Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:12

Angeloonie

Cheeseburger Addict

swoutr schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:37:
De game zit so far in elk opzicht beter in elkaar dan zijn voorganger, gesprekken worden veel interessanter door dialoogopties, combat is een stuk uitgebreider, side missies een tikkeltje interessanter. Maar toch pakt dit deel me so far minder dan Origins. Ik weet niet zo goed wat het is, ik denk de wereld/setting, die toch ietwat rommeliger / minder overtuigend aanvoelt dat bij origins. Ook heb ik de wauw momentjes uit origins nog niet echt gehad in odyssey.

Meer mensen een beetje een tegenstrijdig gevoel?
Ik heb Origins niet heel ver gespeeld (level 25 oid) maar ik haakte daar vrij snel af omdat de main character oninteressant was, de omgevingen en vergezichten doodsaai waren (zand, zand, zand, groen, zand, zand, zand) en ik te vaak uit de wereld gehaald werd omdat ik in de moderne wereld iets moest doen.

Tot nu toe heb ik met Odyssey daar geen last van, de omgevingen zijn erg gevarieerd en gevuld. De uitzichten zijn prachtig en de hele Griekse mythologie spreekt mij 100x meer aan dan Egypte. Enige wat ik mis is het schild, had graag met speer en schild gevochten, maar nu alsnog gewoon ouderwets met zwaard bezig :P
Ben ook nog maar 1x "uit" het spel gehaald tot nu toe, dus dat bevalt prima. Dat hele Abstergo gedoe mag van mij geschrapt worden, daar was ik na deel 2 al helemaal klaar mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 11-10-2018 12:05 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ArgantosNL schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:17:
[...]

Wat voor stats zitten er op die pre order gear?
Waar kun je de preorder gear eigenlijk vinden? Of is dat pas na een bepaald level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

shoombak schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:14:
[...]

Waar kun je de preorder gear eigenlijk vinden? Of is dat pas na een bepaald level?
Als je in het menu naar de "Store" gaat, dan kun je bij "Owned" de items claimen. Erg omslachtig en had verwacht dat je ze gewoon direct in je inventory kreeg, maar dat was dus niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:22
Ik heb met Uplay punten wat lvl 5 gear gekocht. Al snel niet meer nodig natuurlijk maar ze blijven in mn inventory zitten :') niet te verkopen en niet te dismantelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:38:
Ik heb met Uplay punten wat lvl 5 gear gekocht. Al snel niet meer nodig natuurlijk maar ze blijven in mn inventory zitten :') niet te verkopen en niet te dismantelen
Je kunt ze upgraden, en er is nu een chest op je schip waar je ze in kunt bewaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-05 09:18
ik heb hetzelfde tegenstrijdige gevoel. voor mij komt het gewoon weg neer op het feit dat dit geen echte Assassins creed game is en de vortganger gewoon wel.

ik voel me meer een Griekse strijder dan een echte assassin

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-05 15:46
gamerboy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:59:
ik heb hetzelfde tegenstrijdige gevoel. voor mij komt het gewoon weg neer op het feit dat dit geen echte Assassins creed game is en de vortganger gewoon wel.

ik voel me meer een Griekse strijder dan een echte assassin
En toch qua spelen verschilt het absoluut niet van elkaar op hoofdlijnen en kun je ook gewoon stilletjes hele kampen uitmoorden. Mocht je veel plezier hebben gehad met Origins, dan zou je dit met Odyssey ook kunnen hebben als je je hier voor open stelt. Ik kan niet inschatten hoe zwaar het voor je meeweegt dat het verhaal zich voor de start van de Brotherhood afspeelt en in hoeverre de Griekse setting je aanspreekt, maar qua gameplay zou ik deze (ooit) wel een kans geven als ik jou was (al is het als hij meer afgeprijsd is). Tenzij je natuurlijk de game al speelt, maar dat werd uit je post niet helemaal duidelijk :9

[ Voor 5% gewijzigd door YdieresiS op 11-10-2018 14:33 ]

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 11:57

-SaveMe-

-klik-

Ik vind het persoonlijk wel tof dat het steeds meer een RPG wordt, maar kan me wel voorstellen dat puristen een beetje de speciale AC saus missen. De game is in de loop der tijd minder uniek geworden ...

En blijkbaar zijn veel mensen het met mij eens, Odyssey is de meest succesvolle AC in de eerste week vanaf release:
“We are incredibly proud of what the team accomplished with Assassin’s Creed Odyssey, and humbled by the amazing reception from critics and players. Based on the quality of the game and the very encouraging reactions from players, we expect Odyssey to be one of the top performing Assassin’s Creed games of all-time. Launch is just the start of this epic journey. We have robust content plans for Assassin’s Creed Odyssey that will keep players engaged and exploring the game’s beautiful and compelling world for a long time to come.”, aldus Geoffroy Sardin (SVP Sales & Marketing)

[ Voor 65% gewijzigd door -SaveMe- op 11-10-2018 14:52 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
YdieresiS schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:33:
[...]

En toch qua spelen verschilt het absoluut niet van elkaar op hoofdlijnen en kun je ook gewoon stilletjes hele kampen uitmoorden. Mocht je veel plezier hebben gehad met Origins, dan zou je dit met Odyssey ook kunnen hebben als je je hier voor open stelt. Ik kan niet inschatten hoe zwaar het voor je meeweegt dat het verhaal zich voor de start van de Brotherhood afspeelt en in hoeverre de Griekse setting je aanspreekt, maar qua gameplay zou ik deze (ooit) wel een kans geven als ik jou was (al is het als hij meer afgeprijsd is). Tenzij je natuurlijk de game al speelt, maar dat werd uit je post niet helemaal duidelijk :9
Haha snap ik ben de game nu ook een kans aan het geven. Heb een gratis key van Ubisoft gehad om hem te kunnen spelen. Maar zelfs na 20 uur erin gestoken te hebben op het moment voelt het voor mij nog niet als een echte assassins creed game (kwa story) kwa game is het echt prachtig en veel beter in dialogen dan origins was.

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Je bent toch juist onwijs assassin in deze game? Die cultisten kun je werkelijk overal tegenkomen, plus je moet wederom echt research doen.

Vet man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:37
-SaveMe- schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:42:
Ik vind het persoonlijk wel tof dat het steeds meer een RPG wordt, maar kan me wel voorstellen dat puristen een beetje de speciale AC saus missen. De game is in de loop der tijd minder uniek geworden ...

En blijkbaar zijn veel mensen het met mij eens, Odyssey is de meest succesvolle AC in de eerste week vanaf release:

[...]
En terecht, vind ik persoonlijk.

mijn top 3 tot nu toe dit jaar.

1. God of war
2. AC Oddyssey
3. Spiderman

Begrijp me niet verkeerd spiderman was kwalitatief wel van een hoger niveau, maar dit spel is zoveel uitgebreider en nog meer RPG elementen waar ik gewoon van hou. :)

Ik snap de vergelijking met the witcher 3 ook wel, al hadden de story keuzes daar wel nog meer impact.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik was net een kamp aan het clearen. Zie ik dat tijdens het looten opeens een bounty op mijn hoofd wordt gezet voor diefstal. Dus ik kijk achterom wie mij dan gezien heeft; alleen een eenzame gevangene. Ja hallo dan blijf je ook maar in je kooi hoor NSBer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-05 14:30
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:29:
Ik was net een kamp aan het clearen. Zie ik dat tijdens het looten opeens een bounty op mijn hoofd wordt gezet voor diefstal. Dus ik kijk achterom wie mij dan gezien heeft; alleen een eenzame gevangene. Ja hallo dan blijf je ook maar in je kooi hoor NSBer
Wat maakt die bounty nouw uit, meer loot dat zo naar je toe gebracht wordt. Je moet wel even de doos waar het in zit open slaan met grof geweld. Ik heb vrijwel de heletijd 2 of meer gasten achter me aan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 18-05 00:26
Angeloonie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:50:
[...]

Ik heb Origins niet heel ver gespeeld (level 25 oid) maar ik haakte daar vrij snel af omdat de main character oninteressant was, de omgevingen en vergezichten doodsaai waren (zand, zand, zand, groen, zand, zand, zand) en ik te vaak uit de wereld gehaald werd omdat ik in de moderne wereld iets moest doen.

Tot nu toe heb ik met Odyssey daar geen last van, de omgevingen zijn erg gevarieerd en gevuld. De uitzichten zijn prachtig en de hele Griekse mythologie spreekt mij 100x meer aan dan Egypte. Enige wat ik mis is het schild, had graag met speer en schild gevochten, maar nu alsnog gewoon ouderwets met zwaard bezig :P
Ben ook nog maar 1x "uit" het spel gehaald tot nu toe, dus dat bevalt prima. Dat hele Abstergo gedoe mag van mij geschrapt worden, daar was ik na deel 2 al helemaal klaar mee.
Vond de omgevingen absoluut niet saai, vond de woestijn perfect neergezet, juist de leegte in sommige stukken zorgden voor sfeer (lekker makkelijk zou je denken) maar het werkte wel. Daarnaast was de map gigantisch, en was er genoeg te zien imo. Nu moet ik wel zeggen dat ik van Odyssey pas 1/10e van de map heb gezien, dus er valt nog genoeg te zien. Maar persoonlijk spreekt Egypte me ook meer aan dan de Griekse mythologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:48
Ambition88 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:13:
[...]

En terecht, vind ik persoonlijk.

mijn top 3 tot nu toe dit jaar.

1. God of war
2. AC Oddyssey
3. Spiderman

Begrijp me niet verkeerd spiderman was kwalitatief wel van een hoger niveau, maar dit spel is zoveel uitgebreider en nog meer RPG elementen waar ik gewoon van hou. :)

Ik snap de vergelijking met the witcher 3 ook wel, al hadden de story keuzes daar wel nog meer impact.
Had ook niet verwacht dat ik hier meer van geniet dan de Spider-Man game.
Visueel vond ik die game wisselvallig & en de combat vond ik uiteindelijk toch niet zo tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Laatst online: 13:15
Iemand anders sinds de patch dat je gifpijlen ontploffen/vuur effect hebben ipv hun bedoeld effect?

Vanaf 16/10 zijn er btw weekly epic mercenaries/schepen waarvor je minstens level 30 moet zijn. Hopelijk zijn ze wel wat meer gevarieerd dan de goden in Origins, dat werd vrij snel saai

[ Voor 49% gewijzigd door AntiChrist7 op 11-10-2018 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 18-05 21:31
Vindt geen slecht spel ma het gevoel dak wil blijve spelen heb ik niet zo als bij origins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-05 20:30
gamerboy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:53:
[...]

Haha snap ik ben de game nu ook een kans aan het geven. Heb een gratis key van Ubisoft gehad om hem te kunnen spelen. Maar zelfs na 20 uur erin gestoken te hebben op het moment voelt het voor mij nog niet als een echte assassins creed game (kwa story) kwa game is het echt prachtig en veel beter in dialogen dan origins was.
Waarom zou Ubisoft gratis key's uitdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Razorbite schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:38:
[...]

Waarom zou Ubisoft gratis key's uitdelen?
Support kwestie die niet netjes afgehandeld was van hun dus hebben ze me dat gegeven als compensatie. Langs verhaal 😜👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 16:12
Gisteren weer lekker zitten gamen. De eerste huurling afgemaakt en nu het mooie pakje! Ik mis alleen wel de goede intro die je in het verhaal van Kassandra zuigt. Nu wordt je wakker als huurling en doe je ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Dubrillion schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:30:
Gisteren weer lekker zitten gamen. De eerste huurling afgemaakt en nu het mooie pakje! Ik mis alleen wel de goede intro die je in het verhaal van Kassandra zuigt. Nu wordt je wakker als huurling en doe je ding
Komt nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Dubrillion schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:30:
Ik had dat bij mij pas na een uur of 4 het logo van Odyssey over het scherm kwam (voor mij begon de game toen pas echt), daarna komt die echte intro inderdaad nog wel. Het spel heeft wel even tijd nodig om op gang te komen, maar dat vind ik persoonlijk wel lekker, eerst wennen aan de controls en de omgeving en pas daarna echt het verhaal ingetrokken worden. Ik mis anders in het begin nog wel eens essentiële dingen omdat ik met andere zaken bezig ben dan goed het verhaal volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviat3
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-11-2022
Ik heb een chronisch gebrek aan iron ore om shit te upgraden... iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Zo nu eindelijk ook in Megaris. Welke quests kan je t best negeren? Op t starteiland heb ik alles ff gedaan geloof ik, maar na 2 message boards staat mn hele quest log vol haha. Die quests met die timers zijn niet zo boeiend denk?

Ander ding, moet dit topic al naar het RPG gedeelte...? :9

[ Voor 12% gewijzigd door SemperFidelis op 12-10-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
De game gaat lekker: http://www.4gamers.be/nie...p-Assassins-Creed-Odyssey

Dat alles zo positief uitpakt voor deze game had ik vier weken geleden niet durven te voorspellen.De lancering zo voor Red Dead 2 is dan ook precies goed.

Zeker met het grote DLC traject wat er aan zit te komen kunnen we nog lang genieten van Odyssey :)

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 12-10-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wel al een hoop rare bugs gezien.

In kamp 1 ben ik betrapt, bevrijd een prisoner en vervolgens zijn alle npc's uitgemoord door de prisoner?
Bij de cyclops ben ik eerst bezig met de objectives van het kamp, vervolgens wordt vanuit het niets de cutscene gestart en na afloop zijn alle npc's dood?

Dit soort bugs nooit gezien in Origins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-01 22:39
jori040 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:55:

Zeker met het grote DLC traject wat er aan zit te komen kunnen we nog lang genieten van Odyssey :)
Wat kunnen we dan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
perryvdbosch schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:02:
[...]

Wat kunnen we dan verwachten?
Dit: YouTube: Assassin's Creed Odyssey: Post-Launch & Season Pass Content ...

[ Voor 30% gewijzigd door jori040 op 12-10-2018 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
shoombak schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:01:
Wel al een hoop rare bugs gezien.

In kamp 1 ben ik betrapt, bevrijd een prisoner en vervolgens zijn alle npc's uitgemoord door de prisoner?
Bij de cyclops ben ik eerst bezig met de objectives van het kamp, vervolgens wordt vanuit het niets de cutscene gestart en na afloop zijn alle npc's dood?

Dit soort bugs nooit gezien in Origins.
Die had ik daar ook, geen idee dat daar Cyclops zat, ik was met een andere quest bezig, die afgerond, daarna het kamp verder leeg willen maken en loop ik daar ineens die cutscene in. Bij mij waren de NPC's nog wel levend na die cutscene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Deviat3 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:35:
Dismantelen van basic gear (de grijze), en de blauwe (rare) + epic (paars) verkopen, die je niet (meer )gebruikt. Upgraden is wel enorm duur, je bent beter af om gewoon nieuwe gear te gebruiken. Ook maakt het niet zoveel uit dat je gear een paar levels lager is

Ook hebben grot locaties (ondergronds) veel ore op de grond liggen. Koop de eagle vision skill (Athena vision ofzoiets), dan moet je minder zoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-05 15:31

Luukwa

o/

Hebben meer mensen last van dat ze ALLES willen completen op een eiland/gebied voordat ze verder gaan? Ik kan er niks aan doen, maar het moet van mezelf.. een soort dwangneurose...

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 20:01
Luukwa schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:10:
Hebben meer mensen last van dat ze ALLES willen completen op een eiland/gebied voordat ze verder gaan? Ik kan er niks aan doen, maar het moet van mezelf.. een soort dwangneurose...
Same here 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
hier ook , maar daarmee stuit ik ook op het volgende ...

ik spot een bijvoorbeeld een kamp en maak direct dat kamp leeg ... later blijkt dat ik daar een missie heb en dan is dat hele kamp nog steeds leeg .. dit was in origins niet zo en vond het daar toch beter geregeld .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

taker1987 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:16:
[...]

ik spot een bijvoorbeeld een kamp en maak direct dat kamp leeg ... later blijkt dat ik daar een missie heb en dan is dat hele kamp nog steeds leeg .. dit was in origins niet zo en vond het daar toch beter geregeld .
Daar heb ik nog geen last van gehad.. wel wat een dejavu gevoel.. naar mijn idee zijn bepaalde outposts gekopieerd op meerdere stukken/eilanden

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Mensen al op Mykonos geweest? Vond dat echt een erg leuk eiland qua quests en omgeving.

By the way; als je op de map naar Delos gaat, dan het fasttravel punt midden in de map. Daar zie je als het goed is een gedeelde foto van Chezna, that's me :)

[ Voor 48% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 12-10-2018 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Nu aan het begin wel. Snap alleen de onderverdeling in sidemissions niet echt, welke zal ik nou echt doen en welke zijn nou best generiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
SemperFidelis schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:53:
[...]

welke zal ik nou echt doen en welke zijn nou best generiek?
De generieke herken je aan:

Vernietig X schepen (piraat/Athens/Sparta)
Vermoord mercenary, politician
Dood X van bepaalde soldaten

Die gewoon lekker in je questlog laten, complete je bijna vanzelf.

[ Voor 11% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 12-10-2018 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:58:
[...]

De generieke herken je aan:

Vernietig X schepen (piraat/Athens/Sparta)
Vermoord mercenary, politician
Dood X van bepaalde soldaten

Die gewoon lekker in je questlog laten, complete je bijna vanzelf.
Nee maar bv de missies in de dorpen die op zo'n bord hangen. Dat zijn niet echt toffe sidequests toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
just......................amazing simply amazing:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-05 10:23
Ik speel de game op 4K met een Vega 56 en haal doorgaans tussen de 40 en 60 fps. Door Anti-Aliasing op low te zetten ipv Off haal je een flinke fps boost. Wellicht een aardige tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06:11
Weet niet wat er is gebeurd na de patch van vandaag(1.04) maar de game loopt bij mij steeds vast :( Ik weet niet of er meer mensen last van hebben? Ik speel op een ps4 pro. Tot vandaag eigenlijk geen problemen gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door Joetje079 op 12-10-2018 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Volgens mij ben ik al die quests al tegengekomen, vond het erg vermakelijk. Niks mis met de humor in deze game :P Mijn warriorchick winkt en flirt ook met alle mooie vrouwen die ze tegenkomt..en more.., haha.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
2Dutch schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:43:
[...]

Volgens mij ben ik al die quests al tegengekomen, vond het erg vermakelijk. Niks mis met de humor in deze game :P Mijn warriorchick winkt en flirt ook met alle mooie vrouwen die ze tegenkomt..en more.., haha.
Just as in real life right ;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalyu
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-02 00:07
Deviat3 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:35:
Alle gear die je niet gebruikt dismantle en ik gebruik mijn paard zeer weinig. altijd gewoon lopen kom je vanzelf meer iron en hout tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Patch 1.05 is uit:
# Improving game’s stability
# Fixed an issue that prevented players to change out of cultist disguise
# Fixed an issue that leads to crashes to dashboard when starting a new game on Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 22-05 10:38

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

2Dutch schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:43:
[...]

Kwou net zeggen, maar als ik het zo hoor dan lijkt de voiceover/acting van Kassandra me toch beter. En ja alles wat los en vast zit xD. Maar erg vermakelijk tot nu toe. Af en toe wat droge humor of onverwachte dingetjes.

Origins was leuk/mooi de hele Egyptische setting maar deze setting vind ik ook supervet.

De enige plek waar ik me op dit moment echt een jostie voel is op het water, waar ik met de 'Jackdaw?' de elite bosses neerhaalde, hele groepen aan schepen chainde heb ik nu echt moeite om in leven te blijven.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Meer mensen last van een downgrade na de laatste patch op de pc?
Ze weten een sfeervolle game wel weer goed te verzieken met hun patches 8)7

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviat3
Die van gisteren? Ik heb niet echt iets gemerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Laatst online: 07:20
Weet iemand die al wat verder is of de game nog wat diverser wordt qua omgevingen? Ik ben nu aangekomen in Sparta (level 33ish) en wat me nu vooral op begint te vallen is dat het knip en plakgehalte erg hoog is in deze game.

Voor mijn gevoel heb je het meeste eigenlijk wel gezien nadat je in Athene bent geweest. De natuur is overal hetzelfde (incl. de eilanden) en de dorpjes e.d. veranderen eigenlijk ook helemaal niet. Daardoor heb ik niet echt de drang meer om op ontdekkingstocht te gaan. Ben voornamelijk van A naar B aan het rennen.

Wat mij betreft had de map gehalveerd mogen worden en in plaats daarvan wat meer diversiteit (kwaliteit i.p.v. kwantiteit). Ik begrijp dat men Griekenland wilt nabootsen, maar het blijft een game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

prutser001 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:28:
Kwou net zeggen, maar als ik het zo hoor dan lijkt de voiceover/acting van Kassandra me toch beter. En ja alles wat los en vast zit xD. Maar erg vermakelijk tot nu toe. Af en toe wat droge humor of onverwachte dingetjes.

Origins was leuk/mooi de hele Egyptische setting maar deze setting vind ik ook supervet.

De enige plek waar ik me op dit moment echt een jostie voel is op het water, waar ik met de 'Jackdaw?' de elite bosses neerhaalde, hele groepen aan schepen chainde heb ik nu echt moeite om in leven te blijven.
Klopt, van die rare melige interacties maken het extra vermakelijk. Ben volgens mij wel blij dat ik voor de dame heb gekozen, idd de voice acting van die gast is meh. Ik vind die watergevechten ook lastiger en niet zo heel leuk, dus ik vermijd ze grotendeels. Ben in het begin ook van eiland naar eiland gezwommen, lekker viewpoints unlocken en dan voor quests waar ik halve oceaan over moest gewoon fast travel > dock > schip oproepen > done :P

Origins vond ik ook erg mooi, black flag was ik vrij snel beu. Odyssey is wel extra leuk met dat RPG-lite sausje, ik vermaak me erg goed met de game. Screenshot me een ongeluk, zoveel moois!

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Deviat3 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:13:
Die van gisteren? Ik heb niet echt iets gemerkt...
Yes, na de patch lagere draw distance en ik miste wat 'sfeer' in de spelwereld, maar misschien houd ik mijzelf voor de gek en zit ik net toevallig op een plek en tijd waar het anders ook gewoon lelijk was O-)

Verder merk ik het wel bij hogere punten, draai de camera rond en de details poppen veel te laat na voren.
Kan er mee leven als iets niet mooi is, maar dingen mooi maken om ze later bewust lelijker maken vind ik op zijn zachts wat minder tof ;)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviat3
AntiChrist7 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:18:
[...]

Dismantelen van basic gear (de grijze), en de blauwe (rare) + epic (paars) verkopen, die je niet (meer )gebruikt. Upgraden is wel enorm duur, je bent beter af om gewoon nieuwe gear te gebruiken. Ook maakt het niet zoveel uit dat je gear een paar levels lager is

Ook hebben grot locaties (ondergronds) veel ore op de grond liggen. Koop de eagle vision skill (Athena vision ofzoiets), dan moet je minder zoeken
Ik moet minder upgraden idd, maar ik vind t lastig om mn mooie spulletjes te dismantelen... tis maar goed dat er geen overencumbrance in de game zit want ik heb genoeg armor om een legertje mee uit te rusten. Morgen maar eens schoon schip maken hehe.

Vermaak me nog steeds prima met de game. Ben nog niet echt met de main quest bezig, raak steeds afgeleid. Nu weer een paar uurtjes bezig geweest op dat eiland waar je een oerhert moet afmaken. Ff dit, ff dat en hoppa weer een dag voorbij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ben toch een beetje overweldigd door de game. Er is vanaf het begin al gelijk zoveel te doen. Het lijkt alsof ze het concept van origins op 80% hebben gepakt en vanaf het moment dat je kan bewegen in je bakkes duwen. Vermakelijke game, begrijp me niet verkeerd. Maar de drive om verder te spelen is op dit moment omdat ik Assassin's Creed gewoon gaaf vind. Maar de feeling is er nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Even een spoiler en mogelijke bug? Heeft te maken met Nikolaos

spoiler:
Toen ik Nikolaos (Stief pa) tegenkwam heb ik hem niet dood gemaakt, hij liep weg en liet z'n helm liggen. Ik had in ieder geval niet begrepen dat hij dood was/zou gaan?. Nu kom ik dus Stentor weer tegen en die valt me gelijk aan dat Nikolaos dood is? Bij mijn weten was hij niet dood? Mis ik iets?

Net weer een paar leuke quests gehad, Testikles :P is grappig, ik mis alleen biggus dickus nog :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
prutser001 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:59:
Even een spoiler en mogelijke bug? Heeft te maken met Nikolaos

spoiler:
Toen ik Nikolaos (Stief pa) tegenkwam heb ik hem niet dood gemaakt, hij liep weg en liet z'n helm liggen. Ik had in ieder geval niet begrepen dat hij dood was/zou gaan?. Nu kom ik dus Stentor weer tegen en die valt me gelijk aan dat Nikolaos dood is? Bij mijn weten was hij niet dood? Mis ik iets?

Net weer een paar leuke quests gehad, Testikles :P is grappig, ik mis alleen biggus dickus nog :P
wat betreft je spoiler: ja ik had dat ook en begreep er ook al geen reet van :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-05 16:36

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

[...]

Dit klopt, maar ik vind het net fijn.. heb je net een half uur een fort zitten leegmaken, mag je het dan nog een keer doen :+.. nee, daar duurt het spel toch echt te lang voor.

Nu 30 uur in zitten. Vond het wel apart dat (niet echt een spoiler maar goed)
spoiler:
er op een bepaald moment een lvl jump van ongeveer 8 levels was bij de story.. van 22/23 naar 31. Ik zit aan ongeveer een uur per level, ben level 28. Maar dat verplicht je dus eigenlijk om 8 uur lang sidequests te doen

Denk dat de interesse er bij een uur of 50-60 wel uit is bij mij. Dan heb ik ook m'n euro per uur doel gehaald. Red dead 2 gaat toch 100% voor dit spel, dus na 26 oktober zal het spel niet zo gek vaak meer aangeraakt worden.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Kuusj schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:18:
[...]
Dan heb ik ook m'n euro per uur doel gehaald.
Damn. Als je zo speelt kun je net zo goed een andere hobby zoeken lijkt me :? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

-SaveMe- schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:46:
[...]

Damn. Als je zo speelt kun je net zo goed een andere hobby zoeken lijkt me :? :|
Ik zou bijna willen zeggen "waar maak je je druk om?".. Laat mij anders gewoon spelen hoe ik wil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
[...]

Ik betrap me er wel eens op dat iemand mij een quest geeft dat ik met exploren al voldaan heb.In jou geval heb je dan toch ook je missie voldaan ?

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 13-10-2018 08:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:54
Wát een game zeg, damn. Heb echt moeite om te stoppen met spelen. Vergelijkingen met The Witcher 3 snap ik wel, komt soms aardig in de buurt.

En idd, ben ook een autist pur sang hoor. Elk gebied moet volkomen gecleared worden voor ik verder mag :+. Ik activeer trouwens ook alles op die message boards, laat ze lekker in m'n quest log staan en zie wel of ik ze vanzelf voltooi of niet.

[ Voor 21% gewijzigd door DutchOwnage op 13-10-2018 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviat3
Dubrillion schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:41:
Ik ben toch een beetje overweldigd door de game. Er is vanaf het begin al gelijk zoveel te doen. Het lijkt alsof ze het concept van origins op 80% hebben gepakt en vanaf het moment dat je kan bewegen in je bakkes duwen. Vermakelijke game, begrijp me niet verkeerd. Maar de drive om verder te spelen is op dit moment omdat ik Assassin's Creed gewoon gaaf vind. Maar de feeling is er nog niet helemaal.
Had ik ook in t begin hoor. Maar pak t stap voor stap op. Doe ook niet alles, maar wel alle echte sidequests. Dan ontdek je de meeste vraagtekens wel. Verder een paar veldslagjes/cultists voor de gear en wat beasties slayen om die chick te versieren 😎

Ik kijk eigenlijk puur naar t level van mezelf en de regio's die dan te doen zijn en explore die dan. Heb zo nog geen last van de 'grind' waar t hele internet die de game niet heeft over zeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:26

HaterFrame

Well... Poo came out!

Heerlijk spel is het, goede verhalen en leuke side quests. Dit spel laat je echt de tijd vergeten. Eerdere delen kon ik niet inkomen maar hier was ik vanaf de eerste 10 minuten niet meer achterweg te krijgen.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviat3
spoiler:
Heheh ik lees net dat als je dat stuk hebt gehad met het oog, cyclops en de geit, je het oog weer kan vinden als je geiten gaat killen in de regio. Cutscene en alles erbij. Te grappig.

[ Voor 5% gewijzigd door Deviat3 op 13-10-2018 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

DigitalError schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:03:
[...]

wat betreft je spoiler: ja ik had dat ook en begreep er ook al geen reet van :P
Nou word het mooier,
spoiler:
Kom ik weer 'thuis' met 'mater' schijnt er iets weg te zijn (helaas was ik even afgeleid door telefoon) maar ik ving wel op dat Nikolaos dus iets opgepikt heeft uit het oude huis na de ontmoeting.... Als jij het nog snapt?

Ik moet wel zeggen dat de laatste 25% voorbij suizen, de eerste 60% van het spel hebben me ~45 uur gekost... de laatste 25% ofzo nog geen 10 uur? Zit nu op 92% completion? Of ik heb iets gemist of er zit ergens een bug? Voor mijn gevoel sloot het verhaal wel aan, ondanks dat ik zo'n 'oh we moeten haast maken' momentje had waar ik dus eerst even wat forts e.d. ging leegruimen en dus de main quest liet wachten.

Ik heb ook wel het gevoel dat sommige keuzes niet helemaal zijn wat ik in gedachten had..

Even een spoiler over 'The Monger' (niet lezen als je het nog niet tegen gekomen bent)
spoiler:
Ik heb de 'Monger' dus publiekelijk afgemaakt dit heeft helaas gevolgen voor latere quests. Als je Lagos moet gaan doen dan maakt het niet uit of je z'n familie red of niet, als Monger dus niet in de grot is afgemaakt kun je Lagos niet aan je kant krijgen. Nou komt het dus, die beste man die je moeder en jou dus helpt (sabaras? ofzo) is elke keer pissig, ookal red ik dus eerst zijn familie en wil ik zijn kant op om Lagos te redden de keuze is er niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosttweakers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:26
Hoe doen jullie het met gear? Ik heb het snake setje compleet na de eyes of huppeldepup uitgemoord te hebben, en vraag me af of het nu zinvol is om dat setje te blijven upgraden, tot het volgende setje, of steeds maar betere grey of epic spullen te pakken.
Wat materiaal betreft is het om het even, alles wat ik vind dismantle ik en dat gebruik je dan voor de upgrades..

Verder: wat een bazenspel. Mis wel de optie om Socrates zijn nek om te draaien met zijn geouwehoer. 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Joosttweakers schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:21:
Hoe doen jullie het met gear? Ik heb het snake setje compleet na de eyes of huppeldepup uitgemoord te hebben, en vraag me af of het nu zinvol is om dat setje te blijven upgraden, tot het volgende setje, of steeds maar betere grey of epic spullen te pakken.
Wat materiaal betreft is het om het even, alles wat ik vind dismantle ik en dat gebruik je dan voor de upgrades..

Verder: wat een bazenspel. Mis wel de optie om Socrates zijn nek om te draaien met zijn geouwehoer. 😏
Ik ben ook voor de volle snake set gegaan en engraved alles op lvl50 na 69 uur. Heb nu 100740 assassin damage :) De meeste Assassinations zijn dan ook wel instant nu, zeker het chainen met Rush Assassination is allemaal 1 shot maar niet op een aantal 'Captains' of b.v. Mercs.

Ik heb dan nu 8 x 15% assassin damage over mijn gear.
Voor 'offhand' gebruik ik Hermes's Herukeion of Polypohemos Cyclops Bludgeon. Niet om te gebruiken maar puur voor de 15% assassin dmg. Ze zijn wel handig met 'R' tijdens battlegrounds.

8 sets die ik nu heb:
Immortal/Artemis/Spartan War Hero/Greek Hero/Agemenmon/Amazon/Athenian War hero en Snake dan.
Heb 1 of 2 stukken Pirate maar die moet ik nog gaan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:26

HaterFrame

Well... Poo came out!

Oeh shit, het is al weer 2 uur :D 8)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ja precies :P

Level 31 nu, maar eerst even slapen voor we verder gaan :+

[ Voor 15% gewijzigd door RubenSaurus op 14-10-2018 02:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

-SaveMe- schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:46:
[...]

Overigens een toevoeging hierop: als ik een spel koop voor 60€ en ik heb het uitgespeeld na 15 uur, vind ik het een beetje jammer van mijn centen. Als ik een game koop voor 3€ zijn mijn verwachtingen van die game ook gewoon een stuk lager.

Punt blijft wel: als je het daar niet mee eens bent, ga lekker op je eigen manier spelen, maar laat mij dat svp ook doen :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-05 13:30

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Kuusj schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 03:20:
[...]

Overigens een toevoeging hierop: als ik een spel koop voor 60€ en ik heb het uitgespeeld na 15 uur, vind ik het een beetje jammer van mijn centen. Als ik een game koop voor 3€ zijn mijn verwachtingen van die game ook gewoon een stuk lager.

Punt blijft wel: als je het daar niet mee eens bent, ga lekker op je eigen manier spelen, maar laat mij dat svp ook doen :')
Nou nou niet zo bitter zeg... :p

Bekijk het zo, je zal moeite moeten doen om een game te vinden die minder kostenefficiënt is dan de brandstof voor je kever. Als je je dat realiseert wordt het leven opeens een stuk leuker. ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Blaat schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 08:30:
[...]

Bekijk het zo, je zal moeite moeten doen om een game te vinden die minder kostenefficiënt is dan de brandstof voor je kever. Als je je dat realiseert wordt het leven opeens een stuk leuker. ;)
Om niet te zeggen dat iedereen die vandaag de dag nog €60 betaalt voor een AAA game, niet weet hoe hij moet zoeken. Ubisoft zelf geeft al -20% coupons weg, zo moeilijk is het niet....

Enige kritiek die ik heb op de lengte van de game is dat er gewoon teveel te doen is om nog een tweede keer (als Alexios dan) te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Blaat schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 08:30:
[...]

Weet je, ik ben het met je eens dat het misschien bitter is, maar ik relativeer mijn uitgaven. Ik heb ook wel eens games gekocht die ik vervolgens na een paar uur nooit meer heb aangeraakt, dat vind ik super jammer van mijn centen. Overigens, een liter benzine krijg ik gegarandeerd 6km mee gereden, misschien nog wel 8 als ik zuinig doe :+ kosten relativeren voor een auto is iets wat niet werkt kan ik je zeggen haha.
AntiChrist7 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 10:47:
[...]

Om niet te zeggen dat iedereen die vandaag de dag nog €60 betaalt voor een AAA game, niet weet hoe hij moet zoeken. Ubisoft zelf geeft al -20% coupons weg, zo moeilijk is het niet....

Enige kritiek die ik heb op de lengte van de game is dat er gewoon teveel te doen is om nog een tweede keer (als Alexios dan) te spelen
Dat ben ik met je eens, maar ik vind het persoonlijk leuk om de games voor consoles gewoon fysiek te hebben. Ik heb nu 60€ betaald voor de Omega edition, daar zit nog een kaart bij, een artbook en een 'exclusieve' armorset. Dat maakt het voor mij toch net iets meer waard. Als dat er niet bij zou zitten zou ik 60€ wel veel vinden.

Fallout 76 ga ik ook geen 60€ voor betalen, en Red Dead is dan een uitzondering, ik twijfel daar om zo'n special edition te kopen voor 2 tientjes extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Jullie hadden gelijk. Het duurt even voor het op gang komt. Zodra ze een hintje geven over de "tempeliers" wordt het voor mij gelijk interessant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Protip: een direct gezonken schip kan je achteraf nog steeds looten (schip zinkt naar de bodem maar de kistjes blijven beschikbaar.)
Protip 2: Bovenstaande werkt goed bij ondiepwater. Als je dat midden op zee doet en te lang wacht moet je diep duiken wat resulteert in insta death :+

Leuk spel is het toch :9

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-05 16:26
Ik ben verrast door Odyssey, Origins kon me niet zo boeien.. Maar odyssey tot nu toe wel. Speel 'm op hard, en dat valt soms best nog vies tegen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

FranticDJ schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 18:53:
Ik ben verrast door Odyssey, Origins kon me niet zo boeien.. Maar odyssey tot nu toe wel. Speel 'm op hard, en dat valt soms best nog vies tegen :+
Ik begon vol goede moed met Origins. In de pre-order, Season Pass; de hele rataplan. Maar dat was echt gewoon te groot en teveel van hetzelfde. Die zandvlakte kwam mij na 3 gebieden ook wel mijn reet uit :/

Het bootje varen van BF is weer in een mindere mate terug en dat biedt voor mij de broodnodige afwisseling die ik in Origins mistte. Daarnaast is de wereldkaart heerlijk groot, maar zijn de eilanden goed gesegmenteerd.

Odyssey is in elk opzicht een betere, leukere en vooral boeiendere versie van Origins. Ik vreesde het ergste voor mijn 'AC bug' na de tegenvaller van Origins voor mij. Maar nu.. :9

/persoonlijke mening

P.S hier ook op hard en dat is precies goed :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Notna schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 18:46:
Protip: een direct gezonken schip kan je achteraf nog steeds looten (schip zinkt naar de bodem maar de kistjes blijven beschikbaar.)
Protip 2: Bovenstaande werkt goed bij ondiepwater. Als je dat midden op zee doet en te lang wacht moet je diep duiken wat resulteert in insta death :+

Leuk spel is het toch :9
Ik vind het enteren nogal een gedoe vergeleken met Black Flag+ rogue (omdat je meer elite tegenstanders hebt), vandaar dat ik die schepen meteen zink, want je krijgt er toch nog grondstoffen van, en je schip krijgt meteen health. Is die loot het wel echt waar? Is toch at max epic gear?
Kuusj schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 11:44:
[...]

Dat ben ik met je eens, maar ik vind het persoonlijk leuk om de games voor consoles gewoon fysiek te hebben. Ik heb nu 60€ betaald voor de Omega edition, daar zit nog een kaart bij, een artbook en een 'exclusieve' armorset. Dat maakt het voor mij toch net iets meer waard. Als dat er niet bij zou zitten zou ik 60€ wel veel vinden.
Ik vind dateconomisch gezien gewoon logisch inconsistent. Je wilt er een zekere minuten/€ uithalen (wat je goed recht is) , maar je drijft wel zelf de kost op met laten we eerlijk zijn, irrelevante dingen als een artbook en een kaart.

Trouwens, ik ben vrij zeker dat je die -20% ook daarvoor kan gebruiken, zolang je maar van de ubistore besteld

[ Voor 36% gewijzigd door AntiChrist7 op 14-10-2018 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

AntiChrist7 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:18:
[...]

Ik vind het enteren nogal een gedoe vergeleken met Black Flag+ rogue (omdat je meer elite tegenstanders hebt), vandaar dat ik die schepen meteen zink, want je krijgt er toch nog grondstoffen van, en je schip krijgt meteen health. Is die loot het wel echt waar? Is toch at max epic gear?

[...]

Ik vind dateconomisch gezien gewoon logisch inconsistent. Je wilt er een zekere minuten/€ uithalen (wat je goed recht is) , maar je drijft wel zelf de kost op met laten we eerlijk zijn, irrelevante dingen als een artbook en een kaart.

Trouwens, ik ben vrij zeker dat je die -20% ook daarvoor kan gebruiken, zolang je maar van de ubistore besteld
Mwa, er zit wat leuke gear tussen vooralsnog. Ik zink ze en spring er meteen op voor de kisten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Notna schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:46:
[...]

Mwa, er zit wat leuke gear tussen vooralsnog. Ik zink ze en spring er meteen op voor de kisten :+
ik heb geen tijd voor die ongein :+ door naar de volgende quest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

AntiChrist7 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:18:
[...]

[...]

Haha ik moet toch wel enigszins lachen om het feit dat men dat uur per euro hier zo serieus opvat.. mijn god waar kun je je druk om maken :+ Ik heb 160 games in mijn Steam Library nog nooit gespeeld, is dat dan economisch verantwoord? Nee zeker niet. Maar dat zijn games die dan ook geen 60€ kosten. Ik denk dat mijn Ps4 games bij elkaar even veel hebben gekost als mijn hele Steam library. En vanwege dat feit vind ik het jammer als een game zo tegen zou vallen dat ik het na een paar uur aan de kant leg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Helaas 'uitgespeeld' vandaag :( 99%?! Echt zo'n spel waar je het probeert uit te stellen, nog een groot aantal vraagtekens weggewerkt (Auto travel he.. ) Maar toch de laatste quests gedaan.

Als je de minitransactie onzin volledig zou negeren is het een pracht spel, voice acting hier en daar is wat ruk maar ook weer komisch.

Ik ben 'maar' 2 bugs tegengekomen, 1 quest die ik niet kon inleveren... En de schijnbaar bekende verhaal bug met Nikolaos...
spoiler:
Nikolaos is dood, oh nee toch niet, oh nee toch wel/nietus/wellus/nietus etc...

Aangenaam spel, Origins was al een vooruitgang op die 'london' bagger.. Black Flag/Rogue waren leuk, Unity had als pluspunt de MP dan.. Mooie stad maar erg geplaagd door bugs..

Odyssey is kwa spel/verhaal en wereld een goede stap vooruit, ben benieuwd wat de DLC gaat brengen... Hopelijk niet 1 of andere stomme PVP modus ofzo maar meer iets in de zin van 'Blood and Wine' :)

Hopelijk blijven ze met de nieuwe AC series 'ver' in het verleden en misschien Alexander of Macedonia om maar wat te noemen. Zijn zat andere periodes te vinden die boeiend genoeg kunnen zijn voor een AC spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
prutser001 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:46:
Helaas 'uitgespeeld' vandaag :( 99%?! Echt zo'n spel waar je het probeert uit te stellen, nog een groot aantal vraagtekens weggewerkt (Auto travel he.. ) Maar toch de laatste quests gedaan.

Als je de minitransactie onzin volledig zou negeren is het een pracht spel, voice acting hier en daar is wat ruk maar ook weer komisch.

Ik ben 'maar' 2 bugs tegengekomen, 1 quest die ik niet kon inleveren... En de schijnbaar bekende verhaal bug met Nikolaos...
spoiler:
Nikolaos is dood, oh nee toch niet, oh nee toch wel/nietus/wellus/nietus etc...

Aangenaam spel, Origins was al een vooruitgang op die 'london' bagger.. Black Flag/Rogue waren leuk, Unity had als pluspunt de MP dan.. Mooie stad maar erg geplaagd door bugs..

Odyssey is kwa spel/verhaal en wereld een goede stap vooruit, ben benieuwd wat de DLC gaat brengen... Hopelijk niet 1 of andere stomme PVP modus ofzo maar meer iets in de zin van 'Blood and Wine' :)

Hopelijk blijven ze met de nieuwe AC series 'ver' in het verleden en misschien Alexander of Macedonia om maar wat te noemen. Zijn zat andere periodes te vinden die boeiend genoeg kunnen zijn voor een AC spel.
Was die eerste bug toevallig met de blind king Quest? Van de pre-order? Want daar is ook een dingetje mee namenlijk maar Ubisoft is er van op de hoogte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

DigitalError schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 22:29:
[...]

Was die eerste bug toevallig met de blind king Quest? Van de pre-order? Want daar is ook een dingetje mee namenlijk maar Ubisoft is er van op de hoogte.
Nee, die heb ik gewoon kunnen afronden. Dit was een random quest 'ergens' waar ik een aantal dingen moest doen, kom ik terug bij de NPC krijg ik geen 'talk' optie. Ik voelde me genegeerd dus hem ook maar omgelegd ;) Toen kreeg ik mission failed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

SemperFidelis schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:53:
[...]

Nu aan het begin wel. Snap alleen de onderverdeling in sidemissions niet echt, welke zal ik nou echt doen en welke zijn nou best generiek?
Ik doe werkelijk alles wat ik tegen kom/zie op de map.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Luukwa schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:05:
[...]

Ik doe werkelijk alles wat ik tegen kom/zie op de map.
Same here; alles wat ik tegenkom en op de message boards accept ik. Dan sorteer ik ze op afstand en werk zo de lijst af. Rinse and repeat. Als er niets meer te doen is; verder met het verhaal en als ik in een level groep kom waardoor ik weer een nieuw gebied (veilig) in kan; daar in gaan en clearen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:25
prutser001 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 23:04:
[...]

Ik ben ook voor de volle snake set gegaan en engraved alles op lvl50 na 69 uur. Heb nu 100740 assassin damage :) De meeste Assassinations zijn dan ook wel instant nu, zeker het chainen met Rush Assassination is allemaal 1 shot maar niet op een aantal 'Captains' of b.v. Mercs.

Ik heb dan nu 8 x 15% assassin damage over mijn gear.
Voor 'offhand' gebruik ik Hermes's Herukeion of Polypohemos Cyclops Bludgeon. Niet om te gebruiken maar puur voor de 15% assassin dmg. Ze zijn wel handig met 'R' tijdens battlegrounds.

8 sets die ik nu heb:
Immortal/Artemis/Spartan War Hero/Greek Hero/Agemenmon/Amazon/Athenian War hero en Snake dan.
Heb 1 of 2 stukken Pirate maar die moet ik nog gaan doen.
Hoe krijg je die 8 sets zo snel compleet? Ik ben weliswaar ook nog "maar" level 33, maar heb wel moeite om een complete legendary set bij elkaar te sprokkelen.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:54
Moet je als je de leider van een bepaalde regio dusdanig hebt verzwakt, gelijk die grote battle aangaan? Ik had gisteren dus een bepaalde regio helemaal op 0 gezet, kon ook die grote battle aangaan, maar wilde eerst het hele gebied nog clearen van vraagtekens e.d. Tot mijn verbazing was op een gegeven moment die hele regio weer op volle sterkte. Wél onder ander gezag dacht ik, Spartaans ipv Atheens maar heb dat gevecht nooit gedaan. Wel jammer want had graag die 2 epische stukken gear verzameld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
ZesBarkiePK schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:43:
[...]

Hoe krijg je die 8 sets zo snel compleet? Ik ben weliswaar ook nog "maar" level 33, maar heb wel moeite om een complete legendary set bij elkaar te sprokkelen.
Voornamelijk achter de cultists aangaan.

Ik heb moeite één te vinden in Phokis, iemand een idee (laag level cultist, denk ik, het is de eerste in de rij in ieder geval (van rechts naar links gezien en dan rechtonder in de tree))
spoiler:
Gaat om de Cultist die in een Wolfs Den zou schuilhouden. Ik heb volgens mij alle vraagtekens en alle side missions gehad, maar ik kan hem/haar nog niet vinden. Iemand een idee waar ik de eerste aanwijzing (in de wolfs den) kan vinden?

[ Voor 7% gewijzigd door YdieresiS op 15-10-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

DutchOwnage schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:10:
Moet je als je de leider van een bepaalde regio dusdanig hebt verzwakt, gelijk die grote battle aangaan? Ik had gisteren dus een bepaalde regio helemaal op 0 gezet, kon ook die grote battle aangaan, maar wilde eerst het hele gebied nog clearen van vraagtekens e.d. Tot mijn verbazing was op een gegeven moment die hele regio weer op volle sterkte. Wél onder ander gezag dacht ik, Spartaans ipv Atheens maar heb dat gevecht nooit gedaan. Wel jammer want had graag die 2 epische stukken gear verzameld...
AFAIK niet. Ik had net de leider in Megaris dood gemaakt en ben toen wat naval dingen gaan doen. Alles bleef gecleared en ook de leider was er niet.
Ben nu in de eerste push van Sparta aan het doen.

Welke overigens ook best wel irritant is; ik ben niet zo heel handig met lopen of vechten soms. Dus ik loop met de leider mee naa rhet kamp. Komt er een wolf, in het kamp, op mij afgerend. Spartans gaan er op inhakken en ik ook. Raak ik hierbij per ongeluk een Spartan; hele kamp op mijn dak :')
Moest eerst weer anoniem worden alvorens ik verder kon met de missie. Beetje suf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DutchOwnage schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:10:
Had hetzelfde, kon een battle doen maar toen was hij ineens weg en was de regio weer Fortified. Even niet op gelet wie nu controle had voor/na dat gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Angeloonie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:44:
[...]

Had hetzelfde, kon een battle doen maar toen was hij ineens weg en was de regio weer Fortified. Even niet op gelet wie nu controle had voor/na dat gebeuren :P
Ik herken dit ook. Ik had dit op dat pirateneiland. Eerst Athene aan de macht en daarna Sparta, ik had de leider gedood en er was ineens ook weer een nieuwe leider (omdat ik dus eerst een aantal andere quests wilde doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Dat is ook wel logisch natuurlijk. Als er een leider wordt vermoord wordt ie vervangen, of de conquest battle vindt plaats zonder jou :)

Afbeeldingslocatie: https://acd-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/5bc35e0b89d3dbb45402243d/fullscreen

Exploren is echt een feestje in deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-05 13:30

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Notna schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:28:
[...]

AFAIK niet. Ik had net de leider in Megaris dood gemaakt en ben toen wat naval dingen gaan doen. Alles bleef gecleared en ook de leider was er niet.
Ben nu in de eerste push van Sparta aan het doen.

Welke overigens ook best wel irritant is; ik ben niet zo heel handig met lopen of vechten soms. Dus ik loop met de leider mee naa rhet kamp. Komt er een wolf, in het kamp, op mij afgerend. Spartans gaan er op inhakken en ik ook. Raak ik hierbij per ongeluk een Spartan; hele kamp op mijn dak :')
Moest eerst weer anoniem worden alvorens ik verder kon met de missie. Beetje suf.
Zulk soort dingen gebeuren mij ook regelmatig. Ik doe alleen niet aan vluchten en slacht daarna gewoon dat hele kamp af.

Dat loopt niet altijd even goed af. Met een beetje pech heb je soms opeens 4 Mercenaries om je heen dansen en dat overleef ik meestal niet.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-05 14:30
YdieresiS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:10:
[...]

Voornamelijk achter de cultists aangaan.

Ik heb moeite één te vinden in Phokis, iemand een idee (laag level cultist, denk ik, het is de eerste in de rij in ieder geval (van rechts naar links gezien en dan rechtonder in de tree))
spoiler:
Gaat om de Cultist die in een Wolfs Den zou schuilhouden. Ik heb volgens mij alle vraagtekens en alle side missions gehad, maar ik kan hem/haar nog niet vinden. Iemand een idee waar ik de eerste aanwijzing (in de wolfs den) kan vinden?
aan de rechterzijde van phokis moet de wolfden zitten waar het om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05 14:40
Even spoiler vanwege cultist reward (level 20)

spoiler:
Wel gaaf dat de gehele armor set nu ge-upgrade is naar 20. Heb dus een awesome poison based set <3

Wel jammer dat de tijd dat je stealthy met een boog alles kan afmaken voorbij is :-( Ik vond dat altijd zo leuk

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

corset schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:12:

Wel jammer dat de tijd dat je stealthy met een boog alles kan afmaken voorbij is :-( Ik vond dat altijd zo leuk
Niet? Hoezo? Damn! Ik vond het ook altijd zo tof met mijn boog door zo'n kamp te gaan en dan een voor een alles af te knallen zonder dat iemand dat door had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05 14:40
-SaveMe- schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:18:
[...]

Niet? Hoezo? Damn! Ik vond het ook altijd zo tof met mijn boog door zo'n kamp te gaan en dan een voor een alles af te knallen zonder dat iemand dat door had :)
Heb het getest

Armor op 20 met alles +X% hunter damage
Alle skills in de hunter tree

Level 20 paarse boog

kan niks met 1 shot afmaken :( Max is 50-70% damage

Captains? Misschien 10-15% damage

[ Voor 3% gewijzigd door corset op 15-10-2018 12:21 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hmmmm, dat maakt de boog behoorlijk nutteloos ? Jammer. Headshots (stealth) zouden toch insta kills moeten zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
-SaveMe- schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:23:
Hmmmm, dat maakt de boog behoorlijk nutteloos ? Jammer. Headshots (stealth) zouden toch insta kills moeten zijn ?
Stealth assassinations zijn ook niet meer altijd instant kills (wat ik ook jammer vind), maar als je een van de speciale vaardigheden voor de boog gebruikt kan je wel instant headshotten (weet de naam niet meer)

had wel meer verwacht van die oricalcum shop, aanbod is echt beperkt
Pagina: 1 ... 7 ... 22 Laatste