LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Dit denk ik persoonlijk ook. Voordeel van de PS5 is dat ik de controller mega vind en het wat makkelijker werkt dan de PC. En met jonge kinderen wordt gamen steeds lastiger. Als iemand nog meer tips heeft graag!Hulleman schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:29:
@Dubrillion, lastig te zeggen. Ik denk dat je beter af bent met de PS5 versie. De PC systeemeisen zijn best stevig en jouw pc komt denk ik in de buurt van recommended settings. Dat is 1080p 60fps op medium visuals. Het is gissen wat de PS5 settings worden tov PC recommended, maar jouw pc komt qua hardware redelijk overeen met de PS5 hardware. Dan zal de console veelal in het voordeel zijn qua performance.
Ik heb geen console, dus daar kan ik niet over oordelen, maar je kunt de PS5 controller ook koppelen aan de pc. Ik heb zelf een xbox controller en daarmee het spel gespeeld. Met controller werkt inderdaad een heel stuk prettiger!Dubrillion schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 18:53:
[...]
Voordeel van de PS5 is dat ik de controller mega vind en het wat makkelijker werkt dan de PC.
Sterker nog.... ik heb bij mijn PS5 combinatie set een extra controller gekregen. En heb een Xbox controller waar ik mee game op de PC. Controllers dus geen gebrekHappyPinguin schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:09:
[...]
Ik heb geen console, dus daar kan ik niet over oordelen, maar je kunt de PS5 controller ook koppelen aan de pc. Ik heb zelf een xbox controller en daarmee het spel gespeeld. Met controller werkt inderdaad een heel stuk prettiger!
Het gaat mij meer om de ervaring van het gamen!
Op naar Valhalla
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Agent47 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 10:03:
Kick van een maandje.
Ik ben begonnen met de AC reeks en nu in dit deel. De spellen van Altair en Ezio waren gaaf. Deel III vond ik het minst, daarna werden ze weer goed.
Ben nu bij die missie dat je dat grote varken moet verslaan ( lvl 13). Paar keer dood gegaan. Op de een of andere manier ga ik altijd eerst in nieuwe gebieden naar de hoogste gebieden om de synchroniseren. Scheelt een hoop reistijd later
Oh dat vind ik al vrij vlot hoor, in een maandjeAgent47 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:41:
Ik heb hem uitgespeeld! Wat duurde die lang zeg, maar wel genoten van de game!
Op naar Valhalla
Ik heb Odyssey tot bijna 100% gespeeld, dus heb daar echt honderden uren in zitten. Die tijd heb ik in een maand niet over, dus het zal me niet verbazen dat als ik er veel langer over gedaan heb. Het belangrijkste: heb je er ook lol aan gehad of was het gewoon afwerken van de opdrachten zodat hij als "klaar" gemarkeerd kan worden op je backlog?
edit: als ik mijn posts in dit topic teruglees, vermoed ik dat het zo'n anderhalf jaar geduurd heeft
[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 07-02-2025 08:46 ]
Ik had nog wat vakantie uren en ik werd echt sinds ik van dat eerste eiland af was, in het spel gezogen. Moet ik toegeven dat ik de intro van het spel wel lang vond en ik er moeilijk in kwam.gwystyl schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:44:
[...]
[...]
Oh dat vind ik al vrij vlot hoor, in een maandje![]()
Ik heb Odyssey tot bijna 100% gespeeld, dus heb daar echt honderden uren in zitten. Die tijd heb ik in een maand niet over, dus het zal me niet verbazen dat als ik er veel langer over gedaan heb. Het belangrijkste: heb je er ook lol aan gehad of was het gewoon afwerken van de opdrachten zodat hij als "klaar" gemarkeerd kan worden op je backlog?
Ik heb hem niet voor 100% uit. Het plezier nam een beetje af nadat de storyline was afgelopen. Heb wel alle cults vermoord. Spel is het geld in ieder geval waard geweest en ik heb er oprecht plezier in gehad. Mooie graphics ook!
Ga het spel toekomstgericht sowieso nog een keer spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Agent47 op 07-02-2025 08:48 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
De completionist run op howlongtobeat voor Odyssey is 'maar' 145 uur, maar het is echt wel een stuk sneller te doen dan dat.gwystyl schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:44:
[...]
[...]
Oh dat vind ik al vrij vlot hoor, in een maandje![]()
edit: als ik mijn posts in dit topic teruglees, vermoed ik dat het zo'n anderhalf jaar geduurd heeft
Ligt er een beetje aan wat je doet natuurlijk, ik heb er zelf ook meer dan het dubbele in zitten omdat ik heel veel heb rondgekeken en gewoon lekker aanklooien, beetje een heel dorp in de fik zetten zodat de mercenaries komen en dat soort dingen. Maar 100% is prima te doen in minder dan 150 uur semi-casual spelen.
Zelfde volgorde hier, maar Odyssey is hier nog lang niet klaar (144 uur). Ik kam werkelijk elk stukje land uit en heel veel loot is er na een paar dagen weer zodat je jezelf goed kunt spekken. Valhalla staat al geïnstalleerd en is de volgende.Agent47 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:41:
Ik heb hem uitgespeeld! Wat duurde die lang zeg, maar wel genoten van de game!
Op naar Valhalla
Hier speel ik hem volmaakt vloeiend op ultra settings. Valhalla item dito.
Het is gewoon een heerlijke game die lekker wegspeelt en nu zijn premiejagers op level 56 zijnde gewoon leuk om te levelen (in het begin van de game zijn ze niet te doen). Ook veel tijd gestoken in de skilltree en alles zorgvuldig afgesteld.
Ik zal deze game niet snel vergeten
:strip_exif()/f/image/7b1xethNubVPQoVTsXfrs0hH.jpg?f=fotoalbum_large)
Both Assassin's Creed Origins and Assassin's Creed Odyssey have officially surpassed 40 million players! 🎉 pic.twitter.com/MHYTpXaOA4
— Assassin's Creed (@assassinscreed) 17 april 2025
Netjes! Dik verdiend ook
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †