Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Nog een video die vorige week is vrijgegeven, hierin wordt meer ingezoomd op de zeeslagen en andere gameplay die met water te maken heeft:

Een functie uit het filmpje wat ook met de zeeslagen (bemanning) te maken heeft vond ik wel leuk om te zien (op 3:53):
spoiler:
Er wordt daar een vijand neergehaald, maar in plaats van hem te doden kun je hem recruiten. Blijkbaar kun je deze dan toevoegen aan de crew van je schip.

Zal wel weer wat uurtjes kosten om alles te ontdekken en te maximaliseren wat betreft je boot en je gear.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
YdieresiS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:37:
Nog een video die vorige week is vrijgegeven, hierin wordt meer ingezoomd op de zeeslagen en andere gameplay die met water te maken heeft:

[video]

Een functie uit het filmpje wat ook met de zeeslagen (bemanning) te maken heeft vond ik wel leuk om te zien (op 3:53):
spoiler:
Er wordt daar een vijand neergehaald, maar in plaats van hem te doden kun je hem recruiten. Blijkbaar kun je deze dan toevoegen aan de crew van je schip.

Zal wel weer wat uurtjes kosten om alles te ontdekken en te maximaliseren wat betreft je boot en je gear.
even over dat stukje in je spoiler tags, dat was al bekend sinds de E3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
DigitalError schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:26:
[...]

even over dat stukje in je spoiler tags, dat was al bekend sinds de E3 ;)
Blijkt maar weer dat ik dus niet alle informatie tot me krijg. Ik werd er wel enthousiast van, geeft je toch de optie om dingen op je eigen manier in te vullen.

Het is verder een beetje stil in dit topic. Ik ben wel echt hyped nu, hopelijk op de GamesCom nog iets meer informatie en dan is het wel een strijd om voor de release van Red Dead Redemption 2 door deze game heen te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
nog een nieuwe cinematic trailer van Alexios

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Het ziet er zo waanzinnig mooi en sfeervol uit, ik ben zo bang dat het weer een ubi game wordt met een prachtige wereld maar zwakke en repetitieve gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Lt. Marx schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:26:
Het ziet er zo waanzinnig mooi en sfeervol uit, ik ben zo bang dat het weer een ubi game wordt met een prachtige wereld maar zwakke en repetitieve gameplay.
Het borduurt verder op de basis van Origins, dit is ook duidelijk te zien in de verschillende gameplay filmpjes en demo's. Het zal dus op vlakken anders zijn dan Origins, maar het overgrote deel zal eenzelfde gevoel geven als dit eerdere deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:34
YdieresiS schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:27:
[...]

Het borduurt verder op de basis van Origins, dit is ook duidelijk te zien in de verschillende gameplay filmpjes en demo's. Het zal dus op vlakken anders zijn dan Origins, maar het overgrote deel zal eenzelfde gevoel geven als dit eerdere deel.
Helaas is het geen AC game. Dit is hakken tot je neervalt in griekenland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Razorbite schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:40:
[...]

Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt, qua verhaal lijkt het er nu niet tussen te passen. Maar de engine en game moves zijn redelijk gelijk aan die van Origins, ze hebben er inderdaad zaken aan toegevoegd en ik vraag me af hoe die grote gevechten gaan uitpakken (niet direct mijn ding, ik ben meer van stealth), maar om te zeggen da het qua gameplay geen AC is, dat lijkt me niet (tenzij je Origins ook geen AC game vindt, dan kan ik er wel inkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
YouTube: 24 Minutes Of Assassin's Creed Odyssey Gameplay (No Commentary)

Ziet er goed uit. Ik denk dat dit de eerste Assassins Creed wordt die ik volledig met een vrouwelijk karakter speel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:58
Even een waarschuwing: op mijn Facebook timeline kwam iets voorbij van IGN over Odyssey met een flinke spoiler qua gevecht/boss in de game. Direct al in de titel en het plaatje. Wellicht handig die site even te vermijden als je echt nog niks verklapt wil hebben over tegen wie je vecht.
[...]
Vind dit een beetje voorbarig. Het gaat ongetwijfeld weer over assassin's en templars, ik vermoed dat je het gros van de vijanden stealth kan uitschakelen en er zit gameplay tussen van buiten de animus. De gameplay is veranderd ja, maar het helemaal geen AC-game meer noemen vind ik wat overdreven.
Rather than an all-new installment, Ubisoft will be focusing on extending Assassin's Creed Odyssey through DLC.
Aww yeah. Geen nieuwe AC game in 2019 maar wel veel aandacht voor goede DLC van Oddysey.

[ Voor 59% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 23-08-2018 09:50 ]

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14:36
[...]

games kunnen ook evolueren, of jij dat nu leuk vind of niet en dat wil niet zeggen dat het geen AC meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 21:08
Dubrillion schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 08:13:

Ziet er goed uit. Ik denk dat dit de eerste Assassins Creed wordt die ik volledig met een vrouwelijk karakter speel!
Mee eens!
Alleen jammer dat het nog 1,5 maand wachten is tot die binnen komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Dubrillion schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 08:13:

Ik ben nog in dubio met welk karakter ik de game ga spelen. Als ze qua stats en moves hetzelfde zijn (nog niet echt gevonden of dat 100% zo is), zal ik misschien ook de vrouwelijke variant kiezen. Ik vond zelf de stukken met het vrouwelijke karakter in Origins echt minder, maar dat komt ook omdat je ineens speelde met een karakter dat je niet zelf hebt kunnen opbouwen qua moves en stats en die toch echt anders speelde dat Bayek die ik had opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
YdieresiS schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:04:
[...]

Ik ben nog in dubio met welk karakter ik de game ga spelen. Als ze qua stats en moves hetzelfde zijn (nog niet echt gevonden of dat 100% zo is), zal ik misschien ook de vrouwelijke variant kiezen. Ik vond zelf de stukken met het vrouwelijke karakter in Origins echt minder, maar dat komt ook omdat je ineens speelde met een karakter dat je niet zelf hebt kunnen opbouwen qua moves en stats en die toch echt anders speelde dat Bayek die ik had opgebouwd.
Ze zijn exact hetzelfde qua stats.

spoiler:
Voor mij zal de doorslag geven dat Kassandra de canonieke versie is in de AC lore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Dat in de spoilertags is wel goed om te weten.

spoiler:
Dat geeft toch net weer een andere dimensie als je meer voor het overkoepelende verhaal speelt en de canon goed wil volgen, al zal Ubisoft er wel wat aan hebben gedaan om het overal goed aan te laten sluiten ongeacht welk personage je kiest.

Is daar ook ergens meer informatie over te vinden? Ik wil me er nog iets verder op proberen in te lezen voor de release. Hoop daar wat tijd voor te hebben, want ik wil ook nog Horizon Zero Dawn door hebben gespeeld voor ik begin (daar zit ik nu bijna op 14 uur, dus ik heb nog wel even te gaan volgens mij).

Ik denk dat ik dan ook voor Kassandra ga kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
YdieresiS schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:30:
Dat in de spoilertags is wel goed om te weten.

spoiler:
Dat geeft toch net weer een andere dimensie als je meer voor het overkoepelende verhaal speelt en de canon goed wil volgen, al zal Ubisoft er wel wat aan hebben gedaan om het overal goed aan te laten sluiten ongeacht welk personage je kiest.

Is daar ook ergens meer informatie over te vinden? Ik wil me er nog iets verder op proberen in te lezen voor de release. Hoop daar wat tijd voor te hebben, want ik wil ook nog Horizon Zero Dawn door hebben gespeeld voor ik begin (daar zit ik nu bijna op 14 uur, dus ik heb nog wel even te gaan volgens mij).

Ik denk dat ik dan ook voor Kassandra ga kiezen.
Zie PM. Let op spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Razorbite schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:22:
[...]

spoiler:
Voor mij zal de doorslag geven dat Kassandra de canonieke versie is in de AC lore.
Hoe bedoel je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Dat is de versie die in het AC universum zal worden aangehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Razorbite schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:15:
Dat is de versie die in het AC universum zal worden aangehouden.
En waarom is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Omdat Ubisoft dat bepaald heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
DigitalError schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:41:
[...]

Voor veel mensen zal dit niet uitmaken, die vinden waarschijnlijk modern day ook niet interessant, maar voor mensen die het algehele verhaal en de lore willen volgen is dit wel degelijk een belangrijke keuze. Zo dicht mogelijk blijven bij hoe het verhaal bedoeld is. Gelukkig kan iedereen de game op zijn eigen manier spelen. Nog ongeveer 6 weken en dan kunnen we aan de slag, ik heb er in ieder geval zin in.

[ Voor 6% gewijzigd door YdieresiS op 27-08-2018 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
DigitalError schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:41:
[...]

YdieresiS schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:48:
[...]

Voor veel mensen zal dit niet uitmaken, die vinden waarschijnlijk modern day ook niet interessant, maar voor mensen die het algehele verhaal en de lore willen volgen is dit wel degelijk een belangrijke keuze. Zo dicht mogelijk blijven bij hoe het verhaal bedoeld is. Gelukkig kan iedereen de game op zijn eigen manier spelen. Nog ongeveer 6 weken en dan kunnen we aan de slag, ik heb er in ieder geval zin in.
:P iets meer info graag. Waar haal je dat vandaag?

Ik wil het graag het algehele verhaal volgen, maar waarop baseren jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik ga gewoon met Alexios spelen en doe alsof die een gender transitie operatie heeft gehad nadat ik de game heb uitgespeeld, dan blijf ik ook dicht bij het verhaal.

https://gamer.nl/artikele...ns-creed-odyssey-onthuld/

De hele map staat al online als je hem wil zien :) goed om te weten dat die maar liefst 62% groter is dan Origins, al is een groot deel wel water. Plus er komt een optie voor New Game Plus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Normaal ben ik niet van de pre orders, maar sinds origins vermaak ik mij prima met de setting.
Heb gelijk wel de Medusa Editiie besteld :X

Geluk heb ik wel, heb nog een zomervakantie te goed. Denk dat ik deze maar ga gebruiken met release :X

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:24:
Ik ga gewoon met Alexios spelen en doe alsof die een gender transitie operatie heeft gehad nadat ik de game heb uitgespeeld, dan blijf ik ook dicht bij het verhaal.

https://gamer.nl/artikele...ns-creed-odyssey-onthuld/

De hele map staat al online als je hem wil zien :) goed om te weten dat die maar liefst 62% groter is dan Origins, al is een groot deel wel water. Plus er komt een optie voor New Game Plus :9
62% groter? Damn. Ik vond Origins bij vlagen al (te)groot :X

Maar kijkende naar de kaart is het meer een verdeling zoals we die zagen in Black Flag, wat alleen maar goed is. Zeker omdat naval combat hier weer een (grotere) rol speelt.

#zinan

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Notna schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:39:
[...]

62% groter? Damn. Ik vond Origins bij vlagen al (te)groot :X

Maar kijkende naar de kaart is het meer een verdeling zoals we die zagen in Black Flag, wat alleen maar goed is. Zeker omdat naval combat hier weer een (grotere) rol speelt.

#zinan
Ik vond de naval combat eerst niet zo aansprekend, maar hoe meer ik ervan zie hoe beter het wordt. Ik denk dat de uitwerking ervan wel goed is gedaan. Nu nog afwachten of ik er in de praktijk mee overweg kan.

De map van Origins leek voor mij eerst ook echt enorm, maar nadat je de game hebt uitgespeeld lijkt het wel mee te vallen, alles was redelijk goed te bereiken en hele stukken waren gewoon woestijn of bergen waar niet al te veel te doen was, ik hoop dus dat ze er vooral voor gezorgd hebben dat er overal genoeg te doen/te zien is.

Ik hoop dat ik er net zo fijn doorheen ga spelen als ik met Origins heb gedaan, ik vond dat echt een fijne game om te spelen.

Nog een filmpje vrijgegeven door Ubisoft*:

*:Hij staat in de spoiler tags omdat het gaat om een vijand die je in de game tegen kunt komen (titel van het filmpje geeft de naam van deze vijand ook weer), dus om te voorkomen dat iemand zo de link aanklikt, nog even een spoilertagje eromheen, waarbij in de spoiler de naam van de vijand ook nog niet genoemd wordt.

[ Voor 19% gewijzigd door YdieresiS op 29-08-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Niet erg positieve preview van Gamer.nl:

https://gamer.nl/artikele...odyssey-wordt-grieks-epos
...verslaan lukt ons echter niet, omdat we de grootste moeite hebben met het nieuwe vechtsysteem. Of dat positief of negatief is, laten we voor nu even in het midden, maar feit is dat vechten behoorlijk anders aanvoelt in Odyssey. In grote lijnen geschiedt vechten hetzelfde als in Origins, met een sterke aanval en een lichte aanval onder de beide schouderknoppen. Omdat je niet meer beschikt over een schild, kun je echter niet meer eindeloos aanvallen blokkeren. Met de juiste timing is het wel mogelijk een aanval te pareren met je zwaard, maar makkelijker is om aanvallen te ontwijken.
Ik ben wel benieuwd wat ze bedoelen met het nieuwe combat system. Het lijkt mij sterk op die van Origins. Daarnaast de kritiek dat op open zee niet heel veel te ontdekken is en de dialoog keuzes niet al teveel invloed lijken te hebben.

Maargoed, het blijft een preview. We gaan het zien :) heb nog absoluut zin in de game maar mijn verwachtingen zijn wel iets getemperd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik neem de previews van Gamer.nl voor mezelf altijd met een korreltje zout. Meermaals voorgekomen dat ze totaal niet stroken met wat ik leuk vind in de games. Hun mening sluit dus veelal niet aan bij die van mij en daarom voor mijzelf niet zo relevant.

Zelf denk ik dat als je Origins hebt gespeeld je niet zo veel moeite zou moeten hebben met het vechtsysteem. Ik heb wat gameplay gezien en daarbij leken de knoppen op het scherm redelijk overeen te komen met wat je gewend bent in Origins. Het enige wat je dus mist is een schild en dat je dus wat minder goed kan blocken. Ze geven zelf ook aan dat ze een stuk high level hebben gespeeld met content na de end-game, kan dus zijn dat ze dat stuk wel moeilijker hebben gemaakt om langer uitdaging in het spel te houden. Daarnaast ben ik benieuwd welke kleine aanpassingen ze gedaan hebben in de combat, maar voor nu lijkt het me raar als het heel anders is dan in Origins.

Zelf vind ik het wel vreemd om geen schild toe te kennen aan de protagonisten in de game, leek mij juist wel goed passen bij wat ik ken van de film 300 en bij de Romeinen die je in veldslagen altijd afgebeeld ziet. Het schild gebruikte ik zelf in Origins niet zo veel, ik was meer van het ontwijken dan van het blocken (had het idee dat het schild toch niet zo veel kon blocken).

Nog een klein maandje wachten en dan weten we zelf hoe het speelt en of het past bij wat je verwacht. Wat ik in ieder geval tot nu toe heb gezien strookt niet met wat Gamer.nl verteld.

---edit---
Voor de PC gamers onder ons, de vereisten voor Odyssey zijn bekend gemaakt:
https://news.ubisoft.com/...tem-Requirements-Revealed

Zelf heb ik een PS4 dus kan hem sowieso wel draaien :+

---edit2---
reviews: Assassin's Creed: Odyssey - In de voetsporen van Leonidas
Mooie preview van Tweakers. Lekker uitgebreid ook en ik denk dat het een goed beeld van de game geeft, aangezien ze 8 uur hebben kunnen spelen. Gamer.nl heeft waarschijnlijk dezelfde sessie gehad, maar daar minder uitgebreid over geschreven, ik vind dit toch wel een pluspunt voor Tweakers.

Tweakers schrijft onder andere dat de stem van Alexios beter is ingesproken dan die van Kassandra, dat zou mij dan weer doen besluiten om Alexios te kiezen al kan de lore Kassandra als main character hebben. Ik weet niet hoe veel verschil er in zit, maar ik zou me er best aan kunnen ergeren als de stem niet zo goed in ingesproken.

Ook wel grappig dat Tweakers juist roept dat de game niet zo moeilijk meer was als op E3, ze maken hier niet de vergelijking met Origins, maar het is toch wel weer een heel ander geluid dan van Gamer.nl.

---edit3---
Hoewel dit ook een nieuwe post waard is, stellen de regels van Tweakers dat ik mijn bericht edit, dus bij deze.

Er is een nieuwe trailer vrijgegeven voor Assassin's Creed Odyssey. De trailer heeft de titel "Power of Choice".

[ Voor 34% gewijzigd door YdieresiS op 11-09-2018 12:08 ]

• Piet_Piraat7
Nog 2,5 week :D echt zin in. Ik zag in filmpjes wel een soort wallhack voor je pijl en boog waarmee je door muren kan schieten :? dat had van mij dan weer niet zo gehoeven.

• YdieresiS
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:52:
Nog 2,5 week :D echt zin in. Ik zag in filmpjes wel een soort wallhack voor je pijl en boog waarmee je door muren kan schieten :? dat had van mij dan weer niet zo gehoeven.
Dat zal wel weer een skill zijn die je vrij kan spelen. In Origins zat volgens mij ook zoiets, ik heb deze toen niet gebruikt. Gelukkig kun je nog redelijk je speelstijl zelf inrichten in de game.

• Dubrillion
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:52:
Beetje hetzelfde als dat je met de Predator bow de pijl nog van richting kan laten veranderen als deze al afgeschoten is. Gaan we even niet doen he! O-) . Schiet liever mis dan dat ik een niet realistische skill gebruik 8)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
YdieresiS schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:51:
[...]

Dat zal wel weer een skill zijn die je vrij kan spelen. In Origins zat volgens mij ook zoiets, ik heb deze toen niet gebruikt. Gelukkig kun je nog redelijk je speelstijl zelf inrichten in de game.
In Origins heb ik zoiets niet voorbij zien komen? Je bedoelt die met afstand bestuurbare pijl denk ik? Die is tijdens het jagen op dieren vogels zeer handig.

• YdieresiS
@bram1984 je hebt gelijk, ik denk dat ik een skill bedoel om door de muren te kijken, die zat in eerdere AC games wel, geen idee of die in Origins zat. Heb zo veel delen in de franchise gespeeld dat ik wel eens in de war raak over welke mechanics nu precies in welk deel zaten.

Die afstand bestuurbare pijlen heb ik alleen gebruikt voor een trophy, verder ook niet. Zo zal het met die "vreemde" skills in Odyssey voor mij waarschijnlijk ook gaan. Tenzij de game zo pittig is dat ik niet zonder zou kunnen.

• bram1984
YdieresiS schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:14:
@bram1984 je hebt gelijk, ik denk dat ik een skill bedoel om door de muren te kijken, die zat in eerdere AC games wel, geen idee of die in Origins zat. Heb zo veel delen in de franchise gespeeld dat ik wel eens in de war raak over welke mechanics nu precies in welk deel zaten.

Die afstand bestuurbare pijlen heb ik alleen gebruikt voor een trophy, verder ook niet. Zo zal het met die "vreemde" skills in Odyssey voor mij waarschijnlijk ook gaan. Tenzij de game zo pittig is dat ik niet zonder zou kunnen.
Nou ja nu je het zegt, je hebt natuurlijk de Eagle vison (Senu in Origins). Daarmee tag je vijanden en die zie je dan gewoon door muren heen. Maar geen pijlen die door muren heen gaan in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanmil

Postlaunch content!

• Razorbite
Zielig, hidden blade in dlc gaan stoppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Nice! AC III remastered er nog gratis bij ook. Niet dat ik die opnieuw wil spelen overigens :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Goede DLC moet ik zeggen. Dan vind ik het niet erg om een Gold Edition aan te schaffen. Ja niet elke AC is even goed, maar Origins en Odessey heb ik weer eens ouderwets gepre-orderd.

Ik moet zeggen dat ik best heb genoten van deel III. Ja de game zelf was niet zo goed als deel II. Alleen de stap qua gameplay en graphics van II naar III was echt goed. Dus ik ga tijdens de komkommer tijd gewoon deeltje III nog eens spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
ACIII is één van de weinige die ik niet vaker dan 1 keer heb gespeeld, gewoon omdat de omgeving mij niet zo koen boeien. Het verhaal dan weer wel, maar dat vond ik het herspelen niet waard. Misschien toch maar oppakken in de remastered versie, de Gold Edition staat al een tijdje in de preorder.

Verder wel een mooie lijn met DLC pakketten en het lijkt erop dat er dus over de tijd nog genoeg te spelen valt.

---edit---
Op Gamersnet.nl geven ze aan dat bij de remaster van ACIII ook AC Liberation hoort en dat je die er ook bij krijgt. Dat is een game die ik niet heb gespeeld, zou mij wel meer motiveren om ACIII en vervolgens Liberation door te spelen, dan heb ik die ook weer compleet. Bron: https://gamersnet.nl/5032...ssins-creed-3-remastered/

[ Voor 33% gewijzigd door YdieresiS op 14-09-2018 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:27
Heb Liberation wel gespeeld (was ok, niets speciaals), maar zie mezelf ook niet direct AC3 opnieuw spelen. Vond de game niet slecht, maar heb gewoon teveel backlog om een game opnieuw te doen die ik al heb ge 100%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik heb vanaf AC2 elk deel met veel plezier gespeeld, op Liberation en Rogue na (deze laatste ligt nog in de kast). Elk deel had wel z'n leuke en minder leuke kanten, maar ook in Origins heb ik door de woestijnen en oases gebanjerd en vijanden uitgeroeid.

Toch merk ik dat ik niet echt zit te wachten op Odyssey. Als in, ik tel niet af tot de releasedatum en volg het media coverage niet op de voet. Iets dat ik met vorige delen wel vaak deed.
AC-moeheid? Wellicht. Ik zie wel wat ik dit najaar doe; goede kans dat mijn vrouw hem alsnog haalt, en anders heb ik nog genoeg in de kast liggen dat nog niet uitgespeeld is (HZD, Witcher 3, GoW, momenteel bezig met Spider-Man)...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik had eerst ook zoiets van ik wacht wel ff. Zeker nadat ik pas onlangs de origins DLC heb uitgespeeld. Maar van wat ik van Oddysey heb gezien wordt het toch wel weer erg vet. Maar de game mag achter in de rij aansluiten:
Spider-Man, Tomb Raider, Dragon Quest XI, RDR2, Divinity OS 2 en dan mss ergens een keer Odyssey?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Aaai dure maanden zijn dit voor de gamers onder ons. Zit nog druk met Spidey te zwieren en zwaaien of de volgende toppers komen eraan: Fifa19, Tombraider en deze heb ik toch maar in de preorder gezet bij Ubi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Hoe meer ik zie en lees van Odyssey, hoe meer ik zijn krijg om de game te spelen. Voor mij zal dit najaar in het teken staan van Odyssey en van RDR2, andere games komen er denk ik dit jaar niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb Odessey al besteld. Ik zit er niet extreem om te springen, maar heb er wel zin in. Voorlopig nog genoeg tijd in DQ11. Dan komt Odessey en RDR2. En ergens moet ik Spiderman er nog tussen proppen. Dus ja dure maanden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:45
bram1984 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:30:
[...]

In Origins heb ik zoiets niet voorbij zien komen? Je bedoelt die met afstand bestuurbare pijl denk ik? Die is tijdens het jagen op dieren vogels zeer handig.
Op afstand bestuurbare pijl :F

Ik laat deze ook maar links liggen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
xavento schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:29:
[...]

Het klinkt denk ik erger dan het is. Het is niet zo dat je 360's en bochten van 90 graden kunt doen. Je kunt de pijl enigszins van richting veranderen zodat bewegende doelen wat makkelijk te raken zijn (alsof je rekening houdt met de wind), maar als je ze mist, dan moet je gewoon weer opnieuw schieten. Daarbij ben je natuurlijk niet verplicht om het te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
xavento schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:29:
[...]

Wat @bram1984 zegt en het is daarbij een skill in Origins die je vrij moet spelen, de "Enhanced Predator Bow" skill. Je kunt er dus ook voor kiezen om deze skill niet vrij te spelen en de bestuurbare pijlen niet te gebruiken. Ik heb ze maar één keer gebruikt voor een trophy, verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 14:55
Ik heb de gold edition in de pre order gezet, heb me ontzettend vermaakt met Origins en als ik zie wat ze nog na de release uit brengen qua content zeker die epic bosses, ja ik hou daar wel van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
YdieresiS schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:10:
[...]

Wat @bram1984 zegt en het is daarbij een skill in Origins die je vrij moet spelen, de "Enhanced Predator Bow" skill. Je kunt er dus ook voor kiezen om deze skill niet vrij te spelen en de bestuurbare pijlen niet te gebruiken. Ik heb ze maar één keer gebruikt voor een trophy, verder niet.
Ik heb een aantal keren bewegende foto's moeten afschieten. Daarvoor waren ze toch wel handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

• RubenSaurus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

DigitalError schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:14:
[...]

die kon je al claimen na de E3 :P
Dan gratis spul voor degene die het gemist hadden *O* :+

• AntiChrist7
Je kan toch niet klikken op register here? of ligt dat aan firefox?

• RubenSaurus
AntiChrist7 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:04:
Je kan toch niet klikken op register here? of ligt dat aan firefox?
zal wel aan firefox liggen dan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

#spannond
Hello Notna8310

Over een paar dagen is het zover: dan is de release van Assassin's Creed Odyssey! Onze teams bereiden nu al je bestelling voor.

Tijdens het wachten kun je hier het Assassin's Creed Odyssey -universum verkennen.

Met je aankoop heb je ook recht op een pre-orderbonus:

De blinde koning
Je ontvangt je pre-orderbonus De blinde koning op de dag van release per e-mail in de vorm van een activatiesleutel voor Xbox Live.

Een Alexios Medaille
Je pre-order bonus, Een Alexios Medaille, wordt apart verzonden.

Hoe en wanneer ontvang je het product dat je hebt gereserveerd?

Een paar dagen voor de release ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin een track & trace-nummer zodat je de voortgang van je bestelling kunt volgen. We willen dat je optimaal van je game kunt genieten en daarom streven we ernaar om je bestelling op de dag van release te bezorgen.
oOo

• Ambition88
Over een paar dagen, nog ruim 2 weken maar oke. :p

• RubenSaurus
ruim 2 weken? :P 12 dagen gekkie dat is minder dan 2 weken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
DigitalError schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:56:
ruim 2 weken? :P 12 dagen gekkie dat is minder dan 2 weken :+
5 Oktober toch? dat is morgen over precies 2 weken(console:p)

Zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ambition88 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:30:
[...]

5 Oktober toch? dat is morgen over precies 2 weken(console:p)

Zin in!
niet als je de Ultimate Edition hebt besteld, dan 2 Oktober ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
DigitalError schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:33:
[...]

niet als je de Ultimate Edition hebt besteld, dan 2 Oktober ;)
Alleen is die voor de pc en niet de consoles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
janvanmil schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:59:
[...]

Dat is gek, heb gewoon de ultimate edition op PS4 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

janvanmil schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:59:
[...]

https://store.ubi.com/nl/assassins-creed-odyssey.html

Er staat niet dat het PC exclusive is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
DigitalError schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:13:
[...]

Dat is gek, heb gewoon de ultimate edition op PS4 hier
Ik heb ook ultimate edition voor ps4, echter verschil wat ik zie, is dat ze bij bol.com ultimate edition noemen terwijl het de medusa edition is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09:05
nieuwe video van fizhy

ik denk dat wat hij als mening geeft wel aan sluit bij hoe ik over de game denkt. hij heeft de game ook al gespeeld dus das ook wel fijn:

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:12

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
gamerboy schreef op zondag 23 september 2018 @ 14:13:
ik denk dat wat hij als mening geeft wel aan sluit bij hoe ik over de game denkt. hij heeft de game ook al gespeeld dus das ook wel fijn:
Dat stuk over het wordt waarschijnlijk een goede game, maar het heeft niet heel veel te maken met een Assassins Creed game?

Dat zou het voor mij niet heel veel uitmaken. Het lijkt tot nu toe op Origins, maar dan met een andere setting. Niet dat ik dat een grote ramp vind. Origins was een top game met een mooie setting en speelde goed weg.

Daarnaast waren bijvoorbeeld Black Flag en Rogue ook niet echt AC games en ze leken enorm op elkaar, maar ik heb ze beide toch met enorm veel plezier gespeeld.

Ik ben nu nog druk bezig met de DLC van Origins (was laatst in de aanbieding), maar ik denk dat Odyssey er toch gaat komen, gezien het feit ik deze kan oppikken voor 39 euro bij de ING.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 24-09-2018 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
rens-br schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:32:
[...]

Dat stuk over het wordt waarschijnlijk een goede game, maar het heeft niet heel veel te maken met een Assassins Creed game?

Dat zou het voor mij niet heel veel uitmaken. Het lijkt tot nu toe op Origins, maar dan met een andere setting. Niet dat ik dat een grote ramp vind. Origins was een top game met een mooie setting en speelde goed weg.

Daarnaast waren bijvoorbeeld Black Flag en Rogue ook niet echt AC games en ze leken enorm op elkaar, maar ik heb ze beide toch met enorm veel plezier gespeeld.

Ik ben nu nog druk bezig met de DLC van Origins (was laatst in de aanbieding), maar ik denk dat Odyssey er toch gaat komen, gezien het feit ik deze kan oppikken voor 39 euro bij de ING.
Wat ik vernomen had is dat origins een echt verhaal had over hoe de creed is ontstaan. Deze game gaat er niks mee te maken hebben en veel mensen die al stukken hebben gespeeld zien geen relatie met de lore (iig. Heel veel minder dan in origins)

Ik haal hem voor deze reden nog niet misschien volgend jaar als die flink in de aanbieding is of als ik reviews heb gezien en ze me er onderwijs van overtuigen ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
gamerboy schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:02:
[...]

Wat ik vernomen had is dat origins een echt verhaal had over hoe de creed is ontstaan. Deze game gaat er niks mee te maken hebben en veel mensen die al stukken hebben gespeeld zien geen relatie met de lore (iig. Heel veel minder dan in origins)

Ik haal hem voor deze reden nog niet misschien volgend jaar als die flink in de aanbieding is of als ik reviews heb gezien en ze me er onderwijs van overtuigen ;)
Als ik iets niet boeiend vind aan de gemiddelde AC game, dan is het wel het verhaal. Is voor mij doorgaans sowieso één grote brij.

Odyssey ziet er voor mij nog steeds uit als een Origins DLC en eerlijk gezegd ben ik niet een enorme fan van naval combat, eigenlijk. Dat is voor mij meer een reden om ermee te wachten (en wellicht helemaal niet te halen in verband met tijdgebrek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik heb juist dat ik de gameplay van Origins wel fijn vond en dat de Griekse cultuur uit die periode van Odyssey mij wel aanspreekt. Op basis daarvan heb ik besloten de game direct bij release te halen. Hoe het verhaal zicht gaat verhouden tot de lore van Assassin's Creed weet ik nog niet, maar ik hoop dat ik dat gaandeweg tijdens het spelen kan ontdekken.

Ben zelf wel van mening dat we met Origins voor Assassin's Creed begrippen ver genoeg terug zijn geweest in de tijd. Ik ben wel weer in voor een game met een sterk verhaal in het verleden als echte Assassin, met hidden blades, en met een sterke connectie met het heden (maar hier zijn de meningen over verdeeld).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
bram1984 schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:41:
[...]

Als ik iets niet boeiend vind aan de gemiddelde AC game, dan is het wel het verhaal. Is voor mij doorgaans sowieso één grote brij.

Odyssey ziet er voor mij nog steeds uit als een Origins DLC en eerlijk gezegd ben ik niet een enorme fan van naval combat, eigenlijk. Dat is voor mij meer een reden om ermee te wachten (en wellicht helemaal niet te halen in verband met tijdgebrek).
eingelijk wat ik al bijna een half jaar zeg over deze game :)
ik heb al vanaf het begin gezegd dat het veel te snel was na origins en dat ze wat ze nu beloven bij odyssey (namelijk langer support met ongoing stuff) bij origins hadden moeten doen. ik denk dat origins een veel betere game was om dat bij toe te passen. wordt weer een standaard yearly bug season :)

hopelijk gaat ubisoft ze strategie een keer aanpassen want van wat ze beloofd hebben is nu weinig te zien 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Zou dit niet gewoon een DLC moeten zijn van Origins? Ja, ik koop hem wel omdat ik een enorme AC fan ben. Zoals het er nu uit ziet komt het op mij over alsof het even simpel geld verdienen is van Ubi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Metalbuster schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:10:
Zou dit niet gewoon een DLC moeten zijn van Origins? Ja, ik koop hem wel omdat ik een enorme AC fan ben. Zoals het er nu uit ziet komt het op mij over alsof het even simpel geld verdienen is van Ubi.
dat is letterlijk wat ik al maanden zeg :) ik zie dit dus ook niet als een full fletched game. en ook ik ben een bizare AC fan maar ik ga deze niet halen (althans zoals ik al zei nog niet) omdat ik dit niet als een AC game zie terwijl ik dit wel had bij AC BF en rogue dus dat zegt nogal wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Zie in mijn ubisoft club feed mensen die al een nnieuwe game zijn begonnen. De preload was toch maar vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
correct sommige misschien beta toegang?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
En de launch trailer is beschikbaar:

Nog een paar dagen wachten, ik heb er zin in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
En toen kwam mijn vriendin thuis met de mededing dat we 1 oktober op vakantie gaan.....
Daar gaat mijn release weekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Desutoroiya schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:36:
En toen kwam mijn vriendin thuis met de mededing dat we 1 oktober op vakantie gaan.....
Het is maar hoe je het bekijkt hé...

Vorige AC game eens niet gepre-ordered maar eerste patches ed afgewacht. Dat is me prima bevallen, dus dat ga ik met deze ook doen. Hoewel ik Origins ook van A tot Z heb doorgespeeld, maar dan wat later op eigen tempo :)

[ Voor 0% gewijzigd door Mu.siQ op 25-09-2018 16:47 . Reden: Typo ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
Mu.siQ schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:47:
[...]

Het is maar hoe je het bekijkt hé...

Vorige AC game eens niet gepre-ordered maar eerste patches ed afgewacht. Dat is me prima bevallen, dus dat ga ik met deze ook doen. Hoewel ik Origins ook van A tot Z heb doorgespeeld, maar dan wat later op eigen tempo :)
Met deze preorder wou ik dus daadwerkelijk eerder beginnen, met vorige deel veel plezier gehad. Het is een dubbel gevoel, aangezien je uit kijkt naar het ene, maar ook het andere dat er nu bij is gekomen O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Nog 6 dagen oOo zin an

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AntiChrist7
Desutoroiya schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:36:
Dumpen die handel

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:05

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

He jammer, net UPS gemist. Vanavond maar ff ophalen. Ben benieuwd want ik heb 2 bestellingen gedaan voor mijn dochter: AC Odyssey speciale editie met pass en beeld en daarna los nog een ander beeld.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Stormtrooper schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:02:
He jammer, net UPS gemist. Vanavond maar ff ophalen. Ben benieuwd want ik heb 2 bestellingen gedaan voor mijn dochter: AC Odyssey speciale editie met pass en beeld en daarna los nog een ander beeld.
De game zelf is als het goed is nog niet verscheept, dus het zal het 2de wel zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:05

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Notna schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:03:
[...]

De game zelf is als het goed is nog niet verscheept, dus het zal het 2de wel zijn ;)
Maakt niet uit, wordt ze ook blij van..

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• gamerboy
voor de mensen die de figuriens willen hebben, ubisoft heeft net de video ervan geupload;

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YdieresiS
Mijn statue van Alexios is bezorgd, erg blij met deze keuze, ik vond die statues met helm op niet mooi:

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bad1996c045c/5bad199426962-IMG_20180927_174239.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bad19b131510/5bad19b0ed794-IMG_20180927_174656.thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bad19e7af80f/5bad19e76b676-IMG_20180927_174705.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bad19ff9f7d2/5bad19fce5a36-IMG_20180927_174717.thumb.jpg

Past ook mooi naast Bayek:
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bad1a3216728/5bad1a307df3a-IMG_20180927_174857.thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Begint ook weer te kriebelen, Origins is een van de weinige AC games die ik uitgespeeld heb, dus ik vermoed dat ik me hier ook weer mee ga vermaken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kiWyWsCDvfc3OlD3atCWo2K8/full.jpg
Zat zojuist in de brievenbus :P

Als het goed is zou ie vandaag al gedownload moeten kunnen worden, ben benieuwd hoe laat het dan zal zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door FlipFluitketel op 28-09-2018 11:59 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
FlipFluitketel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:58:
[Afbeelding]
Zat zojuist in de brievenbus :P

Als het goed is zou ie vandaag al gedownload moeten kunnen worden, ben benieuwd hoe laat het dan zal zijn.
Die ziet er ook mooi uit. Zijn dat de munten die bij een vroege pre-order worden geleverd? In dat geval kan ik er ook nog zo één ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
YdieresiS schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:04:
[...]

Die ziet er ook mooi uit. Zijn dat de munten die bij een vroege pre-order worden geleverd? In dat geval kan ik er ook nog zo één ontvangen.
Over munten kan ik niks terugvinden, wel over een "medal necklace" die bij de eerste 10.000 preorders erbij zit.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
FlipFluitketel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:12:
[...]

Over munten kan ik niks terugvinden, wel over een "medal necklace" die bij de eerste 10.000 preorders erbij zit.
Thanks, dat zal hem dan inderdaad zijn. Dan staat mij die ook nog te wachten. Ziet er wel mooi netjes afgewerkt uit.

In de bevestiging van Ubisoft staat hij zo vermeld:
MERCH-PHY-ASSASSIN'S CREED ODYSSEY-PREORDER BONUS BOOKED-BONUS-EMEA
Het was me dus niet helemaal duidelijk meer wat dit inhield :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
FlipFluitketel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:58:
[[

Heb ergens gelezen 16u onze tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
YdieresiS schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:16:
[...]

Thanks, dat zal hem dan inderdaad zijn. Dan staat mij die ook nog te wachten. Ziet er wel mooi netjes afgewerkt uit.

In de bevestiging van Ubisoft staat hij zo vermeld:
MERCH-PHY-ASSASSIN'S CREED ODYSSEY-PREORDER BONUS BOOKED-BONUS-EMEA
Het was me dus niet helemaal duidelijk meer wat dit inhield :)
In de mail staat inderdaad alleen wat "geheimtaal" maar bij de bestelling op de website noemen ze het wel gewoon "PRE-ORDER BONUS: Alexios Medaille".
AntiChrist7 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:17:
[...]

Heb ergens gelezen 16u onze tijd
Dan moet ik nog even wachten. :P En dan nog wachten tot 2 oktober voor ie gespeeld kan worden. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
@FlipFluitketel helaas is op het werk de ubisoft site geblokkerd, kon het daar niet terugkijken.

---edit---
Er is een filmpje (van een livestream) met anderhalf uur aan content beschikbaar gekomen vanuit het kanaal PlayStation Access. Ze zitten vrij aan het begin van de game (level 3 quests). Ik ga hem zelf niet kijken (heb het snel gescand), maar misschien is dit nog een aanrader voor mensen die nog twijfelen.

[ Voor 69% gewijzigd door YdieresiS op 28-09-2018 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hmmm, ga niet 30 euro extra betalen om 3 dagen eerder te kunnen spelen, zo leuk is deze game nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Hier ook de medaille binnengekregen. Zware kwaliteit, ik had verwacht dat het een goedkoop pruldingetje zou zijn :P

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

R.G

Heey net de ultimate xbox one version digital gekocht, alleen niet via microsoft zelf, krijg ik dan de blind king misson? Er staat bij oct 2 te spelen maar nog geen key ontvangen er staat bij soon viewable here

• RubenSaurus
R.G schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 14:30:
Heey net de ultimate xbox one version digital gekocht, alleen niet via microsoft zelf, krijg ik dan de blind king misson? Er staat bij oct 2 te spelen maar nog geen key ontvangen er staat bij soon viewable here
hoe moeten wij dat nou weten als we niet weten waar je het besteld hebt? :P

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik heb dit nog niet voorbij zien komen in dit topic. Via je UBI account kun je je registreren voor "The Gift of the Gods" items. Check deze link:

https://assassinscreed.ubisoft.com/game/en-us/home#subscribe

• RubenSaurus
ReddishRat schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 16:10:
Ik heb dit nog niet voorbij zien komen in dit topic. Via je UBI account kun je je registreren voor "The Gift of the Gods" items. Check deze link:

https://assassinscreed.ubisoft.com/game/en-us/home#subscribe
Dan heb je niet goed gekeken want het is zeker al een keer of 3/4 voorbijgekomen :P

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Hm, verkeerde zoekwoorden gebruikt. Nou goed, herhaling is niet zo erg. :P
Pagina: 1 ... 3 ... 22 Laatste