Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:00:
Edit: zo'n "This is Sparta"-momentje is toch wel fantastisch

[Afbeelding: Sparta]
Dat blijft ook gewoon leuk bij forten en dergelijke die op een berg staan. Je kunt dat ervoor kiezen om een aantal van die lui stil af te maken, maar ik kies er regelmatig voor om ze flink van de berg af te trappen :+ . Nadeeltje is dan, dat je de loot ook onderaan de berg moet gaan ophalen als je de loot graag wilt hebben overal 8)7

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik vind de Photo Mode echt tof en zit soms wel eens beetje te kijken naar andere foto's. Helaas zijn de meeste niet zo origineel dus is t wel zoeken. Die krengen op sync points zijn wel weer irritant.

Hier wat van mijn foto's:
https://imgur.com/a/kueAm1Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Angeloonie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:25:
[...]

Met een Immortal helm op, dat kan natuurlijk niet :P
Haha :p heb mezelf voorgenomen dat ik op lvl 50 de beste/mooiste gear echt ga verzamelen. Nog 3 levels te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:59
Hm. Het viel me net op dat alle huurlingen die ik al gedood heb op 1 na, weer op onontdekt staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Frantic op 19-10-2018 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

YdieresiS schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:34:
[...]

Dat blijft ook gewoon leuk bij forten en dergelijke die op een berg staan. Je kunt dat ervoor kiezen om een aantal van die lui stil af te maken, maar ik kies er regelmatig voor om ze flink van de berg af te trappen :+ . Nadeeltje is dan, dat je de loot ook onderaan de berg moet gaan ophalen als je de loot graag wilt hebben overal 8)7
Ik doe dit eigenlijk altijd als het even kan. Het oneindig moeten slaan op health-sponzen verveelt :+
FranticDJ schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:52:
Hm. Het viel me net op dat alle huurlingen die ik al gedood heb op 1 na, weer op onontdekt staan.
Had ik ook al, zeer irritant. Zal wel zijn zodat je altijd van die huurlingen achter je aan kan krijgen. Vraag me dan wel af of er een hidden trophy is voor het uitmoorden van alle huurlingen in 1 sessie.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
FranticDJ schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:52:
Huurlingen als ze dood gaan worden vervangen door anderen :) Dus die moet je dan weer ontdekken

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Kippenvel moment :D wel een flinke spoiler warning!

spoiler:
spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
corset schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:14:
[...]

Huurlingen als ze dood gaan worden vervangen door anderen :) Dus die moet je dan weer ontdekken
Ah! Duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Erg jammer dat upgraden in deze game zó duur is. Ik heb verschillende legendary sets en nu ik lvl 50 ben wil ik die graag upgraden naar lvl 50, maar dat is geen doen. Ik heb altijd alles gedismanteld, maar dan heb je genoeg voor hooguit 1 set. Uiteindelijk gegaan voor de Achilles set die je bijzonder veel hp geeft in gevechten. Alleen jammer dat ik nu de Agamemnon set bijvoorbeeld niet óók naar lvl 50 kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Angeloonie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:58:
[...]

Zit ook nog een beetje er tussenin..
Ik neig naar Sparta om de volgende redenen:
- Sparta is fucking awesome (Slag om Thermopylae anyone?)
- Hun helmen zijn mooier :P
- Athene heeft met de Delian League langzaamaan hun macht uitgebreid en anderen zwaar onderdrukt en begreigd. Sparta kwam daar met de Peloponnesian League tegen in opstand. Dus vanuit dat oogpunt was Sparta een good guy

Maarja, er zijn ook tegenargumenten:
- Sparta had een cultuur vol met wrede gebruiken en ideologieën. Vrouwen waren broedmachines en de kans dat je Spartaan werd als je in de buurt geboren werd was klein, de meesten werden slaven. Ook werden er selecties gedaan tussen zwakke en sterke kinderen, waarbij de zwakken opgeruimd werden.
Zo lijkt Sparta dus een bad guy

Dus ja.. niet echt heel overtuigend een keuze te maken tussen de twee. Ik heb nu voor Sparta gekozen omdat Kassandra/Alexios daar geboren is, de speer van Leonidas heeft (Sparta!) dus gaan we daar maar voor. Volgende playthrough misschien maar Athene kiezen.

Lastige/vreemde vind ik wel dat je dan dus eigenlijk niet alles kunt looten, omdat je dan ook Spartaanse outposts moet clearen. Game-technisch maakt het volgens mij niet uit, maar het voelt gewoon wat vreemd om de ene keer voor Sparta te vechten en daarna een kamp uit te moorden om te looten.
Maakt de keuze ergens nog een beetje uit? Momenteel kies ik voor de factie die twee epische beloningen geeft. Je kunt toch steeds switchen of gaat het ergens nog invloed hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Metalbuster schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:43:
[...]

Maakt de keuze ergens nog een beetje uit? Momenteel kies ik voor de factie die twee epische beloningen geeft. Je kunt toch steeds switchen of gaat het ergens nog invloed hebben?
Heeft geen invloed, van tijd tot tijd veranderd toch wie een gebied in controle heeft.

Zo, 47 uur op de teller en het hoofdverhaal is klaar. Noem me maar een azijnpisser, maar ik vond het verhaal van Origins een stuk leuker. Vond de game over het algemeen wel leuk, maar enkele dingen heb ik me echt aan geïrriteerd, zoals het verplicht sidequests doen om verder met het verhaal te kunnen. Grinden voor XP dus. Daarnaast het feit dat de incentive om sterker te worden er helemaal niet is, het is pas sinds ik hem op easy heb gezet dat de vijanden niet continue aanvoelen alsof ze sponzen met schier eindeloze health zijn. Dan nog de huurlingen die soms alles verpesten, 3 van die personen terwijl je al een fort aan het aanvallen bent is gewoon niet te doen.

Ik begrijp waarom mensen het een leuk spel zullen vinden maar persoonlijk heb ik meer geërgerd dan plezier gehad. Dat is de eerste keer dat me dat gebeurd is bij een game. Bepaalde personages heb ik wel regelmatig bij moeten lachen, en enkele sidequests waren creatief en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Kuusj schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 14:31:
[...]
Dan nog de huurlingen die soms alles verpesten, 3 van die personen terwijl je al een fort aan het aanvallen bent is gewoon niet te doen.
Ik moet de game nog spelen, maar dit lees ik veel, en dat is eits waar ik me waarschijnlijk ook dood aan ga ergeren. Hopelijk valt het mee...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ben nu level 46 en heb er 44,5 uur in zitten en inderdaad het grootste hekelpunt zijn die mercenary's, kan daar echt niet tegen.
De rest van het spel is echt waanzinnig! goede verhalen en sidequest en ook onwijs veel humor.
Wat mij betreft wel een van de betere games van dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:38
Kuusj schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 14:31:
[...]

Dan nog de huurlingen die soms alles verpesten, 3 van die personen terwijl je al een fort aan het aanvallen bent is gewoon niet te doen.
Je weet toch dat er de optie is om premies af te kopen voor bijna geen geld? :? 8)7 :F Na een paar uur zwem je al in de drachme dat je aan bijna niks kan uitgeven
-SaveMe- schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:00:
[...]

Ik moet de game nog spelen, maar dit lees ik veel, en dat is eits waar ik me waarschijnlijk ook dood aan ga ergeren. Hopelijk valt het mee...
Niet naar luisteren, zolang je wat stealthy bent kom je nooit aan level 3 wanted. En als je het wel tegenkomt, dan koop je ze dus af met 1 druk op de knop.

OT: please zeg me dat ik niet de enige was die

spoiler:
de verkeerde diona heeft gedood?

[ Voor 35% gewijzigd door AntiChrist7 op 20-10-2018 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
AntiChrist7 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:52:
[...]

Je weet toch dat er de optie is om premies af te kopen voor bijna geen geld? :? 8)7 :F Na een paar uur zwem je al in de drachme dat je aan bijna niks kan uitgeven

[...]

Niet naar luisteren, zolang je wat stealthy bent kom je nooit aan level 3 wanted. En als je het wel tegenkomt, dan koop je ze dus af met 1 druk op de knop.

spoiler:
over het spoiler gedeelte: ik heb het idee dat dat zo is ongeacht je keuze, ik had het ook namelijk.

wat betreft het afkopen van je bounty, dat kan dus niet altijd ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:00

sjaool

Every life should have 9 cats

-SaveMe- schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:00:
[...]

Dat valt reuze mee. Ik heb er wel eens vijf achter me aan gehad. Ik kan er wel om lachen. Het is alleen wel heel snel rennen om ze van je af te schudden. Als je dan even wacht gaan ze ook weer weg. Ik vind het wel een van de leuke onderdelen van het spel. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
DigitalError schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:55:
[...]

over het spoiler gedeelte: ik heb het idee dat dat zo is ongeacht je keuze, ik had het ook namelijk.

wat betreft het afkopen van je bounty, dat kan dus niet altijd ;)
Je kan het altijd afkopen, behalve story gerelateerd in Arkadia. Doe de story dan eerst als je op je gemak forts wilt clearen...

Is totaal niet zo'n probleem als hier wordt uitgemaakt

Als je me zei dat het mercenary systeem repetitief was met weinig variatie of inhoud, had ik je zeker gelijk gegeven

[ Voor 5% gewijzigd door AntiChrist7 op 20-10-2018 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

[...]

[...]

spoiler:
>-diona spoiler->
spoiler:
De linkse? zo niet dan kan je daar geen juiste keuze maken..

In het begin vond ik ook die mercs irritant, 1 was al zat... Maar juiste op hogere levels zocht ik ze juiste op om ze eventueel te recruiten. En ik heb voornamelijk assassin/hunter skills. Dus ook stealth.. Eigenlijk was het toen geen probleem. Of de 'rookbommetje' gebruiken en gewoon weglopen.

En ja afkopen... Er zijn geloof ik 2 stukken in het verhaal waar het niet kan. Buiten dat met de juiste skills/gear is de uitdaging wel weg hoor, of er nou 3 of 6 mercs op je afkomen...
Ook mercs zijn 1 shot 1 kill, alleen als ze arrow immunity hebben niet maar dan zijn er weer andere opties.

Wat ik niet helemaal snap is het 'moeten' doen van dingen, ik heb dat gevoel niet 1 keer gehad. Ik deed gewoon wat ik tegenkwam, als ik een vraagteken tevoorschijn zag komen ging ik daarheen en dat doen. Voor bepaalde quests heb ik de 'main quest' laten liggen en dat gaan doen. (Artemis chain b.v. was echt een goede uitdaging!).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

[...]

[...]

spoiler:
Je bent blijkbaar nog niet ver genoeg in het vehaal, en hoe hoger lvl je bent hoe duurder de afkoopsom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Kuusj schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:35:
[...]

Je bent blijkbaar nog niet ver genoeg in het vehaal, en hoe hoger lvl je bent hoe duurder de afkoopsom is.
Ben net level 50. En duur is relatief als je 450k in de bank hebt.....Je bent een huurling, het geld komt echt langs overal naar binnen. Dat is wel één van de dingen die beter konden: je hebt amper iets om het aan uit te geven.

[ Voor 20% gewijzigd door AntiChrist7 op 20-10-2018 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:45
ik heb even een vraag over die overname battles , ik heb nu sparta zwak gemaakt in hun eigen gebied .. waarom is die dan nog steeds op normaal en bij de grieken op moeilijk .. sparta is ja zwak , kan je dit ook nog naar makkelijk en normaal krijgen ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
taker1987 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:12:
ik heb even een vraag over die overname battles , ik heb nu sparta zwak gemaakt in hun eigen gebied .. waarom is die dan nog steeds op normaal en bij de grieken op moeilijk .. sparta is ja zwak , kan je dit ook nog naar makkelijk en normaal krijgen ?
Verdedigend is altijd normaal en aanvallend is altijd hard, maar het valt best mee hoor met de moeilijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik merk wel dat het belangrijk is om bij te blijven met gear en level. Ben nu net in Athene voor de main story als level 18 en m'n gear is een mix van lvl 14-16 items maar wordt soms in 2/3 klappen afgemaakt op normal niveau.. Kan natuurlijk ook gedeeltelijk m'n eigen skill zijn dat ik niet goed genoeg dodge maar ik gok dat het voornamelijk met gear en level te maken heeft.

Overweeg nu maar terug te gaan naar het voorgaande gebied en daar wat (side)missies te doen voor gear zodat het hopelijk wat beter gaat..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
taker1987 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:12:
Verdedigen blijft altijd normal en aanvallen hard. Maar ik zou altijd aanvallen doen om dat je daarbij verreweg de meeste xp en loot krijgt. Het is niet zo heel moeilijk als je actief op jacht gaat naar de captains in de conquest battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

53 uur, 92,5%. Begint nu weer wat leuker te worden. Ben alle Cultists aan het uitmoorden, moet er nog 7.

Spoiler wat betreft armorset en einde verhaal:
spoiler:
Na het succesvol ompraten van Alexios op de berg heb ik zijn armorset gekregen. Die vind ik geweldig, maar er is 1 probleem: ik heb de helm niet gekregen... Is dit normaal of een fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Kuusj schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 03:55:
53 uur, 92,5%. Begint nu weer wat leuker te worden. Ben alle Cultists aan het uitmoorden, moet er nog 7.

Spoiler wat betreft armorset en einde verhaal:
spoiler:
Na het succesvol ompraten van Alexios op de berg heb ik zijn armorset gekregen. Die vind ik geweldig, maar er is 1 probleem: ik heb de helm niet gekregen... Is dit normaal of een fout?
Dat hoort zo, krijg je later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:45
Hoe kan je zien op hoeveel procent je zit ?

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
taker1987 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 07:39:
Hoe kan je zien op hoeveel procent je zit ?
Dan moet je even inloggen bij de ubisoft club via het hoofdmenu. Daar kan je al je stats zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Gisteren lvl 17 bereikt (lekker sloom :+ ) in een middagje, startende op lvl 13. Had even niet gelet op mijn wanted status toen ik een fort ging raiden en voor je het weet staat de brazier aan en staan er 3 mercanaries om je heen.
Wonder boven wonder overleeft; was meteen 1 lvl en heel wat epic gear verder :+

Cool spel hoor :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Na 50 uur speeltijd ben ik er wel klaar mee denk ik :) nu nog de losse quests hier en daar doen. Ik ben geen alles explorer qua locaties, maar wil wel alles gedaan hebben qua quests, storylines en challenges.

Tier 1 mercenary - check
Alle 3 de storylines klaar - check
Legendary set lvl 50 - check
Schip legendary - check
Paard legendary - check

Volgens mij zijn er in het spel alleen nog legendary schepen, net als in AC: Black Flag. Tenminste zo las ik het in de tips van het spel tijdens het laadscherm. Zee gevechten zijn niet mijn ding, geen idee of dat gaat lukken.

Wel benieuwd bij andere mensen die ook klaar zijn, hoe eindigde het voor jullie? Bij mij:

spoiler:
Iedereen leefde nog lang en gelukkig. Deimos leeft, Stentor en "papa". Samen varen we nu op 1 schip :')

Ik zeg kom maar op met de DLC oOo dit was/is echt een absolute topper op RPG gebied

[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 22-10-2018 08:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

50 uur? Ik zit op 44 uur en 40% van de game. :X

Maar ik probeer wel alle locations te completen in een gebied waar ik net alle quests heb gedaan. Dat zorgt voor ehm.. wat vertraging.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 11:28
Heeft het tijdens het levelen uberhaupt zin om drachmes/resources uit te geven aan upgrades/inscriptions?

Ben nu level 14 maar ik merk dat ik ieder level wel nieuwe wapens/armor vind die beter zijn dus lijkt me redelijk zonde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Piet_Piraat7 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:18:
Na 50 uur speeltijd ben ik er wel klaar mee denk ik :) nu nog de losse quests hier en daar doen. Ik ben geen alles explorer qua locaties, maar wil wel alles gedaan hebben qua quests, storylines en challenges.

Tier 1 mercenary - check
Schip legendary - check
Paard legendary - check

Volgens mij zijn er in het spel alleen nog legendary schepen, net als in AC: Black Flag. Tenminste zo las ik het in de tips van het spel tijdens het laadscherm. Zee gevechten zijn niet mijn ding, geen idee of dat gaat lukken.

Wel benieuwd bij andere mensen die ook klaar zijn, hoe eindigde het voor jullie? Bij mij:

spoiler:
Iedereen leefde nog lang en gelukkig. Deimos leeft, Stentor en "papa". Samen varen we nu op 1 schip :')

Ik zeg kom maar op met de DLC oOo dit was/is echt een absolute topper op RPG gebied
Mijn einde was hetzelfde resultaat :P

Nu nog 1 deel van de storyline doen en nog een triljoen sidequests :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Grimmie187 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:58:
Heeft het tijdens het levelen uberhaupt zin om drachmes/resources uit te geven aan upgrades/inscriptions?

Ben nu level 14 maar ik merk dat ik ieder level wel nieuwe wapens/armor vind die beter zijn dus lijkt me redelijk zonde?
Ik zou alle resources bewaren voor òf je schip òf als je lvl 50 bent en een bepaalde set wil. Je gaat al die resources nodig hebben namelijk, upgraden is (te) duur. Tijdens het levelen vind je genoeg gear wat upgraden van huidige gear overbodig maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:20
Joetje079 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:38:
[...]

Verdedigen blijft altijd normal en aanvallen hard. Maar ik zou altijd aanvallen doen om dat je daarbij verreweg de meeste xp en loot krijgt. Het is niet zo heel moeilijk als je actief op jacht gaat naar de captains in de conquest battle.
9 vd 10 keer als ik de aanvallende partij help komt er bij mij altijd een mercenarie bij op het slagveld. Het wordt dan hard knokken om naast die mercenarie ook die captains af te gaan slachten. 50/50 winst/verlies in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

DutchOwnage schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:08:
[...]

9 vd 10 keer als ik de aanvallende partij help komt er bij mij altijd een mercenarie bij op het slagveld. Het wordt dan hard knokken om naast die mercenarie ook die captains af te gaan slachten. 50/50 winst/verlies in mijn geval.
Dat 'Ownage' kun je wel weglaten dan ;), maar zonder gekheid? 50/50? Verloor 1 van de eerste battlegrounds omdat ik aan de telefoon zat :P Maar daarna eigenlijk een fluitje, pak een dikke 2H (Axe) En spam je special move wanneer je kan. Gebruik je bow vaker (Predator/devastating shot) En zorg dat je kit klopt, concentreer op b.v. alleen Hunter/Warrior (Mix) voor battlegrounds, Assassin heeft niet veel extras dan. Met volle 'R' meter kon ik soms wel 3-4 vijanden chainen/afmaken 2 hits voor Captain.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
@prutser001 zo deed ik het ook idd :) 2-hander pakken en je special skill spammen. Dan maai je er echt doorheen. Moet zeggen dat ik voornamelijk dood ga in Odyssey door vijanden met vuur of poison wapens. Dat tikt echt voor veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:20
Aha, ik ga dus gewoon met dolken de strijd aan. Puur omdat ik die finishing moves zo vet vindt :9

Volgende keer pak ik een Axe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
prutser001 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:18:
[...]

Dat 'Ownage' kun je wel weglaten dan ;), maar zonder gekheid? 50/50? Verloor 1 van de eerste battlegrounds omdat ik aan de telefoon zat :P Maar daarna eigenlijk een fluitje, pak een dikke 2H (Axe) En spam je special move wanneer je kan. Gebruik je bow vaker (Predator/devastating shot) En zorg dat je kit klopt, concentreer op b.v. alleen Hunter/Warrior (Mix) voor battlegrounds, Assassin heeft niet veel extras dan. Met volle 'R' meter kon ik soms wel 3-4 vijanden chainen/afmaken 2 hits voor Captain.
Ik focus juist op Assassin en Warrior. Met Hero Strike haal je iedereen met zieke assassin damage neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

SemperFidelis schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:39:
[...]

Ik focus juist op Assassin en Warrior. Met Hero Strike haal je iedereen met zieke assassin damage neer.
Open wereld gebruik ik een Assassin of Hunter set (Snake/Artemis) met daggers (Poison) en een bow (Fire) en 2de melee wapen puur als bonus voor hunter of assassin of % bonus voor een bepaalde skill. Afhankelijk van wat ik ga doen. Ik wisselde dan ook heel wat tijdens het spelen naarmate de sets binnenkwamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 11:28
prutser001 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:18:
[...]

Waar de combat in vorige AC's een eitje was vind ik het in Odyssey op normal behoorlijk pittig. De eerste battleground heb ik 3x opnieuw moeten doen voordat ik het jagen op de captains en daarna de leader goed door had. Misschien dat het met een 2hander makkelijker gaat, maar ik word oud denk ik.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
prutser001 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:49:
[...]

Open wereld gebruik ik een Assassin of Hunter set (Snake/Artemis) met daggers (Poison) en een bow (Fire) en 2de melee wapen puur als bonus voor hunter of assassin of % bonus voor een bepaalde skill. Afhankelijk van wat ik ga doen. Ik wisselde dan ook heel wat tijdens het spelen naarmate de sets binnenkwamen.
Ja ik heb 3 setjes voor Hunter/Warrior/Assassin maar t wisselen duurt zo lang (kon je maar setjes maken en die snel wisselen..) speel ik gwoon constant als Assassin. Alleen voor conquest battles verander ik eea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
SemperFidelis schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:29:
[...]

Ja ik heb 3 setjes voor Hunter/Warrior/Assassin maar t wisselen duurt zo lang (kon je maar setjes maken en die snel wisselen..) speel ik gwoon constant als Assassin. Alleen voor conquest battles verander ik eea.
Ik heb op de legendary Assassin gear met warrior upgrades, standaard voor clearen van forten enz. en een warrior set voor conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Idd, sets maken zou wel nice zijn, hopelijk in een toekomstige patch (1.0.4 zou niet te veraf zijn).

Heb ondertussen wel iets opgeraapt dat me 25% damage geeft tegen elites en bazen, wel handig. Nu al mijn legendary naar level 50 brengen, en dan zie ik wel wat ik wil graveren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Zoals met veel open world games, ben ik ook in Odyssey vooral niet bezig met de main story. Ik vind het hunten van de cultists veel leuker. Tot het punt waar ik geen hints meer had en toen toch maar main story ben gaan doen omdat de hint was: Continue your odyssey.

Ik ben inmiddels level 50, heb volle set mooie gear en vind assasinaten best wel leuk. Ongezien een heel fort uitmoorden is toch wel een van de krachten van dit spel. Enige wat ik nog zoek is een aantal ancient tablets voor m'n boot, want waarom zou ik stenen tablets met tekst nodig hebben om een houten boot sterker te maken... Maja, videogames ze moeten iets verzinnen. Alleen de ram nog 2 stapjes en die is ook klaar.

Kwa main story, volgens mij zit ik in sequence 3 of 4, ik heb iig net athene gedaan en 1 quest line na Athene. Toen was ik onderweg naar de 2de en dacht: oh ik moet nog 2 van de super wolven/beren/hyena etc laat ik die quest even doen en toen was ik weer paar uur verder. Ook random ergens op een berg een cultist gevonden die de sage van een branch bleek te zijn. Toch leuk dat dit soort dingen gewoon kunnnen :)

Wel heb ik een bug in m'n game volgens mij. Ik gebruik daggers. Ik maak best veel kills er mee. Echter, ik krijg ook "heavy blade kills" met m'n daggers en ben dus die challenges aan het opbouwen, mijn 2de equipped wapen is een heave mace(blunt wapen). Maja, ik klaag niet, mocht ik echt in completionist modus gaan dan heb ik die vast gehaald :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Zit op 40% in 30 uur en ben level 25. Volgens mij ga ik nog wel relatief snel, maar heb nog nooit moeten levelen om de main quest te doen dus dat is mooi.. Maar zoek nu beetje leuke side quests voor level 25, maar dat is nog lastig zoeken. Heb vooral die contracts en bounties die je vanzelf wel voltooid, maar waar kan ik nog beetje echte goede sidequests vinden? Wellicht naar Mykonos varen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
SemperFidelis schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:53:
Zit op 40% in 30 uur en ben level 25. Volgens mij ga ik nog wel relatief snel, maar heb nog nooit moeten levelen om de main quest te doen dus dat is mooi.. Maar zoek nu beetje leuke side quests voor level 25, maar dat is nog lastig zoeken. Heb vooral die contracts en bounties die je vanzelf wel voltooid, maar waar kan ik nog beetje echte goede sidequests vinden? Wellicht naar Mykonos varen?
Overal zijn leuke sidequests, maar dan wel die zwarte ruitjes met gouden randje en uitroepteken ;)

Verder vertel je niet welke stukken land je al gehad hebt dus we kunnen wel Mykonos aanraden maar misschien is er nog meer leuks.

(Mykonos is erg leuk trouwens)

[ Voor 12% gewijzigd door RubenSaurus op 23-10-2018 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
DLC: Legacy of the First Blade will "introduce players to the first hero to wield the iconic hidden blade, changing the course of history” and will begin releasing in December 2018. The Fate of Atlantis will have players "confront godly creatures and uncover the secrets of the legendary sunken city [of Atlantis]” beginning in Spring 2019.

Nog wel even wachten dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Afgelopen weekend begonnen met het spel, zit nu op ongeveer 12 uur. Vraag me af of je die grote gevechten steeds opnieuw kan doen, iemand een idee?

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Piet_Piraat7 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:18:

Tier 1 mercenary - check
Schip legendary - check
Paard legendary - check

spoiler:

Ik ben ook klaar nu, denk ik. 59 uur erover gedaan. Heb alleen geen legendary paard-skin (wel epic).
Alleen vraag ik me af of ik nu echt het einde van het verhaal heb gehad:
spoiler:
Want nadat die mvr. Hassan de staf overneemt van Kassandra en Kassandra dus sterft, zegt Layla dat ze terug moet in de Animus omdat er nog zo veel geheimen te ontdekken zijn. Daarna sta je met Barnabas en Herotodos bij het strand en dat is het wel zo'n beetje. Voor mijn gevoel zou er nog een Layla stuk moeten komen waarbij Atlantis geopend wordt.

Ik was overigens lvl 46 toen ik besloot om alle lvl 50 Cultists uit te moorden, dat ding vrij makkelijk met de special skills. De schim van de Kosmos (die middelste dus)
spoiler:
was van de ene kant wel leuk en van de andere kant was het ook wel weer een tegenvallertje. Wat gebeurd er hierna? Niks meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Kuusj op 23-10-2018 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
@Kuusj legendary paard skin niet? Die kreeg ik door de hoogste mercenary om te leggen. Hij is wel lelijk trouwens. Gebruik hem niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:10:
@Kuusj legendary paard skin niet? Die kreeg ik door de hoogste mercenary om te leggen. Hij is wel lelijk trouwens. Gebruik hem niet :)
Oh, dan zal ik die wel gemist hebben. Die had ik binnen 30 seconden om liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Kuusj schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:07:
[...]
De schim van de Kosmos (die middelste dus)
spoiler:
was van de ene kant wel leuk en van de andere kant was het ook wel weer een tegenvallertje. Wat gebeurd er hierna? Niks meer.
Dat viel voor mij ook een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
zit aan 70u en nog altijd maar sequentie 7.

spoiler:
Wel al atlantis afgesloten en kassandra ontmoet

Het triggert echt mijn "one more x" zoals ik die heb in goeie strategy games zoals Civ, Anno en Xcom. Oh nog effe 1 plekje clearen. Oh, nog snel één zijmissie. Oh nog snel even dat contract. oh nog snel die cultist doden. En voor je het weet zit je 3u verder

Er zijn wat kleine dingen die beter konden que endgame content, maar is uiteindelijk wel een topper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Die quest in Lokris die start bij die vent in die kooi _O_ geniaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deviat3
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 13:44
Desutoroiya schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:03:
Afgelopen weekend begonnen met het spel, zit nu op ongeveer 12 uur. Vraag me af of je die grote gevechten steeds opnieuw kan doen, iemand een idee?
Ja kan steeds opnieuw in elk gebied. Het maakt ook niet uit welke kant je kiest. Aanval geeft meer loot.

Zit nu op 60 uur, lvl 32. Echt een fijne game. Best ubi spel dat ik ooit gespeeld heb zelfs. En er gaan nog vele uurtjes in zitten. Eind van de week ook RDR2 uit. Pfff waar moet ik de tijd vandaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Wat gaan jullie snel joh ;) Ik zit op 40% met 45 uur spelen en ik ben level 28. Vermaak me er nog steeds prima mee maar vanaf vrijdag ga ik wel even wat anders spelen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Joetje079 op 24-10-2018 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Spelen jullie op Easy? Ik ben level 27 met 35 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
SemperFidelis schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:58:
Altijd mooie vragen dit. :+

Ja sommigen zullen op easy spelen, en andere waarschijnlijk niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15-09 09:05
Ik heb de game zowat uitgespeeld nu (en moet toegeven met meer uur dan ik te besteden had).

hoe vinden jullie de game tot nu toe en hoe verloopt jullie verhaal?

ik ga nu nog proberen de 100% te halen maar moet toegeven ondanks dat het echt een goeie game is voelt het alsof er toch nog dingen missen. vooral in de story vind ik het zelf toch een beetje tegenvallen. de setting is prachtig btw

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:01:
[...]

Altijd mooie vragen dit. :+

Ja sommigen zullen op easy spelen, en andere waarschijnlijk niet. :P
Op Easy level je minder snel, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviat3
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 13:44
Ik speel op normal, maar speel erg explorend haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
SemperFidelis schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:24:
[...]

Op Easy level je minder snel, vandaar...
Klopt dat wel? Op het forum van Ubi gaf een medewerker namelijk aan dat het niet zo was (kan het nu even niet meer terugvinden :/)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:00

sjaool

Every life should have 9 cats

SemperFidelis schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:58:
Ik speel op Normal en ben Level 23 met iets van 55 uur spelen en dan zit ik op een algemene voortgang van 27%. Ik doe het dus lekker rustig aan. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Bizar hoe zeer dat uiteenloopt. Ik zit ook op 55 uur en ben level 46 met 36% progress. :X

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:07
Pffff tegen de tijd dat je in Attika/Athene aankomt en je nog steeds de drive hebt om alle vraagtekens weg te werken voor je verder kan/mag!

Maar ik vind het tot nu toe een heerlijk spel! Geen Assassins Creed gevoel, maar wel een heerlijk spel. Misschien komt het nog hoor. Ik heb uren geleden een intro gehad in de sekte, maar na zoveel uren verder mis ik het toch wel een beetje. Misschien deels mijn eigen schuld, want je kan een hood op doen en dan voel je je al gauw een Assassin. Alleen ik vind Kassandra gewoon cool! :+

Slim gedaan dat als je de map of het menu opent dat je een bekende Assassins Creed muziekje hoort. Zo blijf je toch een beetje verbonden!

[ Voor 12% gewijzigd door Dubrillion op 25-10-2018 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Ik was gisteren via een grot in een ander gebied gekomen. Dus ben weer terug gegaan, kom ik terug is de sterkte van de spartans ineens weer 3 strepen. Deze was op moment van de grot in gaan op 0. Gebeurt dit elke keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Desutoroiya schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:14:
Ik was gisteren via een grot in een ander gebied gekomen. Dus ben weer terug gegaan, kom ik terug is de sterkte van de spartans ineens weer 3 strepen. Deze was op moment van de grot in gaan op 0. Gebeurt dit elke keer?
Als je te lang wacht met de conquest battle aan gaan, gaan ze zonder je knokken. Wel op tijd doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Desutoroiya schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:14:
Ja, als je alle 3 de balkjes weg hebt en dan naar een ander gebied gaat (regio onder ander bewind) reset de meter. Ook als je de leader al gedood hebt bijv.

Doe je maar 1 keer fout :X :+
Blaat schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Als je te lang wacht met de conquest battle aan gaan, gaan ze zonder je knokken. Wel op tijd doen dus.
Ik weet niet of het óók triggered nav tijd, maar tussen twee regios reizen reset de boel ook ;w

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 26-10-2018 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Notna schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:35:
[...]

Ja, als je alle 3 de balkjes weg hebt en dan naar een ander gebied gaat (regio onder ander bewind) reset de meter. Ook als je de leader al gedood hebt bijv.

Doe je maar 1 keer fout :X :+

[...]

Ik weet niet of het óók triggered nav tijd, maar tussen twee regios reizen reset de boel ook ;w
Doe ik zeker geen 2e keer.
Blaat schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Ook dat nog, dan gelijk maar uitvoeren dus. Wat tegen mijn natuur in gaat :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Desutoroiya op 26-10-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Notna schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:35:
[...]

Nee hoor, als je naar een ander gebied gaat reset het niet direct. Het is puur op basis van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

SemperFidelis schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:05:
[...]

Nee hoor, als je naar een ander gebied gaat reset het niet direct. Het is puur op basis van tijd.
Het is mij anders tot 2 keer toe gebeurd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Notna schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:56:
[...]

Het is mij anders tot 2 keer toe gebeurd :/
Dan ben je gewoon te langzaam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Heb het verhaal nu uit. Layla story was zoals te verwachten niet interessant, dat van de cult was wat onsamenhangend (en vrij obvious wie de schim was na twee tips). Kassandra's verhaal was wel ok, al was er veel te weinig de non lethal optie, en voelde het toch aan alsof de meeste keuzes die je maakte, niet echt relevant waren vergeleken met 2-3 keuzes die alles bepaalden.

Vind het wel een topgame. Er zijn wat minpunten (zoals overaggresieve burgers, te weinig fast travelpunten, overbodige xp eenmaal level 50, matig mercenary systeem), maar staan in schril contrast tegenover de vele pluspunten: goede sfeer, gigantische wereld, veel vrijheid, goede mechanics.... Ga op het gemak de map clearen en tegen dan is het dlc tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

DigitalError schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:01:
[...]

Dan ben je gewoon te langzaam :+
Nope, aangezien het gebeurde 5 minuten nadat ik alles had gecleared en 1 keer na ~ 30 minuten.

Maar nu clear ik alles zodat ik meteen de conquest kan doen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KanARIEpietjes
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-08 18:53
spoiler: Atlantis
Die hele atlantis odyssey is wel heel nice zeg. De laatse fight met Medusa heb ik een aantal keer opnieuw moeten doen, lekker pittig. Deze bossfights zijn een mooie toevoeging aan de serie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosttweakers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-08 14:54
Hebben jullie ook al gezien dat de bebloede maskers in het laadscherm op de vloer overeenkomt met het aantal vermoorde cultists? Leuk detail!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Inmiddels 75 uur in het spel en ik zit op 44%. Voorlopig nog een hoop te doen dus. Inmiddels ook allang level 50 dus ik ben met wat builds aan het experimenteren.

Conclusie, een fire build is tot nu toe met grote afstand het sterkste wat ik heb kunnen samen stellen. Op de een of andere manier doet een fire build+weapon dmg becomes fire damage klap bijna 2x zoveel schade als normaal met alle stats gemaximized. Daarbij komt dan ook nog eens dat enemies in de fik staan en langzaam doodbranden.

Ook is paarse armor endgame beter dan gouden armor omdat die per saldo meer bonussen kunnen bevatten. Het allergrootste probleem daarmee is alleen paarse items vinden met de juiste stats, dat gaat tijd kosten.

Al met al ben ik nu zo ver dat ik niet meer bang word van 5 mercenaries om me heen. Af en toe wat heavy attacks het groepje in met mijn fire daggers en de boel brandt vanzelf dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik probeer de fire en poison damage te vermijden.
Ook al ben ik een enorme fan van Game of Thrones wil ik Assassins Creed graag spelen zonder me Azor Ahai te voelen en me zwaard in de brand te kunnen steken!

Ik heb eigenlijk ook maar een paar skills. De overweldigende Arrow, de Sparta Kick en heal skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Dubrillion schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:25:
Ik probeer de fire en poison damage te vermijden.
Ook al ben ik een enorme fan van Game of Thrones wil ik Assassins Creed graag spelen zonder me Azor Ahai te voelen en me zwaard in de brand te kunnen steken!

Ik heb eigenlijk ook maar een paar skills. De overweldigende Arrow, de Sparta Kick en heal skill.
Dat terwijl poison prima in het thema van Assassin's creed past in mijn ogen. De implementatie ervan is alleen niet heel sneaky. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik dacht in een tooltip gelezen te hebben dat je legendary gear met twee engravings kan bewerken?

Of telt de set-bonus al als 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

AntiChrist7 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:14:
Ik dacht in een tooltip gelezen te hebben dat je legendary gear met twee engravings kan bewerken?

Of telt de set-bonus al als 1?
Set bonus telt als 1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Blaat schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:50:
[...]

Dat terwijl poison prima in het thema van Assassin's creed past in mijn ogen. De implementatie ervan is alleen niet heel sneaky. :P
Daar heb ik ook wel eens overna gedacht. Een hedendaagse Assassins Creed.

Geen zwaarden, pistolen en Hidden blades. Want daar kom je met de camera's op straat niet meer mee weg. Maar dan wel een soort van Hidden Blade in de vorm van een naald met poison.

Dan komt sleep en kill om de hoek kijken. Dus langs iemand lopen, steken en doorlopen! Eventueel met al een soort antidote erin zodat de poison pas na enkele seconden, enkele minuten werkt. Zodat je de kill scene al verlaten heb als het in gaat werken _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Dubrillion op 30-10-2018 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 10:51
Ik ben een redelijke AC noob maar deze game heeft me wel ‘gegrepen’. Graphics, gameplay, verhaaltjes, thema, uitgebreid.. het zit er allemaal in.

Ben nu pas lvl 14 en doe side quest en mercenaries killen enzo. Niet alleen de main quests dus. Ik dismantle verder alle gear en houd steeds alleen het beste/sterkste item. Bewaren jullie wel gear? Of alleen lvl 50 gear (als dat max lvl is)? En dismantlen jullie ook?

Ik doe nu niets met dismantle stuff en blacksmitting, je vindt zo snel nieuwe gear namelijk. Spaar alles op en wellicht heeft het later in de game nog nut. Ook het recruiten ivm het schip etc. gaat nog wat aan me voorbij. Genoeg te doen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Idd dismantelen. Het levert goed veel grondstoffen op, en geld verdien je toch genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15-09 09:05
Eindelijk een review tussen origins en Oddyssey 😉

Verwoord precies hoe ik het ook vind

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Laatst online: 13-09 11:42
Ik heb Odyssey tot nu toe helemaal "verkeerd" gespeeld. Level 47 nu, 65 uur op de teller en pas 55% van de main story. Ben vrij snel al de wereld gaan verkennen en allerlei sidequests gedaan en forten/caves/POI's en er erg van genoten. Ik realiseer me eigenlijk net pas dat 50 de cap is en dat ik vooral in het noorden nog geen enkel eiland gehad heb. Niks mis mee, ik heb van elk uurtje plezier gehad, maar het levellen zit er dus bijna op! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 21:08
FranticDJ schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:12:
Die quest in Lokris die start bij die vent in die kooi _O_ geniaal.
Deze heb ik zojuist gedaan en idd geniaal!
Vooral hoe Alexios voldaan daar staat als hij hoort hoe de vork in de steel zit _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:16
Ik ben nog niet zo lang bezig, maar als ik moet kiezen voor het helpen van de Athenians of Spartans bij een veldslag, wat zijn de consequenties dan van het kiezen voor de een of ander?

Prachtig spel, zelfs na 60+ uren in Origins, kan ik hier weer van genieten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:34
jaapstobbe schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:57:
Ik ben nog niet zo lang bezig, maar als ik moet kiezen voor het helpen van de Athenians of Spartans bij een veldslag, wat zijn de consequenties dan van het kiezen voor de een of ander?

Prachtig spel, zelfs na 60+ uren in Origins, kan ik hier weer van genieten :)
Geen consequenties buiten het kleurtje op de kaart en kleur soldaten die de complexen runnen zover ik weet. Je bent vrij om te kiezen voor wie je gaat strijden. Er is soms wat verschil in verdiensten tussen de 2 kampen die je kunnen helpen om je keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Zerosum schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:39:
Ik heb Odyssey tot nu toe helemaal "verkeerd" gespeeld. Level 47 nu, 65 uur op de teller en pas 55% van de main story. Ben vrij snel al de wereld gaan verkennen en allerlei sidequests gedaan en forten/caves/POI's en er erg van genoten. Ik realiseer me eigenlijk net pas dat 50 de cap is en dat ik vooral in het noorden nog geen enkel eiland gehad heb. Niks mis mee, ik heb van elk uurtje plezier gehad, maar het levellen zit er dus bijna op! :-)
Kun je niet net als bij Origins met elk level na 50 een puntje in een van drie hoofd skills stoppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

-SaveMe- schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:12:
[...]

Kun je niet net als bij Origins met elk level na 50 een puntje in een van drie hoofd skills stoppen ?
IIRC is dat eruit gehaald in deze game. Kan het even niet terug vinden though

Edit:
https://kill-the-game.com...or-alexios-and-kassandra/
After reaching level 50, you will no longer be able to progress your character through the XP system. However, please be aware that the Season Pass DLCs will certainly allow Ubisoft’s teams to raise the player’s maximum level. This Wiki page only takes into account the basic version of Assassin’s Creed Odyssey without the upcoming or already published DLCs.

[ Voor 45% gewijzigd door Notna op 31-10-2018 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Notna schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:25:
[...]

IIRC is dat eruit gehaald in deze game. Kan het even niet terug vinden though

Edit:
https://kill-the-game.com...or-alexios-and-kassandra/

[...]
Dat is wel jammer, vond dat een goede feature in Origins. Geeft het levellen na 50 net dat beetje meer zin ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
https://assassinscreed.ub...dyssey-1-0-6-patch-notes-

1.0.6 update patchnotes

Onder andere goedkoper upgraden van gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

mooi dat ik nog niet zoveel heb geüpgraded dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Komen ze nu mee.. Was net bijna klaar met het naar level 50 upgraden van alle sets... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Dubrillion schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:04:
[...]

Geen zwaarden, pistolen en Hidden blades. Want daar kom je met de camera's op straat niet meer mee weg. Maar dan wel een soort van Hidden Blade in de vorm van een naald met poison.

Dan komt sleep en kill om de hoek kijken. Dus langs iemand lopen, steken en doorlopen! Eventueel met al een soort antidote erin zodat de poison pas na enkele seconden, enkele minuten werkt. Zodat je de kill scene al verlaten heb als het in gaat werken _/-\o_
Misschien moeten ze eens te rade gaan bij de geheime dienst van de Russen.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
Dubrillion schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:04:
[...]

Een soort van 'modern day' zoals in iedere Assassins Creed al zit. Met Desmond hebben we dat in meer en mindere mate ook gehad natuurlijk. Het probleem is dan dat dood gewoon ook echt dood is in plaats van een simpele desynchronisatie.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Nu iets van 60 uur gespeeld. Ik denk dat ik meer plezier gehad heb in Origins. Heeft waarschijnlijk te maken met de setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 01-09 16:31
Ac odyssey na een week Rdr2 weer even opgestart, en wauw wat een kleuren! HDR doet zoveel in een game. Wat eeuwig sonde dat de implementatie in Rdr2 zo ruk is. Ik ga snel weer verder spelen!
Pagina: 1 ... 9 ... 22 Laatste