Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarabeast
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 21:32
whocarez schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:16:
[...]

Ben benieuwd of jouw garmin nog connecteert vandaag getest met een op5t of mijn carkit en garmin fenix 5 het blijven doen maar garmin connect vind android 8.1 niet zo fijn heb ik het idee. Als ik weg loop van de telefoon en weer in bereik kom wil hij met regelmaar moeilijk doen. :(
Ik ga 't ook gebruiken, maar krijg em dinsdag pas. Dus ik ben benieuwd hoe ie t doet als ik 't zo lees... Zal wel een kwestie zijn van geduld hebben tot dat opgelost wordt met een update denk ik :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

westergas schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:08:
[...]

[...]

Ik was te voorbarig, had hem eerst even de laatste systeem update binnen moeten laten halen ;)
Niets mis met die scanner idd.
Fijn dat het is opgelost. Nee, ik kom mij absoluut niet vinden in je bevindingen. Ik vond hem juist zo snel dat ik het niet eens een probleem vond dat de vingerafdrukscanner op de achterkant zat. Kan je nagaan! :)
Brammos85 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:10:
Oké, de telefoon is prachtig, maar apps die aan de zijkanten niet volledig getoond worden is enorm vervelend! Is men daar al mee bezig?
Heb je daar een voorbeeld van? Ik ben het namelijk nog niet tegengekomen als ik heel eerlijk ben. Of bedoel je filmpjes op youtube die een zwarte rand hebben?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatje2k
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-04-2021
Wouter Lucassen schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:18:
[...]

Als je even in dit topic gezocht had: ja
Oops, thx :) Heb maar korte pauzes ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Heb net mijn OP6 binnen, maar een paar dingen storen mij.

Ik lijk het tik geluid van het trillen niet uit te kunnen zetten, ondanks dat ik alles heb uitgevinkt. Ik kan er nu alleen vanaf door trillen bij tikken uit te zetten, maar dat wil ik niet. Bij mijn 3t heb ik dit geluidje niet.

Ook blijft het verzendgeluid van WhatsApp gewoon aanstaan terwijl mijn telefoon bijvoorbeeld op stil staat. Tot slot vind ik de kleur van het scherm wat grijzer dan bij mijn 3T. Iemand misschien tips over hoe een of meerdere van deze zaken op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

crimedevil schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:48:

Ik lijk het tik geluid van het trillen niet uit te kunnen zetten, ondanks dat ik alles heb uitgevinkt. Ik kan er nu alleen vanaf door trillen bij tikken uit te zetten, maar dat wil ik niet. Bij mijn 3t heb ik dit geluidje niet.

Ook blijft het verzendgeluid van WhatsApp gewoon aanstaan terwijl mijn telefoon bijvoorbeeld op stil staat. Tot slot vind ik de kleur van het scherm wat grijzer dan bij mijn 3T. Iemand misschien tips over hoe een of meerdere van deze zaken op te lossen?
Tik geluid van het trillen? Dat zit in de instellingen van je google keyboard. Als je de smiley (linksonder) vasthoudt kan je naar het menu.

Met het verzendgeluid van whatsapp kan ik je niet helpen.

Kleur van het scherm kan je makkelijk aanpassen. Ga naar settings -> display -> screen calibration en die zet je dan op DCI-P3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Frozen schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:55:
[...]

Tik geluid van het trillen? Dat zit in de instellingen van je google keyboard. Als je de smiley (linksonder) vasthoudt kan je naar het menu.

Met het verzendgeluid van whatsapp kan ik je niet helpen.

Kleur van het scherm kan je makkelijk aanpassen. Ga naar settings -> display -> screen calibration en die zet je dan op DCI-P3.
Dank je wel, scherm is opgelost. Heb de smile geprobeerd in te houden en nog wat andere dingen geprobeerd, maar ik kom niet op een menu. Het geluidje maakt hij overigens overal als er iets trillt, niet alleen in WhatsApp.

Als nog iemand anders een tip heeft om die verzendgeluiden van WhatsApp uit te krijgen; graag. Heel irritant dat ik dit hoor ondanks dat ik geluid uit heb staan.

[ Voor 16% gewijzigd door crimedevil op 24-05-2018 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

crimedevil schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 23:01:
[...]

Dank je wel, scherm is opgelost. Heb de smile geprobeerd in te houden en nog wat andere dingen geprobeerd, maar ik kom niet op een menu. Het geluidje maakt hij overigens overal als er iets trillt, niet alleen in WhatsApp.
settings -> languages & input -> virtual keyboard -> gboard -> preferences -> haptic feedback on keypress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Frozen schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:44:
[...]

Fijn dat het is opgelost. Nee, ik kom mij absoluut niet vinden in je bevindingen. Ik vond hem juist zo snel dat ik het niet eens een probleem vond dat de vingerafdrukscanner op de achterkant zat. Kan je nagaan! :)

[...]

Heb je daar een voorbeeld van? Ik ben het namelijk nog niet tegengekomen als ik heel eerlijk ben. Of bedoel je filmpjes op youtube die een zwarte rand hebben?
Ik ben het ook meer malen tegengekomen. Hearthstone is een voorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Brammos85 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:10:
Oké, de telefoon is prachtig, maar apps die aan de zijkanten niet volledig getoond worden is enorm vervelend! Is men daar al mee bezig?
Dat moet de app bouwer doen, niet oneplus. Ze ondersteunen geen 18/9 scherm in zo'n geval en moeten dit dus zelf inbouwen

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:14
Zijn er mensen die express nog de OP 6 niet hebben geupdate, omdat je dan Always On Display hebt.

Tenminste zover ik het lees op forums word die optie verwijderd na de update die je krijgt.
Daarvoor krijg je de optie om de notch te "hiden".

Ik heb nu een S7 edge, als ik morgen mijn OP 6 krijg, eens kijken hoever ik de AoD ga missen, voordat ik update.

Anders is er vast op Xda iets te vinden in de vorm van een rom oid, als ze al zover zijn.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• houdoeken
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-10 22:16

houdoeken

houdoe ken!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HUmJ1KS.jpg

Na 1 dag vol gebruik. Uiteraard niet geheel representatief, aangezien ik hem nu veel meer en anders gebruik dan dat ik zal doen. Desalniettemin erg onder de indruk!

[ Voor 4% gewijzigd door houdoeken op 25-05-2018 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 19:48

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Scarabeast schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:21:
[...]

Ik ga 't ook gebruiken, maar krijg em dinsdag pas. Dus ik ben benieuwd hoe ie t doet als ik 't zo lees... Zal wel een kwestie zijn van geduld hebben tot dat opgelost wordt met een update denk ik :O
Gebruik een Vivoactive 3 met de Oneplus 6. Zelf nog geen issues ondervonden. Enige wat bij mij niet goed lijkt te werken is wanneer ik een horloge instelling aanpas via de app, dat er dan niets gebeurt op het horloge zelf (backlight functie had ik uitgezet via de app, maar horloge bleef vrolijk licht geven). Zal waarschijnlijk meer liggen aan de app, dan aan Oneplus. Ik zal er verder op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 21:23
crimedevil schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:48:

Voor WhatsApp denk ik dat je euvel de meldingsgeluiden zijn. Dit is uit te schakelen bij WhatsApp Instellingen > Meldingen en dan meldingsgeluiden uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
rSNNN schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:07:
[...]

Ik heb alleen links en rechts in fullscreen een zwart randje. Voor de rest is die wel "fullscreen".
Is inderdaad nu ook ineens goed. Waarom hij eerst zo klein bleef zal een raadsel blijven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:13
Dat kan met zo'n werkprofiel, met 1 knop disable je alle apps in je werkprofiel.

In tegenstelling tot een 2e account hoef je niet te switchen, en kun je overdag op het werk ook je prive berichten zien binnenkomen.
Lees beschrijving en bekijk de screendumps maar eens.
Scheeringa schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:23:
[...]

Omdat ik werk en privé twee verschillende werelden wil houden. Oftewel in het weekend wordt in niet geconfronteerd met berichtjes of signalen dat er, vanuit werk, iets op me staat te wachten.
Heb in m'n zakelijke profiel ook alle ledjes uitstaan.

Zakelijk gebruik ik ook een andere wall paper geen spelletjes etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:38
houdoeken schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 07:05:
[afbeelding]

Na 1 dag vol gebruik. Uiteraard niet geheel representatief, aangezien ik hem nu veel meer en anders gebruik dan dat ik zal doen. Desalniettemin erg onder de indruk!
Thanks voor het screenshot! Dat gaat een verademing worden voor me, komende van de Nexus 5X waarbij ik (na ruim 2 jaar, vooruit) blij mag zijn met 20 uur / 2 uur SoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 23:42
Voor de oneplus 6 eigenaren die een voorgaande oneplus ook in bezit hadden;

Ik las het artikel over geek: Notificatieschakelaar in OnePlus 6 lijkt kleine vacuümpomp bij teardown
Kunnen jullie mij vertellen hoe de notificatieschakelaar aanvoelt? Voelt het anders dan bij de vorige generaties? Zit er nog steeds tactile feedback in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-09 12:05
7Sins schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:44:
Voor de oneplus 6 eigenaren die een voorgaande oneplus ook in bezit hadden;

Ik las het artikel over geek: Notificatieschakelaar in OnePlus 6 lijkt kleine vacuümpomp bij teardown
Kunnen jullie mij vertellen hoe de notificatieschakelaar aanvoelt? Voelt het anders dan bij de vorige generaties? Zit er nog steeds tactile feedback in?
Ik heb voor de OP 6 de OP 5T gehad en ik vind de notificatieschakelaar wat stugger. Het kost meer moeite om hem te verschuiven. Ikzelf vind dat wel prettig omdat hij zo minder vaak per ongeluk verschuift. Tactile feedback is nog steeds aanwezig. De telefoon trilt wanneer de notificatieschakelaar wordt verschoven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
,

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Na 10 jaar enkel maar Apple gebruikt te hebben (iPhone 3, 4 en 6), heb ik mijn interesse in het merk verloren en heb ik mij nu een OnePlus 6 aangekocht. Eerste indrukken zijn erg positief! Erg mooi (en rustig aan de ogen) scherm, vlot en de verschillende configuratiemogelijkheden van Android zijn super. :)

Nu heb ik één (misschien wel domme) vraag, maar ik vind het niet echt online.

Wanneer ik een sms of e-mail ontvang, dan lichtte het lock screen op mijn iPhone op met de desbetreffende melding. Met de 1+6 gebeurt er niets. Het scherm blijft zwart. Op m'n werk ligt de GSM naast mij en de notificatieled valt niet hard op eerlijk gezegd. Kan dit ergens ingesteld worden dat het vergrendelscherm even op licht bij een melding net zoals bij m'n iPhone?

Frank Lenaerts

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:57
yes is onder weergave > ambient display > nieuwe meldingen aanzetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:14
Catscratch schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:26:

Wanneer ik een sms of e-mail ontvang, dan lichtte het lock screen op mijn iPhone op met de desbetreffende melding. Met de 1+6 gebeurt er niets. Het scherm blijft zwart. Op m'n werk ligt de GSM naast mij en de notificatieled valt niet hard op eerlijk gezegd. Kan dit ergens ingesteld worden dat het vergrendelscherm even op licht bij een melding net zoals bij m'n iPhone?
Ja dat kan!
Mijn OP6 niet bij de hand maar in mijn OPO: Instellingen: Weergave: Active Display.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Vortexmerc schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:29:
yes is onder weergave > ambient display > nieuwe meldingen aanzetten
Voronwë schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:30:
[...]

Ja dat kan!
Mijn OP6 niet bij de hand maar in mijn OPO: Instellingen: Weergave: Active Display.
Hartelijk dank!

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Mijn ervaringen tot nu toe zijn erg positief.

De bouwkwalitiet van het toestel is echt heel goed. De mirror black finish kan ik persoonlijk wel waarderen. Het bijgeleverde hoesje volstaat en zorgt voor iets meer grip.

Het scherm was voor het bestellen weer een stresfactor. Bij Amoled schermen heb ik vaak het geluk om een niet uniform scherm te ontvangen. Het scherm van de Oneplus 6 bevalt me echt heel goed. Het scherm is mooi uniform en ook bij de grijstinten zie ik totaal geen spoor van een niet uniform scherm. Ik dacht even dat ik een dooie pixel in het scherm had, maar dit blijkt een stofje onder de screenprotector te zijn.

Geluidskwaliteit van de speaker is al vaker over gesproken, maar in vergelijking tot mijn iPhone 7 Plus is dit echt een achteruitgang. In de meeste gevallen gebruik ik een koptelefoon, maar vaak ook wel even op de bank een youtube filmpje kijken zonder koptelefoon. Dan is het geluid niet al te best.

Camera valt nog niet heel veel over te zeggen. Ik maak er af en toe hele mooie foto's mee, maar merk ook wel dat de autofocus het af en toe moeilijk heeft.

Wat me wel stoort is de auto brightness van het display. Op een of andere manier lijkt mijn helderheid buiten te verspringen. Hij geeft aan op maximale helderheid te staan via de slider, maar hij switcht steeds van fel naar iets minder fel en dan redelijk snel achter elkaar. Als ik de autobrightness uitzet is het probleem er niet. Hopelijk fixen ze dit met een software update.

Verder heel blij dat je de navigatieknoppen kunt verbergen. Die swipe acties werken heel fijn.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Yow tweakers...kzit met een nijpend probleempje :+

Ligt hier een supermooie Midnight Black OP6 te blinken....maar zit ik nog te tokkelen op mijn Moto G4+.

Ik zie een beetje op tegen het volledig installeren van de OP6...en zit al een tijdje te denken aan die OP-switch app.

Maar stel dat ik die app gebruik...mijn Moto G4+ draait op Android 7, de OP6 op Android 8. Dan kan ie toch geen apps correct installeren?

Of steek ik gewoon mijn Gmail Account in mn OP6 en laat ik de Playstore en Google zn werk doen en alles terugzetten?

Want Google zet toch ook automatisch al men contacten, emails en fotos terug? dus waarom zou ik dan die OP-switch app gebruiken?

Graag ff wat advies van jullie, diehard-OP6-gebruikers...

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:05
Brain3 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:09:
Yow tweakers...kzit met een nijpend probleempje :+

Ligt hier een supermooie Midnight Black OP6 te blinken....maar zit ik nog te tokkelen op mijn Moto G4+.

Ik zie een beetje op tegen het volledig installeren van de OP6...en zit al een tijdje te denken aan die OP-switch app.

Maar stel dat ik die app gebruik...mijn Moto G4+ draait op Android 7, de OP6 op Android 8. Dan kan ie toch geen apps correct installeren?

Of steek ik gewoon mijn Gmail Account in mn OP6 en laat ik de Playstore en Google zn werk doen en alles terugzetten?

Want Google zet toch ook automatisch al men contacten, emails en fotos terug? dus waarom zou ik dan die OP-switch app gebruiken?

Graag ff wat advies van jullie, diehard-OP6-gebruikers...
Volgens mij maakt Android versie niet veel uit. :) ik zou het gewoon proberen Oneplus app zet alles van je toestel over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

MrOsman schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:11:
[...]

Volgens mij maakt Android versie niet veel uit. :) ik zou het gewoon proberen Oneplus app zet alles van je toestel over. :)
Dus wat mag dan het voordeel zijn? sneller alles geinstalleerd en overgezet via de app dan alles over de wifi moeten binnensleuren?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:49

DarkSide

theres no place like ::1

Weet niet hoe de app werkt.
Denk dat hij gewoon de links uit de playstore haalt en die via Wifi installeert.

Het is volgens mij meer een tooltje om e.e.a. makkelijk te maken.
Er gaat volgens mij qua apps weinig data over de lijn tussen de phones

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Weet iemand of Chrome een eigen auto brightness profiel heeft of iets dergelijks?

Mijn schermhelderheid wordt tijdens het gebruik in de zon heel agresief aangepast. Dit gebeurd alleen in Google Chrome.

Ik heb in de accuoptimalisatie settings gekeken, maar hier staat Chrome niet tussen. Ik heb de Chrome Beta geprobeerd, maar daar heb ik hetzelfde gedrag. Auto brightness schommelt snel achter elkaar in helderheid bij het gebruik in zonlicht.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 14:55
Ik heb hem ook besteld, kijk er erg naar uit.

Hoe kijken jullie tegen hoesjes/cases?

Ik heb bij mijn huidige telefoon (S6) een bookcover hoesje. Superhandig want nu heb ik geen portemonnee meer nodig omdat ik alle passen in de case heb.

Alleen vraag ik mij af of de OP6 niet wat te groot is voor een bookcover, dat het dan niet meer in de broekzak past.

Mensen ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Tom- schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:36:
Ik heb hem ook besteld, kijk er erg naar uit.

Hoe kijken jullie tegen hoesjes/cases?

Ik heb bij mijn huidige telefoon (S6) een bookcover hoesje. Superhandig want nu heb ik geen portemonnee meer nodig omdat ik alle passen in de case heb.

Alleen vraag ik mij af of de OP6 niet wat te groot is voor een bookcover, dat het dan niet meer in de broekzak past.

Mensen ervaring mee?
Moet zeggen dat de standaard gelcase die erbij geleverd zit...eigenlijk wel heel ok is. Voelt goed aan, glijd niet, en aan de hoeken een kleine verdikking zodat als je hem facedown legt, het scherm geen rechtstreeks contact maakt.

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Discodirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 09:46
Zijn er personen die de verzekering van Oneplus genomen hebben? Ervaringen met repairs enzo?

Ik zou deze telefoon willen bestellen voor mij vrouw maar met 2 kleine kinderen die af en toe het toestel in handen hebben is het wel een gok. ;)
Echter een goede (kale) android phone vinden zonder glas is dezer tijd hopeloos.

Wat zijn jullie bedenkingen?

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 17:12
Brain3 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:43:
[...]

Moet zeggen dat de standaard gelcase die erbij geleverd zit...eigenlijk wel heel ok is. Voelt goed aan, glijd niet, en aan de hoeken een kleine verdikking zodat als je hem facedown legt, het scherm geen rechtstreeks contact maakt.
Echt, ik kan daar niet aan wennen. Even geprobeerd, maar wordt voor mij zo een enorm lelijk apparaat. Maar weer verwijderd (net zoals de screenprotector) en gewoon proberen zuinig mee om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 14:55
Ik heb al een secrid, gewoon om te testen of ik dat chill vind. Ben er nog niet erg enthousiast over.

hebben mensen een OP6 met een bookcase cover? hoe voelt dat? want mijn s6 met bookcase vind ik al vrij groot en de OP6 is nóg groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Weet iemand hoe je Google assistent activeert als je gesture navigation gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:31

westergas

rikkie_pc

Brammos85 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:02:
[...]

Echt, ik kan daar niet aan wennen. Even geprobeerd, maar wordt voor mij zo een enorm lelijk apparaat. Maar weer verwijderd (net zoals de screenprotector) en gewoon proberen zuinig mee om te gaan.
Ja dat dus. Een paar uur er om gehad maar dat is het gewoon niet voor me. Op die screenprotector na dan, moet alleen de plastic protector nog vervangen door de glazen (van Oneplus)

[ Voor 79% gewijzigd door westergas op 25-05-2018 12:05 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
hoe weet ik of in Android P gebruik of gewoon nog OREO?
Moet ik daar een handeling voor doen om Android P te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:57
rwbk schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:08:
[...]

hoe weet ik of in Android P gebruik of gewoon nog OREO?
Moet ik daar een handeling voor doen om Android P te hebben?
Android P is nog in beta, je moet dit dus bewust installeren. Je zit dus nog op Oreo.

Zie ook https://forums.oneplus.co...rce-for-oneplus-6.833612/

[ Voor 15% gewijzigd door MoonRaven op 25-05-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
MoonRaven schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:12:
[...]

Android P is nog in beta, je moet dit dus bewust installeren. Je zit dus nog op Oreo.

Zie ook https://forums.oneplus.co...rce-for-oneplus-6.833612/
Okay top! Het is dus niet zo dat als ik mijn Op6 update dat ik ineens op Android P zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 21:02

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Eh..nope :*)

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:57
rwbk schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:14:
[...]

Okay top! Het is dus niet zo dat als ik mijn Op6 update dat ik ineens op Android P zit.
Nee, via de OTA updates via de telefoon krijg je niet de beta binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:24
rwbk schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:04:
Weet iemand hoe je Google assistent activeert als je gesture navigation gebruikt?
Okay of Hey Google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Er is nog geen gesture voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
rwbk schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:47:
[...]

Nee, niet dat ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

rwbk schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:47:
[...]

Nova installeren, daar kan je het in regelen met 1 swipe omhoog.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb gister de Google Camera app gebruikt. De app werkt, dus dat is gelukkig positief. Wat minder positief is, is hoe goed de app werkt. Ik heb de suggested version Arnova's V7beta9 gebruikt maar in donkere situaties pikt de camera te weinig licht op, zie onderstaande foto's:

OP6 camera app:
https://1drv.ms/u/s!AsGspB-SvL5VgY4D2UNNds0T-CJdmQ

Gcam camera app:
https://1drv.ms/u/s!AsGspB-SvL5VgY4Bb65JkYj5zrQijg

Conclusie:
Gcam is minder dan de stock OnePlus camera app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

MrOsman schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:11:
[...]

OP-switch app verbind beide toestellen, maar daar stopt he..ik krijg geen lijst om te kiezen wat ie moet overzetten.

Dacht toen door toevoegen van mijn Google account in de OP6 dat ie automatisch ging vragen voor het installeren van al men apps, maar dat ook niet.
Zie het niet zitten om alle apps één voor één te installeren.

Kan het zijn omdat ik op het bedrijfswifi-netwerk zit (deels afgeschermd ofzo?)

Heb wel nog simkaart in oud toestel zitten (microsim)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Brain3 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:19:
[...]

OP-switch app verbind beide toestellen, maar daar stopt he..ik krijg geen lijst om te kiezen wat ie moet overzetten.

Dacht toen door toevoegen van mijn Google account in de OP6 dat ie automatisch ging vragen voor het installeren van al men apps, maar dat ook niet.
Zie het niet zitten om alle apps één voor één te installeren.

Kan het zijn omdat ik op het bedrijfswifi-netwerk zit (deels afgeschermd ofzo?)

Heb wel nog simkaart in oud toestel zitten (microsim)
Je hebt toch een Google account? Google vraagt als je de op6 installeert of je dingen wilt overzetten, vervolgens moet je de telefoons even tegen elkaar aanhouden en de rest gaat vanzelf. Daar is helemaal geen OP-app voor nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• macweeds
Frozen schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:18:
Ik heb gister de Google Camera app gebruikt. De app werkt, dus dat is gelukkig positief. Wat minder positief is, is hoe goed de app werkt. Ik heb de suggested version Arnova's V7beta9 gebruikt maar in donkere situaties pikt de camera te weinig licht op, zie onderstaande foto's:

OP6 camera app:

Gcam camera app:

Conclusie:
Gcam kan niet overweg met de Snapdragon 845. Dus HDR+ werkt nog niet. Logisch dat je dus mindere foto's krijgt met de Gcam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

macweeds schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:21:
[...]

Gcam kan niet overweg met de Snapdragon 845. Dus HDR+ werkt nog niet. Logisch dat je dus mindere foto's krijgt met de Gcam.
Duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Frozen schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:21:
[...]

Je hebt toch een Google account? Google vraagt als je de op6 installeert of je dingen wilt overzetten, vervolgens moet je de telefoons even tegen elkaar aanhouden en de rest gaat vanzelf. Daar is helemaal geen OP-app voor nodig.
Nee dat vraagt em niet...wss omdat wifi-netwerk misschien beveiligd of afgeschermd is?

Ik snap het niet goed

Misschien toch maar best ff wachten tot ik thuis op de wifi zit?

UPDATE: OMG, denk dat ik beter eens langs de optieker ga...de opnieuw instellen optie van OP6 geeft je de kans om een Google backup terug te zetten, ...hij is bezig 8)7 ...sorry voor de overlast

[ Voor 21% gewijzigd door Brain3 op 25-05-2018 13:29 ]

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Laatst online: 14:43
ronny1090 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:58:
[...]

Can confirm - met zonnebril doet 'ie bij mij helemaal niks 8)
Bij mij doet 'ie het ook niet met zonnebril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 08:30
Brain3 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:25:
[...]

Nee dat vraagt em niet...wss omdat wifi-netwerk misschien beveiligd of afgeschermd is?

Ik snap het niet goed

Je OP6 wordt een wifi hotspot in Switch, Je oude telefoon moet je via wifi daarmee verbinden. Mocht je oude telefoon liever het 'bekende netwerk kiezen', wis die dan even.
Zodra de hotspot verbinding er is dan kun je gaan migreren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

micheldenhaag schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:30:
[...]

Je OP6 wordt een wifi hotspot in Switch, Je oude telefoon moet je via wifi daarmee verbinden. Mocht je oude telefoon liever het 'bekende netwerk kiezen', wis die dan even.
Zodra de hotspot verbinding er is dan kun je gaan migreren!
Hij is nu bezig met alle apps te installeren via de Google backup...ook goed voor mij...ik laat em rustig verder doen nu :*)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 08:30
Brain3 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:33:
[...]

Hij is nu bezig met alle apps te installeren via de Google backup...ook goed voor mij...ik laat em rustig verder doen nu :*)
dan kun je switch evt voor je foto's en muziek gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

micheldenhaag schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:34:
[...]

dan kun je switch evt voor je foto's en muziek gebruiken ;)
Ja misschien wel, straks eens kijken wat ik allemaal nog zou mankeren of niet... ;)

Maar wat een leuk toestel zeg, lekker vlot, ligt goed in de hand..zelfs met die goedkope bijgeleverde case...(alhoewel ik die wss toch ga vervangen door de nylon black :9 )

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:06
Is het al bekend of de oneplus 6 1080P Netflix ondersteund? Zit het nu te proberen maar echt HD is het niet. Geprobeerd met het laatste seizoen van Top Gear via zowel wifi als 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 16:33
polopolo150 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:27:
Is het al bekend of de oneplus 6 1080P Netflix ondersteund?
Dit kan je toch eenvoudig bekijken als je Test Patterns bekijkt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:31

westergas

rikkie_pc

Holy shit double tap + face unlock. Nice! *O*

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:06
Helaas zie ik geen resolutie op mobiel maar dat ziet er wel beter uit. Maar raar dat het bij top Gear niet HD is.

Oneplus heeft een topic online gegooid met vragen en antwoorden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/X7zyGsP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Brain3 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:25:
[...]

Ik snap het niet goed

UPDATE: OMG, denk dat ik beter eens langs de optieker ga...de opnieuw instellen optie van OP6 geeft je de kans om een Google backup terug te zetten, ...hij is bezig 8)7 ...sorry voor de overlast
Graag gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Laatst online: 07-10 19:48

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

whocarez schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:03:
Maakt er hier iemand gebruik van garmin connect?
Even tijdje geprobeerd en aangekeken met Garmin Connect. Lijkt er toch op dat ik een probleem heb met syncen. Blijf de melding failed krijgen en heb niet het idee dat het vlekkeloos werkt. Updates kan ik ook niet uitvoeren. Heb de Garmin Connect app al eens opnieuw geïnstalleerd, maar geen succes helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Net die glazen screen protector geinstalleerd. Doen ze toch wel mooi bij OnePlus, mooie gladde randjes. Achter de zwarte rand van dat plaatje zit een randje wat plakt en een soort olielaagje op het plaatje zelf zorgt ervoor dat het glas bubbelvrij op het scherm komt. Heel blij mee. _/-\o_

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Frozen schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:18:

OP6 camera app:

Gcam camera app:

Conclusie:
Hoho, wacht even :p. Die versie is geoptimaliseerd voor de OnePlus 5T. Deze heeft dus weer een secundaire sensor, geoptimaliseerd voor low-light. Ik laat jullie wel weten als er een OnePlus 6-versie is.
macweeds schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:21:
Ah, dat ook inderdaad :p.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 15:45
Zijn er hier tweakers neer 1 van de 3 "Oneplus 6 eurotours" geweest afgelopen dagen, in Amsterdam, Breda en Rotterdam?
Leuk de OP6 kunnen testen, de crew kunnen spreken en van cocktails kunnen genieten. Erg geslaagd! Oh, en goodies scoren uiteraard:
OP6 eurotour goofies
Oneplus wil dit soort dingen volgens mij weer vaker organiseren, is er interesse om hier een apart topic voor te maken?

Ontopic: Na het testen van de OP6 op deze avond ben ik wel om, wat een prachtige telefoon. Ook de bullets vind ik erg geslaagd (deze waren niet op het event officieel, maar een OP medewerker wilde ze op het einde toch nog even erbij pakken :) ).
Voor iedereen die op het event was gaan er nog "exclusive vouchers" gestuurd worden komende week. Geen idee wat het in gaat houden, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-cil
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-09 21:34
Hebben jullie ook dat in bijvoorbeeld Whatsapp de navigatiebalk van kleur veranderd? Kan die kleur ook vastgezet worden o.i.d?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Laatst online: 07-10 17:49
niels-cil schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:47:
Hebben jullie ook dat in bijvoorbeeld Whatsapp de navigatiebalk van kleur veranderd? Kan die kleur ook vastgezet worden o.i.d?
Yes, bij de kleur van de notch: Display -> Hide notch area. Dan blijft het permanent zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-cil
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-09 21:34
brammetje1994 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:53:
[...]

Yes, bij de kleur van de notch: Display -> Hide notch area. Dan blijft het permanent zwart.
Uhm, ik bedoel de navigatiebalk onderin met de terug, recent en homebutton, niet de notificatiebalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Laatst online: 07-10 17:49
niels-cil schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:56:
[...]

Uhm, ik bedoel de navigatiebalk onderin met de terug, recent en homebutton, niet de notificatiebalk.
Sorry. My bad :) Ik gebruik deze niet, dus ik heb geen idee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
MikeOO schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:51:
Iemand die de Ziggo Go app gebruikt.

Leuk een groot scherm alleen is beeldvullend in de Ziggo Go app niet meer dan een klein vierkantje ipv het totale scherm. Misschien dat iemand een tip heeft om dit beter te krijgen.
Normaliter moet de App zelfs de beeldgrootte van de App aanpassen, maar wanneer je de App op landscape hebt staan en je ziet slechts een klein schermpje, kun je rechtsboven op het 'vierkantje / plusje drukken om full screen te kijken.

Ik verneem graag of het lukt!

Groet, Leroy van Ziggo

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • +1 Henk 'm!
yannickie111 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:46:
Zijn er hier tweakers neer 1 van de 3 "Oneplus 6 eurotours" geweest afgelopen dagen, in Amsterdam, Breda en Rotterdam?
Leuk de OP6 kunnen testen, de crew kunnen spreken en van cocktails kunnen genieten. Erg geslaagd! Oh, en goodies scoren uiteraard:
[afbeelding]
Oneplus wil dit soort dingen volgens mij weer vaker organiseren, is er interesse om hier een apart topic voor te maken?

Ontopic: Na het testen van de OP6 op deze avond ben ik wel om, wat een prachtige telefoon. Ook de bullets vind ik erg geslaagd (deze waren niet op het event officieel, maar een OP medewerker wilde ze op het einde toch nog even erbij pakken :) ).
Voor iedereen die op het event was gaan er nog "exclusive vouchers" gestuurd worden komende week. Geen idee wat het in gaat houden, ben benieuwd!
Lol, wist ik niets van.. Had ik wel leuk gevonden, maar ja, ach. Houden ze ook weer lekker onder de pet. Ja had het wel gezien, maar wist niet dat het op zo'n korte termijn al zou zijn.

Aan een apart topic zit ik niet te denken, aangezien het nogal incidenteel is. 1 keer per half jaar ofzo :p.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VortexSB
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 16:09
polopolo150 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:43:
Oneplus heeft een topic online gegooid met vragen en antwoorden.
Ah fijn! Ik had problemen met het horen van anderen bij gesprekken, en die autofocus werkte ook niet lekker mee. Goed om te zien dat ze zo snel een oplossing hebben. Hele verademing vergeleken met mijn ZTE Axon 7 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 15:45
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:25:
[...]

Aan een apart topic zit ik niet te denken, aangezien het nogal incidenteel is. 1 keer per half jaar ofzo :p.
Ze willen veel vaker dan dat doen zeggen ze.
Ik vond het top in ieder geval, echt nog een extra reden voor mij om niet naar de pop up te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

nog een leuke review;

YouTube: OnePlus 6 "Real Review"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Laatst online: 16:04

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Flossy C. is een van de weinige reviewers waarvan ik nooit betwijfel of hij iets meent of niet. Twijfel ook niet aan zijn onafhankelijkheid.
Maar waarom nog reviews kijken in een ervaring en discussie topic :+ Ben blij met het toestel, in pro mode schiet hij uitstekend macro en de raw's zijn mooi en goed te bewerken in LR (op de mobiel).
Scherm is uitstekend en staat bij mij op dci p3, vergeleken met de samsung's die een hogere ppi hebben (ook de s7 edge) is dat niet of nauwelijks zichtbaar. (zegt eigenlijk ook iets over de kwaliteit van de s7 edge :)
Face unlock werkt uitstekend en snel (ook met bril en met weinig licht & bril :+ )
3.5mm aansluiting geeft prima audio merk weinig verschil met de s7 edge, geen idee wat voor DAC de op6 heeft.
Ik mis het always on display van samsung wel maar dat is puur esthetisch gemis niet functioneel.
Mijn SD kaart ligt nu een beetje nutteloos te zijn :)
Accu is uitstekend.
Ik had al een vrij goede telefoon op veel gebieden, heb nu weer een toestel wat lang mee kan op een accu en dual sim :)

Paar foto's, van begin avond.
op6-3op6-2op6

Uitstekend bij genoeg licht. Rechtstreeks uit het toestel, geen nabewerking.

[ Voor 18% gewijzigd door D0gtag op 25-05-2018 22:34 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Laatst online: 14:43
niels-cil schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:56:
[...]

Dit vind ik ook zeer irritant. Ik heb het thema op dark staan en in Whatsapp en andere apps is zo af en toe die onderste navigatiebalk wit. Erg lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarabeast
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 21:32
WhateverSuitsU schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:07:
[...]

Even tijdje geprobeerd en aangekeken met Garmin Connect. Lijkt er toch op dat ik een probleem heb met syncen. Blijf de melding failed krijgen en heb niet het idee dat het vlekkeloos werkt. Updates kan ik ook niet uitvoeren. Heb de Garmin Connect app al eens opnieuw geïnstalleerd, maar geen succes helaas.
Oh, dat klinkt niet geweldig... Ik ga t dinsdag of woensdag proberen met m'n Vivosmart HR+, laat wel even weten die ook problemen heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdb64
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:06
Ik gebruik ook Garmin Connect met een Edge 1030 en een Edge 130. Ik heb geen enkel probleem. Koppelen ging prima en synchroniseren gaat ook goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Na een aantal dagen twijfelen toch maar besteld:

De mirror black editie met 256gb

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TjoheZ6rXR2sUVK2RMq6rphF/full.jpg

En met bijpassende case:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kW5cS35j1VENA85MY42vtYj4/full.jpg

Dan hoop ik dat ik weer een paar jaar vooruit kan, ik kom vanaf een S5 die steeds slomer word en ik ben een beetje klaar met touchwiz en Samsungs update beleid.

[ Voor 7% gewijzigd door CryRaven op 25-05-2018 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-09 14:00
CryRaven schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 22:45:
Na een aantal dagen twijfelen toch maar besteld:

De mirror black editie met 256gb

[afbeelding]

En met bijpassende case:
[afbeelding]

Dan hoop ik dat ik weer een paar jaar vooruit kan, ik kom vanaf een S5 die steeds slomer wordt.
Goede keuze! Ik heb exact hetzelfde (case en telefoon, maar dan 128gb) en ik kom van een S6 af. Echt een wereld van verschil! Heel erg veel plezier ermee, je zult er geen spijt van krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 13:31
Ik heb de 128GB Midnight Black vandaag gekregen. Ik kom van de 5t maar kan nog niet zeggen dat ik heel enthousiast ben. Komt misschien ook omdat ik nog bezig ben om alles terug te zetten. Al vind ik hem er wel heel mooi uitzien en valt het bijna niet op dat die helemaal van glas is.

Ik vind de kwaliteit van de luidspreker een grote achteruitgang tov de 5t.

Ik mis de mogelijkheid om de klok uit de notificatie balk te verwijderen, die neemt namelijk zoveel ruimte in dat er bijna geen plek meer is voor de gewone notificaties.

Verder vind ik hem merkbaar zwaarder, heeft waarschijnlijk ook te maken dat ik nu een Nylon hoesje erbij heb gekocht, terwijl ik bij de 5t het sandstone hoesje had.

Dat zijn mijn eerste ervaringen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

D0gtag schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:31:
[...]

Flossy C. is een van de weinige reviewers waarvan ik nooit betwijfel of hij iets meent of niet. Twijfel ook niet aan zijn onafhankelijkheid.
Maar waarom nog reviews kijken in een ervaring en discussie topic :+ Ben blij met het toestel, in pro mode schiet hij uitstekend macro en de raw's zijn mooi en goed te bewerken in LR (op de mobiel).
Scherm is uitstekend en staat bij mij op dci p3, vergeleken met de samsung's die een hogere ppi hebben (ook de s7 edge) is dat niet of nauwelijks zichtbaar. (zegt eigenlijk ook iets over de kwaliteit van de s7 edge :)
Face unlock werkt uitstekend en snel (ook met bril en met weinig licht & bril :+ )
3.5mm aansluiting geeft prima audio merk weinig verschil met de s7 edge, geen idee wat voor DAC de op6 heeft.
Ik mis het always on display van samsung wel maar dat is puur esthetisch gemis niet functioneel.
Mijn SD kaart ligt nu een beetje nutteloos te zijn :)
Accu is uitstekend.
Ik had al een vrij goede telefoon op veel gebieden, heb nu weer een toestel wat lang mee kan op een accu en dual sim :)

Paar foto's, van begin avond.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Uitstekend bij genoeg licht. Rechtstreeks uit het toestel, geen nabewerking.
Ik ben het eigenlijk met alles eens in je post, zelfs met de foto's. Jouw foto's zijn iets beter gelukt dan de mijne. :P

Edit van de review:
Voor iedereen die het graag wilde weten:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ieyz260.png

[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 25-05-2018 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 10:48
Ik moet wel zeggen dat bluetooth echt zo veel beter werkt op mijn 1+6 dan op mijn 1+3.
Daar kon ik niet eens normaal met een bluetooth koptelefoon fietsen zonder gezeik.
Nu totaal geen last meer van.

Ik ben ook echt wel blij met het meer scherm oppervlakte. Dat werkt wel echt fijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CryRaven schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 22:45:
Na een aantal dagen twijfelen toch maar besteld.
Leuk, uniek exemplaar is dit :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR0522
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-03-2022
VodafoneZiggo schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:19:
[...]

Normaliter moet de App zelfs de beeldgrootte van de App aanpassen, maar wanneer je de App op landscape hebt staan en je ziet slechts een klein schermpje, kun je rechtsboven op het 'vierkantje / plusje drukken om full screen te kijken.

Groet, Leroy van Ziggo
Jammer, maar helaas. Geen plusje of vierkantje in beeld. Had graag de F1 komend weekend op de OP6 full screen gezien, maar dat zit er voorlopig niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

MR0522 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 06:16:
[...]

Jammer, maar helaas. Geen plusje of vierkantje in beeld. Had graag de F1 komend weekend op de OP6 full screen gezien, maar dat zit er voorlopig niet in.
Bij mij is het beeld 'normaal' in de Ziggo Go app. Je kan alleen niet extra inzoomen zoals bij YouTube bijvoorbeeld. Dan mis je overigens delen van het beeld.

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
VodafoneZiggo schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:19:
[...]

Groet, Leroy van Ziggo
Dank voor je reactie. Had verderop in het topic al aangeven dat het probleem ineens opgelost was :) Beeldvullend had ik inderdaad gedaan maar beeld bleef klein. Maar na een herstart van de telefoon is het probleem niet meer voorgekomen en werkt hij nu wel beeldvullend.
MR0522 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 06:16:
[...]

Probeer ook eens een keer je toestel te herstarten en check of het dan is opgelost.

[ Voor 20% gewijzigd door MikeOO op 26-05-2018 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Uitstekende, onderbouwde review! Gewoon to the point zonder poes pas, daar houd ik wel van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Kan iemand eens kijken op welke resolutie Netflix standaard met locked bootloader afspeelt, 720p of 1080p? Makkelijk te testen met https://www.netflix.com/s...&jbv=80018499&jbp=0&jbr=0

Unlocken van de bootloader schijnt helaas automatisch te resulteren in 480p, zelfs met Magisk is dit niet te fixen volgens https://www.reddit.com/r/...sk/widevine_on_oneplus_6/ omdat je omlaag gaat naar Widevine L3 DRM. Ik ben wel benieuwd hoeveel je omlaag gaat in resolutie qua afweging of bootloader unlocken het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR0522
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-03-2022
MikeOO schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:49:
[...]

Dank voor je reactie. Had verderop in het topic al aangeven dat het probleem ineens opgelost was :) Beeldvullend had ik inderdaad gedaan maar beeld bleef klein. Maar na een herstart van de telefoon is het probleem niet meer voorgekomen en werkt hij nu wel beeldvullend.

[...]

Probeer ook eens een keer je toestel te herstarten en check of het dan is opgelost.
Mmm, nee. Telefoon een aantal keren geherstart, de app op zowel standaard als beeldvullend ingesteld, maar blijf klein beeld en zwarte randen houden. Het gaat trouwens over de Ziggo Sport Totaal app. Of praten we nou over een andere app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ziggo GO-app :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:29
YouTube: OnePlus 6 Water Resistance Update - What Still Works?

[ Voor 11% gewijzigd door Vincent91 op 26-05-2018 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Twist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:36:
Kan iemand eens kijken op welke resolutie Netflix standaard met locked bootloader afspeelt, 720p of 1080p? Makkelijk te testen met https://www.netflix.com/s...&jbv=80018499&jbp=0&jbr=0

Unlocken van de bootloader schijnt helaas automatisch te resulteren in 480p, zelfs met Magisk is dit niet te fixen volgens https://www.reddit.com/r/...sk/widevine_on_oneplus_6/ omdat je omlaag gaat naar Widevine L3 DRM. Ik ben wel benieuwd hoeveel je omlaag gaat in resolutie qua afweging of bootloader unlocken het waard is.
Op het oog is dit 1080p. 720p. Locked bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Niet online
tuk2008 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 10:17:
[...]

Op het oog is dit 1080p. Locked bootloader.
Resolutie staat rechts bovenin bij het afspelen van Netflix test patterns :)

[ Voor 3% gewijzigd door Twist op 26-05-2018 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Twist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 10:21:
[...]

Resolutie staat rechts bovenin bij het afspelen van Netflix test patterns :)
Ah, dat was weggesneden door fullscreen fill. Het is 720p, sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Niet online
tuk2008 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 10:36:
[...]

Ah, dat was weggesneden door fullscreen fill. Het is 720p, sorry!
Thanks :) Beetje vreemd dat het 720p in plaats van 1080p is, maar dat zal wel weer met DRM gedoe te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Hebben meer mensen het idee dat er in het rechter deel van de status bar nog wel een icoontje bij kan, voordat de drie puntjes worden getoond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Twist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 10:38:
[...]

Thanks :) Beetje vreemd dat het 720p in plaats van 1080p is, maar dat zal wel weer met DRM gedoe te maken hebben.
Wellicht. Vraag me wel echt af of je op normale kijkafstand een merkbaar verschil ziet tussen 720 en 1080p.
Pagina: 1 ... 10 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!