Hoewel ik persoonlijk de 6 te weinig selling points vind hebben ten opzichte van mijn 5T, ben ik het helemaal met je eens. Het is altijd hetzelfde verhaaltje: blijf je wachten op het nieuwste model dat in de toekomst zal verschijnen dan koop je uiteindelijk nooit ietsRoaDHouse schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 16:58:
[...]
Mijn voorspelling is dat de 7T nog beter is..... en waarschijnlijk de 8T nog veel beter. Altijd hetzelfde gelul.
Er zijn foto's van de OnePlus 6 en een hoop!
Of nouja, de OnePlus 6 gebruikt dus de Sony IMX519 net als de telefoon waarvan de OnePlus 6 is afgeleid: De OPPO R15. Laat er nou net van die telefoon een uitgebreide review online staan:
https://www.gsmarena.com/...ands_on-review-1742p3.php
Of nouja, de OnePlus 6 gebruikt dus de Sony IMX519 net als de telefoon waarvan de OnePlus 6 is afgeleid: De OPPO R15. Laat er nou net van die telefoon een uitgebreide review online staan:
De Oneplus 6 heeft OIS, dus niet helemaal hetzelfde.Frozen schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 19:07:
En kan anders de beelden processen. Dus zegt nog minder.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Twist schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 19:25:
[...]
De Oneplus 6 heeft OIS, dus niet helemaal hetzelfde.
Dichterbij dan bovenstaande foto's is nog niemand gekomen, dus het geeft in ieder geval al een beeld van wat je ongeveer kunt verwachten.DarkSide schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 19:26:
En kan anders de beelden processen. Dus zegt nog minder.
@Vincent91 Schermhelderheid
Gebrek aan OIS en beter hardware kennis--> software ontwikkeling. (zie sony's eigen toestellen en hoe slecht ze presteren vanwege software tekorten)Frozen schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 19:07:
[ Voor 78% gewijzigd door D0gtag op 19-05-2018 19:38 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Blijkbaar is de OP6 in Spanje te vroeg geleverd door de postFrozen schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 19:30:
[...]
[...]
Dichterbij dan bovenstaande foto's is nog niemand gekomen, dus het geeft in ieder geval al een beeld van wat je ongeveer kunt verwachten.

https://www.reddit.com/r/...taken_with_the_oneplus_6/
https://drive.google.com/...4UpFGI8Q3ufmlatQspyi1XHou
Ook in https://www.reddit.com/r/..._op6_in_real_life_how_is/ wat discussie van mensen die hem al hebben over de camera.
De sensor/aperature verandert niet zomaar dus je kunt goed zien hoeveel licht de sensor opvangt. Aangezien dat een van de belangrijkste elementen is bij een foto met weinig licht, zeggen de foto's vrij veel: De camera zuigt in low-light conditions vergeleken met de S7/S8/S9.D0gtag schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 19:30:
@Vincent91 Schermhelderheid
[...]
Gebrek aan OIS en beter hardware kennis--> software ontwikkeling. (zie sony's eigen toestellen en hoe slecht ze presteren vanwege software tekorten)
Thanks! Ik hoopte al op zoiets!Twist schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 19:35:
[...]
Blijkbaar is de OP6 in Spanje te vroeg geleverd door de post![]()
https://www.reddit.com/r/...taken_with_the_oneplus_6/
https://drive.google.com/...4UpFGI8Q3ufmlatQspyi1XHou
Ook in https://www.reddit.com/r/..._op6_in_real_life_how_is/ wat discussie van mensen die hem al hebben over de camera.
[ Voor 30% gewijzigd door Frozen op 19-05-2018 19:50 ]
Een heel mooi toestel. Tijd om over te schakelen van mijn nexus 6P naar OnePlus 6.
Kan me helemaal vinden in de design keuzes:
Kan me helemaal vinden in de design keuzes:
- Wireless charging is overrated. Heb het zelf haast nooit gebruikt. Ik verkies snel opladen via kabel.
- Waterproof certificatie is voor mij niet nodig zolang ik er maar in de regen mee kan lopen.
- De notch is geen issue omdat je als gebruiker kan kiezen of je hem wil of niet. Zelf heb ik liever meer schermruimte.
- Zalig de snelle, geoptimaliseerde software met snelle updates.
- Camera: even afwachten tot de reviews uit zijn voor praktijkervaring.
Niet helemaal correct: https://newatlas.com/what...mage-stabilization/42212/Frozen schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 19:50:
De sensor/aperature verandert niet zomaar dus je kunt goed zien hoeveel licht de sensor opvangt. Aangezien dat een van de belangrijkste elementen is bij een foto met weinig licht, zeggen de foto's vrij veel: De camera zuigt in low-light conditions vergeleken met de S7/S8/S9.
What this means for smartphone photographers toting OIS devices, is that they're able to use their camera in situations where they wouldn't normally have been able to handhold a blur-free shot. This could be a lower light setting, shooting a close-up, or generally anytime you'd otherwise notice camera shake.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Hoe dan ook wordt de hoeveelheid licht die per seconde omgezet wordt naar informatie niet meer. Wel kan de shutter langer open blijven staan waardoor er meer licht op de sensor valt op de zelfde locatie door middel van de OIS. OIS is dus weldegelijk belangrijk, maar dat zorgt er niet voor dat de camerasensor minder belangrijk is of veel minder gaat zeggen over de fotokwaliteit.Anonymoussaurus schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:02:
[...]
Niet helemaal correct: https://newatlas.com/what...mage-stabilization/42212/
[...]
OIS zorgt ervoor dat de sluitertijden omhoog kan zonder daarbij blur te krijgen met andere woorden: de lens kan langer openblijven om (meer) licht op te vangen, waardoor de isowaarde omlaag kan (minder ruis) of heldere foto door toename opgevangen licht. En dan nogmaals over software.....Frozen schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 19:50:
[...]
De sensor/aperature verandert niet zomaar dus je kunt goed zien hoeveel licht de sensor opvangt. Aangezien dat een van de belangrijkste elementen is bij een foto met weinig licht, zeggen de foto's vrij veel: De camera zuigt in low-light conditions vergeleken met de S7/S8/S9.
De pixel 2xl heeft een IMX362 deze toestellen ook alleen produceren beduidend minder goede resultaten met (een aantal) gelijke diafragma's (zoals de Nokia 7plus).
Software is tegenwoordig het belangrijkste element. Niet hardware alleen.
Klopt het aantal seconden gaat omhoog... Ooit afgevraagd waarom niet iedereen gewoon een 1.2 lens heeft? Er zitten ook nadelen aan. Ik vind de foto's van de oneplus die ik momenteel gezien heb gewoon meer dan prima (komend van een s7 edge)..Frozen schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:07:
[...]
Hoe dan ook wordt de hoeveelheid licht die per seconde omgezet wordt naar informatie niet meer. Wel kan de shutter langer open blijven staan waardoor er meer licht op de sensor valt op de zelfde locatie door middel van de OIS. OIS is dus weldegelijk belangrijk, maar dat zorgt er niet voor dat de camerasensor minder belangrijk is of veel minder gaat zeggen over de fotokwaliteit.
[ Voor 27% gewijzigd door D0gtag op 19-05-2018 20:12 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Ja klopt, daarom zei ik ook 'niet helemaal correct'Frozen schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:07:
Hoe dan ook wordt de hoeveelheid licht die per seconde omgezet wordt naar informatie niet meer. Wel kan de shutter langer open blijven staan waardoor er meer licht op de sensor valt op de zelfde locatie door middel van de OIS. OIS is dus weldegelijk belangrijk, maar dat zorgt er niet voor dat de camerasensor minder belangrijk is of veel minder gaat zeggen over de fotokwaliteit.
Software is zeker belangrijk maar de natuurkunde (hardware) geeft de harde limieten aan. Er kan namelijk niet meer licht op een sensor vallen of hij moet langer open blijven staan.D0gtag schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:09:
[...]
OIS zorgt ervoor dat de sluitertijden omhoog kan zonder daarbij blur te krijgen met andere woorden: de lens kan langer openblijven om (meer) licht op te vangen, waardoor de isowaarde omlaag kan (minder ruis) of heldere foto door toename opgevangen licht. En dan nogmaals over software.....
De pixel 2xl heeft een IMX362 deze toestellen ook alleen produceren beduidend minder goede resultaten met (een aantal) gelijke diafragma's (zoals de Nokia 7plus).
Software is tegenwoordig het belangrijkste element. Niet hardware alleen.
Over het algemeen gaat het zo:
Licht komt binnen en valt op de sensor (natuurkunde/hardware), wat noise reduction wordt toegevoegd en wat andere softwarematige trucjes, dat is vervolgens de foto. Het is niet alsof de software magisch gaat herkennen hoe een bepaalde boom eruit ziet en aan de hand van deze boom je foto gaat photoshoppen.
De hardware zegt dus heel erg veel over de mogelijkheden van een camera. Hoeveel eruit die mogelijkheden wordt geperst hangt af van de software. Daarmee is de hardware primair en de software secundair.
De pixel2 xl word gezien als een van de beste camera sensoren = f1.8 12mp
S9 =f1.5 met 12mp
De op6 is f1.7 met 16MP
(allemaal zelfde sensor grootte)
In jou wereld is de s9 per definitie het beste, maar met de op6 kan je ook downsampelen
Dat algoritme tegen ruis bepaald hoeveel detail je behoudt en hoeveel olie schilderij je overhoudt in lowlight.
En goed algoritme kan je detail behouden en ruis verminderen, dat is de kracht van software.
Een goed algoritme zal de te lichte delen uit de foto herkennen en de foto niet over of onder belichten, dat maakt goede software.
Verder heeft de op6 de laatste gen. van sony sensors. Natuurkundig heb je een constante, maar de omzetting gebeurd nu eenmaal efficiënter bij nieuwere generaties. De oppo heeft oudere software en lag de focus niet bij de camera (xda zijn genoeg aps te vinden die een kut camera goed maken)
De oppo zie je duidelijk de olie schilderij bij foto's met low light = te agressieve ruis reductie.
Verder is de kracht van de soc ook nog is belangrijk de sd845 geeft veel meer mogelijkheid om de data realtime te bewerken dan de SD660 in de oppo r15
Dan heb je nog de lens, de ene f1.8 is de andere f1.8 niet.
-----------------------------------------------------------------------
Heel veel variabelen en een aantal die sowieso al positief zijn voor de op6
Ok zal het nogmaals zeggen: sony maakt de beste sensoren, maar hun toepassing in camera toestellen is elke keer de zelfde onzin. Kansloos t.a.v. de concurrentie.
Succes verder.
(machine learning doet dit trouwens wel, dit heet portret modus (mask maken van persoon of boom) of camera modus bij p20pro waarbij hij het beeld aanpast aan wat hij ziet).
S9 =f1.5 met 12mp
De op6 is f1.7 met 16MP
In jou wereld is de s9 per definitie het beste, maar met de op6 kan je ook downsampelen
Dat algoritme tegen ruis bepaald hoeveel detail je behoudt en hoeveel olie schilderij je overhoudt in lowlight.
En goed algoritme kan je detail behouden en ruis verminderen, dat is de kracht van software.
Een goed algoritme zal de te lichte delen uit de foto herkennen en de foto niet over of onder belichten, dat maakt goede software.
Verder heeft de op6 de laatste gen. van sony sensors. Natuurkundig heb je een constante, maar de omzetting gebeurd nu eenmaal efficiënter bij nieuwere generaties. De oppo heeft oudere software en lag de focus niet bij de camera (xda zijn genoeg aps te vinden die een kut camera goed maken)
De oppo zie je duidelijk de olie schilderij bij foto's met low light = te agressieve ruis reductie.
Verder is de kracht van de soc ook nog is belangrijk de sd845 geeft veel meer mogelijkheid om de data realtime te bewerken dan de SD660 in de oppo r15
Ok zal het nogmaals zeggen: sony maakt de beste sensoren, maar hun toepassing in camera toestellen is elke keer de zelfde onzin. Kansloos t.a.v. de concurrentie.
Dit soort onzin beweringen heeft niemand wat aan, ik probeer je simpel uit te leggen hoe het werkt, wat OIS doet en waarom het relevant is, ga jij net doen alsof je het aan mij moet uitleggen, lekker kinderachtig weerFrozen schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:16:
[...]
Het is niet alsof de software magisch gaat herkennen hoe een bepaalde boom eruit ziet en aan de hand van deze boom je foto gaat photoshoppen.
(machine learning doet dit trouwens wel, dit heet portret modus (mask maken van persoon of boom) of camera modus bij p20pro waarbij hij het beeld aanpast aan wat hij ziet).
Ben nu toch een beetje aan het twijfelen over de OnePlus 6 vanwege de camera. Vindt het een beetje raar dat er een embargo op de camera beelden zit t/m maandag. Zou die zo slecht zijn of softwarematig gewoon nog niet op tijd af o.i.d.?
Ik snap hoe het werkt, maar we hebben beiden een andere mening. Ik vertel je dat het de hardware is die aangeeft waar de limieten liggen en dat de software probeert zoveel mogelijk uit die limieten te halen. Daarmee is de hardware een belangrijke peiler voor wat er met de camera mogelijk is. Dat is nou eenmaal hoe het in elkaar zit, zoek maar eens wat boeken over astronomie als je heel erg geinteresseerd bent in dit onderwerp.D0gtag schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:58:
De pixel2 xl word gezien als een van de beste camera sensoren = f1.8 12mp
S9 =f1.5 met 12mp
De op6 is f1.7 met 16MP
In jou wereld is de s9 per definitie het beste, maar met de op6 kan je ook downsampelen![]()
[...]
Dit soort onzin beweringen heeft niemand wat aan, ik probeer je simpel uit te leggen hoe het werkt, wat OIS doet en waarom het relevant is, ga jij net doen alsof je het aan mij moet uitleggen, lekker kinderachtig weerSucces verder.
Ik denk dat het is zodat bedrijven tweemaal over de OnePlus schrijven en ze dus tweemaal in de spotlight komen. De camera kan inderdaad minder licht opvangen dan camera's in de S7, S8, S9, Pixel 2 XL et cetera, dus low-light zal het wel minder presteren dan de eerdergenoemde. Hier staan wat foto's gemaakt met de OnePlus 6, dan kan je zelf alvast beslissen: https://drive.google.com/...4UpFGI8Q3ufmlatQspyi1XHouTweakerMarco schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 21:12:
Ben nu toch een beetje aan het twijfelen over de OnePlus 6 vanwege de camera. Vindt het een beetje raar dat er een embargo op de camera beelden zit t/m maandag. Zou die zo slecht zijn of softwarematig gewoon nog niet op tijd af o.i.d.?
Ik heb in ieder geval 6/64 gehaald.
Bekijk de review van oppo R15 dan weet je ook hoe de camera van oneplus 6 is....elke jaar zijn dezelfde onderdelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Amaze86 op 19-05-2018 21:31 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Heb je de discussie wel gelezen of niet? Er is al een paar keer gezegd dat dat niet zo heel veel zegt. Tuurlijk zegt het wat, maar niet alles. Ik zou de pagina nog eens opnieuw doornemen. Sowieso is niet alles hetzelfde, zoals de achterkant en de SoC, dus klopt helemaal niet wat je zegt.Amaze86 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 21:22:
Bekijk de review van oppo R15 dan weet je ook hoe de camera van oneplus 6 is....elke jaar zijn dezelfde onderdelen.
En sowieso zou ik mij niet teveel zorgen maken: de Google Camera port die uit gaat komen doet het echt veel beter. Met m'n OnePlus 3 al heel veel mooie foto's geschoten, dus de bottleneck was bij mij duidelijk de software. Aangezien de OnePlus Camera geen HDR+ ondersteunt. Hier wat samples:TweakerMarco schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 21:12:
https://forums.oneplus.co...hdr.694591/#post-17195993
[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 19-05-2018 21:50 ]
Dat zie je veel vaker, tevens heeft OnePlus gezegd dat verschillende functies pas ná de release zouden worden toegevoegd met software-updates, waaronder slowmotion / bokeh-effect bij frontcam en dergelijke. Toestellen hebben dan ook al verschillende software-updates gekregen. Benchmarks zijn er ook nog niet enzo.TweakerMarco schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 21:12:
Vindt het een beetje raar dat er een embargo op de camera beelden zit t/m maandag.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hmmm als ik die foto's van die spaanse link bekijk, dan zie ik op zijn minst geen aquarel effect. Ik zie wel in de out of focus area's wat smoothening/softness maar op zich ziet dit er toch gewoon goed uit of zeg ik wat geks?
EDIT: nevermind i was wrong:
https://i.imgur.com/BrEGXL8.jpg
https://i.imgur.com/m3dynwn.jpg
https://i.imgur.com/nWnXCqe.jpg
He man, wat jammer nou
Had gehoopt dat ze dat effect nu na 7 maanden OP5T gevoerd te hebben inmiddels wel gefixed hadden.
EDIT: nevermind i was wrong:
https://i.imgur.com/BrEGXL8.jpg
https://i.imgur.com/m3dynwn.jpg
https://i.imgur.com/nWnXCqe.jpg
He man, wat jammer nou
[ Voor 36% gewijzigd door Deathchant op 19-05-2018 22:21 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
* CLB CLB een afspraak maken voor een nieuwe bril?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Iemand enig idee hoe diegenen in het bezit van een launch ticket aanspraak kunnen maken op de tijdens het event beloofde gratis Wireless Bullets bij aankoop van een OnePlus 6?
Vanaf hier verder lezen:Autodrop schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:42:
Iemand enig idee hoe diegenen in het bezit van een launch ticket aanspraak kunnen maken op de tijdens het event beloofde gratis Wireless Bullets bij aankoop van een OnePlus 6?
ppiimm123 in "[OnePlus 6] Ervaringen & Discussie"
Hoi!
Ik ben nog wel benieuwd hoeveel ruimte er tussen de vingerafdrukscanner en de oplaadpoort zit. Als oneplus geen draadloos laden inbouwd doe ik het zelf wel met een hoesje & adapter. Als het past teminste, anders ga ik lekker voor een Xiaomi Mi Mix 2S. Practisch dezelfde specs maar met WEL draadloos laden (alleen dan weer geen 3.5mm jack, maargoed die gebruik ik al een tijdje niet meer).
PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition
Ben ik ook wel benieuwd naar, volgens @CLB zit er geen voucher in de goodybag, dus gaat het òf via de gescande tickets òf een mail naar alle tickethouders.Autodrop schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:42:
Dat denk ik althans, maar ik heb nog niets ontvangen.
Wellicht CLB inmiddels wel.
Not yet, zal eens info'en.Shanquish schreef op zondag 20 mei 2018 @ 07:02:
Ben ik ook wel benieuwd naar, volgens @CLB zit er geen voucher in de goodybag, dus gaat het òf via de gescande tickets òf een mail naar alle tickethouders. [...] Wellicht CLB inmiddels wel.
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 20-05-2018 11:28 ]
Ik heb even lopen grasduinen op het OP forum, en ik kwam een post tegen:
Free Oneplus Bullets Wireless - also on PopUps?
waarbij iemand claimt een mail met een code te hebben ontvangen.
Vond ik ook toevallig, dan zal het wel tochShanquish schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:24:
Ik heb even lopen grasduinen op het OP forum, en ik kwam een post tegen
[...]
waarbij iemand claimt een mail met een code te hebben ontvangen.
Precies, alleen is het dan nog de vraag of het naar iedereen met een kaartje wordt gestuurd of alleen die daadwerkelijk hun kaartje hebben laten scannen aan de deur.
Ben toch wel erg benieuwd naar de look en feel
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Op dat laatste heb ik nog geen antwoord, maar de mail met code heeft als titel: "Thank you for joining the London launch"Shanquish schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:32:
Precies, alleen is het dan nog de vraag of het naar iedereen met een kaartje wordt gestuurd
of alleen die daadwerkelijk hun kaartje hebben laten scannen aan de deur.
Heeft de Oneplus 6 eigenlijk een notificatie LED?
Yes, is verwerkt in de 'notch'RutgerFR schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:43:
Heeft de Oneplus 6 eigenlijk een notificatie LED?

Nou, ik heb 'm zojuist bij Mobiel.nl besteld hoor.. Ben heel erg benieuwd! Na wat passen en meten over wat het beste bij mij past toch voor de 8GB RAM, 128GB geheugen Mirror-Black gegaan.
Dat zal best even wennen zijn na zo'n 5 jaar iOS.
Dat zal best even wennen zijn na zo'n 5 jaar iOS.
Voor mij was het heel erg moeilijk om dit filmpje van de OnePlus6 helemaal uit te kijken 
Krijg er koude rillingen van.
YouTube: OnePlus 6 Durability Test! - Scratch, Burn, and BEND tested
Krijg er koude rillingen van.
YouTube: OnePlus 6 Durability Test! - Scratch, Burn, and BEND tested
Had niet anders verwacht, anders zou jij hem nooit hebben aangeschaft
Hier wordt het een 64GB met Dbrand camo skin denk ik, vermoedelijk met oranje logo cutout
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Mag ik vragen waarom de 6GB en niet de 8? Camo skin is een goed idee!
Maardiweb schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:38:
[...]
Hier wordt het een 64GB met Dbrand camo skin denk ik, vermoedelijk met oranje logo cutout
Ik heb genoeg aan 64 GB en ik verwacht dat het verschil tussen 6 en 8 GB RAM niet te merken is. Het RAM geheugen is hierdoor minder relevant dan de opslagdaanvanderuit schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:46:
Mag ik vragen waarom de 6GB en niet de 8? Camo skin is een goed idee!
[...]
Precies zo dacht ik er ook overMaardiweb schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:53:
[...]
Ik heb genoeg aan 64 GB en ik verwacht dat het verschil tussen 6 en 8 GB RAM niet te merken is. Het RAM geheugen is hierdoor minder relevant dan de opslagIk ga hem bij OP zelf bestellen maar wacht nog even de review van T.net af.
* CLB loopt al een half jaar met een Nokia 8, zonder notificatieledje... Het is wel lastig, dat welMaardiweb schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:38:
Juist
. Ik vind de opslag toch wel belangrijk en de extra RAM is mooi meegenomen. Ik kan niet wachten!
Maardiweb schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:53:
[...]
Ik heb genoeg aan 64 GB en ik verwacht dat het verschil tussen 6 en 8 GB RAM niet te merken is. Het RAM geheugen is hierdoor minder relevant dan de opslagIk ga hem bij OP zelf bestellen maar wacht nog even de review van T.net af.
Let vooral ook op het verschil in software: MIUI vs OxygenOS en de verschillen in updatebeleid tussen de merken.Gelunox schreef op zondag 20 mei 2018 @ 00:34:
Ik ben nog wel benieuwd hoeveel ruimte er tussen de vingerafdrukscanner en de oplaadpoort zit. Als oneplus geen draadloos laden inbouwd doe ik het zelf wel met een hoesje & adapter. Als het past teminste, anders ga ik lekker voor een Xiaomi Mi Mix 2S. Practisch dezelfde specs maar met WEL draadloos laden (alleen dan weer geen 3.5mm jack, maargoed die gebruik ik al een tijdje niet meer).
Op basis van onderstaande foto kun je vrij gemakkelijk de ruimte tussen de vingerafdukscanner en de onderkant van de telefoon schatten/berekenen; de telefoon is 155,7mm hoog.

Nda in India is lifted dus de eerste reviews druppelen binnen 
YouTube: OnePlus 6 Review: Deserves the Hype?

Dance Dance Revolution
Op 5:48 zie je dat de camera scheef filmt bij 4k 30fps. Ik ben benieuwd of dit bij alle toestellen zo isKabuto_Raiger schreef op maandag 21 mei 2018 @ 05:49:
Nda in India is lifted dus de eerste reviews druppelen binnen
TBH geen idee, misschien dat degene die de tweakers review doet dat aan ons kan vertellenStecaGrid schreef op maandag 21 mei 2018 @ 07:26:
[...]
Op 5:48 zie je dat de camera scheef filmt bij 4k 30fps. Ik ben benieuwd of dit bij alle toestellen zo is
Dance Dance Revolution
Op de verkoop versies zit her scherm er waarschijnlijk scheef in zodat het recht lijktStecaGrid schreef op maandag 21 mei 2018 @ 07:26:
[...]
Op 5:48 zie je dat de camera scheef filmt bij 4k 30fps. Ik ben benieuwd of dit bij alle toestellen zo is
ach het is weer eens wat anders dan het scherm er ondersteboven in plaatsen denk ikHaseMike schreef op maandag 21 mei 2018 @ 07:49:
[...]
Op de verkoop versies zit her scherm er waarschijnlijk scheef in zodat het recht lijktMisschien toch maar even wachten met kopen
Dance Dance Revolution
Hoe laat komt de tweakers review online ? Bij de pop up store staat gewoon nu al een rij van 20 man die daar voor de deur hebben geslapen 😂
Omdat 't bij 60 fps of 1080p niet zo lijkt, is het dan niet iets softwarematigs?
ja ja ;-) Ben ook wel benieuwd naar de Tweakers review.jokko schreef op maandag 21 mei 2018 @ 07:56:
Hoe laat komt de tweakers review online ? Bij de pop up store staat gewoon nu al een rij van 20 man die daar voor de deur hebben geslapen 😂
wow xDjokko schreef op maandag 21 mei 2018 @ 07:56:
zal hem zelf prolly gewoon via de site bestellen, Studentenkorting voor de yay enzo
Dance Dance Revolution
OnePlus 6 reviews:
Android Authority
https://www.androidauthority.com/oneplus-6-review-864739/
YouTube: OnePlus 6 Review: The New Nexus
Android Central
YouTube: OnePlus 6 Review: Best Budget Flagship in 2018
Linus Tech Tips
YouTube: OnePlus 6 Review - Top Notch!
The Verge
YouTube: OnePlus 6 review
Pocketnow
YouTube: OnePlus 6 Review: This is "The One"
Android Authority
https://www.androidauthority.com/oneplus-6-review-864739/
Android Central
YouTube: OnePlus 6 Review: Best Budget Flagship in 2018
Linus Tech Tips
The Verge
Pocketnow
YouTube: OnePlus 6 Review: This is "The One"
You tube begint iig vol te lopen.
LTT etc hebben hun videos on line staan
LTT etc hebben hun videos on line staan
Belangrijkste review (tweakers natuurlijk) staat online:
reviews: OnePlus 6 - Blinkt uit in zijn eenvoud
reviews: OnePlus 6 - Blinkt uit in zijn eenvoud
[ Voor 5% gewijzigd door TweakerMarco op 21-05-2018 08:28 ]
Nu al haha 🙈 ik ben er zelf pas een half uur voor de opening ben ik bang, hoop echt dat ik niet voor niks heen ga 😅jokko schreef op maandag 21 mei 2018 @ 07:56:
Hoop het ook voor je, ik wil zelf de witte dus voor mij heeft het weinig zin om er naar toe te gaan.reinierkramer schreef op maandag 21 mei 2018 @ 08:53:
[...]
Nu al haha 🙈 ik ben er zelf pas een half uur voor de opening ben ik bang, hoop echt dat ik niet voor niks heen ga 😅
Dan heb je idd nog even geduld nodig 😉 ik zou eerst ook eerder heen gaan , maar ga nu met wat vrienden heen en die konden niet eerder.Shanquish schreef op maandag 21 mei 2018 @ 08:57:
[...]
Hoop het ook voor je, ik wil zelf de witte dus voor mij heeft het weinig zin om er naar toe te gaan.
Ik koop hem wel gewoon online.
Weet iemand wat de levertijd is als je hem online besteld en wanneer je hem nu echt online kan bestellen want overal staat iets anders..
voor levertijden en prijs informatie hebben we een eigen topic, zie: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen gelieve deze discussie niet in dit topic te voeren
Weet iemand wat de levertijd is als je hem online besteld en wanneer je hem nu echt online kan bestellen want overal staat iets anders..
voor levertijden en prijs informatie hebben we een eigen topic, zie: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen gelieve deze discussie niet in dit topic te voeren
[ Voor 36% gewijzigd door Bullet NL op 21-05-2018 12:33 ]
och, m'n OP3 werkt nog prima, die paar extra dagen moeten ook vast lukkenreinierkramer schreef op maandag 21 mei 2018 @ 09:20:
[...]
Dan heb je idd nog even geduld nodig 😉 ik zou eerst ook eerder heen gaan , maar ga nu met wat vrienden heen en die konden niet eerder.
Niet te missen, in koeienletters op de frontpage van Oneplus;jokko schreef op maandag 21 mei 2018 @ 09:31:
Ik koop hem wel gewoon online.
Hoe lang het duurt voordat je hem hebt weet niemand zeker uiteraard. Ze zullen het best druk krijgen vermoed ik met al die goede reviews.Vanaf € 519 | 22 mei om 10 AM CEST
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Dat maakt mij op zich niet zo veel uit, ik ben noggal van het de telefoon dezelfde avond dat ie binnen is nog voorzien van een custom rom. Iets wat wat meer tegen stock android aan zit. Gapps flash ik zelf en ik heb m'n eigen launcher waar ik voor de pro versie betaald heb.tuk2008 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 18:24:
Let vooral ook op het verschil in software: MIUI vs OxygenOS en de verschillen in updatebeleid tussen de merken.
PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition
Mits je 'm daar besteltwestergas schreef op maandag 21 mei 2018 @ 09:37:
Niet te missen, in koeienletters op de frontpage van Oneplus;
Available in 2 days
dus niet morgen beschikbaar

dus niet morgen beschikbaar
nu is er een update geweest ,maar in india kan je hem al bestellen
[ Voor 64% gewijzigd door Vincent91 op 21-05-2018 10:03 ]
Uit de t.net review:
(dit zeg ik niet omdat ik biased ben, als de camera ruk was van de op6 was het een p20p of een s9 geworden)
Water test video :)
Ik vind de op6 in normaal licht betere foto's maken dan de p20 die constant de kleur/contrast aanpast om het mooier te maken. Ook bij weinig licht vind ik de op6 uitstekend -voor de prijs.OnePlus mag trots zijn op de vooruitgang die het heeft geboekt, vooral bij slechte lichtomstandigheden, door het integreren van optische stabilisatie, een grotere sensor en pixels, en betere algoritmes. Toch is de Galaxy S9 nog altijd een maatje te groot bij weinig licht[/b].
(dit zeg ik niet omdat ik biased ben, als de camera ruk was van de op6 was het een p20p of een s9 geworden)
ik vind water resistant overschat. hoeveel mensen maken films in onderwater met hun toestel?D0gtag schreef op maandag 21 mei 2018 @ 10:11:
Uit de t.net review:
[...]
Ik vind de op6 in normaal licht betere foto's maken dan de p20 die constant de kleur/contrast aanpast om het mooier te maken. Ook bij weinig licht vind ik de op6 uitstekend -voor de prijs.
Tuurlijk is het handig als het even in water valt en niks gebeurt maar verder dan dat is in mijn ogen minder belangrijk.
Precies. En ik denk dat ze weer geld en moeite bespaard hebben met het niet kopen van een IP rating. Zo lang mijn telefoon niet kapot gaat als het regent of als er een keertje wat water overheen komt, ben ik tevreden!
lighting_ schreef op maandag 21 mei 2018 @ 10:28:
[...]
ik vind water resistant overschat. hoeveel mensen maken films in onderwater met hun toestel?
Tuurlijk is het handig als het even in water valt en niks gebeurt maar verder dan dat is in mijn ogen minder belangrijk.
Ook inmiddels in de rij in Utrecht.
Moet wel een 250~300 man voor laten gaan...
Moet wel een 250~300 man voor laten gaan...
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ben bang van wel er staan nu al 250+ mensenreinierkramer schreef op maandag 21 mei 2018 @ 08:53:
[...]
Nu al haha 🙈 ik ben er zelf pas een half uur voor de opening ben ik bang, hoop echt dat ik niet voor niks heen ga 😅
Hey iedereen. Ikzelf heb momenteel nog mijn oneplus 3 sedert release, en heb vorige week direct na de voorstelling ook de OP6 besteld in de 128gb uitvoering plus een hoesje en screenprotector. Dit alles kom ik net boven de 600 euro uit, en zie nu dat ik eigenlijk een Galaxy S9 kan krijgen voor 50 euro meer...
Nu ben ik geneigd mijn OP te cancelen, of zou dat idioot zijn?
Groeten!
Groeten!
Als je lekker 9 maanden op een major Android update wilt wachten, moet je zeker cancellen. Totaal niet te vergelijken toestellen, TouchWiz vs zo goed als stock experience.Volder_Be schreef op maandag 21 mei 2018 @ 11:06:
Hey iedereen. Ikzelf heb momenteel nog mijn oneplus 3 sedert release, en heb vorige week direct na de voorstelling ook de OP6 besteld in de 128gb uitvoering plus een hoesje en screenprotector. Dit alles kom ik net boven de 600 euro uit, en zie nu dat ik eigenlijk een Galaxy S9 kan krijgen voor 50 euro meer...
Groeten!
Zonder problemen bootloader, custom roms en kernels flashen of 0x1 op Samsung waar je toestel half waardeloos door wordt.
S9 iets betere camera, waterdicht en draadloos opladen. Afwegingen die je zelf moet maken...
Wel appels met appels vergelijken.... wat kost 128 GB in de S9, en je moet er een screenprotector en hoesje bij optellen. Ik zit een heel klein beetje met het zelfde dilemma, maar ben zo tevreden over mn OP5T dat ik zeker nav de Tweakers review met extra veel plezier uitkijk naar mijn OP6.Volder_Be schreef op maandag 21 mei 2018 @ 11:06:
Groeten!
Dat is echt niet best 😅 nou hopen op het beste.leonardeilander schreef op maandag 21 mei 2018 @ 11:04:
[...]
Ben bang van wel er staan nu al 250+ mensen
De Screenprotector kun je sowieso cancellen, die zit er standaard al opVolder_Be schreef op maandag 21 mei 2018 @ 11:06:
Groeten!
Hoi!
Tja het is maar wat je belangrijker vindt. Op v&a zijn s9's te halen voor rond de 550 nieuw. De s9 is zeker het meest feature rijke toestel. Betere camera, draadloos laden, beter scherm. Alleen voor de op6 valt ook zeker wat te zeggen: groter scherm, betere accuduur, snellere SD 845 (de exynoss is wat minder dan de SD). Wat je echter van het theoretische snelheidsverschil gaat merken... Beide toestellen zijn erg snel. Daarbij is software een persoonlijk verschil. Ik gooi op elk toestel sowieso nova erover heen. Kortom; wat vind jij belangrijk? Het zijn beiden top toestellen waarbij Samsung natuurlijk door de introductie prijs iets minder concessies heeft hoeven doen.Volder_Be schreef op maandag 21 mei 2018 @ 11:06:
Groeten!
Van plastic, terwijl de los verkrijgbare van OnePlus zelf van glas is, just a noteEWK schreef op maandag 21 mei 2018 @ 11:51:
De screenprotector kun je sowieso cancellen, die zit er standaard al op.
Oh echt joh, doen ze nu ook weer iets met uitdelen van nummertjes?leonardeilander schreef op maandag 21 mei 2018 @ 11:04:
[...]
Ben bang van wel er staan nu al 250+ mensen
De 6 komt toch wel erg goed uit de review van The Tech Chap...
YouTube: OnePlus 6 Review - Best Android Phone So Far? | The Tech Chap
Ik lees nou niks terug of dat aquarel effect nou weg is. In mijn vorige post zag ik nog plaatjes van lowlight verschijnen die dat smudgen nog wel had...
wat jammer van die 2e camera ook... Ik wou dat men zou stoppen met dat diepteeffect, bij de HTC one m8 werkte 't al niet en ik heb 't idee dat er niet echt enorm veel animo voor is. Zet dan gewoon een telelensje vóór je 2e camera zoals de s9+, kwestie van ander geslepen glaasjes, dan is je 2e camera nog nuttig.
Dan zie je in de review ook maar weer dat oled qua helderheid niet altijd beter is.... het LCD scherm van de Huawei is én helderder én heeft een lagere minimum helderheid, zo ook voor de reguliere htc U11. Ik ben sowieso nog niet overtuigd dat oled "per definitie" beter is dan LCD.
Overigens, dit is echt een beetje een gekke vraag: als je in een tekstveld je cursor verplaatst, dan krijg je bij de meeste telefoons zo'n vergrootglaasje te zien om te helpen bepalen waar je met je cursor zit.... Dit heb ik met mijn htc's nooit gehad. Zit deze functionaliteit in de schil en zo ja zit dit dan ook in de op6 schil?
wat jammer van die 2e camera ook... Ik wou dat men zou stoppen met dat diepteeffect, bij de HTC one m8 werkte 't al niet en ik heb 't idee dat er niet echt enorm veel animo voor is. Zet dan gewoon een telelensje vóór je 2e camera zoals de s9+, kwestie van ander geslepen glaasjes, dan is je 2e camera nog nuttig.
Dan zie je in de review ook maar weer dat oled qua helderheid niet altijd beter is.... het LCD scherm van de Huawei is én helderder én heeft een lagere minimum helderheid, zo ook voor de reguliere htc U11. Ik ben sowieso nog niet overtuigd dat oled "per definitie" beter is dan LCD.
Overigens, dit is echt een beetje een gekke vraag: als je in een tekstveld je cursor verplaatst, dan krijg je bij de meeste telefoons zo'n vergrootglaasje te zien om te helpen bepalen waar je met je cursor zit.... Dit heb ik met mijn htc's nooit gehad. Zit deze functionaliteit in de schil en zo ja zit dit dan ook in de op6 schil?
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Echt heel irritant dat die reviews dan ook zo subjectief zijn. ARS is behoorlijk negatief: https://arstechnica.com/g...t-but-still-a-good-value/dafmay schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:18:
De 6 komt toch wel erg goed uit de review van The Tech Chap...![]()
"A smaller fingerprint reader than last year"Maardiweb schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:36:
[...]
Echt heel irritant dat die reviews dan ook zo subjectief zijn. ARS is behoorlijk negatief: https://arstechnica.com/g...t-but-still-a-good-value/
Die is net zo groot als bij alle andere mobiles snap het negatieve punt hiervan niet?
"OnePlus switched to a glass back and didn't add wireless charging, so this is a straight downgrade over last year."
"OnePlus stood out with a metal back, but now it's just another fragile glass phone."
ze trappen eigenlijk vooral om deze punten het ding de grond in
Ben ik zeker met je eens!Deathchant schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:22:
Ik ben sowieso nog niet overtuigd dat oled "per definitie" beter is dan LCD.
Heb nu een tijd gelopen met een 5,3" LCD-paneel met 2560x1440 pixels, heerlijk. Dit scherm geeft de kleuren dan gesatureerder weer, zwart is nog dieper en mooier, resolutie is een stap lager, pixel lay-out is beetje meh.
Enige waar ik nog over twijfel is de grootte van het apparaat. Ik heb nu een Galaxy S6 en heb het niet zo op grote telefoons. Laatst kwam ik iemand tegen met een OP 3 en toen ik mijn S6 daar op legde zag ik niet echt een verschil, dus vond de 3 wel een mooi formaat hebben. Een iphone 8 (of 6? ik weet het niet meer) plus vind ik bijvoorbeeld echt te groot..
Nu is de 3 volgens mij vrijwel exact even groot als de 6, dus zou ik geen problemen moeten hebben met de grootte toch? Of heb ik dan de maat van de 3 ten opzichte van mijn S6 verkeerd ingeschat?
Nu is de 3 volgens mij vrijwel exact even groot als de 6, dus zou ik geen problemen moeten hebben met de grootte toch? Of heb ik dan de maat van de 3 ten opzichte van mijn S6 verkeerd ingeschat?
Dat kan je gewoon opzoeken toch?Maardiweb schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:53:
OP3: 152,7 x 74,7 x 7,4
OP6: 155,7 x 75,4 x 7,75
S6: 143,4 x 70,5 x 6,8
De Oneplus 3 en 6 zijn inderdaad redelijk gelijk qua afmetingen, de S6 is wel 1,2 cm korter en 0,5 cm minder breed dan de 6.
Als ik de maten vergelijk hier:Maardiweb schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:53:
Enige waar ik nog over twijfel is de grootte van het apparaat. Ik heb nu een Galaxy S6 en heb het niet zo op grote telefoons. Laatst kwam ik iemand tegen met een OP 3 en toen ik mijn S6 daar op legde zag ik niet echt een verschil, dus vond de 3 wel een mooi formaat hebben. Een iphone 8 (of 6? ik weet het niet meer) plus vind ik bijvoorbeeld echt te groot..
https://www.phonearena.co...6/phones/10017,8997,10844
is de GS6 echt wel een stuk kleiner dan de OP3 en de OP6.
Eensch. Ik bekijk echter altijd alle reviews en kan daarna wel een goede inschatting maken. Ik wacht nu nog op MKBHD en Erica...mijn top 2 reviewers.Maardiweb schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:36:
[...]
Echt heel irritant dat die reviews dan ook zo subjectief zijn. ARS is behoorlijk negatief: https://arstechnica.com/g...t-but-still-a-good-value/
Ik heb btw mijn midnight black allang besteld, dus wacht verder gewoon rustig af.
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 21-05-2018 13:00 ]
Als je de 3 niet veel groter vond in de praktijk (afmetingen zeggen wat anders), dan is de 6 ook prima;Maardiweb schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:53:
Enige waar ik nog over twijfel is de grootte van het apparaat.

Vraag me af met welk kleurenprofiel ze gemeten hebben, dat zal niet dezelfde als Tweakers geweest zijn
Idd. Tweakers heeft de srgb kleurpreset gemeten en hwinfo de "standaard". Ik vermoed dat dat de kleurpreset is waar de OP6 out of the box op staat. En dat dat dus niet srgb is. Jammer dat ze de custom mode niet checken om te kijken of je nóg betere resultaten kunt krijgen. Mijn HTC10 staat op srgb met de slider 3 tikjes naar de warme kant om een kleurechter resultaat dan default srgb te krijgen.
Yes, kloptDeathchant schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:07:
Ik vermoed dat dat de kleurpreset is waar de OP6 out of the box op staat.
Mijn HTC10...

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 21-05-2018 13:13 ]
Verwijderd
Alle mogelijke reviews bekeken en ik denk dat ik het nog even bij mijn iPhone 7 zal houden.
Succes aan de mensen in de pop-up!
Succes aan de mensen in de pop-up!
Ik heb de s7 edge is ook waterdicht, een keer mee gedoucht that's it. Ik vind het wel belangrijk dat hij een plas water overleeft, dat je geen zorgen hoeft te maken tijdens het trainenlighting_ schreef op maandag 21 mei 2018 @ 10:28:
[...]
ik vind water resistant overschat. hoeveel mensen maken films in onderwater met hun toestel?
Ik ga niet met mijn telefoon zwemmen, de s9 is ook waterdicht maar heeft wel specifieke regels als: geen zoutwater/meteen wassen in normaal water, geen zeepoplossing gebruiken of andere oplossingen/badzout etc.
Even snel een foto onderwater is voor beiden te doen, maar waterdicht is in mijn optiek ook over-rated maar splash proof is toch wel het minimum en handig.
Maar nu weet je tenminste hoe ver je kan gaan
Iemand al opgevallen dat je in India een speciale Avengers Edition hebt? https://www.oneplus.in/oneplus-6

Hoi.
Yep, India & China, komen niet uit buiten die twee, dus je zou hem moeten importeren (aliexpress of zo)basdej schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:48:
Iemand al opgevallen dat je in India een speciale Avengers Edition hebt? https://www.oneplus.in/oneplus-6
Reddit-gebruiker test Google Camera port voor de OnePlus 6 en vergelijkt dit met de P20 Pro en OnePlus 6 met de OnePlus Camera.
Speed test tussen de OnePlus 6 en S9+:
Speed test tussen de OnePlus 6 en S9+:
In welke zin? Ze hebben daarvoor een accessoire ja: https://www.oneplus.com/nl/oneplus-type-c-otg-cableVon Henkel schreef op maandag 21 mei 2018 @ 14:06:
Heeft de OnePlus 6 ook OTG?
Iemand die meer info heeft over de 4G snelheid als je 2 sim kaarten gebruikt? Ik begrijp dat je door de 4x4 MIMO antenne's 2 simkaarten tegelijk met een 4G netwerk kunt verbinden. Maar kun je dan ook 4G+ snelheden halen? 4G+ verbindt namelijk met 2 verschillende netwerkfrequenties tegelijk (bijv 800mhz en 2600mhz).
Kan dat online niet vinden.
Kan dat online niet vinden.
Ontspan.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!