Ik heb (net na de aankondiging van de 6T) juist nog bewust voor de OP6 gekozen en nog geen moment spijt van gehad

Het gemis van een led indicator was voor mij een dealbreaker. Het is heerlijk om vanaf een meter of 4 te kunnen zien dat je een berichtje/email/telefoontje hebt gehad of dat je toestel weer voor 100% opgeladen is, afhankelijk van de led kleur. Hopelijk komt de led weer terug op het volgende toestel.
Ik kom van de OP5 af en het viel me wel direct op dat de OP6 iets zwaarder is, ook al is het maar 24 gram. Ook viel mij op dat als ik de OP5 op 50% heb staan qua scherm helderheid, dat dat gelijk staat aan 80-90% helderheid is op de OP6. Even was ik bang dat ik niet zou kunnen wennen aan de fps aan de achterkant, omdat ik heel erg vaak mijn mobiel op mijn bureau heb liggen, maar dat heeft smart lock voor mij opgelost en als je de mobiel in je hand hebt is het wel een voordeel dat die op de achterkant zit.
Inmiddels heb ik er de laatste ROM op gezet, samen met TWRP (Blu_Spark) en Magisk. Mijn toestel heeft nu een stereo sound mod wat echt wel merkbaar is en heb ik er nog aardig wat dingen uit kunnen slopen met Terminal Debloater (waaronder de telemetry zooi van OnePlus).
Een tevreden gebruiker hier