Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Bioflap schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:37:
[...]

In de Outlook app dien je naar de settings van je account te gaan, en apart aan te geven dat je ook contacten wil synchroniseren. Bij mij werkt het op deze manier wel :)
Ik ervaar hetzelfde probleem, had de optie zelf ook al zien staan en geactiveerd voor de accounts waar ik vanaf wil syncen maar geen verandering. Had ergens anders nog de tip gezien om in de Gmail app dit ook te doen maar ook hier geen uitkomst. Heb je toevallig nog een tip voor mij?

Na een paar keer herstarten werkt het nu ineens…….. heel vreemd.

[ Voor 7% gewijzigd door Bunta op 29-08-2018 20:29 ]

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

wilke77 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:16:
Ik heb toch iets raars met mijn oneplus 6.
Ik had via de schuifknopje het toestel op stil gezet. Ik had een gesprek waar ik niet gestoord mocht worden. Toch kreeg ik een telefoontje binnen. Heel vervelend dat je beltoon dan hard overgaat. Heb het toestel maar helemaal uit gezet toen later nogmaals mijn telefoon begin te rammelen. En hij stond op stil. Het rare is als ik het test gelijk nadat ik het toestel op stil heb gezet, dan doet het toestel het wel goed. Maar duurt het dan een poosje, gaat het gewoon over. Wat kan ik hieraan veranderen? En heb ik nog wat. Ik gebruik mijn telefoon als wekker. Nu ben ik al een aantal keren niet gewekt. Ga ik testen dan doet hij het wel. Maar duurt het lang, toestel slaapt en poos lijkt het, gaat de wekker niet. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb het gekregen na de laatste update. Ik heb al een Factory reset gedaan. Maar heb het probleem nog.
Je kunt hem dan ook op dnd zetten he...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Je kunt hem dan ook op dnd zetten he...
Wat bedoel je met dnd? Ik heb niet zoveel verstand van smartphones. :F

Als ik het toestel op niet storen zet gaat het toestel wel over. Alleen in de vliegtuigmodes blijft het toestel stil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

wilke77 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:11:
[...]

Als ik het toestel op niet storen zet gaat het toestel wel over. Alleen in de vliegtuigmodes blijft het toestel stil. :)
Het klinkt echt als een software fout, maar met een factory reset zou ik verwachten dat het wordt opgelost. Welke versie van OxygenOS draai je? En heb je misschien gekke apps geïnstalleerd, die iets met je volume of ringtones doen?

Als je niet zoveel verstand hebt van smartphones, zal ik je ook maar niet aanraden de ROM opnieuw te flashen... want als het met een factory reset er nog altijd in zit, en het klinkt als een software probleem, in mijn opinie, dan zou ik verwachten dat de ROM op je OP6 'beschadigd' is. Hopen dat iemand hier het probleem herkent en een oplossing voor je heeft. Eventueel met OnePlus contact opnemen. Lijkt me dat er ook wel een eenvoudige manier moet zijn om stock-ROM opnieuw op je toestel te flashen.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05
[...]

Dnd = do not disturb, oftewel niet storen.
Je kan instellen wat wel en wat niet door moet komen aan telefoontjes, notificaties en alarmen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10 22:34
[...]

controleer je settings voor dnd (Do Not Disturb) ;) met dnd kan je bijvoorbeeld toestaan dat sommige mensen je wel mogen bellen en dergelijke.

dnd is de middelste locatie van de schakelaar. ;)

• wilke77
[b]

controleer je settings voor dnd (Do Not Disturb) ;) met dnd kan je bijvoorbeeld toestaan dat sommige mensen je wel mogen bellen en dergelijke.

Ik weet wat het probleem is. Ik had volume butler op mijn toestel. Nu doet alles het weer. Alleen kan ik het volume van mijn notificaties nu niets zachter instellen dan mijn beltoon. Bedankt voor de moeite

• wilke77

De beltoon kwam wel gewoon door. Ook al had ik in de instellingen gezet dat het niet mag. Nu heb ik het probleem denk ik gevonden. Volume butler had ik er op staan. Nu zonder die app gaat het wel goed. Vind het alleen jammer dat ik het geluid van de notificaties niet zachter kan zetten. Dan gaat mijn beltoon ook zachter. Maar bedankt voor de moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilke77
[b]

Dnd = do not disturb, oftewel niet storen.
Je kan instellen wat wel en wat niet door moet komen aan telefoontjes, notificaties en alarmen.
Probleem is opgelost.

Volume butler is de boosdoener.

Bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
demonic schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:18:
[...]

Volgens mij is dat bij de 6 juist niet meer zo. Heb er namelijk enorm aan moeten wennen, want op mijn OP2 was de middelste stand wel DND. Op de OP6 is dat Trillen en DND is een aparte setting geworden in het dropdown menu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:50

WCA

Autofan1985 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:05:
[...]

Volgens mij is dat bij de 6 juist niet meer zo. Heb er namelijk enorm aan moeten wennen, want op mijn OP2 was de middelste stand wel DND. Op de OP6 is dat Trillen en DND is een aparte setting geworden in het dropdown menu.
Klopt, het is tegenwoordig:

Silent
Vibrate
Ring

Jammer, gebruikte de schuif altijd om 'm op DND te zetten op mijn OP3t. Snap niet dat we niet gewoon de keus krijgen om het in te stellen zoals we willen :(

Share and Enjoy!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 18:53

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

renem schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:01:
Interessant artikel op XDA, een Duitser heeft het voor elkaar gekregen om VoLTE en VoWiFi werkend te krijgen voor alle Duitse providera op alle OnePlus toestellen vanaf de 3.

Nou weet ik niet of dat in Nederland ook werkt want dat kan ik niet testen. Maar aangezien er hier ook nogal wat vraag naar is, misschien dat iemand het kan testen. En als het niet werkt dan loopt er hier ws ook wel een knappe kop rond die dit ook voor de Nederlandse providers voor elkaar kan krijgen.
EDIT: toch niet zo tof als ik in 1e instantie dacht, geen caller ID, dus je ziet niet wie je belt...

Vandaag maar eens geprobeerd, Telefonica_UK_Commercial geselecteerd en verdomd... het werkt :D
Heb nu een VOLTE icoon @KPN en ik zie de verbinding nu schakelen van 4G+ naar 4G maar niet meer naar 3G. En als ik bel dan staat er een HD icoontje.

Als het zo simpel is, waarom duurt het dan in godsnaam zo lang en wordt er zo moeilijk over gedaan. |:(

Heb deze gevolgd: how to Stelt 3x niks voor, binnen paar minuten was het geregeld...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CujW3EwyQ7LtQwjCmgs4LXRS/thumb.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Huigie op 30-08-2018 17:30 ]

Specs

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Huigie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:01:
[...]

Vandaag maar eens geprobeerd, Telefonica_UK_Commercial geselecteerd en verdomd... het werkt :D
Heb nu een VOLTE icoon @KPN en ik zie de verbinding nu schakelen van 4G+ naar 4G maar niet meer naar 3G. En als ik bel dan staat er een HD icoontje.

Als het zo simpel is, waarom duurt het dan in godsnaam zo lang en wordt er zo moeilijk over gedaan. |:(

Heb deze gevolgd: how to Stelt 3x niks voor, binnen paar minuten was het geregeld...

[afbeelding]
Maar dat is (ook weer terug) in Nederland? Of alleen in het buitenland het geval? Ik zit zelf op KPN en had die stappen toen al gedaan, maar ik zie (helaas) geen VoLTE.

Mijn reviews al gezien?

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

PeacekeeperNL schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:48:
Maar dat is (ook weer terug) in Nederland? Of alleen in het buitenland het geval? Ik zit zelf op KPN en had die stappen toen al gedaan, maar ik zie (helaas) geen VoLTE.
Uhu

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hKHxj9xRKvwkEFdDTbHxWDlE/thumb.jpg

Specs

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Dan binnenkort maar eens opnieuw proberen dan... Misschien dat het dan deze keer wel werkt. Thanks voor het delen iig!

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

PeacekeeperNL schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:51:

Dan binnenkort maar eens opnieuw proberen dan... Misschien dat het dan deze keer wel werkt. Thanks voor het delen iig!
Gebruik dan iig de "how to" uit mijn post.

edit: en vanuit KPN moet VoLTE wel aan staan op je abbo/sim. Ik heb dat bij mij geforceerd door m'n sim even in een iPhone te doen. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Huigie op 30-08-2018 13:55 ]

Specs

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

PeacekeeperNL schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:51:
[...]

Ik heb het ook even getest..

Met de India-VoLTE-Vodafone profiel werkt VoWifi niet op Vodafone NL.
Hierna de UK-VoLTE-Vodafone geactiveerd, en hier werkt VoLTE en VoWifi met Vodafone in Nederland.

Zelfs de EVS codec wordt gebruikt _/-\o_

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

ricjuh schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:52:
[...]

Hierna de UK-VoLTE-Vodafone geactiveerd, en hier werkt VoLTE en VoWifi met Vodafone in Nederland.
Top! Als iemand met een t-mobile sim het nou ook even wil proberen... (dan kan ik eind volgende maand overstappen 8) )

Specs

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Noobvraag: Wat is het voordeel met VoLTE?

[ Voor 15% gewijzigd door ralph075 op 30-08-2018 15:23 ]

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Oei, nadeel ontdekt, krijg telefoontjes van anonieme bellers terwijl de bellers in m'n contacten staan...

edit: hmm, als ik bel over 3G dan zie ik wel wie er belt...

[ Voor 23% gewijzigd door Huigie op 30-08-2018 15:57 ]

Specs

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:24
Huigie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:57:
[...]

Top! Als iemand met een t-mobile sim het nou ook even wil proberen... (dan kan ik eind volgende maand overstappen 8) )
Tmobile heeft het voor bijna niemand aanstaan en ze zijn het nog aan 't testen.

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

ricjuh schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:52:
[...]

Ik heb het ook even getest..

Met de India-VoLTE-Vodafone profiel werkt VoWifi niet op Vodafone NL.

Zelfs de EVS codec wordt gebruikt _/-\o_
Ik zie UK-VoLTE-Vodafone helemaal niet in de lijst staan... :?

Specs

• ^LuKKie^
  • Registratie: Januari 2002
Huigie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:58:
[...]

Werkt bij mij met als ik India-VoLTE-Vodafone instel.
Ook bij mij staat UK-VoLTE-Vodafone niet in de lijst.

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

^LuKKie^ schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:23:
[...]

Kan jij zien door wie je gebeld wordt?

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ^LuKKie^
Huigie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:06:
[...]

Kan jij zien door wie je gebeld wordt?
Nope ... via VoWiFi en VoLTE krijg ik geen Caller ID mee ... Matig ...
Maar ja, er is een reden dat het out of the box niet werkt :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Huigie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:58:
[...]

Hmm wat raar..

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/hyAotU/Capture.png

Bij mij werkt caller ID trouwens wel :X

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/mX7Mf9/Capture2.png

Ik zit wel op Hydrogen OS Android P open beta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ^LuKKie^
ricjuh schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:47:
[...]
Ik zit wel op Hydrogen OS Android P open beta
Dat is misschien enigszins cruciale informatie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

^LuKKie^ schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:13:
[...]

Dat is misschien enigszins cruciale informatie :-)
Er is nog hoop, misschien dan toch over naar Voda ipv Tmob... :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik heb dan wel geen 6 maar een 5 maar Caller-ID werkt hier ook gewoon. (Vodafone)
Ik draai OOS open beta 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

@Huigie @ricjuh @schumi2004 en anderen.
Heeft een van jullie de originele link?

https://forum.xda-develop...wifi-german-user-t3817412
Hey!
I have found a way to activate VoLTE and VoWiFi for OnePlus 3/3T, 5/5T and OnePlus 6!

Please follow this Guide to Activate it to your Phone!

Link: Removed by moderator
Waar ging die link heen? Ik kan nu geen tutoral vinden, ja, van de 5. Maar niet van de 6.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Laatst online: 11:53
Twijfel of ik de Android P Beta zou installeren. Normaal ben ik ook van het rooten/ nieuwste updates installeren, dus ben wel benieuwd hoe het draait. Maar aan andere kant is het ook weer niet echt noodzaak haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

EWK schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:41:
@Huigie @ricjuh @schumi2004 en anderen.
Heeft een van jullie de originele link?

https://forum.xda-develop...wifi-german-user-t3817412

[...]

Waar ging die link heen? Ik kan nu geen tutoral vinden, ja, van de 5. Maar niet van de 6.
Installatie is hetzelfde.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
D0gtag schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:29:
Toch weer een update, mijn toestel was dus spontaan gekracked, kosten dus schijnbaar voor mij (heeft nog een straartje).
Prima-> De Belsimpel methode:
7 aug product aangemeld en opgestuurd.
10 aug Ontvangstbevestiging van versturing reparatie bedrijf.
17 aug Ontvangstbevestiging dat het niet onder garantie valt en wat mijn opties zijn.
20 aug Ontvangstbevestiging van mijn optie tot reparatie (na mijn antwoord op 17aug)
28 aug Betalings verzoek voor de reparatie (meteen betaald).
31 aug Nog steeds geen toestel, 40min in de wacht, medewerker aan de lijn, want antwoord op de mail heb ik niet gekregen. Toestel ligt nog bij reparateur aangezien de betaling eerst moest....
"Waarschijnlijk wordt hij dit weekend gemaakt en maandag verstuurd"
7 september ga ik op vakantie, heerlijk, zonder toestel.
Heerlijk, het toestel 2 maanden in bezit gehad en een maand ter reparatie weg.
Zie nu dat je een Samsung s9 256GB voor het zelfde bedrag koopt als een op6, Samsung garantie is mijlen beter (pickup service & binnen een week klaar, twee keer gebruik van moeten maken na kapot oled telefoon en smartwatch, binnen garantie gerepareerd: wegens fabricage- fout). Eerste en laatste OP voor mij, pay peanuts, gets monkeys :9
Volgens mij is de customer support van OP zelf stukken beter, daarom heb ik ook daar besteld (en qua levertijd: BS zou 1 dag zijn, en via OP had ik het toestel na 2 dagen, dus dat maakt ook weinig uit).

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

^LuKKie^ schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:23:
[...]

Ik heb die ook niet in de lijst staan, maar wel, zoals op xda staat Telefonica_UK_Commercial.

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

EWK schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:16:
[...]

Ik heb die ook niet in de lijst staan, maar wel, zoals op xda staat Telefonica_UK_Commercial.
Die heb je alleen in je lijst als je 1 van de laatste beta's van OOS draait...

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hiechel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11-2020
Zojuist ook even VoLTE getest. Had alleen India-VoLTE-Vodafone en Telefonica_UK_Commercial staan. Geen UK-VoLTE-Vodafone. Zodra ik de UK_Commercial kies gebeurt er niets, geen VoLTE. Zodra ik de India variant kies werkt het wel, echter zoals anderen hadden aangegeven krijg je dan plots 'Onbekende bellers' terwijl de contacten toch echt bekend zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Wat ik een grote minpunt van de oneplus 6 vind is dat de ringtoon en de notificatie toon beiden aan elkaar zitten. Ik wil dat mijn beltoon harder gaat dan mijn berichten toon. Ik heb al een paar apps geprobeerd. Maar allemaal doen het niet goed. Of ze gaan allebei net zo hard. Of na een poosje doet de app het niet meer en staat de notificatie toon weer veel te hard. Wat raar dat Oneplus hier niets mee doet. Veel mensen heb dit probleem. Nu is mijn vraag weet iemand een goede app die het wel goed doet. Of iets wat ik kan downloaden dat de notificatie wel tussen de spider staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Open Beta 1 (Pie) is uit!

Oxygen OS Open Beta 1 for the OnePlus 6
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.com/attachments/oos-open-beta-1-png.857588/

Hey everyone,

We are very excited to announce that we are ready to roll out the first Open Beta build based on Android™ 9.0 Pie™ for the OnePlus 6.

Changelog

Update system to Android™ 9.0 Pie™
  • Brand new UI for Android P
  • New Android P gesture navigation
  • Other new features and system improvements
Integrated OnePlus customization features
  • Supported accent color customization
  • New Do Not Disturb mode with adjustable settings
  • New Gaming Mode 3.0
  • Added text notification mode
  • Added notification for 3rd party calls
Known Issues
  • Some applications may not function as expected when running on this beta version
  • Google Pay service is not working
  • Google Play Store might show "Device is not Certified by Google"
Verdere instructies staan in de thread.

[ Voor 160% gewijzigd door Anonymoussaurus op 03-09-2018 15:51 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OnePlus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-08-2021

OnePlus

Bedrijfsaccount OnePlus
Ik ben benieuwd, wie gaat hem hier proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik! Grote kans dat de banksoftware het niet doet maar ach, dat is een kwestie van tijd...
Let the games begin!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de open bèta geïnstalleerd. Op het eerste gezicht lijkt alles goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

OnePlus schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:21:
[...]

Ik ben benieuwd, wie gaat hem hier proberen?
Ik probeer 'm wanneer de stable uitkomt, enig idee? :+

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
  • Laatst online: 16-09 17:48
Welke van de 2 moet ik hebben mij op6 draait nu op 8.1.0?
Anonymoussaurus schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:07:
Open Beta 1 (Pie) is uit!

Oxygen OS Open Beta 1 for the OnePlus 6

[...]

Verdere instructies staan in de thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erp833 schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:53:
[...]
Staat in de thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Ga hem nu ook installeren. Hoef blijkbaar geen full wipe te doen, wat mij wel goed uitkomt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Huigie schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:40:
Ik! Grote kans dat de banksoftware het niet doet maar ach, dat is een kwestie van tijd...
Let the games begin!
Ik draai Hydrogen OS open Beta en heb geen problemen met de ABN bank apps.
Zelfs de Wallet voor NFC betalingen werkt prima ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:40
Huigie schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:40:
Let the games begin!
Heb hem zojuist ook geinstalleerd, de ABN app werkt in ieder geval prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
oke staat in de tread heb ik gelezen maar dan weet ik nog niet welke ik moet kiezen en moet :? ik deze uitpakken of gewoon als zip file in de storage van de op6 zetten?
erp833 schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:53:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:10

mucuracat

YES

erp833 schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:12:
oke staat in de tread heb ik gelezen maar dan weet ik nog niet welke ik moet kiezen en moet :? ik deze uitpakken of gewoon als zip file in de storage van de op6 zetten?
[...]
Hmm wachten tot OTA dan maar? :)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nou, top zeg, werkt prima! Alles werkt trouwens prima, telefoon is nog steeds lekker vlot. _/-\o_

Hmm, is m'n advanced reboot opties...

[ Voor 17% gewijzigd door Huigie op 03-09-2018 16:27 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Huigie schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:15:
Nou, top zeg, werkt prima! Alles werkt trouwens prima, telefoon is nog steeds lekker vlot. _/-\o_
Eerste ervaring is dat die bij mij toch iets minder snel is. Kan ook door de nieuwe animaties komen, geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Daiov97 schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:17:
[...]

Eerste ervaring is dat die bij mij toch iets minder snel is. Kan ook door de nieuwe animaties komen, geen idee...
Die staan bij mij als 1e uit zodra ik een telefoon configureer. ;)

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erp833
bedankt voor je hulp :X
mucuracat schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:15:
[...]

Hmm wachten tot OTA dan maar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003

Deathchant

Don't intend. Do!

Er is niet echt een groot Android topic en in het HTC10 topic reageert niemand echt meer (oude telefoon ik weet :) )
Maar ik wilde vragen of jullie bij de OnePlus6 (oreo) ook de Youtube app (niet RED of PREMIUM, maar de normale app) op de achtergrond kunnen draaien en tegelijkertijd wat anders doen? Picture-in-picture heet dat en staat hier bij mij ook aangevinkt, maar bij mij werkt het eigenlijk maar heel soms en heel random, en dan ineens weer niet. Deathchant in "[HTC 10] Ervaringen en Discussie"
Ik vroeg me af of dit een probleem is met oudere telefoons op Oreo of dat het gewoon een bug is? Googlemaps, die ook picture-in-picture ondersteunt, werkt ook niet for that matter...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Huigie schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:25:
[...]

Die staan bij mij als 1e uit zodra ik een telefoon configureer. ;)
Heb geen fresh install gedaan nu. Jij wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Deathchant schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:26:
Er is niet echt een groot Android topic en in het HTC10 topic reageert niemand echt meer (oude telefoon ik weet :) )
Maar ik wilde vragen of jullie bij de OnePlus6 (oreo) ook de Youtube app (niet RED of PREMIUM, maar de normale app) op de achtergrond kunnen draaien en tegelijkertijd wat anders doen? Picture-in-picture heet dat en staat hier bij mij ook aangevinkt, maar bij mij werkt het eigenlijk maar heel soms en heel random, en dan ineens weer niet. Deathchant in "[HTC 10] Ervaringen en Discussie"
Ik vroeg me af of dit een probleem is met oudere telefoons op Oreo of dat het gewoon een bug is? Googlemaps, die ook picture-in-picture ondersteunt, werkt ook niet for that matter...
Ik denk dat je dit beter kunt vragen in de het google play app topic maar voor wat het waard is; nee, niet met de standaard app.

Daarentegen Youtube Vanced doet dit wel, gratis (google t maar, niet uit de play store te halen). Geen root nodig

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Daiov97 schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:27:
[...]

Heb geen fresh install gedaan nu. Jij wel?
Nope, dat doe ik echt alleen als het moet om het te kunnen installeren of als ik gezeik met m'n telefoon heb wat niet op te lossen is door het wissen van de cache en of settings.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Nope, gaat niet. Google alleen voor zijn pixeltjes aangezet. Dus je moet dan een 'niet legale' versie van youtube installeren. Dan werkt het wel.

Maps werkt wel.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003

Deathchant

Don't intend. Do!

Vreemd het werkt bij tijd en wijlen wel, maar meestal niet. iig thanks!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oldblack
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 16:02
Je moet de eerste hebben, van Stable official version to Android Pie version. Downloaden en als het goed is komt ie in je Download map. De update is ongeveer 1,6 Gb. Vervolgens verplaats je de map naar je Intern Geheugen (wordt dan een aparte map). en die dan flashen via Lokale Update.

Er worden geen data gewist en alles loopt vlot en soepel. Zelfs Google Play Store werkt. Trouwens alle apps.
De Instellingen zien er een stuk beter en overzichtelijk uit. De camera is volgens mij ook een stuk beter. Nog niet volledig uitgeprobeerd maar mijn eerste indruk was goed.
De weerapp is ook verbeterd (ff omhoog swipen).

[ Voor 3% gewijzigd door Oldblack op 03-09-2018 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erp833
Super bedankt,hiet kan ik wat mee _/-\o_ :)
Oldblack schreef op maandag 3 september 2018 @ 17:10:
[...]

Je moet de eerste hebben, van Stable official version to Android Pie version. Downloaden en als het goed is komt ie in je Download map. De update is ongeveer 1,6 Gb. Vervolgens verplaats je de map naar je Intern Geheugen (wordt dan een aparte map). en die dan flashen via Lokale Update.

Er worden geen data gewist en alles loopt vlot en soepel. Zelfs Google Play Store werkt. Trouwens alle apps.
De Instellingen zien er een stuk beter en overzichtelijk uit. De camera is volgens mij ook een stuk beter. Nog niet volledig uitgeprobeerd maar mijn eerste indruk was goed.
De weerapp is ook verbeterd (ff omhoog swipen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

YouTube Vanced inderdaad, zoals @Mu.siQ zei :) Met de extra package zodat je ook kunt inloggen, werkt perfecto!

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 13:33
Ik heb nog maar recent een Oneplus 6, dus vraag mij af hoe het zit met die beta's. Zijn die stable genoeg voor daily usage? En hoe zit het met Root/ Adblock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-02 21:56
Solictice schreef op maandag 3 september 2018 @ 17:45:
Ik heb nog maar recent een Oneplus 6, dus vraag mij af hoe het zit met die beta's. Zijn die stable genoeg voor daily usage? En hoe zit het met Root/ Adblock?
https://nl.wikipedia.org/wiki/B%C3%A8taversie

Per definitie niet. Anders heette het niet bèta :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05
Als je het hebt over de open beta's, die zijn prima voor dagelijks gebruik. Uiteraard kan het zijn dat je iets tegen komt wat net niet klopt, maar over het algemeen zijn ze meer dan prima voor dagelijks gebruik. Er is minder beta aan dan je in eerste instantie zou verwachten.

Root/adblocker is niet anders dan met de stabiele release.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Hier draait voorlopig alles zeer goed met de beta en alles werkt tot nu toe.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-10 09:31
Ik ben ook nog niet tegen problemen aangelopen. Werkt perfect dus nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
Werkt hier ook perfect, super blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 20:37
Android Pie beta draait opzich stabiel op wat bugs, glitches en performance drops na. Ben ik trouwens de enige of vind ik de vibrator motor in deze versie 'anders' aanvoelen. Vertraging tussen input en response wellicht? Het voelt, tja, iets minder fijn aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

kevinkrs schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:16:
bugs, glitches en performance drops na. Ben ik trouwens de enige?
Ik heb er echt 0,0 van gemerkt dat ik een beta draai. Wat is jou opgevallen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

kevinkrs schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:16:
Android Pie beta draait opzich stabiel op wat bugs, glitches en performance drops na. Ben ik trouwens de enige of vind ik de vibrator motor in deze versie 'anders' aanvoelen. Vertraging tussen input en response wellicht? Het voelt, tja, iets minder fijn aan?
Ik vond de vibratiemotor van de OP3 fijner bij het typen, maar die van de OP6 trilt wel een stuk harder. Dus als je gebeld wordt, voel je hem beter.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dat de telefoon trilt bij een scherm aanraking (en zeker bij het toetsenbord) vind ik juist één van de meest irritante features van een telefoon. Ik zet het dus altijd meteen uit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
A Tasty Slice of Android Pie
Adblock: https://blokada.org/ (geen root voor nodig).

[ Voor 15% gewijzigd door Anonymoussaurus op 04-09-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 11:10
Ik ben heel nieuwsgierig of de NFC chip goed werkt in Pie icm de ING contactloos betalen app.
Ik lees dat die van ABN werkt maar ook die van ING?
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^LuKKie^
King_Pin schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:25:
Ik ben heel nieuwsgierig of de NFC chip goed werkt in Pie icm de ING contactloos betalen app.
Anyone?
Die van bunq doet het ... telt dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Het start iig normaal op, mag m'n pin invoeren. Heb het nog niet getest aan de terminal maar het lijkt mij geen probleem.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlenSpey
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-10 20:56
Dag OP6 gebruikers!
Sinds een paar maanden heb ik ook een OP6 en daarmee dacht ik een puik apparaatje gekocht te hebben, zeker in vergelijking met diens voorganger de Moto G4. Ik speel veel spelletjes en dan met name Forge of Empires is een echte verslaving.
Nu merk ik tijdens het spelen dat de telefoon er enorm veel moeite mee lijkt te hebben. Het spel 'hakkelt' soms en geeft een stotterend beeld, alsof het spel op de een of andere manier te zwaar is voor de hardware. Dit gebeurt niet doorlopend, maar 'af en toe'. Heb ik het spel of de telefoon zelf gereset dan doet ie het weer een paar minuten goed maar daarna begint het gehakkel dus weer. Als een spel op mijn computer iets dergelijks zou doen dan zou ik direct de geheugenrepen verdenken, maar ik weet niet hoe dit werkt bij telefoons.

Iemand een dergelijke ervaring? Ik kan me niet voorstellen dat het spel daadwerkelijk te zwaar is voor de OP6, mijn G4 met veel lagere specs deed het zelfs beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 11:10
^LuKKie^ schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:18:
[...]

Die van bunq doet het ... telt dat ook?
Nou de reden dat ik het vraag is omdat bij de vorige update ING ook meerdere weken nodig had om het werkend te maken.
Huigie schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:13:
[...]

Het start iig normaal op, mag m'n pin invoeren. Heb het nog niet getest aan de terminal maar het lijkt mij geen probleem.
Zie reactie hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GlenSpey schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:17:
Dag OP6 gebruikers!
Sinds een paar maanden heb ik ook een OP6 en daarmee dacht ik een puik apparaatje gekocht te hebben, zeker in vergelijking met diens voorganger de Moto G4. Ik speel veel spelletjes en dan met name Forge of Empires is een echte verslaving.
Nu merk ik tijdens het spelen dat de telefoon er enorm veel moeite mee lijkt te hebben. Het spel 'hakkelt' soms en geeft een stotterend beeld, alsof het spel op de een of andere manier te zwaar is voor de hardware. Dit gebeurt niet doorlopend, maar 'af en toe'. Heb ik het spel of de telefoon zelf gereset dan doet ie het weer een paar minuten goed maar daarna begint het gehakkel dus weer. Als een spel op mijn computer iets dergelijks zou doen dan zou ik direct de geheugenrepen verdenken, maar ik weet niet hoe dit werkt bij telefoons.

Iemand een dergelijke ervaring? Ik kan me niet voorstellen dat het spel daadwerkelijk te zwaar is voor de OP6, mijn G4 met veel lagere specs deed het zelfs beter!
Wat bedoel je met 'ik heb de telefoon gereset'? Reboot of factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlenSpey
Nee gewoon even herstart met de aan- en uitknop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GlenSpey schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:01:
Nee gewoon even herstart met de aan- en uitknop :P
Simpele maar vaak effectieve tip: clear je system cache even in je recovery. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Gebruikt er iemand van jullie een camera app om flat/raw/zonder kleuraanpassingen te filmen? Er staan er wel een aantal in de store (oa Cinema 4k, maar open camera zou het ook moeten kunnen?), maar zie geen verschil. Snap ook dat als ik dat allemaal goed wil dat ik dan gewoon een camera moet kopen/gebruiken, maar leek me leuk om mee te spelen aangezien ik m'n telefoon iets vaker bij mij heb.

Maar heb het idee dat OP de camera2api niet helemaal juist gebruikt en daardoor niet ideaal werkt met third party apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Wat betreft de open beta: geen wipe nodig voor flashen dus. Maar is er nu al duidelijkheid over een eventuele wipe bij update naar stable straks? Daar heb ik namelijk geen zin in.

@Anonymoussaurus thanks. Dan sla ik toch even over.

[ Voor 12% gewijzigd door Huppol op 04-09-2018 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huppol schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 21:11:
Wat betreft de open beta: geen wipe nodig voor flashen dus. Maar is er nu al duidelijkheid over een eventuele wipe bij update naar stable straks? Daar heb ik namelijk geen zin in.
Naar stable is een wipe nodig ja.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/v1xyo8Q.png

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 04-09-2018 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 20:37
Huigie schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:16:
[...]

Ik heb er echt 0,0 van gemerkt dat ik een beta draai. Wat is jou opgevallen?
Als ik de task manager open, staat soms een app random in het scherm vast terwijl ik naar links en rechts swipe. Bovenop alle andere apps zeg maar.

Verder merk ik wat inconsistenties in het scrollen (ene gaat vloeiender dan de andere, niet qua performance maar qua 'feeling'. Bijvoorbeeld de instellingen app scrolt een beetje anders en ik vlieg niet zo snel meer door Instagram heen.

Verder zijn de animaties een beetje aan de trage kant en merk ik wat frame drops hier en daar. Zal vast in vervolg beta's opgelost worden. Hoop tevens wel dat ze standaard de animatie snelheid weer gaan verkorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlenSpey
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:04:
[...]

Simpele maar vaak effectieve tip: clear je system cache even in je recovery. :p
Done en tevens heb ik het laagje beschermfolie wat nog op de voorkant zat verwijderd, het lijkt te helpen tot nog toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 13:36
Een DOWNgrade naar stable heeft een wipe nodig.

Moet het ook bij een upgrade naar stable Pie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:59
JCreations schreef op woensdag 5 september 2018 @ 07:55:
Over het algemeen wel. Het is namelijk geen 'upgrade' naar stable Pie, maar een 'downgrade' naar stable pie. De beta versies lopen altijd voor op de 'stable' versies, waardoor je altijd een versie teruggaat wanneer je teruggaat naar Stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:25
Kid_Stevie schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:22:
Gebruikt er iemand van jullie een camera app om flat/raw/zonder kleuraanpassingen te filmen? Er staan er wel een aantal in de store (oa Cinema 4k, maar open camera zou het ook moeten kunnen?), maar zie geen verschil. Snap ook dat als ik dat allemaal goed wil dat ik dan gewoon een camera moet kopen/gebruiken, maar leek me leuk om mee te spelen aangezien ik m'n telefoon iets vaker bij mij heb.

Maar heb het idee dat OP de camera2api niet helemaal juist gebruikt en daardoor niet ideaal werkt met third party apps.
De app Cinema fv-5 werkt redelijk maar naar mijn idee geeft de standaard app een betere beeld kwaliteit. Third party apps lijken alleen maar ois te kunnen gebruiken en soms wat moeite te hebben met het focussen.

Hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _birdie_
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:28
Ik heb sinds enige weken dat mijn telefoon een korte freeze heeft met een orange band om het scherm.

Gebeurd meestal bij terug gesture (ik gebruik geen buttons). Na tijdje (paar seconden) gaat tie meestal weer verder. Erg irritant. Denk aan een hard reset (misschien heb ik ooit een setting verkeerd gezet). De strict mode in de developer options staat niet enabled.

Een van jullie ook last van ? Het is met 5.1.11 niet opgelost (had het ook met 5.1.8).

Samsung S25 Ultra, Iphone 10XS Max, MacBook Air 15" M2, iPad Air 2025, Mac mini M4 (2025), KIA EV3 plus advanced LR green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:10:
[...]

Over het algemeen wel. Het is namelijk geen 'upgrade' naar stable Pie, maar een 'downgrade' naar stable pie. De beta versies lopen altijd voor op de 'stable' versies, waardoor je altijd een versie teruggaat wanneer je teruggaat naar Stable.
dat is volgens mij alleen zo als je op dit moment terug gaat naar de huidige stable versie (Oreo). Als er straks een stable uitkomt van Pie zal dit een upgrade zijn (en vermoed ik niet dat een wipe noodzakelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Eens beta, altijd beta mits je wist. Er zitten in de beta vaak features die nog niet in de stable zitten, vandaar downgrade. Zo had je met de 5T als je terug ging van de beta naar de stable in ene geen gestures meer.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JCreations schreef op woensdag 5 september 2018 @ 07:55:
[...]

Een DOWNgrade naar stable heeft een wipe nodig.

Vanaf stable > bèta: nee.
Vanaf bèta > stable: nee.
DanTm schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:47:
[...]

dat is volgens mij alleen zo als je op dit moment terug gaat naar de huidige stable versie (Oreo). Als er straks een stable uitkomt van Pie zal dit een upgrade zijn (en vermoed ik niet dat een wipe noodzakelijk is).
Jawel hoor. Met de 5(T) is dit ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 08-10 11:50
Kid_Stevie schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:22:

Filminc Pro
Kost wat maar heb je ook wat. Kan ook log schieten enz. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Anyone?
He man, bij mij werkt NFC betalen via de ING app zonder problemen!

• RackyNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-08 12:52
Hebben jullie de Oneplus 6 via Belsimpel, Oneplus of een andere aanbieder gekocht?

Wil over 2 maandjes de Oneplus 6T gaan kopen, maar weet niet of Belsimpel een betere optie is dan Oneplus of evt. China..

Heeft er een een meerwaarde, of maakt het écht allemaal niet uit?

Thx.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

RackyNL schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:49:
Hebben jullie de Oneplus 6 via Belsimpel, Oneplus of een andere aanbieder gekocht?

Wil over 2 maandjes de Oneplus 6T gaan kopen, maar weet niet of Belsimpel een betere optie is dan Oneplus of evt. China..

Thx.
Belsimpel gekocht. Ze hebben ook fysiek winkels. Naar toe gegaan en telefoon meegenomen :)
Bij problemen weet ik ze te vinden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WCA

WCA

Thx.
Bij Oneplus gekocht, ik heb goede ervaringen met de reparatiedienst namelijk. Bij belsimpel kan ik dat niet zeggen helaas.

Bij de fabrikant gaat het ook zo:
telefoon stuk -> oneplus contacten -> opsturen naar reparatiecentrum -> terugkrijgen

Bij belsimpel gaat het zo
telefoon stuk -> belsimpel contacten -> opsturen naar belsimpel -> belsimpel contact met oneplus opnemen -> belsimpel stuurt telefoon naar reparatiecentrum -> reparatiecentrum stuurt terug naar belsimpel -> belsimpel stuurt terug naar klant.

Ik vind het iig prettig om de middle man er tussenuit te halen, scheelt gewoon rompslomp en vingergewijs.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Laatst online: 11-01-2024
GreNade schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:19:
[...]

Bij Oneplus gekocht, ik heb goede ervaringen met de reparatiedienst namelijk. Bij belsimpel kan ik dat niet zeggen helaas.

Bij de fabrikant gaat het ook zo:
telefoon stuk -> oneplus contacten -> opsturen naar reparatiecentrum -> terugkrijgen

Bij belsimpel gaat het zo
telefoon stuk -> belsimpel contacten -> opsturen naar belsimpel -> belsimpel contact met oneplus opnemen -> belsimpel stuurt telefoon naar reparatiecentrum -> reparatiecentrum stuurt terug naar belsimpel -> belsimpel stuurt terug naar klant.

Ik vind het iig prettig om de middle man er tussenuit te halen, scheelt gewoon rompslomp en vingergewijs.
Dat was ook mijn gedachte idd. Dat, plus het feit dat Oneplus sneller kon leveren dan Belsimpel gaf de doorslag. Tevens had ik al eens een OP2 bij ze besteld en dat verliep ook allemaal prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

...
...
Ik heb via OnePlus besteld. Prima garantievoorwaarden, en blijkbaar een stuk sneller met RMA dan BelSimpel, als het erop aankomt. Zie dit topic voor meer info daarover.

Verder was voor mij de keuze simpel, omdat ik studentenkorting kreeg op mijn bestelling (5% op toestel, en 10% op accessoires als ik accessoires had besteld). Alternatief was middels de referralcode van een oud-collega voor me, had me dan 20 euro korting op accessoire opgeleverd :)

En levering via OnePlus zelf bleek uiteindelijk ook een stuk sneller te zijn dan via BelSimpel vanwege 'leverproblemen'. Terug te lezen in dit topic.

Mijn reviews al gezien?

Pagina: 1 ... 35 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!