Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:55
aDutchCow schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 19:22:
3 uur geleden m'n batterij volledig opgeladen en nu al op 88 procent. Ik snap er geen hol van.
Half uur een podcast geluisterd via Bluetooth, een half uur best intensief een spelletje gedaan en Dumpert gekeken.

Verwacht ik nu serieus teveel van een 3300 mah batterij icm Android?
Ik heb hetzelfde gevoel 8)7 , ik ben gewoon verwend door de Xiaomi redmi note 4 met 4000 mah 10 sot, ook al is dat een totaal ander toestel met een zuinige maar langzamere processor. :P

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 00:56
renem schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 23:22:
[...]

Waarom werkt 1 niet? Bij mij werkt die prima. Het is alleen niet zo dat wanneer je mss invult dat dat automatisch verandert naar misschien. Het woord misschien komt dan in de balk met de 3 suggesties in het middelste vakje te staan, dan moet je hem alleen nog 1 keer aantikken.
Zo verwacht ik ook dat het werkt. Maar welke van mijn afkortingen ik ook invoer, het woord verschijnt niet bovenin de balk. Ik lees dat dit een veelvoorkomend probleem is. Herstarten en Gboard cache clearen werkt niet.

Inmiddels heb ik Swiftkey geïnstalleerd en die heeft zijn eigen "persoonlijke woordenboek"-functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 10:05
Bassbounce schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 07:51:
[...]

Ik heb hetzelfde gevoel 8)7 , ik ben gewoon verwend door de Xiaomi redmi note 4 met 4000 mah 10 sot, ook al is dat een totaal ander toestel met een zuinige maar langzamere processor. :P
Ik kom van een iPhone 6s af, dus de vergelijking is bij mij ook helemaal niet eerlijk. Maar ik had gehoopt dat ik wel een iets beter resultaat zou boeken met een batterij die bijna 2x meer capaciteit heeft.

Batterij lijkt zichzelf nou te stabiliseren. Nog een vraagje wat betreft cache wiping. Kan het zijn dat de batterij daarna weer even wat minder is omdat de telefoon dan weer aan het opbouwen is?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 14:06
delta1 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:12:
[...]

Zo verwacht ik ook dat het werkt. Maar welke van mijn afkortingen ik ook invoer, het woord verschijnt niet bovenin de balk. Ik lees dat dit een veelvoorkomend probleem is. Herstarten en Gboard cache clearen werkt niet.

Inmiddels heb ik Swiftkey geïnstalleerd en die heeft zijn eigen "persoonlijke woordenboek"-functionaliteit.
Gboard heeft dat ook: Settings > Languages & Input > Virtual Keyboard > Gboard > Dictionary. Dan bij Personal Dictionary de taal selecteren waarbij je de autocorrect wilt aanmaken, bij Shortcut de afkorting invullen en in het vakje erboven de volledige tekst. Net even getest en als ik 'omw' type, staat er direct 'on my way' bovenin de balk als suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 14:06
aDutchCow schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:58:
[...]

Ik kom van een iPhone 6s af, dus de vergelijking is bij mij ook helemaal niet eerlijk. Maar ik had gehoopt dat ik wel een iets beter resultaat zou boeken met een batterij die bijna 2x meer capaciteit heeft.

Batterij lijkt zichzelf nou te stabiliseren. Nog een vraagje wat betreft cache wiping. Kan het zijn dat de batterij daarna weer even wat minder is omdat de telefoon dan weer aan het opbouwen is?
Accu performance tussen zulke verschillende toestellen is inderdaad bijna niet te vergelijken. Vergeet niet dat je nu een scherm hebt dat 60% meer oppervlakte heeft, een schermresolutie van 2,4MP ten opzichte van 1MP bij de iPhone 6s en een SOC die vele malen sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Momenteel heb ik de OP3 (geen T); hoewel ik nog er tevreden over ben, zou ik het niet erg vinden om een snelle responsiveness te hebben. Vooral bij het browsen, reddit'ten en wat andere simpele dingen zou ik dit graag willen terugzien.

Nu zit ik dus 2 generaties eronder en wil ik graag de OP6 kopen wegens de updates en goede ervaringen uit het verleden. :)

Mijn voorkeur zou uitgaan naar het model met de 8GB RAM, alleen twijfel ik over de kleur.
Op YT zie ik krassen op de achterkant, gaat dit echt zo snel?

Bij de OP3 gebruik ik een protector en die wil ik er nu ook weer bijkopen. Maakt dit de telefoon nog dikker? Hij is al t.o.v. de OP3 al wat groter.
Jammere is ook dat de screenprotector er niet al opzit, want ik ben helaas slecht met plakken. :/

Al-met-al toch een behoorlijke prijs - zijn er hier ook acties voor? De OP3 wil ik graag doorgeven en de OP1 verkopen. Inleveren bij OP lijkt me een beetje zonde, hij is nog als nieuw.

Hoe snel is de verzending in het algemeen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:35
@HollowGamer: Er zit een standaard siliconen case bij de telefoon. Die maakt de telefoon iets dikker.

Wat krassen betreft weet ik niet hoe kwetsbaar het is. Je moet gewoon realistisch zijn: het is een glazen telefoon. Ik ga er vanuit dat ie kapot gaat als ie valt. Daarom heb ik een otterbox.

Wat betreft de grootte van de telefoon: ik kom van een nexus 5 en het valt mij alsnog mee hoe groot de telefoon is. Ik zou eens langs belsimpel gaan. Daar kun je de telefoon bekijken en de grootte vergelijken.

Qua korting: oneplus heeft een regeling voor studenten. Daar zou je naar kunnen kijken.

[ Voor 21% gewijzigd door AMD1800 op 26-07-2018 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 11:08
AMD1800 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:25:
[...]

Ik heb wel stof tussen de rand van de standaard screenprotector en mijn case. Daar is niks aan te doen denk ik.
De screenprotecter trekt bij mij echt enorm veel stof aan.. Meer dan ik tot nu toe heb ervaren met mijn eerdere OP's (1 & 3) en het valt echt op. Misschien heeft het mijn kleding te maken, geen idee.. Maar het valt wel op.

Hoe staan andere hierin? Andere (glass) screen protecter moet volgens mij dan de oplossing zijn, is dat ook zo? Is deze al beschikbaar?
HollowGamer schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:13:
Momenteel heb ik de OP3 (geen T); hoewel ik nog er tevreden over ben, zou ik het niet erg vinden om een snelle responsiveness te hebben. Vooral bij het browsen, reddit'ten en wat andere simpele dingen zou ik dit graag willen terugzien.

Nu zit ik dus 2 generaties eronder en wil ik graag de OP6 kopen wegens de updates en goede ervaringen uit het verleden. :)

Mijn voorkeur zou uitgaan naar het model met de 8GB RAM, alleen twijfel ik over de kleur.

Bij de OP3 gebruik ik een protector en die wil ik er nu ook weer bijkopen. Maakt dit de telefoon nog dikker? Hij is al t.o.v. de OP3 al wat groter.
Jammere is ook dat de screenprotector er niet al opzit, want ik ben helaas slecht met plakken. :/

Al-met-al toch een behoorlijke prijs - zijn er hier ook acties voor? De OP3 wil ik graag doorgeven en de OP1 verkopen. Inleveren bij OP lijkt me een beetje zonde, hij is nog als nieuw.

Alvast bedankt!
Plakken moet te doen zijn toch: YouTube: Official @Oneplus 6 3D Glass Screen Protector Installation & Rev...

Ik heb qua protecter de nylon case erbij, maakt de telefoon wel wat dikker maar ik vind dat wel fijn. Voelt hij wat meer solide aan, alsof die case ook daadwerkelijk nut en een functie heeft. Dan nog de glass protecter erop en volgens mij kun je er rustig mee gaan tennissen.

[ Voor 60% gewijzigd door Dirrukje op 26-07-2018 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Dirrukje schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:58:
[...]
De screenprotecter trekt bij mij echt enorm veel stof aan.. Meer dan ik tot nu toe heb ervaren met mijn eerdere OP's (1 & 3) en het valt echt op. Misschien heeft het mijn kleding te maken, geen idee.. Maar het valt wel op.

Hoe staan andere hierin? Andere (glass) screen protecter moet volgens mij dan de oplossing zijn, is dat ook zo? Is deze al beschikbaar?
Ik heb het ook een maand aangekeken met de screenprotector, en toen maar gewoon er af gehaald. Het blijft een gebruiksvoorwerp. Tot nu toe geen enkel krasje, dus gorilla glass doet het goed. En als er dan een paar krasjes in komen, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
@Dirrukje Bij mij zit er ook veel stof op inderdaad. Het is plastic natuurlijk en misschien wordt de screenprotector op de een of andere msnier wel statisch geladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 00:56
Tuktop schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:06:
[...]

Gboard heeft dat ook: Settings > Languages & Input > Virtual Keyboard > Gboard > Dictionary. Dan bij Personal Dictionary de taal selecteren waarbij je de autocorrect wilt aanmaken, bij Shortcut de afkorting invullen en in het vakje erboven de volledige tekst. Net even getest en als ik 'omw' type, staat er direct 'on my way' bovenin de balk als suggestie.
Gboard maakt gebruik van het Persoonlijk Woordenboek in Android. Hier staan dus al woorden in die ik op dag 1 ingesteld heb. Ik heb zojuist Gboard weer geactiveerd (door Swiftkey uit te zetten) en zie dat het nu wel werkt. Zonder een instelling aangepast te hebben. :? Dit is de onregelmatigheid waar ik wat klachten over heb gelezen op o.a. het OnePlus forum.

Maar ik moet zeggen dat SwiftKey mij dusdanig bevalt dat ik het gewoon blijf gebruiken. Ik wil dat swipen toch eens een eerlijke kans geven (wat Gboard ook heeft, maar SwiftKey biedt meer opties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik heb een hele debiele vraag. Ik kom af van 4 jaar Windows Phone en heb nu de prachtige OnePlus 6. Ik kan nergens zien of die 2G, 3G of 4G geselecteerd heeft. En daarmee bedoel ik niet de instelling waaruit je kan kiezen, maar de daadwerkelijke modus waar die momenteel in zit. Ik zou verwachten dat dit ergens bovenin zou staan naast het netwerk icoontje...

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
enomiss schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:47:
Ik heb een hele debiele vraag. Ik kom af van 4 jaar Windows Phone en heb nu de prachtige OnePlus 6. Ik kan nergens zien of die 2G, 3G of 4G geselecteerd heeft. En daarmee bedoel ik niet de instelling waaruit je kan kiezen, maar de daadwerkelijke modus waar die momenteel in zit. Ik zou verwachten dat dit ergens bovenin zou staan naast het netwerk icoontje...
Bij mij staat dat gewoon bij het netwerk icoontje. TENZIJ ik verbonden ben met wifi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Suicyder schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:50:
[...]

Bij mij staat dat gewoon bij het netwerk icoontje. TENZIJ ik verbonden ben met wifi ;)
Ah! Dat zal het zijn... Het zou batterywise trouwens best fijn zijn als die bij wifi overgaat op 2G (voldoende voor bellen, deed ik vroeger vaak handmatig), denk je dat hij dit dan doet? Of valt de tekst gewoon weg?

En nog een andere vraag, weet iemand of onderstaande test gedaan is met de laatste OxygenOS update? Daarin zouden camera verbeteringen zitten.

https://www.androidauthor...-shootout-results-889334/

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 11:15
Hebben meer mensen er last van dat de camera app niet altijd reageert als je een foto wilt maken? Ofwel het touch screen reageert dan niet als ik de knop aanraak waarmee ik een foto kan maken..

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 10:05
melk0r schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:52:
Hebben meer mensen er last van dat de camera app niet altijd reageert als je een foto wilt maken? Ofwel het touch screen reageert dan niet als ik de knop aanraak waarmee ik een foto kan maken..
Ja ik toevallig. Het viel mij van de week ook al op. Heel irritant. Het is ook echt random :S

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-10 15:21
HollowGamer schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:13:

Alvast bedankt!
Ik kom ook van een OP3, het verschil is wel aanzienlijk te noemen ook al had ik geen klagen. Het begon gewoon té fel te kriebelen om nog eens te upgraden. Na het overslaan van de vorige modellen.
De OP6 vliegt door alles heen, de smoothness is echt opmerkelijk. En dat scherm _/-\o_ ...ik ben geen 'notchbasher' dus mij maakt het helemaal niet uit.

Qua formaat scheelt het echt weinig met de OP3 hoor, misschien net een halve cm hoger. Ik heb er een sandstone case omheen en een tempered glass screenprotector is onderweg. Ik koop al een tijdje geen plastic beschermfolies meer, eens je de glazen gewoon bent wil je niets anders meer. 8) Plakt erg makkelijk.

Ik ben de OP6 nu ook voor het eerst aan het inrichten als dual-sim zodat ik mijn werk en privé in 1 telefoon kan combineren. Met behulp van enkele nuttige tips hier in dit topic.
Als ik nu mijn 6s ernaast leg van het werk, dan is dat scherm qua grootte om te lachen/huilen zoals je wil.

De prijs mag dan al gestegen zijn, het blijft me verbazen om te zien hoeveel waar je krijgt voor je geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
melk0r schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:52:
Hebben meer mensen er last van dat de camera app niet altijd reageert als je een foto wilt maken?
Ofwel het touch screen reageert dan niet als ik de knop aanraak waarmee ik een foto kan maken..
Had ik met het testtoestel twee maanden geleden ook ja; CLB in "[OnePlus 6] Ervaringen & Discussie"
Bij m'n eigen device twee tot drie keer meegemaakt, even camera-app sluiten en weg was die 'issue'.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 10:40
Nu tijdje de 1+6 en heerlijke telefoon. Maar sinds laatste update wel serieuze batterij drain aan de gang zonder helder waar het aan ligt....scherm wordt ook best warm....(maar is nu ook 37 graden buiten)... Momenteel is het helemaal erg. Reboot heeft niet echt geholpen

In 3 uur sinds vol.....nu op 31%.
Maps 12%, screen 9% en weather app 6%
Rest 3% en lager

Bug in Maps wellicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-10-2020
enomiss schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:53:
[...]

Ah! Dat zal het zijn... Het zou batterywise trouwens best fijn zijn als die bij wifi overgaat op 2G (voldoende voor bellen, deed ik vroeger vaak handmatig), denk je dat hij dit dan doet? Of valt de tekst gewoon weg?

En nog een andere vraag, weet iemand of onderstaande test gedaan is met de laatste OxygenOS update? Daarin zouden camera verbeteringen zitten.

Als je op wifi zit is je mobiele data volgens mij niet actief, dus waarom zou ie dan op 2g moeten gaan? Ik zou het persoonlijk goed vinden dat wifi uitgeschakeld wordt en telefoon op 2g gaat zodra je het scherm uitschakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:11
Momenteel ben ik al 2 dagen aan het draaien op 1 acculading. Dit is voor het eerst dat me dit compleet is gelukt met bijna 7 uur sot. Ik vermoed dat de laatste update bij mij effect heeft gehad.

Hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Knul schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 19:28:
[...]

Ruim een halfuur screentime (met een spel nota bene) + hoelang je ook dumpert hebt gekeken en een halfuur podcasts geluisterd verbruik je dus 12%. Dat doorrekenend kom je op een SoT van bijna 5 uur, lijkt me niet verkeerd.
Moet je nagaan als je niet gamed. Dan haal je met gemak 6-7 uur denk ik zo. Heb al mensen gezien die 10-11 uur aan Screen-on-Time halen op 1 batterijlading.
Dat is zonder die game neem ik aan? Want anders is het alsnog wel netjes, maar heb beter gezien. Wat heb je allemaal al geprobeerd?
[...]

Ja, dat kan. Ik zal ook even je app-cache legen na een update.
enomiss schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:53:
[...]

Doet 'ie allemaal automagisch. Als jij op Wi-Fi zit, gaat je 4/3G verbinding eruit, en ben je automatisch met 2G verbonden voor belletjes.

En ja:
PaPi36 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:04:
Nu tijdje de 1+6 en heerlijke telefoon. Maar sinds laatste update wel serieuze batterij drain aan de gang zonder helder waar het aan ligt....scherm wordt ook best warm....(maar is nu ook 37 graden buiten)... Momenteel is het helemaal erg. Reboot heeft niet echt geholpen

In 3 uur sinds vol.....nu op 31%.
Maps 12%, screen 9% en weather app 6%
Rest 3% en lager

Bug in Maps wellicht?
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Wanneer heb je geüpdatet?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:06
Vince23 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 00:10:
Bij mijn iphone gebruikte ik soms 4 vingers bij een spelletje, op mijn nieuwe op6 kan ik er max 2 gebruiken? Is er een instelling waar ik heb overgekeken die dat wel mogelijk moet maken?
Probeer 3 finger screenshot eens uit te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 12:50

mucuracat

YES

Tweakers blinde camera test

Toestel Apple iPhone X Huawei P20 Pro Samsung Galaxy S9 OnePlus 6

reviews: Blinde test smartphonecamera's - Welke camera vind jij de beste?

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
mucuracat schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:16:
Tweakers blinde camera test

Toestel Apple iPhone X Huawei P20 Pro Samsung Galaxy S9 OnePlus 6

reviews: Blinde test smartphonecamera's - Welke camera vind jij de beste?
Ik mis nu al de gebruikte firmsoftwareversies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Suicyder schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:20:
[...]

Ik mis nu al de gebruikte firmsoftwareversies :+
Goed dat je smiley gebruikt. Anders was ik boos geworden 8)

Er staat in het artikel:
Zo heeft de OnePlus 6 een uitgebreide camera-update gehad. Daarmee zou het dynamisch bereik onder meer beter moeten zijn geworden dan het was tijdens onze review.
Dus neem ik aan 5.1.9 :9

En wat de rest gebruikt? I don't care :+

[ Voor 4% gewijzigd door mucuracat op 27-07-2018 08:32 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16:18
Vanochtend had mijn OP6 moeite met opstarten, drukte de powerbutton in, maar gebeurde niks. Uiteindelijk heel lang ingehouden en toen ging die toch aan. Vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Daiov97 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:04:
Vanochtend had mijn OP6 moeite met opstarten, drukte de powerbutton in, maar gebeurde niks. Uiteindelijk heel lang ingehouden en toen ging die toch aan. Vreemd!
Ik heb geen issues gehad met aanzetten. Wel 1x gehad dat hij vast liep en dat ik hem lang in moest houden om een reset te forceren. Weet even niet meer wat ik toen voor app aan het neuzen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08 16:23
Fuwor schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 01:01:
[...]

Probeer 3 finger screenshot eens uit te zetten!
Staat uit... Ik heb het gisteren bij een ander spel ook al gehad. 2 vingers tegelijk registreert hij, maar 3 niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Iemand hier al de Nederlandse Google Assistant kunnen activeren?

Ik heb cache van Google & Home app gewist, maar nog steeds niet beschikbaar in de instellingen ;(

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

ricjuh schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:53:
Iemand hier al de Nederlandse Google Assistant kunnen activeren?

Ik heb cache van Google & Home app gewist, maar nog steeds niet beschikbaar in de instellingen ;(
Nope, waiting :)
Had ook cache geleegd :)

Schijnt langzaam uitgerold te worden. Ze nemen er week de tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:45
mucuracat schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:55:
[...]

Nope, waiting :)
Had ook cache geleegd :)

Schijnt langzaam uitgerold te worden. Ze nemen er week de tijd voor.
Hier ook nog niet, is de uitrol toestel afhankelijk? Ik dacht dat ik hem nog niet had omdat ik in het buitenland ben.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:13
Ik heb "per ongeluk" geüpdatet na 5.1.9. Heel lang kunnen uitstellen door de telefoon niet opnieuw op te starten maar is toch gebeurd.

Echter. Nu zit ik mijn telefoon op te laden met dash charge en ik zie niet dat het snel oplaad. Geen bliksem logo in het hoek van mijn scherm if lock screen. Is dit weggehaald?

Voor de update werkte dit wel.

Edit: ah. De dash charger even uit de stroom en weer erin doen, doet wonderen.

[ Voor 15% gewijzigd door polopolo150 op 27-07-2018 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 00:53:
[...]

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Wanneer heb je geüpdatet?
Weinig mogelijkheden momenteel....behalve reboot. Ik heb het vermoeden dat het waardeloze ontvangst van internet via de lokale mobiele provider de boosdoener is. Ik zie de icoontjes h+ en 3g regelmatig wisselen. Mobiel internet is behoorlijk wisselvallig en traag. Eenmaal terug in Nederland zal ik het weten. Tips zijn altijd welkom uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaPi36 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 21:22:
[...]

Weinig mogelijkheden momenteel....behalve reboot. Ik heb het vermoeden dat het waardeloze ontvangst van internet via de lokale mobiele provider de boosdoener is. Ik zie de icoontjes h+ en 3g regelmatig wisselen. Mobiel internet is behoorlijk wisselvallig en traag. Eenmaal terug in Nederland zal ik het weten. Tips zijn altijd welkom uiteraard.
Even system cache legen dan maar. In welk land bevindt je je? Kleine spoiler: O2 in Duitsland is pure schijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Na het installeren van de Google Beta versie, zag ik bij de search widget op het homescreen de optie op deze aan te passen. Een bekend onderdeel van de beta. Na deze aangepast te hebben, klikte ik de optie weg, maar nu is dit nergens meer terug te vinden. Ook niet waar het normaal hoort te zitten, onder de instellingen van de Google app.

Gebruikt iemand van jullie ook de beta app? Zou dit een OP(Launcher) probleem zijn? Zie online namelijk wel meer berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 21:37:
[...]

Even system cache legen dan maar. In welk land bevindt je je? Kleine spoiler: O2 in Duitsland is pure schijt.
Cache geleegd..... En wat apps gedeïnstalleerd... Thanx.
Kijken of het effect heeft. Zo vroeg in de morgen met nog een aangename temperatuur buiten lijkt het vooralsnog mee te vallen met de batterij en warmte van het toestel....die was ook telkens zeer warm ook bij het opladen.
We zitten in Frankrijk en op Orange netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 22:48
Even een vraagje: Wie gebruikt hier Windows 10? Wie heeft Windows Photo Viewer (die standaard viewer van alle voorgaande Windows versie) als standaard ingesteld staan?

Ja? Dan zoek jou voor een test:
Kun jij je screenshots van je OP6 terug zien via Windows Photo viewer op je desktop/laptop?
Bij mij komt namelijk de volgende foutmelding in beeld als ik de foto open:
deze foto kan niet worden weergegeven. Er is mogelijk niet genoeg geheugen beschikbaar. Sluit enkele programma's die u niet gebruikt, of maak ruimte op de harde schijf vrij (als deze bijna vol is). Probeer het vervolgens opnieuw.
Uiteraard is het werkgeheugen (6 van de 16GB vrij) en voldoende harde schijfruimte (+/- 800TB) vrij. Op mijn laptop heb ik hetzelfde probleem (wat minder werkgeheugen en minder HDD ruimte). Het lijkt dus een probleem te zijn met de de screenshots van slechts 80-400 kB en wellicht de resolutie van 1080x2280.
Het is getest op een Full-HD scherm en een 4K scherm.

Met de volgende programma's kan ik de foto's wél openen:
- Irfanview
- Photo's

Bewerktpgramma's:
- Paint
- Paint 3D
- paint.net

Waarom gebruik ik het liefst Windows Photo viewer? Tegenover Photo's en Irfanview start die applicatie veel sneller op en kun je snel even door foto's heen scrollen.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-10 12:02
Net overgestapt van een Samsung Note 4 naar de OP6.

Dat de OP6 een stuk sneller reageert had ik wel verwacht, maar de batterijduur van de OP6 is echt subliem.

De Note 4 had ik voorzien van een nieuwe originele accu en gereset naar fabrieks instellingen op de originele ROM. Desondanks had ik het gevoel dat de accu enorm snel leeg liep. Toestel werd ook snel warm, ondanks dat er niet veel bijzonders op stond. Zoveel mogelijk Samsung bulkware had ik al uitgezet.

Om op mijn werk te komen zit dagelijks 1,5 uur in het OV. In die tijd speel ik Pokemon Go en luister ik tegelijk naar spotify. Als ik op werk aan kwam, had ik nog 45% accu over en mijn Note 4 was flink warm (GPS en Pokemon Go wreet nu eenmaal stroom).

Dezelfde test op in het OV op de OP6 gedaan, en schrok me wezenloos.
Op werk aangekomen had ik nog 80% accu over met een toestel dat helemaal niet warm was.

De scherm helderheid van de Note 4 was voor mij iets waar ik superblij mee was.
In de volle zon gebruikte de Note 4 een brightness boost naar 750 cd/m2. Op deze manier was het scherm zelfs in de volle zon nog goed af te lezen. De OP6 heeft maar een helderheid van 509 cd/m2. Echter als ik ze beiden in de volle zon houd, is er nauwelijks verschil in helderheid. Voor mijn gevoel gaat de OP6 zelfs nog iets helderder dan de Note 4, terwijl die gebruik moet maken van die brightness boost.

Kortom OP6 is een zeer indrukwekkende smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:50
Ik zie al best wel veel stof in de earpiece zitten, is dat er nog enigszins uit te krijgen? Zit al bijna half vol in die ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Southern Sun schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 10:43:
Ik zie al best wel veel stof in de earpiece zitten, is dat er nog enigszins uit te krijgen? Zit al bijna half vol in die ruimte.
Je bedoelt dat dingetje in de Notch? Met een fijn kwastje of perslucht krijg je het er weer uit.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
PeacekeeperNL schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:12:
[...]

Je bedoelt dat dingetje in de Notch? Met een fijn kwastje of perslucht krijg je het er weer uit.
Ja dat inderdaad. Flink blazen hielp niet :+ keertje perslucht maar proberen dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 20:16

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nooit blazen, er komt dan meestal ook vocht mee en vocht en stof wordt harde koek... Ik gebruik een gebroken sate prikker, met een draaibeweging het gebroken gedeelte draaiend inbrengen en dan eruit trekken. Werkt top.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 08:30
Huigie schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:20:
Nooit blazen, er komt dan meestal ook vocht mee en vocht en stof wordt harde koek... Ik gebruik een gebroken sate prikker, met een draaibeweging het gebroken gedeelte draaiend inbrengen en dan eruit trekken. Werkt top.
ik zuig... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellnsbv
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 09-06 12:46
Hey Tweakers!

Iemand inmiddels al de Nederlandse Google assistent werkend gekregen op de op6 ?

Als ik de app open krijg ik nog steeds de melding: helaas is assistent nog niet beschikbaar in het Nederlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ^LuKKie^
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:20
Ellnsbv schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 21:34:
Hey Tweakers!

Iemand inmiddels al de Nederlandse Google assistent werkend gekregen op de op6 ?

Als ik de app open krijg ik nog steeds de melding: helaas is assistent nog niet beschikbaar in het Nederlands.
Kwestie van geduld. Google heeft gezegd dat de uitrol een week kan duren vanaf ... afgelopen donderdag(?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:45
Hey Tweakers!

#metoo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaPi36 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 07:10:
[...]

Cache geleegd..... En wat apps gedeïnstalleerd... Thanx.
Kijken of het effect heeft. Zo vroeg in de morgen met nog een aangename temperatuur buiten lijkt het vooralsnog mee te vallen met de batterij en warmte van het toestel....die was ook telkens zeer warm ook bij het opladen.
We zitten in Frankrijk en op Orange netwerk.
En wat stond er bovenaan de batterijgrafiek?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 22:56
Hey Tweakers!

Yup, werkt prima :)
Ik werd wakker en het werkte.
Kiswum schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 09:10:
Even een vraagje: Wie gebruikt hier Windows 10? Wie heeft Windows Photo Viewer (die standaard viewer van alle voorgaande Windows versie) als standaard ingesteld staan?

Ja? Dan zoek jou voor een test:
Kun jij je screenshots van je OP6 terug zien via Windows Photo viewer op je desktop/laptop?
Nope! Zelfde error.
Screenshots van mijn Nexus 6 kan ik wel openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

^LuKKie^ schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 21:40:
[...]

Kwestie van geduld. Google heeft gezegd dat de uitrol een week kan duren vanaf ... afgelopen donderdag(?)
Ja het werkt. Tik de microfoon aan in het Google zoekvenster en zeg: wat is de hoofdstad van Kenia?

[ Voor 4% gewijzigd door RAAF12 op 29-07-2018 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
RAAF12 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 01:06:
[...]

Ja het werkt. Tik de microfoon aan in het Google zoekvenster en zeg: wat is de hoofdstad van Kenia?
Dat is niet de Google Assistant functie. De functie die jij beschrijft werkt al heel lang op Android.

Functie werkt als je OK Google roept en dan een vraag kunnen stellen. Je moet daarvoor wel Google Assistant goed hebben ingesteld anders kun je wachten tot je een ons weegt.

[ Voor 12% gewijzigd door MikeOO op 29-07-2018 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-10 13:43
MikeOO schreef op zondag 29 juli 2018 @ 08:51:
[...]

Dat is niet de Google Assistant functie. De functie die jij beschrijft werkt al heel lang op Android.

Functie werkt als je OK Google roept en dan een vraag kunnen stellen. Je moet daarvoor wel Google Assistant goed hebben ingesteld anders kun je wachten tot je een ons weegt.
Ook dit hoeft niet de assistant te zijn. Je kan spraakgestuurd zoeken ook gewoon aan hebben staan met hotword detectie, zonder dat dit de assistent is. Beste manier om te testen is vragen of hij een app wil openen, muziek af wil spelen of een mop wil vertellen.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 22:59:
[...]

En wat stond er bovenaan de batterijgrafiek?
Tips lijken voorzichtig te helpen.... Heb tevens van provider geswitcht. Nu staat het scherm met 9% met stip bovenaan. Kan mee voorstellen dat het scherm nu vaker op volle sterkte brandt wat thuis en binnen nooit hoeft. Wordt scherm dat ook warmer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLius
^LuKKie^ schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 21:40:
[...]

Zou je'm ook krijgen op Nederlands (België) of moet je taal op Ndl (Ndl) staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:33
Goedenavond, sinds 2.5 week heb ik ook een oneplus 6.

Bevalt tot nog toe prima, vooral dat dash chargen, ook in de auto is het geweldig.

Nu heb ik alleen wel een vraag hierover, luister namelijk 's avonds in bed muziek met aangesloten dashcharger en de oneplus oortjes. Nu hoor ik als de dashcharger is aangesloten een bromtoon, als ik de telefoon aard met mijn handen is deze weg, ook als de dashcharger niet is aangesloten hoor ik deze niet.

Nu vroeg ik me af heeft iedereen hier last van, en hoort dat dus zo of niet.
Daarnaast zou ik er graag een oplossing voor hebben, zijn er apps oid die het opladen kunnen uitstellen(slaap binnen een uur wel en dan is de bromtoon dus niet erg meer)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
De eerste gelekte frontpanels van de OPPO R17 zijn uitgelekt. Deze tonen een minimale notch. Aangezien OnePlus vaak de frontpanels van OPPO gebruikt, lijkt dit de 6T te kunnen worden qua voorkant:

https://www.weibo.com/3030737153/GsbvMBtnw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/i8pBUixCTYyLJyfwkslh3Qq4/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JM1cGhnF5zFxXgr0aDpDZntk/full.jpg
PaPi36 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 14:40:
[...]

Tips lijken voorzichtig te helpen.... Heb tevens van provider geswitcht. Nu staat het scherm met 9% met stip bovenaan. Kan mee voorstellen dat het scherm nu vaker op volle sterkte brandt wat thuis en binnen nooit hoeft. Wordt scherm dat ook warmer van?
Jep, dat zou heel goed kunnen. Ook al is het een AMOLED-scherm, dan nog is het scherm een van de grootverbruikers qua stroomverbruik. Heb ik met m'n OnePlus 3 momenteel ook.
HMR90 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 20:25:
Goedenavond, sinds 2.5 week heb ik ook een oneplus 6.

Bevalt tot nog toe prima, vooral dat dash chargen, ook in de auto is het geweldig.

Nu heb ik alleen wel een vraag hierover, luister namelijk 's avonds in bed muziek met aangesloten dashcharger en de oneplus oortjes. Nu hoor ik als de dashcharger is aangesloten een bromtoon, als ik de telefoon aard met mijn handen is deze weg, ook als de dashcharger niet is aangesloten hoor ik deze niet.

Nu vroeg ik me af heeft iedereen hier last van, en hoort dat dus zo of niet.
Daarnaast zou ik er graag een oplossing voor hebben, zijn er apps oid die het opladen kunnen uitstellen(slaap binnen een uur wel en dan is de bromtoon dus niet erg meer)
Dat is vrij normaal. Ook een soort van zoem? Zowel hoog als laag? Wat zou kunnen helpen is de oplader 180 graden te draaien in de wandcontactdoos. Ik heb dat ook met m'n Dash Chargers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Haal net de Spigen rugged armor case er af om de hoeveelheid stof weg te poetsen, en schrok er bijna van hoe dun het toestel ook alweer was :D (of hoe dik de case is). Zonde eigenlijk. Maar goed, gisteren kletterde m'n toestel op de badkamer vloer dus een case blijkt toch wel weer nodig.

Ben toch ook wel blij met de camera hoor. Kan fatsoenlijke foto's maken van de kinderen, ziet meestal ook erg prima uit binnen en buiten. Vorige week in de dierentuin bij de nachtdieren ook eens getest, was toch flink donker en erg verbaasd over hoeveel details er nog op de foto kwamen.

[ Voor 32% gewijzigd door Southern Sun op 30-07-2018 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLius
Sinds laatste update heb ik opnieuw problemen met de wifi verbinding. WiFi toont verbonden, maar data geraakt er vaak niet door. Als ik YouTube kijk op wifi stopt ie dan met spelen en moet ik mijn phone herstarten om opnieuw data binnen te krijgen.
Ik heb de modem al herstart, maar dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:14
Southern Sun schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:00:
Haal net de Spigen rugged armor case er af om de hoeveelheid stof weg te poetsen, en schrok er bijna van hoe dun het toestel ook alweer was :D (of hoe dik de case is). Zonde eigenlijk. Maar goed, gisteren kletterde m'n toestel op de badkamer vloer dus een case blijkt toch wel weer nodig.

Ben toch ook wel blij met de camera hoor. Kan fatsoenlijke foto's maken van de kinderen, ziet meestal ook erg prima uit binnen en buiten. Vorige week in de dierentuin bij de nachtdieren ook eens getest, was toch flink donker en erg verbaasd over hoeveel details er nog op de foto kwamen.
Ik kom van een iPhone 7 plus af, en moet zeggen dat de op6 even goede al niet iets betere foto's aflevert.

Een iPhone x vergelijkinf gemaakt op kantoor vd week; 80% van de collega's vond de op6 iets beter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
Ik draai nu een paar dagen de dp Android p. Jeetje ze gaan goed hoor. Hier en daar nog wel wat missende elementen maar dit is een leuk vooruitzicht.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 20:16

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

rhos schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:30:
Ik draai nu een paar dagen de dp Android p. Jeetje ze gaan goed hoor. Hier en daar nog wel wat missende elementen maar dit is een leuk vooruitzicht.
In welk opzicht gaan ze goed?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 06:48
rhos schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:30:
Merk je onder Android P ook verbetering (lees betere samenwerking) tussen de 2 camera's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert-JanS
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 08:34
Ik heb sinds kort de Oneplus 6.
Bij mijn notificatiescherm heeft hij vaak problemen.
Ik zie dan links bovenin dat ik een melding heb. Nieuwe whatsapp berichten bijvoorbeeld.

Als ik dan die bovenste balk naar beneden schuif geeft hij maar de halve melding weer. Ook staan de tijd en mijn batterij percentage dan opeens niet meer goed in beeld.
(Op deze screenshot wel trouwens)

Bekend probleem?
Enig idee hoe op te lossen?

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/38026290_1755237107856792_4072728224767934464_n.jpg?_nc_cat=0&oh=88a3d5d89b1ffd26532926cfb654a920&oe=5BD23749

[ Voor 20% gewijzigd door Robert-JanS op 30-07-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Nog niet zo naar gekeken. Hoe kan ik dat het beste testen?

De looks zijne weer compleet anders zeg.
massareal schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:35:
[...]

Merk je onder Android P ook verbetering (lees betere samenwerking) tussen de 2 camera's?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Is dan ook een melding van Facebook.
Robert-JanS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:15:
Ik heb sinds kort de Oneplus 6.
Bij mijn notificatiescherm heeft hij vaak problemen.
Ik zie dan links bovenin dat ik een melding heb. Nieuwe whatsapp berichten bijvoorbeeld.

Als ik dan die bovenste balk naar beneden schuif geeft hij maar de halve melding weer. Ook staan de tijd en mijn batterij percentage dan opeens niet meer goed in beeld.
(Op deze screenshot wel trouwens)

Bekend probleem?
Enig idee hoe op te lossen?

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:44
Iemand ervaring met het scherm wat kan flikkeren en de eventuele garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
Beavbusi schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:43:
Ook last van af en toe....lijkt te komen als b.v. het zonlicht wordt geblokkeerd door boomblaadjes en de sensor continue gaat bijstellen met scherm sterkte op de automatische stand....erg irritant maar niet continue. De automatische stand lijkt sowieso wel een afstelling te kunnen gebruiken want soms staat het scherm niet fel genoeg. Was in het begin met de 1+3 hetzelfde euvel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

[OnePlus] RMA & Support

En verder als je flikkering in de helderheid bedoelt, dat komt hopelijk met een update nog. Is al tijden bekend ;) Even zoekfunctie gebruiken, vind je de verschillende klachten. Automatische stand is in ieder geval de boosdoener, en ik heb nog niet de oplossing voorbij zien komen.

[ Voor 33% gewijzigd door PeacekeeperNL op 31-07-2018 09:58 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:44
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:56:
[...]

[OnePlus] RMA & Support

En verder als je flikkering in de helderheid bedoelt, dat komt hopelijk met een update nog. Is al tijden bekend ;) Even zoekfunctie gebruiken, vind je de verschillende klachten. Automatische stand is in ieder geval de boosdoener, en ik heb nog niet de oplossing voorbij zien komen.
Is meer een vraag voordat ik hem koop ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Beavbusi schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:15:
[...]

Is meer een vraag voordat ik hem koop ;)
Sommige dingen vallen niet eens op, tot je er over leest 8)
net zoals met ziektes, als je gaat zoeken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Schijnt te gebeuren bij maximale helderheid alleen, ik heb het nog niet gemerkt.
Gezien het blijkbaar een software issue is denk ik niet dat je garantie kan pakken (hij schommelt dan steeds tussen 95-100% helderheid.

Net als Samsung of Appel ook de software zouden fixen, geen hardware garanties doen voor iets dergelijks.

[ Voor 11% gewijzigd door Suicyder op 31-07-2018 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Hoi mensen, was nog steeds tevreden met mijn op6 tot vanmorgen, maar nu is het volgende overkomen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DDCB5IjQ83i77AFxYWtX0Hyb/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TmpTbe5OahWKda4rlrJpL9Cb/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B6w8aIORlyD7x9RF6LlgxUOt/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YsKujANeVSYDmaBTSe7Dhf2W/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8bSV6HKMEKUWZnvsZ9IRPGAb/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ebFwsqalTNhcJgVOTMZBarhM/medium.jpg

Sfeer impressie van de rest van het toestel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uyTOxAYMSBC8xFn7wQH8MKnp/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yOg46nxh4UdsjsZOtXaBxrCS/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qFYkjYMikKIWfzPXpYkvDAio/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xyfdXx0kLDP7Vsw8Z2GUTNjM/medium.jpg

Ik hoop dat jullie kunnen zien dat behalve het gebroken glas er geen schade aan mijn toestel zit. Ik ging even een kopje koffie halen en kom terug om deze schade te zien. (toestel lag op mijn bureau). Ik vind het erg jammer dat hij kapot is maar voornamelijk omdat ik zeer zuinig ben op mijn toestellen, dit niet mijn eerste glazen toestel is en ik nog nooit eerder een gebroken glazen paneel heb gehad.
Voor de duidelijkheid is is nooit gevallen, maar hij heeft ook een heerlijk dik lederen en vilt bescherming, je kan op de foto's zien dat het frame geen enkele beschadigingen heeft.

90% van de mensen hier zullen zeggen... "tuurlijk je hebt hem gewoon laten vallen" en de kans dat ik hem onder garantie gerepareerd zal krijgen is miniem. Daar gaat het mij ook niet om een gewaarschuwd mens telt voor twee. Ik vind het zeer spijtig, gelukkig is het het achterpaneel --> goedkoop en kan ik het zelf vervangen. Maar dit is 10x klote.
Meer dan 2 jaar een s7 edge gehad zonder ook maar een enige kras en hoop dat de foto's mijn geloofwaardigheid verhogen.

Meer mensen met het zelfde probleem.

Inmiddels bericht verstuurd naar belsimpel (waar de mijne vandaan komt, natuurlijk) ik hoop dat jullie mijn foto's mooi vinden :9 Als iemand een goede plek heeft voor OEM parts: let me know. Misschien moet ik een witte achterkant nemen :)

[ Voor 4% gewijzigd door D0gtag op 31-07-2018 11:47 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaPi36 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:56:
[...]

Ook last van af en toe....lijkt te komen als b.v. het zonlicht wordt geblokkeerd door boomblaadjes en de sensor continue gaat bijstellen met scherm sterkte op de automatische stand....erg irritant maar niet continue. De automatische stand lijkt sowieso wel een afstelling te kunnen gebruiken want soms staat het scherm niet fel genoeg. Was in het begin met de 1+3 hetzelfde euvel
Suicyder schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:18:
[...]

Schijnt te gebeuren bij maximale helderheid alleen, ik heb het nog niet gemerkt.
Gezien het blijkbaar een software issue is denk ik niet dat je garantie kan pakken (hij schommelt dan steeds tussen 95-100% helderheid.

Net als Samsung of Appel ook de software zouden fixen, geen hardware garanties doen voor iets dergelijks.
Is inderdaad een softwareprobleem:Er zal binnenkort wel een update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ndrenth
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-07 20:26
[b]D0gtag schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:11:

Meer mensen met het zelfde probleem.

Inmiddels bericht verstuurd naar belsimpel (waar de mijne vandaan komt, natuurlijk) ik hoop dat jullie mijn foto's mooi vinden :9 Als iemand een goede plek heeft voor OEM parts: let me know. Misschien moet ik een witte achterkant nemen :)
Wow dat is klote! Ik ga dit even volgen, ben benieuwd of er nog meer melders komen. Dit is wel uitzonderlijk, in een youtube filmpje (https://www.youtube.com/watch?v=ES-s9KQrUTY), kan je zien dat ze super goed getest worden. Maar denk niet dat ze testen wat voor strain de volumeknop kan hebben op de rest van de body, dan was mogelijk dit probleem wel aan het licht gekomen.

Ik heb OP6 sinds launch, nadat ik ruim 4 jaar met mijn OP1 heb gedaan :o Laatst haalde ik 'm even uit de bijgeleverde siliconen cover en natuurlijk liet ik 'm vallen... Heel klein krasje, maar eerste kras doet toch altijd eventjes pijn! Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de batterij, dat is ook niet zo moeilijk aangezien m'n OP1 op het laatst zonder screen-on time al binnen no-time op 50% zat. Scherm is echt super goed, eerste OLED scherm.

Heeft er iemand ervaringen met de skins van Dbrand & OP6? Ik wil graag zo'n skin kopen, maar de protectie tegen vallen en echte harde klappen is minimaal. Ben zo bang dat het glas dan breekt.. Krasjes worden wel voorkomen met de skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Ndrenth schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:56:
[...]

Wow dat is klote! Ik ga dit even volgen, ben benieuwd of er nog meer melders komen. Dit is wel uitzonderlijk, in een youtube filmpje (https://www.youtube.com/watch?v=ES-s9KQrUTY), kan je zien dat ze super goed getest worden. Maar denk niet dat ze testen wat voor strain de volumeknop kan hebben op de rest van de body, dan was mogelijk dit probleem wel aan het licht gekomen.

Ik heb OP6 sinds launch, nadat ik ruim 4 jaar met mijn OP1 heb gedaan :o Laatst haalde ik 'm even uit de bijgeleverde siliconen cover en natuurlijk liet ik 'm vallen... Heel klein krasje, maar eerste kras doet toch altijd eventjes pijn! Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de batterij, dat is ook niet zo moeilijk aangezien m'n OP1 op het laatst zonder screen-on time al binnen no-time op 50% zat. Scherm is echt super goed, eerste OLED scherm.

Heeft er iemand ervaringen met de skins van Dbrand & OP6? Ik wil graag zo'n skin kopen, maar de protectie tegen vallen en echte harde klappen is minimaal. Ben zo bang dat het glas dan breekt.. Krasjes worden wel voorkomen met de skin.
Even hier kijken :) wordt genoeg over gerept in dit topic.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ndrenth
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-07 20:26
westergas schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:05:
[...]

Ik heb een Dbrand skin. Erg tevreden over, eenvoudige montage en het lijkt inderdaad net alsof het er in de fabriek is op gezet. Bij mij blijft die skin er ook lekker op zitten omdat ik de midnight black anders amper vast durf te pakken (glad!). Hoesjes doe ik niet aan ;)
En heb je 'm ook al een keer laten vallen met die skin? Ben benieuwd of ie daar een beetje tegen bestand is. Ik neem wel aan dat mocht er een scheurtje onstaan, de skin het juist goed bij elkaar uit en voorkomt dat het verder kan scheuren. Welke kleuren combinatie heb je trouwens?
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:20:
[...]
Even hier kijken :) wordt genoeg over gerept in dit topic.
Thanks!

Wat is jullie ervaring met betrekking tot de fotocamera? Zonder in te zoomen vind ik de kwaliteit best goed, maar zodra je beetje inzoomt verlies je echt superveel kwaliteit, het lijkt wel also je naar een soort aquarel/schilderij aan het kijken bent, als je te ver inzoomt..

De laatste update heeft al veel verbeterd, maar ik hoop dat ze vooral de zoom-in kwaliteit van het beeld ook softwarematig kunnen verbeteren met toekomstige updates.

[ Voor 7% gewijzigd door Ndrenth op 31-07-2018 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 11:39
Ndrenth schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:47:
[...]

En heb je 'm ook al een keer laten vallen met die skin? Ben benieuwd of ie daar een beetje tegen bestand is. Ik neem wel aan dat mocht er een scheurtje onstaan, de skin het juist goed bij elkaar uit en voorkomt dat het verder kan scheuren. Welke kleuren combinatie heb je trouwens?

[...]

Thanks!

Wat is jullie ervaring met betrekking tot de fotocamera? Zonder in te zoomen vind ik de kwaliteit best goed, maar zodra je beetje inzoomt verlies je echt superveel kwaliteit, het lijkt wel also je naar een soort aquarel/schilderij aan het kijken bent, als je te ver inzoomt..

De laatste update heeft al veel verbeterd, maar ik hoop dat ze vooral de zoom-in kwaliteit van het beeld ook softwarematig kunnen verbeteren met toekomstige updates.
Is bij de Oneplus5 ook. (Oneplus5t wss ook?)
Moet je in Raw schieten, dan heb je er geen last van. Komt door de compressie die Oneplus toepast.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31
Vragen over de D-brand skins e.d. horen thuis in [OnePlus 6] Accessoires. Gelieve daar verder te discussiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Over de camera gesproken trouwens, viel me afgelopen vrijdag wat op met betrekking tot de panoramastand. Ik vind die werkelijk waar bedroevend, en dan druk ik mij zacht uit. Mijn S7 was echt geweldig in de panoramastand, maar met de OP6 zitten er op een afstand van 100 meter ong behoorlijke haperingen in het beeld, en zo'n shaky arm heb ik niet. Erg jammer...

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gery
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 15:11
Zo, net ook trotse eigenaar geworden van een OP6.
Groot en redelijk zwaar (incl nylon bumper case) wel, komende van een Galaxy S7... Maar dat zal gewoon wat gewenning vergen neem ik aan?
Alles mooi overgezet met de OnePlus Switch app, ging zeer vlot.
Nu rustig eens bekijken en alles mooi instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Welke is de beste?
P20Pro, LGG7, 1+6 en XZ2
Getest door een gozer die video director en fotograaf is..
Maar ja wel met software 5.1.8 waarschijnlijk. Zie google lens niet.

YouTube: LG G7 vs OnePlus 6 vs Sony Xperia XZ2 vs Huawei P20 Pro: Beste smart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gery
Hebben jullie, bij het nemen van een foto, ook een goed merkbare delay tussen het drukken op de knop en het moment dat de foto effectief gemaakt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Gery schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:53:
Hebben jullie, bij het nemen van een foto, ook een goed merkbare delay tussen het drukken op de knop en het moment dat de foto effectief gemaakt wordt?
Alleen bij portrait mode, maar dat heeft met de nabewerking te maken (ofwel de nep 'bokeh' (hipsterwoord van het jaar))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gery
Hmm, vreemd. Bij mij is het in de gewone automatische fotostand merkbaar.
Op mijn Galaxy S7 was het redelijk instant. Nu is het niet dat er een lag van 3 seconden is ofzo. Maar de delay is wel duidelijk merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Gery schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:59:
Hmm, vreemd. Bij mij is het in de gewone automatische fotostand merkbaar.
Op mijn Galaxy S7 was het redelijk instant. Nu is het niet dat er een lag van 3 seconden is ofzo. Maar de delay is wel duidelijk merkbaar.
Lijkt het toestel nog na te focussen? Ik heb namelijk wel de neiging zelf het focuspunt te selecteren op het scherm alvorens ik daadwerkelijk een foto maak. Zelden volledig point&click.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gery
Suicyder schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:01:
[...]

Lijkt het toestel nog na te focussen? Ik heb namelijk wel de neiging zelf het focuspunt te selecteren op het scherm alvorens ik daadwerkelijk een foto maak. Zelden volledig point&click.
Neen. Ook als ik zelf focus merk ik het.
Moet er wel bij zeggen dat het binnenshuis is, ben nog niet buiten geweest met het toestel.
Misschien omdat er minder licht is in de ruimte? Straks wat verder uittesten, na het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 14:41
Gery schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:03:
[...]

Neen. Ook als ik zelf focus merk ik het.
Moet er wel bij zeggen dat het binnenshuis is, ben nog niet buiten geweest met het toestel.
Misschien omdat er minder licht is in de ruimte? Straks wat verder uittesten, na het werk.
Ik merk het totaal niet, net getest op bewegend beeld op tv, in schemering binnenhuis. Ik krijg hetzelfde als ik in de preview zie als ik klik. Heb je de nieuwste update erop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gery
vinest schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 22:41:
[...]

Ik merk het totaal niet, net getest op bewegend beeld op tv, in schemering binnenhuis. Ik krijg hetzelfde als ik in de preview zie als ik klik. Heb je de nieuwste update erop staan?
Ja ik heb 5.1.9 er opgezet nadat ik hem uit de doos heb gehaald gevolgd door het clearen van de cache.
Het is een fractie van een seconde. Ik klik op de knop, haal mijn duim er vanaf en dan wordt de foto gemaakt.
Maar misschien ben ik aan het muggenziften hé. Maar het verschil viel me op in vergelijking met mijn oude S7.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 22:57

gday

TENACIOUS D TIME!!!

sderooij schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:29:
[...]

Ik kom van een iPhone 7 plus af, en moet zeggen dat de op6 even goede al niet iets betere foto's aflevert.

Een iPhone x vergelijkinf gemaakt op kantoor vd week; 80% van de collega's vond de op6 iets beter _/-\o_
Ik gebruik nu dagelijks m’n iPhone X én m’n OnePlus 6 naast elkaar (vanwege app development). Ik vind de iPhone X toch wel sterker hoor. Natuurlijk neemt de OnePlus 6 ook mooie foto’s, en in sommige situaties zal ie een mooiere foto nemen dan de iPhone X, maar die laatste vind ik constanter. Oftewel, ik weet van tevoren enigszins hoe de foto gaat worden. Dat mis ik wel bij de OnePlus 6. :)

[ Voor 3% gewijzigd door gday op 01-08-2018 09:21 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Kost ook het dubbele he...

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Klopt, maar dat betekent niet dat foto's automatisch beter zijn? Anders is een Vtech speelgoedcamera van 5 tientjes nog veel beter, want ja ... kost maar 1/10e van een OnePlus 6! ;)

[ Voor 33% gewijzigd door gday op 01-08-2018 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-10 13:32
gday schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:59:
[...]

Klopt, maar dat betekent niet dat foto's automatisch beter zijn? Anders is een Vtech speelgoedcamera van 5 tientjes nog veel beter, want ja ... kost maar 1/10e van een OnePlus 6! ;)
Dit is dus exact wat hij niet bedoelde...

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

bjvdven schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:01:
[...]

Dit is dus exact wat hij niet bedoelde...
Wat bedoelt ie dan? Als je de kwaliteit van foto's vergelijkt, vergelijk je de kwaliteit van foto's, toch? Als je de prijs mee laat wegen vergelijk je de prijs-kwaliteitverhouding. En dat is iets heel anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-10 13:32
gday schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:03:
[...]

Wat bedoelt ie dan? Als je de kwaliteit van foto's vergelijkt, vergelijk je de kwaliteit van foto's, toch? Als je de prijs mee laat wegen vergelijk je de prijs-kwaliteitverhouding. En dat is iets heel anders.
Als ik jouw methodiek moet volgen kan ik ook het volgende zeggen:

"Ja heel raar dit, maar mijn Rolls Royce is toch echt veel comfortabeler dan mijn mercedes."

"Ja maar hij kost ook het dubbele"

"Nou als je het zo brengt is mijn bolderkar dus eigenlijk nóg beter! Die rolt ook en kost maar 50 euro!"

Waar @Sanderrr op doelde was dat je er toch enigszins van uit mag gaan dat de iX betere foto's maakt dan een Low budget premium device als de OP6.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

gday schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:03:
[...]

DxOmark test

97 punten Apple iPhone X €1000 en meer
96 punten OnePlus 6 €519 - 569

voor 1 punt verschil in test, misschien met 5.1.8 getest, betaal je dubbele.. Dat bedoelen ze denk ik
Zie dat ze 5.1.9 gebruikt hebben

En als je voor foto kwaliteit gaat...

109 Huawei P20 Pro
103 HTC U12+
102 Huawei P20
99 Samsung Galaxy S9 Plus
99 Xiaomi Mi 8
98 Google Pixel 2
97 Apple iPhone X
97 Huawei Mate 10 Pro
97 Xiaomi Mi MIX 2S
96 OnePlus 6
94 Apple iPhone 8 Plus
94 Samsung Galaxy Note 8
92 Apple iPhone 8

[ Voor 26% gewijzigd door mucuracat op 01-08-2018 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Ik bedoelde idd dat de iPhoneX zeker iets betere foto's maakt, maar dat mag je voor het dubbele aan prijs misschien ook wel een beetje verwachten he.

De OP6 maakt goede foto's en is qua prijs/kwaliteit echt een hele goede deal. Als je dan toch de fotokwaliteit gaat vergelijken, doe dat dan met een toestel in dezelfde prijsklasse.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

bjvdven schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:10:
[...]

Als ik jouw methodiek moet volgen kan ik ook het volgende zeggen:

"Ja heel raar dit, maar mijn Rolls Royce is toch echt veel comfortabeler dan mijn mercedes."

"Nou als je het zo brengt is mijn bolderkar dus eigenlijk nóg beter! Die rolt ook en kost maar 50 euro!"

Waar @Sanderrr op doelde was dat je er toch enigszins van uit mag gaan dat de iX betere foto's maakt dan een Low budget premium device als de OP6.
Je laat het begin van de 'discussie' weg. Als je het goed wilt vergelijken doe je het zo:
"80% van mijn collega's vindt mijn Mercedes comfortabeler dan een Rolls Royce!"

"Nou, mijn Rolls Royce is toch echt veel comfortabeler dan mijn mercedes."

Als iemand beweert dat z'n Mercedes comfortabeler rijdt dan een Rolls Royce (en dus niet dat de Mercedes een beter prijs-kwaliteitsverhouding heeft), dan mag ik toch zeker wel zeggen dat ik het daar niet mee eens ben?! Voor de duidelijkheid: ik was niet degene die over een vergelijking met een iPhone X begon, hè.
Sanderrr schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:43:
Ik bedoelde idd dat de iPhoneX zeker iets betere foto's maakt, maar dat mag je voor het dubbele aan prijs misschien ook wel een beetje verwachten he.

De OP6 maakt goede foto's en is qua prijs/kwaliteit echt een hele goede deal. Als je dan toch de fotokwaliteit gaat vergelijken, doe dat dan met een toestel in dezelfde prijsklasse.
Ho ho. Ik was dus niet degene die de vergelijking maakt. Iemand anders maakt de vergelijking waarbij hij concludeert dat 80% van z'n collega's foto's van de OP6 mooier vindt, en ik reageer daarop door te zeggen dat ik zelf de voorkeur geef aan foto's van de iPhone X.
mucuracat schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:12:
[...]

DxOmark test

97 punten Apple iPhone X €1000 en meer
96 punten OnePlus 6 €519 - 569

voor 1 punt verschil in test, misschien met 5.1.8 getest, betaal je dubbele.. Dat bedoelen ze denk ik
Zie dat ze 5.1.9 gebruikt hebben

En als je voor foto kwaliteit gaat...

109 Huawei P20 Pro
103 HTC U12+
102 Huawei P20
99 Samsung Galaxy S9 Plus
99 Xiaomi Mi 8
98 Google Pixel 2
97 Apple iPhone X
97 Huawei Mate 10 Pro
97 Xiaomi Mi MIX 2S
96 OnePlus 6
94 Apple iPhone 8 Plus
94 Samsung Galaxy Note 8
92 Apple iPhone 8
DXMark-scores zeggen op zich niet heel erg veel. Zie de uitleg van MKBHD.

[ Voor 4% gewijzigd door gday op 01-08-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

gday schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:21:

[...]

DXMark-scores zeggen op zich niet heel erg veel. Zie de uitleg van MKBHD.
Meer vertrouwen in jouw ogen dan _/-\o_ :P :9

Als je foto's niet naast elkaar zet, zie je niet welke telefoon het gemaakt heeft

[ Voor 12% gewijzigd door mucuracat op 01-08-2018 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

mucuracat schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:25:
[...]

Meer vertrouwen in jouw ogen dan _/-\o_ :P :9

Als je foto's niet naast elkaar zet, zie je niet welke telefoon het gemaakt heeft
Soms wel, soms niet. Bij de portretstand kan ik duidelijk het verschil zien tussen de OnePlus 6 en de iPhone X. Maar goed, dat soort foto's maak ik sowieso liever met mijn DSLR.

Maar goed, ik ben duidelijk in het vaarwater van een stel fanboys beland. Dat was me niet duidelijk van dit topic op voorhand, maar dan heeft dit topic voor mij verder geen nut. I'm out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

gday schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:30:
[...]

Soms wel, soms niet. Bij de portretstand kan ik duidelijk het verschil zien tussen de OnePlus 6 en de iPhone X. Maar goed, dat soort foto's maak ik sowieso liever met mijn DSLR.

Maar goed, ik ben duidelijk in het vaarwater van een stel fanboys beland. Dat was me niet duidelijk van dit topic op voorhand, maar dan heeft dit topic voor mij verder geen nut. I'm out!
Nee, gaat niet over fanboy :)
Soms moet je naar prijs ook kijken. Zoals je zegt... DSLR is beter :)
En ik mis mijn LG G6 al met wat betreft fisheye lens met 2de camera.

Oneplus 6 maakt redelijk goede foto's voor een smartphone. Zat erg te twijfelen tussen P20Pro, maar voor 1+6 gegaan ivm minder bloatware en mooie prijs met hardware die er in zit.

En ben anti Apple :) .Krijg uitslag van :*)

Pagina: 1 ... 30 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!