Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
@A-Tray Nee, die zit er na mijn weten al vanaf het begin van het seizoen in.
[ Voor 49% gewijzigd door HollowGamer op 24-06-2018 17:24 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou 35 seconden in 12 ronden zijn.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Volgens mij is het al een aantal races zo. Ik vind het wel handig want je weet wat er gaat komen door de geluidjes.A-Tray schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:24:
Is dat nieuw al die piepjes en geluidjes? Bloedirritant zeg!
Heeft geen zin om met bandjes die op zijn door te rijden niet?DaniëlWW2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:23:
En Mercedes heeft het gewoon weg aan Vettel. Vettel kon niet pitten vanwege Bottas, nu wel...
Dit wordt gewoon veroorzaakt door achterblijversVerwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:24:
3.5 seconde. Hamilton speelt met Max haha.
PSN: xMaurice93
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
word er helemaal gek van...A-Tray schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:24:
Is dat nieuw al die piepjes en geluidjes? Bloedirritant zeg!

Verwijderd
En jij denkt zeker dat VER achterlijk is met je : hahahaVerwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:24:
3.5 seconde. Hamilton speelt met Max haha.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Niet de eerste keer dit seizoen.Hackus schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:26:
Ohw, die regie vandaag ...
Ik zat al te kijken waar het vandaan kwam. Een komt bij snelste tijd, en waar die andere voor is ben ik nog niet achter

Wat een drama zeg, man man.Hackus schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:26:
Ohw, die regie vandaag ...
Ik hoor ze niet eens...
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Pitstop.ThomasG schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:27:
[...]
Ik zat al te kijken waar het vandaan kwam. Een komt bij snelste tijd, en waar die andere voor is ben ik nog niet achter
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik hoop dat het aan de achterliggers ligt, want het verschil in rondetijd is nu enorm. 1.8 seconde afgelopen ronde.Sir_Lion schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:27:
Hoop wel dat RIC nog RAI achter zich kan houden...
Ik haal die McLarens en Williams auto's ook altijd door elkaar, lijken zo op elkaar qua kleuren

People as things, that’s where it starts.
Of snelste ronde. Sorry lette niet op, de boardradio bedoel ik
[ Voor 13% gewijzigd door Qu3st op 24-06-2018 17:29 ]
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 24-06-2018 17:28 ]
I served in a company of heroes.
pitstop/board radioThomasG schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:27:
[...]
Geen ervaring lees ikFranco10 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:28:
Afijn de race is klaar. Mooi clean van Max. Deze jongen gaat naar Japan Senegal.
Dit wordt nog een spannend staartje (voor RIC). VER zit wel veilig daar vooraan.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Die kans lijkt me erg klein, zal wel ongeveer hetzelfde blijven.DoeEensGek schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:28:
Als we geen safetycar of dergelijke krijgen, veranderd er niks aan het veld voorin.
Ik snap echter niks van de beelden die ze steeds laten zien, denk dat het in andere stukken spannender is. Maar hoor er hier meer over klagen.
Snap daar ook niets van. RIC heeft volgens mij een probleem, want dit is niet de manier waarop je een gat wil "managen".PWM schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:30:
Noemen we nou RIC slim omdat die van 5 naar 0.8 seconden gaat in 2 ronden
Hij is vooral zoveel trager dan Max, terwijl zijn banden iets nieuwer zijn.RoD schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:31:
[...]
Snap daar ook niets van. RIC heeft volgens mij een probleem, want dit is niet de manier waarop je een gat wil "managen".
In de afgelopen ronde een combinatie van slechte pace + achterblijvers.Joster schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:31:
Wat is er met RIC aan de hand met z'n 37,9?
Achterblijvers.Joster schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:31:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Die wilde even kijken hoe het is om op de snelheid van McLaren te racen, mocht hij daarheen gaanJoster schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:31:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Denk ik ook, maar we hebben wat crashes gezien afgelopen dagen, waarbij niemand in de buurt was. Er is een klein kansje.HollowGamer schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:30:
[...]
Die kans lijkt me erg klein, zal wel ongeveer hetzelfde blijven.
Ik snap echter niks van de beelden die ze steeds laten zien, denk dat het in andere stukken spannender is. Maar hoor er hier meer over klagen.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Mooi voor je.
Mis je toch een inhaalactie op p3 omdat de race al klaar was.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 24-06-2018 17:34 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Daniel

Stroll hield ze lang opThomasG schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:32:
RIC is volgens mij gewoon wat minder vaardig met inhalen, anders dan zijn trademark dive-bomb. Want hij blijft altijd heel lang hangen achter achterblijvers.
Flickr PSN ID= cheironnl
People as things, that’s where it starts.
Inderdaad. Leek eerst nog dat hij opgeofferd zou worden, maar uiteindelijk gewoon een hele goeie race gereden.sambalbaj schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:33:
Mooi gevecht. RAI rijdt ook gewoon erg sterk vandaag.
Verwijderd
Vond Canada ook heel sterk van Max.Grrrrrene schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:33:
Daar is hij al, maar dat zat eraan te komen. Gelukkig een mooi enthousiast podium. Een die het publiek geweldig vindt, een die niet weet wat glimlachen in een F1-overall is en een die z'n beste prestatie van het seizoen levert
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 24-06-2018 17:34 ]
In een McLaren? Ik geloof er niks vanSinny schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:34:
Alonso for fastest lap
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
True, maar als je ziet hoeveel Max is uit gelopen op Daniel lijkt het er ook op dat er bij hem iets niet helemaal lekker zit.sambalbaj schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:33:
Mooi gevecht. RAI rijdt ook gewoon erg sterk vandaag.
Hierbij

Mijn vriendin heeft niet veel met F1 of de VOR dus heeft ze de naaimachines erbij gezet.
Dongfeng heeft (terecht ) de VOR gewonnen, met aan boord de eerste vrouwlijke Nederlandse VOR winnaar.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Jawel, maar p2 is een beter resultaat dan p3.
Bottas binnen een seconde van MAG. Zal daar nog wat gebeuren? Regie?
Ik bel meteen slachtofferhulp.Vos schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:33:
[...]
Mooi voor je.
Mis je toch een inhaalactie op p3 omdat de race al klaar was.
[ Voor 69% gewijzigd door RoD op 24-06-2018 17:37 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Verder wat simpele huisregels van dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1