Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 11:57

-SaveMe-

-klik-

AntiChrist7 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:33:
[...]

Stealth assassinations zijn ook niet meer altijd instant kills (wat ik ook jammer vind), maar als je een van de speciale vaardigheden voor de boog gebruikt kan je wel instant headshotten (weet de naam niet meer)

had wel meer verwacht van die oricalcum shop, aanbod is echt beperkt
Hmmmm, dat is wel jammer. Dan is het inderdaad haast niet echt meer een AC game. De insta stealth kills zijn toch wel een trademark ... :'(

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-05 19:07

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Death Arrows zijn vrijwel altijd instakills op witte poppetjes. De poppetjes met gouden level kill ik met devastating shot. De combinatie van die twee zorgt dat je prima hele kampen met je boog kan uitmoorden.

@-SaveMe- Death arrows krijg je door:
spoiler:
die Hind of Keryneia op Euboea te vermoorden

[ Voor 19% gewijzigd door Blaat op 15-10-2018 12:41 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Blaat schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:34:
Death Arrows zijn vrijwel altijd instakills op witte poppetjes. De poppetjes met gouden level kill ik met devastating shot. De combinatie van die twee zorgt dat je prima hele kampen met je boog kan uitmoorden.
Ah! Dat klinkt al weet beter :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-05 16:02
Als je gear aan hebt met +% assassin damage èn de juiste skills unlockt in je assassin tree dan zijn assassination vrijwel altijd insta kills. Behalve op elites ja maar dat zou de game ook wel erg makkelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-05 14:30
Piet_Piraat7 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:01:
Als je gear aan hebt met +% assassin damage èn de juiste skills unlockt in je assassin tree dan zijn assassination vrijwel altijd insta kills. Behalve op elites ja maar dat zou de game ook wel erg makkelijk maken.
Daarnaast kun je met lvl 2 assasination rush 1 target 2 keer aanvallen als er nog een enemy in range is door de chain slim te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
ArgantosNL schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:06:
[...]

Daarnaast kun je met lvl 2 assasination rush 1 target 2 keer aanvallen als er nog een enemy in range is door de chain slim te gebruiken.
Ja die gebruik ik ook vaak op die manier. Echt een geweldige skill is dat :) Daarbij vind ik de 1-na hoogste skill in de warrior tree geweldig. Die hele sterke aanval. Ik loop vaak met 2-hander en dan voelt het zo ontzettend lomp als je die aanval doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
ArgantosNL schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:09:
[...]

aan de rechterzijde van phokis moet de wolfden zitten waar het om gaat.
Dan moet ik daar nog weer naar zoeken. Op internet lees je van alles over een bear cave, maar niets over waar de wolven zijn waar je je eerste hint moet halen. Ik had de wolven wel in een sidequest, maar niet opgeslagen waar dat nu precies was. Locatie op een kaartje zou ook nog handig zijn, mocht je weten waar het precies zit.

Meeste andere cultists krijg je wel een aanwijzing van middels een quest.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:52
prutser001 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:46:
Helaas 'uitgespeeld' vandaag :( 99%?! Echt zo'n spel waar je het probeert uit te stellen, nog een groot aantal vraagtekens weggewerkt (Auto travel he.. ) Maar toch de laatste quests gedaan.

Als je de minitransactie onzin volledig zou negeren is het een pracht spel, voice acting hier en daar is wat ruk maar ook weer komisch.

Ik ben 'maar' 2 bugs tegengekomen, 1 quest die ik niet kon inleveren... En de schijnbaar bekende verhaal bug met Nikolaos...
spoiler:
Nikolaos is dood, oh nee toch niet, oh nee toch wel/nietus/wellus/nietus etc...

Aangenaam spel, Origins was al een vooruitgang op die 'london' bagger.. Black Flag/Rogue waren leuk, Unity had als pluspunt de MP dan.. Mooie stad maar erg geplaagd door bugs..

Odyssey is kwa spel/verhaal en wereld een goede stap vooruit, ben benieuwd wat de DLC gaat brengen... Hopelijk niet 1 of andere stomme PVP modus ofzo maar meer iets in de zin van 'Blood and Wine' :)

Hopelijk blijven ze met de nieuwe AC series 'ver' in het verleden en misschien Alexander of Macedonia om maar wat te noemen. Zijn zat andere periodes te vinden die boeiend genoeg kunnen zijn voor een AC spel.
Kan je de game nu starten in een Game Plus modus?

Of is dat iets wat de DLC later nog met zich mee moet brengen? Ik zit er op dit moment namelijk zo lekker in, dat ik de game nog wel een keer wil spelen als Kasandra i.p.v. Alexios. En als ik naar de season pass content kijk hebben ze het ook over een Game Plus modus.

Ik hoop inderdaad ook dat de DLC van dezelfde kwaliteit is als die van The Witcher 3. De season pass heeft volgens mij sowieso twee nieuwe verhaal lijnen (van wat ik er van begrepen heb) dus dat kan nog veelbelovend zijn.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
YdieresiS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:16:
[...]

Dan moet ik daar nog weer naar zoeken. Op internet lees je van alles over een bear cave, maar niets over waar de wolven zijn waar je je eerste hint moet halen. Ik had de wolven wel in een sidequest, maar niet opgeslagen waar dat nu precies was. Locatie op een kaartje zou ook nog handig zijn, mocht je weten waar het precies zit.

Ik zal dit vanavond eens nakijken, dit had geloof ik niet temaken me de wolven in die sidequest. Die zaten in een grote ten weste van de stad, de plek waar je moet zijn zit ten oosten van de stad iets van 300 a 400 meter gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvgeniB
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-05-2023
Zit nu net op het eiland Naxos, heb inmiddels de wilde zwijn kunnen vermoorden met vuurpijlen. En daarna de koning van de jungle was een stuk makkelijker vond ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-05 10:38

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

ZesBarkiePK schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:18:
[...]

Kan je de game nu starten in een Game Plus modus?

Of is dat iets wat de DLC later nog met zich mee moet brengen? Ik zit er op dit moment namelijk zo lekker in, dat ik de game nog wel een keer wil spelen als Kasandra i.p.v. Alexios. En als ik naar de season pass content kijk hebben ze het ook over een Game Plus modus.

Ik hoop inderdaad ook dat de DLC van dezelfde kwaliteit is als die van The Witcher 3. De season pass heeft volgens mij sowieso twee nieuwe verhaal lijnen (van wat ik er van begrepen heb) dus dat kan nog veelbelovend zijn.
Nee net even gekeken, ik zie geen New Game+ mode. Ik heb dus mijn eerste PT met Kassandra gedaan omdat ik in de trailers en paar andere dingen die ik zag de stem van Deimos/Alexios niet echt overtuigend over vond komen.

DLC is nog maar afwachten uiteraard.
ZesBarkiePK schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:43:
[...]

Hoe krijg je die 8 sets zo snel compleet? Ik ben weliswaar ook nog "maar" level 33, maar heb wel moeite om een complete legendary set bij elkaar te sprokkelen.
Snel? mwah, was toch al even onderweg voordat ik 8 sets compleet heb (nu 10 sets), een sloot wapens waar je U tegen zegt.. En ik heb me gefocust op de eerste kerel van die Cult. Daarna systematisch die eerste groep afgeslacht om zo die poison/snake/assassin set te krijgen.

En om even op de Hunter/Bow discussie in te gaan.

En je kan gewoon 1 shot kills maken met de bow hoor? icm Predator en/of Devastating shot. Net even getest, lvl50 captain, 371K dmg. '20% Predator shot dmg engraving' en '25% crit damage engraving'.
Fanged Bow (standaard poison dmg op normale arrows). Dit was met Assassin set (Snake) dus 0 hunter dmg.

Let wel op dat als je dus je set bij elkaar sprokkelt elke set een 'speelstijl' aanmoedigt, Artemis/Athenian war hero set zijn voor Hunter 5 x15%hunter dmg en artemis set is nog eens 15% van 5 set bonus.

En een test wijst uit dat ik met Artemis set (lvl50) en Artemis Bow (20% devastating/predator shot) een headshot doe voor 599K dmg. Dit is dan met 12267 Hunter Damage. De bow heeft als special +40% dmg als ik van boven schiet.

Net lvl 50 Merc 1 shot kill met predator shot, en een 988K crit op captain.

Dus om de vraag te beantwoorden : Ja.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Ook als assassin instakill ik best veel enemies.

Hebben we btw een photomode thread? Ik zit a aan de 100 foto's haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
YdieresiS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:16:
[...]

iets ten noorden van de tomb of Tityos die in de snake valley zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ArgantosNL schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:32:
[...]

Moet dit nu allemaal zo verteld worden, kan toch in spoiler tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:11
Ik heb al Predator en Devestating shot. Welke zou ik nog nemen? gespreid schot, multi schot, of die vernietigende regen?

spoiler:
vind het olympische spelen gedeelte echt fufn btw,

[ Voor 21% gewijzigd door AntiChrist7 op 15-10-2018 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-05 16:36

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Blaat schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:34:

@-SaveMe- Death arrows krijg je door:
spoiler:
die Hind of Keryneia op Euboea te vermoorden
Werkt overigens ook goed als je een groepje vijanden om je heen hebt staan, even zo'n vernietigend schot en meestal liggen de 'normale' gastjes wel om. Dat van die pijl wist ik niet, handig :)

Bijna 40 uur aangetikt. Vandaag is mijn vriendin komen spelen, ze vond het een leuke game, maar zei wel (en dat ben ik 'helaas' met haar eens) dat ze zich na 4 uur echt aan het vervelen was. Progressie in de main story gaat erg langzaam vanaf een bepaald moment (geloof dat ik 7 verschillende Odyssey missies heb en nog eens 22 andere missies) en side missions houden 8/10x in dat je ergens iemand moet vermoorden of iets uit een kamp moet stelen. Ja, Assassins Creed.. Maar goed, ik heb me nog wel redelijk kunnen bezigen met het uitmoorden van Cultists voor zover dat ging.

Even een vraagje, ik heb nu 22 van die huurlingen (ik neem aan Mercenary's in Engelse versie) vermoord, maar het lijkt wel alsof dat iedere keer als ik de game start weer is gereset in het menu :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 09:46
Hebben er meer mensen last van dat update 1.02 op de pc niet echt soepeler loopt. Had geen last van haperingen en alles liep soepel maar het stottert nu om de 30 seconden ofzo.

Is een pc probleem merk ik nu :{

[ Voor 10% gewijzigd door neggix op 15-10-2018 22:04 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-05 22:44
neggix schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:51:
Hebben er meer mensen last van dat update 1.02 op de pc niet echt soepeler loopt. Had geen last van haperingen en alles liep soepel maar het stottert nu om de 30 seconden ofzo.

Is een pc probleem merk ik nu :{
Nope loopt als een tierelier met een RTX 2080 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-05 19:20
prutser001 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:46:

Als je de minitransactie onzin volledig zou negeren is het een pracht spel, voice acting hier en daar is wat ruk maar ook weer komisch.
Over de voice-acting... Regelmatig wordt er in de ondertiteling verwezen naar de verkeerde personage. Ik speel als Alexios, maar er wordt sporadisch gepraat over Kassandra en over 'the girl'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
kmichael schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:26:
[...]

Nope loopt als een tierelier met een RTX 2080 ti
Hier ook met 2x RTX 2080 Ti in SLI met i9 en 64 GB RAM. Af en toe een kleine dip maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
bram1984 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 06:51:
[...]

Hier ook met 2x RTX 2080 Ti in SLI met i9 en 64 GB RAM. Af en toe een kleine dip maar ach.
Speel je Assassin's Creed Odyssey in SLI ?
Met welke profiel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik zie op IGN wéér een klaagbericht voorbij komen over de micro transacties in Odyssey. Nu ben ik 'pas' level 35, maar moet je echt grinden om het hoogste te behalen? Of gaat dit met side missions? Ik vind micro transacties in (voornamelijk) singleplayer games niet erg, zelfde als met Shadow of War. Als jij je portomonnee wil trekken om sneller te levelen in je eigen game; vooral doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 16-10-2018 07:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:06:
Ik zie op IGN wéér een klaagbericht voorbij komen over de micro transacties in Odyssey. Nu ben ik 'pas' level 35, maar moet je echt grinden om het hoogste te behalen? Of gaat dit met side missions? Ik vind micro transacties in (voornamelijk) singleplayer games niet erg, zelfde als met Shadow of War. Als jij je portomonnee wil trekken om sneller te levelen in je eigen game; vooral doen.
Maar is het nou zo dat je benadeeld wordt als je de portemonnee niet wenst te trekken? Volgens mij niet namelijk. Dat zou voor mij de enige reden zijn om boos te worden van microtransacties, dat je het spel pas fatsoenlijk kan spelen als je extra geld uitgeeft.

Om mezelf even te quoten uit het AC: Origins topic:
Blaat schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:23:
Ik snap het probleem niet zo... Je krijgt ontzettend veel gameplay uren van de standaard editie en je wordt niet benadeeld in de game als je geen extra geld uitgeeft.

En betaalde content uitbreidingen zijn al zo oud als games zelf. Vroeger toen de expansion voor Age of Empires uitkwam mocht je daar ook de volle mep voor betalen. Toen werd daar ook niet over gezeken, terwijl de huidige games en expansions zoveel meer bieden.

Waar komt dat moderne "sense of entitlement" toch vandaan? Beetje azijnzeikerig is het wel hoor...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Het is gewoon weer het zeiken om het willen zeiken denk ik, ben level 38 en heb niet het gevoel dat ik moet grinden. Er is zoveel te doen en je krijgt overal xp voor.
Wel vind ik dat die upgrades van je armor echt schofterig duur zijn, daar gaat wel tijd in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@DigitalError ik heb armor nog niet ge-upgrade. Is dat omdat je bepaalde looks van legendary items wil behouden naarmate je levelt? Want ik vind bij ieder hoger level weer gear die beter is dan wat ik had. Het is niet zo dat de legendaries zo ontzettende goede bonussen hebben dat ik ze mee wil laten levelen.

En @Blaat ik ben het met je eens. Micro transacties in MP games waarbij je daadwerkelijk een voordeel krijgt vind ik kwalijk. Maar in SP games als deze waarbij de transacties je sneller laten levelen of items verzamelen.. ik zie het probleem niet zo. Het wordt pas kwalijk als games bewust het levelen of grinden ontzettend traag hebben gemaakt zoals je ziet in mobiele games, maar dat is hier niet van toepassing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:02:
@DigitalError ik heb armor nog niet ge-upgrade. Is dat omdat je bepaalde looks van legendary items wil behouden naarmate je levelt? Want ik vind bij ieder hoger level weer gear die beter is dan wat ik had. Het is niet zo dat de legendaries zo ontzettende goede bonussen hebben dat ik ze mee wil laten levelen.

En @Blaat ik ben het met je eens. Micro transacties in MP games waarbij je daadwerkelijk een voordeel krijgt vind ik kwalijk. Maar in SP games als deze waarbij de transacties je sneller laten levelen of items verzamelen.. ik zie het probleem niet zo. Het wordt pas kwalijk als games bewust het levelen of grinden ontzettend traag hebben gemaakt zoals je ziet in mobiele games, maar dat is hier niet van toepassing.
Ja is puur omdat ik bepaalde legendary items mooier vind staan dan andere :P alles voor de looks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Ik zal bekennen dat ik de 50% drachme en resources boost heb gekocht, samen met alle map reveals en later ook nog het Pegasos en Naval pack. Als je een game zo goed en leuk vind zijn een paar extra aankopen snel gedaan. Ik heb er nog geen spijt van. Pegasos heeft vleugels en valt nooit, maar vliegt naar beneden door al het rots en heuvel achtige landschap. En de gear en skins zijn gewoon super gaaf. Die extra drachme en resources vind ik ook wel lekker. De map reveals waren handig toen ik knowledge tablets nodig had.

[ Voor 4% gewijzigd door ZesBarkiePK op 16-10-2018 09:34 ]

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

ZesBarkiePK schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:55:
[...]

Ik zal bekennen dat ik de 50% drachme en resources boost heb gekocht, samen met alle map reveals en later ook nog het Pegasos en Naval pack. Als je een game zo goed en leuk vind zijn een paar extra aankopen snel gedaan. Ik heb er nog geen spijt van. Pegasos heeft vleugels en valt nooit naar beneden door het rots en heuvel achtige landschap. En de gear en skins zijn gewoon super gaaf. Die extra drachme en resources vind ik ook wel lekker.
Gewoon doen. Jouw centen toch? :)

Laten we vooral geen mening hebben over hoe andere mensen hun geld uitgeven. Dat is onbeleefd. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nee precies, dat moet iedereen lekker zelf weten. Net als dat ik de ultimate edition heb omdat alle DLC erbij zit maar ook die extra outfits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 16:12
Ik vermaak me uitstekend!

Ik mis nog wel een beetje een lijn erin. Mijn questlog staat vol met quests die ik gaan de weg de game wel invul.

Maar zodra het hele tempelier verhaal ging lopen zit ik erin. En ik heb pas een half uurtje gevaren enz. Er is genoeg te doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 14:18

sjaool

Every life should have 9 cats

DigitalError schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:09:
[...]

Ja is puur omdat ik bepaalde legendary items mooier vind staan dan andere :P alles voor de looks!
Behalve in de cut-scenes want dan kleedt Alexios of Kassandra zich vliegensvlug om. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

DigitalError schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:00:
[...]

Het is gewoon weer het zeiken om het willen zeiken denk ik, ben level 38 en heb niet het gevoel dat ik moet grinden. Er is zoveel te doen en je krijgt overal xp voor.
Wel vind ik dat die upgrades van je armor echt schofterig duur zijn, daar gaat wel tijd in zitten.
Als je om de hoek loopt in een dorp / stad heb je er zo 5 quests bij, dus inderdaad niks aan aankopen nodig.
Dat van die armor merk ik ook, moet mijn boot upgraden maar dat gaat even duren denk ik :P

Blijf genieten van de uitzichten en random geblaat van de bevolking. Ook leuk om soldaten verorberd te zien worden door beren en leeuwen. Ik duw dan voor de vorm als de soldaat dood is nog 1 pijl in het beest voor easy xp >:)

Had trouwens een grappig iets bij een quest waarbij ik een elite beest moest doden: dat was best pittig en ik was een aantal runs bezig. Ineens verschijnt er zo'n mercenary in de scene die mij wilde hebben maar het beest begon aan te vallen. Scheelde me een hoop tijd en moeite, thanks for that :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:38
Lol, denk je dat er niet nóg meer valt te doen krijg je opeens een hitlist met 25 of zo cultmembers te killen voor je kiezen. Lekker hoor! Ja ben nog niet zo ver, 3e gebied pas gecleared met 25 uur op de teller >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Time played 28 uur, progression 62% :'( ik wil helemaal niet over de helft zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 14:18

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik zie iedereen maar uren maken. Ik heb er al meer dan 20 uur in zitten en heb de verhaallijn nog niet verder gespeeld dan de eerste veldslag. En die moet ik dus ook nog doen. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-01 22:39
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:08:
Time played 28 uur, progression 62% :'( ik wil helemaal niet over de helft zijn
Jezus, dan vlieg je er echt doorheen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

sjaool schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:09:
Ik zie iedereen maar uren maken. Ik heb er al meer dan 20 uur in zitten en heb de verhaallijn nog niet verder gespeeld dan de eerste veldslag. En die moet ik dus ook nog doen. :P
Dat dus. Ik ben net aan de eerste veldslag begonnen omdat ik geen andere sidemissions meer kon doen. Zit ook rond de 20 uur nu.

Lekker hoor :9

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-05 15:31

Luukwa

o/

28 uur gespeeld en zit op 46 procent, al heb ik niet het idee dat ik al zover ben..
Moet nog meer als de helft van de cultmembers, meer als drie kwart van de map..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-05 12:47
70 uur gespeeld en zit nu op 41% algemene voortgang, 32% regio's, 25% uitkijkpunten, lvl 40, 70% verworven vaardigheden, 14 sekteleden gedood, 120 huurlingen verslagen, en 85% schipugrades.

Dus @Piet_Piraat7 je gaat duidelijk veel te hard door de game heen! ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sinds gister ook dit pareltje in huis. Heb de Omega Edition gekocht. Wel vet die artbook en de landkaart die je erbij krijgt :D

Vanmorgen al even kort gespeeld en de vibe is echt fantastisch. Super mooie wereld waarin echt ontiegelijk veel te doen is! De werkdag kan niet snel genoeg voorbij gaan haha, wil me zo graag weer in de wereld storten. Morgen een dagje vrij dus ik weet al welke activiteit mijn agenda vult :p

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tijntjuh.eu schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:44:
70 uur gespeeld en zit nu op 41% algemene voortgang, 32% regio's, 25% uitkijkpunten, lvl 40, 70% verworven vaardigheden, 14 sekteleden gedood, 120 huurlingen verslagen, en 85% schipugrades.

Dus @Piet_Piraat7 je gaat duidelijk veel te hard door de game heen! ;-)
En wat is je gevoel na 70 uur? Snak je naar het einde of ben je het nog lang niet zat? En vergeleken met Origins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Blaat schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:04:
[...]

Gewoon doen. Jouw centen toch? :)

Laten we vooral geen mening hebben over hoe andere mensen hun geld uitgeven. Dat is onbeleefd. ;)
Naja, had toch beter geweest als Ubi niks aan dit microtransactie model zou verdienen.. Nu gaan ze er nog een markt in zien ook. ;)
Even iets heel belangrijks: het grinden ligt dus ook aan je difficulty setting. Op Nightmare krijg je echt exponentieel meer XP voor exact dezelfde missies op Easy.

Dus als je op Easy speelt kan t veel meer een grind zijn. Dit gaat ook vast mensen hier aan, ik speel nu op Normal en vind dat het prima gaat zo en niet te snel, maar als je op easy speelt moet je dus wel meer sidequests doen om te kunnen levelen tot bepaalde main missions.
Je levelt sneller op Nightmare dan op Easy + XP boost!!

Misschien is het zelfs wel zo dat Ubisoft redeneert dat mensen die op easy spelen ook sneller geneigd zijn microtransactions zoals timesavers te kopen...

Daarnaast, als je je gear steeds upgrade en dergelijke ga je superhard door je resources heen wat ook het grindgevoel versterkt.

[ Voor 67% gewijzigd door SemperFidelis op 16-10-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-01 22:39
SemperFidelis schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:44:
[...]

Naja, had toch beter geweest als Ubi niks aan dit microtransactie model zou verdienen.. Nu gaan ze er nog een markt in zien ook. ;)

[...]

Even iets heel belangrijks: het grinden ligt dus ook aan je difficulty setting. Op Nightmare krijg je echt exponentieel meer XP voor exact dezelfde missies op Easy.
Snap eigenlijk niet waarom de game op easy gespeeld word? Ik speel op normal en vind het nu al vrij simpel, tenzij ik 4 mercenaries om me heen heb staan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

perryvdbosch schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:30:
[...]

Snap eigenlijk niet waarom de game op easy gespeeld word? Ik speel op normal en vind het nu al vrij simpel, tenzij ik 4 mercenaries om me heen heb staan
Omdat sommige mensen nou eenmaal motorisch gestoord zijn met een controller, inclusief de ondergetekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Grappig dat je minder XP krijgt voor lagere moeilijkheid. Ik speel de game op Normal en vind dat het levelen best snel gaat. Inmiddels lvl 38, nog maar 12 levels te gaan dus terwijl ik er best snel doorheen ga voor mijn gevoel.

Ik sta er wel van te kijken hoe veel damage vuur op mij doet. Als ik in de fik sta en een paar klappen krijg ben ik best snel dood. Terwijl een tegenstander die ik in de fik zet echt minimaal damage krijgt.

[ Voor 31% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 16-10-2018 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:54:
Grappig dat je minder XP krijgt voor lagere moeilijkheid. Ik speel de game op Normal en vind dat het levelen best snel gaat. Inmiddels lvl 38, nog maar 12 levels te gaan dus terwijl ik er best snel doorheen ga voor mijn gevoel.

Ik sta er wel van te kijken hoe veel damage vuur op mij doet. Als ik in de fik sta en een paar klappen krijg ben ik best snel dood. Terwijl een tegenstander die ik in de fik zet echt minimaal damage krijgt.
Je staat ook abnormaal snel in de fik, even je vuurpijl te lang vasthouden is al genoeg soms :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviat3
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-11-2022
DigitalError schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:03:
[...]

Je staat ook abnormaal snel in de fik, even je vuurpijl te lang vasthouden is al genoeg soms :+
Met enige regelmaat pak ik een vuurpijl terwijl ik in een droog bosje zit te schuilen...

Er is maar weinig wat de illusie van een elite warrior zijn zo breekt als brandend door je eigen stommiteit uit een bosje te moeten vluchten.

T valt me mee dat de devs voor de enemies geen roflmao animatie hebben gemaakt speciaal voor dat moment. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-05 16:36

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Blaat schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:41:
[...]

Omdat sommige mensen nou eenmaal motorisch gestoord zijn met een controller, inclusief de ondergetekende.
Haha inderdaad, ik heb er ook last van. Heb wel pas bij lvl 32 de difficulty op easy gezet. Op een bepaald punt had ik permanent 3 van die mercenary ventjes/vrouwtjes achter me aan en moest ik een groot fort om zeep helpen waarin iedereen 2 lvl's hoger dan mij was. Dat was na 4x dood gaan toch zo'n bron van absolute frustratie dat ik normal heb opgegeven :+
Dubrillion schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:44:
Ik vermaak me uitstekend!

Ik mis nog wel een beetje een lijn erin. Mijn questlog staat vol met quests die ik gaan de weg de game wel invul.

Maar zodra het hele tempelier verhaal ging lopen zit ik erin. En ik heb pas een half uurtje gevaren enz. Er is genoeg te doen!
Reken er maar op dat er nog genoeg te doen is :+
Ben blij als ik het haal om de game op 1,5 week uit te hebben. (disclaimer: *nee*, het is niet mijn doel een game op 2 weken uit te moeten hebben, het staat mij wel vrij mocht ik dat willen doen)

Origins zit voor mij ook nog wel heel wat content in, heb de DLC ook niet niet voor die game. Ik lees dat daar ook nog wel een uur of 15 in zit.

Ik kijk wel eens op deze site hoe lang mensen er gemiddeld over doen. Ruim 90 uur voor de completionist lijkt mij ook wel een realistisch getal. Ik ben dan denk ik toch een ander type gamer, vraagteken na vraagteken aflopen is niks voor mij :+ https://howlongtobeat.com/game.php?id=57503 Ik zal schat ik rond de 60 uur uitkomen.

[ Voor 50% gewijzigd door Kuusj op 16-10-2018 17:14 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:10
Zou het ook werken om een quest op easy te doen en dan voordat je hem afrond de moeilijkheid op nightmare zet om extra XP te krijgen?

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Gewoon om mee op de hate ubisoft trein te springen, want dat leest/verkoopt altijd goed. Kijk maar naar youtubers als Angryjoe en jimquisition, die gewoon de grootste onzin verkopen. Het is ook nog enorm hypocriet vaak, wat op zoiets als FIFA points in een MP game, zeggen ze niks. Of ik herriner me hoe de cosmetische lootboxen in Ghost Recon wildlands een gigantisch issue waren, ook al waren die al een jaar eerder in rocket league te zien (waar natuurlijk niks op werd gezegd, want dat is ubisoft niet)

Je hebt helemaal geen xp boosters nodig, je krijgt letterlijk voor bijna alles xp, en diffculty level maakt niet zoveel uit. Ben begonnen op hard, maar geswitch naar normal omdat het moeilijk is om stealthy te zijn als ze niet in 1 sneak attack sterven.

Wat ik wel jammer vind is dat je die lootboxes niet meer met drachme kan kopen zoals je in origins kon. Nu zit ik op 300K die ik amper uitgeef, ook omdat ik de tablets voor mijn schipupgrades ontbreek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb net ook m'n omega pack maar even verzilverd. Achteraf gezien vraag ik me af of het handig is geweest op level 5, maar ik zal die set ongetwijfeld wel snel vervangen op hoger level dus dan maakt het niet zoveel uit..

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-05 10:38

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Als je geen zin hebt om te levelen? Cheatengine erop en XP omhoog zetten en klaar is klara.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Apple schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:08:
Heb net ook m'n omega pack maar even verzilverd. Achteraf gezien vraag ik me af of het handig is geweest op level 5, maar ik zal die set ongetwijfeld wel snel vervangen op hoger level dus dan maakt het niet zoveel uit..
al die items blijven level 5, al unlock je zo op level 37 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Nu online
ArgantosNL schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:32:
[...]

Uiteindelijk gevonden gisteravond. Had die beide vraagtekens nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Ik heb het ook even opgezocht, ik zit op 29% progress na 35 uur speeltijd. Ben tevens level 34, ongeveer een level per uur dus.

Ik doe het flink rustig aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
bram1984 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:22:
[...]

En wat is je gevoel na 70 uur? Snak je naar het einde of ben je het nog lang niet zat? En vergeleken met Origins?
Eerlijk gezegd ben ik het nog niet zat, vermaak me erg goed met deze game. Moet wel zeggen dat ik die hele kleine opdrachten "Breng dit zonder kleerscheuren naar punt b" meer links laat liggen. Het levert wat cash op, maar vind het geen toegevoegde waarde op de game.
Zelf was ik heel bang dat je meer op het water zou zitten, maar tot op heden heb ik amper wat op het water hoeven doen en dat is voor mij een positief iets.
Ga ik het vergelijken met Origins, dan bevalt deze setting me beter. Het is niet alleen maar zand, zand, zand en een palmboom. Je merkt ook dat Odyssey qua gameplay een verfijning is van Origins, het gaat allemaal wat vloeiender met klimmen en vechten. Het is zeker niet perfect, maar het geeft al aanzienlijk minder frustratie ;)
Wat ik ook positief vind, je gaat nu "jagen" op cult leden en daarvoor moet je allemaal clues vinden om te onthullen wie het zijn en waar ze te vinden zijn. Het wordt je dus niet per definitie uitgereikt, maar je moet er ff wat meer voor doen.

Ben geen geweldige schrijver, dus hopelijk geeft het je wel een indruk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Zie net dat ik met 37 uur op de teller op 62% zit, deze week maar ff wat meer sidequests doen en synchronisatiepunten pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
DigitalError schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:50:
Zie net dat ik met 37 uur op de teller op 62% zit, deze week maar ff wat meer sidequests doen en synchronisatiepunten pakken :P
Ik vind het jammer dat je na level 50 geen extra ability points kunt krijgen met XP, Je kunt alleen nog extra punten verzamelen door van die steele's te vinden in graftombes. Ik heb alleen geen idee hoeveel er precies extra te kringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 06:51:
[...]

oeii, ik dacht dat jij console-gamer was. hoe komt het dat je zo'n zieke systeem heb laten bouwen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 16:12
Ik probeer nog steeds netjes wel alle vraagtekens weg te werken voor ik naar het volgende gebied gaat. Zo kwam ik gisteren opeens in een kamp tegen het legendarische Pelgrim broekje tegen. Helemaal top. En zo rek ik de tijd wat op.

Ik moet ook zeggen dat ik de combat ook stukken moeilijker vind dan Origins. Daar had ik na een uurtje door hoe het werkte met shield en deed ik me ding. Nu ben ik 9 van de 10x hetzelfde level als de vijanden, ook als ik alle vraagtekens en quests weg werk. En ga ik regelmatig dood.
Lang leven de tweede wind ability!!

Ik moet nog even een overzicht krijgen in me questlog. Ik heb heel veel open quests met ''vermoord 10 haaien'' of ''verover 10 forten''. Deze vullen zich gaan de weg wel op denk ik.

Mijn hoofdmodus is nu een beetje -> gebied alle vraagtekens weg met 100% -> reizen en daar wat Main quests doen -> gebied alle vraagtekens weg met 100%

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bram1984
Hamazaki schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:13:
[...]

oeii, ik dacht dat jij console-gamer was. hoe komt het dat je zo'n zieke systeem heb laten bouwen ?
Ben ik ook. Dit was mijn versie van de verkapte "ik heb een 1500 euro GPU in mijn PC zitten" comment. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:27:
[...]

Ben ik ook. Dit was mijn versie van de verkapte "ik heb een 1500 euro GPU in mijn PC zitten". ;)
2x 2080Ti kost toch wel meer dan €1500 ? hoe bevalt het trouwens ? speel je met je dualshock op de pc ?

[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 17-10-2018 09:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Hamazaki schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:28:
[...]

2x 2080Ti kost toch wel meer dan €1500 ? hoe bevalt het trouwens ? speel je met je dualshock op de pc ?
Ja, maar laat maar. We gaan een beetje off-topic.

Edit:
Tijntjuh.eu schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:35:
[...]

Eerlijk gezegd ben ik het nog niet zat, vermaak me erg goed met deze game. Moet wel zeggen dat ik die hele kleine opdrachten "Breng dit zonder kleerscheuren naar punt b" meer links laat liggen. Het levert wat cash op, maar vind het geen toegevoegde waarde op de game.
Zelf was ik heel bang dat je meer op het water zou zitten, maar tot op heden heb ik amper wat op het water hoeven doen en dat is voor mij een positief iets.
Ga ik het vergelijken met Origins, dan bevalt deze setting me beter. Het is niet alleen maar zand, zand, zand en een palmboom. Je merkt ook dat Odyssey qua gameplay een verfijning is van Origins, het gaat allemaal wat vloeiender met klimmen en vechten. Het is zeker niet perfect, maar het geeft al aanzienlijk minder frustratie ;)
Wat ik ook positief vind, je gaat nu "jagen" op cult leden en daarvoor moet je allemaal clues vinden om te onthullen wie het zijn en waar ze te vinden zijn. Het wordt je dus niet per definitie uitgereikt, maar je moet er ff wat meer voor doen.

Ben geen geweldige schrijver, dus hopelijk geeft het je wel een indruk O-)
Thanks. Goed om te lezen dat er weinig varen in zit. Dat gedeelte vind ik toch niet heel boeiend. Overigens heb ik Origins na 100+ uren totaal niet als zand en palmbomen ervaren. Het midden en de onderkant van de map heeft weliswaar veel zand (want Egypte), maar de gehele bovenkant is hartstikke groen en blauw. Vooral het tweede gedeelte van de game heb ik maar weinig echte woestijn gezien.

[ Voor 74% gewijzigd door bram1984 op 17-10-2018 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dubrillion schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:15:
Ik probeer nog steeds netjes wel alle vraagtekens weg te werken voor ik naar het volgende gebied gaat. Zo kwam ik gisteren opeens in een kamp tegen het legendarische Pelgrim broekje tegen. Helemaal top. En zo rek ik de tijd wat op.

Ik moet ook zeggen dat ik de combat ook stukken moeilijker vind dan Origins. Daar had ik na een uurtje door hoe het werkte met shield en deed ik me ding. Nu ben ik 9 van de 10x hetzelfde level als de vijanden, ook als ik alle vraagtekens en quests weg werk. En ga ik regelmatig dood.
Lang leven de tweede wind ability!!

Ik moet nog even een overzicht krijgen in me questlog. Ik heb heel veel open quests met ''vermoord 10 haaien'' of ''verover 10 forten''. Deze vullen zich gaan de weg wel op denk ik.

Mijn hoofdmodus is nu een beetje -> gebied alle vraagtekens weg met 100% -> reizen en daar wat Main quests doen -> gebied alle vraagtekens weg met 100%
Zo speel ik ook. Kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om door te gaan met de main story voor een gebied helemaal klaar is.

Genoeg te ontdekken ook overal :D

Alleen ga je dan wel flink voor lopen qua level volgens mij door al die side quests..

[ Voor 3% gewijzigd door London op 17-10-2018 11:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

bram1984 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:29:
[...]

Ja, maar laat maar. We gaan een beetje off-topic.
Als je de grap moet gaan uitleggen wordt het wel heel erg :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:34:
[...]

Als je de grap moet gaan uitleggen wordt het wel heel erg :9 ;)
nou ben ik wel heel nieuwsgierig geworden. ik wil het verhaal van de console-man eigenlijk weten :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Hamazaki schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:36:
[...]

nou ben ik wel heel nieuwsgierig geworden. ik wil het verhaal van de console-man eigenlijk weten :9
Zoals ik het begrijp was zijn 2x 2080Ti SLI en i9 opmerking een sarcastische barse reactie op iemand die een verkapte "kijk mij eens een 2080Ti hebben" post deed. In andere woorden, meneer heeft helemaal geen 2x 2080Ti maar een PS4 Pro en is de eeuwige PC Masterrace een beetje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Zie je iets als je een gebied volledig uitspeeld? Ik vind exploren leuk en zet veel icoontjes op een goud vinkje, maar niet alles kan mij bekoren. Zoals duiken naar scheepswrakken. Vroeg me af of je op de wereldkaart ziet dat je een gebied helemaal af hebt als je uitzoomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Er is ongeveer 300 orichalcum te vinden in de game zelf, dus als je de tijd en zin hebt + wanhopig veel lootboxes wil kopen, kan je deze map gebruiken:

https://www.reddit.com/r/.../?st=jnd0nq5h&sh=d9fc423b

Persoonlijk raad ik gewoon aan de daily en weekly missions te doen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis
Afbeeldingslocatie: https://acd-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/5bc65609fdc8db43d470d9dd/fullscreen

Afbeeldingslocatie: https://acd-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/5bc64e93eddbdb1744a3ef9b/fullscreen

Afbeeldingslocatie: https://acd-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/5bc6410ffdc8db61989e4f43/fullscreen

Photomode is echt ge-nie-ten. Jammer dat je geen eigen presets kan maken, maar het is echt genieten. Vind t al mooi om de natuur te schieten, liefst zonder Alexios in beeld :P

Afbeeldingslocatie: https://acd-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/5bc6689165c9db59540049aa/fullscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

@Blaat Thanks voor het uitleggen! Ik kon het niet opbrengen :9

@Hamazaki Eerst ff wakker worden voor het forum te lezen ? ;)

@SemperFidelis Mooie shots!

[ Voor 11% gewijzigd door -SaveMe- op 17-10-2018 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:46:
@Blaat Thanks voor het uitleggen! Ik kon het niet opbrengen :9

@Hamazaki Eerst ff wakker worden voor het forum te lezen ? ;)

@SemperFidelis Mooie shots!
ja daag, ik ga niet heel de topic af voor een grap. wordt altijd makkelijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hamazaki schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:03:
[...]

ja daag, ik ga niet heel de topic af voor een grap. wordt altijd makkelijk gezegd.
Dat hoeft ook niet... de grap zit in die ene post, maar eh, we laten het er bij zitten ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Hamazaki schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:28:
[...]

Hij gaf commentaar op mijn bericht. Ik neem nu aan een FAKE berichtje van hem.

Met Odyssey werkt VNLink helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Zelf heb ik origins gespeeld en vond het fantastisch.
Origins draaide prima op mijn laptop,met de volgende configuratie:

Acer Aspire Nitro VN7-572G-5280
Intel Core i5-6200U (skylake)
8GB DDR4
GeForce GTX 950M (4GB)

Ik denk dat bovenstaande configuratie voor Odyssey's helaas niet toereikend is, hoe kijken jullie hier tegenaan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ok er zijn weinig spellen die me kunnen laten juichen als een debiel voor m'n tv maar het is AC zojuist toch gelukt. Ik word al een paar level geteisterd door een bounty hunter die vuurpijlen afschiet en een nogal pijnlijke hond heeft.. Net was ik weer een keertje rampage aan het gaan in een fort dus kreeg ik meneer weer op m'n *** hoor. Maar dit keer kreeg die me niet te pakken! Meneer dacht slim te zijn door boven op een toren met z'n rug naar de rand toe te gaan staan. Gevolg: sparta kick en 23000 fall damage voor hem :D Holy *** sommige kills kunnen écht satisfying zijn!

Zal voor de meeste hier trouwens niet zo bijzonder zijn maar ik heb flink wat AC's overgeslagen dus als newbie is dit soort shit wel echt tof :P

[ Voor 12% gewijzigd door London op 17-10-2018 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
snel vraagje. in arcadie ben ik plotseling wanted level 3, ik neem aan dat dit story gerelateerd is? want kan het niet afkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
AntiChrist7 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:41:
snel vraagje. in arcadie ben ik plotseling wanted level 3, ik neem aan dat dit story gerelateerd is? want kan het niet afkopen
dat is correct ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviat3
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-11-2022
kousje schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:12:
Zelf heb ik origins gespeeld en vond het fantastisch.
Origins draaide prima op mijn laptop,met de volgende configuratie:

Acer Aspire Nitro VN7-572G-5280
Intel Core i5-6200U (skylake)
8GB DDR4
GeForce GTX 950M (4GB)

Ik denk dat bovenstaande configuratie voor Odyssey's helaas niet toereikend is, hoe kijken jullie hier tegenaan?
Als origins prima draaide dan zal odyssey het ook wel doen denk ik. Misschien een paar tweakjes naar beneden, maar ze spelen grotendeels vergelijkbaar volgens mij.

Even een vraag aan de fotografen hier; worden jullie foto's weleens geliked door anderen? Mijne nooit namelijk. Ook in Origins niet. Vraag me af hoe dat werkt want ik zie ook regelmatig foto's van anderen die helemaal niet bijzonder zijn en honderden likes hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Deviat3 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 07:35:
[...]

Als origins prima draaide dan zal odyssey het ook wel doen denk ik. Misschien een paar tweakjes naar beneden, maar ze spelen grotendeels vergelijkbaar volgens mij.

Even een vraag aan de fotografen hier; worden jullie foto's weleens geliked door anderen? Mijne nooit namelijk. Ook in Origins niet. Vraag me af hoe dat werkt want ik zie ook regelmatig foto's van anderen die helemaal niet bijzonder zijn en honderden likes hebben.
Je foto op een fasttravel punt maken. Dan worden ze per ongeluk geliked.

* Blaat heeft enorme haat aan mensen die dat doen omdat fast travelen gewoon niet lukt soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Nu online
Blaat schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 07:50:
[...]

Je foto op een fasttravel punt maken. Dan worden ze per ongeluk geliked.

* Blaat heeft enorme haat aan mensen die dat doen omdat fast travelen gewoon niet lukt soms.
Dat is de reden dat ik dus heel makkelijk het knopje weet te vinden om de foto's uit te zetten. Wat een onzin is dit. Je kunt dan het vast travel punt heel lastig selecteren (keertje klikken op R2 op de PS4 lost dit op, voor andere consoles, de knop staat rechtsonder in de map benoemd bij All Photo's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ja snap dat foto algoritme ook niet echt. Ja van de foto's op sync points snap ik de likes, maar ik zie echt zoveel mediocre foto's met 300 likes. Of andere foto's met 0 likes verschijnen wel eens op m'n map, hoe vaak zien andere mijn foto's?

Ik heb welgeteld 1 like. Maar doe 't vooral voor mezelf als soort dagboekje haha, in elk gebied maak ik wel paar foto's.

Kun je nog ergens underleveled armor kopen? Ik had eerst mooie basic armor rond level 15, maar ben nu al 20+ en zou nog wel wat van dat oudere armor willen hebben... Zoals die hood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Hoop dat ze zo snel mogelijk de optie toe voegen om die foto's van anderen permanent uit te zetten. Heb daar zo'n hekel aan om elke keer op R2 te moeten drukken om die zooi te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
Apple schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:48:
Ok er zijn weinig spellen die me kunnen laten juichen als een debiel voor m'n tv maar het is AC zojuist toch gelukt. Ik word al een paar level geteisterd door een bounty hunter die vuurpijlen afschiet en een nogal pijnlijke hond heeft.. Net was ik weer een keertje rampage aan het gaan in een fort dus kreeg ik meneer weer op m'n *** hoor. Maar dit keer kreeg die me niet te pakken! Meneer dacht slim te zijn door boven op een toren met z'n rug naar de rand toe te gaan staan. Gevolg: sparta kick en 23000 fall damage voor hem :D Holy *** sommige kills kunnen écht satisfying zijn!

Zal voor de meeste hier trouwens niet zo bijzonder zijn maar ik heb flink wat AC's overgeslagen dus als newbie is dit soort shit wel echt tof :P
Dit gevoel ken ik zeker!
Vooral als ik weer eens vol rampage bezig ben en 4 of 5 van die lui achter me aan heb zitten, en het dan voor elkaar krijg om ze te killen voor ik zelf het loodje leg oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Lekker dan.. als je de kistjes/ruïnes op het eilandje Salamos hebt geloot, dan kun je de questline van The Blind King (preorder bonus quest) niet afmaken. Een quest item zit daar in een kist daar maar die kun je niet opnieuw looten. Bug is bekend op het forum maar nog niet gefixt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-05 10:55
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:16:
Lekker dan.. als je de kistjes/ruïnes op het eilandje Salamos hebt geloot, dan kun je de questline van The Blind King (preorder bonus quest) niet afmaken. Een quest item zit daar in een kist daar maar die kun je niet opnieuw looten. Bug is bekend op het forum maar nog niet gefixt :(
Ik liep gisteren tegen precies hetzelfde aan inderdaad. Niet dat dat item me nou zozeer boeit, maar nu blijft die quest in m'n log staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ja precies, dat is wat ik van de week al zei :P verder wel een leuke verhaallijn trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Was wel nogal spoiler achtig toen je het mercenary icoontje zag van ver.

En wat betreft die fotos, zou standaardoptie gewoon alleen van vrienden ofzo moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Mijn vrienden maken geen foto's :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 16:15
Apple schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:48:

Dat zijn de heerlijke momenten. De hele tijd gestalked door een Merc die irritant is, en dan vraak kunnen nemen <3 Wat voelt dat goed!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14-05 23:16
Angeloonie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:58:
[...]
Kassandra/Alexios daar geboren is, de speer van Leonidas heeft
Wellicht heb ik in het begin niet opgelet. Maar was al gelijk standaard uitrusting of zat er ergens een cutscene waarin ze die speer kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ArnoldSmiley schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:19:
[...]

Wellicht heb ik in het begin niet opgelet. Maar was al gelijk standaard uitrusting of zat er ergens een cutscene waarin ze die speer kregen?
Cutscene vrij vroeg in het verhaal (niet direct in het begin).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
DigitalError schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 08:25:
Hoop dat ze zo snel mogelijk de optie toe voegen om die foto's van anderen permanent uit te zetten. Heb daar zo'n hekel aan om elke keer op R2 te moeten drukken om die zooi te verbergen.
Dat kan al hoor? Kwestie van op je map dat uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
[b]Angeloonie schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:20:

Cutscene vrij vroeg in het verhaal (niet direct in het begin).
Mm, heb net even op internet gekeken. En die cutscene heb ik nog niet gezien. Te voorbarig dus geweest, maar vroeg me opeens af hoe ie aan dat ding kwam.

Heb net de quest rond The Wolf afgerond. Waarschijnlijk zit ik dus nog te ver in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-05 19:56
Vandaag zal ik beginnen. Had teveel games liggen en nog niet afgerond/uitgespeeld. Gisteren had ik de laatste 2 uitgespeeld, dus vond het nu wel tijd om deze op te pakken.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ArnoldSmiley schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:21:
[...]

Ja dat weet ik, maar soms klik je per ongeluk op R2 :+
Ik wil het gewoon in een menu permanent uit kunnen zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ArnoldSmiley schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:30:
[...]

Mm, heb net even op internet gekeken. En die cutscene heb ik nog niet gezien. Te voorbarig dus geweest, maar vroeg me opeens af hoe ie aan dat ding kwam.

Heb net de quest rond The Wolf afgerond. Waarschijnlijk zit ik dus nog te ver in het begin.
Volgens mij was het vrij snel daarna :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Deze game heeft al mijn verwachtingen waar gemaakt :D man, ik vind het zo'n ontzettend tof spel. Even twijfelde ik of ik er wel goed aan heb gedaan de Gold Edition te kopen maar daar maak ik me geen zorgen meer over. Ontzettend veel te doen en het gaat gewoon niet vervelen. Er hing op mijn game-room al een metalen poster van AC: Odyssey naast The Witcher en Zelda. Heeft zijn plek absoluut verdiend. _/-\o_

Edit: zo'n "This is Sparta"-momentje is toch wel fantastisch

Sparta

[ Voor 29% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 19-10-2018 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
ArnoldSmiley schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:21:
[...]

Ja klopt, maar niet permanent. De eerst volgende keer dat je de game opstart zie je de foto's weer terug. (Op de PC in ieder geval) Maar het is altijd het eerste wat ik doe als ik de game/map weer opstart. Ik geef niet veel om foto's van andere, en soms klik ik er ook weer per ongeluk op. Dan moet je het weer opnieuw uitzetten. Een harde setting zou het mooiste zijn.
DigitalError schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:36:
[...]

Ja dat weet ik, maar soms klik je per ongeluk op R2 :+
Ik wil het gewoon in een menu permanent uit kunnen zetten.
Het stomme is dat je in het menu de foto functionaliteit wel uit kan zetten, dan kan je zelf geen foto's meer maken, maar nog wel steeds van andere zien. Dat zouden ze dan eigenlijk ook meteen moeten uitschakelen. Misschien nog in een update. Maar volgens mij hebben ze dat bij voorgaande delen ook nooit zo gedaan?

[ Voor 50% gewijzigd door ZesBarkiePK op 19-10-2018 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:00:

Edit: zo'n "This is Sparta"-momentje is toch wel fantastisch

[Afbeelding: Sparta]
Met een Immortal helm op, dat kan natuurlijk niet :P