Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 10:48
Gery schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:34:
[...]

Hoe je die 7 uur SOT haalt.... geen idee :P
Ik ben op zich tevreden over de accuduur. Maar mijn SOT is nog niet eens de helft.
Natuurlijk ligt het aan wat je doet met de foon. Maar ik denk nu niet dat ik een zware gebruiker ben...
Je bent niet de enige. Ik haal gemiddeld een uurtje of 4 SOT. Maar ik let dan verder eigenlijk ook niet op het "zuinig" omgaan met de accu. Alles staat gewoon volop te draaien (bluetooth, GPS, wifi etc). Maakt me overigens verder ook niks uit want mocht ie een keertje bijna leeg zijn heb ik hem zo vol met dash charge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
volgens mij is SOT sinds de laatste volledige charge, als je tussendoor niet volledig oplaad springt het niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

DanTm schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:51:
volgens mij is SOT sinds de laatste volledige charge, als je tussendoor niet volledig oplaad springt het niet terug.
Correct.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oldblack
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 16:02
MitchellHearth schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:51:
[...]

Je bent niet de enige. Ik haal gemiddeld een uurtje of 4 SOT. Maar ik let dan verder eigenlijk ook niet op het "zuinig" omgaan met de accu. Alles staat gewoon volop te draaien (bluetooth, GPS, wifi etc). Maakt me overigens verder ook niks uit want mocht ie een keertje bijna leeg zijn heb ik hem zo vol met dash charge.
Bij mij staat ook gewoon bijna alles aan. Heb ook bijna niks geoptimaliseerd. Bluetooth als ik het nodig heb,
Locatie op nauwkeurig, NFC, wifi, data enz. Gebruik de telefoon voor mails, muziek, WhatsApp, agenda, memo's enz.
Idd als ie bijna leeg is gewoon ff bijladen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Dag allemaal!

Aanstaande vrijdag bezoek ik de OnePlus HQ in Amsterdam en krijg ik de kans om met twee zeer belangrijke mensen te praten:
Nigel Rijkhoek, de Nederlandse community manager van OnePlus en Maximus Decimus Meridius, een senior moderator op de OnePlus-fora.
Ik kwam met het idee om deze community de gelegenheid te geven vragen te stellen aan OnePlus-vertegenwoordigers, dus dit is je kans om een antwoord te krijgen op je eeuwige vraag!

Zoals altijd, zijn er een paar side-notes:

1. Stuur mij een privébericht met je vraag;
2. Geen trollen, grapjes of andere ongepaste vragen;
3. Het interview zal volledig worden gepubliceerd op de OnePlus Forums, de subreddit en de OnePlus-Discord;
4. Vanwege de beperkte tijd die beschikbaar is, worden vragen geselecteerd en krijgt niet iedereen een antwoord.

Het overtreden van een van deze regels zal ertoe leiden dat je permanent wordt uitgesloten van het indienen van vragen.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:21
Hier ook steeds rond de 6 uur SOT, en eigenlijk minimaal 4. verbaas me er echt over en met dash charge laad ik nooit meer snachts op. Meestal tot max 80% en dan kom ik makkelijk de dag (of 2) door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:43
zuukie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:36:
Wat vinden jullie van de accuduur en camera kwaliteit van de OP6. Hoor graag van jullie
Accuduur vind ik prima. Telefoon is nu in 36 uur helemaal leeg met 10 uur SOT. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik mijn huis niet uit ben geweest. GSM-ontvangst is op mijn locatie niet erg goed, want ik heb niet alle streepjes en meestal kleurt het balkje daarvan geel of rood. Toen ik de telefoon net had lukte het me ook om de teefoon 72 uur niet op te laden: ik had dan een SOT van 7 uur. Om dit te halen heb ik weinig naar YouTube gekeken of andere intensieve dingen gedaan.

Je kunt ook mooie foto's maken met de camera, maar de panoramafunctie van de default app is waardeloos.

[ Voor 14% gewijzigd door AMD1800 op 10-10-2018 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17:30
AMD1800 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:08:
[...]

Accuduur vind ik prima. Telefoon is nu in 36 uur helemaal leeg met 10 uur SOT. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik mijn huis niet uit ben geweest. GSM-ontvangst is op mijn locatie niet erg goed, want ik heb niet alle streepjes en meestal kleurt het balkje daarvan geel of rood. Toen ik de telefoon net had lukte het me ook om de teefoon 72 uur niet op te laden: ik had dan een SOT van 7 uur. Om dit te halen heb ik weinig naar YouTube gekeken of andere intensieve dingen gedaan.

Je kunt ook mooie foto's maken met de camera, maar de panoramafunctie van de default app is waardeloos.
Wat heb je dan allemaal uit staan? Want die van mij houd het nooit zolang vol.
Heb dan wel een smartwatch die verbonden is, bluetooth oortjes, GPS altijd aan, NFC altijd aan en Mobiele data altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
rwbk schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:24:
[...]

Wat heb je dan allemaal uit staan? Want die van mij houd het nooit zolang vol.
Heb dan wel een smartwatch die verbonden is, bluetooth oortjes, GPS altijd aan, NFC altijd aan en Mobiele data altijd aan.
Met betrekking tot mijn 36 uur tot leeg: mobiele data deel van de tijd uit, bluetooth uit, nfc uit, helderheid scherm op auto, maar ik zet de helderheid soms omlaag. Locatie staat altijd aan. Ik heb ook weinig apps, dus ik heb bijvoorbeeld geen Facebook app of nieuwsapps, maar wel Snapchat en YouTube.

Met betrekking tot mijn 72 uur tot leeg weet ik het niet meer. Ik had een screenshot, maar die kan ik helaas niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 14:41
AMD1800 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:47:
[...]

Met betrekking tot mijn 36 uur tot leeg: mobiele data deel van de tijd uit, bluetooth uit, nfc uit, helderheid scherm op auto, maar ik zet de helderheid soms omlaag. Locatie staat altijd aan. Ik heb ook weinig apps, dus ik heb bijvoorbeeld geen Facebook app of nieuwsapps, maar wel Snapchat en YouTube.

Met betrekking tot mijn 72 uur tot leeg weet ik het niet meer. Ik had een screenshot, maar die kan ik helaas niet meer vinden.
Ik haal dat nooit... Vanochtend uit de lader, 3,5u screentime, 8u op wifi, Bluetooth en GPS altijd aan. Ik heb er ook twee simkaarten in zitten, zal ook niet echt helpen. Vandaag half uurtje Asphalt gespeeld, uur Instagram, een half uur tweakers en een half uur YouTube.
Nu nog 28% over. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinest
gideonreknod schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:12:
Leute,

Heeft er iemand OK Google al werkend gekregen in het Nederlands? We zijn nu een paar maanden verder en bij mij staat die nog steeds op grijs namelijk. Mis de feature niet maar zou wel een uitkomst zijn 😏
Is al vaker naar gevraagd maar nog niemand werkend gekregen.. Waar ik op hoop is dit:
mucuracat schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:28:
[...]

Misschien na 24 oktober wel beschikbaar in Nederlands.
Dan Google home ook beschikbaar in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
twowheeler schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:53:
[...]

Daar heb ik hem ook even voor gebruikt, maar aangezien ik tijdens het rijden toch niet echt op m'n telefoon zit en maps nu vrij aardige spotify controls heeft tijdens het navigeren wil ik het even zonder smart lock proberen. Voordeel: trust agents weer inschakelen en het is weer terug.

Er zijn gevallen bekend van mensen die het systeem hebben gekraakt met foto's of iets dergelijks, maar wat ik begreep is het lang niet zo makkelijk als je zou verwachten en zijn dat uitzonderingen. Het is geen écht veilige manier, maar zeker ook geen slechte.
Spotify is enkel bereikbaar in maps in portret stand, ik heb mijn phone in landschap hangen. Hopelijk passen ze dat nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
De twijfel slaat toe. Ik zou in eerste instantie voor een Pixel 3 gaan maar aangezien er weinig 'vernieuwingen' zijn en de prijzen de pan uit rijzen zit ik naar de Oneplus te kijken.

Nu komt over een goede 3 weken de 6T uit maar T-Mobile heeft nu een actie dat je de Oneplus 6 256 GB voor de prijs van een 128 GB krijgt. (Dit komt neer op €41,- in de maand voor onbeperkt bellen, sms'en en 5 GB aan internet.)

Is het slim om 3 weken te wachten en dan de nieuwste aan te schaffen of kan ik de 6 nog met een gerust hart kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 03-10 16:35
Zo heel veel verschil is er niet hoor, in screen finger print scanner en iets grotere batterij + wss weer marginale betere camera met een verschil wat je bijna niet merkt, en de notch ziet er anders uit, dikke woopie doo.

De 6 is nog maar met moeite 5 maanden op de markt dus ze hebben zelfs geen snellere soc om erin te steken, wederom de snapdragon 845 met 6 of 8gb ram.
Dus ja de 6 kan je nog met gerust hart kopen tenzij je echt wakker ligt van die in screen fingerprint scanner.
Die iets grotere batterij kan ook leuk zijn maar lets face it, de OP6 heeft zo al prima accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

De 6T heeft geen 3.5mm telefoonaansluiting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
vinest schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:16:
[...]

Is al vaker naar gevraagd maar nog niemand werkend gekregen.. Waar ik op hoop is dit:

[...]
Op de Oneplus 6 werkt het ook niet.

Toch maar eens een nieuw tablet aangeschaft (Samsung S3 tab). Tot mijn verbazing werkt de Google Assistent wel met Nederlands stemcommando op het tablet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:49

mucuracat

YES

Oldblack schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:12:
[...]

Op de Oneplus 6 werkt het ook niet.

Toch maar eens een nieuw tablet aangeschaft (Samsung S3 tab). Tot mijn verbazing werkt de Google Assistent wel met Nederlands stemcommando op het tablet.
Ik gebruik nova launcher.. daar heb je optie om 'ok google' detectie aan te zetten en het werkt.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:22
Wes88 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:59:
De twijfel slaat toe. Ik zou in eerste instantie voor een Pixel 3 gaan maar aangezien er weinig 'vernieuwingen' zijn en de prijzen de pan uit rijzen zit ik naar de Oneplus te kijken.

Nu komt over een goede 3 weken de 6T uit maar T-Mobile heeft nu een actie dat je de Oneplus 6 256 GB voor de prijs van een 128 GB krijgt. (Dit komt neer op €41,- in de maand voor onbeperkt bellen, sms'en en 5 GB aan internet.)

Is het slim om 3 weken te wachten en dan de nieuwste aan te schaffen of kan ik de 6 nog met een gerust hart kopen?
Als ik bv bij Belsimpel kijk is de 41 euro een normale prijs voor soort gelijke abbo dus lijkt erop dat het geen bijzonder aanbieding is. Zou zeker goed rondkijken en mogelijk heb je bv Ziggo of KPN thuis dan kun je vaak extra korting krijgen. Webshops hebben vaak betere deals dan de provider zelf.

Welke je wilt kopen is aan jouw. Beide zijn prima toestellen en de T is natuurlijk weer net iets nieuwer al bestaat de kans dat je er ook net een paar euro p.m meer voor moet betalen. Zelf zou ik altijd gaan voor het nieuwe model maar hangt af je je kunt vinden met de aanpassingen die gedaan zijn tov het huidige model.

Keuzestress >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
MikeOO schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:27:
[...]

Als ik bv bij Belsimpel kijk is de 41 euro een normale prijs voor soort gelijke abbo dus lijkt erop dat het geen bijzonder aanbieding is. Zou zeker goed rondkijken en mogelijk heb je bv Ziggo of KPN thuis dan kun je vaak extra korting krijgen. Webshops hebben vaak betere deals dan de provider zelf.

Welke je wilt kopen is aan jouw. Beide zijn prima toestellen en de T is natuurlijk weer net iets nieuwer al bestaat de kans dat je er ook net een paar euro p.m meer voor moet betalen. Zelf zou ik altijd gaan voor het nieuwe model maar hangt af je je kunt vinden met de aanpassingen die gedaan zijn tov het huidige model.

Keuzestress >:)
Qua prijs klopt het maar volgens hun krijg je nu de versie van 256 GB voor de prijs van de 128 GB.

De T heeft een vingerafdrukscanner waar ik niet tevreden mee ben. Het liefst heb ik hem op de achterkant. De T heeft dan wel weer een accu met meer capaciteit.

Het staat mij ook een beetje tegen om een toestel van een half jaar oud te halen terwijl de opvolger zeer spoedig zijn opwachting maakt. Maar zoals ik al zei is dit iets wat tussen mijn oren zit want op de accu na heeft de T mij niks te bieden wat de 6 niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat betreft de 6T mag in het bijbehorende topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
mucuracat schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:02:
[...]

Ik gebruik nova launcher.. daar heb je optie om 'ok google' detectie aan te zetten en het werkt.
Verdorie ja, dat werkt inderdaad. Had die optie al de hele tijd aan staan maar gewoon niet geprobeerd aangezien de instelling bij google zelf grijs bleef.

Edit : werkte maar 1 keer, nu reageert ie niet meer.

[ Voor 6% gewijzigd door JLius op 11-10-2018 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

JLius schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:54:
[...]

Verdorie ja, dat werkt inderdaad. Had die optie al de hele tijd aan staan maar gewoon niet geprobeerd aangezien de instelling bij google zelf grijs bleef.

Edit : werkte maar 1 keer, nu reageert ie niet meer.
Ja klopt.. hij is niet consequent soms.. :(
Als je nova launcher instellingen onderaan geavanceerd kiest en Herstart nova launcher.. Dan zou het weer moeten doen. Soms werkt het daaaagen goed.. en ineens werkt ie even niet.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
vinest schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:09:
[...]

Ik haal dat nooit... Vanochtend uit de lader, 3,5u screentime, 8u op wifi, Bluetooth en GPS altijd aan. Ik heb er ook twee simkaarten in zitten, zal ook niet echt helpen. Vandaag half uurtje Asphalt gespeeld, uur Instagram, een half uur tweakers en een half uur YouTube.
Nu nog 28% over. :/
Ik denk dat gamen heel veel rekenkracht vraagt. Dus, misschien zit het m daar in. Ik zal dit weekend eens kijken hoe mijn telefoon het volhoudt met bluetooth de hele tijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
mucuracat schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:02:
[...]

Ja klopt.. hij is niet consequent soms.. :(
Als je nova launcher instellingen onderaan geavanceerd kiest en Herstart nova launcher.. Dan zou het weer moeten doen. Soms werkt het daaaagen goed.. en ineens werkt ie even niet.
Klopt, werkt wel alleen bij ontgrendeld toestel. Al bij al vind ik de mogelijkheden van de assistent nog te beperkt. Wat vraag jij eraan? Een bepaalde Playlist op Spotify wil ze bijvoorbeeld niet afspelen. Navigeer naar contact werkt ook niet, en vanuit android auto kun je al helemaal niets zinnigs vragen. AI my ass 😅

[ Voor 9% gewijzigd door JLius op 11-10-2018 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:09

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

AMD1800 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:22:
hoe mijn telefoon het volhoudt met bluetooth de hele tijd aan.
Scheelt 3x niks, bluetooth 5 is erg zuinig.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:22
Wes88 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:31:
[...]

Qua prijs klopt het maar volgens hun krijg je nu de versie van 256 GB voor de prijs van de 128 GB.

De T heeft een vingerafdrukscanner waar ik niet tevreden mee ben. Het liefst heb ik hem op de achterkant. De T heeft dan wel weer een accu met meer capaciteit.

Het staat mij ook een beetje tegen om een toestel van een half jaar oud te halen terwijl de opvolger zeer spoedig zijn opwachting maakt. Maar zoals ik al zei is dit iets wat tussen mijn oren zit want op de accu na heeft de T mij niks te bieden wat de 6 niet zou kunnen.
Prijs klopt dus niet echt als ze dat tegen jouw zeggen. Maar dat soort dingen is een kwestie van zoeken en dan vindt je er meer voor dezelfde prijs het is maar welke provider je wilt ;) Soms is overstappen weer gunstig.

Vingerafdrukscanner vindt ik persoonlijk ook handiger achterop en kan nu met 1 hand de telefoon unlocken.
Maar andere willen hem aan de voorkant en zo heeft iedereen zijn wensen en daarom kan iemand de keuze niet voor je maken.

Beide zijn uitstekende toestellen en zul je geen miskoop aan doen, welke het ook gaat worden.
Of nog even paar weken wachten en dan zal de huidige v6 mogelijk nog iets goedkoper worden icm een abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
MikeOO schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:42:
[...]

Prijs klopt dus niet echt als ze dat tegen jouw zeggen. Maar dat soort dingen is een kwestie van zoeken en dan vindt je er meer voor dezelfde prijs het is maar welke provider je wilt ;) Soms is overstappen weer gunstig.

Vingerafdrukscanner vindt ik persoonlijk ook handiger achterop en kan nu met 1 hand de telefoon unlocken.
Maar andere willen hem aan de voorkant en zo heeft iedereen zijn wensen en daarom kan iemand de keuze niet voor je maken.

Beide zijn uitstekende toestellen en zul je geen miskoop aan doen, welke het ook gaat worden.
Of nog even paar weken wachten en dan zal de huidige v6 mogelijk nog iets goedkoper worden icm een abbo.
Bedankt voor de info! Ik laat het nog even bezinken. Mijn telefoon kan nog heel eventjes mee maar begint steeds meer mankementen te vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Hoe zit het eigenlijk qua updates met OnePlus? Om de maand voor security updates ofzo toch? Zag wel dat de beta voor op6 al een nieuwe update had, dus ik vroeg me af hoe de update frequentie normaal gesproken is qua software en beveiligings updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 14:06
twowheeler schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:52:
Hoe zit het eigenlijk qua updates met OnePlus? Om de maand voor security updates ofzo toch? Zag wel dat de beta voor op6 al een nieuwe update had, dus ik vroeg me af hoe de update frequentie normaal gesproken is qua software en beveiligings updates
Dit kun je terugvinden op de site van OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verkeerde topic

[ Voor 87% gewijzigd door Chris.nl op 12-10-2018 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik zag opeens dat ik nog maar 38% van mijn opslag (128) heb, blijkt dat de OnePlus gallery app bijna 50gb in neemt, terwijl ik alle foto's en filmpjes van mijn telefoon heb verwijderd met Google Photos (cloud back app). Maar de foto's staan niet meer in de gallery , heb de data van de app moeten verwijderen (en drie dubbele check gedaan of alles echt in de cloud staat) om op te lossen.. geen groot probleem maar wel beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Kid_Stevie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:01:
Ik zag opeens dat ik nog maar 38% van mijn opslag (128) heb, blijkt dat de OnePlus gallery app bijna 50gb in neemt, terwijl ik alle foto's en filmpjes van mijn telefoon heb verwijderd met Google Photos (cloud back app). Maar de foto's staan niet meer in de gallery , heb de data van de app moeten verwijderen (en drie dubbele check gedaan of alles echt in de cloud staat) om op te lossen.. geen groot probleem maar wel beetje vreemd.
Zal waarschijnlijk cache zijn. Is bij mij nu ook al een redelijk grote hoeveelheid.

Ik ben ondertussen wel klaar met smart lock trusted places. Het werkt thuis af en toe, maar na elke nacht moeten rebooten om het te laten werken. Wat raar is want op m'n Nexus 7 werkt het wel. Op m'n OnePlus one werkte het ook nooit. Heb het uitgezet en gebruik alleen de bluetooth functie nog, die is wel betrouwbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:13
Omdat Google me niet kan helpen post ik mijn vraag maar hier. Vanaf dag 1 met mijn OP6 heb ik een folder in de verkenner: HttpResponseCache die steeds groter wordt met kleine bestandjes (7,10kb tot 600b). Is dat iets van OP (op mijn S7 en andere Androids had ik die folder niet)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
micheldenhaag schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:49:
Omdat Google me niet kan helpen post ik mijn vraag maar hier. Vanaf dag 1 met mijn OP6 heb ik een folder in de verkenner: HttpResponseCache die steeds groter wordt met kleine bestandjes (7,10kb tot 600b). Is dat iets van OP (op mijn S7 en andere Androids had ik die folder niet)...
Heb even gegoogled op httpresponsecache en vond https://developer.android...et/http/HttpResponseCache
Caches HTTP and HTTPS responses to the filesystem so they may be reused, saving time and bandwidth
Een normaal android dingetje denk ik. Grote kans dat het op andere toestellen verborgen wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:13
twowheeler schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:47:
[...]

Heb even gegoogled op httpresponsecache en vond https://developer.android...et/http/HttpResponseCache

[...]

Een normaal android dingetje denk ik. Grote kans dat het op andere toestellen verborgen wordt
Dat laatste denk ik ook. Als meerdere OP6 gebruikers het hebben dan zal het wel een OP dingetje zijn ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
twowheeler schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:52:
OnePlus is één van de eerste fabrikanten, na Google dan, die als eerste Android upgrades heeft klaar liggen. Mijn 3 uit 2016 krijgt nog Android Pie en zit nu op de security patch van september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
Kid_Stevie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:01:
Ik heb dat met Spotify, neemt in werkelijkheid dubbel zoveel plaats in als de app zelf aangeeft. Moet driemaandelijks alle downloads wissen en opnieuw downloaden anders heb ik geen plek meer vrij. En nee, het is niet de cache. Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoemBecker
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 26-09 12:40
Hoe kan ik mijn belvolume aanpassen? Geen idee hoe het werkt met pie. Kan alleen media en alarm wijzigen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoemBecker
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 26-09 12:40
Laat maar, weet het al, stond op stil, stom

Volgende keer graag je vorige bericht wijzigen ipv meerdere berichten onder elkaar te zetten.

[ Voor 55% gewijzigd door 13art op 12-10-2018 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Ik heb de laatste tijd dat als ik de slider op stil heb staan, daarna op luid zet, de notificaties en bel geluid heel stil is. Als ik daarna het geluid op maximaal zet bij beltoon plume dan is het amper hoorbaar.

Wanneer ik de telefoon opnieuw opstart dan werkt het weer als normaal.
Ervaren meer gebruikers dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:56
JLius schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:09:
[...]

Ik heb dat met Spotify, neemt in werkelijkheid dubbel zoveel plaats in als de app zelf aangeeft. Moet driemaandelijks alle downloads wissen en opnieuw downloaden anders heb ik geen plek meer vrij. En nee, het is niet de cache. Herkenbaar?
Heb ik ook en ik download niet eens, puur streamen. Ligt echt aan de app, ik heb hier zeker al 2 jaar last van. Nu met 128 GB hoeft het niet zo vaak, maar bij mijn 32 GB Nexus 6p moest ik echt wel iedere twee weken alle app gegevens wissen. Mijn gebruikersgegevens zijn as we speak 5,19 GB. Echt waanzin.

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Laatst online: 30-05-2024
Ik zie dat ik een verbruik heb van 28% aan Google Play Services. Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom aangezien cache schoonmaken vanuit recovery niet meer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10 22:34
crimedevil schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:05:
Ik zie dat ik een verbruik heb van 28% aan Google Play Services. Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom aangezien cache schoonmaken vanuit recovery niet meer mogelijk is.
Alle updates verwijderen. Telefoon keer herstarten, en dan zou die meteen weer alle updates moeten installeren.
(verwijderen kan gewoon in de app lijst. onder de puntjes rechtsboven (gok ik))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
demonic schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:45:
[...]

Alle updates verwijderen. Telefoon keer herstarten, en dan zou die meteen weer alle updates moeten installeren.
(verwijderen kan gewoon in de app lijst. onder de puntjes rechtsboven (gok ik))
Thanks. Kun je me iets concreter uitleggen hoe ik dit doe en raak ik dan ook zaken kwijt? Ben semi-leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10 22:34
crimedevil schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:47:
[...]

Thanks. Kun je me iets concreter uitleggen hoe ik dit doe en raak ik dan ook zaken kwijt? Ben semi-leek.
Ga naar je instellingen menu > Apps > google play services > Hier kan je de updates verwijderen.
Rechtbovenin zijn de 'puntjes' voor extra opties. Daar zou iets moeten staan in de trend van "verwijder updates".

Als je dat gedaan hebt keer herstarten, dan een beetje geduld en klaar.
Afwachten of het gewerkt heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
demonic schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Ga naar je instellingen menu > Apps > google play services > Hier kan je de updates verwijderen.
Rechtbovenin zijn de 'puntjes' voor extra opties. Daar zou iets moeten staan in de trend van "verwijder updates".

Krijg de melding 'Google Play Service kan niet verwijderd worden' als ik via de drie bolletjes de updates wil verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Nee dat werkt niet zo :p. Je moet de data van Google Play Services verwijderen.
crimedevil schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:55:
[...]

Krijg de melding 'Google Play Service kan niet verwijderd worden' als ik via de drie bolletjes de updates wil verwijderen.
Instellingen > apps > Google Play Services > ruimte beheren > gegevens wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Anonymoussaurus schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 16:10:
[...]

Nee dat werkt niet zo :p. Je moet de data van Google Play Services verwijderen.

[...]

Instellingen > apps > Google Play Services > ruimte beheren > gegevens wissen.
Ik kan alleen instellingen > apps & meldingen -> Google Play store -> cache legen.

Jouw volgorde kan ik niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimedevil schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 16:28:
[...]

Ik kan alleen instellingen > apps info -> Google Play store -> cache legen.

Zit je op OxygenOS 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:12
JLius schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:34:
[...]

Terzijde, maar is google allo geen uitdovende app? Is al 9 maanden niet meer geüpdate.
Finally, ik heb hem weer aan de gang. Toch vind ik persoonlijk Allo nog fijner dan Whatsapp. Puur en alleen omdat de gifjes zo makkelijk te vinden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLius
[...]

Ik kan alleen instellingen > apps & meldingen -> Google Play store -> cache legen.

'opslag wissen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
[...]

Ik zou eerst alleen de cache wissen van play services. Ik had hetzelfde en na dat gedaan te hebben lijkt het te zijn gefixt.

Hou er wel rekening mee dat de batterij verbruik meter een beetje buggy is op pie. Je kan wel zelf goed in de gaten houden hoe Lang een app actief is op de achtergrond en voorgrond. En een tip: je kan actief zijn op de achtergrond voor apps als Snapchat beperken. Die zoop in mijn geval namelijk nogal batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:04
soskes schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:11:
[...]

Finally, ik heb hem weer aan de gang. Toch vind ik persoonlijk Allo nog fijner dan Whatsapp. Puur en alleen omdat de gifjes zo makkelijk te vinden zijn.
Emoticon icoon-> gif -> zoek.
Dat valt toch wel mee bij WA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
Iemand live albums al binnen gekregen op de OP? Of zou dit enkel op pc werken?

[ Voor 15% gewijzigd door JLius op 15-10-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
JLius schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:24:
Werkt dat niet alleen met Google camera?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:05
lennertvdkort schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:31:
[...]

Emoticon icoon-> gif -> zoek.
Dat valt toch wel mee bij WA?
Mijn god, wat voel ik me dom. Nooit geweten dat je ook kon zoeken bij WA in gifs. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:04
Brammos85 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:16:
[...]

Mijn god, wat voel ik me dom. Nooit geweten dat je ook kon zoeken bij WA in gifs. 8)7
Ik ging het hier heel stoer vertellen hoor, maar mijn zus vertelde me het vorige week ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:12
Brammos85 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:16:
[...]

Wauw, ben blij dat jij me voor bent.
Inderdaad dus net zo makkelijk. Heb ik alleen nog de gepersonaliseerde stickers als argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
Nee, nog niet beschikbaar in Nederland op een telefoon. Ik heb Google Foto's opnieuw laten updaten en deze functie heb ik niet gezien.
In jouw link staat onderaan in het artikel hoe je het kunt forceren met een VPN verbinding.

https://androidworld.nl/t...an-google-fotos-nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Waarschijnlijk moet je daar gezichtsherkening voor hebben aan staan en dat is niet beschikbaar in Nederland (Europa). Oplossing is via usa via vpn en dan is de kans groot dat je dan wel live albums hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:24
Ik had ergens hier gelezen dat de OP6 een geluid maakte, een aantal uur voordat de wekker afging. Ik heb er sinds kort ook last van; gisteren was het een halfuur voor de wekker, vandaag twee uur. Niet heel relaxed om om 5:15 wakker te worden gepingd door je telefoon. Heeft iemand dit op weten te lossen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:33
Knul schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:31:
Ik had ergens hier gelezen dat de OP6 een geluid maakte, een aantal uur voordat de wekker afging. Ik heb er sinds kort ook last van; gisteren was het een halfuur voor de wekker, vandaag twee uur. Niet heel relaxed om om 5:15 wakker te worden gepingd door je telefoon. Heeft iemand dit op weten te lossen?
Jup, zie -> Huigie in "[OnePlus 6] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:24
Dank, heb er met mijn vier uurtjes slaap compleet overheen gelezen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Knul schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:03:
[...]

Dank, heb er met mijn vier uurtjes slaap compleet overheen gelezen :')
Haha geen probleem, ik link hem vooral om de originele poster niet tekort te doen en het blind te jatten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Suicyder schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:06:
[...]

Haha geen probleem, ik link hem vooral om de originele poster niet tekort te doen en het blind te jatten :+
lb :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
twowheeler schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:04:
[...]

Ik zou eerst alleen de cache wissen van play services. Ik had hetzelfde en na dat gedaan te hebben lijkt het te zijn gefixt.

Hou er wel rekening mee dat de batterij verbruik meter een beetje buggy is op pie. Je kan wel zelf goed in de gaten houden hoe Lang een app actief is op de achtergrond en voorgrond. En een tip: je kan actief zijn op de achtergrond voor apps als Snapchat beperken. Die zoop in mijn geval namelijk nogal batterij
Om hier toch nog even op in te haken: ik heb 43 uur geleden voor het laatst volledig opgeladen en zie dat Google play services 4,54 uur actief is op de voorgrond en 0 minuten op de achtergrond. Iedereen een beetje vergelijkbare cijfers?

En nog een vraagje: klopt het dat de standaard instelling voor het lang indrukken van recents het openen van het menu is? (Ipv splitscreen zoals op stock android)

[ Voor 9% gewijzigd door twowheeler op 16-10-2018 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinest
twowheeler schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:54:
[...]

En nog een vraagje: klopt het dat de standaard instelling voor het lang indrukken van recents het openen van het menu is? (Ipv splitscreen zoals op stock android)
Dat kan je zelf aanpassen, maar gestures ftw *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmm..

Oneplus 6 Update 9.0.1

Is op te halen via UK region by the way. Ik kan niet bevestigen of de update alleen voor de UK is bedoeld though.

[ Voor 34% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-10-2018 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:29:
Hmm..

Oneplus 6 Update 9.0.1

Is op te halen via UK region by the way. Ik kan niet bevestigen of de update alleen voor de UK is bedoeld though.
Via UK VPN krijg ik inderdaad update binnen, maar ga ik nog niet installeren. Moet dan sws de vorige update downloaden, omdat mijn toestel geroot is.
Nog andere zaken om bij stil te staan bij het updaten met root btw?

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:47:
[...]

Via UK VPN krijg ik inderdaad update binnen, maar ga ik nog niet installeren. Moet dan sws de vorige update downloaden, omdat mijn toestel geroot is.
Nog andere zaken om bij stil te staan bij het updaten met root btw?
Ja, er is een 'keep root' optie in Oxygen Updater.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:06

westergas

rikkie_pc

Huigie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:54:
[...]

Ik zal het je nog gekker vertellen, het is een feature, geen bug... Hier is de fix:

[...]
Dat is inderdaad volledig gestoord. 8)7 Volgens mij heb ik die "feature" er nu wel uit. Hoe wel de melding niet weg is hoor je hem niet meer dus soit. Tnx!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
Oldblack schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:27:
[...]

Nee, nog niet beschikbaar in Nederland op een telefoon. Ik heb Google Foto's opnieuw laten updaten en deze functie heb ik niet gezien.
In jouw link staat onderaan in het artikel hoe je het kunt forceren met een VPN verbinding.

https://androidworld.nl/t...an-google-fotos-nederland
I know, gezichtsherkenning is al lang actief bij mij. Live albums werkt ook, maar enkel op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
Knul schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:31:
Ja, dat kun je uitzetten bij meldingen van de klok app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus rolled out OxygenOS 9.0.1 for France and the UK specifically (due to carrier certifications): https://forums.oneplus.co...33/page-681#post-19314860

Ben te lui om het te vertalen (heb m'n Discord nieuwsitem gekopieerd) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:57:
OnePlus rolled out OxygenOS 9.0.1 for France and the UK specifically (due to carrier certifications): https://forums.oneplus.co...33/page-681#post-19314860

Ben te lui om het te vertalen (heb m'n Discord nieuwsitem gekopieerd) :P.
Dus voor ons onnodig en puur voor de carriers in die landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
twowheeler schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Dus voor ons onnodig en puur voor de carriers in die landen
Kort gezegd: ja, tenzij je in één van die twee landen bent en gebruik wilt maken van die carriers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:17
Anonymoussaurus schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:39:
[...]

Kort gezegd: ja, tenzij je in één van die twee landen bent en gebruik wilt maken van die carriers.
Ik zit komende week in de UK, hoef ik dan toch die fix niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwaazaar schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:30:
[...]

Ik zit komende week in de UK, hoef ik dan toch die fix niet?
Juist wel, want zoals de post zegt, lost dit certificaat-problemen op in Frankrijk en de UK. Of naja.. weet niet hoe je het moet interpreteren.. Kan in ieder geval geen kwaad. Je maakt tenslotte gebruik van de zendmasten daar, dus denk dat het wel nodig is.

[ Voor 22% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-10-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Anonymoussaurus schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:32:
[...]

Juist wel, want zoals de post zegt, lost dit certificaat-problemen op in Frankrijk en de UK. Of naja.. weet niet hoe je het moet interpreteren.. Kan in ieder geval geen kwaad. Je maakt tenslotte gebruik van de zendmasten daar, dus denk dat het wel nodig is.
Is dat dan niet carrier afhankelijk? Ik zit volgende week in Frankrijk en zou het raar vinden een update te moeten flashen die ik anders nooit gehad zou hebben als ik in Nederland zou blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
twowheeler schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:37:
[...]

Is dat dan niet carrier afhankelijk? Ik zit volgende week in Frankrijk en zou het raar vinden een update te moeten flashen die ik anders nooit gehad zou hebben als ik in Nederland zou blijven
Probeer het uit zou ik zeggen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modelstudent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 08:40
Iemand die me verder kan helpen voor ik support contacteer? Ik heb last van een enorm povere batterij precies. Vandaag 1u27 screentime en net 10u van de lader. Toch maar 44% meer. Als ik bij verbruik kijk, merk ik dat de totalen (incl scherm enz) maar aan 37% verbruik komen, zonder echte uitschieters. Ik zou toch heel wat beter moeten doen met dit toestel?
Helderheid staat trouwens op manueel en enorm laag

[ Voor 6% gewijzigd door modelstudent op 17-10-2018 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

modelstudent schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:07:
Iemand die me verder kan helpen voor ik support contacteer? Ik heb last van een enorm povere batterij precies. Vandaag 1u27 screentime en net 10u van de lader. Toch maar 44% meer. Als ik bij verbruik kijk, merk ik dat de totalen (incl scherm enz) maar aan 37% verbruik komen, zonder echte uitschieters. Ik zou toch heel wat beter moeten doen met dit toestel?
Helderheid staat trouwens op manueel en enorm laag
In ieder geval kan je een wake lock detector gebruiken, en een losse app om batterijverbruik te monitoren. Meen me te herinneren dat in OS9.0 de batterijverbruik registratie beetje buggy is.
Factory reset kan ook uitkomst bieden, maar maak dan wel eerst een goede back-up met bijvoorbeeld OnePlus Switch (doet alleen data en apps, maar geen appdata).

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
Anonymoussaurus schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:39:
[...]

Via Oxygen Updater toch binnengekregen en niet via OTA. Het was een update van 92 mb en geen changelog.
Geen idee wat er nu veranderd is of gefixed is.

Edit. Het kan een placebo effect zijn maar het lijkt alsof de telefoon sneller is en dat apps vloeiender reageren.

[ Voor 13% gewijzigd door Oldblack op 17-10-2018 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oldblack schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:05:
[...]

Via Oxygen Updater toch binnengekregen en niet via OTA. Het was een update van 92 mb en geen changelog.
Geen idee wat er nu veranderd is of gefixed is.

Edit. Het kan een placebo effect zijn maar het lijkt alsof de telefoon sneller is en dat apps vloeiender reageren.
Ja klopt, nu wel. Staat nu inderdaad in ons systeem. Betekent dus dat 'ie ook verspreid is naar Duitsland en Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:17
Audio FX werkt niet meer sinds Pie. Wie weet er een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt het dat de Gamingmode na de Android 9.0-update geen ondersteuning meer biedt voor wel trillen,
maar geen notificaties in beeld? Toestel staat op trillen, maar er trilt nu niks meer als Gamingmodus aanstaat...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

kwaazaar schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:58:
Ik dacht dat het aan mij lag. Gelukkig/helaas niet dus... Maar ligt het dan alleen aan Pie, of aan OOS9.0?
Moeten eigenlijk de nieuwste versie uit Lineage OS zien te verkrijgen, hopen dat die werkt. Iemand die dat kan fixen eventueel? :?

Ik draaide als laatste AudioFX 2.2.0.
En na verwijderen krijg ik helaas de Equalizer van Spotify zelf niet meer terug, dus vrees dat ik Spotify opnieuw moet installeren 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door PeacekeeperNL op 18-10-2018 07:21 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb nog altijd problemen met Bluetooth en mijn UE Boom speaker. Als ik muziek aan het luisteren ben via de UE Boom dan schommelt het volume zonder dat ik iets aan raak, dat is echt SUPER irritant. Het is alleen met BT dat dit gebeurd, als ik hem met 3.5mm jacks koppel is er geen probleem. Iemand enig idee? Behalve dat ik heel veel issues met OP6 en BT audio spul lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
kwaazaar schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:58:
Er is een optie voor Geluidsverbetering in de instellingen. Daar is ook een equalizer en wat standaard instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

twowheeler schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:08:
[...]

Er is een optie voor Geluidsverbetering in de instellingen. Daar is ook een equalizer en wat standaard instellingen.
Dat klopt, maar die werkt alleen met 3.5mm hoofdtelefoons. Deze optie die jij noemt werkt helaas niet met bijvoorbeeld de OnePlus Bullets Wireless. Hier bood AudioFX een mooie uitkomst, omdat die wel met bluetooth headsets werkte in Android Oreo.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
PeacekeeperNL schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:20:
[...]

Dat klopt, maar die werkt alleen met 3.5mm hoofdtelefoons. Deze optie die jij noemt werkt helaas niet met bijvoorbeeld de OnePlus Bullets Wireless. Hier bood AudioFX een mooie uitkomst, omdat die wel met bluetooth headsets werkte in Android Oreo.
Ah op die manier. Nu je het zegt, in de auto kon ik die optie ook nooit aanpassen. Ik maak er persoonlijk weinig gebruik van, misschien ooit als ik de bullets ga gebruiken. Is er een bug tracker of plaats om verzoekjes naar oneplus te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

twowheeler schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:57:
[...]

Ah op die manier. Nu je het zegt, in de auto kon ik die optie ook nooit aanpassen. Ik maak er persoonlijk weinig gebruik van, misschien ooit als ik de bullets ga gebruiken. Is er een bug tracker of plaats om verzoekjes naar oneplus te plaatsen?
Het forum/community van OP. Daar had ik toen ook bericht geplust m.b.t. beschikbaar maken van de equalizer over bluetooth, maar volgens mij wordt daar helaas geen gehoor aan gegeven.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
OnePlus 6 krijgt 'grote camera-verbeteringen', volgens de productmanager van het camerateam: https://forums.oneplus.co...489/page-13#post-19321858

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Anonymoussaurus schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:58:
OnePlus 6 krijgt 'grote camera-verbeteringen', volgens de productmanager van het camerateam: https://forums.oneplus.co...art-3-camera.925489/page- 13 # post-19321858
Link niet gelukt.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Hmm.. rare smilies bij tweakers.. ":(" :( lijkt boos te zijn.. terwijl we droevig bedoelen.
Dus was niet boos op je :) , maar droevig dat link niet werkte..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

:(:)

:P

[ Voor 5% gewijzigd door Huigie op 18-10-2018 14:51 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
OnePlus 6 krijgt 'grote camera-verbeteringen', volgens de productmanager van het camerateam: https://forums.oneplus.co...489/page-13#post-19321858
Goed nieuws, maar moet het nog zien. Maar gcam laat wel de mogelijkheden van de camera zien, dus hopelijk pakt het goed uit. Hopelijk ook een betere/juiste implementatie van de camera2api.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• vinest
Goed nieuws!
Mooie 'Easter egg' op het forum beschreven. Als je in de stock calculator " 1+ =" toetst is het antwoord "never settle" 7(8)7
Pagina: 1 ... 41 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!