Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n OP6 binnen sinds gisteren *O* . Al wat mee gespeeld maar vroeg me nog wat dingen af:
1. Is de enige manier om een screenshot te maken de 3 vinger swipe? Of zijn er meer mogelijkheden?

2. Meldingen bv Snapchat bericht blijven wat langer staan bovenin m'n scherm, is er een mogelijkheid om aan te passen dan meldingen sneller verdwijnen na het tevoorschijn komen?

3. Ik meen het al ergens gelezen te hebben buy im nog sure. Het batterij percentage staat niet in de statusbalk, is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:52:
Heb m'n OP6 binnen sinds gisteren *O* . Al wat mee gespeeld maar vroeg me nog wat dingen af:
1. Is de enige manier om een screenshot te maken de 3 vinger swipe? Of zijn er meer mogelijkheden?

2. Meldingen bv Snapchat bericht blijven wat langer staan bovenin m'n scherm, is er een mogelijkheid om aan te passen dan meldingen sneller verdwijnen na het tevoorschijn komen?

3. Ik meen het al ergens gelezen te hebben buy im nog sure. Het batterij percentage staat niet in de statusbalk, is dit op te lossen?
Screenshot op Android is power knop+ volume down tegelijk ingedrukt houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:23
Nu een paar dagen in gebruik, maar wat een heerlijk snel toestel is het. Dacht dat ik nog wat moest wennen aan de gestures maar ook dat gaat allemaal prima! Wel last gehad van het auto-focusen op de camera mar lees net terug dat dat in een volgende update opgelost is... Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:52:
3. Ik meen het al ergens gelezen te hebben but im nog sure.
Het batterij percentage staat niet in de statusbalk, is dit op te lossen?
In een aankomende update, momenteel nog niet :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:26
tuk2008 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 10:38:
Hebben meer mensen het idee dat er in het rechter deel van de status bar nog wel een icoontje bij kan, voordat de drie puntjes worden getoond?
Ja, vind ik ook.
Maar enig idee wat de 3 puntjes eigenlijk betekenen?
Want naar mijn mening beetje nutteloos op dit moment.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:05
Als ik Oneplus Switch wil gebruiken oude telefoon Xiaomi nieuwe Oneplus 6 dan zie ik het hartje gekoppeld maar geen apps

waar gaat het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

An1mA schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:04:
[...]

Ja, vind ik ook.
Dat er meer iconen zijn, maar dat deze niet op beeld passen. Je kan ze overigens zien als je naar beneden veegt. In mijn geval valt het NFC-icoon er net buiten.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tuk2008 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 10:38:
Hebben meer mensen het idee dat er in het rechter deel van de status bar nog wel een icoontje bij kan, voordat de drie puntjes worden getoond?
An1mA schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:04:
Ja, vind ik ook.
blmp schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:13:
Dat er meer iconen zijn, maar dat deze niet op beeld passen. Je kan ze overigens zien als je naar beneden veegt. In mijn geval valt het NFC-icoon er net buiten.
Dit dus.

Suggesties mogen hier aangemaakt worden: https://forums.oneplus.com/feedback/

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:55:
[...]

Screenshot op Android is power knop+ volume down tegelijk ingedrukt houden ;)
Hebbes, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:13

Laguna

Connaisseur

Iemand hier die de speaker van de OP6 kan vergelijken met die van de OP3? Op basis van de reacties hier vermoed ik dat de speaker in de OP3 van betere kwaliteit is, als in geen vervorming op max volume en geen schel geluid.

En ja er zijn situaties waarin je de speaker kan gebruiken zonder dat andere mensen er last van hebben en je daarnaast geen zin hebt om headphones te gebruiken (of deze niet bij de hand hebt).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:49

DarkSide

theres no place like ::1

Laguna schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:34:
Iemand hier die de speaker van de OP6 kan vergelijken met die van de OP3? Op basis van de reacties hier vermoed ik dat de speaker in de OP3 van betere kwaliteit is, als in geen vervorming op max volume en geen schel geluid.

En ja er zijn situaties waarin je de speaker kan gebruiken zonder dat andere mensen er last van hebben en je daarnaast geen zin hebt om headphones te gebruiken (of deze niet bij de hand hebt).
Maandag kan ik dit pas doen.
Dan gaat de OP3 vervangen worden door de 6

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 21:23
Laguna schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:34:

Ik heb het net even getest, en ik vind ook de 3 beter klinken dan de 6, veel specifieker kan ik niet zijn helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:19
HaNS1443 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:43:
[...]

Ik heb het net even getest, en ik vind ook de 3 beter klinken dan de 6, veel specifieker kan ik niet zijn helaas.
Ik was op het ergste voorbereid wat speaker betreft, maar de OP6 klinkt een stuk beter dan de Nexus 5x waar ik vandaan kom, dus ik vind het al lang best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp al dat 'gehaat' op de OnePlus 6-speaker ook niet eigenlijk, maar it could be me :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno
  • Laatst online: 04-10 09:59

mirno

私の名前はMirnoです

Momenteel heb ik nog steeds de OnePlus one.
Met mijn gebruik gaat die nog steeds dik 1-3 dagen mee.

Wil nu toch weleens upgraden naar de OnePlus 6.
Zit te twijfelen tussen de witte en glanzende achterkant. Van de glanzende ben ik bank dat deze snel beschadigd. Ook gebruik ik eigenlijk nooit hoesjes. Wat kunnen jullie aanbevelen, de witte of toch de glazen achterkant qua design?

Ook zou er zo'n supercharger inzitten speciaal voor OnePlus met een circuit in de lader van 5A? Wordt deze zelf meegeleverd of dien je die apart te bestellen?

Mvg.
Mirno

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

DarkSide schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:42:
[...]

Maandag kan ik dit pas doen.
Dan gaat de OP3 vervangen worden door de 6
Ok ik ben benieuwd.
CLB schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:11:
Ik begrijp al dat 'gehaat' op de OnePlus 6-speaker ook niet eigenlijk, maar it could be me :)
Het gaat niet om gehaat, in mijn geval wil ik gewoon graag weten of ik erop vooruit ga, achteruit of gelijkwaardig. Ik hou er namelijk niet van om in te leveren op bepaalde aspecten.

[ Voor 22% gewijzigd door Laguna op 26-05-2018 13:16 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

mirno schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:14:
Momenteel heb ik nog steeds de OnePlus one.
Met mijn gebruik gaat die nog steeds dik 1-3 dagen mee.

Wil nu toch weleens upgraden naar de OnePlus 6.
Zit te twijfelen tussen de witte en glanzende achterkant. Van de glanzende ben ik bank dat deze snel beschadigd. Ook gebruik ik eigenlijk nooit hoesjes. Wat kunnen jullie aanbevelen, de witte of toch de glazen achterkant qua design?

Ook zou er zo'n supercharger inzitten speciaal voor OnePlus met een circuit in de lader van 5A? Wordt deze zelf meegeleverd of dien je die apart te bestellen?

Mvg.
Mirno
Je weet dat ze allemaal een glazen achterkant hebben?
De witte leek mij erg mooi. Maar niet met die gouden accenten.

De mirrorblack vind ik persoonlijk niet mooi.
Voor mij is de midnight black de mooiste. Die ziet er erg goed uit. Lijkt en voelt op het eerste gezegd gewoon op de OP3.

De fast/dash charger wordt gewoon meegeleverd in de doos.
je kunt een extra bestellen op de OP site. Of een Dash sigaretten lader voor in de auto als je dat wilt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
tuk2008 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:02:
[...]

Ik was op het ergste voorbereid wat speaker betreft, maar de OP6 klinkt een stuk beter dan de Nexus 5x waar ik vandaan kom, dus ik vind het al lang best :)
Is de speaker goed genoeg om een goed telefoongesprek mee te voeren handsfree? Kan ie beetje hard en dan zonder al te veel vervorming de ander horen?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

DarkSide schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:21:
[...]

Je weet dat ze allemaal een glazen achterkant hebben?
De witte leek mij erg mooi. Maar niet met die gouden accenten.

De mirrorblack vind ik persoonlijk niet mooi.
Voor mij is de midnight black de mooiste. Die ziet er erg goed uit. Lijkt en voelt op het eerste gezegd gewoon op de OP3.

De fast/dash charger wordt gewoon meegeleverd in de doos.
je kunt een extra bestellen op de OP site. Of een Dash sigaretten lader voor in de auto als je dat wilt.
Bedankt voor je bericht. Wist niet dat ze allemaal van glas waren. Beetje in twijfel voor een hoesje.
Heb mijn onePlus one al meerdere malen op de straat laten vallen, maar het ontwerp heeft een soort van val rand. Waardoor het scherm nooit beschadigd is geraakt.
Hoesjes van OnePlus zelf vind ik te duur, dus wellicht even op Ebay kijken

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
mirno schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:30:
[...]

Bedankt voor je bericht. Wist niet dat ze allemaal van glas waren. Beetje in twijfel voor een hoesje.
Heb mijn onePlus one al meerdere malen op de straat laten vallen, maar het ontwerp heeft een soort van val rand. Waardoor het scherm nooit beschadigd is geraakt.
Hoesjes van OnePlus zelf vind ik te duur, dus wellicht even op Ebay kijken
Nillkin maakt het wel mooi vind ik.

Met deze glazen versie ben ik wel banger. Maar zuinig zijn is het beste.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Mijn OPO had ik ook nooit in een hoesje.
En mijn OP3 ook niet. De 6 blijft ook gewoon "naakt".
Doe altijd voorzichtig. Maar alle telefoons zijn idd wel een x gevallen.

Ik zie dan wel hoe stevig de OP6 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Ik ga hem spoedig dan even bestellen. Zal nog ff zoeken of ik nu wit of zwart wil...
Zit er ook nog een vingerafdruk scanner aan de voorzijde van het scherm? Dat je je vinger op het scherm kon leggen, of waren dat alleen geruchten?

我的名字是Mirno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

mirno schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:45:
Ik ga hem spoedig dan even bestellen. Zal nog ff zoeken of ik nu wit of zwart wil...
Zit er ook nog een vingerafdruk scanner aan de voorzijde van het scherm? Dat je je vinger op het scherm kon leggen, of waren dat alleen geruchten?
niet lullig bedoeld. maar kijk eens op de op site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

DarkSide schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:47:
[...]

niet lullig bedoeld. maar kijk eens op de op site?
Jaa, zit op de achterzijde. Over de voorkant zie ik niets.

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

mirno schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:50:
[...]

Jaa, zit op de achterzijde. Over de voorkant zie ik niets.
Dus..... ;)
Er waren idd geruchten. En toen zusterbedrijjf Vivo idd liet zien leek het er op dat OP6 dit ook kreeg.
Maar we moeten nog even wachten.

inmiddels lijkt de Vivo Apex wel in productie te gaan.
En is de kans aanwezig dat de 6T dit misschien ook wel krijgt.

Voor nu dus gewoon de FPS op de achterkant gebruiken of FU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-09 14:00
Xanion schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:28:
[...]

Is de speaker goed genoeg om een goed telefoongesprek mee te voeren handsfree? Kan ie beetje hard en dan zonder al te veel vervorming de ander horen?
Absoluut. Heb er gister muziek op geluisterd na alle spookverhalen hier; het klinkt zeer goed. Net zoals bellen ermee. Dus maak je niet druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-09 09:46
Hmmm vandaag ritje in de auto met reguliere USB sigarettenaansteker lader en een normale USB C kabel (dus niet Dash/origineel) maar laden deed hij dus niet. Echt leeg ging hij er ook niet van leek alsof hij de accu niet kon bijladen maar wel de telefoon van stroom kon voorzien.

Zelfde gebeurde met de ingebouwde USB poort in mijn auto. Accu percentage was 82% voor de rit en 2uur later alsnog 82%. Met alleen Spotify op de achtergrond via bluetooth. Verder geen Screentime.

Vreemd. Werd ook geen charge icoon of led getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier die 20GB / 50GB / 100GB aan foto's / muziek / films kan overpompen via een USB-kabeltje van een computer naar de OnePlus 6 en daar een tijdsindicatie voor kan geven? Dus nee geen FTP/servers/WiFi enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:26
CLB schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:22:
Iemand hier die 20GB / 50GB / 100GB aan foto's / muziek / films kan overpompen via een USB-kabeltje van een computer naar de OnePlus 6 en daar een tijdsindicatie voor kan geven? Dus nee geen FTP/servers/WiFi enzo.
Had gister 40gb aan muziek overgezet naar mijn 256 midnight black, duurde sown 20-25min uit mijn hoofd.

Maar fotos overzetten daarin tegen duurt vrij lang, kan ik helaas geen indicatie over geven.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Reeker schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:16:
[...]

Absoluut. Heb er gister muziek op geluisterd na alle spookverhalen hier; het klinkt zeer goed. Net zoals bellen ermee. Dus maak je niet druk.
Thanks! Je ziet ook geen enkele review meer tegenwoordig waar men nog bekijkt hoe goed je met een telefoon kunt...bellen... :+

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:31

westergas

rikkie_pc

Mijn bevindingen na 1.5 dag daily driver

+ Mooi en helder scherm. Prima leesbaar in de volle zon.
+ Notch totaal niet hinderlijk (zie niet eens dat ie er zit)
+ Afwerking. Alles voelt premium aan deze telefoon en het ziet er prachtig uit
+ Snel!
+ Batterij/opladen

- Positionering van de knoppen
- Alert slider (zonde van de ruimte en het geld, ik ga het nooit gebruiken en het zit op een hele rare plek)
- Mono speaker van matige kwaliteit

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:52
StraightOn.NL schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:22:
Hmmm vandaag ritje in de auto met reguliere USB sigarettenaansteker lader en een normale USB C kabel (dus niet Dash/origineel) maar laden deed hij dus niet. Echt leeg ging hij er ook niet van leek alsof hij de accu niet kon bijladen maar wel de telefoon van stroom kon voorzien.

Zelfde gebeurde met de ingebouwde USB poort in mijn auto. Accu percentage was 82% voor de rit en 2uur later alsnog 82%. Met alleen Spotify op de achtergrond via bluetooth. Verder geen Screentime.

Raar.

Ik moet ook even een goede kabel of adapter vinden, maar als de per se de originele kabel nodig bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
MR0522 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 06:16:
[...]

Jammer, maar helaas. Geen plusje of vierkantje in beeld. Had graag de F1 komend weekend op de OP6 full screen gezien, maar dat zit er voorlopig niet in.
Je kan hem in en uit zoemen met je vingers

On topic weer

Het geluid van de wekker is een stuk zachter dan die van de OP3 best hinderlijk en hij staat toch vol open.

[ Voor 16% gewijzigd door rwbk op 26-05-2018 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 13:31
DarkSide schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:36:
Mijn OPO had ik ook nooit in een hoesje.
En mijn OP3 ook niet. De 6 blijft ook gewoon "naakt".
Doe altijd voorzichtig. Maar alle telefoons zijn idd wel een x gevallen.

Ik zie dan wel hoe stevig de OP6 is.
Ik had en wilde ook nooit een hoesje totdat ik de OP5 kocht, zo'n gladde telefoon had ik nog niet eerder gehad, die lag dus ook al binnen 2 weken op de grond, terwijl ik mijn voorgaande telefoons bijna nooit heb laten vallen. Daarna de 5t gekocht, was net zo glad en daar een hoesje bij genomen (sandstone) en voelde weer als vanouds. Nu bij de 6 ook weer een hoesje genomen. Deze is minstens net zo glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 19:48

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

CryRaven schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:11:
[...]

Raar.

Ik moet ook even een goede kabel of adapter vinden, maar als de per se de originele kabel nodig bent...
Voor wat ik weet over Dash charge (overigens noemen ze het niet meer zo en is het nu 'gewoon' fast charge geworden, ook al staat Dash nog op de reeds uitgeleverde adapters) is dat je altijd de originele kabel nodig hebt om gebruik te kunnen maken van de Dash charge mogelijkheid. De OnePlus kabel is ook dikker dan bijvoorbeeld een originele Samsung kabel.

Verschil zit hem in de adapter, daar zit meer in verwerkt om de warmte daar te houden, in plaats van de telefoon.

Je kunt gewoon reguliere USB-C kabels + adapters gebruiken, maar dan laadt de telefoon een stuk minder snel of misschien helemaal niet als de telefoon in gebruik is (zoals navigeren met Google Maps bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:23
Ben nu een paar uur met de 6 aan het spelen / alles instellen en wat me best irriteert is dat er rechtsboven de Notch maar weinig icoontjes staan.
Batterij mobiel-signaal en WiFi en 3 puntjes.
Er kunnen er toch meer staan...
Het stomme is dat als je met de alertslider hem op trillen zet er gewoon een icoontje bij komt en de 3 puntjes opschuiven.
Beetje vaag... 8)7

Verder is de navigatiebalk onder ook vaak in een lelijke kleur in vergelijking met de rest.
Zal vast met een softwareupdate ogelost worden.

Verder bevalt het toestel prima lekker snel en groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:55
Heb een irritant probleem met Google Allo.

Berichten lijken vertraagd binnen te komen en de web-versie van Allo raakt de verbinding met de telefoon kwijt zodra het scherm uit is.

Heb accu-optimalisatie al uitgezet voor Allo, maar dat helpt niet.

Mijn OP3 had hier geen last van.

Iemand een oplossing misschien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Laguna schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:15:
[...]

Ok ik ben benieuwd.

[...]

Het gaat niet om gehaat, in mijn geval wil ik gewoon graag weten of ik erop vooruit ga, achteruit of gelijkwaardig. Ik hou er namelijk niet van om in te leveren op bepaalde aspecten.
Dan moet je luisteren! productreview: OnePlus 6 (64GB opslag) Zwart review door Frozen Ik maak niet voor niets als een van de weinige reviewers een geluidsrecording. Daarbij heb ik een stukje tekst toegevoegd. ;)

Ik ga even boodschappen halen en een OIS en EIS filmpje maken. 4K of 1080P? Liefhebbers?

[ Voor 16% gewijzigd door Frozen op 26-05-2018 16:40 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:56
CLB schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:59:
[...]

In een aankomende update, momenteel nog niet :)
Jawel met een 3rd party app, bijvoorbeeld battery widget reborn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 23:42

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Na de telefoon al enkele dagen in bezit te hebben nu toch een probleem met de camera :(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MGNuuiY.jpg

Het lijkt er op dat er iets is met de camerasensor, de camera app geeft aan dat de camera niet langer reageert en dat ik de telefoon moet herstarten. Helaas werkt dat vooralsnog ook niet. Frontcamera werkt nog wel naar behoren.

Iemand die ook tegen dit issue aan loopt?

Update:
Zojuist even *#808# uitgevoerd, het lijkt om een software issue te gaan aangezien de FactoryMode geen problemen aanmerkt met de camera. Rear-, second back- en front camera werken wel. Camera test is zwart en ook de calibration take picture test is zwart.
Heel erg bijzonder. Misschien dan toch maar een factory reset uitvoeren?

Update 2:
Contact opgenomen met OnePlus customer support, wordt een factory reset. Ben benieuwd..

[ Voor 50% gewijzigd door TweakOverflow op 26-05-2018 17:35 ]

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
StraightOn.NL schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:22:

Ik gebruik in de auto voor het opladen van m'n OP6 een quick charge 3 lader (2x 2,1A) van 2 euro van Alie met ook een QC3 kabel. Deze laadt ook redelijk snel op in de auto (niet zo snel als Dash).

De SD845 ondersteunt volgens mij ook gewoon QC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Frozen schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 16:34:
[...]

Dan moet je luisteren! productreview: OnePlus 6 (64GB opslag) Zwart review door Frozen Ik maak niet voor niets als een van de weinige reviewers een geluidsrecording. Daarbij heb ik een stukje tekst toegevoegd. ;)
Bedankt maar ik ben specifiek op zoek naar een vergelijking met de OP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

codegro schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:04:
[...]

Ik gebruik in de auto voor het opladen van m'n OP6 een quick charge 3 lader (2x 2,1A) van 2 euro van Alie met ook een QC3 kabel. Deze laadt ook redelijk snel op in de auto (niet zo snel als Dash).

Volgens mij kun je geen gebruik maken van QC3 in de OnePlus 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Laguna schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:16:
[...]

Bedankt maar ik ben specifiek op zoek naar een vergelijking met de OP3.
Staat toevallig nog een geluidsopname in mijn recensie van de OP3. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Laatst online: 18:14
YouTube: OnePlus 6 Review

goede review !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-09 09:46
codegro schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:04:
[...]

Dan ga ik ook maar snel zoeits bestellen. Kijken of dat helpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Danny.G schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:19:
[...]

Staat toevallig nog een geluidsopname in mijn recensie van de OP3. :P
Grapjas ik heb zelf een OP3 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Laguna schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:01:
[...]

Grapjas ik heb zelf een OP3 :+
OK, ik geef toe dat dat niet erg scherp van mij was. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Dat is gewoon snapchat probleem.
Robinvdh5 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 16:55:
Na de telefoon al enkele dagen in bezit te hebben nu toch een probleem met de camera :(

[afbeelding]

Het lijkt er op dat er iets is met de camerasensor, de camera app geeft aan dat de camera niet langer reageert en dat ik de telefoon moet herstarten. Helaas werkt dat vooralsnog ook niet. Frontcamera werkt nog wel naar behoren.

Update:
Zojuist even *#808# uitgevoerd, het lijkt om een software issue te gaan aangezien de FactoryMode geen problemen aanmerkt met de camera. Rear-, second back- en front camera werken wel. Camera test is zwart en ook de calibration take picture test is zwart.

Update 2:
Contact opgenomen met OnePlus customer support, wordt een factory reset. Ben benieuwd..

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Mensen,

Hoe kan ik alles overzetten van mijn xIaomi naar Oneplus 6?
op de Oneplus app zie ik wel connectie met het hartje voor de rest gebeurd er niks?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:52
rhos schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:07:

[...]
Ik denk het niet, hij heeft het namelijk over de camera app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 08:30
MrOsman schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:44:
Mensen,

Hoe kan ik alles overzetten van mijn xIaomi naar Oneplus 6?
op de Oneplus app zie ik wel connectie met het hartje voor de rest gebeurd er niks?

.
Het is een hotspot verbinding tussen OP en je Xaiomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
micheldenhaag schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:48:
[...]

Het is een hotspot verbinding tussen OP en je Xaiomi.
waarom gebeurd er niet veel na de connectie hoe kom ik op lijst met apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaell958
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 19:08
Robinvdh5 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 16:55:

[afbeelding]

Update:

Update 2:
RMA gevalletje, balen man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 23:42

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

rhos schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:07:

[...]
Nope. De camera app werkt ook niet.
michaell958 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:50:
[...]

RMA gevalletje, balen man!
Ben er inderdaad ook bang voor, mooi klote dit..

[ Voor 35% gewijzigd door TweakOverflow op 26-05-2018 19:14 ]

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayDelft
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-10 22:06
3 Camera vragen. Wie weet het?

1. Ik zit me al even suf te zoeken naar de betkenis van bepaalde camera instellingen.
Je kan er hartjes, sterretjes em bubbeltjes kiezen maar ik weet niet wat het doet.

2. Klopt het overigens dat portret alleen in 3:4 verhouding kan?

3. Ik heb in horizontale houding een stukje slowmo film opgenomen.
Tijdens het filmen is het beeldvullend.
Als ik het afspeel dan kan dat alleen verticaal en dan is het filmpje natuurlijk ook niet beeldvullend.
Dit lijkt me niet logisch. Iemand een idee?

Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:35
Is het scherm van de OP6 met een gepolariseerde zonnebril leesbaar in portrait mode? Mijn huidige telefoon niet en dat vind ik toch wel irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Southern Sun schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:23:
Is het scherm van de OP6 met een gepolariseerde zonnebril leesbaar in portrait mode? Mijn huidige telefoon niet en dat vind ik toch wel irritant.
As we speak... hier geen enkel probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Southern Sun schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:23:
Geen probleem mee ook niet met de s7 edge. Maar als je het scherm een kwartslag draait zie je het dan wel?
Waarschijnlijk heeft je huidige toestel een LCD :)

LCD heeft van nature een polarisatie filter, afhankelijk van de richting blokkeert het licht van 1 richting als jij een bril draagt die net toevallig ook die richting blokkeert is het zwart.

[ Voor 24% gewijzigd door D0gtag op 26-05-2018 19:41 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

RayDelft schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:23:
3 Camera vragen. Wie weet het?

1. Ik zit me al even suf te zoeken naar de betkenis van bepaalde camera instellingen.
Je kan er hartjes, sterretjes em bubbeltjes kiezen maar ik weet niet wat het doet.

2. Klopt het overigens dat portret alleen in 3:4 verhouding kan?

3. Ik heb in horizontale houding een stukje slowmo film opgenomen.
Tijdens het filmen is het beeldvullend.
Als ik het afspeel dan kan dat alleen verticaal en dan is het filmpje natuurlijk ook niet beeldvullend.
Dit lijkt me niet logisch. Iemand een idee?

Hartelijk dank!
1) Ik denk de vorm van het bokeh effect lichtjes op de achtergrond

Mijn filmmateriaal staat online (EIS en OIS): productreview: OnePlus 6 (64GB opslag) Zwart review door Frozen Ik vind zelf dat er vrij weinig verschil in zit. Misschien moet ik er maar een stukje mee gaan lopen?

[ Voor 5% gewijzigd door Frozen op 26-05-2018 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frozen schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:56:
Misschien moet ik er maar een stukje mee gaan lopen?
Haha ja zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:35
D0gtag schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:38:
[...]

Geen probleem mee ook niet met de s7 edge. Maar als je het scherm een kwartslag draait zie je het dan wel?
Waarschijnlijk heeft je huidige toestel een LCD :)

LCD heeft van nature een polarisatie filter, afhankelijk van de richting blokkeert het licht van 1 richting als jij een bril draagt die net toevallig ook die richting blokkeert is het zwart.
In landscape wel ja. Heb nu idd LCD. Mooi dat dit dus geen probleem gaat vormen, nog een maandje en dan kan ik verlengen. Gaat sowieso dit toestel worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:47
Vandaag de OP6 besteld, 128gb met sandstone + screenprotecter.

Komend van een Iphone moet ik even een manier vinden om snel alles over te zetten. Dan heb ik nog een vraag.

Ik heb dus een screenprotector gekocht erbij, en dus ik moet de originele van de fabriek er eerst afhalen (denk ik). Wat is de makkelijkste manier om dit te doen?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:43
Ik heb nog steeds dat portret mode niet werkt. Zodra ik daar op klik loopt mijn camera app vast en blijft het beeld zwart. Na een tijdje kan ik dan wel weer foto selecteren en dan doet die het weer. Iemand enige idee?

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5b09b38e7ea47/5b09b38e743ab-434.thumb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erp833
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 17:48
Horatius schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 21:18:
Vandaag de OP6 besteld, 128gb met sandstone + screenprotecter.

Komend van een Iphone moet ik even een manier vinden om snel alles over te zetten. Dan heb ik nog een vraag.

Ik heb dus een screenprotector gekocht erbij, en dus ik moet de originele van de fabriek er eerst afhalen (denk ik). Wat is de makkelijkste manier om dit te doen?

Mvg
idd orginele eraf en dan YouTube: Oneplus 6 official 3D Tempered Glass Screen Protector Installing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
De OnePlus 6 Clear edition!

Wie durft? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagl0r
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 00:13
Werkt de home screen casting bij jullie? Ik heb een Chromecast 2015. YouTube werkt perfect maar de OS-level cast functie wil niet connecten. "Enable wireless display" staat aan, en ik heb via Google Home ook al beta updates op de Cc geinstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Frozen schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:56:
[...]

1) Ik denk de vorm van het bokeh effect lichtjes op de achtergrond

Mijn filmmateriaal staat online (EIS en OIS): productreview: OnePlus 6 (64GB opslag) Zwart review door Frozen Ik vind zelf dat er vrij weinig verschil in zit. Misschien moet ik er maar een stukje mee gaan lopen?
Klopt, zal je vooral gaan zien tijdens het lopen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Vooruit, een filmpje op de fiets. Wat een geweldige video is dat geworden! #not
eagl0r schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 23:49:
Werkt de home screen casting bij jullie? Ik heb een Chromecast 2015. YouTube werkt perfect maar de OS-level cast functie wil niet connecten. "Enable wireless display" staat aan, en ik heb via Google Home ook al beta updates op de Cc geinstalleerd.
Ja werkt! :) Bij mij zit de chromecast ingebouwd in mijn oude sony-TV.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zA4WUgv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:06
eagl0r schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 23:49:
Het werkt ook bij mij.

Het enige wat niet lekker werkt waar ik vandaag ben achtergekomen is Bluetooth. Na een paar minuten hapert het enorm. Dit was op een jbl go. Op mijn iPhone se werkte het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eagl0r
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 00:13
Thanks voor het testen. Ik heb de phone en mijn TV even uit en aan gezet en nu werkt het direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Wat is eris met het filmpje?
Frozen schreef op zondag 27 mei 2018 @ 00:38:
[...]

Vooruit, een filmpje op de fiets. Wat een geweldige video is dat geworden! #not
[video]

[...]

Ja werkt! :) Bij mij zit de chromecast ingebouwd in mijn oude sony-TV.
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

polopolo150 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 00:43:
[...]

Het werkt ook bij mij.

Het enige wat niet lekker werkt waar ik vandaag ben achtergekomen is Bluetooth. Na een paar minuten hapert het enorm. Dit was op een jbl go. Op mijn iPhone se werkte het wel.
grappig genoeg was ik bang dat mijn smartwatch niet goed zou werken met de op6 (Samsung Gear fit2) maar hij doet het uitstekend met originele Samsung software ook nog. Dus tijdens het sporten gewoon de muziek veranderen :) Ik heb mijn toestel nog niet aangesloten op de auto bt maar ik verwacht daar ook geen problemen (in deze temperaturen wil ik niet stationair in de auto zitten). Mogelijk is het met audio anders omdat het a bt5.0 is en b aptx heeft, misschien dat je nog even in de instellingen moet kijken, dat iets conflict geeft.
Step-han schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 21:21:
Ik heb nog steeds dat portret mode niet werkt. Zodra ik daar op klik loopt mijn camera app vast en blijft het beeld zwart. Na een tijdje kan ik dan wel weer foto selecteren en dan doet die het weer. Iemand enige idee?

[afbeelding]
Ik heb portret nog niet uitgetest en zal het waarschijnlijk ook nooit gebruiken (nep bokeh is niet mijn ding) ik zal vanmiddag even naar kijken. Als alleen portret mode niet werkt kan het er op duiden dat de tweede camera niet in orde is aangezien die alleen daarvoor gebruikt wordt.

[ Voor 29% gewijzigd door D0gtag op 27-05-2018 09:21 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
polopolo150 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 00:43:
[...]

Het werkt ook bij mij.

Hier werkt bluetooth prima op JBL charge 2&3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:43
D0gtag schreef op zondag 27 mei 2018 @ 09:19:
[...]
grappig genoeg was ik bang dat mijn smartwatch niet goed zou werken met de op6 (Samsung Gear fit2) maar hij doet het uitstekend met originele Samsung software ook nog. Dus tijdens het sporten gewoon de muziek veranderen :) Ik heb mijn toestel nog niet aangesloten op de auto bt maar ik verwacht daar ook geen problemen (in deze temperaturen wil ik niet stationair in de auto zitten). Mogelijk is het met audio anders omdat het a bt5.0 is en b aptx heeft, misschien dat je nog even in de instellingen moet kijken, dat iets conflict geeft.

[...]

Ik heb portret nog niet uitgetest en zal het waarschijnlijk ook nooit gebruiken (nep bokeh is niet mijn ding) ik zal vanmiddag even naar kijken. Als alleen portret mode niet werkt kan het er op duiden dat de tweede camera niet in orde is aangezien die alleen daarvoor gebruikt wordt.
Ik heb inderdaad het idee dat de camera niet werkt. Net een test uitgevoerd met *#808#* en zodra ik de tweede camera wil testen loopt het vast.

Edit;
Zojuist Belsimpel gemaild. Heb het toestel pas 5 dagen, ik heb voorgesteld het toestel om te ruilen voor een wel werkend exemplaar. Ik wacht even af hoe Belsimpel gaat reageren. Heb namelijk geen zin in een heel RMA traject. Als zij dit niet willen dat retour/annuleer ik mijn bestelling (mag binnen 31 dagen) en dan bestel ik wel een nieuwe.

[ Voor 13% gewijzigd door Step-han op 27-05-2018 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van jullie ook problemen met het snel opwarmen van de oneplus 6?

Bij het gebruiken van de OnePlus Switch ging hij direct boven de 42°C alsook bij het opladen, vroeg me af hoe het bij jullie zit qua temperaturen? (ik weet de oneplus switch is een behoorlijke zware inspanning maar maakte oneplus zich niet trost op het feit dat de gsm nooit warm kwam zelf onder zotste inspanningen?)

Na deze nacht eens gekeken en dan was 'standaard' temp rond de +/- 25°C

Sommige mensen geven aan dat het zou komen door de laatste update, anderen dat de batterij zich nog moet aanpassen ofzo,..?
Toch wat ongerust als ik nu wacht en later blijkt het aan een 'fout' te liggen van de gsm zelf dat ik hem dan niet meer zal kunnen inwisselen.

Cache clearen en herstarten heb ik reeds gedaan.

De bijgelevered adapter kwam ook immens warm na opladen (50°c +), ik weet dat hij warmer kan worden dan normaal omdat daar de omwisseling zit maar toch... heb dan geprobeerd met mijn 2de adapter die ik bijgekocht had en daar was het een heel stuk minder +/- 40°C. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

(Temperaturen via CPU-Z app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:52:

Bij het gebruiken van de OnePlus Switch ging hij direct boven de 42°C alsook bij het opladen, vroeg me af hoe het bij jullie zit qua temperaturen? (ik weet de oneplus switch is een behoorlijke zware inspanning maar maakte oneplus zich niet trost op het feit dat de gsm nooit warm kwam zelf onder zotste inspanningen?)

Sommige mensen geven aan dat het zou komen door de laatste update, anderen dat de batterij zich nog moet aanpassen ofzo,..?
Toch wat ongerust als ik nu wacht en later blijkt het aan een 'fout' te liggen van de gsm zelf dat ik hem dan niet meer zal kunnen inwisselen.

De bijgelevered adapter kwam ook immens warm na opladen (50°c +), ik weet dat hij warmer kan worden dan normaal omdat daar de omwisseling zit maar toch... heb dan geprobeerd met mijn 2de adapter die ik bijgekocht had en daar was het een heel stuk minder +/- 40°C. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Als ik Oneplus Forum lees zijn er heel wat problemen alleen geen idee om welke model het gaat.
https://forums.oneplus.co...questions-answers.838740/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:24

Lijkt mij volkomen normaal bij dit soort temperaturen buiten en in huis. Bij mij is ie ook iets warmer nu met deze dagen. Maar de temps die jij noemt zijn toch nog niet echt alarmerend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

MrOsman schreef op zondag 27 mei 2018 @ 11:08:
[...]

Als ik Oneplus Forum lees zijn er heel wat problemen alleen geen idee om welke model het gaat.
https://forums.oneplus.co...questions-answers.838740/
Voor wat ik heb gelezen lijkt het nog redelijk mee te vallen in de diverse threads. Gaat met name om software voorstellen/verbeteringen. De notificatie balk als voorbeeld. Wat voor problemen vallen jou op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macweeds schreef op zondag 27 mei 2018 @ 11:09:
[...]

Lijkt mij volkomen normaal bij dit soort temperaturen buiten en in huis. Bij mij is ie ook iets warmer nu met deze dagen. Maar de temps die jij noemt zijn toch nog niet echt alarmerend?
Nja, voor een bedrijf die 'stoeft' met het feit dat de gsm nooit opwarmt, zelfs onder de grootste stress situaties (zware spellen, alles multi-tasken,...), lijkt het mij toch vreemd dat mijn oneplus 6 bij het minste al een groot stuk warmer is en duidelijk voelbaar :?

Vooral ook door het feit dat er bij andere mensen nooit sprake is van zelfs maar een lichte opwarming...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Batterij test tussen OP6 - OP5T - S9+

[ Voor 6% gewijzigd door DarkSide op 27-05-2018 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:17:
[...]

Nja, voor een bedrijf die 'stoeft' met het feit dat de gsm nooit opwarmt, zelfs onder de grootste stress situaties (zware spellen, alles multi-tasken,...), lijkt het mij toch vreemd dat mijn oneplus 6 bij het minste al een groot stuk warmer is en duidelijk voelbaar :?

Vooral ook door het feit dat er bij andere mensen nooit sprake is van zelfs maar een lichte opwarming...
Niet warm wordt met laden... Volgens op, waar staat dat op6 niet warm wordt van cpu intensieve acties? Het is nu ~27c binnen en buiten, mijn pc staat idle nu op 41 graden max core met een uitstekende airflow. 41c is zo goed als niks met deze temperaturen en de warmte van je lichaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffie123
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 22:47
Net als een aantal anderen hier vind ook ik het geluid uit de speaker van de oneplus 6 echt heel slecht. Het doet gewoon pijn aan je oren zo schel. Muziek en gamen met een beetje volume is gewoon geen gehoor. Als iemand nog een idee heeft om dit te verbeteren, dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:07
stuffie123 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:01:
Net als een aantal anderen hier vind ook ik het geluid uit de speaker van de oneplus 6 echt heel slecht. Het doet gewoon pijn aan je oren zo schel. Muziek en gamen met een beetje volume is gewoon geen gehoor. Als iemand nog een idee heeft om dit te verbeteren, dan hoor ik dat graag.
Mee eens...het is gewoon echt slecht. Een wereld van verschil met mijn iPhone X. Jammer wel...een gemiste kans. Zo'n mooi en groot scherm verdient goede speakers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
OnePlus6 Batterij

Aardig score met normaal gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Ik merk twee probleempjes op:
Wifi werkt soms niet optimaal terwijl mijn 5T er naast geen enkel probleem heeft.
Bijvoorbeeld het laden van een Instagram post, ipv miliseconden om te laten 1 à 2 seconden tijd nodig.

Daarnaast niet echt een probleem, maar wel gek:
Op de 6 krijg ik bij Google Weather de oude weergave van 2 jaar geleden.
Niet die moderne met de kikker en de kleurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:18
Ik heb een probleem met de autofocus. Bij het filmen in whatsapp bijvoorbeeld blijft de camera maar focussen. Herkenbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

RutgerFR schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:04:
Ik heb een probleem met de autofocus. Bij het filmen in whatsapp bijvoorbeeld blijft de camera maar focussen. Herkenbaar?
Hier schijnen meer gebruikers last van te hebben. OnePlus heeft al aangegeven dit aan te pakken bij de volgende update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atillicious
  • Laatst online: 03-10 23:12
Heeft er al iemand de 6 gebruikt icm een smartphone gimbal zoals de DJI Osmo Mobile (2) of de Zhiyun Smooth Q?
Ik vroeg me af of je OIS kan uitzetten, want twee stabilisators werken elkaar tegen neem ik aan.

Wil upgraden vanaf m'n Galaxy S7, maakt nog goede foto's/video's maar de accu raakt te snel leeg.

[ Voor 23% gewijzigd door atillicious op 27-05-2018 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Ik snap helemaal niets van de optie "Hide The Notch Area" ik zie namelijk totaal geen verschil. Ik vind de notch niet lelijk maar vind het wel vreselijk dat er nauwelijks ruimte overblijft voor de notificaties. Ook doordat er nu ronde "hoeken" zitten is er nog minder ruimte.

Wat ik had gehoopt met die optie dat de hele notificiebalk zwart zou worden en dat er een nieuwe notificiebalk onder de Notch gecreëerd zou worden waardoor je weer een toestelbrede notificiebalk zou hebben zoals toestellen dat hebben zonder de Notch. Maar dat gebeurt dus niet.

Aangezien ik helemaal geen verschil zie (behalve dat de notificaties iconen iets donkerder worden) vraag ik me toch af wat die optie dan wel doet.

[ Voor 4% gewijzigd door renem op 27-05-2018 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca

De idle/laad temperatuur ligt natuurlijk ook een stuk hoger doordat het buiten warmer is, vooral als je het toestel ook nog eens wat meer gaat belasten. Ben inmiddels wel wat gewend dat telefoons warm kunnen worden zo met dit zomerse weer. Heck, mijn Xiaomi Mi Note 3 (ook van glas) zijn accu is op moment van spreken ook 39° C.

Denk niet dat je je echt heel erg zorgen hoeft te maken, het hoort er bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
renem schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:44:
Aangezien ik helemaal geen verschil zie (behalve dat de notificaties iconen iets donkerder worden) vraag ik me toch af wat die optie dan wel doet.
Huawei P20 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-10 09:46
Poll: Welke schermkalibratie gebruik jij op jouw OnePlus 6?
Standaard
sRGB
DCI-P3
Aanpasbare modus
Aangepaste kleur
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400545&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matth111
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:07
Bij mijn one plus X kon ik mijn emails laten pushen bij synchronisatie instellingen.
Bij de one plus 6 gaat dit niet meer??
Opties zijn: Nooit, 15 min, 30 min,... maar automatisch (push) staat er niet bij.

Zijn er nog met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Het is nog even wachten voor ik de mijne binnen krijg (eind deze week hoop ik, al is de tracking pagina sinds de 24e niet meer bijgewerkt. Gaat blijkbaar via UPS, de standaard shipping bij mij)

Ik had een vraagje ten aanzien van het gebruik van dual sim. Iemand die dit gebruikt, en parallel apps gebruikt voor WhatsApp, Signal en andere apps? Zo ja, werkt dit een beetje?

Alvast bedankt!

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Ok, dus het enige verschil is dat de wallpaper stopt bij de notificiebalk. Geen wonder dat ik geen verschil zie aangezien ik een zwarte achtergrond heb.

Ik vind dat niet echt het verbergen van de Notch, vind ik mijn idee een stuk beter 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
PeacekeeperNL schreef op zondag 27 mei 2018 @ 18:35:
Het is nog even wachten voor ik de mijne binnen krijg (eind deze week hoop ik, al is de tracking pagina sinds de 24e niet meer bijgewerkt. Gaat blijkbaar via UPS, de standaard shipping bij mij)

Ik had een vraagje ten aanzien van het gebruik van dual sim. Iemand die dit gebruikt, en parallel apps gebruikt voor WhatsApp, Signal en andere apps? Zo ja, werkt dit een beetje?

Alvast bedankt!
Ja hoor, werkt prima. Voor Signal heb je geen mogelijkheid om die dubbel te draaien en je kunt in Signal geen default sim kiezen. Ik moet altijd opletten anders verstuur ik de sms'en via de verkeerde sim.

[ Voor 14% gewijzigd door renem op 27-05-2018 18:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

renem schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:44:
Ik snap helemaal niets van de optie "Hide The Notch Area" ik zie namelijk totaal geen verschil. Ik vind de notch niet lelijk maar vind het wel vreselijk dat er nauwelijks ruimte overblijft voor de notificaties. Ook doordat er nu ronde "hoeken" zitten is er nog minder ruimte.

Wat ik had gehoopt met die optie dat de hele notificiebalk zwart zou worden en dat er een nieuwe notificiebalk onder de Notch gecreëerd zou worden waardoor je weer een toestelbrede notificiebalk zou hebben zoals toestellen dat hebben zonder de Notch. Maar dat gebeurt dus niet.

Daarna kies je welke applicatie je wel en niet wilt dat de notch gebruikt wordt. zeg je ja tegen de launcher dan heb je daar wel niet een notch.

@stuffie123 Geluid is inderdaad k*t uit de op6 speakers, erg blikkerig, maar kan niet zeggen dat dat voor mij een issue is. Meer dan een ringtone of alarm komt er niet uit.

Bij XDA kan je de pixel live wallpapers downloaden dan kan je deze beauty instellen :) (hier de 8.1 versie)
Deze live wallpapers doen het ook bij andere launchers als de MS arrow launcher of de oneplus L.

[ Voor 3% gewijzigd door D0gtag op 27-05-2018 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Iemand hier een call recorder getest, waarbij je eigen stem niet is vervormd? Ik heb een nexus 5x waarbij alle call recorders geen stemmen opnemen.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Pagina: 1 ... 11 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!