Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• VirgoMossel
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 13-11 16:03
-SaveMe- schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 18:02:
Ik had gisteren echt severe slowdowns. Om de seconde, gewoon 1 a 2 seconden stilstaand beeld:
Zo dat is wel echt heel erg. Speel je op PC of console?
Eerlijk gezegd heb ik hier nooit last van gehad

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 01:07
-SaveMe- schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 18:02:
Ik had gisteren echt severe slowdowns. Om de seconde, gewoon 1 a 2 seconden stilstaand beeld:
[YouTube: Assassin's Creed® Odyssey_20190527195329]
Ik heb dat tot nu toe ook twee keer gehad, allebei de keren in een vijandig kamp. (Op normale PS4). Wanneer ik naar de map, inventory etc ging liep alles wel soepel. De eerste keer liep het spel uiteindelijk helemaal vast en moest ik opnieuw opstarten. De tweede keer heb ik direct maar het spel opnieuw opgestart.

• Marcus73
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 06:29
Gisteren het spel gekocht voor een mooi prijsje bij instant gaming. Nu na ongeveer 4u speeltijd draait het zeer stabiel en geen vastlopers. Speel het op PC met GTX1080 / Intel 8600K met laatste nvidia driver. Gameplay lijkt veel op Origins, maar ik kan me er prima mee vermaken. Als ik het spel uit heb gespeeld kijk ik wel of ik de season pass nog wil, meestal vind ik de DLCs niet heel veel toevoegen.

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:59

-SaveMe-

-klik-

@VirgoMossel Ik speel op de PS4 Pro. Ik heb dit in nog geen enkele andere game meegemaakt ...

Vind het wel jammer dat de bow niet zo krachtig is. Met gewone pijlen kun je niet eens alle normale mannetjes one shotten met een headshot. Elite/Captains/Mercenaries/Etc daar krijg je maar een heel klein gedeelte van hun health balk af. Zelfs met bijvoorbeeld devastating shot. Sowieso wennen dat je al die abilities alleen kunt doen als je adrenaline hebt. Zijn maar 4 balkjes ...

Was dit ook al zo in Origins? Kan ik me eigenlijk niet herinneren ...

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

-SaveMe- schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:51:
@VirgoMossel Ik speel op de PS4 Pro. Ik heb dit in nog geen enkele andere game meegemaakt ...

Vind het wel jammer dat de bow niet zo krachtig is. Met gewone pijlen kun je niet eens alle normale mannetjes one shotten met een headshot. Elite/Captains/Mercenaries/Etc daar krijg je maar een heel klein gedeelte van hun health balk af. Zelfs met bijvoorbeeld devastating shot. Sowieso wennen dat je al die abilities alleen kunt doen als je adrenaline hebt. Zijn maar 4 balkjes ...

Je moet de murder pijlen of hoe ze ook heten gebruiken. Ik snap idd niet waarom er normale pijlen in de game zitten, daar die irrelevant zijn

Hangt natuurlijk ook af van de difficulty. ik speel op normal omdat anders one shot assassinations bijna onmogelijk zijn, en dus stealth ook niet veel meer voorstelt

is er een nieuwe tale of greece deze week? heb hem nog niet kunnen opstarten

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06:56

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

-SaveMe- schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:51:

In Origins werkte je met verschillende soorten pijlen, die je kon looten of aanschaffen.
Zo kon je bijvoorbeeld zo'n pijl die je kunt besturen 10x gebruiken als je voldoende ammo had.

Volgens mij moest je wel eerst skills vrij spelen of de quiver upgraden.

@AntiChrist7 de nieuwste Lost Tale is One Really, Really Bad Day die is van 14 mei.

Bas170 wijzigde deze reactie 29-05-2019 14:21 (4%)

PSN | Hier had wat nuttigs kunnen staan

Bas170 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:10:
[...]

@AntiChrist7 de nieuwste Lost Tale is One Really, Really Bad Day die is van 14 mei.
omdat we twee weken verder zijn en er volgende week de dlc uitkomt dacht ik dat er deze week 1 ging droppen, want ikdenk dat er nog 1 trophy voor open staat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hoe belangrijk zijn die conquest battles (los van XP en loot). Die vind ik echt totaal niet leuk en skip ik liever. Vind ze ook totaal onzinnig...

En kun je echt maar 4 actieve abilities mappen? Ik heb er al 5 en gebruik de huidige 4 echt vaak. Heb nu de spartan kick niet gemapped, maar die wil ik eigenlijk toch ook wel gebruiken.....

Acties:
  • 0Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 12:20:
Hoe belangrijk zijn die conquest battles (los van XP en loot). Die vind ik echt totaal niet leuk en skip ik liever. Vind ze ook totaal onzinnig...

En kun je echt maar 4 actieve abilities mappen? Ik heb er al 5 en gebruik de huidige 4 echt vaak. Heb nu de spartan kick niet gemapped, maar die wil ik eigenlijk toch ook wel gebruiken.....
Ik weet niet hoever je zit en of het pc of console is, maar je kan 8 melee/assassin abilities mappen en 4 archer/hunter. Ik weet de combinatie wel niet meer hoe je moet switchen (iets met up op de gamepad)

Conquest battles zijn niet zo relevant, ze zijn handig om veel xp te vergaren als je zo combineert met random missies. bijvoorbeeld dood x aantal bruten, + archers,...
Ik vind ze wel leuk, is eens een afwisseling van assassin-speelstijl die ik normaal doe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 12:46:
[...]

Ik weet niet hoever je zit en of het pc of console is, maar je kan 8 melee/assassin abilities mappen en 4 archer/hunter. Ik weet de combinatie wel niet meer hoe je moet switchen (iets met up op de gamepad)
Ben wel benieuwd naar die combinatie, ik heb nu 4 hunter abilities onder l1 en 4 assassin/melee onder r1. Die laatste wil ik graag meer opties ...

Ben nu 23, en moet voor de story naar een eiland varen. Maar de halve wereld is level 21 (2 levels achter me). Veel te veel content, je levelled veel te snel ? kan dus echt overal naar toe. Vind ik in deze game maar verwarrend. Ga maar even een tijdje alleen de main volgen...

Wat is de max level eigenlijk ?

-SaveMe- wijzigde deze reactie 31-05-2019 22:13 (24%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 13-11 14:26
-SaveMe- schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 19:08:
Wat is de max level eigenlijk ?
Level 99 en daarna krijg je mastery levels en een ability point die je kan besteden aan extra stats

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

jacolc schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:56:
[...]

Level 99 en daarna krijg je mastery levels en een ability point die je kan besteden aan extra stats
99? Werkelijk, ook zonder DLC packs ?

Enemies zijn wel allemaal health sponges ... En die legendary beasts helemaal. Vind ik totaal niet in de game passen. Leukste blijft tot stealthy en creatief een fort clearen :)

Oh, en die mercs zijn soms ook wel erg irritant :9

-SaveMe- wijzigde deze reactie 03-06-2019 11:59 (31%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jacolc
-SaveMe- schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:57:
[...]

99? Werkelijk, ook zonder DLC packs ?

Enemies zijn wel allemaal health sponges ... En die legendary beasts helemaal. Vind ik totaal niet in de game passen. Leukste blijft tot stealthy en creatief een fort clearen :)

Ik ben level 99 zonder DLC's dus ja 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

jacolc schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:00:
[...]

Ik ben level 99 zonder DLC's dus ja 8)7
Wow, dan kan ik nog wel ff :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01:56
jacolc schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:56:
[...]

Die mastery levels krijg je vanaf lvl 50 toch? Vanaf dat moment ging die optie voor me open vorige week

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bas170

Bas170

-SaveMe- schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 19:08:
[...]

Ben wel benieuwd naar die combinatie, ik heb nu 4 hunter abilities onder l1 en 4 assassin/melee onder r1. Die laatste wil ik graag meer opties ...
PS4:
L1 + d-pad down

Moet je wel eerst d.m.v. 1 van skills in de onderste balk unlocken (waar de algemene skills staan).

PS: hunter abilities vallen niet onder L1, die zie je op het moment dat je mikt met je boog (dus zitten onder L2). Hunter abilities kun je er wel maar max 4 toewijzen.

Bas170 wijzigde deze reactie 03-06-2019 14:59 (16%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-11 12:07
-SaveMe- schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:28:
@jacolc Thanks! Die battles vind ik niet zo interessant, speel ook het liefst stealth/bow en daar past dit eigenlijk niet bij ....

De moeilijkheids spike bij die boar is echt belachelijk. Hij blijft maar Adds spawnen en regenerate ook nog eens health. Heb hem uiteindelijk weten te cheesen, maar totaal uit de game deze fight ...
Die boar is verreweg het lastigste mythische dier. Er zijn nog wel meer mythische wezens aanwezig in de game, maar die vond ik allemaal prima te doen.
-SaveMe- schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:57:
[...]

Ik had een meer melee speelstijl, omdat ik al snel in de gaten had dat die boog echt waardeloos is voor mij. Al vond ik een boog nog wel fijn met de perk dat alle pijlen gifpijlen worden. Vervolgens met mn melee/stealth build echt massive damage te doen als een tegenstander vergiftigd is (verlaagd armor). Je moet je volledig focussen op een speelstijl en daar ook je outfit / skills en weapon perks bij uit te kiezen. Tip, maak jacht op cultleden en zoek daarbij de cultleden op die een legendary set geven die je boogdamage verbetert.

Ik gebruikte een amazon legendary set (voor kassandra wat mij betreft ook de mooiste set) of pirate legendary set, incl bijna maxed out stealth/melee skill en melee/stealth weapon perks. Bijvoorbeeld combi 20% extra damage tegen elites/mercs en 50% extra stealthdamage. Met een stealth attack en vervolgens die special attack met de leonidas speer (ook stealth) sloopte ik de meeste mercs al wel mee. Ook als ze wat levels hoger waren.

Hulleman wijzigde deze reactie 03-06-2019 16:08 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hulleman
Mutatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:57:
[...]

Die mastery levels krijg je vanaf lvl 50 toch? Vanaf dat moment ging die optie voor me open vorige week
Klopt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 14-11 18:24
Twee weken geleden begonnen met Alexios en man wat een vette game. Vond de vergelijking met TW3 echt belachelijk, tot ik zelf een tijdje aan het spelen was. Het enige is dat ik de voice acting van Alexios sims wat wisselvallig vindt. Verder echt een sterke game, al is het weer wat verder af van de oorspronkelijke AC games. Maar zeker qua vechten en sfeer supervet.

Ik ben nu ongeveer op de helft en speel vooral Warrior/Assassin. Heb ook niet alles gedaan, wilde in een volgende playthrough met Kassandra spelen (al een klein beginnetje gemaakt) en dan Hunter/Assassin. Iemand daar ervaring mee? Heb je dan genoeg dmg of heb je toch echt wel warrior abilities nodig?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jacolc
TommyD_34 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 06:52:
Twee weken geleden begonnen met Alexios en man wat een vette game. Vond de vergelijking met TW3 echt belachelijk, tot ik zelf een tijdje aan het spelen was. Het enige is dat ik de voice acting van Alexios sims wat wisselvallig vindt. Verder echt een sterke game, al is het weer wat verder af van de oorspronkelijke AC games. Maar zeker qua vechten en sfeer supervet.

Ik ben nu ongeveer op de helft en speel vooral Warrior/Assassin. Heb ook niet alles gedaan, wilde in een volgende playthrough met Kassandra spelen (al een klein beginnetje gemaakt) en dan Hunter/Assassin. Iemand daar ervaring mee? Heb je dan genoeg dmg of heb je toch echt wel warrior abilities nodig?
Devastating shot ftw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ben nu level 36, zit in Athene en heb volgens mij nog niet 1/3 van de map gezien. Tering wat is deze game groot. Denk dat ik alleen nog maar de golden quests moet doen en de rest negeren. Anders ben ik volgens jaar nog bezig.

Door de vele content raak ik het verhaal ook een beetje kwijt...

Stealth en combat zijn wel vet en het blijft leuk kampjes uit te moorden. Dat houdt me tot nu toe bezig. Ik volg steeds de main story naar een nieuwe provincie / eiland en verken daar dan alle sub gebieden en vraagtekens, hoe doen jullie dat ?

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12-11 09:41

westergas

rikkie_pc

-SaveMe- schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:20:
Ben nu level 36, zit in Athene en heb volgens mij nog niet 1/3 van de map gezien. Tering wat is deze game groot. Denk dat ik alleen nog maar de golden quests moet doen en de rest negeren. Anders ben ik volgens jaar nog bezig.

Door de vele content raak ik het verhaal ook een beetje kwijt...

Stealth en combat zijn wel vet en het blijft leuk kampjes uit te moorden. Dat houdt me tot nu toe bezig. Ik volg steeds de main story naar een nieuwe provincie / eiland en verken daar dan alle sub gebieden en vraagtekens, hoe doen jullie dat ?
Ik ben net begonnen maar normaal gesproken doe ik alles en daarna pas de Quest. Maar kijken of dat hier een beetje te doen is met zo veel content.

Van wat ik heb gezien en gelezen is het echt een heel knap spel, veel beter dan ik verwacht had. Sowieso mijn eerste AC spel en op Far Cry 3 na ook mijn enige Ubisoft titel.

westergas wijzigde deze reactie 08-06-2019 11:01 (9%)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Damn, damn, was is de map groot en is er veel te doen. 50h bezig en zo ziet mijn map er uit:

:X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:15
Nu net het tweede deel van de Atlantis DLC uit en ik heb er 166 uur in zitten.

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01:56
-SaveMe- schreef op zondag 9 juni 2019 @ 18:09:
Damn, damn, was is de map groot en is er veel te doen. 50h bezig en zo ziet mijn map er uit:
[YouTube: Assassin's Creed® Odyssey_20190609180128]

:X
Ik ben nu lvl56 en heb er iets van 120uur in nu. En zon 20 25% vd kaart nog te gaan. Het word wel heel eentonig. De eerder genoemde vergelijking met The Witcher 3 vind ik niet echt opgaan, die had veeeel meer diepgang en variatie. Maar het is wel een fijne timekiller dit :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Mutatie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:22:
[...]

Ik ben nu lvl56 en heb er iets van 120uur in nu. En zon 20 25% vd kaart nog te gaan. Het word wel heel eentonig. De eerder genoemde vergelijking met The Witcher 3 vind ik niet echt opgaan, die had veeeel meer diepgang en variatie. Maar het is wel een fijne timekiller dit :o
Inderdaad. Speelt zeer lekker weg. Zeker als je wat levels en dus abilities hebt is het echt smullen. Speel voornamelijk Assassin, maar schuw de boog en brute combat ook niet en vaak gaat dat lekker in elkaar over...

Wat ik wel erg mis is een soort van journal, waar je over het verhaal en personages terug kan lezen ...

Overigens ben ik nu level 49, met 65u op de teller....

Zowel discovery tour als Quest builder zouden er binnenkort moeten aankomen

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14-11 17:02

sjaool

Every life should have 9 cats

Hier meer info over de Story Creator Mode. En een link naar de speciale Story Creator Mode website.

sjaool wijzigde deze reactie 10-06-2019 23:45 (29%)

"When you grow up your heart dies"

• Bas170

Bas170

Story Creator Mode missies (wat een term) zijn nu ook in de Ubisoft Club app te zoeken. Als je ze als favoriet markeert zouden ze in-game beschikbaar moeten zijn.

Daarnaast zijn er 2 rewards toegevoegd.
En blue rarity wapen voor 10 coins en een e3 fan kit (gratis).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 14-11 16:32
Bas170 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:54:
En blue rarity wapen voor 10 coins
Echt wie koopt dit nog? Hier heb je zelfs als je net begint vrij weinig aan.
ik moet mijn 1780 coins aan iets kwijtraken

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Wie geeft er uberhaupt om dat uPlay ...

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 01:07
Misschien al bekend, maar de Season Pass is tijdelijk afgeprijsd naar €29,99. Ik zat zelf al te wachten op een aanbieding, vind dit een mooie prijs.

https://store.playstation...3Aodyssey%20season%20pass

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

• jacolc
Raem schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:18:
Misschien al bekend, maar de Season Pass is tijdelijk afgeprijsd naar €29,99. Ik zat zelf al te wachten op een aanbieding, vind dit een mooie prijs.

https://store.playstation...3Aodyssey%20season%20pass

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Ja hoor, vorige week dat ding gekocht, nu in de sale! Zul je altijd zien....

• Marcus73
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 06:29
Op Uplay (voor PC) is Legacy of the First Blade voor 12,49 (-50%).
Met 100 Uplay punten nog eens 20% korting dus 9,99

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

@Raem Nou, ik vind dat de main game al veel te veel content heeft, zeker als je die blauwe quest lines van de patches mee rekent. Ik denk dat ik om de game uit te gaan spelen de 150u wel ga aantikken en dan ben ik ook wel weer toe aan iets anders. Maar voor nu zit ik er nog lekker in !

• Bas170

Bas170

Blijkbaar kun je nog aardig cheaten met die story creator mode. Ik kwam een paar missies tegen met de titel "XP farm", waarbij de missie zichzelf na 2 seconden voltooid en je een bak XP en geld krijgt.

Bas170 wijzigde deze reactie 15-06-2019 18:23 (8%)

• SemperFidelis
Bas170 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:22:
Blijkbaar kun je nog aardig cheaten met die story creator mode. Ik kwam een paar missies tegen met de titel "XP farm", waarbij de missie zichzelf na 2 seconden voltooid en je een bak XP en geld krijgt.
Ja ach, ik heb toevallig de game vrijdag uitgespeeld, en kwam zo'n ding tegen. Even toen 10 levels gestegen (van 45 naar 55) maar merkte al gelijk dat mn hele gear underleveled was dus maar weer oude save geladen.

Inmiddels level 53, bijna de Kosmos uitgemoord en de hele map gecheckt. Lachen game man, misschien dat ik vanaf level 70 ga boosten maar voor nu ben ik nog wel lekker bezig met gewoon de game spelen.
Nu ook legendary sets wat geinig is. Ik heb nog niet echt het geduld om epic gear te gaan bewaren voor goede sets te bouwen dus hou het lekker bij legendary gear.

Nu aan de 75 uur.

• Bas170

Bas170

Zal trouwens blij zijn als ze de laatste 2 Lost Tales of Greece uitbrengen.
Mijn trophy voortgang staat nu namelijk op 98%, omdat de trophies al in PSN staan maar nog niet te behalen zijn.

Ik wil het op 100% hebben :(

Op basis van de door Ubisoft genoemde cycli voor releases (tussen betaalde DLC door elke 2 weken een LToG en 6 weken tussen episodes van betaalde DLC) gok ik trouwens op de volgende data:

Fate of Atlantis - Torment of Hades (episode 2) kwam uit op 04/06/2019

Dan wordt het:
DLCRelease datum
Lost Tales of Greece - Every Story Has an Ending18/06/2019
Lost Tales of Greece - Old Flames Burn Brighter02/07/2019
Fate of Atlantis - Judgment of Atlantis16/07/2019

En dan niets meer (voor zover bekend).
En dit najaar de Discovery Tour

• ReddishRat
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 00:23
Ja, we krijgen in het najaar nog de discovery tour. Meestal zitten daar ook achievements bij.

• Bas170

Bas170

@ReddishRat Malakas ;)

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik ben dus nu al een tijdje de ranked 1 mercenary en nu zijn er die S tiers bijgekomen. Alleen spawnen er nu mercenaries die 25 (!!) levels boven mij zijn. Heb het een keer geprobeerd, maar ik was letterlijk in 1 klap dood :X

Ben nog geen mercenaries in de s tiers tegen gekomen van mijn eigen level ...

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 12-11 07:52
-SaveMe- schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:33:
Ik ben dus nu al een tijdje de ranked 1 mercenary en nu zijn er die S tiers bijgekomen. Alleen spawnen er nu mercenaries die 25 (!!) levels boven mij zijn. Heb het een keer geprobeerd, maar ik was letterlijk in 1 klap dood :X
met genoeg pijlen en evenveel geduld kun je deze ook wel neerhalen hoor. De hoogste die ik heb neergehaald was lvl99, terwijl ik nog onder de 50 was. Duurde best wel lang :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• westergas

westergas

rikkie_pc

Leuk spel dit. Alleen ben ik een zeer langzame speler en wil altijd dwangmatig alle icoontjes en vraagtekens van de map hebben voordat ik verder ga met het verhaal. Denk dat ik voorlopig nog wel even bezig ben op die manier.

Quests op de message boards voelen wel aan als filler dus misschien dat ik die laat voor wat het is.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

@westergas Ik ken het. Ik kan ook geen plek onberoerd laten ... Maar ik doe nu alleen nog maar de gouden/gele quests in een gebied en niet meer de filler. Ben nu level 57 en moet zeker nog wel 40% van de map als het niet meer is ...

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 12-11 07:52
westergas schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:37:
Leuk spel dit. Alleen ben ik een zeer langzame speler en wil altijd dwangmatig alle icoontjes en vraagtekens van de map hebben voordat ik verder ga met het verhaal. Denk dat ik voorlopig nog wel even bezig ben op die manier.
Het probleem van die manier is dat je soms dingen doet waar je later misschien spijt van krijgt (ik had iemand doodgemaakt, gewoon omdat hij me aanviel, en later bleek dat ik die persoon ook had kunnen laten leven als ik hem later was tegen gekomen).
Quests op de message boards voelen wel aan als filler dus misschien dat ik die laat voor wat het is.
Ik pak alleen de dagelijkse (en wekelijkse) quests voor de orichalcum en de quests waar geen tijdsdruk op staat (die blijven lekker in m'n quest log staan en worden automatisch "ingevuld"). En soms een mercenary en assassination contract, indien ze niet te ver van mijn locatie zijn.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• sjaool

sjaool

Odyssey is zo'n uitgebreide game die kun je volgens mij jaren spelen en nog niet uitgespeeld hebben. In mijn tempo dan tenminste... ik ben net level 29, heb er nu bijna 70 uur op zitten en zit op 34% van de game. :P

• SemperFidelis
Ik zit nu op 81 uur.. En 96%!
Bijna alles gedaan, moet nog 2 questlines voor de platinum trophy en dan ga ik wellicht maar eens de DLC aanschaffen?

Ben level 57 dus het levelen kwam bij mij best goed uit. Geen enkel moment het gevoel gehad te moeten grinden.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Story uitgespeeld en uiteindelijk ook de rest en platinum. Vond het einde van de story wat zwakjes
spoiler:
De eind battle wat magertjes, en het gevecht met Kleon een absolute tegenvaller. Wel weer leuk dat ik Deimos bij de familie heb weten te halen n(speelde als Kassandra)
. De game is pas echt af en ten eind als je de cult weet uit te schakelen. Dat vond ik dan wel weer een mooi eind!

Al met al een lekkere en mooie game. En ik vind die 4 legendary (+2 latere toevoegingen) bosses wel vet, quest er naar toe zijn ook leuk, net als de omgevingen!

Nu nog ff de artifacts in Atlantis inleveren en dan de blauwe quest lines eens gaan doen...

Hoe leuk zijn de DLC en hoelang ben je er mee bezig? Heb nog wat 'tijd' voor mijn volgende game...

• SemperFidelis
Ik heb nu ook de Platinum! Ga ook eventjes de blauwe questlines allemaal afwerken en dan aan de DLC :D

• Bas170

Bas170

@SemperFidelis de blauwe questlines zijn ook DLC ;) dus daar ben je al mee bezig

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SemperFidelis
Ja ik bedoelde de betaalde DLC.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ben ook met die blauwe quest lines bezig, maar buiten die van Herodothus is het wel behoorlijke filler en brengt me op plaatsten waar ik al ben geweest.

Ik heb btw ook echt alle locaties gecleared!

Is de DLC de moeite waard? En hoe lang duren ze?

• Aegir81
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14-11 18:11
-SaveMe- schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:48:
Ben ook met die blauwe quest lines bezig, maar buiten die van Herodothus is het wel behoorlijke filler en brengt me op plaatsten waar ik al ben geweest.

Ik heb btw ook echt alle locaties gecleared!

Is de DLC de moeite waard? En hoe lang duren ze?
De eerste 3 epsiodes duurden ongeveer 1,5-2 uur elk. De eerste 2 van de Atlantis DLC zijn uitgebreider en de gebieden zijn erg fantasierijk en goed gemaakt. Vooral die tweede DLC vind ik een meerwaarde. Ik kijk uit naar het laatste deel. Ik schat dat ik een uur of 4-5 met elk in de weer ben geweest.

Gisteren kwam trouwens de voorlaatste aflevering uit van de gratis DLC. Die vond ik meestal niet erg de moeite waard, het zijn 'gewoon' een 4-5-tal extra queestes. Het lijkt me vooral een manier om de spelers op gezette tijden nog eens terug te lokken naar het spel.

Aegir81 wijzigde deze reactie 26-06-2019 19:56 (16%)

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Aegir81 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:53:
[...]

De eerste 3 epsiodes duurden ongeveer 1,5-2 uur elk. De eerste 2 van de Atlantis DLC zijn uitgebreider en de gebieden zijn erg fantasierijk en goed gemaakt. Vooral die tweede DLC vind ik een meerwaarde. Ik kijk uit naar het laatste deel. Ik schat dat ik een uur of 4-5 met elk in de weer ben geweest.
Hmmm, Atlantis lijkt me idd meeste leuk, maar daar is het derde deel er nog niet van. Twijfel erg of ik het de meerwaarde van de SP (29,99) waard vind of dat ik aan mijn volgende game ga beginnen (Metro Exodus).
Ik vond het Atlantis einde wel intrigerend en wel een beetje benieuwd wat ze daar mee gaan doen ...
Met die First Blade ben je dus in totaal maar een uurtje of zes bezig? En Atlantis 15 ongeveer ?

• Aegir81
-SaveMe- schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:58:
[...]

Hmmm, Atlantis lijkt me idd meeste leuk, maar daar is het derde deel er nog niet van. Twijfel erg of ik het de meerwaarde van de SP (29,99) waard vind of dat ik aan mijn volgende game ga beginnen (Metro Exodus).
Ik vond het Atlantis einde wel intrigerend en wel een beetje benieuwd wat ze daar mee gaan doen ...
Met die First Blade ben je dus in totaal maar een uurtje of zes bezig? En Atlantis 15 ongeveer ?
Ja, dat klopt. Atlantis is vooral een frisse duik in de Griekse mythologie en legt de link naar o.a. de Griekse onderwereld. Qua verhaal is het best interessant en biedt het wel een meerwaarde. Ik vond het het geld wel waard, zeker als ik kijk hoeveel uren ik in totaal heb doorgebracht in Odyssey, 100+.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Denk dat ik na 132u de game maar vaarwel zeg. Het was mooi, tijd voor wat anders...

• westergas

westergas

rikkie_pc

Spuit 11 kwam er gisteren @lvl15 achter dat je twee zwaarden tegelijk kan uitrusten :*)

• Bas170

Bas170

First Blade vind ik vrij meh. Einde was wel interessant, maar meer niet.

Fate of Atlantis voelt lekker fris aan, met nieuwe enemies die andere aanvallen hebben dan de reguliere enemies, waardoor je beter moet nadenken over wanneer je je abilities gebruikt en meer moet dodgen tijdens combat.

Daarnaast mooie omgevingen in Fate of Atlantis. Persoonlijk vindt ik het echt een aanrader.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Pffff, na de enorm vloeiende gameplay van Odyssey voelt Metro aan alsof ik met een spatel door stroop aan het gaan ben. Zou bijna de Atlantis DLC gaan halen ...

• Wee Man
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 14-11 17:38
52 uur hier en toevallig 52% door het spel hier. Ik vermaak me uitstekend!

Als ik de season pass met korting kan krijgen dan koop ik die zeker. Zou leuk zijn als de summer sale die nu aan de gang is ook buiten NA zou gelden.

• janvanmil
Heeft iemand de laatste DLC al kunnen starten? Ik dacht dat die vandaag uit kwam,.of heb ik t dan verkeerd.

Acties:
  • +1Henk 'm!
janvanmil schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:57:
Heeft iemand de laatste DLC al kunnen starten? Ik dacht dat die vandaag uit kwam,.of heb ik t dan verkeerd.
Ben nog niet thuis, maar is in principe vandaag. op reddit was er al "eerste gameplay" te zien

EDIT: is nu aan het downloaden

er moet nog een lost tale of greece komen denk ik?

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 16-07-2019 18:03 (12%)

• janvanmil
AntiChrist7 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 17:16:
[...]

Ben nog niet thuis, maar is in principe vandaag. op reddit was er al "eerste gameplay" te zien

EDIT: is nu aan het downloaden

Mijn download is ook bijna klaar. Kwam die lost tales de vorige keer niet tegelijk met de DLC?

• QuZyX
  • Laatst online: 13-11 20:05
Als je alle content wilt (game + DLC), is dan de Ultimate Edition de juiste editie ?

Of zit daar (nog) niet alles in ?

Heb het opgezocht en die versie komt met een season pass, maar ik heb 0 ervaring met de season pass of wat dit is.. :)

• janvanmil
AntiChrist7 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 17:16:
[...]

Het lijkt erop dat de lost talen volgende week komt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 14-11 17:38
QuZyX schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:12:
Als je alle content wilt (game + DLC), is dan de Ultimate Edition de juiste editie ?

Of zit daar (nog) niet alles in ?

Heb het opgezocht en die versie komt met een season pass, maar ik heb 0 ervaring met de season pass of wat dit is.. :)
Een bekende Ubisoft kwaal: je hebt een schema nodig om hun edities te snappen.

De season pass geeft je toegang tot alle DLC die uitgebracht is nadat het spel uitkwam. Dit gaat dus om nieuwe omgevingen, nieuwe missies, nieuwe beloningen oftewel echt nieuwe gameplay. De season pass van dit spel geeft je toegang tot drie episodes van Legacy of the First Blade, drie episodes van Fate of Atlantis en een extra missie. Daarnaast krijg je ook een remaster van Assassin's Creed III en van Assassin's Creed Liberation.

In de Ultimate Edition zit deze season pass maar ook het digital deluxe pakket, dat bevat wat uitrustingen, wat wapen, skins en boosters. Leuk voor erbij maar het voegt geen extra content toe. Als dat je niet interesseert en je wil die €15 liever ergens anders besteden dan kun je de Gold Edition kopen, dat is het spel plus de season pass.

Dus:
Standard edition: alleen het spel
Deluxe edition: het spel plus digital deluxe pakket
Gold edition: het spel plus de season pass
Ultimate edition: het spel plus digital deluxe pakket en de season pass

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online
Kan iemand mij vertellen hoe ik in vredesnaam episode 2 van fate of atlantis start? zoek me rot op google kan het niet vinden...
Heb fields of elysium afgerond (heb alleen de missie free their mind the rest will follow nog open staan) en heb de cut scene gehad van het einde van episode 1. En hoe verder? ik heb geen nieuwe missies erbij gekregen niets.
Ben nu al een half uur aan het uitvogelen hoe ik verder kan, is ook totaal niet duidelijk aangegeven

Edit: lol gevonden ondanks ik de season pass heb zie ik nu pas dat je elke episode nog los moet downloaden... 8)7 moet dus de eerst dlc ook nog episode 2 en 3 spelen :X heb me hd in me ps 4 recent vervangen en heeft toen blijkbaar alleen episode 1 van alles gedownload en niet de rest :)

FidoDido wijzigde deze reactie 21-07-2019 15:48 (23%)

• R.G
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:45
Wat is er mis met oddyseyp ? Like
Een fx 6300 met een vega 64 32gb ddr3 dual channel, 1000w voeding , solid mainboard

4k ultra Odyssey haalt 32 fps op 850 ssd Evo op een 7200 rpm hd haal ik 31 fps

Is dit niet way to low voor een and vega 64?
Al's ik youtube Vega 64 zie ik 60-75 fps Odyssey

Trekt de fx 6300 zo laag Dan? Al's ik zoek op fx6300 vs ryzen 2600 lees ik amper verschil in gaming wel Dan niet in windows maar voor gaming wel

Ook valt me op dat ssd en hd 1 fps verschil is wel laadt de game 2x zxo snel

Heeft het zin om 2x8 ddr4 met ryzen 2600 en mainboard te halen? Haal ik Dan 50fps solid?

Het voelt nu alsof de Vega slechte aankoop is 🙈🙈😝😭

Trouwens resolutie van 4k naar 1080p blijft ook 32 fps

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20:05
Ik heb een nieuwe PC in elkaar gezet. Dikke RTX 2070 super erin.
Uplay geinstalleerd... Mooi er staat 124uur gespeeld. Ik start de game op....
Nul vragen naar mijn cloud save van mij vorige PC. Kan ik dus helemaal overnieuw beginnen.

Nu was ik halverwege episode 2, dus je kan beginnen bij de DLC.
Maar het feit dat ik op 100% zat, z'n beetje alle gear had en alles op goud had.....
Zo verschrikkelijk zonde!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

R.G schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:57:
Wat is er mis met oddyseyp ?
Niet goed geoptimaliseerd. Je hebt een monster PC nodig om dit smooth te draaien @4K. Zet dat maar uit je hoofd met deze setup. Genoeg over te vinden online.

Ik heb een 6700K en een 1080Ti en ik neem genoegen met 50-60 FPS @3440x1440 custom high/ultra. Dips rond 40fps. Loopt op sommige momenten alles behalve soepel maar ik ga er maar niet meer op letten, ga geen 2080Ti kopen voor 1 spel :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:05

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

westergas schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:11:
[...]

Niet goed geoptimaliseerd. Je hebt een monster PC nodig om dit smooth te draaien @4K. Zet dat maar uit je hoofd met deze setup. Genoeg over te vinden online.

Ik heb een 6700K en een 1080Ti en ik neem genoegen met 50-60 FPS @3440x1440 custom high/ultra. Dips rond 40fps. Loopt op sommige momenten alles behalve soepel maar ik ga er maar niet meer op letten, ga geen 2080Ti kopen voor 1 spel :)
Cpu is je bottleneck. Mijn framerate verdubbelde toen ik van een quadcore naar een hexacore met HT ging.

I have the cape.

• westergas

westergas

rikkie_pc

Bart ® schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:52:
[...]
Cpu is je bottleneck. Mijn framerate verdubbelde toen ik van een quadcore naar een hexacore met HT ging.
Zowel CPU als GPU zit af en toe rond de 100% dus als ik ze beide zou upgraden zit ik goed. Maar voor 1 spel vind ik dat wat overdreven....hoewel het wel begint te jeuken ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:05

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

westergas schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:56:
[...]

Zowel CPU als GPU zit af en toe rond de 100% dus als ik ze beide zou upgraden zit ik goed. Maar voor 1 spel vind ik dat wat overdreven....hoewel het wel begint te jeuken ;)
AC is niet het enige spel dat aanzienlijk beter loopt op een hexacore dan een quadcore ;). En in de toekomst worden dat er alleen maar meer...

Serieus, ik had een i5 4670k met een GTX1080ti. Ik game op 2560x1440@144Hz met nagenoeg alle settings max. In drukke gebieden haalde ik in AC:Origins zo'n 35fps. Na een upgrade van die i5 4670k naar een i7 8700k ging ik in diezelfde drukke gebieden van 35fps naar 70fps. In rustigere gebieden ging ik over de 100fps, waar dat voorheen bleef hangen op 65fps. Dat scheelde echt bizar veel. Van bijna onspeelbaar naar smooth as butter.

I have the cape.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hulleman
R.G schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:57:
Wat is er mis met oddyseyp ? Like
Een fx 6300 met een vega 64 32gb ddr3 dual channel, 1000w voeding , solid mainboard
4k ultra Odyssey haalt 32 fps op 850 ssd Evo op een 7200 rpm hd haal ik 31 fps
Het voelt nu alsof de Vega slechte aankoop is 🙈🙈😝😭
Trouwens resolutie van 4k naar 1080p blijft ook 32 fps
Als je op 4K en op 1080p dezelfde framerate haalt, dan is de CPU je bottleneck op 1080p. Op 4K lijkt 32fps me niet gek en valt me nog alles mee gezien je setup (ligt ook aan de settings waar je op draait ofc). Of een Vega 64 een miskoop is weet ik niet. Vega staat niet bekend dat het een hele knappe kaart is en al helemaal niet in AC.

Hulleman wijzigde deze reactie 29-07-2019 12:22 (9%)

• R.G
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:45
Dank Allen

• EdwinB
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 14-11 10:00
Bart ® schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:00:
[...]

AC is niet het enige spel dat aanzienlijk beter loopt op een hexacore dan een quadcore ;). En in de toekomst worden dat er alleen maar meer...

Serieus, ik had een i5 4670k met een GTX1080ti. Ik game op 2560x1440@144Hz met nagenoeg alle settings max. In drukke gebieden haalde ik in AC:Origins zo'n 35fps. Na een upgrade van die i5 4670k naar een i7 8700k ging ik in diezelfde drukke gebieden van 35fps naar 70fps. In rustigere gebieden ging ik over de 100fps, waar dat voorheen bleef hangen op 65fps. Dat scheelde echt bizar veel. Van bijna onspeelbaar naar smooth as butter.
Als ik dit zo lees ga ik eens wat meer achter de schermen in de gaten houden tijdens het spelen van Odyssey.. Ik heb ook regelmatig dips en stutters met een i7 4790 en een RTX2070. Ik speel trouwens wel op 4k resolutie.

Als een CPU upgrade echt zo gaat schelen is dat voor mij wel een grote reden om naar bijvoorbeeld een mooie Ryzen 8c/16t model over te stappen :P

• westergas

westergas

rikkie_pc

Hier iemand die zijn 6700K heeft vervangen door een 3700X. In AC:O levert dat onderstaand resultaat op. Scheelt wat iets maar voor mij niet echt genoeg om zo veel geld tegenaan te gooien. En dit is op 1080P, op 3440x1440 zal het verschil veel kleiner zijn.

westergas wijzigde deze reactie 29-07-2019 13:08 (7%)

• EdwinB
Het is wellicht wat moeilijk vergelijken als je gaat benchmarken met een overgeklokte 6700K. Mijn 4790 doet base 3,6 GHz en deze 6700K draait op 4,5GHz. Stock is de 6700K al 20% sneller en met overclock zal het verschil nog groter zijn.

Uiteraard gaat dit allemaal alleen op als je CPU de bottleneck is. Op hogere resolutie gaat het minder verschil maken, zeker als je zoals ik op 3840x2160 resolutie speelt.

• westergas

westergas

rikkie_pc

Gisteren mijn 6700K ook op 4.5GHz gezet, moeilijk te zeggen of dat nou echt scheelt. Wel goed opgelet op CPU/GPU loads bij framedrops. In ongeveer driekwart van de gevallen zit de GPU load tegen max aan terwijl er op de CPU nog ruimte is. In de steden zit de CPU wel vaker tegen max load aan.

Oh well...ik ga lekker genieten van het spel en me niet meer storen aan de framepjes :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EdwinB
Gisteravond ook even een uurtje gespeeld met MSI Afterburner grafieken in beeld. Ik zie een beetje hetzelfde beeld van GPU op 100% met licht wisselende GPU core speed. De CPU schommelt veel meer en schiet alleen tegen de 100% in stedelijke gebieden.

Genieten van de game doen we zeker. Al een uur of 50 bezig en nog volop zin om te spelen. Dat is met andere games wel anders geweest (de laatste 3 tomb raiders bijvoorbeeld). Ik zocht gewoon een mooi excuus om een zak geld uit te geven aan een Ryzen upgrade :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 00:14
Gisteren opnieuw aan origins begonnen, deze keer op pc, eerst gespeeld op de one X.
Vond de game in 4k op xbox al mooi, maar op pc zie je toch wel goed dat alles toch echt nog een stuk mooier kan. Wat me vooral opviel is dat ik de wereld echt 10x overtuigender en interessanter vind in origins dan in Odyssey, ben ik de enige die vind dat de wereld van oddyssey ongeinspireerd aanvoelt? elke omgeving voelt hetzelfde, grotendeels copypaste aan.

Bij Origins heb ik veel meer het gevoel dat ik daadwerkelijk in oud egypte rondloop, dan bij oud griekenland in Odyssey. Grappig dat ik meer plezier haal uit een 2e keer origins dan een 1e keer odyssey.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb dubbel zoveel uren in Odyssey zitten dan in Origins.

Toch ben ik het helemaal met je eens. Origins voelde veel completer.
Het verhaal greep me ook veel meer aan. Het begin van de Assassins.
Ik snap nog steeds niet helemaal wat Odyssey nu met het verhaal te maken heeft.
Ja beetje met de present day en de Staff van Hermes.... mja....

• TommyD_34
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 14-11 18:24
Dubrillion schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:42:
Ik heb dubbel zoveel uren in Odyssey zitten dan in Origins.

Toch ben ik het helemaal met je eens. Origins voelde veel completer.
Het verhaal greep me ook veel meer aan. Het begin van de Assassins.
Ik snap nog steeds niet helemaal wat Odyssey nu met het verhaal te maken heeft.
Ja beetje met de present day en de Staff van Hermes.... mja....
Dat word je als het goed is duidelijk als je de Legends of the First Blade DLC hebt afgerond. Daar wordt de connectie met de series bekend. Daarnaast heb je ook al gewoon de ESU en de pieces of Eden die bekend zijn uit de serie.

Na uitspelen ben ik begonnen aan de Ezio Collection. Blijft voor mij toch veruit de beste verhaallijn, ondanks dat de graphics hopeloos verouderd zijn haha. Hoop dat de volgende AC toch weer wat meer die kant opgaat ondanks dat Odessey echt supervet was en ik er veel tijd in heb gestoken miste ik toch een beetje de mystiek van ACII.

• Dubrillion
TommyD_34 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 07:13:
[...]

Dat word je als het goed is duidelijk als je de Legends of the First Blade DLC hebt afgerond. Daar wordt de connectie met de series bekend. Daarnaast heb je ook al gewoon de ESU en de pieces of Eden die bekend zijn uit de serie.

Na uitspelen ben ik begonnen aan de Ezio Collection. Blijft voor mij toch veruit de beste verhaallijn, ondanks dat de graphics hopeloos verouderd zijn haha. Hoop dat de volgende AC toch weer wat meer die kant opgaat ondanks dat Odessey echt supervet was en ik er veel tijd in heb gestoken miste ik toch een beetje de mystiek van ACII.
Ik ben het met je eens. Tijdens het spelen hoor je wat muziek en wat bekende dingen.
Bij Origins miste ik ook al een beetje die mystiek, alleen dacht ik steeds... het is het begin. En dit pakte uiteindelijk goed uit.

Bij Odessey dacht ik wel.... Oke dus is gewoon beetje erin geschoven.

Van mij mogen ze weer naar de tijd dat de Assassins al even bestaan. Terug naar AC1 en AC2 _/-\o_

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:15

Donstil

Grab them by the 🐈.

Voor ik aan Odessey begon (half Juni) was Black Flag mijn favoriet maar inmiddels is Odessey daar wel echt voorbij. Ik had ten tijden van de release geen "Zin" weer aan een AC te beginnen maar nu ik niets te spelen had en de game voor 22,95 op schijf te krijgen bleek (Ps4) heb ik hem toch aangeschaft.

Wat heb ik me hierin vergist zeg, sinds de eerste uren zit ik er echt helemaal in, wat een gave wereld. Nu 107 uur op de teller, level 69 en de hele kaart inclusief alle vraagtekens gehad. Alleen nog wat Story trophy's en dan kan dit wel eens mijn eerste AC game worden welke ik op 100% uit speel :P .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14-11 15:48
Donstil schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:34:
Voor ik aan Odessey begon (half Juni) was Black Flag mijn favoriet maar inmiddels is Odessey daar wel echt voorbij. Ik had ten tijden van de release geen "Zin" weer aan een AC te beginnen maar nu ik niets te spelen had en de game voor 22,95 op schijf te krijgen bleek (Ps4) heb ik hem toch aangeschaft.

Wat heb ik me hierin vergist zeg, sinds de eerste uren zit ik er echt helemaal in, wat een gave wereld. Nu 107 uur op de teller, level 69 en de hele kaart inclusief alle vraagtekens gehad. Alleen nog wat Story trophy's en dan kan dit wel eens mijn eerste AC game worden welke ik op 100% uit speel :P .
Helemaal met je eens, heb zelf de main map helemaal compleet op de side quests na. Ben gister begonnen aan aflevering 22 van Atlantis, hier gaat nog wel veel tijd inzitten ben ik bang.

Alleen verbaas ik mij over het feit dat je nog maar level 69 bent in 107 uur? :)
Ben namelijk zelf 120 uur bezig en level 99 ( mastery level 650 ), heb het idee dat je ergens veel XP hebt laten lopen als dit verschil zo groot is..

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

G_Dragon schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:07:
[...]

Helemaal met je eens, heb zelf de main map helemaal compleet op de side quests na. Ben gister begonnen aan aflevering 22 van Atlantis, hier gaat nog wel veel tijd inzitten ben ik bang.

Alleen verbaas ik mij over het feit dat je nog maar level 69 bent in 107 uur? :)
Ben namelijk zelf 120 uur bezig en level 99 ( mastery level 650 ), heb het idee dat je ergens veel XP hebt laten lopen als dit verschil zo groot is..
Ooh whow dat scheelt wel ja, had je de 50% Extra XP bonus aan? (Ik heb dat sinds lvl 55 ongeveer wel)
Ik heb alleen de missies gedaan welke verplicht zijn (en die reuzen), dus echt grote aantallen XP heb ik nog niet vergaard.

Misschien dat het zo met Main missies harder gaat.

• G_Dragon
Donstil schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:12:
[...]

Ooh whow dat scheelt wel ja, had je de 50% Extra XP bonus aan? (Ik heb dat sinds lvl 55 ongeveer wel)
Ik heb alleen de missies gedaan welke verplicht zijn (en die reuzen), dus echt grote aantallen XP heb ik nog niet vergaard.

Misschien dat het zo met Main missies harder gaat.
Ja klopt, daarom schrik ik er ook best wel van.
Zal vanavond nog wel even een foto als bewijs uploaden, ja ik heb wel de 50% bonus aanstaan.
Die kreeg ik toen ik het spel kocht?

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

G_Dragon schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:14:
[...]

Ja klopt, daarom schrik ik er ook best wel van.
Zal vanavond nog wel even een foto als bewijs uploaden, ja ik heb wel de 50% bonus aanstaan.
Die kreeg ik toen ik het spel kocht?
Ooh ja, ik had later pas door dat dit een optie was 8)7
Nou vind het wel prima, hak nu ook iedereen de moedern :) . Of geeft lvl99 nog een andere bijzonderheid?

Wel alvast de SeasonPass gekocht, wil alles er wel uithalen nu.

• G_Dragon
Donstil schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:16:
[...]

Ooh ja, ik had later pas door dat dit een optie was 8)7
Nou vind het wel prima, hak nu ook iedereen de moedern :) . Of geeft lvl99 nog een andere bijzonderheid?

Wel alvast de SeasonPass gekocht, wil alles er wel uithalen nu.
Tot level 99 levelen je wapens/gear mee en dat vind ik wel erg belangrijk, als je voorbij level 99 komt krijg je die mastery levels en daar ben ik erg tevreden over. Je kan dan nog meer je char aanpassen naar je eigen hand, ik krijg zoveel leven per hit dat ik gewoon al 40 uur lang niet dood ben gegaan..

De DLC's zijn zeker de moeite waard, heb de afgelopen 2 jaar geen game meer gespeeld die zo'n goede seasons pass had. Vind sowieso dat Odyssey een van de weinige goede single player games is van de afgelopen jaren, je bent er tenminste niet in 40 uur doorheen _/-\o_ .

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

G_Dragon schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:19:
[...]

Tot level 99 levelen je wapens/gear mee en dat vind ik wel erg belangrijk, als je voorbij level 99 komt krijg je die mastery levels en daar ben ik erg tevreden over. Je kan dan nog meer je char aanpassen naar je eigen hand, ik krijg zoveel leven per hit dat ik gewoon al 40 uur lang niet dood ben gegaan..

De DLC's zijn zeker de moeite waard, heb de afgelopen 2 jaar geen game meer gespeeld die zo'n goede seasons pass had. Vind sowieso dat Odyssey een van de weinige goede single player games is van de afgelopen jaren, je bent er tenminste niet in 40 uur doorheen _/-\o_ .
Cool, klinkt goed. Ik ga vanavond aan de story beginnen dus hoop daarmee ook naar 99 te gaan.

• G_Dragon
Donstil schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:30:
[...]

Cool, klinkt goed. Ik ga vanavond aan de story beginnen dus hoop daarmee ook naar 99 te gaan.
Top hou me op de hoogte! :)
Ik heb nog wel een screenshot van afgelopen zaterdag waarop te zien is hoeveel XP ik nu gemiddeld krijgt.

• westergas

westergas

rikkie_pc

Lol betalen voor dubbel XP, moet niet gekker worden :)
Heb zonder die cheat af en toe al het idee dat ik een tikje OP ben (op hard).
Ook nog nooit iets gekocht, geupgrade of engraved. Word dat later in het spel nog noodzakelijk? Zit nu op level 27 als ik me niet vergis.

Heb hem nu wel behoorlijk stabiel op 60fps gekregen, zal later mijn settings eens posten.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ja lvl27, dan kom je ook pas net kijken :P .
Graveren en upgraden heb ik ook tot lvl 55. Toen vond ik het laatste stuk van een set en die upgrade ik nu elke 5 levels even omhoog.

• G_Dragon
Donstil schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:59:
Ja lvl27, dan kom je ook pas net kijken :P .
Graveren en upgraden heb ik ook tot lvl 55. Toen vond ik het laatste stuk van een set en die upgrade ik nu elke 5 levels even omhoog.
Hier de beloofde screenshots :)

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
Vandaag voor het eerst Assassin's Creed: Odyssey gestart op de PS4.
Ik heb de season pass gekocht en van beide alle 3 de episodes gedownload. Nu geeft de 'ingame store' aan dat er ook nog 'The Secrets of Greece' DLC is die in 'own' maar als ik die wil downloaden dan geeft de PSN store een error aan dat er geen content is.
Bekend probleem? Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Ik kan 'The Secrets of Greece' ook niet vinden in de PS Store.

Ike. wijzigde deze reactie 05-08-2019 19:42 (7%)

• Aegir81
Ike. schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:41:
Vandaag voor het eerst Assassin's Creed: Odyssey gestart op de PS4.
Ik heb de season pass gekocht en van beide alle 3 de episodes gedownload. Nu geeft de 'ingame store' aan dat er ook nog 'The Secrets of Greece' DLC is die in 'own' maar als ik die wil downloaden dan geeft de PSN store een error aan dat er geen content is.
Bekend probleem? Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Ik kan 'The Secrets of Greece' ook niet vinden in de PS Store.
Als ik het me goed herinner dan hoef je die niet apart te downloaden, je ziet de missies in de 'gewone' hoofdgame meteen.

• G_Dragon
Trouwens kan je ook story creator uitzetten?
Elke keer als ik door een stad loop zie ik die stomme blauwe portalen, dit verminderd het speelplezier en sfeer in de stad..

• sjaool

sjaool

G_Dragon schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:03:
Trouwens kan je ook story creator uitzetten?
Elke keer als ik door een stad loop zie ik die stomme blauwe portalen, dit verminderd het speelplezier en sfeer in de stad..
In-game you will have the option to turn on Story Creator Mode from the main menu. Once you opt in, user generated Stories will automatically appear in your world, easily identifiable by a special icon.
Het lijkt mij dat je het in-game dus ook uit kunt zetten op de plek waar je het aanzet. ;)

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True