Pas je laatste bericht aan als je als laatste gereageerd heb
[ Voor 87% gewijzigd door PaT op 23-05-2018 14:06 ]
[ Voor 87% gewijzigd door PaT op 23-05-2018 14:06 ]
Wat valt je precies tegen aan de speaker?polopolo150 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:16:
Heb toch een oneplus 6 gekocht. Best tevreden mee maar wat echt niet kan is de speaker! Ik kom van een iPhone SE en daar was ik als speaker redelijk tevreden mee. Dit is toch een achteruit gang en daar hou ik niet echt van lol.
Het verschilt per nummer, dat geef ik eerlijk toe maar echt tevreden ben ik niet.
Maar om nou hiervoor terug te sturen en een S9 te halen gaat me wel ver. Want voor de rest vind ik dit toestel gewoon prima
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Net gebruikt maar app settings komen niet mee.ZiegoM schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:33:
Ik ben ook benieuwd naar de Oneplus Switch app, iemand daar ervaring mee?
https://play.google.com/s...eplus.backuprestore&hl=en
Klinkt goed om seamless te switchen van 3T naar de 6
Is volgens mij nooit het geval.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik denk ook niet dat dat de bedoeling was.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Distortion op z'n hardst volume en blikkerig geluid.
Gebruik je de speaker vaak dan? Ik luister 90%+ via koptelefoonpolopolo150 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:05:
[...]
Ik vooral als badkamerradio, maar daar is kwaliteit onderliggend aan volume. Ik behoor gelukkig niet meer tot de groep "jongere op fiets met volume standje 10+". Verschrikkelijk irritant en asociaal vind ik dat.jubes schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:13:
[...]
Gebruik je de speaker vaak dan? Ik luister 90%+ via koptelefoon
[ Voor 5% gewijzigd door JunkO op 23-05-2018 13:24 ]
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Is deze app echt een aanrader als je van je oude toestel wil switchen naar de OP6?Reeker schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:35:
[...]
Zoiets zit er al op. Ik was binnen 5 min van mijn s6 naar op6 door de bluetooth switch te gebruiken.
<GoT> Brain3#2873
Heh zelfs in de badkamer (bij nemen van bad, douche is te kort ervoor). Maar dan al met een BT speaker (UE Boom) voor kwaliteit. Verder gebruik ik de BT speaker soms op het werk (zit er regelmatig alleen).JunkO schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:23:
[...]
Wil je meer kwaliteit dan gebruiken de meesten tegenwoordig een bluetooth speaker neem ik aan.
Ja binnen het huis gebruik ik het.jubes schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:13:
[...]
Gebruik je de speaker vaak dan? Ik luister 90%+ via koptelefoon
[ Voor 17% gewijzigd door polopolo150 op 23-05-2018 14:48 ]
Ik behoor nog tot de mensen die de telefoon ook veel gebruikt voor bellen.polopolo150 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:05:
[...]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
[ Voor 19% gewijzigd door Knul op 23-05-2018 15:15 ]
Ik vind je wel erg negatief moet ik zeggen, maar het is nogal meningsgevoelig natuurlijkP. vd Loo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:31:
ik vind de foto's er absoluut niet goed uitzien, Niet scherp inderdaad.
Kleuren zijn ook flets. [...] Ik kan het me echter niet voorstellen dat ze zo slecht zijn.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
dat zou ook nog kunnen, ik bekeek de foto's op mijn werk. Geen geweldig scherm inderdaad. Dat zou verklaren waarom ze zo slecht eruit zien. Thuis opnieuw proberenCLB schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:14:
[...]
Ik vind je wel erg negatief moet ik zeggen, maar het is nogal meningsgevoelig natuurlijk![]()
Kijk je de foto's wel in vol ornaat op een goed gekalibreerd scherm, dat kan ook veel schelen.
Van S6 Edge OnePlus 6 ging supersnel. Ruim 4,5Gb aan data en was zo overgezet. Maar je moet natuurlijk nog wel dingen instellingen en niet alles qua apps is overgezet merk ik,ZiegoM schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:33:
Ik ben ook benieuwd naar de Oneplus Switch app, iemand daar ervaring mee?
https://play.google.com/s...eplus.backuprestore&hl=en
Klinkt goed om seamless te switchen van 3T naar de 6
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Bellen heb ik nog niet geprobeerd. Zal zeker mijn best doen om zowel via WhatsApp als via 3G te bellen.Xanion schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:05:
[...]
Ik behoor nog tot de mensen die de telefoon ook veel gebruikt voor bellen.Ik luister nooit muziek via de luidspreker, maar bel wel regelmatig met een of meerdere collega's via de handsfree stand. Heb je die toevallig getest? Voor mij is belangrijk dat een telefoongesprek goed volume heeft handsfree en redelijk klinkt.
YouTube: OnePlus 6 speaker soundEwivis schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:21:
Is de speaker echt zo slecht? Ik heb een Oneplus5 en ondanks dat hij naar beneden is gericht vind ik het niet persé heel slecht hoor.
Iemand die kan vergelijken?
Dat is toch wel een behoorlijk verschil. Heb je toevallig de mogelijkheid om iets van gras of huisdieren van wat dichterbij te fotograferen. Mijn S7 doet dat altijd wel netjes met behoud van details (wel met goed licht) ben heel benieuwd of de oneplus dit ook netjes doet.Knul schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:12:
Ik kan beamen dat de speaker echt ontzettend kut klinkt. Gelukkig gebruik ik die nooit, ben geen OV pauper
Voor de mensen die zich afvroegen of de camera van de OP6 beter is dan de S7 (edge): Jazeker. Heb net een paar foto's met beide geschoten en die van de OP6 zijn best een stukje beter.
Hier een quick 'n dirty vergelijk (beide telefoons niet scherpgesteld, gewoon point 'n click):
https://photos.app.goo.gl/exwxdYlYkyd1lS4r1
Kan morgenvroeg nog even kijken of het lukt. Ik ben ook aangenaam verrast door het verschil, ik vond altijd dat m'n S7 hele degelijke foto's maakte.whocarez schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:27:
[...]
Dat is toch wel een behoorlijk verschil. Heb je toevallig de mogelijkheid om iets van gras of huisdieren van wat dichterbij te fotograferen. Mijn S7 doet dat altijd wel netjes met behoud van details (wel met goed licht) ben heel benieuwd of de oneplus dit ook netjes doet.
Denk dat het erg afhangt hoe kritisch je bent. Zelf vindt ik het prima klinken. Mis misschien alleen wat bass en klik wat schel maar om het slecht te noemen die mening deel ik niet. Maar ik ben geen actieve luisteraar via een telefoonEwivis schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:21:
Is de speaker echt zo slecht? Ik heb een Oneplus5 en ondanks dat hij naar beneden is gericht vind ik het niet persé heel slecht hoor.
Iemand die kan vergelijken?
[ Voor 17% gewijzigd door polopolo150 op 23-05-2018 15:32 ]
Volgens mij betekent dat je een melding hebt. Staat er niets bij updates die klaar staan?danslo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:31:
[afbeelding]
Iemand enig idee waar dat blauwe rondje voor is bij het Play Store icoontje? Krijg hem maar niet weg
wss een update van een app, dat rondje geeft aan dat er bericht of notificatie is binnen die app.danslo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:31:
[afbeelding]
Iemand enig idee waar dat blauwe rondje voor is bij het Play Store icoontje? Krijg hem maar niet weg
Dat zijn idd notification dots. Als je de notification wegswiped vanuit je notification bar, of de notificatie opent, verdwijnt het stipje.Knul schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:32:
[...]
Volgens mij betekent dat je een melding hebt. Staat er niets bij updates die klaar staan?
Thanks.Knul schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:28:
[...]
Kan morgenvroeg nog even kijken of het lukt. Ik ben ook aangenaam verrast door het verschil, ik vond altijd dat m'n S7 hele degelijke foto's maakte.
jokko schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:32:
[...]
wss een update van een app, dat rondje geeft aan dat er bericht of notificatie is binnen die app.
Knul schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:32:
[...]
Volgens mij betekent dat je een melding hebt. Staat er niets bij updates die klaar staan?
Ja dat is het probleem, er zijn geen updates beschikbaar of andere notificaties als ik de Play Store opentuk2008 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:33:
[...]
Dat zijn idd notification dots. Als je de notification wegswiped vanuit je notification bar, of de notificatie opent, verdwijnt het stipje.
[ Voor 4% gewijzigd door danslo op 23-05-2018 15:35 ]
De notification dot, in het geval van jouw screenshot, sloeg op het feit dat er zojuist een app geüpdated was, zie Play Store icoontje in de statusbar linksboven. Dat is ook een melding.danslo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:34:
[...]
[...]
[...]
Ja dat is het probleem, er zijn geen updates beschikbaar of andere notificaties als ik de Play Store open
edit:
Moest dus long-pressen op het icoontje ipv de app openen. Thanks!
[ Voor 4% gewijzigd door Tuktop op 23-05-2018 15:37 ]
Heb het echt al een jaar op de oneplus5. Ik vind het persoonlijk niet zoveel toevoegen... Misschien als je ereaders leest op je mobiel?polopolo150 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:47:
Tweakers lezen op de Reading mode is trouwens ook een mooie toevoeging. Beetje ereader idee dat goed werkt
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Mijn laatste toestel is een oneplus one dus heb alles qua android en het hele oxygen os gemist. Dus geen idee wat allemaal nieuw is en wat niet.Ewivis schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:48:
[...]
Heb het echt al een jaar op de oneplus5. Ik vind het persoonlijk niet zoveel toevoegen... Misschien als je ereaders leest op je mobiel?
Leuk om te lezen! Zeker na 10 jaar iPhone gebruikt te hebben. M'n 1+6 komt morgen aan.polopolo150 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:03:
[...]
Nu klink ik best wel negatief over de oneplus 6 maar ben eigenlijk best tevreden. Werkt lekker snel, typen op het toetsenbord kan met 1 hand, verdomd snel 4G+ op Tele2 en het fijne Android systeem vergeleken met een ouderwetse iOS
Dat vind ik altijd spannende berichten. 10 jaar is echt lang! Ben benieuwd hoe je het ervaartCatscratch schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:06:
[...]
Leuk om te lezen! Zeker na 10 jaar iPhone gebruikt te hebben. M'n 1+6 komt morgen aan.
Vast welStep-han schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:09:
Zo, heb de telefoon sinds een uur of 2 en bevalt goed. Leuke upgrade vanaf de OP5.
Echter (voor nu) twee dingen.
1. Ik heb het thema op donker gezet, echter is de navigatie balk bij de meeste apps wit. Is dit te fixen?
[afbeelding]
2. Portret mode in de camera app loopt bij mij vast, hebben jullie dat ook? Ik zit op 5.1.5.
[afbeelding]
Volgens mij is dat teken dat er update staat voor of van een appdanslo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:31:
[afbeelding]
Echt uitzetten kan pas met een volgende update; de pixels aan weerszijden van de notch worden dan in z'n geheel niet gebruikt.zuukie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:23:
Ff een vraag. Hoe zet ik de notch uit op mijn OP6
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Problemen met autofocus zijn inderdaad bekend, zie ook het volgende filmpje:polopolo150 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:32:
Ik heb al de eerste glitch ontdekt. Ik wou via Discord een foto maken en laten zien aan iemand. In dit geval een lahmacun/Turkse pizza. Echter focust hij niet. Van heel dichtbij is er wel focus. Pakt hij de portrait camera ofzo?
https://imgur.com/a/5gciz6O
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik ben vorig jaar van een Note 4 naar een OnePlus 5T gegaan, dat was al een wereld van verschil qua snelheid en software. Kan met de 6 alleen maar beter zijnthe squaler1 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:43:
Vandaag ook maar de 1+6 8gb 256gb besteld ter vervanging van mijn 3 jaar oude (helaas langzaam overlijdende) Galaxy note 4.
Ben benieuwd was bij samsung klaar met zijn zware Touchwiz en het niet update van zijn besturingssysteem.
De note 4 draait nog op 6.1
[ Voor 18% gewijzigd door MikeOO op 23-05-2018 17:41 ]
Denk niet dat het een wedstrijdje gaat worden.SnoopBok schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:31:
[...]
Ik ben vorig jaar van een Note 4 naar een OnePlus 5T gegaan, dat was al een wereld van verschil qua snelheid en software. Kan met de 6 alleen maar beter zijn![]()
Volgende telefoon wordt waarschijnlijk weer een OnePlus!
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Ben zelf van een note 3 naar dit toestel gegaan en wat een wereld van verschil!the squaler1 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:34:
[...]
Denk niet dat het een wedstrijdje gaat worden.
Want de note 4 is bijzonder traag en loopt met regelmaat vast desondanks diverse reset en cache wissen etc.
Voor als mede staat gepland op de 28e dus dan kunnen we het testen
[ Voor 42% gewijzigd door polopolo150 op 23-05-2018 18:14 ]
Besef dat ik de Oneplus One nog gebruik en nu de overstap naar de 6 overweegSnoopBok schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:31:
[...]
Ik ben vorig jaar van een Note 4 naar een OnePlus 5T gegaan, dat was al een wereld van verschil qua snelheid en software. Kan met de 6 alleen maar beter zijn![]()
Volgende telefoon wordt waarschijnlijk weer een OnePlus!
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Verwijderd
Dit kan via de app Oneplus Switch, heel gemakkelijk binnen 10 minuten alles kunnen overzetten van mijn oude telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:20:
Hoe zetten jullie je bestanden(fotos, contacten ect) over van oude telefoon naar nieuwe OP 6? Via google account of via een app, of andere mogelijkheden?
Voor mij al n tijdje geleden nieuwe phone na 3 jaar
Verwijderd
Thankss! Is ook alles overgezet? Bij sommige apps hoor je namelijk dat t niet helemaal 100% is overgenomen.Thatzombii schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:24:
[...]
Dit kan via de app Oneplus Switch, heel gemakkelijk binnen 10 minuten alles kunnen overzetten van mijn oude telefoon.
Alles is bij mij goed overgezet, maar ik heb gekozen om alleen contacten, foto's en video's over te zetten. Dus kan niet beoordelen over de apps. Maar de rest is bij mij prima gelukt.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:27:
[...]
Thankss! Is ook alles overgezet? Bij sommige apps hoor je namelijk dat t niet helemaal 100% is overgenomen.
[ Voor 10% gewijzigd door stin00 op 23-05-2018 18:59 ]
Verwijderd
Volgens mij wel DHL als je hm bij Oneplus zelf hebt besteld.CryRaven schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:14:
Door welke vervoerder word de oneplus 6 eigenlijk geleverd?
Wil hem eigenlijk bestellen, maar DHL heeft bij mij zo'n reputatie opgebouwd dat ik ze geen waardevol pakket meer toevertrouw.
Er is groot verschil tussen DHL - en DHL, degene die het oude selectvracht was is drama, echter komt de OP6 met de busines DHL, die is dikke primaCryRaven schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:14:
Door welke vervoerder word de oneplus 6 eigenlijk geleverd?
Wil hem eigenlijk bestellen, maar DHL heeft bij mij zo'n reputatie opgebouwd dat ik ze geen waardevol pakket meer toevertrouw.
Dus als ik het goed begrijp is dat niet de reguliere die normale pakketjes rondbrengt?Razer schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:16:
[...]
Er is groot verschil tussen DHL - en DHL, degene die het oude selectvracht was is drama, echter komt de OP6 met de busines DHL, die is dikke prima
Ik wellicht wel vanaf een Nexus 6P, maar ik zit nog een beetje in mijn achterhoofd met de nieuwe Pixel, dus stel nog even een maandje uit denk ik, wachtend op echte long term reviews van de OP6 en misschien nog wat leaks richting het einde van het jaar.SgtCaffran schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:08:
Zijn er mensen die vanaf een Nexus 5X naar de Oneplus 6 willen of zijn gegaan?
[ Voor 7% gewijzigd door brammetje1994 op 23-05-2018 20:02 ]
Leuk te zien dat je de camera goed vind. Ik heb nu zelf een Mate 10 Pro, maar door vele bugs van EMUI, speciaal die bluetooth gerelateerd ben ik licht geïrriteerd met mijn Mate, en zat te denken om ook naar een meer stockish ervaring te gaan [small]ook mis ik dingen van EMUI, de bugs zijn vrij irritant[/URL].brammetje1994 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:34:
Zojuist mijn OnePlus ingesteld. De eerste indruk is erg goed. Ik kom van een Mate 10 Pro en wilde eens meer stock android weer proberen.
Dat bevalt tot nu toe erg goed! Ik baal wel een beetje van de speaker, die is erg slecht. Al gebruik ik dat eigenlijk vrijwel nooit. Waar ik minder hoge verwachtingen van had was de camera. Ik heb deze even snel vergeleken met de Mate 10 Pro die naar mijn mening een geweldige camera had en ik zie niet direct een winnaar, wat ik een goed teken vind. Ik mis wel wat functies in de camera tov Huawei. Geen nightmode, variable portrait bokeh, instant gifs, etc.
Het kan natuurlijk zijn dat de ingebouwde 3.5mm jack gewoon niet zo krachtig is als je oude telefoon.jokko schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:49:
Momenteel maak ik al een aantal dagen gebruik van me op6. Als ik muziek luister via mijn oortjes is dit alleen zachter als met mijn oude toestel. In de equalizer heb ik al het meest luide profiel gekozen. Weet iemand hoe je dit nog een "boost" kan geven want me oortjes kunnen dus wel harder 😋
De night mode bijvoorbeeld heeft mij deze foto laten maken:Luinwethion schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:57:
[...]
Leuk te zien dat je de camera goed vind. Ik heb nu zelf een Mate 10 Pro, maar door vele bugs van EMUI, speciaal die bluetooth gerelateerd ben ik licht geïrriteerd met mijn Mate, en zat te denken om ook naar een meer stockish ervaring te gaan [small]ook mis ik dingen van EMUI, de bugs zijn vrij irritant[/URL].
Als die modes van Huawei, gebruik ik niet, zolang ik een goede raw krijg, doe ik mijn processing wel, vind zelfs jammer dat Huawei meer noise reduction en over processing is gaan gebruiken.
Jammer van de speakers, die van de Mate zijn oké, dat ga ik wel zeker missen.
Volgens mij zijn er genoeg battery apps die dit wel doen.codegro schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:59:
Batterij percentage in de notificatie balk is al eerder vermeld maar vind het toch wel een issue. Hopelijk komt daar snel een fix voor.
Heb het toestel een aantal dagen sinds de pop-up, erg tevreden!
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja, ik. Heb mijn 3T ongeveer een maand geleden verkocht en vertoef sinds die tijd op een 5x. Toestel is duidelijk op het eind van zijn leven dus ik zit met smart te wachten op DHL. Volgens de planning wordt hij vanavond nog bezorgd. Fingers crossed.SgtCaffran schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:08:
I can tell by your lack of interest that I was kidding.
Yup hier ook van Nexus 5X naar OP6. Erg tevreden!SgtCaffran schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:08:
Heb er een aantal geprobeerd, maar die schijnen niet te werken met Oreo.DarkSide schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:02:
[...]
Volgens mij zijn er genoeg battery apps die dit wel doen.
Dan gewoon de stock battery niet laten zien en alleen de battery app in notificatie tonen.
Schijnen? of werken echt niet.codegro schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:37:
[...]
Heb er een aantal geprobeerd, maar die schijnen niet te werken met Oreo.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Battery Widget Reborn 2018 werkt wel. Is een workaround, zou ook zonder widgets moeten werken.DarkSide schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:43:
[...]
Schijnen? of werken echt niet.
Lang geleden wel een gebruikt. Nu niet meer. Misschien als de OP6 binnen is dat ik weer ga kijken naar een vervangende app vanwege minder ruimte in de notificatie bar.
Maar er staan genoeg apps en widgets etc in de store. Zal er vast wel een werken die ook nog weinig adds heeft.
neemt overigens niet weg dat het mooier als het gewoon OoB zou werken.
[ Voor 38% gewijzigd door Droefsnoet op 23-05-2018 21:26 ]
[ Voor 87% gewijzigd door aran op 23-05-2018 22:10 ]
Je kan erop drukken, ingedrukt houden > app info > disable. Ze zijn dan wel uit het oog, maar niet uit het hart.Samplex schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:03:
Ook de OP6 binnen gekregen, mooi toestel.
Is het mogelijk om apps zoals Google Drive, Play Music, Play Movies te verwijderen?
Werkt inderdaad top! Bedankt voor het delen!Huigie schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:56:
[...]
OnePlus ondersteunt geen DND schema. Je moet dus iedere dag niet vergeten om je DND aan te zetten om 's nachts niet gestoord te worden door mail/berichten bliepjes en onzinnige telefoontjes. Heb gisteren met deze truuk een schema aangemaakt waardoor ik niet meer gestoord kan worden tussen 21.30 en 7.30. Je ziet niet in de quick settings tiles dat DND aan staat maar als je de Settings opent dan zie je bovenaan staan dat DND is ingeschakeld. Gisteren getest, werkt top!
Hoi!
Schuifknop?EWK schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:16:
[...]
Werkt inderdaad top! Bedankt voor het delen!
Ik zie trouwens ook nergens een manier om dnd handmatig in- of uit te schakelen, of kijk ik niet goed?
Die doet geen dnd meer sinds deze nu. De opties zijn nu ring, vibrate, mute.
[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 23-05-2018 22:25 ]
Hoi!
Me too!danslo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:29:
[...]
Yup hier ook van Nexus 5X naar OP6. Erg tevreden!
Waar vind ik die app in het toestel? Kan hem niet vinden, en in de Playstore heeft hij alleen maar de optie "verwijderen"Thatzombii schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:24:
[...]
Dit kan via de app Oneplus Switch, heel gemakkelijk binnen 10 minuten alles kunnen overzetten van mijn oude telefoon.
Die staat onder instellingen bij geavanceerd en dan helemaal onderaanEdwinmowo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:09:
[...]
Waar vind ik die app in het toestel? Kan hem niet vinden, en in de Playstore heeft hij alleen maar de optie "verwijderen"
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq