Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:24

Wailing_Banshee

You're Next

vhal schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:50:
Gisteren had ik een side-quest - Family Values in Lokris - die ik wel de moeite waard vond qua humor. Eerlijk gezegd had ik die plot-twist ook niet verwacht _O- Hopelijk komen er nog wel meer van zulke quests...

Daarnaast...

spoiler:
Op een gegeven moment kan je je speer upgraden naar lv2 (op Andros in zo'n tomb) maar eerlijk gezegd snap ik geen reet van die terugkeer naar de 'normale tijd' en waarom men gekozen heeft voor zo'n pauzemoment. Je kan dan een beetje door je kamer heen wandelen, e-mail lezen maar het nut ontgaat mij geheel. Het zal wel zo'n AC dingetje zijn maar ik heb nul ervaring met de vorige games...
In de eerste AC kon je naar je slaapkamer/cel lopen om daar in bed te gaan liggen :p En email lezen (zodra je een manier had gevonden om uit je kamer te ontsnappen). Vooral die emails geven een extra dimensie aan het verhaal omdat je dan erachter komt wat er in de "echte" wereld gebeurt en waarom je dingen doet (hoewel dat principe, vind ik, jammer genoeg, aan het verwateren is).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Wailing_Banshee Verwateren is nog een understatement. Ik heb er nu zo'n 30 uur in zitten, en heb volgens mij pas één keer een glitch gehad en geen verhaalelementen in de huidige tijd. Bij AC1 en 2 werd je om de zoveel tijd (meestal na het voltooien van een stad of ontdekken van nieuw element) teruggetrokken naar de huidige tijd waarbij je daar even met je vrienden/collega's van nu over praat of e-mail krijgt van de baas over je functioneren.

Ook zag je heel duidelijk muren van glitches (beetje The matrix-achtig) om aan te geven dat je dat deel van de wereld nog niet in kon of hoorde je de tech guy dat er een probleem was in de virtuele of echte wereld

Hoewel dat toen soms een ongewenste onderbreking van het spel was, was het ook een element dat echt bij Assassins Creed hoort. Ik hoop eigenlijk dat ik nog wel dat soort dingen ga beleven gedurende Odyssey, al vermaak ik me ook prima zoals het nu is.....

@vhal kijk voor de lol eens wat gameplay beelden terug van AC1 of 2, daar komt het vast wel in naar voren. Zelfs het opstarten van het spel was altijd in de huidige tijd, waarna je op een bank/bed moest gaan liggen met een helm op je hoofd waardoor je de virtuele wereld in kon. Tijdens het laden van een level/savegame liep je ook altijd door de glitches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:08

n2theb

Tweakers Abonnee

(jarig!)
Is er iemand die mij kan helpen met een goed einde? Ik heb 1 ding anders gedaan en ben bang dat ik dus nu altijd een slecht eind ga krijgen.

spoiler:
Ik heb zowel Nikolaos als Stentor niet vermoord, maar heb tegen Nikolaos gezegd dat hij niet Stentor moet gaan helpen..

De rest heb ik wel volgens guide gedaan, maar 1 stap dus niet.. Heeft deze echt invloed? Anders moet ik maar genoeg nemen met een slecht' eind.. Of heeft deze misschien wel invloed maar loopt het toch nog wel goed af?

Edit:
Ik heb toch nog aanvullende informatie gevonden door toch anders te zoeken op Google. Liep er steeds tegenaan dat ik alleen zocht naar 'best ending'/'good end' en dan alleen maar 1 optie kreeg te zien.

spoiler:
Deze site geeft alle mogelijke combinaties aan wat wel interessant is:

https://screenrant.com/as...en%20given%20the%20chance.

[ Voor 58% gewijzigd door n2theb op 08-06-2020 10:06 . Reden: Add spoilertags ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:56
Plaats dit soort dingen nou eens gewoon in spoilers. Hoe moeilijk kan het zijn om een beetje rekening te houden met andere gamers die hier voor informatie komen, maar niet heel de storyline al op voorhand willen weten :-(

Bedankt (y)

[ Voor 56% gewijzigd door Nol_NL op 08-06-2020 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:16
Ben level 11 nu, 7 uur er op zitten. Had de difficulty omlaag gezet omdat ik er niks van kon. Inmiddels heb ik het wel een beetje door en zit ik er in.

Het is even een andere speelwijze dan the Witcher :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik heb nu zo'n 40 uur in Assassin's Creed Odyssey en heb net Act 6 afgerond. Ik denk dat ik wel een aardig oordeel kan vellen over de game.

Assassin's Creed Odyssey is, en dat zeg ik als fan van der serie overigens, leuk genoeg. Er is veel te doen, het verhaal is prima, de setting is gaaf en Kassandra/Alexios als hoofdpersonage is, tegen mijn verwachting in, ook vrij geloofwaardig.

Ik heb echter wel een probleem met een groot aantal dingen. Het by far meest storende vind ik dat stealth letterlijk onmogelijk is in de game. Normale soldaten zijn om te leggen, maar kapiteins en polemarchen zijn niet in één keer te doden. Dat vind ik echt een zonde voor een game als Assassin's Creed. Wat je ook doet, alles eindigt in een gevecht.

De game voelt voor mij aan als een enorme oceaan van een meter diep. De wereld is groots, er is enorm veel te doen, maar diep gaat het nimmer. De hoeveelheid vraagtekens afwerken voelt letterlijk aan als werk en de locaties zijn inwisselbaar. In The Witcher 3, een game waar duidelijk leentje buur bij is gespeeld, hebben de meeste locaties een verhaal, maar in Assassin's Creed Odyssey fungeren grotten, kampen, forten en tempels als opvulling om de speelduur kunstmatig te rekken. Erg jammer vind ik dat.

Daarnaast vind ik het systeem rondom huurlingen erg onduidelijk. Volgens mij worden deze ook willekeurig gegenereerd. Elke regio heeft zijn eigen ysteem blijkbaar, maar dat wordt pas duidelijk als je eenmaal al bezig bent.

[ Voor 8% gewijzigd door Soccer98 op 15-06-2020 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Zit nu op level 35 en het speelt lekker weg (toch verslavend), maar wel veel van hetzelfde.
Wel twee grappige momentjes net. Een karakter rende voor me uit, maar wel achteruit. En ik werd zojuist in de ondertitels Kassandra genoemd. En ik speel met Alexios. Ach ja.
Soccer98 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 19:41:

De game voelt voor mij aan als een enorme oceaan van een meter diep. De wereld is groots, er is enorm veel te doen, maar diep gaat het nimmer. De hoeveelheid vraagtekens afwerken voelt letterlijk aan als werk en de locaties zijn inwisselbaar. In The Witcher 3, een game waar duidelijk leentje buur bij is gespeeld, hebben de meeste locaties een verhaal, maar in Assassin's Creed Odyssey fungeren grotten, kampen, forten en tempels als opvulling om de speelduur kunstmatig te rekken. Erg jammer vind ik dat.
Heel herkenbaar. Duurt me ook veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

barrymossel schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:10:
Zit nu op level 35 en het speelt lekker weg (toch verslavend), maar wel veel van hetzelfde.
Wel twee grappige momentjes net. Een karakter rende voor me uit, maar wel achteruit. En ik werd zojuist in de ondertitels Kassandra genoemd. En ik speel met Alexios. Ach ja.
Het gebeurt ook wel dat karakters die overduidelijk mannelijk moeten zijn een vrouwelijke stem hebben. Ik krijg ook echt het idee dat spel in eerste instantie rondom Kassandra is ontworpen wat dus ook de verschillende vertaalfouten en gesproken teksten verklaard.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Nu online
sjaool schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 19:32:
[...]

Het gebeurt ook wel dat karakters die overduidelijk mannelijk moeten zijn een vrouwelijke stem hebben. Ik krijg ook echt het idee dat spel in eerste instantie rondom Kassandra is ontworpen wat dus ook de verschillende vertaalfouten en gesproken teksten verklaard.
Blijft slordig voor een game van dit formaat.

Maar god, wat is dit spel uitgebreid. Niet goed voor m'n ADHD. Heb ik net meerdere missie aanvaard, zie ik in mijn directe omgeving meteen weer drie extra missies die ik kan gaan doen. Voor veel mensen super leuk; voor mij een groot minpunt. Raak bijna in de stress joh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 22:07

Aight!

'A toy robot...'

barrymossel schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 21:12:
[...]

Maar god, wat is dit spel uitgebreid. Niet goed voor m'n ADHD. Heb ik net meerdere missie aanvaard, zie ik in mijn directe omgeving meteen weer drie extra missies die ik kan gaan doen. Voor veel mensen super leuk; voor mij een groot minpunt. Raak bijna in de stress joh.
Gewoon steeds een voor een doen, wordt de lijst van het eiland vanzelf korter :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
barrymossel schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 21:12:
[...]

Focus je op 1 eiland het komende uur en loop gewoon alles af, je zal zien hoe snel je alles cleared. Heel vaak je map checken voor alle quests tegelijk te kunnen afwerken.

Ook er zitten van die daily quests in die gewoon random gegenereerd worden, daar trek ik mij niet te veel van aan, nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Nu online
Maar dat afwerken van een eiland wordt zo saai. Wil nu de main story zsm afmaken. Maar ja dan moet ik wel aanzienlijk omhoog met level.

Ben bang dat ik snel over ga stappen naar een volgende game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 22:07

Aight!

'A toy robot...'

barrymossel schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 11:00:
Maar dat afwerken van een eiland wordt zo saai. Wil nu de main story zsm afmaken. Maar ja dan moet ik wel aanzienlijk omhoog met level.

Ben bang dat ik snel over ga stappen naar een volgende game.
Ja ik doe ook niet meer alles (in het begin wel gedaan), doe nu voornamelijk de Cultist (die vindt ik het leukst) en volg de mainstory. Ben nu in Beotia geloof ik.

Speel nog altijd met assassin skills, maar ga denk ik eens overstappen op hunter of warrior om af te wisselen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soccer98
Uiteindelijk heb ik de game toch niet weten uit te spelen en ik ben ook niet van plan het te doen. De enorme grind deed 'm de das om, waardoor ik niet verder ben gekomen dan Act 7. De punten hierboven genoemd werden alleen maar vervelender naarmate de game vorderde. Ik denk dat ik onderhand wel dertig keer dezelfde soort kampjes heb gecleard, terwijl ik net de helft van de regio's heb ontdekt. Voeg eraan toe dat stealth zo ongelofelijk stroef werkt in deze game, dat ik er klaar mee ben.

Puur lui gamedesign dit. Voor mij zijn voorgekauwde vraagtekens die toch allemaal dezelfde vier soorten locaties zijn geen exploring, maar pure opvulling. Ik hoop écht niet dat ze met Valhalla op dezelfde voet verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:56
Soccer98 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:09:
Uiteindelijk heb ik de game toch niet weten uit te spelen en ik ben ook niet van plan het te doen. De enorme grind deed 'm de das om, waardoor ik niet verder ben gekomen dan Act 7. De punten hierboven genoemd werden alleen maar vervelender naarmate de game vorderde. Ik denk dat ik onderhand wel dertig keer dezelfde soort kampjes heb gecleard, terwijl ik net de helft van de regio's heb ontdekt. Voeg eraan toe dat stealth zo ongelofelijk stroef werkt in deze game, dat ik er klaar mee ben.

Puur lui gamedesign dit. Voor mij zijn voorgekauwde vraagtekens die toch allemaal dezelfde vier soorten locaties zijn geen exploring, maar pure opvulling. Ik hoop écht niet dat ze met Valhalla op dezelfde voet verder gaan.
Wel herkenbaar dit. Wat mij wel goed deed na Odyssey... Saints Row The Third Remastered. Over de top gameplay, wat nergens over gaat, maar stiekem is dat soms toch best wel lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:06

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Soccer98 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:09:

Ik snap dat veel mensen die kampjes en vraagtekens zo ervaren hoor. Ik heb er zelf veel lol mee, maar het is een grind. Maarrrrrrr... Dan doe je die toch niet en ga je toch gewoon door met de main quest :?.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
Bart ® schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 16:52:
[...]

Ik snap dat veel mensen die kampjes en vraagtekens zo ervaren hoor. Ik heb er zelf veel lol mee, maar het is een grind. Maarrrrrrr... Dan doe je die toch niet en ga je toch gewoon door met de main quest :?.
Snap ik, probeerde ik ook zo veel mogelijk te doen. Aanzienlijke delen van de main quest verplichtten je echter die grind te doorstaan. Zowel om op niveau te komen voorafgaand aan de quests als tijdens de quests zelf. Eén quest was zelfs het volledig clearen van alle vraagtekens op een eiland om zodoende een boss te kunnen verslaan.

Het gros van de side quests waren overig fetch missies waarbij je in feite ook vraagtekens afwerkte, maar dan met "context". In plaats van een willekeurige polemarch doden, moest je nu een polemarch doden die een appel had gejat van een boer ergens bij wijze van spreken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik heb eigenlijk enkel sidequests (die van enige omvang, de gouden sidequests vooral), cultists en main quests gedaan en hoefde nooit te 'grinden' (i.e. vraagtekens clearen) om verder te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Origins was ik bij afgehaakt, het verhaal vond ik niet interessant en vechten irritant. Hoewel de wereld best tof was stak het qua opbouw niet zo goed in elkaar toen ik er eenmaal wat uurtjes in had zitten.

Odyssey destijds niet gekocht, om die reden. Tijdje terug toch gekocht. Ik vind 'm leuker. Vechten gaat mij beter af, al mis ik de oude stealth van de vroegere AC's. De wereld is mooi maar wel eentonig. Verhaal en personages zijn een stuk leuker en interessanter. Maar ik raak nu ook wel weer op een punt dat het wel veel herhaling is, vooral qua gameplay. Het liefst zou ik nu vooral door de main story gaan.

Het levelen mogen ze wel eruit halen. Er zal vast een idee achter zitten maar in de praktijk is het elke keer als je in het menu komt weer even kijken naar je nieuwe items en het hoogste level item aantrekken bij elke categorie, en dat de hele game door. En tegenstanders met een te hoog level vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:16
Ik denk toch dat sommige mensen nog nooit een AC gespeeld of bekeken hebben. Ik herriner me dat zelfs al in Black Flag (2013) de map vol lag met vraagtekens en dergelijke die gecleared moeten worden.

Niet op de schaal van Oddysey, dat is waar, maar het is zeker niet iets nieuws....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
AntiChrist7 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 00:16:
Ik denk toch dat sommige mensen nog nooit een AC gespeeld of bekeken hebben. Ik herriner me dat zelfs al in Black Flag (2013) de map vol lag met vraagtekens en dergelijke die gecleared moeten worden.

Niet op de schaal van Oddysey, dat is waar, maar het is zeker niet iets nieuws....
Het zat er altijd wel in inderdaad. Ik heb, behalve Revelations, elke game gespeeld, maar bij Odyssey werd het wel iets te veel van het goede hoor.

Misschien komt het ook wel door het levelsysteem, wat voor mij eerder een blok aan het been was dan een verdieping van de gameplay. Het is eigenlijk totaal nergens goed voor geweest naar mijn idee. Het weerhoudt je er alleen van om stealth te werk te gaan. Enkel nieuwe skills krijgen, zoals in Unity, was naar mijn mening prima genoeg wat betreft de RPG-elementen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik heb ook bijna elke AC wel gespeeld. Maar vroeger was de map kleiner, dan was ik 50% met main- en sidemissions bezig en 50% met vraagtekens, torens en random dingen op de map. Nu is het eerder 20/80%.

Wat ik verder leuker vind is als het ook nut heeft om verder te gaan, omdat er iets nieuws gebeurd. Bij het verhaal heb je dat wel, bij al die andere dingen niet... dat is gedurende de hele game exact hetzelfde. Dat vind ik wel goed gedaan bij RDR2: delen van de map hebben echt een eigen look & feel (moeras, bergen, woestijn, bossen, stedelijk etc.). Het is open wereld maar het voelt wel steeds weer een beetje nieuw en anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Satangel
Tom schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 10:01:
Ik heb ook bijna elke AC wel gespeeld. Maar vroeger was de map kleiner, dan was ik 50% met main- en sidemissions bezig en 50% met vraagtekens, torens en random dingen op de map. Nu is het eerder 20/80%.

Wat ik verder leuker vind is als het ook nut heeft om verder te gaan, omdat er iets nieuws gebeurd. Bij het verhaal heb je dat wel, bij al die andere dingen niet... dat is gedurende de hele game exact hetzelfde. Dat vind ik wel goed gedaan bij RDR2: delen van de map hebben echt een eigen look & feel (moeras, bergen, woestijn, bossen, stedelijk etc.). Het is open wereld maar het voelt wel steeds weer een beetje nieuw en anders.
Odyssey heeft ook bergen, woestijn, bossen, stedelijk, etc. Verschillende regio's zien er wat anders uit. Nu goed, dat de spelwereld er minder uitziet of minder gevarieerd is dan RDR2 dat valt te begrijpen, AC Odyssey zal iets van een 3 jaar productietijd gehad hebben, RDR2 eerder 7-8 jaar.

Odyssey is een te grote game, maar ik heb me er echt prima mee vermaakt. 100 uur ingestoken en ik moet nog beginnen ana de DLC. Doe ik later dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Soccer98 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:42:
[...]

Misschien komt het ook wel door het levelsysteem, wat voor mij eerder een blok aan het been was dan een verdieping van de gameplay. Het is eigenlijk totaal nergens goed voor geweest naar mijn idee. Het weerhoudt je er alleen van om stealth te werk te gaan..
Dat ligt niet alleen aan het levelsysteem, maar aan de difficulty setting. Als je Hard doet, kan je zelfs met een stealthbuild heel moeilijk vijanden one shotten. Ik verkies stealth aanpak ook, dus speel op normal. Uiteindelijk is de difficulty enkel alleen hoeveel health vijanden hebben. Ze worden er niet slimmer van.

Als je dan wat sidequests neemt terwijl je een fort uitkuist, level je genoeg op om gelijke tred te houden met het verhaal. Heel de map clearen is nergens voor nodig als je niet wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-08 11:33
AntiChrist7 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 10:53:
[...]

Dat ligt niet alleen aan het levelsysteem, maar aan de difficulty setting. Als je Hard doet, kan je zelfs met een stealthbuild heel moeilijk vijanden one shotten. Ik verkies stealth aanpak ook, dus speel op normal. Uiteindelijk is de difficulty enkel alleen hoeveel health vijanden hebben. Ze worden er niet slimmer van.

Als je dan wat sidequests neemt terwijl je een fort uitkuist, level je genoeg op om gelijke tred te houden met het verhaal. Heel de map clearen is nergens voor nodig als je niet wil
Niet helemaal waar.
Met de juiste gear is oneshotten op hard zeker mogelijk.

Maar dan moet je wel:
- veel assassin damage hebben
- 100% crit change
- crit damage while full health zo hoog mogelijk
- poison damage
- elemental build up

Op zich is het mogelijk om te oneshotten op nightmare, zeker met critical assassination.

Ik zit zelf op 55% crit chance (70 op full health).
Wel met een warrior build, maar ik oneshot archers, en mercenaries van 10 levels hoger gaan er ook aan na enkele slagen.

Maar het is wel een fameuze grind. Gelukkig is de DLC heel fijn om te spelen en is er genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Natuurlijk is het ook mogelijk op hard met veel grinden en een specifieke build. Maar ik bedoel maar, als het grinden je teveel is en je er geen plezier in hebt, is de eenvoudige oplossing gewoon om op standaard difficulty te spelen. Zoals gezegd, het verandert niet veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Satangel schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 10:14:
[...]

Odyssey heeft ook bergen, woestijn, bossen, stedelijk, etc. Verschillende regio's zien er wat anders uit. Nu goed, dat de spelwereld er minder uitziet of minder gevarieerd is dan RDR2 dat valt te begrijpen, AC Odyssey zal iets van een 3 jaar productietijd gehad hebben, RDR2 eerder 7-8 jaar.

Odyssey is een te grote game, maar ik heb me er echt prima mee vermaakt. 100 uur ingestoken en ik moet nog beginnen ana de DLC. Doe ik later dit jaar.
Klopt, er is wel variatie maar het voelt wat computer-gegeneerd aan allemaal. Het is niet dat ik nu benieuwd ben hoe het einde van de game eruit ziet, want dat laat zich al raden. En dat een RDR2 daarin verder is snap ik ook gezien de ontwikkeltijd, maar daar was ik wel benieuwd en had ik halverwege nog geen idee hoe of waar ik over 15 uur in de game zou zijn.

Verder heb ik nooit kritiek op de lengte van vroegere AC's gehad of gehoord, pas sinds Origins en Odyssey zijn die klachten er. Dat jij je er 100 uur mee vermaakt is natuurlijk top, maar dat het te lang en teveel hetzelfde is is ook een veelgehoorde klacht.
Ik hoop dat ze er bij Valhalla wat van geleerd hebben (of weer iets korter of lang houden maar zorgen dat het iets boeiender is/blijft), daar ben ik wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-08 11:33
AntiChrist7 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 12:26:
Natuurlijk is het ook mogelijk op hard met veel grinden en een specifieke build. Maar ik bedoel maar, als het grinden je teveel is en je er geen plezier in hebt, is de eenvoudige oplossing gewoon om op standaard difficulty te spelen. Zoals gezegd, het verandert niet veel.
Ik snap je punt zeker, maar ik ben het er niet mee eens. :)

Elke moeilijkheidsgraad is goed te doen, zowel stealth als full on rambo.
Maar je moet wel:
- een goede build uitbouwen
- geluk hebben met gear

Als je de grind inderdaad niet graag doet, by all means, zet de moeilijkheid op normal of easy. Dat is helemaal geen schande en zo bedoelde ik het ook helemaal niet.
Het is ook de perfecte moeilijkheidsgraad voor mensen die gewoon het verhaal willen spelen.

Maar dan heb je die onnozelaars zoals ik, dis er wel geniet van hebben om de build verder uit te bouwen en grinden voor de perfecte gear.
En dan is Hard en Nightmare wel goed doenbaar en zeker leuk.

Ik moet wel zeggen dat ik pas naar hard overgeschakeld ben op New Game+. Maar dan is het nog meer een grind, want je begint gewoon het hele verhaal opnieuw. :)

Ach, ik heb er 50€ voor betaald, 150 uur op gespeeld (still going). Dus momenteel aan 0.33€ per uur, ben ik heel tevreden van mijn aankoop. :) (Al moet dat natuurlijk niet voor iedereen gelden). Van mij mag het zo lang en uitgebreid blijven. :)

Zoalng ze wel iets doen aan de cringe that is Alexios ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
Een paar dagen geleden heb ik de Atlantis uitbreiding uitgespeeld. Het was best vermakelijk, maar het voelde niet echt als AC. Toen ik weer terug kwam in Griekenland voelde dat wel echt weer als thuiskomen. Nu ben ik begonnen aan "Legacy of the First Blade" en die vind ik wel echt leuk. Met de speciale abilities uit Atlantis is het wel een stuk makkelijker :P

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
AntiChrist7 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 12:26:
Juist niet, op hard krijg je meer XP en dus minder grind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
SemperFidelis schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:52:
[...]

Juist niet, op hard krijg je meer XP en dus minder grind.
goeie gear met de beste stats heeft een grotere impact dan een extra skillpunt hoor. En voor die gear ga je wel moeten grinden.

Trouwens, een gebrek aan manieren om xp te verdienen is er niet echt.... je krijgt voor alles xp. Als je character in de game een functie had om te schijten, kreeg ie daar wss ook xp voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
AntiChrist7 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:07:
[...]

goeie gear met de beste stats heeft een grotere impact dan een extra skillpunt hoor. En voor die gear ga je wel moeten grinden.

Trouwens, een gebrek aan manieren om xp te verdienen is er niet echt.... je krijgt voor alles xp. Als je character in de game een functie had om te schijten, kreeg ie daar wss ook xp voor....
De grind in AC was niet voor betere stats of goeie gear, maar dat je simpelweg een bepaald level moest halen voor missies in de main quest.

En juist omdat je overal XP voor krijgt (en dus op Hard meer dan op Normal) is de grind in Hard minder, quick maths. Je levelt sneller.
Mensen klagen juist dat je allerlei bullshit moest doen om XP te halen, dan werkt het argument 'je kunt op veel manier XP halen' niet echt een argument tegen die grind natuurlijk :+

[ Voor 12% gewijzigd door SemperFidelis op 07-07-2020 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
Uiteindelijk valt het hele nut van het levelsysteem weg omdat alles op een gegeven moment mee levelt en het in de praktijk niets uitmaakt of je nou level 52 of 112 bent. Uiteindelijk zit alles toch rond hetzelfde niveau als jij. Alleen daarom zie ik het systeem liever vandaag dan morgen uit Assassin's Creed verdwijnen, al heeft Valhalla het ook als ik die gelekte gameplay moet geloven. Wat was er nou mis met het systeem zoals die in de klassieke AC-games gehanteerd werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Soccer98 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 10:04:
Uiteindelijk valt het hele nut van het levelsysteem weg omdat alles op een gegeven moment mee levelt en het in de praktijk niets uitmaakt of je nou level 52 of 112 bent. Uiteindelijk zit alles toch rond hetzelfde niveau als jij. Alleen daarom zie ik het systeem liever vandaag dan morgen uit Assassin's Creed verdwijnen, al heeft Valhalla het ook als ik die gelekte gameplay moet geloven. Wat was er nou mis met het systeem zoals die in de klassieke AC-games gehanteerd werd?
De verkopen liepn met Unity en Syndicate vrij hard terug, en met Origins waren er weer grotere successen. Dus vandaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:02
Soccer98 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 10:04:
Volkomen met je eens, dat is het mooie aan levelling design in games. Gebieden ontoegankelijk maken door te hoge moeilijkheidsgraad, je het gevoel geven dat je onverslaanbaar bent in andere gebieden. En dan natuurlijk soms toch proberen om die moeilijke gebieden in te komen. Nu heb je overal een zelfde moeilijkheidsgraad wat natuurlijk wat uitdagender is maar ook de RPG charme onderuithaalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Sluw schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:01:
[...]

Volkomen met je eens, dat is het mooie aan levelling design in games. Gebieden ontoegankelijk maken door te hoge moeilijkheidsgraad, je het gevoel geven dat je onverslaanbaar bent in andere gebieden. En dan natuurlijk soms toch proberen om die moeilijke gebieden in te komen. Nu heb je overal een zelfde moeilijkheidsgraad wat natuurlijk wat uitdagender is maar ook de RPG charme onderuithaalt.
Dat eerste hebben ze natuurlijk wel redelijk getackled door een minimum level te geven aan enemies in bepaalde gebieden.

Het tweede zie je steeds minder: in de massive open world RPG's van tegenwoordig word je vaak de hele wereld doorgestuurd en kom je vaker terug. Oblivion begon ermee dat teruggaan ook nog wat uitdaging biedt ipv alleen maar enemies van level 5 als je daar terugkomt. Vindt dat persoonlijk wel leuker, dan is terugggaan ook nog waardevol.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soccer98
In veel games is het meelevelen ook een keuze die je kan aanvinken in het menu. In Odyssey zit dat een soort van ook, maar dan meer of je tegenstanders vier niveau's onder je zitten of standaard twee niveau's boven je.

Het is voor mij in ieder geval een zonde in de Assassin's Creed games. Waar je van deel 1 tot aan Syndicate gewoon heel stealthy te werk kon gaan, kan dat in Origins en vooral Odyssey niet omdat je, ook al heb je de assassin tech tree volledig geüpgraded, polemarches en kapiteins niet in één keer kan doden. Zodoende eindigt elke poging tot stealth in een gevecht.

Ik heb sowieso het idee dat van Odyssey een 'RPG' is gemaakt om er een RPG van te maken en niet omdat dat bij een bepaalde filosofie past. Ubisoft lijkt alle basisdingetjes van het RPG-genre erin gestopt te hebben en dan is het al een RPG volgens hun, maar vervolgens is er nul diepgang en nul eigen smoel aan toegevoegd. Het is allemaal zo ongelofelijk steriel en inspiratieloos, maar dat past ook bij Ubisoft de laatste jaren.

Origins vond ik overigens heel erg leuk, maar dat was iets minder steriel en RPG dan Odyssey. Daarnaast was die game niet zo enorm kunstmatig uitgerekt. Uitgebreid, maar compact genoeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Soccer98 op 07-07-2020 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-09 22:02
Merk zelf ook dat het steeds meer grinden wordt. Heb de main story uitgespeeld en ben begonnen aan de Atlantis dlc, maar ik merk dat quests uit chapter 1 een deel daarvan echt grinden is. De fun raakte er een beetje uit. In de main story en map had ik er niet veel last van, omdat ik de main quest afwisselde met de side quests. Heb dat in de Atlantis dlc niet en vind dat persoonlijk wel jammer

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Emryte schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 01:38:
Merk zelf ook dat het steeds meer grinden wordt. Heb de main story uitgespeeld en ben begonnen aan de Atlantis dlc, maar ik merk dat quests uit chapter 1 een deel daarvan echt grinden is. De fun raakte er een beetje uit. In de main story en map had ik er niet veel last van, omdat ik de main quest afwisselde met de side quests. Heb dat in de Atlantis dlc niet en vind dat persoonlijk wel jammer
Het grinden in de DLC heb ik eigenlijk niet zoveel gedaan. Met name de main story en de rest deed ik als ik even geen zin had in het verhaal zelf (maar gewoon even aanklooien). Uiteindelijk heb ik hem niet uitgespeeld, niet vanwege de grind, maar vanwege mijn laatste gevecht. Weer zo'n gevecht van1 tegen 1, puur melee. Ik heb het 3 keer geprobeerd en heb het toen maar opgegeven. Pure frustratie en absoluut niet leuk. En ik speel spelletjes om plezier te hebben, frustraties laat ik wel op m'n werk.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:02:
[...]

Het grinden in de DLC heb ik eigenlijk niet zoveel gedaan. Met name de main story en de rest deed ik als ik even geen zin had in het verhaal zelf (maar gewoon even aanklooien). Uiteindelijk heb ik hem niet uitgespeeld, niet vanwege de grind, maar vanwege mijn laatste gevecht. Weer zo'n gevecht van1 tegen 1, puur melee. Ik heb het 3 keer geprobeerd en heb het toen maar opgegeven. Pure frustratie en absoluut niet leuk. En ik speel spelletjes om plezier te hebben, frustraties laat ik wel op m'n werk.
Je bedoelt het gevecht aan het einde van Episode 1? Dat is echt een nasty f*cker... Ik heb het denk ik wel 10-15 keer geprobeerd voordat het lukte. Alles op Easy gezet en zelfs toen was het nog erg lastig. Het was ook een veelgehoorde klacht op diverse fora. Verreweg de moeilijkste eindbaas die ik ben tegengekomen.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Soccer98 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:07:

Het is voor mij in ieder geval een zonde in de Assassin's Creed games. Waar je van deel 1 tot aan Syndicate gewoon heel stealthy te werk kon gaan, kan dat in Origins en vooral Odyssey niet omdat je, ook al heb je de assassin tech tree volledig geüpgraded, polemarches en kapiteins niet in één keer kan doden. Zodoende eindigt elke poging tot stealth in een gevecht.
zoals gezegd, verlaag de difficulty dan gewoon. Dan is het perfect mogelijk om stealth te spelen. Het enige wat de difficulty doet is vijanden meer health geven. het is niet dat ze er opmerkzamer van worden of meer wachters spawnt à la SC

is het een domme/ niet ideale oplossing? jazeker. Maar het laat je wel toe om de game te spelen zoals je wilt. Ik haal ook veel meer plezier uit het stilletjes clearen van een fort dan een hoop hordes vechten. en ik ben te oud geworden om te moeten denken dat je een game op een bepaalde manier "moet" spelen, ik doe het hoe ik er mijn fun uithaal :)

[ Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 10-07-2020 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Who Am I? schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 09:40:
[...]

Je bedoelt het gevecht aan het einde van Episode 1? Dat is echt een nasty f*cker... Ik heb het denk ik wel 10-15 keer geprobeerd voordat het lukte. Alles op Easy gezet en zelfs toen was het nog erg lastig. Het was ook een veelgehoorde klacht op diverse fora. Verreweg de moeilijkste eindbaas die ik ben tegengekomen.
Die Eindbaas was echt lastig, ben er wel doorheen gekomen. Maar heb het meerdere keren moeten proberen. Op een gegeven moment had ik wel door hoe het een beetje was uit te spelen, maar bleef het ontwijken nog steeds lastig.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Emryte schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:03:
[...]

Die Eindbaas was echt lastig, ben er wel doorheen gekomen. Maar heb het meerdere keren moeten proberen. Op een gegeven moment had ik wel door hoe het een beetje was uit te spelen, maar bleef het ontwijken nog steeds lastig.
Ik heb het ook een aantal keer moeten proberen, maar op een gegeven moment heb je zijn ritme wel door. Ook kun je hem redelijk goed zien als je tenminste het beeld niet al te donker hebt staan. Het gaat vooral om anticiperen op zijn bewegingen en zorgen dat je eigen gezondheid weer fatsoenlijk opbouwt. Ook is het handig als er sowieso al niet teveel jacht op je gemaakt wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
sjaool schreef op zondag 12 juli 2020 @ 12:25:
[...]

Ik heb het ook een aantal keer moeten proberen, maar op een gegeven moment heb je zijn ritme wel door. Ook kun je hem redelijk goed zien als je tenminste het beeld niet al te donker hebt staan. Het gaat vooral om anticiperen op zijn bewegingen en zorgen dat je eigen gezondheid weer fatsoenlijk opbouwt. Ook is het handig als er sowieso al niet teveel jacht op je gemaakt wordt. :P
Dit is zeker waar, maar had er meer last van dat ik het op high graphics speel en dat vond mijn 980ti niet erg leuk op 1440p. Enorme framedrops namelijk

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Who Am I? schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 09:40:
[...]

Nee, de echt laatste boss, de
.

Zelfs op easy kreeg ik hem niet onder de 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Wailing_Banshee schreef op maandag 13 juli 2020 @ 07:37:
[...]

.

Andere armorset gebruiken en je skills beter verdelen? Amazonset is perfect voor dit soort gevechten, met health leech.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Bart ® schreef op maandag 13 juli 2020 @ 08:03:
[...]

Andere armorset gebruiken en je skills beter verdelen? Amazonset is perfect voor dit soort gevechten, met health leech.
Ik ben gewoon slecht in melee. Had al een paar keer m'n skills anders (niet beter, maar anders) verdeeld. En toen ging het iets beter, ipv van max 90% health, had ik hem teruggekregen naar 50%. Maar verder kreeg ik hem niet. Zelfs niet op easy. En zoals gezegd, ik speel voor m'n plezier en als het zo moet, dan maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Wailing_Banshee schreef op maandag 13 juli 2020 @ 07:37:
[...]

.

Oh die. Die vond ik zelfs juist heel gemakkelijk. Daar heb ik 2 pogingen voor nodig gehad. Heel veel brandende pijlen schieten zodat hij je niet kan pakken. Mijn boog schiet standaard brandende pijlen, dus dat helpt wel.
spoiler:
Die driekoppige hond Cerberos vond ik veel moeilijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Who Am I? schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:05:
[...]

spoiler:
Die driekoppige hond Cerberos vond ik veel moeilijker!
Daar had ik dus juist bijna geen problemen mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Speel ook sinds 2 dagen deze AC, mooi in de psn store gehaald voor 19,95 :)

Maar ik merk nu al dat het wel een grind is. Ben nu lvl 11 maar moet weer 13 zijn voor de main quest. Haal ik die ben ik vast 13,5 maar dan is de volgende main quest 16 oid.

Iemand tips om makkelijk xp te halen? Doe nu een beetje side missies

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

R-utger schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:38:

Maar ik merk nu al dat het wel een grind is. Ben nu lvl 11 maar moet weer 13 zijn voor de main quest. Haal ik die ben ik vast 13,5 maar dan is de volgende main quest 16 oid.

Geen haast hebben met het verhaal. Gewoon op je gemak wat dailies doen, of wat side missions, of zelfs gewoon wat genieten van de omgeving. Elke RPG(achtig) spel heeft hetzelfde probleem, als je teveel focust op de main story ga je achterlopen qua level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel

Altijd als je zo'n bord tegenkomt met alle bounties/lokale random generated missions op , neem die allemala aan.
Er is geen enkele repercussie om een quest te failen, niets. Vaak kon je 2 van die sidemissions tegelijk doen, bvb 'zink 5 atheense schepen' en 'zink 3 triremes' .
Of je gaat naar een nieuw eiland , bvb Mykonos ik zeg maar wat, je pakt daar alle quests aan en je begint gewoon te exploren. Vaak ga je dan een grot bvb clearen en automatisch al een quest gecomplete hebben. Double XP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Bedankt voor de tip. Pak nu overal die quests mee.
Dit heeft mij vandaag al ineens 9900xp opgeleverd.
Heb wel de +50% xp gekocht in de store, beetje ‘goedkoop’ dat je het allemaal kan kopen.
Maar voor €9,99 vind ik het wel prima, scheelt mij een hoop tijd en krijg er een fijnere spel ervaring voor terug. De main game koste toch al niet veel :)

Nu lvl 17, maar krijg nu wel beetje door hoe alles werkt en moet.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
heb nog nooit zo'n booster gekocht, is ook totaal niet nodig. je verdient met alles xp.

Als er een knop was om te schijten, kreeg je er ook xp voor wss :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

AntiChrist7 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:00:
heb nog nooit zo'n booster gekocht, is ook totaal niet nodig. je verdient met alles xp.

Als er een knop was om te schijten, kreeg je er ook xp voor wss :)
Sowieso geld betalen om een spel niet te hoeven spelen is naar mijn mening een kromme gedachte. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

sjaool schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:09:
[...]

Sowieso geld betalen om een spel niet te hoeven spelen is naar mijn mening een kromme gedachte. ;)
Ik kan er wel iets van begrijpen (niet dat ik het ooit zelf zou doen), het is niet dat je het spel dan niet hoeft te spelen (het is maar een booster van 50%, dus je moet nog steeds spelen) maar je kunt gewoon iets meer focussen op het verhaal zelf.

En iedereen speelt anders. Ik was halverwege het verhaal al max level, mijn man was aan het einde nauwelijks max level. Hij speelde meer het verhaal, ik werd de hele tijd volledig afgeleid zodat ik een week later misschien weer eens bedacht wat ik eigenlijk wilde doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik zou ook side quests aanraden om XP te verdienen, je hebt nog een lange weg te gaan met je level.
Momenteel zit ik ergens rond de Mastery Level 750 en ben nog lang niet bij max level met 170 uur op de teller.
Voor 20 euro heb je een meesterwerk op de kop getik _/-\o_

Veel game plezier :Y)
Doe niks gehaast, geniet van de wereld en missies!

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 29-07-2020 08:36 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 14:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zo vorige week vakantie en ondanks het mooie weer toch wat tijd gemaakt om de main story + map + Sekteleden allemaal te doden. Was na 110 uur er doorheen en ben nu level 65. Wat een gigantisch spel is het toch, naar mijn mening net een tikkeltje te groot. Die balans hadden ze bij Origins toch beter voor elkaar. Op het einde vond ik het namelijk redelijk repetitief worden, dus ik laat de DLC's nog even liggen en focus mij op een ander spel. Start het later nog wel op.

Ik kwam er bij het einde van de main story achter dat er meerdere eindes zijn en ik de slechtste had van allemaal. Best leuk die diepgang, alleen jammer dat je 110 uur verder bent eer je een van de andere eindes kan doen.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 12-08-2020 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
rens-br schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:23:
Zo vorige week vakantie en ondanks het mooie weer toch wat tijd gemaakt om de main story + mapp + Sekteleden allemaal te doden. Was na 110 uur er doorheen en ben nu level 65. Wat een gigantisch spel is het toch, naar mijn mening net een tikkeltje te groot. Die balans hadden ze bij Origins toch beter voor elkaar. Op het einde vond ik het namelijk redelijk repetitief worden, dus ik laat de DLC's nog even liggen en focus mij op een ander spel. Start het later nog wel op.

Ik kwam er bij het einde van de main story achter dat er meerdere eindes zijn en ik de slechtste had van allemaal. Best leuk die diepgang, alleen jammer dat je 110 uur verder bent eer je een van de andere eindes kan doen.
Haha exact hetzelfde hier, echt exact. Game is tikkeltje te groot, ook iets van een 100 uur inzitten. Alle sekteleden gedood.

Had ook het slechtste einde, heb dan maar op een Youtube video de andere eindes bekeken. Nu goed, Origins heb ik nog nooit gespeeld, denk niet dat ik het nog ga doen want toch al vaak gehoord dat Odyssey echt wel een betere game is (dan wel wat ge over dimensioneerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 14:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Satangel schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:31:
Nu goed, Origins heb ik nog nooit gespeeld, denk niet dat ik het nog ga doen want toch al vaak gehoord dat Odyssey echt wel een betere game is (dan wel wat ge over dimensioneerd)
Dan ben ik denk ik een van de weinige die precies het tegenovergestelde vind. Ik vind Origins beter. Het levelen zat beter in elkaar, sneaken ging beter, map was niet te groot, verhaal is beter, omgeving spreekt mij meer aan.

Origins heb ik inmiddels al 2 keer volledig uitgespeeld en ik denk niet dat ik dat met Odyssey nog een keer ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:08

n2theb

Tweakers Abonnee

(jarig!)
rens-br schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:35:
[...]

Dan ben ik denk ik een van de weinige die precies het tegenovergestelde vind. Ik vind Origins beter. Het levelen zat beter in elkaar, sneaken ging beter, map was niet te groot, verhaal is beter, omgeving spreekt mij meer aan.

Origins heb ik inmiddels al 2 keer volledig uitgespeeld en ik denk niet dat ik dat met Odyssey nog een keer ga doen.
Ik vond persoonlijk origin qua setting ook beter en dat je geen gevechten hoeft te doen met het veroveren van een omgeving (uiteindelijk doe ik dit bijna nooit alleen als het moet ..) Maar ik mis bijv de pyramides met die puzzels erin.. in Odyssey komt dit helemaal niet echt naar voren dus dat is wel jammer.

Voor de rest vind ik Odyssey er wel echt mooi uit zien en ik vind qua grootte het ook wel weer wat hebben zo met het varen overal naar toe. Net of je echt in Griekenland bent en dan even overal heen gaat. Maar qua setting spreekt voor mij Origins ook meer aan behalve de Goden verslaan..

Maar goed neemt niet weg dat ik het spel wel leuk vind om te spelen hoor, bijna volledig uitgespeeld alleen nog 1 dlc uit spelen. :)

• barrymossel
  • Nu online
n2theb schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 07:53:
[...]
Voor de rest vind ik Odyssey er wel echt mooi uit zien en ik vind qua grootte het ook wel weer wat hebben zo met het varen overal naar toe.
Maar overdrijven (qua grootte) is ook een vak. Ik ben level 51, heb volgens mij alle main missies wel gedaan (moet me nog even zetten tot die klote Medusa), maar heb nog niet eens de hele wereld ontdekt, zag ik van de week... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

barrymossel schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 08:58:
[...]

Maar overdrijven (qua grootte) is ook een vak. Ik ben level 51, heb volgens mij alle main missies wel gedaan (moet me nog even zetten tot die klote Medusa), maar heb nog niet eens de hele wereld ontdekt, zag ik van de week... :o
Dat kan prima, heb de platinum van Odyssey en zelfs ik heb nog gebieden op de map waar ik nooit geweest ben... De game is mij dan ook iets té groot... Maar was allang blij dat alle locaties voltooien niet bij de trophies zat, dan zou ik nu nog bezig zijn.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Ik vond de setting in Odyssey echt geweldig. Zeer realistisch, ben zelf een echte Griekenland fanaat dus moest deze game ook wel echt kopen. Ook leuk dat hele concept met varen naar de eilanden en de verschillen in flora en fauna, droeg bij mij heel veel bij aan het gevoel van avontuur.

Daarnaast vond ik de gevechten, verschillende moves en het verzamelen van speciale gear erg leuk. Sidequests waren soms wat teveel van hetzelfde, dat voelde als onnodige opvulling. Desondanks dik 150 uur bezig geweest, platinum binnen en geen enkele minuut verveling.

Origins heb ik overigens nog nooit gespeeld, er is ook een behoorlijk aantal mensen die de voorkeur geeft aan Origins t.o.v Odyssey. Eigenlijk moet ik die dus ook nog een kans geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Uh game, everything alright?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• sjaool

sjaool

SH-FR schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:23:
Ik vond de setting in Odyssey echt geweldig. Zeer realistisch, ben zelf een echte Griekenland fanaat dus moest deze game ook wel echt kopen. Ook leuk dat hele concept met varen naar de eilanden en de verschillen in flora en fauna, droeg bij mij heel veel bij aan het gevoel van avontuur.

Daarnaast vond ik de gevechten, verschillende moves en het verzamelen van speciale gear erg leuk. Sidequests waren soms wat teveel van hetzelfde, dat voelde als onnodige opvulling. Desondanks dik 150 uur bezig geweest, platinum binnen en geen enkele minuut verveling.

Origins heb ik overigens nog nooit gespeeld, er is ook een behoorlijk aantal mensen die de voorkeur geeft aan Origins t.o.v Odyssey. Eigenlijk moet ik die dus ook nog een kans geven.
Een leuk weetje voor de fans van Bayek uit Origins. De stemacteur speelt nu een van de hoofdrollen (Father) in de science fiction serie Raised by Wolves.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Eindelijk weer een keer level up *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/niEeZrfnPqcuYAB9j0K6hJG-d-w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5SGGZr322Ur89XbMA56lW5jd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
Euh wow?! Ik zit aan level 70 na ongeveer 120 uur spelen, zit in de helft vd DLC.

Het is zo'n fantastische game, ben razend benieuwd naar Ragnarok. Lijkt me onmogelijk dat ik daar ook geen 100 uur in ga steken.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Satangel schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:48:
[...]

Euh wow?! Ik zit aan level 70 na ongeveer 120 uur spelen, zit in de helft vd DLC.

Het is zo'n fantastische game, ben razend benieuwd naar Ragnarok. Lijkt me onmogelijk dat ik daar ook geen 100 uur in ga steken.
Dat is het zeker, elke keer vind je wel weer iets om te doen.
In die nieuwe Assassins Creed kan ik hopelijk nog meer uren kwijt :9~
Ik zit nu op 180 speeluren en heb alles 100%, zelfs alle iconen op de map voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 08:26
Ik heb het spel al eerder uitgespeeld en verkocht. Nu kriebelt het toch om de dlc te gaan spelen. Als ik de gold edition nu koop, kan ik dan gebruik maken van mijn eerdere save? M.a.w. moet ik opnieuw beginnen of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

josstie85 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:41:
Ik heb het spel al eerder uitgespeeld en verkocht. Nu kriebelt het toch om de dlc te gaan spelen. Als ik de gold edition nu koop, kan ik dan gebruik maken van mijn eerdere save? M.a.w. moet ik opnieuw beginnen of niet?
Je savegames zijn gekoppeld aan je account. Als je ze niet gewist hebt kun je gewoon verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 08:26
sjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:20:
[...]

Je savegames zijn gekoppeld aan je account. Als je ze niet gewist hebt kun je gewoon verder spelen.
Top bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:24

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Satangel schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:48:
[...]

Ragnarok? Stiekem de nieuwe God of War trailer gezien? ;) ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 14:35

Superkiwi

Hoi doei

Even een schopje ;)

Twee dagen dan toch Odyssey opgepikt (voor slechts 20 euro) en vermaak me er net als met Origins uitstekend mee. Waar ik me wel vreselijk aan stoor zijn de ellenlange laadtijden, ik kan me niet herinneren dat die in Origins ook zo lang waren.
Maar goed, dat is gelukkig allen tijdens het opstarten (en sporadisch na het doodgaan).

Tweetal vraagjes:

1. Is het mogelijk om het "checking for additional content" over te slaan of uit te vinken als je de game opstart? Dat duurt vrij lang en de game zou nu toch wel moeten weten dat ik geen DLC heb.
2. Naarmate je kills met bepaalde wapens maakt komen er medlingen als "sword master", "animal hunter" etc voorbij; kun je deze en andere random stats ook ergens terugvinden?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
dvdkiwi schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:49:
Even een schopje ;)

Twee dagen dan toch Odyssey opgepikt (voor slechts 20 euro) en vermaak me er net als met Origins uitstekend mee. Waar ik me wel vreselijk aan stoor zijn de ellenlange laadtijden, ik kan me niet herinneren dat die in Origins ook zo lang waren.
Maar goed, dat is gelukkig allen tijdens het opstarten (en sporadisch na het doodgaan).

Tweetal vraagjes:

1. Is het mogelijk om het "checking for additional content" over te slaan of uit te vinken als je de game opstart? Dat duurt vrij lang en de game zou nu toch wel moeten weten dat ik geen DLC heb.
2. Naarmate je kills met bepaalde wapens maakt komen er medlingen als "sword master", "animal hunter" etc voorbij; kun je deze en andere random stats ook ergens terugvinden?
Laadtijden zijn idd erg lang, ik heb het nog op een gewone HDD gespeeld en hield hier echt rekening mee. Voordeel is wel dat éénmaal de game gestart is het echt 1 grote open wereld is. Niet zoals bij Bethesdagames waar je weer moet laden voor ergens binnen te gaan.
Maar die zijn lang idd, deze game was dan ook de reden voor mij om een M2 SSD te kopen :9

Additional Content check kan je niet uitschakelen, bij mijn weten.

Die kills kan je vinden, volgens mij in je inventory en dan engravings. Daar kon je veel info terugvinden DACHT ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Bedankt voor je reply :)

Ik zal vanavond eens bij mijn engravings kijken. Daar heb ik tot op heden trouwens nog niks mee gedaan, zou dat moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
dvdkiwi schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:05:
Bedankt voor je reply :)

Ik zal vanavond eens bij mijn engravings kijken. Daar heb ik tot op heden trouwens nog niks mee gedaan, zou dat moeten?
Hangt er vanaf hoeveel je loot. Ik ben zo'n speler die altijd overal waar ik kom alles wil gezien hebben en alles wil looten. Dus ik had nooit problemen van te weinig resources. Dus ik kon altijd upgraden/engraven.
Zeker engraven zorgde ik dat ik altijd deed, is niet zo duur en brengt wel wat op. Onthoud ook dat je bij smeden ipv te verkopen ook loot kan disassemblen, daardoor krijg je de materials ipv geld.

Wel was het vanaf een bepaald level zo (ik nam level 50) dat ik mijn equipment maar om de 5 levels upgrade, ipv elk level. Want dan wordt het snel te duur om elke keer alles te upgraden. Ik heb eigenlijk vanaf ik een gouden wapen vond dat mij echt aanstond, die de rest vd game gebruikt. Gouden items zijn de beste, vanaf dat moment keek ik niet meer om naar andere loot.

Loot systeem is nogal overweldigigend bij momenten, je krijgt veeeeeeeel trash. Wat ik wel de max vond was dat je elk item kan aanpassen qua uiterlijk, maar de stats blijven dezelfde.
Echt een bruut goeie game, 120 uur ingestoken, top _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Idem, ik loot ook altijd alle locaties en clear alle vraagtekentjes, mede daarom heb ik ook eigenlijk nooit tekort aan recources. Dismantelen doe ik sowieso, materialen zijn waardevoller dan geld.
Ik vind ik het alleen zonde om nu al recources te spenderen aan het engraven/upgraden als ik weet dat ik 10 minuten later toch weer een beter wapen vind.

In Origins had ik op een gegeven moment een wapen die zo goed beviel dat ik daar de rest van de game mee gespeeld heb, die ik ik nu logischerwijs nog niet.

Bedankt voor je uitgebreide reply in elk geval, daar kunnen we wel wat mee d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
dvdkiwi schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:38:
Idem, ik loot ook altijd alle locaties en clear alle vraagtekentjes, mede daarom heb ik ook eigenlijk nooit tekort aan recources. Dismantelen doe ik sowieso, materialen zijn waardevoller dan geld.
Ik vind ik het alleen zonde om nu al recources te spenderen aan het engraven/upgraden als ik weet dat ik 10 minuten later toch weer een beter wapen vind.

In Origins had ik op een gegeven moment een wapen die zo goed beviel dat ik daar de rest van de game mee gespeeld heb, die ik ik nu logischerwijs nog niet.

Bedankt voor je uitgebreide reply in elk geval, daar kunnen we wel wat mee d:)b
Je krijgt op een gegeven moment een boog die standaard vuurpijlen af schiet, fire damage engraving er boven op en met armor pieces kan je ook je fire damage opkrikken. Dat was voor mij hèt wapen om de rest van de game mee uit te spelen. :)

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 11-09 10:15
dvdkiwi schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:05:
Ja, maar niet perse meteen. Die engravings zijn hét middel om je character gestoord krachtig te maken en te focussen op ranged, melee of assassin. De beste engravings vind je op legendary (of is het epic... iig goud van kleur) loot. Die engravings kun je daarna ook weer op andere wapens/gear kwijt. Best overweldigend in het begin, maar dat maak je je vanzelf eigen. Je vindt echt een shitload van die engravings en je kunt ze naar hartelust steeds aanpassen. Kost vrij weinig resources om ze toe te passen.

Mijn character is geheel assassin gebaseerd. Dus alle wapens en gear geven + 10-15% assassin damage en dan die engravings ook nog een keer (of boosten een assassin skill). Dan zorgen dat je voornamelijk de skills upgraded die assassin damage doen (of melee of range, net wat je wil). De assassin damage is dan echt insane. Bij de atlantis DLC vind je mogelijkheden om sommige skills nog verder te pushen, echt heel tof. Sowieso een hele toffe DLC is dat.

Maar focus je eerst op de maingame, echt genoeg te doen!

En wat je zegt. Loot dismantelen voor resources. Al kan geld ook wel een dingetje worden als je legendary gear naar een hoger level wilt upgraden of je boot wilt upgraden. Tip voor resources is als je een boot gesloopt hebt deze met boost te doorklieven met je boot en niet te enteren.

[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 30-10-2020 14:01 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Top!
@Hulleman en @Springbokkie bedankt d:)b

Toch nog een dingetje wat me echt tegen staat in de game: de voice acting.
Wat ontzettend slecht :/
Ze spreken Engels met een heel vreemd (het lijkt niet eens op grieks) accent en het lijkt wel of elk personage hun tekst inspiratieloos van een papiertje opleest, geen emotie in de stemmen, helemaal niks.
Zelfs Martin Lawrence in Bad Boys for Life acteerde beter dan dit.

[ Voor 79% gewijzigd door Superkiwi op 31-10-2020 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

dvdkiwi schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:41:
Top!
@Hulleman en @Springbokkie bedankt d:)b

Toch nog een dingetje wat me echt tegen staat in de game: de voice acting.
Wat ontzettend slecht :/
Ze spreken Engels met een heel vreemd (het lijkt niet eens op grieks) accent en het lijkt wel of elk personage hun tekst inspiratieloos van een papiertje opleest, geen emotie in de stemmen, helemaal niks.
Zelfs Martin Lawrence in Bad Boys for Life acteerde beter dan dit.
Het schijnt dat als je als Kassandra speelt dat de voice acting een stuk beter is. De randfiguren niet natuurlijk want die blijven hetzelfde. Nu speel ik als Alexios en die is inderdaad zeer droog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

sjaool schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:48:
[...]

Het schijnt dat als je als Kassandra speelt dat de voice acting een stuk beter is.
3 Keer raden waar ik mee speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Met 3rd person kijk ik in ieder geval liever naar de achterkant van een vrouw. Ik heb hem ook doorgespeeld met Kassandra.

Die eerste episode van de 2e DLC (The Fate Of Atlantis) vond ik op een gegeven moment tergend langdradig worden. Episode 2 en 3 van die DLC vielen mee in dat opzicht.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wat hebben ze de map vol met vraagtekentjes gepropt zeg :D
Ik ben nog maar in het 3e gebied, ben ondertussen al level 20 en het er nu al bijna 20 uur in zitten.
Een aardige klus om alles af te gaan. Dit gaat nog wel even duren zo, heerlijk!
Mijn favoriete wapen ook al gevonden: de daggers. Als een skilled Japanse kok die sushimi aan het maken is op vijandjes inhakken.

Merk wel dat ik me vaak vergis in de controls omdat ik de dodge knop (=vierkantje) en de parry (L1 + R1) op een hele rare plek vind zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 04-11-2020 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Springbokkie schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:32:
Met 3rd person kijk ik in ieder geval liever naar de achterkant van een vrouw. Ik heb hem ook doorgespeeld met Kassandra.
Sowieso. Amazon pakje aan en gaan :P

Kassandra is ook het personage wat canon is in het AC universum.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Hulleman schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:59:
[...]

Sowieso. Amazon pakje aan en gaan :P

Kassandra is ook het personage wat canon is in het AC universum.
Wat bedoel je met 'canon'?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Ik citeer de engelse wikipedia even:
In fiction, canon is the material accepted as officially part of the story in the fictional universe of that story. It is often contrasted with, or used as the basis for, works of fan fiction.
Kassandra is dus het personage (Alexios dus niet) wat officieel in het AC (odyssey) verhaal hoort. Zie ook AC fandom.

Maakt geen reet uit voor het spel, maar er zijn mensen die de games willen spelen zoals het verhaal is bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

edit: thanks @mat.hi.as

[ Voor 97% gewijzigd door ye-roon op 16-11-2020 13:29 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:28
@ye-roon volgens mij zit je in een te oud AC topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Edit: verkeerde AC tppic.

[ Voor 90% gewijzigd door ArnoldSmiley op 17-11-2020 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
.

[ Voor 98% gewijzigd door ArnoldSmiley op 16-11-2020 23:52 ]

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Odyssey nog spelen voor Valhalla? Of maakt het nog vrij weinig uit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
MrGizMo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:33:
Heeft niets met elkaar te maken

Ik zou eerst odd spelen, tegen de tijd dat je klaar bent is valhalla wel goedkoper en zijn er veel bugs gefixt

• MrGizMo
418O2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:35:
[...]

Ik zou eerst odd spelen, tegen de tijd dat je klaar bent is valhalla wel goedkoper en zijn er veel bugs gefixt
Ok thanks!

Voor 16 euro kan ik het wel eens proberen :D Origins was wel een toppertje

• 418O2
MrGizMo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:37:
[...]

Ok thanks!

Voor 16 euro kan ik het wel eens proberen :D Origins was wel een toppertje
Ja dat is het geld niet. Als je origins leuk vond is oddysey ook wel leuk.

Valhalla lost wel wat dingen op die me in oddysey wat tegen stonden (oa bijna oneindig loot verzamelen en wapens upgraden/wisselen). Verder lijkt het vrij veel op elkaar

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
MrGizMo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:33:
Er zitten wel wat verwijzingen in het verhaal naar Odyssey en Origins in Valhalla, al is het klein. Als je het ook speelt voor het modern day gedeelte, dan zou ik inderdaad eerst Odyssey doen voordat je Valhalla gaat spelen.

Latin capital letter y with diaeresis

• MrGizMo
Thanks beide dan! We gaan hem eens proberen :9

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

418O2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:35:
[...]

Uit de review hier op Tweakers:
Daar raken we trouwens meteen een punt van orde: het is verstandig Odyssey uit te spelen alvorens je aan Valhalla begint. Al vroeg in de game wordt er gepraat over gebeurtenissen uit de eindfase van Odyssey. Het is leuker als je begrijpt waar het over gaat en het kan zelfs een spoiler voor je zijn, als je nog van plan was Odyssey uit te gaan spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bart ® op 19-11-2020 12:27 ]

Cunning linguist.

• 418O2
Nou, dat klinkt niet zo heftig. En deze games leunen ook niet heel zwaar op een heftig verhaal dus als je al een spoiler hebt is dat ook geen ramp
Pagina: 1 ... 20 ... 22 Laatste