Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
BoemBecker schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:27:
[...]

Ik begrijp je even iet: Ik heb zowel whats app als whatsapp business op mijn oneplus 6 telefoon in gebruik (dus op 1 telefoon) Business krijgt wel meldingen, whats app niet. Als ik vanuit Business app stuur maar mijn whatsapp, dan krijg ik geen melding. Whats app naar Business wel. ( voor de duidelijkheid: ik heb 2 simkaarten in mijn oneplus 6 : prive en werk)
Hmm, dat is wel raar dan ja. Misschien wat hierboven gezegd werkt.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• JLius
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 23-08 19:18
BoemBecker schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:27:
[...]

Ik begrijp je even iet: Ik heb zowel whats app als whatsapp business op mijn oneplus 6 telefoon in gebruik (dus op 1 telefoon) Business krijgt wel meldingen, whats app niet. Als ik vanuit Business app stuur maar mijn whatsapp, dan krijg ik geen melding. Whats app naar Business wel. ( voor de duidelijkheid: ik heb 2 simkaarten in mijn oneplus 6 : prive en werk)
Gebruik je een smartwatch? Ik krijg geregeld enkel op mijn smartwatch een trilling, zonder geluid op mijn phone. Soms wel geluid op phone, heb hier nog geen regelmaat in kunnen ontdekken, maar stoort mij niet aangezien ik op smartwatch voldoende vind.

• BoemBecker
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 29-03 18:23
JLius schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 11:18:
[...]

Gebruik je een smartwatch? Ik krijg geregeld enkel op mijn smartwatch een trilling, zonder geluid op mijn phone. Soms wel geluid op phone, heb hier nog geen regelmaat in kunnen ontdekken, maar stoort mij niet aangezien ik op smartwatch voldoende vind.
Ik gebruik geen smartwatch

• JLius
Heb je batterij optimalisatie al eens uitgezet? Voor WhatsApp? Of staat geavanceerde optimalisatie aan?

• twowheeler
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23-08 10:34
Welk scherm profiel gebruiken jullie? Ik heb wel gemerkt dat de standaard mooi is maar niet echt realistisch.

Gebruik nu aanpasbare modus en moet zeggen dat deze wel de goede middenweg tussen realisme en verzadigde kleuren heeft

• Kid_Stevie
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Het is weer 12 uur geweest op de eerste maandag van de maand en er is weer getest met NL Alert. Ik heb zelf niets ontvangen, terwijl alle instellingen goed staan, dus ben benieuwd of jullie iets hebben ontvangen.

Mijn slider stond op Silent, maar lijkt me dat dat niets moet uitmaken, dnd stond niet aan.

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 06:29
@Kid_Stevie
Same, slider op silent (wel tril), alles staat goed, vorige test werkte het ook)
Geen NL-Alert

• User_TS
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 17:02
Hier wel een alert, hebben jullie die chinese OP6 ofzo ? ;)

• demonic
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:05
User_TS schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:22:
Hier wel een alert, hebben jullie die chinese OP6 ofzo ? ;)
Welke provider heb je? (geen idee of dat overigens uitmaakt?)

• GreNade
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18:56
Geen NL Alert, Oneplus 6 64GB mirror black, global versie, T-Mobile NL als netwerk (twee simkaarten van t-mobile tegelijk, een zakelijk, een prive)

It's easier to try, than to prove it can't be done

• Jelloz
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
GreNade schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:28:
Geen NL Alert, Oneplus 6 64GB mirror black, global versie, T-Mobile NL als netwerk (twee simkaarten van t-mobile tegelijk, een zakelijk, een prive)
Ik heb dezelfde en ook geen NL alert.
T-mobile - werk & Youfone - prive.

PC: i5-8600K & GTX 1070. PS4 Pro.

• Mandor
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-08 22:42

Mandor

Lord of Chaos

Jelloz schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:32:
[...]

Ik heb dezelfde en ook geen NL alert.
T-mobile - werk & Youfone - prive.
Staat "Maandelijkse test ontvangen" niet uit?

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

• Jelloz
  • Nu online
Mandor schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:37:
[...]

Staat "Maandelijkse test ontvangen" niet uit?
Ik kan die setting helemaal niet aanpassen.

Apart: als ik zoekfunctie in Instellingen gebruik krijg ik wel de opties te zien: State/local test & Required monthly test. Maar als ik er op klik om naar de setting te gaan, staan die niet in het submenu Settings.

Heb alleen onderstaande:
Amber alerts
Extreme threats
Severe threats

Lijkt wel alsof ze hidden zijn oid of niet gemapped in de nieuwe android versie.

Jelloz wijzigde deze reactie 03-12-2018 13:04 (15%)

• fakeflamingo
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 01:24
Hier ook geen alert. Heb alles aan staan.
Oneplus 6 OxygenOS: 9.0.2 Model: A6003 T-Mobile abbo.

• demonic
Jelloz schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:59:
[...]

Ik kan die setting helemaal niet aanpassen.

Apart: als ik zoekfunctie in Instellingen gebruik krijg ik wel de opties te zien: State/local test & Required monthly test. Maar als ik er op klik om naar de setting te gaan, staan die niet in het submenu Settings.

Heb alleen onderstaande:
Amber alerts
Extreme threats
Severe threats

Lijkt wel alsof ze hidden zijn oid of niet gemapped in de nieuwe android versie.
Je moet developer zijn. Zojuist op mijn 6T gekeken. Kon de optie niet vinden.
developer gemaakt, en toen zag ik de optie wel. En de optie staat UIT.

Dat verklaart het waarschijnlijk.
Beta 8 komt ook vandaag denk ik trouwens. ;) Manu heeft namelijk weer 2 posts gemaakt.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• Jelloz
  • Nu online
demonic schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:23:
[...]

Je moet developer zijn. Zojuist op mijn 6T gekeken. Kon de optie niet vinden.
developer gemaakt, en toen zag ik de optie wel. En de optie staat UIT.

Dat verklaart het waarschijnlijk.
Goede tip, developer aan en uit gezet en de monthly test toch maar even enabled.

• User_TS
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 17:02
demonic schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:23:
[...]

Welke provider heb je? (geen idee of dat overigens uitmaakt?)
Vodafone en heb een sim only, telefoon los gekocht bij oneplus.
Noodwaarschuwingen staan idd aan bij mij.

User_TS wijzigde deze reactie 03-12-2018 13:46 (7%)

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 06:29
Jelloz schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:33:
[...]

Goede tip, developer aan en uit gezet en de monthly test toch maar even enabled.
Wou ik ook al gaan roepen, zag monthly test ineens in de lijst. Nouja volgende test zullen we het allicht merken :+

• macweeds
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23-08 12:23
AnonymousWP schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:27:
Beta 8 komt ook vandaag denk ik trouwens. ;) Manu heeft namelijk weer 2 posts gemaakt.
Klopt, ben hem aan het downloaden. ;)

• Kid_Stevie
  • Niet online
Had hier monthly test aan staan, recent de instelling gezien en toen maar aangezet. Vandaar mijn vraag ook, maar als zoveel mensen, met verschillende providers, het niet binnen hebben gehad lijkt het wel een OP6 probleem.

• Mugiwara
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13-08 23:52
bArAbAtsbB schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:19:
[...]

en vooral niet je Go-Tcha in android pairen....maar gewoon vanuit de PoGo app doen...het werkt hier perfect!
Ik heb het inderdaad weer werkend gekregen, maar op precies dezelfde manier zoals het voorheen gewerkt heeft. En zoals ik eerder zei, ik weet alle manieren om het te verbinden hoor ;)
Ik checkte wekelijks ff of de truuk om je bluetooth te resetten werkt, en of hij 'zichtbaar' werd in PoGo (onder available devices, in je PoGo Plus settings).
Normaal werd hij hier nooit meer zichtbaar, maar op een blauwe maandag werd hij opeens zichtbaar, na weer de Go-tcha een paar keer te resetten en airplane mode 30 seconden aan & dan weer uit te doen.

Afijn, hij werkt, en ik verwijder hem gewoon niet meer uit mijn PoGo settings ;)

• BoemBecker
JLius schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:53:
[...]

Heb je batterij optimalisatie al eens uitgezet? Voor WhatsApp? Of staat geavanceerde optimalisatie aan?
Stond op optimaliseren, nu uitgezet maar biedt helaas geen oplossing

• twowheeler
NL-Alert wel gehad.

256GB midnight black, Ben NL

• aran
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:14
Mensen. Ik heb plots problemen met mijn BT-headset (Plantronics legend ofzo). Voorheen altijd probleemloos gewerkt, zowel op OP3 als OP6.

Verbinding met de headset valt tijdens het bellen regelmatig ineens weg. Best vervelend tijdens het autorijden. Ik kan inmiddels uitsluiten dat het aan de headset ligt, ik heb namelijk op werk een nieuwe meegenomen, probleem blijft hetzelfde.

Ik heb eigenlijk geen zin in een factory reset... Heb de afgelopen dagen ook geen update gehad.

Herkenbaar voor iemand? En is een oplossing voorhanden?

• JLius
BoemBecker schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:03:
[...]

Stond op optimaliseren, nu uitgezet maar biedt helaas geen oplossing
Probeer je appvoorkeuren eens te resetten, dat heeft bij mij geholpen toen ik geen Gmail meldingen meer kreeg. 'apps en meldingen', 'alle apps bekijken', 3 puntjes.

• Toxo
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 02-08 21:20
Wessee schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:22:
[...]

Weet niet of je al een oplossing had, maar ik vermoed dat jouw notification slider op trillen of stil staat, dan kun je idd niet het volume van je beltoon aanpassen. Deze staat dan standaard uit.
Beste Wessee,

Ik loop ook tegen dit probleem aan - ik kan het beltoon volume niet aanpassen. Ik weet niet onder welke instelling ik dit kan wijzigen - waar vind ik deze notification slider?

• Toxo
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 02-08 21:20
Toxo schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:48:
[...]

Beste Wessee,

Ik loop ook tegen dit probleem aan - ik kan het beltoon volume niet aanpassen. Ik weet niet onder welke instelling ik dit kan wijzigen - waar vind ik deze notification slider?
Voor de mensen die het niet voor elkaar krijgen de telefoon van dempen af te halen - het zit hem in de slider aan de zijkant van je telefoon, het schuifje boven de power knop |:(

• demonic
Toxo schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:54:
[...]

Voor de mensen die het niet voor elkaar krijgen de telefoon van dempen af te halen - het zit hem in de slider aan de zijkant van je telefoon, het schuifje boven de power knop |:(
_/-\o_ De beste feature van welke android telefoon dan ook xD
als je hem weet te vinden :D

• BoemBecker
[quote]JLius schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:16:
[...]

Probeer je appvoorkeuren eens te resetten, dat heeft bij mij geholpen toen ik geen Gmail meldingen meer kreeg. 'apps en meldingen', 'alle apps bekijken', 3 puntjes.

Gedaan, helaas geen oplossing

• Dennispeeters27
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 30-06 17:43
Ik weet niet of er hier meer mensen zijn met het probleem, maar de laatste tijd is mijn accu een stuk sneller leeg. Ik heb wel al gehoord van problemen met de accu van de oneplus 6, maar dat was in juni volgens de nieuws site. Ik ben nieuw hier, maar dacht misschien dat iemand me hier kan helpen. Ik had eerst eigenlijk prima batterijduur, tot een week geleden. Alvast bedankt

• JLius
Dennispeeters27 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:29:
Ik weet niet of er hier meer mensen zijn met het probleem, maar de laatste tijd is mijn accu een stuk sneller leeg. Ik heb wel al gehoord van problemen met de accu van de oneplus 6, maar dat was in juni volgens de nieuws site. Ik ben nieuw hier, maar dacht misschien dat iemand me hier kan helpen. Ik had eerst eigenlijk prima batterijduur, tot een week geleden. Alvast bedankt
Je kan proberen of het wissen van systeem cache in herstel helpt. Verder weinig aan te doen vrees ik, staat aanpasbaar batterijbeheer en geavanceerde optimalisatie aan?

• Dennispeeters27
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 30-06 17:43
JLius schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:18:
[...]

Je kan proberen of het wissen van systeem cache in herstel helpt. Verder weinig aan te doen vrees ik, staat aanpasbaar batterijbeheer en geavanceerde optimalisatie aan?
Ik heb batterijbeheer wel aanstaan, geavanceerde optimalisatie niet... Nooit aan gehad eigenlijk, en meestal prima screenon time. Maar sinds een week niet meer. Nu volgens instellingen maar een screenontime van 3 uur en 24 minuten. Volgens mij een beetje weinig voor de oneplus

• twowheeler
Dennispeeters27 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:29:
Hier ook soms, er is eigenlijk geen pijl op te trekken

• JLius
Dennispeeters27 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:19:
[...]

Ik heb batterijbeheer wel aanstaan, geavanceerde optimalisatie niet... Nooit aan gehad eigenlijk, en meestal prima screenon time. Maar sinds een week niet meer. Nu volgens instellingen maar een screenontime van 3 uur en 24 minuten. Volgens mij een beetje weinig voor de oneplus
Ik kom ook niet verder dan sot van 4u. Hangt er ook vanaf wat je verder nog allemaal doet. Ik kom de dag vlot door met een volle lading, en na een uurtje in de lader is hij weer vol. Enkel vervelend als je op fietsvakantie bent en op de camping een stopcontact moet gaan zoeken.

• RAAF12
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:16
met een beetje powerbank laad je hem 3 keer op.

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:41

westergas

rikkie_pc

Wat geeft accubattery aan bij "health"? Bij mij 90% (2974mAh) en kom ook makkelijk de dag door. Laad ook nooit verder op dan ~80% en laat hem zeker geen nacht aan de lader hangen.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Bas Tussengas
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 15-08 12:06
Is er een manier om een snelkoppeling naar een split screen te krijgen?
Wanneer je de auto instapt met 1 druk op de knop flitsmeisten en google maps opstarten bijvoorbeeld?

(werkt super op de s8 van werk }:O )

Bas Tussengas wijzigde deze reactie 10-12-2018 10:28 (5%)

• Wanne-B88
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 17-05 21:24
Laatst stond ik toch gek te kijken. Ik was aan het fietsen en wilde het geluid van mijn muziek wat harder zetten. Had de telefoon in mijn broekzak, dus deed het op gevoel. Ik dacht een aantal keren op de volumeknop te drukken, maar dat bleek de aan/uit-knop te zijn... Begint de telefoon opeens te bellen, dus ik rustig stoppen om dat te beëindigen. Maar ik was te laat: '112 alarmcentrale (bla bla bla)'. Netjes mijn excuses aangeboden en aangegeven dat ik deze optie voortaan zorgvuldiger zou gaan gebruiken :X

• twowheeler
Bas Tussengas schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:33:
Wanneer je de auto instapt met 1 druk op de knop flitsmeisten en google maps opstarten bijvoorbeeld?

Als je de navigatie balk gebruikt kan je lang indrukken van de recente apps toets koppelen aan multitasken. Anders is de drie puntjes aanraken in het recente apps scherm

• PeacekeeperNL
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 23-08 14:55

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

westergas schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:52:
Wat geeft accubattery aan bij "health"? Bij mij 90% (2974mAh) en kom ook makkelijk de dag door. Laad ook nooit verder op dan ~80% en laat hem zeker geen nacht aan de lader hangen.
AccuBattery geeft bij mij 92 procent aan, 3050mAh. Ik laad doorgaans tot 80 procent en ontladen tot 40 procent. Scheelt dat dat perfect in mijn schema past: sochtends als ik naar werk ga is de batterij circa 40 procent, op werk circa 80. Als ik aan het eind van de dag weer naar huis ga idem dito.

Zal beslist met een Tasker profiel kunnen. Zo start ik iig alleen Flitsmeister op.
Wanne-B88 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:21:
Laatst stond ik toch gek te kijken. Ik was aan het fietsen en wilde het geluid van mijn muziek wat harder zetten. Had de telefoon in mijn broekzak, dus deed het op gevoel. Ik dacht een aantal keren op de volumeknop te drukken, maar dat bleek de aan/uit-knop te zijn... Begint de telefoon opeens te bellen, dus ik rustig stoppen om dat te beëindigen. Maar ik was te laat: '112 alarmcentrale (bla bla bla)'. Netjes mijn excuses aangeboden en aangegeven dat ik deze optie voortaan zorgvuldiger zou gaan gebruiken :X
Kun je bij instellingen uitschakelen. Kan best vervelend zijn inderdaad, zeker als het vaker gebeurt. Staat onder security and lockscreen (even vertalen naar Nederlands voor het equivalent ;) ).

PeacekeeperNL wijzigde deze reactie 10-12-2018 13:42 (69%)

Check mijn Otterbox Commuter (OnePlus 6) review en OnePlus Bullets Wireless review.

• mucuracat
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-08 22:06

Misschien met Tasker EN nfc sticker?
PeacekeeperNL schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:56:

[...]

Zal beslist met een Tasker profiel kunnen. Zo start ik iig alleen Flitsmeister op.
Ik start FM op via bluetooth connectie met auto.
Als je geen bluetooth hebt in je auto, kun je ook via instellingen van FM ook op laten starten via beweging.

Verder start ik FM altijd op in achtergrond. (ook dat is in te stellen)
En gebruik ik waze of google maps op voorgrond. Meldingen van FM hoor je en zie je ook met pop-upje

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18:38
mucuracat schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:50:
Ik start FM op via bluetooth connectie met auto.
Als je geen bluetooth hebt in je auto, kun je ook via instellingen van FM ook op laten starten via beweging.

Verder start ik FM altijd op in achtergrond. (ook dat is in te stellen)
En gebruik ik waze of google maps op voorgrond. Meldingen van FM hoor je en zie je ook met pop-upje
Zo werkt het hier ook. Bij bluetooth connectie start FM (achtergrond) en Android Auto (voorgrond). Werkt prima en is misschien ook wel een oplossing voor @Bas Tussengas, maar geen antwoord op de specifieke vraag over split-screen...

Punctuality is the politeness of kings

• mucuracat
dreamscape schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:04:
[...]

Zo werkt het hier ook. Bij bluetooth connectie start FM (achtergrond) en Android Auto (voorgrond). Werkt prima en is misschien ook wel een oplossing voor @Bas Tussengas, maar geen antwoord op de specifieke vraag over split-screen...
@Bas Tussengas ineens had ik het 8)7
Had vroeger wel eens gebruikt.. misschien iets voor je.

https://play.google.com/s...com.fb.splitscreencreator

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6

• JLius
mucuracat schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:09:
[...]

@Bas Tussengas ineens had ik het 8)7
Had vroeger wel eens gebruikt.. misschien iets voor je.

https://play.google.com/s...com.fb.splitscreencreator
Is al een jaar niet meer geupdate wel

• mucuracat
JLius schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:12:
[...]

Is al een jaar niet meer geupdate wel
Als het maar werkt :)

Ik heb het net getest.. en hij doet het.
Flitsmeister en Googlemaps samen open in splitscreen via 1 shortcut

Ff een video'tje geupload

mucuracat wijzigde deze reactie 10-12-2018 16:58 (15%)

• Bas Tussengas
Perfect! Bedankt voor de hulp.
Zit met losse werk telefoon welke ik op bluetooth wil hebben en iedere keer split screen creëeren is ook niet alles.

• Bas Tussengas
Helaas werkt ie voor geen meter bij mij ;(
Gaat wel in split screen, maar opent alleen de bovenste app...

• JLius
Bas Tussengas schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:14:
Helaas werkt ie voor geen meter bij mij ;(
Gaat wel in split screen, maar opent alleen de bovenste app...
Ik snap niet waarom je splitscreen zou willen. FM heeft overlay modus. Schakel die in en maak een macro met macrodroid dat maps en FM opstart zodra je connectie maakt met de bluetooth van je auto. Dan hoef je geeneens op een knopje te duwen.

• twowheeler
JLius schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:42:
[...]

Ik snap niet waarom je splitscreen zou willen. FM heeft overlay modus. Schakel die in en maak een macro met macrodroid dat maps en FM opstart zodra je connectie maakt met de bluetooth van je auto. Dan hoef je geeneens op een knopje te duwen.
Dat is wel een fijne. Ik wilde eigenlijk waar weer eens proberen, maar moet zeggen dat ik maps toch fijner vind. Denk dat de combo fijner werkt

• Neyluzz
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:46
Het lijkt wel alsof al de antwoorden eerst langs een PR persoon zijn gegaan. Wat een standaard antwoorden zeg.. :O niets verrassends

• RAAF12
Neyluzz schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:45:
[...]

Het lijkt wel alsof al de antwoorden eerst langs een PR persoon zijn gegaan. Wat een standaard antwoorden zeg.. :O niets verrassends
Had je iets anders verwacht :-) promo-man gebrabbel is zelden de moeite waard om leestijd in te steken. Zeker komkommertijd :-)

• LikeAKing
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15-02 14:27
Sorry, verkeerde topic!
Hallo! Recent een OnePlus 6T gekocht (simlockvrij) en heb mijn Vodafone SIM erin gestopt. Alles werkt prima. Vind het een fijne telefoon. Tot ik erachter kwam dat ik dus niet kan bellen (of gebeld kan worden). Soms lukt dit, maar bijna nooit. Als het wel lukt, duurt het gesprek niet lang voordat de audio quality raar wordt. Wat ik wel vreemd vind is dat SMS'en en 4G wel gewoon prima werken. En een storing bij Vodafone lijkt mij sterk.

Iemand die weet wat dit kan zijn? Of ervaringen heeft met Vodafone en OnePlus 5T?

Wist niet zeker of dit bij RMA & Support hoort of hier.

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Haal ik mijn telefoon uit het hoesje om eens schoon te maken, hele achterkant gebarsten. Lijkt begonnen te zijn bij de volumeknop. Snel hoesje er maar weer omheen :+ Stomme glas.

Ik denk dat ik over ga stappen op telefoons van ~200,- de volgende keer ipv van duurdere die hoesjes nodig hebben.

• vinest
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 24-08 16:38
Nieuwe beta update komt binnen waaien. Meteen de patch van december erbij
Update dec

• PeacekeeperNL

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

PWM schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:55:
Haal ik mijn telefoon uit het hoesje om eens schoon te maken, hele achterkant gebarsten. Lijkt begonnen te zijn bij de volumeknop. Snel hoesje er maar weer omheen :+ Stomme glas.

Ik denk dat ik over ga stappen op telefoons van ~200,- de volgende keer ipv van duurdere die hoesjes nodig hebben.
Met jou al velen anderen, tevens in dit topic en/of het rma topic gemeld. Ik zou denken een designfout, maar lastig te bewijzen, al vlt het wel op dat het begint bij een van de knoppen, volgens mij in meeste gevallen bij de volumeknop...

Check mijn Otterbox Commuter (OnePlus 6) review en OnePlus Bullets Wireless review.

Nieuwe beta inderdaad (9): OxygenOS Open Beta 9 for the OnePlus 6
Hello everyone!

Here is the latest open beta build for the OnePlus 6.

ChangeLog
System
  • Updated Android security patch to 2018.12
  • Added toast message when parallel apps are unavailable due to data corruption
Phone
  • Added call history for incoming calls from unknown numbers
  • Optimized UI for Spam messages and calls
OnePlus Switch
  • Now supports migrating data from iPhone

• kwaazaar
  • Laatst online: 06-08 14:05

• RAAF12
Telefoon is 7 maanden oud. Hoelang blijft zo'n topic staan :-)

• twowheeler
RAAF12 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 04:42:
[...]

Telefoon is 7 maanden oud. Hoelang blijft zo'n topic staan :-)
?

• RAAF12
Was idd een vraag. Hoe lang duurt het voor een topic wordt opgeheven? Bij TV's zie ik dat na 2 jaar de jus er toch wel uit is.

• MrOsman
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23-08 13:06
Wel jammer dat ze weer op de nieuwe telefoon aandacht geven en snelle updates

• gnuis
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 29-03 21:32
Padvinder schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:41:
[...]

Ik draai open bèta 3 en heb vandaag met de instructies van XDA VoLTE en VoWiFi (Op beide sims, beide Vodafone) werkend op m'n op6. Heb gebruik gemaakt van de uk configuratie, zonder problemen kunnen indtellen, werkt vlekkeloos, ook met caller ID.
Maar helaas zodra de gewone vodafone carrier dekking/verbinding wegvalt valt ook de vowifi weg in android 9/pie (probeer maar in vliegtuigmodus) , zo heb je er ook niet echt veel aan het is bedoeld om te bellen als de gewone verbinding wegvalt en dat gaat niet in android 9/pie
in android 8.1 blijft er wel vowifi verbinding in vliegtuigmodus /zonder dekking maar dan weer geen caller id
of heeft iemand het op vodafone wel werkend? mat caller id in 8 of zonder dekking /in vlliegtuigmodus in 9??

ik heb het hele rijtje geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar ,alleen in official build 9 of 8 geprobeerd, ik heb geen oude beta versie geprobeerd, zit daar misschien het verschil ?? ben zeer benieuwd of iemand vowifi houd in 9 in vliegtuigmodus of zonder dekking of in 8 MET caller id

met een simpele samsung a6 werkt alles wel, vreemd

• Padvinder
  • Laatst online: 19-08 09:27

Padvinder

doet z'n best

gnuis schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:15:
[...]

Maar helaas zodra de gewone vodafone carrier dekking/verbinding wegvalt valt ook de vowifi weg in android 9/pie (probeer maar in vliegtuigmodus) , zo heb je er ook niet echt veel aan het is bedoeld om te bellen als de gewone verbinding wegvalt en dat gaat niet in android 9/pie
Werkt hier gewoon: https://imgur.com/a/7VEnbtn

Vliegtuigmodus en wifi aan, gewoon een vowifi verbinding.

• gnuis
Padvinder schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:41:
[...]

Werkt hier gewoon: https://imgur.com/a/7VEnbtn

Vliegtuigmodus en wifi aan, gewoon een vowifi verbinding.
Ooh dat is super!!! welke android versie ? welke Provider ? en welke settings in PDC ? UK-Vodafone ?
Bedankt

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Ik draai open bèta (laatste). En heb idd uk Vodafone gekozen. Ik gebruik vowifi juist omdat ik thuis een belabberde Vodafone verbinding heb.

• gnuis
Padvinder schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:53:
Ik draai open bèta (laatste). En heb idd uk Vodafone gekozen. Ik gebruik vowifi juist omdat ik thuis een belabberde Vodafone verbinding heb.
zou het dan toch aan de open beta versie liggen? , ga het zo proberen ,
heb je een clean installatie gedaan? of gewoon een upgrade zonder terug naar fabrieks instellingen?
zie dat het je ook voda hebt , zou heel fijn zijn als het werkt , woon in grensstreek vandaar
Caller Id werkt bij jou ook in Open beta?

gnuis wijzigde deze reactie 22-12-2018 13:03 (3%)

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Gewoon upgrade, OB over de reguliere versie heen. Caller ID werkt prima.

• gnuis
Padvinder schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 13:05:
Helaas, eerst OB pie geïnstalleerd : werkte niet , fabrieksinstellingen : werkt niet,
Open Beta 9 geïnstalleerd : werkt niet , fabrieksinstellingen :werkt niet

Best Vervelend zodra dekking weg is VoWifi ook weg, Probeer me te bedenken waar het verschil zit tussen jou en mij of waarom het bij andere wel werkt ... gewoon een oneplus 6 wel rode uitvoering

• gnuis
Padvinder schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 13:05:
De truc zit hem denk ik dat er bij jou in vliegtuigmodus nog steeds voda.NL onderin staat en bij mij staat daar vliegtuigmodus en bij geen dekking alleen noodoproepen en ook Voda.nl onderin weg is , waarom blijft er bij jou voda.nl staan ipv vliegtuigmodus
want dat is de oplossing waarschijnlijk
uiteraard staat er bij mij als voorkeur bij VoWifi voorkeur voor wifi
Zie foto's
onderste zijn van mij

https://imgur.com/a/7VEnbtn
https://imgur.com/a/lOJG9Ic

8)7 :-(

gnuis wijzigde deze reactie 22-12-2018 17:35 (51%)

• Ellnsbv
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 17-05 08:40
Sinds een uur heb ik met mijn oneplus6 dat het beeld de hele tijd aan en uit gaat en dat ie niet meer reageert op de knopjes. Het lijkt alsof de Tel de hele tijd opnieuw opstart want zo gauw ik weer even iets kan, dan staat er dat ik mijn code moet intypen IPV vingerafdruk vanwege opnieuw starten van de Tel.

Iemand hier bekend mee of een idee hoe dit is op te lossen ?

• gnuis
gnuis schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:15:
[...]

Maar helaas zodra de gewone vodafone carrier dekking/verbinding wegvalt valt ook de vowifi weg in android 9/pie (probeer maar in vliegtuigmodus) , zo heb je er ook niet echt veel aan het is bedoeld om te bellen als de gewone verbinding wegvalt
Graag je toetsenbord na laten kijken. Je capslock blijft hangen....

Voor iedereen die VoWiFi en VoLTE wil

Hier de handleiding

https://android-hubo.de/t...reischalten-de-ohne-root/

(ik had ook gewoon beter de handleiding moeten lezen staat er duidelijk in , was gewend uk te selecteren zoals in android 8 )

;) ;) ;)

l3art wijzigde deze reactie 22-12-2018 22:32 (19%)

• gnuis
ik weet niet waarom iemand het zo nodig vind om mijn text weg te halen maar de uitleg is best belangrijk om het geheel werkend te krijgen en je dus uren aan tijd kan schelen

dan maar zonder hoofdletters :

niet vodafone UK selecteren
maar in PDC voor android 9/pie in combinatie met Vodafone: H3G_Denmark_Commercial selecteren

gnuis wijzigde deze reactie 23-12-2018 03:43 (7%)

• Zorro
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 14:19
Ik heb met de OnePlus 6 nu voor het eerst een telefoon met NFC. Dus ik dacht, laat ik dat mobiel betalen eens proberen.
Nou, of het werkt niet of ik ben op dat gebied gewoon onderontwikkeld. Ik ben bang voor het laatste...

Wat heb ik gedaan:
- Mobiele pas toegevoegd in ING app (wat niks anders is dan zeggen dat mijn pas bij mobiel betalen gebruikt mag worden?)
- Mobiel betalen aangezet op mijn pas in MijnING (had ik ooit uitgezet, dat ging sowieso niet werken natuurlijk...)
- Bij de kassa: telefoon gepakt, tegen de lezer gehouden.

Ik krijg de melding dat de magneetstrip geweigerd wordt of zoiets, helaas hebben de meeste mensen thuis geen paslezer om mee te testen

Ik heb niet mijn telefoon unlocked vooraf of wat dan ook, dus misschien moet dat of zo?
Andere dingen die ik verkeerd doe of vergeet?

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• mucuracat
Zorro schreef op maandag 24 december 2018 @ 08:56:
Ik heb met de OnePlus 6 nu voor het eerst een telefoon met NFC. Dus ik dacht, laat ik dat mobiel betalen eens proberen.
Nou, of het werkt niet of ik ben op dat gebied gewoon onderontwikkeld. Ik ben bang voor het laatste...

Wat heb ik gedaan:
- Mobiele pas toegevoegd in ING app (wat niks anders is dan zeggen dat mijn pas bij mobiel betalen gebruikt mag worden?)
- Mobiel betalen aangezet op mijn pas in MijnING (had ik ooit uitgezet, dat ging sowieso niet werken natuurlijk...)

Ik krijg de melding dat de magneetstrip geweigerd wordt of zoiets, helaas hebben de meeste mensen thuis geen paslezer om mee te testen

Ik heb niet mijn telefoon unlocked vooraf of wat dan ook, dus misschien moet dat of zo?
Met ing weet ik volgorde niet, maar bij rabo moet je het activeren met rabo wallet.

Bij een betaling moet wel je scherm AAN staan. Unlocken met pin, vinger of gezicht hoeft niet.

Scherm uit? geen betaling. Is hierdoor veiliger dan pasje tegen skimmen, vind ik.

NFC wel aan?

• Zorro
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 14:19
mucuracat schreef op maandag 24 december 2018 @ 09:19:
[...]

Met ing weet ik volgorde niet, maar bij rabo moet je het activeren met rabo wallet.

Bij een betaling moet wel je scherm AAN staan. Unlocken met pin, vinger of gezicht hoeft niet.

Scherm uit? geen betaling. Is hierdoor veiliger dan pasje tegen skimmen, vind ik.

NFC wel aan?
NFC aan ja, maar scherm aan heb ik niet gedaan. Dat ga ik volgende keer maar eens proberen dan, weer een stapje uitsluiten en uiteindelijk komen we er wel :)

Dank je!

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• RAAF12
Bij de ING is NFC betalen met een telefoon 6 maanden gratis, daarna 0,50 per maand betalen. Ik betaal weer gewoon contactloos met de betaalpas.

RAAF12 wijzigde deze reactie 24-12-2018 20:01 (13%)

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Nu online
Dat met ING: je moet inderdaad je telefoon wel aanhebben (kan gewoon op je lockscreen, maar face unlock is snel as f*) en dan tegen de terminal aanhouden. Krijg nog wel heel af en toe dat hij geweigerd wordt (bij Pathé Schouwburgplein en bij de Spar bij Capelsebrug) (zegt ie of betaling mislukt of op de kassa: NFC chip geweigerd :()

Gelukkig val ik nog onder de 'jongere' groep, dus tot nu toe nog gratis ;)

i7-6700 // Gigabyte RX580 8GB // MSI B150M PRO-VDH // 4x4GB DDR4 @ 2133Mhz // Fractal Design Define S // Crucial MX500 (500GB) (OS) + Kingston A400 (120GB) (Games opslag) + WD Blue 5400RPM (1TB) (Backups) // Cooler Master G450M (450 Watt) (Semi-Modulair)

• kwaazaar
  • Laatst online: 06-08 14:05
Bij de OnePlus 6T brengt 9.0.7 de equalizer terug voor Bluetooth headphones. Die update wil ik ook!

https://www.tabletsmagazi...bluetooth-hoofdtelefoons/

• PeacekeeperNL

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

kwaazaar schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:31:
Bij de OnePlus 6T brengt 9.0.7 de equalizer terug voor Bluetooth headphones. Die update wil ik ook!

https://www.tabletsmagazi...bluetooth-hoofdtelefoons/
Helemaal mee eens. Ben benieuwd of dat in een system apk verpakt zit, en zo ja of die te rippen is en op de 6 te installeren is, of dat ie überhaupt naar de 6 komt. :?

• Kid_Stevie
  • Niet online
Mijn Data used word steeds verkeerd weergegeven. Reset zich op een raar moment, lijkt het iig op. Staat op de 1e van de maand, maar ik zou nu nog geen MB gebruikt hebben terwijl ik zaterdag bijna aan 1GB zat.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Edit:
Ik bedenk me nu dat mijn telefoon gisteravond helemaal uit is geweest. Zou er dan op lijken dat de telefoon het verbruik reset bij het uitzetten van de telefoon.

Kid_Stevie wijzigde deze reactie 25-12-2018 14:49 (25%)

• PeacekeeperNL

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

Kid_Stevie schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 14:47:
Mijn Data used word steeds verkeerd weergegeven. Reset zich op een raar moment, lijkt het iig op. Staat op de 1e van de maand, maar ik zou nu nog geen MB gebruikt hebben terwijl ik zaterdag bijna aan 1GB zat.

Edit:
Ik bedenk me nu dat mijn telefoon gisteravond helemaal uit is geweest. Zou er dan op lijken dat de telefoon het verbruik reset bij het uitzetten van de telefoon.
Ik weet niet waar het hem in zit, maar bij mij wordt het ook verkeerd weergegeven. Komt in ieder geval niet door opnieuw opstarten bij mij, dat heb ik net gedaan.

Staat nu op circa 1 GB verbruik, maar als ik Naar Cellular data usage ga, dan zie ik 5.4 GB verbruik (volgens de provider is het 5.1 GB verbruik overigens).

Bij mij was het volgens mij gereset na de update, enkele weken (?) terug. Maar het detail overzicht geeft nog wel de juiste waarde weer.

• JLius
Zorro schreef op maandag 24 december 2018 @ 08:56:

Wat heb ik gedaan:

Mobiel betalen in de ING app (België) is enkel voor bancontact dmv QR-code, niet voor nfc betalingen. Om met NFC te betalen (in België) met je Ing rekening moet je de bancontact app installeren en die app bij de instellingen van nfc in je op6 inschakelen als standaard betaalapp onder 'tikken en betalen'.

Om met nfc te betalen moet je scherm aan staan (ingelogd zijn is niet nodig). Je moet je op6 nogal snel vlakbij het bakje houden met je NFC chip (ter hoogte van je camera) en niet te rap weer weghalen, anders krijg je idd 'onleesbare...'.

• JLius
Kid_Stevie schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 14:47:

Edit:
Dat is a 3 maanden het geval bij mij, heb een andere app geïnstalleerd voor dataverbruik.

• p.d.akkerman
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 15:25
Vandaag plots problemen met mn OnePlus 6 met de beta software erop.

Zonder enige reden moet ik opnieuw mijn code ingeven en krijg na het invoeren weer diverse keren een zwart scherm. En moet weer m'n code invoeren.
Op den duur krijg een een inlog scherm met qwerty toetsenbord. En kom ik in het rebootmenu.

Cache ook maar direct geleegd maar helpt ook niet. Ook diverse 'recente' apps verwijderd.

Nadat ik hem uit gezet, gaat 30min tot een uur goed

Kan niet direct wat vinden op internet. Morgen maar een volledige reset. En duimen voor het beste.

Hier nog ideeën?

• Ellnsbv
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 17-05 08:40
p.d.akkerman schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:19:

Zonder enige reden moet ik opnieuw mijn code ingeven en krijg na het invoeren weer diverse keren een zwart scherm. En moet weer m'n code invoeren.
Op den duur krijg een een inlog scherm met qwerty toetsenbord. En kom ik in het rebootmenu.

Cache ook maar direct geleegd maar helpt ook niet. Ook diverse 'recente' apps verwijderd.

Kan niet direct wat vinden op internet. Morgen maar een volledige reset. En duimen voor het beste.

Hier nog ideeën?
Hier precies hetzelfde probleem, zie mijn post op de vorige pagina. Ik draai ook de beta ( heb de nieuwste nog niet geïnstalleerd ) na ook een volledige rest gedaan te hebben is dit nog wel aan paar keer weer gebeurd maar wel veel minder. Welke versie van de beta draait jou telefoon nu op ? Overigens vraag ik me af of dit aan de beta ligt want had deze versie al een poosje er op zonder problemen.

• p.d.akkerman
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 15:25
Ellnsbv schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:14:
[...]

Hier precies hetzelfde probleem, zie mijn post op de vorige pagina. Ik draai ook de beta ( heb de nieuwste nog niet geïnstalleerd ) na ook een volledige rest gedaan te hebben is dit nog wel aan paar keer weer gebeurd maar wel veel minder. Welke versie van de beta draait jou telefoon nu op ? Overigens vraag ik me af of dit aan de beta ligt want had deze versie al een poosje er op zonder problemen.
Ik heb nu de beta_09 draaien.

Vanmorgen complete reset gedaan. So far so good.

Wel heel apart dit. Zo opeens deze problemen.

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online
p.d.akkerman schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:19:

Hier nog ideeën?
Ik draai ook deze beta maar wat jij omschrijft heb ik nog niet meegemaakt.
Voorlopig draait alles hier goed.
Mss een bepaalde app die blijft hangen ?

Macbook pro 2017 TB|  ipad2 | iPad air 2 | | time capsule1tb| new time capsule 2 tb|  tv4 64| xr black;  AirPods 2

En weer een nieuwe beta: OxygenOS Open Beta 10 for the OnePlus 6
Hey everyone,

Here is the latest open beta build for OnePlus 6.

Changelog

System
  • Improvements for screen brightness control
  • Confirm pin without tapping √ for app locker
  • Improved color adaptation for navigation bar when using third party apps
  • General bug fixes and system stability improvements
Phone
  • Added the caller identification feature (For India only)
  • Improved UI for Call History
Gallery
  • Added create a collection, copy and move photos features
  • New illustrations and design on blank pages
  • General Bug fixes and overall experience improvements
Launcher
  • Added recommended tools in Toolbox
  • Improved UI for category tags in app drawer

• MrOsman
Wanneer krijgen we nou update? ik zie dat Oneplus 6T vaker update krijgen dan normale 6 gebruikers.

• Sallyriana
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 23-08 15:01
MrOsman schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 08:48:
[...]

Wanneer krijgen we nou update? ik zie dat Oneplus 6T vaker update krijgen dan normale 6 gebruikers.
Omdat die nog getweaked moet worden, de 6 is al optimaal, en er zijn genoeg beta builds gekomen de laatste tijd.

• MrOsman
Sallyriana schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 08:53:
[...]

Omdat die nog getweaked moet worden, de 6 is al optimaal, en er zijn genoeg beta builds gekomen de laatste tijd.
Beta die Oneplus 6 heeft gekregen is al op 6T uitgebracht.

• Sallyriana
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 23-08 15:01
MrOsman schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:16:
[...]

Beta die Oneplus 6 heeft gekregen is al op 6T uitgebracht.
Nieuwere devices krijgen nu eenmaal snellere support, kijk maar naar de 5/5T, die hebben nu pas 9.0 gekregen.
Zo slecht hebben we het nog niet... En een stable update voor de 6T gaat niet zomaar werken op de 6.
MrOsman schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 08:48:
[...]

Stable komt binnen 1,5 week gok ik.

En, zoals ik had voorspeld: 9.0.3!

OxygenOS 9.0.3 OTA for OnePlus 6
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of OxygenOS 9.0.3 for the OnePlus 6

Changelog

System
  • Improved Wi-Fi stability for better connectivity
  • Improved Bluetooth stability for better connectivity
  • Updated Android security patch to 2018.12
  • General bug fixes and improvements
Camera
  • Improved nightscape performance
  • Improved slow-motion performance
  • Optimized image processing
Earphone
  • Audio tuner for Bluetooth earphones
Communication
  • Support VoLTE for Bouygues FR

• PeacekeeperNL

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

Nice. Eindelijk equalizer voor Bluetooth! Eens kijken of ik hem middels VPN kan binnentrekken.

• GreNade
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18:56
Hee, bluetooth stabiliteit! Die was waardeloos in de huidige versie, in de versie daarvoor was het perfect.

It's easier to try, than to prove it can't be done

• MrOsman
waarom kan ik geen update binnen halen met Oxygen updater? of Vpn?

• PeacekeeperNL

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

MrOsman schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 23:15:
waarom kan ik geen update binnen halen met Oxygen updater? of Vpn?
Ik vermoed omdat de update echt gestaag wordt uitgerold en nog niet breed beschikbaar is. Ik probeer het ook nog, vooralsnog zonder succes... :(

Edit. Speaking of the devil, ik heb de update binnen.

Edit 2:
Even ter verduidelijking, het ging hier over de OTA, niet update middels OxygenUpdater.

PeacekeeperNL wijzigde deze reactie 30-12-2018 17:31 (18%)

Pagina: 1 ... 45 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support

Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True