‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Blauw = licht schuurpapier verfHollowGamer schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:33:
[...]
Daarvoor hebben we de replay.
Mooie kleuren trouwens dat blauw en rood. Helpt dit tegen afremmen, etc.? Of is het gewoon om aan te geven hoever je van de rand zit?
Rood = grof schuurpapier verf
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Schakelde iets later in, thanks.Rivanov schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:33:
[...]
Luister jij wel?
Net nog uitgelegd. Blauw remt af. Rood remt nog harder af.
Tijden matchenthijszor schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:33:
Blijft max nu gewoon goed bij hamilton en hebben ze vergelijkbare pace nu of is de mercedes motor al op cruise gezet en managen ze e.e.a. nu gewoon? voelt als het laatste haha.
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Zodra de franse driekleur erop staat, zit er geen gang meer in.HollowGamer schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:33:
[...]
Daarvoor hebben we de replay.
Mooie kleuren trouwens dat blauw en rood. Helpt dit tegen afremmen, etc.? Of is het gewoon om aan te geven hoever je van de rand zit?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
WolkenDaniëlWW2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:35:
Komen wel wat volken over de bergen aanzetten.
Laten we hopen dat het nog op tijd komt!DaniëlWW2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:35:
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Het Franse volk?DaniëlWW2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:35:

Bensimpel
Positieve meneer
Bingo kaart al vol?iichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:35:
Hoe lang nog voordat Alonso 'engine engine engine' roept?
😆 - Denk ook eens om ;)
Bottas ja.sambalbaj schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:35:
Waar kreeg Vettel die penalty nou voor? Bottas neem ik aan, maar daarna tikte hij er nog twee aan.
Dit geeft toch geen enkele mogelijk uit tot strategie.
Flickr PSN ID= cheironnl
Blijft rond de 5 sec.Exocet schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:37:
RIC sneller dan Max?
Al die blauw rode strepen, het oogt allemaal zo rommelig, hierdoor heb ik moeite goed te zien wat er nu allemaal op de baan gebeurt.Rivanov schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:26:
Het kijkt echt voor geen meter, dit circuit. Bah.
4.8 sec ertussen, bijna gelijke rondetijden.Exocet schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:37:
RIC sneller dan Max?
Waiting on the world to change
Nee man al 2 sec uitloop in 2-3 rondjes.Exocet schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:37:
RIC sneller dan Max?
Zit naar verkeerde timing te kijken

[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 24-06-2018 16:38 ]

- DaniëlWW2
- Niet online
Conelly plant ze wel goed uit zeg. Laatste keer was Baku, en daar kon hij ook iedereen straffen geven.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voor hoe lang is dit circuit vastgelegd? Magny-Cours was soms wel leuk, maar dit kijkt als de Clio Cup.
Zo dat was mijn zeurmomentje. VET en BOT wel heel snel naar voren, verschil in race pace is hier huge.
Contact tussen GRO en VET leidde tot het afbreken van de voorvleugel van VETredfoxert schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:38:
Waarom GRO under investigation?
Inderdaad verwarrend circuit, leuk dat die Franse driekleur verwerkt moest worden maar dit gaat ten koste van het kijken.Dacuuu schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:37:
[...]
Al die blauw rode strepen, het oogt allemaal zo rommelig, hierdoor heb ik moeite goed te zien wat er nu allemaal op de baan gebeurt.
---RAWE CEEK!!!---
4.5sec
Vettel op 22.6 van Max.
[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 24-06-2018 16:40 ]
Het houdt die man van de straatDaniëlWW2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:38:
En nu Grosjean under investigation.
Conelly plant ze wel goed uit zeg. Laatste keer was Baku, en daar kon hij ook iedereen straffen geven.
People as things, that’s where it starts.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"Not crashing in a timely manner"redfoxert schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:38:
Waarom GRO under investigation?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Que? Die zat er toch nog op, maar dan nog, VET reed achterop GRO.iichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:39:
[...]
Contact tussen GRO en VET leidde tot het afbreken van de voorvleugel van VET
Olav roept net dat het voor leaving track and gaining an advantage zou zijn.
- DaniëlWW2
- Niet online
Juist niet. Hij had ook contact met Vettel.
CorrectieNoFearCreations schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:39:
Wordt zo in iedergeval nog geen saaie optocht zo.
Huh wat?iichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:39:
[...]
Contact tussen GRO en VET leidde tot het afbreken van de voorvleugel van VET
En als hij niet meer hoeft te stoppen komt hij nog in de buurt van het podium ook.basvn schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:39:
Nu kan vettel doorrijden.. Allemaal ferrari motoren voor hem..
Al te laat, pit-lane loss is 21.8 seconden, exclusief de stop.shoombak schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:40:
Max moet nu stoppen om voor Vettel te blijven
Dat is ook in 1 zin samenvattend wat er mis is met de F1.TheBorg schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:41:
[...]
En als hij niet meer hoeft te stoppen komt hij nog in de buurt van het podium ook.
"When you grow up your heart dies"
Ik denk chassis, chassis, chassis.iichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:35:
Hoe lang nog voordat Alonso 'engine engine engine' roept?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nee, juist door. Wint alleen maar meer tijd.shoombak schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:40:
Max moet nu stoppen om voor Vettel te blijven
Hij heeft die 5 sec penalty nogDentist schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:42:
[...]
Al te laat, pit-lane loss is 21.8 seconden, exclusief de stop.
SoftFormula one schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:43:
Welke banden staat vettel
- DaniëlWW2
- Niet online

Sirotkin under investigation voor te langzaam achter de SC.
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-06-2018 16:44 ]
Toch risky, dacht dat er gezegd werd dat deze baan Ferrari meer lag, dus als hij ervoor zit heb je kans dat hij die tijd gewoon goedmaakt.
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Mooi, is zijn aandacht een beetje afgeleid van Maxredfoxert schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:43:
SIR nu weer under investigation ... Connely maakt overuren
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Hij kan hem toch niet uitrijden op die banden ?
Gaat ie denk ik wel proberen. Het mag wel iig.Formula one schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:44:
[...]
Kunnen wel denk ik. Willen vraag ik mij af.Formula one schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:44:
[...]
Tja ze zeggen van wel. We zullen het zien.Formula one schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:44:
[...]
Die deed niets fout. Naar links sturen betekende in botsing komen met Vettel en/of Bottas. De tweede plek had hij na de botsing van die twee toch al. Ik vond het een slimme keuze om rechtdoor te gaan.KillerBee schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:44:
[...]
Mooi, is zijn aandacht een beetje afgeleid van Max
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Hij is al binnen geweest en als hij op deze banden het einde haalt.
LuPo schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:46:
[...]
Die deed niets fout. Naar links sturen betekende in botsing komen met Vettel en/of Bottas. De tweede plek had hij na de botsing van die twee toch al. Ik vond het een slimme keuze om rechtdoor te gaan.
Je ziet m'n smiley toch?
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Zat al heel goed helemaal naar rechts. Was hij er achter blijven zitten, dan zat hij er middenin.LuPo schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:46:
[...]
Die deed niets fout. Naar links sturen betekende in botsing komen met Vettel en/of Bottas. De tweede plek had hij na de botsing van die twee toch al. Ik vond het een slimme keuze om rechtdoor te gaan.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
iedereen mocht toen, zonder 5 sec, ook banden wisselen hea...hjs schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:47:
Dus Vettel heeft straks voordeel van het veroorzaken van een crash?
- DaniëlWW2
- Niet online
Was het verboden om te pitten onder SC dan?hjs schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:47:

De rest heeft veel versere banden straks.hjs schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:47:
Dan heeft hij wel hele oude banden. Mocht VER/RIC achter hem komen na een stop, dan kunnen ze er met versere banden waarschijnlijk toch weer voorbij.hjs schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:47:
Ik denk dat er bij Bottas wel meer beschadigd is geraakt dat performance beïnvloed zoals de vloer.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dat moet je dan maar hopen. De banden gaan in principe veel te lang mee.RoD schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:48:
[...]
Dan heeft hij wel hele oude banden. Mocht VER/RIC achter hem komen na een stop, dan kunnen ze er met versere banden waarschijnlijk toch weer voorbij.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Bottas heeft. Veel vaker laten zien geen inhaalrace te kunnen rijden. Ligt ook aan de Mercedes.Lasmibalsingh schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:48:
[...]
Ik denk dat er bij Bottas wel meer beschadigd is geraakt dat performance beïnvloed zoals de vloer.
Die is gevraagd door de Mercedes pitwall om een gaatje te slaan om beter uit te komen met zijn pitstop denk ik?sjaool schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:49:
Is HAM al met zijn hammertime bezig met die snelste rondes achter elkaar?
at your service
Wat weer niet helpt is dat Vettel een heel veld heeft moeten inhalen en dus veel in vuile lucht rijdt, met minder downforce en dus meer schuiven op de banden en meer slijtage bij het later aanremmen voor inhalen. Is dus een heel ander verhaal dan voorop rijden en banden sparen.Malfunctions schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:49:
[...]
Dat moet je dan maar hopen. De banden gaan in principe veel te lang mee.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hij heeft relatief gewoon zeer weinig verloren, pitstop en je bent klaar, aansluiten achteraan (SC is dat gok 30sec max naar voren?) en is het gewoon blijven aansluiten.Temujin schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:50:
Ik weet dat het een powercircuit is. Maar vettel is toch wel heel snel terug geklommen naar p6
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Verder wat simpele huisregels van dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1