✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ja. Bij settings oid. Makkelijk te vinden.G_Dragon schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:03:
Trouwens kan je ook story creator uitzetten?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
[ Voor 14% gewijzigd door Raem op 07-08-2019 13:09 ]
Ik ga hem nog even geinstalleerd laten tot de discovery tour is
Is dat ook de laatste 'tale of Greece' ?Raem schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:08:
Ik zag dat de "Old Flames Burn Brighte" missie te spelen is. Kan ik de game (qua trophies) eindelijk op 100% zetten.
Edit: Ooh en heb een Bugged trophy. Hele kaart ontdekt inclusief water en vraagtekens (wat niet hoeft) maar unlocked niet
[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 07-08-2019 21:33 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Volgens mij wel.janvanmil schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:13:
[...]
Is dat ook de laatste 'tale of Greece' ?
Ben je ook op alle kleine eilanden geweest? Sommige zijn best makkelijk over het hoofd te zien.Donstil schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:24:
Ppff die scenes in de moderne tijd halen mij altijd zo uit de game
Edit: Ooh en heb een Bugged trophy. Hele kaart ontdekt inclusief water en vraagtekens (wat niet hoeft) maar unlocked niet
Zover ik weet wel. Er is er geen een “grijs” ook.Raem schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:50:
[...]
Volgens mij wel.
[...]
Ben je ook op alle kleine eilanden geweest? Sommige zijn best makkelijk over het hoofd te zien.
Morgen toch maar even nalopen.
Edit: miste een heel klein stukje van een van de vulkanische eilanden. Die trophy heb ik dus ook, nu alleen nog wat story.
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 08-08-2019 21:29 ]
Alleen Discovery Tour komt nog ergens dit jaar.Hamkaasbroodje schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:24:
Komen er nog meer grote uitbreidingen na deze laatste DLC? Heb hem nu uitgespeeld en wil hem eigenlijk uninstallen wegens schijfruimte maar als er nog een grote DLC komt laat ik hem nog even staan.
Ik ben nu net level 10 en vind het erg vermakelijk sofar. Ook tof dat je weer ala Blackflag weer lekker kan varen.
Hier ben ik nog wel even mee zoet.
PSN ID Binloading_nl
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
LekkerG_Dragon schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:28:
@Donstil Ik ben nu bijna klaar met Episode 3, ben verrast hoe snel ik level in de dlc (Mastery Level 699)
Ik ben door de vanilla game heen nu, eerste AC op Platinum.
127 uur uiteindelijk en geëindigd met level 78.
Heb nu al die DLC pakketten gedownload en de eerste missies van Legacy of the first blade gedaan.
Jou reis is dus net begonnenDonstil schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:36:
[...]
Lekker![]()
Ik ben door de vanilla game heen nu, eerste AC op Platinum.
127 uur uiteindelijk en geëindigd met level 78.
Heb nu al die DLC pakketten gedownload en de eerste missies van Legacy of the first blade gedaan.
De enige tip die ik je kan geven is volg bij Atlantis wel een guide, want je wil de dlcs niet afsluiten met een bad ending want dat beinvloed best veel namelijk.
Ben trouwens wel benieuwd hoe zwaar je het gaat krijgen met leven 78 in de dlcs, ik had zelfs af en toe nog moeite
EDIT:
@Donstil done with the dlc

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 13-08-2019 20:37 ]
Nu ik aam het typen ben denk ik ik ga hem weer eens instaleren
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Je hebt een good en bad ending, heeft te maken met welke chars overleven.AntiChrist7 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 01:59:
Er is toch maar 1 ending voor de atlantis dlc?
Ik heb bij twijfels wel op een guide gekeken omdat ik het goede einde wou
Ik heb Orgins ook helemaal grijs gespeeld en 100% behaald, wat een heerlijke game was dit.Oxigeon schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 07:22:
Hier eigenlijk ook een vaste AC speler. Odysey kwam echter zo snel op Origins dat ik deze nog niet heb gekocht. Is deze game beter dan Origins? Origins wel even gespeeld maar niet als alle ander3 games veel. De map was eigenlijk echt te groot voor mij haha. Te veel ontdekken en niet verder komen in de game.
Nu ik aam het typen ben denk ik ik ga hem weer eens instaleren
Odyssey was voor mij ook een gok toen ik hem voor me verjaardag kreeg, inmiddels zit ik op 140 uur en mastery level 169. Ik vind dit de beste tot nu toe vanwege de RPG elementen en de grote wereld waarin je ook zoals in black flag weer heerlijke controls voor je schip hebt. Ik zou als ik jou was de game kopen met season pas, want zelfs na 140 uur zijn er voor mij nog quests te doen en de orginele map moet nog 100%.
Maar dit is mijn mening en advies, ik hoop dat ik u heb kunnen overtuigen

[ Voor 64% gewijzigd door G_Dragon op 14-08-2019 09:19 ]
Ik weet dat het zo is voor de main game, maar toch niet voor de dlc's?G_Dragon schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:14:
[...]
Je hebt een good en bad ending, heeft te maken met welke chars overleven.
Ik heb bij twijfels wel op een guide gekeken omdat ik het goede einde wou
Ik weet dat sommige van je beslissingen daar wel uitmaken voor enkele minor characters
En in de eerste aflevering van Atlantis koos ik continue de kant van Persephone, maar dat weerhield haar er niet van me in de put te duwen met haar puppy...
Dat is één van mijn weinige kritieken op de game: er worden je veel dialoogkeuzes voorgeschoteld, maar het aantal beslissingen dat echt impact heeft is maar 1% ofzo
Super irritant altijd die time sensitive trophy’s.
Mocht iemand dit dus lezen en ook een trophy hunter zijn. Voor de he Conqueror trophy moet je eerst de Quest Free Their Minds, the Rest Will Follow voltooien voor je aan het eind gevecht begint.
Edit: Gelukkig heb ik ook nog een save van twee uurtjes hiervoor

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 24-08-2019 12:31 ]
Al speel ik met Alexios deel ik je gevoel. Je hebt sowieso geen allignment met een factie, iedereen is fair game. Enige gevolg is je Wanted level.westergas schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:01:
Wat ik wat minder vind in dit spel is dat je hele kampen uit kan (moet?) moorden zonder dat daar een reden voor is. Spartan? Athens? maakt allemaal niet uit iedereen moet d00d. Past totaal niet bij de uitstraling van Kassandra die, afhankelijk van de dialoog keuzes die je maakt, zeer zachtaardig over kan komen.
Overigens irriteer ik me vooral (op xbox One) aan de opstart tijd, checking for additional content.......
Welke wapens en armor set heb jij in die screenshot?G_Dragon schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:45:
[...]
Jou reis is dus net begonnen, heel veel plezier met de uitbreidingen!
De enige tip die ik je kan geven is volg bij Atlantis wel een guide, want je wil de dlcs niet afsluiten met een bad ending want dat beinvloed best veel namelijk.
Ben trouwens wel benieuwd hoe zwaar je het gaat krijgen met leven 78 in de dlcs, ik had zelfs af en toe nog moeite..
EDIT:
@Donstil done with the dlc
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ike. schreef op maandag 2 september 2019 @ 00:04:
[...]
Welke wapens en armor set heb jij in die screenshot?

Draag het volledige Demigod's Armor en gebruik de Arachne's Stingers ( van een mercendary ) / Hade's Bow
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 02-09-2019 09:09 ]
Je hebt geen 2 wapen in gebruik? Het lijkt me dat je altijd een 2e wapen in gebruik wil hebben zodat je daar altijd nog een extra health, damage, armor bonus over kan krijgen?G_Dragon schreef op maandag 2 september 2019 @ 00:34:
[...]
[Afbeelding]
Draag het volledige Demigod's Armor en gebruik de Arachne's Stingers ( van een mercendary ) / Hade's Bow
[ Voor 3% gewijzigd door EdwinB op 02-09-2019 14:01 ]
Momenteel niet, wissel vaak af tussen vuisten en wapens op dat 2e slot.EdwinB schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:01:
[...]
Je hebt geen 2 wapen in gebruik? Het lijkt me dat je altijd een 2e wapen in gebruik wil hebben zodat je daar altijd nog een extra health, damage, armor bonus over kan krijgen?
Vind het soms ook gewoon grappig om te winnen met me blote vuisten
Met Mastery Level 699 hoef ik me niet veel zorgen te maken over mijn health
[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 02-09-2019 14:13 ]
Het is slim om voor 1 complete set te gaan. Upgraden doe ik elke 5 levels ongeveer. Als je dit elk level doet kost het je te veel geld en items.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:44:
Onlangs weer begonnen met dit spel, had nog vrijwel niks van de DLC's uitgespeeldgeweldige plek dat Elysium. Ik loop overigens in het harnas van Achilles rond omdat dat mij healt voor 5% van de damage die ik doe. Echt enorm handig. Alleen is die armor set lvl 50 en door de DLC level ik zelf vrolijk door. Zijn er meer die dit probleem hadden? De set dan maar upgraden steeds?
Meerdere sets upgraden kost veel te veel dus zoek goed naar jou favoriet en upgrade die.
Ik gebruik de Amazon Set. (Speel als ‘ fire sword warrior’)
Vergeet ook niet naar goede ‘engravings’ te kijken. Zo heb ik onder andere 2x +30% sword damage wat flink wat scheelt.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:27:
@Ike. thanks voor de tip, dan ga ik dat ook doen bij de Achilles set. Ik vind de health on hit een te fijne bonus om te laten liggen.
GoeieIke. schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:30:
[...]
Vergeet ook niet naar goede ‘engravings’ te kijken. Zo heb ik onder andere 2x +30% sword damage wat flink wat scheelt.
Zo heb ik underwater breathing op een van mijn armor stukken gezet, geen zorgen meer met duiken.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:09:
[...]
Goeiealleen mijn uiteenlopende speelstijl maakt dat lastig. Als je volledig op swords bent gericht kun je daar voor gaan. Maar meestal clear ik kampjes volledig stealth. Als ik dan word ontdekt en het gaat los pak ik mijn 2Hander
dat zorgt voor wisselende punten in stealth en warrior damage.
Ben begonnen aan het laatste stuk van me playtrough de orginele map completen
Is dit nu onderdeel van de main quest of van de DLC?
PSN ID Binloading_nl
Main storysteefje schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:24:
Vraagje. Zet hem maar even in de spoiler tags
spoiler:Ik ben bezig nu ongeveer level 30 en speel als Alexios. Nadat ik mijn moeder heb ontmoet moet ik mijn vader zoeken. Die blijkt dan ergens in een grot te zitten nabij Atlantis. Hij vraagt me vervolgens om op 5 plekken te zoeken naar een tablet (?) Al die gebieden zijn een veel te hoog level voor mij dus ik wacht nog even.
Is dit nu onderdeel van de main quest of van de DLC?
Als je bij je quest lijst kijkt kan je zien welke quests bij de DLC horen en welke main story zijn.
Thanks. Kan nu net zeggen dat ik het overzicht heel duidelijk vind. Scroll me de tandjes tussen alle beschikbare questsIke. schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:34:
[...]
Main story![]()
Als je bij je quest lijst kijkt kan je zien welke quests bij de DLC horen en welke main story zijn.
PSN ID Binloading_nl
Je kan ze ook sorteren tussen bepaalde types en op tijdstipsteefje schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:41:
[...]
Thanks. Kan nu net zeggen dat ik het overzicht heel duidelijk vind. Scroll me de tandjes tussen alle beschikbare quests
Gebruik je de XP/ money farm via de creator mode quest? Anders kan je toch nooit zoveel geld verzamelen om alles naar lvl99 te upgraden?G_Dragon schreef op woensdag 4 september 2019 @ 00:55:
Lol one shot kill
[Streamable]
Mijn verzameling tot nu toe
[Streamable]
Nee die heb ik niet gebruikt, gebruik nooit glitches in games want dat verpest je speelstijl. Dat geld is super makkelijk wanneer jij je schip compleet hebt, als je dan alle paarse wapens en gear verkoopt en de andere kleuren sloopt ben je er zo.Ike. schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:54:
[...]
Gebruik je de XP/ money farm via de creator mode quest? Anders kan je toch nooit zoveel geld verzamelen om alles naar lvl99 te upgraden?
Dat is mijn manier en ik was best al hoog level toen ik nog niet klaar was met de main story, heb al vroeg de focus op levelen gelegd zodat ik daar veel voordeel uit kon halen. Zoals bijvoorbeeld veel wapens gelijk met hoog level te vinden,
Toen ik met de season pass begon was ik al minimaal mastery level 650 dus kreeg alle weapens en gear als 99
Hoe heb jij al die mastery levels gehaald? Dan ben je toch ongeveer 99 + 600 keer in level gestegen, minus de 'extra' ability points die je in game kan halen.G_Dragon schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:22:
[...]
Nee die heb ik niet gebruikt, gebruik nooit glitches in games want dat verpest je speelstijl. Dat geld is super makkelijk wanneer jij je schip compleet hebt, als je dan alle paarse wapens en gear verkoopt en de andere kleuren sloopt ben je er zo.
Dat is mijn manier en ik was best al hoog level toen ik nog niet klaar was met de main story, heb al vroeg de focus op levelen gelegd zodat ik daar veel voordeel uit kon halen. Zoals bijvoorbeeld veel wapens gelijk met hoog level te vinden,
Toen ik met de season pass begon was ik al minimaal mastery level 650 dus kreeg alle weapens en gear als 99
Dan ben je toch honderden uren bezig?
Ik wou dat ik een antwoord voor je had, het enige wat ik gedaan heb is vroeg ingame levelen en voor de rest story/season pas spelen. Die Masterylevels gingen vanzelf omhoog door quests te behalen , ik ben nu bezig met alle locaties te voltooien op de orginele map en ben in 2 uur spelen bijna weer 1 mastery level omhoog ( 2.491000 xp ).Ike. schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:43:
[...]
Hoe heb jij al die mastery levels gehaald? Dan ben je toch ongeveer 99 + 600 keer in level gestegen, minus de 'extra' ability points die je in game kan halen.
Dan ben je toch honderden uren bezig?
Edit;
Hier mijn stats

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 04-09-2019 16:07 ]
Fotos taken "1". Dat vind ik je grootste achievement
Haha ja klopt, weet je hoe dat komt?jaapstobbe schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:12:
[...]
Fotos taken "1". Dat vind ik je grootste achievement
Ik ga elke keer in foto modus en maak dan een screenshot met xbox zelf
Iedereen moet maar spelen op zijn eigen manier, maar als ik mijn stats bekijk na zo'n 90 uur spelen geloof ik er helemaal niets van dat jij met 140 uur normaal spelen zo extreem veel meer van alles hebt. In mijn gedachten kan het niet anders dan dat je gebruik hebt gemaakt van slimme trucjes om zo op hoog tempo heel veel XP, gold en resources te harvesten.G_Dragon schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:58:
[...]
Ik wou dat ik een antwoord voor je had, het enige wat ik gedaan heb is vroeg ingame levelen en voor de rest story/season pas spelen. Die Masterylevels gingen vanzelf omhoog door quests te behalen , ik ben nu bezig met alle locaties te voltooien op de orginele map en ben in 2 uur spelen bijna weer 1 mastery level omhoog ( 2.491000 xp ).
Edit;
Hier mijn stats
[Afbeelding]
Ik begrijp uw reactie , het is ook een erg groot verschil en waardoor het zo groot is geen idee. Ik kan u alleen verzekeren dat ik nooit een glitch heb gebruikt omdat ik altijd al vond dat het je speelervaringen verpest in games.EdwinB schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:14:
[...]
Iedereen moet maar spelen op zijn eigen manier, maar als ik mijn stats bekijk na zo'n 90 uur spelen geloof ik er helemaal niets van dat jij met 140 uur normaal spelen zo extreem veel meer van alles hebt. In mijn gedachten kan het niet anders dan dat je gebruik hebt gemaakt van slimme trucjes om zo op hoog tempo heel veel XP, gold en resources te harvesten.
Ik loot ook bijv. alle weaponraks in de kampen en alle paarse heb ik altijd al verkocht en de rest gesloopt, pas vanaf het moment dat mijn schip volledig geupgraded was ging het hard met mijn resources.
Ik wil je zeker ook wel geloven hoor, maar het verschil is echt heel erg groot. Hoe kan het dat je resources ineens heel gard gingen na volledige upgrade van je schip. Krijg je dan ineens meer resources binnen? Ook als je kisten opent op het land? Of ben je gewoon urenlang gaan varen om drijvende goederen op te pikken?G_Dragon schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:44:
[...]
Ik begrijp uw reactie , het is ook een erg groot verschil en waardoor het zo groot is geen idee. Ik kan u alleen verzekeren dat ik nooit een glitch heb gebruikt omdat ik altijd al vond dat het je speelervaringen verpest in games.
Ik loot ook bijv. alle weaponraks in de kampen en alle paarse heb ik altijd al verkocht en de rest gesloopt, pas vanaf het moment dat mijn schip volledig geupgraded was ging het hard met mijn resources.
Fijn om te horen, volgens mij krijg je wel meer loot vanaf een bepaald level. Kan het momenteel niet vinden op google maar ligt me iets van bij, zal vanavond ingame is kijken of ik dit kan vinden voor je. Met dat over je schip bedoel ik meer van dat je er dan geen upgrades meer in hoef te steken en dat scheelt een hoop resources.EdwinB schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:48:
[...]
Ik wil je zeker ook wel geloven hoor, maar het verschil is echt heel erg groot. Hoe kan het dat je resources ineens heel gard gingen na volledige upgrade van je schip. Krijg je dan ineens meer resources binnen? Ook als je kisten opent op het land? Of ben je gewoon urenlang gaan varen om drijvende goederen op te pikken?
Hoever ben je bij de mercenaries op de ranglijst?
Pas geleden op niveau 1 gekomen en daarna nog 1 niveau gestegen. Dat niveau heet S1 denk ik?G_Dragon schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:11:
[...]
Hoever ben je bij de mercenaries op de ranglijst?
Ja kloptEdwinB schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:13:
[...]
Pas geleden op niveau 1 gekomen en daarna nog 1 niveau gestegen. Dat niveau heet S1 denk ik?

Op hoeveel uur zit je momenteel ?Piet_Piraat7 schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:36:
Wat een enorme DLC zit er bij Odyssey zeg. Ik had destijds de gold edition gekocht, maar na het uitspelen van het basisspel had ik Odyssey lange tijd niet aangeraakt. Inmiddels in chapter 3 van de Atlantis uitbreiding, echt enorm veel extra game. En mooi ook
De content is echt onwijs veel, als je de game 100% wil spelen ben je wel meer dan 160 uur bezig.
Ik geloof zo'n 90 uur, dus dat was de aankoop van de gold edition meer dan waard.G_Dragon schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:43:
[...]
Op hoeveel uur zit je momenteel ?
De content is echt onwijs veel, als je de game 100% wil spelen ben je wel meer dan 160 uur bezig.
Dat weet ik wel zekerPiet_Piraat7 schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:44:
[...]
Ik geloof zo'n 90 uur, dus dat was de aankoop van de gold edition meer dan waard.
Ben zelf nu bezig met de map 100% te halen en daarna moet ik de overige missies nog doen, zit zelf al op 145 uur na het uitspelen van de story en Dlc's

Ik geloof zeker dat al die vraagtekens gewoon filler content is. Moet eerijk zeggen dat al die vraagtekens op de map mij niet zo trekkenwestergas schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:54:
Er is idd een enorme bak content maar 3/4 daarvan is filler en repetitief. Nu ben ik altijd een succer voor vraagtekentjes op een map dus misschien draai ik te veel om de main story heen. Zal de main quest weer eens gaan volgen
Ik ben net in atlantis.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:05:
Inmiddels Atlantis DLC uitgespeeld. Ik kan niet zeggen dat het einde nou echt bijzonder was.. jammer. De playthough was wel leuk gelukkig.
Ik heb gelezen dat er verschillende eindes mogelijk zijn.
Dit heb ik in 4 uurtjes verzameld en sloop ik vervolgens
[Streamable: https://streamable.com/nlmzj]
[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 12-09-2019 00:36 ]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Zijn er ook achievements / trophies voor de Discovery.mode?Wailing_Banshee schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:36:
Ben aan de Discovery mode begonnen. Ze hebben het principe van Origin opgepakt en zijn er mee aan de loop gegaan. Er zijn minder tours, maar ze zijn wel langer. En er zijn losse punten bijgekomen, die on Origin een tour zouden zijn geweest met 3 stations. En aan het einde van een tour kun je een quizje doen, om te kijken of je wel opgelet hebt
Toch niet voor Uplay PC. Al denk ik dat ze zeiden dat je wel skins kan vrijspelen enzojanvanmil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:31:
[...]
Zijn er ook achievements / trophies voor de Discovery.mode?
nog niet. misschien dat die er met een update/patch nog komen.janvanmil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:31:
[...]
De game in eerste instantie links laten liggen omdat ik dacht 1 jaar na Origins dat kan niet veel soeps zijn. Dat zal wel alleen andere setting zijn en klaar. Maar dit voelt echt totaal anders aan.
Ben nu op het punt aangekomen waar ik zelf mijn eigen schip heb gekregen. Merk wel dat ik in de combat nog vrij vaak wat fout doe. Zodra er 3 man op me af komen moet ik wegsprinten of leg ik het loodje. Misschien is dit nu iets anders geworden omdat mijn nieuwe wapen gewoon 30 meer damage doet. Damage is nu iets van 34 met een zwaard. Meestal zodra iemand me mept probeer ik weg te duiken.
Die knotsen en speren vind ik persoonlijk niks. Voordat Alexios die rondgezwaait heeft ben ik al vaak zat geraak door mijn tegenstander.
In het begin loopt er zoon premiejager me de hele tijd voor de voeten te lopen. Overal waar ik moet zijn loopt die kerel ook rond. Pleur effe lekker een eind op man. Ik dacht toen ik level 4 was nu issie voor mij. Maar deze kreeg ik toch echt met geen mogelijkheid neer. Deze jager (level 5) gaat neer zodra ik nu met mijn bootje terug kan naar het "beginnerseiland" .
Bounty level daalt langzaam. Speel wat meer als assassin om de 'rode helmpjes' te voorkomen.Oxigeon schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:54:
In het begin loopt er zoon premiejager me de hele tijd voor de voeten te lopen. Overal waar ik moet zijn loopt die kerel ook rond. Pleur effe lekker een eind op man. Ik dacht toen ik level 4 was nu issie voor mij. Maar deze kreeg ik toch echt met geen mogelijkheid neer. Deze jager (level 5) gaat neer zodra ik nu met mijn bootje terug kan naar het "beginnerseiland" .
Ga niet als een gek op vijanden meppen. Dodging en parrying zal veel helpen.
"Do not kill civilians, destroy merchant vessels, steal things in full view of people, these types of things. However, if you really want to throw caution to the wind and rocket your Bounty level, head to a fort and get spotted. Let a soldier light a brazier, and bingo, your Bounty should have shot up a couple of levels!"
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 12-09-2019 23:01 ]
Wel skins (je kunt je character kiezen, maar ook je rijdier).janvanmil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:31:
[...]
Ga je naar zo'n fort om je bounty level omhoog te gooien (een perfecte manier om mercenaries te farmenIke. schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:59:
[...]
However, if you really want to throw caution to the wind and rocket your Bounty level, head to a fort and get spotted. Let a soldier light a brazier, and bingo, your Bounty should have shot up a couple of levels!"
Een leader doden, terwijl hij omringt is door lijfwachten is ook een goede manier om je bounty omhoog te brengen, helemaal als het een leader in een fort is
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 13-09-2019 10:39 ]
Is ergens zichtbaar op hoeveel procent je zit. En is dat ook zichtbaar per map? Is mij nog niet opgevallen namelijk.
Heb de maingame inmiddels wel uit, maar ben er nog niet klaar mee. Ik probeer nu alle mercs af te slachten en moet nog een stuk of 15 Cults (die kan ik ff niet meer vinden..)
En wat is wijsheid, nu starten met de DLC of eerst de vanila game helemaal op 100% zetten
[ Voor 9% gewijzigd door steefje op 13-09-2019 12:56 ]
PSN ID Binloading_nl

Dat symbool naast het geld, wat is het?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Als je de uplay app op je telefoon download kan je procenten zien van synchronization points & hoeveel procent je de game compleet hebt. Zelf wil ik elke icoon op de map halen en als laatste alle missies doen.steefje schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:54:
Jullie hebben het steeds over 100%. Betekent dit dat je letterlijk iedere side-missie moet voltooien? Elk vraagteken hebt onderzocht, ieder camp moet hebben gecleard etc.
Is ergens zichtbaar op hoeveel procent je zit. En is dat ook zichtbaar per map? Is mij nog niet opgevallen namelijk.
Heb de maingame inmiddels wel uit, maar ben er nog niet klaar mee. Ik probeer nu alle mercs af te slachten en moet nog een stuk of 15 Cults (die kan ik ff niet meer vinden..)
En wat is wijsheid, nu starten met de DLC of eerst de vanila game helemaal op 100% zetten
Ik ben met de seasonpass begonnen nadat ik de cult helemaal had gedaan en ik de hoogste mercenary had verslagen
Gisteren de 160 uur aangetikt en nog 3 eilandjes te gaan
[ Voor 89% gewijzigd door G_Dragon op 17-09-2019 08:19 ]

Oeps..
EDIT: Na een paar missies doen heb ik wel alles 100%

[ Voor 85% gewijzigd door G_Dragon op 20-09-2019 09:01 ]
Vreemd, want ik heb die Hermes achievement nog niet, maar in de Uplay app staat bij mij algemene voortgang, regio's ontdekt en uitkijkpunten op 100%...G_Dragon schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:02:
Jammer dat de uplay app blijft hangen op 98%, net de achievement hermes homie gehaald.
[Afbeelding]
Salvage of verkoop je nooit? En hoeveel heb je dan in je inventory?
Ik heb in het begin alle paarse items verkocht tot ik max geld had en ben daarna alleen maar aan het dismantelen geweest. Alleen had in de screenshot niet door dat ik zoveel al bij me had en wist ook niet dat er een limiet bestond.Wailing_Banshee schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:50:
[...]
Salvage of verkoop je nooit? En hoeveel heb je dan in je inventory?
Je hebt ook nog nooit je schip geupgradet?westergas schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:47:
Ik heb serieus nog helemaal geen geld uit gegeven, behalve misschien een keer als onderdeel van een Quest. Ben ~level 38 uit mijn hoofd. Gaat geld nog een issue worden?
Cunning linguist.
Ja, de hull. Dacht dat dit alleen olive wood kost, dat is in ieder geval steeds de beperkende factor geweestBart ® schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:04:
[...]
Je hebt ook nog nooit je schip geupgradet?

Hoeveel heb je dan? 400-500k schat ik? Ik was eerst nog van het upgraden van gear, maar het gratis krijgen van de cult members is eigenlijk net zo makkelijk, dus vanaf ~30 doe ik het zo, ik koop vooral grondstoffen/tablets.westergas schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:47:
Ik heb serieus nog helemaal geen geld uit gegeven, behalve misschien een keer als onderdeel van een Quest. Ben ~level 38 uit mijn hoofd. Gaat geld nog een issue worden?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Geen idee, zal eens kijken.ByteMe_ schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:13:
[...]
Hoeveel heb je dan? 400-500k schat ik? Ik was eerst nog van het upgraden van gear, maar het gratis krijgen van de cult members is eigenlijk net zo makkelijk, dus vanaf ~30 doe ik het zo, ik koop vooral grondstoffen/tablets.
En wat moet je nou weer met grondstoffen en tablets? Ik red me prima zonder ook maar iets te kopen (op upgrades voor mijn schip ma dan) maar misschien mis ik iets.
Je schip upgraden.westergas schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:11:
[...]
En wat moet je nou weer met grondstoffen en tablets?
Cunning linguist.
Goed gesprek dit

Vanavond maar weer eens wat grondstoffen en goud farmen
Ik heb de laatste/hoogste upgrades van het schip niet gedaan. Dit kost véél te véél.

De DLC vlammenwerper was nog wel betaalbaar om op max. te zetten.
[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 19-09-2019 18:40 ]
Je moet gewoon goed sparen en veel looten, je kan het schip al best snel maximaal hebben.Ike. schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:38:
[...]
Ik heb de laatste/hoogste upgrades van het schip niet gedaan. Dit kost véél te véél.
De DLC vlammenwerper was nog wel betaalbaar om op max. te zetten.
Het kost alleen veel tijd om alles te vinden
Gisteren even gekeken..70kByteMe_ schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:13:
[...]
Hoeveel heb je dan? 400-500k schat ik?
Nu DLC3 bijna klaar maar inderdaad, aardig groot.G_Dragon schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:35:
[...]
Ik kan je vertellen dat je er nog lang niet bent als je net voorbij DLC1 bent.
Deze 3 DLC items zijn zowat even groot als de eerste paar AC games bij elkaar. Vind vooral de derde DLC echt schitterend en heel knap in elkaar zitten. Dit kun je echt niet (helemaal) random genereren.
Ben ook nog even terug gegaan naar Griekenland. Had nog niet alle achievements en uplay challenges gehaald. Heb dankzij de DLC nog een perk ontdekt die ik eigenlijk veel eerder had moeten pakken (die ene dat je op afstand een mes gooit en dat kunt chainen). Fuck wat is die handig om een basis stil uit te moorden. Ook wat andere abilities aan het afwisselen. Staat toch niet op de moeilijkste stand (wil vooral het verhaal volgen) en beetje experimenteren is nooit weg. Ook had ik eerst weinig met mn wapens gedaan, maar nu wat items erop toegepast en dat maakt het ook al 10x makkelijker. Met de nieuwe abilities zijn die griekse missies ook ineens een stuk makkelijker. Uitmoorden van die enorme beesten was zo gedaan en ook mercenaries tier 1 was zo gepiept. Al moet ik nog wel de s-klasses maar ik weet niet hoe je die gasten kunt vinden. Kwam er wel 1 van level 99 tegen, dus die heb ik maar even laten lopen.
Heb inmiddels ook mn schip op legendary staan (voor die achievement), maar die laatste levels laat ik lekker zitten. Domineer de zee toch al met wat ik heb. Steek mn resources wel in upgraden van equipment. Iets wat ik overigens veel te duur vind. Je gaat nu niet meer veel equipment wisselen omdat het upgraden naar je huidige level zo duur is.
Wanneer beschouw je echter een eiland als klaar? Alle vraagtekens weg?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Mijn Playstation is toen gecrashed en ik had geen back-up. Had toen heel veel al uitgespeeld. Ik moet ook nog een keer aan de DLC beginnen, maar begin dan van voor af aan met de hele game. Mijn idee is dan om alle Eilanden inderdaad 1 voor 1 te doen todat alle icoontjes (die weg kunnen blijven, dus niet de conquest battles) af te handelen. In praktijk komt dat inderdaad neer op alle vraagtekens afhandelen.Angeloonie schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:27:
Pff ik heb de Season Pass... maar heb de originele game nog niet eens af xD Zoveel vraagtekens... Maar misschien dat ik binnenkort weer ga starten en dan op de manier van @G_Dragon op de kaart eilanden afstrepen.
Latin capital letter y with diaeresis
Ja als alle vraagtekens een vinkje hebben of dat je instelt dat alle gecomplete locations verborgen worden.Angeloonie schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:27:
Pff ik heb de Season Pass... maar heb de originele game nog niet eens af xD Zoveel vraagtekens... Maar misschien dat ik binnenkort weer ga starten en dan op de manier van @G_Dragon op de kaart eilanden afstrepen.
Ik heb die map volgens mij nog wel zonder rode strepen erop, moet ik even op mijn mobiel kijken voor je.
Het is zeker een hele opgave om het te voltooien maar als je het dan eenmaal af hebt dan ben je erg trots.
Meerdere keren kom je wel weer terug op een eiland, dus helemaal klaar ben je niet. Zeker ook omdat sommige missies pas unlocken na bepaalde delen van het hoofdverhaal of omdat andere missies klaar zijn. Dus helemaal afmaken lukt je sowieso niet voor het eind van de storyline.YdieresiS schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:03:
[...]
Mijn Playstation is toen gecrashed en ik had geen back-up. Had toen heel veel al uitgespeeld. Ik moet ook nog een keer aan de DLC beginnen, maar begin dan van voor af aan met de hele game. Mijn idee is dan om alle Eilanden inderdaad 1 voor 1 te doen todat alle icoontjes (die weg kunnen blijven, dus niet de conquest battles) af te handelen. In praktijk komt dat inderdaad neer op alle vraagtekens afhandelen.
Maar inderdaad, het is veel en lang niet allemaal nodig om een leuke ervaring te hebben. Ik ben nu meer bezig met nog wat achievements te pakken dan echt alles op de kaart af te ronden want er is simpelweg teveel om de game nog leuk te houden als je echt alle kampen wilt voltooien. Of je moet echt niks te doen hebben