Ik heb Origins niet heel ver gespeeld (level 25 oid) maar ik haakte daar vrij snel af omdat de main character oninteressant was, de omgevingen en vergezichten doodsaai waren (zand, zand, zand, groen, zand, zand, zand) en ik te vaak uit de wereld gehaald werd omdat ik in de moderne wereld iets moest doen.swoutr schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:37:
De game zit so far in elk opzicht beter in elkaar dan zijn voorganger, gesprekken worden veel interessanter door dialoogopties, combat is een stuk uitgebreider, side missies een tikkeltje interessanter. Maar toch pakt dit deel me so far minder dan Origins. Ik weet niet zo goed wat het is, ik denk de wereld/setting, die toch ietwat rommeliger / minder overtuigend aanvoelt dat bij origins. Ook heb ik de wauw momentjes uit origins nog niet echt gehad in odyssey.
Meer mensen een beetje een tegenstrijdig gevoel?
Tot nu toe heb ik met Odyssey daar geen last van, de omgevingen zijn erg gevarieerd en gevuld. De uitzichten zijn prachtig en de hele Griekse mythologie spreekt mij 100x meer aan dan Egypte. Enige wat ik mis is het schild, had graag met speer en schild gevochten, maar nu alsnog gewoon ouderwets met zwaard bezig
Ben ook nog maar 1x "uit" het spel gehaald tot nu toe, dus dat bevalt prima. Dat hele Abstergo gedoe mag van mij geschrapt worden, daar was ik na deel 2 al helemaal klaar mee.
[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 11-10-2018 12:05 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie