I&N Feedback-topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:35
Even los van het idee vind ik het wel vreemd om in het topic zelf de plusjes te gaan tellen, maar in een ander topic eventueel commentaar te gaan tellen. Dat is meten met twee maten. Dan kan je beter volgende keer een post ernaast zetten met plusjes voor niet splitsen of allebei naar het mod topic verwijzen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
MrAngry schreef op maandag 24 juni 2024 @ 13:23:
Even los van het idee vind ik het wel vreemd om in het topic zelf de plusjes te gaan tellen, maar in een ander topic eventueel commentaar te gaan tellen. Dat is meten met twee maten. Dan kan je beter volgende keer een post ernaast zetten met plusjes voor niet splitsen of allebei naar het mod topic verwijzen.
Een poll had wellicht beter gewerkt, mee eens. Puntje voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03:33
rens-br schreef op maandag 24 juni 2024 @ 10:15:
[...]

Ik vind de zoekfunctie zelf geen goed alternatief voor twee losse topics, om eerlijk te zijn. De zoekfunctie is daarvoor, naar mijn idee, te beperkt. Sowieso is zoeken in zulk grote ervaringen topics altijd een beetje een kriem.
Dat laatste onderschrijf ik in het algemeen.
Dat gezegd hebbende. Er zijn inmiddels 32 plusjes gemaakt op mijn post en zie ik in dit topic maar 2 bezwaren tegenkomen. Er lijkt dus voldoende animo te zijn voor een los topic, dus we gaan een splitsing maken. Wat mij betreft kan dit gezien worden als proefballon, dus we zullen over een een maand of 2 eens kijken of het een succes was.

Het nieuwe topic is hier te vinden: [KPN Glasvezel/xDSL] Prijzen, overstappen en aanbiedingen
Leuk. Ik ben benieuwd hoe het de komende twee maanden gaat.
Lord_Dain schreef op maandag 24 juni 2024 @ 11:42:
Ik snap de overweging hoor, maar ik vrees toch wel dat het ten koste gaat van de animo in het originele draadje wat nu dan specifiek voor inhoud/techniek bedoeld is. Daarnaast levert het jullie ook weer extra werk op qua moderatie want de meeste mensen lezen de topic regels niet eens. Benieuwd hoe het proefballonnetje gaat.
Dat eerste zou best mee kunnen vallen. Als ik een kijkje neem in Videokaarten en Beeldschermen dan zijn ervaringen en discussie (in CJ's topic) zelfs nog opgesplitst. CJ's topic zakt soms 10-14 dagen weg en als er nieuws is dan is er ook meteen een flurry aan goed onderbouwde beschouwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Supersnel internet: echt nodig, leuk om te hebben of FOMO?

Mag dit topic sticky bovenaan in de lijst? Goed om dit onderwerp centraal te bespreken, naar te kunnen verwijzen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marktweakt
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-05 16:00
@rens-br Zou je in mijn topic Odido Klik&Klaar de volgende tekst in het gele kader willen opnemen:

"Let op: voordat je een vraag stelt in dit topic graag eerst in de Topic FAQ in de openingspost kijken of je vraag daar al is beantwoord"

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
marktweakt schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:39:
@rens-br Zou je in mijn topic Odido Klik&Klaar de volgende tekst in het gele kader willen opnemen:

"Let op: voordat je een vraag stelt in dit topic graag eerst in de Topic FAQ in de openingspost kijken of je vraag daar al is beantwoord"

Alvast bedankt.
Inmiddels gedaan door mijn collega zie ik. 👍 Handigste voor de volgende keer is om even een topic report aan te maken. Dan zien we het allemaal en kan het het snelste worden opgepakt.
Pagina: 1 2 Laatste