Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ouroboros
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 01:13
twowheeler schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:43:
Als je een Factory reset doet via de settings en niet geheugen wissen aanklikt blijven je foto's enzo toch bewaard?
Zo heb ik dat inderdaad gedaan, alleen alle apps weer instellen kost dan een beetje tijd maar nu is alles wel zoals het hoort.

• twowheeler
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13-11 16:22
Ouroboros schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:58:
[...]

Zo heb ik dat inderdaad gedaan, alleen alle apps weer instellen kost dan een beetje tijd maar nu is alles wel zoals het hoort.
Ah, dus dat is een schoon systeem maar met de opslag onaangetast. Dat is wel een makkelijke frisse start

• GVR
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19:07
twowheeler schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:46:
[...]

Dat dus. Locatie geschiedenis stond aan, alleen niet voor "dit apparaat"

Overwoog eigenlijk een Factory reset om zeker te weten dat al die settings goed staan, maar dat is een beetje overkill. Hij staat niet meer bovenaan qua gebruik
Ja! daar kwam ik ook achter, miste ineens een aantal dagen tijdlijn historie

• mucuracat
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-11 11:42

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6

• Oldblack
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-09 17:11
Op de Livestream vanuit India werd bevestigd dat de Nightscapemode naar de 6 komt. Ze beginnen morgen met de uitrol. Mooie geste van Oneplus en snel.

Edit. En ook Studiolightning.

Oldblack wijzigde deze reactie 30-10-2018 17:21 (4%)

• mucuracat
Oldblack schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:11:
[...]

Op de Livestream vanuit India werd bevestigd dat de Nightscapemode naar de 6 komt. Ze beginnen morgen met de uitrol. Mooie geste van Oneplus en snel.

Edit. En ook Studiolightning.
Anders was het wel ge'port. Want zijn identieke camera's schijnt.
Er is weinig verschil in hardware, wat updates makkelijke maakt hopelijk

Ik las net bij androidpolice dat het al in beta 6 zal zitten. Dus beta testers...
System
New navigation gestures
Improved UI for About Phone
Updated Android security patch to 2018.11
Improvements for taking screenshot experience

Launcher
New Google quick search bar

Camera
Added Nightscape mode

Gallery
Improved zoom in/out overall experience
Supported more photos shown in your PHOTO tab
Supported swipe-down gesture to go back to timeline when viewing your photo

mucuracat wijzigde deze reactie 30-10-2018 17:27 (37%)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6

• WhateverSuitsU
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 19:43

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Beta 6 rolt nu binnen :)

Xbox Division 2 Clan: 'Tweakers' | Club: Tweakers Division 2

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18:58
Net geïnstalleerd, switchen tss apps is handig.
Nachtmodus straks eens testen.
About phone is ook leuk vernieuwd

Gunth wijzigde deze reactie 30-10-2018 18:13 (4%)

Macbook pro 2017 TB|  ipad2 | iPad air 2 | | time capsule1tb| new time capsule 2 tb|  tv4 64| iPhone 11 black 128 ;  AirPods 2;  watch 4

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Ben wel bijzonder ontevreden over m'n huidige accuduur moet ik zeggen. Vanmorgen van de lader gehaald om 8 uur en nu op 59% met 55 minuten SOT. Dat vind ik gewoon karig als ik eerlijk ben. Enige wat ik heb gedaan is Spotify van en naar werk (i.c.m. AirPods en AirBattery app dus bluetooth) en voor de rest af en toe even nieuws checken tussendoor via AD/NOS/Nu apps en natuurlijk Tweakers.

Heb laatst al even de cache gewiped toen ik problemen had met push berichten die niet doorkwamen dus dat kan het ook niet zijn lijkt me.

Misschien komt het omdat ik m'n tel altijd al op 30% of 40% aan de lader leg en ook dash charge niet gebruik (zit nog een verlengkabel tussen waardoor dash charge niet meer werkt).

Vind het maar vreemd allemaal maar op vakantie heb ik er wel veel last van want dan heb ik juist die goeie accuduur nodig om de dag mee door te komen. Moest in Amerika een maand geleden ook constant een power bank meenemen omdat ik anders de dag niet haalde. Maar dat vond ik toen wel te verklaren omdat m'n tel tegelijk m'n camera was voor die trip..

Heb de Ambient Display uit staan en brightness vrijwel altijd laag. Zie nu net wel dat 15% van de accu vandaag is verbruikte door Chrome waar ik 17 tabs open in had, dus die heb ik nu ook maar afgesloten. Heb verder alle optimalisaties aanstaan zo'n beetje..

London wijzigde deze reactie 30-10-2018 19:45 (10%)

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online
Apple schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:43:
Ben wel bijzonder ontevreden over m'n huidige accuduur moet ik zeggen. Vanmorgen van de lader gehaald om 8 uur en nu op 59% met 55 minuten SOT. Dat vind ik gewoon karig als ik eerlijk ben. Enige wat ik heb gedaan is Spotify van en naar werk (i.c.m. AirPods en AirBattery app dus bluetooth) en voor de rest af en toe even nieuws checken tussendoor via AD/NOS/Nu apps en natuurlijk Tweakers.

Heb laatst al even de cache gewiped toen ik problemen had met push berichten die niet doorkwamen dus dat kan het ook niet zijn lijkt me.

Misschien komt het omdat ik m'n tel altijd al op 30% of 40% aan de lader leg en ook dash charge niet gebruik (zit nog een verlengkabel tussen waardoor dash charge niet meer werkt).

Vind het maar vreemd allemaal maar op vakantie heb ik er wel veel last van want dan heb ik juist die goeie accuduur nodig om de dag mee door te komen. Moest in Amerika een maand geleden ook constant een power bank meenemen omdat ik anders de dag niet haalde. Maar dat vond ik toen wel te verklaren omdat m'n tel tegelijk m'n camera was voor die trip..

Heb de Ambient Display uit staan en brightness vrijwel altijd laag. Zie nu net wel dat 15% van de accu vandaag is verbruikte door Chrome waar ik 17 tabs open in had, dus die heb ik nu ook maar afgesloten. Heb verder alle optimalisaties aanstaan zo'n beetje..
Zo slecht heb ik nog nooit gezien.. Wat staat er bovenaan qua welke apps het meeste % gebruiken?

Heb je system cache gewiped zei je?

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• London
  • Niet online

London

AnonymousWP schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:59:
[...]

Zo slecht heb ik nog nooit gezien.. Wat staat er bovenaan qua welke apps het meeste % gebruiken?

Heb je system cache gewiped zei je?
Ja systeem cache gewiped.

Chrome stond bovenaan. Ik heb 'm nu even afgesloten en zal hem opladen met dash charge. Kijken hoe het gaat dan, ook vannacht als ik slaap even tracken hoeveel % 'ie verliest. Ik vermoed dat Chrome de grote boosdoener is geweest, maar zeker weten doe ik het niet.

• AnonymousWP
  • Niet online
Apple schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:07:
[...]

Ja systeem cache gewiped.

Chrome stond bovenaan. Ik heb 'm nu even afgesloten en zal hem opladen met dash charge. Kijken hoe het gaat dan, ook vannacht als ik slaap even tracken hoeveel % 'ie verliest. Ik vermoed dat Chrome de grote boosdoener is geweest, maar zeker weten doe ik het niet.
Installeer even AIDA64. Heb in het verleden ook wel eens gehad dat Chrome 2 van m'n 4 cores (heb een OnePlus 3) op volle kracht bleef laten werken, non-stop. Toen naar andere versie gegaan en was het opgelost. Heb ik overigens alleen gehad met een update vanuit APKMirror. Er is overigens gisteren een nieuwe versie uitgerold van 3,7MB ofzo, naar de Play Store.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• JLius
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 20:34
Apple schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:43:

Same here, maar ik zit er niet mee aangezien hij in een wip weer opgeladen is.

• RAAF12
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:37
Of de accu is slecht, kan door extreme hitte gebeurd zijn. Met een app zoals hierboven genoemd, is de gezondheid uit te lezen.

• Mrkend54l
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 11-11 09:59
JLius schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:47:
[...]

Same here, maar ik zit er niet mee aangezien hij in een wip weer opgeladen is.
Dat hij heel snel terug opgeladen is doet niks ter zake.
Het is niet normaal dat de batterij zo snel leegloopt, dat staat gewoon vast.

Als je 2x per dag volledig moet opladen dan zit je wel snel doorheen je maximale oplaadcyclussen.

• RAAF12
Idd, zou toch ff kijken wat die app zegt over de accu. Ter vergelijking, als mijn groene LED gaat knipperen = accu vol, staat de health op good en de charge counter tikt heel langzaam verder tot 2898 mAh, hoger komt ie bij mij niet. Nieuw is de accu 3300 mAh.
Leeg slurpende app's geloof ik niet in, tenzij het tegendeel bewezen wordt :-)

RAAF12 wijzigde deze reactie 31-10-2018 01:17 (34%)

• mucuracat
RAAF12 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 00:48:
Idd, zou toch ff kijken wat die app zegt over de accu. Ter vergelijking, als mijn groene LED gaat knipperen = accu vol, staat de health op good en de charge counter tikt heel langzaam verder tot 2898 mAh, hoger komt ie bij mij niet. Nieuw is de accu 3300 mAh.
Leeg slurpende app's geloof ik niet in, tenzij het tegendeel bewezen wordt :-)
nieuw zou de accu 3300 mAh zijn. Maar niemand zag 3300. Hier ook aantal post over geweest.
rond 2900 mAh zie je met accu checks

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 04:05

westergas

rikkie_pc

mucuracat schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:37:
[...]

nieuw zou de accu 3300 mAh zijn. Maar niemand zag 3300. Hier ook aantal post over geweest.
rond 2900 mAh zie je met accu checks
Klopt. Accubattery geeft bij mij aan 2998 mAh, rond de release was dat 3062.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• London
  • Niet online

London

Accubattery geeft mij 3154mah aan, is volgens mij niet veel mis mee.

Maar een reboot (en afsluiten van alle Chrome sessies) heeft wel geholpen. Nu ongeveer 1,5 uur SOT per 25% accu dus zou nu de 6 uur moeten kunnen halen. Is in ieder geval een flinke verbetering ten opzichte van gister..

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Ben ook niet tevreden. Zie in AIDA64 mijn accu op 2700mAh staan bij volle lading. Misschien toch eens naar laten kijken dan.

• danslo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:06
Iemand anders ook last van Wifi problemen met de laatste beta? Moet af en toe uit en aanzetten, whatsapp krijgt vaak geen berichten binnen, etc.

Ik overweeg om weer terug te flashen naar stable.

• golden1988
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:13
danslo schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:28:
Iemand anders ook last van Wifi problemen met de laatste beta? Moet af en toe uit en aanzetten, whatsapp krijgt vaak geen berichten binnen, etc.

Beta 5 ook? ik heb er momenteel nog geen problemen mee gehad. draai sinds gisteren beta5

Mi 9T Pro - MIUI11.0.3 - PFKEUXM

• dnzm
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13-11 11:59

dnzm

Knorrig

danslo schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:28:

Ik heb met Beta 5 en (sinds gisteren) Beta 6 geen issues gehad.

• danslo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:06
dnzm schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:24:
[...]

Ik heb met Beta 5 en (sinds gisteren) Beta 6 geen issues gehad.
golden1988 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Beta 5 ook? ik heb er momenteel nog geen problemen mee gehad. draai sinds gisteren beta5
Ik draaide de beta 5, heb nu maar de 6 geinstalleerd... Al denk ik niet dat dat dan wat gaat verbeteren als ik jullie verhalen zo lees :P

• dnzm

dnzm

Knorrig

danslo schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:48:
[...]

[...]

Ik draaide de beta 5, heb nu maar de 6 geinstalleerd... Al denk ik niet dat dat dan wat gaat verbeteren als ik jullie verhalen zo lees :P
Al eens geprobeerd om de wifi-verbinding te vergeten en weer opnieuw toe te voegen?

• JCreations
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 00:27
Voor de mensen die een te lage accu capaciteit meten, wellicht deze test proberen?

https://accubattery.zendesk.com/hc/en-us/articles/213575425

Voor zo ver ik het weet kunnen apps alleen een inschatting maken van je accu capaciteit. Deze inschatting kan behoorlijk onnauwkeurig zijn afhankelijk van hoe je de telefoon gebruikt en oplaad.

• mucuracat
Cameraport Pixel 3 > oneplus 6

https://forum.xda-develop...post78016850#post78016850

Schijnt stabiele versie te zijn.
Maar leukste opties werken nog niet :(
"... Opgemerkt moet worden dat functies zoals Night Sight, Slow motion, Photobooth en Top Shot allemaal zijn uitgeschakeld. Zoom in portretmodus en resampling zijn ook onbruikbare functies. De lijst met werkende functies omvat HDR+, portretmodus, RAW-functionaliteit, 1080p-video op 30, 60 of auto FPS, 4K-video op 30FPS, Motion Auto Focus, Google Lens-suggesties en gezichtsretouchering. ..."

mucuracat wijzigde deze reactie 01-11-2018 10:24 (61%)

• RAAF12
Dat is nuttige info. En meerdere apps gebruiken zoals bijvoorbeeld. Aida64 dat geeft een goed beeld van de gezondheid van het toestel. Om de accu te beschermen is het een goed idee die zo koel mogelijk te houden. Niet in volle zon in de auto of bij de verwarming leggen.

• twowheeler
De meeste van die zogenaamde accu test apps zijn lang niet zo nauwkeurig, zeker als je gebruik maakt van dash charge kunnen ze er flink naast zitten. Gebruik je telefoon gewoon, je kan er na 2 jaar altijd door oneplus een nieuwe accu in laten zetten.

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft Oxygen0S 9.0.2 aangekondigd met veel nieuwe features en optimalisaties!

OxygenOS 9.0.2 for OnePlus 6
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of OxygenOS 9.0.2 for the OnePlus 6, some of the most exciting features that we introduced on the OnePlus 6T are now available on OnePlus 6!

Changelog
System
  • Brand new navigation gestures
  • Improved UI for About phone
  • Optimized standby power consumption
  • Updated Android security patch to 2018.11
  • Added support to launch Google Assistant or other third party assistant app by holding the power button for 0.5 seconds
  • General bug fixes and improvements
Camera
  • Added Nightscape
  • Added Studio Lighting to enhance face contour
For those who were on previous versions for OnePlus 6, we appreciate your active feedback for reaching out to us. With your help, we have been able to better optimize and improve several key areas. Thank you for your patience and as always, we look forward to getting your continued feedback in the bug reporting forum here: https://forums.oneplus.com/feedback/.

This OTA will have a staged rollout. The OTA will be received by a limited number of users today and will have a broader rollout in a few days after making sure there are no critical bugs. Using VPN to download this build might not work as the rollout is not based on regions and is randomly pushed out to a limited number of devices.

Your feedback is appreciated. We may not always be able to respond to every comment in the forums, but please be assured that we take your comments and feedback seriously. Hope you enjoy and let us know how you feel about the update in the comments below.

Never Settle

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
AnonymousWP schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:09:
OnePlus heeft Oxygen0S 9.0.2 aangekondigd met veel nieuwe features en optimalisaties!

OxygenOS 9.0.2 for OnePlus 6
Top, dank, ben hem meteen aan het downloaden :) (350Mb). Hopelijk is de batterydrain echt minder.

• Jasikevicius3
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16-11 20:13
PWM schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:42:
[...]

Top, dank, ben hem meteen aan het downloaden :) (350Mb). Hopelijk is de batterydrain echt minder.
Hoe haal je hem binnen? Met Oxygen Updater krijg ik hem niet (sterker nog; staat een of andere tekst waaruit ik concludeer dat ze geen updates meer kunnen binnenhengelen?)

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Geïnstalleerd. Iemand een overzichtje naar de nieuwe gestures?
Jasikevicius3 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:46:
[...]

Hoe haal je hem binnen? Met Oxygen Updater krijg ik hem niet (sterker nog; staat een of andere tekst waaruit ik concludeer dat ze geen updates meer kunnen binnenhengelen?)
VPN naar Duitsland. Binnen 1 seconde begon hij al te piepen :)

PWM wijzigde deze reactie 01-11-2018 13:51 (8%)

• AnonymousWP
  • Niet online
[...]

Ja, dat ben ik die dat geschreven heeft. Ik ben overigens druk aan het kijken hoe we het anders zouden kunnen doen..

• Kid_Stevie
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:48:

[...]

Wat voor VPN app / service gebruik je? Twijfel altijd beetje bij het gebruik van een vpn.

• pitchdown
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18:26
flo040 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:06:
[...]

Er is een tijdelijke oplossing totdat Waze met een definitieve fix komt.

Settings --> Battery --> Battery optimization --> 3 dots top right --> advanced optimization
= de agressieve optimalisatie

Werkt bij mijn OP6
Is hier inmiddels een oplossing voor?
Enig idee hoe dit op te lossen op een galaxy s9?

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13:37
Kid_Stevie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:50:
[...]

Wat voor VPN app / service gebruik je? Twijfel altijd beetje bij het gebruik van een vpn.
Maakt niet uit als je maar een VPN verbinding maakt met Duitsland in dit geval. Zelf gebruik ik Goose (wel abbo) en kies dan in de app met welk land ik wil verbinden en dat is alles. Daarna liet ik hem controleren op updates en is nu aan het downloaden.

Er zullen ook wel gratis VPN diensten zijn al zullen die vaak een stuk beperkter zijn in dienst en snelheid.
Of rustig paar dagen wachten dan komt bij vanzelf :)

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13:37
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een Oneplus en geen problemen heeft om deze in China te bestellen.
Zag net dat deze bij Gearbest in de aanbieding in.

Uiteraard kun je nog invoerkosten krijgen en op eigen risico verder.

6Gb / 64Gb versie. Op het moment nu voor €377.97. Prijs zal zeker langzaam weer stijgen.
https://www.gearbest.com/...dmitad&utm_content=191425

8Gb / 128Gb versie. Op het moment nu voor €395.55. Prijs zal zeker langzaam weer stijgen.
https://www.gearbest.com/...8_s36&eo=AN64VQUD9WGUYJKY

MikeOO wijzigde deze reactie 01-11-2018 15:15 (18%)

• Oldblack
[...]

Ben de update ook aan het downloaden via VPN. Met de gratis Tunderapp uit de Play Store. Verbinding in Duitsland en kreeg gelijk een melding van de update.
Gaat wat langzamer dan normaal.

Oldblack wijzigde deze reactie 01-11-2018 15:34 (4%)

• RAAF12
[...]

Klopt, Oneplus heeft zijn backend veranderd. Gelukkig zijn er andere mogelijkheden:

Je kan hem downloaden van de link op www.androidsage.com geen VPN nodig!

https://www.androidsage.c...e-available-for-download/

@Hieronder
Dat is een keuze ;)

RAAF12 wijzigde deze reactie 01-11-2018 15:47 (24%)

• twowheeler
Ik ben wel benieuwd naar de standby verbeteringen, en het zou zomaar eens het moment kunnen zijn dat ik overstap naar gestures.

Ik ga geduldig wachten tot ik de update notificatie krijg

• superiscch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 10:10
MikeOO schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:13:
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een Oneplus en geen problemen heeft om deze in China te bestellen.

6Gb / 64Gb versie. Op het moment nu voor €377.97. Prijs zal zeker langzaam weer stijgen.

8Gb / 128Gb versie. Op het moment nu voor €395.55. Prijs zal zeker langzaam weer stijgen.
Net eens bekeken en er kan tot €110 bij komen naar België 😑

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
[...]

Ik gebruik zelf Tunnelbear. Werkt prima voor dit soort dingetjes.

• charrel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19:27

charrel

@r1200r lc @hue addict

https://nl.pepper.com/aan...r-eur34977-banggood-81392

Deze is dan goedkoper, ik heb hem net besteld. Kom van een nexus 6p maar die wordt retetraag.
Irriteer me mateloos aan dat ding, hopelijk is dat straks over.

• dnzm

dnzm

Knorrig

twowheeler schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:37:
en het zou zomaar eens het moment kunnen zijn dat ik overstap naar gestures.
Tot die verandering vond ik de OP-gestures "wel ok" maar miste ik wel het snel kunnen wisselen tussen de laatste twee recents. Dat is nu opgelost en nu ben ik helemaal superblij. Ik zou het zeker even een kans geven.

Die van Google zelf vind ik overigens totaal niks. Enige voordeel daarvan is dat rotate-knooje als je je scherm draait, maar dat weegt imo niet op tegen de nadelen.

• JLius
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 20:34
Ik heb de update zonet binnen gehaald via vpn. Meerwaarde nacht bij camera heb ik nog niet door. Foto's in het duister lijken nergens op 😁

• PeacekeeperNL
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 14:57

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

pitchdown schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:56:
[...]

Is hier inmiddels een oplossing voor?
Enig idee hoe dit op te lossen op een galaxy s9?
Je weet dat dit het OnePlus 6 topic is, toch?

Check mijn Otterbox Commuter (OnePlus 6) review en OnePlus Bullets Wireless review.

• pitchdown
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18:26
PeacekeeperNL schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:34:
[...]

Je weet dat dit het OnePlus 6 topic is, toch?
Yep weet ik
Zelfde issue op s9

• erp833
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:48
Vraagje; is er verschil tussen Oxygen0S 9.0.2 en de beta 6?

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:41
dnzm schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:25:
[...]

Tot die verandering vond ik de OP-gestures "wel ok" maar miste ik wel het snel kunnen wisselen tussen de laatste twee recents. Dat is nu opgelost en nu ben ik helemaal superblij. Ik zou het zeker even een kans geven.

Die van Google zelf vind ik overigens totaal niks. Enige voordeel daarvan is dat rotate-knooje als je je scherm draait, maar dat weegt imo niet op tegen de nadelen.
Ik heb de update ook geïnstalleerd en het snel wisselen is inderdaad een hele fijne verbetering. Nou gebruik ik mijn telefoon heel veel in landscape mode en het valt me op dat die snel wisselen functie dan niet tot nauwelijks werkt. Heb jij dit ook?

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
PWM schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:48:

[...]

Vreemd. Dit werkte helaas niet voor mij. :(

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• dnzm

dnzm

Knorrig

renem schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:54:
[...]

Nou gebruik ik mijn telefoon heel veel in landscape mode en het valt me op dat die snel wisselen functie dan niet tot nauwelijks werkt. Heb jij dit ook?
Oh, nu je het zegt... Nee, dat werkt inderdaad voor geen meter, nee.

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:41
dnzm schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:14:
[...]

Oh, nu je het zegt... Nee, dat werkt inderdaad voor geen meter, nee.
Eerste bug alweer gevonden haha

• dnzm

dnzm

Knorrig

renem schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:44:
[...]

Eerste bug alweer gevonden haha
Thus completing the great circle of life! *O*

Heb je 'm gerapporteerd?

• JCreations
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 00:27
Als de VPN via Duitsland niet de OTA geeft, kan je ook Canada proberen. Even bij Tunnelbear een gratis account aanmaken.

Voor de mensen die VoLTE en VoWIFI aan hebben gezet, deze moet je weer opnieuw instellen.

Vind de nieuwe "recente apps" gesture trouwens langzamer aanvoelen door de lange animatie.

• martijn k.
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 16:58
JCreations schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:15:
Als de VPN via Duitsland niet de OTA geeft, kan je ook Canada proberen. Even bij Tunnelbear een gratis account aanmaken.

Voor de mensen die VoLTE en VoWIFI aan hebben gezet, deze moet je weer opnieuw instellen.

Vind de nieuwe "recente apps" gesture trouwens langzamer aanvoelen door de lange animatie.
Ja die animatie is irritant inderdaad, ik heb alle animaties op 0.5x staan, maar die animatie duurt mij te lang sinds 9.0.2

• RAAF12
MikeOO schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:08:
[...]

Maakt niet uit als je maar een VPN verbinding maakt met Duitsland in dit geval. Zelf gebruik ik Goose (wel abbo) en kies dan in de app met welk land ik wil verbinden en dat is alles. Daarna liet ik hem controleren op updates en is nu aan het downloaden.

Er zullen ook wel gratis VPN diensten zijn al zullen die vaak een stuk beperkter zijn in dienst en snelheid.
Of rustig paar dagen wachten dan komt bij vanzelf :)
Turbo VPN is ook een goeie en is een week gratis te gebruiken. Het vlaggetje rechtsboven op Duitsland zetten en de 9.02 OTA knalt erop.

Wijziging is hier dat na de update de groene LED niet knippert als het ding erg lang aan de lader hangt en de AIDA64 app geeft een discharge rate aan van 3mA. Onmogelijk laag als het toestel aan staat.
edit kijk ik net weer is de discharge rate aanduiding verdwenen....

Dan trek ik de stekker eruit, verschijnt er bij Remaining battery Time: N/A

Toch maar is een andere app gaan gebruiken en kijken wat die zegt, of een update afwachten....

RAAF12 wijzigde deze reactie 02-11-2018 00:35 (30%)

• dnzm

dnzm

Knorrig

erp833 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:50:
Vraagje; is er verschil tussen Oxygen0S 9.0.2 en de beta 6?
Volgens mij niet echt, zelfde changelog en er zat anderhalve dag tussen.

• RAAF12
dnzm schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 00:00:
[...]

Volgens mij niet echt, zelfde changelog en er zat anderhalve dag tussen.
Kan je zien aan een CRC check op de untouched OTA 's :-) Zolang die niet bekend zijn blijft het gissen.

• twowheeler
dnzm schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:46:
[...]

Thus completing the great circle of life! *O*

Heb je 'm gerapporteerd?
Dat moet via het OnePlus forum neem ik aan?

• AnonymousWP
  • Niet online

• Salv
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15-11 16:26
MikeOO schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:13:

Momenteel is de 64GB versie zelfs €350 euro! Volgens de beschrijving daar zal het toestel geleverd gaan worden met HydrogenOS ipv OxygenOS is dat niet voor de chinese markt?

Salv wijzigde deze reactie 02-11-2018 13:13 (6%)

Hattrick: Iduna United PSN; Salvex

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Wellicht moeten jullie dit in onderstaand topic benoemen
[OnePlus 6] Levertijden & Prijzen

• _birdie_
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 18:34
Ooit een op2 besteld bij gearbest. Bleek het ook een voor de chinese markt tr zijn en die kon de 4g banden in NL niet aan. Werd steeds grotere ergenis en maar gewoon een op6 besteld terwijl de op2 nog best goed was. Maar wil niet meer terug naar mijn op2. op6 is fantastisch,

Ik weet niet of de op6 ook in 3 verschillende versie bestaat zoals de op2 ... ff verifiëren lijkt me,
Salv schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:07:
[...]

Momenteel is de 64GB versie zelfs €350 euro! Volgens de beschrijving daar zal het toestel geleverd gaan worden met HydrogenOS ipv OxygenOS is dat niet voor de chinese markt?

• Salv
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15-11 16:26
_birdie_ schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:39:
Ooit een op2 besteld bij gearbest. Bleek het ook een voor de chinese markt tr zijn en die kon de 4g banden in NL niet aan. Werd steeds grotere ergenis en maar gewoon een op6 besteld terwijl de op2 nog best goed was. Maar wil niet meer terug naar mijn op2. op6 is fantastisch,

Ik weet niet of de op6 ook in 3 verschillende versie bestaat zoals de op2 ... ff verifiëren lijkt me,

[...]
Als ik verder in het lijstje kijken kom je een aantal antwoorden tegen dat het om china markt models gaat.

- HydrogenOS -> Met google play services geïnstalleerd.
- A6000 versie

Zou betekenen dat er toch mogelijk wat dekking issues zijn omtrent 4G, denk dat ik ondanks de aanbieding toch verder moet kijken voor een A6003 versie welke voor EU bestemd is :)

Hattrick: Iduna United PSN; Salvex

• Bo0bz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13:19
Salv schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:02:
[...]

Als ik verder in het lijstje kijken kom je een aantal antwoorden tegen dat het om china markt models gaat.

- HydrogenOS -> Met google play services geïnstalleerd.
- A6000 versie

Zou betekenen dat er toch mogelijk wat dekking issues zijn omtrent 4G, denk dat ik ondanks de aanbieding toch verder moet kijken voor een A6003 versie welke voor EU bestemd is :)
Ik heb gisteren de A6000 besteld via Gearbest. Alle benodigde banden zijn beschikbaar:
https://www.frequencychec...e-a6000-128gb/netherlands. Er missen 3 banden die gebruikt worden in de US. Daardoor is de A6000 niet de global versie!

Je kunt de volledige OxygenOS rom op je interne opslag zetten en vanuit het OS drukken op Local update. De .zip van Oxygen OS selecteren en je installeert het volledige OxygenOS rom zonder dat je root nodig hebt.

Edit: dit werkt alleen zonder root als je de telefoon vers uit de doos niet verbind met wifi/4g! Dus stel de a6000 in met hydrogenOS. Voer de update uit met het lokale .zip bestand. Voer een reset uit en stel je telefoon in op OxygenOS. Dit mag uiteraard wel met wifi/4g. Als je de telefoon tijdens het instellen van hydrogenOS met internet verbind kun je alleen nog switchen naar OxygenOS met root toegang.

Bo0bz wijzigde deze reactie 03-11-2018 07:38 (16%)

http://wotlabs.net/eu/player/Bo0bz

• _birdie_
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 18:34
Bo0bz schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:58:
[...]

lijkt dan dat het beter voor elkaar is, Ik had ook hydrogen os ,,, maar dat kun je zo replacen zoals je aangeeft.

Ik heb gisteren de A6000 besteld via Gearbest. Alle benodigde banden zijn beschikbaar:
https://www.frequencychec...e-a6000-128gb/netherlands. Er missen 3 banden die gebruikt worden in de US. Daardoor is de A6000 niet de global versie!

Je kunt de volledige OxygenOS rom op je interne opslag zetten en vanuit het OS drukken op Local update. De .zip van Oxygen OS selecteren en je installeert het volledige OxygenOS rom zonder dat je root nodig hebt.

• Sallyriana
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 16:25
Heeft er iemand negatieve of negatievere ervaringen met hun batterij op Pie tegenover Oreo?
En iemand al de 9.0.2 update binnen hier?

• gideonreknod
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 22-10 08:10
Sallyriana schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:42:
Heeft er iemand negatieve of negatievere ervaringen met hun batterij op Pie tegenover Oreo?
En iemand al de 9.0.2 update binnen hier?
Heb de 9.0.2 update binnen en al twee dagen draaien, zeker een verbetering!! Vooral de nightscape en schakelen tussen twee recente apps werkt heel goed.

• Sallyriana
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 16:25
gideonreknod schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:08:
[...]

Heb de 9.0.2 update binnen en al twee dagen draaien, zeker een verbetering!! Vooral de nightscape en schakelen tussen twee recente apps werkt heel goed.
Kan ik hem ergens side-loaden? Ik heb hem nog niet gekregen.

• AnonymousWP
  • Niet online
Sallyriana schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:00:
[...]

Kan ik hem ergens side-loaden? Ik heb hem nog niet gekregen.
Full ZIP: https://otafsg.h2os.com/p...1810260000_d46787d2c9.zip

• GVR
Heb de update binnen gehaald met een (gratis) Duitse VPN via de Windscribe app.

• vbandr84
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 15-11 14:22
Hiervoor hebben we V&A

l3art wijzigde deze reactie 05-11-2018 11:20 (81%)

• twowheeler
Heb de update inmiddels ook binnen. Zonder VPN, maar met geduld

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15:41

WCA

Voorheen: GreNade

Sinds de nieuwe update lijkt de camera inderdaad een stuk beter!

Edit: Ik zie alleen de optie voor HDR niet meer terug? Of kijk ik met mijn neus?

Edit2: Ah, gaat nu automatisch tenzij je het in de settings verandert 8)7

WCA wijzigde deze reactie 05-11-2018 15:41 (59%)

It's easier to try, than to prove it can't be done

• dreamscape
  • Laatst online: 21:44
gideonreknod schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:08:
[...]

Heb nu ook de update, maar hoe werkt dat schakelen tussen recente apps eigenlijk? Ik merk nog niks nieuws ten opzichte van de situatie voor de update.

Punctuality is the politeness of kings

• Southern Sun
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15:49
dreamscape schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:58:
[...]

Heb nu ook de update, maar hoe werkt dat schakelen tussen recente apps eigenlijk? Ik merk nog niks nieuws ten opzichte van de situatie voor de update.
Terwijl je omhoog schuift voor geopende apps, ook nog opzij schuiven.

Ik vind de animaties geen verbetering. Had ze op 0.5 staan en nu vind ik ze na de update een beetje storend geworden. Als ik ze helemaal uitzet loopt switchen ook niet 100% smooth dus nog even kijken wat het moet worden.

Southern Sun wijzigde deze reactie 05-11-2018 16:34 (25%)

• botn
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 15-11 16:57
Mijn OP6 ook via Gearbest besteld, toen nog voor 390€. Drie weken wachten en idd chinees model A6000, maar geen problemen met netwerk. Kwam reeds met OxygenOS geleverd.

Enige nadeel dat ik zie: komt met chinese dash charger. Er wordt netjes een EU adapter bijgeleverd, maar die stekker is nogal dik en is daardoor wat moeilijker uit het stopcontact te halen. Een klein beetje gedoe (maar wellicht makkelijk op te lossen met een andere EU adapter) voor een aanzienlijke korting!

(iemand een tip voor een goeie EU adapter? O-) )
Bo0bz schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:58:
[...]

Edit: dit werkt alleen zonder root als je de telefoon vers uit de doos niet verbind met wifi/4g! Dus stel de a6000 in met hydrogenOS. Voer de update uit met het lokale .zip bestand. Voer een reset uit en stel je telefoon in op OxygenOS. Dit mag uiteraard wel met wifi/4g. Als je de telefoon tijdens het instellen van hydrogenOS met internet verbind kun je alleen nog switchen naar OxygenOS met root toegang.

PVOutput

• PeacekeeperNL
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 14:57

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

botn schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:49:
Mijn OP6 ook via Gearbest besteld, toen nog voor 390€. Drie weken wachten en idd chinees model A6000, maar geen problemen met netwerk. Kwam reeds met OxygenOS geleverd.

Enige nadeel dat ik zie: komt met chinese dash charger. Er wordt netjes een EU adapter bijgeleverd, maar die stekker is nogal dik en is daardoor wat moeilijker uit het stopcontact te halen. Een klein beetje gedoe (maar wellicht makkelijk op te lossen met een andere EU adapter) voor een aanzienlijke korting!

(iemand een tip voor een goeie EU adapter? O-) )

[...]
Onze grote vriend Ali, heb je m voor een tientje met extra USB kabel.

Check mijn Otterbox Commuter (OnePlus 6) review en OnePlus Bullets Wireless review.

• aDutchCow
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 15-11 19:10
Hmm, vanmiddag 9.0.2 geïnstalleerd maar zodra ik Whatsapp open en begin met typen, stopt m'n toetsenbord ermee na 2 woorden en crasht de hele applicatie.

Iemand iets soortgelijks meegemaakt?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• dreamscape
  • Laatst online: 21:44
Southern Sun schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:29:
[...]

Terwijl je omhoog schuift voor geopende apps, ook nog opzij schuiven.
Hmm, dat kon mijn OP6 ook al voor de update...

Punctuality is the politeness of kings

• Southern Sun
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15:49
dreamscape schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:22:
[...]

Hmm, dat kon mijn OP6 ook al voor de update...
Ook dat ie automatisch naar de laatst geopende app switcht? Dus in 1 beweging, zonder nog eens zelf op die vorige app te moeten klikken.

Southern Sun wijzigde deze reactie 05-11-2018 19:43 (13%)

• dnzm

dnzm

Knorrig

aDutchCow schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:37:
Hmm, vanmiddag 9.0.2 geïnstalleerd maar zodra ik Whatsapp open en begin met typen, stopt m'n toetsenbord ermee na 2 woorden en crasht de hele applicatie.

Het enige dat ik merk, de laatste paar dagen, is dat ik soms de switch naar home lijk te triggeren waarna de app in kwestie een beetje over de zeik is en dubbel getekend lijkt te worden (twee keer door elkaar heen). Is wat lastig uitleggen, volgende keer zal ik kijken of ik er een screenshot van kan maken. Ik kom het vooral tegen in Telegram en Spotify.

• johnhuff
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 06-08 10:16

Ja, ik ook bij whatsapp inderdaad. Soms als ik typ verdwijnt opeens het toetsenbord. Als ik dan in het tekstvak tik, sluit whatsapp. Paar keer gehad.

• WCA

WCA

Nog even met de camera lopen spelen, het verschil is bij mij, met name bij weinig licht, echt enorm zeg...

• 1voud
  • Registratie: mei 2006
johnhuff schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:57:
[...]

Ja, ik ook bij whatsapp inderdaad. Soms als ik typ verdwijnt opeens het toetsenbord. Als ik dan in het tekstvak tik, sluit whatsapp. Paar keer gehad.
Heb hetzelfde voor met Whatsapp. Verder stoor ik mij enorm aan de nieuwe animaties. Het gaat allemaal te traag en te stroef. Heb het al op 0,5 gezet, maar toch... .

• mucuracat

bij nieuwe android versie is het beste om telefoon te resetten. Dus clean install. Verhelpt heeeeel veeel problemen,

bij mij deden ook soms rare dingen voor.. niet kunnen typen. moest dan 1 keer terug. net of er onzichtbaar scherm overeen lag.

• twowheeler
mucuracat schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:37:
[...]

bij nieuwe android versie is het beste om telefoon te resetten. Dus clean install. Verhelpt heeeeel veeel problemen,

bij mij deden ook soms rare dingen voor.. niet kunnen typen. moest dan 1 keer terug. net of er onzichtbaar scherm overeen lag.
Misschien toen we van 8 naar 9 negen gingen. Heb ik toen ook gedaan. Verder zou het eigenlijk niet nodig moeten zijn.

Enige "rare" dat me opviel na een reset is dat na connectie met m'n auto ik geen melding kreeg of ik er smart lock voor in wil stellen

• WCA

WCA

https://www.xda-developer...-sight-mode-from-pixel-3/

Dit is wel ziek, de night sight werkt nog net even een stukje beter dan nightscape van Oneplus zelf zo te zien.

• kwaazaar
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 12-11 23:54
Vreemd gedrag bij typen merk ik ook. Lijkt wel of de cursor op de verkeerde plek staat of dat tekst op de verkeerde plek wordt ingevoegd. Dat is echt pas sinds kort, want ik heb het niet langer dan een week (ik zit ook op 9.0.2).

• twowheeler
Vervelende bug: als een app gebruik maakt van de wide color gamut (wat is de Nederlandse benaming) schakelen ze night mode in. Erg zichtbaar in bijvoorbeeld het openen van plaatjes in Reddit sync. Als night mode aanstaat schakelen ze night mode uit.

Oh en ik zag dat de screen off animatie nu weg is. Gestures werken wel fijn, daar kan ik wel aan wennen. Standby tijd ook prima, al had ik daar eigenlijk nooit problemen mee

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
Kreeg net een push notificatie voor een community meet up in Amsterdam op 10 november in hard Rock Cafe. Dit in verband met Diwali in India.

Gaan er mensen hier naartoe? Meet ups lijken me wel lachen maar geen idee of ik dit wel echt wil :')

Geen idee hoe ik dit hier kan delen. Het is te vinden in de community app. Aanmelden kan daar ook.

Edit: heb me maar aangemeld :)

polopolo150 wijzigde deze reactie 06-11-2018 12:36 (21%)

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• JanAd
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 08-11 21:57
Ik heb dat probleem bij WhatsApp ook, zeer vervelend.
Ik vind persoonlijk de nieuwe 'animaties' een stap achteruit. Vroeger waren ze veel subtieler. :|

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Wessee
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 12:10
Vooral die animatie naar home is dramatisch langzaam en erg stroperig.
Schakelen tussen recente apps is echt wel handig en de camera heeft mooie verbeteringen.

Probleem bij WA heb ik ook, maar ook dat na een unlock hij automatisch terugkeert naar home. Vrij irritante bugs en hoop dat ze bij een volgende snelle update aan worden gepakt.

OnePlus 6 Red

• twowheeler
Zag wel dat de type app al was aangemeld op de feedback pagina. Blijkbaar is WhatsApp niet de enige app waarbij het gebeurt

• micheldenhaag
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:12
twowheeler schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:02:
Zag wel dat de type app al was aangemeld op de feedback pagina. Blijkbaar is WhatsApp niet de enige app waarbij het gebeurt
Klopt. het is met alle apps die invoer hebben sinds 9.0.2. Idd lijkt de app dubbel geschreven te worden. gekke zooi. Ik wacht nog even met reset, want denk niet dat dat het op gaat lossen.

• twowheeler
6T heeft al een update naar 9.0.5. verwacht hetzelfde voor de 6

• GVR
micheldenhaag schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:13:
[...]

Klopt. het is met alle apps die invoer hebben sinds 9.0.2. Idd lijkt de app dubbel geschreven te worden. gekke zooi. Ik wacht nog even met reset, want denk niet dat dat het op gaat lossen.
Vreemd, ik heb echt nergens last van. Maar scheelt misschien omdat ik een ander toetsenbord gebruik? SwiftKey.

• Oldblack
twowheeler schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:20:
6T heeft al een update naar 9.0.5. verwacht hetzelfde voor de 6
Ja, dat klopt maar ik denk niet dat wij deze update ontvangen. Het is een update voor de fingerprintsensor van de 6T. Er waren nogal wat klachten over de respons. Deze fix heeft het verholpen.
Pagina: 1 ... 43 ... 55 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support

Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True