Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:19
Ik heb de laatste week vaak last dat ik uit de server wordt gegooid en disconnected ben bij Origin.
Zodra ik weer in de game ben gebeurd dit vaak nog een keer.

Iemand dergelijke ervaring en weet wat te doen. Super irritant als je weer wilt joinen bij je maten en de server is vol.

Tips zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Layumi schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 16:46:
Ik heb de laatste week vaak last dat ik uit de server wordt gegooid en disconnected ben bij Origin.
Zodra ik weer in de game ben gebeurd dit vaak nog een keer.

Iemand dergelijke ervaring en weet wat te doen. Super irritant als je weer wilt joinen bij je maten en de server is vol.

Tips zijn welkom
Ik heb vaak een disconnect omdat Origin weigert te updaten met de VPN aan. Geen idee of dat bij jou het geval is?
En volgens mij is het een bekende bug dat je via join-game op 1 van je origin-vrienden een server wel lijkt te joinen, de map inlaadt en daarna weer in de queue terecht komt. Enige manier is om in het hoofdmenu de server op te zoeken waar je vriendin in spelen, die via de advanced search het servernummer in te voeren, dat te joinen en dan in-game aan je vrienden vragen om plek te maken in de squad.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Deathchant schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:42:
[...]

Ik heb vaak een disconnect omdat Origin weigert te updaten met de VPN aan. Geen idee of dat bij jou het geval is?
En volgens mij is het een bekende bug dat je via join-game op 1 van je origin-vrienden een server wel lijkt te joinen, de map inlaadt en daarna weer in de queue terecht komt. Enige manier is om in het hoofdmenu de server op te zoeken waar je vriendin in spelen, die via de advanced search het servernummer in te voeren, dat te joinen en dan in-game aan je vrienden vragen om plek te maken in de squad.
Game jij met VPN aan? Lijkt mij niet echt wenselijk toch qua snelheid van de verbinding?

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:19
RBN026 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 18:20:
[...]

Game jij met VPN aan? Lijkt mij niet echt wenselijk toch qua snelheid van de verbinding?
Nope geen VPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Vandaag BF V gekocht in de aanbieding. Vol verwachting opgestart en krijg 25-35 FPS wat het compleet onspeelbaar maakt. Ik kijken; mijn cpu draait tussen de 50-60% en GPU tussen 55-65% weinig load. Zie ik het internet helemaal vol staan met tips&tricks om een betere framerate te krijgen... Ik heb al een paar dingen geprobeerd maar dit hielp niks. Doe ik er maar beter aan om maar geld terug te vragen? Ik heb totaal geen zin om hier uren mee bezig te zijn..

Ik heb totaal geen dikke specs, maar alles op Low/medium in games draait altijd 60+ FPS. (i7 4770 - GTX 970 - 24gb RAM)

[ Voor 5% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 19-03-2020 22:57 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
@Mother_Goozz future frame rendering al aangezet? Staat bij je grafische opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:07

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

@Mother_Goozz en DX12 aanstaan? (DX11 werkt beter)

[ Voor 22% gewijzigd door 42dpi op 19-03-2020 23:30 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

42dpi schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 23:30:
@Mother_Goozz en DX12 aanstaan? (DX11 werkt beter)
plaspvd schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 23:00:
@Mother_Goozz future frame rendering al aangezet? Staat bij je grafische opties.
Dank voor de reacties. Ik heb een 20 minuten lange video doorlopen met stappen om het allemaal te optimaliseren, en ging van 30fps naar 35-40 wat nog niet speelbaar is voor mij. Ik heb een refund aangevraagd, ik snap echt niet dat de game zo slecht kan lopen op hardware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:54:
[...]

[...]

Dank voor de reacties. Ik heb een 20 minuten lange video doorlopen met stappen om het allemaal te optimaliseren, en ging van 30fps naar 35-40 wat nog niet speelbaar is voor mij. Ik heb een refund aangevraagd, ik snap echt niet dat de game zo slecht kan lopen op hardware...
Op welke resolutie speel je? Neem aan op 1080p ? Vsync uitgezet neem ik aan.

BFV is nogal een zware game. Zowel je CPU engzins maar zeker je GPU beginnen hier toch duidelijk te oud voor te raken. Mogelijk ook te weinig VRAM op je GPU.

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 20-03-2020 14:00 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:07

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik heb bij release nog met BF5 gespeeld op een i7 5820K 16GB DDR4 en een EVGA 970 ging toen ook prima op 1920x1200 (ish: ik game windowed)

@Mother_Goozz
Wat gebeurde er toen je alles op low zetten zelfde FPS?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 00:15
Help!!!! schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:59:
[...]

Op welke resolutie speel je? Neem aan op 1080p ? Vsync uitgezet neem ik aan.

BFV is nogal een zware game. Zowel je CPU engzins maar zeker je GPU beginnen hier toch duidelijk te oud voor te raken. Mogelijk ook te weinig VRAM op je GPU.
Ik draai bf5 anders 60fps strak op low latency settings met een fx9590 en een rx480. Zijn systeem is met name op cpu gebied zo'n 30% sneller, gpu ongeveer gelijk. Hij zou dat spel gewoon zonder probleem moeten kunnen draaien.

Ik zou als ik hem was een paar metingen in hwinfo64 aanzetten en van daaruit verder kijken.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Deze guide heb ik helemaal nagelopen. Ik kwam niet boven 50+ en dat was op 1600x900 en niet eens 2550x1440 (standaard resolutie) GPU en CPU werden voor 50% gebruikt, waar het hem verder in zat, ik heb geen idee. Ook al heb ik er 24 euro voor betaald en geen volle prijs, dit vind ik onacceptabel (al helemaal omdat ik dit met geen enkele andere game heb)
@Mother_Goozz
Wat gebeurde er toen je alles op low zetten zelfde FPS?
Maakte dus geen verschil. Medium of super low ik zag miss een 1-3 fps verbetering....

[ Voor 15% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 20-03-2020 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 08:50
Mother_Goozz schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 16:22:
[YouTube: 🔧 Battlefield V: Dramatically increase performance / FPS with any setup! BFV / BF5 FPS Boost]

Deze guide heb ik helemaal nagelopen. Ik kwam niet boven 50+ en dat was op 1600x900 en niet eens 2550x1440 (standaard resolutie) GPU en CPU werden voor 50% gebruikt, waar het hem verder in zat, ik heb geen idee. Ook al heb ik er 24 euro voor betaald en geen volle prijs, dit vind ik onacceptabel (al helemaal omdat ik dit met geen enkele andere game heb)

[...]

Maakte dus geen verschil. Medium of super low ik zag miss een 1-3 fps verbetering....
Ik weet 100 procent zeker dat als je cpu zou upgraden, dit enorm zou schelen!
Jou specs zijn ook gewoon aan de lage kant om dit spel fatsoenlijk te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik heb gisteren ook BF5 year2 gekocht. Ook ik heb een 4770 met 16GB geheugen en een GTX 1060 3GB. De laatste keer dat ik een game speelde op de computer was 2 jaar terug gloof ik. In tussen tijd nooit drivers geinstalleerd of iets. Als monitor gebruik ik een 27" 2560x1440 scherm. Ik heb de game geinstalleerd en alleen de resolutie op 2560x1440 gezet. Ik heb in Origin de FPS weergave aangezet. De game draaid netjes 60+ fps zonder dips (te voelen althans). Het kan dus prima met een 4770, het speelde lekker.

[ Voor 3% gewijzigd door ocdaan op 20-03-2020 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

TakeAway schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 16:30:
[...]

Jou specs zijn ook gewoon aan de lage kant om dit spel fatsoenlijk te kunnen spelen.
Ik heb games die er 100x beter uit zien dan BF5 en beter draaien. Zolang mijn CPU EN GPU op 50% blijft draaien ipv 100% weet ik dat het niet aan de oude hardware ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

TakeAway schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 16:30:
[...]

Ik heb een i7 9700K en een EVGA GTX 970 en ik draai 70fps met alles op low (mesh quality op high), en dat op de 2560x1440 reso.
Daarvoor had ik een i7 2600K met dezelfde GTX 970 en toen was het 55-60 fps. Ik draai gewoon DX11, en ik heb werkelijk nooit issues met framerates. Dus ik ondersteun die theorie dat het aan de CPU ligt ook niet echt. Er moet bij Moeder Gans iets anders aan de hand zijn (al zou ik even niet weten wat). Ik heb wel GeForce experience niet, en gewoon alleen de noodzakelijke drivers draaien. Dus geen andere software die bij de drivers komen (alles behalve HD audio uitgevinkt).

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Mother_Goozz schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 17:06:
[...]

Ik heb games die er 100x beter uit zien dan BF5 en beter draaien. Zolang mijn CPU EN GPU op 50% blijft draaien ipv 100% weet ik dat het niet aan de oude hardware ligt...
Ik vind dat toch raar. Vaak als een game vanwege slechte optimalisatie niet mooi draait zie je vaak of cpu of gpu op 100% draaien. Dat is dus volgens jouw zeggen niet het geval. Hoe warm wordt de cpu en gpu eigenlijk? In hwinfo64 kan je bij sensors temperatuur grafieken aanzetten. Jouw systeem zou dit spel gewoon prima moeten kunnen draaien op low settings.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:20

Shabbaman

Got love?

Een GTX 970 heeft toch op z'n minst wel 4 GB?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Klopt het dat ik sommige assignments niet kan wegspelen, omdat zij elke keer terug blijven komen.
Is er een duidelijke website waar je alle assignments overzichtelijk kunt aflezen, wat je moet doen om hem te behalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

noud schreef op zondag 22 maart 2020 @ 14:34:
Klopt het dat ik sommige assignments niet kan wegspelen, omdat zij elke keer terug blijven komen.
Is er een duidelijke website waar je alle assignments overzichtelijk kunt aflezen, wat je moet doen om hem te behalen?
Het is juist de bedoeling dat ze terugkomen zodat je zo Company Coins kan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Shabbaman schreef op zondag 22 maart 2020 @ 14:45:
[...] Het is juist de bedoeling dat ze terugkomen zodat je zo Company Coins kan farmen.
Okay. Ik blijft het een vervelend gezicht vinden, zoveel dingen die ik nog moet unlocken. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

noud schreef op zondag 22 maart 2020 @ 16:16:
[...]

Okay. Ik blijft het een vervelend gezicht vinden, zoveel dingen die ik nog moet unlocken. Haha
Wen er maar aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Sinds de laatste patch is er wel echt veel stuk gemaakt. Herladen in het vliegtuig werkt niet net als repareren.

[ Voor 34% gewijzigd door DrumandBass op 24-03-2020 21:57 . Reden: n00b ]

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

noud schreef op zondag 22 maart 2020 @ 16:16:
[...]

Ik kom bijna nooitmeer in het assignmentmenu, en mijn lijstje van 4 assignments vul ik ook niet meer. Achterlijke assignments met 10 headshots in 1 life in objective areas en dat soort shit. Nope, ga ik geen ergernis aan verspillen. Spel is al 2 jaar uit, en ze hebben nog steeds niet gefixed dat de assignments automatisch behaald zijn wanneer je aan die voorwaardes voldoet ookal heb je ze niet actief in een slot zitten. Het zijn er zo ontzettend veel...dat kunnen ze best doen. Toevallig had ik afgelopen week de 10 headshots in 1 life met de krag jorgensen, maar ik had de assignment niet aanstaan. Dus fuck it all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
DrumandBass schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 21:24:
Sinds de laatste patch is er wel echt veel stuk gemaakt. Herladen in het vliegtuig werkt niet net als repareren.
Daar merk ik nou weer niks van. De piloten zijn nog steeds bloedirritant zoals altijd ;)

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
MainframeX schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:26:
[...]

Daar merk ik nou weer niks van. De piloten zijn nog steeds bloedirritant zoals altijd ;)
Jep, ze moeten de Fliegerfaust buffen of de AA's. Nog beter gewoon beide buffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

RBN026 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:06:
[...]

Jep, ze moeten de Fliegerfaust buffen of de AA's. Nog beter gewoon beide buffen!
Ja eens. Ja, de fliegerfaust doet per schot nog evenveel damage, maar er komen nu maar 2 salvo's uit, en de vliegtuigen zijn veel te snel om elk salvo te laten raken, ergo zijn vliegtuigen dus overpowered of AA mogelijkheden underpowered.

Ik vind eigenlijk hetzelfde ook met tanks. Ik heb 5 bazooka-kogels en dynamiet. Maar ik krijg in mijn eentje een tank niet kapot. Als ik 5x met de bazooka schiet, waarvan 4 raak en 1x mis en 1 dynamiet raak en 2 dynamiet mis, krijg ik een tank niet kapot. Vaak met 2 of 3 man lukt het ook niet, want je gaat zo snel dood (niet alleen door de tank maar door de rest eromheen) dat het bijna onmogelijk lijkt om een tank kapot te krijgen.

Dus de fliegerfaust equippen geeft weinig satisfaction, maar de bazooka/panzerfaust ook niet, tenminste niet op tanks. Er zijn zoveel potjes dat ik me wil storten op tankbusting, maar dan ben ik een uur aan het spelen en geen enkel voertuig gesloopt. Dat is frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:06

M2M

medicijnman

Het echte probleem zit 'm in de combinatie mapdesign en het feit dat je van afstand geen counter hebt tegen armor of vliegtuigen. Een rijtje tanks die zichzelf als sniper op een heuvel positioneren zijn niet kapot te krijgen. Vliegtuigen die boven AA range vliegen kunnen wel bommen laten vallen, maar niet beschadigd worden door grondpersoneel.

Gecoördineerd kun je wel eenvoudig vliegtuigen neerhalen met de fliegerfaust. Twee of 3 man die hetzelfde vliegtuig targetten maakt het vliegtuig, binnen effectieve AA range, geen schijn van kans. Maar als ik dan dit zie:

Is er toch wel iets mis met de balanskwestie...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
@Deathchant Op zich kan ik nog wel inkomen dat je meer dan één persoon nodig hebt om een tank neer te halen. Wat me eigenlijk nog het meest tegen staat is dat je als tankspeler ook irritant defensief kan spelen door op een strategisch punt op afstand te blijven en maar te blijven schieten. Zeer irritant gedrag wat eigenlijk alleen maar een hoge killcount in de hand speelt en je team geen hol verder helpt met pushen.

Vliegtuigen hoeven wat mij betreft niet generfed. Ze zijn in mijn ogen krachtig genoeg om in capabele handen het verschil te maken in een pot. AA moet naar mijn weten echt wel veel sterker. In die AA batteries blijf ik maar schoten raken en het helpt allemaal niets.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

MainframeX schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:26:
@Deathchant Op zich kan ik nog wel inkomen dat je meer dan één persoon nodig hebt om een tank neer te halen. Wat me eigenlijk nog het meest tegen staat is dat je als tankspeler ook irritant defensief kan spelen door op een strategisch punt op afstand te blijven en maar te blijven schieten. Zeer irritant gedrag wat eigenlijk alleen maar een hoge killcount in de hand speelt en je team geen hol verder helpt met pushen.

Vliegtuigen hoeven wat mij betreft niet generfed. Ze zijn in mijn ogen krachtig genoeg om in capabele handen het verschil te maken in een pot. AA moet naar mijn weten echt wel veel sterker. In die AA batteries blijf ik maar schoten raken en het helpt allemaal niets.
Ja agreed. Ik weet ook niet altijd wat het beste is om te doen. Maar in de AA zitten helpt idd niet. Wat misschien wel helpt is meerdere AA's neerzetten en dan niet kilometers van elkaar vandaan. Maar ja die mogen idd wat sterker.

Qua tanks, tja, ik wil niet altijd doodgaan iedere keer als ik engage met een tank, ik doe alleen maar damage, maar verder eigenlijk niks. Dan speel ik liever infantery only, maar soms voel ik ook een drang als assault om tanks kapot te maken, maar dan is het enige dat ik doe "slechts" een beetje damage inflicten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GxZKg0mmxRP5AUlGpFBonMu_vWY=/f/image/wLZcg6LxDtGYPuKKIYXYlBSF.jpg

Dit is de max load op mijn pc met BF V (meestal ligt die nog wat lager, dit was in een 64 player map).
Met sommige maps haal ik dus bijna niet eens boven de 30FPS!
Settings op LOW of Ultra maakt maar een paar FPS uit. Het is mij een raadsel deze game 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 26-03-2020 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

En het gebruik van je videoegeheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Shabbaman schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:44:
En het gebruik van je videoegeheugen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zi2mTdaW5gL6IrTpFsNuwYEERzM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/haO23CrarhS4vush8urCE2XJ.jpg?f=fotoalbum_large

En 43fps was dan nog redelijk "hoog" zat met gemak ook tegen de 30 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Heb je maar 3GB videogeheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

4GB het gaat om een GTX970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Effectief maar 3,5 gb en weet niet op welke resolutie je speelt maar die 970 is wel echt de limiterende factor hier. 1440p zag ik en je cpu is ook al gedateerd overigens is het opgevallen dat sinds de laatste update van Windows/bfv de game zeer cpu intensief is geworden waar ik met mijn 6700k/gtx1080 altijd 100+ fps had ik nu redelijk veel dips ervaar naar ~80

[ Voor 31% gewijzigd door TRAXION op 26-03-2020 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

TRAXION schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 22:58:
[...]

Effectief maar 3,5 gb en weet niet op welke resolutie je speelt maar die 970 is wel echt de limiterende factor hier. 1440p zag ik en je cpu is ook al gedateerd overigens is het opgevallen dat sinds de laatste update van Windows/bfv de game zeer cpu intensief is geworden waar ik met mijn 6700k/gtx1080 altijd 100+ fps had ik nu redelijk veel dips ervaar naar ~80
Heee Pixel, NaNthor hier :) Tja, ik ben het voorbeeld waarbij het wél goed werkt. Ik heb nooit issues gehad. Ik heb ook een GTX 970 FTW+ van EVGA; ik heb dan wel een i7 9700K nu, maar voorheen een 2600K. En ik heb altijd steady 60-70 fps op 1440p gehad met alles behalve mesh quality op low. Dus er moet iets anders zijn waarom hij problemen blijft houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Wat je nog even kan controleren: boost je videokaart wel de gpu en vram in-game? Dat zou met MSI afterburner snel duidelijk moeten worden.

Heb zelf ook een 970 GTX, daar moet véél meer in zitten, zelfs met oudere cpu moet 80 - 100 goed mogelijk zijn. Er vanuit gaande dat de game niet opeens 2 keer zo zwaar geworden is ten opzichte van vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

TRAXION schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 22:58:
[...]

Het mag dan oude hardware zijn maar met mijn andere games: Destiny 2 medium settings 100+FPS Battlefront 2 medium 70fps gemiddeld. Borderlands 3 medium settings 60-80fps Call of duty Modern Warfare medium settings 60fps en kan zo nog wel even doorgaan allemaal beetje zelfde resultaat. En allemaal gebruiken ze de GPU&Cpu veel intensiever dan BF5.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:32:
[...]

Wat je nog even kan controleren: boost je videokaart wel de gpu en vram in-game? Dat zou met MSI afterburner snel duidelijk moeten worden.

Heb zelf ook een 970 GTX, daar moet véél meer in zitten, zelfs met oudere cpu moet 80 - 100 goed mogelijk zijn. Er vanuit gaande dat de game niet opeens 2 keer zo zwaar geworden is ten opzichte van vorig jaar.
Ik ga vanmiddag eens kijken.
Ik verwacht geen high/ultra settings op 1440p maar overclocked moet medium/low settings prima minstens 60fps opleveren zoals met al mijn andere games. Bf5 is met lezen van alle dingen volgens mij gewoon slecht geoptimaliseerd :|

[ Voor 34% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 27-03-2020 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Mother_Goozz schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:33:
[...]

Het mag dan oude hardware zijn maar met mijn andere games: Destiny 2 medium settings 100+FPS Battlefront 2 medium 70fps gemiddeld. Borderlands 3 medium settings 60-80fps Call of duty Modern Warfare medium settings 60fps en kan zo nog wel even doorgaan allemaal beetje zelfde resultaat. En allemaal gebruiken ze de GPU&Cpu veel intensiever dan BF5.

[...]

Ik verwacht geen high/ultra settings op 1440p maar overclocked moet medium/low settings prima minstens 60fps opleveren zoals met al mijn andere games. Bf5 is met lezen van alle dingen volgens mij gewoon slecht geoptimaliseerd :|
Ja, er moet iets anders aan de hand zijn. je kan ook de tool HWinfo er eens naast open houden, kijken wat er gebeurt qua max/min waardes qua gebruik, temperaturen, voltages en snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Mother_Goozz schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:33:
[...]

[...]

Zet maar op low en kijk dan wat de load op je cpu is als dan niet 1 van de cpu of gpu 100% load heeft is het driver issue etc maar zoals ik al aangeef 1440p trekt teveel bandbreedte over de memory bus van een gtx970 doordat deze gecastreerd is kan dit hele nare gevolgen hebben op hogere resoluties en hoge texturen zoals bfV.

Zet anders eens voor de grap renderscale op 75% oid en draai eens singleplayer of 16 player Squad game mode 64 player is verrekte zwaar voor een een quad zelfs met ht.

En zoals ik al aangaf is het moeilijk te vergelijken met de laatste micro patches van MS en de game engine aanpassingen van EA mijn performance is sinds de release al zeker met 30% terug gevallen en dit is enkel cpu usage. Gtx1080 staat op 70% load meeste tijd.

Nog additione info max fps in bfV is afhankelijk van de snelste core op je cpu en gezien een devilscanyon uit mijn hoofd ? Niet echt veel harder gaat dan 4.5 omdat de pll meen ik op de cpu zit kan ik je melden dat ik met mijn 6700k@4.5 geregeld tegen de 80 hang waarbij skylake ook nog eens ddr4 3000mhz mem als voordeel heeft.

Heb je wel een beetje rap geheugen ernaast hangen want dat is ook iets waar bf veel aan heeft bij 64 player games vooral in game modes als breakthrough waar alle actie op elkaar zit.

[ Voor 14% gewijzigd door TRAXION op 28-03-2020 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

TRAXION schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 23:00:
[...]

Zet maar op low en kijk dan wat de load op je cpu is als dan niet 1 van de cpu of gpu 100% load heeft is het driver issue etc maar zoals ik al aangeef 1440p trekt teveel bandbreedte over de memory bus van een gtx970 doordat deze gecastreerd is kan dit hele nare gevolgen hebben op hogere resoluties en hoge texturen zoals bfV.

Zet anders eens voor de grap renderscale op 75% oid en draai eens singleplayer of 16 player Squad game mode 64 player is verrekte zwaar voor een een quad zelfs met ht.

En zoals ik al aangaf is het moeilijk te vergelijken met de laatste micro patches van MS en de game engine aanpassingen van EA mijn performance is sinds de release al zeker met 30% terug gevallen en dit is enkel cpu usage. Gtx1080 staat op 70% load meeste tijd.

Nog additione info max fps in bfV is afhankelijk van de snelste core op je cpu en gezien een devilscanyon uit mijn hoofd ? Niet echt veel harder gaat dan 4.5 omdat de pll meen ik op de cpu zit kan ik je melden dat ik met mijn 6700k@4.5 geregeld tegen de 80 hang waarbij skylake ook nog eens ddr4 3000mhz mem als voordeel heeft.

Heb je wel een beetje rap geheugen ernaast hangen want dat is ook iets waar bf veel aan heeft bij 64 player games vooral in game modes als breakthrough waar alle actie op elkaar zit.
Dank je voor je uitgebreide reactie! Ik heb er geen problemen mee als het daadwerkelijk een limitatie van mijn pc is, maar dit lijkt niet het geval. Mijn cpu (ik check alle cores) en die komen veel al niet boven de 62% load. Daarnaast mijn GPU load blijft meestal ook bij de 60-65% met geheugengebruik tussen de 25-2850MB, dit terwijl al mijn andere games dit tot 3350mb vol gooien. Mijn RAM heb ik overclocked naar 2200mhz, zelfde als processor en videokaart. Ik merk hier best profijt van (behalve bf5) :/

Ik heb zo’n beetje alle tips en guides gevolgd voor de beste instellingen, maar zoals ik eerder aangaf krijg ik dus nauwelijks meer FPS met ultra settings op 1440p of op 1080p met low settings.

Wel merk ik dat heel soms de game wel goed draait, haal ik tussen de 55-65fps en wordt mijn hardware wel beter gebruikt. In meest andere games merk ik dat de GPU de limiterende factor is, dan draait deze op 100% en CPU op 60-70%. Deze wil ik dus ook zsm vervangen.

Nouja, ik wil het topic niet langer vervuilen met deze dingen. Ik heb denk ik gewoon pech hoe de game draait op mijn pc. En gelukkig ben ik verre van de enige met dit probleem. Ik zie zoooo veel Posts en topics met problemen zoals dit op veel betere hardware dan dat ik draai. Laten we hopen op een update die dit beter laat draaien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Mother_Goozz schreef op zondag 29 maart 2020 @ 09:38:
[...]

Dank je voor je uitgebreide reactie! Ik heb er geen problemen mee als het daadwerkelijk een limitatie van mijn pc is, maar dit lijkt niet het geval. Mijn cpu (ik check alle cores) en die komen veel al niet boven de 62% load. Daarnaast mijn GPU load blijft meestal ook bij de 60-65% met geheugengebruik tussen de 25-2850MB, dit terwijl al mijn andere games dit tot 3350mb vol gooien. Mijn RAM heb ik overclocked naar 2200mhz, zelfde als processor en videokaart. Ik merk hier best profijt van (behalve bf5) :/

Ik heb zo’n beetje alle tips en guides gevolgd voor de beste instellingen, maar zoals ik eerder aangaf krijg ik dus nauwelijks meer FPS met ultra settings op 1440p of op 1080p met low settings.

Wel merk ik dat heel soms de game wel goed draait, haal ik tussen de 55-65fps en wordt mijn hardware wel beter gebruikt. In meest andere games merk ik dat de GPU de limiterende factor is, dan draait deze op 100% en CPU op 60-70%. Deze wil ik dus ook zsm vervangen.

Nouja, ik wil het topic niet langer vervuilen met deze dingen. Ik heb denk ik gewoon pech hoe de game draait op mijn pc. En gelukkig ben ik verre van de enige met dit probleem. Ik zie zoooo veel Posts en topics met problemen zoals dit op veel betere hardware dan dat ik draai. Laten we hopen op een update die dit beter laat draaien :9
Nou ik zal bekennen dat ik mijn 6700k niet wou vervangen maar toch stiekum links en rechts kijk voor een nieuwe cpu sinds de laatste pacific update omdat ik merk dat de performance echt flink is afgenomen.
Met bf1 had ik steady 144 fps bij de release van bfv zat ik rond de 120 behalve rotterdam dit ging naar 100 nu zit ik rond de 100 gemiddeld en rotterdam 80 en er draait behalve een game niks anders.

Waar het precies in zit weet ik niet of het windows is of driver optimalisaties of dat de game zwaarder is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
M2M schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:26:
Het echte probleem zit 'm in de combinatie mapdesign en het feit dat je van afstand geen counter hebt tegen armor of vliegtuigen. Een rijtje tanks die zichzelf als sniper op een heuvel positioneren zijn niet kapot te krijgen. Vliegtuigen die boven AA range vliegen kunnen wel bommen laten vallen, maar niet beschadigd worden door grondpersoneel.

Gecoördineerd kun je wel eenvoudig vliegtuigen neerhalen met de fliegerfaust. Twee of 3 man die hetzelfde vliegtuig targetten maakt het vliegtuig, binnen effectieve AA range, geen schijn van kans. Maar als ik dan dit zie:
[YouTube: The most INSANE match I've ever played! - Battlefield V Pacific]
Is er toch wel iets mis met de balanskwestie...
Het grootste probleem wat ik hier zie is dat het überhaupt mogelijk is om third person te kijken in een FPS. Die gast heeft zo gigantisch veel overzicht, dat het gewoon bijna valsspelen is. Laat de view gewoon lekker in de cockpit en verder niets. Succes er dan mee :) En ondanks al z'n kills zie je de tegenstander toch flink optrekken. Heb niet alles bekeken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Ossi schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:23:
[...]En ondanks al z'n kills zie je de tegenstander toch flink optrekken. Heb niet alles bekeken trouwens.
Nou bijna 200 kills! Dat tikt wel aardig op de ticketmeter lijkt mij. Overigens heb ik bij dit filmpje meer het idee dat de tegenstander niet veel doet de vliegtuigen neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Dit is wel pre patch volgens mij? Tanks in 1 strafe is nu iets lastiger omdat je de bommen niet meer zowat tegelijk kunt loslaten. Maar inderdaad het andere team doet niets tot weinig tegen hem dat is iets wat ik ook heel erg mis in Battlefield V het totale gebrek aan samenwerken of overzicht... Voor mijn gevoel is het in V veel erger dan in de vorige titles en juist bij deze is het zo belangrijk omdat je anders als snel figuren krijgt die godlike zijn omdat dat niemand countert...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Post scriptem heeft het wel begrepen:

YouTube: Post Scriptum - Chapter III - Reveal Trailer [2020]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRAXION
Iedereen die bitched op vliegtuigen nee het is niet zo makkelijk als het lijkt.
Als je 2 dedi AA hebt in het enemy team ben je meer bezig met ontwijken van flak dan farmen.

Probleem is dat mensen zich te belangrijk voelen om deze rol op zich te nemen.
Fliegerfaust idem dito 2 fliegers die zich concentreren op air is genoeg om elke piloot terug te dringen.

Tevens hebben beide teams vliegtuigen als zorgt dat iemand flieger gaat en de ander een plane pakt kan je ze met gemak de AA inlokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
vooral dat Amerikaanse vliegtuig, blijf het hilarisch vinden dat in sommige maps je als amerikaan uit een Junkers sprint in een AAA game... ZO moeilijk is het toch niet om een faction specific modelletje toe te voegen? |:( :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snotgeit
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 09:57
Gisteren voor het eerst sinds bijna 2 maanden weer eens gespeeld ( had erg vaak server disconnected of vastlopers die alleen verder gingen als ik Windows taakbeheer in de achtergrond liet lopen, vaag) en moet zeggen dat het probleemloos ging, los van de gebruikelijke ergernissen.

Dacht even weer Rush te spelen maar die is al weer weg, pfff.

Heb de 1 na laatste driver van AMD op een RX 480 gpu (verbruikt meest van de tijd 100% maar temp Max 71 graden) , Ryzen 3600 cpu ( wordt half belast) , 16 gb geheugen en speel op 1440p medium. Framelimiet op 60 en DX11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snotgeit
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 09:57
Wat zit er nou nog aan te komen voor BF5? Is er al een roadmap, info over chapter7? Kan zo niks betrouwbaars vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Sinds gisteren na een weekje weer een gespeeld. Ligt het aan mij maar zie elke game 2-3 gasten met 200+ rank die scores maken van 80-90 kills tegen 2-3 zelf dood. Niet grappig meer. Domineren hele game. En nee ze cheaten niet ofzo zeggen ze. Lol is er zo wel beetje van af. Compleet uit balans.

Sinds de afgelopen dagen ook ineens spontaan rubberbanding. Onspeelbaar eigenlijk. En kan niet ontdekken waar het em in zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:23

marapuru

db.

Deathchant schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:35:
[...]

Ja agreed. Ik weet ook niet altijd wat het beste is om te doen. Maar in de AA zitten helpt idd niet. Wat misschien wel helpt is meerdere AA's neerzetten en dan niet kilometers van elkaar vandaan. Maar ja die mogen idd wat sterker.

Qua tanks, tja, ik wil niet altijd doodgaan iedere keer als ik engage met een tank, ik doe alleen maar damage, maar verder eigenlijk niks. Dan speel ik liever infantery only, maar soms voel ik ook een drang als assault om tanks kapot te maken, maar dan is het enige dat ik doe "slechts" een beetje damage inflicten.
Zelf vlieg ik het liefst in BF en ik ben best een goede pilot. Als er iets is wat het mij lastiger maakt als piloot dan zijn het mensen die samenwerken met AA en Fliegerfausts. Door dat slim te doen maak je het piloten echt lastig. Tuurlijk zijn er de bommenwerpers die hoog en droog over de map vliegen, dan moet je wel geluk hebben dat je een goede fighterpiloot in je team hebt zitten.

En bedenkt, een piloot hoeft niet dood. Je kunt het hem/haar lastig maken waardoor ie er vanzelf de brui aan geeft.

Een paar tips:
- Ga als Support in de AA zitten, zodra het vliegtuig je ziet duik dan de AA uit. De AA gaat stuk en de piloot denkt dat ie er vanaf is. Wat doe jij? repairen dat ding en er snel in gaan zitten. Bedenk dat iedereen alle lege vehicles en guns kan zien op de map!
- Ga als Assault en pak de Fliegerfaust, probeer naar een plek te gaan waar je ammo kunt pakken en waar vliegtuigen vlaak redelijk in de buurt vliegen. Liefst een plek waar ze langskomen om te reloaden of op weg naar hun eigen homebase. Zorg dat je je aim goed lead en je pakt zo 70% damage op een plane, dan kan de AA of iemand anders het afmaken.
- Ga met twee man Fliegerfausten. Zelfde taktiek als hierboven. Doe dat een paar keer en die pilootjes kappen er wel weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Precies, vliegtuigen zijn goed te counteren met FF en AA en dat zeg ik als iemand die vaak vliegt. De huidige AA doet serieus pijn als ze je raken. Ik heb als Assault altijd FF bij met de hoop dat er iemand in mijn omgeving dat ook heeft. (hopen mag...)

Gisteravond weer een leuk potje met obvious cheater, gelukkig maakt hij wel reclame voor zichzelf en de aimbot...
https://battlefieldtracke.../origin/AbuserGG/overview

[YouTube: Battlefield 5 - Hacking Montage # 1]

DICE wakker worden!!! :X :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

marapuru schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:21:
[...]

Zelf vlieg ik het liefst in BF en ik ben best een goede pilot. Als er iets is wat het mij lastiger maakt als piloot dan zijn het mensen die samenwerken met AA en Fliegerfausts. Door dat slim te doen maak je het piloten echt lastig. Tuurlijk zijn er de bommenwerpers die hoog en droog over de map vliegen, dan moet je wel geluk hebben dat je een goede fighterpiloot in je team hebt zitten.

En bedenkt, een piloot hoeft niet dood. Je kunt het hem/haar lastig maken waardoor ie er vanzelf de brui aan geeft.

Een paar tips:
- Ga als Support in de AA zitten, zodra het vliegtuig je ziet duik dan de AA uit. De AA gaat stuk en de piloot denkt dat ie er vanaf is. Wat doe jij? repairen dat ding en er snel in gaan zitten. Bedenk dat iedereen alle lege vehicles en guns kan zien op de map!
- Ga als Assault en pak de Fliegerfaust, probeer naar een plek te gaan waar je ammo kunt pakken en waar vliegtuigen vlaak redelijk in de buurt vliegen. Liefst een plek waar ze langskomen om te reloaden of op weg naar hun eigen homebase. Zorg dat je je aim goed lead en je pakt zo 70% damage op een plane, dan kan de AA of iemand anders het afmaken.
- Ga met twee man Fliegerfausten. Zelfde taktiek als hierboven. Doe dat een paar keer en die pilootjes kappen er wel weer mee.
Uiteraard zijn tips als deze voor een fervent BF speler als ik niet onbekend ;) Ik speel nu na de nieuwe TTK weer wat meer, en altijd gezamenlijk met tweakers op discord, en ik ben met grote regelmaat met andere GOT'ers aan het fliegerfausten waarbij we allemaal op verschillende posities staan, en dan niet met maar twee man zoals jij zegt. Dat er idd zo nu en dan een vliegtuig neergaat is uiteraard fijn, maar meestal komt dat ook doordat we een erg goeie piloot ([GoT]Prom0) erbij hebben die al flink wat damage doet. Plus, een bijkomend nadeel: het duurt lang; een vliegtuig moet echt meerdere keren overvliegen voordat we structureel meer damage doen. Voordat je het weet is een potje Breakthrough op wake island of Iwo Jima zo voorbij en dan heb je het gevoel dat je bijna niks gedaan hebt en weinig plezier hebt beleefd, tenminste ik dan. Als het nou ook structureel werkt om met regelmaat de piloten uit de lucht te schieten, zou ik meer bevrediging voelen en ook meer aangespoord worden om het te doen.
In november, vóór die dramatische patch, had ik echt plezier erin om te fliegerfausten, maar nu is dat gewoon een stuk minder. Een AA word je AL-TIJD uitgeschoten en vaak zie je vliegtuigen in de lucht niet eens, of althans een miniscuul stipje, maar zij zien jou wel. Resultaat: zij beginnen als eerste te schieten, ik kan niet meer wegkomen en ben dan dood, zeker als ze van die brandbommen erachteraan gooien.

Als we geen piloot in ons team hebben om te helpen, wordt het gewoon lastig. We hebben op een avond ook niet altijd zin om met alle squads alleen maar te gaan fliegerfausten of tankhunten; we willen wat afwisseling. Wanneer piloten dusdanig domineren en het fliegerfausten op deze manier gaat, ga ik meestal de server uit.

Zo geldt hetzelfde met tankhunten; als je een goeie tanker tegenkomt, dan red je het gewoon niet, ook niet met z'n 4en. Zo'n tank draait even 1x rond en dan zijn alle 4 de assaultplayers dood terwijl de tank dan 3 hits (van maar 15 damage, áls het niet al een glancing-blow is) incasseert. Daarnaast gebeurt alle actie op de objectives; tankers, ook goeie, gaan een stukje verder weg staan waardoor het een stuk moeilijker wordt als assault player om in-range te geraken vóórdat een tanker je ziet. Hij ziet je altijd aankomen en dan is het instant death vaak.
Ik was redelijk enthousiast over die M1A1 bazooka, omdat je ook 5 rockets hebt maar ik heb situaties meegemaakt dat 2x dynamiet en 5 rockets een tank gewoon niet stuk krijgen. Het ding doet iig gevoelsmatig weinig damage.

Ik ben zelf niet iemand die in een tank zit, hooguit als bijrijder achter de mitrallieur, maar ook dan lijkt te gelden dat ik een heel salvo leeg kan schieten voordat ik een infantery-kill krijg, terwijl ikzelf met 2 schoten van zo'n zelfde tank direct neerlig.

Dus het is voor mij een beetje mixed; de ene kant kan ik echt plezier ervan hebben om "die ene goeie tanker" te hunten en ook het plezier voelen van em dan ein-de-lijk stuk maken, maar aan de andere kant is dan 1 heel potje voorbij en heb ik niks anders gedaan dan dat. Plus, bij de volgende spawn heeft ie weer een tank en begint het gewoon van voor af aan.

Ik probeer nu niet onnodig negatief te zijn ofzo, ik probeer alleen te onderbouwen waarom de default tegenspreek-kreten (zoals: andere strategie, met meer man fliegeren e.d.) niet altijd werken. In theorie misschien wel, maar we zijn geen robots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Laatst online: 15-09 10:27
ik heb sinds gister dat als ik BFV opstart my keyboard disconnect... ik heb het ook in geen enkele andere applicatie. Iemand hier bekend mee want ik snap er niets meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

haakjesluiten schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 15:32:
ik heb sinds gister dat als ik BFV opstart my keyboard disconnect... ik heb het ook in geen enkele andere applicatie. Iemand hier bekend mee want ik snap er niets meer van
Ik had gisteravond precies dit, Logitech G19. Na herstart werkte het weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Laatst online: 15-09 10:27
DrumandBass schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 15:41:
[...]

Ik had gisteravond precies dit, Logitech G19. Na herstart werkte het weer...
Ik gebruik als keyboard een anne pro. Enige wat ik me kan bedenken is een windows update die ik gister heb geinstaleerd. Restart werkt niet, keyboard opnieuw aansluiten ook niet.

game repair uitgevoerd. Toetsenboard doet het nu maar met een vertraging ik weet niet wat irritanter is :+

[ Voor 12% gewijzigd door haakjesluiten op 07-04-2020 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 14:05
haakjesluiten schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 15:32:
Ah je bent niet de enige. Had het afgelopen maandag ook, zat in een map rotatie en van de ene op de andere map stopte mijn toetsenbord er ook mee. Na een reboot deed hij het idd weer. Vreemd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marapuru
  • Laatst online: 16:23

marapuru

db.

Deathchant schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:53:
[...]

Een AA word je AL-TIJD uitgeschoten en vaak zie je vliegtuigen in de lucht niet eens, of althans een miniscuul stipje, maar zij zien jou wel. Resultaat: zij beginnen als eerste te schieten, ik kan niet meer wegkomen en ben dan dood, zeker als ze van die brandbommen erachteraan gooien.

[...]
Tja, wachten met schieten tot je in range van het vliegtuig bent. Dan weten ze ook minder snel dat je in de AA zit.
Deathchant schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:53:

Als we geen piloot in ons team hebben om te helpen, wordt het gewoon lastig. We hebben op een avond ook niet altijd zin om met alle squads alleen maar te gaan fliegerfausten of tankhunten; we willen wat afwisseling. Wanneer piloten dusdanig domineren en het fliegerfausten op deze manier gaat, ga ik meestal de server uit.

[...]
Snap ik hoor. Als ik voor mijzelf spreek zit ik best wel eens een potje enkel in de AA. Gewoon omdat ik wil volharden en die fucking goede pilot uit de lucht wil knallen :)

En overall, die hele balans van vehicles en infantry is lastig te tunen. Het was in 1942 al een lastige balans soms.

[ Voor 4% gewijzigd door marapuru op 08-04-2020 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellBro
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 08:39
@DrumandBass Wat zou die lui toch motiveren om zo te cheaten?
Er valt geen enkele 'eer' te behalen, skills hebben ze ook niet. Matches voor de overige spelers verzieken is het enige resultaat en kennelijk het doel? Vond al zo vreemd dat veel gasten de laatste tijd door smoke headshots maken en altijd precies weten waar je zit.
Wat zou Dice kunnen fixen om dit te voorkomen, lol gaat er wel uit zo. Heb je al weinig tijd voor potjes, wordt een groot deel ervan ook nog verziekt door zulke lowlifes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 16:51

-tom-562

Oliesjeik

JellBro schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 11:27:
@DrumandBass Wat zou die lui toch motiveren om zo te cheaten?
Er valt geen enkele 'eer' te behalen, skills hebben ze ook niet. Matches voor de overige spelers verzieken is het enige resultaat en kennelijk het doel? Vond al zo vreemd dat veel gasten de laatste tijd door smoke headshots maken en altijd precies weten waar je zit.
Wat zou Dice kunnen fixen om dit te voorkomen, lol gaat er wel uit zo. Heb je al weinig tijd voor potjes, wordt een groot deel ervan ook nog verziekt door zulke lowlifes.
Gewoon, omdat het kan/trollen? :P

Toen ik een jaar of 14 was deed ik dat ook wel eens in mijn counter-strike (1.1/1.3, dus dan hebben we het over 2001 o.i.d. :p) periode, samen met wat vriendjes. Wallhack, aimbot en gaan met die banaan :P anticheat was ed nauwelijks, en het was puur om te trollen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Weet iedereen eigenlijk dat je de meeste Assignments in singleplayer(combined armed) kunt halen?
Behalve the objected missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
-tom-562 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:06:
[...]

Gewoon, omdat het kan/trollen? :P

Toen ik een jaar of 14 was deed ik dat ook wel eens in mijn counter-strike (1.1/1.3, dus dan hebben we het over 2001 o.i.d. :p) periode, samen met wat vriendjes. Wallhack, aimbot en gaan met die banaan :P anticheat was ed nauwelijks, en het was puur om te trollen
Snap de lol er niet van en destijds met cs 1.1 ook niet toen was ik 14 ofzo, juist skils krijgen en uitgemaakt worden voor cheater dat was het mooiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Laatst online: 17:44
noud schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 13:16:
Weet iedereen eigenlijk dat je de meeste Assignments in singleplayer(combined armed) kunt halen?
Behalve the objected missies.
Yep, de meeste kun je behalen in Combined Arms. Echter voor de gouden onderdelen van een wapen gaat dat niet lukken aangezien geen enkel gebied als 'objective' gezien wordt.

(Overigens zwaar balen dat Origin eruit ligt, wilde vanavond even gaan knallen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:01
Goedendag, ik kan Battlefield V niet op DirectX 12 spelen. Heeft iemand enig idee waarom?

Ik heb Windows 10 Pro 64Bit opnieuw geïnstalleerd en daarna ook het spel. Ryzen 3700X met 5700XT.

Het spel start wel op, maar komt in een eindeloze "loop" om op te starten (rechtsbovenin blijft het icon draaien met een zwart scherm).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noud
turkeyhakan schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:39:
Goedendag, ik kan Battlefield V niet op DirectX 12 spelen. Heeft iemand enig idee waarom?

Ik heb Windows 10 Pro 64Bit opnieuw geïnstalleerd en daarna ook het spel. Ryzen 3700X met 5700XT.

Het spel start wel op, maar komt in een eindeloze "loop" om op te starten (rechtsbovenin blijft het icon draaien met een zwart scherm).
Ik heb niet zo veel verstand van dat. Wellicht hebben de servers problemen. Ik kan al paar dagen niet inloggen. Kom je wel in het offline gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:58
DICE trekt na juni de stekker uit de game :-(

https://www.ea.com/games/...efield-v?isLocalized=true

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:52

ThunderNet

Flits!

Er komt geen nieuwe content voor.. Is heel iets anders dan de stekker eruit trekken.

:) Ik vind het niet erg, ik ben wel toe aan goede opvolger voor BF3/BF4 om eerlijk te zijn.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:58
ThunderNet schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:37:
[...]

Er komt geen nieuwe content voor.. Is heel iets anders dan de stekker eruit trekken.

:) Ik vind het niet erg, ik ben wel toe aan goede opvolger voor BF3/BF4 om eerlijk te zijn.
As you are aware, the current Battlefield V Chapter, Into the Jungle, wraps up on April 29. As we look to the future, we will release one more standalone update this summer that brings with it some new content, weapons, and game tweaks
Ja dat gebeurt toch na juni? Je had nog genoeg DLC's kunnen maken, eastern front bijvoorbeeld. De volgende Battlefield komt pas volgend jaar op z'n vroegst. Ik vind het wel jammer dat ze het afdoen met een simpele blogpost.

[ Voor 8% gewijzigd door TheRicolaa10 op 23-04-2020 15:42 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Misschien is dit maar het beste ook. Dat ze deze treinramp begraven.

Deze titel had zoveel potentie. Hoe je dat van voor tot achter zo kan verkloten is echt beyond me.

Het enige goede is dat Patrick Söderlund weg is.

Ondertussen gaat COD als een trein en heeft BF features toegevoegd. Nee, lekker gewerkt daar bij EA/DICE.

Ze moeten wel met echt iets goeds komen als ze deze serie gaan rebooten.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:48
Dit hadden ze wat mij betreft 1 jaar geleden al mogen doen. Accepteren dat je hebt gefaald.

- Bevestigen dat je een game launch hebt gerusht,
- Dat je live service niet werkte, te traag was en te weinig nieuwe content bood.
- Inzien dat je 0 idee hebt wat je playerbase, je klanten, nu willen zien in een battlefield titel..
- Echte ww2 content ontbreekt als D-Day, Oostfront, Berlijn, Ardennen, Pearl harbour etc etc..
- Stoppen met constant de TTK te veranderen ondanks negatieve feedback
- Keihard falen met je cheat probleem
- etc etc

Navelstreng doorknippen, je baby van de rots afgooien net als in Sparta 600BC, begraven en klaar
Ik wil pas een battelfield 6 zien als die echt af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Eindelijk maken ze er een einde aan. Het heeft nog lang geduurd. Meestal trekt EA er sneller de stekker eruit...

Niet dat DICE veel geleverd heeft, meer leugens dan content in ieder geval. Live service is gewoon klinkklare onzin om je geld afhandig te maken zonder beloften na te komen. Ondertussen is Battlefield als serie enorm beschadigd. Deze game is gewoon rampzalig slecht ontwikkeld en nog veel slechter gemanaged. Kennelijk zijn er ook al tientallen DICE medewerkers die de studio hebben verlaten. Met dit "product" kan je ook van weinig anders spreken dan wanbeleid. Dat was het dan voor wat een paar jaar geleden nog een van de meest gerenommeerde studio's was. Ze lijken eindelijk naar "EA niveau" te zijn afgedaald. Ik mis deze game ook helemaal niet. The pacific was even echt heel erg leuk, totdat ze dat ook hebben gesloopt. Helaas, want BFBC2 en BF3 waren geweldig. Het lijkt er niet meer in te zitten. Dan maar helemaal niet meer. Het toch al geringe vertrouwen is weg.

Zie bijvoorbeeld deze lange lijst van gebroken beloften en onbegrijpelijke beslissingen. :/
https://www.reddit.com/r/...g_to_buy_bf6_dont_forget/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Afbeeldingslocatie: https://assets.rebelmouse.io/eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJpbWFnZSI6Imh0dHBzOi8vYXNzZXRzLnJibC5tcy8yMjg5MDkzOS9vcmlnaW4uZ2lmIiwiZXhwaXJlc19hdCI6MTU5Njg0MzE3NH0.A0Vjw7uthJlEomLBeSbZz9VoRZvtdTGP8kd3MM1fIbI/img.gif?width=980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:48
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 01:59:
Live service is gewoon klinkklare onzin om je geld afhandig te maken zonder beloften na te komen.
Welk geld dan :? . Dit is mijn goedkoopste Battlefield ooit geweest en ik speel als sinds battlefield vietnam 2004. Juist net door het live service model. Omdat het spel zo slecht verkocht op launch heb ik er 3 weken na launch 35 euro voor betaald op een keysite en ik heb er geen enkele euro meer in zitten. Geen online geld gekocht, geen unlockpacks, geen skins niks.

Bij elke andere Battlefield versie had ik altijd de "deluxe of gold editie" met Season pass om te betalen voor alle toekomstige DLC's

Nee het enige positieve aan dit live service model was dat er altijd, in elke game, domme mensen zijn die honderden euro's uitgeven aan bepaalde skins zodat ik gratis alle future content kan downloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Skybullet schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:38:
[...]

Welk geld dan :? . Dit is mijn goedkoopste Battlefield ooit geweest en ik speel als sinds battlefield vietnam 2004. Juist net door het live service model. Omdat het spel zo slecht verkocht op launch heb ik er 3 weken na launch 35 euro voor betaald op een keysite en ik heb er geen enkele euro meer in zitten. Geen online geld gekocht, geen unlockpacks, geen skins niks.

Bij elke andere Battlefield versie had ik altijd de "deluxe of gold editie" met Season pass om te betalen voor alle toekomstige DLC's

Nee het enige positieve aan dit live service model was dat er altijd, in elke game, domme mensen zijn die honderden euro's uitgeven aan bepaalde skins zodat ik gratis alle future content kan downloaden :+
Je hebt er toch voor betaald, gedeeltelijk gebaseerd op vage beloften? ;)
Verder was die gratis content, vrij systematisch teleurstellend. DICE was zelfs zo incompetent om nauwelijks microtransactie content te introduceren. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retawsuna
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-10-2022

Retawsuna

Koffie!

Help!!!! schreef op donderdag 23 april 2020 @ 18:17:
Misschien is dit maar het beste ook. Dat ze deze treinramp begraven.

Deze titel had zoveel potentie. Hoe je dat van voor tot achter zo kan verkloten is echt beyond me.

Het enige goede is dat Patrick Söderlund weg is.

Ondertussen gaat COD als een trein en heeft BF features toegevoegd. Nee, lekker gewerkt daar bij EA/DICE.

Ze moeten wel met echt iets goeds komen als ze deze serie gaan rebooten.
Als ik jouw verhaal lees dan zie ik een MoH 2.0 aankomen. MoH 2010 was nog aardig te doen maar die laatste Warfighter(?) was echt de druppel die de poepemmer deed overlopen.

superhippe witte identicon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb sinds de laatste patch, die de TTK weer grotendeels hersteld had, weer enigszins met plezier gespeeld, vooral breakthrough op de jungle mappen en de pacific & iwo jima. De Ribeyrolles, ag-m/42, Krag-Jörgensen, ZH-29, Jungle Carbine, M2 Carbine en Sturmgewehr 1-5 voelden eindelijk weer gewoon goed aan. Ik ben weggebleven van vliegtuig- en tankhunten, maar gewoon infantery killen. Zodra er een cheater in-game was, direct weggaan, en een andere server in. Dus de laatste paar weken vermaakte ik me wel :) Tegenwoordig wordt er door de mensen op GoT nog vaak een of andere gratis COD game gespeeld, maar daar heb ik niet zo'n zin in.

Ik vind het wel goed dat nu inderdaad het hoge woord eruit is en dat het klaar is. Ik heb met BF4 en ook BF1 langer plezier beleefd dan BF5. Ergens vind ik het erg jammer, want BF5 had gewoon echt behoorlijk wat potentie, en idd, door te gaan tornen aan datgene wat gebruikers zo fijn vonden is het niet geworden wat het had kunnen zijn. Ik zal ook zeker de volgende BF niet direct aanschaffen, en eerst afwachten in welke staat het verkeert.

Voor nu, probeer ik elke week 's avonds met GOT op discord te spelen en plezier te hebben in de jungle & iwo jima mappen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CHKYBSTRD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jopie
  • Laatst online: 22:46
Ik vind al het geklaag over BF V prima, en ik erger me ook aan ogenschijnlijk simpele dingen die ze zo ingewikkeld maken dat het de spelvreugde verlaagd.
Bedenk bijvoorbeeld minder spelmodussen, maar leg ze ook goed uit. Nu begin je een modus, zonder dat er een uitlegscherm is die goed uitlegt wat er van je verwacht wordt.
Maar ondanks alles wat niet goed is heb ik toch voor 60 euro heel veel uren schik gehad.
En ongelofelijke momenten ervaren.

Van de week nog een schitterend moment dat ik net langs de startbaan op Wake lig en er een vijandelijk vliegtuig wil opstijgen, dan precies met je bazooka dat vliegtuig opblazen. Schitterend.
Of ergens anders onverwacht een jeep op je af krijgen, die snel opblazen maar zelf omkomen door het wrak wat op je land. Dan ga je met een grote glimlach dood.

Maar kritiek op balancing, waardeloze server browsers, missen van opties om lekker zonder vliegtuigen te spelen als mensen dat willen en ga zo maar door zijn niet onterecht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
BF V is helaas textbook case van Over-promise & Under-deliver.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

jopie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 15:27:
Ik vind al het geklaag over BF V prima, en ik erger me ook aan ogenschijnlijk simpele dingen die ze zo ingewikkeld maken dat het de spelvreugde verlaagd.
Bedenk bijvoorbeeld minder spelmodussen, maar leg ze ook goed uit. Nu begin je een modus, zonder dat er een uitlegscherm is die goed uitlegt wat er van je verwacht wordt.
Maar ondanks alles wat niet goed is heb ik toch voor 60 euro heel veel uren schik gehad.
En ongelofelijke momenten ervaren.

Van de week nog een schitterend moment dat ik net langs de startbaan op Wake lig en er een vijandelijk vliegtuig wil opstijgen, dan precies met je bazooka dat vliegtuig opblazen. Schitterend.
Of ergens anders onverwacht een jeep op je af krijgen, die snel opblazen maar zelf omkomen door het wrak wat op je land. Dan ga je met een grote glimlach dood.

Maar kritiek op balancing, waardeloze server browsers, missen van opties om lekker zonder vliegtuigen te spelen als mensen dat willen en ga zo maar door zijn niet onterecht hoor.
Die situaties die je nu beschrijft waren in BF2/3/4 meer regel dan uitzondering.
BF:V is gewoon bagger. Een pakketje schroot met een dun laagje chroom :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
-tom-562 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:22:
[...]

Die situaties die je nu beschrijft waren in BF2/3/4 meer regel dan uitzondering.
BF:V is gewoon bagger. Een pakketje schroot met een dun laagje chroom :+
Dat zijn precies de dingen waarvoor ik BF speel, dat is imho standaard en verwacht ik meer dan dat. Ik las ook wat berichten op Reddit van oud werknemers en als ik die berichten mag geloven (geloofwaardigheid is natuurlijk niet 100%) vrees ik voor de nieuwe BF. Ik hoop echt dat ze het niveau weer recht trekken en leren van de klotenzooi van BFV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Zojuist ingame update gekregen, ik denk dat ze iedereen nog een trap na geven...
Laden duurt eeuwen, en om de 5 minuten disconnect van servers. En bij iedere kill staat alles nu even stil waar komt dat vandaan zal vast iets met die fantastische ingame tracker te maken hebben.

Afbeeldingslocatie: https://assets.rebelmouse.io/eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJpbWFnZSI6Imh0dHBzOi8vYXNzZXRzLnJibC5tcy8yMjg5MDkzOS9vcmlnaW4uZ2lmIiwiZXhwaXJlc19hdCI6MTU5Njg0MzE3NH0.A0Vjw7uthJlEomLBeSbZz9VoRZvtdTGP8kd3MM1fIbI/img.gif?width=980 :+

[ Voor 14% gewijzigd door DrumandBass op 24-04-2020 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Laatst online: 12-09 21:49
turkeyhakan schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:39:

user.cfg verwijderen, dat deed bij mij de trick.
Haal nu veel betere fps met me 5700xt onder directx12

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:23
Net andere PC gekocht op marktplaats.
Gaat om een i5 6400 / gtx1060 6GB met 8 GB geheugen (morgen komt er 4 bij)

Volgens gforce experience zal bij dit prima moeten draaien op high. Als ik multiplayer potjes speel met alles op low en 1280x 1080? heb ik gewoon fps van 30/40 met drops naar 25 soms. Niet te spelen. Kan dit kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Een tijdje terug kwam dit nieuwsbericht langs:
Battlefield V krijgt in juni laatste uitbreiding , ik vroeg me af:
  • Zou deze morgen mogelijk dan eindelijk eens uitkomen?
  • De studio geeft geen details over de uitbreiding die na Battlefield V Into the Jungle, verschijnt, alleen dat deze nieuwe wapens, content en gametweaks naar het spel brengt.

Op Twitter bevestigt de studio dat zijn bewoordingen zo uitgelegd dienen te worden dat het bedrijf na deze zomer geen nieuwe content van het spel meer toevoegt. Wel komen er na de update wekelijkse rewards waarmee spelers de kans krijgen nog items te unlocken.
    Zou er dan een chapter 7 komen van de Tides Of War?
Is er iemand die al iets meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 13:57
Oh ja, BF V. Ooit verslaafd (zie ondertitel) met mooie games en fijne Tweakers. Maar nu al een poosje niet meer gespeeld.

Ik zie door de bomen het bos niet meer met al die updates en veranderende wapens, TTK changes en wapens die alleen beschikbaar zijn door uren in een week te spelen. En als je dan in de verkeerde server zit met cheaters haal je die objectives nooit.

Vermaak mij wel met CS met bots :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Schijnt morgen live te gaan om 10AM.

Battlefield V - Summer Update Notes

[ Voor 60% gewijzigd door Help!!!! op 03-06-2020 19:37 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Wapens zijn er nog niet. Heb net de map Provance gespeeld. Beetje copy paste van de map Arras.
Ik vind dat de map is open. Kwestie van wennen hoop ik.
De nieuwe voertuigen nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50
Voegt de year 2 edition van BFV nog wat toe als je al de standaard editie hebt? Op de productpagina zie ik 't volgende:
  • 17 primaire wapens: Er wachten je krachtige vuurwapens die je hebt gemist tijdens Tides of War, inclusief de Boys AT Rifle, MAB 38, ZK-383 en nog veel meer.
  • 4 voertuigen: Bestuur zware machines, inclusief het Archer-antitankvoertuig en drie andere voertuigen die tijdens het jaar zijn uitgekeerd.
  • 2 Epic soldaten-outfits: Vecht met flair in de Double Down- en Baron von Zorn-uniforms.
  • 10 wapenskins: Versier je arsenaal met Epic skins, zoals de Napalm en White Tiger.
  • 4 voertuigskins: Steek voertuigen zoals de Stug IV en Spitfire Mk VB in een Epic nieuw jasje.
Maar die zijn ook te unlocken of te kopen met punten die je verdient als ik 't goed zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

JanW schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:34:
Voegt de year 2 edition van BFV nog wat toe als je al de standaard editie hebt? Op de productpagina zie ik 't volgende:

[...]

Maar die zijn ook te unlocken of te kopen met punten die je verdient als ik 't goed zie.
Nee, tenzij je alle wapens wil hebben. De wapens die in de Pacific content zitten zijn toch allemaal beter.
Gisteravond wel.
noud schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:52:
Heb net de map Provance gespeeld. Beetje copy paste van de map Arras.
Ik vind dat de map is open. Kwestie van wennen hoop ik.
De nieuwe voertuigen nog niet gespeeld.
Ik heb Provence best veel gespeeld in squad conquest. Het dorp lijkt absoluut niet op Arras, dat deel van de map speelt volstrekt anders. Het nieuwe deel van Provence lijkt er nu een beetje bij te hangen, dat lijkt op iedere willekeurige BFV map. En omdat je nu een open veld naast een dorp hebt lijkt het inderdaad wel een beetje op Arras.

De eerste keer dat ik daar gisteravond spawnde was naast de molen, en ik dacht dat ik op St. Quentin Scar was beland. Volgens mij hebben ze die assets gewoon gerecycled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt dit nog een beetje gespeeld? Ik heb BF5 van de week weer eens opgestart, en het viel mij op hoe dramatisch het niveau was in de server waar ik speelde. Het was wel een conquest server, volgens mij is de competitieve drang in andere speelstijlen hoger.

Nu ik wat verhalen terug lees lijkt BF5 een beetje dood te zijn. Is dat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

BF:V, wat is dat :P 1,5 week geleden ook een paar potjes weer gespeeld, maar het trekt mij gewoon niet meer, ik heb er geen plezier mee.
Ik speel BF:4 weer (ik kwam afgelopen week nog een Tweaker tegen!). Er zijn een hoop leuke servers in Europa te vinden. Ook zijn de meeste spelers behoorlijk serieus/PTFO, enige nadeel is dat er nu voornamelijk die-hards spelen die behoorlijk goed zijn. Als je pech hebt en de server heeft geen goede auto-balance, word je keihard geraped :( :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:36:
Nu ik wat verhalen terug lees lijkt BF5 een beetje dood te zijn. Is dat waar?
Ik speelde altijd met tweakers, maar ik zie niemand meer spelen; iedereen is overgestapt naar COD (had ik geen zin in), en ik heb 30 april de laatste keer gespeeld.
Van de mensen die het nog langer gespeeld hebben hoor ik ook steeds dat het niet meer zo fun is. De nieuwe wapens brengen ook niet veel plezier meer terug hoor ik, en ik moet zeggen dat, ondanks ik de gezelligheid mis 's avonds, ik de game niet echt mis. Dus dat zegt genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Laatst online: 22:46
Iemand enig idee waarom dit weekend alle servers overvol zitten? En waarom zou EA geen extra servers aan kunnen zetten als alles vol is, daar kunnen toch niet zoveel kosten in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

jopie schreef op zondag 26 juli 2020 @ 21:54:
Iemand enig idee waarom dit weekend alle servers overvol zitten? En waarom zou EA geen extra servers aan kunnen zetten als alles vol is, daar kunnen toch niet zoveel kosten in zitten?
Hmmmm, Ik was dit weekend ook aan het spelen en iedere server had gewoon 10 mensen in de que. Ik wilde er nog een post aan wagen hier maar aangezien de game volledig dood is dacht ik laat maar weer. :P
Maar dit was dus wel een ding blijkbaar, oorzaak weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:56
Ik had gisteren voor het eerst sinds de release ook dat probleem.

Speel dagelijks nog 30min-1u BF5 en gisteren was voor het eerst dat ik bijna geen enkele game kon vinden.
Alle servers zaten vol met 4-8 man in de queue. Als dit het begin is, dan zie ik BF5 snel eindigen hier...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpitfireFrl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:38
Dit probleem dit zich zondag alleen voor op europese servers blijkbaar. Er werden geen nieuwe games opgestart, terwijl dat anders wel gebeurt nadat je een tijdje op "finding game" hebt zitten wachten. Nu kreeg je gewoon vrolijk een foutmelding na een paar minuten te hebben zitten wachten (matchmaking failed). Amerikaanse servers geen probleem.

En inderdaad als je in de lijst met servers keek waren er maar een paar servers en die zaten helemaal vol met meerdere mensen in de queue. Blijkbaar is het probleem inmiddels opgelost als ik even snel op het Internet kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Als ik vlieg word ik vaak door een AA (statonair) neergeschoten die helemaal aan de andere kant van de map staat. Snap niet dat de AA mij nog steeds kan raken als ik bijna de repair/refill station ben gepasseerd.

Kijk naar dit filmpje.
Net zoals vele vlieg filmpjes. Hoe is het mogelijk dat hij op zon afstand soldaten ziet lopen?
Ik moet echt heel goed kijken wil ik soldaten zien lopen en als ik ze zie dan heb ik bijna de grond al geraakt. ;)

Ik kamp nog steeds met hoge FPS waardes die schommelen rond de 170 FPS

Ik heb het programmaatje gedownload en uitgevoerd van (BFV FPS Pack by panj)
dit
Op en gegeven moment kan ik kiezen welke config ik wil gebruiken Ultra, High etc. Ik heb voor High gekozen.
Enig idee hoe ik mijn FPS drastisch kan verlagen?

Mijn pc
MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G
Intel Core i7-8700
MSI Z370 SLI PLUS
Dell S2417DG
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 x2
Pagina: 1 ... 90 ... 92 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V