Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

twowheeler schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:11:
[...]

Thanks! Maar is dat niet de system cache en niet de app cache? Al heeft de op6 geloof ik niet echt meer een system cache
Is inderdaad de system cache, maar het lost bij meerdere mensen een onbekende battery drain op. Ik heb zelf geen last van een battery drain in ieder geval. Misschien helpt het. Baat het niet, dan schaadt het niet. :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:37
PeacekeeperNL schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:39:
[...]

Is inderdaad de system cache, maar het lost bij meerdere mensen een onbekende battery drain op. Ik heb zelf geen last van een battery drain in ieder geval. Misschien helpt het. Baat het niet, dan schaadt het niet. :)
Thanks! Lees wel dat de meningen verdeeld zijn of het überhaupt nog wat uithaalt sinds Oreo/Pie.

Het is trouwens m'n eerste volledige drain op pie, en het viel me op dat als ik in de lijst even naar beneden scroll de volledige lijst veranderd (en korter wordt) en er andere apps staan die wat geloofwaardiger zijn. Denk dus dat het in de batterij grafiek zit en niet in de launcher zelf. Zal het nog een dagje aankijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:52

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Romius schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:44:
Ik ben weer een beetje aan orienteren op een Android telefoon, heb nu een iPhone 7, maar ik ben een beetje klaar met die absurde prijzen van Apple. 8)7
De laatste Android die ik heb gehad was een Galaxy S6, maar daar zat mij iets teveel meuk in. Zit nog even te twijfelen of ik op de 6T moet wachten, volgens mij krijg je geen extra goodies bij Belsimpel voor de huidige Oneplus 6 (ivm abonnement combo) denk ik?
Ik zit hetzelfde idd. Allleen wil ik de one plus 6 /6t los kopen .

Vraag me af of ik moet wachten of toch gewoon de 6 kopen ter vervanging van mijn xperia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
twowheeler schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:15:
[...]

Thanks! Lees wel dat de meningen verdeeld zijn of het überhaupt nog wat uithaalt sinds Oreo/Pie.

Het is trouwens m'n eerste volledige drain op pie, en het viel me op dat als ik in de lijst even naar beneden scroll de volledige lijst veranderd (en korter wordt) en er andere apps staan die wat geloofwaardiger zijn. Denk dus dat het in de batterij grafiek zit en niet in de launcher zelf. Zal het nog een dagje aankijken
Als je op gebruikstotalen tikt en dan bijvoorbeeld de oneplus launcher aantikt, waarna je meteen terug navigeert dan krijg je idd andere totalen te zien bij je batterijverbruik. Lijkt me een klein bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
ninc schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:37:
[...]

Als je op gebruikstotalen tikt en dan bijvoorbeeld de oneplus launcher aantikt, waarna je meteen terug navigeert dan krijg je idd andere totalen te zien bij je batterijverbruik. Lijkt me een klein bugje.
Precies! Dan ligt het dus niet aan mij of mijn toestel. Dat is wel fijn om te weten. Wacht de volgende update af. Heb niet echt het gevoel dat hij veel zuiniger is op pei, maar ik denk dat je daar pas over langere tijd wat over kan zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJVersteeg
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 00:11
Android 9 werkt goed op m'n 6. Via Canada.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:42
Gisteren heb ik mijn telefoon een factory reset gegeven waardoor ik weer 'schoon' ben begonnen met Android Pie. Mijn eerdere probleem met zichzelf sluitende apps na een vergrendeld scherm is hierdoor opgelost. Ik heb het weten terug te brengen naar een issue dat gerelateerd is aan het werkprofiel dat ik heb geïnstalleerd, maar krijg de vinger er niet precies achter waar het probleem zat.

Anyway: Bij het opnieuw instellen van mijn camera concludeer ik opeens dat ik geen setting meer heb om HDR aan te zetten :? Hebben jullie dit ook? Als ik een selfie maak zie ik onderin beeld een vakje met HDR verschijnen, maar kan het bijvoorbeeld niet uitzetten. Bij de gewone camera kan ik uberhaupt geen HDR aanzetten, en ik zou toch zweren dat die knop er voorheen wel zat?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oldblack
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 16:02
Maardiweb schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 01:53:
Gisteren heb ik mijn telefoon een factory reset gegeven waardoor ik weer 'schoon' ben begonnen met Android Pie. Mijn eerdere probleem met zichzelf sluitende apps na een vergrendeld scherm is hierdoor opgelost. Ik heb het weten terug te brengen naar een issue dat gerelateerd is aan het werkprofiel dat ik heb geïnstalleerd, maar krijg de vinger er niet precies achter waar het probleem zat.

Anyway: Bij het opnieuw instellen van mijn camera concludeer ik opeens dat ik geen setting meer heb om HDR aan te zetten :? Hebben jullie dit ook? Als ik een selfie maak zie ik onderin beeld een vakje met HDR verschijnen, maar kan het bijvoorbeeld niet uitzetten. Bij de gewone camera kan ik uberhaupt geen HDR aanzetten, en ik zou toch zweren dat die knop er voorheen wel zat?
Factory reset na een grote Androidupdate is altijd goed om te doen. Heerlijk om met een schone telefoon te beginnen. Ruimt "oude rommel" op en is vaak goed om allerlei problemen op te lossen. Ik heb geen last van drain of andere ongemakken. Pie loopt als een tierelier.

De HDR functie zijn die twee "bolletjes" bovenaan in het scherm van de camera. Probeer dat eens.

[ Voor 6% gewijzigd door Oldblack op 29-09-2018 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zojuist beta4 ontvangen... Ik zat nog op beta3.

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:14
TripleQ schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:39:
Zojuist beta4 ontvangen... Ik zat nog op beta3.
Beta? Android Pie is al uit voor de op6

• BoemBecker
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 26-09 12:40
De word -app stopt steeds , hebben jullie die ervaring ook? Is er een oplossing?

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
AMD1800 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:56:
[...]

Weet ik. Maar toch draai ik nu beta4 die zojuist is uitgekomen. Schijnbaar blijven die gewoon komen. Als voorloper op de stables

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

AMD1800 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:56:
[...]

Vernieuwingen zullen altijd in een Beta getest moeten worden, dus in dat opzicht blij dat er betatesters zijn :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
OnePlus heeft Open Beta 4 aangekondigd: OxygenOS Open Beta 4 for OnePlus 6
Hey everyone,

Here is the latest open beta build for OnePlus 6.

System
  • Fixed touch latency issue
  • Optimized standby power consumption
Communication
  • Optimized UI for speed dial and calling interface
  • Fixed issue of accidentally answering the second call while using answer calls by gesture
Community 2.2.0
  • Community notices added as feature
  • New feed for following community members
  • Stickied comments displayed on the app
  • Added more options to share threads
  • General user interface tweaks and bug fixes
Download links:

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-10 11:53
Helaas gisteren net naar de stable teruggegaan.

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sinds vandaag een OnePlus 6, direct Pie update geinstalleerd. Ik merk echter dat ik Voice Match niet kan instellen, hebben meer mensen hier last van?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32

DarkSide

theres no place like ::1

Dennischo schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 16:23:
Sinds vandaag een OnePlus 6, direct Pie update geinstalleerd. Ik merk echter dat ik Voic eMatch niet kan instellen, hebben meer mensen hier last van?
Vm voor google assistent?
Dat werkt alleen in het Engels

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03

Padvinder

doet z'n best

Geïnstalleerd (OTA), maar ben nu VoWiFi en VoLTE kwijt...

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 18:58
Iemand een idee hoe ik de functie uit krijg waarbij er een groen vierkant om alles komt wat ik aantik?
En een vrouw doelloos begint te lullen tegen mij? kom ook niet in het meldingsmenu of het gewone menu door omlaag of omhoog te vegen?
Dit is blijkbaar geactiveerd in de broekzak? raar want dat houd in dat de pocketmodus niet echt soepel werkt?

Betreft een 2e oneplus mijn eigenste werk eigenlijk prima naar behoren.
BVD

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

the squaler1 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:25:
Iemand een idee hoe ik de functie uit krijg waarbij er een groen vierkant om alles komt wat ik aantik?
En een vrouw doelloos begint te lullen tegen mij? kom ook niet in het meldingsmenu of het gewone menu door omlaag of omhoog te vegen?
Dit is blijkbaar geactiveerd in de broekzak? raar want dat houd in dat de pocketmodus niet echt soepel werkt?

BVD
Kan je er eventueel een screencapture of screenshot van maken? Ik heb zelf geen idee waar je het over hebt, maar het lijkt me haast iets uit, óf accessibility, óf uit developer options.

Mijn reviews al gezien?

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
Net gedirty flashed naar Pie en Magisk 17.1 so far so good :)

• _birdie_
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:54

BVD
had dit ook en telefoon deed raar met gestures (ipv buttons), Ik heb me suf gezocht en uiteindelijk gevonden maar kan het ff niet zo snel meer vinden, Het is in ieder geval een setting ... een van de zaken die je moet bekijken is strikte modus van de developer opties (was niet mijn oplossing). Zal zo wel ff kijken wat het heeft opgelost.

Samsung S25 Ultra, Iphone 10XS Max, MacBook Air 15" M2, iPad Air 2025, Mac mini M4 (2025), KIA EV3 plus advanced LR green

• _birdie_
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:54

BVD
denk je talkback moet uitschakelen bij toegankelijkheid,

Samsung S25 Ultra, Iphone 10XS Max, MacBook Air 15" M2, iPad Air 2025, Mac mini M4 (2025), KIA EV3 plus advanced LR green

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
Is updaten naar Pie al aan te raden? Kleurkalibratie gefixed?

(Stable)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik heb een paar ergernissen aan de Pie update:

- M'n camera gaat heel vaak op zwart en werkt dan niet meer. De enige oplossing is een reboot.

- Volume hoger/lager voor beltoon/media is super irritant geworden, het werkt erg omslachtig.

- 2 uur voordat m'n wekker afgaat trilt m'n telefoon, ben er nu 2 keer door wakker geworden. Is dit uit te zetten?

- Cache direct gecleared na de update maar m'n batterij gaat merkbaar minder lang mee. Hoe ervaart de rest dit? Het is geen echte battery drain, maar m'n SoT is zeker een uur minder.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:42
Oldblack schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 08:02:
[...]

De HDR functie zijn die twee "bolletjes" bovenaan in het scherm van de camera. Probeer dat eens.
Ah, verstopt in een nieuw icoon dus. Thanks!

Sinds Pie heb ik trouwens ook het idee dat een tik op de home-knop een redelijk lange delay heeft voor je daadwerkelijk naar je homescreen gaat. Zowel bij de klassieke 3 button navbar als bij de nieuwe 2 button zie je eerst de button echt 'oplichten' voordat de actie plaatsvindt, ik had het idee dat dit sneller ging bij Oreo. Is hier een hack voor om deze tijd zelf in te stellen ofzo?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:09

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ligt het aan mij of is de optie om de cache te legen verdwenen onder 'Opslagruimte'? Ik kan dat nergens meer vinden in Pie :?

Voorheen was dat 1 van de items met een zelfde hoeveelheid/bestandsgrootte balkje als de andere items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 18:58
_birdie_ schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:09:
[...]

denk je talkback moet uitschakelen bij toegankelijkheid,
Dit was inderdaad het geval maar om in instellingen te komen was nog een gevecht.
Een ''L'' tekenen op het home screen did the trick :)

Anyways iedereen bedankt voor het meedenken :)

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 00:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Met bluetooth bellen op de nieuwste (stabiele) versie van oxygen OS, werkt dan de microfoon ofwel hoort de andere partij je? Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat de andere partij mij niet hoort als ik verbonden ben met de sony WH-1000XM3

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 11:09
stin00 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:25:

- M'n camera gaat heel vaak op zwart en werkt dan niet meer. De enige oplossing is een reboot.

- Volume hoger/lager voor beltoon/media is super irritant geworden, het werkt erg omslachtig.

- 2 uur voordat m'n wekker afgaat trilt m'n telefoon, ben er nu 2 keer door wakker geworden. Is dit uit te zetten?

- Cache direct gecleared na de update maar m'n batterij gaat merkbaar minder lang mee. Hoe ervaart de rest dit? Het is geen echte battery drain, maar m'n SoT is zeker een uur minder.
Camera is een bug lijkt me, heb je de data en cache van de app zelf al gecleared?
Cache clear werkt niet meer

Volume vindt ik een verademing. Media volume pas ik en het merendeel van de Android gebruikers vele malen vaker aan dan belvolume/ring tone . Dat doe ik namelijk alleen als ik aan het bellen ben. Verder staat mn telefoon de hele dag op stil of tril.

Van die wekker is wel raar, heb je de schuif dan op silent of tril staan? Ik heb dit niet namelijk, wellicht ook app cache/data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:32

Ik heb volgens mij ook afgelopen week een keer mijn telefoon horen trillen snachts, staat altijd op vliegtuigmode. Zou dus ook wel eens dat kunnen zijn, maar is me nog niet vaker opgevallen.

Accuduur lijkt bij mij juist beter, maar ik heb m'n telefoon de afgelopen dagen niet zoveel gebruikt dus ik vermoed dat de standby optimalisatie is verbeterd.
Ik heb 'm afgelopen donderdag begin van de avond volledig opgeladen en nu nog 23% over met 3:38 sot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Batterijduur is bij mij niet of nauwelijks veranderd...

De camera bugg heb ik ook last van. Is niet de camera app maar gewoon een bug in Android p. Ervaar het namelijk ook in Snapchat. Met Snapchat ervaar ik soms ook dat de app blijft hangen op het gele scherm met logo (bij opstarten.)

Ook weet ik niet of dit door Android P komt, maar ik ervaar soms issues dat ik niet meer in apps/webpages Kan scrollen (heel random) en dan weer de app moet sluiten om weer verder te kunnen scrollen. Wellicht heeft het iets te maken met de guestures (van terug en home)...

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 14:06

- Camera lijkt idd een hug, ik heb t nog nooit gezien iig.

- Blijft persoonlijk, ik vind t prima maar lees wel vaak dat mensen het geen vooruitgang vinden. Best kans dat OP of Google hier nog mee aan de slag gaat..

- Wellicht is dat de notificatie die zegt dat er over twee uur een wekker gaat. Staat je telefoon op stil? Anders even testen door een wekker over 2 uur en 1 minuut te zetten. Als je de notificatie ziet kun je m uitschakelen.

- Vreemd, ik heb juist merkbaar méér SoT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:58
What the heck. Mobieltje in broekzak, wil volume van muziek verlagen zonder hem eruit te halen. Druk ik aan verkeerde kant(one plus 6 is omgedraaid tegenover mijn vorige) begint hij 112 te bellen.... Kan op geen enkele manier ophangen. Straks even kijken welke instelling dit is want dit vind ik niet leuk ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

saveljos schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:07:
What the heck. Mobieltje in broekzak, wil volume van muziek verlagen zonder hem eruit te halen. Druk ik aan verkeerde kant(one plus 6 is omgedraaid tegenover mijn vorige) begint hij 112 te bellen.... Kan op geen enkele manier ophangen. Straks even kijken welke instelling dit is want dit vind ik niet leuk ;w
Is mij ook gebeurd en je kan niet ophangen. :N

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

d22wth schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:13:
[...]

Is mij ook gebeurd en je kan niet ophangen. :N
Kan je eenvoudig uitschakelen in de noodhulp instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
Pendaco schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:25:
Ligt het aan mij of is de optie om de cache te legen verdwenen onder 'Opslagruimte'? Ik kan dat nergens meer vinden in Pie :?

Voorheen was dat 1 van de items met een zelfde hoeveelheid/bestandsgrootte balkje als de andere items.
Deze optie is idd verdwenen in Pie. Het schijnt, wat ik her en der gelezen heb, dat Google dit nu voor je oplost in deze nieuwe versie. Het is niet meer nodig. Je kunt wel de cache van je apps individueel legen of via recovery.
Ook de Locatiekeuze is beperkt door Google. Je hebt nog maar twee opties (volgens mij). Aan of uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Zijn er meer mensen zo vreselijk ontevreden over Pie?

Dit heb ik ondervonden:

Mijn lock-scherm heeft een vreselijk vreemd contrast, wat ook niet weggaat door het anders instellen van je kleuren

Apps zoals Snapchat functioneren helemaal niet meer

Wekker-app heeft hele onduidelijke kleuren, met name als een wekker uit staat

Als je nu een app of pagina wilt locken, moet nu 2 extra handelingen doen

Van de ene naar andere app gaan heeft een soort andere animatie,

Ik ben op dit moment absoluut niet tevreden met Pie. Ik hoop echt dat er nog wat zaken verbeterd, dan wel aangepast kan worden. Voor het eerst in jaren dat ik gewoon niet blij ben met mijn OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

crimedevil schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:32:

Dit heb ik ondervonden:

Mijn lock-scherm heeft een vreselijk vreemd contrast, wat ook niet weggaat door het anders instellen van je kleuren
Geen last van. Ik zie het lockscherm nooit want faceid.
Welke apps werken nog meer niet? En kan oneplus hier wat aan doen, of moet snapchat niet updaten?
Ik weet het antwoord niet want ik gebruik deze app niet.
Grijs = uit. Wit=aan. Wat vind je daar onduidelijk aan?
Ik tel er één extra
Eerder was de animatie verticaal, nu horizontaal.
Ik ben op dit moment absoluut niet tevreden met Pie. Ik hoop echt dat er nog wat zaken verbeterd, dan wel aangepast kan worden. Voor het eerst in jaren dat ik gewoon niet blij ben met mijn OP.
Ik herken alleen je punt dat je één handeling extra moet doen als je een app wilt locken. De rest niet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
crimedevil schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:32:

Dit heb ik ondervonden:

Het lockscreen vind ik inderdaad ook minder. Wekker app vind ik juist prettiger geworden, maar vooral omdat ik die paarse kleur eerst lelijk vond en dit wat cleaner :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Oldblack schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:22:
[...]

Deze optie is idd verdwenen in Pie. Het schijnt, wat ik her en der gelezen heb, dat Google dit nu voor je oplost in deze nieuwe versie. Het is niet meer nodig. Je kunt wel de cache van je apps individueel legen of via recovery.
Aha oké vandaar. Hopelijk worden dan ook dingen zoals het gifjes cache in Whatsapp opgeschoond want ik vind t irritant dat die terugkomen in m'n album lijst.

Mij valt idd ook die vage vale paarse waas op op t lockscreen, hopelijk gooien ze dat er nog uit.

Edit: ook wat irritant dat de widgets op de shelf nu meer ruimte innemen vanwege de titel en icoon van de app.. nogal overbodig vind ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Pendaco op 30-09-2018 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Pendaco schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:01:
[...]

Aha oké vandaar. Hopelijk worden dan ook dingen zoals het gifjes cache in Whatsapp opgeschoond want ik vind t irritant dat die terugkomen in m'n album lijst.

Mij valt idd ook die vage vale paarse waas op op t lockscreen, hopelijk gooien ze dat er nog uit.

Edit: ook wat irritant dat de widgets op de shelf nu meer ruimte innemen vanwege de titel en icoon van de app.. nogal overbodig vind ik.
Dit inderdaad. Het is een soort paarsige waas. Dat van die cache is ook een goede aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
EWK schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:39:
[...]

Geen last van. Ik zie het lockscherm nooit want faceid.

[...]

Welke apps werken nog meer niet? En kan oneplus hier wat aan doen, of moet snapchat niet updaten?
Ik weet het antwoord niet want ik gebruik deze app niet.

[...]

Grijs = uit. Wit=aan. Wat vind je daar onduidelijk aan?

No shit sherlock. Maar het grijze is nu veel slechter te zien. Daar waar het lockscreen weer een hele vervelende paarse gloed heeft.

[...]

Ik tel er één extra

[...]

Eerder was de animatie verticaal, nu horizontaal.

Dat bedoel ik niet . Ik bedoel als je een letterlijk een app opent. Maar goed, dat is slechts een klein puntje.

[...]

Ik herken alleen je punt dat je één handeling extra moet doen als je een app wilt locken. De rest niet.
Al met al is het in plaats van beter, een stap terug geworden. Ook mijn camera hapert nu als ik hem open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
[...]

Google regelt voornamelijk het cachegeheugen van het RAM management. Die gifjes zal je waarschijnlijk handmatig moeten verwijderen in de cache van Whatsapp of in je album.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

[...]

Met een file explorer een bestand genaamd ".NOMEDIA" aanmaken in de betreffende folder, wordt het niet meer geïndexeerd door de galerij etc. Bij de WhatsApp sent staat die er bijvoorbeeld al wel in.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Oldblack schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:50:

Google regelt voornamelijk het cachegeheugen van het RAM management. Die gifjes zal je waarschijnlijk handmatig moeten verwijderen in de cache van Whatsapp of in je album.
Hmm ja maar voorheen was dat dus 1 druk op de cache legen knop en het was weg.
PeacekeeperNL schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:10:

Met een file explorer een bestand genaamd ".NOMEDIA" aanmaken in de betreffende folder, wordt het niet meer geïndexeerd door de galerij etc. Bij de WhatsApp sent staat die er bijvoorbeeld al wel in.
Goede tip! Ik zal eens kijken of ik de desbetreffende map kan vinden.

Edit: hmm, die .nomedia staat er al in. En er staat ook wat zut in die niet in m'n albums naar voren komen. Misschien dat het dan recent met een eerdere update al was gefixed :)

Even in de gaten houden of die map naar verloop van tijd niet te vol loopt. (gaat om de map 'WhatsApp Animated Gifs' trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Deze bug heb ik gemeld bij de bug hunters, heel irritant idd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Zijn er ook meer mensen die soms hun patroon niet kunnen unlocken omdat je niet kunt vegen? Vingerprint of FaceId werkt dan vervolgens wel. Ik heb het nu elke keer, maar wel vaak sinds Pie.

[ Voor 15% gewijzigd door crimedevil op 30-09-2018 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
crimedevil schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:04:
Zijn er ook meer mensen die soms hun patroon niet kunnen unlocken omdat je niet kunt vegen? Vingerprint of FaceId werkt dan vervolgens wel. Ik heb het nu elke keer, maar wel vaak sinds Pie.
Totaal niet. Ik ben helemaal clean begonnen met pie en alles werkt smooth en ook lockscreen ziet er geweldig uit.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb niet zoveel problemen met Pie. Enige euvel wat ik wel lijk te hebben is dat ik geen notifications meer krijg. Of nouja, krijg ze wel maar veels te laat.. Geeen idee waar dat nu weer door komt..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Pendaco schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:34:

[...]

Goede tip! Ik zal eens kijken of ik de desbetreffende map kan vinden.

Edit: hmm, die .nomedia staat er al in. En er staat ook wat zut in die niet in m'n albums naar voren komen. Misschien dat het dan recent met een eerdere update al was gefixed :)

Even in de gaten houden of die map naar verloop van tijd niet te vol loopt. (gaat om de map 'WhatsApp Animated Gifs' trouwens)
Moet je even kijken of die in je album niet een ander bestandspad hebben. Even kijken in de details van een van die gifjes. De NOMEDIA zou ervoor moeten zorgen dat ze niet geïndexeerd worden.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
rhos schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:22:
[...]

Totaal niet. Ik ben helemaal clean begonnen met pie en alles werkt smooth en ook lockscreen ziet er geweldig uit.
Hoe bedoel je clean?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Ik denk een factor reset. Al is het soms fijn weer schoon te beginnen vind ik wel dat dat eigenlijk niet nodig zou hoeven zijn. Ik heb alleen een cache wipe gedaan. Vind de batterij duur wel iets minder ten opzichte van wat het op Oreo was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
twowheeler schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:24:
[...]

Ik denk een factor reset. Al is het soms fijn weer schoon te beginnen vind ik wel dat dat eigenlijk niet nodig zou hoeven zijn. Ik heb alleen een cache wipe gedaan. Vind de batterij duur wel iets minder ten opzichte van wat het op Oreo was
Hoe doe ik dat en wat raak ik dan kwijt? Ik vroeger deed ik gewoon recovery mode, maar dat is er nu helemaal uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pendaco schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:25:

Ligt niet aan jou: https://forums.oneplus.co...33/page-500#post-19208040. Is een 'feature' van Android P zelf. Ontzettend slecht. Less is more hè?

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 30-09-2018 19:33 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:51
Southern Sun schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:40:
[...]

Het lockscreen vind ik inderdaad ook minder. Wekker app vind ik juist prettiger geworden, maar vooral omdat ik die paarse kleur eerst lelijk vond en dit wat cleaner :p
Mis ik iets? ik heb nog steeds een paarse 'klok' app..
of zit je op de beta?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
lennertvdkort schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:15:
[...]

Mis ik iets? ik heb nog steeds een paarse 'klok' app..
of zit je op de beta?
O verrek ja het is idd paars :') (brakke zondag, niet goed opgelet). Maar als de wekker afgaat is het in elk geval niet meer gekleurd, maar zwart met witte tekst, dat bevalt me wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Southern Sun op 30-09-2018 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
crimedevil schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:25:
[...]

Hoe doe ik dat en wat raak ik dan kwijt? Ik vroeger deed ik gewoon recovery mode, maar dat is er nu helemaal uitgehaald.
Hoe bedoel je? Recovery Mode is er wel nog. Powerknop en bovenste Volumeknop tegelijkertijd induwen. Je komt in een menu terecht en dan moet je met de onderste Volumeknop selecteren. Dan kom je vanzelf Recovery Mode tegen. Effe op het Powerknopje duwen en je bent in de Recovery Mode.
Als je besluit om een Factory Reset te doen ben je alles kwijt. Een back up maken is wenselijk. (bestanden van foto's en e.v. muziek op je computer kopiëren). De rest via je Google account of Oneplus Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Oldblack schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:34:
[...]

Hoe bedoel je? Recovery Mode is er wel nog. Powerknop en bovenste Volumeknop tegelijkertijd induwen. Je komt in een menu terecht en dan moet je met de onderste Volumeknop selecteren. Dan kom je vanzelf Recovery Mode tegen. Effe op het Powerknopje duwen en je bent in de Recovery Mode.
Als je besluit om een Factory Reset te doen ben je alles kwijt. Een back up maken is wenselijk. (bestanden van foto's en e.v. muziek op je computer kopiëren). De rest via je Google account of Oneplus Switch.
Tenzij je het vanuit de instellingen doet toch? Daar heb je de optie om wel of niet persoonlijke data als foto's enzo te wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Ik kreeg vanochtend ineens de melding dat slaapstand optimalisatie was ingeschakeld. Wat betekent dit? En waarom is de andere optie niet ingeschakeld? Is dit "gewoon" een nieuw pie ding ofzo?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GjQXAaY.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door twowheeler op 01-10-2018 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 09:10

mucuracat

YES

twowheeler schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:55:
Ik kreeg vanochtend ineens de melding dat slaapstand optimalisatie was ingeschakeld. Wat betekent dit? En waarom is de andere optie niet ingeschakeld? Is dit "gewoon" een nieuw pie ding ofzo?

[Afbeelding]
Same here

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack

[Afbeelding]
Gelijk ff nagekeken. Bij mijn telefoon stonden ze beiden aangevinkt. Bovenste gelijk uitgeschakeld.
Nu snap ik waarom de telefoon weinig accu verbruikt tijdens de nachtelijke uren. :)
Bedankt voor je melding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 21:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Oldblack schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:32:
[...]

Gelijk ff nagekeken. Bij mijn telefoon stonden ze beiden aangevinkt. Bovenste gelijk uitgeschakeld.
Nu snap ik waarom de telefoon weinig accu verbruikt tijdens de nachtelijke uren. :)
Bedankt voor je melding!
Hoe heb je geüpdate? Denk dat standaard alleen de onderste aan zou moeten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
twowheeler schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:42:
[...]

Hoe heb je geüpdate? Denk dat standaard alleen de onderste aan zou moeten staan
Van Beta 3 terug geflashed naar Oreo en daarna via een factory reset naar Pie met Oxygen Updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-10 10:45
Ik gebruik sinds kort een widget van Castbox op mn homescreen. Nou gebruik ik normaal nooit widgets, dus ik weet niet precies hoe uptodate die zou moeten zijn. Ik heb er echter weinig aan, want de widget loopt regelmatig achter op de app: soms heeft de widget niet door dat ik al een andere podcast luister, staat hij nog op pauze, terwijl ik in de app al een paar minuten geleden op play heb gedrukt of toont hij zelfs helemaal geen info uit de app meer.

Ligt dit aan de widget, aan de lage update-frequentie van widgets (dus aan Android zelf), aan de oneplus launcher of is dit gedrag helemaal nieuw sinds Pie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:18
kwaazaar schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:34:
Ik gebruik sinds kort een widget van Castbox op mn homescreen. Nou gebruik ik normaal nooit widgets, dus ik weet niet precies hoe uptodate die zou moeten zijn. Ik heb er echter weinig aan, want de widget loopt regelmatig achter op de app: soms heeft de widget niet door dat ik al een andere podcast luister, staat hij nog op pauze, terwijl ik in de app al een paar minuten geleden op play heb gedrukt of toont hij zelfs helemaal geen info uit de app meer.

Ligt dit aan de widget, aan de lage update-frequentie van widgets (dus aan Android zelf), aan de oneplus launcher of is dit gedrag helemaal nieuw sinds Pie?
Heb je Castbox al gevrijwaard van accu optimalisatie?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 13-10 10:45
l3art schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:39:
[...]

Heb je Castbox al gevrijwaard van accu optimalisatie?
Goed punt. Heb het zonet aangepast, dus ik ga zien of dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen.H
  • Laatst online: 15:02
Sinds een paar dagen ook over naar Android P. Loop alleen tegen een irritant probleem aan met mijn alarm. Een half uur voordat mijn alarm afgaat, komt er blijkbaar een upcoming notification dat mijn wekker over 30 minuten afgaat. Hierdoor gaat hij dus een keer trillen en wordt ik een half uur te vroeg wakker :|. Als ik alle meldingen van de klok app uitzet, dan kan ik de wekker niet meer snoozen/uitzetten via het scherm. In het meldingen menu heb het gedrag al staan op "zonder geluid weergeven". Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbandr84
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21:06
Weet iemand of de helderheid nog iets feller gezet kan worden? Bij Ontwikkelaar opties ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Jeroen.H schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:41:
Sinds een paar dagen ook over naar Android P. Loop alleen tegen een irritant probleem aan met mijn alarm. Een half uur voordat mijn alarm afgaat, komt er blijkbaar een upcoming notification dat mijn wekker over 30 minuten afgaat. Hierdoor gaat hij dus een keer trillen en wordt ik een half uur te vroeg wakker :|. Als ik alle meldingen van de klok app uitzet, dan kan ik de wekker niet meer snoozen/uitzetten via het scherm. In het meldingen menu heb het gedrag al staan op "zonder geluid weergeven". Any ideas?
Bekend probleem wat hier al meerdere keren is genoemd ;) Denk even afwachten tot er vanuit OP wat aan gedaan wordt.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:55
PeacekeeperNL schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:58:
[...]

Bekend probleem wat hier al meerdere keren is genoemd ;) Denk even afwachten tot er vanuit OP wat aan gedaan wordt.
Ik heb even een nieuw alarm aangemaakt dat een paar minuten later moet afgaan. Op dat moment komt die notificatie natuurlijk meteen op (met irritant geluid). Vervolgens daarvan even de eigenschappen voor meldingen geopend en al die eigenschappen nagelopen. 'Meldingsstipje weergeven' even aan en weer uit gezet. Nu blijft die melding gewoon functioneren zoals hij hoort: dus hij verschijnt enige tijd voor de wekker af gaat, maar hij maakt zelf geen geluid meer.

Geen idee of het bij anderen ook helpt, maar het is het zeker waard om eens te proberen.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
dreamscape schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:04:
[...]

Ik heb even een nieuw alarm aangemaakt dat een paar minuten later moet afgaan. Op dat moment komt die notificatie natuurlijk meteen op (met irritant geluid). Vervolgens daarvan even de eigenschappen voor meldingen geopend en al die eigenschappen nagelopen. 'Meldingsstipje weergeven' even aan en weer uit gezet. Nu blijft die melding gewoon functioneren zoals hij hoort: dus hij verschijnt enige tijd voor de wekker af gaat, maar hij maakt zelf geen geluid meer.

Geen idee of het bij anderen ook helpt, maar het is het zeker waard om eens te proberen.
Of telefoon dempen met de Alert Slider. Alarm gaat gewoon af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 21:47

vpm

Think, tinker, tank

Wat is jullie mening over de nieuwe UX van recent apps? Ik vind het verschrikkelijk. Heel het overzicht is weg, snel schakelen tussen openstaande apps is er niet meer bij.
Voorheen wilde Android zich duidelijk onderscheiden van iOS, maar dit is gewoon een kopie van dezelfde gebruiksonvriendelijke functionaliteit.

Ik begrijp dat dit enerzijds losstaat van het systeem, maar dat app bouwers (custom launchers e.d.) er toch niet bij kunnen. Nova zegt op hun website dat het exclusief toegankelijk is voor de Pixel. Heeft Google nu maling aan alle telefoonmakers en app bouwers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Padvinder schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:06:
[...]

Geïnstalleerd (OTA), maar ben nu VoWiFi en VoLTE kwijt...
Opnieuw deze tutorial gevolgd, en VoLTE en VoWiFi zijn weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 12:33

[Afbeelding]
Gebruiken mensen hier ook de geavanceerde optimalisatie?
Wat is de ervaring hiermee als je apps zoals Flitsmeister en Whatsapp uitsluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-08 15:32
vpm schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:57:
Wat is jullie mening over de nieuwe UX van recent apps? Ik vind het verschrikkelijk. Heel het overzicht is weg, snel schakelen tussen openstaande apps is er niet meer bij.
Voorheen wilde Android zich duidelijk onderscheiden van iOS, maar dit is gewoon een kopie van dezelfde gebruiksonvriendelijke functionaliteit.

Ik begrijp dat dit enerzijds losstaat van het systeem, maar dat app bouwers (custom launchers e.d.) er toch niet bij kunnen. Nova zegt op hun website dat het exclusief toegankelijk is voor de Pixel. Heeft Google nu maling aan alle telefoonmakers en app bouwers?
mee eens. Zal wel even wennen zijn, maar oude functie was veel sneller mee te werrken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:55
Oldblack schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:13:
[...]

Of telefoon dempen met de Alert Slider. Alarm gaat gewoon af. :)
Dat werkte bij mij niet. Het proces 'alarm' (eigenlijk de klok) mag stilte overrulen en die notificatie komt van dat proces. Dus die jengelde er vrolijk doorheen. 'Niet storen' staat bij mij trouwens automatisch aan tussen 0:00 en 7:00.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Padvinder schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:01:
[...]

Aaaargh! Kan van KPN af, wil naar Vodafone want deze hack maar de snelheid & dekking van Voda zijn ruk tov TMobile. 4G netwerk van TMobile is echt top en zover ik kan zien wel 4x sneller dan Voda. -O-

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 09:10

mucuracat

YES

Klagen?

Ga naar de Oneplus winkel in A'dam :)

https://androidworld.nl/nieuws/oneplus-verkoop-nederland/

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
[sarcasm]Eerste klacht: waarom zit hij in die grafstad? Groeten uit Rotterdam. :P [/sarcasm off]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-10 10:23
Heb de OTA update geïnstalleerd en gebruik de OP6 in combinatie met Jaybird X3 (Bluetooth earphones).

Voor de update kon ik de muziek universeel regelen met de X3 knoppen of met de volume regelaar OP6. Nu heb ik heb ik twee losse regelaars een op de OP6 en op X3. Heb wat zitten zoeken en goochelen op de OP6 l, echter geen oplossing gevonden.

Herkenbaar? Hebben jullie een oplossing kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Prev schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:42:
Heb de OTA update geïnstalleerd en gebruik de OP6 in combinatie met Jaybird X3 (Bluetooth earphones).

Voor de update kon ik de muziek universeel regelen met de X3 knoppen of met de volume regelaar OP6. Nu heb ik heb ik twee losse regelaars een op de OP6 en op X3. Heb wat zitten zoeken en goochelen op de OP6 l, echter geen oplossing gevonden.

Herkenbaar? Hebben jullie een oplossing kunnen vinden?
Heb even voor je gezocht en ik vermoed gevonden. Vertalen waar nodig:

Sound
Onder Earphone (derde kopje): Earphone mode
Bluetooth absolute volume (helemaal onderaan) aanvinken.

Als ik me niet vergis is dit de control die ervoor zorgt dat ze beiden gelijk gaan.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
PeacekeeperNL schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:47:
[...]

Heb even voor je gezocht en ik vermoed gevonden. Vertalen waar nodig:

Sound
Onder Earphone (derde kopje): Earphone mode
Bluetooth absolute volume (helemaal onderaan) aanvinken.

Als ik me niet vergis is dit de control die ervoor zorgt dat ze beiden gelijk gaan.
Thanks. Deze stond al aangevinkt. Uit-/aanvinken helpt niet.. lijkt wel de optie te zijn die ik moet hebben. Iets anders misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

[...]

M'n VoLTE en VoWiFi iconen zijn verwisseld 8)7

Met wifi aan, krijg VoLTE icon: http://imgur.com/a/tECAwJT

Wifi uit, VoWiFi icon: https://imgur.com/a/8XGL0Vn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Hier is de HDR stand afhankelijk van het lichtnivo, dwz de HDR melding boven de inzoomknop in het beeld verdwijnt bij te weinig licht. Is dat in te stellen? Hoe die Google lens optie werkt is mij niet duidelijk. Als ik die aanklik en de omgeving scan vind ie nix bruikbaars. Hoe kan ik die op werkzaamheid testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
[...]

Dank voor de link! Heb de guide gevolgd en het werkt hier met Vodafone op een niet gerootte OP6 met Pie :)
Enig idee hoe ik eventueel in de toekomst weer terug kan naar de default settings? Een factory reset?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6odNmrql.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

stin00 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:42:
Enig idee hoe ik eventueel in de toekomst weer terug kan naar de default settings?
Neuh, gewoon de standaard rom over je rom heen installeren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

crimedevil schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:04:
Ik merk nu al zeker 2x dat de finger print sensor niet werkt als het scherm uit staat.
Wanneer ik em met de powerknop aanzet pakt ie em vervolgens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

NmR schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:14:
[...]

Ik merk nu al zeker 2x dat de finger print sensor niet werkt als het scherm uit staat.
Bij mij werkt die alleen niet nadat het scherm een tijdje uit staat.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-10 06:21
[...]

Dit heb ik ook al heel vaak gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

dreamscape schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:04:
Ik heb even een nieuw alarm aangemaakt dat een paar minuten later moet afgaan...
Heb net de Google clock APK geïnstalleerd en de OP clock uitgezet. Kijken of dat dit probleem fixed.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottR
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 20:41
[...]

Weet iemand of dat dit ook werkt voor Tele2? Of heeft Tele2 per definitie geen ondersteuning voor VoLTE en VoWiFi op de Oneplus 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

bottR schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:03:
[...]

Weet iemand of dat dit ook werkt voor Tele2? Of heeft Tele2 per definitie geen ondersteuning voor VoLTE en VoWiFi op de Oneplus 6?
Tele2 ondersteunt VoLTE, dus je kunt het eenvoudig proberen door een van de profielen te kiezen. Gewoon nog even niet het default profiel weggooien (als het succesvol is, dan wel dit profiel weggooien, anders ben je na een reboot deze setting weer kwijt). Zodra je een ander profiel selecteert en activeert zie je de VoLTE if VoWiFi iconen op je op6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottR
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 20:41
Padvinder schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:07:
[...]

Tele2 ondersteunt VoLTE, dus je kunt het eenvoudig proberen door een van de profielen te kiezen. Gewoon nog even niet het default profiel weggooien (als het succesvol is, dan wel dit profiel weggooien, anders ben je na een reboot deze setting weer kwijt). Zodra je een ander profiel selecteert en activeert zie je de VoLTE if VoWiFi iconen op je op6.
Top, ik ga het vanmiddag/vanavond eens proberen, kijken of het succesvol is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gery
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:04
[...]

Yep, zelfde al gemerkt hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 12-10 10:35

westergas

rikkie_pc

[...]

Dat heb ik al sinds dag 1 (release). Zeker niet altijd maar af en toe gebeurt dat idd.
Samen met de speaker (als je dat al zo mag noemen) is die scanner mijn enige ergernis. Ook als ie het wel doet heb ik er ruzie mee.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
Prev schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:01:
[...]

Thanks. Deze stond al aangevinkt. Uit-/aanvinken helpt niet.. lijkt wel de optie te zijn die ik moet hebben. Iets anders misschien?
Fgos, Oplossing is de oordoppen opnieuw pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Moet zeggen dat ik toch maar een Factory reset heb gedaan. Was het echt nodig? Nee misschien niet. Maar ik heb de 6 nog maar zo kort, dus eigenlijk weinig te verliezen.

De accu lijkt wat beter, en ik heb nul problemen maar sommige animaties gaan wel iets minder soepeltjes

[ Voor 11% gewijzigd door twowheeler op 02-10-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:48
[...]

Ik heb het enkel als de tel aan het opladen is.
Verder werkt het altijd goed.
Ik draai de beta4.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Pagina: 1 ... 39 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!