A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:41:
Ik had ook gehoopt dat we ondertussen squad conquest weer terug zouden zien, dat is tot nu toe verreweg mijn favoriete gamemode gebleken. Firestorm weet me niet te motiveren de game op te starten en in normale CQ zijn er helaas te weinig leuke potjes en ALS ze er zijn komt er weer zo'n flutmap tussendoor.

Volgens mij ga je het dan leuk vinden te horen dat de modus op 25 april aanstaande terug komt! Geen idee of het op dezelfde maps is alleen..
Overigens weer een update'je van mijn favo wapens en wapens die (negatief) opvielen, toch weer beetje veranderd sinds de laatste keer:
[Assault]
+ Sturmgewehr 1-5 -> voor mij blijft dit het beste wapen in deze class; je hebt genoeg firepower om op heel diverse situaties te reageren.
+ MAS-44 -> als ik weet dat ik op Hamada / Panzerstorm ga assaulten, pak ik dit wapen. Ik heb 'm gespecced met detachable mag, waardoor je 1 kogel extra krijgt en sneller herlaadt. Echt een goddelijk wapen!
- STG-44 -> ik snap niet dat zoveel mensen met dit wapen lopen eerlijk gezegd. De hrec is, vooral als je nog geen specs vrij hebt gespeeld (of een groene versie oppakt in FS), belachelijk. Op fire rate wint 'ie het in CQ niet van de Sturmgewehr 1-5, en op middle / long range tapfiren gaat beter met een SAR. Wanneer gebruik je 'm dan?
[Medic]
+ ZK-383 -> nadat de light bolt specificatie gewijzigd is voor dit wapen, werd de LLLL spec voor mij onbruikbaar. Heb 'm gerespecced naar LRRL, dus met het grotere magazijn, en als je je vuurgevechten wat weet te kiezen op langere afstand is 'ie super (zelfs op bijv Panzerstorm!). Misschien wel mijn favo wapen in de medic class!
+ MP-40 -> als ik net even wat meer close to middle range weerbaarheid heb, is dit mijn go-to wapen. Heerlijk is 'ie. Het lijkt wel alsof dit wapen ontzettend veel schade aanricht bij headshots, weet iemand dat toevallig?
- Suomi --> ik heb 'm gespecced met de extra large mag, maar na 'm laatst weer gebruikt te hebben ga ik 'm als kapot generfed bestempelen. De hrec klimt ontzettend snel na een salvo, waardoor 'ie gewoon niet lekker meer voelt. Jammer!
[Support]
+ Lewis gun --> Geweldig! Eindelijk een alternatief voor die achterlijke KE7, en je wint er nog gevechten met assaults mee ook! Heerlijk wapen, ik heb 'm gespecced op accuracy en dus niet op het grotere pan magazijn (kom op, je krijgt standaard al 47 kogeltjes, waarom nog meer?).
+ M1897 trench gun -> laatst gebruikt voor de shotgun challenge van vorige week (2000 puntjes met shotguns halen), daarvoor nog nooit met een shotgun rond gelopen. Moet ik toch eens vaker doen! Zodra je de timing tussen het herladen van een nieuw schot (je snapt wat ik bedoel als je het ervaart) door krijgt, kan je supersnel schieten - dekking zoeken - schieten - dekking zoeken - schieten etc. Ben je zowat niet neer te halen. Leuke verrassing, dit wapen!
- M30 Drilling -> ik snap op zich de aantrekkingskracht wel van dit wapen (diversiteit in ranges, zonder echt ergens in uit te blinken), maar 2 schotten hagel en dan verplicht herladen is nogal beperkend vind ik. Je bent echt te vaak aan het herladen waardoor je niet zo aggressief kan zijn als je zou willen. Maar wie weet mis ik iets en hebben jullie tips?
[Sniper]
Speel ik niet, past niet in mijn speelstijl.. Hoor wel goeie verhalen over de Ross Rifle met alleen iron sights, het zou lijken op de M95 uit BF1 (dus met doorcyclen van de bolt zonder dat je moet unscopen), kan iemand dat bevestigen?
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits