Niet dat je er veel aan hebt, maar ik heb geen enkel probleem met roaming. Was gisteren nog in Duitsland, niks gemerkt en gewoon ononderbroken door kunnen gaan met gebruik van data.The Realone schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:37:
[...]
Kleine update. Ik was weer in Duitsland en liep natuurlijk wederom tegen bovenstaande probleem aan. Oplossing voor mij bleek te zijn om de prefered network type te wijzigen naar 2G/3G ipv 2G/3G/4G. 4 dagen lang geen probleem gehad, maar dan natuurlijk wel enkel 3G. De logica ontgaat mij even want je zou zeggen dat, wanneer 4G niet, de functie er juist voor moet zorgen dat ie dan maar 3G pakt (vanwaar anders die Automatic?). Dat werkt dus niet.
Zal het ook eens bij Telfort vragen.
Overigens in combinatie met Vodafone.
O, dat is wel een erg fijne update inderdaad, die miste ik al op de OP6.Wessee schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:52:
Heb de update nu ook draaien. Moet zeggen, dat confirm pin without tapping *vinkje* is wel fijn. Ik gebruik mijn pincode niet zovaak, alleen als ik niet met mijn gezicht of vingerafdruk kan unlocken, maar de keren dat ik het gebruik is het net wat sneller.
[ Voor 21% gewijzigd door ralph075 op 15-08-2018 11:55 ]