Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-08 15:32
Ik heb wat rariteiten met mn OP6

Ik heb een Mitsubischi Outlander en had voorheen de OP 3 en OP 5

OP3 had problemen met de bluetooth verbinding met de auto. Update van de firmware van audiosysteem in de auto heeft dat verholpen.

Vervolgens OP5 werkt als een zonnetje

Nu een OP6 en eerst geen fatsoenlijke bluetooth verbinding. Beetje aan het knoeien geweest en bleek dat als ik het vinkje bij phone audio uitzet dat de verbinding goed blijft (kon dus wel spotify afspelen, maar niet bellen) als ik phone audio er bij aanzet dan verbreekt die om de +- 20 seconden de bluetooth verbinding en zet hem weer aan.

Dus toen ik bij de garage was weer een update laten doen en de boel werkte naar behoren. Van de week de update naar nieuwste oxygen gedaan en alles zag er goed uit. Verbinding valt niet weg etc

Maar als ik gebeld wordt hoor ik na het opnemen niks :(

Dus auto en telefoon geven aan dat er iemand belt, maar als ik op mn stuur op opnemen druk hoor ik de ander niet (die mij wel overigens) Dus moet ik de telefoon weer handmatig op luidspreker zetten.

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen? Google komt alleen maar bij oude resultaten over wegvallende verbindingen.En in dit topic lees ook geen soortgelijke storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-10 18:24

Radeon

Today is a good day to die

Andere toevallig ook last van foutmeldingen met nfc betalingen (Rabobank) sinds de update naar Android Pie? Krijg constant betalingen mislukt bij de betaalautomaten. Toestel al een keer opnieuw opgestart en zit eigenlijk niet zo te wachten om een complete reset te doen. Met Oreo werkte het nfc betalen overigens gewoon goed.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
Radeon schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:36:
Andere toevallig ook last van foutmeldingen met nfc betalingen (Rabobank) sinds de update naar Android Pie? Krijg constant betalingen mislukt bij de betaalautomaten. Toestel al een keer opnieuw opgestart en zit eigenlijk niet zo te wachten om een complete reset te doen. Met Oreo werkte het nfc betalen overigens gewoon goed.
Geen last van al meerdere betalingen gedaan .
Heb Pie geïnstalleerd zonder factory reset.
Misschien even de app opnieuw installeren en je pas opnieuw activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naizzen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02:45
Heb dit een aantal keer gehad. Wat goed lijkt te werken is om eerst de rabo wallet handmatig te starten en scherm unlocked te houden. Bij grotere bedragen eerst op het toestel zelf de pincode invoeren scheelt ook. En ik hou de telefoon met de camera tegen/bij de lezer. Hopelijk heb je hier iets aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 09:50

WCA

Ik kreeg dit toen ik een app installeerde die NFC tags kan lezen. De telefoon leek in de war of ie nu android pay moest doen, of de taglezer opstarten bij het aanbieden van een pinautomaat

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 14:37
Heeft de "standaard" beeld kalibratie een soort dynamische warmtegraad? Merk dat het scherm, en dan vooral het witte, in sommige omstandigheden veel warmer is. Dit is vooral als je recht op het scherm kijkt, het wordt koeler als je hem ietsje kantelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
RensJ schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:27:
Ik heb wat rariteiten met mn OP6

Ik heb een Mitsubischi Outlander en had voorheen de OP 3 en OP 5

OP3 had problemen met de bluetooth verbinding met de auto. Update van de firmware van audiosysteem in de auto heeft dat verholpen.

Vervolgens OP5 werkt als een zonnetje

Nu een OP6 en eerst geen fatsoenlijke bluetooth verbinding. Beetje aan het knoeien geweest en bleek dat als ik het vinkje bij phone audio uitzet dat de verbinding goed blijft (kon dus wel spotify afspelen, maar niet bellen) als ik phone audio er bij aanzet dan verbreekt die om de +- 20 seconden de bluetooth verbinding en zet hem weer aan.

Dus toen ik bij de garage was weer een update laten doen en de boel werkte naar behoren. Van de week de update naar nieuwste oxygen gedaan en alles zag er goed uit. Verbinding valt niet weg etc

Maar als ik gebeld wordt hoor ik na het opnemen niks :(

Dus auto en telefoon geven aan dat er iemand belt, maar als ik op mn stuur op opnemen druk hoor ik de ander niet (die mij wel overigens) Dus moet ik de telefoon weer handmatig op luidspreker zetten.

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen? Google komt alleen maar bij oude resultaten over wegvallende verbindingen.En in dit topic lees ook geen soortgelijke storingen.
Ok nou zelf nog maar een beetje aan proberen geweest en wat blijkt nu. Als ik Media uit zet dan werkt de telefoon gewoon via de headset. Maar spotify en telefoon tegelijk is dus nog steeds niet mogelijk. Dus mocht iemand nog een idee hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

RensJ schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:29:
[...]

Ok nou zelf nog maar een beetje aan proberen geweest en wat blijkt nu. Als ik Media uit zet dan werkt de telefoon gewoon via de headset. Maar spotify en telefoon tegelijk is dus nog steeds niet mogelijk. Dus mocht iemand nog een idee hebben....
Je device al eens opnieuw gepaired? Dus apparaat vergeten uit zowel je telefoon alsook je auto en dan opnieuw pairen? (Kan zijn dat ik saar overheen heb gelezen, if so, excuus).

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oldblack
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 16:02
Dit is misschien niet de juiste plek. De specificaties van de 6T beginnen steeds duidelijker te worden. Geen jack aansluiting, scanner op het scherm, grotere capaciteit van de accu. Wie van jullie is van plan om over te stappen naar de 6T?

Wat mij betreft blijf ik bij de 6. De scanner gebruik ik zelden(vind de huidige plek eigenlijk prima), de jack aansluiting ook niet meer maar de mogelijkheid van een bedraadde headset is er nog, de accu is voor mij nu ook goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Oldblack schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:34:
Dit is misschien niet de juiste plek. De specificaties van de 6T beginnen steeds duidelijker te worden. Geen jack aansluiting, scanner op het scherm, grotere capaciteit van de accu. Wie van jullie is van plan om over te stappen naar de 6T?

Wat mij betreft blijf ik bij de 6. De scanner gebruik ik zelden(vind de huidige plek eigenlijk prima), de jack aansluiting ook niet meer maar de mogelijkheid van een bedraadde headset is er nog, de accu is voor mij nu ook goed.
Ik ben wel van plan over te stappen. De vingerafdrukscanner gebruik ik dagelijks meerdere keren, de headphone jack gebruik ik zelden. Dan is de afweging voor mij snel gemaakt.

Jammer maar helaas, dit is waar de industrie heen gaat, dan wen ik er maar alvast snel aan. Betekent niet dat ik het leuk vind. Ben een beetje verknocht aan oxygen os, dus een alternatief is er niet echt.

[ Voor 11% gewijzigd door WCA op 04-10-2018 09:37 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oldblack
GreNade schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:36:
[...]

Ik ben wel van plan over te stappen. De vingerafdrukscanner gebruik ik dagelijks meerdere keren, de headphone jack gebruik ik zelden. Dan is de afweging voor mij snel gemaakt.

Jammer maar helaas, dit is waar de industrie heen gaat, dan wen ik er maar alvast snel aan. Betekent niet dat ik het leuk vind. Ben een beetje verknocht aan oxygen os, dus een alternatief is er niet echt.
Ben het helemaal met je argumenten eens maar ik heb het het gevoel dat ik deze telefoon net heb. Ik ben ook fan van Oxygen en wil voorlopig niks anders. Dit is ook mijn eerste Oneplus en ben razend enthousiast.

Het is natuurlijk ook marketing van Oneplus. Weer nieuwe hoesjes, weer nieuwe headsets (USB C), screenprotectors enz. De 7 zal wel draadloos opladen worden :). Oplader op de markt brengen en zo blijven we bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Oldblack schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:04:
[...]

Ben het helemaal met je argumenten eens maar ik heb het het gevoel dat ik deze telefoon net heb. Ik ben ook fan van Oxygen en wil voorlopig niks anders. Dit is ook mijn eerste Oneplus en ben razend enthousiast.

Het is natuurlijk ook marketing van Oneplus. Weer nieuwe hoesjes, weer nieuwe headsets (USB C), screenprotectors enz. De 7 zal wel draadloos opladen worden :). Oplader op de markt brengen en zo blijven we bezig.
Tsja, ik zit echt met het feit dat ik niet kan wennen aan de vingerafdrukscanner achterop. Face unlock is leuk voor de overbrugging, maar ik vind het toch maar niks.

Mijn OP6 heb ik gewonnen, dus die heeft me niets gekost. Ik had 'm ook niet gekocht als ik er voor had moeten betalen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Oldblack schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:34:
Ik blijf ook bij de OP6.
Heb een Huawei P20 pro gehad met vingerscanner aan de voorkant, maar vind achterop persoonlijk veel fijner :9

Plus het feit dat er niet veel meerwaarde in de 6T zit op dit moment, wachten we wel volgend jaar af wat de OP7 gaat brengen ;)

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
PeacekeeperNL schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:39:
[...]

Je device al eens opnieuw gepaired? Dus apparaat vergeten uit zowel je telefoon alsook je auto en dan opnieuw pairen? (Kan zijn dat ik saar overheen heb gelezen, if so, excuus).
yep al gedaan.

Broer heeft ook OP6 dus zal eens kijken of het met die van hem zonder problemen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Huigie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:50:

Heb net de Google clock APK geïnstalleerd en de OP clock uitgezet. Kijken of dat dit probleem fixed.
Fixed! Hoor 2 uur voor het afgaan van m'n alarm geen notification meer!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Klopt het dat tijdens laden er geen Dash icoontje meer is op het lockscreen?

Ik zie alleen 'snel opladen' staan en rechtsboven wel het bliksemschichtje.

https://imgur.com/a/Ps19Quh

Edit:
Never mind. Wanneer je em aansluit zie je inderdaad de Dash-animatie. Daarna geeft ie alleen 'snel opladen' weer.

[ Voor 25% gewijzigd door NmR op 04-10-2018 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 09:10

mucuracat

YES

GreNade schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:36:
[...]

Luxe probleem :)

Afgelopen jaar alle telefoons met bijna zelfde hardware, alleen de looks anders.
Vind persoonlijk zonde om 6T te nemen..
Processor zelfde, waarschijnlijk geheugen ook.

Maar ja, als je 6 gratis had, dan wel leuk om te wisselen (had lg g5 gratis, halfjaar later lg g6 gehaald, maar daar had je ook snellere processor gelijk.)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

mucuracat schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:01:
[...]

Luxe probleem :)

Afgelopen jaar alle telefoons met bijna zelfde hardware, alleen de looks anders.
Vind persoonlijk zonde om 6T te nemen..
Processor zelfde, waarschijnlijk geheugen ook.

Maar ja, als je 6 gratis had, dan wel leuk om te wisselen (had lg g5 gratis, halfjaar later lg g6 gehaald, maar daar had je ook snellere processor gelijk.)
Luxeprobleem? Absoluut, maakt dat uit dan? :P

Ik ga overigens wel omhoog in geheugen, heb nu 6GB en ik wil de 8GB versie hebben. Daarnaast de grotere batterij spreekt mij ook wel aan

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
twowheeler schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:30:
Heeft de "standaard" beeld kalibratie een soort dynamische warmtegraad? Merk dat het scherm, en dan vooral het witte, in sommige omstandigheden veel warmer is. Dit is vooral als je recht op het scherm kijkt, het wordt koeler als je hem ietsje kantelt
Heb een beetje research gedaan. Blijkbaar is "echt" wit veel warmer dan je zou denken. Wat ik als echt wit ervaar is eigenlijk veel te koel. Vandaar dat alles in de rgb modus veel warmer lijkt. Al met als goed scherm dus.

Ik ben eigenlijk steeds blijer met m'n 6 nu ik er wat aan gewend raak. Dash charge is fantastisch (savonds en sochtends ff laden tot 80%) en het is gewoon een heel fijn toestel in gebruik. Pie is hier en daar wat buggy maar dat zal ongetwijfeld snel worden opgelost. Accuduur wordt ook met de dag beter

Doen jullie trouwens mee aan alle "verbeterings programmas" ? Ik heb die push notificaties niet aanstaan, de rest wel

[ Voor 6% gewijzigd door twowheeler op 04-10-2018 13:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:11
Modbreak:Berichten over de 6T horen in: [OnePlus 6T] Speculaties & Geruchten en heb ze dan ook naar daar verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallyriana
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-07 21:31
Iemand ervaring met het volgende probleem? Normaal heb ik mijn slider gewoon op geluid staan maar activeerde DND zich waneer ik ga slapen tot wanneer ik gedaan heb met werken. Zo hoef ik niet constant mijn gsm te verzetten van stil naar geluid, etc.
Nu heb ik net een chatapp geupdate en hierna kwam deze vragen om battery optimization te gebruiken zodat hij notificaties kon blijven sturen, mij allemaal goed maar vanaf toen is hij begonnen om gewoon geluid af te spelen of te trillen ookal staat mijn DND aan.
Omdat ik niets kon vinden in de instellingen heb ik hem verwijderd, opnieuw geinstalleerd en toen hij er weer voor kwam vragen eens neen gezegd, maar hij blijft het doen.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Android Oreo nog trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 21:01
Huigie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:01:
[...]

Vandaag maar eens geprobeerd, Telefonica_UK_Commercial geselecteerd en verdomd... het werkt :D
Heb nu een VOLTE icoon @KPN en ik zie de verbinding nu schakelen van 4G+ naar 4G maar niet meer naar 3G. En als ik bel dan staat er een HD icoontje.

Als het zo simpel is, waarom duurt het dan in godsnaam zo lang en wordt er zo moeilijk over gedaan. |:(

Heb deze gevolgd: how to Stelt 3x niks voor, binnen paar minuten was het geregeld...

[
Ik heb de problemen die jij hierboven omschrijft.
Heb precies dezelfde guide gevolgd die jij ook hierboven benoemt.

Ik heb een OP6, provider is T-Mobile.
Als ik ga bellen veranderd hij van 4G/4G+ naar 3G. Ook ontbreekt bij mij het VoLTE icoon.

Begrijp nu niet wat ik fout heb gedaan, of dat het in mijn geval nog niet volledig wordt ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Freeman schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:35:

Heb precies dezelfde guide gevolgd die jij ook hierboven benoemt.
Grote kans dat je alles goed hebt gedaan maar... Tmob doet alleen 4G ondersteunen als je een Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA abonnement hebt. 8)7

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 21:01
Huigie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:55:
[...]

Grote kans dat je alles goed hebt gedaan maar... Tmob doet alleen 4G ondersteunen als je een Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA abonnement hebt. 8)7
Oftewel, nog twee weken en dan gaat dat abbo in voor mij :P
Spijtig dat het zo moeizaam moet gaan.

Thanks (:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Freeman schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:01:

Oftewel, nog twee weken en dan gaat dat abbo in voor mij :P
Spijtig dat het zo moeizaam moet gaan.

Thanks (:
Als het al gaat werken he...tot nu toe is gebleken dat het alleen bij Voda echt goed werkt.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:42
Huigie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:39:
[...]

Fixed! Hoor 2 uur voor het afgaan van m'n alarm geen notification meer!
Ik kan de app https://play.google.com/s...ails?id=ch.bitspin.timely aanraden. Fijne app met vriendelijke wekkers die synct over meerdere apparaten. Is een paar jaar terug eigendom geworden van Google en heeft ook geen last van de bug die je omschrijft :)
Sallyriana schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:00:
Iemand ervaring met het volgende probleem? Normaal heb ik mijn slider gewoon op geluid staan maar activeerde DND zich waneer ik ga slapen tot wanneer ik gedaan heb met werken. Zo hoef ik niet constant mijn gsm te verzetten van stil naar geluid, etc.
Nu heb ik net een chatapp geupdate en hierna kwam deze vragen om battery optimization te gebruiken zodat hij notificaties kon blijven sturen, mij allemaal goed maar vanaf toen is hij begonnen om gewoon geluid af te spelen of te trillen ookal staat mijn DND aan.
Omdat ik niets kon vinden in de instellingen heb ik hem verwijderd, opnieuw geinstalleerd en toen hij er weer voor kwam vragen eens neen gezegd, maar hij blijft het doen.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Android Oreo nog trouwens.
Als via app info naar meldingen gaat, kan je daar per type melding aangeven of deze DND mag overrulen. Je moet dan niet op de checkbox klikken maar op de tekst :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallyriana
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-07 21:31
Maardiweb schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 19:47:
[...]

Ik kan de app https://play.google.com/s...ails?id=ch.bitspin.timely aanraden. Fijne app met vriendelijke wekkers die synct over meerdere apparaten. Is een paar jaar terug eigendom geworden van Google en heeft ook geen last van de bug die je omschrijft :)

[...]

Als via app info naar meldingen gaat, kan je daar per type melding aangeven of deze DND mag overrulen. Je moet dan niet op de checkbox klikken maar op de tekst :)
Staat gewoon goed, niets staat aan om DND te overrulen, als ik naar een oudere versie ga dan heb ik het probleem wel niet, maar dan heb ik ook de uitgebreide meldingen allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
Ik heb niet storen automatisch aan staan als ik ga slapen, echter kwamen mijn agenda herinneringen nog altijd door midden in de nacht. Dat heb ik nu uitgeschakeld gekregen, maar toch maakt mijn phone midden in de nacht nog gemiddeld 2x een notificatie geluid. Als ik bij nitificaties kijk staat er echter niets, enkel dat de wekker om 6u40 zal afgaan. Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? Maakt mijn telefoon onbruikbaar als wekker. Zou de wekker afgaan als ik hem 's Avonds gewoon uitzet en' s morgens automatisch laat aangaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:09
JLius schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:10:
Ik heb niet storen automatisch aan staan als ik ga slapen, echter kwamen mijn agenda herinneringen nog altijd door midden in de nacht. Dat heb ik nu uitgeschakeld gekregen, maar toch maakt mijn phone midden in de nacht nog gemiddeld 2x een notificatie geluid. Als ik bij nitificaties kijk staat er echter niets, enkel dat de wekker om 6u40 zal afgaan. Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? Maakt mijn telefoon onbruikbaar als wekker. Zou de wekker afgaan als ik hem 's Avonds gewoon uitzet en' s morgens automatisch laat aangaan?
Volgens mij kan je dat zelfs bij de instellingen van de wekker inschakelen: Toestel uitgeschakeld alarm: Alarm gaat zelfs af indien de telefoon uitgeschakeld is. Tenminste op mijn OP5. Neem aan dat de OP6 dat dan ook heeft.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hier loop ik al even mee te klooien.
Zo kwam telegram door maar blijkt de wekker, twee uur voordat ie af gaat, ook een notificatie te geven.
Die kun je apart uitzetten.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke launcher gebruik je? Ik heb een systeem-app gekoppeld aan Nova waarmee ik de hele geschiedenis van notificaties uit kan lezen. Misschien ook eens proberen, is best handig.

Die optie zit er in ja. Dan schakelt 'ie je telefoon gewoon 1 minuut van tevoren aan.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-10 10:45
Cross-post: probleem dat ik heb met Ziggo GO en Chromecast icm mn OP6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Doe wat ik deed, zet de OnePlus clock app uit en installeer de laatste Google Clock APK tot dit door OP is opgelost. Werkt prima, meer opties en niet paars...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
Ewivis schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:27:
[...]

Volgens mij kan je dat zelfs bij de instellingen van de wekker inschakelen: Toestel uitgeschakeld alarm: Alarm gaat zelfs af indien de telefoon uitgeschakeld is. Tenminste op mijn OP5. Neem aan dat de OP6 dat dan ook heeft.
Inderdaad, stond blijkbaar al ingeschakeld, merci voor de tip.
EWK schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:16:
[...]

Hier loop ik al even mee te klooien.
Zo kwam telegram door maar blijkt de wekker, twee uur voordat ie af gaat, ook een notificatie te geven.
Die kun je apart uitzetten.
Gevonden, merci! Nu nog vinden waar die tweede melding vandaan komt.
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:48:
[...]

Welke launcher gebruik je? Ik heb een systeem-app gekoppeld aan Nova waarmee ik de hele geschiedenis van notificaties uit kan lezen. Misschien ook eens proberen, is best handig.

Die optie zit er in ja. Dan schakelt 'ie je telefoon gewoon 1 minuut van tevoren aan.
Ik gebruik Nova launcher prime, niet geroot. Hoe heb je dat gedaan?
Huigie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:59:
[...]

Doe wat ik deed, zet de OnePlus clock app uit en installeer de laatste Google Clock APK tot dit door OP is opgelost. Werkt prima, meer opties en niet paars...
Ik had die al eens geïnstalleerd voor de Spotify integratie, maar terug verwijderd aangezien hij niet shuffled en dus altijd hetzelfde liedje afspeelt. Kreeg ook notificaties in niet storen, maar dat kwam van de kalender. Kan het nog eens proberen, merci voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
Nog een ander probleempje met 'niet storen' : android auto app schakelt sinds kort automatisch niet storen in bij opstart, met als gevolg dat er geen enkel geluid nog afspeelt via mijn Bluetooth verbinding (noch muziek, noch directions). Iemand een idee hoe ik verhinder dat niet storen wordt ingeschakeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JLius schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:58:
Ik gebruik Nova launcher prime, niet geroot. Hoe heb je dat gedaan?
Homescreen ingedrukt houden > widgets > Activiteiten > instellingen uitvouwen > meldingenlogboek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLius
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:07:
[...]

Homescreen ingedrukt houden > widgets > Activiteiten > instellingen uitvouwen > meldingenlogboek.
Gevonden, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Klopt het dat "ok Google" niet werkt vanaf de homescreen in OnePlus launcher?

Ben trouwens wel positief verrast door die launcher. Was in eerste instantie van plan meteen op Nova terug te gaan, maar moet zeggen dat het best prettig werkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 14:06
twowheeler schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:39:

Ben trouwens wel positief verrast door die launcher. Was in eerste instantie van plan meteen op Nova terug te gaan, maar moet zeggen dat het best prettig werkt
Werkt bij mij wel, maar alleen als de telefoon op English (US) staat, niet als deze op Nederlands staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLius
twowheeler schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:39:

Ja, ik ook, heb het een hele maand volgehouden voor ik terug naar Nova ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 09:10

mucuracat

YES

Tuktop schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:43:
[...]

Werkt bij mij wel, maar alleen als de telefoon op English (US) staat, niet als deze op Nederlands staat.
Misschien na 24 oktober wel beschikbaar in Nederlands.
Dan Google home ook beschikbaar in Nederland

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 14:06
mucuracat schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:28:
[...]

Misschien na 24 oktober wel beschikbaar in Nederlands.
Dan Google home ook beschikbaar in Nederland
Ik hoop 't van harte. Het is al zo lang een issue welke echt in orde moet worden gemaakt wil Google in Nederland voet aan de grond krijgen met Google Assistant en Home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:41

Flipm0de

geen

Ik ben nog over naar 9.0. Maar snap de nieuwe navigatie balk niet. Het zijn nu twee knoppen die evenveel ruimte in nemen als 3? De balk gaat niet weg bij het browsen ofzo. Dus je krijgt ook niet meer scherm zoals bij het oneplus navigatiesysteem. Wat is het nut er dan van? Google zal er wel over nagedacht hebben dus ik neem aan dat ik wat fout doe? Kan altijd terug naar de 3 knoppen maar wil t wel de kans geven.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-10 14:15
Flipm0de schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:51:
Ik ben nog over naar 9.0. Maar snap de nieuwe navigatie balk niet. Het zijn nu twee knoppen die evenveel ruimte in nemen als 3? De balk gaat niet weg bij het browsen ofzo. Dus je krijgt ook niet meer scherm zoals bij het oneplus navigatiesysteem. Wat is het nut er dan van? Google zal er wel over nagedacht hebben dus ik neem aan dat ik wat fout doe? Kan altijd terug naar de 3 knoppen maar wil t wel de kans geven.
Ik zal wel iets gemist hebben. Maar waar gaat dit over? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

oltk schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:03:
[...]

Ik zal wel iets gemist hebben. Maar waar gaat dit over? :?
Instellingen- navigatie en gebaren. Back, home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
JLius schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:45:
Nog een ander probleempje met 'niet storen' : android auto app schakelt sinds kort automatisch niet storen in bij opstart, met als gevolg dat er geen enkel geluid nog afspeelt via mijn Bluetooth verbinding (noch muziek, noch directions). Iemand een idee hoe ik verhinder dat niet storen wordt ingeschakeld?
Telefoon crashed nu voortdurend als ik android auto start, app verwijderd, waze ook verwijderd want duurt veel te lang om op te starten. Maps heeft nu ook Spotify integratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Flipm0de schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:37:
[...]

Instellingen- navigatie en gebaren. Back, home.
Ik snap er nog steeds niets van.
Navigatiebalk & gebaren bedoel je?
Ik snap nog steeds niet wat je probleem is in ieder geval.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
JLius schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:38:
[...]
Maps heeft nu ook Spotify integratie.
Ja chill he, wel even inschakelen, maar werkt erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
Flipm0de schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:51:
Ik heb de navigatie van Google ook gebruikt maar kon er niet aan wennen. Persoonlijk vind ik de navigatiegebaren van Oneplus veel prettiger en fijner om mee te navigeren.
Wel goed van je om het eens uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
EWK schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:03:
[...]

Ik snap er nog steeds niets van.
Navigatiebalk & gebaren bedoel je?
Ik snap nog steeds niet wat je probleem is in ieder geval.
Ik snap niet wat jij niet snapt, lijkt me duidelijk wat hij zei.
Oldblack schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:11:
[...]

Ik heb de navigatie van Google ook gebruikt maar kon er niet aan wennen. Persoonlijk vind ik de navigatiegebaren van Oneplus veel prettiger en fijner om mee te navigeren.
Wel goed van je om het eens uit te proberen.
Ik vind ze juist top. Navigatie gebaren van oneplus gingen niet goed samen met mijn nova gestures. Plus ik heb nog een knop met 3 acties nu die ik met navigatie gestures niet zou hebben.

[ Voor 45% gewijzigd door JLius op 06-10-2018 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 07:46
Ik heb nu sinds vandaag deze phone. Fijn ding alleen nu blijft "Android setup" hangen. Kan ik dat nog weg krijgen op de een of andere manier dat iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
soskes schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:34:
Ik heb nu sinds vandaag deze phone. Fijn ding alleen nu blijft "Android setup" hangen. Kan ik dat nog weg krijgen op de een of andere manier dat iemand weet?
Wat bedoel je precies? Deze app staat in het rijtje bij systeemapps, Misschien kun je daar iets veranderen. Cache legen of uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Oldblack schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:41:
[...]

Wat bedoel je precies? Deze app staat in het rijtje bij systeemapps, Misschien kun je daar iets veranderen. Cache legen of uitschakelen.
De app blijft aangeven dat hij de stip aan het voorbereiden is. Maar er gebeurt verder niets. Daarnaast kan ik ook Google Allo niet gebruiken. Hij kan hem niet aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
soskes schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:06:
[...]

De app blijft aangeven dat hij de stip aan het voorbereiden is. Maar er gebeurt verder niets. Daarnaast kan ik ook Google Allo niet gebruiken. Hij kan hem niet aanmelden.
Terzijde, maar is google allo geen uitdovende app? Is al 9 maanden niet meer geüpdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Geen idee. Maar ik vind het zelf een ideale app voor alleen familie berichten. Makkelijk om te scheiden van Whatsapp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jSXIez9p44WswAyPKIAGgIBH/full.png

Concreet gezegd heb ik hier dus 'last' van. Hij blijft staan en er gebeurt niets.

[ Voor 45% gewijzigd door soskes op 07-10-2018 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

soskes schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 09:59:
Geen idee. Maar ik vind het zelf een ideale app voor alleen familie berichten. Makkelijk om te scheiden van Whatsapp.

[Afbeelding]

Concreet gezegd heb ik hier dus 'last' van. Hij blijft staan en er gebeurt niets.
Ik zie alleen een heel kleine thumbnail en meer niet. Misschien even afbeelding controleren?

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
soskes schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 09:59:

[Afbeelding]

Geen idee, ik heb deze melding nog nooit gezien. Misschien eens in Recovery opnieuw opstarten.
Is het misgelopen na een update van Oreo naar Pie?
Heb je je aangemeld met je Google account en gesynchroniseerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Oldblack op 07-10-2018 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nou mijn 6 gaat de deur uit, ben wel klaar met de notificaties die pas na een uur of soms zelfs nóg later binnen komen druppelen. Forums staan er vol mee maar blijkbaar is de enige oplossing een andere rom. Daar pas ik dus mooi even voor. Ik wil dat een toestel gewoon zonder dat soort ''pleisters'' werkt zoals het hoort. Heb al alle ''battery optimalization'' settings doorlopen, cache gewist en zelfs 2x de hele telefoon gewiped en opnieuw ingesteld. Haalt allemaal niets uit.. Heel jammer want voor de rest bevalt de 6 gewoon meer dan prima, maar dit is voor mij echt een dealbreaker. :X

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Apple schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:39:
Nou mijn 6 gaat de deur uit, ben wel klaar met de notificaties die pas na een uur of soms zelfs nóg later binnen komen druppelen. Forums staan er vol mee maar blijkbaar is de enige oplossing een andere rom. Daar pas ik dus mooi even voor. Ik wil dat een toestel gewoon zonder dat soort ''pleisters'' werkt zoals het hoort. Heb al alle ''battery optimalization'' settings doorlopen, cache gewist en zelfs 2x de hele telefoon gewiped en opnieuw ingesteld. Haalt allemaal niets uit.. Heel jammer want voor de rest bevalt de 6 gewoon meer dan prima, maar dit is voor mij echt een dealbreaker. :X
Aha, dus dat is het. Ik vond het al vreemd maar het is dus een behoorlijk vervelende bug.

Ach, ik waag het erop. Als men dat ik vaak niet antwoord kunnen ze ook bellen. Maar ik begrijp dat dit voor sommigen een behoorlijke dealbreaker kan zijn.
Vooral zakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Meer mensen waarbij vanochtend de wekker niet is gegaan? Ik gebruik Timely van Bitspin en heb hier nooit eerder problemen mee gehad, maar vanochtend heb ik me verslapen hierdoor :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 10:35

westergas

rikkie_pc

Dat is mij nog niet opgevallen. Ik neem aan dat je doelt op (g)mail en/of whatsapp? Wel apart dat dit blijkbaar niet op alle toestellen het geval is.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
GreNade schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:46:
Meer mensen waarbij vanochtend de wekker niet is gegaan? Ik gebruik Timely van Bitspin en heb hier nooit eerder problemen mee gehad, maar vanochtend heb ik me verslapen hierdoor :P
Als ik de ervaringen lees in de Playstore is deze wekker onbetrouwbaar. Kan zomaar ineens de brui aangeven nadat het lang goed gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
Herken ik niet. Wanneer gebeurd dit dan?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:09

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

GreNade schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:46:
Nope, default wekker ging vanochtend gewoon netjes af.

Ik herken de vertraging in notificaties ook niet (Gmail, Whatsapp, SMS etc. komt direct binnen). Heel af en toe dat bij Whatsapp notificaties het ledje niet brand maar de notificaties staan dan wel gewoon op het lockscreen. Gebeurd dan vooral bij meerdere whatsapp berichten kort na elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Laatst online: 21-03-2023
Ik herken dit probleem idd. Kan mij echter niet heugen dat ik dit probleem met Oreo ook had? Lijkt een android Pie dingetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

karimski schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:26:
Ik herken dit probleem idd. Kan mij echter niet heugen dat ik dit probleem met Oreo ook had? Lijkt een android Pie dingetje...

[...]
Het is 100% een Pie probleem. Ik heb er in Oreo geen last van gehad, maar sinds Pie speelt het.

Voornamelijk bij de systeemapps van Google heb ik het probleem, Gmail, Chrome. Maar ook Flashscore heeft een vertraging. Heb net nog een volledige wipe gedaan incl. cache en ga het vandaag nog proberen. Vind het jammer want de telefoon bevalt verder meer dan prima dus wil hem eigenlijk helemaal niet wegdoen.

Vreemd genoeg lijken de Chrome meldingen vanmorgen wel beter te werken, krijg ze sneller door in ieder geval.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
Apple schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

Het is 100% een Pie probleem. Ik heb er in Oreo geen last van gehad, maar sinds Pie speelt het.

Voornamelijk bij de systeemapps van Google heb ik het probleem, Gmail, Chrome. Maar ook Flashscore heeft een vertraging. Heb net nog een volledige wipe gedaan incl. cache en ga het vandaag nog proberen. Vind het jammer want de telefoon bevalt verder meer dan prima dus wil hem eigenlijk helemaal niet wegdoen.

Vreemd genoeg lijken de Chrome meldingen vanmorgen wel beter te werken, krijg ze sneller door in ieder geval.
Herken dit probleem. Ik heb dit kunnen oplossen door geavanceerde optimalisatie uit te schakelen. Na de update van Pie, met een volledige wipe, stond het aangevinkt in de batterijoptimalisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Apple schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

Anders for the time being downgraden naar Oreo?

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ze zijn gek bij OP. Krijg net dit antwoord op m'n bug melding dat ik een notificatie hoor 2 uur voordat m'n alarm afgaat:
Hi sir, sorry for all the waiting and as we confirmed that this is the Android design, alarm clock won't be effeted by DND mode, it will always send notificaitons. Thanks for your time and good days to you.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou eventueel terug kunnen gaan naar Oreo. Snap je probleem even niet: het is de eerste 'stable' release van Pie, dus het is opzich wel te verwachten. Binnenkort komt 9.0.1 wel uit, van OxygenOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23
Sinds Android 9 vraagt mijn device niet meer om de security PIN zodra ik het apparaat inschakel? Waar kan ik dit in Android 9 weer aan zetten?
Ondanks de extra stap tijdens starten vond ik het wel een prettige beveiliging.

edit:
Ow en iets anders wat ik gisteren had.
Ik heb een UE Boom (1) speaker, ik kan heel mooi muziek afspelen alleen het volume schommelt vreemd genoeg (met in-ears dit probleem niet).

[ Voor 29% gewijzigd door Suicyder op 08-10-2018 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Huigie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:18:
Ze zijn gek bij OP. Krijg net dit antwoord op m'n bug melding dat ik een notificatie hoor 2 uur voordat m'n alarm afgaat:
[...]
Wel belachelijk antwoord, maar je kan ook gewoon de notificaties uitzetten voor klok. Dan is het geluid weg. Maargoed, het zou niet moeten hoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Flipm0de schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 16:51:
Wel belachelijk antwoord, maar je kan ook gewoon de notificaties uitzetten voor klok. Dan is het geluid weg. Maargoed, het zou niet moeten hoeven.
Ziet het er bij jou ook zo uit? Zo ziet het er bij mij uit als ik alle verkeuren heb weggegooid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1M4pgyRtJ5NO4CCCBx5GizvI/thumb.jpg

En geen idee hoe maar na een tijdje ziet het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yB0Sz6jMO9rhiURfBO1cuK9h/thumb.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Huigie op 08-10-2018 17:33 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Wat me nu pas opgevallen is:
''Bij Settings'' > ''Display'' > ''App display in fullscreen'' staat de YouTube niet meer in de lijst.
Is dit nu in-app aan te passen (YT app?)

Over de meldingen: merk ik niks van, erg vreemd dat mensen daar last van hebben 8)7

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nou ik snap er niets meer van maar sinds die data + cache wipe van vanmorgen komen de notificaties opeens goed binnen. Wel battery optimalization uitgezet uiteraard.

Heel merkwaardig maar ik ben blij uiteraard :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Zit te denken om de nieuw One Plus te halen, maar ik ben bang dat de accuduur/scherm tijd korten zijn dan mijn huidige nieuwe telefoon. In principe is het een luxe dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
Berlinetta schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:59:
Zit te denken om de nieuw One Plus te halen, maar ik ben bang dat de accuduur/scherm tijd korten zijn dan mijn huidige nieuwe telefoon. In principe is het een luxe dingetje.
Wat is je huidige telefoon dan?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apple schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:50:
Nou ik snap er niets meer van maar sinds die data + cache wipe van vanmorgen komen de notificaties opeens goed binnen. Wel battery optimalization uitgezet uiteraard.

Heel merkwaardig maar ik ben blij uiteraard :)
Heh, je had toch al verschillende factory resets en weet ik het allemaal gedaan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 15:35
Huigie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:18:
[...]
Ik heb precies hetzelfde gemerkt. Echt super irritant dat ie me zo vroeg al wakker maakt door dat vervelende melding vooraf!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Jasikevicius3 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:43:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gemerkt. Echt super irritant dat ie me zo vroeg al wakker maakt door dat vervelende melding vooraf!
Ik zal het je nog gekker vertellen, het is een feature, geen bug... Hier is de fix:
You don't need to use another clock app. The default one is just fine. It's just that Pie changed a little bit how notifications are handled.

First, you need to go to Settings -> Apps and notifications -> Display all apps -> Clock -> Notifications. You should see 5 things :
1) The toggle to disable/enable all notifications from the clock app
2) "Clock" followed by a checkbox
3) "Alarm" followed by a checkbox
4) "Without category" followed by a checkbox
5) The toggle to allow or not the notification dot

Now, there are 2 things to do :
a) Press on "Clock" (not the checkbox) -> Behaviour -> Choose "Silent display" : this way you won't have the sound notification 2 hours before schedule

b) Press on "Alarm" (not the checkbox) -> Behaviour -> Choose "Make sound and pop up on screen" : If you choose another option, the screen won't turn on when the alarm rings. And you also want to set the sound alert to none. Otherwise, when the alarm rings, you'll also hear the notification sound, which is annoying.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 15:35
Huigie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:54:
[...]

Ik zal het je nog gekker vertellen, het is een feature, geen bug... Hier is de fix:

[...]
Ehh en waar vind ik dat 'Behaviour'? Zie ik nergens in de Clock app noch tussen de notifications van de Clock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
Jasikevicius3 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:20:
[...]

Ehh en waar vind ik dat 'Behaviour'? Zie ik nergens in de Clock app noch tussen de notifications van de Clock.
Haha, ik was er net ook mee bezig. Naast de checkbox staat klok, deze moet je activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Berlinetta schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:59:
Dan zit je in het verkeerde topic:
[OnePlus 6T] Speculaties & Geruchten

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik zie heel die alarms optie niet...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XhI73wqyIJMfF8NtChvDB83x/thumb.jpg

Voorkeuren al weggegooid.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
Huigie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:43:

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OMB1RYch56SkvHvYbrCseFrF/thumb.jpg

Vreemd, ik heb een ander scherm.

Ik zie bij jou bovenaan Notification staan. Bij mij staat Settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

zit je wel op Pie?
Huigie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:43:

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Gebruikt iemand van jullie smart lock?

Ik gebruikte op de oneplus one heel lang smart lock en dan vertrouwde locatie thuis. Echter werd dit na een tijdje zo idioot onbetrouwbaar dat ik er eigenlijk weinig aan had. De op6 is zo snel met z'n face unlock (eigenlijk te snel want je kan je lockscreen niet eens zien _/-\o_ ) en de vingerafdruk dat ik ook geen reden meer zie het te gebruiken. Heb nu zelfs gevoelige content op het lockscreen geblocked aangezien ik hem amper nog zie. Beste van twee werelden.

Heb smart lock maar uitgezet bij trust agents. Maar vroeg me af of mensen met een op6 het wel gebruiken. De vergrendel functie is trouwens wel handig

[ Voor 9% gewijzigd door twowheeler op 09-10-2018 12:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-10 10:45
twowheeler schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:38:
Gebruikt iemand van jullie smart lock?

Ik gebruikte op de oneplus one heel lang smart lock en dan vertrouwde locatie thuis. Echter werd dit na een tijdje zo idioot onbetrouwbaar dat ik er eigenlijk weinig aan had. De op6 is zo snel met z'n face unlock (eigenlijk te snel want je kan je lockscreen niet eens zien _/-\o_ ) en de vingerafdruk dat ik ook geen reden meer zie het te gebruiken. Heb nu zelfs gevoelige content op het lockscreen geblocked aangezien ik hem amper nog zie. Beste van twee werelden.

Heb smart lock maar uitgezet bij trust agents. Maar vroeg me af of mensen met een op6 het wel gebruiken. De vergrendel functie is trouwens wel handig
Ik gebruik SmartLock voor bluetooth devices, namelijk mn smartwatch, koptelefoon en carkit in auto, Zeker die carkit is praktisch aangezien face-unlock niet werkt, omdat m'n gezicht dan niet recht voor de camera zit.

Wat betreft die face-unlock, is die wel eens gereviewed? Af en toe gaat het zo snel, dat ik me bijna niet voor kan stellen dat het echt veilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
kwaazaar schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:47:
[...]

Ik gebruik SmartLock voor bluetooth devices, namelijk mn smartwatch, koptelefoon en carkit in auto, Zeker die carkit is praktisch aangezien face-unlock niet werkt, omdat m'n gezicht dan niet recht voor de camera zit.

Wat betreft die face-unlock, is die wel eens gereviewed? Af en toe gaat het zo snel, dat ik me bijna niet voor kan stellen dat het echt veilig is.
Daar heb ik hem ook even voor gebruikt, maar aangezien ik tijdens het rijden toch niet echt op m'n telefoon zit en maps nu vrij aardige spotify controls heeft tijdens het navigeren wil ik het even zonder smart lock proberen. Voordeel: trust agents weer inschakelen en het is weer terug.

Er zijn gevallen bekend van mensen die het systeem hebben gekraakt met foto's of iets dergelijks, maar wat ik begreep is het lang niet zo makkelijk als je zou verwachten en zijn dat uitzonderingen. Het is geen écht veilige manier, maar zeker ook geen slechte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gideonreknod
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-05 09:27
Leute,

Heeft er iemand OK Google al werkend gekregen in het Nederlands? We zijn nu een paar maanden verder en bij mij staat die nog steeds op grijs namelijk. Mis de feature niet maar zou wel een uitkomst zijn 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-10 21:32
Wat vinden jullie van de accuduur en camera kwaliteit van de OP6. Hoor graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
zuukie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:36:
Wat vinden jullie van de accuduur en camera kwaliteit van de OP6. Hoor graag van jullie
Ik krijg veel complimenten van vrienden over mijn foto's en filmpjes die ik maak met de OP6 , zeer zeker over te spreken ! Accuduur is echt ongelovelijk goed en met dash charge is ie in no time weer vol _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
Wat betreft de accuduur vind ik deze telefoon geweldig. Net toevallig aan het opladen. 33 uur en 7 uur SOT en nog 19 procent over. Doe er alles mee behalve Facebook en games.

De camera vind ik ook prima. Geen klagen over de foto's.... Maar dat voor iedereen persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gery
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 16:04
Oldblack schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:42:
[...]

Wat betreft de accuduur vind ik deze telefoon geweldig. Net toevallig aan het opladen. 33 uur en 7 uur SOT en nog 19 procent over. Doe er alles mee behalve Facebook en games.

De camera vind ik ook prima. Geen klagen over de foto's.... Maar dat voor iedereen persoonlijk.
Hoe je die 7 uur SOT haalt.... geen idee :P
Ik ben op zich tevreden over de accuduur. Maar mijn SOT is nog niet eens de helft.
Natuurlijk ligt het aan wat je doet met de foon. Maar ik denk nu niet dat ik een zware gebruiker ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 07:50
graunie schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:47:
Sinds vorige week ook de OP6 is mijn bezit. Helemaal tevreden met dit apparaat op één irritant puntje na. Wanneer ik via Spotify muziek luister in mijn auto (VW Golf 7) via bluetooth loopt de weergave van de nummers altijd één nummer achter. M.a.w. in mijn display zie ik altijd het nummer wat voor het huidige draaiende nummer werd afgespeeld.

Ik had dit ook al op mijn OP3 zoals meer mensen en hoopte dat ze het met deze telefoon opgelost hadden. Helaas niet. Gezocht op diverse forums van de OP3 maar dat liep meestel uit op een dood spoor.

Diverse andere telefoons nogmaals geprobeerd maar met iphones, samsungs, lg's geen problemen. Iemand die dit herkent?
Ik quote een oud bericht, ben ik me van bewust. Maar ik heb dus exact hetzelfde probleem.
Heb je hier inmiddels al een oplossing voor? Of een workaround?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:32
Allebei echt goed m.i. Nog altijd erg blij met de keuze voor de OP6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
the-edge schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:39:
[...]

Ik quote een oud bericht, ben ik me van bewust. Maar ik heb dus exact hetzelfde probleem.
Heb je hier inmiddels al een oplossing voor? Of een workaround?
Dit is al beter dan wat ik heb, ik zien namelijk alleen het nummer waarmee hij begonnen is met afspelen. Dus ook bij het 10e liedje staat die 1e nog in beeld. Was met OP3 en OP5 ook al zo. Auto radio is recent naar laatste firmware geupdate, dus verwacht dat het in de telefoon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbandr84
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21:06
Is er iemand van jullie al wat meer bekend met arcore op de oneplus6? Ik zie filmpjes dat ze ook stickers toevoegen op de camera....iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23
vbandr84 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:38:
Is er iemand van jullie al wat meer bekend met arcore op de oneplus6? Ik zie filmpjes dat ze ook stickers toevoegen op de camera....iemand een idee?
Ik heb ARcore al een tijd erop staan, maar ik ben niet onder de indruk van bijvoorbeeld de Measure app van Google. Hij zit er regelmatig best wel ver naast qua formaat en ik moet te vaak opnieuw rondkijken (configureren).

Ik heb het om die reden ook niet echt verder gebruikt.
Pagina: 1 ... 40 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!