Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
jokko schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:29:
Weet iemand hoe je op de one plus 6 het baterij percentage kan weer geven ?
Je kan in het menu enkel kiezen uit een staaf of cirkel..
Lees eens terug in deze topic, zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
ChinaGeek schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:31:
[...]

Lees eens terug in deze topic, zou ik zeggen...
weinig behoefte om 25 pagina's terug te gaan lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschutte
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 15:11
Anonymoussaurus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:17:
[...]

Instellingen > Statusbalk > Percentage batterij weergeven.
Gewoon zoeken in topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
rschutte schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:34:
[...]

Gewoon zoeken in topic..
Bij de one plus 6 staat hij niet meer op deze plaats zie afbeelding

https://ibb.co/j7BTGT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:57
jokko schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:37:
[...]

Bij de one plus 6 staat hij niet meer op deze plaats zie afbeelding

[afbeelding]
Omdat die er ook niet meer is :) Denk dat het na een update wel weer terug komt

[ Voor 7% gewijzigd door Microburst op 22-05-2018 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:39
Vraag me nog steeds af hoe de OP 6 zich verhoudt tot de Xiaomi Mi Mix 2S? Zelfde soc. Camera van de laatste volgens DXO Mark zelfs een score van 101. Op YouTube bij een review scoort de camera van de Mi zelfs beter dan die van de Huawei P20 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Als overstap van de Galaxy s7 naar een Oneplus zijn er ergens foto of video vergelijken te vinden.
Vind zelf de camera altijd erg belangrijk maar het is lastig vergelijk met iets wat je nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

whocarez schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:48:
Als overstap van de Galaxy s7 naar een Oneplus zijn er ergens foto of video vergelijken te vinden.
Vind zelf de camera altijd erg belangrijk maar het is lastig vergelijk met iets wat je nog niet hebt.
zie hier;; https://www.flickr.com/se...lus&sort=date-posted-desc

Niet allemaal Oneplus 6 fotos maar wel wat te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
NLF schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:00:
[...]

zie hier;; https://www.flickr.com/se...lus&sort=date-posted-desc

Niet allemaal Oneplus 6 fotos maar wel wat te vinden :)
Het ziet er goed uit. Tot nu toe kom ik alleen problemen met de auto focus tegen echter heeft de s7 daar ook met enige regelmaat last van.

Mooiste zou zijn als er iemand hetzelfde heeft gedaan als de oneplus 6 vs galaxy s9 maar dan met de s7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

De camera is beter van de oneplus, kom zelf ook van de s7 edge, en camera is belangrijk voor mij. Er zijn genoeg vergelijkings video's te vinden online maar in het kort, de s9 is de beste camera phone algemeen de p20pro in low light. De op6 is regelmatig beter dan de iphone X
De ipx heeft een dx0 mark van 97- p20pro 108 -> interpoleren.
De s7edge heeft een score van 89.
Niet al te veel waarde hechten aan deze scores maar het is wel met enige zekerheid te zeggen dat de camera beter is, maar vind de s7 edge een prima camera hebben.

De op6 heeft een nieuwe sony sensor en sony verbeterd toch wel elke keer het dynamisch bereik, volgens mij is de software van de op6 ook nog niet helemaal klaar (slechte wit balans). Als je een beetje adapt bent met manual schieten kan je gewoon alles zelf aanpassen en prima plaatjes schieten in pro mode (beter dan de beste camera phone in auto :) ).

Deze foto gemaakt met op6 geeft aan wat ik zoek, je ziet dat alle kleuren van de bloem naar boven komen en dat het niet een roze waas wordt door over-bewerking van een algoritme. Kleuren zijn verder punchy

[ Voor 23% gewijzigd door D0gtag op 22-05-2018 11:41 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
D0gtag schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:21:
[...]

De camera is beter van de oneplus, kom zelf ook van de s7 edge, en camera is belangrijk voor mij. Er zijn genoeg vergelijkings video's te vinden online maar in het kort, de s9 is de beste camera phone algemeen de p20pro in low light. De op6 is regelmatig beter dan de iphone X
De ipx heeft een dx0 mark van 97- p20pro 108 -> interpoleren.
De s7edge heeft een score van 89.
Niet al te veel waarde hechten aan deze scores maar het is wel met enige zekerheid te zeggen dat de camera beter is, maar vind de s7 edge een prima camera hebben.
Kijk dat schept vertrouwen in de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:15
Helaas bij belsimpel alleen de 64gb versie op voorraad in de winkel,wil toch minimaal 128gb.Toestel ligt erg fijn in je hand ondanks de 6.2 inch scherm.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Amaze86 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:37:
Helaas bij belsimpel alleen de 64gb versie op voorraad in de winkel,wil toch minimaal 128gb.Toestel ligt erg fijn in je hand ondanks de 6.2 inch scherm.
Bij OP zijn ze nu zelf weer in voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je reageert op de verkeerde..

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 14:09

basdej

OutSystems Consultant

crimedevil schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:50:
[...]

Bij OP zijn ze nu zelf weer in voorraad.
https://oneplusstock.net/nl zie ook deze website, voor als je nog de silk white wilt halen, hij stuurt gelijk een email zodra die beschikbaar is _/-\o_

Hoi.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crimedevil
basdej schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:01:
[...]

https://oneplusstock.net/nl zie ook deze website, voor als je nog de silk white wilt halen, hij stuurt gelijk een email zodra die beschikbaar is _/-\o_
Mocht je student zijn, dan kun je via Student Beans een 5% korting op de telefoon en 10% op cases krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 14:09

basdej

OutSystems Consultant

crimedevil schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:04:
[...]

Mocht je student zijn, dan kun je via Student Beans een 5% korting op de telefoon en 10% op cases krijgen.
Ah top dat had ik nog niet gezien. Waar kan ik dat vinden?

Hoi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimedevil
basdej schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:04:
[...]

Ah top dat had ik nog niet gezien. Waar kan ik dat vinden?
Moet je even Googlen naar Student Beans en OnePlus, dan vind je het wel en kun je je via het e-mailadres van je universiteit of hogeschool aanmelden. Scheelde mij toch bijna 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
crimedevil schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:05:
[...]

Moet je even Googlen naar Student Beans en OnePlus, dan vind je het wel en kun je je via het e-mailadres van je universiteit of hogeschool aanmelden. Scheelde mij toch bijna 50 euro.
hoe werkt dit precies als ik op de site van student beans zit en op get discount klik stuurt hij me naar de website van oneplus. als ik vervolgens alles in me winkelwagen doe wordt er geen korting toegevoegd bij de kassa en heb ik geen discount code of voucher..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
jokko schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:08:
[...]

hoe werkt dit precies als ik op de site van student beans zit en op get discount klik stuurt hij me naar de website van oneplus. als ik vervolgens alles in me winkelwagen doe wordt er geen korting toegevoegd bij de kassa en heb ik geen discount code of voucher..
Ik heb gisteren een account geregistreerd en gekoppeld met OnePlus, na het registeren en activeren stond de korting in mijn winkelwagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik ga binnenkort een review schrijven waarin ik ze vergelijk. Heb zelf namelijk een S7 edge.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:34
Frozen schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:13:
[...]

Ik ga binnenkort een review schrijven waarin ik ze vergelijk. Heb zelf namelijk een S7 edge.
Eerste indrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Frozen schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:13:
[...]

Kijk gelijk een thumps up _/-\o_ . Vind het leuk al die vergelijkingen met de s9 e.d. Maar als je 2 jaar met een telefoon doet is het toch wel fijn om een vergelijk te hebben met je bestaande telefoon de s7. Dat is altijd wel iets wat is mis in de reviews van de nieuwe apparaten. Ze vergelijken met de huidige markt maar bijna nooit met wat oudere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
leuke camera vergelijking waar de one plus 6 ook aan mee doet

YouTube: Top 5 Smartphone Cameras: The Blind Test! \[2018]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Kan iemand vertellen of je OIS kan uitschakelen in verband met een smartphone steadycam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

NLF schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:10:
Kan iemand vertellen of je OIS kan uitschakelen in verband met een smartphone steadycam?
Voor zover ik kan zien zit die optie er niet in.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Huigie schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:21:
[...]

Voor zover ik kan zien zit die optie er niet in.
Thx, dan wacht ik nog even met het aanschaffen van een steadycam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Hoe bizar veel info verdwijnt er in de OnePlus foto's als je het vergelijkt met de S9+... :/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 07-10 09:47
Ik wacht vooral nog op camera voorbeelden die gemaakt zijn met Google Camera en HDR+ geactiveerd. Zonder HDR+ zijn ze er wel op reddit, maar op mijn Nexus 6P staat HDR+ altijd aan en als het daarbij in de buurt komt wil ik graag overstappen. Al is de 6P nog prima, ik heb wat meer helderheid nodig, en een iets langere gebruikstijd kan ook geen kwaad :)

Draadloos opladen boeit me echt niks, ook in de auto gebruik ik Android Auto aan een kabel, dus dan laadt ie ook al. Al moet ik dat laatste nog wel even werkend zien ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-10 20:36
john milton schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:01:
[...]
Ik zou wel uit de voeten kunnen met de 128 Gb, maar aangezien de meerprijs schappelijk is ga ik toch voor de 256 variant. Kan ik zorgeloos al die flac albums erop zetten die niet op spotify staan, offline netflix downloaden etc

[...]
Wat ik lees is dat rond de 350 mb per minuut, hakt er best in dus. Ik neem het risico en mogelijk ongemak niet voor die vijf tientjes... :)
Bij een iphone 350 MB voor 4K 30fps. Of ongeveer de helft voor 4K 30 FPS in HEVC.
Zou bij 60fps in HEVC dus inderdaad 350 MB zijn, of 700MB als de oneplus niet kan opnemen in HEVC.

https://www.imore.com/how-shoot-trim-edit-and-share-4k-video-iphone

Zit zelf dus om die reden ook te twijfelen welk maatje opslag het moet worden, maar heb nog geen uitsluitsel
whiteguy schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:49:
[...]

Tof, veel plezier er mee.

En als je de tijd er voor hebt; ik had nog twee vragen die niet uit de reviews duidelijk geworden zijn:

- Is OIS nog beschikbaar wanneer je op 4k 60fps filmt, of alleen EIS ?
- Is het mogelijk om te filmen en direct op te slaan in H.265 formaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 13:28
Er wordt hier vooral over de camera gesproken (logisch), maar wat ik mij afvraag. Zou de 6 een grote sprong zijn komende van een 3T?

Ik heb de 3T destijds gekocht als overgangsmodel (komende van een Nexus en de bedoeling was een nieuwe Pixel te kopen) maar was zo tevreden dat ik ben blijven hangen. Nu nog erg tevreden mee trouwens, daar niet van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 10:10
Mooi om te zien dat de OP6 in dit rijtje aan telefoons staat. Als ik de foto's vergelijk en mijn top 5 op maak komt de OP6 eerlijk is eerlijk onderaan het rijtje terecht. Ben wel benieuwd of dat middels software update of gebruik van Google Camera beter wordt. Anyway, voor mij is het sowieso een upgrade ten opzichte van mijn huidige telefoon dus ik mag niet klagen :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Maardiweb schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 14:20:
[...]

Mooi om te zien dat de OP6 in dit rijtje aan telefoons staat. Als ik de foto's vergelijk en mijn top 5 op maak komt de OP6 eerlijk is eerlijk onderaan het rijtje terecht. Ben wel benieuwd of dat middels software update of gebruik van Google Camera beter wordt. Anyway, voor mij is het sowieso een upgrade ten opzichte van mijn huidige telefoon dus ik mag niet klagen :)
Ik snap je punt maar als ik eerlijk ben vind ik hem wel redelijke foto's maken op die foto van die jongen zijn gezicht na. Ik denk dat hij daar niet in focus stond. Per foto heb ik opgeschreven welke foto's ik aangenaam vond om naar te kijken. Daarbij kwam ik op het volgende resultaat, waarbij E de Galaxy S9+ is. Welke de Oneplus 6 is, ga ik natuurlijk niet vertellen maar weten de mensen die het filmpje volledig hebben gezien.
E: 7x
D: 3x
B: 2x
A: 2x

Zoals je ziet doet de OnePlus 6 het dus niet heel erg slecht. Overmorgen zal ik hem tegen de S7 camera testen, een camera die ik nog steeds een van de beste foto's vind maken van alle smartphones.

[ Voor 6% gewijzigd door Frozen op 22-05-2018 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Ben zelf ook van de S7 naar de OnePlus 6 gegaan.
Nog niet echt alles aan de tand kunnen voelen, maar eerste indrukken zijn erg goed.

Heerlijk mooi en groot scherm en alles gaat in vogelvlucht. :>
Ook is de Face unlock heerlijk om te gebruiken, je merkt het eigenlijk niet eens.

Enigste wat ik mis is de 'always on' functie die de S7 wel had. Vond het wel fijn als wekker/tijd bij het bed.

Maar zou voor geen goud terug willen naar de S7

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Zal ik je geven zodra ik hem morgen binnenheb! Ik heb hem namelijk bij Belsimpel besteld! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimedevil
Ekfad schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 14:13:
Er wordt hier vooral over de camera gesproken (logisch), maar wat ik mij afvraag. Zou de 6 een grote sprong zijn komende van een 3T?

Ik heb de 3T destijds gekocht als overgangsmodel (komende van een Nexus en de bedoeling was een nieuwe Pixel te kopen) maar was zo tevreden dat ik ben blijven hangen. Nu nog erg tevreden mee trouwens, daar niet van :).
Zie het als een mooie upgrade. Nu kun je nog wat krijgen voor je OP3t, over een jaar misschien amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Hoe zit het met de equalizer op de OnePlus 6? Vond het bij de 5 altijd zo irritant dat je eerst een optimalisatie / profiel moest kiezen voordat je de equalizer kon gebruiken. Ook het generieke profiel had echter standaard al crossfade-achtige instellingen waar ik niet zoveel aan vond.

De vraag is dus of de equalizer "vrij" te gebruiken is, zonder verplicht andere optimalisaties...

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Atomsk schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:36:
Hoe zit het met de equalizer op de OnePlus 6? Vond het bij de 5 altijd zo irritant dat je eerst een optimalisatie / profiel moest kiezen voordat je de equalizer kon gebruiken. Ook het generieke profiel had echter standaard al crossfade-achtige instellingen waar ik niet zoveel aan vond.

De vraag is dus of de equalizer "vrij" te gebruiken is, zonder verplicht andere optimalisaties...
Even snel gekeken.
Je hebt bij Hoofdtelefoon -> Audio tuner, een slider staan die je kan omzetten voor de equalizer.
Staan ook 4 pre-sets voor wat OnePlus oordopjes (Bullet etc.) en nog een hele lijst voor de verschillende muziek stijlen.

Lijkt mij dus gewoon 'vrij' te gebruiken :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

EWK schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:09:
[...]

Ik snap het niet. Wat houdt dit in, welk probleem lost het op?
OnePlus ondersteunt geen DND schema. Je moet dus iedere dag niet vergeten om je DND aan te zetten om 's nachts niet gestoord te worden door mail/berichten bliepjes en onzinnige telefoontjes. Heb gisteren met deze truuk een schema aangemaakt waardoor ik niet meer gestoord kan worden tussen 21.30 en 7.30. Je ziet niet in de quick settings tiles dat DND aan staat maar als je de Settings opent dan zie je bovenaan staan dat DND is ingeschakeld. Gisteren getest, werkt top! _/-\o_

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-09 22:10
Top phone. Als ik eentje zou kopen op dit moment om naast mijn iPhone 8 te gebruiken, zou het sowieso deze zijn.

Echter, de enige punten die mij ervan weerhouden deze phone te kopen, is dat deze net de aankomende cutting-edge technologiëen mist, die de meeste flagships zullen hebben eind dit jaar en volgend jaar;

- In screen fingerprint reader,
- Geen chin;

En dan natuurlijk ook nog;
- Zuinigere processor en een iets grotere batterij, net zoals elk jaar, ALHOEWEL ik het na de verwachte soc van 7nm het niet meteen naar 5nm zie gaan het jaar erop. De prestatiewinst en vooral de zuinigheidswinst zie ik niet drastisch toenemen van 2019 naar 2020.

De notch zie ik volgend jaar nog wel blijven, maar het is even goed mogelijk dat de sensoren underscreen kunnen gezet worden. We zullen nog even moeten afwachten tot dat dit beschikbaar wordt.

Rekeninghoudend met de enormous flagship boost van de Galaxy 10 en iedereen die zal volgen, zal begin volgend jaar hét moment zijn een nieuwe android flagship te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perfecteric
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 02-09 12:23
Morgen krijg ik de Oneplus 6.
Ik zal hem even op de "pijnbank" leggen, en vergelijken met mijn Mate 10 pro.
Ik ben erg benieuwd naar de verschillen in dagelijks gebruik, accu en natuurlijk de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:31
R-utger schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 14:41:
Ben zelf ook van de S7 naar de OnePlus 6 gegaan.
Ik ben van een OP3t (privé) naar een S7E (werk) gegaan en toen was de OP3t al sneller dan de S7E, dus 3 generaties later moet de OP6 een pak sneller zijn dan een S7E. Enige wat minder was, was de camera, maar die inhaalbeweging t.o.v. de S7E hebben ze ondertussen reeds gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Waarez schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:06:
De notch zie ik volgend jaar nog wel blijven, maar het is even goed mogelijk dat de sensoren underscreen kunnen gezet worden. We zullen nog even moeten afwachten tot dat dit beschikbaar wordt.
Off-topic: Vivo wil mid 2018 starten met de productie van de VIVO Apex, een vrijwel bezelloze phone zonder notch en met pop-up camera. https://www.androidcentra...production-begin-mid-2018 . Een prototype is hier al in actie te zien, dus een release in 2018 is zeker mogelijk: YouTube: The True All-Screen Smartphone is Here...

[ Voor 15% gewijzigd door stin00 op 22-05-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 08:22

westergas

rikkie_pc

stin00 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:26:
[...]

Off-topic: Vivo wil mid 2018 starten met de productie van de VIVO Apex, een vrijwel bezelloze phone zonder notch en met pop-up camera. https://www.androidcentra...production-begin-mid-2018 . Een prototype is hier al in actie te zien, dus een release in 2018 is zeker mogelijk: YouTube: The True All-Screen Smartphone is Here...
Liever een notch dan een pop up camera imo. Lijkt mij ook nogal kwetsbaar.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 22:14
Ekfad schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 14:13:

Dat vraag ik mij ook wel af. Heb zelf een 3T en twijfel toch om deze weg te doen en de OP6 te kopen. Anderzijds denk (weet) ik dan weer dat deze 3T nog prima is, en het mss wel jammer is om nu te switchen. Aangezien over ongeveer 6 maanden de Op6T uit komt, en de 3T nog heel goed week leverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Vos

AFCA

Waarez schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:06:
Top phone. Als ik eentje zou kopen op dit moment om naast mijn iPhone 8 te gebruiken, zou het sowieso deze zijn.

Echter, de enige punten die mij ervan weerhouden deze phone te kopen, is dat deze net de aankomende cutting-edge technologiëen mist, die de meeste flagships zullen hebben eind dit jaar en volgend jaar;

- In screen fingerprint reader,
- Geen chin;
Je vergelijkt hem dus nu met eventuele technologie van eind dit jaar. Niet echt fair ;).

Wie weet heeft de 6T wel deze feature over pak hem beet 6 maand. Dan is er weer een moment om te kijken hoe het toestel dan in de markt staat.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 22-05-2018 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrusk
  • Laatst online: 18-04-2023
Heb de oneplus 6 ook besteld heb nu de oneplus 3, ben benieuwd krijg hem volgende week binnen.. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
benep schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:16:
[...]

Dat vraag ik mij ook wel af. Heb zelf een 3T en twijfel toch om deze weg te doen en de OP6 te kopen. Anderzijds denk (weet) ik dan weer dat deze 3T nog prima is, en het mss wel jammer is om nu te switchen. Aangezien over ongeveer 6 maanden de Op6T uit komt, en de 3T nog heel goed week leverd
Hier net dezelfde gedachte. Mijn 3T is en werkt nog als nieuw. Desondanks staat mijn winkelkar wel gevuld. Maar dus nog niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 11:01
Kan iemand, die de OP6 al heeft, het volgende checken in een tweede/gast account, kun je:

SIMS instellen vwb data, bellen en sms (dus anders dan hoofdaccount)?

Gebaren zoals screenshot gebruiken?

Trillen van knoppen uitzetten?

Reden van mijn vraag is omdat dit bij de OP5 niet kan, volgens OP vanwege beveiliging. Ik kan nu dus geen screenshots maken, trillende knoppen kan ik niet uitzetten en een prefered SIM kan ik niet instellen waardoor ik in de auto de telefoon bij ieder telefoontje alsnog vast moet houden (kiezen SIM).

Gast account wordt gebruikt als werkaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christianald
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2024
Besteld bij OP, geleverd als het goed is op 1 juni *O*
Zit er nu wel of geen hoesje bij? Op de site van OP staat het niet, ik zie op andere sites en ook hier voorbij komen dat er wel een hoesje bij zit...
Anders toch nog maar even erbij bestellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 22:17
christianald schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 18:20:
Zit er nu wel of geen hoesje bij? Op de site van OP staat het niet, ik zie op andere sites en ook hier voorbij komen dat er wel een hoesje bij zit...
Er zit een doorzichtig hoesje bij volgens alle reviews, en ook de oneplus site zelf: https://www.oneplus.com/nl/6/specs
Inhoud van de verpakking
1x OnePlus 6
1x Schermbeschermer (vooraf aangebracht)
1x Doorzichtig hoesje (we raden aan het beschermhoesje vanaf de onderkant aan te brengen)
1x OnePlus Fast Charge Type-C kabel
1x OnePlus Fast Charge Power Adapter
1x uitwerpmechanisme voor simkaarthouder
1x snelstartgids
1x veiligheidsinformatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:27:
Maar de mail met code heeft als titel: "Thank you for joining the London launch" :)
Confirmed, alleen mensen met gescande tickets in Londen kregen desbetreffende mail :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 18:37:
[...]

Confirmed, alleen mensen met gescande tickets in Londen kregen desbetreffende mail :)
Oke, is dat ook weer duidelijk, had ik toch mijn ticket aan iemand moeten meegeven toen bleek dat ik niet kon ;)

Van de andere kant, ik heb nu geen vlucht, OV en hotelkosten gehad, daarmee kan ik makkelijk een setje bullets bestellen, hopelijk zijn die op 5 juni nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
christianald schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 18:20:
Zie deze video vanaf 2:17, je krijgt er een gratis (simpel) hoesje bij!
YouTube: OnePlus 6 Unboxing - Is This The One?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vergeet de pin voor de simtray niet en wat documentatie;
OnePlus 6 - inhoud box
Check die S-shape, móói :9~

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 22-05-2018 19:25 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

CLB schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 19:24:
Vergeet de pin voor de simtray niet en wat documentatie;
[afbeelding]
Check die S-shape, móói :9~
Galaxy S... onee, dit is een andere lijn. Ik denk dat ze dit helemaal niet gedesignt hebben op de "s-shape" maar dat dit gewoon een leuke bijkomstigheid was waar ze wat marketing van hebben gemaakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Frozen schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 19:27:
[...]

Galaxy S... onee, dit is een andere lijn. Ik denk dat ze dit helemaal niet gedesignt hebben op de "s-shape" maar dat dit gewoon een leuke bijkomstigheid was waar ze wat marketing van hebben gemaakt. ;)
In de video waarin iemand de 6 helemaal uit elkaar heeft gehaald om de achterkant transparant te maken, is duidelijk te zien dat er wat met heel donker blauw is gewerkt om die shape te krijgen. Dus denk niet dat het een bijkomstigheid is...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik zal straks even een shitload aan foto's dumpen hier, gemaakt met OnePlus 6 op auto-instellingen :)
Is Tweakers 'kapot'? Mijn topics werkt niet meer, notificaties hebben geen verwijzing naar topics...

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 22-05-2018 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

CLB schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:32:
Ik zal straks even een shitload aan foto's dumpen hier, gemaakt met OnePlus 6 op auto-instellingen :)
Is Tweakers 'kapot'? Mijn topics werkt niet meer, notificaties hebben geen verwijzing naar topics...
Welke uitvoering is dit?
Er is iets mis met de database ofzo, myreact doet het ook niet.

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
EWK schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:54:
Welke uitvoering is dit?
Uitvoering van toestel? 128GB Midnight. Kreeg net wel nóg een software-update (derde in een week ofzo),
dus zal even screenshotje toevoegen met welke software ik gebruikte tijdens het maken van de foto's.
Ik zag het ja, zie het op meerdere kanalen gelukkig, dus ik ben niet de enige

Er is trouwens 108GB beschikbare ruimte bij dit model, pffjewm.

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 22-05-2018 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
CLB schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:59:
[...]

Uitvoering van toestel? 128GB Midnight. Kreeg net wel nóg een software-update (derde in een week ofzo),
dus zal even screenshotje toevoegen met welke software ik gebruikte tijdens het maken van de foto's.
Heb je ook kunnen testen met een Google Camera Mod? Ik lees dat het zou werken maar op andere plekken juist dat het niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:29
Heeft iemand al kunnen testen of de geluidskwaliteit bij opnames goed is met harde muziek/veel bas? Zoals bij veel concerten/festivals. Indien de geluidskwaliteit goed is ga ik toch wel denken aan een upgrade naar de 6 (vanaf een 3). Bij de 5 zou dit probleem opgelost zijn maar ik vraag me dus af of dit op de 6 nog steeds in orde is.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
CLB schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:59:
[...]

Er is trouwens 108GB beschikbare ruimte bij dit model, pffjewm.
108GB vrije opslag? :|
Ik heb 116GB waarvan 6,44GB nu in gebruik. (94% nog vrij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:03
R-utger schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:17:
[...]

108GB vrije opslag? :|
Ik heb 116GB waarvan 6,44GB nu in gebruik. (94% nog vrij)
in een korte tijd 3 updates :) uhmm das veel.
6T volgt dus snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, ik kwam op het volgende uit:
  • B
  • D
  • C
  • C
  • C
  • C
  • D
  • C
Zo zie je maar weer.. _O-
EWK schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:54:
offtopic:
Jep, en is ondertussen opgelost: \[BUG?] Geen "actieve topics" en "mijn topics" meer?

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 22-05-2018 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Laatst online: 30-09 22:14
Ekfad schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 18:01:
[...]

Hier net dezelfde gedachte. Mijn 3T is en werkt nog als nieuw. Desondanks staat mijn winkelkar wel gevuld. Maar dus nog niet gekocht.
En de 3T dan eventueel ingeven bij oneplus zelf via het trade-in programma?
Vraag me eigenlijk wel af of daar veel gebruik van gemaakt wordt? Enerzijds is het wel gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
benep schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:57:
[...]

En de 3T dan eventueel ingeven bij oneplus zelf via het trade-in programma?
Vraag me eigenlijk wel af of daar veel gebruik van gemaakt wordt? Enerzijds is het wel gemakkelijk.
Was ik ook over aan het twijfelen :). Je krijgt er nu zelfs ietsjes meer voor dan afgelopen zondag.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Heb foto's moeten verkleinen, veel waren er boven de 5MB en kon ik niet uploaden op Tweakers...
Met dat verkleinen zal er wel flink kwaliteitsverlies zijn ingetreden, want foto's zijn nu < 2MB en dergelijke.

RAR-bestand met alle foto's in volledig formaat is *hier* te vinden

Zijn allemaal gemaakt tussen 20.00 en 22.00 in de avond, automatische instellingen (dus auto-HDR / auto-flash) en in een verhouding van 4:3. Enkele is de 2x zoom bij gebruikt, voor de rest niks geks qua settings.
Wat me wel opviel is dat ik regelmatig geen foto's kon afdrukken, omdat de shutterbutton het niet deed...

Foto's gemaakt met OnePlus 6 - autosettings
OnePlus 6 - autosettingsOnePlus 6 - autosettingsOnePlus 6 - autosettings

Software op het toestel tijdens bovenstaande fotosessie was:
OnePlus 6 - software

en update stond klaar om te downloaden, dus die is net geïnstalleerd:
OnePlus 6 - software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

CLB schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:28:
[...]

Heb foto's moeten verkleinen, veel waren er boven de 5MB en kon ik niet uploaden op Tweakers...
Met dat verkleinen zal er wel flink kwaliteitsverlies zijn ingetreden, want foto's zijn nu < 2MB en dergelijke.

RAR-bestand met alle foto's in vol ornaat is *hier* te vinden

Zijn allemaal gemaakt tussen 20.00 en 22.00 in de avond, automatische instellingen (dus auto-HDR / auto-flash) en in een verhouding van 4:3. Enkele is de 2x zoom bij gebruikt, voor de rest niks geks qua settings.
Wat me wel opviel is dat ik regelmatig geen foto's kon afdrukken, omdat de shutterbutton het niet deed...

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat ding heeft echt moeite met focussen he, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frozen schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:32:
Is mij niet direct opgevallen eerlijk gezegd, tevens is dit allemaal point en shoot, al dan niet lopend en wel...
Maar het is en blijft lastig vergelijken altijd natuurlijk. Foto's volstaan voor mij meer dan prima, maar ieder z'n ding. Ben al blij dat de macrostand een heel stuk chiller is dan mijn Nokia 8. Waar ik zelf beetje mee zit (maar dat is met alle hippe camera's van tegenwoordig) is dat oplichten van omgevingen enzo. Die laatste foto's zijn gewoon om 22.00 gemaakt, maar op de foto lijkt het (bij wijze van) gewoon nog 18.00 in de middag zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

RAR-bestand met alle foto's in vol ornaat is *hier* te vinden

[afbeelding]

[afbeelding]
Thanks! Maareh, of je upload de foto gewoon naar een third-party site zonder limieten? :p Overigens heb je geen hyperlink geplaatst op 'hier'.

En is dat deze changelog:

Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.com/attachments/1526979480181-jpg.771677/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:38:
Thanks! Maareh, of je upload de foto gewoon naar een third-party site zonder limieten? :p
Overigens heb je geen hyperlink geplaatst op 'hier'.
Omdat de upload nog liep >:) En die update ja, dacht dat ik die al had geïnstalleerd, maar zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-10 13:44
[...]
RAR-bestand met alle foto's in volledig formaat is *hier* te vinden
Leuk om te zien die foto's, bedankt! _/-\o_
Kon ze helaas niet bekijken in volledig formaat: Error "The archive is either in unknown format or damaged."
Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

5.1.5 is uit, bug fixes.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:09
Ik heb wat berichten verplaatst naar [OnePlus 6] Accessoires. Berichten over Skins en hoesjes horen daar thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:56
Emiel_ schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:05:
[...]

Leuk om te zien die foto's, bedankt! _/-\o_
Kon ze helaas niet bekijken in volledig formaat: Error "The archive is either in unknown format or damaged."
Meer mensen dit probleem?
Wel met WinRar, maar 7zip werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:36
Frozen schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:32:
[...]

ik vind de foto's er absoluut niet goed uitzien, Niet scherp inderdaad, Kleuren zijn ook flets.
Mijn toestel wordt over twee dagen verzonden, maar als dit de foto's zijn dan gaat ie snel in de verkoop. Ik kan het me echter niet voorstellen dat ze zo slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:14
heeft iemand van jullie ook de S9(+) ?
En wat vinden jullie van de camera tov de S9?

De oneplus 6 lijkt mij ook een mooi toestel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
P. vd Loo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:31:
ik vind de foto's er absoluut niet goed uitzien, Niet scherp inderdaad, Kleuren zijn ook flets.
Mijn toestel wordt over twee dagen verzonden, maar als dit de foto's zijn dan gaat ie snel in de verkoop. Ik kan het me echter niet voorstellen dat ze zo slecht zijn.
In de verkoop? Je kan het toestel binnen 15 dagen terugsturen en dan krijg je gewoon je aankoopbedrag terug hoor.. Of je moet graag verlies willen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 15:45
Ik moet zeggen dat de volgende paar filmpjes me echt zeer positief verrassen over de snelheid van dit ding, zelfs in vergelijking met andere, veel duurdere, flag ships!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Aggressor schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:32:
heeft iemand van jullie ook de S9(+) ?
En wat vinden jullie van de camera tov de S9?

De oneplus 6 lijkt mij ook een mooi toestel
Ik, de 9+, geen vergelijk imho. OP moet nu echt serieus aandacht geven aan het foto gedeelte van de telefoon. Aan de hardware ligt het niet...

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:44
Heb hem zojuist binnen gekregen, maar lijkt dat ik geen QR codes kan scannen? Zowel bij de setup van Lastpass als Whatsapp ziet de camera wel de code maar gaat hij niet "verder". Iemand anders hier problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

yannickie111 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:37:
Ik moet zeggen dat de volgende paar filmpjes me echt zeer positief verrassen over de snelheid van dit ding
Ding is echt bloedje snel. Apps installeren of updaten lijkt wel 2x sneller dan op de S9+...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

danslo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:39:
Heb hem zojuist binnen gekregen, maar lijkt dat ik geen QR codes kan scannen? Zowel bij de setup van Lastpass als Whatsapp ziet de camera wel de code maar gaat hij niet "verder". Iemand anders hier problemen mee?
Had ik ook met de 2wegveri van m'n qnap. App afsluiten en opnieuw proberen werkte bij mij.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
danslo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:39:
zelf heb ik die problemen niet gehad met me OP6 wel met een vorig toestel vaak komt dit omdat ik flux gebruikte waardoor je pc beeldscherm meer oranje werd en niet vel genoeg was. mogelijk heb je hier iets aan om de helderheid omhoog te zetten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ominous
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 14:11
Ik heb ook interesse in OP6 en ben nu in bezit van S7.

Nu vraag ik mij het volgende af:
Er word over de camera gezegd dat het niet helemaal top is( auto focus bv). Heeft iemand ervaring met de oudere toestellen en is daar duidelijk merkbaar verschil gekomen in kwaliteit van films en fotos na updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:44
jokko schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:42:
[...]

zelf heb ik die problemen niet gehad met me OP6 wel met een vorig toestel vaak komt dit omdat ik flux gebruikte waardoor je pc beeldscherm meer oranje werd en niet vel genoeg was. mogelijk heb je hier iets aan om de helderheid omhoog te zetten ofzo.
Huigie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:41:
[...]
Had ik ook met de 2wegveri van m'n qnap. App afsluiten en opnieuw proberen werkte bij mij.
Thanks voor de reacties. Lastpass heb ik middels een private key gedaan inmiddels (ipv QR), en WhatsApp uiteindelijk wel kunnen scannen op een scherm met hogere pixeldichtheid (macbook retina scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals jullie zelf ook bijna zeggen: het kan opgelost worden met updates. Bij het begin van de OnePlus 5T zijn er ook cameraupdates geweest die de beelden hebben verbeterd.

[ Voor 10% gewijzigd door Anonymoussaurus op 23-05-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:35
Ik ben vooral benieuwd naar het verschil in foto's maken met de Oneplus 3 die ik nu zelf 2 jaar bezit. Hier ben ik erg tevreden over, maar dan gebruik ik wel de Google Camera met HDR+, die maakt een groot verschil met de stock camera app!

Iemand die de OP6 met de OP3 vergeleken heeft?

[ Voor 4% gewijzigd door JunkO op 23-05-2018 12:03 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GdhWgLKNffweiqwYXWn2TU1r/thumb.jpg

Macro stand test, best ok.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 14:28
P. vd Loo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:31:
[...]

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het resultaat behoorlijk knap! Zie geen focus-onscherpte, wel zijn ze iets zachter dan wat we wellicht gewend zijn van smartphones, maar dit kan komen omdat OnePlus minder sharpening toepast in post.

Wat wel ronduit slecht is, is de witbalans van de foto's op het marktplein: veel te magenta. Ook de foto in de lift is te blauw. Kan natuurlijk zijn dat de fotograaf per ongeluk de verkeerde witbalans heeft gelocked. Maargoed, al is het de automaat die de fout in gaat: dat zijn toch echt software-dingen, dus dat kan in de toekomst beter worden.

Ach, ik oordeel graag zelf als ik volgende week de OP6 in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-10 11:45
jokko schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:42:
[...]

Ik had ook vergelijkbare problemen. De QR van Whatsapp ging vlekkeloos, evenals ING. Maar wanneer ik bijvoorbeeld Bittrex aan Google Authenticator wilde toevoegen, ging dat met geen mogelijkheid dmv QR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23:01
waarom heeft oneplus geen A.i in de camera gestoken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:06
Heb toch een oneplus 6 gekocht. Best tevreden mee maar wat echt niet kan is de speaker! Ik kom van een iPhone SE en daar was ik als speaker redelijk tevreden mee. Dit is toch een achteruit gang en daar hou ik niet echt van lol.

Het verschilt per nummer, dat geef ik eerlijk toe maar echt tevreden ben ik niet.

Maar om nou hiervoor terug te sturen en een S9 te halen gaat me wel ver. Want voor de rest vind ik dit toestel gewoon prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:56
We 'weten' dat de camera van de OP6 (net) niet het niveau heeft van een Pixel2 of een S9+.
Mocht je dus een top smartphone met een top camera willen, dan pak je wat anders dan de OP6 en heb je daar ook het geld voor over en laat je op andere plekken (snelheid, accuduur) wat vallen.

Wil je een top smartphone met top specs, top support, top community etc en een bijna top camera, dan heb je met de OP6 een erg goede keuze gemaakt.

Die van mij haal ik na werktijd op en kan dan nog vergelijken met mn OP5T waar ik toch erg tevreden over ben qua foto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reeker
  • Laatst online: 25-09 14:00
Nice, heb m ook binnen. Super super super snel en echt onwerkelijk fijn in de bediening. Wat zijn de eerste dingen die jullie gedaan hebben, Tweakers? Ik zit er mee in m'n handen en denk: en nu? Google port erop zetten al mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Ik ben ook benieuwd naar de Oneplus Switch app, iemand daar ervaring mee?
https://play.google.com/s...eplus.backuprestore&hl=en

Klinkt goed om seamless te switchen van 3T naar de 6 :)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
Reeker schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:30:
Nice, heb m ook binnen. Super super super snel en echt onwerkelijk fijn in de bediening. Wat zijn de eerste dingen die jullie gedaan hebben, Tweakers? Ik zit er mee in m'n handen en denk: en nu? Google port erop zetten al mogelijk?
portrait mode zit er standaard op toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Laatst online: 25-09 14:00
ZiegoM schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:33:
Ik ben ook benieuwd naar de Oneplus Switch app, iemand daar ervaring mee?
https://play.google.com/s...eplus.backuprestore&hl=en

Klinkt goed om seamless te switchen van 3T naar de 6 :)
Zoiets zit er al op. Ik was binnen 5 min van mijn s6 naar op6 door de bluetooth switch te gebruiken.
jokko schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:34:
[...]

portrait mode zit er standaard op toch :p
Klopt. Heb alleen wat gelezen over een verbeterde cameraport

[ Voor 21% gewijzigd door PaT op 23-05-2018 14:06 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!