Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09:05
Persoonlijk ben ik totaal geen fan van deze "AC" game. hoe ik het zie is dat dit een hele goeie game is die er goed en netjes uit ziet (zover als dat de gameplay me heeft laten inzien) maar het is niet een echte AC-game.

origins is het ontstaan van de Creed en dit spel komt hiervoor. het gaat hier over mercenaries welke als huurmoordenaars gezien kunnen worden maar er in de geschiedenis niet echt om bekend stonden als mensen welke in de schaduw handelden. persoonlijk dus geen fan. ik vindt deze https://www.youtube.com/watch?v=03IdZOad0mU het goed beschrijven (6 minuten aanrader om een perspectief te zien van iemand die de serie al vanaf het begin volgt)

ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden? wat denken jullie van het feit dat ubisoft weer terug lijkt te gaan naar jaarlijkse releases?

ik ben erg benieuwd :)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:12
gamerboy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:43:
Persoonlijk ben ik totaal geen fan van deze "AC" game. hoe ik het zie is dat dit een hele goeie game is die er goed en netjes uit ziet (zover als dat de gameplay me heeft laten inzien) maar het is niet een echte AC-game.

origins is het ontstaan van de Creed en dit spel komt hiervoor. het gaat hier over mercenaries welke als huurmoordenaars gezien kunnen worden maar er in de geschiedenis niet echt om bekend stonden als mensen welke in de schaduw handelden. persoonlijk dus geen fan. ik vindt deze https://www.youtube.com/watch?v=03IdZOad0mU het goed beschrijven (6 minuten aanrader om een perspectief te zien van iemand die de serie al vanaf het begin volgt)

ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden? wat denken jullie van het feit dat ubisoft weer terug lijkt te gaan naar jaarlijkse releases?

ik ben erg benieuwd :)
Mooi kan ik je AC karma afpakken :9

Ik denk dat we even moeten wachten met wat wél en wat níet een AC game is.

Kijk naar BF. Voor mij hét hoogtepunt uit de serie qua vermaak. Wat heb ik me geweldig vermaakt met die game zeg!! Is het classic AC? Nee zeker niet. Het begin is té cringe hoe hij aan z'n pak en z'n messen komt en vanuit het niets alle Assassin skills heeft (echt superslecht gedaan). Maar past het binnen de serie? Zeker wel! De strijd tussen "order" en "freedom"
is wat mij betreft de basis voor de game.

Het klopt dat in deze game geen Creed en geen Assassins zitten, maar verdiep je in de lore van de game en je zult merken dat dit wel echt AC is.

Ik heb het vermoeden dat ze 3 goals hebben met deze game:

1 - full blown RPG van maken voor volgende titles
2 - Lore uitdiepen, Juno verhaal in MD afronden
3 - Herdefiniëren van de core principals van de Animus, DNA sequenties etc. om zo meer ruimte te creëren voor volgende games in de serie.

Persoonlijk vind ik sinds Origins het stealth aspect té afwezig (ook niet echt in BF aanwezig natuurlijk). Alleen het gemis van hidden blades vraag ik me af of ik over heen ga komen. Alleen denk ik dat (zoals eerder in dit topic door mij aangegeven) er wel ruimte is om de hidden blade te introduceren, maar dat ze dat achter houden om niet te spoileren.

[ Voor 9% gewijzigd door Razorbite op 13-06-2018 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Razorbite schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:49:
[...]

Mooi kan ik je AC karma afpakken :9

Ik denk dat we even moeten wachten met wat wél en wat níet een AC game is.

Kijk naar BF. Voor mij hét hoogtepunt uit de serie qua vermaak. Wat heb ik me geweldig vermaakt met die game zeg!! Is het classic AC? Nee zeker niet. Het begin is té cringe hoe hij aan z'n pak en z'n messen komt (echt superslecht gedaan). Maar past het binnen de serie? Zeker wel! De strijd tussen "order" en "freedom"
is wat mij betreft de basis voor de game.

Het klopt dat in deze game geen Creed en geen Assassins zitten, maar verdiep je in de lore van de game en je zult merken dat dit wel echt AC is.

Ik heb het vermoeden dat ze 3 goals hebben met deze game:

1 - full blown RPG van maken voor volgende titles
2 - Lore uitdiepen, Juno verhaal in MD afronden
3 - Herdefiniëren van de core principals van de Animus, DNA sequenties etc. om zo meer ruimte te creëren voor volgende games in de serie.
Haha gaan we het voor de karma doen ;)

nee maar even serieus. BF hoe je het ook beredeneerd past in de AC serie en maakt gebruik van de lore. deze game met de kleine informatie die we pas hebben, geeft aan dat dit niet een Assassins game is maar een pre- pre- game is. leuk en aardig en zal zeker wel dingen uit de lore meenemen. ik maak me alleen zorgen dat de volgende dingen fout gaan met deze stap:

1. Met Bayek hadden we eindelijk weer een karakter waar we ons aan konden binnen maar die is gelijk al weer afgeschreven (was ik persoonlijk nog niet klaar voor)

2. We met deze game een soort van COD/FIFA senario krijgen waarin het weer bijna verplicht gaat worden een geldmachine te maken en niet meer naar de quality gekeken wordt van story-line binnen de AC-serie en lore

3. Het is ubisoft dus de kans is er dat ze deze serie iets te veel aan het uitmelken zijn op het moment.

ik ben er echt van overtuigd dat als wij 1 AC game in 3 jaar krijgen waarbij in die 3 jaar een soort Rockstar GTA V versie aan updates uit komen dit veel interessanter is voor de serie dan elk 1,5 jaar een nieuwe game die afwijkt van de story-line van de voorgaande game.

ik wil wel eens een AC-game zien die gewoon goed geupdate wordt en waarbij ze dit langer volhouden dan 8 maande (UGHM origins)

wat denk jij hiervan @Razorbite ?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Ik denk dat een jaarlijkse release prima kan. De game is dik 3 jaar in ontwikkeling, dus afraffelen doen ze niet. Zolang ze maar blijven vernieuwen in verhaal en gameplay. Volgens mij krijgen we volgend jaar een game in Rome, en daarna is deze trilogie klaar en komt er weer even pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Razorbite schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:59:
Ik denk dat een jaarlijkse release prima kan. De game is dik 3 jaar in ontwikkeling, dus afraffelen doen ze niet. Zolang ze maar blijven vernieuwen in verhaal en gameplay. Volgens mij krijgen we volgend jaar een game in Rome, en daarna is deze trilogie klaar en komt er weer even pauze.
zou ik erg jammer vinden want ik krijg dus het gevoel dat ze de game misschien niet afraffelen maar wel zeker de story en de levensduur van deze games. laten we eerlijk zijn er waren genoeg mensen volop bezig met orgins toen het update en toevoegen van nieuwe features ineens weg viel.

het lijkt er gewoon op dat ubisoft zijn normale streken weer uit de kast weet te halen en een game introduceert 2 DLC's toevoegt en op het moment dat deze DLC's een maand actief zijn al weer teasen naar de volgende game.

mijn wens; een AC-game die het zelfde support en actieve spelers opwekt (OMG IK WIL CO-OP) zoals Rockstar doet met GTA V _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:47
Interessante discussie, is dit een echte AC game of niet. Ik denk het niet want er is geen Creed en er zijn geen Assassin's. Echter, hij past wel heel erg goed in de lore. Een lore die eigenlijk een boost en kickstart heeft gekregen vanaf AC 2.

Namelijk het overkoepelende verhaal van de 1st Civilization. De modern day gameplay. Lore die voor mij al sinds AC1 een verbindende schakel is geweest tussen de verschillende games. Lore die voor mij de reden was om de Animus in te gaan, want we hadden iets nodig uit die herinneringen. (ik zit dus ook heel zwaar in het 'Pro Modern Day - kamp').

En ik voor mij is dat waar heel Assassin's Creed, de hele franchise, over gaat. De invloed van de 1st Civilization in onze tijd, vanaf de oude Grieken tot aan nu. Vanaf het moment dat zij de Scepter zwaaiden tot de kleine rimpelingen die de Relics nog uitoefenen.

Origins was het beginpunt van de Brotherhood. Odyssey wordt het beginpunt van het verhaal, de reis, van de invloed van de 1st Civilization. Las ik namelijk niet ergens dat we de ware identiteit van de Goden gaan leren kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Mavors schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:05:
Interessante discussie, is dit een echte AC game of niet. Ik denk het niet want er is geen Creed en er zijn geen Assassin's. Echter, hij past wel heel erg goed in de lore. Een lore die eigenlijk een boost en kickstart heeft gekregen vanaf AC 2.

Namelijk het overkoepelende verhaal van de 1st Civilization. De modern day gameplay. Lore die voor mij al sinds AC1 een verbindende schakel is geweest tussen de verschillende games. Lore die voor mij de reden was om de Animus in te gaan, want we hadden iets nodig uit die herinneringen. (ik zit dus ook heel zwaar in het 'Pro Modern Day - kamp').

En ik voor mij is dat waar heel Assassin's Creed, de hele franchise, over gaat. De invloed van de 1st Civilization in onze tijd, vanaf de oude Grieken tot aan nu. Vanaf het moment dat zij de Scepter zwaaiden tot de kleine rimpelingen die de Relics nog uitoefenen.

Origins was het beginpunt van de Brotherhood. Odyssey wordt het beginpunt van het verhaal van de invloed van de 1st Civilization. Las ik namelijk niet ergens dat we de ware identiteit van de Goden gaan leren kennen?
paar hele goeie punten man. hier kan ik het wel in vinden man :*)
maar ik vindt het gewoon erg jammer dat games uitgemolken worden en dat ze zo snel overstappen naar de volgende.

ik twijfel nog of ik deze game ga kopen. na het succes van Origins ben ik nog niet toe aan een nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
gamerboy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:07:
[...]

paar hele goeie punten man. hier kan ik het wel in vinden man :*)
maar ik vindt het gewoon erg jammer dat games uitgemolken worden en dat ze zo snel overstappen naar de volgende.

ik twijfel nog of ik deze game ga kopen. na het succes van Origins ben ik nog niet toe aan een nieuwe ;)
Thanks!

Ik ben het overigens wel eens met de stelling dat deze té snel achter Origins aan komt. Ubi heeft volgens mij gezegd dat ze er niet opnieuw een anual-release schema aan gingen hangen... "Oepsie, sorry toch wel" moeten ze daar nu denken.

De aankoop is voor mij echter al gedaan. Spartan edition. Griekse mythologie, Spartanen, allemaal interesse gebieden. Tel daar de verwachting van een stukje info over 1st Civilization bij op en dan ben ik al aan boord.

Oh ja, had iemand al naval combat geroepen?! ik ben teleurgesteld dat het in Origins zo weinig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Mavors schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:14:
[...]

Thanks!

Ik ben het overigens wel eens met de stelling dat deze té snel achter Origins aan komt. Ubi heeft volgens mij gezegd dat ze er niet opnieuw een anual-release schema aan gingen hangen... "Oepsie, sorry toch wel" moeten ze daar nu denken.

De aankoop is voor mij echter al gedaan. Spartan edition. Griekse mythologie, Spartanen, allemaal interesse gebieden. Tel daar de verwachting van een stukje info over 1st Civilization bij op en dan ben ik al aan boord.

Oh ja, had iemand al naval combat geroepen?! ik ben teleurgesteld dat het in Origins zo weinig was.
helemaal mee eens, het is dat er nu deze speciefieke setting is (grieken, spartanen enz.) anders had ik waarschijnlijk ook gewacht tot ie in de budgetbak ligt :P

oja, en Kassandra natuurlijk *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Mavors schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:14:
[...]

Thanks!

Precies dat eerste. groot verkoop punt; "geen jaarlijkse releases" jaar later "AAAAAANNNDDD it's gone"

Ik heb origins met de gold edition van het moment dat het kon gepre-ordered echter zal ik bij deze zeker wachten tot de game uit is en door iemand al 2 weken gespeeld is met een goeie review. deze game wacht ik dus nog zeker 2 weken na release af ;)

het laatste punt over naval combat ben ik volledig met je eens en dit is het enige punt waarvoor ik de game missschien bij release nog zou willen kopen. maar ik blijf geduldig ;)
DigitalError schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:16:
[...]

helemaal mee eens, het is dat er nu deze speciefieke setting is (grieken, spartanen enz.) anders had ik waarschijnlijk ook gewacht tot ie in de budgetbak ligt :P
zeker waar! ik ga dat misschien niet doen want dat duurt vaak een maand of 2 maar ik zal wel even afwachten ;)

[ Voor 14% gewijzigd door gamerboy op 13-06-2018 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Razorbite schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:04:
[...]
Dank! Ik had nog niet echt de tijd gevonden om de startpost op te leuken.
@DigitalError en ik hebben de TS een grondige update gegeven. Extra materiaal kun je altijd toevoegen. ;)
gamerboy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:02:
[...]
zou ik erg jammer vinden want ik krijg dus het gevoel dat ze de game misschien niet afraffelen maar wel zeker de story en de levensduur van deze games. laten we eerlijk zijn er waren genoeg mensen volop bezig met orgins toen het update en toevoegen van nieuwe features ineens weg viel.

het lijkt er gewoon op dat ubisoft zijn normale streken weer uit de kast weet te halen en een game introduceert 2 DLC's toevoegt en op het moment dat deze DLC's een maand actief zijn al weer teasen naar de volgende game.

mijn wens; een AC-game die het zelfde support en actieve spelers opwekt (OMG IK WIL CO-OP) zoals Rockstar doet met GTA V _/-\o_
Misschien dat ze in de volgende Assassin's Creed wel co-op toevoegen om de trilogie af te maken? :)

Wat vinden we van de nieuwe map? :D

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/caAuErhbTZ5WB3ZUn0RogvtO-oqHJ2i6AQXqN7MiGRc.jpg?w=976&s=5796cd44c412f97b9128a6ec03873684

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
caesar1000 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:17:
[...]

@DigitalError en ik hebben de TS een grondige update gegeven. Extra materiaal kun je altijd toevoegen. ;)

[...]

Misschien dat ze in de volgende Assassin's Creed wel co-op toevoegen om de trilogie af te maken? :)

[afbeelding]
ja ik hoop het man daar kijk ik dan wel naar uit. ik weet dat ze ook een feedback forum hadden gedaan na origins van wat wil je in de volgende game. het feit dat er keuzes in zitten ben ik wel blij mee. hoeverre deze echt effect gaan hebben op de story heeft daar moeten we op wachten.

de map ziet er wel awesome uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ik had alleen echt super graag co-op gehad, mijn vriendin is namelijk ook super enthousiast en dan hadden we het leuk samen kunnen doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
DigitalError schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:21:
ik had alleen echt super graag co-op gehad, mijn vriendin is namelijk ook super enthousiast en dan hadden we het leuk samen kunnen doen :P
haha wie weet net als bij The division dat je met 4 mensen een team kan vormen.

dat zou echt awesome zijn 4-player co-op !

ik heb wel goeie ideeën als ik eigenlijk moet werken ;)

[ Voor 7% gewijzigd door gamerboy op 13-06-2018 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
caesar1000 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:17:
[...]

[...]

[afbeelding]
Ja ik heb een overzicht van de verschillende editites toegevoegd!

De map is HUUUUUGE! 1,6 keer die van origins.... Wel met veel zee, maar dan nog _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Razorbite schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:26:
[...]

De map is HUUUUUGE! 1,6 keer die van origins.... Wel met veel zee, maar dan nog _/-\o_
naja nadruk komt deels te liggen op naval met een eigen schip net als in BF. dus dan is meer zee juist een goed ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Razorbite schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:26:
[...]

ohja die was ik ff vergeten :P is makkelijker in 1 oogopslag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ik ben nog een beetje huiverig voor de zee combat, ik vond dat in Origins niet zo goed uitgewerkt, ben benieuwd hoe dat hier gaat bevallen. Verder ben ik het met @Mavors eens dat ik wel heel benieuwd ben naar het verhaal en het ontstaan van de 1st Civilization en meer verhaal erachter wie het zijn. En ik ben ook pro-modern day en dus ook heel benieuwd of hier een connectie tussen komt.

Verder heb ik alleen gehoor dat ze voor Origins AC een jaartje wilden overslaan, ik heb nergens gelezen dat ze dat na Origins ook weer zouden doen. Ik ben wel klaar voor een nieuwe AC, al ben ik bang dat de omgeving me iets te veel doet denken aan Origins.

Ongeacht of ik het vind passen in de reeks, of dat het fijn speelt, wil ik hem toch wel spelen en dat ga ik dan dus ook zeker doen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
YdieresiS schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:31:
Ik ben nog een beetje huiverig voor de zee combat, ik vond dat in Origins niet zo goed uitgewerkt, ben benieuwd hoe dat hier gaat bevallen. Verder ben ik het met @Mavors eens dat ik wel heel benieuwd ben naar het verhaal en het ontstaan van de 1st Civilization en meer verhaal erachter wie het zijn. En ik ben ook pro-modern day en dus ook heel benieuwd of hier een connectie tussen komt.

Verder heb ik alleen gehoor dat ze voor Origins AC een jaartje wilden overslaan, ik heb nergens gelezen dat ze dat na Origins ook weer zouden doen. Ik ben wel klaar voor een nieuwe AC, al ben ik bang dat de omgeving me iets te veel doet denken aan Origins.

Ongeacht of ik het vind passen in de reeks, of dat het fijn speelt, wil ik hem toch wel spelen en dat ga ik dan dus ook zeker doen.
die omgeving zal me jeuken, zolang ik in dat rood/goud rond loop vind ik alles best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@YdieresiS ik vond dat in de eerste gameplay die ze lieten zien het echt een copy paste project was. ik dacht echt even wat plekken te zien die ze in origins ook hebben :)

ik schrok daar oprecht van. weet ook niet hoe nau de teams voor deze 2 games hebben samengwerkt maar origineel vind ik de game niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Persoonlijk had ik een meer afwijkende omgeving beter gevonden, in het noord westen van de map van Origins heb je ook al een groot deel wat op Odyssey lijkt, dus de assets kunnen makkelijk overgenomen worden. Maar ik kan pas echt oordelen als de game uit is, of als ik meer video's heb gezien.

Dat rood/goud doet me niet zo veel :) Ik wil meer weten van de story in combinatie met modern day :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:11

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ach kom jongens. Niet zo sip!

Mekkeren mag pas als de game uit is en je het gespeeld hebt. :>

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Blaat naja zeg waar slaat di... nee je hebt een goed punt :o :9 :+ :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Blaat schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:15:
Ach kom jongens. Niet zo sip!

Mekkeren mag pas als de game uit is en je het gespeeld hebt. :>
Speculeren blijft altijd leuk, maar een echt oordeel kunnen we pas vellen als de game uitgegeven is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
YdieresiS schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:21:
[...]

Speculeren blijft altijd leuk, maar een echt oordeel kunnen we pas vellen als de game uitgegeven is inderdaad.
True! maar ja ik heb me mening gegeven en mijn angsten voor de toekomst van de serie en die blijft er nog wel inzitten ben ik bang :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus

wat ze hier zeggen voel ik ook wel, dat het niet het misschien wel lijkt op origins maar dat je duidelijk kunt merken dat ze stappen hebben genomen om er echt een ander spel van te maken en steeds meer richting die open rpg setting gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

DigitalError schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:16:
[...]

....

oja, en Kassandra natuurlijk *O*
Dacht ik eerst ook.... totdat ik haar Russische accent hoorde 8)7

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
gamerboy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:44:
[...]

True! maar ja ik heb me mening gegeven en mijn angsten voor de toekomst van de serie en die blijft er nog wel inzitten ben ik bang :X
Ze hebben in ieder geval een giga PR misser gemaakt door zo te communiceren. Dit moet je zien aan komen als uitgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mufana
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06-2023
Hmm ik weet het niet... Het ziet er weer ontzettend mooi uit en hoewel ik Origins heel goed vond ben ik bang dat Odyssee mijlenver af staat van AC. het is meer een mooie RPG in Griekse setting. Lijkt ook een beetje voort te borduren op; AC:O The Curse of the Pharaos. (wapens met special powers) Daar vond ik even leuk maar na een tijdje ging ik toch weer over op normale wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Razorbite schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:15:
[...]

Ze hebben in ieder geval een giga PR misser gemaakt door zo te communiceren. Dit moet je zien aan komen als uitgever.
Ja precies!
mufana schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 17:01:
Hmm ik weet het niet... Het ziet er weer ontzettend mooi uit en hoewel ik Origins heel goed vond ben ik bang dat Odyssee mijlenver af staat van AC. het is meer een mooie RPG in Griekse setting. Lijkt ook een beetje voort te borduren op; AC:O The Curse of the Pharaos. (wapens met special powers) Daar vond ik even leuk maar na een tijdje ging ik toch weer over op normale wapens.
Same. Ik ben er inderdaad ook gewoon bang voor dat de game teveel gaat afwijken van de story-line.

Daarnaast had ij gehoopte dat de eerst volgende AC-game door zou pakken op bayek als hoofdkarakter. Voor mijn gevoel is dat hoofdstuk gewoon weg nog niet afgesloten.

In de game waren ook hints te vinden dat bayek aya zou bezoeken in rome wie weet het volgende AC deel naar Rome de terugkomst van bayek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
HellStorm666 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:48:
[...]

Dacht ik eerst ook.... totdat ik haar Russische accent hoorde 8)7
Ze hadden haar zo een lief Belgisch accent moeten geven hhmmm O+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:17
lol, geef 100 uplay punten uit aan een -20% coupon, krijg er 176 bij je bestelling... Ik zit bijna aan 2000 van die units

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:41
Oeh die kaart... ik zie verschillende eilandjes waar ik ben geweest, zouden ze die goed namaken? Ik hoop het echt :D al lijkt het landschap qua heuvels en bergen er alleen al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Kotaku heeft een mooi overzicht gegeven van de dingen die nu al bekend zijn. Zo wordt er inderdaad meer tijd gestopt in Modern Day en is er toch veel mogelijkheid tot stealth. Leuk om eens door te lezen:
https://kotaku.com/everyt...eed-odyssey-af-1826721186

Dit artikel maakte dat ik meer duidelijk kreeg over Odyssey en dat ik er meer zin in krijg om te spelen.

En ik heb een statue op de Ubisoft store gevonden die ik wel mooi vond:
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5b220935d4d83/5b220935c39bf-assassins-creed-odyssey-alexios-or-kassandra-figure-of-your-choice.jpg
(Op het werk kan ik niet naar de Ubisoft store, dus ik heb een ander plaatje gepakt maar statue is wel hetzelfde. Bron.)
Ik ben voor de Alexios versie gegaan. Op deze manier heb ik mijn eigen editie samen gesteld, qua kosten kom je op hetzelfde uit als de Spartan versie. Het enige dat je dat mist is de kaart en het artwork boekje, maar daar doe ik zelf toch nooit wat mee.

[ Voor 8% gewijzigd door YdieresiS op 14-06-2018 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Zouden er wezens uit de Griekse mythologie in voor gaan komen? Hope so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:55:
Nou, in ieder geval interpretaties hiervan. Zo is in een filmpje van IGN te zien dat er wordt gevochten tegen een grote beer. De mythologie hierover gaat dat dit Callisto betreft, die zo mooi was dat de Godin Hera jaloers werd en haar in een berin veranderde.

Tevens staat het volgende op de Ubisoft website:

"A Land of Myths and Legends
Discover a world rich with myths and legends. From ancient rituals to famed statues, come face to face with Greece’s legendary figures and discover the true nature of mythological beasts like Medusa and the Minotaur. "

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:55:
Het einde van deze video lijkt daar wel naar te verwijzen. ;)

In AC: Origins waren er de gevechten met de goden in de Trails of the Gods en de Curse of the Pharaohs DLC, dus er is een grote kans dat we ook de Griekse mythologie in Odyssey gaan meemaken.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/_fVRJXECkhY/maxresdefault.jpg

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
caesar1000 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:07:
[...]

Het einde van deze video lijkt daar wel naar te verwijzen. ;)

In AC: Origins waren er de gevechten met de goden in de Trail of the Gods en de Curse of the Pharaohs DLC, dus er is een grote kans dat we ook de Griekse mythologie in Odyssey gaan meemaken.

[video]

[afbeelding]
Thanks, naar aanleiding van het Kotaku stuk was ik op zoek naar dit deel van de video, maar dat kwam nog iets later dan ik dacht :+ Ik dacht dat hij stopte toen de vogel op de arm lande, dus ik snapte het al niet.

Ik ben wel heel benieuwd naar de aanwezigheid van de Mythologie in Odyssey, maar het kan bijna niet dat dit er niet op één of andere manier in verwerkt zit. Ik zou zelf inderdaad ook een soort Trial of the Myths verwachten, of een soort Witcher contracts, waarbij je de Mythologische wezens moet afslachten (dat zou wel erg tof zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Iemand die het gelukt is die zooi hier te claimen?

https://assassinscreed.ub...lusive-gift-from-the-gods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

SUCCESS! YOU HAVE CLAIMED YOUR SPARTAN PACK
Congratulations, you have sucessfully claimed your Gift from the gods. It will be added to your arsenal when Assassin's Creed Odyssey launches on October 5th for PS4, Xbox One, and PC.

Ancient Greece is waiting, so claim your Spartan offering and get ready to leave your mark in history!
Moest wel 2 keer op register klikken en 2 keer inloggen met mijn XBO account voordat het werkte vanaf deze pagina:

https://assassinscreed.ubisoft.com/game/en-us/home

(Naar beneden scrollen)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
inmiddels gelukt, maar het werkt niet helemaal zoals het hoort volgens mij :P maargoed de buit is alvast binnen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Ja, in één keer met m'n Ubisoft account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
misschien toch niet terug naar jaarlijkse releases ;) :

[ Voor 9% gewijzigd door gamerboy op 15-06-2018 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
janvanmil schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:54:
[...]

Ja, in één keer met m'n Ubisoft account
Via Uplay of via de link? Want die register here doet niks, heb al via de store besteld, staat dus al in mijn uplay bib

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
AntiChrist7 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 01:59:
[...]

Via Uplay of via de link? Want die register here doet niks, heb al via de store besteld, staat dus al in mijn uplay bib
Via deze link: https://assassinscreed.ubisoft.com/game/en-us/home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Wel interessant dat veel mensen hier de rode lijn missen. Ik ben niet een hardcore fan en heb maar een paar AC games gespeeld maar vond het hele animus verhaal zo enorm kunstmatig erop geplakt.

De games etaleren vooral historische, levende steden. Het was prima mogelijk geweest om in de serie elke keer een andere beroemde Assassin te volgen en daar een reeks van te maken.

Dat gezegd hebbende vind ik Odyssey vanwege de omgeving en geschiedenis weer een game die me flink doet twijfelen om weer een keer een account op te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavors
Lt. Marx schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:25:
Wel interessant dat veel mensen hier de rode lijn missen. Ik ben niet een hardcore fan en heb maar een paar AC games gespeeld maar vond het hele animus verhaal zo enorm kunstmatig erop geplakt.

De games etaleren vooral historische, levende steden. Het was prima mogelijk geweest om in de serie elke keer een andere beroemde Assassin te volgen en daar een reeks van te maken.

Dat gezegd hebbende vind ik Odyssey vanwege de omgeving en geschiedenis weer een game die me flink doet twijfelen om weer een keer een account op te pakken.
Zeker interessant. Jouw reactie toont namelijk precies de tweedeling aan binnen de AC fanbase/enthousiastelingen/sympathisanten ( :P ). Zij die wél houden van de Animus en modern-day en zij die gaan voor de historie en níet gaan voor de Animus.

Wat voor jou de rode lijn is, die ik mis? (wil je eens toelichten wat voor jou de rode lijn is, dan kan ik het begrijpen en dat komt een mogelijke discussie ten goede), is dat mogelijk voor mij niet. Voor mij is de rode lijn altijd de modern-day geweest. Dat is mijn rode lijn, die jij in mijn ogen mist O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Mavors op 15-06-2018 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Mavors schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:58:
[...]

Zeker interessant. Jouw reactie toont namelijk precies de tweedeling aan binnen de AC fanbase/enthousiastelingen/sympathisanten ( :P ). Zij die wél houden van de Animus en modern-day en zij die gaan voor de historie en níet gaan voor de Animus.

Wat voor jou de rode lijn is, die ik mis? (wil je eens toelichten wat voor jou de rode lijn is, dan kan ik het begrijpen en dat komt een mogelijke discussie ten goede), is dat voor mij de modern-day altijd geweest. Dat is mijn rode lijn, die jij in mijn ogen mist O-)
Ik heb mijn zin niet erg handig gekozen hierboven lees ik nu. Ik dacht in dit topic begrepen te hebben dat het animus verhaal niet in AC:Odyssey zit en dat sommige fans daar van balen.

Ik heb onder andere de eerste AC gespeeld en die eindigde dacht ik met het animus verhaal. Dat voelde ongeveer zoals het einde van de lost serie of de Dexter serie. Een enorm letdown en misvatting waarom mensen het spel kochten, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
Ik was een stuk minder gehyped voor Odyssey dan voor Origins. Waarschijnlijk vooral omdat Egypte mij veel meer aanspreekt dan Griekenland. Ook het idee van een setting 400 jaar voor Origins kon ik moeilijk inkomen. In Origins werd tenslotte de Assassins Creed opgericht, waarom zou je daarvoor nog een spel maken?
Nu weet ik inmiddels meer en vind ik het idee van de connectie met 'those who came before' erg goed. Het gemis van de hidden blade is wel een grote, al denk ik dat we die in een later stadium van Odyssey nog wel kunnen krijgen denk ik.
Na het zien van een paar filmpjes ben ik erg enthousiast over de keuze mogelijkheden en de invloed die je keuzes hebben op het spel erg leuk! Dat doet mij denken aan het grandioze 'Star Wars: Knights of the Old Republic'. Daarin had je ook nog de laag 'light/dark side' die van invloed was op je karakter, maar ik zie niet hoe dat in Odyssey gepast zou kunnen worden. Ook de romances klinken erg leuk! Ik ben benieuwd of romances met het zelfde geslacht ook mogelijk zijn. In Nederland doen we daar niet zo moeilijk over, maar in de rest van de wereld wel. Al blijft het natuurlijk altijd je eigen keus om zo'n romance aan te gaan in de game ;)
Ook het ontbreken van het gouden diamantje dat direct verklapt waar je heen moet vind ik een goede toevoeging (eigenlijk weglating). Het was soms gewoon te makkelijk om te ontdekken waar je heen moet. Zelf ontdekken is altijd leuker!

Kortom, ik heb er weer ontzettend veel zin in! Al moet ik wel eerst even Origins nog uitspelen... Ik ben bijna klaar, maar speel niet veel. Zo kan ik er bijna een jaar van genieten en het verveelt nog steeds niet!!!

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Draait de game native 4k eigenlijk op een PS4 pro bijvoorbeeld?

En is dit de eerste AC game met RPG elementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
Lt. Marx schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:02:
[...]

Ik heb mijn zin niet erg handig gekozen hierboven lees ik nu. Ik dacht in dit topic begrepen te hebben dat het animus verhaal niet in AC:Odyssey zit en dat sommige fans daar van balen.

Ik heb onder andere de eerste AC gespeeld en die eindigde dacht ik met het animus verhaal. Dat voelde ongeveer zoals het einde van de lost serie of de Dexter serie. Een enorm letdown en misvatting waarom mensen het spel kochten, haha.
Juist andersom, dit deel gaat weer meer Animus verhaal bevatten. En een deel bejubeld dat (waaronder een aantal in dit topic) en een deel zal het niets boeien. Overigens gaat dat Animus verhaal van deel 1 door tot en met AC 3. Daarna zijn er nog wel referenties en dat soort zaken, totdat het in AC Origins weer wordt opgepakt. Hetzij in een wat vernieuwende vorm. Zo herleef je niet de herinneringen van een bloedverwant, maar kun je gewoon 'DNA inprikken'.
Lt. Marx schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:13:
En is dit de eerste AC game met RPG elementen?
Nee, AC Origins heeft de basis gelegd voor een RPG-like Assassin's Creed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Mavors schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:22:
[...]

Juist andersom, dit deel gaat weer meer Animus verhaal bevatten. En een deel bejubeld dat (waaronder een aantal in dit topic) en een deel zal het niets boeien. Overigens gaat dat Animus verhaal van deel 1 door tot en met AC 3. Daarna zijn er nog wel referenties en dat soort zaken, totdat het in AC Origins weer wordt opgepakt. Hetzij in een wat vernieuwende vorm. Zo herleef je niet de herinneringen van een bloedverwant, maar kun je gewoon 'DNA inprikken'.

[...]
Daarnaast werd er verteld dat in dit deel het Animus verhaal meer optioneel is. Geen idee hoe ze dat gaan uitwerken, maar dit is bedoeld om de twee kampen tegemoet te komen. Diegenen die het willen spelen (waaronder ik) de kans geven om dit verhaal te kunnen volgen en diegenen die het niets boeit de kans geven om het over te slaan. Ik ben echt heel benieuwd hoe ze dit uitwerken, ik zou het in ieder geval niet per ongeluk willen missen tijdens de playthrough.

Vooral deze vraag uit het eerder gelinkte Kotaku artikel spreekt hierover:
And what of the modern day story featuring Layla Hassan? It’s unusual enough to hear Ubisoft developers talking about the modern day part of their next Assassin’s Creed prior to release, but could we get more info? MacCoubrey confirmed that it’s largely optional for the people who aren’t into it. And for the people who are? Dumont: “I think we have enough twists and turns in there to satisfy our more hardcore fans that like the modern day story and where it leads you. I’m kind of excited for what we have.” And is it as substantial as what was in Origins? “Oh,” he said. “It’s bigger.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

21 Juni is er een AMA op reddit met de creative director van Odyssey. Ben benieuwd wat voor antwoorden we daar krijgen op vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
AntiChrist7 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:24:
[...]

doie register here werkt toch niet?
Doie?? :P

Bij mij twee dagen geleden wel iig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
DigitalError schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:09:
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

21 Juni is er een AMA op reddit met de creative director van Odyssey. Ben benieuwd wat voor antwoorden we daar krijgen op vragen.
Dat zal denk ik voornamelijk van de vragen afhangen; niet waar? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
vosss schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 00:41:
[...]

Dat zal denk ik voornamelijk van de vragen afhangen; niet waar? :P
dat is zo, maar gelukkig zie ik in de suggesties al zat goede vragen voorbijkomen over de First Civ, customization en meer.

https://www.reddit.com/r/...sassins_creed_odyssey_in/

Hier iemand die bij ubisoft al 8 uur heeft gespeeld als onderdeel van een Mentors Guide Program, geeft al een redelijk beeld van wat we kunnen verwachten.

[ Voor 30% gewijzigd door RubenSaurus op 16-06-2018 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Poeh, ben best weer enthousiast geworden! Op een of andere manier weten zij mij toch steeds weer te pakken met AC! Nu nog kiezen of ik als man of vrouw speel.. Andere delen altijd als man maar in Syndicate vond ik Evie interessanter..

Ben ook erg benieuwd hoe dit gaat aansluiten op de Brotherhood. Heb het idee dat het de laatste delen meer gaat over de individuele verhalen per game dan dat het echt aansluit op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
de preview van tweakers:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:08
Ik ben wel gehyped voor de nieuwe AC. De gameplay van Origins is namelijk erg goed.
Wat ik alleen nog niet helemaal duidelijk heb is waar het verhaal om draait.

Ik ben vanaf deel I een enorme AC fan. Alle games wel gespeeld en zelfs nog in de lore verdiept. Het hele ''de geschiedenis is net iets anders dan je denkt'' aspect vind ik fantastisch. Het hele goed (Assassins) tegen slecht (Templars) vind ik in het echte leven ook super interessant. Dat hele aspect verloren ze uit het oog, heb ik het idee. Syndicate was een vermakelijke game, met geen boeiend verhaal.

Dat vond ik juist zo leuk aan Origins. Ik wilde het begin van de Assassins zien. En wat mij betreft hadden ze er nog veel meer in mogen duiken dan wat ze nu gedaan hebben. Daarom ben ik benieuwd waar deze game om draait.

Of is het een RPG met een Assassins Creed sausje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-01 22:39
Toch maar een preorder geplaatst... (Ben toch wel beetje hyped :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
YouTube: Assassin's Creed Odyssey Stealth Gameplay, Legacy Outfit Info &a...

Goed filmpje, wat me nog meer hyped !!!

We zijn allemaal fan van Assassins, maar uiteindelijk was Black Flag ook 1 van mijn favoriete. Terwijl je daar niet een full-time Assassin was!

[ Voor 20% gewijzigd door Dubrillion op 20-06-2018 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Dubrillion schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:43:

We zijn allemaal fan van Assassins, maar uiteindelijk was Black Flag ook 1 van mijn favoriete. Terwijl je daar niet een full-time Assassin was!
Klinkt inderdaad alsof mijn stijl van gameplay (meer stealth) dus zeker mogelijk is en dat daar zelf speciale "skills" voor zijn om dit verder uit te breiden. Ik heb er zin in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Dubrillion schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:43:

Na het zien van het filmpje ook hier nog meer zin in dit nieuwe deel van de serie.
Ziet er toch allemaal wel veelbelovend uit, en al die droeftoeters maar schreeuwen dat het geen echte AC is want je hebt geen hidden blade :P

[ Voor 5% gewijzigd door RubenSaurus op 20-06-2018 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Hmm die theory met de speer vind ik wel erg interessant!

Ben wel erg benieuwd hoe dit in de lore van AC gaat vallen. Speelt zich immers af voor Origins. Tevens vind ik het gemis van de Isu ook wel jammer.. gevoel dat dit ineens was opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
DigitalError schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:45:
[...]

Na het zien van het filmpje ook hier nog meer zin in dit nieuwe deel van de serie.
Ziet er toch allemaal wel veelbelovend uit, en al die droeftoeters maar schreeuwen dat het geen echte AC is want je hebt geen hidden blade :P
Ben er even doorheen geskipped, maar dit is toch bijna exact Origins? Wat is er precies veelbelovend volgens jou? Ik word na ca. 120 uur Origins al moe als ik naar dit filmpje kijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
bram1984 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:30:
[...]

Ben er even doorheen geskipped, maar dit is toch bijna exact Origins? Wat is er precies veelbelovend volgens jou? Ik word na ca. 120 uur Origins al moe als ik naar dit filmpje kijk.
Ja het zal wel iets persoonlijks zijn, maar ik had echt helemaal niks met die Bayek :P Waar ik dan wel weer veel meer mee heb is de Griekse oudheid en daarom spreekt me dit sowieso al meer aan. Verder zag ik een paar mooie outfits voorbijkomen (altijd fijn :+ ) en ben ik blij dat je ook met een vrouwelijk character kunt spelen als hoofdpersonage. Misschien niet veelbelovend voor anderen, maar voor mij genoeg ;)
Veelbelovend is hier dus: veel speelplezier voor mijzelf ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
DigitalError schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:35:
[...]

Ja het zal wel iets persoonlijks zijn, maar ik had echt helemaal niks met die Bayek :P Waar ik dan wel weer veel meer mee heb is de Griekse oudheid en daarom spreekt me dit sowieso al meer aan. Verder zag ik een paar mooie outfits voorbijkomen (altijd fijn :+ ) en ben ik blij dat je ook met een vrouwelijk character kunt spelen als hoofdpersonage. Misschien niet veelbelovend voor anderen, maar voor mij genoeg ;)
Veelbelovend is hier dus: veel speelplezier voor mijzelf ;)
Ik vond Bayek juist wel cool. Ook Egypte vond ik een stuk interessanter met haar piramides en mythologische bouwwerken en geheimzinnige grotten. Een stuk mysterieuzer dan Griekenland, in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Aangezien ik nog 70 euro op steam had staan dacht ik hem daar even te pre-orderen.. Helaas... ?!

https://store.steampowere.../Assassins_Creed_Odyssey/

Maar kan hem totaal niet zien in de steam client, zodra ik inlog op de website is hij weg.
Meer mensen hier last van?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
voor iedereen met een US PSN account, er is een gratis thema beschikbaar in de store, alleen weer niet in de EU 8)7

https://www.reddit.com/r/..._creed_odyssey_ps4_theme/

Edit: https://twitter.com/Acces...tatus/1009422709170819072
''As you can see it seems to depict a First Civilization temple that might appear in the game.''

[ Voor 57% gewijzigd door RubenSaurus op 20-06-2018 21:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ben groot fan van AC en ook hier de gold editie gekocht, maar kon toch lachen om dit plaatje :')

meme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
DigitalError schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:35:
[...]

veel meer mee heb is de Griekse oudheid en daarom spreekt me dit sowieso al meer aan. Verder zag ik een paar mooie outfits voorbijkomen (altijd fijn :+ ) en ben ik blij dat je ook met een vrouwelijk character kunt spelen als hoofdpersonage.
Exact dit. Griekse oudheid, vrouwelijke karakter (toch stiekem wel een keer leuk) en ik zag mooie outfits voorbij komen....(niet perse in relatie met het vrouwelijke karakter). Ik vind Alexios net even ''te''

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
@Piet_Piraat7 geweldig en correct (vind ik althans haha)

voor mensen die toch nog twijfelen over pre-orderen check deze even en denk er eerst goed over na ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
gamerboy schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:31:
@Piet_Piraat7 geweldig en correct (vind ik althans haha)

voor mensen die toch nog twijfelen over pre-orderen check deze even en denk er eerst goed over na ;)
[video]
waarom zou iemand uberhaupt twijfelen? :+ ziet er gewoon allemaal retestrak uit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
@DigitalError blijf het zeggen copy past ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RubenSaurus
Om 19.00 uur begint de AMA op reddit met de Creative Director van AC

ow wacht, 7PM GMT is 20.00 uur hier :P

en dan nog even iets anders.. https://twinfinite.net/20...ore-heres-what-they-said/

hier de AMA: https://www.reddit.com/r/...ive_director_of/?sort=new

Even een greep uit de antwoorden voor de mensen die geen zin hebben om alles te lezen:

- You can Pet and tame many animals. But there are no cats (Only big cats :))

- Modern day is not optional, everyone will experience modern day in their playthroughs and because of the narrative choices players can make in the game, there will be opportunities to experience more present day for players who want to.

- We have a fully dynamic weather system to fit perfectly with our dynamic world, and the weather we have in game is spectacular. Sailing can really be a challenge in a storm!

- What you saw at E3 was still early footage of the game. We are working hard to ensure that Odyssey is the best it can be by release.

- There will be many different opportunities for romancing characters throughout your journey, which you can opt out of at any time. Romancing plays just as much of a part in the choices during your odyssey as other decisions.

- Q: Many people are asking for reversible covers, can this be done to PS4 game icons as well? and will there be avatars of Alexios and Kassandra availble at or after the launch of the game?
A: It's like you read our minds! We were hoping to have it ready to show it today, but it still needs a little fine tuning. So we will share it soon! All physical copies of Assassin's Creed Odyssey will have reversible covers, featuring Alexios on one side and Kassandra on the other.

- We visited Greece to see the country first-hand, understand the topography and get a feel for the culture. We studied up on archaeological research and read ancient and contemporary authors of the classical period. We also hired on a historical specialist of Ancient Greece, Stephanie-Anne Ruatta, who has been instrumental in helping us recreate Ancient Greece and who we run our decisions past to make sure they are as historically accurate as possible.

- you will have a full quest log. Also many of our systems have individual progress trackers like our mercenary system (and other systems we want to keep as surprises).

- Spartans did use shields, but our Hero is a mercenary, not a Spartan soldier. Our gameplay is much more versatile than that of Origins and a shield was not suited to it, so we replaced shields with dodging, rolling and parrying mechanics. The parry mechanics gives a bit more of feel of old school AC Fight of counter attack, while still retaining fight mechanics of Origins. I can't speak for the future of the franchise for social stealth and parkour.

- Since you select the abilities you want to use, you can adapt your playstyle to suit your level of realism. You can be a pretty epic over the top warrior or a down to earth Assassin if you wish. We have showcased in our material so far more spectacular abilities, but there are some more subtle ones too.

- We are absolutely an AC game. AC games are about experiencing a key moment in history, a place and time that were host to major historical events. In AC Odyssey players will visit Ancient Greece during the Peloponnesian War, meeting historical characters like Socrates and Hippocrates. With our new dialogue system, players will be able to truly interact with history, which is something we’re really excited about. So get ready to debate with Socrates!

From a lore perspective, we wanted to tell the story of how First Civ artifacts created what would become the Templars vs Assassins story, which took place long before the Brotherhood.

Also, AC Odyssey is a continuation of the modern day story from Layla, so players will pick-up right after Origins.

- you cannot customize the features of your character, but you can customise the clothing - Not with dyes, but you can mix and match gear sets with five different gear slots, and your hood will match the colour of your chest piece.

- You will acquire a certain amount of ability points as you play, but you will need to choose where you spend your points. But you can Re-Spec at any time and unlock the ones you want to try them out.

- Ships and naval have a strong place in our game, but they're less the core element of the experience than in Black Flag. Gameplay is also different from BF as we have a more accessible and arcade approach, focusing on the immediate fun. We are true to the era, so no cannon but we have arrows, javelins and more emphasis on cleaving and ramming. Nothing better than cleave a ship in half to see her crew devoured by sharks! But of course there is also a progression and recruitable crew for players that want to go deeper.

- You can climb most environments in the game :) we also made some tweaks and polish to parkour.

- over je schip: You can upgrade your weapons, hull and ramming device through progression. Crew can recruited through the world to bring specific perks to your ship and cosmetic elements can also be applied to your ship and crew.

[ Voor 176% gewijzigd door RubenSaurus op 21-06-2018 22:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gamerboy
er zijn gister nog wat vragen beantwoord:
Q: Will there be progress tracker?
A: Players will have a full quest log. in addition to that many of our systems have individual progress trackers. (E.G. mercenary systems).

Q: will there be a dynamic weather system?
A: We have a fully dynamic weather system to fit perfectly with our dynamic world. sailing can really be a challenge in a storm!

Q: Will there be a definitive canon story
A:Yes there will be a canon represented in the novel featuring kassandra and her journey. but in the game you decide your path. there is no richt or wrong way.

Q: Does the game contain more than any other Pieces of Eden [than the Broken Spear of Leonidas]?
A: Yes there are other pieces of eden. but i won't say more as i want you to discover it first-hand when playing the game.

Q: Will the color palette and overall aesthetic of the map change as you move around?
A: Oh yeah for sure(night time looks awesome btw) we have 7 types of biomes and many subregions will give a different vibe and feel.

Q: will parkour tomb puzzles return
A: Yes parkour puzzles will return!

Q: Will the decisions that we’ll choose affect the end of the game?
A: Yes as for how dialogue choice will impact the game ending we dont want to give too much away. players will experience that for themselves but your actions and choices will leave to different endings

true for other quests too!

Q: Can the recruits you get be used outside of your ship?
A: Yes, we have an ability called "Call to arms" that sends your recruits to distact and fight NPCS.

hopelijk hebben jullie hier wat aan ;)

source: https://twitter.com/assas...tatus/1009902618028728320

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik hoop toch wel dat Ubisoft de aanschaf van de gold editie waard maakt. Van Far Cry 5 had ik ook de gold editie en de eerste DLC viel mij vies tegen. Nu is dit een heel andere game, maar ik hoop echt dat de DLC paketten flinke uitbreidingen worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
Wat mij irriteert is dat de gold editie niet langer de inhoud van de deluxe editie bevat en je dan meteen de ultimate editie zou moeten nemen om alles te hebben.

Maargoed wie houd ik voor de gek? Die ultimate edition ging er natuurlijk sowieso al komen :P
Novel inmiddels ook in de pre-order bij Amazon, nu die andere 2 nog vinden.

[ Voor 35% gewijzigd door RubenSaurus op 25-06-2018 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
DigitalError schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:41:
Wat mij irriteert is dat de gold editie niet langer de inhoud van de deluxe editie bevat en je dan meteen de ultimate editie zou moeten nemen om alles te hebben.

Maargoed wie houd ik voor de gek? Die ultimate edition ging er natuurlijk sowieso al komen :P
Novel inmiddels ook in de pre-order bij Amazon, nu die andere 2 nog vinden.
EXACT DIT! Hebben ze heel slim aangepakt. Uiteindelijk ben ik gezwicht en heb ik afgelopen weekend de Ultimate Edition gepre-ordered. Al ben ik 2 oktober op vakantie en heb ik niets aan het feit dat je eerder kan spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
DigitalError schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:41:
Echt? Online zie ik staan bij de Gold Edition: "This version will include the title's deluxe content, season pass, and three days early access. Early access will begin October 2, 2018. There is a digital version and a physical version with a steelbook case."

Nevermind, op de website van Ubisoft zie ik inderdaad niks over Deluxe content bij de Gold editie. Maakt mij in ieder geval ook niet zoveel uit, zo'n Deluxe content pack is leuk maar geen must.

[ Voor 15% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 25-06-2018 12:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Piet_Piraat7 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:42:
[...]

Echt? Online zie ik staan bij de Gold Edition: "This version will include the title's deluxe content, season pass, and three days early access. Early access will begin October 2, 2018. There is a digital version and a physical version with a steelbook case."

Nevermind, op de website van Ubisoft zie ik inderdaad niks over Deluxe content bij de Gold editie. Maakt mij in ieder geval ook niet zoveel uit, zo'n Deluxe content pack is leuk maar geen must.
ja maar je wilt toch gewoon ALLES hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
DigitalError schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:10:
[...]

ja maar je wilt toch gewoon ALLES hebben :P
Een speciaal outfit bij de pre-order kan mij echt de reet roesten :p maar zo heeft ieder zijn ding. Extra missies, gebieden en DLC vind ik dan wel weer interessant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gamerboy
een hele interessante post op reddit over de map. https://i.redditmedia.com...e5f9da87c834e73e335ad8ce0

mooie video over waarom (IMHO ook) odyssey niet echt gaan werken:

[ Voor 28% gewijzigd door gamerboy op 02-07-2018 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Ook is er een nieuwe foto waar fizhy over praat:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
gamerboy schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:41:
een hele interessante post op reddit over de map. https://i.redditmedia.com...e5f9da87c834e73e335ad8ce0

mooie video over waarom (IMHO ook) odyssey niet echt gaan werken:
Jammer, ik dacht wel echt wat interessante argumenten te gaan horen maar het komt neer op wat er al telkens gezegd wordt:

- AC Odyssey komt te snel na Origins
- AC Odyssey wordt een slap aftreksel van Origins
- In Origins zie je het onstaan van de Assassin's, waarom nog verder terug in de tijd gaan

Weerhoudt mij er in ieder geval niet van ontzettend naar deze game uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of ik de enige ben die de online gameplay van Brotherhood/Revelations mis?
Het is al weer een hele tijd geleden en heb een beetje de hoop opgegeven dat het nog terugkomt, maar dat was imo epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:51:
Ik vraag me af of ik de enige ben die de online gameplay van Brotherhood/Revelations mis?
Het is al weer een hele tijd geleden en heb een beetje de hoop opgegeven dat het nog terugkomt, maar dat was imo epic.
Ik heb dat eigenlijk nooit echt gespeeld. Eén keer uitgeprobeerd, was toen wel grappig, maar het kon me niet lang genoeg boeien. Ik ben zelf ook meer een singleplayer gamer en speel spellen om het verhaal of om de goede gameplay. Multiplayer boeit me over het algemeen minder. De wereld van Origins en Odyssey zou zich wel kunnen lenen hiervoor, aangezien er veel NPC's zijn die ook niet altijd logisch lopen en het dus lastiger zou kunnen zijn om de targets te spotten. Misschien dat ik nu ook wel meer te porren zou zijn voor zo'n gamemode als extraatje, maar ik speel nog steeds voornamelijk om de singleplayer ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YdieresiS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:12:
[...]

Ik heb dat eigenlijk nooit echt gespeeld. Eén keer uitgeprobeerd, was toen wel grappig, maar het kon me niet lang genoeg boeien. Ik ben zelf ook meer een singleplayer gamer en speel spellen om het verhaal of om de goede gameplay. Multiplayer boeit me over het algemeen minder. De wereld van Origins en Odyssey zou zich wel kunnen lenen hiervoor, aangezien er veel NPC's zijn die ook niet altijd logisch lopen en het dus lastiger zou kunnen zijn om de targets te spotten. Misschien dat ik nu ook wel meer te porren zou zijn voor zo'n gamemode als extraatje, maar ik speel nog steeds voornamelijk om de singleplayer ervaring.
Oh absoluut, je hebt gelijk hoor. Het is voornamelijk het verhaal die mij aanspreekt in de AC Reeks.
Origins heb ik nog niet gespeeld, Egypte interesseert mij niet zo. Maar als ik de reviews zo lees, zou ik het eens moeten proberen :+

Odyssey spreekt mij zeker aan, twijfel welke editie ik ga halen, maar ik denk de Collector's Edition.

Voor mij blijft Renaissance wel ver weg de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Had mij wel tof geleken als je co-op kon spelen (m'n vriendin kijkt ook ontzettend uit naar deze game) een met Alexios en een met Kassandra :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YdieresiS
Laatst in besloten kring een stukje gameplay live ervaren van de nieuwe Assassin's Creed (vroege build). Hoewel er wel werd gezegd om dit niet te filmen en er niet te veel over te delen (niet echt een non-disclosure hoeven tekenen), wil ik toch kwijt dat het er wel weer erg vet uitziet en dat het stukje gameplay (geen nieuwe elementen gezien) me wel erg graag meer wil laten gamen. Hoewel ik eerst sceptisch was over de setting (meer van hetzelfde als in het noordwesten van Origins) is het toch wel heel anders en wat ik heb gezien smaakt naar meer, zelfs het zeegevecht wat we hebben gezien (terwijl ik dat in Black Flag niet echt het leukste onderdeel vond). Helaas mochten we de controller niet zelf hanteren, maar waarschijnlijk had ik daarna niet meer willen stoppen.

Lang wachten tot 5 oktober.

[ Voor 4% gewijzigd door YdieresiS op 26-07-2018 08:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Interview met het team van AC Odyssey

[ Voor 18% gewijzigd door RubenSaurus op 27-07-2018 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik heb er alle vertrouwen in dat het een toffe game wordt, ze hangt in ieder geval alvast boven mn pc :D

AC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 09:32:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het een toffe game wordt, ze hangt in ieder geval alvast boven mn pc :D

[afbeelding]
die van Geralt is ook erg vet zeg, waar laat je die maken of koop je die? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
DigitalError schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 01:42:
[...]

die van Geralt is ook erg vet zeg, waar laat je die maken of koop je die? :P
Displate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Voor ik deze game ga kopen ga ik eerst Assassin's Creed Origins helemaal uitspelen en dan koop ik deze wel keer in de uitverkoop :P

Toch nog genoeg games om te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 07:51:
Is hier iemand die AC: Origins DLC heeft gespeeld? Ik heb voor Odyssey de gold editie gekocht en ik ben wel benieuwd hoe uitgebreid de DLC's van Origins waren. Van Far Cry 5 viel de season pass mij vies tegen helaas, maar wellicht was die van Origins wel goed.
Je zou in [Multi] Assassin's Creed: Origins kunnen kijken hoe (on)tevreden men is/was over de DLC ;). Lijkt me logischer dan in een topic over een opvolger het over de voorganger te gaan hebben.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Grudgie schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 22:07:
Voor ik deze game ga kopen ga ik eerst Assassin's Creed Origins helemaal uitspelen en dan koop ik deze wel keer in de uitverkoop :P

Toch nog genoeg games om te spelen. :)
Hier al exact dezelfde gedachte.

t.z.t. in de aanbieding of een GOTY edition.
Eerst de 2e DLC van Origins nog maar eens uitspelen en de game+ modus een flink eind uitspelen.

Daarnaast Forza 7 en misch Red Dead Redemption 2 spelen.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste