Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:57
Uplay challenges en rewards zijn nu ook in uplay zelf te vinden

EDIT: ondanks dat ik Meester Assassijn badge heb (kan je vinden op ubisoft club dashboard) staat die reward nog gelockt voor me

[ Voor 50% gewijzigd door AntiChrist7 op 30-09-2018 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15-09 09:05
Om toch maar even iedereen de juiste keuzen te laten maken of ze de game wel of niet gaan kopen heb ik hier 2 video’s die naar mijn menig wel eens zouden kunnen helpen ;)

1 gameplay video zonder main story spoilers maar zodat je een beetje een gevoel krijgt van de game;

2 een video met 15 dingen waar je op moet letten voor je de game koopt;

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Swiftor streamt de game al live op Twitch.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ubisoft heeft gisteren mijn game aangemeld bij UPS. Echter kreeg ik vanmorgen de melding dat de aflevering vandaag niet ging lukken en dat ik weer een update kreeg als er wel wat bekend werd. Helaas dus niet al vanaf vandaag aan de slag, ik zal vast tot vrijdag moeten wachten.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:58
Iemand enig idee hoe laat we morgen aan de slag kunnen met Odyssey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

YdieresiS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:22:
Ubisoft heeft gisteren mijn game aangemeld bij UPS. Echter kreeg ik vanmorgen de melding dat de aflevering vandaag niet ging lukken en dat ik weer een update kreeg als er wel wat bekend werd. Helaas dus niet al vanaf vandaag aan de slag, ik zal vast tot vrijdag moeten wachten.
Ze zijn wel lekker dubbel met hun berichtgeving.

Op de Ubistore homepage staat 'Speel eerder vanaf 2 okbtober!' bij de Spartan editie. Ik heb deze editie pre-ordered (12-06), maar bij de bestellingsgegevens staat dat de release 5 oktober is .... :F

Niet dat ik er extreem om maal of het morgen of vrijdag is (werken moet ik toch :+ ) maar ze hadden wel iets duidelijker mogen zijn.
PRE-ORDER VOORDELEN
- Speel Eerder vanaf 2 oktober (op Gold-, Ultimate-, Medusa-, Spartan- of Pantheon-edities)
- Een extra missie: 'The Blind King'
- Laagste prijsgarantie Meer informatie

**If you pre-order the SPARTAN EDITION from the Ubisoft Store before September 25th, 2018, your copy of the game will be delivered on October 2nd, 2018. If you pre-order the PC version of the SPARTAN EDITION from the Ubisoft Store, your game will be automatically activated in Uplay PC after your purchase. You will be able to pre-load your game a few days before the release and be the first to play thank to the play early on October 2nd. If you pre-order before 25/09/2018, the physical content of your edition will be delivered on October 2nd, 2018 by our carrier.

[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 01-10-2018 08:03 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Notna schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:51:
[...]

Ze zijn wel lekker dubbel met hun berichtgeving.

Op de Ubistore homepage staat 'Speel eerder vanaf 2 okbtober!' bij de Spartan editie. Ik heb deze editie pre-ordered, maar bij de bestellingsgegevens staat dat de relese 5 oktober is .... :F

Niet dat ik er extreem om maal of het morgen of vrijdag is (werken moet ik toch :+ ) maar ze hadden wel iets duidelijker mogen zijn.

[...]
Dan is er ook nog hoop voor mij, ik ging uit van 5 oktober, maar heb de Gold Edition, dus die zou ook vanaf 2 oktober kunnen. Ik las eerder ergens dat het alleen voor de PC was dat je eerder aan de slag kon. Ik ga gewoon uit van 5 oktober, dan kan het niet tegenvallen :+

Wat meer duidelijkheid zou wel lekker zijn, of tegen UPS zeggen dat de klant nog niet ingelicht mag worden. Kan natuurlijk ook komen doordat ik een account heb en heb aangegeven dat ik van alles op de hoogte wil zijn wat naar mij toe gezonden wordt.

We gaan het vanzelf zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

YdieresiS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:03:
[...]

Dan is er ook nog hoop voor mij, ik ging uit van 5 oktober, maar heb de Gold Edition, dus die zou ook vanaf 2 oktober kunnen. Ik las eerder ergens dat het alleen voor de PC was dat je eerder aan de slag kon. Ik ga gewoon uit van 5 oktober, dan kan het niet tegenvallen :+

Wat meer duidelijkheid zou wel lekker zijn, of tegen UPS zeggen dat de klant nog niet ingelicht mag worden. Kan natuurlijk ook komen doordat ik een account heb en heb aangegeven dat ik van alles op de hoogte wil zijn wat naar mij toe gezonden wordt.

We gaan het vanzelf zien :)
Ik heb uberhaubt geen email gezien, noch staat er enige andere informatie bij mijn bestellingen :P . Maar ik heb dan ook geen UPS account.

Maar idd; we gaan het zien. Zou alleen.... apart zijn aangezien ze er met grote letter mee adverteren.

Ben benieuwd of de bezorger net als vorig jaar een hele bus vol heeft :P Arme man vroeg nog aan mij, wat er in de dozen zat aangezien zijn hele bus (40 dozen) vol zat met identieke dozen :+

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 01-10-2018 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Notna schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:07:
[...]

Ik heb uberhaubt geen email gezien, noch staat er enige andere informatie bij mijn bestellingen :P . Maar ik heb dan ook geen UPS account.

Maar idd; we gaan het zien. Zou alleen.... apart zijn aangezien ze er met grote letter mee adverteren.

Ben benieuwd of de bezorger net als vorig jaar een hele bus vol heeft :P Arme man vroeg nog aan mij, wat er in de dozen zat aangezien zijn hele bus (40 dozen) vol zat met identieke dozen :+
Ik heb ook geen e-mail van Ubisoft gehad, alleen van UPS. Als ze hem wel morgen gaan bezorgen dan zal er in de loop van de dag een mailtje van Ubisoft komen, op het moment dat ze de bestelling aan UPS hebben overgedragen verwacht ik die dan. Daarin zal dan ook staan dat hij morgen afgeleverd wordt. Het zal vast goed komen. Deze mail kan ook pas laat op de avond komen.

Ik ben ook wel benieuwd, ik heb zelf dus alleen de Gold Edition (klein pakketje), maar vorig jaar had mijn bezorger hetzelfde met de editie met Bayek Statue. Die vroeg zich ook af wat er in zat. Wel grappig, ik heb het toen uitgelegd en hij zei toen dat hij bij de volgende bestellingen dan aan zou geven: "Veel plezier met Assassin's Creed".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Piet_Piraat7 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:42:
Iemand enig idee hoe laat we morgen aan de slag kunnen met Odyssey?
https://forums.ubi.com/sh...reload-amp-launch-timings
Uplay: Oct 2 @ 0001 Local*
Steam: Oct 2 @ 1600 UTC

En dat sterretje bij Local: *0000 Local means a release at 12 AM in your time zone.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
FlipFluitketel schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:28:
[...]

https://forums.ubi.com/sh...reload-amp-launch-timings
Uplay: Oct 2 @ 0001 Local*
Steam: Oct 2 @ 1600 UTC

En dat sterretje bij Local: *0000 Local means a release at 12 AM in your time zone.
Thanks :) ik zie nu pas dat ik preload kan doen. En met Gold Edition kun je inderdaad morgen aan de slag @Notna, vond het in hun mail ook wat verwarrend. Zin in oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb toevallig niet al te lang geleden Origins uitgespeeld (toch wel cool om de oorsprong van de Creed te zien), en kreeg vrijdag de Gold-key van Ubisoft (reviewsample) in mijn mailbox :) Kon al eerder aan de slag, maar had er helaas geen tijd voor... Qua looks oogt het inderdaad 100% Origins, maar daar is imho niks mis mee. De nieuwe skilltrees e.d. (heb reviewguide gelezen maar ga niet zitten spoileren) lijken me nice, neig toch altijd naar zoveel mogelijk stealth. Eigenlijk speel ik een beetje Splinter Cell met een andere skin :+

[ Voor 6% gewijzigd door 2Dutch op 01-10-2018 12:00 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

*O*

Afbeeldingslocatie: https://static2.cdn.ubi.com/FLAPS/SHOP/REFONTE_SERVICE/CONFIRMATION/SHIPPING/NL_02.jpg
Hallo Notna
Je pakketje is zojuist overgedragen aan de bezorgdienst.
Nog even geduld, dan heb je je langverwachte bestelling in handen en kan het feest beginnen!

Maar tot dat moment kun je neerploffen op je zitzak en de voortgang van je pakketje nauwlettend in de gaten houden:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Zojuist de bevestiging van verzending binnen gekregen. Het lijkt er dus op dat we morgen aan de slag kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 14:55
Piet_Piraat7 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:36:
[...]

Thanks :) ik zie nu pas dat ik preload kan doen. En met Gold Edition kun je inderdaad morgen aan de slag @Notna, vond het in hun mail ook wat verwarrend. Zin in oOo
huh?

Ik heb de gold edition besteld bij bol.com maar als ik inlog staat er gewoon ''wordt 5 oktober bezorgd''
ben je niet in de war met de ultimate edition, of geldt het alleen voor de digitale aanschaf van de gold edition?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ambition88 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

huh?

Ik heb de gold edition besteld bij bol.com maar als ik inlog staat er gewoon ''wordt 5 oktober bezorgd''
ben je niet in de war met de ultimate edition, of geldt het alleen voor de digitale aanschaf van de gold edition?
Misschien dat bol.com pas op 5 oktober levert, zou wel kut zijn. Ik heb 'm via de Ubisoft online store digitaal gekocht en daar staat letterlijk "Speel eerder vanaf 2 oktober" bij de Gold Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ambition88 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

huh?

Ik heb de Gold Edition besteld bij Ubisoft (hard copy voor PS4) zelf en dan krijg je hem wel morgen. Ik denk dat ze dat ook doen om de verkopen bij henzelf te stimuleren. Ik gok dat Bol.com aan een embargo vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
YdieresiS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:40:
[...]

Ik heb de Gold Edition besteld bij Ubisoft (hard copy voor PS4) zelf en dan krijg je hem wel morgen. Ik denk dat ze dat ook doen om de verkopen bij henzelf te stimuleren. Ik gok dat Bol.com aan een embargo vast zit.
Dat zou wel raar zijn toch, als je adverteert dat je 3 dagen eerder kan spelen met de gold edition, ik deze vervolgens bij bol.com bestel en hem alsnog 5 oktober geleverd krijg? 100 euro is geen kattenpis.

Misschien dat ik zo ffe contact leg met bol.com, nou moet ik eerlijk zeggen dat met de champions league + werk deze week, ik er waarschijnlijk toch pas vrijdag aan toe kom, maar toch.. wel vreemd. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Ambition88 bij Ubisoft online store kreeg je voor inlevering van 100 coins (die heb je al snel) 20% korting op je aanschaf. Vind 100 euro inderdaad niet niks. De 80 euro die ik betaald heb ook niet :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Ambition88 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:47:
[...]

Dat zou wel raar zijn toch, als je adverteert dat je 3 dagen eerder kan spelen met de gold edition, ik deze vervolgens bij bol.com bestel en hem alsnog 5 oktober geleverd krijg? 100 euro is geen kattenpis.

Misschien dat ik zo ffe contact leg met bol.com, nou moet ik eerlijk zeggen dat met de champions league + werk deze week, ik er waarschijnlijk toch pas vrijdag aan toe kom, maar toch.. wel vreemd. :9
Dat had ik niet duidelijk, ik dacht dat Bol.com daar niet mee geadverteerd had, maar dat komt ook omdat ik hem daar niet zelf besteld heb, ik bestel de games van Ubisoft vaak bij Ubisoft zelf omdat je daar 20% korting kan krijgen met je ubisoft points. Ik zou dan inderdaad even contact zoeken met Bol.com. Als ze er wel vanaf wijken, dan kan het nog zijn dat je in de loop van de middag/avond een verzendbevestiging krijgt en hem alsnog morgen geleverd krijgt, maar voor de zekerheid dus even vragen als 5 oktober ook in je dashboard staat daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Piet_Piraat7 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:47:
@Ambition88 bij Ubisoft online store kreeg je voor inlevering van 100 coins (die heb je al snel) 20% korting op je aanschaf. Vind 100 euro inderdaad niet niks. De 80 euro die ik betaald heb ook niet :p
Hehe dat is een goeie, maar dit geldt alleen voor de pc release toch of? ik koop hem namelijk voor de ps4. :)
YdieresiS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:49:
[...]

Dat had ik niet duidelijk, ik dacht dat Bol.com daar niet mee geadverteerd had, maar dat komt ook omdat ik hem daar niet zelf besteld heb, ik bestel de games van Ubisoft vaak bij Ubisoft zelf omdat je daar 20% korting kan krijgen met je ubisoft points. Ik zou dan inderdaad even contact zoeken met Bol.com. Als ze er wel vanaf wijken, dan kan het nog zijn dat je in de loop van de middag/avond een verzendbevestiging krijgt en hem alsnog morgen geleverd krijgt, maar voor de zekerheid dus even vragen als 5 oktober ook in je dashboard staat daar.
Nee bol.com heeft er ook niet mee geadverteerd hoor, maar ik bedoel gold edition is gold edition toch? misschien zie ik het iets te zwart/wit. :) in mn dashboard staat inderdaad 5 oktober, ga nog wel ffe contact leggen en komt hij 5 oktober is het ook prima.

Of ik zou mn pre-order alsnog bij bol.com moeten cancellen en morgen in de game mania de gold edition ophalen. :P (zie net dat daar voor de gold edition ook nog 4 dagen wachten geldt, zal wel alleen voor ubi zelf gelden dan, vreemd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:09
Ik wil ook de gold edition kopen.Maar als ik voor die korting ga krijg ik steeds de melding "Deze beloning is niet beschikbaar in jouw land".Iemand een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Ambition88 op de Ubisoft store online staat ook gewoon de PS4 versie die je kan kopen, zal ook wel met digitale download zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

kimone66 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:59:
Ik wil ook de gold edition kopen.Maar als ik voor die korting ga krijg ik steeds de melding "Deze beloning is niet beschikbaar in jouw land".Iemand een idee.
Staat de store wel op NL? Ik geloof dat in bijvoorbeeld Noord Amerika deze korting niet geldig is op pre-orders.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ambition88 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:56:
[...]

Hehe dat is een goeie, maar dit geldt alleen voor de pc release toch of? ik koop hem namelijk voor de ps4. :)

[...]

Nee bol.com heeft er ook niet mee geadverteerd hoor, maar ik bedoel gold edition is gold edition toch? misschien zie ik het iets te zwart/wit. :) in mn dashboard staat inderdaad 5 oktober, ga nog wel ffe contact leggen en komt hij 5 oktober is het ook prima.

Of ik zou mn pre-order alsnog bij bol.com moeten cancellen en morgen in de game mania de gold edition ophalen. :P (zie net dat daar voor de gold edition ook nog 4 dagen wachten geldt, zal wel alleen voor ubi zelf gelden dan, vreemd.)
TBH, dit soort dingen moet je altijd gewoon direct bij Ubi kopen en niet via een andere vendor (tenzij je giftcards hebt die je heel graag wilt gebruiken)

Scheelt een hoop gedoe en het is next day delivery met Ubi ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YdieresiS
De reviews komen online, zo ook die van Tweakers:
reviews: Assassin's Creed Odyssey - Prachtige trip naar Griekse Oudheid

Tot nu toe allemaal positief:
https://www.metacritic.co...4/assassins-creed-odyssey

[ Voor 20% gewijzigd door YdieresiS op 01-10-2018 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
8,5 op Tweakers en een 9,2 op IGN :) belooft veel goeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Prima reviews. Ze hebben mij doen besluiten om Odyssey te halen bij de ING. Ben laatst weer eens een keer gestart met Origins, mede om de DLC te spelen en blijft gewoon een topgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Zekers! :) hopelijk worden er eventueel nog wat bugs gefixed met een day one patch i can't wait.

Vraag me wel af of dat leveling systeem een beetje lekker werkt, dat je maximaal 2 levels hoger of lager bent dan je enemies.. soms is het ook wel eens fijn dat je echt progress merkt als je terug gaat naar een lager gebied en alles one shot. :P

Heb origins op normal uitgespeeld, ging op een gegeve moment vrij makkelijk. Ga bij dit spel mij eens aan hard mode wagen. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Ambition88 op 01-10-2018 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nog geen verzendbevestiging hier... Spartan Edition op XBox One.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Besteld :9 Vannacht om 12u spelen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator1NL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-07 07:47
@shoombak Met een VPN kun je hem nu ook al spelen!

[ Voor 13% gewijzigd door Predator1NL op 01-10-2018 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Impressive. Nieuwe Google technologie voor streaming games getest op AC:Odyssey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Willybubba schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:06:
Nog geen verzendbevestiging hier... Spartan Edition op XBox One.
Hier hetzelfde. Spartan editie voor Xbox, ook geen verzendmelding. Maar hoop toch dat er morgen iemand van UPS voor de deur staat :-)

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Vandaag hele dag door Griekenland zeilen :D wil deze echt voor de volle 100% halen

[ Voor 50% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 02-10-2018 06:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
Hahaha dat is zuur. Hoe ouder ik wordt hoe meer ik kan genieten van gamen in me eentje! Als de vrouw de deur uit is, TV aan en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik snap niet hoe ik stealth ga in de game :? ik ben nog helemaal in het begin, maar als ik door bosjes loop dan blijft Alexios rechtop staan. Normaal ga je toch automatisch crouchen?

Nevermind, B knop blijkbaar

[ Voor 9% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 02-10-2018 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
moet ik Orgins inruilen tegen deze, wat vinden jullie? Eigenlijk amper gespeeld maar deze wordt iets beter beoordeeld....

Enjoy the joy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26
Dan zou ik mij niet gek laten maken en toch Origins nog een kans geven. Origins is gewoon een prima game. Waarom nu de hoofdprijs betalen voor nagenoeg dezelfde game, als je een haast niet gespeeld exemplaar thuis hebt liggen ? Zit je straks ook wat beter in het verhaal van Odyssey en is ie wellicht weer 30 euro goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ligt het aan mijn oude pc of zijn de cutscenes in 30 fps?

Hij draait nog vrij goed btw

[ Voor 74% gewijzigd door AntiChrist7 op 02-10-2018 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

UPS kwam net langs :9

Doos is subtiel groot :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YdxMrinr32tn9jWU0WYPMgbR/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1IDyAWWq4sw10nYSxTtFJtM3/full.jpg

Tip voor de speer: de duim kan los c.q gedraaid worden . Ik zat echt enorm te vechten om dat ding erin te krijgen, totdat de duim gewoon opzij draaide :+

Bij nader inzien heb ik denk ik de duim los geduwd ipv dat hij los hoort te zitten. Let er dus op!

[ Voor 38% gewijzigd door Notna op 02-10-2018 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Notna schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:32:

....
Tip voor de speer: de duim kan los c.q gedraaid worden . Ik zat echt enorm te vechten om dat ding erin te krijgen, totdat de duim gewoon opzij draaide :+
LOL, verleden week kregen wij het Kassandra beeldje al binnen. Ik kwam thuis en zag een gefrustreerde dochter naast het beeld met de speer en het zwaard nog los. Ze kreeg het niet voor elkaar, had al een youtuber gevonden die het ook niet gelukt was en het zwaard maar los aan de hand had bungelen.. 5 minuutjes tobben en ik had beide wapens op de juiste plek..

Bedankt voor de tip! Scheelt vanavond weer stress hahahah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Stormtrooper schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:38:
[...]

LOL, verleden week kregen wij het Kassandra beeldje al binnen. Ik kwam thuis en zag een gefrustreerde dochter naast het beeld met de speer en het zwaard nog los. Ze kreeg het niet voor elkaar, had al een youtuber gevonden die het ook niet gelukt was en het zwaard maar los aan de hand had bungelen.. 5 minuutjes tobben en ik had beide wapens op de juiste plek..

Bedankt voor de tip! Scheelt vanavond weer stress hahahah
Zie mijn edit; ik twijfel of ik niet gewoon teveel kracht gezet heb. Let dus even op voordat je fanatiek aan dat ding gaat trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Notna schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:46:
[...]

Zie mijn edit; ik twijfel of ik niet gewoon teveel kracht gezet heb. Let dus even op voordat je fanatiek aan dat ding gaat trekken.
Gewaarschuwd mens telt voor twee hahaha.. Thanks! Bij Kassandra was het ook heel voorzichtig de duim en de set vingers beetje wegbuigen. Best eng hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Stormtrooper schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:11:
[...]

Gewaarschuwd mens telt voor twee hahaha.. Thanks! Bij Kassandra was het ook heel voorzichtig de duim en de set vingers beetje wegbuigen. Best eng hahaha.
Datzelfde ging bij mijn Alexios beeldje ook. Daar wou de speer en het mes ook niet lekker in. Ik weet niet of ik de duim kan wegdraaien. Na veel gepruts en een beetje kracht zetten is het me hier wel gelukt vorige week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb gister een kleine 3 uur zitten spelen en ga nu gauw weer ff verder. Behalve dat het prachtig oogt, viel me ook op dat het tempo van het spel wel op 1.5x lijkt te staan tov Origins :P Daarbij had ik bij achter NPC's aanlopen zoiets van: schiet eens op. Nu niet meer nodig :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik heb het wss gemist in de tutorials (die ik nu niet meer terugvind), maar wat betekent de weegschaal bij dialoogopties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Meh, Pantheon Edition binnen die (licht) beschadigd is en een game die crashed by opstarten. Nog niet echt ideaal.
Wel met afstand de grootste fysieke editie die ze bij UbiSoft ooit gemaakt hebben voor AC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Notna schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:32:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bij nader inzien heb ik denk ik de duim los geduwd ipv dat hij los hoort te zitten. Let er dus op!
Spartan Edition? De Pantheon is nog ietsie groter. :X
IceStorm schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:52:
Meh, Pantheon Edition binnen die (licht) beschadigd is en een game die crashed by opstarten. Nog niet echt ideaal.
Wel met afstand de grootste fysieke editie die ze bij UbiSoft ooit gemaakt hebben voor AC :D
Als ik het goed heb was die van "Black Flag" tot nu toe de grootste maar deze is inderdaad nog een stukje groter. Kijken of ik morgen even tijd heb om er een fotootje van te maken. :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

FlipFluitketel schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:22:
[...]

Spartan Edition? De Pantheon is nog ietsie groter. :X

[...]

Als ik het goed heb was die van "Black Flag" tot nu toe de grootste maar deze is inderdaad nog een stukje groter. Kijken of ik morgen even tijd heb om er een fotootje van te maken. :P
Yup, Spartan edition :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat is er met de animaties in het filmpje dat in de Tweakers review staat? Hij rent alsof hij in z'n broek heeft gepoept en traplopen ziet er hetzelfde uit als rennen? Kan me niet herinneren dat dit in Origins zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
bram1984 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:16:
[...]

Wat is er met de animaties in het filmpje dat in de Tweakers review staat? Hij rent alsof hij in z'n broek heeft gepoept en traplopen ziet er hetzelfde uit als rennen? Kan me niet herinneren dat dit in Origins zo was.
Haha dit viel mij ook al op! Naja zal de pret vast niet bederven, ik kon me met Origins ook prima vermaken. Ben nu echter nog bezig met Dragon Quest XI en einde van de maand komt RDR2 uit. Te weinig tijd om Odyssey nog even tussendoor te spelen. Ik haal 'm over een paar maanden (zodra ik klaar ben met RDR2) wel een keer uit de budget bak ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ziet deze game er een beetje goed uit op de normale Xbox One? Ik heb Origins daarop, maar de resolutie is niet eens 1080p en textures poppen in als een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

MazeWing

The plot thickens...

Gisteren de Gold edition gekocht en gisterenavond meteen een aantal uren gespeeld.
Het spel ziet er erg goed uit! De hele Griekse setting (mythologie, omgevingen, cultuur, etc.) spreek me aanzienlijk meer aan dan die van het oude Egypte. De sfeer is tot nu toe uitstekend. Ik ben nog maar op het eerste eiland maar het detail is, zeker voor een Assassins Creed game, behoorlijk hoog. Ook leuk dat men mijn personage (heb voor de verandering eens gekozen voor Kassandra) kent en ik begroet wordt door meerdere mensen in dorpje.

Qua performance is het ook gewoon prima. Ik speel op een PS4 Pro en op 4K (alhoewel dit natuurlijk niet native is) met HDR is de framerate gewoon een stabiele 30 fps. Wel valt me op dat er zeer veel laadschermen in zitten. Bij praktisch elke interactie (lees: gesprek voor een quest) zie ik het laadscherm weer. Ook naar het menu/map gaan gaat me net een tikkeltje te traag.
Als je dan echter weer kijkt naar hetgeen op je beeldscherm wordt getoverd dan is het weer een behoorlijk knappe prestatie dat het überhaupt allemaal zo vloeiend draait.

Qua gameplay is het grotendeels hetzelfde als Origins, alhoewel ik het idee heb dat je nog net een stukje minder bij het handje wordt genomen...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
bram1984 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:16:
[...]

Dat is me in de 2 uur die ik nu heb kunnen spelen nog niet opgevallen.

Ik ben nu net level 4 en ik pak het rustig aan. Ik heb zelf wel het idee dat de game moeilijker is dan Origins. Ik speel op dezelfde moeilijkheidsgraad (Normal) en ik heb toch echt wel moeite met vijanden die op hetzelfde level zitten als ik, helemaal al er 3 tegelijk staan, 2 gaat nog, maar 3 is wel een uitdaging. De uitdaging is dus een beetje terug. Ik begon op Exploration mode omdat ze aangaven dat de game zo bedoeld was, maar ik was dusdanig aan het zoeken naar mijn quest locaties dat ik maar besloten heb om te spelen zoals dat in Origins ging (daar krijg je de quest locaties makkelijk op je map te zien). Misschien dat ik de game later nog een keer een kans geef in Exploration mode, maar nu haalde me dat uit de flow.

Wel weer lekker om weg te spelen, hopelijk vanavond weer een aantal uurtjes maken in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

YdieresiS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 07:23:
[...]

Dat is me in de 2 uur die ik nu heb kunnen spelen nog niet opgevallen.

Ik ben nu net level 4 en ik pak het rustig aan. Ik heb zelf wel het idee dat de game moeilijker is dan Origins. Ik speel op dezelfde moeilijkheidsgraad (Normal) en ik heb toch echt wel moeite met vijanden die op hetzelfde level zitten als ik, helemaal al er 3 tegelijk staan, 2 gaat nog, maar 3 is wel een uitdaging. De uitdaging is dus een beetje terug. Ik begon op Exploration mode omdat ze aangaven dat de game zo bedoeld was, maar ik was dusdanig aan het zoeken naar mijn quest locaties dat ik maar besloten heb om te spelen zoals dat in Origins ging (daar krijg je de quest locaties makkelijk op je map te zien). Misschien dat ik de game later nog een keer een kans geef in Exploration mode, maar nu haalde me dat uit de flow.

Wel weer lekker om weg te spelen, hopelijk vanavond weer een aantal uurtjes maken in de game.
Nou heb ik me totaal niet ingelezen of verdiept in die 'Exploration mode' maar wat moet ik me daarbij voorstellen? Old school questen? Dus echt lezen en zelf zoeken waar die plek/plaats is ofzo? Of gewoon rondlopen/rijden en hopen dat je wat tegenkomt?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
prutser001 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 07:37:
[...]

Nou heb ik me totaal niet ingelezen of verdiept in die 'Exploration mode' maar wat moet ik me daarbij voorstellen? Old school questen? Dus echt lezen en zelf zoeken waar die plek/plaats is ofzo? Of gewoon rondlopen/rijden en hopen dat je wat tegenkomt?
Het is meer dat je in Guided mode direct allemaal markers op je map krijgt (de vraagtekens en dergelijke) en in exploration mode niet, hier krijg je die pas als je ze zelf ontdekt hebt. Daarnaast heb je in exploration mode na het spreken met een NPC niet altijd een marker op je map, soms moet je dan de locatie ook zelf nog zoeken, tenzij de NPC heel duidelijk heeft aangegeven waar het is, dan verschijnt het wel op je map. Exploration mode geeft dus dat je zelf meer op onderzoek uit moet. Ik vond dat een beetje overweldigend nadat ik de grote map had bekeken en ik mijn eerste quest locatie moest gaan zoeken. Misschien dat ik het dus nog een kans geven als ik een beetje geleveld ben en de combat wat beter onder de knie heb (ik liep namelijk zo een outpost in en werd overrompeld door allemaal bewakers en door Guided mode te hebben kon ik me daar iets beter op voorbereiden omdat er dan een vraagteken op de map staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Exploration mode wilde ik eerst niet (want ik dacht dat je je verrot moest zoeken) maar ik heb hem er toch in opgestart. En wat cool. Aan de hand van hints (die wel keurig worden weergegeven in game dus het is niet zo dat een NPC het opnoemt en dat je als je niet oplet heel het gesprek opnieuw moet doen) zelf zoeken. Immersion!

Daarnaast ziet het er weer super mooi uit. Maar dat ben ik eigenlijk wel gewend van AssCreed games.

Ik was bang voor het DLC van Origins-gevoel maar dat heb ik na de eerste paar uurtjes (net level 5) absoluut nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Willybubba schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 07:48:
Exploration mode wilde ik eerst niet (want ik dacht dat je je verrot moest zoeken) maar ik heb hem er toch in opgestart. En wat cool. Aan de hand van hints (die wel keurig worden weergegeven in game dus het is niet zo dat een NPC het opnoemt en dat je als je niet oplet heel het gesprek opnieuw moet doen) zelf zoeken. Immersion!

Daarnaast ziet het er weer super mooi uit. Maar dat ben ik eigenlijk wel gewend van AssCreed games.

Ik was bang voor het DLC van Origins-gevoel maar dat heb ik na de eerste paar uurtjes (net level 5) absoluut nog niet.
Ik werd in het begin een beetje uit de flow gehaald, misschien dat ik het na het eerste eiland wel weer uitschakel. Ik zie het wel.

Ik had ook niet echt het reskin idee zeg maar, dus dat valt ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:55
Wie is voor Team Kassandra of Team Alexios?

Gisteren ook voor het eerst AC Odyssey gespeeld en als Kassandra begonnen. Na het eerste gevecht de game herstart en toch als Alexios opnieuw begonnen. Bevalt me een stuk beter, want ik wil vechten zoals een echte Spartaan zoals in "The 300". Hoe gaaf was die film! Ik ben nu level 8 en net op zee, wat ook wel echt heel erg gaaf is, maar ik heb nog zoveel combat tegoed :-)

Heeft iemand misschien al die 50% XP en/of drachme boost gekocht? Ik vraag me af of dat de moeite is als je de game op hogere difficulty speelt.

De Ultimate Edition voor +/- 90 euro gekocht. En als een game zo goed bevalt ben ik toch wel heel erg blij me alle DLC en bonus content.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
ZesBarkiePK schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:49:
Wie is voor Team Kassandra of Team Alexios?

Gisteren ook voor het eerst AC Odyssey gespeeld en als Kassandra begonnen. Na het eerste gevecht de game herstart en toch als Alexios opnieuw begonnen. Bevalt me een stuk beter, want ik wil vechten zoals een echte Spartaan zoals in "The 300". Hoe gaaf was die film! Ik ben nu level 8 en net op zee, wat ook wel echt heel erg gaaf is, maar ik heb nog zoveel combat tegoed :-)

Heeft iemand misschien al die 50% XP en/of drachme boost gekocht? Ik vraag me af of dat de moeite is als je de game op hogere difficulty speelt.

De Ultimate Edition voor +/- 90 euro gekocht. En als een game zo goed bevalt ben ik toch wel heel erg blij me alle DLC en bonus content.
Team kassandra, en vechten als in de film 300 kan toch niet want je hebt geen shield :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wat een fantastische game tot nu toe zeg :) lekker een beetje varen, overal is wel iets te ontdekken. Vanmorgen bijna te laat op het werk omdat ik mij compleet verlies in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Willybubba schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 07:48:

Was die DLC zo slecht dan? Ik moet hem nog spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

@ZesBarkiePK team Kassandra! Eens een keer wat anders dan de standaard man. Daarnaast bevalt haar voice-acting me net wat beter.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
In exploration mode vind je toch nog vrij makkelijk alles terug? gewoon de hints lezen, en zodra je in de buurt bent is het zoals in Origins je arend gebruiken

Alleen het mercenary systeem is me nog niet duidelijk

[ Voor 15% gewijzigd door AntiChrist7 op 03-10-2018 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
@MazeWing Ik zie dat jij ook een GTX 1070 hebt. Graag zou ik willen weten op wat voor settings je de game speelt? Ik heb nu alles voor de mooi op Very High gezet, dan haal ik rond de 60. Ultra lukt ook nog wel maar dan zakt de FPS toch behoorlijk in. Ik probeer nu een goede balans te vinden, tussen mooie graphics en stabiele FPS op 1080p.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Tits schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:10:
[...]

Nee, die was absoluut niet slecht. Je verwacht alleen bij een nieuwe game ook het gevoel dat je een nieuwe game speelt en niet dat het DLC zou kunnen zijn van een vorige game. Dat is een beetje wat bedoeld wordt. Tot nu toe heeft Odyssey voor mij wel echt een andere gevoel dan Origins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@ZesBarkiePK sure? Ik heb ook een GTX1070 maar alles wel op ultra staan. Ik merk geen harde FPS drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

ZesBarkiePK schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:50:
@MazeWing Ik zie dat jij ook een GTX 1070 hebt. Graag zou ik willen weten op wat voor settings je de game speelt? Ik heb nu alles voor de mooi op Very High gezet, dan haal ik rond de 60. Ultra lukt ook nog wel maar dan zakt de FPS toch behoorlijk in. Ik probeer nu een goede balans te vinden, tussen mooie graphics en stabiele FPS op 1080p.
Ik speel het spel op de PS4 pro. Vind het bij soort spellen relaxter om op de bank achter een 65" OLED met zeer goed surround te spelen dan op zolder achter een 27" tv.

Wat ik echter heb gelezen is de performance niet altijd even goed op de pc. Zelfs 1080ti's hebben problemen om op ultra een stabiele 60fps te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
YdieresiS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:50:
[...]

Nee, die was absoluut niet slecht. Je verwacht alleen bij een nieuwe game ook het gevoel dat je een nieuwe game speelt en niet dat het DLC zou kunnen zijn van een vorige game. Dat is een beetje wat bedoeld wordt. Tot nu toe heeft Odyssey voor mij wel echt een andere gevoel dan Origins.
Ik had dat gevoel ook heel erg, maar als Wouter van PU al positief is (die vond Origins niet zo heel boeiend), dan ben ik wel geïnteresseerd. Odyssey toegevoegd op de wensenlijst.
MazeWing schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:54:
[...]

Ik speel het spel op de PS4 pro. Vind het bij soort spellen relaxter om op de bank achter een 65" OLED met zeer goed surround te spelen dan op zolder achter een 27" tv.

Wat ik echter heb gelezen is de performance niet altijd even goed op de pc. Zelfs 1080ti's hebben problemen om op ultra een stabiele 60fps te halen.
Ik ben ook een console gamer, maar is het bank/TV argument inmiddels niet een beetje achterhaald om je keuze voor console te verdedigen? Er zijn zat mensen die hun PC gewoon aan hun TV beneden hebben hangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:47
ZesBarkiePK schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:50:
Ik lees op Reddit dat het handmatig uitschakelen van MFAA in het Nvidia Control panel nogal een boost geeft aan FPS.

Misschien dat eens proberen:
https://www.reddit.com/r/...guration_before_you_play/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Mavors schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:57:
[...]

Ik lees op Reddit dat het handmatig uitschakelen van MFAA in het Nvidia Control panel nogal een boost geeft aan FPS.

Topper! Dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

@bram1984 misschien heb je gelijk, echter ben ik te lui om mijn zware kast steeds naar beneden te tillen. Ook is het onmogelijk om deze bij de tv te laten staan.

Mogelijk dat ik in de toekomst rekening houd met dit gegeven en dat ik voor een mini itx systeem ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
MazeWing schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:43:
@bram1984 misschien heb je gelijk, echter ben ik te lui om mijn zware kast steeds naar beneden te tillen. Ook is het onmogelijk om deze bij de tv te laten staan.

Mogelijk dat ik in de toekomst rekening houd met dit gegeven en dat ik voor een mini itx systeem ga...
Ongetwijfeld, maar dat betekent dus niet dat je alleen met een console kan couch gamen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:59
MazeWing schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:43:

Ik gebruik de steam link om pc games op de bank te spelen, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ik kan me niet voorstellen dat je op de bank ''lekker'' kan gamen met een muis en toetsenbord en als je dan met een controller speelt, kan je net zo goed gewoon een console kopen die paar extra frames is echt totaal niet het geld waard als je de huidige prijzen van de PC markt ziet.

Nog 2 dagen voor we aan de slag mogen met dit spel, blij dat ik vrij ben. Hopelijk ligt hij een beetje vroeg in de brievenbus. O-)

Voor de mensen die al kunnen spelen, heeft de combat inderdaad meer diepgang dan zijn voorganger Origins? is het uitdagender/leuker? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Ambition88 op 03-10-2018 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Een should you buy videotje voor wie hem nodig heeft ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Mavors schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:57:
[...]

Ik kom er niet uit hoe ik dit doe.. niet in AC zelf dus maar in de Geforce Experience app? Daarin kan ik het niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Wtf, ik keer terug naar Itaka voor zo'n tablet raadsel, word ik bij de geitenborderij door kippen van level 1 aangevallen? En ze tellen als roofdier blijkbaar volgens de teller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
AntiChrist7 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:27:
Wtf, ik keer terug naar Itaka voor zo'n tablet raadsel, word ik bij de geitenborderij door kippen van level 1 aangevallen? En ze tellen als roofdier blijkbaar volgens de teller
Haha, ik had dezelfde reactie. WTF kippen? :o _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Ambition88 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:12:
Voor de mensen die al kunnen spelen, heeft de combat inderdaad meer diepgang dan zijn voorganger Origins? is het uitdagender/leuker? :)
Ik vind van wel, het is vooral de eerste levels wat lastiger om in te komen omdat je niet makkelijk aanvallen kunt blokken. Je zult dus meer moeten ontwijken en toeslaan op het juiste moment.
AntiChrist7 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:27:
Die moet ik nog, dat is het enige op de eerste twee eilanden wat ik nog moet, maar dan weet ik wat me te wachten staat.

Na gisteravond staat de teller nu op 4 uur en 40 minuten. Het eerste eiland helemaal leeg gespeeld alleen op Itaka moet ik dus nog één tablet raadsel. Ben nu eerst vertrokken naar een ander stuk van de wereld en kom later wel terug voor die tablet. Ik merk toch dat ik probeer om alles maar direct leeg te spelen, dit stuk heeft me bij Origins na de endgame namelijk nog wel wat tijd gekost en nu is alles nog fris. De game speelt wel anders dan Origins, de combat is meer van ontwijken en op het juiste moment toeslaan dan van blocken en maar blijven staan. Ik vind dat een mooie verbetering. Ik ben nu level 7 en heb het idee dat ik het vechten net een beetje onder de knie probeer te krijgen. Tot nu toe vermaak ik me prima met deze game en voelt hij alles behalve hetzelfde als Origins. Ik had zelfs gisteren even de Black Flag vibe toen ik met het schip bij een eilandje aankwam, leek qua gevoel erg op wat ik daar ook had gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
Die van mij komt morgen binnen. Ben erg benieuwd na de enthousiaste verhalen hier! Zit er ook weer een photomode in? Dat vond ik erg tof in Origins!
Zijn er mensen ook al grove bugs tegen gekomen of valt het erg mee?

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ligt ie al in de winkel?

@YdieresiS Thanks :-)

[ Voor 36% gewijzigd door Hoolz14 op 04-10-2018 10:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
Who Am I? schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:27:
Die van mij komt morgen binnen. Ben erg benieuwd na de enthousiaste verhalen hier! Zit er ook weer een photomode in? Dat vond ik erg tof in Origins!
Zijn er mensen ook al grove bugs tegen gekomen of valt het erg mee?
Er zit inderdaad weer een photomodus in, gisteren ook al even gebruik van gemaakt. In de eerste 4 uur die ik heb gespeeld ben ik geen bugs tegengekomen. Enige wat ik zelf irritant vind is dat het openen van de map af en toe redelijk lang duurt en daarna niet direct alle detail wordt ingeladen, die zie je ingeladen worden als je de map open hebt staan. Maar dat is tot nu toe het enige dat ik ben tegen gekomen, misschien dat anderen nog iets anders kunnen melden, maar voor mij draait het verder stabiel.

Fotomodus foto (komt vanaf Facebook, kwam nu niet bij de PS4 gallerij en is dus een beetje gedownsized):
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bb5ca36a4147/5bb5ca32d2a48-RNFetchBlobTmp_4kpj0ollgi9jqnhns78qf.jpg
Voor zo ver ik weet niet. De meesten die nu spelen hebben de game (één van de speciale edities) via de Ubisoft Store besteld en konden vanaf 2 oktober aan de slag. Misschien dat in de loop van vandaag, maar zeker morgen de game in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 21:08
Weet even niet meer hoe het heet, maar gisteren had ik bij het eerste eiland een opdracht vervult (die je bij de paal in het dorpje kan accepteren). Dit betrof 2x wolfvacht leveren bij een man. Op moment dat de man aangaf dat ik m'n geld kreeg, klapte het spel er uit en had ik een blauw scherm met foutcode op de PS4 Pro.

Spel afgesloten, opnieuw opgestart en weer de man aangesproken. Nu ging die wel gewoon door.

Voor de rest ben ik echt nog te kort bezig om iets zinnigs te zeggen over verdere bugs in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Tits schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:10:
[...]

Ik heb laatst toevallig de Hidden Ones gekocht, vond die wereld zo inspiratieloos ten opzichte van de volledige game. Ben er maar gewoon doorheen gestoomd. Vond het niet veel aan, terwijl ik het origineel super vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
net mn track&trace gekregen van bol.com :) Ik neem aan dat je de moeilijkheidsgraad gewoon kan aanpassen gedurende je playthrough? als het echt pittig en wennen is, begin ik denk ik de eerste paar levels op normal en schroef ik hem daarna alsnog omhoog.

dagje vrij, vriendin de deur uit lets go :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ambition88 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:24:
net mn track&trace gekregen van bol.com :) Ik neem aan dat je de moeilijkheidsgraag gewoon kan aanpassen gedurende je playthrough? als het echt pittig en wennen is, begin ik denk ik de eerste paar levels op normal en schroef ik hem daarna alsnog omhoog.

dagje vrij, vriendin de deur uit lets go :D
Ja dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
moet je hier eerst weer sidemissions spelen en levelen voordat je aan een hoofdmissie kan beginnen ? zoals in origins.

ik wil direct hoofdmissies kunnen spelen zoals in andere AC spellen.

[ Voor 23% gewijzigd door Farabi op 04-10-2018 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hamazaki schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:36:
moet je hier eerst weer sidemissions spelen en levelen voordat je aan een hoofdmissie kan beginnen ? zoals in origins.

ik wil direct hoofdmissies kunnen spelen zoals in andere AC spellen.
Yep. Maar de sidemissions zijn (tot nu toe) wel beter dan die in Origins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:47
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:31:
[...]

Ik kom er niet uit hoe ik dit doe.. niet in AC zelf dus maar in de Geforce Experience app? Daarin kan ik het niet vinden..
In het control panel zelfs. Zie de volgende link:
https://nvidia.custhelp.c...-profiles-and-settings%3F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Thanks inmiddels gelukt. Hij stond al uit blijkbaar. Vandaar wellicht dat ik geen fps drops merkte met mijn gtx1070

De game overspoelt je wel met side quests. Ik doe graag alles maar als je 1 missie wil afronden kom je terug met 6 nieuwe haha.

[ Voor 13% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 04-10-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
Sidequests zijn juist fantastisch om helemaal opgeslokt te raken in het spel. Dat vond ik heerlijk in Origins. Ik heb geen enkel moment het idee gehad dat ik aan het grinden was, iets wat ik in de voorgaande AC's wel had. Ik merk wel dat het oud Egypte mij meer aanspreekt dan het oude Griekenland, tenminste, ik keek meer uit naar Origins dan naar Odyssey. Morgen ga ik zien of dit terecht was of niet.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgian_waffle
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-12-2024
game mania belgie is begonnen met verkopen( ik heb toch een sms gekregen dat ik achter ac mag gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:55
Gamemania Nederland verkoopt ook vanaf nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
Hey hier een aantal goeie tips voor jullie als jullie gaan beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tropicalbennie
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-02 11:36
Zojuist een exemplaar gehaald bij de Gamemania in de Pijp. Niet vooruit besteld, dus helaas de normale editie. Ze hebben er nog genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Shit net online gekocht voor hoge prijs, is die weer beschikbaar bij de ING rentewinkel voor maar 39 eurie 😰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hm valt jullie ook op dat je damage output wel erg laag is soms? Ik vecht nu tegen
spoiler:
een enorm zwijn
en ik snap dat het een boss is, maar my god. Ik ben hetzelfde level en een klap van mijn wapen doet misschien 1% damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
Caledonian boar? ja is nu eenmaal een legendary beast/boss. Het heeft me ook twee pogingen gekost. Maar ik erger me er wel een beetje aan dat je commanders van hetzelfde niveau zelfs niet met een geupgrade moord in 1 keer stil krijgt, maakt het sneaky spelen veel moeilijker. En geen idee hoe je ze moet rekruteren als je ze niet in 1 keer bewusteloos krijgt.

Net de cult ontmoet (plottwist lag wel nogal voor de hand), en dat is weer een laag gameplay en extra uren erbij die ik niet had zien aankomen. Langs de andere kant zie ik mezelf deze echt geen twee keer spelen voor een lichtjes anders verhaal
Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste