Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hamkaasbroodje
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 20-02 15:42
100% complete en nu wachten op de dlc, probeer te wachten tot het laatste deel uit is want die episodes vind ik nogal min..

• Aegir81
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22-02 17:31
Ziet er super uit, ik zit alvast te popelen.

Momenteel overweeg ik een run op new game+ omdat ik verder alles al gehaald heb wat ik wou behalen (alle trophies, de sekte, de verhaallijn). Ik vraag me af of een tweede run nog uitdagend is want momenteel vlieg ik moeiteloos door alles heen.
Ik kijk er ook wel naar uit. Vorige dlc was meh en gewoon meer van hetzelfde, maar met Origins (en in zeker mate ook TokW) hebben ze al bewezen dat ze mooie dingen kunnen laten zien als ze wat losser mogen gaan met de historische nauwkeurigheid en de mythologie

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22-02 09:17
G_Dragon schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:23:
Wat een heerlijke lange game, ben nu 3 maand bezig en nog steeds niet door de story heen.
Hoever zijn jullie?
Ik had de story af na 200 uur, maar heb nog genoeg andere quests (non-repeatable) die ik nog moet doen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 08:57
Wailing_Banshee schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:32:
[...]

Ik had de story af na 200 uur, maar heb nog genoeg andere quests (non-repeatable) die ik nog moet doen.
Dat zijn flink wat uren! Dan heb ik nog een lange weg te gaan, want elk nieuw eiland waar ik kom doe ik alles voordat ik verder ga met de story. Zo heb ik orgins ook 100% gespeeld,

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:15:
[...]

Dat zijn flink wat uren! Dan heb ik nog een lange weg te gaan, want elk nieuw eiland waar ik kom doe ik alles voordat ik verder ga met de story. Zo heb ik orgins ook 100% gespeeld,
Dat deed ik ook, totdat ik op een gegeven moment wilde weten hoe het verhaal af liep :p (heb ik vaker met spellen: doe er lang over en op het laatst "rush" ik door het verhaal heen). Ik ben nu dus met name bezig alle eilanden op 100% te zetten (ben nu bijna max level!) Gewoon lekker rustig stapvoets van punt naar punt, genietend van de omgeving :D En leaders vanuit een hinderlaag aanvallen, het liefst omringd door een groep wachters :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

20u is wel extreem, ik zit op 135 en denk dat ik na 100 wel door haast alle content door was. de overige 35 is weekly missions enzo en gewoon wat rondhangen

dit is trouwens een mooi gebaar:

https://www.pcgamer.com/a...free-notre-dame-donation/

• Bartaz
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 00:28

Bartaz

Likes cookies!

Raem schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:17:
Ik heb laatst ook Odyssey weer opgepakt na RDR2. Op sommige vlakken is het een stap terug, maar qua snelheid vind ik Odyssey echt een verademing. Het tempo waarop je je door de wereld begeeft, het looten van vijanden en kampen, fast travel. Gaat allemaal zoveel fijner dan in RDR2.
Helemaal eens. Ik vond RDR2 tof, maar beleef onverwacht zóveel meer plezier aan Odyssey. Meer snelheid, snel loot pakken en de forten ❤️. Het schepen systeem is ook niet mis.
Ook de voice achting is prima als je voor Kassandra hebt gekozen.

Al met al: topaankoopje!

• Wailing_Banshee
AntiChrist7 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:54:
20u is wel extreem, ik zit op 135 en denk dat ik na 100 wel door haast alle content door was. de overige 35 is weekly missions enzo en gewoon wat rondhangen
Ik bleef afgeleid worden door de omgeving. Ik ga echt letterlijk bijna altijd stapvoets van A naar B, dwars door de bergen...

gisteren een mijlpaal bereikt, ik ben eindelijk lvl99! Nu nog meer obsidian bij elkaar schrapen zodat ik al m'n armour ook kan upgraden...

• G_Dragon
Wailing_Banshee schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:27:
[...]

Dat deed ik ook, totdat ik op een gegeven moment wilde weten hoe het verhaal af liep :p (heb ik vaker met spellen: doe er lang over en op het laatst "rush" ik door het verhaal heen). Ik ben nu dus met name bezig alle eilanden op 100% te zetten (ben nu bijna max level!) Gewoon lekker rustig stapvoets van punt naar punt, genietend van de omgeving :D En leaders vanuit een hinderlaag aanvallen, het liefst omringd door een groep wachters :D
Herkenbaar, eerst lekker rustig en dan oh even snel het verhaal afmaken >:) .
Is level 99 het maximaal zonder of met DLC? weet wel dat ik nog een lange weg heb te gaan met mijn level 26..

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:00:
[...]

Herkenbaar, eerst lekker rustig en dan oh even snel het verhaal afmaken >:) .
Is level 99 het maximaal zonder of met DLC? weet wel dat ik nog een lange weg heb te gaan met mijn level 26..
Ik denk met, maar dat weet ik niet zeker (aangezien ik wel de DLC heb).

• G_Dragon
@Wailing_Banshee ik ben nu level 49 , ging best hard met de xp die ik kreeg de afgelopen dagen :).

Vond op een afgelegen eilandje de drietand van poseidon toen ik aan het exploren was, was zo blij als een kind. Gebruikte al bijna vanaf het begin een blauwe drietand en had tot gisteren geen nieuwe gevonden.

G_Dragon wijzigde deze reactie 23-04-2019 12:47 (51%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 08:19:
@Wailing_Banshee ik ben nu level 49 , ging best hard met de xp die ik kreeg de afgelopen dagen :).

Vond op een afgelegen eilandje de drietand van poseidon toen ik aan het exploren was, was zo blij als een kind. Gebruikte al bijna vanaf het begin een blauwe drietand en had tot gisteren geen nieuwe gevonden.
Die drietand heeft een heel leuk voordeel: onder water kun je ook heel veel ontdekken! Ik wil nog wel eens een schip doordemidden varen en dan achter de kisten aan duiken... Niet aan te raden zonder de inscription op die trident :D

• G_Dragon
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:52:
[...]

Die drietand heeft een heel leuk voordeel: onder water kun je ook heel veel ontdekken! Ik wil nog wel eens een schip doordemidden varen en dan achter de kisten aan duiken... Niet aan te raden zonder de inscription op die trident :D
Huh wacht wat? als je een schip laat zinken, kun je dan serieus die kistjes op de bodem vinden, wist niet dat de game zover in de details ging. Haha nee doe dat maar niet zonder de inscription van die trident, dan denk ik dat je het niet gaat halen.

Was zelf wel verrast dat ik in 7 uurtjes spelen van level 29 naar 49 ben gegaan door side quests en missies te doen :o.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Heb even niet gespeeld ben nu level 76 om aan de dlc te beginnen. Die setts die ze erin hebben gesoken is wel nice. Ik ging altijd met een assassins build, maar heb nu een warrior build voor de verovringsbattles, mijn warrior damage is meteen verviervoudigd.

Ben wel benieuwd naar de abilities en gear die eraan komt nu

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:55:
[...]

Huh wacht wat? als je een schip laat zinken, kun je dan serieus die kistjes op de bodem vinden, wist niet dat de game zover in de details ging. Haha nee doe dat maar niet zonder de inscription van die trident, dan denk ik dat je het niet gaat halen.
Ik kwam er per ongeluk achter, nadat ik even Ikaros gebruikte om te kijken of ik meer schepen kon vinden. Toen zag ik dat die kistjes gewoon zichtbaar bleven!

Let wel op dat het heeeeeel erg donker is op de diepe zeebodem! Je moet alles op de tast doen :p

En die kistjes liggen los, ze zakken langzamer naar de bodem dan het wrak zelf. Ik heb zelfs een screenshot van een vliegend kistje, die uiteindelijk bij mij op dek terecht kwam...

• G_Dragon
Wailing_Banshee schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:28:
[...]

Ik kwam er per ongeluk achter, nadat ik even Ikaros gebruikte om te kijken of ik meer schepen kon vinden. Toen zag ik dat die kistjes gewoon zichtbaar bleven!

Let wel op dat het heeeeeel erg donker is op de diepe zeebodem! Je moet alles op de tast doen :p

En die kistjes liggen los, ze zakken langzamer naar de bodem dan het wrak zelf. Ik heb zelfs een screenshot van een vliegend kistje, die uiteindelijk bij mij op dek terecht kwam...
Dat vind ik wel onwijs gaaf uitgewerkt van Ubisoft, zulke kleine details zijn altijd goed.
Ik zal goed oppassen onder water, want je hebt natuurlijk ook nog die gemene haaien die denken oeh ik zie eten.. maar ik maak me daar geen grote zorgen om want ik ben nu al level 68, krijg momenteel behoorlijk veel XP per quests.

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:39:
[...]

Dat vind ik wel onwijs gaaf uitgewerkt van Ubisoft, zulke kleine details zijn altijd goed.
Ik zal goed oppassen onder water, want je hebt natuurlijk ook nog die gemene haaien die denken oeh ik zie eten..
In diepe zee zijn ze snel weg en hoef je er niet veel zorgen om te maken.

toevallig had ik net wat screenshots gemaakt toen ik die kist op m'n dek zag liggen en had ik, heel toevallig, ook een screenshot van die kist die door de lucht vloog:

• G_Dragon
Wailing_Banshee schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:49:
[...]

In diepe zee zijn ze snel weg en hoef je er niet veel zorgen om te maken.

toevallig had ik net wat screenshots gemaakt toen ik die kist op m'n dek zag liggen en had ik, heel toevallig, ook een screenshot van die kist die door de lucht vloog:

[Afbeelding: Vliegende kisten]
Oh dat is wel fijn, dan kan je zorgeloos rondzwemmen en onderwater ademen :).
aha je hebt nog gelijk ook, heb er om eerlijk te zijn nooit opgelet.
Krijgen wapens en armor die je vind of krijgt na level 50 ook nog extra stats of levelen die nog steeds mee met je level?

• G_Dragon
@Wailing_Banshee

Ik wil mijn trident upgraden maar helaas gaat het me teveel kosten, nog tips?

alle gear die je niet nodigt hebt dismantelen.

Dat is wel heel weinig geld, is dat new game + ofzo?

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op woensdag 24 april 2019 @ 17:52:
@Wailing_Banshee

Ik wil mijn trident upgraden maar helaas gaat het me teveel kosten, nog tips?

[Afbeelding]
Niet de gebaande paden bewandelen (in de wildernis kun je meer bomen en ore vinden, gewoon voor het oprapen), leaders afmaken (ik heb er een onheilig plezier in om leaders vanuit ambush in 1 keer neer te halen, het liefst omgeven door een paar sterke jongens, gewoon om te laten zien dat een menselijk schild schijnveiligheid geeft :D), veel quests doen (vooral diegene die geen tijdsdruk hebben krijg je nogal wat materialen voor terug) en vooral heel veel war supplies plunderen. Als je geld nodig hebt, al je wapens die je niet gebruikt verkopen. Je materialen haal je dan van je plundertochten. Wat ik deed was de blauwe wapens ontmantelen en de paarse verkopen, totdat ik voldoende goud had en een duidelijk tekort kreeg aan materialen.

Mijn strategie was om mijn favoriete wapen(s) elk level te upgraden (m'n daggers en m'n 2 bogen) en m'n armor alleen te upgraden als ik weer voldoende materialen en goud had (die liepen altijd minimaal 5 levels achter). Dit hangt natuurlijk wel van je playstyle af, ik heb m'n armour niet echt nodig, alleen als ik op de vlucht ben omdat ik ergens een foutje heb gemaakt in m'n sneaking... (of als ik net een leader heb afgemaakt omringd door z'n bodyguard :p)

• G_Dragon
AntiChrist7 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 18:59:
alle gear die je niet nodigt hebt dismantelen.

Dat is wel heel weinig geld, is dat new game + ofzo?
Nee ik ben nog geen eens op een kwart van de story zelf :)
Wailing_Banshee schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:07:
[...]

Niet de gebaande paden bewandelen (in de wildernis kun je meer bomen en ore vinden, gewoon voor het oprapen), leaders afmaken (ik heb er een onheilig plezier in om leaders vanuit ambush in 1 keer neer te halen, het liefst omgeven door een paar sterke jongens, gewoon om te laten zien dat een menselijk schild schijnveiligheid geeft :D), veel quests doen (vooral diegene die geen tijdsdruk hebben krijg je nogal wat materialen voor terug) en vooral heel veel war supplies plunderen. Als je geld nodig hebt, al je wapens die je niet gebruikt verkopen. Je materialen haal je dan van je plundertochten. Wat ik deed was de blauwe wapens ontmantelen en de paarse verkopen, totdat ik voldoende goud had en een duidelijk tekort kreeg aan materialen.

Mijn strategie was om mijn favoriete wapen(s) elk level te upgraden (m'n daggers en m'n 2 bogen) en m'n armor alleen te upgraden als ik weer voldoende materialen en goud had (die liepen altijd minimaal 5 levels achter). Dit hangt natuurlijk wel van je playstyle af, ik heb m'n armour niet echt nodig, alleen als ik op de vlucht ben omdat ik ergens een foutje heb gemaakt in m'n sneaking... (of als ik net een leader heb afgemaakt omringd door z'n bodyguard :p)
Bedankt voor de goede uitleg, ik ben gisteren ook 2 uur lang aan het looten geweest. Het voordeel aan level 99 zijn is dat je veel meer loot krijgt dan onder de level 50, gaat nu echt super snel! Ik dismantel elk wapen behalve de gele, maar heb ook 50% meer XP en Money.

Ik upgrade ook altijd per level, alleen bedacht me dat het misschien voordeliger was om eerst te levelen en dan in een keer te upgraden. Alleen toen ik gisteren zag hoeveel het kost wist ik dat het misschien niet zo verstandig was haha..

Hoe is uw speelstijl dan? Want ik kan wel merken wanneer ik mijn armor niet bijhield, heb nu een volledig level 99 armor aan. Speel vaak op warrior / assassin damage , hunter doe ik eigelijk helemaal niks mee..

G_Dragon wijzigde deze reactie 25-04-2019 11:06 (4%)

G_Dragon schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:42:
[...]

Nee ik ben nog geen eens op een kwart van de story zelf :)
Dan zou ik me niet druk maken om gear upgrades, maar je resources sparen om de Adrestia te upgraden, dat gaat je verder brengen. je gaat continu betere gear tegenkomen/vinden door missies te doen en vijanden te killen/chests te roven

Heb net de DLC uit. De setting is nice en de nieuwe vijanden ook (+ een heleboel ability points op te rapen), maar het verhaal loopt alle kanten uit

• G_Dragon
AntiChrist7 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:03:
[...]

Dan zou ik me niet druk maken om gear upgrades, maar je resources sparen om de Adrestia te upgraden, dat gaat je verder brengen. je gaat continu betere gear tegenkomen/vinden door missies te doen en vijanden te killen/chests te roven

Heb net de DLC uit. De setting is nice en de nieuwe vijanden ook (+ een heleboel ability points op te rapen), maar het verhaal loopt alle kanten uit
Haha maar ik wil de poseidon's trident als main weapon gebruiken, zou deze helaas wel moeten upgraden.
Ben al flink aan het sparen, daarna is de beurt aan mijn schip :).
Kwam er net achter dat ik begin Chapter 5 zit " Find A girl"
G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:40:
[...]

Haha maar ik wil de poseidon's trident als main weapon gebruiken, zou deze helaas wel moeten upgraden.
Ben al flink aan het sparen, daarna is de beurt aan mijn schip :).
Kwam er net achter dat ik begin Chapter 5 zit " Find A girl"
Is zelfs geen goed wapen als main, er zijn er anderen met betere abilities? Gewoon equippen als je gaat duiken, moet je niet upgraden

• G_Dragon
AntiChrist7 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:13:
[...]

Is zelfs geen goed wapen als main, er zijn er anderen met betere abilities? Gewoon equippen als je gaat duiken, moet je niet upgraden
Is er een betere trident te vinden dan?
Want ik vind dat een heerlijk wapen om mee te vechten, lang moeten zoeken naar een epic trident

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:34:
[...]

Is er een betere trident te vinden dan?
Want ik vind dat een heerlijk wapen om mee te vechten, lang moeten zoeken naar een epic trident
Mechanisch is een trident een speer, dus makt weinig uit of je met een trident of een speer doet. Ik gebruik speer van athena (+23% warrior damage + 9% alle damage, +25% health/damage tijdens conquest battles), en daar heb ik nog eens +15% damage voor -15% health opgegooid

• G_Dragon
AntiChrist7 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:25:
[...]

Mechanisch is een trident een speer, dus makt weinig uit of je met een trident of een speer doet. Ik gebruik speer van athena (+23% warrior damage + 9% alle damage, +25% health/damage tijdens conquest battles), en daar heb ik nog eens +15% damage voor -15% health opgegooid
Klopt, alleen beide vechten ook hetzelfde ondanks het verschil in de vorm en grote?
Ik zal eens gaan kijken naar die Speer van athena , misschien kan die mij overhalen.
Persoonlijk vind ik een trident er gaaf uitzien + lekker vechten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 21-11-2019
G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:00:
[...]

Klopt, alleen beide vechten ook hetzelfde ondanks het verschil in de vorm en grote?
Ik zal eens gaan kijken naar die Speer van athena , misschien kan die mij overhalen.
Je kunt een skin van een trident gewoon gebruiken op een normale speer.

• G_Dragon
jacolc schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:03:
[...]

Je kunt een skin van een trident gewoon gebruiken op een normale speer.
oh ? dit klinkt interessant, hoe is dit mogelijk?

• jacolc
G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:05:
[...]

oh ? dit klinkt interessant, hoe is dit mogelijk?
https://assassinscreed.ub...sual-customization-system

Ik speel zelf op Xbox en als ik in m'n inventory naar een item ga en op X druk dan kan ik hem visueel veranderen

jacolc wijzigde deze reactie 26-04-2019 13:10 (16%)

• G_Dragon
jacolc schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:07:
[...]

https://assassinscreed.ub...sual-customization-system

Ik speel zelf op Xbox en als ik in m'n inventory naar een item ga en op X druk dan kan ik hem visueel veranderen
Thanks dit is een gouden tip! :)
Zal er dit weekend naar kijken op de Xbox

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:00:
[...]

Ik zou zeggen probeer het zelf eens, maar ja, ze vechten hetzelfde.

En je kan idd de looks aanpassen van je gear zonder de gear zelf te veranderen. Ik gebruik de pirate set voor +50% assassin damage, maar die ziet er echt lelijk uit, dus heb de look aangepast naar wat kleurijkers

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08:52

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

Als je de trident enkel voor het duiken gebruikt, zou je kunnen overwegen om die enchantment op een ander wapen te plaatsen

PSN | Hier had wat nuttigs kunnen staan

Acties:
  • +1Henk 'm!
Is verspilling van een engraving. Je spendeert wat? 3% ofzo van je tijd onder water? Gewoon swappen als je gaat duiken

• G_Dragon
@jacolc @AntiChrist7
Bedankt voor jullie gouden tip, heerlijk om alles zelf een uiterlijk te kunnen geven.
Heb gelukkig een goede speer kunnen vinden van level 99 , deze gelijk op de trident laten lijken.

Vraag mij alleen nog wel af hoe Ubisoft het gaat oplossen met de Legendary Gear/wapens, aangezien je die niet kan verkopen of dismantelen. De opslag in je schip lijkt de enige oplossing tot nu, maar wat moet je als die vol raakt met Legendary gear/weapens en je inventory ook. Dan zit je vast als speler, of je moet geen dubbele kunnen krijgen van de Legendary.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op maandag 29 april 2019 @ 08:18:
@jacolc @AntiChrist7
Bedankt voor jullie gouden tip, heerlijk om alles zelf een uiterlijk te kunnen geven.
Heb gelukkig een goede speer kunnen vinden van level 99 , deze gelijk op de trident laten lijken.

Vraag mij alleen nog wel af hoe Ubisoft het gaat oplossen met de Legendary Gear/wapens, aangezien je die niet kan verkopen of dismantelen. De opslag in je schip lijkt de enige oplossing tot nu, maar wat moet je als die vol raakt met Legendary gear/weapens en je inventory ook. Dan zit je vast als speler, of je moet geen dubbele kunnen krijgen van de Legendary.
Volgens mij is dat iets wat ze hebben aangepast sinds Origin. Een legendary is uniek. Ik ben nu zo langzamerhand al m'n legendary spul aan het upgraden, dus ik heb alles nu weer in m'n inventory.

Wat betreft die speer, ik gebruik eigenlijk alleen daggers... Die weaponswap gebruik ik eigenlijk niet (tenzij de weekly iets nodig heeft). Dus daar heb ik die trident in zitten :D

• G_Dragon
Wailing_Banshee schreef op maandag 29 april 2019 @ 09:01:
[...]

Volgens mij is dat iets wat ze hebben aangepast sinds Origin. Een legendary is uniek. Ik ben nu zo langzamerhand al m'n legendary spul aan het upgraden, dus ik heb alles nu weer in m'n inventory.

Wat betreft die speer, ik gebruik eigenlijk alleen daggers... Die weaponswap gebruik ik eigenlijk niet (tenzij de weekly iets nodig heeft). Dus daar heb ik die trident in zitten :D
Dat upgraden is ook geen goedkoop grapje, als ik alles van level 20 tot 99 moet upgraden ben ik nog wel minimaal 200 uur bezig met looten. Maar heeft de inventory geen max met wat je kan houden? ben echt heel benieuwd of iemand al zover is gekomen dat de chest op het schip en je inventory volzitten met legendary en je dus niks meer kan.

Ik moet toegeven dat daggers inderdaad heel fijn en snel vechten, heb nu daggers met poison effect erop als mijn speer het niet red. Probeer voornamelijk veel ability points te verzamelen om mijn master levels goed in te delen :9

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-02 18:02
AntiChrist7 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 18:22:
Is verspilling van een engraving. Je spendeert wat? 3% ofzo van je tijd onder water? Gewoon swappen als je gaat duiken
En dan nog, de longinhoud van je character is dusdanig groot dat ik elke onderwaterlocatie wel in 1 duik uitspeel, al zijn het 3 kistjes. Gewoon eerst ff scannen waar ze staan en je zwemt er zo naartoe. Die haaien doe ik ook niet eens meer moeite voor, gaan er serieus mensen dood tijdens het duiken?

• Wailing_Banshee
SemperFidelis schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:03:
[...]

En dan nog, de longinhoud van je character is dusdanig groot dat ik elke onderwaterlocatie wel in 1 duik uitspeel, al zijn het 3 kistjes. Gewoon eerst ff scannen waar ze staan en je zwemt er zo naartoe. Die haaien doe ik ook niet eens meer moeite voor, gaan er serieus mensen dood tijdens het duiken?
Als je aan diepzee duiken doet, is die enscription wel handig hoor! En ik wil nog wel eens de richting kwijt raken als ik in een grot moet zwemmen.
G_Dragon schreef op maandag 29 april 2019 @ 09:07:
[...]

Dat upgraden is ook geen goedkoop grapje, als ik alles van level 20 tot 99 moet upgraden ben ik nog wel minimaal 200 uur bezig met looten. Maar heeft de inventory geen max met wat je kan houden?
Ja, er is een max (350 items ofzo?) Ik houd alleen de legendary, de rest verkoop of salvage ik. En ja, ik zal er vast nog wel even mee bezig zijn, maar ik moet toch iets doen met de materialen en drachme die ik verzamel? M'n schip is al gemaxed...

• G_Dragon
Wailing_Banshee schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:24:
[...]

Als je aan diepzee duiken doet, is die enscription wel handig hoor! En ik wil nog wel eens de richting kwijt raken als ik in een grot moet zwemmen.

[...]

Ja, er is een max (350 items ofzo?) Ik houd alleen de legendary, de rest verkoop of salvage ik. En ja, ik zal er vast nog wel even mee bezig zijn, maar ik moet toch iets doen met de materialen en drachme die ik verzamel? M'n schip is al gemaxed...
Ja klopt er is een max aan items, zelf denk ik dat je een legendary item niet dubbel kan krijgen en je op die manier precies genoeg ruimte hebt. Helaas kan ik dit nergens vinden, wow je schip al helemaal volledig? ik heb nog geen enkele upgrade uitgevoerd oeps :o ..
Er is idd een max aan inventory van 350 op je schip, maar je charachter zelf heeft ook een limiet, ik denk 500 ofzo? Ik denk niet dat er 850 pieces legendary in de game zitten (of je moet heel de helix store leegkopen)

• G_Dragon
AntiChrist7 schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:02:
Er is idd een max aan inventory van 350 op je schip, maar je charachter zelf heeft ook een limiet, ik denk 500 ofzo? Ik denk niet dat er 850 pieces legendary in de game zitten (of je moet heel de helix store leegkopen)
Heb een lijst opgezocht en daaruit de legendary wapens / armor geteld en het klopt wat je zegt.
Er zitten

42 legendary weapons & 64 legendary armor in de game, wat een totaal maakt van 106 legendary pieces.
Dan hou je gelukkig veel slots over! >:)

• Jurjen08
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21-02 16:30
Wat ik niet zo snel kan vinden, wellicht dat iemand dit weet.
Ik heb nu wat low (20+) level legendary armor en ben nu inmiddels lvl 51.
Loont het om deze te upgraden?
Bij ander armor wordt alleen de armor waarde verhoogd, maar niet de stats (bvb 8% warrior dmg).
Ik zie soms hoge level armor met wel hoge stats, zijn deze geupgrade of opnieuw gevonden op dat level?
Alvast bedankt! :)

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • +1Henk 'm!
Jurjen08 schreef op maandag 29 april 2019 @ 16:47:
Bij ander armor wordt alleen de armor waarde verhoogd, maar niet de stats (bvb 8% warrior dmg).
Ik zie soms hoge level armor met wel hoge stats, zijn deze geupgrade of opnieuw gevonden op dat level?
Als je de setbonus veel gebruikt misschien wel. Ik loop al heel lang met piratenset rond voor mijn assassin build en die upgrade ik wel. Maar het kost zoveel resources dat je best af bent eerst te beslissen welke pieces je echt gaat gebruiken, en level 20 is daar nog te laag voor

• jacolc
Jurjen08 schreef op maandag 29 april 2019 @ 16:47:
Ik heb nog wel een tip
Als je het laatste deel van een legendarische set vind wordt de hele set je huidige level. Nu je dit weet kun je bijvoorbeeld wachten tot een hoog level voordat je een helm of schoen bemachtigd, zodat je je set niet hoeft te upgraden. (dit bespaart zeer veel resources)

• Wailing_Banshee
jacolc schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 08:58:
[...]

Ik heb nog wel een tip
Als je het laatste deel van een legendarische set vind wordt de hele set je huidige level. Nu je dit weet kun je bijvoorbeeld wachten tot een hoog level voordat je een helm of schoen bemachtigd, zodat je je set niet hoeft te upgraden. (dit bespaart zeer veel resources)
Ah, dat verklaart waarom de individuele items van mijn sets allemaal hetzelfde level hebben!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hamkaasbroodje
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 20-02 15:42
Maandag heb ik de atlantis dlc uitgespeeld maar het trok me toch niet echt, de hele tijd omhoog en omlaag gaan irriteerde me best wel. Hiernaast dat er 0,0 interactie is op de grond stond me ook tegen, ja die beelden die je kan slopen staan er 2 of 3 maar daar houdt het ook wel mee op.

spoiler:
dat je op het einde uit de animus wordt getrokken vond ik al helemaal kut.. Eigenlijk kreeg ik op dat moment pas een beetje het gevoel dat er ook daadwerkelijk iets ging gebeuren

Acties:
  • 0Henk 'm!
Nog mensen waarbij de nieuwe uplay actie waar je een skill verbeterd niet unlockt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pingewin
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20-02 13:35
Mijn ervaring is dat de set bonussen zo goed zijn dan je met een ingraving eigenlijk altijd de beste optie hebt. Het upgraden is duur, maar hoe groter het level verschil hoe hoger de kosten. Wachten tot je echt verder bent loont dus niet echt, of anders gezien, 2x 10 levels upgraden is niet zo heel veel duurder dan 1x 20. Hoe het precies verhoudt weet ik ook niet, maar het voelt vrij redelijk vlak aan.

Ingraven is vrij cheap en moet je zeker niet laten.

• jacolc
Ik was bezig met een Hunter georiënteerd karakter en ik kwam er achter dat de normale kans op kritieke schade en de kans op kritieke schade bij volledige gezondheid niet opgeteld worden. Ook kwam ik erachter dat een hoofdschot niet altijd kritiek schade heeft. Misschien goed om te weten.

Ben nu alle tombes langs aan het gaan om extra vaardigheidspunten te krijgen om de kans op kritieke schade te verhogen.

Het leren van een engraving is overigens wel ontzettend duur zeg. Iets van 200.000 drachmen voor de laatste upgrade.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
Ben momenteel bezig met de cult zover mogelijk uit te schakelen, zag dat je bij een paar eerst de story moet verder spelen. Momenteel zit ik op mastery level 365, heb alle punten perfect verdeelt over me char en dat verschil merk je behoorlijk in gevechten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jacolc
G_Dragon schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:34:
Ben momenteel bezig met de cult zover mogelijk uit te schakelen, zag dat je bij een paar eerst de story moet verder spelen. Momenteel zit ik op mastery level 365, heb alle punten perfect verdeelt over me char en dat verschil merk je behoorlijk in gevechten.
Hoe kom je aan 365 mastery level. Ik ben level 60 heb alle tombes gedaan en zit pas op 40 ofzo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
jacolc schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:05:
[...]

Hoe kom je aan 365 mastery level. Ik ben level 60 heb alle tombes gedaan en zit pas op 40 ofzo
Door alle locaties te completen en veel side quests te doen, want in de story ben ik nog maar in chapter 5 van de 9 chapters. Wil eerst de hele map, cult, mercenaries 100% hebben voordat ik verder ga met de story :P, verder doe ik niks bijzonders..

G_Dragon wijzigde deze reactie 03-05-2019 15:41 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
Weet iemand toevallig ook wat het maximale mastery level is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:24
G_Dragon schreef op maandag 6 mei 2019 @ 19:00:
Weet iemand toevallig ook wat het maximale mastery level is?
Google weet dat soort dingen vaak wel.

https://www.windowscentra...w-you-level-till-end-time
There are a total of 72 Mastery Levels and each one of them can be upgraded twenty times. This effectively means that you can level up till the end of time. This is a great way to keep players engaged because Diablo III also employs similar mechanics with the "Paragon" system.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-02 01:36
Ik ben ondertussen alweer 300+ uur met deze game bezig, nog steeds op de eerste playthrough en ik heb nog niet eens alles van de map explored. Eergisteren wel het eerste deel van Fate of Atlantis uitgespeeld, waar ik ook gerust 3 avonden mee bezig ben geweest. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik alles in deze game lopend doe en Phobos nooit gebruik. Wel de unicorn en Pegasus skins geloot van de orichalcum vendor, maar het paardje blijft gewoon op stal. Verbazingwekkend hoeveel ze in deze game hebben gepropt. Ik ben de schoonheid van Red Dead Redemption 2 helemaal vergeten, nadat ik met deze game ben begonnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
Dat had ik ook gevonden, alleen het is geen antwoord op mijn vraag.
Tuurlijk als je uitrekent kom je uit op 1440 Mastery Levels, maar is dat het max wat je kan worden of gaat het nog hoger? :P
Poops_McGhee schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:51:
Ik ben ondertussen alweer 300+ uur met deze game bezig, nog steeds op de eerste playthrough en ik heb nog niet eens alles van de map explored. Eergisteren wel het eerste deel van Fate of Atlantis uitgespeeld, waar ik ook gerust 3 avonden mee bezig ben geweest. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik alles in deze game lopend doe en Phobos nooit gebruik. Wel de unicorn en Pegasus skins geloot van de orichalcum vendor, maar het paardje blijft gewoon op stal. Verbazingwekkend hoeveel ze in deze game hebben gepropt. Ik ben de schoonheid van Red Dead Redemption 2 helemaal vergeten, nadat ik met deze game ben begonnen.
Dat zijn al mooi veel uren, zit net tegen de 100 uur aan. hoeveel van de map heb je al gecompleted?
Ben gisteren zelf begonnen aan " The Lecacy of the first blade " , die order of the acients was makkelijker dan ik had verwacht. Fate of Alantis staat hierna op mijn lijstje om te gaan spelen,

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
G_Dragon schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:52:
[...]

Tuurlijk als je uitrekent kom je uit op 1440 Mastery Levels, maar is dat het max wat je kan worden of gaat het nog hoger? :P

[...]

Dat zijn al mooi veel uren, zit net tegen de 100 uur aan. hoeveel van de map heb je al gecompleted?
Ben gisteren zelf begonnen aan " The Lecacy of the first blade " , die order of the acients was makkelijker dan ik had verwacht. Fate of Alantis staat hierna op mijn lijstje om te gaan spelen,
Nou ja er staat letterlijk dat er 72 mastery levels zijn en dat je ieder daarvan 20x kunt upgraden. Anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
bram1984 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:53:
[...]

Nou ja er staat letterlijk dat er 72 mastery levels zijn en dat je ieder daarvan 20x kunt upgraden. Anders weet ik het ook niet.
Ik denk dat we er dan wel vanuit mogen gaan, dan zit ik dichtbij :).
Wil proberen dat te behalen namelijk..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Poops_McGhee
G_Dragon schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:52:
[...]

[...]

Ik heb nog een aantal kleinere eilandjes te exploren. Op sommige ben ik nog niet eens geweest, op andere heb ik nog een aantal quests en synch punten te bezoeken. De laatste keer dat ik heb gechecked had ik 94% van de map explored. Ik heb dus nog genoeg te doen tijdens het wachten op het 2e deel van Fate of Atlantis :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
Poops_McGhee schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:15:
[...]

Ik heb nog een aantal kleinere eilandjes te exploren. Op sommige ben ik nog niet eens geweest, op andere heb ik nog een aantal quests en synch punten te bezoeken. De laatste keer dat ik heb gechecked had ik 94% van de map explored. Ik heb dus nog genoeg te doen tijdens het wachten op het 2e deel van Fate of Atlantis :D
Dan ben je behoorlijk ver! Waar zie je dat trouwens op hoeveel % je zit? Ben er zelf ook wel erg benieuwd naar hoeveel ik zit :) is de dlc Fate Of Atlantis nog niet compleet dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!
fate of atlantis is net zoals de vorige story dlc in 3 delen, de volgende zal wss binnen een maand ofzo uitkomen

Ik vind het een enorm leuke game, en er is best wel wat in te doen, maar ik zit nu op level 90 met 170h en zie me heus niet alle mastery levels grinden, daar zie ik ook geen nut in. Of je propt je vol met xp boosters...

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:00:
[...]

Dan ben je behoorlijk ver! Waar zie je dat trouwens op hoeveel % je zit? Ben er zelf ook wel erg benieuwd naar hoeveel ik zit :) is de dlc Fate Of Atlantis nog niet compleet dan?
Op de PC zie je de stats in de Uplay client.

Ik moet ook nog een aantal staatjes compleet maken. Ik denk dat ik alle eilanden wel gehad heb, maar heb nog wat vraagtekens op het vasteland staan (bij Lakonia, Elis, Arkadia, en mogelijk nog meer in die omgeving). En ik heb nog een questline in Elis die ik wil doen voordat ik aan de eerste DLC ga beginnen.

• G_Dragon
Wailing_Banshee schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:47:
[...]

Op de PC zie je de stats in de Uplay client.

Ik moet ook nog een aantal staatjes compleet maken. Ik denk dat ik alle eilanden wel gehad heb, maar heb nog wat vraagtekens op het vasteland staan (bij Lakonia, Elis, Arkadia, en mogelijk nog meer in die omgeving). En ik heb nog een questline in Elis die ik wil doen voordat ik aan de eerste DLC ga beginnen.
Ah ik heb me dood lopen zoeken in het main menu naar enige stats, dit word dus heel omslagtig aangegeven in uplay hmm.. thanks voor de tip trouwens :)

Je bent een stuk verder dan mij dat is zeker, ik zal op de xbox uplay installeren en kijken of ik mijn stats kan zien en je dan doorgeven :)

Gisteren weer 1 level omhoog gegaan en de 100 uur aangetikt :)

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:17:
[...]

Ah ik heb me dood lopen zoeken in het main menu naar enige stats, dit word dus heel omslagtig aangegeven in uplay hmm.. thanks voor de tip trouwens :)

Je bent een stuk verder dan mij dat is zeker, ik zal op de xbox uplay installeren en kijken of ik mijn stats kan zien en je dan doorgeven :)

[Afbeelding]
Gisteren weer 1 level omhoog gegaan en de 100 uur aangetikt :)
Qua levels: Mastery level 687!?!?!?

Sommige stats zijn wel leuk:

Total kills: 13.116
Mercenaries defeated: 739
Total assassinations: 4784

En blijkbaar heb ik nog niet alle regio's ontdekt: 99%...

• G_Dragon
Wailing_Banshee schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 17:48:
[...]

Qua levels: Mastery level 687!?!?!?

Sommige stats zijn wel leuk:

Total kills: 13.116
Mercenaries defeated: 739
Total assassinations: 4784

En blijkbaar heb ik nog niet alle regio's ontdekt: 99%...
Veel mensen reageren hetzelfde als jou, ik heb niks bijzonders gedaan in mijn playtrough ; story,side quests en lopen looten en locations gecompleted.
Zo die stats wil ik ook wel is naar voren halen :)

U heeft veel op uw naam staan,

hier mijn overzicht:

affbeeldingen

G_Dragon wijzigde deze reactie 09-05-2019 18:38 (13%)

als je SAM gebruikt in de ubisoft club app, zegt iesoms "je koos de friendly optie x% van de tijd" , "je koos de romantische optie x%van de tijd", ik vraag me af waar die stats te vinden zijn

Ik vind het wel raar hoe je aan 57M xp komt, ik zit aan 44M met 180h, alles ontdekt. Of ability points heb ik ook maar 192, met 500 mercenaries en 1000 schepen verslagen

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 08:39
AntiChrist7 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:38:
Ik vind het wel raar hoe je aan 57M xp komt, ik zit aan 44M met 180h, alles ontdekt. Of ability points heb ik ook maar 192, met 500 mercenaries en 1000 schepen verslagen
Kan zijn dat hij de XP glitch gebruikt heeft.

YouTube: Assassin's Creed Odyssey - Unlimited Xp Glitch | Ac Odyssey | BEST G...

Raem wijzigde deze reactie 09-05-2019 20:50 (24%)

ohja dat ding. Ik zit liever conquest battles en kampen te clearen dan een dude een tijd te staan teabaggen. Het is niet dat het een moeilijke game is waarbij je alle skills nodig hebt

Geen lost tale deze week?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wailing_Banshee
AntiChrist7 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:38:
als je SAM gebruikt in de ubisoft club app, zegt iesoms "je koos de friendly optie x% van de tijd" , "je koos de romantische optie x%van de tijd", ik vraag me af waar die stats te vinden zijn

Ik zit op 56M, met 301h en 152 ability points.

Ik ben wel een traveller: 3M distance travelled..
Alleen mijn ship upgrades percentage is een beetje borked: 1664608000%....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
Nee deze heb ik niet gebruikt, wist geen eens dat er een glitch was.
Ben van mening dat zulke dingen het speelplezier verpesten en de game te makkelijk maken 8) .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wailing_Banshee
G_Dragon schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:56:
[...]

Nee deze heb ik niet gebruikt, wist geen eens dat er een glitch was.
Ben van mening dat zulke dingen het speelplezier verpesten en de game te makkelijk maken 8) .
Het blijft wel vreemd dat ik een heel stuk minder ability points heb, met iets minder experience... Nu heb ik nog niets gedaan met de DLC's en daar zitten ook een aantal ability points in, heb ik begrepen, maar toch...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bas170

Bas170

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:33:
[...]

Het blijft wel vreemd dat ik een heel stuk minder ability points heb, met iets minder experience... Nu heb ik nog niets gedaan met de DLC's en daar zitten ook een aantal ability points in, heb ik begrepen, maar toch...
Ability points krijg je ook door Tombs te verkennen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:33:
[...]

Als ik het wist had ik je het verteld, enige wat ik heb gedaan is exploren, story, side quests , begonnen aan de dlc..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jacolc
Ik heb eindelijk de abstergo set compleet weten te krijgen. Erg blij mee, het kostte heel wat daily's en orichalcum…

Die 100% extra damage met boog (while hidden) is zeer nice

Acties:
  • 0Henk 'm!
Bas170 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:10:
[...]

Ability points krijg je ook door Tombs te verkennen ;)
Heb de map al lang 100% vol. maar heb volgens de ubisoft app ook iemand inmijn friend list die een pak meer ability points heeft, zal wel de xp glitch zijn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bas170

Bas170

@AntiChrist7 volgens mij kloppen de stats in de Ubisoft Club uberhaupt niet.

Ik heb m'n schip aardig geupgrade en zit op lvl 55.

Toch staan regio's op 1%, schip upgrades op 1% en heb ik 0 ability points gekregen 8)7

Al moet ik zeggen dat ik een paar maanden geleden voor het laatst heb gespeeld, misschien dat die pagina daar wat moeite mee heeft.
Zal Odyssey vanavond weer eens opstarten, kijken of het dan wel klopt.

EDIT: en volgens de app heb ik 100% schip upgrades, wat niet kan want toen de nieuwe tiers voor het schip kwamen heb ik die niet geupgrade 8)7

Bas170 wijzigde deze reactie 10-05-2019 13:25 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 06:23
Tot nu toe bevalt de laatste DLC me wel, ik heb alleen geen idee waar m'n weekend nu gebleven is :9

Ah well, volgend weekend weer verder :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ok, ik geef geen zier voor cosmetics, maar als je een paar duizend orichalcum hebt probeer je de slotmachine wel eens. En deze was wel grappig:

https://imgur.com/a/82rZyyr

(ik weet nog altijd niet hoe deftig afbeeldingen te plaatsen)

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 12-05-2019 21:17 (21%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:25

sjaool

Every life should have 9 cats

AntiChrist7 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:16:
Ok, ik geef geen zier voor cosmetics, maar als je een paar duizend orichalcum hebt probeer je de slotmachine wel eens. En deze was wel grappig:

https://imgur.com/a/82rZyyr

(ik weet nog altijd niet hoe deftig afbeeldingen te plaatsen)
Gewoon de IMG tags gebruiken of het icoontje boven in de editor.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0Henk 'm!
Had ik nochtans gedaan, maar hij kwam niet te voorschijn in de post.

Wel balen dat de volgende dlc pas in juni is. De game is wel nog leuk om in rond te lopen en wat random missies te doen met YT op de achtergrond als je alles hebt gedaan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
AntiChrist7 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:29:
Had ik nochtans gedaan, maar hij kwam niet te voorschijn in de post.

Wel balen dat de volgende dlc pas in juni is. De game is wel nog leuk om in rond te lopen en wat random missies te doen met YT op de achtergrond als je alles hebt gedaan
Dat komt omdat je niet linkt naar de afbeelding (url eindigt op *.png of jpg etc.), maar naar de pagina zelf.

Het adres van de afbeelding is in dit geval https://i.imgur.com/qzE2j15.jpg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Poops_McGhee
jacolc schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:54:
Ik heb eindelijk de abstergo set compleet weten te krijgen. Erg blij mee, het kostte heel wat daily's en orichalcum…

Die 100% extra damage met boog (while hidden) is zeer nice
Die set heb ik ook laatst compleet gekregen. Eindelijk! Maar na het "aantrekken" ervan, voelt het helemaal niet in deze wereld thuis, dus heb ik het maar "in de kast" gehangen. De 100% extra bow damage is wel leuk. Ik gebruik de bow alleen nooit hidden, dus in Assassin spec heb je er weinig aan. Cosmetisch gezien is het wel een leuke outfit, maar niet in Odyssey. In GTA Online zou het niet misstaan :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Poops_McGhee schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:58:
[...]

Die set heb ik ook laatst compleet gekregen. Eindelijk! Maar na het "aantrekken" ervan, voelt het helemaal niet in deze wereld thuis, dus heb ik het maar "in de kast" gehangen. De 100% extra bow damage is wel leuk. Ik gebruik de bow alleen nooit hidden, dus in Assassin spec heb je er weinig aan. Cosmetisch gezien is het wel een leuke outfit, maar niet in Odyssey. In GTA Online zou het niet misstaan :D
Maar dat is het mooie van AC: Odyssey: als de looks je niet aanstaan, maar de specs wel, dan verander je toch gewoon de looks?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jacolc
Poops_McGhee schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:58:
[...]

Ja ik moet eerlijk bekennen dat ik het om te zien ook niet echt mooi vond. Ik gebruik de looks van de immortal set.

• Poops_McGhee
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 07:46:
[...]

Maar dat is het mooie van AC: Odyssey: als de looks je niet aanstaan, maar de specs wel, dan verander je toch gewoon de looks?
Ja klopt, maar in dit geval staan ze me beiden niet aan. De looks van de set an sich wel, maar het hoort totaal niet thuis in de game wereld, of meer de animus simulaties in de game. Ik heb de meeste andere sets dan ook voor de perks, maar voor de rest is het niet heel interessant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snefkens
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22:22
Zit nu vast waarbij ik 3 quests heb die ik niet kan afsluiten door bugs.

1 missie moet ik iemand begeleiden over de grens. Daar loopt npc gewoon niet mee.

Tweede missie moet ik praten met een Spartaanse polemarch, hij praat wel. Twee zinnen en dan sluit de missie niet. Kan ik weer met hem praten dan zegt hij hetzelfde.

Derde missie is dat ik moet praten met lykaon om de missie te sluiten. Maar ik kan niet met hem praten.

Nog nooit eerder gehad dat ik zoveel missies niet kon afsluiten of spelen. Lees er op internet ook veel over. Toch best slecht dat dit gebeurt.

Wel vaker het probleem bij ubisoft. Bij the division heb ik ook een missie die ik niet kan afsluiten.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21-02 19:46

SideShow

Administrator

Even wat zitten experimenteren met de nvidia freestyle experimental feature, beschikbaar via geforce experience.

Niet alleen zit er een mooie sharpening filter in (voor in die gevallen dat Reshade lumasharpen niet zou werken in een bepaalde game), ook heb je wat extra speelgoed *O*

De painterly filter ziet er ingame, met de juiste settings, echt ongelofelijk uit. :9~

http://users.telenet.be/dropbox/ac.jpg

http://users.telenet.be/dropbox/specs.html

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:23

-SaveMe-

-klik-

Na Days Gone deze weer opgepakt, maar kom er maar moeilijk in. Sowieso weer ff wennen die hoveelheid aan control / knoppen combos/ Game lijkt wel te vol met content te zitten, teveel (onzinnige) loot en veel te veel (filler) quests. Ik doe alles het liefst stealth, maar de game lijkt ook wel heel erg op swaard combat te leunen.

Wat ik overigens ook nog niet snap zijn die battles, wat is de betekenis er van en ben ik nu voor Sparta (wat ik aanvankelijk dacht) of voor Athena of maakt dat niks uit ?

En ik heb nu een speciale quest voor een boar, maar die krijg ik echt niet dood. Als er van die kleintjes bijkomen ben ik echt het haasje ...

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21-02 18:02
Gisteren veel vastlopers gehad na de update naar Odyssee 1.30. (5 vastlopers in 1,5 uur)

Toen mijn NVDIA drivers bijgewerkt, is nu gelukkig weer helemaal opgelost. Na 3 uur geen enkele vastloper meer. Ik heb een RTX 2060.

Even als tip.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Wat is het nut van die battles voor provincies? Ik had een provincie op non fortified, dan kun je zo'n battle doen. Iets later kilde ik een leader ergens. Die zat gewoon ergens zielig op de grond? En ineens is heel de provincie weer fortified en kan ik die batle niet meer doen ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22-02 13:25

westergas

rikkie_pc

Laat op het feestje?
Gisteren maar eens geïnstalleerd. Had gehoopt op een redelijk stabiele 60fps op 3440x1440 met mijn 1080Ti. Weer een illusie armer ;)

Dit is mijn eerste AC spel wat ik ga spelen maar heb niet het idee dat ik veel mis. Heb er zin in in ieder geval, ziet er best leuk uit :)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jacolc
-SaveMe- schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 21:53:
Wat ik overigens ook nog niet snap zijn die battles, wat is de betekenis er van en ben ik nu voor Sparta (wat ik aanvankelijk dacht) of voor Athena of maakt dat niks uit ?

En ik heb nu een speciale quest voor een boar, maar die krijg ik echt niet dood. Als er van die kleintjes bijkomen ben ik echt het haasje ...
Het personage dat je speelt is een huurling. Deze kan dus zowel voor Sparta als voor Athene ingehuurd worden. Je hebt vrienden en vijanden aan beide kanten van de oorlog. Je kunt niet 1 kant kiezen (Dit vind ik persoonlijk wel jammer).

Die boar is onderdeel van de Artemis questline. Ik zie veel mensen die klagen over de moeilijkheid van de boar. Als tip zag ik voorbijkomen om een hoge bounty te krijgen en dan die huurlingen mee te lokken in de vechtzone met die boar. Zodat hun elkaar gaan aanvallen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

@jacolc Thanks! Die battles vind ik niet zo interessant, speel ook het liefst stealth/bow en daar past dit eigenlijk niet bij ....

De moeilijkheids spike bij die boar is echt belachelijk. Hij blijft maar Adds spawnen en regenerate ook nog eens health. Heb hem uiteindelijk weten te cheesen, maar totaal uit de game deze fight ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Gisteren nog even een paar uur zitten spelen. Leuk spel maar ben wel erg teleurgesteld in de performance op de PC. Jammer dat je daar in de reviews niets over terug leest. Onspeelbaar is wat overdreven maar ik stoor me er wel aan. Ben ook zeker niet de enige en er lijkt geen fix te zijn. Ubisoft laat in deze ook niets van zich horen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jacolc
westergas schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:04:
Gisteren nog even een paar uur zitten spelen. Leuk spel maar ben wel erg teleurgesteld in de performance op de PC. Jammer dat je daar in de reviews niets over terug leest. Onspeelbaar is wat overdreven maar ik stoor me er wel aan. Ben ook zeker niet de enige en er lijkt geen fix te zijn. Ubisoft laat in deze ook niets van zich horen.
Waarom neem je aan dat het door het spel komt en niet door je PC?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

jacolc schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:41:
[...]

Waarom neem je aan dat het door het spel komt en niet door je PC?
Omdat meerdere mensen precies hetzelfde hebben als ik, het spel is gewoon niet goed geoptimaliseerd. Ik ga fps maar locken op 50, dat schijnt te helpen tegen de microstutters.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik had gisteren echt severe slowdowns. Om de seconde, gewoon 1 a 2 seconden stilstaand beeld:

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True