Hoe bedoel je iets soepeler?DarkSide schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:44:
Had gestures ook aangezet om even " te kijken" op de OP3 had ik ook geen OSB.
Alles via de capacitive knoppen. Dus meer Screen real estate.
Op de 6 vond ik het zonde om een groter scherm te krijgen en daarvoor weer OSB terug te krijgen.
De Gestures werken goed. Al mogen ze iets soepeler werken.
Voorlopig ga ik niet meer terug naar OSB.
De osb reageren iets sneller.
Het is voornamelijk even wennen aan multi tasken. Dat je even moet "pauzeren" zeg maar.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ah op die manier, ja die duurt wat langer. En natuurlijk mis je met gestures ook de voor velen onbekende optie om te dubbeltappen op de multitask-knop om te switchen tussen je twee meest recente apps.DarkSide schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:00:
[...]
De osb reageren iets sneller.
Het is voornamelijk even wennen aan multi tasken. Dat je even moet "pauzeren" zeg maar.
Die idd ook. Misschien dat Nova hier nog iets mee kan.tuk2008 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:02:
[...]
Ah op die manier, ja die duurt wat langer. En natuurlijk mis je met gestures ook de voor velen onbekende optie om te dubbeltappen op de multitask-knop om te switchen tussen je twee meest recente apps.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Gaat een beetje offtopicOssi schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:12:
[...]
Over zonnebrillen gesproken.. Ik heb een polariserende zonnebril. Als ik de OPO horizontaal hou, dan wordt het scherm zwart door de bril. Heb jij dat ook met jouw bril bij de OPO? Zo ja, heb je dat dan ook bij de OP6?
Volgens mij maakt het niet uit welke telefoon je bekijkt als je een gepolariseerde zonnebril op hebt. Toen ik vorig jaar op zoek was naar een nieuwe zonnebril, kwam ik deze video tegen die aangeeft hoe je kan zien of een bril gepolariseerd is of niet
Geen netwerkverbinding alleen noodoproepen zegt mijn auto zodra hij met mijn OP6 connect.
Overigens is die verbinding gewoon goed want mijn bellijst synchroniseert, mijn contacten ook, ik kan media streamen via BT over de speakers van mijn auto, en ik kan ook nog gewoon bellen.
Het is dus alleen de melding die soms even verdwijnt, dan staat er zoals het hoort “ Tele2, Oneplus 6” en daarna is er weer de melding Alleen noodoproep (terwijl hij het gewoon doet) . Die melding komt NIET op de OP6 maar in de display van mijn auto (Een Volvo )
Iemand een idee of ik een BT codec kan veranderen ofzo? Want in de OP settings zie ik niet wat ik nog zou kunnen proberen.
Overigens is die verbinding gewoon goed want mijn bellijst synchroniseert, mijn contacten ook, ik kan media streamen via BT over de speakers van mijn auto, en ik kan ook nog gewoon bellen.
Het is dus alleen de melding die soms even verdwijnt, dan staat er zoals het hoort “ Tele2, Oneplus 6” en daarna is er weer de melding Alleen noodoproep (terwijl hij het gewoon doet) . Die melding komt NIET op de OP6 maar in de display van mijn auto (Een Volvo )
Iemand een idee of ik een BT codec kan veranderen ofzo? Want in de OP settings zie ik niet wat ik nog zou kunnen proberen.
Dat maakt dus wel degelijk uit, maar voor de OP6 is het dus geen issue begrijp ikprorobbert schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:07:
[...]
Gaat een beetje offtopic
Volgens mij maakt het niet uit welke telefoon je bekijkt als je een gepolariseerde zonnebril op hebt. Toen ik vorig jaar op zoek was naar een nieuwe zonnebril, kwam ik deze video tegen die aangeeft hoe je kan zien of een bril gepolariseerd is of niet
[video]
Zie: YouTube: Polarized glasses with IPS LCD screens
Nee, nova werkt niet in-app.DarkSide schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:04:
Die idd ook. Misschien dat Nova hier nog iets mee kan.
Nickname does not reflect reality
Hmmm. Idd.
Anyway. Nog steeds blij met de OP6.
Dit weekend maar wat foto's en video's maken.
Waar ik nu net tegen aanloop met installeren, ik kan bij de Play store niet uitzetten dat er automatisch snelkoppelingen worden geplaatst op het thuisscherm, de optie ontbreekt gewoon finaal in het instellingenscherm... iemand die dit ook heeft? Ik vind dit best uniek namelijk..
Mijn reviews al gezien?
Optie zit verstopt, homescreen lang ingedrukt houden en dan instellingen.PeacekeeperNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:24:
Waar ik nu net tegen aanloop met installeren, ik kan bij de Play store niet uitzetten dat er automatisch snelkoppelingen worden geplaatst op het thuisscherm, de optie ontbreekt gewoon finaal in het instellingenscherm... iemand die dit ook heeft? Ik vind dit best uniek namelijk..
Zojuist gevonden, thanks! hahaDaimen schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:30:
[...]
Optie zit verstopt, homescreen lang ingedrukt houden en dan instellingen.

Mijn reviews al gezien?
Hoe zit het met de beeldverhouding van 19:9 in combinatie met Netflix, Videoland etc.? Bij Youtube weet ik dat er een mogelijkheid is om het beeld te croppen, maar kan dit ook bij de hiervoorgenoemde apps? Ben wel benieuwd of er echt grote zwarte balken te zien zijn bij het kijken van series en films. Iemand die hier iets over kan zeggen of screenshot kan delen?
Verwijderd
Toevallig paar mensen die de temperatuur van hun GSM even willen delen ter vergelijking?
Momenteel 33°C (geen apps draaiend, al een hele tijd niets geopend). Is binnenshuis en redelijk koel hier.
Schommelt meestal tussen 33°C - 35°C (in 'rust'), in gekoelde ruimte (geen invloed van huidige temps buiten)
Bij opladen gaat hij tot 42°C en dan zakt hij terug vanaf de dash charge cap stopt (75% ish?)
Oplader zelf gaat makkelijk dicht bij 48°C (dit zou blijkbaar normaal zijn)
Bij licht gebruik van 1 app voor +/- 10min. (vb internet / insta / reddit ) schommelt die rond 35°C - 38°C
5 minuten youtube in de auto 38,7°C
Bij testen met 3DMark ging hij makkelijk naar 46°C
Toch redelijk veel dat de GSM warm aanvoelt -- vooral bovenaan de GSM
Geen idee hoe dit is in vergelijking met andere OP6 en andere flagships S9, Iphone X, etc.
Als ik zo rond zoek blijven sommigen hun OP6 altijd even koel (zelf bij opladen), en een redelijk constante onder de 30°C of soms erboven...
Momenteel 33°C (geen apps draaiend, al een hele tijd niets geopend). Is binnenshuis en redelijk koel hier.
Schommelt meestal tussen 33°C - 35°C (in 'rust'), in gekoelde ruimte (geen invloed van huidige temps buiten)
Bij opladen gaat hij tot 42°C en dan zakt hij terug vanaf de dash charge cap stopt (75% ish?)
Bij licht gebruik van 1 app voor +/- 10min. (vb internet / insta / reddit ) schommelt die rond 35°C - 38°C
Geen idee hoe dit is in vergelijking met andere OP6 en andere flagships S9, Iphone X, etc.
Als ik zo rond zoek blijven sommigen hun OP6 altijd even koel (zelf bij opladen), en een redelijk constante onder de 30°C of soms erboven...
Ik heb vergelijkbare temperaturen, volgens mij niks om je zorgen over te maken.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:00:
Toevallig paar mensen die de temperatuur van hun GSM even willen delen ter vergelijking?
Dit is niets bijzonders of iets wat extreem hoog is. Helemaal met deze buitentemperatuur! Ik heb net zo'n 45 min gefilmd op 1080p60fps - toen was de OP toch wel relatief warm, maar dan mag het ook vind ik.CryRaven schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:14:
[...]
Ik heb vergelijkbare temperaturen, volgens mij niks om je zorgen over te maken.
Maandag avond de OnePlus 6 besteld bij de OnePlus website, vandaag al geleverd. Erg snel.Step-han schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:44:
[...]
Even een vervolg hierop. Contact gehad met de klantenservice van Belsimpel. Zij gaven aan dat ik het toestel moest opsturen en dat er dan naar ''gekeken'' wordt. Dat wil ik niet, het toestel is met een kapotte camera geleverd, ik wil hem direct omruilen voor een goed exemplaar. Bij de Belsimpel winkel in Zwolle geweest, daar kunnen ze er ook niets aan doen. Wat mij is aangeboden is dat als er weer een voorraad beschikbaar is dat ik het toestel opstuur naar Belsimpel en dan er bij ontvangst een nieuwe wordt opgestuurd. Zit ik nog een aantal dagen zonder telefoon. Voorgesteld om het toestel dan naar Zwolle te laten sturen zodat daar direct kan worden omgewisseld, dit was helaas niet mogelijk.
Tot zo ver de ''klantenservice'' van Belsimpel.
Heb nu mijn toestel geannuleerd bij Belsimpel en eentje besteld via de OnePlus site. Die komt woensdag
of donderdag binnen zoals het er nu voor staat, dan gaat mijn huidige OP6 retour naar Belsimpel. Dit stelde overigens de medewerker van Belsimpel Zwolle voor, hij kan er ook niet aan doen maar dacht wel mee.
Dit exemplaar is wel goed, de camera functioneert naar behoren. Ik was al blij met de OP6, nu helemaal. Mijn eerste exemplaar gaat retour naar Belsimpel.

Netflix kan hetzelfde als YouTube met dat scalen+croppen. Videoland heb ik niet. Verschilt per app!JeffreyDG schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:44:
Hoe zit het met de beeldverhouding van 19:9 in combinatie met Netflix, Videoland etc.? Bij Youtube weet ik dat er een mogelijkheid is om het beeld te croppen, maar kan dit ook bij de hiervoorgenoemde apps? Ben wel benieuwd of er echt grote zwarte balken te zien zijn bij het kijken van series en films. Iemand die hier iets over kan zeggen of screenshot kan delen?
Ah netjes, dan ben ik dik tevreden. Thanks!tuk2008 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:13:
[...]
Netflix kan hetzelfde als YouTube met dat scalen+croppen. Videoland heb ik niet. Verschilt per app!
Vanmiddag een mail gekregen van OnePlus met daarin een code voor een gratis case bij aankoop van de OP6, verlaat cadeautje van het bijwonen van 1 van de eurotour events (dat sowieso al de moeite was).
Leuk extraatje!
Leuk extraatje!
Mijn ervaringen switchend van Oneplus 3 naar Oneplus 6:
+ Facelock, vingerprintscanner werken erg fijn.
- Speakers van Oneplus 6 zijn toch wat van mindere kwaliteit.
- Slider voelt niet helemaal fijn aan om te schuiven.
+ Lekker groot scherm.
Al met al een heel fijn toestel en kan nu al niet meer terug naar de oneplus 3
+ Facelock, vingerprintscanner werken erg fijn.
- Speakers van Oneplus 6 zijn toch wat van mindere kwaliteit.
- Slider voelt niet helemaal fijn aan om te schuiven.
+ Lekker groot scherm.
Al met al een heel fijn toestel en kan nu al niet meer terug naar de oneplus 3
Welke lay-out is dat? En hoe krijg jij je pictogrammen zo kleinStep-han schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:08:
[...]
Maandag avond de OnePlus 6 besteld bij de OnePlus website, vandaag al geleverd. Erg snel.
Dit exemplaar is wel goed, de camera functioneert naar behoren. Ik was al blij met de OP6, nu helemaal. Mijn eerste exemplaar gaat retour naar Belsimpel.
[afbeelding]
Ik had er met de OPO idd heel veel last van in Landscape modus. Heb het net even met de 6 getest. In Landscape is het allemaal goed zichtbaar in portrait wordt het nog wel een stukje donkerder, maar niet zoveel als bij de OPOOssi schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:15:
[...]
Dat maakt dus wel degelijk uit, maar voor de OP6 is het dus geen issue begrijp ik
Dit amoled heeft ook een polarisatie filter maar niet omdat het een vereiste is maar om contrast te behouden/verbeteren. Het voordeel is dat het bij amoled onder een hoek van 45 graden is gedaan... hoezo een voordeel denk je... je kijkt of 0 of 90 graden naar je scherm (staand of liggend) en daarbij doet hij niks. kantel je het scherm -45 of + 135 graden zie je dat het scherm zwart is. In de praktijk is dit compleet geen probleem. (180 graden staat hij op zijn kop of identiek aan 0 graden)Ossi schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:15:
[...]
Dat maakt dus wel degelijk uit, maar voor de OP6 is het dus geen issue begrijp ik

Ik heb letterlijk van mijn camera scherm foto's genomen, zo moe ben ik nu
Vergeten bij te zetten: LCD vergelijking (monitor in dit geval)

[ Voor 9% gewijzigd door D0gtag op 30-05-2018 20:56 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Hmm wat raar. Ik heb het toestel sinds vorige week woensdag en het lijkt er op dat de face unlock met de dag met 0.1s trager word. Dus ben gemiddeld nu 1.5 tot 2 seconden bezig met face unlock. Meer mensen die dit hebben?
SInds vandaag ook de trotse bezitter van deze telefoon!
Maar... Ik word direct alweer gek. Net als bij mijn OP3 krijg ik wéér die stomme pop-up notificaties van Whatsapp en andere apps. Die pop-downs bovenin het scherm dus, die óveral overheen komen.
Bij mijn OP3 kwam ik er niet van af. Voordat ik nu weer alles ga doorspitten: Hoe kom ik voor álle apps van die stomme peek / pop-up berichten af?
Ik wil dus wél de notificatie in de statusbalk en de led behouden!
Maar... Ik word direct alweer gek. Net als bij mijn OP3 krijg ik wéér die stomme pop-up notificaties van Whatsapp en andere apps. Die pop-downs bovenin het scherm dus, die óveral overheen komen.
Bij mijn OP3 kwam ik er niet van af. Voordat ik nu weer alles ga doorspitten: Hoe kom ik voor álle apps van die stomme peek / pop-up berichten af?
Heb hem nu 2 dagen en ben tot zover zeer tevreden!!
Retesnel, mooi scherm.
Enige wat me tot nu toe is opgevallen is dat het geluid via de jack niet heel hard is.
Oh en ook tevreden over de batterij:
https://pasteboard.co/HnC3z5k.jpg
Retesnel, mooi scherm.
Enige wat me tot nu toe is opgevallen is dat het geluid via de jack niet heel hard is.
Whatsapp > settings > notifications > pop-up bij message notifications en group notificationsNyarlathotep schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:01:
Die twee staan al sinds jaar en dag uit. Dat is 'm dus niet helaas.christianald schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:05:
[...]
Whatsapp > settings > notifications > pop-up bij message notifications en group notifications
Sterker nog: Ook hier merk ik weer dat de individuele app settings keihard worden terug gezet.
OK, dit wordt dus een custom rom
[ Voor 19% gewijzigd door Nyarlathotep op 30-05-2018 21:09 ]
Lang klikken op de notificatie - all categories - en dan de importance van group notifications en message notifications van urgent naar high zettenNyarlathotep schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:06:
[...]
Die twee staan al sinds jaar en dag uit. Dat is 'm dus niet helaas.
Sterker nog: Ook hier merk ik weer dat de individuele app settings keihard worden terug gezet.
OK, dit wordt dus een custom rom
Kleine pictogrammen is denk ik Nova launcher.Reeker schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:36:
[...]
Welke lay-out is dat? En hoe krijg jij je pictogrammen zo klein
Bij mij gaat die zelfs op 360p... Op mn OPO nooit problemen mee gehad, direct 1080p. Iemand enig idee hoe dit kan, wellicht YouTube app nog niet klaar voor de OP6?
Ik wil ook heel graag 1080P gebruiken op 4g. Het lijkt erop dat als je de video instelt op automatisch dat hij dan voortaan 1080P kiest.Daimen schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:47:
[...]
Bij mij gaat die zelfs op 360p... Op mn OPO nooit problemen mee gehad, direct 1080p. Iemand enig idee hoe dit kan, wellicht YouTube app nog niet klaar voor de OP6?
Niks geen problemen mee misschien even opnieuw instellen?polopolo150 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:53:
Hmm wat raar. Ik heb het toestel sinds vorige week woensdag en het lijkt er op dat de face unlock met de dag met 0.1s trager word. Dus ben gemiddeld nu 1.5 tot 2 seconden bezig met face unlock. Meer mensen die dit hebben?
Mijn a3 weet het ook niet helemaal meer met de OP6. Hij geeft geen batterij en netwerkstatus weer maar verder werkt alles gewoon (bellen, contacten, call log, muziek). Dacht dat het aan de auto lag...RayDelft schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:13:
Geen netwerkverbinding alleen noodoproepen zegt mijn auto zodra hij met mijn OP6 connect.
\_Specs_/
Ik heb een bug met instagram. en ook 1 met Snapchat. Als ik stories bekijk op Instagram van anderen valt de tekst van het scherm af.
Bij Snapchat, als ik een snap maak en deze doorstuur naar een ander is de foto niet op volledig scherm te zien. Althans dit was bij iPhone zo.
Iemand meer die dit heeft ondervonden?
Bij Snapchat, als ik een snap maak en deze doorstuur naar een ander is de foto niet op volledig scherm te zien. Althans dit was bij iPhone zo.
De 3 krijgt een iets hogere score. Maar echt veel verschil vind ik er niet tussen zitten.Laguna schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:30:
@DarkSide Heb je de speaker van de OP3 nog kunnen vergelijken met die van de OP6? Qua volume en kwaliteit?
Muziek luisteren is niet echt geschikt voor beide telefoons, vindt ik.
Maar conferance calls gaat prima. En een filmpje kijken alsmede netflix of yt etc ook.
Zou me er zelf niet van weerhouden om niet de 6 te nemen.
Ik gebruik zelf deze apps en heb geen problemen ermee.rwbk schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 23:13:
Ik heb een bug met instagram. en ook 1 met Snapchat. Als ik stories bekijk op Instagram van anderen valt de tekst van het scherm af.
Even Googlen op Oneplus 6 instagram stories? Of zoeken in dit topic?rwbk schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 23:13:
Ik heb dat zelfde probleem met IG stories, maar ik ga er vanuit dat dat komt door de 18:9 ratio van het scherm.
Ik ga even googlen naar een oplossing.
Ik ga even googlen naar een oplossing.
Op het OP forum zijn er verschillende threads over. Misschien daar ook even melden dan pakken ze het misschien op.ZiegoM schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:03:
[...]
Mijn a3 weet het ook niet helemaal meer met de OP6. Hij geeft geen batterij en netwerkstatus weer maar verder werkt alles gewoon (bellen, contacten, call log, muziek). Dacht dat het aan de auto lag...
Misschien provider er iets mee te maken? Ik heb tele2.
Ik heb het niet maar ik heb wel een waarschijnlijke verklaring, je hebt in de zon gezeten, je bent iets boller door dit absurde weer (niet specifiek jij maar wij allemaal, daarbij weet ik jou lichaams vet gehalte niet en zullen dikkere mensen iets meer uitzetten) etc. Heb je al geprobeerd je face te wissen en opnieuw in te stellen. Doet hij het dan weer gewoon snel?polopolo150 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:53:
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
@RayDelft & @ZiegoM Ik dacht in eerste instantie ook dat het aan mijn auto lag, want met dit warme weer ging hij helemaal flippen en kon ik hem niet eens pairen omdat het systeem vaag deed. Veranderde ineens naar het Duits of begreep gewoon mijn commando's niet.. Hoe dan ook gisteren was het koeler en kon ik hem pairen maar heb 3 x gebeld en 2x verbrak hij de verbinding spontaan na 10 sec -(bt verbinding, niet gsm). Dus het werkt nog niet helemaal 100% heb ik het vermoeden. Maar ik lees meer problemen met Honda systemen en oneplus telefoons.ZiegoM schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:03:
[...]
Mijn a3 weet het ook niet helemaal meer met de OP6. Hij geeft geen batterij en netwerkstatus weer maar verder werkt alles gewoon (bellen, contacten, call log, muziek). Dacht dat het aan de auto lag...
offtopic:
Oeps.. excuses voor dubble post
Oeps.. excuses voor dubble post
Weet niet of het al genoemd is, maar als ik YouTube aan heb in split screen en naar m'n home screen ga dan blijft YouTube doorspelen. Vind ik zelf erg handig, maar zal wel een bug zijn.
Bedoel je PiP?paragon schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:03:
Weet niet of het al genoemd is, maar als ik YouTube aan heb in split screen en naar m'n home screen ga dan blijft YouTube doorspelen. Vind ik zelf erg handig, maar zal wel een bug zijn.
Vanaf 8.1 wordt dit ondersteund geloof ik voor YT en Netflix.
Is grappig maar het is wel een klein schermpje
Ik heb de DPI aangepast. Deze staat bij mij nu op 350.Reeker schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:36:
[...]
Welke lay-out is dat? En hoe krijg jij je pictogrammen zo klein
Pictogrammen zijn ook verkleind in de Nova Launcher.
En onder andere Google Maps nog, je kunt het ook iets groter maken nog trouwens.DarkSide schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:44:
Bedoel je PiP?
Vanaf 8.1 wordt dit ondersteund geloof ik voor YT en Netflix.
Is grappig maar het is wel een klein schermpje
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De laatste twee dagen draint mijn telefoon ineens.
Ik had vannacht mijn telefoon aan de lader. Ergens vannacht wakker geworden en de volle telefoon eruit gehaald (nog steeds op flightmodus). Werd wakker, paar minuten op mijn telefoon gespeeld en nu al 84%. Dit lijkt mij niet goed als dit nu al zo rap gaat... wat een teleurstelling weer. De eerste dagen totaal geen last van gehad.
Ik had vannacht mijn telefoon aan de lader. Ergens vannacht wakker geworden en de volle telefoon eruit gehaald (nog steeds op flightmodus). Werd wakker, paar minuten op mijn telefoon gespeeld en nu al 84%. Dit lijkt mij niet goed als dit nu al zo rap gaat... wat een teleurstelling weer. De eerste dagen totaal geen last van gehad.

Wel blij dat er standaard een screen protector op zat, nu al een flink krasje op m'n scherm, geen idee hoe dat ding er komt

PSA: On OP 6 (and presumably most OP models) Setting wallpaper for home screen and lock screen separately increases unlock speed for both face and fingerprintpolopolo150 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:53:
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
GCam port Alpha;
https://forum.xda-develop...ogle-camera-port-t3797544
Interessant om te blijven volgen!
https://forum.xda-develop...ogle-camera-port-t3797544
Interessant om te blijven volgen!
Mijn OnePlus komt vanmiddag binnen.
Normaal nooit een hoesje gebruikt, maar dit keer misschien toch maar wel gebruiken. Iemand nog een idee qua hoesjes op ebay ofzo?
Kom van de OPO, wil mijn huidige telefoon toch beveiligen met vingerafdruk of gezichtsscan. Vingerafdruk lijkt me handiger, wat denken jullie?
Normaal nooit een hoesje gebruikt, maar dit keer misschien toch maar wel gebruiken. Iemand nog een idee qua hoesjes op ebay ofzo?
Kom van de OPO, wil mijn huidige telefoon toch beveiligen met vingerafdruk of gezichtsscan. Vingerafdruk lijkt me handiger, wat denken jullie?
我的名字是Mirno
[OnePlus 6] Accessoiresmirno schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:52:
Mijn OnePlus komt vanmiddag binnen.
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Ik gebruik hiervoor de app: https://play.google.com/s...s?id=com.koo.lightmanager. Werkt prima bij mij. Weet wel dat er toen wat rare complicaties waren, zonder dat ik die app gebruikte. Toen loste ik dat op door meldingsgeluid uit te zetten in WhatsApp (heb dat sowieso uitstaan, dus dat scheelt). In WhatsApp zelf ook gewoon op groen gezet.Louwke schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:51:
Tuurlijk een paar kleine issues gehad, maar niets waar ik niet mee kan leven. Bv de melding led van Whatsapp ingesteld op groen echter blijft hij Wit bijvoorbeeld. Geen idee waar ik dat fout doe
Als je het bij beide telefoons hebt en anderen hier hebben er geen last van, dan zou ik toch eens naar je gebruikersgedrag kijken in plaats van naar OnePlus te wijzenNyarlathotep schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:01:
Daar valt nog wel het een en ander te verbeterenchristianald schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:04:
Heb hem nu 2 dagen en ben tot zover zeer tevreden!!![]()
Retesnel, mooi scherm.
- Instellingen > "Locatie" > bolletjes rechtsboven > "Scannen" > "Wi-Fi scannen en Bluetooth-scannen" uitzetten
- Instellingen > "Wifi" > tandwiel > "Scannen altijd beschikbaar" uitschakelen
- Instellingen > "Apps" > "Google Play Services" > "Opslagruimte" > "Ruimte beheren" > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data)
- Recovery > "English" > "Wipe data and cache" > "wipe cache" > "ok"
Daimen schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:47:
Neuh, ik heb dat probleem ook op m'n 3. Geen idee waar het aan ligt. Haal thuis draadloos gewoon 200Mb/s en moet elke keer weer op 1080p tikken..polopolo150 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:50:
Ik wil ook heel graag 1080P gebruiken op 4g. Het lijkt erop dat als je de video instelt op automatisch dat hij dan voortaan 1080P kiest.

Cache enzo al gecleared? Zie ook wat ik hierboven zei (als tip).crimedevil schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:13:
De laatste twee dagen draint mijn telefoon ineens.
[afbeelding]
[ Voor 42% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-05-2018 11:10 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
[quote]Anonymoussaurus schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:59:
Ik ga het proberen..Dank. Veel stond al uit en ik had dit dus tot gisteren nog niet. Eerste dagen ging de telefoon echt uren mee. 14% in flightmodus lijkt mij gewoon heel veel.
Ik ga het proberen..Dank. Veel stond al uit en ik had dit dus tot gisteren nog niet. Eerste dagen ging de telefoon echt uren mee. 14% in flightmodus lijkt mij gewoon heel veel.
Ja, ik snap je opmerking wel. Ik denk dat ik door de jaren heen gewoon niet meer het Tweakers geduld heb dat ik vroeger had.Anonymoussaurus schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:59:
[...]
Als je het bij beide telefoons hebt en anderen hier hebben er geen last van, dan zou ik toch eens naar je gebruikersgedrag kijken in plaats van naar OnePlus te wijzen. Niet lullig bedoeld ofzo hè. Misschien kan het zijn dat je een third-party app gebruikt. Al eerder in het verleden eens een schone installatie gedaan en alleen WhatsApp geïnstalleerd + die instellingen veranderd?
Overigens als je Google'd op dit issue kom je veel mensen tegen die hetzelfde hebben.
Ik heb nu de priority op 'high' gezet ipv helemaal uit. Eens kijken of deze settings worden bewaard.
Wat mij ook gewoon frustreert is dat de setting in whatsapp zelf uit staat, maar Android dit overruled blijkbaar.
We gaan het zien
Heb 'm nog geen dag. Bevalt redelijk, al vind ik het geluid van de speaker echt afgrijselijk. Scheelt dat ik 'm niet voor de muziek via de interne speaker heb. Heb niet voor niks een flinke Marley speaker.
Eén ding waar ik vanmorgen tegen aanliep, wat ik vanmiddag als de auto terug is van de garage, is dit: de bluetooth installatie van mijn auto (Seat Ibiza uit 2012) werd niet weergegeven in de lijst met via BT te koppelen apparaten. Tamelijk frustrerend, aangezien ik wel graag de carkit wil blijven gebruiken.
Iemand hier eventueel tips voor, of die tegen hetzelfde euvel aanliep? Thanks!
Edit: Inmiddels gelukt. Kostte wat moeite. Maar blijkbaar kon hij via de standaard instelling van de auto de bluetooth koppeling niet zien. Zodra ik via het instellingenmenu de fabrieksinstellingen van mijn carkit had hersteld, werkte het wel
Eén ding waar ik vanmorgen tegen aanliep, wat ik vanmiddag als de auto terug is van de garage, is dit: de bluetooth installatie van mijn auto (Seat Ibiza uit 2012) werd niet weergegeven in de lijst met via BT te koppelen apparaten. Tamelijk frustrerend, aangezien ik wel graag de carkit wil blijven gebruiken.
Iemand hier eventueel tips voor, of die tegen hetzelfde euvel aanliep? Thanks!
Edit: Inmiddels gelukt. Kostte wat moeite. Maar blijkbaar kon hij via de standaard instelling van de auto de bluetooth koppeling niet zien. Zodra ik via het instellingenmenu de fabrieksinstellingen van mijn carkit had hersteld, werkte het wel
[ Voor 15% gewijzigd door PeacekeeperNL op 31-05-2018 13:55 ]
Mijn reviews al gezien?
Ik heb de telefoon nu een week en ben er zeer tevreden mee, de enige afknapper is idd de interne speaker dat is echt niet om aan te horen, erg slecht zelfs.
Als het goed is vanmiddag de orginele screen-protector plaatsen (hopen dat het een beetje soepel gaat)
YouTube: Official @Oneplus 6 3D Glass Screen Protector Installation & Rev...
Als het goed is vanmiddag de orginele screen-protector plaatsen (hopen dat het een beetje soepel gaat)
YouTube: Official @Oneplus 6 3D Glass Screen Protector Installation & Rev...
RoaDHouse schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:55:
Ik heb de telefoon nu een week en ben er zeer tevreden mee, de enige afknapper is idd de interne speaker dat is echt niet om aan te horen, erg slecht zelfs.
Jeetje, wat gaat iedereen toch hard op die speaker. Dat ding is bedoeld om een handsfree gesprek mee te voeren, en dat gaat toch prima? De keren dat je een filmpje bekijkt of een muziekje luistert via de speaker, ok, dat kan beter maar... big deal?PeacekeeperNL schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:40:
Heb 'm nog geen dag. Bevalt redelijk, al vind ik het geluid van de speaker echt afgrijselijk.
Ik snap dat het gebruik en belang van die speaker voor de één belangrijker is dan voor de ander, maar we weten inmiddels wel dat het geen topkwaliteit is. Kunnen we er nu over ophouden?
Wat een onzin. Mogen we alleen de positieve punten benoemen? Het geeft alleen maar weer hoe beroerd de speaker is als meer mensen het aangeven. De speaker is gewoon het slechtste onderdeel van deze verder prima telefoon.tuk2008 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:09:
[...]
[...]
Jeetje, wat gaat iedereen toch hard op die speaker. Dat ding is bedoeld om een handsfree gesprek mee te voeren, en dat gaat toch prima? De keren dat je een filmpje bekijkt of een muziekje luistert via de speaker, ok, dat kan beter maar... big deal?
Ik snap dat het gebruik en belang van die speaker voor de één belangrijker is dan voor de ander, maar we weten inmiddels wel dat het geen topkwaliteit is. Kunnen we er nu over ophouden?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik snap het wel, je verwacht nou 1maal een verbetering als je een nieuwe telefoon koopt. Ik schrok ook wel ff toen ik m'n vrouw de s9+ gaf, zelf de 6 kocht en voor het eerst een flac'je afspeelde. Zo een top toestel en dan dit geluid... Gelukkig is het retesnel.
Ik zeg nergens dat we alleen de positieve punten mogen benoemen. Ik zeg alleen dat we het nou wel weten; het voegt werkelijk niets meer toe aan dit topic om het herhaaldelijk te blijven benoemen. Daarnaast vind ik het onredelijk afschrikkend werken voor potentiële kopers; ik ben namelijk van mening dat het zo erg niet is met de speaker. Komende van een Nexus 5X vind ik het zelfs een flinke verbetering.BillSpaarbank schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:14:
[...]
Wat een onzin. Mogen we alleen de positieve punten benoemen? Het geeft alleen maar weer hoe beroerd de speaker is als meer mensen het aangeven. De speaker is gewoon het slechtste onderdeel van deze verder prima telefoon.
[ Voor 16% gewijzigd door Tuktop op 31-05-2018 13:29 ]
Dat snap ik ook wel hoor. Gelukkig was er voor mij inderdaad een verbetering hoorbaar (Nexus 5X -> OP6).Huigie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:19:
Ik snap het wel, je verwacht nou 1maal een verbetering als je een nieuwe telefoon koopt. Ik schrok ook wel ff toen ik m'n vrouw de s9+ gaf, zelf de 6 kocht en voor het eerst een flac'je afspeelde. Zo een top toestel en dan dit geluid... Gelukkig is het retesnel.
Vergelijken met de S9+ vind ik niet helemaal eerlijk: je vergelijkt 519,- euro met (aanbiedingsprijs niet nader te benoemen webshop d.d 31-5) 727,- euro. Maar goed, jongens, ik hou erover op. Zo draag ik zelf ook alleen maar bij aan de aandacht naar de speaker verschuiven.
Of we het weten is de vraag. Op de specsheet staat dat er geen Wireless charging aanwezig is. Dat hoeft dan inderdaad niet iedere keer benoemd te worden, want het is een feit en bepaal je zelf of je het toestel er wel of niet voor aanschaft.tuk2008 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:28:
[...]
Ik zeg nergens dat we alleen de positieve punten mogen benoemen. Ik zeg alleen dat we het nou wel weten; het voegt werkelijk niets meer toe aan dit topic om het herhaaldelijk te blijven benoemen. Daarnaast vind ik het onredelijk afschrikkend werken voor potentiële kopers; ik ben namelijk van mening dat het zo erg niet is met de speaker. Komende van een Nexus 5X vind ik het zelfs een flinke verbetering.
Maar nergens op de specsheet staat "New OnePlus 6, comes with a pretty bad speaker!". Potentiele kopers komen er alleen achter door er over te lezen in reviews en ervaring topics als deze. Als je als koper geen waarde hecht aan de speaker, dan is het dus ook geen showstopper. Verwacht je een top speaker en je ontvangt het toestel, dan ben je teleurgesteld.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
tuk2008 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:09:
Jeetje, wat gaat iedereen toch hard op die speaker. Dat ding is bedoeld om een handsfree gesprek mee te voeren, en dat gaat toch prima? De keren dat je een filmpje bekijkt of een muziekje luistert via de speaker, ok, dat kan beter maar... big deal?
Tuurlijk, het is een prima toestel, maar zoals @BillSpaarbank zegt, mogen de minpunten toch wel benoemd worden.BillSpaarbank schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:14:
[...]
Wat een onzin. Mogen we alleen de positieve punten benoemen? Het geeft alleen maar weer hoe beroerd de speaker is als meer mensen het aangeven. De speaker is gewoon het slechtste onderdeel van deze verder prima telefoon.
Ik vond het geluid klinken alsof ik halfdoof begon te worden, of dat het geluid uit een hoofdtelefoon op maximaal volume kwam, waar je naast zat. Mijn gehoor had er moeite mee. Tuurlijk, om kort een filmpje te kijken is het prima, en voor het op speaker bellen ook. Maar vergeleken met mijn oude S7 is dit wel even slikken.
Is gewoon mijn mening (en die van een redelijk aantal andere mensen). Als je het er niet mee eens bent, prima. Jouw mening, jouw ervaring. Zal natuurlijk ook wat verschil per toestel zitten. Maar zij die hun keuze nog niet hebben gemaakt, mogen best de ervaringen van anderen horen, zowel de positieve als negatieve.
Mijn reviews al gezien?
Het verschil in snelheid met mijn 'oude' OP3 is wel erg merkbaar hoor... Zowel bij het installeren als laden van apps en games!
Het scherm went ook erg snel. Ik had verwacht dat de uitsparing mij zou gaan irriteren maar dat is uitgebleven.
Ook het gemis van drie fysieke touch buttons onder het scherm ervaar ik niet. In fullscreen modus gewoon even vegen en ze zijn er
Wel nog een jammerlijk dingetje: de klok linksboven in de statusbalk. Deze is niet weg te krijgen. Althans: niet zonder root. Er passen al zo weinig icoontjes, ik zou de klok graag willen verwijderen daar ik al een widget gebruik met een klok.
Het scherm went ook erg snel. Ik had verwacht dat de uitsparing mij zou gaan irriteren maar dat is uitgebleven.
Ook het gemis van drie fysieke touch buttons onder het scherm ervaar ik niet. In fullscreen modus gewoon even vegen en ze zijn er
Wel nog een jammerlijk dingetje: de klok linksboven in de statusbalk. Deze is niet weg te krijgen. Althans: niet zonder root. Er passen al zo weinig icoontjes, ik zou de klok graag willen verwijderen daar ik al een widget gebruik met een klok.
En ook ik heb m eindelijk binnen! 😁
Ik vraag me af of iemand misschien weet of google assistent ook op de op6 zit en hoe ik dat activeer
Groet Ellnsbv
De groetjes doen we hier niet op GoT Het algemeen beleid #groeten
Verder verwachten we ook een eigen inzet van onze users. Heb je zelf al gezocht naar of Google Assistant op de OP6 zit? Wat heb je hier over gevonden?
Ik vraag me af of iemand misschien weet of google assistent ook op de op6 zit en hoe ik dat activeer
Groet Ellnsbv
De groetjes doen we hier niet op GoT Het algemeen beleid #groeten
Verder verwachten we ook een eigen inzet van onze users. Heb je zelf al gezocht naar of Google Assistant op de OP6 zit? Wat heb je hier over gevonden?
[ Voor 44% gewijzigd door 13art op 31-05-2018 18:18 ]
Als je je toestel in het Engels zet dan kan je volgens mij Google assistent gebruiken.Ellnsbv schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 16:50:
En ook ik heb m eindelijk binnen! 😁
Groet Ellnsbv
Dankjewel, is dus nog steeds niet in NL beschikbaar.polopolo150 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 16:56:
[...]
Als je je toestel in het Engels zet dan kan je volgens mij Google assistent gebruiken.
Zou best wel eens kunnen dat die kras erin zit omdat hij van plastic is. Waarschijnlijk had het op het glas helemaal geen kras achtergelaten.danslo schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:33:
Wel blij dat er standaard een screen protector op zat, nu al een flink krasje op m'n scherm, geen idee hoe dat ding er komt
Ik overweeg de OP6, maar twijfel tussen de mirror black en midnight black.
Iemand ervaringen met of er verschil in stroefheid is tussen beide versies? Want de midnight black heeft een andere coating/toplaag die iets gladder lijkt.
Reden voor vraag is dat ik het liefst de telefoon zonder hoesje wil gebruiken, voor het laatst gedaan bij mijn iPhone 4S en daar vond ik de glazen achterkant voldoende stroef om zonder hoesje te gebruiken. Maar alle metalen telefoons sindsdien (6, 6S) way to slippery.
Iemand ervaringen met of er verschil in stroefheid is tussen beide versies? Want de midnight black heeft een andere coating/toplaag die iets gladder lijkt.
Reden voor vraag is dat ik het liefst de telefoon zonder hoesje wil gebruiken, voor het laatst gedaan bij mijn iPhone 4S en daar vond ik de glazen achterkant voldoende stroef om zonder hoesje te gebruiken. Maar alle metalen telefoons sindsdien (6, 6S) way to slippery.
Qua gladheid merk je denk ik erg weinig verschil.tekmaniak schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:21:
Ik overweeg de OP6, maar twijfel tussen de mirror black en midnight black.
Wel heb ik op de euro tour gemerkt dat de mirror black echt een vingerafdrukmagneet is. Zolang je niet van 200 keer per dag poetsen houdt wat mij betreft echt een no go.
Weet iemand of de recovery mode in OP6 is gewijzigd? Ik probeer zoals bij mijn OP6 erin te komen via uit en volume naar beneden, maar mijn telefoon start zichzelf gewoon op en komt dan weer op het normale toegangsscherm in plaats van de recovery mode.
Update: inmiddels gelukt.
Ik wil graag mijn cache legen, omdat mijn batterij echt leegloopt vandaag, ondanks bijna geen gebruik. Nu 56% over bij een SOT van 1u 0m.
Update: net contact gehad met OP, die zeggen dat ik mijn batterij moet kalibreren. Geen idee of dat wel een goed idee is. Als dit gedoe aanhoudt, stuur ik hem telefoon volgende week terug. Geen zin om nu al een telefoon te hebben die na een aantal dagen ineens waardeloos presteert in het kader van SOT.
Update: inmiddels gelukt.
Ik wil graag mijn cache legen, omdat mijn batterij echt leegloopt vandaag, ondanks bijna geen gebruik. Nu 56% over bij een SOT van 1u 0m.
Update: net contact gehad met OP, die zeggen dat ik mijn batterij moet kalibreren. Geen idee of dat wel een goed idee is. Als dit gedoe aanhoudt, stuur ik hem telefoon volgende week terug. Geen zin om nu al een telefoon te hebben die na een aantal dagen ineens waardeloos presteert in het kader van SOT.
[ Voor 30% gewijzigd door crimedevil op 31-05-2018 19:46 ]
Nog even iets waar ik tegen aanloop... de DND-modus doet niet hetzelfde als wat mijn S7 in DND-modus deed... WhatsApp meldingen komen er gewoon doorheen... andere mensen die hier last van hebben?
Heb de urgentie voor de berichten al verlaagd van Urgent naar Hoog. DND override staat uitgeschakeld, maar toch komt het erdoor. Alvast bedankt!
Editje, voor berichten uitschakelen lijkt te werken. Had gedacht dat met berichten alleen SMS-berichten werd bedoeld, maar blijkbaar alle berichten..
Heb de urgentie voor de berichten al verlaagd van Urgent naar Hoog. DND override staat uitgeschakeld, maar toch komt het erdoor. Alvast bedankt!
Editje, voor berichten uitschakelen lijkt te werken. Had gedacht dat met berichten alleen SMS-berichten werd bedoeld, maar blijkbaar alle berichten..
[ Voor 18% gewijzigd door PeacekeeperNL op 31-05-2018 18:12 ]
Mijn reviews al gezien?
Heel irritant. Bij mij kwam ook het geluid overal doorheen. Nu uit moeten zetten.PeacekeeperNL schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 18:09:
Nog even iets waar ik tegen aanloop... de DND-modus doet niet hetzelfde als wat mijn S7 in DND-modus deed... WhatsApp meldingen komen er gewoon doorheen... andere mensen die hier last van hebben?
Zie mijn editcrimedevil schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 18:11:
[...]
Heel irritant. Bij mij kwam ook het geluid overal doorheen. Nu uit moeten zetten.
Mijn reviews al gezien?
Misschien heb ik 'm gemist,dan excuses, maar de uitslag van de blind test is er (al een tijdje)
Kan alleen niet vinden op welke foto's ik zelf heb gestemd volgens mij, jammer
Kan alleen niet vinden op welke foto's ik zelf heb gestemd volgens mij, jammer
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De OnePlus 6 is de snelst verkopende OnePlus telefoon tot op heden..maar dat is volgens mij bij elk nieuw model van OnePlus het geval :-)
Laat maar..
Ook vandaag mn oneplus6 binnen.
Jeetje. Wat een heerlijkheid. Tot nu toe mis ik wel de hotspot toggle bovenin m'n scherm.
Inmiddels al wat opties hiervoor gezien
Jeetje. Wat een heerlijkheid. Tot nu toe mis ik wel de hotspot toggle bovenin m'n scherm.
How bedoel je?p.d.akkerman schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:14:
Je kunt zelf bepalen welke iconen in het drop-down menu staan. En de eerste 6 zijn makkelijk te benaderen.
Gevondenp.d.akkerman schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:14:
Je kon nog naar rechts swipen. 😴
Hmm, Google Play Store blijft nu hangen op Downloading. Ik kan geen apps meer installeren. Zo installeerde de ene app zich, bij de volgende blijft de Store nu hangen.
Het OnePlus forum verwijst naar een Android bug verwijzend naar data roaming. Data roaming staat echter uit. Iemand ervaring met deze bug?
Na nogmaals een restart, Settings > App > Application List > Reset All Preferences, Settings > App > Application List > Google Play Store > ... > Storage > Clear Cache, doet de store het weer. My bad
.
De navigation gestures werken erg fijn overigens. Ik ben een fan.
Edit. Also:
Het OnePlus forum verwijst naar een Android bug verwijzend naar data roaming. Data roaming staat echter uit. Iemand ervaring met deze bug?
Na nogmaals een restart, Settings > App > Application List > Reset All Preferences, Settings > App > Application List > Google Play Store > ... > Storage > Clear Cache, doet de store het weer. My bad

De navigation gestures werken erg fijn overigens. Ik ben een fan.
Edit. Also:
Bron: https://forums.oneplus.co...questions-answers.838740/Question: Help! I am unable to download applications from Google Play Store.
Answer: Please check if auto-updating function under Wi-Fi connection of Play Store is turned on. If applications are updating in the background, the application downloading will be suspended.
[ Voor 55% gewijzigd door Martijn von Z. op 31-05-2018 22:30 ]
OP6 heeft wel minder opties qua instellingen dan de OPO met Cyanogenmod.
Heeft iemand enig idee of percentages voor de batterij te zien zijn, bovenin. Al heel tijdje lopen zoeken, maar zie hier geen instellingen voor. Ook zou ik de tijd rechts willen zien, net als bij de OPO. Ook hiervoor vind ik geen opties... Iemand enig idee?
Ik vroeg me ook af: Is het met deze software ook mogelijk om "Thema's" te downloaden, net als bij CyanogenMod?
Heeft iemand enig idee of percentages voor de batterij te zien zijn, bovenin. Al heel tijdje lopen zoeken, maar zie hier geen instellingen voor. Ook zou ik de tijd rechts willen zien, net als bij de OPO. Ook hiervoor vind ik geen opties... Iemand enig idee?
Ik vroeg me ook af: Is het met deze software ook mogelijk om "Thema's" te downloaden, net als bij CyanogenMod?
[ Voor 14% gewijzigd door mirno op 31-05-2018 22:20 ]
我的名字是Mirno
mirno schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:19:
Heeft iemand enig idee of percentages voor de batterij te zien zijn, bovenin. Al heel tijdje lopen zoeken, maar zie hier geen instellingen voor.
Bron: https://forums.oneplus.co...questions-answers.838740/Question: Can you please explain why there is no option for Battery Percentage in the status bar?
Answer: Feedback received. We will support it in the next update.
Als ik hier zo lees is de camera echt wel ok.
Maar als je dan de de community pagina leest van de oneplus website, dan zijn ze echt enorm negatief over de camera.
Vreemd toch dat de meningen zo hard uit elkaar liggen op beide fora...
Maar als je dan de de community pagina leest van de oneplus website, dan zijn ze echt enorm negatief over de camera.
Percentage in je statusbar komt binnenkort terug via een update. En je kan het thema in donker veranderen voor de rest heb je niet echt iets qua thema'smirno schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:19:
OP6 heeft wel minder opties qua instellingen dan de OPO met Cyanogenmod.
Vandaag mijn OP6 binnen gekregen. Super fijn toestel tot nu toe! Iemand nog leuke snufjes om aan te zetten? Heb nu al gestures aangezet en werkt als een tierelier!
Sinds vanochtend staan er boven in mijn scherm in de tijd/iconbalk, en dan van rechts naar links: batterij icoon, mobiele netwerk, WiFi, Bluetooth en dan ... (drie puntjes), krijg er geen vinger achter wat deze drie puntjes zijn en betekenen, iemand een idee?
... = er zijn meer meldingen dan op je scherm passen.Edwinmowo schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:00:
Sinds vanochtend staan er boven in mijn scherm in de tijd/iconbalk, en dan van rechts naar links: batterij icoon, mobiele netwerk, WiFi, Bluetooth en dan ... (drie puntjes), krijg er geen vinger achter wat deze drie puntjes zijn en betekenen, iemand een idee?
OP heeft gezegd die puntjes in de toekomst te verwijderen.
Nou zoiets dacht ik eerst ook door ruimte gebrek door de notch. Alleen toen ik in de instellingen de batterij icoon op verborgen zette, en de WiFi en Bluetooth uit (waardoor deze icons verdwenen in de status balk), bleef enkel rechtsboven de mobiele netwerk icoon en de drie puntjes nog over. En was er ruimte genoeg. Verder ook geen andere meldingenCRXed schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:06:
[...]
... = er zijn meer meldingen dan op je scherm passen.
OP heeft gezegd die puntjes in de toekomst te verwijderen.
Hoe beter dingen worden, hoe meer kritiek er lijkt te komen. Mensen verwachten steeds meer en meer, soms onredelijke eisen en dat zorgt voor veel teleurstelling. De camera van de OP6 is prima, maar het is uiteindelijk een smartphone en geen DSLR.Gery schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:41:
Als ik hier zo lees is de camera echt wel ok.
Je ziet het ook wel met bezels. Onder artikels van toestellen die nu niet helemaal 'bezelless' zijn, lees je nu ook reacties als "Gadverdamme wat lelijk, wat een dikke bezels!" terwijl je er zo'n 1.5 jaar geleden eigenlijk niemand over hoorde.

Dat was ook de klacht waardoor OP heeft gezegd dat ze die puntjes weg gaan halenEdwinmowo schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:13:
[...]
Nou zoiets dacht ik eerst ook door ruimte gebrek door de notch. Alleen toen ik in de instellingen de batterij icoon op verborgen zette, en de WiFi en Bluetooth uit (waardoor deze icons verdwenen in de status balk), bleef enkel rechtsboven de mobiele netwerk icoon en de drie puntjes nog over. En was er ruimte genoeg. Verder ook geen andere meldingen
Ik heb ook iets geks nu, mijn overzicht van de accu klopt niet echt:

Hebben meer mensen dit?
En na de cache geleegd te hebben krijg ik dit:

Hebben meer mensen dit?

[ Voor 26% gewijzigd door CryRaven op 01-06-2018 07:24 ]
Is het mogelijk om de standaard weer-widget (Weather Underground) automatisch te laten updaten?
Zo ook overgestapt na een dag met de software Home button naar de Gestures. Wordt je snel zat dat die knop zo dicht bij de spatie zit. Is ff wennen maar werkt ook als een trein als je het mij vraagt.
Untappd: Louwke80
Dat heb ik ook, wacht maar eens een uurtje, dan loopt de accuduur op.CryRaven schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 07:01:
Ik heb ook iets geks nu, mijn overzicht van de accu klopt niet echt:
[afbeelding]
Hebben meer mensen dit?
[afbeelding]
Voor diegene die willen weten hoe de DJI OSMO mobile met de Oneplus 6 en OIS omgaat;
YouTube: OnePlus 6 4k 60FPS OIS DJI OSMO Assisted
YouTube: OnePlus 6 4k 60FPS OIS DJI Osmo Mobile assisted
YouTube: OnePlus 6 4k 60FPS OIS DJI OSMO Assisted
YouTube: OnePlus 6 4k 60FPS OIS DJI Osmo Mobile assisted
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winacties, Winkels, levertijden en prijzen: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 6] Accessoires
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 6] Rooten & Custom ROM's
- RMA, Garantie en Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Discussie over welke telefoon beter of slechter is dan de OnePlus 6 is offtopic en hoort hier absoluut niet thuis!