Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RackyNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-08 12:52
Thanks voor jullie input!

Even afwachten, en t.z.t. via de Oneplus website bestellen dus.
Voor nu even doorbijten met mijn inmiddels half roze Samsung S7 Edge..

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 22:42
Ik heb ook de beta van pie gelijk geïnstalleerd. Enige wat bij mij niet werkt is tomtom go. Het menu werkt niet kan geen bestemming invoeren. Voorderest geen bugs tegengekomen.

iRacing Profiel

• erp833
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 17:48
nou tomtom go werkt bij mij prima hoor,geen probleem

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-10 11:58
Ik merkte vanvond dat mijn Polar H10 hartslagmeter geen gegevens meer door lijkt te sturen naar m'n telefoon. Heeft iemand dezelfde ervaring?

• eniux
  • Laatst online: 11:09
Ik moet wel zeggen, ik heb zelden tot nooit een beta meegemaakt die zo stabiel draait als deze. Batterij verbruik is hetzelfde. Enige wat ik af en toe merk is dat er grafische glitches zijn bij sommige apps.

Ik gebruik overigens nog steeds de OnePlus gesture controls. Die met de android pie indeling nu een stuk beter is geworden links en rechts multitasken ipv boven naar beneden.

Iemand wel problemen met de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 08:38

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Als je aan de slag gaat met de beta, krijg je dan nog wel automatisch OTA updates, of is het dan zaak om zelf bij te houden via het forum van OnePlus als er weer een nieuwe build staat? In het verlengde hier van, als de beta voorbij is en de final version wordt gereleased, dien je deze dan weer apart te downloaden handmatig of gaat het automatisch via OTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-10 20:28

DarkSide

theres no place like ::1

WhateverSuitsU schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 07:28:
Als je aan de slag gaat met de beta, krijg je dan nog wel automatisch OTA updates, of is het dan zaak om zelf bij te houden via het forum van OnePlus als er weer een nieuwe build staat? In het verlengde hier van, als de beta voorbij is en de final version wordt gereleased, dien je deze dan weer apart te downloaden handmatig of gaat het automatisch via OTA?
Ik gebruik gewoon oxygen updater.
Werkt super makkelijk en je hebt de update eerder dan ota.

Verder nog vraagje. De open bèta draait hier prima.
Maar bij mij werkt Spotify in Android auto niet meer.
Zijn hier meer mensen die er last van hebben?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

DarkSide schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 07:36:
[...]

Ik gebruik gewoon oxygen updater.
Werkt super makkelijk en je hebt de update eerder dan ota.

Verder nog vraagje. De open bèta draait hier prima.
Maar bij mij werkt Spotify in Android auto niet meer.
Zijn hier meer mensen die er last van hebben?
Maar krijg je dan niet alleen de non-beta versies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
WhateverSuitsU schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 08:05:
[...]

Nee, je krijgt met de bèta gewoon OTA updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

WhateverSuitsU schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 08:05:
[...]

Nee je kan ook meedoen met de open bèta in oxygen updater

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:10

mucuracat

YES

Zooo.. na 3 maanden eindelijk ontdekt :)

Als wekker af ging, kon ik het nooit uitzetten via scherm..
Ik maar drukken op rood knop.

Bleek dat ik de middelste klok icon moest schuiven naar rood of groen knop aan weerskanten 8)7 :+

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottR
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 20:41
Ik draai sinds gisteravond ook de Android P Beta.

Ik leek in eerste instantie last te hebben van problemen met de Google Play store.
Dit lijkt nu te liggen bij mijn VPN, terwijl ik dit nooit eerder heb ervaren en de betreffende VPN al meer dan 6 maanden in gebruik heb.

Ter volledigheid, ik gebruik NordVPN via hun eigen app, welke zich vervolgens in Android integreert.
Ik ga zo de NordVPN eens opnieuw installeren.

Verder is de beta tot nu toe stabiel gebleken en lijkt ook de batterijduur goed op orde te zijn.
Ik ga nu weer eens opnieuw met de gestures spelen, ik kon daar voorheen helaas niet volledig aan wennen.

EDIT >> Het lijkt nu allemaal correct te werken. VPN uit > Updates gestart > VPN aan > Updates blijven lopen.

[ Voor 8% gewijzigd door bottR op 07-09-2018 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Concertregistratie met smartphone? OnePlus 6 komt zo te horen niet goed uit de test, die mening deel ik aan de hand van het bijgeleverde beeldmateriaal.

Anderzijds ben ik het ook helemaal eens met de gedachtengang van het topcomment eronder, namelijk dat je niet moet filmen op een concert, maar gewoon ervan genieten. Videomateriaal doet menigeen toch bijna nooit meer wat mee.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

PeacekeeperNL schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:32:
Concertregistratie met smartphone? OnePlus 6 komt zo te horen niet goed uit de test, die mening deel ik aan de hand van het bijgeleverde beeldmateriaal.

Anderzijds ben ik het ook helemaal eens met de gedachtengang van het topcomment eronder, namelijk dat je niet moet filmen op een concert, maar gewoon ervan genieten. Videomateriaal doet menigeen toch bijna nooit meer wat mee.
We praten vaak dingen goed als 'ons' telefoontje er niet goed uitkomt >:)

Maak je ook nooit opnames bij een feestje of zo? Of uitje? Verjaardagje? Als het goed de test komt bij een concert, zal het daar ook goed uitkomen.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

mucuracat schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:46:
[...]

We praten vaak dingen goed als 'ons' telefoontje er niet goed uitkomt >:)

Maak je ook nooit opnames bij een feestje of zo? Of uitje? Verjaardagje? Als het goed de test komt bij een concert, zal het daar ook goed uitkomen.
True, maar eerlijk, ik ben niet vaak op feestjes, en als ik er wel ben geniet ik van de muziek en mijn partner. Op een verjaardagsfeestje zou ik nog wel filmen, maar meestal is daar geen muziek. Verder ben ik zo'n saaie suf... dinges haha 8)7
Dus mij maakt het oprecht niet uit. De laatste keer dat ik heb gefilmd op een feestje/festival/ergens met muziek, was Pinkpop 2 jaar terug.
Edit: En nee, ik heb dat beeldmateriaal nooit meer terug gekeken 8)7 heb het nu inmiddels niet eens meer zelfs haha :O

[ Voor 7% gewijzigd door PeacekeeperNL op 07-09-2018 09:57 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 18:53

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik heb 1 dingetje met de beta, soms als ik naar beneden swipe om mn notificaties te zien dan komt er niks naar beneden schuiven en zie ik alleen mn scherm dimmen. Heb ik nu al een paar keer gehad, even in slaap zetten en wakker maken is de fix.

Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:48
PeacekeeperNL schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:32:

Ik wilde hem net ook gaan posten. Ik schrok wel een beetje toen ik de eerste serie van alle telefoons na elkaar zag. Bij de LG dacht ik al 'HAHA wat slecht', maar toen de OnePlus 6 kwam sprongen de tranen in mijn ogen.

Het is voor mij geen deal-breker, maar het is wel duidelijk dat de OP6 hier gewoon echt tekort schiet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

yannickie111 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:44:
[...]

Ik wilde hem net ook gaan posten. Ik schrok wel een beetje toen ik de eerste serie van alle telefoons na elkaar zag. Bij de LG dacht ik al 'HAHA wat slecht', maar toen de OnePlus 6 kwam sprongen de tranen in mijn ogen.

Het is voor mij geen deal-breker, maar het is wel duidelijk dat de OP6 hier gewoon echt tekort schiet.
Denk dat het aan de software ligt en daar erg veel verbeterd kan worden.
Probeer panorama eens uit met eigen camera app .. en dan met een andere (van google bijvoorbeeld)

Bij camera app van 1+6 zei je erg veel bewegingen/trillingen en met google cam niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

mucuracat schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:37:
[...]

Denk dat het aan de software ligt en daar erg veel verbeterd kan worden.
Probeer panorama eens uit met eigen camera app .. en dan met een andere (van google bijvoorbeeld)

Bij camera app van 1+6 zei je erg veel bewegingen/trillingen en met google cam niet
Inderdaad iets wat ik ook heb gemerkt. Vreselijk irritant. Panoramafoto's met de OP6 camera app gaat voor mij echt niet meer gebeuren... :X

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Heb de beta sinds vanmorgen draaien en tot nu toe maar 1 issue tegen gekomen, namelijk het niet kunnen syncen meer van mijn Fitbit. Geen oplossing gevonden nog. Alles opnieuw gepaired, app opnieuw geinstalleerd.

Edit: kreeg ineens de melding voor Smart Lock (dat was al ingesteld), maar nu ineens synct het allemaal weer. Dan gaat het erg voorspoedig met deze beta ;-)

[ Voor 27% gewijzigd door WhateverSuitsU op 07-09-2018 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 20:37
Ik ben zojuist weer gedowngrade naar de stabiele versie van OxygenOS. Ik vond de beta toch net iets te veel glitches hebben voor een 'daily driver' (naast mijn iphone). Hoop nog steeds trouwens dat ze de animaties gaan versnellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

kevinkrs schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 17:54:
Ik ben zojuist weer gedowngrade naar de stabiele versie van OxygenOS. Ik vond de beta toch net iets te veel glitches hebben voor een 'daily driver' (naast mijn iphone). Hoop nog steeds trouwens dat ze de animaties gaan versnellen :p
Wel benieuwd naar jouw glitches. Ik verbaas me er over hoe stabiel alles werkt in deze beta. Zeer tevreden over en mijn batterij lijkt toch langer mee te gaan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 07:57:
[...]

Wel benieuwd naar jouw glitches. Ik verbaas me er over hoe stabiel alles werkt in deze beta. Zeer tevreden over en mijn batterij lijkt toch langer mee te gaan ook.
Komt snel een beta 2 aan dus eens zien wat ze aangepast hebben.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Iemand aan Digital Wellbeing aan de praat gekregen op de Beta?
Je kan alleen meedoen aan de beta als je een pixel hebt.
Maar had de losse APK geinstalleerd maar zie verder niets.

heb geen Root. Dus die opties vallen af.

Edit: Bij de shortcut iconen staat grey scale.
Daarmee kan ik wel naar Windown en zo naar het Dashboard.
Even kijken wat dit verder doet.

[ Voor 24% gewijzigd door DarkSide op 08-09-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 16:02
DarkSide schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:54:
Iemand aan Digital Wellbeing aan de praat gekregen op de Beta?
Je kan alleen meedoen aan de beta als je een pixel hebt.
Maar had de losse APK geinstalleerd maar zie verder niets.

heb geen Root. Dus die opties vallen af.

Edit: Bij de shortcut iconen staat grey scale.
Daarmee kan ik wel naar Windown en zo naar het Dashboard.
Even kijken wat dit verder doet.
Dat is via een omweg wel mogelijk. Je moet dat via Nova Launcher doen. Je hebt Nova daarna niet meer nodig en kan met de Oneplus Launcher geopend worden. Maar het is een Beta en dus niet alle functies beschikbaar. Je hebt geen Root nodig.

Edit
Je kunt ook Pixelshortcuts gebruiken ipv Nova. Staat een duidelijk filmpje in onderstaande link.

https://forum.xda-develop...oxygenos-pie-ob1-t3839085

[ Voor 6% gewijzigd door Oldblack op 08-09-2018 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 20:08
yannickie111 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:44:
[...]

Echt om te huilen inderdaad, hoewel ik hem aan zag komen nadat ik in dit topic al wat soortgelijke ervaringen had gelezen.
Voor mij evenmin een dealbreaker, maar wel jammer. Hoop dat het inderdaad softwaregerelateerd is en dat hier een fix voor komt.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 17:14
Was het overigens niet zo dat de "back" toets naast de "pil" alleen te voorschijn zou komen als er daadwerkelijk iets is om naar terug te gaan, d.w.z. op de homescreen zou hij niet zichtbaar moeten zijn? Of is dat idee door google gedropt?

Edit: het is kennelijk omdat ik Nova launcher gebruik. In de OnePlus launcher is de back knop er inderdaad niet.

[ Voor 19% gewijzigd door iestyn99 op 09-09-2018 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Oldblack schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:25:
[...]

Dat is via een omweg wel mogelijk. Je moet dat via Nova Launcher doen. Je hebt Nova daarna niet meer nodig en kan met de Oneplus Launcher geopend worden. Maar het is een Beta en dus niet alle functies beschikbaar. Je hebt geen Root nodig.

Edit
Je kunt ook Pixelshortcuts gebruiken ipv Nova. Staat een duidelijk filmpje in onderstaande link.

https://forum.xda-develop...oxygenos-pie-ob1-t3839085
Tnx. Nova gebruik ik al.
Dit werkt prima zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Kreeg een OTA update binnen voor de Beta.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ae82pygyeUlv59724kxHg1UD/full.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door WhateverSuitsU op 09-09-2018 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
WhateverSuitsU schreef op zondag 9 september 2018 @ 07:05:
Kreeg een OTA update binnen voor de Beta.

[afbeelding]
Ja, ook binnengekregen en meteen geupdated. Het eerste wat me opviel dat we via de volumeknop weer meerdere opties hebben. Verder is het nog te vroeg om over de camera te oordelen.

Ik kan de hele discussie over de camera niet meer volgen. De ene zegt op internet dat de camera slecht is, een andere zegt weer dat ie goed is. Iemand anders zegt weer dat camera ermee doorkan.
Wat zijn jullie bevindingen?

[ Voor 20% gewijzigd door Oldblack op 09-09-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Oldblack schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:13:
[...]

Ja, ook binnengekregen en meteen geupdated. Het eerste wat me opviel dat we via de volumeknop weer meerdere opties hebben. Verder is het nog te vroeg om over de camera te oordelen.

Ik kan de hele discussie over de camera niet meer volgen. De ene zegt op internet dat de camera slecht is, een andere zegt weer dat ie goed is. Iemand anders zegt weer dat camera ermee doorkan.
Ligt helemaal aan de situatie. Ik heb de OP6 nu sinds de launch als daily driver en op vakantie gebruikt voor foto's. Ik ben meer dan tevreden en het werkt allemaal makkelijk en snel. Altijd Samsungs gehad, maar qua software en gemak in gebruik zou ik niet meer anders willen. Dit geldt met name voor de camera app ook. Alles is subjectief, maar ik ben zeer tevreden over de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^LuKKie^
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:37
[...]
Wat denk je ... ?
De ene zegt op internet dat de camera slecht is, een andere zegt weer dat ie goed is. Iemand anders zegt weer dat camera ermee doorkan.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

[...]

Denk dat het belangrijker is. Wat vind jij ervan?

Wat kom je tekort. Wat mis je?

Zelf gewoon tevreden met de camera voor zowel video als foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 22:55
Mijn ervaring is dat de camera super is alleen in 't donker is t matig en zou ik t een 5/10 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:18
Iemand beta 2 al getest, ben hem nu aan het binnenhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Laatst online: 12-10 18:11
macweeds schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:13:
Iemand beta 2 al getest, ben hem nu aan het binnenhalen?
Ik heb m meteen geinstalleerd, merk nog weinig veranderingen.

Enige wat me wel opviel was dat wanneer ik Spotify opende deze direct weer afsloot met de melding dat er geen opslag bechikbaar was.

Bleek dat de toegang tot opslag was uitgeschakeld voor de app, na deze in de instellingen weer ingeschakeld te hebben werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:53
[...]

Heb geweldige plaatjes geschoten in Amerika, echter zoals hierboven wel matige panorama's gemaakt. Dit komt echter door de standaard camera app, die erg veel trillingen in de panorama veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
Ik heb vandaag ook wat foto's gemaakt. Ben wel positief over de cameraresultaten met daglicht, zowel binnen als buiten. Zodra het donker wordt laat de camera het afweten. En idd panoramafoto's lopen grandioos in de soep . :)

Ik heb mijn s8 ingeruild voor een Oneplus 6 en heb er geen spijt van. Alleen de camera van de s8 was een stuk beter. Maar ja je kunt niet alles hebben voor de prijs van 569 euro. Ik ben heel tevreden over de Oneplus 6. Snel, goede accu, lichte schil met veel mogelijkheden enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:50

WCA

Schieten jullie de foto's allemaal op automatische stand? Ik merk dat ik zeker bij weinig licht, met de manual mode een stuk betere resultaten krijg. Sluitertijd ietsje langer, ISO laag proberen te houden, en camera goed stilhouden.

Dit heb ik bij al mijn telefooncamera's altijd al moeten doen om goede resultaten te krijgen eigenlijk, op mijn Xperia Z1c, Galaxy S6 en Oneplus 3T.

Wellicht is mijn vergelijkingsmateriaal wat beperkt, maar ik vind de camera zeker niet slecht

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

GreNade schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:59:
Schieten jullie de foto's allemaal op automatische stand? Ik merk dat ik zeker bij weinig licht, met de manual mode een stuk betere resultaten krijg. Sluitertijd ietsje langer, ISO laag proberen te houden, en camera goed stilhouden.

Dit heb ik bij al mijn telefooncamera's altijd al moeten doen om goede resultaten te krijgen eigenlijk, op mijn Xperia Z1c, Galaxy S6 en Oneplus 3T.

Wellicht is mijn vergelijkingsmateriaal wat beperkt, maar ik vind de camera zeker niet slecht
Je vergelijkt het met telefoons van uit de oertijd (technisch gezien) :+
Vergelijk het met telefoons van afgelopen jaar en 2018. Dan valt ie wat tegen in het donker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

mucuracat schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:12:
[...]

Je vergelijkt het met telefoons van uit de oertijd (technisch gezien) :+
Vergelijk het met telefoons van afgelopen jaar en 2018. Dan valt ie wat tegen in het donker.
Snap ik wel, maar er wordt geschreven over het ding alsof ie bij weinig licht compleet onbruikbaar is. Die ervaring deel ik niet. Beetje 'zijn zij nou zo slecht in foto's maken of ik zo goed' idee zeg maar :P. Blijkt dat mijn referentiemateriaal gewoon anders is :)

[ Voor 5% gewijzigd door WCA op 10-09-2018 09:19 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
Ik ben eigenlijk, na nog eens goed naar de foto's kijken, dik tevreden over de camerakwaliteit. Scherp, details van objecten, kleur enz zijn gewoon goed.

Misschien is het een gerelateerd software probleem. Het is immers een Betaversie van Pie. Ik heb foto's gemaakt van de volle maan eind augustus. Dat was met Oreo 8.1 versie 5.1.11. Ik was toen aangenaam verrast door de kwaliteit van de foto's.
Gisteravond ook nog wat foto's proberen te maken van sterren. Ik heb ze verwijderd want het was een grijze korrelige massa en geen ster te bekennen. Met Oreo waren de foto's wel goed. Helder en duidelijk.
Het komt vast nog wel goed door updates in de toekomst. Ik heb iig vertrouwen in het softwareteam van Oneplus. Ze hebben met Pie Beta 2 al een goede softwareversie geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 10:05
Ik weet niet of er een normaal Android topic is maar heeft iemand hier ervaring met Blokada? Ik heb niet het idee dat ads blocked haha?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aDutchCow schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:07:
Ik weet niet of er een normaal Android topic is maar heeft iemand hier ervaring met Blokada? Ik heb niet het idee dat ads blocked haha?
Ja, ik heb zeker ervaring met Blokada. Ben er zeer positief over. Helemaal omdat ik eerst DNS66 gebruikte. Bij mij blokkeert 'ie alle ads, ook in de apps.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

aDutchCow schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:07:
Tijdje geprobeerd, maar ik vind het maar niks. Ik zie nog liever ads dan die sippe gezichtjes die je krijgt omdat de content niet geladen kon worden.

Daarnaast had ik het idee dat webbrowsen een stuk trager ging met blokada aan.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

we dwalen af? :'(

[OnePlus 6] Ervaringen & Discussie 8)

Search:
https://gathering.tweaker...?keyword=ad+block+android

[ Voor 39% gewijzigd door mucuracat op 11-09-2018 09:45 ]

• johnhuff
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10 10:46
Hier ook een heel blije nieuwe gebruiker vd Oneplus 6!
Ik kom van een LG nexus 5X af. Wat een snelheidsverschil! En het scherm vind ik ook prachtig!

Ik probeer als een gek dit topic door te lezen. Ben ongeveer op p70... Dus ongeveer op de helft.
Nu mis ik de Google camera enorm. Met name om de panorama en 360 optie. Die werkten echt goed vond ik. Ik heb een apk geïnstalleerd maar de camera's lopen vast als ik die van Google gebruik. Dus weer verwijderd. Heb ik iets niet goed gedaan?

Verder miste ik de telefoon app ook van Google. Ook die geïnstalleerd. Nog niet getest, ik verwachtte een belangrijk telefoontje van specialist in ziekenhuis. Die belde, maar ik kon drukken op opnemen, maar er gebeurde niets. Met de telefoon app van OP later getest. Die deed dat wel. Ik heb geen idee wat er mis gaat. Iemand een idee?

• mucuracat

mucuracat

YES

johnhuff schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:36:
Hier ook een heel blije nieuwe gebruiker vd Oneplus 6!
Ik kom van een LG nexus 5X af. Wat een snelheidsverschil! En het scherm vind ik ook prachtig!

Ik probeer als een gek dit topic door te lezen. Ben ongeveer op p70... Dus ongeveer op de helft.
Nu mis ik de Google camera enorm. Met name om de panorama en 360 optie. Die werkten echt goed vond ik. Ik heb een apk geïnstalleerd maar de camera's lopen vast als ik die van Google gebruik. Dus weer verwijderd. Heb ik iets niet goed gedaan?

Verder miste ik de telefoon app ook van Google. Ook die geïnstalleerd. Nog niet getest, ik verwachtte een belangrijk telefoontje van specialist in ziekenhuis. Die belde, maar ik kon drukken op opnemen, maar er gebeurde niets. Met de telefoon app van OP later getest. Die deed dat wel. Ik heb geen idee wat er mis gaat. Iemand een idee?
Welkom,

Wat Google camera betreft ; er zijn werkende versies.
https://forum.xda-develop...p=77272780&postcount=1427

Wat betreft bel app.. Ik gebruik standaard van oneplus.

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:35
Hiechel schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:54:
Zojuist ook even VoLTE getest. Had alleen India-VoLTE-Vodafone en Telefonica_UK_Commercial staan. Geen UK-VoLTE-Vodafone. Zodra ik de UK_Commercial kies gebeurt er niets, geen VoLTE. Zodra ik de India variant kies werkt het wel, echter zoals anderen hadden aangegeven krijg je dan plots 'Onbekende bellers' terwijl de contacten toch echt bekend zijn :).
Iemand enig idee of dit nog te fixen is zodat je wel kan zien wie er belt?

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

J.A.477 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:13:
[...]

Ik vermoed wachten op de Pie update vanuit OP. Dacht te lezen dat bij sommigen dit het wel doet.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Beta 3 update vandaag binnen gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PINCRxkbSYR0uxs6AMCLZ5QF/full.jpg
OnePlus heeft Open Bèta 3 aangekondigd: OxygenOS Open Beta 3 for OnePlus 6
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.com/attachments/open-beta3-for-op6-png.866122/

Changelog:

System
  • Fixed stability issues with ambient display
  • Improved stability for face unlock and fingerprint scanner
  • Added support to launch google assistant or other third party assistant app by holding power button for 0.5 seconds
Parallel Apps
  • Added support for more apps (Telegram ,Discord,IMO, Uber, OLA) in parallel APPS
OnePlus Switch v2.1.0
  • Added manual connection method if unable to connect switch with QR code on the old device
  • Supported backup and recovery for application data including home screen, lock screen and APP layout
  • Bug fixes and support for more Android models
Known Issues
  • Some applications may not function as expected when running on this beta version
  • Google Pay service is not working

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlenSpey
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-10 20:56
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:04:
[...]

Simpele maar vaak effectieve tip: clear je system cache even in je recovery. :p
Paar keer ditzelfde herhaald inmiddels, het helpt vaak een uurtje maar daarna begint het probleem zich weer voor te doen. Herstarten van de telefoon idem; helpt een uurtje daarna wordt het toestel (ingame) weer traag. Alsof het eigenlijk het spelletje helemaal niet goed hebben kan...
Uit mijn eerdere verhaal:
GlenSpey schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:17:
Dag OP6 gebruikers!
Sinds een paar maanden heb ik ook een OP6 en daarmee dacht ik een puik apparaatje gekocht te hebben, zeker in vergelijking met diens voorganger de Moto G4. Ik speel veel spelletjes en dan met name Forge of Empires is een echte verslaving.
Nu merk ik tijdens het spelen dat de telefoon er enorm veel moeite mee lijkt te hebben. Het spel 'hakkelt' soms en geeft een stotterend beeld, alsof het spel op de een of andere manier te zwaar is voor de hardware. Dit gebeurt niet doorlopend, maar 'af en toe'. Heb ik het spel of de telefoon zelf gereset dan doet ie het weer een paar minuten goed maar daarna begint het gehakkel dus weer. Als een spel op mijn computer iets dergelijks zou doen dan zou ik direct de geheugenrepen verdenken, maar ik weet niet hoe dit werkt bij telefoons.

Iemand een dergelijke ervaring? Ik kan me niet voorstellen dat het spel daadwerkelijk te zwaar is voor de OP6, mijn G4 met veel lagere specs deed het zelfs beter!
Wat zou het nog meer kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 21:47

vpm

Think, tinker, tank

Als ik het goed begrijp heeft 'niemand' meer last van de Waze GPS issues sinds de reboot-"fix". Ik heb echter sindsdien nog steeds de problemen. Als ik mijn GPS een tijdje uitgeschakeld heb gehad (en dus weer aanzet :+), dan denkt Waze dat ik nog steeds 50km verderop zit. Niet echt handig als je met enige haast moet vertrekken naar een onbekende locatie (of de onovertroffen verkeersinfo wil hebben). Dit gebeurt me enkele malen per week. Een herstart kost op zich niet veel tijd, maar het is wel omslachtig (gegeven openstaande apps die geen hot exit hebben) en het zou niet nodig moeten zijn.
Alle andere navigatiesoftware vind ik zeer ondermaats, qua instructies en zeker qua verkeersinfo/omleidingen. De gegeven 'oplossing' werkt overduidelijk niet.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo040
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 00:44
GlenSpey schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:20:
[...]

Paar keer ditzelfde herhaald inmiddels, het helpt vaak een uurtje maar daarna begint het probleem zich weer voor te doen. Herstarten van de telefoon idem; helpt een uurtje daarna wordt het toestel (ingame) weer traag. Alsof het eigenlijk het spelletje helemaal niet goed hebben kan...
Uit mijn eerdere verhaal:

[...]

Wat zou het nog meer kunnen zijn?
Ik heb geen oplossing maar kan alleen aangeven dat ik geen enkel probleem ondervind met mijn 1+6 en FOE. Probleem zou dan haast in je hardware moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

GPS niet uitzetten?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterz1
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-06 23:57
Is er toevallig iemand die problemen heeft met de headphone jack op de OP6?
Als ik een koptelefoon aansluit gebeurt er niets (het geluid blijft via de speakers spelen), en als ik in de testomgeving (*#808#) zit en de functionaliteit ervan check, blijft hij op 'unplugged' staan. Heb het al met meerdere headphones geprobeerd, die het allemaal wel doen op andere apparaten.

Iemand enig idee of dit iets bijzonders is (alvast oefenen voor de volgende OP-telefoon zonder jack? :P ), of dat ik gewoon een faulty device heb? Er is namelijk niets met de telefoon gebeurt, nooit laten vallen, nog nooit bij het water in de buurt geweest, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 11:36
wouterz1 schreef op maandag 17 september 2018 @ 23:23:
Als ik een koptelefoon aansluit gebeurt er niets (het geluid blijft via de speakers spelen), en als ik in de testomgeving (*#808#) zit en de functionaliteit ervan check, blijft hij op 'unplugged' staan. Heb het al met meerdere headphones geprobeerd, die het allemaal wel doen op andere apparaten.

Iemand enig idee of dit iets bijzonders is (alvast oefenen voor de volgende OP-telefoon zonder jack? :P ), of dat ik gewoon een faulty device heb? Er is namelijk niets met de telefoon gebeurt, nooit laten vallen, nog nooit bij het water in de buurt geweest, etc.
Met of zonder hoesje/case? Met bepaalde cases komt de plug er niet diep genoeg in om contact te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

wouterz1 schreef op maandag 17 september 2018 @ 23:23:

En even kijken of er geen vuil in de audio poort zit

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
flo040 schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:44:
[...]

Ik heb geen oplossing maar kan alleen aangeven dat ik geen enkel probleem ondervind met mijn 1+6 en FOE. Probleem zou dan haast in je hardware moeten zitten.
FOE is dan ook gewoon ruk. Die gaf op mijn OP2 ook al problemen en zelfs in de browser op de PC draait hij niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterz1
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-06 23:57
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 05:34:
[...]

En even kijken of er geen vuil in de audio poort zit
Crusher77 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 01:20:
[...]

Met of zonder hoesje/case? Met bepaalde cases komt de plug er niet diep genoeg in om contact te maken.
Er zit geen vuil in de poort, en ik gebruik geen hoesje. Dus ik ga er dan maar vanuit dat de jack het begeven heeft. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 21:47

vpm

Think, tinker, tank

Hmmja, ik ben niet zo'n fan van het idee dat ik overal gevolgd wordt. Daarbij zou het gewoon niet de reden moeten zijn. Er is immers niks mis met het GPS signaal, gezien andere apps wel werken.

[ Voor 23% gewijzigd door vpm op 18-09-2018 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-10 14:15
vpm schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:54:
[...]

Hmmja, ik ben niet zo'n fan van het idee dat ik overal gevolgd wordt. Daarbij zou het gewoon niet de reden moeten zijn. Er is immers niks mis met het GPS signaal, gezien andere apps wel werken.
Offtopic: GPS geeft alleen maar een nauwkeuriger beeld over waar jij bent. Ze kunnen je al prima tracken met het 3G en 4G netwerk (triangulatie met tenminste 3 zendmasten). Dan heb je de locatie nauwkeurig tot op enkele 10tallen tot 100 meter. Deze zendmast data is officieel niet beschikbaar, maar alle providers hebben het wel in huis uiteraard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:56

Padvinder

doet z'n best

J.A.477 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:13:
[...]

Ik draai open bèta 3 en heb vandaag met de instructies van XDA VoLTE en VoWiFi (Op beide sims, beide Vodafone) werkend op m'n op6. Heb gebruik gemaakt van de uk configuratie, zonder problemen kunnen indtellen, werkt vlekkeloos, ook met caller ID.

[ Voor 3% gewijzigd door Padvinder op 19-09-2018 19:42 ]

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
Padvinder schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:41:
[...]

Ik draai open bèta 3 en heb vandaag met de instructies van XDA VoLTE en VoWiFi (Op beide sims, beide Vodafone) werkend op m'n op6. Heb gebruik gemaakt van de uk configuratie, zonder problemen kunnen indtellen, werkt vlekkeloos, ook met caller ID.
Top dankjewel voor het testen

• J Kortje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-09 12:53
Hey,

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon met OLED (of een versie daarop) voor onder de €550.
Wat vinden jullie de hoogtepunten van jullie toestel? Ik vergelijk de OnePlus 6 met Xiaomi Mi 8 en Huawei Mate 10 Pro.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Waar jij naar op zoek ben is Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Daar kan je je vraag stellen en niet in dit toesteltopic.

[ Voor 22% gewijzigd door PaT op 20-09-2018 22:03 ]

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

yoyoloveyoyo200 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:36:
Hey,

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon met OLED (of een versie daarop) voor onder de €550.
Wat vinden jullie de hoogtepunten van jullie toestel? Ik vergelijk de OnePlus 6 met Xiaomi Mi 8 en Huawei Mate 10 Pro.

Lees het topic door en je krijgt genoeg info over de OP6 ervaringen.

Mijn reviews al gezien?

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
No brainer, oneplus 6
yoyoloveyoyo200 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:36:
Hey,

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Heb met de laatste beta dat de clock app ondanks dat dnd aan staat toch biept. Altijd rond 5.30 en 6.59, 1 biepje. Staat geen melding op het scherm, heb geen alarm rond die tijd. Op verzoek van OP een log aangemaakt maar ze vonden 3.2GB iets teveel data... _O-

Lees er op het OP forum niks over, hier mensen die hier last van hebben?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Huigie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:08:
Heb met de laatste beta dat de clock app ondanks dat dnd aan staat toch biept. Altijd rond 5.30 en 6.59, 1 biepje. Staat geen melding op het scherm, heb geen alarm rond die tijd. Op verzoek van OP een log aangemaakt maar ze vonden 3.2GB iets teveel data... _O-

Lees er op het OP forum niks over, hier mensen die hier last van hebben?
doet die van mij ook, hij biept bij mij op de 'aankomende alarm' notificatie, ondanks dat ik DND aan heb staan.
Wordt ik elke dag een half uurtje voor de wekker al wakker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:37
Ik ben in twijfel over de 6 of de 6T maar zie dat er nu erg mooie acties zijn. Krijg je een hoesje (welke ik toch wel apart wil kopen, nylon ofzo) en bullitV2 (welke niet helemaal nodig zijn maar ach)

Alleen zit je dan vast aan 256gb als je een midnight black wil. De mirror black lijkt me zo "samsung" shiny. Is dit ook het geval? Midnight black is dan mogelijk wat unieker, maar ben benieuwd in hoe verre je daar nog van ziet dat het glas is.

[ Voor 15% gewijzigd door twowheeler op 21-09-2018 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

twowheeler schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:06:
Ik ben in twijfel over de 6 of de 6T maar zie dat er nu erg mooie acties zijn. Krijg je een hoesje (welke ik toch wel apart wil kopen, nylon ofzo) en bullitV2 (welke niet helemaal nodig zijn maar ach)

Alleen zit je dan vast aan 256gb als je een midnight black wil. De mirror black lijkt me zo "samsung" shiny. Is dit ook het geval? Midnight black is dan mogelijk wat unieker, maar ben benieuwd in hoe verre je daar nog van ziet dat het glas is.
Je ziet dat het glas is, zodra het is gebarsten haha. Buiten dat vind ik het er niet glasachtig uitzien, wel mooi, hoewel ik hem in een bumper case heb zitten.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Je stopt het in een hoesje... :F

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:55

Als je het hoesje en de oordopjes uit de actie niet per se hoeft te hebben, kun je ook elders nog de rode variant kopen. Dan is hij zeker uniek en ook niet 'Samsung shiny'... :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Android 9.0 Pie is officieel uit! OxygenOS 9.0 for the OnePlus 6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Via Oxygen updater al beschikbaar

O, bij mij ook via normale OTA beschikbaar.. Downloading

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/kp4wfovclfpdwq9/Screenshot_20180921-160904.jpg?dl=0

[ Voor 23% gewijzigd door mucuracat op 21-09-2018 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

FYI, deze OTA kan je niet installeren over de beta. De beta heeft een hoger versienummer.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
Huigie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:43:
FYI, deze OTA kan je niet installeren over de beta. De beta heeft een hoger versienummer.
Dat is toch niks nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
  • Laatst online: 16-09 17:48
Huigie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:43:
En wat moet ik dan doen om deze versie er toch op te krijgen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

erp833 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:30:
[...]

En wat moet ik dan doen om deze versie er toch op te krijgen :?
Of TWRP erop knallen, dan kan je de OTA wel installeren of wachten tot de volledige rom te downloaden is bij OP.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:32
Heb het idee dat de vingerafdrukscanner er minder accuraat op is geworden met deze release. Heb hem er een goed uur op staan en al regelmatig een gemiste registratie gehad. Iemand die deze ervaring deelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 12:33
Waar kun je instellen dat de Google Assistent actief wordt bij het indrukken van de power knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Bioflap schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:35:
Waar kun je instellen dat de Google Assistent actief wordt bij het indrukken van de power knop?
Settings -> Buttons & Gestures. Daar is het een van de opties.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
blmp schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:11:
[...]

Settings -> Buttons & Gestures. Daar is het een van de opties.
En dan? Staat bij mij niets bij.. alleen snel camera openenen en lang indrukken om foto te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Bioflap schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:15:
[...]

En dan? Staat bij mij niets bij.. alleen snel camera openenen en lang indrukken om foto te nemen
Hmm in de beta staat in dat menu een optie "Quick activate the Assistant app". Geen idee of dat in de public versie ook zo is :P

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Long press acties op de navigatiebalk doen het niet :(

Edit: na een paar keer rebooten werkt het weer gek genoeg

[ Voor 36% gewijzigd door WCA op 21-09-2018 20:25 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
blmp schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:17:
[...]

Hmm in de beta staat in dat menu een optie "Quick activate the Assistant app". Geen idee of dat in de public versie ook zo is :P
Nog niet dus.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Potverdorie :( Installeer ik Pie, kijk ik opeens naar een Galaxy scherm zo fel en verzadigd zijn de kleuren :( Ook de normale instellingen zien er uit als een zuurstok.

Edit

Tekst is ook duidelijk minder scherp. Bij elke telefoon bedenk ik dat het beter is even te wachten. En toch trap ik er elke keer in

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 21-09-2018 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
PWM schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:07:
Potverdorie :( Installeer ik Pie, kijk ik opeens naar een Galaxy scherm zo fel en verzadigd zijn de kleuren :( Ook de normale instellingen zien er uit als een zuurstok.

Edit

Tekst is ook duidelijk minder scherp. Bij elke telefoon bedenk ik dat het beter is even te wachten. En toch trap ik er elke keer in
Ligt het aan mij of is het scrollen ook veranderd? Hoe voelt, idk, een beetje jurky? niet zo snappy als in oreo. Had dit in de beta's ook trouwens....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarfDoli
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb de update gedaan maar ik merk nog steeds iets vreemds aan de notificaties. Er zijn maar 3 smaken. Stil, vibratie of geluid.
Er zijn zoveel individuele app melding instellingen, maar ze lijken allemaal niet te werken. Ik had gehoopt dat ze dit gefixt hadden.
Ik heb mijn tel bijv op tril staan. Dan gaan letterlijk alle notificaties ook op tril. Krijg ik bijv een mail binnen via de Gmail app dan trilt hij. Terwijl ik in de meldingen instellingen Gmail op niet trillen heb gezet. Andersom lukt ook niet. Dus als ik de tel zet op geluid dan kan ik niet de notificaties van individuele apps op tril zetten, want ze maken dan allemaal geluid.
Waarom zijn überhaupt deze melding instellingen aanwezig als ze toch worden genegeerd. Of ik doe iets verkeerd?
Weet iemand hoe ik dit oplos? Toen op mijn galaxy s6(android 6/7?) werkte dit wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:37
dreamscape schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:05:
[...]

Als je het hoesje en de oordopjes uit de actie niet per se hoeft te hebben, kun je ook elders nog de rode variant kopen. Dan is hij zeker uniek en ook niet 'Samsung shiny'... :)
Is zeker waar! Maar ik maak gebruik van de studenten korting dus wil van de website kopen. Denk toch de maximale opslag, dus een midnight black. Nu maar hopen dat hij dit weekend niet uitverkocht raakt, heb hoogstens morgenavond tijd te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
Zit er verder nog een verschil dan tussen de OB3 en deze release?

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Update gedaan maar navigatie lijkt stuk te zijn. Normale navigatie werkt gewoon, maar 2e keuze optie doet het niet. en ik heb gewoon nog het standaard recent apps overzicht. Zie online meer mensen met het probleem, maar lijkt niet iedereen te zijn.

Reboot en cache wipe helpen iig niet.

Edit: Ik zie dus dat ik op Launcher versie 2.5 zit. Is er iemand met goed werkende navigatie de OP launcher versie kan checken?

[ Voor 18% gewijzigd door Kid_Stevie op 22-09-2018 08:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thekev88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09-2020
Kid_Stevie schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 07:56:
Update gedaan maar navigatie lijkt stuk te zijn. Normale navigatie werkt gewoon, maar 2e keuze optie doet het niet. en ik heb gewoon nog het standaard recent apps overzicht. Zie online meer mensen met het probleem, maar lijkt niet iedereen te zijn.

Reboot en cache wipe helpen iig niet.

Edit: Ik zie dus dat ik op Launcher versie 2.5 zit. Is er iemand met goed werkende navigatie de OP launcher versie kan checken?
Ik heb zelf de update gedaan en de navigatie lijkt voor nu goed te werken. Ik draai OP launcher 3.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Thekev88 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:13:
[...]

Ik heb zelf de update gedaan en de navigatie lijkt voor nu goed te werken. Ik draai OP launcheren 3.0
Thanks! Zit het toch daar in denk ik. Ik heb versie 2.5, maar laatste versie van 3.0 van apkmirror installeerd niet.

Edit: ik heb de launcher verwijderd via de play store en direct zat, zonder updaten, op versie 3.0 en alles lijkt te werken.

[ Voor 15% gewijzigd door Kid_Stevie op 22-09-2018 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Net geupdate naar Pie, full image over een rooted versie geflashed en alles lijkt prima te werken.
Ook navigatie e.d.

Heb alleen een probleem dat de helderheid van het scherm nu stukken minder is (adaptive brightness staat uit). Moet nu naar 90% helderheid om ongeveer op de 50% van voorheen uit de komen. Iemand hier daar ook problemen mee?

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 14:06
vassago schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:07:
Net geupdate naar Pie, full image over een rooted versie geflashed en alles lijkt prima te werken.
Ook navigatie e.d.

Heb alleen een probleem dat de helderheid van het scherm nu stukken minder is (adaptive brightness staat uit). Moet nu naar 90% helderheid om ongeveer op de 50% van voorheen uit de komen. Iemand hier daar ook problemen mee?
Ik merk het ook maar heb er geen probleem mee. Sterker nog, ik vind het een verbetering. De maximale helderheid lijkt gewoon nog hetzelfde, maar de schermhelderheid in het lage deel is nu fijnmaziger in te stellen. Voorheen was de curve aan die kant heel steil, en aan de andere kant van de slider wat vlakker. Nu lijkt het evenrediger verdeeld.

• kevinkrs
mucuracat schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:08:
[...]

Via Oxygen updater al beschikbaar

O, bij mij ook via normale OTA beschikbaar.. Downloading

[Afbeelding]
En gekke vraag, wat is dat voor een icoontje aan de rechtkant? Is dat een shortcut menu? Zo ja hoe heet het? 😛 Ik mis de shortcut menu van de Samsung telefoons.

• mucuracat

mucuracat

YES

kevinkrs schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:32:
[...]

En gekke vraag, wat is dat voor een icoontje aan de rechtkant? Is dat een shortcut menu? Zo ja hoe heet het? 😛 Ik mis de shortcut menu van de Samsung telefoons.
2de van rechts? Das van 2de simkaart die niet actief is

[ Voor 16% gewijzigd door mucuracat op 22-09-2018 12:19 ]

• kevinkrs
mucuracat schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:18:
[...]

2de van rechts? Das van 2de simkaart die niet actief is
Nee over je update scherm aan de rechterkant in het midden van je scherm. Lijkt een beetje op een Nexus logo.
Pagina: 1 ... 36 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!