Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Beun de Haas BV
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 00:16
Update geïnstalleerd, maar bij het opstarten van de game blijft ie herhaaldelijk hangen. Bij het opstarten van BF5 krijg ik namelijk een zwartscherm met rechtsbovenin een laadicoontje te zien. En 1, 2, 5, 10, etc. minuten later nog steeds.

Hebben meerdere mensen hier last van?

Beun de Haas BV wijzigde deze reactie 04-04-2019 16:35 (12%)

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 22:06

Skybullet

It's go season

DaniëlWW2 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:56:
[...]

EA: Execute order 66
DICE: It will be done my lord

O-)

Het heeft nog lang geduurd voordat deze deze onzin erdoor probeerden te drukken. Nee, we zijn echt hard bezig om de game te fixen hoor. We maken ook zeker niet elke patch weer dingen kapot. We zijn ook geweldig bezig door met ons live service model het aanbod aan content te vergroten. We hebben je al een hele nieuwe map gegeven die je nauwelijks kan spelen want waardeloze serverrotatie. :')

Dus nu mag je gaan betalen voor wat reskins, gef*ckingweldig EA. Voor deze puinzooi van een game. Natuurlijk ook waardeloze rotzooi zoals XP boosts. Stap een voor een hogere levelcap is gezet. Tijd om dat belachelijk zwaar te maken zodat er lekker veel XP bootst verkocht kunnen worden. We moeten toch echt meer geld uit iedereen halen...

Het enige goede nieuws is dat Battlefield 5 onderhand redelijk dood lijkt te zijn. Heel veel door mensen hun strot duwen zie ik EA ook weer niet bereiken. Daar zijn ze nu te laat mee en de game is botweg te slecht ervoor...
Wat een hoop onzin bij elkaar dit zeg. Als je echt jezelf zo kan laten opnaaien door een spel stop dan en speel dan het voor jou wel perfecte spel. Oh nee wacht je bent nogsteeds hier dus ?

Ik speel uur na uur na uur panzerstorm omdat ik dat leuk vind. Hoe ? Nou gewoon server browser en zoeken per map. Joinen. Uitspelen en een nieuwe server zoeken die panzerstorm draait. Ideaal ? Nee natuurlijk niet maar het werkt voor mij.

En dan het bla bla over skins en xp boosts. Moet je dat kopen ? Nee... einde. Ik heb nog nooit iets gekocht voor een game behalve de game en dlc zelf. Maar ik ben heel blij dat er miljoenen spelers zijn die een roze zonnebril heeeeel belangrijk vinden in een spel zodat ze met hun geld mijn spel levende houden hahaha. Lach mezelf uit mijn broek maargoed.

Is het level rank verhaal belangrijk ? Nope tenzij je dat echt heeeeeel belangrijk vindt nou dan heb je xp boosts. Prima

Nieuwe content. je hebt net BR gehad. Gratis... komt er meer content aan jep duurt dat lang jep.. kun je daar niet op wachten ? Speel dan tussendoor iets anders easy. Ik ben mezelf door borderlands 2 aan het werken opnieuw omdat br me niks boeit en speel weer als ik zin er in heb.

Excuses sound best to the person who’s making them up . Stop feeling sorry for yourself. Telling everybody your sad story. Nobody will do it for you. If you want something, go get it. Period

• steel123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 19-05 20:51

steel123

Cryman9

Ik kan wel half snappen als mensen BF5 helemaal afkraken. Helaas is dat gewoon de 'nieuwe' generatie gamers. Het basisspel BF5 is gewoon erg goed. Gunplay super en speelt lekker weg. Hier is iedereen het ook over eens.

Echter is ALLES eromheen inderdaad een zooitje. Menu interface, assignments, cosmetics, weinig maps, allemaal onbekende wapens ipv iconische.

Persoonlijk hecht ik zeer weinig aan deze overbodige randzaken, maar helaas zijn deze dingen nodig om de nieuwe generatie gamers bezig te houden met 'progression'. En aangezien dat de grootste doelgroep is wordt daar vol op ingezet.

Enige legitieme klacht die ik heb is het Firestorm inventory+loot systeem. Wie dat bedacht heeft mag echt wel eens gaan kijken bij hun collega's van Respawn, want Apex Legends heeft dat echt perfect op orde.
Skybullet schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:59:
[...]
En dan het bla bla over skins en xp boostst. Moet je dat kopen ? Nee... einde. Ik heb nog nooit iets gekocht voor een game behalve de game en dlc zelf. Maar ik ben heel blij dat er miljoenen spelers zijn die ene roze zonnebril heeeeel belangrijk vinden in een spel zodat ze met hun geld mijn spel levende houden hahaha. Lach mezelf uit mijn broek maargoed.
De enigen die zich écht de ballen uit de broek lachen zijn de uitgevers zolang er mensen geloven dat die microtransacties datgene is wat hun game levend houdt en het als zodanig verdedigen.

Als je even iets verder kijkt, bijvoorbeeld naar de jaarverslagen van de uitgevers, dan zie je dat het niet de microtransacties zijn wat een game overeind houdt, maar juist steeds meer datgene wordt waar de games voor en omheen gebouwd worden.

• virtua
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:26
Persoonlijk maakt het mij niks uit,laat ze lekker kopen 😀
Ik speel de game.

*knip*
Ik heb het laaste stukje van je post weggehaald, omdat een ieder vrij is om een spel het beste spel ooit te vinden, maar we zijn een discussie fora, dus mensen mogelijk wel degelijk iets spelen, en er nog steeds kritiek op hebben.

Sagat wijzigde deze reactie 05-04-2019 15:07 (50%)

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Modbreak:Dames, Heren en alles wat daar tussen zit. Ik kom niet vaak in dit topic, maar als ik even snel lees op basis van een topic report is de toon op zijn minst wat onvriendelijk en wordt er ook nog is erg vaak op de man/persoon gespeeld......laten we proberen dit met zijn allen wat beter te doen. Ik zet dit topic in mijn bookmarks en zal wat vaker meelezen en zonodig nog meer berichten aanpassen of verwijderen.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Paul-G
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 20-05 00:52
Zijn de servers down, of is de verbinding bij mij gewoon slecht? Ik zit elke keer 5 seconden in een game en krijg dan de melding dat ik offline ben, moet dan 5 keer proberen online te gaan en ben dan weer terug bij af. Ik heb geen problemen met andere spellen op dit moment, alleen BF V...
Volgens speedtest heb ik ook gewoon 90Mbit down dus dat is het probleem ook niet...

• virtua
Even aan de mod break, het is niet omdat mensen kritiek hebben, da's normaal maar simpelweg naar mijn mening alleen maar op ea hun Spui gooien of op dice over wat er allemaal beter kan.
Nou zijn hier de meningen over verdeeld gelukkig maar daarom mag ik me toch afvragen waarom iemand dan geen ander leuk spel speelt als je er toch alleen maar aan ergert?
Ik had het wel geweten iedergeval.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 00:01
virtua schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 00:19:
Even aan de mod break, het is niet omdat mensen kritiek hebben, da's normaal maar simpelweg naar mijn mening alleen maar op ea hun Spui gooien of op dice over wat er allemaal beter kan.
Nou zijn hier de meningen over verdeeld gelukkig maar daarom mag ik me toch afvragen waarom iemand dan geen ander leuk spel speelt als je er toch alleen maar aan ergert?
Het is altijd al zo geweest met battlefield, de pc community is zeer uitgesproken maar ook zeer trouw, zolang er
niets anders is dat aan battlefield kan tippen blijft dit.
Ik speel al battlefield vanaf 2005, daar afscheid van nemen is niet makkelijk, het is net een huwelijk, je gaat niet meteen scheiden, je vecht er eerst voor en hoopt dat het weer net zo wordt als vroeger.
Ik zit nu op het punt van ik heb tijd voor mijzelf nodig, het punt van vechten ben ik voorbij, ik heb BR geprobeerd maar dat is niet mijn ding, misschien the division 2 eens gaan proberen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 20-05 00:52
Naar mijn weten zijn er weinig (geen?) andere FPS games met een omgeving die zo drastisch veranderd door de gameplay als in Battlefield, dat maakt de reeks voor mij echt heel veel punten voor heeft op alle andere shooters. Iemand die loopt te campen in een huisje? Blaas het huisje op!
Dat is ook een reden waarom ik blijf spelen ondanks dat de beslissingen van DICE/EA bij BF V enigszins teleurstellend zijn, en de niet bepaald soepele uitrol van de game en gamemodes. Het eerste halfjaar is gewoon betaalde beta geweest.

• virtua
Helder,kan me er helemaal in vinden.
Zoals jullie het zeggen snap ik het wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 03-05 11:47
Sagat schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:05:
[modbreak]
Dames, Heren en alles wat daar tussen zit. Ik kom niet vaak in dit topic, maar als ik even snel lees op basis van een topic report is de toon op zijn minst wat onvriendelijk en wordt er ook nog is erg vaak op de man/persoon gespeeld......laten we proberen dit met zijn allen wat beter te doen. Ik zet dit topic in mijn bookmarks en zal wat vaker meelezen en zonodig nog meer berichten aanpassen of verwijderen.
[/modbreak]
Mag men hier ook videolinks posten? Ook wnnr ze van jezelf zijn?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 07:30
NLsandman schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:53:
[...]

Het is altijd al zo geweest met battlefield, de pc community is zeer uitgesproken maar ook zeer trouw, zolang er
niets anders is dat aan battlefield kan tippen blijft dit.
Ik speel al battlefield vanaf 2005, daar afscheid van nemen is niet makkelijk, het is net een huwelijk, je gaat niet meteen scheiden, je vecht er eerst voor en hoopt dat het weer net zo wordt als vroeger.
Ik zit nu op het punt van ik heb tijd voor mijzelf nodig, het punt van vechten ben ik voorbij, ik heb BR geprobeerd maar dat is niet mijn ding, misschien the division 2 eens gaan proberen.
Helemaal mee eens, ik heb het Battlefield gevoel niet meer sinds Battlefield 4 gehad.
De kant die ze nu opgaan is compleet fout, de setting is prachtig echter veel te weinig maps en het duurt echt te lang voor er nieuwe maps zijn.
Daar verlies je spelers mee, het spel word saai en eentonig.

Kon jaren vanilla spelen op bf 4 maar de maps trekken me op een of andere manier niet zo.

Arras en die map met die brug is wel gaaf maar weinig interessante capture points. Rotterdam is wel oké.

Mis een beetje maps zoals Caspian border, back to Karkand enz,

Nog een doodsteek was toch wel het ontbreken van de huur servers enz.
Vaste mensen die speelden op dezelfde server, gezelligheid en teamplay.

Denk dat ik de pc niet meer upgrade en net zoals vrienden overstap op een console als de nieuwe generatie uitkomt.
Ik zie het niet meer veranderen.

Bassbounce wijzigde deze reactie 08-04-2019 11:14 (19%)

Huidige Pc

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KeesFluitman
Ik denk niet dat er zoiets als een 'bf formule' bestaat. Net zoals call of duty allang niet meer hetzelfde is.

Ieder zoekt zn eigen nostalgie en vindt zus en zo niet bf en zus en zo wel.

Mij beviel lange tijd bf niet meer goed. Bf1 vond ik er verfrissend en bfV weer wat minder, firestorm weer super. Alles heeft zo zn plus en min voor me.

Acties:
  • +4Henk 'm!
Bassbounce schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:04:
[...]
Vaste mensen die speelden op dezelfde server, gezelligheid en teamplay.
Hier sla je denk ik een knots van een spijker op zijn kop. Dit is voor mij hetgene van Battlefield wat ik nog het meeste mis. Met m'n maten een potje joinen en dat je geen flauw idee hebt wat er gaat gebeuren of wat voor leipe vuurgevechten je gaat hebben.

Het wordt ook zo moeilijk gemaakt om te spelen met wie je wilt, op de map die je wilt in de mode die je wilt, zeker vlak na de launch. Dan heb je eindelijk dan 4 man bij elkaar, tegen de tijd dat de 4e eindelijk in de server is, zit je weer op een map waar je niet op zit te wachten. Om over met 8 of meer man maar te zwijgen. Zelfs een vriend zien spelen en uberhaubt niet weten wat die speelt, of het zin heeft om te joinen etc.

Ja, het wordt uiteindelijk wel allemaal gefixed, maar dan zijn er al weer zoveel BF vrienden die ik de afgelopen 10+ jaar heb opgedaan allemaal al wel weer afgehaakt, ik ben al blij als van de 100 man op Origin uberhaubt iemand BFV speelt op een avond als deze.

Tuurlijk, kan je dan wel in je eentje een server joinen en genieten van de gunplay, maar dan druk je even op tab en weet je al precies hoe de ronde gaat verlopen. Een walk-over of trekken aan een dood paard. Alsnog lekker raggen en dan wordt je een pot later weer in een map gegooid waar je niet op zit te wachten en dan laat maar, ik ga wel wat anders spelen.

Wat SandmanNL ook zegt, we hebben dit dansje nu al zo vaak gedaan. Zo vaak zoveel potentie, maar het weet gewoon niet meer de spelers vast te houden waar ik mee wil spelen.

• KeesFluitman
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:53:
[...]

Hier sla je denk ik een knots van een spijker op zijn kop. Dit is voor mij hetgene van Battlefield wat ik nog het meeste mis. Met m'n maten een potje joinen en dat je geen flauw idee hebt wat er gaat gebeuren of wat voor leipe vuurgevechten je gaat hebben.

Het wordt ook zo moeilijk gemaakt om te spelen met wie je wilt, op de map die je wilt in de mode die je wilt, zeker vlak na de launch. Dan heb je eindelijk dan 4 man bij elkaar, tegen de tijd dat de 4e eindelijk in de server is, zit je weer op een map waar je niet op zit te wachten. Om over met 8 of meer man maar te zwijgen. Zelfs een vriend zien spelen en uberhaubt niet weten wat die speelt, of het zin heeft om te joinen etc.

Ja, het wordt uiteindelijk wel allemaal gefixed, maar dan zijn er al weer zoveel BF vrienden die ik de afgelopen 10+ jaar heb opgedaan allemaal al wel weer afgehaakt, ik ben al blij als van de 100 man op Origin uberhaubt iemand BFV speelt op een avond als deze.

Tuurlijk, kan je dan wel in je eentje een server joinen en genieten van de gunplay, maar dan druk je even op tab en weet je al precies hoe de ronde gaat verlopen. Een walk-over of trekken aan een dood paard. Alsnog lekker raggen en dan wordt je een pot later weer in een map gegooid waar je niet op zit te wachten en dan laat maar, ik ga wel wat anders spelen.

Wat SandmanNL ook zegt, we hebben dit dansje nu al zo vaak gedaan. Zo vaak zoveel potentie, maar het weet gewoon niet meer de spelers vast te houden waar ik mee wil spelen.
Dit is de reden waarom ik bfv niet speelde bij release...of eigenlijk, geen enkel spel meer bij release.

Ik vraag nog steeds, wat willen jullie steeds bereiken met dit geklaag? Nee mods, dit is geen persoonlijke aanval. Getrouwd met bf? Welnee er is genoeg moois op de markt.

Waarom dan niet bf4 nog spelen als men karkand mist?

Ik ben hier om te delen hoe leuk ik firestorm vind en wil graag videos delen en leuke ervaringen, met jullie spelen op discord.
Zeker er is genoeg te verbeteren.

Maar ik mag niet positief zijn? Ik ken namelijj geen enkel alternatief dat t veel beter doet.

Acties:
  • +3Henk 'm!
KeesFluitman schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:25:
[...]

Dit is de reden waarom ik bfv niet speelde bij release...of eigenlijk, geen enkel spel meer bij release.

Ik vraag nog steeds, wat willen jullie steeds bereiken met dit geklaag? Nee mods, dit is geen persoonlijke aanval. Getrouwd met bf? Welnee er is genoeg moois op de markt.

Waarom dan niet bf4 nog spelen als men karkand mist?

Ik ben hier om te delen hoe leuk ik firestorm vind en wil graag videos delen en leuke ervaringen, met jullie spelen op discord.
Zeker er is genoeg te verbeteren.

Maar ik mag niet positief zijn? Ik ken namelijj geen enkel alternatief dat t veel beter doet.
Echt, waar heb je het over en waarom quote je mij? Waarom zou jij niet positief mogen zijn? Ik hoop niet dat je je aangevallen voelt want dat is absoluut niet het geval. BFV doet een hele hoop erg goed, ik heb dat ook zoveel benoemd en geprezen. Het weet alleen niet meer mijn maten, een aantal die ik al ken sinds 1942 en vooral de Desert Combat mod, vast te houden. Daarom zeg ik ook, de spelers waarmee IK wil spelen. Het was de normaalste zaak van de wereld dat je van de 32 of zelfs 64 man meer dan de helft gewoon bij voornaam kende. Wij zijn allemaal liefhebbers van het eerste uur. Maar ook zoveel onbekenden die allemaal ptfo'de alsof hun leven er van af hing.

Bassbounce beschreef dat aspect van het battlefield gevoel, het spelen met en tegen bekende namen/vrienden en dat raakte gewoon een snaar. Technisch is BF altijd een uitdaging geweest, van de Dolphin dives tot de nadespam in karkand, maar het was altijd vooral echt gezellig. Ik ben toevalligerwijs mensen tegen gekomen van clans waar we matches tegen speelden, epsilon, eyeballers, meet your makers etc. Geef me een server a la AnR in BF3 of de BuG ESL infantry sever in BF4 waar iedereen samen komt en ik speel niets anders dan BFV. De gunplay is fantastisch, graphics zijn briljant. Alleen ik tref te weinig potjes met teamplay en dan wordt het een veredelde team deathmatch.

Deel vooral je ervaringen zou ik zeggen positief of negatief. Het is een forum, wat nostalgische gedachten passen daar wel bij net als de lopende zaken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20-05 13:59

DrumandBass

Less is more!

Sinds het verdwijnen van dedi servers is het down the drain gegaan. Thanks, console peasants! :+ :'(
Servers waren als een kroeg waar je naar toe ging iedere avond na het werk om ff stoom af te blazen met wat bekende mensen. Teamspeak joinen en wat ouwehoeren terwijl je in de wacht stond, je zag al dat Jan en Henk in de server waren dus even een berichtje of ze willen kicken voor een regular... O-)
Zulke dingen zijn wat er denk ik voor veel mensen mist, er is geen binding meer los van de game en de game geeft ook niet die mogelijkheid.

• KeesFluitman
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:56:
[...]

Echt, waar heb je het over en waarom quote je mij? Waarom zou jij niet positief mogen zijn? Ik hoop niet dat je je aangevallen voelt want dat is absoluut niet het geval. BFV doet een hele hoop erg goed, ik heb dat ook zoveel benoemd en geprezen. Het weet alleen niet meer mijn maten, een aantal die ik al ken sinds 1942 en vooral de Desert Combat mod, vast te houden. Daarom zeg ik ook, de spelers waarmee IK wil spelen. Het was de normaalste zaak van de wereld dat je van de 32 of zelfs 64 man meer dan de helft gewoon bij voornaam kende. Wij zijn allemaal liefhebbers van het eerste uur. Maar ook zoveel onbekenden die allemaal ptfo'de alsof hun leven er van af hing.

Bassbounce beschreef dat aspect van het battlefield gevoel, het spelen met en tegen bekende namen/vrienden en dat raakte gewoon een snaar. Technisch is BF altijd een uitdaging geweest, van de Dolphin dives tot de nadespam in karkand, maar het was altijd vooral echt gezellig. Ik ben toevalligerwijs mensen tegen gekomen van clans waar we matches tegen speelden, epsilon, eyeballers, meet your makers etc. Geef me een server a la AnR in BF3 of de BuG ESL infantry sever in BF4 waar iedereen samen komt en ik speel niets anders dan BFV. De gunplay is fantastisch, graphics zijn briljant. Alleen ik tref te weinig potjes met teamplay en dan wordt het een veredelde team deathmatch.

Deel vooral je ervaringen zou ik zeggen positief of negatief. Het is een forum, wat nostalgische gedachten passen daar wel bij net als de lopende zaken.
ja toch denk ik dat jullie in nostalgie leven van vroeger was alles beter. Vroeger gingen we naar een LAN BF2 spelen. enz enz.

Ik begrijp t wel, maar er is gewoon genoeg aan spellen om BF te laten liggen wnnr ORIGIN en alle rampetamp van geen ded servers je in de weg ligt. Het enige wat je kan doen is zo'n spel gewoon ff niet te kopen.

Ik heb veel kritiek op BFV (gehad). Maar firestorm vind ik erg goed gebalanceerd en stabiel draaien bij mij. Vind het ook erg jammer dat geen mens t meer streamt en ik hoop dat ze veel gaan doen waardoor het een interessante competitieve BR wordt waar mensen blijven hangen.

• virtua
Het officiële Twitch kanaal van Battlefield streamt zowat elke dag,zowel op pc als console.
Wel kicken hoor als je ziet hoe die gasten game.

• KeesFluitman
virtua schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:56:
Het officiële Twitch kanaal van Battlefield streamt zowat elke dag,zowel op pc als console.
Wel kicken hoor als je ziet hoe die gasten game.
die hosten geloof ik gewoon een streamer.

Acties:
  • +1Henk 'm!
KeesFluitman schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:20:
[...]
ja toch denk ik dat jullie in nostalgie leven van vroeger was alles beter. Vroeger gingen we naar een LAN BF2 spelen. enz enz.

Ik begrijp t wel, maar er is gewoon genoeg aan spellen om BF te laten liggen wnnr ORIGIN en alle rampetamp van geen ded servers je in de weg ligt. Het enige wat je kan doen is zo'n spel gewoon ff niet te kopen.

Ik heb veel kritiek op BFV (gehad). Maar firestorm vind ik erg goed gebalanceerd en stabiel draaien bij mij. Vind het ook erg jammer dat geen mens t meer streamt en ik hoop dat ze veel gaan doen waardoor het een interessante competitieve BR wordt waar mensen blijven hangen.
Ik snap nog steeds niet waar jij je druk om maakt en waarom men niet kritisch én lovend kan zijn (in een forum!) over aspecten van een spel wat je nog steeds speelt, maar niet meer hetzelfde met je doet als eerdere delen in de franchise. Dat zwart witte 'dan speel je toch wat anders' is zo'n dooddoener, natuurlijk speel ik ook andere games.

Maar nu ben ik wel benieuwd, jij vind firestorm nu erg goed gebalanceerd? Kan je dat ook inhoudelijk onderbouwen? Ik heb een paar potjes geprobeerd en vind dat de lelijke en laffe speelstijlen campen en cirkelsurfen veels te effectief en makkelijk zijn.

1) Campen in het midden van de cirkel is veel te effectief, je hoort mensen op kilometers al aankomen en je kan je te goed verstoppen.
2) Aan de rand van de cirkel is het geluid van die firestorm zo hard, mensen kunnen naast je sprinten en je hoort het nauwelijks.

• Pyramiden
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 00:06
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:34:
[...]
2) Aan de rand van de cirkel is het geluid van die firestorm zo hard, mensen kunnen naast je sprinten en je hoort het nauwelijks.
Dat is toch juist om het cirkel surfen tegen te houden? Het zou wat zijn als ik gewoon met het vuur mij blijf lopen en gewoon goed kan zien en horen. In dat geval loop ik 0 risico om in mijn rug geschoten te worden.

• virtua
KeesFluitman schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:01:
[...]

die hosten geloof ik gewoon een streamer.
Staat wel bij elke uitzending dat ze bij het streamteam zijn van Battlefield,mogen ook geen giften krijgen daardoor.

• KeesFluitman
[...]

Ik snap nog steeds niet waar jij je druk om maakt en waarom men niet kritisch én lovend kan zijn (in een forum!) over aspecten van een spel wat je nog steeds speelt, maar niet meer hetzelfde met je doet als eerdere delen in de franchise. Dat zwart witte 'dan speel je toch wat anders' is zo'n dooddoener, natuurlijk speel ik ook andere games.

Maar nu ben ik wel benieuwd, jij vind firestorm nu erg goed gebalanceerd? Kan je dat ook inhoudelijk onderbouwen? Ik heb een paar potjes geprobeerd en vind dat de lelijke en laffe speelstijlen campen en cirkelsurfen veels te effectief en makkelijk zijn.

1) Campen in het midden van de cirkel is veel te effectief, je hoort mensen op kilometers al aankomen en je kan je te goed verstoppen.
Ik speel alleen squads. Solos is niks aan imho. Met name door jou 2 argumenten. Maar ook omdat ik game omdat ik t mooi vind met andere lui wat te doen.

In squads is t mss effectief je steeds in een bosje of wc gebouw te verstoppen om bij de laatste 5 squads te komen, maar niet om te winnen. (Of plezier aan t spel te beleven) Je zult gewoonweg niet genoeg loot hebben en wss ook niet de skills. Daarbij is er altijd een squad met een flare, die je makkelijk kan inzetten om een partij gebouwen te checken naar tegenstanders.

Ik vind kririek prima. Maar ik ging alleen om de mod zijn ingreep in, ik vond allleen maar dat er iets teveel gezeurd werd. Laten we erover ophouden want ik wou t niet opblazen en reageerde iets te overdreven.

Ik heb wel wat recordings van games. Maar ik had dus gevraagd of ik die hier mag posten?
Pyramiden schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:39:
[...]
Dat is toch juist om het cirkel surfen tegen te houden? Het zou wat zijn als ik gewoon met het vuur mij blijf lopen en gewoon goed kan zien en horen. In dat geval loop ik 0 risico om in mijn rug geschoten te worden.
Ah ik bedoel dus vooral dat je vrij makkelijk neergeschoten kan worden door mensen van buiten de cirkel die je niet aan hoort komen en amper ziet tenzij je er echt op focust. Je kan er nu nog iets te makkelijk buiten de cirkel blijven en de damage te tanken naar mijn smaak.
KeesFluitman schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:46:
[...]

Ik speel alleen squads. Solos is niks aan imho. Met name door jou 2 argumenten. Maar ook omdat ik game omdat ik t mooi vind met andere lui wat te doen.

In squads is t mss effectief je steeds in een bosje of wc gebouw te verstoppen om bij de laatste 5 squads te komen, maar niet om te winnen. (Of plezier aan t spel te beleven) Je zult gewoonweg niet genoeg loot hebben en wss ook niet de skills. Daarbij is er altijd een squad met een flare, die je makkelijk kan inzetten om een partij gebouwen te checken naar tegenstanders.

Ik vind kririek prima. Maar ik ging alleen om de mod zijn ingreep in, ik vond allleen maar dat er iets teveel gezeurd werd. Laten we erover ophouden want ik wou t niet opblazen en reageerde iets te overdreven.

Ik heb wel wat recordings van games. Maar ik had dus gevraagd of ik die hier mag posten?
Helder. :) Squads heb ik nog te weinig gespeeld om echt een gedegen mening over te hebben, maar het lijkt me vooralsnog niet al te veel verschillen afgezien dat je iets meer mogelijkheden hebt om armor op peil te houden. Qua loot leek me er nu zat te liggen in een compound om met een squad wel uit de voeten te kunnen voor de eerste paar fights, een LMG en je komt al een heel eind maar zoals gezegd, amper op eigen eravring gebaseerd.

Ik heb geen idee wat het beleid precies is, maar volgens mij mag je best gameplay posten zolang het geen overdreven spam of promotie van een kanaal is.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Als je het zo zegt heb ik er absoluut ook geen bezwaar tegen, maar het kwam meer over als, je mag het spel alleen spelen als je geen kritiek hebt, en dat is onzin natuurlijk. Juist op een forum moeten zowel voor als tegenstanders hun mening kwijt kunnen, mits enigsinds schappelijk geformuleerd en met respect voor elkaar. En het maakt niet ooit hoe geweldig een spel is er is altijd wel iets dat iemand niet leuk vind of liever anders gezien had.
KeesFluitman schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:46:
Dat heb je inderdaad gedaan, en buiten dat ik door irl omstandigheden niet eerder kon reageren, heb ik ook even wat navraag gedaan waar ik nog geen definitieve reactie opgekregen heb. Ik ben zelf nieuw in dit topic, ik weet niet wat de gebruiken zijn, wat men fijn vind en wat niet. Ik kan wel zeggen dat over het algemeen teveel filmpjes van dezefde mensen niet gewaardeerd worden. En dat daar in het verleden ook tegen is opgetreden door mods.
Maar laten we het voor nu/tijdelijk toestaan dan, en kijken hoe 'we'er met zijn allen op reageren. Ook op zaken als inhoud van de filmpjes en de frequentie. Als iedereen (nou ja lees de meerderheid) positief is lijkt het mij persoonlijk geen enkel probleem. Desnoods houden we hier een poll over.

Wanneer ik definitief een reactie terugkrijg of als ik zelf door andere mods word teruggefloten dan laat ik het uiteraard ook weten.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KeesFluitman
Sagat schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:35:
[...]

Als je het zo zegt heb ik er absoluut ook geen bezwaar tegen, maar het kwam meer over als, je mag het spel alleen spelen als je geen kritiek hebt, en dat is onzin natuurlijk. Juist op een forum moeten zowel voor als tegenstanders hun mening kwijt kunnen, mits enigsinds schappelijk geformuleerd en met respect voor elkaar. En het maakt niet ooit hoe geweldig een spel is er is altijd wel iets dat iemand niet leuk vind of liever anders gezien had.

[...]

Dat heb je inderdaad gedaan, en buiten dat ik door irl omstandigheden niet eerder kon reageren, heb ik ook even wat navraag gedaan waar ik nog geen definitieve reactie opgekregen heb. Ik ben zelf nieuw in dit topic, ik weet niet wat de gebruiken zijn, wat men fijn vind en wat niet. Ik kan wel zeggen dat over het algemeen teveel filmpjes van dezefde mensen niet gewaardeerd worden. En dat daar in het verleden ook tegen is opgetreden door mods.
Maar laten we het voor nu/tijdelijk toestaan dan, en kijken hoe 'we'er met zijn allen op reageren. Ook op zaken als inhoud van de filmpjes en de frequentie. Als iedereen (nou ja lees de meerderheid) positief is lijkt het mij persoonlijk geen enkel probleem. Desnoods houden we hier een poll over.

Wanneer ik definitief een reactie terugkrijg of als ik zelf door andere mods word teruggefloten dan laat ik het uiteraard ook weten.
Prima. Ik kan t ook mensen prive sturen. Heb niet echt een eigen channel ofzo.

• freak-me-baby
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-05 16:20
Spelen er mensen hier toevallig met de medic wapen zk 383 ... ?In mijn optiek was dit het beste wapen voor de medic, maar de laatste tijd schiert ik niets meer raak of hebben mensen de tijd om zich om te draaien en dan mij af te knallen. Ik kan niet zo snel iets vinden dat hier op aanpassingen zijn aangebracht maar het is rete irritant. Vooral als iemand de tijd heeft om zich om te draaien en dan alsnog jou af te knallen.
Ik heb dit sinds vorige week.
IS er inmiddels een ander medic wapen wat dan mischien beter is geworden?Anders is het neit zo leuk meer om als medic rond te lopen (misschien dus ook de reden dat ik gisteren een frontlines potje speelde zonder een medic in ons team)

• d_star
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-05 21:16

d_star

Maharadja of the Year :-/

freak-me-baby schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:10:
Spelen er mensen hier toevallig met de medic wapen zk 383 ... ?In mijn optiek was dit het beste wapen voor de medic, maar de laatste tijd schiert ik niets meer raak of hebben mensen de tijd om zich om te draaien en dan mij af te knallen. Ik kan niet zo snel iets vinden dat hier op aanpassingen zijn aangebracht maar het is rete irritant. Vooral als iemand de tijd heeft om zich om te draaien en dan alsnog jou af te knallen.
Ik heb dit sinds vorige week.
IS er inmiddels een ander medic wapen wat dan mischien beter is geworden?Anders is het neit zo leuk meer om als medic rond te lopen (misschien dus ook de reden dat ik gisteren een frontlines potje speelde zonder een medic in ons team)
Jazeker! Sinds kort de ZK-383 ontdekt, met specs LRRL (dus niet de light bolt spec, maar de grotere magazijn spec). Misschien inderdaad wel het beste wapen voor de medic ja, enorme fan van dit wapen.

DICE heeft met de laatste patch een stealth change aan de SMG's gedaan, waardoor vooral de snelvurende wapens zoals de Suomi, Tommy gun en de ZK-383 met light bolt spec anders voelen. Er schijnt meer spread te zijn na het vuren van de eerste kogels, waardoor je op middellange afstand wat meer moet tap firen.

Overigens schijnen de langzamer vurende SMG's hier geen of minder last van te hebben, en ik moet ook zeggen: de ZK en de MP40 (waarmee ik regelmatig speel) voelen nog steeds super goed.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• freak-me-baby
d_star schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:21:
[...]

Jazeker! Sinds kort de ZK-383 ontdekt, met specs LRRL
_/-\o_ die specs gebruik ik ook. Jij merkt geen verschil?Toch vreemd dat ik er zo veel last van heb 8)7 k kan me niet voorstellen dat k "opeens" zo slecht ben geworden 8)

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:03

Deathchant

Don't intend. Do!

@freak-me-baby Welcome to the world of Battlefield :) Ik ben al zolang (ook hier in 't topic) aant klagen over de inconsistency qua weaponfeel. Je gaat op een gegeven moment maar aannemen wat anderen zeggen, namelijk "niet zo klagen en 't zal aan jezelf liggen", maar ergens wet je ook wel dat je speelstijl niet ineens overnight totaal ruk is en een tijd later weer spot on.

Ik zeg niet dat ik 't geaccepteerd heb, maar ik probeer het. Elke keer als 't niet gaat "zoals het hoort", quit ik het spel direct. Jammer maar helaas. Morgen weer opnieuw. En vaak is het een kwestie van 3 dagen achter elkaar merken dat 't niet lukt en dan ineens wel weer. Gewoon energie steken in de potjes dat 't wél gaat en gewoon meteen quitten als 't niet gaat. En idd niet afvragen of 't aan 't spel ligt of aan jou, want je kunt 't waarschijnlijk toch niet veranderen.

Werkt die zk-383 ineens niet meer, gewoon tijdelijk proberen met een ander wapen. De suomi met ext-magazine en dan wat meer in de crouch-stand rennen (dan is ie accurater) en dit gewoon proberen. De M1928A1 (Thompson) kun je ook proberen. Een ander goed snelvurend wapen is de mp28. De langzamere stabiele wapens als de mp40 en de sten zijn ook nog steeds goed.

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• freak-me-baby
Deathchant schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:55:
@freak-me-baby

Werkt die zk-383 ineens niet meer, gewoon tijdelijk proberen met een ander wapen. De suomi met ext-magazine en dan wat meer in de crouch-stand rennen (dan is ie accurater) en dit gewoon proberen. De M1928A1 (Thompson) kun je ook proberen. Een ander goed snelvurend wapen is de mp28. De langzamere stabiele wapens als de mp40 en de sten zijn ook nog steeds goed.
Volgens mij zijn dat alle medic wapens :P
Bedankt voor de info, daar kan k wat mee (of juist niet, tis maar hoe je het bekijkt :9 ) ....
K ga toch ook maar eens die stg44 gebruiken, daar wordt k zo vaak met en enkel of een paar schoten mee neergemaaid, ben dan alleen assault zoals de overige 70% binnen een potje

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Hehe, die STG44 is een allround goed assault wapen. Redelijk accuraat ook. Ik vind persoonlijk het base wapen, de Sturmgewehr 1-5 net ff wat beter omdat de rate of fire precies tussen "te snel" en "net iets te langzaam" in zit, namelijk op 670 RPM. De STG44 is dan weer wat accurater. Beiden zijn lekkere assault weapons.

En tja de medic... In BF1 waren de SLR's meer medic en de smg's meer assault. De medic class is qua wapens eigenlijk niet zo spannend meer. Zo vind ik een RSC dan meer "typisch" medic-class en ook de Selbstlader 1916.

• KeesFluitman
Je kan nu ook duos in firestorm spelen.

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 19-05 17:04
KeesFluitman schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:26:
Je kan nu ook duos in firestorm spelen.
Tot maandag, wel even goed om dat er bij te vertellen ;)

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• KeesFluitman
TheRicolaa10 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:48:
[...]

Tot maandag, wel even goed om dat er bij te vertellen ;)
Ik hoop dat ze solos eruit halen ipv duos.
Dir spel lijkt me veel leuker als duo squad game dan als solo

KeesFluitman wijzigde deze reactie 11-04-2019 17:38 (12%)

• scorpie
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 17:25

scorpie

Supra Addict

Ik wil hier geen firestorm bash starten, maar ik moet toch wel even kwijt dat ik het maar onzin vind dat ik firestorm moet spelen om die wekelijkse items vrij te spelen. Mij ligt heel dat Battle Royale gameplay niet, en nu word ik haast gedwongen om het toch te spelen.. :(

Ja, voor die 1e kun je in een uithoekje gaan zitten afwachten tot je bij de laatste x overblijft, maar dat is ook maar lame natuurlijk..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• paul99
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20-05 16:44
scorpie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:21:
Ik wil hier geen firestorm bash starten, maar ik moet toch wel even kwijt dat ik het maar onzin vind dat ik firestorm moet spelen om die wekelijkse items vrij te spelen. Mij ligt heel dat Battle Royale gameplay niet, en nu word ik haast gedwongen om het toch te spelen.. :(

Ja, voor die 1e kun je in een uithoekje gaan zitten afwachten tot je bij de laatste x overblijft, maar dat is ook maar lame natuurlijk..
Eens.
Heb Firestorm een paar keer geprobeerd maar het ligt me totaal niet. Gelukkig kan je (op de eerste na) de assigments doorlopen in andere gamemodes.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-05 01:19
Meer mensen last van inlog problemen op origin?

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• NoFearCreations
  • Laatst online: 21:57
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 20:50:
Jep, speel dan wel BF4, maar Origin blijft in offline mode.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• dennis_rsb
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23:16
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 20:50:
Ja hij geeft aan als ''titel'' DisplayName field missing from registry. Als ik dan mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoer krijg ik vervolgens opnieuw hetzelfde venster.

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:49
scorpie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:21:

Tja, zo zijn er wel meer zaken in Tides of War waarbij je met specifiek wapen of game mode moet spelen. Is deze keer niet de enige van Firestorm die je per se moet doen bij de laatste 32 eindigen? Want dat kan echt letterlijk iedereen.
[...]

1. Ik ben het er mee eens dat het loop geluid wel heel hard is, vooral in gebouwen. Ik zou zelf het liefst zien dat vooral bij crouchen en ook gewoon lopen dat geluid een stuk naarbeneden gaat zodat je stiller kan zijn als je wil. Dat gezegd hebbende, in het midden van de cirkel campen is makkelijker gezegd dan gedaan omdat je niet weet waar dat is vantevoren. Daarnaast is het nadeel direct dat je wel het voordeel van de verdediger hebt, maar ook dat iedereen van elke kant op je af kan komen. Voor een squad is het dan ook veel zinvoller dan solo, solo heb ik weinig behoefte om in het midden van de cirkel te zitten.

Overigens is eigenlijk ook dat geluid voor mij primair een probleem in gebouwen, en daarom als ik niet hard iets nodig heb sla ik die gewoon liever over.

2. Ja, en dat werkte beide kanten op. Ze horen jou ook niet. Je rug is veilig (oké, relatief veilig), en je bent moeilijk te zien, dat zijn al twee grote voordelen. Eigenlijk hoef je alleen bang te zijn voor mensen vanaf de zijkant, die dus net zo goed met het geluid zitten. Niemand gaat vanaf het midden richting de firestorm rennen, die wordt vanaf alle kanten neergeschoten.

Net overigens zelfs mijn eerste Firestorm Solo potje gewonnen :D. Op een tier 3 sniper na (KAR ding, en zonder geweldige scope) had ik alleen tier 1 geneuzel. Een tier 1 sturmgewehr, geen vest, niks bijzonders. Wel een paar keer bijna dood. Waarvan één keer naast een huis, dus snel erin gevlucht, hij kwam me achterna, en het was hopeloos. Behalve dat een ander hem doodschoot. Toen kwam de firestorm, dus die ging er vandoor, en als bedankje kreeg hij van mij een sniper kogel in zijn rug :P. Met die sniper wel paar kills gemaakt (had er uiteindelijk 8 ), maar vooral veel mensen laten schrikken, want als ze armor vest hebben moet je ze toch wel meerdere keren raken.
Ondanks dat ik door gevechten tussendoor nauwelijks medpacks had, was het einde weer verrassend makkelijk. Nummer 5 ontmoette mijn sniper. Nummer 4 werd ergens anders doodgeschoten. En toen nummer 2 nummer 3 aan het doodschieten was, leek het mij een prima idee even te wachten tot dat gelukt was, om daarna direct nummer 2 in de rug neer te schieten.

• Jaqenhghar
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 20:46

Jaqenhghar

Valar morghulis

Sinds kort speel ik die spel ook, weer ouderwets genieten hoor _/-\o_

spoiler: Enige minpuntje
Ik ondervind dat er zo vaak squadleaders zijn die niks met die rol doen, wat natuurlijk enorm zonde is i.v.m. die backups die je kunt inroepen. :+ Maargoed dat is een BF kwaaltje wat al langer ettert.

• InSanex
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20:17

InSanex

serenity now!

Jaqenhghar schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:07:
Sinds kort speel ik die spel ook, weer ouderwets genieten hoor _/-\o_

spoiler: Enige minpuntje
Ik ondervind dat er zo vaak squadleaders zijn die niks met die rol doen, wat natuurlijk enorm zonde is i.v.m. die backups die je kunt inroepen. :+ Maargoed dat is een BF kwaaltje wat al langer ettert.
Dat duurt nooit lang, 2x order request en je kan aan de gang!

Het weer in Halfweg

• Jaqenhghar
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 20:46

Jaqenhghar

Valar morghulis

InSanex schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:38:
[...]

Dat duurt nooit lang, 2x order request en je kan aan de gang!
Oooooh ja helemaal vergeten dat dat kan, thanks!

• 42dpi
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20:41

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Is bij andere de DUO modus voor firestorm ook verdwenen?

Was maar een tijdelijke modus WTF...... Ik begin dit steeds meer en meer te haten tijdelijk dingen er in zetten zoals squad conquest / Rush :F :(

Nu krijg je weer alleen van die muppets die lopen te teamen in solo (en dat is heel makkelijk te doen)

42dpi wijzigde deze reactie 15-04-2019 17:01 (77%)

Si vis pacem, para bellum

Sissors schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:26:
[...]
1. Ik ben het er mee eens dat het loop geluid wel heel hard is, vooral in gebouwen. Ik zou zelf het liefst zien dat vooral bij crouchen en ook gewoon lopen dat geluid een stuk naarbeneden gaat zodat je stiller kan zijn als je wil. Dat gezegd hebbende, in het midden van de cirkel campen is makkelijker gezegd dan gedaan omdat je niet weet waar dat is vantevoren. Daarnaast is het nadeel direct dat je wel het voordeel van de verdediger hebt, maar ook dat iedereen van elke kant op je af kan komen. Voor een squad is het dan ook veel zinvoller dan solo, solo heb ik weinig behoefte om in het midden van de cirkel te zitten.

Overigens is eigenlijk ook dat geluid voor mij primair een probleem in gebouwen, en daarom als ik niet hard iets nodig heb sla ik die gewoon liever over.

2. Ja, en dat werkte beide kanten op. Ze horen jou ook niet. Je rug is veilig (oké, relatief veilig), en je bent moeilijk te zien, dat zijn al twee grote voordelen. Eigenlijk hoef je alleen bang te zijn voor mensen vanaf de zijkant, die dus net zo goed met het geluid zitten. Niemand gaat vanaf het midden richting de firestorm rennen, die wordt vanaf alle kanten neergeschoten.
Het is inderdaad erg moeilijk om zelf consistent altijd in het midden van de cirkel te houden, maar de kans is wel heel erg groot dat er altijd wel iemand van de 60 zit. Bij punt 2 doelde ik ook meer op het feit dat als je aan de rand van de cirkel speelt je makkelijk verrast kan worden door iemand die van buiten de cirkel komt.

Hoe was duo firestorm? Het is compleet aan me voorbij gegaan door andere verplichtingen afgelopen twee weken/weekenden. Bizar dat ze dat zo snel alweer offline hebben gehaald. Ik had ook gehoopt dat we ondertussen squad conquest weer terug zouden zien, dat is tot nu toe verreweg mijn favoriete gamemode gebleken. Firestorm weet me niet te motiveren de game op te starten en in normale CQ zijn er helaas te weinig leuke potjes en ALS ze er zijn komt er weer zo'n flutmap tussendoor. :/
freak-me-baby schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:40:
[...]
_/-\o_ die specs gebruik ik ook. Jij merkt geen verschil?Toch vreemd dat ik er zo veel last van heb 8)7 k kan me niet voorstellen dat k "opeens" zo slecht ben geworden 8)
Een wildcard suggestie, kan het zijn dat je met een wat hogere sensitivity speelt? Het is met een wat lagere sensitivity over het algemeen makkelijker om consistenter te spelen en wat minder van dagen te hebben dat je opeens alles raakt en dan opeens niets meer.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20-05 09:51

• d_star

d_star

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:41:
Ik had ook gehoopt dat we ondertussen squad conquest weer terug zouden zien, dat is tot nu toe verreweg mijn favoriete gamemode gebleken. Firestorm weet me niet te motiveren de game op te starten en in normale CQ zijn er helaas te weinig leuke potjes en ALS ze er zijn komt er weer zo'n flutmap tussendoor. :/
Volgens mij ga je het dan leuk vinden te horen dat de modus op 25 april aanstaande terug komt! Geen idee of het op dezelfde maps is alleen..

Overigens weer een update'je van mijn favo wapens en wapens die (negatief) opvielen, toch weer beetje veranderd sinds de laatste keer:

[Assault]
+ Sturmgewehr 1-5 -> voor mij blijft dit het beste wapen in deze class; je hebt genoeg firepower om op heel diverse situaties te reageren.
+ MAS-44 -> als ik weet dat ik op Hamada / Panzerstorm ga assaulten, pak ik dit wapen. Ik heb 'm gespecced met detachable mag, waardoor je 1 kogel extra krijgt en sneller herlaadt. Echt een goddelijk wapen!
- STG-44 -> ik snap niet dat zoveel mensen met dit wapen lopen eerlijk gezegd. De hrec is, vooral als je nog geen specs vrij hebt gespeeld (of een groene versie oppakt in FS), belachelijk. Op fire rate wint 'ie het in CQ niet van de Sturmgewehr 1-5, en op middle / long range tapfiren gaat beter met een SAR. Wanneer gebruik je 'm dan?

[Medic]
+ ZK-383 -> nadat de light bolt specificatie gewijzigd is voor dit wapen, werd de LLLL spec voor mij onbruikbaar. Heb 'm gerespecced naar LRRL, dus met het grotere magazijn, en als je je vuurgevechten wat weet te kiezen op langere afstand is 'ie super (zelfs op bijv Panzerstorm!). Misschien wel mijn favo wapen in de medic class!
+ MP-40 -> als ik net even wat meer close to middle range weerbaarheid heb, is dit mijn go-to wapen. Heerlijk is 'ie. Het lijkt wel alsof dit wapen ontzettend veel schade aanricht bij headshots, weet iemand dat toevallig?
- Suomi --> ik heb 'm gespecced met de extra large mag, maar na 'm laatst weer gebruikt te hebben ga ik 'm als kapot generfed bestempelen. De hrec klimt ontzettend snel na een salvo, waardoor 'ie gewoon niet lekker meer voelt. Jammer!

[Support]
+ Lewis gun --> Geweldig! Eindelijk een alternatief voor die achterlijke KE7, en je wint er nog gevechten met assaults mee ook! Heerlijk wapen, ik heb 'm gespecced op accuracy en dus niet op het grotere pan magazijn (kom op, je krijgt standaard al 47 kogeltjes, waarom nog meer?).
+ M1897 trench gun -> laatst gebruikt voor de shotgun challenge van vorige week (2000 puntjes met shotguns halen), daarvoor nog nooit met een shotgun rond gelopen. Moet ik toch eens vaker doen! Zodra je de timing tussen het herladen van een nieuw schot (je snapt wat ik bedoel als je het ervaart) door krijgt, kan je supersnel schieten - dekking zoeken - schieten - dekking zoeken - schieten etc. Ben je zowat niet neer te halen. Leuke verrassing, dit wapen!
- M30 Drilling -> ik snap op zich de aantrekkingskracht wel van dit wapen (diversiteit in ranges, zonder echt ergens in uit te blinken), maar 2 schotten hagel en dan verplicht herladen is nogal beperkend vind ik. Je bent echt te vaak aan het herladen waardoor je niet zo aggressief kan zijn als je zou willen. Maar wie weet mis ik iets en hebben jullie tips?

[Sniper]
Speel ik niet, past niet in mijn speelstijl.. Hoor wel goeie verhalen over de Ross Rifle met alleen iron sights, het zou lijken op de M95 uit BF1 (dus met doorcyclen van de bolt zonder dat je moet unscopen), kan iemand dat bevestigen?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Heb vaak het idee dat ze ook tussendoor en ongspecificeerd (stiekem) die wapen specs aanpassen.

Ach ja,meestal blijf ik wel bij wat ik speelde tenzij ik zie dat andere wapens / attachments echt duidelijk de overhand hebben.

Die STG44 speelde ik veel mee maar ik heb al geruime tijd het gevoel dat dat ding lang niet zo fijn meer is als vroeger.

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

d_star schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:36:
[...]
Volgens mij ga je het dan leuk vinden te horen dat de modus op 25 april aanstaande terug komt! Geen idee of het op dezelfde maps is alleen..
Kijk dat is inderdaad goed nieuws! Helaas moeten we wel weer wachten op "more details next week", maar positieve stap nonetheless!

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:15

Shabbaman

Got love?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• SouLLeSSportal
Leuk dat squad conquest terugkomt (tijdelijk) maar ik snap de keuzes die ze maken echt niet meer, ze willen gewoon dit spel niet goed maken is mijn gevoel steeds meer. Duo's werkte zo lekker in firestorm, vooral omdat je met duo vs squads zo weinig kans maakt, al kan het wel is 1 op 20 ongeveer dat je de top 5 haalt en nog lager dat je wint.
Hebben ze die game mode er in, doen ze het weer voor een weekje ofzo. Echt laat die mode gewoon erin, solo duo of squad is toch bijna vanzelfsprekend in een br game???

Maar goed even totaal offtopic maar wel positief:

Please be legit please be legit... O-)

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 17-04-2019 12:54 (3%)

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Je kan er wel zeker van zijn dat een succesvolle franchise voortgezet gaat worden. BC2 had een zeer goede naam, vooral onder PC gamers.

Global hosting for PC, Mobile, Switch, Microsoft Xbox & Sony Playstation
Hosting: www.i3d.net
Anti-Cheat: www.gameblocks.com
Flightmap: my.flightmemory.com/stewied

• KeesFluitman
SouLLeSSportal schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:53:
Leuk dat squad conquest terugkomt (tijdelijk) maar ik snap de keuzes die ze maken echt niet meer, ze willen gewoon dit spel niet goed maken is mijn gevoel steeds meer. Duo's werkte zo lekker in firestorm, vooral omdat je met duo vs squads zo weinig kans maakt, al kan het wel is 1 op 20 ongeveer dat je de top 5 haalt en nog lager dat je wint.
Hebben ze die game mode er in, doen ze het weer voor een weekje ofzo. Echt laat die mode gewoon erin, solo duo of squad is toch bijna vanzelfsprekend in een br game???

Maar goed even totaal offtopic maar wel positief:

[YouTube: Bad Company 3 Leak / Rumour]

Please be legit please be legit... O-)
Als je hun officiele posts leest, dan weet je dat ze de toch al kleine BR firestorm populatie niet te ver willen opsplitsen en eerst duos willen testen, waarna ze de modus evt definitief.toevoegen. heel slim, want er is nix kutter dan 10 min op een game te wachren

• steel123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 19-05 20:51

steel123

Cryman9

d_star schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:36:
[Assault]
+ Sturmgewehr 1-5 -> voor mij blijft dit het beste wapen in deze class; je hebt genoeg firepower om op heel diverse situaties te reageren.
+ MAS-44 -> als ik weet dat ik op Hamada / Panzerstorm ga assaulten, pak ik dit wapen. Ik heb 'm gespecced met detachable mag, waardoor je 1 kogel extra krijgt en sneller herlaadt. Echt een goddelijk wapen!
- STG-44 -> ik snap niet dat zoveel mensen met dit wapen lopen eerlijk gezegd. De hrec is, vooral als je nog geen specs vrij hebt gespeeld (of een groene versie oppakt in FS), belachelijk. Op fire rate wint 'ie het in CQ niet van de Sturmgewehr 1-5, en op middle / long range tapfiren gaat beter met een SAR. Wanneer gebruik je 'm dan?
De STG-44 is mijn alltime favoriete wapen. Niet omdat dit het beste wapen is in elke situatie, vaak zelfs niet. Maar het is wel het meest allround. Met single fire modus kan hij goed mee met de semi-auto assaults, want de STG schiet abnormaal snel. Maar ook close range op full auto gaat dit nog behoorlijk.
Verder speel ik hem met 3x scope, in firestorm is dit helaas niet altijd mogelijk.
Het grootste voordeel vergeleken met de semi-auto's is de grote mag van 31 kogels. Met de semi-auto's ben je meer aan het herladen dan aan het schieten. En elk geweer dat ik speel moet tenminste 4 man kunnen neerleggen met 1 mag. Anders kan ik er niet agressief genoeg mee spelen.

Dat is ook de reden waarom ik meestal de Suomi of die thompson neem als medic met 50 kogels.

• Wogmeat
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 15-05 08:48
Hallo allemaal,

Wat zijn jullie stats? https://battlefieldtracke...le/psn/bedankt93/overview
Wat is jullie favourite wapen en game mode?
Mijn favourite mode is domination of conquest.

Gr. Kevin.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20-05 16:44
Zijn we ook allemaal zo blij met Grind Conquest?

Not, echt nul tactiek of flank mogelijkheden. Is totaal niet mijn ding.
Even de assignments voor deze week halen en dan laat ik Grind mooi achter me..

• KeesFluitman
paul99 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:30:

Idd. Maar goed, een groot deel vd vf community vind t wel mooi.

Duos is ook definitief terug in firestorm.trouwens!

• SouLLeSSportal

Het is voor iemand die metro leuk vind wel ok denk ik maar voor de rest exact wat de naam aangeeft, grinden voor bepaalde assignments is eigenlijk het enige wat ik denk dat je er mee kan. Voor de rest is het een grote clusterfuck en is er voor mij geen enkele vorm van plezier in te vinden.

• Asskicker
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20-05 19:08

Het is handig om die mastery assignments te halen van je wapens. Ik heb gisteren eindelijk mastery VI gehaald van mijn zk-383. _/-\o_

• MaikelG
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:45

Exact dit! Meatgrinders, echt gewoon n00b galore.

Ik hou van tactische mogelijkheden... dus dit hier ga ik niet eens aan beginnen

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • +2Henk 'm!

• KeesFluitman
Jeuj boys. Ik word 2z geowned door jackfrags in de laatste video.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Sinds de komst van Firestorm zijn er nog maar bizar weinig tweakers die conquest o.i.d. doen. Ik was redelijk vaak nog op discord 's avonds en vaak de hele avond alleen, maar hierdoor ben ik de afgelopen week nauwelijks nog maar online geweest. Dan zie je ook hoe het samenspelen met tweakers toch onderdeel is van je (dagelijkse) afschakelmomentjes. De assignments zijn weer lekker bullshit en het nieuwe medicwapen is ook niet om over naar huis te schrijven zo te horen. Ik zal zo nu en dan eens online komen 's avonds en hopen of er nog mensen online zijn/komen :)

• ShaftXL
  • Registratie: augustus 2017
  • Niet online
@Deathchant

Behalve dat BattleRoyal wat mij betreft niet echt een Battlefield modus is, vind ik het grootste nadeel dat het de community weer splitst. :'(

Firestorm is niet echt mijn ding en op Discord zit iedereen tegenwoordig vooral FS te spelen. En om maar met zijn 2 of 3'en conquest te doen vind ik ook minder leuk. Wel jammer want het is altijd erg gezellig en leuk op Discord.

ShaftXL wijzigde deze reactie 20-04-2019 16:41 (9%)

• virtua
Heb wel is gekeken op discord maar zie ook nooit iets,speel trouwens altijd conquest

• Powerblast
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21:23
Moet wel zeggen dat die firestorm mode m'n interesse in battle royal heeft aangewakkerd :). Vond tot nu toe dit soort games maar niks, maar deze vind ik erg fijn. Beetje op goed geluk BFV gekocht omdat firestorm er mij wel leuk uit zag kwa guns. En dat is het dus idd :).

Overige battle royals trekken me niet omdat die gun play meestal te snel is naar m'n zin. Zit al eens liever rustig de omgeving eerst af te kijken vooraleer ik erin loop. Dat moet je vind ik niet proberen in Apex, Fornite. Maar BF is toch veel meer tactiek vind ik. Leuk dat het nu met WW2 gecombineerd is. Conquest blijft natuurlijk ook fijn :), toch weer net een beetje anders dan BF1.

Powerblast wijzigde deze reactie 20-04-2019 21:52 (41%)

• HellBeast
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:37

HellBeast

Oh My GoT!

Deathchant schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 13:37:
Sinds de komst van Firestorm zijn er nog maar bizar weinig tweakers die conquest o.i.d. doen. Ik was redelijk vaak nog op discord 's avonds en vaak de hele avond alleen, maar hierdoor ben ik de afgelopen week nauwelijks nog maar online geweest. Dan zie je ook hoe het samenspelen met tweakers toch onderdeel is van je (dagelijkse) afschakelmomentjes. De assignments zijn weer lekker bullshit en het nieuwe medicwapen is ook niet om over naar huis te schrijven zo te horen. Ik zal zo nu en dan eens online komen 's avonds en hopen of er nog mensen online zijn/komen :)
Ik ben nu op vakantie in Kroatië. Daarna kom ik weer conquestjes doen!

Beauty is in the eye of the beerholder

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:19
Wil ik op 2de paasdag een paar paashazen afknallen ligt Origin eruit.... pfff.
Inloggen lukt niet en de website loopt ook niet lekker.. Meer mensen dit probleem?

• HellBeast
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:37

HellBeast

Oh My GoT!

TakeAway schreef op maandag 22 april 2019 @ 08:46:
Wil ik op 2de paasdag een paar paashazen afknallen ligt Origin eruit.... pfff.
Inloggen lukt niet en de website loopt ook niet lekker.. Meer mensen dit probleem?
Origin ligt er hier ook uit.

Beauty is in the eye of the beerholder

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Werkt zo weer :)

Global hosting for PC, Mobile, Switch, Microsoft Xbox & Sony Playstation
Hosting: www.i3d.net
Anti-Cheat: www.gameblocks.com
Flightmap: my.flightmemory.com/stewied

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:19
Doet het weer!

• witterholt
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:14
Het valt me op dat juist in de grind mode ik vaak low FPS waarschuwingen krijg (drie gele rechthoekjes). De FPS zakt dan ook naar 50 en de gameplay begint stroperig aan te voelen. En dat met een i7-7700k, 16GB ram en een RTX2070. Ik speel met GeForce experience aanbevolen instellingen en actuele driver met ray tracing aan en dus dx12.

witterholt wijzigde deze reactie 22-04-2019 10:33 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Skybullet

Skybullet

It's go season

witterholt schreef op maandag 22 april 2019 @ 10:07:
Het valt me op dat juist in de grind mode ik vaak low FPS waarschuwingen krijg (drie gele rechthoekjes). De FPS zakt dan ook naar 50 en de gameplay begint stroperig aan te voelen. En dat met een i7-7700k, 16GB ram en een RTX2070. Ik speel met GeForce experience aanbevolen instellingen en actuele driver met ray tracing aan en dus dx12.
Geforce aanbevolen instellingen negeren en zelf in de graphic options duiken. Het is misschien even puzzelen maar zeker waard om dit te optimaliseren. Genoeg opties die heel weinig toevoegen visueel gezien of soms zelfs je zicht beperken maar wel fps opeten alsof het een bak chipjes is op een kinderverjaardag.

Hardware unboxed op youtube heeft een video gemaakt over alle BF5 opties en daarbij uitgezocht hoeveel fps het bijvoorbeeld kost om shadows van medium naar high te zetten ik noem maar wat. En dat dan per optie bekeken d:)b

Excuses sound best to the person who’s making them up . Stop feeling sorry for yourself. Telling everybody your sad story. Nobody will do it for you. If you want something, go get it. Period

• KeesFluitman
witterholt schreef op maandag 22 april 2019 @ 10:07:
Dat lijkt me ook niet gek met raytracing aan toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 00:01
Stewie! schreef op woensdag 17 april 2019 @ 17:16:
Je kan er wel zeker van zijn dat een succesvolle franchise voortgezet gaat worden. BC2 had een zeer goede naam, vooral onder PC gamers.
Na 5 jaar bf2 werd het toen ook tijd dat er een andere battlefield game kwam, de stap van bf2 naar bc2
was enorm mbt grafische kwaliteit en destruction.
Mijn gevoel zegt dat bc3 dit nooit zal evenaren of het moet een vervanger worden van een voor mij teleurstellende bf5, mijn laatste pot was meer dan een maand geleden.

Ben overgestapt naar the division 2 en ace combat 7, schieten met geweren in the division en vliegen in ace combat, geen ergenissen meer ;)
KeesFluitman schreef op maandag 22 april 2019 @ 10:45:
[...]

Dat lijkt me ook niet gek met raytracing aan toch?
Ik krijg het gevoel dat er wat aan de hand is met de drivers van nvdia, in battlefield 5 zie ik problemen voorbij komen maar ook in the division 2, ctd, massive frame drops, een rtx2070 die op medium drops heeft naar 40 fps terwijl mijn rx480 op dezelfde settings 70 fps doet en heel stabiel.

NLsandman wijzigde deze reactie 22-04-2019 11:26 (24%)

• d_star

d_star

Zag ik het nou verkeerd of word jij in een van de meer recente JackFrags filmpjes door hem overhoop geschoten in de final circle in FS?

Dit filmpje bedoel ik:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KeesFluitman
d_star schreef op maandag 22 april 2019 @ 12:05:
[...]

Zag ik het nou verkeerd of word jij in een van de meer recente JackFrags filmpjes door hem overhoop geschoten in de final circle in FS?

Dit filmpje bedoel ik:
[YouTube: Playing Battlefield Firestorm vs DICE]
Ja mooi he. Ik ben kees-fruitmand en mn maat werkt bij dice. We waren niet eens aan t streamsnipen ofzo! Zelf hadden we ook 8-10 kills geloof ik. Tis mooi als je weet dat t mijn arty was die hen bijna had. Die flare had ik mooi verstopt zodat ze t te laat merkten. Ook wist ik niet dat jack gedownd was door litlbit. Daar hadden we moeten pushen.

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20-05 13:59

DrumandBass

Less is more!

Meh, stom spel ;( :'(

DrumandBass wijzigde deze reactie 24-04-2019 00:50 (174%)

• SouLLeSSportal
Gisteren paar potjes gespeeld maar firestorm heeft zelfde probleem wat pubg ook had met andere spelers bij het parachute springen. 3x gehad dat we beide rondkeken, niks zagen, beginnen met looten en 15 sec later neergeschoten worden door spelers die blijkbaar wel bij ons geland waren maar wij niet gezien hebben. Zo irritant, was er gelijk weer klaar mee.

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Yup. Het enige dat nodig is zijn:
64p Conquest
32p Rush
40-48p Grand Operations

Gooi de rest eruit. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• KeesFluitman
SouLLeSSportal schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:28:
Gisteren paar potjes gespeeld maar firestorm heeft zelfde probleem wat pubg ook had met andere spelers bij het parachute springen. 3x gehad dat we beide rondkeken, niks zagen, beginnen met looten en 15 sec later neergeschoten worden door spelers die blijkbaar wel bij ons geland waren maar wij niet gezien hebben. Zo irritant, was er gelijk weer klaar mee.
Die worden niet altijd gerendered. Idd een jammerlijke.bedoening. maar tis eigenlijk in een br altijd zo, ga er altijd van uit dat er mensen kunnen zijn. Ik geloof dat pubg t al gefixed heeft. Ik snap ook niet dat firesrorm niet direct zoiets kan implementeren.
DaniëlWW2 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:10:
[...]
Yup. Het enige dat nodig is zijn:
64p Conquest
32p Rush
40-48p Grand Operations

Gooi de rest eruit. ;)
Die spelersaantallen an sich maken nog niet eens zo heel gekke veel uit, de exacte modes ook niet echt, als de maps maar er maar op ontworpen worden in plaats van alle modes met alle spelersaantallen in dezelfde map te willen persen. Wat mij betreft zijn er maar essentiële zaken voor BF mapdesign.

-Vermijden van slechts 1 of 2 harde choke points
-Vermijden van directe zichtlijnen tussen uncap en objectives
-Genoeg cover voor infantry, zodat vehicles en infantry weer sámen op moeten trekken

Hiermee vermijd je al de vier grootste problemen van de recente BF games (4, Hardline, 1 en V)
-Vehicle whoring (op afstand)
-Jet whoring
-ongeveer 40 campers/snipers per ronde die niet van hun plaats komen
-Non stop explosives

Verwijder verder alle indirect fire/explosive spam en je hebt weer een ijzersterke BF game, ongeacht de setting. Toevallig zijn dit ook vrijwel dé kenmerken van BC2 en menig BF3 vanilla map (Metro Rush, Seine Crossing/Bazaar in Conquest Small, Karkand/Khark Island/Oman/Caspian Border in CQ large), of EA DICE dat ooit nog eens in wil zien is een tweede. Ze begonnen zo goed met de gunplay en de attrition in de beta maar op een of andere manier moeten ze toch altijd weer de solo spelers pamperen.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Voor de verandering eens volledig oneens. :P

Met al die modes snappen mensen amper wat ze moeten doen. Daarnaast kunnen al die maps niet aangepast worden op die modes want daar is niet genoeg tijd, geld en waarschijnlijk ook niet genoeg player input voor.

Door alles te willen doen is er volstrekt gebrek aan focus, spreek je misschien veel mensen aan maar deze willen allemaal wat anders spelen en dus andere ideeen hoe het verder moet. Resultaat: veel negativiteit rondom je game want velen zijn ontevreden. Eén grote Poolse landdag.

Dit gaat ook niet snel goed komen met partijen als EA/DICE aan het roer en winstmaximalisatie als hoofddoel.

Levelcap heeft het uitstekend verwoord in zijn video.

Ps: Is het eigenlijk mogelijk om op mixed servers te zitten? Ik kom het in ieder geval niet tegen. Dus ook de players worden gesplitst.

Schoenmaker moet gewoon bij zijn leest blijven en niet ineens ook damstenen op het schaakbord willen leggen.

Help!!!! wijzigde deze reactie 25-04-2019 12:17 (3%)

PC Specs

• KeesFluitman
Help!!!! schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:16:
^

Met al die modes snappen mensen amper wat ze moeten doen. Daarnaast kunnen al die maps niet aangepast worden op die modes want daar is niet genoeg tijd, geld en waarschijnlijk ook niet genoeg player input voor.

Door alles te willen doen is er volstrekt gebrek aan focus, spreek je misschien veel mensen aan maar deze willen allemaal wat anders spelen en dus andere ideeen hoe het verder moet. Resultaat: veel negativiteit rondom je game want velen zijn ontevreden. Eén grote Poolse landdag.

Dit gaat ook niet snel goed komen met partijen als EA/DICE aan het roer en winstmaximalisatie als hoofddoel.

Ps: Is het eigenlijk mogelijk om op mixed servers te zitten? Ik kom het in ieder geval niet tegen. Dus ook de players worden gesplitst.

Schoenmaker moet gewoon bij zijn leest blijven en niet ineens ook damstenen op het schaakbord willen leggen.
Voor mij heeft BF zich al meermaals veranderd. Echt een Schoenmaker zou ik m niet noemen. Eerder een mannetje van alles.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23:56

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Help!!!! schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:16:
^

Misschien een stomme vergelijking, maar bij een Snackbar of Restaurant, waarbij er te veel keus staat op het menu, gaan mensen na een tijdje vermijden. Noem het " Keuze stress" of " Door de bomen het bos niet meer zien" .
Battlefield 4,Hardline,1 en 5 hebben teveel gamemodes en dus lastig om als gamer te bepalen wat je nu aan het spelen bent.
In mijn ogen deden ze het goed in Battlefield 3,2, BC2.
Battlefield moet zich focussen op Conquest, Rush en uitstapjes maken naar Team Deathmatch, Domination.
Kan je nog kiezen voor Squad versions waarbij je in een volle squad moet zitten and thats it.

Ik speel geen Battlefield V meer, omdat ze nu Battle royal hebben toegevoegd en als ik alle berichten lees, dan hebben ze de focus nu liggen op Battle royal en niet op de core gamemodes.
Hopelijk gaan ze dit ooit in zien, want EA is momenteel slecht bezig.
Je kan niet een game optimaliseren voor ALLE gamemodes.
Net zo goed dat andere ontwikkelaars moeite hebben om een game te maken met een goede balans tussen PVP en PVE (Denk aan Division 2 en Destiny 2).

Correct me if im wrong, maar volgens mij is de nieuwste Star wars game ook van DICE ?
Nog meer opsplitsingen.
Een mens mag hopen en ik hoop dat Battlefield 6 terug gaat en weer Conquest en rush op nummer 1 zetten.
en sterker nog dat EA ook zijn andere game FIFA 20 straks een flinke update gaan geven in de carreer mode.
We hebben bij beide games iets te lang moeten wachten op nieuwe content.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• KeesFluitman
Pykow schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:26:
[...]

Misschien een stomme vergelijking, maar bij een Snackbar of Restaurant, waarbij er te veel keus staat op het menu, gaan mensen na een tijdje vermijden. Noem het " Keuze stress" of " Door de bomen het bos niet meer zien" .
Battlefield 4,Hardline,1 en 5 hebben teveel gamemodes en dus lastig om als gamer te bepalen wat je nu aan het spelen bent.
In mijn ogen deden ze het goed in Battlefield 3,2, BC2.
Battlefield moet zich focussen op Conquest, Rush en uitstapjes maken naar Team Deathmatch, Domination.
Kan je nog kiezen voor Squad versions waarbij je in een volle squad moet zitten and thats it.

Ik speel geen Battlefield V meer, omdat ze nu Battle royal hebben toegevoegd en als ik alle berichten lees, dan hebben ze de focus nu liggen op Battle royal en niet op de core gamemodes.
Net zo goed dat andere ontwikkelaars moeite hebben om een game te maken met een goede balans tussen PVP en PVE (Denk aan Division 2 en Destiny 2).

Correct me if im wrong, maar volgens mij is de nieuwste Star wars game ook van DICE ?
Nog meer opsplitsingen.
Een mens mag hopen en ik hoop dat Battlefield 6 terug gaat en weer Conquest en rush op nummer 1 zetten.
en sterker nog dat EA ook zijn andere game FIFA 20 straks een flinke update gaan geven in de carreer mode.
We hebben bij beide games iets te lang moeten wachten op nieuwe content.
Wat voor bron heb je? Ik heb een bron die zegt dat er nieuwe maps voor regular modes komen en verder niets voor firestorm in de pipeline ligt.

Ik kan me wel vinden in je ergernis hoor. Ik denk echter ook dat niemand al te grootte hopes voor bc3 moeten hebben, youtubers en ea hebben er belang bij t gevoel te.geven dat dat de grootte hit wordt, net als de explosieve aankondigingen v voorgangers.

Persoonlijk speel ik op t moment alleen maar firestorm. Ik vind dat de balance erg goed is, behalve een kleine nerf op v1 en arty die nodig is.

• marapuru
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22:14
Kwam zojuist deze gast tegen op een server... Diep triest. (niet mijn eigen recording)
Die gast speelt dus al sinds 9 april met deze cheat...

marapuru wijzigde deze reactie 25-04-2019 21:48 (35%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Pykow schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:26:

Ik snap dit niet zo goed. je speelt het niet meer sinds de BR mode er aan toegevoegd is. En de reden is omdat die mode er aan toegevoegd is ? En je hoort van anderen dat het nu slecht gaat met battlefield ?

Het spel wat er was is niet slechter geworden door de toevoeging royale. Eerder meer verkopen/publiciteit voor het spel en volgens sommigen hier een verdeelde community, Ik zou niet weten hoe ik dat moet merken, zodra ik op play klik zit ik instant in een volle server.

ik speel het nu om wapens vrij te spelen want die wil ik niet missen, cosmetics en dogtags boeien mij niet maar wapens wil ik gewoon allemaal hebben.. punt. En verder wacht ik op nieuwe maps :)

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:49
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:02:
[...]

-Vermijden van slechts 1 of 2 harde choke points
-Vermijden van directe zichtlijnen tussen uncap en objectives
-Genoeg cover voor infantry, zodat vehicles en infantry weer sámen op moeten trekken

Hiermee vermijd je al de vier grootste problemen van de recente BF games (4, Hardline, 1 en V)
-Vehicle whoring (op afstand)
-Jet whoring
-ongeveer 40 campers/snipers per ronde die niet van hun plaats komen
-Non stop explosives

Verwijder verder alle indirect fire/explosive spam en je hebt weer een ijzersterke BF game, ongeacht de setting. Toevallig zijn dit ook vrijwel dé kenmerken van BC2 en menig BF3 vanilla map (Metro Rush, Seine Crossing/Bazaar in Conquest Small, Karkand/Khark Island/Oman/Caspian Border in CQ large), of EA DICE dat ooit nog eens in wil zien is een tweede. Ze begonnen zo goed met de gunplay en de attrition in de beta maar op een of andere manier moeten ze toch altijd weer de solo spelers pamperen.
Op welke manier zou het solo spelers pamperen zijn? Juist solo spelers hebben dekking nodig.

Ook zie ik niet hoe bijvoorbeeld een Metro Rush in hemelsnaam aan die kenmerken voldoet. Ja geen voertuigen, dus die kunnen we weg strepen. Maar Metro Rush was ook altijd gevuld met snipers. Het was een behoorlijk chokepoint (idd niet één, waren er 2 of 3), en één grote explosive spam om er doorheen te komen. Dat en machinegeweren omdat die het verrassend genoeg nogal goed deden in metrotunnels.

Persoonlijk zou ik ook eerder Rush eruit trappen en Frontlines erin houden.
Sissors schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:29:
[...]

Op welke manier zou het solo spelers pamperen zijn? Juist solo spelers hebben dekking nodig.

Ook zie ik niet hoe bijvoorbeeld een Metro Rush in hemelsnaam aan die kenmerken voldoet. Ja geen voertuigen, dus die kunnen we weg strepen. Maar Metro Rush was ook altijd gevuld met snipers. Het was een behoorlijk chokepoint (idd niet één, waren er 2 of 3), en één grote explosive spam om er doorheen te komen. Dat en machinegeweren omdat die het verrassend genoeg nogal goed deden in metrotunnels.

Persoonlijk zou ik ook eerder Rush eruit trappen en Frontlines erin houden.
Op de manier dat je in je eentje relatief makkelijk en vooral veilig kills kan maken zonder dat je andere spelers nodig hebt. Snipers lekker veilig vanuit de uncap, in je eentje in een voertuig zitten en maar projectielen die kant op lobben (nu mét self repair), in een jet/bomber stappen en zonder echt harde counters boven een objective/chokepoint vliegen en maar kills farmen.

Specifiek BFV: je hebt bij spawn voldoende kogels om 10+ kills te maken en je kan zelf nieuwe ammo ophalen of resupply stations bouwen, heb je geen support voor nodig. Je kan jezelf healen of zelf nieuwe healthkits regelen Je kan ook op teveel plekken spawnen: elke vlag, elk squadmate, de spawn beacon de base.

Als assault heb je, gelukkig is het nu iets gepatched, nagenoeg de mogelijkheid om in je eentje een tank op close range uit te schakelen. Wat nog meer het campen vanaf afstand met voertuigen bevordert.

Als je niet kan schieten, geen probleem, dan pak je de rifle grenade of bouncing betty etc.

Kortom, het wordt wel heel makkelijk gemaakt om niet met je squad te hoeven optrekken. Als je team objectives verliest, kan je op exact dezelfde wijze door blijven spelen en is er wederom weinig incentive/noodzaak

32p Metro Rush noemde ik vooral als voorbeeld omdat de map overduidelijk voor die mode was ontworpen en dat fantastisch werkte, waar 32p (laat staan 64p) conquest eindigde in een spam fest. Genoeg chokepoints voor Rush, veels te weinig voor CQ. idem met bijvoorbeeld Valparaiso uit BC2. Het was niet altijd makkelijk maar ik vond dat er mogelijkheden genoeg waren om er doorheen te breken en het spannend te houden tot het einde.

Map, modes, vehicles en spelersaantal moeten gewoon op elkaar zijn afgesteld. Nu zijn sommige modes op sommige maps wel aardig en op andere maps gewoon onspeelbaar saai of andersom. Neem Aerodrome of Hamada, elke potje weer staan er van beide teams in de uncap vanaf die zijkant altijd wel een paar tanks te spammen waar je gewoon niets aan kan doen zolang het geen totale oelewappers zijn. Verschrikkelijk vermoeiend als je weer eens via een open vlakte naar een objective moet en en zo'n tank of een van de 15 snipers op die klif weet je te raken.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23:56

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Skybullet schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:20:
[...]

Ik snap dit niet zo goed. je speelt het niet meer sinds de BR mode er aan toegevoegd is. En de reden is omdat die mode er aan toegevoegd is ? En je hoort van anderen dat het nu slecht gaat met battlefield ?

Het spel wat er was is niet slechter geworden door de toevoeging royale. Eerder meer verkopen/publiciteit voor het spel en volgens sommigen hier een verdeelde community, Ik zou niet weten hoe ik dat moet merken, zodra ik op play klik zit ik instant in een volle server.

ik speel het nu om wapens vrij te spelen want die wil ik niet missen, cosmetics en dogtags boeien mij niet maar wapens wil ik gewoon allemaal hebben.. punt. En verder wacht ik op nieuwe maps :)
Je moet het zo zien.
Ik heb in de afgelopen periode nog maar 1 nieuwe map voorbij zien komen.
(Blijkbaar is er nu ook een griekse map bijgekomen MERCURY ?)
Dus zeg maar 2 maps in 8 maanden tijd en dat is wel heel erg weinig.
De wapens zitten achter gedwongen gamemodes (Tides of war) en het probleem is dat je missies op een bepaalde volgorde moet uitspelen. Zeer vervelend als je dit vergelijkt met Battlefield 3 bijvoorbeeld.

Battlefield V had al teveel gamemodes en met het krijgen van weinig nieuwe content voor de Core gamemodes, voelt het allemaal aan als een game, waarbij EA zelf niet weet wat ze willen doen.
Na het toevoegen van BR (COMPLEET ANDERE GAME) aan een titel als battlefield 5. weet je echt niet meer wat battlefield is.

Wordt er dus gek van en ben er dus mee gestopt.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• acotone777
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19-05 17:28
Ben er ook mee gestopt en speel alleen nog BF3 , volle servers : )

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Skybullet

Skybullet

It's go season

Dit alles wat je op noemt zijn voor mij nu precies de redenen waarom ik battlefield al sinds bf2 speel en waarom ik bfv nu ook weer geweldig vind.

Ik wordt altijd een beetje nerveus als ik termen hoor als “ squadplay forceren” “teamplay gefocust” en in andere shooter games “ speel met je compagnion”

Ik speel altijd alles volledig solo. Geen mic aan, iedereen op mute. Ik vind het heerlijk om het gevoel te hebben een soort “one- man- army” te zijn. Ik kan gaan en staan waar ik wil. Zelf mijn ammo en medpacks zoeken. Mensen en voertuigen zelf uitschakelen op afstand en dichtbij. De enige reden waarom ik een squad nog join is zodat ik meer locaties heb om te spawnen haha!

Wil ik als een malle rushen met iedereen vol in de frontlinie dan doe ik dat en geef ik ook de rest ammo en health en ik werk met iedereen mee.
Maar aoms zit ik een hele ronde in een AA kanon gewoon omdat ik dat lachen vind

En misschien wil ik de ronde daarna mezelf wel een soort navy seal ultra spec ops sniper voelen en ga ik als een malloot tijgeren naar een bosje om dan misschien 4 headhots te maken die hele game... heeft dat zin voor het team die ronde ? Nee absoluut niet en dat besef ik me ook zeker maar boeit me dat iets ... nee natuurlijk niet ! ik wilde die ronde spelen op een manier waar ik op dat moment plezier uit haal. En de andere ronde bedenk ik voor mezelf een soort “need for speed “ rondje op een map en ga die voor mezelf zo snel mogelijk proberen te timen in een jeep... mijn spel toch haha !

Zure mensen die denken te bepalen hoe ik mijn spel speel altijd ben ik wel klaar mee. En alsnog speel ik 95% van de games volledig PTFO en doe dan meer voor het team dan al die anderen

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Battle(non)sense noemt ook maar weer eens een aantal van de bekende spot on issues.

YouTube: Battlefield The Issue Nobody Talks About

Help!!!! wijzigde deze reactie 26-04-2019 18:28 (8%)

PC Specs

Skybullet schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 18:05:
[...]
Dit alles wat je op noemt zijn voor mij nu precies de redenen waarom ik battlefield al sinds bf2 speel en waarom ik bfv nu ook weer geweldig vind.

Ik wordt altijd een beetje nerveus als ik termen hoor als “ squadplay forceren” “teamplay gefocust” en in andere shooter games “ speel met je compagnion”

Ik speel altijd alles volledig solo. Geen mic aan, iedereen op mute. Ik vind het heerlijk om het gevoel te hebben een soort “one- man- army” te zijn. Ik kan gaan en staan waar ik wil. Zelf mijn ammo en medpacks zoeken. Mensen en voertuigen zelf uitschakelen op afstand en dichtbij. De enige reden waarom ik een squad nog join is zodat ik meer locaties heb om te spawnen haha!

Wil ik als een malle rushen met iedereen vol in de frontlinie dan doe ik dat en geef ik ook de rest ammo en health en ik werk met iedereen mee.
Maar aoms zit ik een hele ronde in een AA kanon gewoon omdat ik dat lachen vind

En misschien wil ik de ronde daarna mezelf wel een soort navy seal ultra spec ops sniper voelen en ga ik als een malloot tijgeren naar een bosje om dan misschien 4 headhots te maken die hele game... heeft dat zin voor het team die ronde ? Nee absoluut niet en dat besef ik me ook zeker maar boeit me dat iets ... nee natuurlijk niet ! ik wilde die ronde spelen op een manier waar ik op dat moment plezier uit haal. En de andere ronde bedenk ik voor mezelf een soort “need for speed “ rondje op een map en ga die voor mezelf zo snel mogelijk proberen te timen in een jeep... mijn spel toch haha !

Zure mensen die denken te bepalen hoe ik mijn spel speel altijd ben ik wel klaar mee. En alsnog speel ik 95% van de games volledig PTFO en doe dan meer voor het team dan al die anderen
Echt, waar heb je het over? Je hebt toch precies wat je hebben wilt?

Een andere mening in een forumpost is heel wat anders dan bepalen hoe je spel speelt. Sterker nog, je zegt zelf eigenlijk dat zolang jij maar jouw ding kan blijven doen, de rest het rambam kan krijgen.

Ik heb liever de optie om te spelen op een server op de manier die ik wil en dat jij lekker kan lamballen als je dat wil op een andere server met mensen die dat ook willen. Lijkt me win-win voor iedereen, maar dat gun jij anderen kennelijk niet en noemt ze zuur? Blanco.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Skybullet

Skybullet

It's go season

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 18:43:
[...]

Echt, waar heb je het over? Je hebt toch precies wat je hebben wilt?

Een andere mening in een forumpost is heel wat anders dan bepalen hoe je spel speelt. Sterker nog, je zegt zelf eigenlijk dat zolang jij maar jouw ding kan blijven doen, de rest het rambam kan krijgen.

Ik heb liever de optie om te spelen op een server op de manier die ik wil en dat jij lekker kan lamballen als je dat wil op een andere server met mensen die dat ook willen. Lijkt me win-win voor iedereen, maar dat gun jij anderen kennelijk niet en noemt ze zuur? Blanco.
Voor servers met eigen regels ben ik 100 % voor inderdaad. Wat ik bedoel te zeggen is juist net dat ze niet moeten gaan forceren via de main game van battlefield om samenwerking en team en squad en ptfo play te bewerkstelligen.

Als iemand de hele ronde bezig is met het proberen een looping the maken onder de brug in die ene map.. who cares. En als iemand op een steen wil liggen omdat hij snipen leuk vind., nogmaals dat is zijn goed recht. En als ik de rifle grenade gebruik op inf dan krijg je meteen de eeuwen oude battlefield roeptoeter "noobtube" . Luister het zin in het spel dus ik gebruik het.

En als iemand een server wil opzetten met een sniper limit of geen grenade spam ja dan zou dat de ideale wereld zijn en ik hoop dat dat uit komt ooit. Het was ook niet direct allemaal richting jou gericht ook al quote ik je wel. Ik ben gewoon in het algemeen klaar met mensen die oordelen over hoe het spel gespeeld moet worden.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 02:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat mij nog het meest irriteert aan Battlefield V is dat ze skillbased gunplay hebben beloofd en dat er uiteindelijk weer helemaal niets van waar is gebleken. Recoil hoef je amper te counteren. De meeste wapens zijn hipfire magdump ezmode guns waar je echt 0 skill voor nodig hebt om te ownen om nog maar te zwijgen over machineguns die eigenlijk gewoon full auto snipers zijn met 0 recoil en 3x scopes om poppetjes op lange afstand ez neer te maaien.

Ik haal echt 0 voldoening uit mensen killen in deze game. Ik kan bizar hoge K/D's neer zetten of een victory halen in Firestorm maar het doet mij niks. Op een heel enkel potje firestorm na dan. Als goede spelers is er ook weinig meer te leren in de game. Was mij bij Battlefield 1 al een doorn in het oog: gunplay waar je letterlijk niets aan kon leren. Gewoon mouse button 1 indrukken en mikken en dan maar hopen dat je kogels raak gaan. In BFV is dat al iets beter maar het heeft voor mij veel te weinig diepgang.

De setting is tof maar de uitwerking is minder voor mij. Het voelt ook niet echt meer als een Battlefield game op een of andere manier.

De enige reden dat ik het nog speel is omdat ik met goede vrienden samen speel die er wel plezier aan beleven. En dan heb je af en toe ook wel plezier maar had het liever anders gezien.

DAMAGE wijzigde deze reactie 26-04-2019 19:17 (7%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Pagina: 1 ... 79 80 81 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True