Hier ook een beetje. Na een half jaartje was ik klaar met BF1 en heb toen een stapje terug gezet naar BF3/4. Maar dat stapje terug heeft wel geholpen met de #hype rondom BF5 en eventuele ww2 settings.RBN026 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:46:
Ik ben waarschijnlijk één van de weinige maar ik hoopte toch echt weer op een wat modernere setting. BF1 was even leuk maar begon bij mij al snel te vervelen terwijl ik BF3 en 4 helemaal grijs heb gespeeld.
De omslag na BF3 & 4 naar een vroegere setting was perfect getimed want iedereen zat daar op te wachten. Ik had liever toen al een WW2 setting gezien en dan nu weer een modernere.
Ach al met al zit ik nu al klaar voor de teaser vanavond!
Vietnam of WWII is voor mij beiden OK maar inderdaad zoals "vroeger". Dus geen flauwekul zoals de Behemoth en graag meer balans tussen infanterie en voertuigen. En snipers weer skillbased maken. Wie weet, verrast DICE ons en wordt de balans dit keer weer zoals het zijn moet. Hopelijk nemen ze BF1942 als uitgangspunt.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:06:
[...]
De setting boeit mij niet eens zoveel. Zou ook graag weer een Vietnam oorlog willen spelen. Maar de kwaliteit moet gewoon goed zijn. Competitief schieten zoals vroeger, zonder frustraties en middelen om vrijwel elke barrière voor verschillen in skill niveau weg te nemen.
We gaan het zien...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Balans vind ik prima in BF1 en ander Battlefield games. En ja dat zeg ik als piloot. De meeste spelers snappen nog steeds niet dat je in je eentje nauwelijks kans maakt tegen een 100% health tank of vliegtuig.Lekker Ventje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:22:
[...]
meer balans tussen infanterie en voertuigen.
Als je dan met je LMG op m'n vliegtuig gaat open vuren, dan is het voor mij een koud kunstje om je te lokaliseren en als af te schieten met 3 rounds uit m'n attack plane. Ik noem dat geen onbelans, ik noem dat gewoon dom het spelletje spelen. Voertuigen horen gewoon sterker te zijn dan infanterie tenzij ze in team verband je proberen uit te schakelen.
Vorige week schoot mijn rear gunner keer op keer achter volgende jagers neer. Ze kwamen elke keer alleen op ons af. Na 3x waren ze slim genoeg om ons samen tegelijk aan te vallen waardoor wij gekilled werden. Zelfs mijn goede rear gunner kon geen 2 targets tegelijk neer halen. Van mij mag Dice in BF5 de balans lekker zou houden zoals die is. Leer het spelletje maar te spelen zoals Battlefield bedoeld is, in teamverband.
XBL: MRE Inc
@MRE-Inc feit is wel dat de meeste spelers alleen spelen en niet met een (vast) team via VOIP samenwerken. Het is niet realistisch te verwachten dat deze spelers goed genoeg kunnen coördineren om gezamenlijk een vliegtuig uit de lucht te schieten of een tank neer te halen voordat zo'n voertuig weer in een safe zone terecht is gekomen.
Met een vliegtuig tientallen kills halen is prima mogelijk zonder dood te gaan. Ook met een tank of artillery truck kan je enorme killing sprees halen door van afstand te snipen of keihard ergens binnen rammen en om je heen te schieten. Flink gebruik maken van quick repair of auto repair en je houd jezelf constant in leven. Daar is eigenlijk geen teamwork voor nodig terwijl je het ondertussen wel acceptabel vind dat de tegenstander jou enkel met teamwork neer kan halen. Dat is toch redelijk krom?
Met een vliegtuig tientallen kills halen is prima mogelijk zonder dood te gaan. Ook met een tank of artillery truck kan je enorme killing sprees halen door van afstand te snipen of keihard ergens binnen rammen en om je heen te schieten. Flink gebruik maken van quick repair of auto repair en je houd jezelf constant in leven. Daar is eigenlijk geen teamwork voor nodig terwijl je het ondertussen wel acceptabel vind dat de tegenstander jou enkel met teamwork neer kan halen. Dat is toch redelijk krom?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb zelf met BF4 heel veel mensen die op mij lopen te zeuren als ik een AA zit. Dit terwijl de AA makkelijk te slopen is door met een vliegtuig en heli samen aan te vallen. Hetzelfde met 2 of 3 man met fatsoenlijk anti voertuig spul. Ga je in je 1tje met een vliegtuig recht op mij af dan red je het inderdaad niet. Ben je een goede piloot is de AA ook makkelijk te slopen. Soms heb je ook mensen die als ze alleen zijn in een afgelegen gebied dat ze aanvallen met een RPG. Dat eerste schot is dan wel raak, maar het is ook zelfmoord. Je kan nergens dekking zoeken en als je mazzel hebt raak je mij misschien 2x, maar dood ga je sowieso.MRE-Inc schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:01:
[...]
Balans vind ik prima in BF1 en ander Battlefield games. En ja dat zeg ik als piloot. De meeste spelers snappen nog steeds niet dat je in je eentje nauwelijks kans maakt tegen een 100% health tank of vliegtuig.
Als je dan met je LMG op m'n vliegtuig gaat open vuren, dan is het voor mij een koud kunstje om je te lokaliseren en als af te schieten met 3 rounds uit m'n attack plane. Ik noem dat geen onbelans, ik noem dat gewoon dom het spelletje spelen. Voertuigen horen gewoon sterker te zijn dan infanterie tenzij ze in team verband je proberen uit te schakelen.
Vorige week schoot mijn rear gunner keer op keer achter volgende jagers neer. Ze kwamen elke keer alleen op ons af. Na 3x waren ze slim genoeg om ons samen tegelijk aan te vallen waardoor wij gekilled werden. Zelfs mijn goede rear gunner kon geen 2 targets tegelijk neer halen. Van mij mag Dice in BF5 de balans lekker zou houden zoals die is. Leer het spelletje maar te spelen zoals Battlefield bedoeld is, in teamverband.
Dan heb je ook nog mensen die lopen te zeuren dat ik met een AA aan het campen ben. Natuurlijk camp ik met dat ding aangezien een tank tegenkomen zelfmoord is. Ik ga zo ver mogelijk naar voren, maar zodra er een tank aankomt ben ik weg.
Het is ook gewoon hoe slim je het spel speelt en dat zal bij de aankomende game niet anders zijn. Door slim te spelen met een tank of AA kan je makkelijk een 30-0 score halen. Alleen wanneer de vijand ook slim speelt is ieder voertuig makkelijk uit te schakelen.
Toch mogen ze die AA in de komende game wel wat bedekter opstellen. Menig pot maak je er geen kans mee omdat er een no-life sniper op de heuvel zit. Op zijn minst cover tegen snipers lijkt me echt beter. Dat een vliegtuig je kan pakken, prima, dat is het spel. Maar ik wil als infantry ook wel eens kans maken tegen een vliegtuig als ik de tools die de game me biedt ook wil gebruiken.
Nieuwe foto volgens Reddit:

Schijnt eruit te zien als een inheemse Amerikaan
Quote erbij

(native american veteran)
En
Bron: https://www.reddit.com/r/...t_posted_on_the_official/

Quote erbij
En lijkt een beetje hierop:The post was quickly deleted. The caption was something like "Learn how battlefield v revisited WW2 with a twist"

En
Ben benieuwdMatches up with the existing artwork, pilot's goggles around the neck etc. 101st patch is on the wrong sleeve, unless the image is mirrored for whatever reason. Also Thompson looks to be the M1928 variant instead of the M1A1. Can't really see what the deal is with the trousers, it almost looks like he's wearing gaiters which weren't really seen in Airborne units, which suggests he might be glider infantry.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2018 16:27 ]
Helemaal mee eens, maar dan wel weer 'zoals vroeger' terug naar de basis om te herbewapenen en te repairen, in plaats van lekker veilig vanuit de uncap self repair.MRE-Inc schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:01:
[...]
Balans vind ik prima in BF1 en ander Battlefield games. En ja dat zeg ik als piloot. De meeste spelers snappen nog steeds niet dat je in je eentje nauwelijks kans maakt tegen een 100% health tank of vliegtuig.
Wat Tsurany zegt is echt spot on, de balans is compleet zoek. Als er teamwork voor nodig is om een voertuig neer te halen, moet er ook teamwork vereist zijn om het voertuig overeind te houden. Beetje zoals vroeger met een gunner in tank/lav die ook repairt. Of de heli die weer even snel moet landen.
Maar in BF1 is het gewoon farmen voor piloten. De ervaring leert dat menig piloot zo snel mogelijk een andere server pakt bij de minste of geringste tegenstand. Bovendien is de plaatsing van die AA guns ook VERRE van optimaal.
Doe mij maar weer de balans zoals in 1943, dat was voor mij de sweetspot.
Quick repair is lang zo krachtig niet hoor. Pre-patch wel. Toen kreeg je zo 40 tot 60 hp erbij. Tegenwoordig iets van 10 tot 20 max.Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:13:
Flink gebruik maken van quick repair of auto repair en je houd jezelf constant in leven. Daar is eigenlijk geen teamwork voor nodig terwijl je het ondertussen wel acceptabel vind dat de tegenstander jou enkel met teamwork neer kan halen. Dat is toch redelijk krom?
In de post van MRE zegt hij ook dat hij met een goede gunner aan het vliegen was. Dus ja. Dan vind ik het wel redelijk dat je praktisch met teamwork moet werken om hem neer te krijgen. Maar zo is het ook met de landship of heavy tank. Ze behoren krachtig te zijn.
En nog zijn er genoeg manieren om alleen een voertuig neer te halen. AA. Mijnen. Rocket gun + anti tank grenade + light anti tank grenade. Field gun. Siege Artillery. Fortress gun. Of zelf een voertuig nemen.
De balans tussen infantry en vehicles is prima zo. Zowel in BF3/4 als 1.
Persoonlijk hoop ik op een soort gelijk systeem als in BF1 met BFV. Werkt prima zo. Behemoths. Elites. Kom maar op!
Verwijderd
Die 30-0 is leuk maar win je er ook het spel mee is de vraag. Je bent natuurlijk meer een ondersteunende rol en als je alleen in je basis kills zit te snipen dan vraag ik me af hoeveel je aan het team bijdraagt. Nu kan het natuurlijk zijn dat je dat niet zo belangrijk vindt (ik dan weer welPilatuS schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:14:
[...]
Heb zelf met BF4 heel veel mensen die op mij lopen te zeuren als ik een AA zit. Dit terwijl de AA makkelijk te slopen is door met een vliegtuig en heli samen aan te vallen. Hetzelfde met 2 of 3 man met fatsoenlijk anti voertuig spul. Ga je in je 1tje met een vliegtuig recht op mij af dan red je het inderdaad niet. Ben je een goede piloot is de AA ook makkelijk te slopen. Soms heb je ook mensen die als ze alleen zijn in een afgelegen gebied dat ze aanvallen met een RPG. Dat eerste schot is dan wel raak, maar het is ook zelfmoord. Je kan nergens dekking zoeken en als je mazzel hebt raak je mij misschien 2x, maar dood ga je sowieso.
Dan heb je ook nog mensen die lopen te zeuren dat ik met een AA aan het campen ben. Natuurlijk camp ik met dat ding aangezien een tank tegenkomen zelfmoord is. Ik ga zo ver mogelijk naar voren, maar zodra er een tank aankomt ben ik weg.
Het is ook gewoon hoe slim je het spel speelt en dat zal bij de aankomende game niet anders zijn. Door slim te spelen met een tank of AA kan je makkelijk een 30-0 score halen. Alleen wanneer de vijand ook slim speelt is ieder voertuig makkelijk uit te schakelen.
Overigens weet ik zeker dat je ook het dubbele kunt halen en nog een stuk offensiever spelen. Maar goed, terug naar de basis zoals al genoemd was lijkt mij ook geen slecht idee (uitstappen om zelf te repareren zoals vroeger heb ik altijd prima gevonden en volgens mij was dat nooit echt een probleem?)
Ik zorg er wel voor dat alles in de lucht het flink lastig heeft en nog niet de halve map kan gebruiken. In de basis zit ik nooit met een AA want dan raak je helemaal niets. Ik erger mij ook flink als er een idioot in de basis blijft met een AA en aan het einde van de map 5-0 staat.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:34:
[...]
Die 30-0 is leuk maar win je er ook het spel mee is de vraag. Je bent natuurlijk meer een ondersteunende rol en als je alleen in je basis kills zit te snipen dan vraag ik me af hoeveel je aan het team bijdraagt. Nu kan het natuurlijk zijn dat je dat niet zo belangrijk vindt (ik dan weer wel).
Overigens weet ik zeker dat je ook het dubbele kunt halen en nog een stuk offensiever spelen. Maar goed, terug naar de basis zoals al genoemd was lijkt mij ook geen slecht idee (uitstappen om zelf te repareren zoals vroeger heb ik altijd prima gevonden en volgens mij was dat nooit echt een probleem?)
Heb ook wel flink betere score's gehaalt dan 30-0 hoor, is meer om aan te geven dat zoiets makkelijk te doen is. Verder speel ik zo offensief mogelijk door altijd zo ver mogelijk naar voren te gaan als maar mogelijk is. Het hangt dan van de rest van het team af hoe ver naar voren dat precies is. Heeft het team 80% van de map sta ik vrijwel aan de poort van de vijand. Repareren ga ik niet terug naar de basis voor. Even achter een rots gaan staan is ruim voldoende
Verwijderd
Ik bedoelde met de 'basis' het mechanisme van vroeger. Weglaten die auto-repair zooi enz.
Met een AA in BF3 of BF4 offensief spelen is gewoon suicide. Period.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:34:
[...]
Die 30-0 is leuk maar win je er ook het spel mee is de vraag. Je bent natuurlijk meer een ondersteunende rol en als je alleen in je basis kills zit te snipen dan vraag ik me af hoeveel je aan het team bijdraagt. Nu kan het natuurlijk zijn dat je dat niet zo belangrijk vindt (ik dan weer wel).
Met dat voertuig heb je 1 doel. De lucht vrij houden zodat jouw eigen team makkelijker overal kan komen en tanks kapot kan knallen. Punten overnemen e.d. is dan praktisch uit ten boze gezien je anders zo kapot bent. En dat gaat niet eens om de hoge kd maar puur omdat jouw team dan tijdelijk geen aa meer heeft.
In alle BF spellen moet je de voertuigen gebruiken zoals ze bedoeld zijn. Niet alle voertuigen zijn "OMFG PTFO RUSH B".
Maar dat snapt niet iedereen blijkbaar. Zelf ook zo vaak haatberichten gekregen van spelers omdat ik met de mortar landship niet bovenop de objective zit maar 100 tot 200 meter er vanaf bijvoorbeeld. Of zelfs 1x omdat ik niet in een vliegtuig laag over de objectives wou vliegen

Gewoon zo ver mogelijk naar voren. Zie je een tank aankomen rij je als een idioot weg. Ik speel vrij veel Caspian Border 2014 in BF4 en wanneer ik dan US speel is mijn standaard plek net achter de muur tussen A en B in. Als het team verder weet te komen ga ik naar E toe. Als je niet ver genoeg naar voren gaat raak je niets, je moet alleen goed opletten of er geen tanks aankomen. Zodra die in de buurt komen is het tijdelijk wegwezen. Pak met de AA dan heel vaak A of B, soms C en soms E, bij D heb je niets te zoeken.Reefun schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:41:
[...]
Met een AA in BF3 of BF4 offensief spelen is gewoon suicide. Period.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 23-05-2018 16:47 ]
Maar dat noem ik niet echt offensief. Met offensief bedoel ik dus echt voor de vlaggen gaan.PilatuS schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:47:
[...]
Gewoon zo ver mogelijk naar voren. Zie je een tank aankomen rij je als een idioot weg. Ik speel vrij veel Caspian Border 2014 in BF4 en wanneer ik dan US speel is mijn standaard plek net achter de muur tussen A en B in. Als het team verder weet te komen ga ik naar E toe. Als je niet ver genoeg naar voren gaat raak je niets, je moet alleen goed opletten of er geen tanks aankomen. Zodra die in de buurt komen is het tijdelijk wegwezen. Pak met de AA dan heel vaak A of B, soms C en soms E, bij D heb je niets te zoeken.
Hoe jij het beschrijft is gewoon hoe het "hoort" met een mobile aa
Kijk tuurlijk is het wel offensief in de zin van dat je de frontlinie opzoekt. Want anders raak je inderdaad niets en kun je net zo goed meteen maar stoppen.
Over BF4 gesproken. Enige waar ik nog steeds een hekel heb daaraan zijn de lock-on en "fire and forget" wapens. Echt vreselijk zijn die krengen. 1 van de redenen waarom ik de gameplay in BF1 beter vind. Als je dan in een dogfight zit dan gaat het iig "legit" en niet met lompe surface to air stingers iglas whatever. Uch. *PTSD triggered
Dus in dat opzicht ben ik dan blij met de WW2 setting daar je in WW2 ook nog geen lockon wapens had. Thank the maker!
Kom op jongens AA, ik weet dat ze bestaan maar daar ga je toch niet inzitten. In 2000 uur BF4, vast ding nog niet 1 uur van binnen gezien.
Voor AA had ik de SRAW.
( Erg jammer dat ze die op laatste hadden generfed, zo veel plezier mee gehad )
Voor AA had ik de SRAW.
Die Mobile AA in BF4 was perfect om mee te rushen (die met die raketten)
Je verdeed gewoon je tijd voor het team als je ergens zat te zitten en enkel naar vliegtuigen keek.
Heb daar zo ongelooflijk vaak mee op nr 1 gestaan en het team laten winnen.
Je verdeed gewoon je tijd voor het team als je ergens zat te zitten en enkel naar vliegtuigen keek.
Heb daar zo ongelooflijk vaak mee op nr 1 gestaan en het team laten winnen.
[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 23-05-2018 16:59 ]
Het is maar net wat leuk vind. Zit zelf op de juiste map heel graag in een AA. Zit er zeker 50% van mijn speeltijd in en de andere 50% is in een tank. Vind het zelf gewoon leuk om zoveel mogelijk kills te maken en zo min mogelijk dood te gaan. Als je dan aan het begin van een map met 1200 tickets in een AA stapt en aan het einde van de map er nog steeds in zit zonder dus 1x dood te zijn gegaan vind ik dat persoonlijk heerlijkAlbinoraptor schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:54:
Kom op jongens AA, ik weet dat ze bestaan maar daar ga je toch niet inzitten. In 2000 uur BF4, vast ding nog niet 1 uur van binnen gezien.
Voor AA had ik de SRAW.( Erg jammer dat ze die op laatste hadden generfed, zo veel plezier mee gehad )
Begrijp het wel hoor, alleen vond ik AA tank meestal gewoon saai. In BF3 had ik wel vaker dat me met squad in wat voertuigen rondreden, maar bij 4 eigenlijk 75% van tijd engineer geweest. Gewoon alles kapot kunnen krijgen, was wel battle engineer.PilatuS schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:58:
[...]
Het is maar net wat leuk vind. Zit zelf op de juiste map heel graag in een AA. Zit er zeker 50% van mijn speeltijd in en de andere 50% is in een tank. Vind het zelf gewoon leuk om zoveel mogelijk kills te maken en zo min mogelijk dood te gaan. Als je dan aan het begin van een map met 1200 tickets in een AA stapt en aan het einde van de map er nog steeds in zit zonder dus 1x dood te zijn gegaan vind ik dat persoonlijk heerlijk
Zo een waar jij gek van werd wss
Het grootste gevaar voor mij in de AA is een Jihad Jeep of Quad. Alleen wanneer iemand daar mee blijft komen zijn ze prima op de juiste plek op de map te killen. Heb wel eens dat ik iemand bijvoorbeeld 5x in een jet neerschiet en dat ze dan pissed worden. Dan blijven ze komen met die dingen waarbij ik ze makkelijk 9 van de 10x kan doodschieten voordat ze bij mij zijn. Repairs doe ik zelf wel als ik een AA zit.Albinoraptor schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:02:
[...]
Begrijp het wel hoor, alleen vond ik AA tank meestal gewoon saai. In BF3 had ik wel vaker dat me met squad in wat voertuigen rondreden, maar bij 4 eigenlijk 75% van tijd engineer geweest. Gewoon alles kapot kunnen krijgen, was wel battle engineer.
Zo een waar jij gek van werd wss, roepen om repairs maar ik liep lekker met mijn SLAM mines om tanks altijd te verrassen.
Ben trouwens wel benieuwd hoe de vliegtuigen en AA er in dit komende spel precies uit gaan zien.
Blijft nog steeds dat je in een tank geen engineer nodig hebt en dus zonder teamplay kan domineren.Reefun schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:30:
[...]
Quick repair is lang zo krachtig niet hoor. Pre-patch wel. Toen kreeg je zo 40 tot 60 hp erbij. Tegenwoordig iets van 10 tot 20 max.
Je hebt geen gunner nodig, met quick repair en seat switchen kom je ontzettend ver.In de post van MRE zegt hij ook dat hij met een goede gunner aan het vliegen was. Dus ja. Dan vind ik het wel redelijk dat je praktisch met teamwork moet werken om hem neer te krijgen. Maar zo is het ook met de landship of heavy tank. Ze behoren krachtig te zijn.
En natuurlijk moeten voertuigen sterk zijn maar naar mijn mening wel door hem met meerderen te bemannen, niet door solo's die in hun eentje rondjes racen.
Allemaal methoden, op het gebruik van mijnen na, die teamwork vereisen. Een solo in de AA of een solo assault werkt gewoon niet.En nog zijn er genoeg manieren om alleen een voertuig neer te halen. AA. Mijnen. Rocket gun + anti tank grenade + light anti tank grenade. Field gun. Siege Artillery. Fortress gun. Of zelf een voertuig nemen.
En dat hoeft ook niet perse, zolang een tanker solo ook niet sterk is en zolang een piloot ook dekking nodig heeft om niet neergehaald te worden. Maar in de huidige situatie vind ik het erg matig dat we verwachten dat infantry wel teamwork nodig heeft maar iemand in een voertuig niet.
Eens, dat leverde naar mijn idee erg matige gameplay op. Vooral de combinatie van diverse type locks en alle perks die daar weer tegen hielpen. Maakte de gameplay er niet beter op. De eenvoud van BF2 vond ik dan een stuk fijner, ook wel lock-on wapens maar veel eenvoudiger en beperkter. Simpele gameplay waardoor het om skills draait.Reefun schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:54:
[...]
Over BF4 gesproken. Enige waar ik nog steeds een hekel heb daaraan zijn de lock-on en "fire and forget" wapens. Echt vreselijk zijn die krengen. 1 van de redenen waarom ik de gameplay in BF1 beter vind. Als je dan in een dogfight zit dan gaat het iig "legit" en niet met lompe surface to air stingers iglas whatever. Uch. *PTSD triggered
[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 23-05-2018 17:28 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het waren geen echte natives (inspiratie van een vd members)Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:26:
Toch mogen ze die AA in de komende game wel wat bedekter opstellen. Menig pot maak je er geen kans mee omdat er een no-life sniper op de heuvel zit. Op zijn minst cover tegen snipers lijkt me echt beter. Dat een vliegtuig je kan pakken, prima, dat is het spel. Maar ik wil als infantry ook wel eens kans maken tegen een vliegtuig als ik de tools die de game me biedt ook wil gebruiken.
[afbeelding]
Quote erbij
[...]
En lijkt een beetje hierop:
[afbeelding]
En
[...]
Ben benieuwd
Het waren the 'Dirty Filthy 13'
Wikipedia: Filthy Thirteen
Heb je uberhaupt wel BF1 gespeeld? Seat switchen werkt voor geen meter bij een goede tegen piloot die weet wat hij doet. Ik hou ervan als ze dat doen. Geeft mij tijd om ze een directe headshot te geven met de tankhunter package:)Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:23:
[...]
Blijft nog steeds dat je in een tank geen engineer nodig hebt en dus zonder teamplay kan domineren.
[...]
Je hebt geen gunner nodig, met quick repair en seat switchen kom je ontzettend ver.
En natuurlijk moeten voertuigen sterk zijn maar naar mijn mening wel door hem met meerderen te bemannen, niet door solo's die in hun eentje rondjes racen.
[...]
Allemaal methoden, op het gebruik van mijnen na, die teamwork vereisen. Een solo in de AA of een solo assault werkt gewoon niet.
En dat hoeft ook niet perse, zolang een tanker solo ook niet sterk is en zolang een piloot ook dekking nodig heeft om niet neergehaald te worden. Maar in de huidige situatie vind ik het erg matig dat we verwachten dat infantry wel teamwork nodig heeft maar iemand in een voertuig niet.
[...]
Eens, dat leverde naar mijn idee erg matige gameplay op. Vooral de combinatie van diverse type locks en alle perks die daar weer tegen hielpen. Maakte de gameplay er niet beter op. De eenvoud van BF2 vond ik dan een stuk fijner, ook wel lock-on wapens maar veel eenvoudiger en beperkter. Simpele gameplay waardoor het om skills draait.
Je kunt prima alleen in een AA vliegtuigen neer halen. Je moet ze echter wel raken natuurlijk. De enige vliegtuigen welke echt lastig te raken zijn met een aa is een competente fighter piloot. Van alle vliegtuigen varianten is er maar 1 per soort met een emergency repair. De populairste (attack plane met ground support en heavy bomber met strategic package) hebben dat geeneens.
Met alle respect en mijn intentie is echt niet om te flamen. Maar volgens mij snap je simpelweg niet hoe je het beste kan spelen met BF1.
Volgens Twitter is het definitief tussen 22.00 en 23.00 (met aftershow bij Xbox geloof ik)
https://twitter.com/Battlefield/status/999319071140204544
https://twitter.com/Battlefield/status/999319071140204544
Je maakt een klassieke fout, enkel vanuit je eigen situatie reageren terwijl iets als balans juist alle spelers raakt. Kijk eens naar de gemiddelde spelers, hoe vaak zal daar een enkele assault een tank verslaan? Hoe vaak zal een enkele grondspeler een piloot verslaan?Reefun schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:44:
[...]
Met alle respect en mijn intentie is echt niet om te flamen. Maar volgens mij snap je simpelweg niet hoe je het beste kan spelen met BF1.
Die situatie wordt enkel verergert als de persoon in een voertuig bovengemiddeld is. Een beetje competente tanker of piloot wordt niet gedood door solo spelers op de grond. Je verwacht van al die grondspelers wel teamwork maar van de piloten of tankers niet.
En ja, goede piloten zullen elkaars counter zijn maar dat maakt het voor de grondspelers niet makkelijker om weerstand te bieden. Ze moeten maar hopen dat de piloten aan hun kant goed genoeg zijn.
poor Leno schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:45:
Hier lads, om alvast een beetje in te komen
[video]

[ Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 23-05-2018 18:15 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Benieuw wat we krijgen straks. Een minuut durende trailer met wat flitsen erin zoals 2 jaar geleden of meteen wat gameplay. Daarnaast zou iemand een pol moeten houden of er een battle royal mode er wordt bij aangekondigd
.
Ik denk ong hetzelfde.. maar ook daar zaten een paar shots in met gameplay!Nieuwevolger schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:30:
Benieuw wat we krijgen straks. Een minuut durende trailer met wat flitsen erin zoals 2 jaar geleden of meteen wat gameplay. Daarnaast zou iemand een pol moeten houden of er een battle royal mode er wordt bij aangekondigd.
Wat ik trouwens meesterlijk vind, is dat hoewel het 'game engine footage' was, dat de game zelf zo goed als hetzelfde eruit ziet, speelt en voelt
[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 23-05-2018 18:33 ]
Ben tevreden als we een trailer krijgen van minstens 2 minuten.
Als we toch nog wachten, doe mij deze maar:
Al vind ik persoonlijk de BF1943 muziek iets mooier, vooral voller:
Ik zat nog te denken, wat als de twist is dat het een Free To Play is? Met skins en whatever ala Fortnite, R6S, etc? Niet de stijl van Fortnite of Battlefield Heroes, maar wel de verdere insteek.
Al vind ik persoonlijk de BF1943 muziek iets mooier, vooral voller:
Ik zat nog te denken, wat als de twist is dat het een Free To Play is? Met skins en whatever ala Fortnite, R6S, etc? Niet de stijl van Fortnite of Battlefield Heroes, maar wel de verdere insteek.
Ah ja bij de vorige reveal event was dat ook maar 1 trailer en wat interviews toch? Mag hopen dat we wel wat meer zien want dat vond ik vrij karig en heb ik toen ook na een half uur uitgezet...Nieuwevolger schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:32:
Ben tevreden als we een trailer krijgen van minstens 2 minuten.
[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2018 18:34 ]
Puur omdat de grootste gros van spelers geen idee heeft hoe correct in te spelen op voertuigen is het volgens jou niet gebalanceerd. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden om alleen voertuigen kapot te krijgen. Ik heb zo vaak tanks alleen afgeknald in een field gun, Siege artillery, he mortar, fortress gun of tankhunter kit. Dat de "gemiddelde speler" dat volgens jou niet kan wil niet zeggen dat het niet gebalanceerd is. Wat moeten ze dan doen? Het "casual" gaan maken ? Een Clippy erbij die je tips geeft. "It looks like you are trying to destroy a tank. Perhaps you should use the field gun instead of your sniper rifle without k bullets".Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:12:
[...]
Je maakt een klassieke fout, enkel vanuit je eigen situatie reageren terwijl iets als balans juist alle spelers raakt. Kijk eens naar de gemiddelde spelers, hoe vaak zal daar een enkele assault een tank verslaan? Hoe vaak zal een enkele grondspeler een piloot verslaan?
Die situatie wordt enkel verergert als de persoon in een voertuig bovengemiddeld is. Een beetje competente tanker of piloot wordt niet gedood door solo spelers op de grond. Je verwacht van al die grondspelers wel teamwork maar van de piloten of tankers niet.
En ja, goede piloten zullen elkaars counter zijn maar dat maakt het voor de grondspelers niet makkelijker om weerstand te bieden. Ze moeten maar hopen dat de piloten aan hun kant goed genoeg zijn.
Nee. Dan moeten ze maar de harde manier leren. Als ik 70-0 sta met een vliegtuig en niemand doet überhaupt een goede poging om me neer te halen... sja. Jammer dan. Op iedere map zijn genoeg mogelijkheden. Hell. Er is zelfs een aa rocket gun om al die huilies over vliegtuigen tegemoet te komen. Je kunt ze zelfs neer halen met een lmg. Zucht.
En nogmaals. Je kunt prima met 1 aa een vliegtuig neer halen. Probleem is echter dat 95% van de playerbase totaal niet weet hoe met dat ding te richten of ze beginnen al met vuren terwijl ik nog op 350m+ afstand ben.
Volgens mij lieten ze 3x dezelfde trailer achter elkaar zien haha. Ze willen natuurlijk ook nog wat achter de hand houden voor de E3. Al vond ik het uur durende segment dat een paar beroemdheden de game zaten te spelen ook geen succes. De spectaculaire momenten kwamen nauwelijks naar voren en je zag alleen mensen die aan de andere kant van de map waren en niet wisten waar ze naar toe moesten of ze gingen steeds dood. Al maakte Snoop Dog die een joint opstak veel goeds.
Ik hoop wel dat ze wat meer dan alleen een in engine trailer laten zien.
Ik ben geen fan van cod, maar tijdens de Black Ops 4 reveal afgelopen week lieten ze behoorlijk veel zien.
Ik ben geen fan van cod, maar tijdens de Black Ops 4 reveal afgelopen week lieten ze behoorlijk veel zien.
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Nouja ik vind dat bij alle games behalve bij Battlefield altijd wel klote ja..raiders schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:44:
Ik hoop wel dat ze wat meer dan alleen een in engine trailer laten zien.
Maar zoals ik hierboven ei: Wat ik trouwens meesterlijk vind, is dat hoewel het 'game engine footage' was, dat de game zelf zo goed als hetzelfde eruit ziet, speelt en voelt
Ze moesten welIk ben geen fan van cod, maar tijdens de Black Ops 4 reveal afgelopen week lieten ze behoorlijk veel zien.

@Reefun precies, dan is er dus geen goede balans aanwezig. Als voertuigen ook enkel succesvol zouden kunnen zijn door middel van goede teamplay zou het veel schelen.
Prima dat tanks en voertuigen sterk zijn tegen infanterie maar dan wel enkel doordat de spelers in zo'n voertuig samen werken. Dus geen auto repair functionaliteit maar simpelweg een tweede speler met een engineer kit.
Het zijn geen grote wijzigingen maar gevechten zullen er wel veel eerlijker door gaan voelen.
Prima dat tanks en voertuigen sterk zijn tegen infanterie maar dan wel enkel doordat de spelers in zo'n voertuig samen werken. Dus geen auto repair functionaliteit maar simpelweg een tweede speler met een engineer kit.
Het zijn geen grote wijzigingen maar gevechten zullen er wel veel eerlijker door gaan voelen.
Idd, in BF3/BF4 was ik eigenlijk bijna altijd engineer (of hoe die class ook heet) met repair tool en repairde iedereen de moeder. In BF1 eigenlijk nooit, omdat het veel minder oplevert, met die quick repair shit
Vaak bu'j te bang!
Hyped voor 22:00! Erg benieuwd naar de reveal.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De auto repair (waar velen over klagen, maar t niet snappen) komt omdat tanks toentertijd geen roterende turret had en extra roterende geweren voor de tweede gunner, zodat een tweede man uit zn neus zit te vreten en tegen een muur zit te kijken vanuit een zijkant.Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:59:
@Reefun precies, dan is er dus geen goede balans aanwezig. Als voertuigen ook enkel succesvol zouden kunnen zijn door middel van goede teamplay zou het veel schelen.
Dit (in een BF spel) werkt alleen als de tweede man ook iets nuttigs en leuks kan doen zoals bijv BF4.. In BF1 hebben ze zich 'helaas?' gehouden aan dat correcte principe, waardoor een tweede man met repair tool vaak niet aanwezig is.
Vandaar hebben ze de keuze voor self repair gemaakt.
Straks bij ww2 tanks, zal dit compleet anders zijn!
Oh damn, free to play zou best wel een gewaagde move zijn. Zolang ze het aanpakken zoals Fortnite of Rainbow Six vind ik het niet eens zo erg denk ik. Battlefield 1 zit ook vol met unlocks van skins en een puntensysteem maar ik stoor me d'r niet aan. Zou wel een flinke checkmate tegenover Call of Duty. Van de andere kant: het maakt de instap laagdrempeliger waardoor teamplay waarschijnlijk nog meer in het geding komt (meer mensen die geen fucks hebben om te geven en lekker de lonewolf uit gaan hangen).Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:33:
[...]
Ah ja bij de vorige reveal event was dat ook maar 1 trailer en wat interviews toch? Mag hopen dat we wel wat meer zien want dat vond ik vrij karig en heb ik toen ook na een half uur uitgezet...
Ik verwacht tijdens de reveal trouwens wel iets meer dan alleen een trailer en interviews. Ergens hoop ik op trailer, wat interviews, wat gameplaybeelden en aan het einde "multiplayer beta available right now!" Zal wel niet gebeuren maar one can dream

[ Voor 5% gewijzigd door SomerenV op 23-05-2018 19:09 ]
@poor Leno dat de keuze vanuit historisch perspectief enigszins te onderbouwen is maakt het eindresultaat niet anders, het heeft voor velen een negatieve impact gehad op de teamplay. Als engineer spelen (in feite support met repair tool in BF1) is niet eens leuk meer omdat de self repair van een tank er voor zorgt dat de engineer amper nog punten krijgt en totaal niet gewaardeerd wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 23-05-2018 19:11 ]
Eens! Historisch correct moet niet ten koste gaan van de gameplay!Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:08:
@poor Leno dat de keuze vanuit historisch perspectief enigszins te onderbouwen is maakt het eindresultaat niet anders, het heeft voor velen een negatieve impact gehad op de teamplay. Als engineer spelen is niet eens leuk meer omdat de self repair van een tank er voor zorgt dat de engineer amper nog punten krijgt en totaal niet gewaardeerd wordt.
Stay hungry, stay foolish!
@Tsurany & @RBN026
Ik snap die kreten, maar ik vind dat ze voor (dit spel) die balans van gameplay en historie correct juist wel hebben gevonden..
Hoe dacht je dat er gereageerd zou worden als ze plots tanks hadden verzonnen met turrets enzo, waarbij de machinegunner gewoon lekker om zich heen kijken enzo..
Tanks in BF1 zijn veel te 'zwak' en kwetsbaar, juist vanwege de beperkingen.. dus moesten ze iets verzinnen om dat een beetje tegen te gaan..
Ik snap dat maar al te goed.
Er is maar een manier om een wrenchmonkey bij je te hebben in een tank en dat is hem ook iets te doen geven behalve reppen.
Reppen 100x zoveel punten geven is lauw. Dus geef je m een gun/kanon om mee te spelen als ie neit rept. Daar staat dus tegenover dat je daadwerkelijk eruit moet.
Ik snap die kreten, maar ik vind dat ze voor (dit spel) die balans van gameplay en historie correct juist wel hebben gevonden..
Hoe dacht je dat er gereageerd zou worden als ze plots tanks hadden verzonnen met turrets enzo, waarbij de machinegunner gewoon lekker om zich heen kijken enzo..
Tanks in BF1 zijn veel te 'zwak' en kwetsbaar, juist vanwege de beperkingen.. dus moesten ze iets verzinnen om dat een beetje tegen te gaan..
Er is maar een manier om een wrenchmonkey bij je te hebben in een tank en dat is hem ook iets te doen geven behalve reppen.
Reppen 100x zoveel punten geven is lauw. Dus geef je m een gun/kanon om mee te spelen als ie neit rept. Daar staat dus tegenover dat je daadwerkelijk eruit moet.
@poor Leno ik snap niet hoe je er bij komt dat tanks zwak en/of kwetsbaar zijn. Het gros van de anti tank wapens werkt enkel op korte afstand, houd overzicht als tanker en je bent heel veilig. Zorg dat je snel achter cover weg kan duiken en je kan jezelf heel eenvoudig repairen zonder dat je gevaar loopt. Tanks zijn volgens mij nog nooit zo sterk geweest als in BF1.
Ik was en ben toch wel battlefield speler vanaf het eerste uur .. bf1942 en ook die mod daarna Desert Combat en de BF's daarna kapot gespeeld .. maar op een of andere manier heb ik het niet lang kunnen volhouden met BF1.
Ik vind het ook de slechtste game in de serie , ik hoop echt weer op een revival met die feeling zoals eerdere battlefield games.
Ik zit als bijna bejaarde man ook om 22u klaar voor de stream voor mn toch wel meest favorite shooter !!!
Ik vind het ook de slechtste game in de serie , ik hoop echt weer op een revival met die feeling zoals eerdere battlefield games.
Ik zit als bijna bejaarde man ook om 22u klaar voor de stream voor mn toch wel meest favorite shooter !!!
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Ja kijk daar ga je al.. houd overzicht.. In BF4 kun je gewoon 360 turret/view draaien.. in deze tanks (afgezien de kleine) kun je niet zien wat er achter je gebeurt, of even snel zien waar een raket vandaan komt. Dat is ook onderdeel van kwetsbaar zijn.Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:40:
@poor Leno ik snap niet hoe je er bij komt dat tanks zwak en/of kwetsbaar zijn. Het gros van de anti tank wapens werkt enkel op korte afstand, houd overzicht als tanker en je bent heel veilig. Zorg dat je snel achter cover weg kan duiken en je kan jezelf heel eenvoudig repairen zonder dat je gevaar loopt. Tanks zijn volgens mij nog nooit zo sterk geweest als in BF1.
En daarbij ben ik zelf een tankhunter dus als ik je wil opblazen dan zal dat ook gewoon lukken, no sweat
Maar goed, jij vindt het kut, ik vind het goed in balans en weet dat het in t volgende spel weer anders zal zijn, prima
Dus dat!poor Leno schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:45:
[...]Maar goed, jij vindt het kut, ik vind het goed in balans en weet dat het in t volgende spel weer anders zal zijn, prima
Heb je ook BF Hardline gespeeld?Rebel8319 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:45:
Ik was en ben toch wel battlefield speler vanaf het eerste uur .. bf1942 en ook die mod daarna Desert Combat en de BF's daarna kapot gespeeld .. maar op een of andere manier heb ik het niet lang kunnen volhouden met BF1.
Ja oke .. maar gek genoeg vond ik die nog leuker ergens dan BF1

Ik heb die echt maar een paar uurtjes gespeeld en bf1 iets rond de 60uur.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Moet zeggen dat ik een half jaar ofzo geen BF1 gespeeld had, maar ben ondertussen al weer een heel eind praktisch dagelijks bezig.Rebel8319 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:49:
[...]
Ja oke .. maar gek genoeg vond ik die nog leuker ergens dan BF1![]()
Ik heb die echt maar een paar uurtjes gespeeld en bf1 iets rond de 60uur.
Lv 140 nu en op naar de 150. Ik vind het vooral zo heerlijk door de Operations gamemode.
Conquest heeft mij nooit echt kunnen boeien. Vind het vaak te random waar iedereen zit. Geef mij maar een beetje voorspelbare bewegingen door de tegenstanders zodat je daar op kan anticiperen met een flank etc.
Heb in geen enkele BF al met zoveel verschillende classes / guns / voertuigen op en top fun gehad.
Behalve medic staat me niet zo aan. Al sta ik wel vaak tussen de highlights met meeste revives als het dan al speel.
Hardline heb ik enkel de campaign gespeeld en dan de refund binnen de 24u aangevraagd
Ik snap niet werkelijk waar niet hoe de balans tussen infantry en vehicles in bf1 goed te praten valt, ook niet vanuit historisch perspectief.poor Leno schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:37:
@Tsurany & @RBN026
Iedereen loopt rond met experimentele wapens, vehicles re-armen automatisch maar in een battlefield game (of all games) rekenen op repair van teammates, dat is teveel van het goede? Precies hetzelfde met health regen, hoort niet in een BF thuis wat mij betreft.
In het meest extreme geval kan ik nog met de balans nu leven, maar dat moet infantry wel de kans krijgen om zich te organiseren zonder op teamspeak/discord te zitten. Dat krijg je niet voor elkaar op een random server met text chat, dat vergt grote UI aanpassingen.
En de AA, laat me niet lachen, die kan door 1 sniper al effectief buiten spel worden gezet in menig map (in operations al helemaal) en is in 1a 2 runs door een vliegtuig te slopen als die niet al te domme dingen doet. Daarbij schiet alles op de AA en vrijwel niets op de vliegtuigen. De games dat beide teams even goede piloten hebben zijn zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer schaars. Mijn ervaring is dat vliegtuien OF er niet toe doen voor de uitkomst van een pot, ongeacht de score, OF als 1 persoon een te zware stempel kunnen drukken op een match als diegene capabele teamgenoten heeft die instant de AA uitschakelen. In beide gevallen ben je als infantry aan de teambalancer over gelaten. Als je dat gebalanceerd vindt, dan zijn we snel klaar qua discussie over balans.
Maar dit is weer het zoveelste voorbeeld waarom custom servers essentieel zijn, kan iedereen lekker de server bij zijn/haar speelstijl zoeken en hoeft de rest zich er niet aan te ergeren.
Als het historisch correct moest zijn hadden ze ook de helft van de wapens er uit kunnen latenRBN026 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:10:
[...]
Eens! Historisch correct moet niet ten koste gaan van de gameplay!

Vaak bu'j te bang!
Gewoon een remaster van BF1942 zou ik al dikke prima vinden. Gewoon een game waar medics nog medics waren in plaats van semi-assault en semi-snipers zoals in BF1. En waar medics ook nog gewoon healen.
Begint het om 21:00 uur of 22:00 uur? Lees op sommige gamesites 22:00 uur maar als ik op https://www.battlefield.c...battlefield-5-live-reveal kijk telt de klok op de youtube video af naar 21:00 uur.
Begint het om 21:00 uur of 22:00 uur? Lees op sommige gamesites 22:00 uur maar als ik op https://www.battlefield.c...battlefield-5-live-reveal kijk telt de klok op de youtube video af naar 21:00 uur.
[ Voor 38% gewijzigd door Lekker Ventje op 23-05-2018 20:16 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Heel waarschijnlijk hetzelfde principe als de BF1 trailer...lekker muziekje en een opeenvolging van epische momenten.
9 PM London dus 22 u hier.
9 PM London dus 22 u hier.
[ Voor 11% gewijzigd door internaut op 23-05-2018 20:33 ]
21u nederlandse tijdLekker Ventje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:09:
Gewoon een remaster van BF1942 zou ik al dikke prima vinden. Gewoon een game waar medics nog medics waren in plaats van semi-assault en semi-snipers zoals in BF1. En waar medics ook nog gewoon healen.
Maar de reveal is pas om 22.00.. om 21 is al het pre-gelulReefun schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:34:
[...]
21u nederlandse tijdminder dan een half uur dus woopwoop!
Waar heb je dat gelezen? Overal lees ik dat de reveal om 21:00 uur begint. Lijkt me ook sterk dat ze een uur vol gaan lullen voor ze iets gaan onthullen.poor Leno schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:36:
[...]
Maar de reveal is pas om 22.00.. om 21 is al het pre-gelul
Als ze weer back to basic gaan neem ik dat pre-gelul voor lief.
En heeul heeul erg opgepoetst :internaut schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:30:
Heel waarschijnlijk hetzelfde principe als de BF1 trailer...lekker muziekje en een opeenvolging van epische momenten.
Tja fan made Cinematic meer waarheid naar de game
Van die linkSomerenV schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:43:
[...]
Waar heb je dat gelezen? Overal lees ik dat de reveal om 21:00 uur begint. Lijkt me ook sterk dat ze een uur vol gaan lullen voor ze iets gaan onthullen.
"Bekijk de onthulling van Battlefield V, die wordt gepresenteerd door Trevor Noah, op 23 mei om 22.00 CEST op het YouTube-kanaal van Battlefield of Battlefield.com"
EN natuurlijk t plaatje zelf

En op de YT link: LA 1pm, London 9pm.. dus hier 22.00 pm
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 23-05-2018 20:48 ]
Mijn Youtube pagina geeft op dit momente toch echt een countdown weer van 11 minuten en een beetje.poor Leno schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:47:
[...]
Van die link
"Bekijk de onthulling van Battlefield V, die wordt gepresenteerd door Trevor Noah, op 23 mei om 22.00 CEST op het YouTube-kanaal van Battlefield of Battlefield.com"
EN natuurlijk t plaatje zelf
[afbeelding]
En op de YT link: LA 1pm, London 9pm.. dus hier 22.00 pm
YouTube: Battlefield 5 Live Reveal
JAHAAAAAAMRE-Inc schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:48:
[...]
Mijn Youtube pagina geeft op dit momente toch echt een countdown weer van 11 minuten en een beetje.

De onthulling is om 22.00
Maar jullie hoeven me niet te geloven
Dacht ook 22:00 uur. Maar goed dat ik nog ff hier kwam lezen 
Edit: Oh.. nou weer pre. Ach, we zien wel.
Edit: Oh.. nou weer pre. Ach, we zien wel.
[ Voor 26% gewijzigd door jagermeister op 23-05-2018 20:52 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Aan de eerste beelden te zien gaat dit gewoon BF1 met een WW2 skin worden. Hoop nog steeds op meer BF4 qua feeling
Ok, serieus? De eerste beelden?? Waar de *** heb je t over??shoombak schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:52:
Aan de eerste beelden te zien gaat dit gewoon BF1 met een WW2 skin worden. Hoop nog steeds op meer BF4 qua feeling
*snip* shhht lief zijn
[ Voor 22% gewijzigd door Geronimous op 23-05-2018 20:58 ]
Mijn probleem met de tanks was meer dat het raar is dat de heavy tank, die vooral als spawnpunt en troeptransport zou moeten werken, de sterkste main cannon had en de light tank daarmee effectief nutteloos was geworden. Ik had verwacht dat de light tank sterker maar kwetsbaarder zou zijn, zodat je daar nog een afweging mee had. Door de kracht van de heavy tank had je ook weinig aan de artillery truck (die ik nog steeds niet thuis vind in de game als je moet kiezen tussen een heavy tank met dus spawnpunt en troepen, vs een item die helemaal ver weg moet staan en daarmee weinig toevoegt aan je team). Enige reden was om de anti-air voor de artillery truck te pakken als er weer eens een airship hing.poor Leno schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:45:
[...]
Ja kijk daar ga je al.. houd overzicht.. In BF4 kun je gewoon 360 turret/view draaien.. in deze tanks (afgezien de kleine) kun je niet zien wat er achter je gebeurt, of even snel zien waar een raket vandaan komt. Dat is ook onderdeel van kwetsbaar zijn.
En daarbij ben ik zelf een tankhunter dus als ik je wil opblazen dan zal dat ook gewoon lukken, no sweat![]()
Maar goed, jij vindt het kut, ik vind het goed in balans en weet dat het in t volgende spel weer anders zal zijn, prima
En ook bij de vliegtuigen was de kit om het killen van troepen te sterk en interessant waardoor vliegtuigen niet meer met de tanks en trucks gingen bemoeien. Dat maakte de balans krom wat mij betreft. En tot de hele grote buff van de bomber, was die ook de moeite niet waard.
Wat mij betreft moet infantry het belangrijkst zijn voor het nemen van objectives, tanks om druk te kunnen zetten op infantry en vliegtuigen weer actief op die tanks. Waarbij je dan weer voldoende anti-air mogelijkheden moet hebben om die vliegtuigen er weer uit te halen (of minder damage tegen infantry doen zodat die vooral doet waar vliegtuigen voor bedoelt waren).
Die verkapte rock-paper-scissors zat nog wel in BF3 en BF4, maar was vooral in BF1942 het sterkst. BF1 maakte de balans helemaal zoek (zoals hierboven beschreven dus). En ja je kunt als vliegtuig leuk wat kills binnen harken. Tot de 100 gezien in sommige potten, maar uiteindelijk win je de match met de troepen op de grond. En gezien de mogelijkheden tot reviven van mensen, merk ik ook erg vaak dat vliegtuigen die wel op troepen gaan, weinig impact hebben. Even alles reviven en we kunnen door waarbij je alleen wat tijd wint en verder niks. Ik durf te wedden dat van het aantal soldaten wat gepakt wordt door vliegtuigen en vervolgens met revive weer verder gaat, boven de 50% ligt.
Zo flop als Hardline zal het ook niet wordenshoombak schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:52:
ok.. shhhhhhhhtpoor Leno schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:55:
[...]
Ok, serieus? De eerste beelden?? Waar de *** heb je t over??
[mbr]*snip* shhht lief zijn[/]

Lol > https://www.twitch.tv/battlefield is zojuist live gegaan met een timer van een uur
Dus waarschijnlijk toch om 22:00, wat ook wel klopt met wat overal wordt aangegeven dus
[ Voor 33% gewijzigd door falcon123 op 23-05-2018 21:05 ]
9pm London is 22.00u in Nederland.
Xbox Live: Miesjh NL
Dus:
https://www.twitch.tv/battlefield
https://mixer.com/battlefield
Anders nog iets?
Op mixer heet ie trouwens "Battlefield will never be the same"
https://www.twitch.tv/battlefield
https://mixer.com/battlefield
Anders nog iets?
Op mixer heet ie trouwens "Battlefield will never be the same"
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2018 21:05 ]
Haha die counter op Youtube was dus fout
Was dat ook niet bij BF1 E3 dat het om 22:00 zou beginnen en pas rond 23:00 of zelfs later de eerste beelden kwamen.falcon123 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:03:
Lol > https://www.twitch.tv/battlefield is zojuist live gegaan met een timer van een uur![]()
Kan me nog iets daar van herinneren dat het zo extreem lang duurde
Zeer mooie timerpoor Leno schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:03:
@MRE-Inc @SomerenV En? Is t een spannende stream?![]()
(Er is zelfs geen Pre, YT heeft gewoon een zomertijd (?) foutje gemaakt)

Spannend loopje wel.
Ja zou best wel kunnen, gewoon ervoor zorgen dat de stream up & running is enzo.PatRamon schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:05:
[...]
Was dat ook niet bij BF1 E3 dat het om 22:00 zou beginnen en pas rond 23:00 of zelfs later de eerste beelden kwamen.
Nou bij BF1 was t iig zo dat na een intropraatje van een paar minuten, dat gelijk de trailer kwamPatRamon schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:05:
[...]
Was dat ook niet bij BF1 E3 dat het om 22:00 zou beginnen en pas rond 23:00 of zelfs later de eerste beelden kwamen.
Toen weer praatje, toen weer trailer, toen meer praatjes en nog eens trailer. (Dacht ik)
Meteen heel BFV OST erdoorheen hahajagermeister schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:06:
Spannend loopje wel.
Normaal ga je een paar minuten vóór dat je live gaat al live met een timer, niet een vol uur
Buiten dat wordt ik schijtziek van de triljoen tijdzones en standaarden die we hebben. 'Berlin' staat er bijna nooit tussen dus als Nederlander mag je 9 van de 10 tijden om gaan zitten rekenen.
Edit: om de faal compleet te maken moeten ze een paar minuten voor de reveal de trailer al live gooien op hun kanaal
[ Voor 21% gewijzigd door SomerenV op 23-05-2018 21:12 ]
Totaal agreed met alles.SomerenV schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:10:
[...]
Normaal ga je een paar minuten vóór dat je live gaat al live met een timer, niet een vol uurGewoon 10 minuutjes, vette Battlefield-muziek, mooie timer en dan als ie op 0 springt de trailer. Zoals ze het nu doen zorgt ervoor dat veel mensen uiteindelijk vergeten dat de stream er is. Ze kregen een paar minuten terug de notificatie, starten de stream, zien dat het nog een uur duurt en gaan wat anders doen. Vervolgens vergeten ze het compleet.
Buiten dat wordt ik schijtziek van de triljoen tijdzones en standaarden die we hebben. 'Berlin' staat er bijna nooit tussen dus als Nederlander mag je 9 van de 10 tijden om gaan zitten rekenen.
Edit: om de faal compleet te maken moeten ze een paar minuten voor de reveal de trailer al live gooien op hun kanaal
In the end creëert het ook weer extra 'gratis' hype natuurlijk.
kijk je toch lekker op twitch, doe ik ook
Ja duuuuhDigitalError schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:26:
[...]
kijk je toch lekker op twitch, doe ik ook
Je dacht toch niet dat ik 30 sex achter ga lopen op een 1 minuut trailer??

je loopt wel vaker achter toch?poor Leno schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:28:
[...]
Ja duuuuh
Je dacht toch niet dat ik 30 sex achter ga lopen op een 1 minuut trailer??
Mjah....valt wel mee hoor. Even mooi vlag A gecleared waardoor onze troepen deze weer konden innemen.Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:58:
[...] En gezien de mogelijkheden tot reviven van mensen, merk ik ook erg vaak dat vliegtuigen die wel op troepen gaan, weinig impact hebben. Even alles reviven en we kunnen door waarbij je alleen wat tijd wint en verder niks. Ik durf te wedden dat van het aantal soldaten wat gepakt wordt door vliegtuigen en vervolgens met revive weer verder gaat, boven de 50% ligt.
Daarna 2x hetzelfde truukje bij de B vlag gedaan. Dan drain je de tickets hard bij de enemy waardoor ze toch weer een behemoth moeten inzetten. Uiteindelijk heeft het clearen van vlaggen op de volgende map, Empire's Edge ervoor gezorgd dat we op de laatste sector toch nog de B vlag konden behouden en uiteindelijk met 1 vlag over, de pot wonnen
http://xboxdvr.com/gamer/mre-inc/video/51444690#t=34
Hey!! Not cool! Im just special
(30 sec dus

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 23-05-2018 21:32 ]
Ik kijk via Mixer op Xbox One X. Die loopt voor op YouTube bij mij.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
WAT 30 SECONDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Angelo NL / Global Cargo VTC
JA!!!Pykow schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:38:
[...]
WAT 30 SECONDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat kan écht niet hoor!!
Soort binaural beats.
Dat is pas op 1 kanaalshoombak schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:59:
200k viewers is niet heel veel?
here we go!
fack.. ik dacht trailer
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Let op:
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Er is een apart topic voor de Consoles: [XBO/PS4] Battlefield V