Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

rens-br schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:36:
[...]

Die waterdichtheid van toestellen die wel certificering hebben is het ook 'op eigen risico'. Wanneer het toestel namelijk toch kapot gaat door water, krijg er namelijk alsnog geen garantie op.
Klopt, maar het geeft naar mijn mening toch een iets beter gevoel als het een geverifieerd labeltje heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door blmp op 08-08-2018 13:46 . Reden: typo ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nog even een vraagje aan de mensen die een OnePlus 6 hebben. Hoe neemt ie hard geluid (als in concert of festival) nou op? Ik lees enorm wisselende dingen. M’n iPhone doet dat zonder gekraak en aangezien ik regelmatig feestjes pak zou t jammer zijn als de OP6 wel kraakt of vervormt

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:09
Zijn er al indicaties voor wanneer de OP6 Android Pie OTA komt? Ik begreep dat er al een beta versie was, maar aangezien de Pixels nu officieel over zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
danslo schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 19:08:
Zijn er al indicaties voor wanneer de OP6 Android Pie OTA komt? Ik begreep dat er al een beta versie was, maar aangezien de Pixels nu officieel over zijn...
Binnen nu en 2 weken las ik!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
codegro schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 00:00:
[...]

LOL...Heb je dat gezien in je glazen "oneplus" bol? Wel mooi dat je onderzoek voor ons doet betreffende updates.... _/-\o_
O+ Ik heb zo m'n trucjes en ben ook een admin van Oxygen Updater dus ik word ook notified als er een update wordt uitgerold (voor bijvoorbeeld vóór de announcement). :p
DennusB schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 19:11:
[...]

Binnen nu en 2 weken las ik!
Heh? Source? Voor zover ik weet had Google aangegeven dat dit rond de herfst zou zijn (op z'n vroegst dus 21 september, in theorie).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 22:18:
(...)
[...]

Heh? Source? Voor zover ik weet had Google aangegeven dat dit rond de herfst zou zijn (op z'n vroegst dus 21 september, in theorie).
Was het niet uiterlijk einde van de herfst en de 'digital wellbeing' in de herfst voor de Pixels (op de beta na)(ik gok met de Pixel 3?) en voor andere devices aan het einde van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
Toegang tot de Google assistent via Voicematch krijg ik in het Nederlands niet klaar. Ik lees dat Google dit vandaag zou opgelost hebben en er was vandaag inderdaad een update, maar voorlopig blijft het grijs. Heeft iemand dit al kunnen activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:28

DarkSide

theres no place like ::1

JLius schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 22:47:
Toegang tot de Google assistent via Voicematch krijg ik in het Nederlands niet klaar. Ik lees dat Google dit vandaag zou opgelost hebben en er was vandaag inderdaad een update, maar voorlopig blijft het grijs. Heeft iemand dit al kunnen activeren?
volgens mij gold dat niet voor de NL versie.
Er waren algemene problemen met OK google. En die zijn opgelost.

Voicematch staat daar los van. Is herkenning van wie het hotword zegt. En die laat, volgens mij, nog even op zich wachten. Vermoedelijk als de homes officieel in nederland uitgebracht worden,

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 10:35

westergas

rikkie_pc

JLius schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 22:47:
Assistent werkt wel in het Nederlands alleen "okay google" of Hey google" werkt alleen als assistent daadwerkelijk open staat op het scherm. Als de UI in het Engels staat ingesteld werkt "okay google" wel altijd. Op de 6P van mijn vrouw werkt alles wel gewoon in NL dus het is toestel gebonden.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 16:31
Ik heb wat berichten verplaatst naar: [OnePlus 6] Accessoires. Berichten over protectors horen daar thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-10 06:56
DennusB schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 19:03:
Nog even een vraagje aan de mensen die een OnePlus 6 hebben. Hoe neemt ie hard geluid (als in concert of festival) nou op? Ik lees enorm wisselende dingen. M’n iPhone doet dat zonder gekraak en aangezien ik regelmatig feestjes pak zou t jammer zijn als de OP6 wel kraakt of vervormt
Vind het geluid bij filmen eigenlijk niet echt geweldig. Beter als de oneplus one maar die was echt schandalig slecht bij hogere volumes

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kid_Stevie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 22:25:
[...]

Was het niet uiterlijk einde van de herfst en de 'digital wellbeing' in de herfst voor de Pixels (op de beta na)(ik gok met de Pixel 3?) en voor andere devices aan het einde van het jaar.
nieuws: Google brengt Android 9.0 Pie uit voor Pixel-telefoons
Andere toestellen uit het Android P Beta-programma krijgen Android Pie eind deze herfst.
Dus ja :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 11:13
Essential heeft de update al
Nokia, rolt hem nu ook uit naar de 7 plus

volgens mij zijn ze in dit artikel het woordje 'voor' vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
eniux schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:59:
[...]

Essential had de update al tegelijkertijd met de Pixel ja. Nokia ook blijkbaar, als jij het zegt :p. Verschil is, is dat OnePlus een grotere schil eromheen heeft zitten met meer functies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Allemaal speculatie... gewoon kwestie van wachten, geduld hebben :) Update komt vanzelf 8)7

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 20:37
Is het hier meer mensen opgevallen dat als je dubbel tab to zoom gebruikt in de Google Photo app dat het allemaal een beetje hapering gaat en niet zo vloeiend als het zou moeten?

Kunnen mensen dit eens uittesten en kijken of zij dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-10 11:58
kevinkrs schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:25:
Is het hier meer mensen opgevallen dat als je dubbel tab to zoom gebruikt in de Google Photo app dat het allemaal een beetje hapering gaat en niet zo vloeiend als het zou moeten?

Hier gaat het gewoon soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

kevinkrs schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:25:

Kleine hapering met uitzoomen, inzoomen gaat soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallyriana
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-07 21:31
eniux schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:59:
[...]

Nope, dat is de Beta 4 bij de 7+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
westergas schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:00:
[...]

Kleine hapering met uitzoomen, inzoomen gaat soepel.
En pinch to zoom? Ik heb het gevoel dat het eerst ontzettend traag gaat en na mate je verder inzoemd veel te snel gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-10 07:19
Vond het super slecht. Getest op een festival. Totaal geen nut om daar filmpjes te maken. Mn P9 doet het beter, maar zelfs een iPhone 6 doet het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

kevinkrs schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:37:
[...]

En pinch to zoom? Ik heb het gevoel dat het eerst ontzettend traag gaat en na mate je verder inzoemd veel te snel gaat?
Super smooth? Nee. Hinderlijk, of op wat voor manier dan ook opmerkelijk? Ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
westergas schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:15:
[...]

Super smooth? Nee. Hinderlijk, of op wat voor manier dan ook opmerkelijk? Ook niet.
Nee niet hinderlijk, wel een beetje irritant (ik hou van smooth animaties of anders geen animaties at all :p ) ik zat het te vergelijken met mijn iPhone x waar het net wat soepeler ging :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
Heb mijn app voorkeuren gereset omdat ik geen meldingen van Gmail meer kreeg, en nu heb ik voor wat anderen al meldden: volle batterij na 5 minuten al 6% leeg let 15 seconden sot (verder niets actief) en 6 uur resterend. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 12:50

mucuracat

YES

codegro schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 00:00:
[...]

LOL...Heb je dat gezien in je glazen "oneplus" bol? Wel mooi dat je onderzoek voor ons doet betreffende updates.... _/-\o_
https://www.androidplanet.nl/nieuws/oneplus-6-scherm/

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:43
Dennischo schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:47:
[...]

Ik twijfel ook :) Eerder een OnePlus One gehad, maar na maand al weer terug gegaan naar Apple. Maar nu een aantal jaar later ziet het er wel beter uit :9
dogan2010 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:42:
Ik heb nu een iphone 8 plus in bezit
Zit zoooo erggg te twijfelen of ik een op6 moet nemen zuchttt
Hey Jongens, hoe zit het met jullie? Ik heb hetzelfde. NU een iPhone 8 plus, maar twijfel ook over de overstap.
Eerder al een 5t gehad, maar toen toch weer een iPhone. Blijft toch altijd lastig..

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
QempZoR schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:00:
[...]

[...]

Hey Jongens, hoe zit het met jullie? Ik heb hetzelfde. NU een iPhone 8 plus, maar twijfel ook over de overstap.
Eerder al een 5t gehad, maar toen toch weer een iPhone. Blijft toch altijd lastig..
Ik ben nog bij de iPhone X gebleven. Zit toch te diep in de Apple ecosysteem gezien alle Homekit stuff etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is niet m'n enige source. Post zou al aangemaakt moeten zijn als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:19
Dennischo schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:19:
[...]

Ik ben nog de iPhone X gebleven. Zit toch te diep in de Apple ecosysteem gezien alle Homekit stuff etc.
Ik heb dat dus andersom. Ik heb op mijn werk altijd een iPhone gehad en hoewel ik het apparaat an sich altijd echt wel mooi vind, kan ik dus niet wennen aan de software. Te beperkend, onlogisch en een drama qua intuïtieve besturing met mijn linkerhand.

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
LOL hahahahahahaha

Ik dacht dat ik gek werd.... Ik zag mijn scherm flikkeren in de felle zon en ik dacht nah moet aan mijn ogen liggen want ik zie het bij weinig licht niet.

Blijkt het toch wel wel zo te zijn 8)7 8)7
QempZoR schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:00:
[...]

[...]

Ik heb zowel een iPhone X 256GB als een Oneplus 6 128GB. Moet eerlijk zijn, ik val toch weer elke keer terug in mijn oude gewoontes van de iPhone X }:O

[ Voor 37% gewijzigd door kevinkrs op 10-08-2018 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevinkrs schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:17:
[...]

LOL hahahahahahaha

Ik dacht dat ik gek werd.... Ik zag mijn scherm flikkeren in de felle zon en ik dacht nah moet aan mijn ogen liggen want ik zie het bij weinig licht niet.

Blijkt het toch wel wel zo te zijn 8)7 8)7
Lol.. Stond gewoon op de frontpage hoor..

nieuws: OnePlus lost probleem met adaptieve helderheid bij OP6 op in volgende...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hiechel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11-2020
Recentelijk naar Tomorrowland geweest, paar filmpjes gemaakt maar het geluid vond ik echt slecht. Daarnaast flipte de camera ontzettend bij lasershows. Wanneer de laser in de camera schijnt dan is hij even de weg kwijt. Gelijktijdig met een iPhone gefilmd die nergens last van had. Daarnaast viel het mij op dat foto's van lasershows echt zwaar ondermaats zijn. Wederom vergeleken met een iPhone die schitterend waren. De foto's van de OP6 waren enorm "wazig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
Uit het niets een grote barst in het glas van de achterkant... Vanmorgen nog alles heel, toen gaan werken en nu dus een grote barst die begint bij de notificatie knop. Ik heb geen idee hoe het kan dat het glas is gebroken. Ben verzekerd bij Tulip Assist van BelSimpel, maar als ik die reviews zie weet ik ook niet of ik daar blij van moet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

change1001 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:30:
Uit het niets een grote barst in het glas van de achterkant... Vanmorgen nog alles heel, toen gaan werken en nu dus een grote barst die begint bij de notificatie knop. Ik heb geen idee hoe het kan dat het glas is gebroken. Ben verzekerd bij Tulip Assist van BelSimpel, maar als ik die reviews zie weet ik ook niet of ik daar blij van moet worden...
Is bekend issue. Last week of wat geleden hier of in het RMA topic dat het mogelijk een designfout betreft. Heel wat mensen al die zonder echte reden een barst hebben vanaf de notificatie knop of de volume knop.
Zou even zoeken als ik jou was :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-10 15:09
Wie kent een equalizer app die je kunt instellen met een gehoortest? Dat ben ik namelijk gewend op m'n oude Samsung S6 en ik was erg te spreken over de resultaten. Handmatig lukt het me niet om hetzelfde resultaat te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
PeacekeeperNL schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:44:
[...]

Is bekend issue. Last week of wat geleden hier of in het RMA topic dat het mogelijk een designfout betreft. Heel wat mensen al die zonder echte reden een barst hebben vanaf de notificatie knop of de volume knop.
Zou even zoeken als ik jou was :)
Spijtig... Zou ik hem voor garantie naar BelSimpel sturen? Of zouden ze dan (natuurlijk) zeggen dat ik hem zelf heb laten vallen.

Ik kan hem ook naar Tulip Assist (dochterbedrijf voor verzekeringen) sturen. Echter kan ik hier pas maandag terecht en zijn de reviews nou ook niet zo goed. Duurt ook super lang met reparatie volgens de reviews...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Hiechel schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:36:
[...]

Recentelijk naar Tomorrowland geweest, paar filmpjes gemaakt maar het geluid vond ik echt slecht. Daarnaast flipte de camera ontzettend bij lasershows. Wanneer de laser in de camera schijnt dan is hij even de weg kwijt. Gelijktijdig met een iPhone gefilmd die nergens last van had. Daarnaast viel het mij op dat foto's van lasershows echt zwaar ondermaats zijn. Wederom vergeleken met een iPhone die schitterend waren. De foto's van de OP6 waren enorm "wazig".
Zou uitkijken met lasers. Zijn verhalen bekend dat camera's kapot gaan als laser direct op sensor schijnt.

https://www.google.com.tr...id=chrome-mobile&ie=UTF-8

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

change1001 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:53:
[...]

Spijtig... Zou ik hem voor garantie naar BelSimpel sturen? Of zouden ze dan (natuurlijk) zeggen dat ik hem zelf heb laten vallen.

Ik kan hem ook naar Tulip Assist (dochterbedrijf voor verzekeringen) sturen. Echter kan ik hier pas maandag terecht en zijn de reviews nou ook niet zo goed. Duurt ook super lang met reparatie volgens de reviews...
Durf ik je niet te zeggen. Zou even contact met ze opnemen, evenals met OP zelf. Zou de verwijzing naar de topics online even meesturen, daar staan foto's met hetzelfde punt van breken. Link naar dat topic staat ergens in dit topic of de rma. Kan nu helaas niet helpen zoeken.

Vrees dat het voor nu niet onder garantie valt, maar hopelijk met voldoende andere gevallen dat ze de kwestie wel onder garantie gaan aanpakken. Succes en laat het ons hier en in het rma topic weten :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Ja maar enkele maanden geleden viel me dit op. Dacht dat dit te maken had met oververhitting oid. Mijn iPhone X dimde mijn scherm bijna volledig wanneer ik buiten mijn telefoon gebruikte in onze 38+ graden hitte :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:29
Mijn vrouw heeft sinds een maand een rode OPO6 deze bevalt haar erg goed, echter zojuist ging het scherm op zwart om vervolgens niet meer te reageren. Na een herstart zien we kortstondig het passcode scherm waarna het toestel meteen weer op zwart gaat zonder te reageren. Heb het toestel nu herhaaldelijk herstart zonder resultaat. De batterij was nog 50% vol.

Iemand iets soortgelijks meegemaakt en hoe zou ik dit op kunnen lossen?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05
loewie1984 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:08:
Mijn vrouw heeft sinds een maand een rode OPO6 deze bevalt haar erg goed, echter zojuist ging het scherm op zwart om vervolgens niet meer te reageren. Na een herstart zien we kortstondig het passcode scherm waarna het toestel meteen weer op zwart gaat zonder te reageren. Heb het toestel nu herhaaldelijk herstart zonder resultaat. De batterij was nog 50% vol.

Iemand iets soortgelijks meegemaakt en hoe zou ik dit op kunnen lossen?
Cache gewist via de recovery? Anders kan je denk ik nog een factory reset proberen. Vreemd is het sowieso.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:20
Is er toevallig iemand hier die ervaring heeft met de Oneplus 6 maar ook met de Xiaomi Mi Mix 2S?

Ik ben al weken aan het overwegen om een nieuwe smartphone te kopen en blijf eigenlijk constant terug komen op deze twee modellen. Wat me tegenhoudt bij de Oneplus zijn de verhalen over de slechte speaker en mijn twijfels bij een AMOLED scherm.

Ik heb momenteel een Lenovo P2 en ik kan in bijvoorbeeld videos maar zeker in een egaal vlak duidelijk mijn status iconen en navigation bar ingebrand zien waar ik me toch aan stoor. Ik vraag me dan ook af of iemand me kan vertellen of er sinds 2016 iets verbeterd is waardoor het scherm van de Oneplus niet meer zo snel in zal branden?

TLDR:
- Hoe slecht is de speaker van de Oneplus 6 nu echt?
- Hoewel het natuurlijk afwachten is op de langere termijn, maar moet ik bang zijn voor burnin bij het AMOLED scherm?

En bonus punten voor eenieder die ook de Xiaomi Mi Mix 2S in zijn handen heeft gehad en me kan vertellen hoe deze was tegenover de Oneplus 6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Laatst online: 21:20
Redblader schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:07:

TLDR:
- Hoewel het natuurlijk afwachten is op de langere termijn, maar moet ik bang zijn voor burnin bij het AMOLED scherm?

En bonus punten voor eenieder die ook de Xiaomi Mi Mix 2S in zijn handen heeft gehad en me kan vertellen hoe deze was tegenover de Oneplus 6 :P
Speaker valt mee hoor, het is geen stereo speaker nee maar vooralsnog niet slecht. En burn in heb ik nu na 4 weken nog niks van gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Is er toevallig iemand hier die ervaring heeft met de Oneplus 6 maar ook met de Xiaomi Mi Mix 2S?

Ik ben al weken aan het overwegen om een nieuwe smartphone te kopen en blijf eigenlijk constant terug komen op deze twee modellen. Wat me tegenhoudt bij de Oneplus zijn de verhalen over de slechte speaker en mijn twijfels bij een AMOLED scherm.

Ik heb momenteel een Lenovo P2 en ik kan in bijvoorbeeld videos maar zeker in een egaal vlak duidelijk mijn status iconen en navigation bar ingebrand zien waar ik me toch aan stoor. Ik vraag me dan ook af of iemand me kan vertellen of er sinds 2016 iets verbeterd is waardoor het scherm van de Oneplus niet meer zo snel in zal branden?

TLDR:

Speaker is niet top. Maar ik erger me er niet aan. Want ik luister geen muziek.
Verder is het een prima speaker voor telefoon gesprekken en video's etc.

Nog 0.0 problemen met de OP3 en het scherm en verwacht ook geen enkel issues met de 6 wat dat betreft.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

TLDR:

Hoe kom je er bij dat er burn in zijn bij amoled schermen? Dat kan haast niet itt oled tv schermen, aangezien die veel langer op 1 scherm potentieel blijven staan of logo etc. Burn in hoef je je echt totaal geen zorgen over te maken met amoled schermen

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
l3art schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:00:
[...]

Cache gewist via de recovery? Anders kan je denk ik nog een factory reset proberen. Vreemd is het sowieso.
Niets bijzonders gedaan het toestel functioneerde gewoon normaal vanaf de aanschaf tot nu. Geen software modificaties. Gewoon huis tuin keuken gebruik.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Leoon. schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:20:
[...]

Hoe kom je er bij dat er burn in zijn bij amoled schermen? Dat kan haast niet itt oled tv schermen, aangezien die veel langer op 1 scherm potentieel blijven staan of logo etc. Burn in hoef je je echt totaal geen zorgen over te maken met amoled schermen
Hoe ik er bij kom? Ik gebruik momenteel een Lenovo P2 met een Samsung AMOLED paneel waarbij mijn status bar en navigation bar duidelijk ingebrand zijn, op een wit scherm kan ik ze duidelijk in het geel zien en in bijvoorbeeld fullscreen videos zie ik vooral dat kleuren lichter zijn op de plek waar normaal de (zwarte) navigation bar zit.

Ik browse en lees vaak enkele uren aan een stuk via mijn telefoon, en de navigation bar en status bar blijven dan vaak constant hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-10 06:56
Redblader schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:26:
[...]

Hoe ik er bij kom? Ik gebruik momenteel een Lenovo P2 met een Samsung AMOLED paneel waarbij mijn status bar en navigation bar duidelijk ingebrand zijn, op een wit scherm kan ik ze duidelijk in het geel zien en in bijvoorbeeld fullscreen videos zie ik vooral dat kleuren lichter zijn op de plek waar normaal de (zwarte) navigation bar zit.

Ik browse en lees vaak enkele uren aan een stuk via mijn telefoon, en de navigation bar en status bar blijven dan vaak constant hetzelfde.
Heb er bij mijn OPO nooit echt last van gehad maar bij de OP6 Zit de statusbar links en rechts van de camera/speaker dus bij filmpjes heb je daar geen last van ;)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
loewie1984 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:20:
[...]

Niets bijzonders gedaan het toestel functioneerde gewoon normaal vanaf de aanschaf tot nu. Geen software modificaties. Gewoon huis tuin keuken gebruik.
Nee ik bedoel dat je de cache kan legen in de recovery om te kijken of dit het probleem oplost. Lost dat niks op dan kan je nog de rom downloaden via de website van oneplus en dan via de officiële recovery flashen. Werkt dat niet dan zit er denk ik weinig anders op dan het doen van een factory reset.
Leoon. schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:20:
[...]

Zeker wel, dit is een zeer bekend euvel ook bij telefoons. Zaken als tijd, wifi icoontje etc staan toch veel continue op het scherm. Onscreen navigatie knoppen is ook zoiets. That being said, heb er zelf nog nooit last van gehad naar mijn weten. Maar ik moet ook zeggen dat ik er niet naar op zoek ga. Valt het niet op in het dagelijks gebruik dan is het prima wat mij betreft.

[ Voor 39% gewijzigd door 13art op 11-08-2018 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

l3art schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:48:
[...]

Zeker wel, dit is een zeer bekend euvel ook bij telefoons. Zaken als tijd, wifi icoontje etc staan toch veel continue op het scherm. Onscreen navigatie knoppen is ook zoiets. That being said, heb er zelf nog nooit last van gehad naar mijn weten. Maar ik moet ook zeggen dat ik er niet naar op zoek ga. Valt het niet op in het dagelijks gebruik dan is het prima wat mij betreft.
Die dingen die je noemt veranderen wel vaak (tijd bijv, 4g,3g als je aan reizen bent. Thuis wifi onderweg niet etc) en je scherm gaat constant op zwart omdat je hem vaak weg legt of uit doet. Bij tvs is dit veel meer een probleem omdat die uren achter elkaar aan staan. Heb er zelf ook nog nooit last van gehad that being said, Ik lees ook geen boeken op mijn mobiel. Dan zul je er dus sneller last van hebben zoals hierboven gezegd wordt. Maar alsnog lijkt het me wel meevallen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb toch besloten nog even af te wachten of er een 6T komt, al zou ik dan wel nog 2/3 maanden moeten wachten volgens geruchten. :|

Moeilijk, moeilijk .. denken jullie dat deze er komt? De kans lijkt me wel erg groot, omdat ze dit nu vanaf de 3T elke keer weer doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Wachten loont altijd, die 6T komt er echt wel.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

6T komt er idd wel denk ik.

Dit is eigenlijk het enige "jammere" aan OP.
Je moet ze eigenlijk snel kopen. Anders kan je beter wachten op het volgende model. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Tja, dat is met alles zo, telefoons, televisie, auto's ect. Na aantal maanden of jaar is er weer een nieuw type. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 Dat zal altijd zo blijven. Consumptiemaatschappij heet dat.

[ Voor 17% gewijzigd door RAAF12 op 12-08-2018 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I'll just leave this here.. OxygenOS 5.1.10 is coming soon (changelog included)

TLDR:

Ik ben zelf geen fan van de software van Xiaomi. Ikzelf zal niet eens twijfelen en de 6 kopen. Heeft de Mi2S dan wel een stereospeaker? Die produceert toch geluid door middel van trillingen?

Ik heb al 2 jaar een OnePlus 3 en heb nog geen burn-in gezien. Ik let er ook niet op. Komt misschien ook omdat ik overal dark-theme gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 18:58
Anonymoussaurus schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 11:26:
I'll just leave this here.. OxygenOS 5.1.10 is coming soon (changelog included)

[...]

Ik ben zelf geen fan van de software van Xiaomi. Ikzelf zal niet eens twijfelen en de 6 kopen. Heeft de Mi2S dan wel een stereospeaker? Die produceert toch geluid door middel van trillingen?

Ik heb al 2 jaar een OnePlus 3 en heb nog geen burn-in gezien. Ik let er ook niet op. Komt misschien ook omdat ik overal dark-theme gebruik.
Tsja heb nu een OP6 maar daarvoor een Samsung note 4 en die had wel burnin van het amoled scherm.
De notificatie balk bleef zichtbaar op lichtere achtergronden zoals wit.....
Hierdoor weet ik dat ieder scherm het kan gebeuren ook van de ''grote'' merken

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

MikeOO schreef op zondag 29 juli 2018 @ 08:51:
[...]

Dat is niet de Google Assistant functie. De functie die jij beschrijft werkt al heel lang op Android.

Functie werkt als je OK Google roept en dan een vraag kunnen stellen. Je moet daarvoor wel Google Assistant goed hebben ingesteld anders kun je wachten tot je een ons weegt.
Of de home knop (de middelste) 1 sec indrukken. Dan verschijnt de Google Assistent
Probeer maar en zeg, waarom zijn de bananen krom? :-)

[ Voor 5% gewijzigd door RAAF12 op 13-08-2018 17:52 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29
Als ik niet had liggen slapen had ik echt mooi de kleuren van zonsondergang op de foto gehad, nu een klein stukje.

Maar resultaat is niet slecht voor uit de losse pols snelsnel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/M6XDyoRAR2o8FiWEkvR6fhQ0/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Laatst online: 24-09 16:16
Hi,

Net terug van vakantie en gemerkt dat mijn iPhone 6s Plus toch echt aan vervanging toe is. Wat is die traag en heb ik hem paar keer vervloekt tijdens de vakantie. Vaak de nieuwe iPhone gekozen als opvolger maar vind de iPhone X echt te duur...

Daardoor wat rond gekeken van het weekend en eigenlijk al een soort van keuze gemaakt, de Oneplus 6.

Ik vroeg mij alleen af of er meer zijn die de stap van iPhone naar Oneplus gemaakt hebben en of dat beviel? Hoe ging dat bv met al je foto's op de iPhone overzetten, agenda sync van Apple met bv je partner of gezin wat ik nu bv heb via Apple Agenda etc etc.

Hoor het graag. Want dan bestel ik hem snel via Oneplus of Belsimpel. Even kijken wie de snelste levertijd heeft dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Frid0 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:49:
Hi,

Net terug van vakantie en gemerkt dat mijn iPhone 6s Plus toch echt aan vervanging toe is. Wat is die traag en heb ik hem paar keer vervloekt tijdens de vakantie. Vaak de nieuwe iPhone gekozen als opvolger maar vind de iPhone X echt te duur...

Daardoor wat rond gekeken van het weekend en eigenlijk al een soort van keuze gemaakt, de Oneplus 6.

Ik vroeg mij alleen af of er meer zijn die de stap van iPhone naar Oneplus gemaakt hebben en of dat beviel? Hoe ging dat bv met al je foto's op de iPhone overzetten, agenda sync van Apple met bv je partner of gezin wat ik nu bv heb via Apple Agenda etc etc.

Hoor het graag. Want dan bestel ik hem snel via Oneplus of Belsimpel. Even kijken wie de snelste levertijd heeft dan.
Recentelijk (5 weken geleden), overgestapt van i7+ naar de Op6. En wat me het meeste irriteerde was het kopiëren van de foto's van mijn iphone naar mijn pc :P

Sommige apps die je hebt gekocht op iOS die zul je niet kunnen gebruiken op android, licentie geneuzel.

Zodra je de OP6 aanzet en je foto's hebt gekopieerd (nu kan je eindelijk alle foto's in 1 map verplaatsen (copy & paste) naar je toestel!

Wat betreft agenda, ik gebruikte op ios al de google agenda, dus dat was een kwestie van opnieuw inloggen en alles werkte weer als vanouds.

Contacten, ook hier alles via Google account.

De overgang was redelijk soepel, je hebt geloof ik ook een of ander migratie programma van OP zelf "OnePlus Switch" heet dat ;)

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Laatst online: 24-09 16:16
sderooij schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:06:
[...]

Recentelijk (5 weken geleden), overgestapt van i7+ naar de Op6. En wat me het meeste irriteerde was het kopiëren van de foto's van mijn iphone naar mijn pc :P

Sommige apps die je hebt gekocht op iOS die zul je niet kunnen gebruiken op android, licentie geneuzel.

Zodra je de OP6 aanzet en je foto's hebt gekopieerd (nu kan je eindelijk alle foto's in 1 map verplaatsen (copy & paste) naar je toestel!

Wat betreft agenda, ik gebruikte op ios al de google agenda, dus dat was een kwestie van opnieuw inloggen en alles werkte weer als vanouds.

De overgang was redelijk soepel, je hebt geloof ik ook een of ander migratie programma van OP zelf "OnePlus Switch" heet dat ;)

succes!
Bedankt voor je antwoord.

Serieus, moet je echt foto voor foto kopieren naar je pc en dan zo naar de Oneplus??

Mmm, wij dus niet. Wij gebruiken de Apple Agenda op dit moment. Maar eens kijken naar de Google Calender dan.

Ja, kan dat via Google dan? Dacht dat die allemaal op je SIM kaartje stonden en dat niet zoveel proberen moet geven. Kopier contacten naar SIM en dan in de OnePlus naar gsm zeg maar. Want heb nu nog abbo via KPN maar is al paar maanden verlopen en wil een SIM-only nemen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Frid0 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:23:
[...]

Serieus, moet je echt foto voor foto kopieren naar je pc en dan zo naar de Oneplus??

Mmm, wij dus niet. Wij gebruiken de Apple Agenda op dit moment. Maar eens kijken naar de Google Calender dan.

Ja, kan dat via Google dan? Dacht dat die allemaal op je SIM kaartje stonden en dat niet zoveel proberen moet geven. Kopier contacten naar SIM en dan in de OnePlus naar gsm zeg maar. Want heb nu nog abbo via KPN maar is al paar maanden verlopen en wil een SIM-only nemen dan.
iOS slaat het allemaal op in folders (als je je iPhone op je pc aansluit dan zie je wat ik bedoel). Je kan dan map voor map kopieren naar je pc (dus niet foto voor foto :P).

En wat betreft je contacten: https://www.techradar.com...-to-google-on-ios-1297750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
loewie1984 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:20:
[...]

Het was dus de helderheid in de volle zon, waardoor het scherm compleet uit ging. Achteraf niets mis met de telefoon.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:08

WCA

Binnenkort krijg ik mijn Oneplus 6 binnen (Gewonnen met een giveaway)

Ik hoop echt dat de on-screen knoppen + vingerafdrukscanner achterop mij gaan bevallen, ik kom van een OP3t af. (welke eigenlijk helemaal nog niet aan vervanging toe is, maar och)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
GreNade schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:30:
Binnenkort krijg ik mijn Oneplus 6 binnen (Gewonnen met een giveaway)

Ik hoop echt dat de on-screen knoppen + vingerafdrukscanner achterop mij gaan bevallen, ik kom van een OP3t af. (welke eigenlijk helemaal nog niet aan vervanging toe is, maar och)
Onscreen uitzetten en overzetten naar gesture navigatie, kan je direct wennen voor Android 9 :) (en gebruik je het hele scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:08

WCA

eniux schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:03:
[...]

Onscreen uitzetten en overzetten naar gesture navigatie, kan je direct wennen voor Android 9 :) (en gebruik je het hele scherm)
Ik ga dat uiteraard wel proberen. Als ik mijn toestel zelf had moeten kopen, had ik nog een generatie gewacht. Maar als zo'n toestel in je schoot geworpen wordt, zeg je natuurlijk geen nee.

Ik hoop bij de 6T op zo'n scanner onder het beeldscherm, de voorkant lijkt mij nog steeds een praktischere plek. Wel bijzonder dat je zo'n ding wint, en dat het dan zo lang duurt om het ding te verzenden, niet dat ik klaag, maar toch :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

GreNade schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:12:
[...]

Ik hoop bij de 6T op zo'n scanner onder het beeldscherm
Dat gaat naar alle waarschijnlijkheid wel gebeuren ja nieuws: Oppo R17 krijgt vingerafdrukscanner achter scherm en kleine inkeping ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
GreNade schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:12:
[...]

Ik ga dat uiteraard wel proberen. Als ik mijn toestel zelf had moeten kopen, had ik nog een generatie gewacht. Maar als zo'n toestel in je schoot geworpen wordt, zeg je natuurlijk geen nee.

Ik hoop bij de 6T op zo'n scanner onder het beeldscherm, de voorkant lijkt mij nog steeds een praktischere plek. Wel bijzonder dat je zo'n ding wint, en dat het dan zo lang duurt om het ding te verzenden, niet dat ik klaag, maar toch :P
In alle eerlijkheid, ik gebruik de face unlock ivm snelheid en heb belangrijke werkgerelateerde apps achter de vinger afdruk. Fingerprint scanner achterop vond ik overigens altijd beter werken, behalve in de auto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
loewie1984 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:58:
[...]

Het was dus de helderheid in de volle zon, waardoor het scherm compleet uit ging. Achteraf niets mis met de telefoon.
Huh? Dit snap ik niet, dus volledig in de zon ging het scherm uit? Normaal gesproken zou het scherm in de on juist helderder moeten worden (aangenomen dat de automatische helderheidfunctie aan staat). Of stond die functie niet aan en leek het of het scherm uit stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
l3art schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:07:
[...]

Huh? Dit snap ik niet, dus volledig in de zon ging het scherm uit? Normaal gesproken zou het scherm in de on juist helderder moeten worden (aangenomen dat de automatische helderheidfunctie aan staat). Of stond die functie niet aan en leek het of het scherm uit stond?
Ja heel raar, mijn vrouw heeft geen aanpassingen gedaan in de helderheid. Het scherm gaat immers altijd netjes aan in de zon. Echter ineens ging het volledig op zwart. Na een reboot dimde het scherm meteen weer. Eenmaal thuis in de schaduw kon ze het scherm gewoon weer fatsoenlijk zien.

Zeer vreemd.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik heb de OnePlus 6 nu een tijdje en hij bevalt me uitstekend! Echter is er 1 ding waar ik bij aan stoor: die lelijke witte knoppenbalk onderin. Ik ben altijd een fan van donkere thema's op mijn telefoon, maar die knoppenbalk blijft maar wit: wat ik ook instel aan thema's e.d. Iemand een idee waar ik dit aan kan passen? Of heb ik hier echt een externe app voor nodig?

Voorbeeld:
Witte toolbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Autofan1985 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:20:
Ik heb de OnePlus 6 nu een tijdje en hij bevalt me uitstekend! Echter is er 1 ding waar ik bij aan stoor: die lelijke witte knoppenbalk onderin. Ik ben altijd een fan van donkere thema's op mijn telefoon, maar die knoppenbalk blijft maar wit: wat ik ook instel aan thema's e.d. Iemand een idee waar ik dit aan kan passen? Of heb ik hier echt een externe app voor nodig?

Voorbeeld:
[afbeelding]
Volgens mij kan je, maar dan moet je wel rooten, met Substratum dit aanpassen :).

https://forum.xda-develop...e-engine-rro-oms-t3586775

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:26:
[...]

Volgens mij kan je, maar dan moet je wel rooten, met Substratum dit aanpassen :).

https://forum.xda-develop...e-engine-rro-oms-t3586775
Vrees dat als ik ga rooten dat Niantic dit niet zal waarderen m.b.t. Pokémon Go. :9 Maar bedankt voor de tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Autofan1985 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:28:
[...]

Vrees dat als ik ga rooten dat Niantic dit niet zal waarderen m.b.t. Pokémon Go. :9 Maar bedankt voor de tip. :)
Dan de gestures activeren voor home, back en recent apps... zo heb je de balk onderin ook niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Autofan1985 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:28:
[...]

Daar heb je Magisk Hide voor, die Safety net passed. Anyway, dit mag verder in het root topic als je op mij wilt reageren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
Je kan Google foto op je iPhone zetten en dan alles in Google opslaan en zo kun je er direct bij ook op je op6. Makkelijk om elke map die je wilt in Google foto te laten syncen.
Frid0 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:23:
[...]

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:13
rhos schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:26:
Je kan Google foto op je iPhone zetten en dan alles in Google opslaan en zo kun je er direct bij ook op je op6. Makkelijk om elke map die je wilt in Google foto te laten syncen.

[...]
Hier sluit ik mij bij aan. Bijkomstig voordeel is dat je dit zodanig in kan stellen dat je dus nooit meer backups hoeft te maken van je foto's. Wel zo fijn :)

edit:

En als je niet mega om kwaliteit geeft is het zelfs gratis.

[ Voor 8% gewijzigd door sn0x0r op 13-08-2018 19:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

sderooij schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:06:
[...]

succes!
Als je al Google account hebt, had je foto's kunnen uploaden naar Google foto. En dan had je alles zichtbaar op je nieuw Android toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Telefoon gevallen, buts in de alu rand. Iemand een goede tip hoe dit bij te werken? Standaard Edding of lak marker blijft totaal niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 17:41

NLF

Ik maak al een tijdje wat filmpjes met de Oneplus 6. Nu gebruik ik niet de eigen app omdat ik daarmee niks mee kan instellen met betrekking tot ISO en witbalans etc.

Nu gebruik ik open camera om te filmen alleen kan ik geen 60fps schieten maar wel instellen. Filmic pro heeft het zelfde probleem.

Heeft hier iemand anders een idee welke app ik het beste kan gebruiken? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
ralph075 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:32:
[...]

Dan de gestures activeren voor home, back en recent apps... zo heb je de balk onderin ook niet meer
Ben dat nu aan het proberen idd, maar kan er nog niet aan wennen. Blijf een voorstander van die balk onderin, maar dan wel een zwarte!
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:54:
[...]

Daar heb je Magisk Hide voor, die Safety net passed. Anyway, dit mag verder in het root topic als je op mij wilt reageren.
Was idd niet van plan verder op rooten in te gaan. In het verleden wel mee gerommeld, maar niet mijn ding. Wil dus gewoon mijn OP6 'stock' houden met OOS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-10 08:40

CodeIT

Code IT

Autofan1985 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:20:

Voorbeeld:
[afbeelding]
Ik heb dat gefixed met 'Navbar Apps' uit de play store. Ik ben geroot, maar weet niet of dat er voor nodig is, dacht van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:52
westergas schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:52:
Telefoon gevallen, buts in de alu rand. Iemand een goede tip hoe dit bij te werken? Standaard Edding of lak marker blijft totaal niet zitten.
Hier ook gevallen, gelukkig met bumperhoes er om heen. Viel net naast de rechterbovenhoek. Hoesje wat beschadigd en de alu rand. Hoesje heeft het dus waarschijnlijk wel gered :D

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kan ik alleen RAW fotograferen in Pro mode? Ik vind die interface vervelend. Voor het echte werk pak ik wel de camera, maar snapshots doe ik op mobiel. Met RAW kan je er dan toch nog wat uithalen.

Overigens ben ik nog steeds ZEER onder de indruk van de camera. Ik heb op vakantie weer shots gemaakt waar ik echt van sta te kijken.

EDIT:

Ik heb mijn telefoon al zeker 10x laten vallen met de standaard hoes, nog geen problemen.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 14-08-2018 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Jeej, OnePlus 6 gets Android Pie public beta via HydrogenOS in China. Kan niet lang meer duren of wij krijgen de beta ook.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Huigie schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:58:
Jeej, OnePlus 6 gets Android Pie public beta via HydrogenOS in China. Kan niet lang meer duren of wij krijgen de beta ook.
Beta draait al lang, het is juist wachten op de stable release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 17:40
The Realone schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 21:19:
Ik heb, sinds ik de OP6 heb ook erg veel issues met roaming. Laatst in Schotland, vorige week in Duitsland. Ik heb dan een vol signaal, ik kan bellen, maar data kan ik vergeten. Als ik wisselde van automatisch provider kiezen naar handmatig werkte het, totdat ik weer een keer buiten bereik was geweest (en dat kwam vaak voor in het gebied waar ik zat), dan begon het weer opnieuw. Het was ook niet altijd hetzelfde, want soms moest ik juist naar automatisch schakelen.

Al met al erg vervelend. Geen problemen met dezelfde SIM kaart in mijn Galaxy S6.
Kleine update. Ik was weer in Duitsland en liep natuurlijk wederom tegen bovenstaande probleem aan. Oplossing voor mij bleek te zijn om de prefered network type te wijzigen naar 2G/3G ipv 2G/3G/4G. 4 dagen lang geen probleem gehad, maar dan natuurlijk wel enkel 3G. De logica ontgaat mij even want je zou zeggen dat, wanneer 4G niet, de functie er juist voor moet zorgen dat ie dan maar 3G pakt (vanwaar anders die Automatic?). Dat werkt dus niet.

Zal het ook eens bij Telfort vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 16:02
Het zal niet meer zolang duren. Vond dit op het XDA forum.... Pie komt wanneer de testen zijn afgerond. :)
Afwachten dus...

Heads Up: The ROM Team has worked really hard in the last few months and as you all know, the First H2OS Pie Open Beta for OnePlus 6 was released today in China.
If all goes well in initial testing we should soon have a global update

Hopefully stable users would have a option to dirty flash the P beta without any data loss however DP3 users might have to do a factory reset so please backup your data before hand.

As always once on beta path you will receive beta updates only unless you fall back to stable build which will be a separate roll back build and which may require data wipe.

I would do a separate thread as and when we get a beta release with instructions on how to update, so stay tuned for the official announcement.

I would once again like to say that all the devices
6/5/T/3/T are being worked upon when it comes to updates so would request the users with older devices to be patient in the meantime.

Thank you once again for your continued support and stay tuned for more updates

Never Settle

PS: If you are one of those who can't wait to test P on your device and even ready to flash H2OS to do that here is the official link for you to test it.

http://download.h2os.com/OnePlus6/OP...624a874e16.zip

MD5: 1767868E6D6730D9C895AD09EA1F23C3

Source: https://www.h2os.com/download

Sent from my CPH1871 using XDA Labs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Laatst online: 11-10 14:50
Kreeg via één van mijn telegram groepen volgende screenshot binnen;

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5b73eaf815827/5b73eaf811461-5.1.11.thumb.jpg

5.1.11 zit er dus snel aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:56
Step-han schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:57:

[afbeelding]

Bij mij druppelt ie ook al binnen. Ik heb handmatig gechecked voor updates, en ik heb geen VPN naar een ander land (of een dergelijke truuk) actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Laatst online: 11-10 14:50
Mint schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:59:
[...]

Bij mij druppelt ie al binnen. Ik heb handmatig gechecked voor updates, en ik heb geen VPN naar een ander land (of een dergelijke truuk) actief.
Mooi, ik draai TWRP met custom kernel dus ik wacht nog even op de signed .zip op XDA ;)

edit;

Op handmatig zou ik hem ook al binnen kunnen halen:
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5b73ecbad41db/5b73ecbac7226-5.1.11_2.thumb.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Step-han op 15-08-2018 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:35
Hier ook aan het downloaden.
Wel 1459mb groot.
Wel enorm aan het twijfelen om pie te installeren 🤔

[ Voor 41% gewijzigd door Gunth op 15-08-2018 11:10 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan hier de aankondiging: OxygenOS 5.1.11 OTA for the OnePlus 6
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.com/attachments/oos5-1-11-for-the-oneplus-6-png.842851/
Hi everyone,

We are starting to push a staged roll-out of OxygenOS 5.1.11, this update contains System and camera optimizations.

Changelog:

System
  • Optimized network connection
  • Optimized stability for Wi-Fi connection
  • Fixed screen flickering issue in daylight
  • General bug fixes and improvements
  • Confirm pin without tapping ✓(Setting > Security & lock > PIN)
Camera
  • Improved HDR mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Kid_Stevie schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:30:

Beta draait al lang, het is juist wachten op de stable release.
Bedoelde de beta die je zonder moeilijke toestanden over je huidige systeem kan installeren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Step-han schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:57:

[afbeelding]

Heb 'm hier net binnen gehaald, kreeg een pushmelding van Oxygen update app.

nu alleen nog een felle zon om te kijken of die het issue daadwerkelijk oplost, maar daar ga ik gemakshalve even vanuit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huigie schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:58:
Volgens mij is dit niet anders dan de Developer Previews, wat zou betekenen dat we DP4 bijna kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
Ik krijg zojuist de melding van Oxygen Updater dat de update 5.1.11 er zou zijn.

Anderen ook?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 16:02
Ook binnen gekregen. 152 Mb. Wat is het verschil tussen 152 Mb en 1459 Mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Gisteren Android P DP3 geïnstalleerd.
Vanmorgen wekker gemist :X

Geen idee wat er is gebeurd, maar na een reboot kreeg ik opeens de melding: "Missed alarm".

Had wel DND aan staan, maar deze mag normaal de wekker niet onderdrukken toch?

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:19
Heb de update nu ook draaien. Moet zeggen, dat confirm pin without tapping *vinkje* is wel fijn. Ik gebruik mijn pincode niet zovaak, alleen als ik niet met mijn gezicht of vingerafdruk kan unlocken, maar de keren dat ik het gebruik is het net wat sneller. (y)

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Pagina: 1 ... 32 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!