Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:35
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? https://forums.oneplus.co...ides-in-some-apps.723754/

Best wel een groot en vervelend probleem, hoop dat ze het snel oplossen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:55
Robbiedobbie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 07:17:
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? https://forums.oneplus.co...ides-in-some-apps.723754/

Best wel een groot en vervelend probleem, hoop dat ze het snel oplossen :/
Nee. Er staat dat het een issue op een 5t is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
Neyluzz schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 07:44:
[...]

Nee. Er staat dat het een issue op een 5t is?
Hij doet het duidelijk ook op de onrplus 6. Heb het bij 1 game en ook bij advertenties in Facebook al gemerkt. Ben zelf geen Instagram gebruiker, maar de Instagram stories zouden ook problematisch zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Frozen schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:01:
Oneplus 6 vs S7, heb even wat foto's gemaakt voor mijn review. Beiden gewoon op auto gezet.
https://1drv.ms/f/s!AsGspB-SvL5VgYw0OKRyYE8UIombEg
Thx mooi vergelijk. HIer zat ik op te wachten. Word tijd dat mijn s7 met pensioen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 21:23
Robbiedobbie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 07:45:
[...]

Hij doet het duidelijk ook op de onrplus 6. Heb het bij 1 game en ook bij advertenties in Facebook al gemerkt. Ben zelf geen Instagram gebruiker, maar de Instagram stories zouden ook problematisch zijn...
Precies, ik heb hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
Bij mijn one plus 6 lijkt de front camera erg ingezoomd, is er een mogelijkheid of instelling om dit aan te passen naar een bredere hoek ? In alle reviews zie ik namelijk het zelfde probleem voor komen hopelijk is dit op te lossen. Of mogelijk met een toekomstige update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
jokko schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:22:
Bij mijn one plus 6 lijkt de front camera erg ingezoomd, is er een mogelijkheid of instelling om dit aan te passen naar een bredere hoek ? In alle reviews zie ik namelijk het zelfde probleem voor komen hopelijk is dit op te lossen. Of mogelijk met een toekomstige update :)
Dat is gewoon je lens, als je van een Galaxy S toestel komt, dat is eerst even wennen. (Die hebben een vrije grote hoek selfie cam).

Probeer de foto op te nemen op de natuurlijke resolutie/formaat van de sensor.
Bij video kun je het niet verhelpen, je beeld wordt sowieso ingezoomd om 16:9 (of andere bredere formaat) uit te halen van een 4:3 beeld. Daarnaast als je gebruik maakt van EIS wordt je beeld nog verder ingezoomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Iemand die de Ziggo Go app gebruikt.

Leuk een groot scherm alleen is beeldvullend in de Ziggo Go app niet meer dan een klein vierkantje ipv het totale scherm. Misschien dat iemand een tip heeft om dit beter te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-10 15:24

rSNNN

Titel ondertitel

MikeOO schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:51:
Iemand die de Ziggo Go app gebruikt.

Leuk een groot scherm alleen is beeldvullend in de Ziggo Go app niet meer dan een klein vierkantje ipv het totale scherm. Misschien dat iemand een tip heeft om dit beter te krijgen.
Ik heb alleen links en rechts in fullscreen een zwart randje. Voor de rest is die wel "fullscreen".

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
ik heb een vraagje... over mijn ledje... het ledje dat ik al jaren mis!

kan ik die kleuren aanpassen per app??
iemand een tip?
gebruiken jullie een andere camera app?
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertobananas
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:36
Nachtaapje schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:11:

iemand een tip?
_/-\o_
Staat onder instellingen --> Weergave --> LED-notificaties.
Hier heb je instellingen per app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:07
Lekker toestel hoor (y)

Iemand een idee waarom YouTube video's standaard op 480p blijven staan ipv automatisch naar 1080p switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

jokko schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:22:
Kan je stabilisatie uitzetten op de front camera? (bij digitale stabilisatie) is het beeld vaak gecropt, maar mogelijk vind je de beeldhoek gewoon te klein :D

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:04
Het lijkt er op dat OIS en EIS niet gecombineerd worden, het is of het een of het ander:
4k60OIS
4kEIS
1080p60OIS
1080pEIS

bron:
YouTube: OnePlus 6: What You Don’t Know (About the Cameras)

Hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

Heerlijk toestel! Alles is zo enorm vlot en ook de face unlock werkt in een bijna volledig donkere kamer.

Accuduur tot nu toe;

27 procent over
14 uur van de lader
4:45 uur Screen on Time.

Wat mij betreft zeer goed, scherm helderheid staat op de helft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nachtaapje schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:11:

iemand een tip?
_/-\o_
Ik gebruik deze app, werkt heerlijk: https://play.google.com/s...om.koo.lightmanager&hl=nl

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:49
Hier ook een tevreden OP6 gebruiker.

Ik kom van een S8 en waar ik vooral aan moest wennen is het enorme formaat tov de S8. Scherm doet wat mij betreft nauwelijks onder en de batterijduur is veel beter. gisteren 2 uur SOT en nog 75% batterij over.
De snelheid is ook positief te noemen, al was de S8 sinds de Oreo update ook al zeer snel.
Camera's nog niet echt kunnen vergelijken, maar zo op het eerste oog doet de OP6 camera niet veel onder voor die van de S8 en is deze misschien zelfs beter. Opladen via Dash Charge is natuurlijk echt een verademing en het gemis van een draadloze lader speelt bij mij niet, gezien ik de S8 amper op de draadloze lader heb gelegd de laatste maanden. Top toestel wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Laatst online: 18-07 23:38
TheBrones schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:43:
Het lijkt er op dat OIS en EIS niet gecombineerd worden, het is of het een of het ander:
4k60OIS
4kEIS
1080p60OIS
1080pEIS

bron:
Dat is zeer positief, alleen jammer dat EIS niet mogelijk is met 60fps.

OIS op z'n kleine lens is goed genoeg om hand trillingen te compenseren bij een long exposure shot, maar niks meer, op video doet OIS ook vrij weinig, en combinaties van OIS en EIS bij video zorgt voor rare jelly effect horizontale bewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-10 17:40

Tammesp

Next is now

dafmay schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:22:
Lekker toestel hoor (y)

Iemand een idee waarom YouTube video's standaard op 480p blijven staan ipv automatisch naar 1080p switchen?
Ha Daf! Geen Samsung meer? ;)

Dat ligt vaak aan je internetsnelheid.

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

Luinwethion schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:00:
[...]

Dat is zeer positief, alleen jammer dat EIS niet mogelijk is met 60fps.

OIS op z'n kleine lens is goed genoeg om hand trillingen te compenseren bij een long exposure shot, maar niks meer, op video doet OIS ook vrij weinig, en combinaties van OIS en EIS bij video zorgt voor rare jelly effect horizontale bewegingen.
Ik ben wel benieuwd hoe de telefoon zou omgaan met de DJI Osmo mobile etc. Bij de Iphone hebben ze last van de OIS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesDG72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 11:18
Lekker toestel hoor (y)

Hier heb ik ook last van, zou top zijn als iemand weet hoe dit verholpen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-10 21:40
KeesDG72 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:26:
[...]

Hier heb ik ook last van, zou top zijn als iemand weet hoe dit verholpen kan worden.
Wifi of 4G? Kan zijn dat in de YT app er nog databeperking staat voor mobile/roaming

edit:
YouTube app -> Settings -> General -> "Limit data usage blabla"/No HD unless on wifi feature

[ Voor 34% gewijzigd door Suicyder op 24-05-2018 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Suicyder schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:29:
[...]

[...]

Wifi of 4G? Kan zijn dat in de YT app er nog databeperking staat voor mobile/roaming

edit:
YouTube app -> Settings -> General -> "Limit data usage blabla"/No HD unless on wifi feature
Wi-fi...altijd. En die setting staat uit.

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 24-05-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesDG72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 11:18
Suicyder schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:29:
[...]

[...]

Ik heb inderdaad databeperking aan staan, maar ik meen dat ik het ook heb als ik via wifi kijk. Dan moet ik elke keer als ik een filmpje kijk de kwaliteit aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
YouTube: OnePlus 6 vs Galaxy S9+ Camera Comparison! | The Tech Chap

Goed vergelijk met de camera van de S9+. Moet zeggen dat ik beide camera's aan elkaar gewaagd vind.
Had ik dus echt totaal niet verwacht, zeker gezien de adviesprijs van de Samsung maar liefst € 430,- hoger ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Tammesp schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:03:
[...]

Ha Daf! Geen Samsung meer? ;)

Dat ligt vaak aan je internetsnelheid.
Hey Tamme...long time! :) Al tijden geen Samsung meer maar een iPhone X. Nu de Oneplus 6 ernaast...

Ps internet snelheid ligt het zeker niet aan.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 24-05-2018 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-10 17:40

Tammesp

Next is now

dafmay schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:37:
[...]

Hey Tamme...long time! :) Al tijden geen Samsung meer maar een iPhone X. Nu de Oneplus 6 ernaast...
Haha, van hetzelfde! ;) Ahaa, ik twijfel enorm om naar een Oneplus 6 te gaan. Ik zit nog steeds een beetje vast in het Samsung Eco-Systeem.

Hoe bevalt jou de OP6, beetje te vergelijken met een iPhone X ?

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Tammesp schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:42:
[...]

Haha, van hetzelfde! ;) Ahaa, ik twijfel enorm om naar een Oneplus 6 te gaan. Ik zit nog steeds een beetje vast in het Samsung Eco-Systeem.

Hoe bevalt jou de OP6, beetje te vergelijken met een iPhone X ?
Bevalt zeer goed moet ik zeggen. Even snel en soepel als iPhone X (al is scrollen op iPhone altijd net even iets soepeler) en een zeer mooi scherm. De midnight black is erg fijn vasthouden door de matte iets ruwe achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:08
Ik hoop dat ze de autofocus van de camera snel fixen. Zeker in donkere omstandigheden laat die het goed afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jubes
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 12:38
Komend vanaf een Sony experia Z3 compact was ik bang dat het formaat te groot zou zijn. Maar 99% van de tijd heb ik hier tot nu toe totaal geen last van. Geweldig fijne kijk ervaring komend vanaf 720p :) En het sandstone hoesje is ook erg fijn! Plus het magneetstripje voor mijn auto houder komt er ook gewoon nog doorheen en blijft sterk genoeg om hem te dragen. Blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Heeft de Oneplus ook auto focus issues met filmen of beperkt het zich alleen tot foto's? Daar zou je zelf nog om heen kunnen met de pro modus en het zelf instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 08:02
Wordt de OP6 geleverd met een al aangebrachte glassprotector ? Ik dacht ergens zoiets te hebben gelezen... En is dit überhaupt handig? (als je een bumper case neemt, de saaigrijze flipcover is niet echt fancy helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 16:43
oltk schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:31:
Wordt de OP6 geleverd met een al aangebrachte glassprotector ? Ik dacht ergens zoiets te hebben gelezen... En is dit überhaupt handig? (als je een bumper case neemt, de saaigrijze flipcover is niet echt fancy helaas)
Zit een screen protector standaard op ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
oltk schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:31:
er zit wel een protector op maar dan niet van glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:57
De standaard protector wordt ook snel vuil (trekt stof aan heb ik het idee).

Ik hoop dat de slider straks ook gebruikt kan worden om te wisselen tussen storen en niet storen. Sowieso vind ik de instellingen hiervan nogal karig. Ik wil eigenlijk dat hij alleen geluid maakt bij alarmen en bij bellen, en dat hij verder gewoon stil blijft. Helaas kan je dat (nog) niet instellen.

Daarnaast zou het fijn zijn als de Google camera geport wordt, ik denk dat de foto's dan nog net iets beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
Knul schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:53:

Ik hoop dat de slider straks ook gebruikt kan worden om te wisselen tussen storen en niet storen. Sowieso vind ik de instellingen hiervan nogal karig. Ik wil eigenlijk dat hij alleen geluid maakt bij alarmen en bij bellen, en dat hij verder gewoon stil blijft. Helaas kan je dat (nog) niet instellen.

Daarnaast zou het fijn zijn als de Google camera geport wordt, ik denk dat de foto's dan nog net iets beter worden.
Naar die optie was ik ook opzoek dat alleen bijvoorbeeld het geluid van Flitsmeister en als ik gebeld wordt naar voren komt en voor de rest mag hij stil blijven :P hopelijk komt zo iets nog in een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:57
jokko schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:58:
[...]

Naar die optie was ik ook opzoek dat alleen bijvoorbeeld het geluid van Flitsmeister en als ik gebeld wordt naar voren komt en voor de rest mag hij stil blijven :P hopelijk komt zo iets nog in een update.
Flitsmeister valt onder alarmen, dus die kun je nu in de stil modus ook al gebruiken :) als ze in de stil modus een exceptie doorvoeren voor oproepen ben ik helemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Ik vind het een waardeloos ding die screenprotector die er standaard op zit, maar tot de glass protector er is moet het maar even.
Verder ben ik erg tevreden (ik kom van een Iphone 6s) het is weer even zoeken naar alles maar ben vooralsnog happy met de beslissing om te wachten op de OP6 en de stap terug naar Android (na een paar jaar Windows Phone en IOS ben ik wel aangenaam verrast).
Knul schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:53:

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 11:06
Er zijn een paar apps die nog niet klaar zijn om met een notch gebruikt te worden. Wanneer iets schermvullend is dan is er een knop onder de notch verstopt. Kan het wel aanklikken want het is een grote knop maar als nog.

Dit heb ik voornamelijk bij whatsapp bij het posten van een plaatje. Dan ligt het crop knop onder de notch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de standaard kleuren van het scherm niet erg mooi. Oranje en rood bijv. zijn erg overdreven. Ik zit nu wat te spelen met de schermkalibratie.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2018 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:28:
Ik vind de standaard kleuren van het scherm niet erg mooi. Oranje en rood bijv. zijn erg overdreven. Ik zit nu wat te spelen met de schermkalibratie.
Ik heb hem nu op Adaptive mode staan, vind ik zelf de mooiste stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VortexSB
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 16:09
polopolo150 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:28:
Er zijn een paar apps die nog niet klaar zijn om met een notch gebruikt te worden. Wanneer iets schermvullend is dan is er een knop onder de notch verstopt. Kan het wel aanklikken want het is een grote knop maar als nog.

Dit heb ik voornamelijk bij whatsapp bij het posten van een plaatje. Dan ligt het crop knop onder de notch.
Als het goed is staat dit standaard uit bij apps die niet specifiek zijn ontwikkeld met een notch in gedachten. De enige apps die bij mij echt gebruik maken van de ruimte bij de notch zijn YouTube en Maps. Anders kan je dat handmatig uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intizam
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-08 16:13
Is er ook iemand die in het bezit is van een OP6 en hiervoor een P20 Pro gehad heeft. Ikzelf twijfel nog tussen deze twee toestellen namelijk en ben benieuwd naar de ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VortexSB
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 16:09
Intizam schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:55:
Is er ook iemand die in het bezit is van een OP6 en hiervoor een P20 Pro gehad heeft. Ikzelf twijfel nog tussen deze twee toestellen namelijk en ben benieuwd naar de ervaringen.
Ik heb de OP6 sinds gisteren in mijn bezit, en ik heb de P20 Pro hiervoor een paar dagen mogen gebruiken.
Persoonlijk vind ik de OP6 fijner. De P20 Pro voelde niet zo fijn in de hand naar mijn idee, de OP6 voelt wat gebalanceerder (if that makes sense).

Camera kan ik niet super veel over zeggen want ik maak weinig foto's, maar foto's in daglicht vond ik van beide telefoons mooi. De P20 Pro heeft wel hele mooie nachtfoto opties, en sowieso wat meer mogelijkheden.

Software is persoonlijke voorkeur, maar ik vind zelf een wat kalere skin zoals de OP6 heeft veel fijner. Nu is de software op de P20 Pro veel beter als mijn vorige ZTE Axon 7, maar alsnog ietsje te Chinees naar mijn smaak.

Speaker setup is op de P20 Pro aardig wat beter tov de OP6, maar beiden zijn gewoon gemiddeld.

Scherm is ook op beide telefoons erg goed. Op de OP6 staat hij standaard wel op een extreem verzadigd profiel (nog erger als een Galaxy S8 naar mijn idee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 21:02

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

@CLB Weet jij of er al plannen zijn vanuit OP mbt de uitrol van VolTE in NL? :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatje2k
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-04-2021
Vraagje, ik heb de op6 bij belsimpel gekocht en nou lijkt het of er al iets van een screenprotector op zit. Iemand enig idee of dit ook echt een screenprotector is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:08
Spatje2k schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:16:
Vraagje, ik heb de op6 bij belsimpel gekocht en nou lijkt het of er al iets van een screenprotector op zit. Iemand enig idee of dit ook echt een screenprotector is ?
Als je even in dit topic gezocht had: ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Het is er echt 1, gratis en voorniks...

Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Lekker toestel hoor (y)

Tip: Injected youtube https://forum.xda-develop...utube-background-t3560900

Kan je het allemaal zelf instellen voor wifi en op data, geen reclame meer, speelt door op de achtergrond en zelfs met scherm uit én geen root nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 11:01
Kan iemand hier alsjeblieft antwoord op geven?

Kan iemand, die de OP6 al heeft, het volgende checken in een tweede/gast account, kun je:

SIMS instellen vwb data, bellen en sms (dus anders dan hoofdaccount)?

Gebaren zoals screenshot gebruiken?

Trillen van knoppen uitzetten?

Reden van mijn vraag is omdat dit bij de OP5 niet kan, volgens OP vanwege beveiliging. Ik kan nu dus geen screenshots maken, trillende knoppen kan ik niet uitzetten en een prefered SIM kan ik niet instellen waardoor ik in de auto de telefoon bij ieder telefoontje alsnog vast moet houden (kiezen SIM).

Gast account wordt gebruikt als werkaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150

Hier een interessante video over EIS en OIS van oneplus 6.

Deze Youtuber kan ik trouwens echt aanraden. Ken weinig youtubers die zo erg in depth gaan zoals haar. Vroeger maakte ze reviews van een uur lang. Tegenwoordig niet maar gaat nog steeds dieper er op in dan je gemiddelde specs voorlezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
NmR schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:22:
[...]

Kan je het allemaal zelf instellen voor wifi en op data, geen reclame meer, speelt door op de achtergrond en zelfs met scherm uit én geen root nodig.
Thx...ga ik eens bekijken. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:58

Laguna

Connaisseur

Hebben ze eindelijk al wat gedaan aan de voornamelijk lelijke accent kleuren in Android 7.0 t/m 8.0?

Afbeeldingslocatie: https://www.androidexplained.com/wp-content/uploads/2017/01/OnePlus-3-Accent-Color-Choices.png

Dit heeft OP reeds al meerdere malen beloofd, voor 7.0 had je deze kleuren:

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/fwned.com/wp-content/uploads/2015/08/OnePlus-2-accent-color.png?resize=300%2C260&ssl=1

Ik mis voornamelijk de rode OP kleur, die gebruikte ik voorheen altijd op m'n OP3 totdat OP met die lelijke vale kleuren kwam. OP rood hoort er gewoon standaard op te zitten. Af en toe sommige keuzes van bepaalde sleutelfiguren binnen bedrijven 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Laguna op 24-05-2018 13:55 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
[...]

Geinstalleerd...geweldig zeg! Heerlijk ook background playback én pip. (y)

...en dat is nu weer een typisch gevalletje voordeel Android tov iOs... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 24-05-2018 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:04
Laguna schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:53:
Hebben ze eindelijk al wat gedaan aan de voornamelijk lelijke accent kleuren in Android 7.0 t/m 8.0?

[afbeelding]

Dit heeft OP reeds al meerdere malen beloofd, voor 7.0 had je deze kleuren:

[afbeelding]

Ik mis voornamelijk de rode OP kleur, die gebruikte ik voorheen altijd op m'n OP3 totdat OP met die lelijke vale kleuren kwam. OP rood hoort er gewoon standaard op te zitten. Af en toe sommige keuzes van bepaalde sleutelfiguren binnen bedrijven 8)7
Eigenlijk vreemd dat je niet gewoon elke kleur kan selecteren met een color picker van Android.

Hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Huigie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:14:
@CLB Weet jij of er al plannen zijn vanuit OP mbt de uitrol van VolTE in NL? :+
Je ne sais pas ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
[...]

Die wil ik ook maar ik vindt de omschrijving er onduidelijk tevens ben ik ook niet bekend met rooten enzo :?
Is er misschien een goeie handleiding of filmpje hoe ik deze app krijg met de niet rooted versie ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
jokko schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:39:
[...]

Die wil ik ook maar ik vindt de omschrijving er onduidelijk tevens ben ik ook niet bekend met rooten enzo :?
Is er misschien een goeie handleiding of filmpje hoe ik deze app krijg met de niet rooted versie ?
Is super eenvoudig...ik stuur je ff een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
dafmay schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:43:
[...]

Is super eenvoudig...ik stuur je ff een PM.
https://forum.xda-develop...hp?p=71133073&postcount=3

Werkt deze non-root variant niet gewoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Correct...die heb ik ook gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

TheBrones schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:19:
[...]

Eigenlijk vreemd dat je niet gewoon elke kleur kan selecteren met een color picker van Android.
Eens.

Kan iemand met een OP6 bevestigen welke accent kleuren er nu beschikbaar zijn?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:47
Laguna schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:09:
[...]

Eens.

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5b06bb82b55cd/5b06bb82a8a32-1.thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jubes
  • Laatst online: 10-06 12:38
Laguna schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:09:
[...]

Eens.

Die uit je bovenste plaatje van je post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

jubes schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:18:
[...]

Die uit je bovenste plaatje van je post
Bedankt voor het bevestigen.

Onvoorstelbaar :| het OnePlus forum staat vol met verzoeken en er dan ondanks toezeggen nog steeds niks mee doen, terwijl het zo eenvoudig is om aan te passen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
Waarom zou je hiervoor een 2e account voor gebruiken?

Dit werkt hier prima via de app Island:
https://play.google.com/s...s?id=com.oasisfeng.island
Scheeringa schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:28:
Kan iemand hier alsjeblieft antwoord op geven?

Kan iemand, die de OP6 al heeft, het volgende checken in een tweede/gast account, kun je:

SIMS instellen vwb data, bellen en sms (dus anders dan hoofdaccount)?

Gebaren zoals screenshot gebruiken?

Trillen van knoppen uitzetten?

Reden van mijn vraag is omdat dit bij de OP5 niet kan, volgens OP vanwege beveiliging. Ik kan nu dus geen screenshots maken, trillende knoppen kan ik niet uitzetten en een prefered SIM kan ik niet instellen waardoor ik in de auto de telefoon bij ieder telefoontje alsnog vast moet houden (kiezen SIM).

Gast account wordt gebruikt als werkaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus gaat veel problemen oplossen in volgende update: OnePlus 6: Questions & Answers.
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.com/attachments/oneplus-6-questions-answers-jpg.773734/

Hey everyone,

First of all, thank you for all the amazing support. You all have helped the OnePlus 6 become our fastest selling device ever! We noticed many of you already have the phone in your hands and are sharing your excitement with our community. Some of you also have questions to ask. If that's you, we’ve got you covered. Our team has been keeping an eye on the forums these days, we’d like to share some answers to the questions we spotted, so that everyone can be on the same page.

Question: Why does the screen keep flashing when taking slow-motion videos?

Answer: Due to the flickering of fluorescent lamps, strobe problems occur when recording slow-motion videos using room lighting, which is normal behavior. We recommend using the slow-motion function in a bright, natural light environment.

Question: Why is the brightness different when taking slow-motion videos and normal pictures?

Answer: It’s normal, since slow-motion videos use a high frame rate (240fps/480fps). To ensure the high frame rate output, every single frame’s exposure time will be shorter than the frame of the preview photo. Especially in a dark environment, like indoors, the short exposure time will lead to a darker output.

Question: Can you please explain why there is no option for Battery Percentage in the status bar?

Answer: Feedback received. We will support it in the next update.

Question: The new alert slider works handy! However I didn’t see the Scheduled DND feature.

Answer: Nice catch. We plan to have it in the next software update too.

Question: Why does the battery show that the last charging time was 140+ days?

Answer: Since the default date was 2018-1-1 when the phone shipped from the factory, it will show 140+ days since the last charge. When the phone is connected to the network, it will auto-correct the date and time. For example if you connect your phone on 2018-5-24, the time since last charge will be shown as 143 days. This phenomenon is normal and will be re-corrected at the next full charge.

Question: I found that the sound in notifications and calls are a bit low, are you going to fix it?

Answer: Yes. Thanks for the feedback. We will have it fixed in the next update.

Question: What about the rear camera's autofocus issue?

Answer: We hear you. This will be fixed in upcoming updates. Thanks!

Feel free to share more questions in the comment below. We will answer as we are able to!

Never Settle
djiedjee schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:01:

Heh :p. OnePlus heeft een parallel-apps functie ingebouwd hoor :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

* Huigie wacht met spanning op de nieuwe update! :9

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
Klopt, maar daar kun je maar een paar apps mee klonen toch?
Met Island kun je van alle apps een kloon binnen een werkprofiel maken.
Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:14:

[...]

[...]

Heh :p. OnePlus heeft een parallel-apps functie ingebouwd hoor :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djiedjee schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:20:
Klopt, maar daar kun je maar een paar apps mee klonen toch?
Met Island kun je van alle apps een kloon binnen een werkprofiel maken.
Da's waar. Weet alleen niet of ze dat aantal nog gaan verhogen :p. Vast wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 17:12
Ik ben nieuw in de wereld van face unlock: Gaat dit ook voor brildragers werken of heb ik zo niets aan de functie en moet ik terugvallen op fingerprint scanner?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:01
Brammos85 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:34:
Ik ben nieuw in de wereld van face unlock: Gaat dit ook voor brildragers werken of heb ik zo niets aan de functie en moet ik terugvallen op fingerprint scanner?
Werkt 100%, volgens mij alleen geen zonnebril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Brammos85 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:34:
Werkt bij mij met bril op en met bril af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

dafmay schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:41:
[...]

Werkt bij mij met bril op en met bril af.
Idem

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
damouzer schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:39:
[...]

Werkt 100%, volgens mij alleen geen zonnebril.
Can confirm - met zonnebril doet 'ie bij mij helemaal niks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Maakt er hier iemand gebruik van garmin connect?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frozen schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:43:
Wilde hem zelf al plaatsen, maar bedankt! :) _/-\o_ Genoeg foto's zo?
Haha, sorry :P. Was een race tegen de klok :p. Hoe kan 'ie geplaatst zijn om 13:36, want hij had nog geen score namelijk (nu wel ;)). De foto's zijn goed ja, alleen vind ik het nog wel een beetje onduidelijk in de drive-map welke met de S7 is en welke met de OnePlus 6. Alhoewel ik keek naar de volgorde van schrijven (welke je eerst noemde). Ze staan dus ook in je drive map die je vernoemd in je review, prima dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:10:
[...]

Haha, sorry :P. Was een race tegen de klok :p. Hoe kan 'ie geplaatst zijn om 13:36, want hij had nog geen score namelijk (nu wel ;)).
Soms klik je op een verkeerd knopje, staat hij online en moet je hem supersnel weer offline halen. :P
De foto's zijn goed ja, alleen vind ik het nog wel een beetje onduidelijk in de drive-map welke met de S7 is en welke met de OnePlus 6. Alhoewel ik keek naar de volgorde van schrijven (welke je eerst noemde). Ze staan dus ook in je drive map die je vernoemd in je review, prima dus.
Als je klikt op de "i", krijg je informatie over met welke telefoon deze is gemaakt. Ik zal het wat duidelijker maken!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:45
whocarez schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:03:
Maakt er hier iemand gebruik van garmin connect?
Ja ik, maar mn OP6 komt morgen pas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Hathi schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:04:
[...]

Ja ik, maar mn OP6 komt morgen pas..
Ben benieuwd of jouw garmin nog connecteert vandaag getest met een op5t of mijn carkit en garmin fenix 5 het blijven doen maar garmin connect vind android 8.1 niet zo fijn heb ik het idee. Als ik weg loop van de telefoon en weer in bereik kom wil hij met regelmaar moeilijk doen. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:34

westergas

rikkie_pc

Irritant dingetje, de vingerprint scanner op mijn 6P is veel sneller en nauwkeuriger. Meer mensen hier last van?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Gaat razendsnel, probeer je vinger opnieuw in te voeren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 11:01
djiedjee schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:01:

[...]
Omdat ik werk en privé twee verschillende werelden wil houden. Oftewel in het weekend wordt in niet geconfronteerd met berichtjes of signalen dat er, vanuit werk, iets op me staat te wachten.
Heb in m'n zakelijke profiel ook alle ledjes uitstaan.

Zakelijk gebruik ik ook een andere wall paper geen spelletjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10 22:34
Niet geheel een vraag voor de 6, maar die van mij is vanavond verzonden en ik zoek er eigenlijk app voor.

Weet iemand een programma waarmee je door op een widget/knop te drukken in één keer bijvoorbeeld 4g aan gaat, wifi uit, gps aan en bluetooth aan. Of alles uit behalve Wifi.

Als ik nu de auto in stap moet ik eerst alles aan of uit zetten, en wat directe snelkoppelingen lijken me zeer handig _/-\o_

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 08:30
DarkSide schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:06:

En anders leert de 6 vanzelf jou auto brightness instellingen ;)
Leren? hoe dan?

Ik loop nu een paar dagen met de OP6 en irriteer mij mateloos aan de voor mij te lage auto brightness van de OP6. Bij mn sammy kon je de minimum waarde in AUTO stand zelf 'schuiven', dit werkt bij de OP6 ook maar na een scherm uit gaat hij gewoon weer in volautomaat.
Meer mensen last van?

(ik gebruik nu even LUX als workaround maar dat heeft niet mijn voorkeur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
https://imgur.com/a/z7xkGC2

Mijn batterij duur voor vandaag. Heb wat via torrent en usenet gedownload en twee lokale bestanden gestreamd naar de chromecast. Verder heel veel gelezen en beetje muziek luisteren en video's kijken. Buiten het casten vooral 4g gebruikt. Telefoon is tijdens al deze acties niet traag of warm geworden.

[ Voor 7% gewijzigd door polopolo150 op 24-05-2018 19:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Dat brightness voorkeur leren is een android p dingetje

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:45
whocarez schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:16:

Ben benieuwd of jouw garmin nog connecteert vandaag getest met een op5t of mijn carkit en garmin fenix 5 het blijven doen maar garmin connect vind android 8.1 niet zo fijn heb ik het idee. Als ik weg loop van de telefoon en weer in bereik kom wil hij met regelmaar moeilijk doen. :(
Net m'n OP5 had ik daar geen problemen mee. Ook een Fenix 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

theres no place like ::1

micheldenhaag schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:31:
[...]

Leren? hoe dan?

Ik loop nu een paar dagen met de OP6 en irriteer mij mateloos aan de voor mij te lage auto brightness van de OP6. Bij mn sammy kon je de minimum waarde in AUTO stand zelf 'schuiven', dit werkt bij de OP6 ook maar na een scherm uit gaat hij gewoon weer in volautomaat.
Meer mensen last van?

(ik gebruik nu even LUX als workaround maar dat heeft niet mijn voorkeur)
Ik moet even zoeken. ik heb het ergens gezien of gelezen.
Gaat er iig om dat je de telefoon leert dat je de slider aanpast. Dus autobrightness zet hem op een bepaalde waarde. En jij corrigeert dit. Dan leert de telefoon je gewenste afwijking. Waardoor je gebruikt kunt blijven maken van auto brightness en niet zelf hoeft te pielen.
Huigie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:39:
Dat brightness voorkeur leren is een android p dingetje
Ahh dat was het dus.
Tnx.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:00
polopolo150 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:32:
https://imgur.com/a/z7xkGC2

Mijn batterij duur voor vandaag. Heb wat via torrent en usenet gedownload en twee lokale bestanden gestreamd naar de chromecast. Verder heel veel gelezen en beetje muziek luisteren en video's kijken. Buiten het casten vooral 4g gebruikt. Telefoon is tijdens al deze acties niet traag of warm geworden.
Ik gisteren na ontvangst en wat instellen ook tot 100% geladen en na 5h SOT op 15%. Dat is een prima resultaat op een 1e oplading en een OS dat zich nog moet settelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volder_Be
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-07-2023
Gisteren mijn op6 midnight black mogen ontvangen, samen met de vinyl bumper en glass screen protector. De originele screen protector is beter dan sommige andere dat je kan kopen (was toch zo met mijn op3) .
Wel kan ik met eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit zo'n fijn aansluitende glass screen protector heb gehad op gelijk welk van mijn vorige gsm's.
Beetje werk, maar sluit perfect aan! In combinatie met de bumper case ben ik er gerust in als hij zou komen te vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

westergas schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:17:
Irritant dingetje, de vingerprint scanner op mijn 6P is veel sneller en nauwkeuriger. Meer mensen hier last van?
Absoluut niet. Ik heb nog nooit zo'n snelle fingerprintscanner gehad!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
MKBHD heeft in een Instagram update laten zien dat er een magneet achter op het toestel bij de speaker zit.

Meteen moet ik denken aan mensen die hun ov chipkaart bij hun telefoon zetten of andere kaarten. De werking hiervan kan dus verminderd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:34

westergas

rikkie_pc

Frozen schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:53:
Absoluut niet. Ik heb nog nooit zo'n snelle fingerprintscanner gehad!
Huigie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:19:
Gaat razendsnel, probeer je vinger opnieuw in te voeren.
Ik was te voorbarig, had hem eerst even de laatste systeem update binnen moeten laten halen ;)
Niets mis met die scanner idd.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
De Face unlock <3 <3 <3

Alles over gezet nu even de laatste update downloaden. En hij is ready to go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whocarez
Hathi schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:44:
[...]

Net m'n OP5 had ik daar geen problemen mee. Ook een Fenix 5
We gaan het gewoon zien. Ben het diepe ingestapt. Na de Galaxy s3,s5,s7 en iPhone 7 de Oneplus besteld. nu is het wachten begonnen. Eens kijken of ik er 3 jaar mee kan doen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 07-10 13:46

Geckoo

Good news, everyone!

GenesiZ schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:23:
Niet geheel een vraag voor de 6, maar die van mij is vanavond verzonden en ik zoek er eigenlijk app voor.

Weet iemand een programma waarmee je door op een widget/knop te drukken in één keer bijvoorbeeld 4g aan gaat, wifi uit, gps aan en bluetooth aan. Of alles uit behalve Wifi.

Als ik nu de auto in stap moet ik eerst alles aan of uit zetten, en wat directe snelkoppelingen lijken me zeer handig _/-\o_
Tasker, alles via ifttt kunnen bouwen

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 17:12
Oké, de telefoon is prachtig, maar apps die aan de zijkanten niet volledig getoond worden is enorm vervelend! Is men daar al mee bezig?
Pagina: 1 ... 9 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!