ZesBarkiePK schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:18:
[...]
Kan je de game nu starten in een Game Plus modus?
Of is dat iets wat de DLC later nog met zich mee moet brengen? Ik zit er op dit moment namelijk zo lekker in, dat ik de game nog wel een keer wil spelen als Kasandra i.p.v. Alexios. En als ik naar de season pass content kijk hebben ze het ook over een Game Plus modus.
Ik hoop inderdaad ook dat de DLC van dezelfde kwaliteit is als die van The Witcher 3. De season pass heeft volgens mij sowieso twee nieuwe verhaal lijnen (van wat ik er van begrepen heb) dus dat kan nog veelbelovend zijn.
Nee net even gekeken, ik zie geen New Game+ mode. Ik heb dus mijn eerste PT met Kassandra gedaan omdat ik in de trailers en paar andere dingen die ik zag de stem van Deimos/Alexios niet echt overtuigend over vond komen.
DLC is nog maar afwachten uiteraard.
Snel? mwah, was toch al even onderweg voordat ik 8 sets compleet heb (nu 10 sets), een sloot wapens waar je U tegen zegt.. En ik heb me gefocust op de eerste kerel van die Cult. Daarna systematisch die eerste groep afgeslacht om zo die poison/snake/assassin set te krijgen.
En om even op de Hunter/Bow discussie in te gaan.
En je kan gewoon 1 shot kills maken met de bow hoor? icm Predator en/of Devastating shot. Net even getest, lvl50 captain, 371K dmg. '20% Predator shot dmg engraving' en '25% crit damage engraving'.
Fanged Bow (standaard poison dmg op normale arrows). Dit was met Assassin set (Snake) dus 0 hunter dmg.
Let wel op dat als je dus je set bij elkaar sprokkelt elke set een 'speelstijl' aanmoedigt, Artemis/Athenian war hero set zijn voor Hunter 5 x15%hunter dmg en artemis set is nog eens 15% van 5 set bonus.
En een test wijst uit dat ik met Artemis set (lvl50) en Artemis Bow (20% devastating/predator shot) een headshot doe voor 599K dmg. Dit is dan met 12267 Hunter Damage. De bow heeft als special +40% dmg als ik van boven schiet.
Net lvl 50 Merc 1 shot kill met predator shot, en een 988K crit op captain.
Dus om de vraag te beantwoorden : Ja.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"