Ik weet niet welke spellen je dan gespeeld hebt? Maar op t niveau van Battlefield was 1942 toch echt de laatste.. En natuurlijk RTCWGekke Jantje schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 17:37:
ik hoop echt niet meer op een World War game, ik heb World War games de laatste jaren al weer genoeg gepeeld, geef mij maar een M16 in Vietnam. Of een Diemaco c7 in Irak.

Maar goed, na al die jaren van Modern is het nu onze beurt. Je wacht maar 2,5 jaar.. Dat hebben wij ook 15 jaar gedaan

-
And on a side note:
Ik hoop echt dat ze doorgaan in de lijn van BF1. Ik zie het als een voorloper, waarbij ze een heleboel dingen hebben geprobeerd en getest. Heel gedurfd zelfs.
Allemaal ter voorbereiding van een fatsoenlijke WW2 game
Ik snap dat sommigen nostalgisch terugdenken aan bijv BC2, BF3, BF4 enzo.. Maar kennlijk wordt alles door een heule roze bril bekeken, want man man wat zaten er daar ook massa's problemen en kutdingen in zeg

BF1 is op t ogenblik verreweg het beste spel tot nu toe en laat die andere op vele vlakken ver achter zich. Als je het objectief bekijkt (ja ik probeer dat ook) wat er allemaal kan qua mechanics en de graphics.. is er gewoon niets wat er in de buurt komt.
Misschien hebben mensen niets met de WW1 setting, en voelt de gameplay anders, ja dat kan. En ja BF1 mist sommige dingen die andere BFs wel beter deden. En ook ik moest heel erg wennen ja.
Maar feit blijft dat dit echt een dijk van een spel is, waar ze op gaan verder borduren, en het zal alleen maar beter worden.
En tot slot moet ik altijd erg lachen om mensen (hier en reddit enzo) die BF1 afzeiken voor noobs en skill-loos vinden. Om vervolgens te zien dat ze maar enkele uurtjes hebben geprobeerd, (of zelfs alleen de Beta!) totaal niet uit de voeten kunnen, door noobs worden omgelegd (dus is het voor noobs /s), maar zelf dan geen enorme scores kunnen produceren. Tsja.. aan wie ligt t dan?

(en ja nade-spam en onmogelijke deaths is altijd een ding geweest.)
Het moet gewoon leuk voor iedereen zijn, zowel de veteranen als de nieuwkomers. En ik denk dat ze daar best goed in geslaagd zijn.
(Hoewel ik zelf er natuurlijk lekker op kan vloeken natuurlijk
[ Voor 61% gewijzigd door poor Leno op 19-05-2018 18:18 ]