijzigde deze reactie 14-10-2018 02:19 (15%)

• DigitalError
Notna schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:46:
[...]

Mwa, er zit wat leuke gear tussen vooralsnog. Ik zink ze en spring er meteen op voor de kisten :+
ik heb geen tijd voor die ongein :+ door naar de volgende quest :P

• DigitalError
prutser001 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:46:
Helaas 'uitgespeeld' vandaag :( 99%?! Echt zo'n spel waar je het probeert uit te stellen, nog een groot aantal vraagtekens weggewerkt (Auto travel he.. ) Maar toch de laatste quests gedaan.

Als je de minitransactie onzin volledig zou negeren is het een pracht spel, voice acting hier en daar is wat ruk maar ook weer komisch.

Ik ben 'maar' 2 bugs tegengekomen, 1 quest die ik niet kon inleveren... En de schijnbaar bekende verhaal bug met Nikolaos...
spoiler:
Nikolaos is dood, oh nee toch niet, oh nee toch wel/nietus/wellus/nietus etc...

Aangenaam spel, Origins was al een vooruitgang op die 'london' bagger.. Black Flag/Rogue waren leuk, Unity had als pluspunt de MP dan.. Mooie stad maar erg geplaagd door bugs..

Odyssey is kwa spel/verhaal en wereld een goede stap vooruit, ben benieuwd wat de DLC gaat brengen... Hopelijk niet 1 of andere stomme PVP modus ofzo maar meer iets in de zin van 'Blood and Wine' :)

Hopelijk blijven ze met de nieuwe AC series 'ver' in het verleden en misschien Alexander of Macedonia om maar wat te noemen. Zijn zat andere periodes te vinden die boeiend genoeg kunnen zijn voor een AC spel.
Was die eerste bug toevallig met de blind king Quest? Van de pre-order? Want daar is ook een dingetje mee namenlijk maar Ubisoft is er van op de hoogte.

• DigitalError
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:06:
Ik zie op IGN wéér een klaagbericht voorbij komen over de micro transacties in Odyssey. Nu ben ik 'pas' level 35, maar moet je echt grinden om het hoogste te behalen? Of gaat dit met side missions? Ik vind micro transacties in (voornamelijk) singleplayer games niet erg, zelfde als met Shadow of War. Als jij je portomonnee wil trekken om sneller te levelen in je eigen game; vooral doen.
Het is gewoon weer het zeiken om het willen zeiken denk ik, ben level 38 en heb niet het gevoel dat ik moet grinden. Er is zoveel te doen en je krijgt overal xp voor.
Wel vind ik dat die upgrades van je armor echt schofterig duur zijn, daar gaat wel tijd in zitten.

• DigitalError
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:02:
@DigitalError ik heb armor nog niet ge-upgrade. Is dat omdat je bepaalde looks van legendary items wil behouden naarmate je levelt? Want ik vind bij ieder hoger level weer gear die beter is dan wat ik had. Het is niet zo dat de legendaries zo ontzettende goede bonussen hebben dat ik ze mee wil laten levelen.

En @Blaat ik ben het met je eens. Micro transacties in MP games waarbij je daadwerkelijk een voordeel krijgt vind ik kwalijk. Maar in SP games als deze waarbij de transacties je sneller laten levelen of items verzamelen.. ik zie het probleem niet zo. Het wordt pas kwalijk als games bewust het levelen of grinden ontzettend traag hebben gemaakt zoals je ziet in mobiele games, maar dat is hier niet van toepassing.
Ja is puur omdat ik bepaalde legendary items mooier vind staan dan andere :P alles voor de looks!

• DigitalError
Nee precies, dat moet iedereen lekker zelf weten. Net als dat ik de ultimate edition heb omdat alle DLC erbij zit maar ook die extra outfits :P

• DigitalError
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:54:
Grappig dat je minder XP krijgt voor lagere moeilijkheid. Ik speel de game op Normal en vind dat het levelen best snel gaat. Inmiddels lvl 38, nog maar 12 levels te gaan dus terwijl ik er best snel doorheen ga voor mijn gevoel.

Ik sta er wel van te kijken hoe veel damage vuur op mij doet. Als ik in de fik sta en een paar klappen krijg ben ik best snel dood. Terwijl een tegenstander die ik in de fik zet echt minimaal damage krijgt.
Je staat ook abnormaal snel in de fik, even je vuurpijl te lang vasthouden is al genoeg soms :+

• DigitalError
Apple schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:08:
Heb net ook m'n omega pack maar even verzilverd. Achteraf gezien vraag ik me af of het handig is geweest op level 5, maar ik zal die set ongetwijfeld wel snel vervangen op hoger level dus dan maakt het niet zoveel uit..
al die items blijven level 5, al unlock je zo op level 37 ;)

• DigitalError
Zie net dat ik met 37 uur op de teller op 62% zit, deze week maar ff wat meer sidequests doen en synchronisatiepunten pakken :P

• DigitalError
AntiChrist7 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:41:
snel vraagje. in arcadie ben ik plotseling wanted level 3, ik neem aan dat dit story gerelateerd is? want kan het niet afkopen
dat is correct ;)

• DigitalError
Hoop dat ze zo snel mogelijk de optie toe voegen om die foto's van anderen permanent uit te zetten. Heb daar zo'n hekel aan om elke keer op R2 te moeten drukken om die zooi te verbergen.

• DigitalError
Ja precies, dat is wat ik van de week al zei :P verder wel een leuke verhaallijn trouwens.

• DigitalError
ArnoldSmiley schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:21:
[...]

Dat kan al hoor? Kwestie van op je map dat uitzetten
Ja dat weet ik, maar soms klik je per ongeluk op R2 :+
Ik wil het gewoon in een menu permanent uit kunnen zetten.

• DigitalError
Ben nu level 46 en heb er 44,5 uur in zitten en inderdaad het grootste hekelpunt zijn die mercenary's, kan daar echt niet tegen.
De rest van het spel is echt waanzinnig! goede verhalen en sidequest en ook onwijs veel humor.
Wat mij betreft wel een van de betere games van dit jaar.

• DigitalError
AntiChrist7 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:52:
[...]

Je weet toch dat er de optie is om premies af te kopen voor bijna geen geld? :? 8)7 :F Na een paar uur zwem je al in de drachme dat je aan bijna niks kan uitgeven

[...]

Niet naar luisteren, zolang je wat stealthy bent kom je nooit aan level 3 wanted. En als je het wel tegenkomt, dan koop je ze dus af met 1 druk op de knop.

OT: please zeg me dat ik niet de enige was die

spoiler:
de verkeerde diona heeft gedood?
over het spoiler gedeelte: ik heb het idee dat dat zo is ongeacht je keuze, ik had het ook namelijk.

wat betreft het afkopen van je bounty, dat kan dus niet altijd ;)

• DigitalError
taker1987 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:12:
ik heb even een vraag over die overname battles , ik heb nu sparta zwak gemaakt in hun eigen gebied .. waarom is die dan nog steeds op normaal en bij de grieken op moeilijk .. sparta is ja zwak , kan je dit ook nog naar makkelijk en normaal krijgen ?
Verdedigend is altijd normaal en aanvallend is altijd hard, maar het valt best mee hoor met de moeilijkheid.

• DigitalError
Kuusj schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 03:55:
53 uur, 92,5%. Begint nu weer wat leuker te worden. Ben alle Cultists aan het uitmoorden, moet er nog 7.

Spoiler wat betreft armorset en einde verhaal:
spoiler:
Na het succesvol ompraten van Alexios op de berg heb ik zijn armorset gekregen. Die vind ik geweldig, maar er is 1 probleem: ik heb de helm niet gekregen... Is dit normaal of een fout?
Dat hoort zo, krijg je later ;)

• DigitalError
Piet_Piraat7 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:18:
Na 50 uur speeltijd ben ik er wel klaar mee denk ik :) nu nog de losse quests hier en daar doen. Ik ben geen alles explorer qua locaties, maar wil wel alles gedaan hebben qua quests, storylines en challenges.

Tier 1 mercenary - check
Alle 3 de storylines klaar - check
Legendary set lvl 50 - check
Schip legendary - check
Paard legendary - check

Volgens mij zijn er in het spel alleen nog legendary schepen, net als in AC: Black Flag. Tenminste zo las ik het in de tips van het spel tijdens het laadscherm. Zee gevechten zijn niet mijn ding, geen idee of dat gaat lukken.

Wel benieuwd bij andere mensen die ook klaar zijn, hoe eindigde het voor jullie? Bij mij:

spoiler:
Iedereen leefde nog lang en gelukkig. Deimos leeft, Stentor en "papa". Samen varen we nu op 1 schip :')

Ik zeg kom maar op met de DLC oOo dit was/is echt een absolute topper op RPG gebied
Mijn einde was hetzelfde resultaat :P

Nu nog 1 deel van de storyline doen en nog een triljoen sidequests :+

• DigitalError
SemperFidelis schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:53:
Zit op 40% in 30 uur en ben level 25. Volgens mij ga ik nog wel relatief snel, maar heb nog nooit moeten levelen om de main quest te doen dus dat is mooi.. Maar zoek nu beetje leuke side quests voor level 25, maar dat is nog lastig zoeken. Heb vooral die contracts en bounties die je vanzelf wel voltooid, maar waar kan ik nog beetje echte goede sidequests vinden? Wellicht naar Mykonos varen?
Overal zijn leuke sidequests, maar dan wel die zwarte ruitjes met gouden randje en uitroepteken ;)

Verder vertel je niet welke stukken land je al gehad hebt dus we kunnen wel Mykonos aanraden maar misschien is er nog meer leuks.

(Mykonos is erg leuk trouwens)

DigitalError wijzigde deze reactie 23-10-2018 12:40 (12%)

• DigitalError
Notna schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:56:
[...]

Het is mij anders tot 2 keer toe gebeurd :/
Dan ben je gewoon te langzaam :+

• DigitalError
https://assassinscreed.ub...odyssey-1-0-6-patch-notes-

1.0.6 update patchnotes

Onder andere goedkoper upgraden van gear

• DigitalError

• DigitalError
Dubrillion schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:30:
[...]

Zo dat is dik. Dan kan ik mijn favoriete pakje dragen terwijl de stats van andere erop zitten.

Ik vind Kassandra in volledig armor namelijk helemaal niet cool. Doe mijn maar beetje ''Medium'' armor om het toch nog enigszins op een Assassin te laten lijken!
Ja precies, ik vind een helm namelijk helemaal niks en nu is er dus een mooie oplossing om daar van af te komen zonder iets in te hoeven leveren

• DigitalError
Zal puur om black friday zijn gok ik

Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True