Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 20:05

Deathchant

Don't intend. Do!

@Anonymoussaurus Het ziet er toch naar uit dat die GCam afbeeldingen toch echt beter zijn dan de OP6 camera software.

@CLB Ik weet dus niet in welke kleurenpreset de OP6 standaard komt. Normaliter is dat de meest felle en verzadigde en niet de srgb. Jammer dat hwinfo wat onduidelijk is hiermee,zeker omdat 't tweakers.net juist zegt dat 't wél goed bevonden heeft.
offtopic:
heb je ook een HTC10? Ik dacht dat je een Nokia 8 had

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Deathchant schreef op maandag 21 mei 2018 @ 14:46:
@Anonymoussaurus Het ziet er toch naar uit dat die GCam afbeeldingen toch echt beter zijn dan de OP6 camera software.
Yep, voor de geïnteresseerden: hier zijn deze Google Camera ports te downloaden: https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-camera/

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathchant schreef op maandag 21 mei 2018 @ 14:46:
@CLB Ik weet dus niet in welke kleurenpreset de OP6 standaard komt.
Staat out-of-the-box gewoon op 'standaard' profiel
offtopic:
heb je ook een HTC10? Ik dacht dat je een Nokia 8 had
offtopic:
Nokia 8 ja, maar van de HTC 10 heb ik ook erg veel plezier gehad

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
HDR+, waar de Google Camera nota bene bekend om staat, heeft de desbetreffende Reddit-gebruiker uitgeschakeld zegt-ie in de comments. Het verschil zal dus, hoogstwaarschijnlijk, nog (veel) groter zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Waterbestendigheidstest OnePlus 6 (echt hele indrukwekkende resultaten):

Danny.G schreef op maandag 21 mei 2018 @ 15:41:
HDR+, waar de Google Camera nota bene bekend om staat, heeft de desbetreffende Reddit-gebruiker uitgeschakeld zegt-ie in de comments. Het verschil zal dus, hoogstwaarschijnlijk, nog (veel) groter zijn.
Scherp, Danny! Niet gezien, dankje.

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-05-2018 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 20:32
Anonymoussaurus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 15:48:
Waterbestendigheidstest OnePlus 6 (echt hele indrukwekkende resultaten):

[video]

[...]

Scherp, Danny! Niet gezien, dankje.
Indrukwekkend zou ik het niet noemen. Water dringt wel degelijk de behuizing etc binnen waardoor je toestel misschien niet direct raar zal beginnen doen, maar na verloop van tijd mogelijk wel. Als de boel vanbinnen begint aangetast te geraken door het water. Maar toch leuk dat hij het even vol houdt zonder direct merkbare gevolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yargo schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:02:
Indrukwekkend zou ik het niet noemen. Water dringt wel degelijk de behuizing etc binnen waardoor je toestel misschien niet direct raar zal beginnen doen, maar na verloop van tijd mogelijk wel. Als de boel vanbinnen begint aangetast te geraken door het water. Maar toch leuk dat hij het even vol houdt zonder direct merkbare gevolgen.
True, maar omdat 'ie niet officieel gecertificeerd is. En de uploader gaat dat dus checken hoe het is over een paar dagen.Of het dus permanente schade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:15
Morgen maar is langs belsimpel in tilburg,wil die toch vasthouden ivm formaat.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:46

DarkSide

theres no place like ::1

Toch zal ik er niet teveel waarde aan hechten.
Zijn toestel kan misschien net even wat beter in elkaar zitten dan die van jou of mij.
One plus doet gewoon niet aan officieele certificering.
Op6 hoef je niet meteen je telefoon op te bergen met regen. En kan prima even in het water liggen.

PS heeft het toestel niet redelijk snel meerdere minuten onder water gelegen zonder daarvan bte herstellen?
Ik bedoel 30sec, paar minuten en daarna 30 min. Waarbij hij ook niet altijd meteen begint met tellen en ook nog aan het "vissen" is voordat het toestel eruit is?
Wie weet was een "officiële" 30 minuten test wel ok??

Anyway ik maak me geen zorgen. Mijn op3 gebruik ik ook in de regen. En de 6 kan nog wat meer tegen water.
Genoeg voor mijn doeleinden.
(Wel blij dat mijn e-reader goed tegen water kan BTW)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
en de eerste sloper is er ook reeds

heb dat ooit eens bij een iPhone 4s gehad, was ook best mooi.

[ Voor 28% gewijzigd door Shanquish op 21-05-2018 16:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-10 22:33
Telefoon opgehaald in Utrecht. Nu eens alles uitproberen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christianald
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2024
codegro schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:47:
Nice!
Was het druk in de pop-up store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBNPLM
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 01:49
christianald schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:06:
[...]

Nice!
Was het druk in de pop-up store?
Ik ben eignelijk nieuwsgierig of je wat goodies kreeg of kortingen op accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMarco
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:48
Was mega druk, maar wel super gezellig! OnePlus deelde ook nog water en ijsjes uit gedurende het wachten.

Qua goodie bag kan erin zitten: laptop tas, laptop sleeve, t-shirt, pet, hoesje. De eerste 50 kregen i.i.g. een laptop tas, daarna was het steeds minder. Geen korting op accessoires.

[ Voor 5% gewijzigd door TweakerMarco op 21-05-2018 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-10 20:36
codegro schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:47:
Tof, veel plezier er mee.

En als je de tijd er voor hebt; ik had nog twee vragen die niet uit de reviews duidelijk geworden zijn:

- Is OIS nog beschikbaar wanneer je op 4k 60fps filmt, of alleen EIS ?
- Is het mogelijk om te filmen en direct op te slaan in H.265 formaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john milton
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 00:20
Een van de kersverse eigenaren die voor mij kan bevestigen of LDAC op de OP6 erin zit?

Settings>Developer Options>Bluetooth Audio codec>LDAC, als het goed is (haal ik van fora over de 5T). Ik overweeg van de iPhone 6 naar Android over te stappen, maar als (trein)forens wil ik zo goed mogelijke draadloze overdracht naar mijn Sony MDR1000X noise cancelling headphones, die nu over AAC werkt en geen AptX HD heeft, maar wel LDAC.

Wat ik begrepen heb, is dat hij niet onder de standaard codecs staat om het wat simpeler te houden, en derhalve onder ontwikkelaarsopties verscholen is.

edit: verduidelijking.

[ Voor 18% gewijzigd door john milton op 21-05-2018 18:14 ]

No(ob) one lives forever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-09 14:00
whiteguy schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:49:
[...]

En als je de tijd er voor hebt; ik had nog twee vragen die niet uit de reviews duidelijk geworden zijn:

Alleen op 4k30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
whiteguy schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:49:

De eerste weet ik zeker: https://forums.oneplus.co...469/page-28#post-18434962
We are confident in our video stabilization for the OnePlus 6. We use EIS for video capture at 30 fps. For 60 fps, OIS is used.
Nummertje 2 weet ik dat het wel mogelijk is, maar weet niet of dit standaard is ofzo.

@Reeker Incorrect dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-05-2018 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
@TweakerMarco Is de kwaliteit van de speaker werkelijk van lagere kwaliteit zoals The Tech Chap beweerd, of valt het best mee? Heb je dit al eens kunnen testen? Ik ben enorm aan het twijfelen tussen deze en de S9. Kan maar niet tot een beslissing komen. Ik kom van de S8. Steeds wel tevreden van geweest maar ik ben iemand die altijd een screenprotector gebruik en bij de curved edges van de S8 is het zeer moeilijk een deftige te vinden, die er na x aantal maand nog steeds goed op zit zonder dat de hoekjes los gaan komen. Zo een curved edge is mooi, maar verder voegt het niet zo heel veel toe. Enorm aan het twijfelen :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
Anonymoussaurus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:08:
[...]

De eerste weet ik zeker: https://forums.oneplus.co...469/page-28#post-18434962

[...]

Nummertje 2 weet ik dat het wel mogelijk is, maar weet niet of dit standaard is ofzo.

@Reeker Incorrect dus.
Ik doelde op EIS.

Camerabeelden zien er indrukwekkend goed uit. Ik ben heel erg benieuwd of de GCam etc werkend is op de OP6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
Ik twijfel zo hard tussen de OnePlus 6 en Samsung s9+ 🤷♀
Na 5 jaar iOS dacht ik de OnePlus 6 te kopen maar de reviews over de camera zijn zoooo verschillend dat ik het plots niet meer weet 😪 mijn iPhone 7 is reeds verkocht haha dus zal toch moeten kiezen!
Iemand van hier die de camera al kunnen testen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
Nachtaapje schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:25:
Na 5 jaar iOS dacht ik de OnePlus 6 te kopen maar de reviews over de camera zijn zoooo verschillend dat ik het plots niet meer weet 😪 mijn iPhone 7 is reeds verkocht haha dus zal toch moeten kiezen!
Iemand van hier die de camera al kunnen testen heeft?
Laat je alles van een camera afhangen? De OP6 lijkt een upgrade puur op cameragebied tegenover je iPhone 7. En dan de rest nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-10 20:36
YouTube: OnePlus 6 Camera Video Test (4K 30/60FPS)

Lijkt wel alsof 4k 30fps een heel stuk betere stabilisatie heeft vergelijken met 60fps in deze video namelijk, dus vandaar mijn gevoel dat daar een verschil in gebruikte techniek in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
Reeker schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:26:
[...]

Laat je alles van een camera afhangen? De OP6 lijkt een upgrade puur op cameragebied tegenover je iPhone 7. En dan de rest nog!
Ja, foto en film is toch iets wat ik veel , heel veel gebruik ... de stap naar Android maak ik sowieso 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yargo schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:15:
Ik ben enorm aan het twijfelen tussen deze en de S9.
S9 heeft stereospeakers, OnePlus 6 een enkele. Dat terzijde vind ik het volume en helderheid meer dan prima.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

john milton schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:02:
Een van de kersverse eigenaren die voor mij kan bevestigen of LDAC op de OP6 erin zit?
Yup!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nachtaapje schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:25:
Als je het kan betalen dan is de s9+ een veel betere telefoon. Mooier scherm, beter geluid, mooiere foto's.

Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:04:
De S9 heeft stereospeakers, de OnePlus 6 een enkele. Dat terzijde vind ik het volume en helderheid meer dan prima.
Even serieus, als je de keuze af laat hangen van stereospeakers :p. Ik heb dat echt nooit begrepen. Alsof ik met m'n boombox OnePlus 6 door de straat ga lopen. Wanneer gebruik je die speakers nou? Om een video op YouTube te kijken van 15 minuten? Als ik een film of serie wil kijken gebruik ik daar ook m'n speakers voor en anders m'n earphones of desnoods headset. Heb ik geen bioscoopgeluid voor nodig.

Maar goed, dat is mijn mening hè :p.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-05-2018 19:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Huigie schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:23:
Als je het kan betalen dan is de s9+ een betere telefoon. Mooier scherm, beter geluid, mooiere foto's.
Ligt eraan wat je eisen zijn natuurlijk... Bloated software, ander update-beleid, minder intern geheugen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Jammer dat de USB-c poort op USB-2 snelheid draait... "ff 30GB" erop zetten, duurt een eeuwigheid.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:04
Huigie schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:32:
Jammer dat de USB-c poort op USB-2 snelheid draait... "ff 30GB" erop zetten, duurt een eeuwigheid.
Daarvoor gebruik ik altijd een FTP app. Welke weet ik even niet, zijn er genoeg in de playstore. Simpel connecten met de FTPserver die aangemaakt wordt en wachten maar!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40
Anonymoussaurus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:23:
[...]

Even serieus, als je de keuze af laat hangen van stereospeakers :p. Ik heb dat echt nooit begrepen. Alsof ik met m'n boombox OnePlus 6 door de straat ga lopen. Wanneer gebruik je die speakers nou? Om een video op YouTube te kijken van 15 minuten? Als ik een film of serie wil kijken gebruik ik daar ook m'n speakers voor en anders m'n earphones of desnoods headset. Heb ik geen bioscoopgeluid voor nodig.

Ik vind het zelfs grofweg irritant dat ik overal en nergens tegenwoordig verplicht wordt muziek mee te luisteren via boombox/InPhoneSpeakes.... Ik zat laatst aan de rand v/d duinen bij Scheveningen (stil stuk) lekker te genieten van de golven, komt er zo'n klapjosti aan met zijn speaker die paar meter verderop ging zitten, hop weg rust en genieten van de natuur....

Mening natuurlijk, maar ik vind opdringen van muziek soms te ver gaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:34
[...]

omdat het gewoon best wel lekker is als je een filmpje op youtube kijkt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wouter Lucassen schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:38:
omdat het gewoon best wel lekker is als je een filmpje op youtube kijkt ;)
Ja klopt, maar waarom zou je daar het beste van het beste geluid moeten hebben? Telefoons zijn daar niet voor en anders sluit je maar een headset of earphones aan, toch? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
Anonymoussaurus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:38:
[...]

Ja klopt, maar waarom zou je daar het beste van het beste geluid moeten hebben? Telefoons zijn daar niet voor en anders sluit je maar een headset of earphones aan, toch? :P
Het gaat niet persé om het beste geluid maar het is mooi als het erop zit. Anders gezegd ; het voegt wel degelijk wat toe. Ik merkte toen ik naar een mono speaker na een s9+ gebruikt te hebben dat ik het mooie stereo geluid meer waardeerde dan ik dacht. Dit soort telefoons met grote schermen schreeuwen natuurlijk om media consumptie.

[ Voor 6% gewijzigd door WouterL op 21-05-2018 19:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
whiteguy schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:30:
[...]

YouTube: OnePlus 6 Camera Video Test (4K 30/60FPS)

Lijkt wel alsof 4k 30fps een heel stuk betere stabilisatie heeft vergelijken met 60fps in deze video namelijk, dus vandaar mijn gevoel dat daar een verschil in gebruikte techniek in zit...
Is ook zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Wouter Lucassen schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:40:
...na een s9+ gebruikt te hebben dat ik het mooie stereo geluid meer waardeerde dan ik dacht.
Het is idd een wereld van verschil, geluid van de Samsung is ook veel voller.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Huigie schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:57:
[...]

Het is idd een wereld van verschil, geluid van de Samsung is ook veel voller.
Niet dat ik de OP6 heb gehoord, maar aangezien het een mono speaker en het geluid vergelijkbaar is met de 5T:)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
[...]

Hoh, altijd leuker als je dan eens een filmpje bekijkt dat het met een voller geluid is dan een blik. Het is wel meer dan de speaker alleen natuurlijk die de keuze kan bepalen. Foto's op de S9 zullen bijvoorbeeld toch nog net iets mooier zijn, hij is echt waterdicht, dat geeft toch net dat beetje meer gemoedsrust. En draadloos laden wat ik deed heeft ie ook. OP6 zal idd sneller zijn, maar het scheelt marginaal. Sneller laden is wel heel fijn. En ook de curved edges van de s9 kun je meer missen dan dat het iets toevoegd. Dus het is echt een moeilijke tweestrijd 🤔😃. Ik heb nog steeds een pre-order staan bij Amazon.de, maar ben toch serieus aan het twijfelen daar de s9 te kopen. Al is het inderdaad weer knal hetzelfde als mij s8. Of toch bijna 😊.

[ Voor 7% gewijzigd door Yargo op 21-05-2018 20:04 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 16:43
Telefoon is toch echt veel sneller in gebruik als mijn LG v30 heb er alleen wel 5 uur voor in de rij moeten staan 😅 dacht het valt wel mee, maar als je helemaal 2-3 uur staat ga je die rij ook niet meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

reinierkramer schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:06:
Telefoon is toch echt veel sneller in gebruik als mijn LG v30 heb er alleen wel 5 uur voor in de rij moeten staan 😅 dacht het valt wel mee, maar als je helemaal 2-3 uur staat ga je die rij ook niet meer uit
Ik stond net voor jullie, ook 5 uur dus maar op het laatst kreeg ik het toch wel ff zwaar. Was bijna uit de rij gestapt omdat er maar geen beweging in de rij kwam...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Huigie schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:10:
[...]

Ik stond net voor jullie, ook 5 uur dus maar op het laatst kreeg ik het toch wel ff zwaar. Was bijna uit de rij gestapt omdat er maar geen beweging in de rij kwam...
Ging echt super traag, omdat je veel mensen had die uitgebreid de telefoon gingen testen. Dan loopt het ook nooit lekker door vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Trouwens iemand enig idee waar de optie is waar je je baterij percentage in je batterij icoon hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reinierkramer schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:13:
Trouwens iemand enig idee waar de optie is waar je je baterij percentage in je batterij icoon hebt?
Instellingen > Statusbalk > Percentage batterij weergeven.

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-05-2018 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Anonymoussaurus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:17:
[...]

Instellingen > Statusbalk > Percentage batterij weergeven.
Daarin valt het dus niet te veranderen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reinierkramer schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:19:
Daarin valt het dus niet te veranderen 😅
Ooh wacht, ik begreep je vraag verkeerd. Je wilt het percentage dus in het icoon? Dat kan niet, maar ik gebruik al heel lang het icoon niet meer; het percentage is leidend voor mij. Dat is immers het belangrijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Anonymoussaurus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:20:
[...]

Ooh wacht, ik begreep je vraag verkeerd. Je wilt het percentage dus in het icoon? Dat kan niet, maar ik gebruik al heel lang het icoon niet meer; het percentage is leidend voor mij. Dat is immers het belangrijkst.
Kon eerst altijd wel bij one plus, zal ik dan helaas aan moeten wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reinierkramer schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:21:
Kon eerst altijd wel bij one plus, zal ik dan helaas aan moeten wennen
Dat is dan ook (al) vanaf OxygenOS 5 als ik het goed heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-05-2018 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:38
Is het mogelijk de app drawer te verwijderen of te verbergen, zodat alle apps op het homescreen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackssonss schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:23:
Is het mogelijk de app drawer te verwijderen of te verbergen, zodat alle apps op het homescreen staan?
Out of the box niet, maar met andere launchers kun je heel wat tweaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
CLB schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:31:
[...]

Out of the box niet, maar met andere launchers kun je heel wat tweaken :)
Kun je dan verder wel het uiterlijk van Oxygen OS gebruiken? Ik weet dat je met Nova Launcher inderdaad de app drawer kunt uitschakelen, maar ik wil verder zoveel mogelijk het Oxygen OS-uiterlijk behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Jackssonss schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:46:
[...]

Kun je dan verder wel het uiterlijk van Oxygen OS gebruiken? Ik weet dat je met Nova Launcher inderdaad de app drawer kunt uitschakelen, maar ik wil verder zoveel mogelijk het Oxygen OS-uiterlijk behouden.
Zet alle programmas zelf op je bureaublad?
Zet gestures aan.
Zet google play zo dat alle nieuwe apps etc op je homescreen komen.
Gebruik de gesture om je appdrawer te laden niet ;)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Jeej, de Nova DND schedule truuk werkt!!
Ok. First download Nova Launcher. I use the free version.
Set Nova as your preferred launcher.
Goto the home screen.
Long press in an empty area.
Select Widgets.
Long press " Activities". Which is one of the first row of widgets on mine.
You should then see a list of headings.
Scroll down to and touch "Settings"
Underneath settings you should now see another list of headings.
Scroll down to and very briefly touch the second "Automatic rules"
This should take you back to Home where you should now see a blue green bell called Automatic Rules.
Touching this should take you to DND settings.

Either use the existing settings or create one of your own if you want to use automated DND or turn off any settings that are active to get rid of your present problem.
I then set oneplus launcher as my preference because I like using that. I would think you could delete Nova but I haven't tried that.
Good luck and I hope this helps

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMarco
Batterij percentage weergave is helaas niet meer instelbaar, alleen nog maar balk, rondje of niets. Hoop dat ze die er in de toekomst weer aan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
Autodrop schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:42:
Iemand enig idee hoe diegenen in het bezit van een launch ticket aanspraak kunnen maken op de tijdens het event beloofde gratis Wireless Bullets bij aankoop van een OnePlus 6?
Shanquish schreef op zondag 20 mei 2018 @ 07:02:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar, volgens @CLB zit er geen voucher in de goodybag, dus gaat het òf via de gescande tickets òf een mail naar alle tickethouders.
Dat denk ik althans, maar ik heb nog niets ontvangen.
Wellicht CLB inmiddels wel.
Is er inmiddels al meer informatie over de tijdens het event beloofde gratis Wireless Bullets bij aankoop van een OnePlus 6 voor diegenen in het bezit van een launch ticket?

De een zegt dat het ordernummer van het ticket bij bestellen als coupon ingevoerd dient te worden, een ander dat het ticketnummer zelf ingevoerd dient te worden en weer een ander zegt dat couponcodes per email aan tickethouders verzonden zijn.

Ondertussen draait de supportdesk van OnePlus er maar een beetje omheen.

:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
TweakerMarco schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:22:
Batterij percentage weergave is helaas niet meer instelbaar, alleen nog maar balk, rondje of niets. Hoop dat ze die er in de toekomst weer aan toevoegen.
Helemaal geen percentage meer? Of bedoel je alleen geen percentage meer in een batterij icoontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayDelft
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:06
Croccifixio83 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:25:
[...]

Helemaal geen percentage meer? Of bedoel je alleen geen percentage meer in een batterij icoontje?
Vraag ik me ook af. Dat is een groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Autodrop schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:23:
En weer een ander zegt dat couponcodes per email aan tickethouders verzonden zijn.
Dit is de waarheid, lijkt wel alleen te gaan om daar gescande tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:33
CLB schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:04:
[...]

De S9 heeft stereospeakers, de OnePlus 6 een enkele. Dat terzijde vind ik het volume en helderheid meer dan prima.
CLB jij komt, net zoals ik, ook van een Nokia 8 af toch? Zijn de speakers van de Oneplus 6 beter dan die van de Nokia (wat overigens een bijzonder fijn toestel is)?

Woensdag gaat m'n vertrouwde Nokia plaatsmaken voor de OP6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Huigie schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:16:
Jeej, de Nova DND schedule truuk werkt!!

[...]
Ik snap het niet. Wat houdt dit in, welk probleem lost het op?

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RutgerFR schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:04:
CLB jij komt, net zoals ik, ook van een Nokia 8 af toch? Zijn de speakers van de Oneplus 6 beter dan die van de Nokia (wat overigens een bijzonder fijn toestel is)?

Woensdag gaat m'n vertrouwde Nokia plaatsmaken voor de OP6.
Yes! Zal ze morgen nog eens wat beter audiotesten naast elkaar, maar eerste indruk was dat geluid van de OnePlus 6 minder blikkerig is en wat voller klinkt. Tevens vind ik de speaker aan de linkeronderkant van het toestel net wat chiller in portretstand. Bij de Nokia 8 zit m'n vinger er toch regelmatig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 20:05

Deathchant

Don't intend. Do!

CLB schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:11:
[...]

Yes! Zal ze morgen nog eens wat beter audiotesten naast elkaar, maar eerste indruk was dat geluid van de OnePlus 6 minder blikkerig is en wat voller klinkt. Tevens vind ik de speaker aan de linkeronderkant van het toestel net wat chiller in portretstand. Bij de Nokia 8 zit m'n vinger er toch regelmatig voor.
Geen idee of het een open deur is (ik denk het wel), maar is de OP6 speaker beter dan de HTC10/HTC U11?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
RayDelft schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:41:
[...]

Vraag ik me ook af. Dat is een groot gemis.
Geen percentage in het icoon of in de status balk je ziet wel een baterij percentage als je de status balk naar beneden trekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
Eerste indrukken van mij toestel. Het is heel snel echt veel sneller als mijn oude lg v30. En wat mij ook heel opvalt het scherm van de one plus is veel mooier is als die van de LG en het is allebij amoled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Ik las erges
DarkSide schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:49:
[...]

Zet alle programmas zelf op je bureaublad?
Zet gestures aan.
Zet google play zo dat alle nieuwe apps etc op je homescreen komen.
Gebruik de gesture om je appdrawer te laden niet ;)
Dat zou inderdaad kunnen.

Gebruiken jullie Android Auto met de Oneplus en bevalt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
TweakerMarco schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:22:
Ook niet via System UI Tuner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathchant schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:16:
Geen idee of het een open deur is (ik denk het wel), maar is de OP6 speaker beter dan de HTC10/HTC U11?
Pffjewm, dat is echt te lang geleden qua gebruik. Sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Laatst online: 13-01 11:53
reinierkramer schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:17:
[...]

Geen percentage in het icoon of in de status balk je ziet wel een baterij percentage als je de status balk naar beneden trekt.
Misschien toch een consessie vanwege de notch en de beperkte ruimte daarbovenin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Croccifixio83 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:37:
Misschien toch een consessie vanwege de notch en de beperkte ruimte daarbovenin
Neuh, bij m'n OnePlus 3 kan het ook al niet meer sinds OxygenOS 5.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Anonymoussaurus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:42:
[...]

Nee idd je kan wel gewoon een circel alleen geen percentage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
[...]

Hier op de OP5 met OxygenOS 5.1.1 kan het anders nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 13:04
DigitalError schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:50:
[...]

OP3 met OxygenOS 5.0.1 hier, ik heb ook gewoon nog steeds een percentage in beeld (instellingen->statusbalk->percentage batterij weergeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:50:
FireSonus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:58:
OP3 met OxygenOS 5.0.1 hier, ik heb ook gewoon nog steeds een percentage in beeld (instellingen->statusbalk->percentage batterij weergeven)
Het gaat hier over het aantal procenten in het icoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 13:04
Anonymoussaurus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:00:
[...]

[...]

Het gaat hier over het aantal procenten in het icoon.
Nee, het ging om überhaupt het weergeven van een percentage:
reinierkramer schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:17:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireSonus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:03:
[...]

Nee, het ging om überhaupt het weergeven van een percentage:

[...]
Ja dat zei ik eerst ook en toen zei 'ie "Daarin valt het dus niet te veranderen 😅".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 06-10 12:42
Gekke vraag misschien... maar zou iemand in de settings van de OP6 de density op het allerkleinste willen zetten (zodat je zoveel mogelijk tekst op je scherm krijgt) en een screenshot willen sturen van de Tweakers frontpage?

Ik pas altijd de DPI aan, maar ik heb begrepen dat OnePlus dit al zelf in z'n toestellen heeft ingebouwd - mét support voor de notch en de afgeronde schermhoeken. Ben heel benieuwd hoe 'sterk' die density change is en hoe het toestel dan omgaat met de notch en de schermhoeken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maffia171
  • Laatst online: 06-10 16:09
Richh schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:07:
Gekke vraag misschien... maar zou iemand in de settings van de OP6 de density op het allerkleinste willen zetten (zodat je zoveel mogelijk tekst op je scherm krijgt) en een screenshot willen sturen van de Tweakers frontpage?

Ik pas altijd de DPI aan, maar ik heb begrepen dat OnePlus dit al zelf in z'n toestellen heeft ingebouwd - mét support voor de notch en de afgeronde schermhoeken. Ben heel benieuwd hoe 'sterk' die density change is en hoe het toestel dan omgaat met de notch en de schermhoeken.
Dit is hoe klein ik het kan krijgen wanneer ik de display size zo laag mogelijk zet in de settings
https://i.imgur.com/8YvVAVx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Maffia171 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:55:
[...]

Dit is hoe klein ik het kan krijgen wanneer ik de display size zo laag mogelijk zet in de settings
https://i.imgur.com/8YvVAVx.png
Thnx! Ziet er zeer goed en werkbaar uit, het verschilt maar een klein beetje van wat ik nu custom heb gefixt op m'n S8+ met 480dpi.
Duidelijk om te zien dat de notificatiebalk zijn eigen hoogte blijft behouden, wat precies is wat ik wil en precies is waar ik anders bang voor was.

Ik weet wat mijn volgende toestel gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 15:45
[...]

Jawel hoor, in de instellingen heb ik (gelukkig) nog gewoon de optie, met oxygen OS 5.xx

Oneplus 3 percentage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yannickie111 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 00:20:
Jawel hoor, in de instellingen heb ik (gelukkig) nog gewoon de optie, met oxygen OS 5.xx

[afbeelding]
Lees de rest van de pagina (het gesprek) nog eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 15:45
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 00:22:
[...]

Lees de rest van de pagina (het gesprek) nog eens.
Haha, wilde mijn post al gaan editen toen ik verder las inderdaad.
Laten we het er op houden dat het al laat is, tijd om te gaan slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-10 21:55

Radeon

Today is a good day to die

Misschien een vraag naar de bekende weg, maar kan de OnePlus6 onderweg met de frequenties van Vodafone?

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
Radeon schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 00:42:
Misschien een vraag naar de bekende weg, maar kan de OnePlus6 onderweg met de frequenties van Vodafone?
Maar natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:07:

Dit kan je gewoon met elk toestel doen in de ontwikkelaarsopties --> minimale breedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 00:59:
[...]

Dit kan je gewoon met elk toestel doen in de ontwikkelaarsopties --> minimale breedte.
Pas sinds Oreo op de S8 volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBNPLM
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 01:49
Uit nieuwsgierigheid Is er iemanddie foto kan maken van de goodies die je kon krijgen bij popup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Jackssonss schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:20:
Ik las erges
[...]

Gebruiken jullie Android Auto met de Oneplus en bevalt dat?
Ik gebruik het op mijn OP3.
Werkt prima. Mijn auto ondersteund geen AA. Dus moet het zo. Vooral voor Spotify erg handig vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayDelft
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:06
[...]

Bij mijn OP 5. Wel hoor. Daar staat het % gewoon bovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayDelft schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 06:29:
Bij mijn OP 5. Wel hoor. Daar staat het % gewoon bovenin.
En wat ik nu voor meer dan 3 keer ga herhalen: heb je de rest van de thread ook gelezen? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerMarco
Yargo schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:15:
@TweakerMarco Is de kwaliteit van de speaker werkelijk van lagere kwaliteit zoals The Tech Chap beweerd, of valt het best mee? Heb je dit al eens kunnen testen? Ik ben enorm aan het twijfelen tussen deze en de S9. Kan maar niet tot een beslissing komen. Ik kom van de S8. Steeds wel tevreden van geweest maar ik ben iemand die altijd een screenprotector gebruik en bij de curved edges van de S8 is het zeer moeilijk een deftige te vinden, die er na x aantal maand nog steeds goed op zit zonder dat de hoekjes los gaan komen. Zo een curved edge is mooi, maar verder voegt het niet zo heel veel toe. Enorm aan het twijfelen :? .
Geluid is prima, maar ben niet een echte audiogeek. Kwam zelf ooit ook van de Samsung, maar zou niet meer terug gaan vanwege de software. Bij Samsung krijg je er een zooi bloatware / dubbele apps bij. OnePlus heeft het wat mij betreft beter voor elkaar met de clean Android en snelle updates.
john milton schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:02:

Settings>Developer Options>Bluetooth Audio codec>LDAC, als het goed is (haal ik van fora over de 5T). Ik overweeg van de iPhone 6 naar Android over te stappen, maar als (trein)forens wil ik zo goed mogelijke draadloze overdracht naar mijn Sony MDR1000X noise cancelling headphones, die nu over AAC werkt en geen AptX HD heeft, maar wel LDAC.

Wat ik begrepen heb, is dat hij niet onder de standaard codecs staat om het wat simpeler te houden, en derhalve onder ontwikkelaarsopties verscholen is.

edit: verduidelijking.
Zojuist gechecked en LDAC staat er tussen als optie die je kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-10 11:45
Wat ik zelf altijd prettig vind, en nu weer met mijn nieuwe OP6 heb gedaan, is: ontwikkelaarsmodus aanzetten in settingsmenu en vervolgens alle animaties op 0,5x IPV 1x zetten. Gaat alles toch net wat sneller.

Heb de navigationbar ook uitgezet en werk met gestures: nog meer scherm! Enige wat ik dan mis is double tap op de rechter multitaskknop: dit zorgt er gelikt voor dat je naar de vorige app ging.

En idd, direct en percentage van batterij in statusbar mis ik... Het is wel te zijn als je je topmenu naar beneden slide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMarco
Croccifixio83 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:25:
[...]

Is dus helemaal geen percentage meer zowel los als in het rondje / balkje. De OnePlus forums staat er ook al vol van (o.a. https://forums.oneplus.co...age-on-status-bar.836924/ ). Als je trouwens zoekt op 'battery percentage' in de settings vind je het wel, maar kan je het niet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedoelen jullie nou dat die switch kapot is of dat de optie er gewoonweg niet is?

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 22-05-2018 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 06-10 22:17
Ik was van plan om voor de op6 midnight 128 te gaan, maar ik begin nu toch te twijfelen of ik niet voor de 256 moet kiezen... De op3 heeft het goed uitgehouden, en als ik niet met een barst in het scherm zat, was ik die nog wel een jaar (Of misschien 2) blijven gebruiken, opslag lijkt me dan wat krapper te worden.

Ik vraag me vooral af hoeveel ruimte 4k video in beslag neemt. Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john milton
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 00:20
Robbiedobbie schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:11:
Ik was van plan om voor de op6 midnight 128 te gaan, maar ik begin nu toch te twijfelen of ik niet voor de 256 moet kiezen...
Ik zou wel uit de voeten kunnen met de 128 Gb, maar aangezien de meerprijs schappelijk is ga ik toch voor de 256 variant. Kan ik zorgeloos al die flac albums erop zetten die niet op spotify staan, offline netflix downloaden etc
Ik vraag me vooral af hoeveel ruimte 4k video in beslag neemt. Iemand hier ervaringen mee?
Wat ik lees is dat rond de 350 mb per minuut, hakt er best in dus. Ik neem het risico en mogelijk ongemak niet voor die vijf tientjes... :)

No(ob) one lives forever

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBNPLM schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 03:52:
Uit nieuwsgierigheid Is er iemanddie foto kan maken van de goodies die je kon krijgen bij popup?
Dat verschilde erg per persoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 06-10 22:17
john milton schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:01:
[...]
Ik zou wel uit de voeten kunnen met de 128 Gb, maar aangezien de meerprijs schappelijk is ga ik toch voor de 256 variant. Kan ik zorgeloos al die flac albums erop zetten die niet op spotify staan, offline netflix downloaden etc
Dit is dus precies waar ik over zit te twijfelen :P
john milton schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:01:
[...]
Wat ik lees is dat rond de 350 mb per minuut, hakt er best in dus. Ik neem het risico en mogelijk ongemak niet voor die vijf tientjes... :)
Dat hakt er inderdaad wel in. Denk dat ik inderdaad de relatief kleine meerprijs dan maar betaal voor zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
Weet iemand hoe je op de one plus 6 het baterij percentage kan weer geven ?
Je kan in het menu enkel kiezen uit een staaf of cirkel..
Pagina: 1 ... 6 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!