Hopen op regen natuurlijk!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Just "push the button".
[ Voor 8% gewijzigd door pinda powerrr op 20-06-2018 21:35 ]
Waiting on the world to change
kuch sprinklers kuch Bernie kuch
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Wel gaaf dat hij vaak z'n vlogs doet. Die technische achtergronden zijn echt super leuk!
Ik probeer het terug te vinden maar dat zou wat zijn zegRyur schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:12:
[...]
Was vorige race dat Bottas tegen Jack Plooij zei dat hij een mailtje van Merc kreeg waarin stond dat ze niet in Canada de nieuwe PU's meenamen, maar pas in Hongarije (!!!)
Hij heeft iets soortgelijks gezegd, maar je moet goed luisteren wat hij precies bedoelde. Bedoeld werd: in Canada zou er een nieuwe PU komen, die dus vanaf dan ingezet zou worden. De oude (eerste) zou nog één keer in Hongarije ingezet worden, omdat dat het minst PU-bepalende circuit is. Zo komen ze toch aan de 7 races per PU. Wat ze nu gaan doen, geen idee. Het lijkt mij gewoon als nodig de oude nog in Frankrijk inzetten en normaal vermogen trekken en hopen dat hij niet ploft (wss niet, Merc kennende).Ryur schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:12:
[...]
Was vorige race dat Bottas tegen Jack Plooij zei dat hij een mailtje van Merc kreeg waarin stond dat ze niet in Canada de nieuwe PU's meenamen, maar pas in Hongarije (!!!)
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
En de Engelsen noemen die dingen een Yellow Sausage. Dusssss
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Volgens mij noemen ze zo'n "drempel" een sleeping policeman.Jasphur schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 07:40:
[...]
En de Engelsen noemen die dingen een Yellow Sausage. Dusssss
[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 21-06-2018 07:50 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Drempels worden in Engeland in het algemeen sleeping policemans genoemd, deze gele knakkers worden gewoon gele broodjes of yellow sausages genoemd inderdaad...Grrrrrene schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 07:46:
[...]
Volgens mij noemen ze zo'n "drempel" een sleeping policeman.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Daar zou ik ook niet overheen willen rijden inderdaadGrrrrrene schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 07:46:
[...]
Volgens mij noemen ze zo'n "drempel" een sleeping policeman.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
[ Voor 17% gewijzigd door Suicyder op 21-06-2018 08:04 ]
Meer dan geruchten zijn er nog niet inderdaad (even door de vertaler halen):Suicyder schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:03:
Maar om in te gaan op de race, zal mij benieuwen. Is er al meer bekend over Mercedes PU, komen deze nu wel of toch weer niet?
Hongarije zou het worden dacht ik, maar who knows.
pinda powerrr schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:32:
[...]
Just "push the button".
[video]
met dank aan de sprinklers![]()
[video]
[ Voor 34% gewijzigd door Jasphur op 21-06-2018 09:39 ]
I know you do.
MotorhomesJasphur schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:19:
Nog wat beelden van gister.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Via SUTTON images
En via Haas deze ochtend
[afbeelding]
En wie van de HTML rechthebbende modjes (@DaniëlWW2) sluit deze video in?
Leuke retro film van F1 over de Franse GP in de jaren 90
https://twitter.com/f1/status/1009525478409924608?s=21
Live your life to the Max 1.
Die handdoek blijft briljant
Nou, denk dat ze het budget beter ergens anders in hadden kunnen stoppen
[ Voor 32% gewijzigd door Bastie-88 op 21-06-2018 11:12 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Word nog wat om die zondag af te bouwen en dan binnen een week in Oostenrijk te hebben en daar weer op te bouwen.
Ze rijden zondag avond / maandag ochtend al richting Oostenrijk met het hele spulTrekDr0p schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:46:
[...]
Word nog wat om die zondag af te bouwen en dan binnen een week in Oostenrijk te hebben en daar weer op te bouwen.
Of zullen ze in Oostenrijk een andere hebben staan, omdat Red Bull ring?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Respect voor de bouwers.SnowDude schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:48:
[...]
Ze rijden zondag avond / maandag ochtend al richting Oostenrijk met het hele spul
Meeste tijd zit 'm in het transport normaliter. Ze kunnen nu zondagnacht/maandagochtend wergrijden waardoor ze dinsdag al in Oostenrijk zijn. Geen vertraging dus.TrekDr0p schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:46:
[...]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
In Spanje op het circuit geweest, tegen de tijd dat we van ongeveer het midden van het circuit naar de pitboxen waren gelopen, was alles al half leeg geruimd. Dat gaat gigantisch snel.SnowDude schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:51:
Je ziet bij teds's notebook ook al dat een uur na de race de pitboxen al nagenoeg leeg zijn
Ik dacht ergens te hebben gelezen, dat ze in Oostenrijk andere (minder luxe) hebben staan, en dat deze gelijk naar Engeland toe gaanTrekDr0p schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:46:
[...]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Voor een paar euro kun je eender wat laten bedrukken met een random foto.
[ Voor 17% gewijzigd door mark-k op 21-06-2018 12:03 ]
Dikke knipoog naar Michel Vaillant, heel vet!
Zou vet zijn als ze een race highlights strip maken in zo een stijl.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
[ Voor 108% gewijzigd door naitsoezn op 21-06-2018 19:12 ]
Live your life to the Max 1.
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Met de Franse slag gelegdneocon schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:02:
Het asfalt ligt er lekker bij.
[afbeelding]
[afbeelding]
Via: https://www.auto-motor-un...enrundgang-gp-frankreich/
En nu begrijp ik waarom RBR heeft gekozen voor meer hardere banden dan wel team dan ook...neocon schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat houdt het spannendneocon schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 21-06-2018 13:12 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Suicyder op 21-06-2018 13:17 ]
Ik heb meerdere teams en diverse personen op Twitter gevraagd of ze een close up hebbennachtnet schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:15:
lijkt wel een waalse snelweg.
zijner ook detail foto's van het Blauwe & Rode asfalt?
[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 21-06-2018 13:34 ]
Jasphur schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:23:
[...]
Ik heb meerdere teams en diverse personen op Twitter gevraagd of ze een close up hebben
Oh. En dan zijn jullie alvast gewaarschuwd
https://twitter.com/wbuxt.../1009760843213533184?s=21
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2018 14:06 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja joh, ga onze Pachycephalosaurus lekker Jinxen.DaniëlWW2 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:11:
Maar het goede nieuws is dat als er een race gaat zijn met ontploffende banden, dan gaat het hier zijn.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Je vergeet toe te voegen, met de Franse Slag aangelegd. Die combinatie en de enige band die het einde redt wordt de ultrahardeDaniëlWW2 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:11:
met zo te zien een asfaltering uitgevoerd door een Belgisch bedrijf, naar Belgische standaarden.
Fixt itSuicyder schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:15:
[...]
Je vergeet toe te voegen, met de Franse Slag aangelegd. Die combinatie en de enige band die het einde 1 ronde redt wordt de ultraharde
Denk dat het nu al veel te laat is.crzyhiphopazn schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:15:
Dat wordt asfalteren en vrijdag hopen dat het op tijd kan plaats vinden.
Ziet er schandalig slecht uit.
Nou, dat is misschien niet eens zo raar. Pirelli zou de ultraharde band in principe nooit normaal meegeven, maar waarschijnlijk hebben ze wel een voorraad bij zich voor het geval dat. Het is een reserveband. Als het echt te erg is, dan krijgen de teams dadelijk allemaal die banden.Suicyder schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:15:
[...]
Je vergeet toe te voegen, met de Franse Slag aangelegd. Die combinatie en de enige band die het einde redt wordt de ultraharde
Ik zeg DOEN!nachtnet schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:32:
Sprinklers aan: Regenbanden zijn er toch wel.. (+ dan maakt het asfalt ook echt niets meer uit.)
Teams kunnen klagen, maar Pirelli heeft de banden niet liggen.Suicyder schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:27:
@DaniëlWW2
Ik denk eerder dat er na de trackwalks van vandaag massaal geklaagd gaat worden en er teams zullen zijn die hun bandenstrategie aan willen passen. Hoop wel dat RBR er dan een stokje voor steekt. Die hebben de planning al redelijk conservatief.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-06-2018 15:43 ]
Budget: 20 Miljoenkeesheid schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:30:
Best bijzonder dat dit kan. In zo'n sport, waar zoveel geld in omgaat en dan zulk asfalt hebben...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Omgeving ziet er een stuk mooier uit dan op die andere games. Lichtinval lijkt ook een stuk beter. Op de 1 of andere manier lijkt de baan beter dan in de vorige filmpjes haha.Jasphur schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:39:
Codemasters heeft hard gewerkt. Paul Riccard in F2018 is gereed. Sainz rijdt een rondje voor Renault. Denk dat de F1.com versie dan niet lang meer op zich laat wachten.
Video in de tweet
https://twitter.com/renau.../1009791568700739584?s=21
Bij deze.TrekDr0p schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:06:
De perscon is toch vandaag om 15:00 ?? Is er al wat over bekend?
"When you grow up your heart dies"
Zo te zien hebben ze nog wat te doen.. Het asfalt ziet er nog te goed uitJasphur schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:39:
Codemasters heeft hard gewerkt. Paul Riccard in F2018 is gereed. Sainz rijdt een rondje voor Renault. Denk dat de F1.com versie dan niet lang meer op zich laat wachten.
Video in de tweet
https://twitter.com/renau.../1009791568700739584?s=21
-
weer lekkere vragen van europcar.nl
of 'uitlaten' voor warme lucht? gezien de richting van de vleugeltjes.Jasphur schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:00:
De tweet van Fabrega werd wat raar vertaald door Bing. Maar ik denk dat dit de gaten in de body zijn voor luchttoevoer van Sauber
[afbeelding]
PSN
lolLewis Hamilton says he drove his motorbike to the track last night and did a few sneaky laps. Big grin as he laughs about not being caught.
De eigenaar schijnt niet Bernie zelf te zijn, maar zijn ex-vrouw: http://www.f1i.com/news/3...ne-impressed-circuit.htmlDaniëlWW2 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:37:
[...]
Overigens kan ik niet wachten op de reacties FIA en FOM vs de eigenaar van het circuit, Bernie Ecclestone.
No matter the age, never lose the Kramer inside
? Wat heeft de FIA/fom met de stroefheid van het asfalt te maken?alex3305 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:39:
Waarschijnlijk heb ik het gemist, maar wat zegt de FIA/FOM eigenlijk over asfalt stroefheid op deze baan? Want dat lijkt dus in het echt veel slechter te zijn. Kan misschien, hopelijk nog spannend worden dus?
PSN
Hmtsjmftsch schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 18:20:
[...]
De eigenaar schijnt niet Bernie zelf te zijn, maar zijn ex-vrouw: http://www.f1i.com/news/3...ne-impressed-circuit.html
Goede advocaat gehad!
Wat een gezwets van mevrouw Slavica."It's completely different and I'm very happy. It's unique and more impressive than other circuits.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ja maar, vliegveld, ja maar, blauwe en rode strepen, ja maar, veel wind, ja maar bloedheet asfalt, ja maar … hehe
Een racebaan gemaakt van whatever het is, maar asfalt kun je het niet noemen. Snap nu ook wel waarom het zo kut is als de eigenaar een 60 jaar oud model is die het bij de scheiding gekregen heeft.Jasphur schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 18:46:
[...]
Ja maar, vliegveld, ja maar, blauwe en rode strepen, ja maar, veel wind, ja maar bloedheet asfalt, ja maar … hehe
[ Voor 16% gewijzigd door YakuzA op 21-06-2018 19:05 ]
PSN
De FIA / FOM geven toch altijd zo'n infographic uit met de stroefheid van het asfalt? Ik ben benieuwd of dat overeen gaat komen met de werkelijkheid.YakuzA schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 18:23:
[...]
? Wat heeft de FIA/fom met de stroefheid van het asfalt te maken?
Als er gaten in zitten kan ik me voorstellen dat ze iets moeten doen.
Nee dat komt van Pirelli. Die staat wel in de TS.alex3305 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 19:32:
[...]
De FIA / FOM geven toch altijd zo'n infographic uit met de stroefheid van het asfalt? Ik ben benieuwd of dat overeen gaat komen met de werkelijkheid.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq