Zoals met veel open world games, ben ik ook in Odyssey vooral niet bezig met de main story. Ik vind het hunten van de cultists veel leuker. Tot het punt waar ik geen hints meer had en toen toch maar main story ben gaan doen omdat de hint was: Continue your odyssey.
Ik ben inmiddels level 50, heb volle set mooie gear en vind assasinaten best wel leuk. Ongezien een heel fort uitmoorden is toch wel een van de krachten van dit spel. Enige wat ik nog zoek is een aantal ancient tablets voor m'n boot, want waarom zou ik stenen tablets met tekst nodig hebben om een houten boot sterker te maken... Maja, videogames ze moeten iets verzinnen. Alleen de ram nog 2 stapjes en die is ook klaar.
Kwa main story, volgens mij zit ik in sequence 3 of 4, ik heb iig net athene gedaan en 1 quest line na Athene. Toen was ik onderweg naar de 2de en dacht: oh ik moet nog 2 van de super wolven/beren/hyena etc laat ik die quest even doen en toen was ik weer paar uur verder. Ook random ergens op een berg een cultist gevonden die de sage van een branch bleek te zijn. Toch leuk dat dit soort dingen gewoon kunnnen
Wel heb ik een bug in m'n game volgens mij. Ik gebruik daggers. Ik maak best veel kills er mee. Echter, ik krijg ook "heavy blade kills" met m'n daggers en ben dus die challenges aan het opbouwen, mijn 2de equipped wapen is een heave mace(blunt wapen). Maja, ik klaag niet, mocht ik echt in completionist modus gaan dan heb ik die vast gehaald